פריוויו יום שני – 10 משחקים/גור גולן

שלום לכולם! לאחר שבשבועיים האחרונים הזדקקתי להחלפה (תודה לשגיא נאור על פריוויואים אדירים), אני חוזר אליכם עם ערב ארוך ומסקרן!

LOGO

אז בואו נעשה סדר: מתחילים את הלילה עם ארבעה משחקים בשעה 2, כאשר אני ממליץ על שארלוט נגד שיקגו או קליבלנד נגד סקרמנטו וכספי. ממשיכים בשעה 2.30 עם שני משחקים נוספים, המומלץ הוא דטרויט נגד טורונטו המצוינת. בשעה 3 עוד שלושה משחקים כאשר ממפיס נגד פורטלנד יהיה משחק חם. ולבסוף פיניקס נגד אוקלהומה אז עדיף שתצפו בממפיס נגד פורטלנד ובמאני-טיים של המשחקים הפותחים של הלילה.

2:00 – שארלוט הורנטס (26-25, מקום תשיעי במזרח) – שיקגו בולס (23-27, מקום שישי במזרח)

במשפט: ג׳ורדן ושארלוט מארחים את שיקגו ובאטלר.

שארלוט קבוצת בית נהדרת! היא מנצחת בבית את רוב המשחקים שלה, לעומת זאת מאזן משחקי החוץ שלה עומד על 17 הפסדים ושבעה ניצחונות.

היום שארלוט מארחים בביתם ולכן אנחנו צפויים לקבל את שארלוט שרצה וקולעת כמו קבוצת פלייאוף. קמבה ווקר קולע 20.2 נקודות ומוסר חמישה אסיסטים, הוא מוביל את שארלוט למקום התשיעי במזרח המשתפר.

נעבור לשיקגו, האמת, אני לא מבין מה עובר עליהם. קבוצה שאמורה להיות קונטנדרית במזרח מפסידה לקבוצות שהיא צריכה לחסל! ביום שישי היא הפסידה לדנבר חטיפי עוף עם הגנה שהזכירה את הטיילת באילת, אך כמו שהטיילת באילת נסגרה כך גם הטיילת של שיקגו תיסגר בקרוב.

ג׳ימי באטלר מוכיח העונה את יכולתו והוא מראה לכולם שהוא קצת יותר משומר טוב! הוא מוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה. בינתיים לאחר הפתיחה המצוינת של העונה הוא טיפה נחלש והוא מתחיל להיפצע, מה שגורם לשיקגו להפסיד לא מעט משחקים קלים על הנייר.

היום צפוי משחק חם בביתם של הצרעות. קמבה ווקר כנראה יעשה מהברכיים של דירק רוז קבבים, אך גסול ובאטלר יחסלו את הגנת שארלוט.

הימור – שיקגו מנצחת ב-5, בסוף מותחן.

150422_walker_inside

2:00 – קליבלנד קבאלירס (14-36, מקום 1 במזרח) – סקרמנטו קינגס (30-21, מקום 10 במערב)

במשפט: זה היה אמור להיות מפגש בין כספי לבלאט, אך זה יהיה מפגש בין ״קליבלנד החדשה״ לקאזינס וסקרמנטו.

קליבלנד חדשה? ההבדל היחיד בין קליבלנד של בלאט לקליבלנד של לו זה ״האווירה״ בחדר ההלבשה לאחר הפסדים, לפחות ככה אומרים. הסיבה היחידה שבמשחקים הראשונים ראינו את קליבלנד משחקת יותר טוב היא ההתלהבות שהגיעה לאחר עזיבת בלאט (פעם אחרונה שאני אומר את שמו – נמאס!). כמו שמתן אמר בפוסט המשולב על ״קליבלנד האחרת״: ״ואת אותה הקבוצה לא מנצחים במשחק מהיר, אלא במשחק איטי״. למי שלא נכנס לקישור אז מתן דיבר על כך שקליבלנד משחקת משחק מהיר (יחד עם לו) למרות שנגד גולדן סטייט הם צריכים משחק איטי (כמו ששיחקו עם דיוויד). וזה נכון! ולכן קליבלנד צריכה להוריד את ההתלהבות ולהפסיק לבזבז כוחות של שחקנים, אלא להתחיל להתכונן לפלייאוף כי אנחנו מתקרבים אליו בצעדי ענק.

funny_lebron

מהצד השני, סקרמנטו סוף סוף חזרו מהבור שחפרו לעצמם והם כבר במקום העשירי במערב. הם חזרו להיות רלוונטים בתחרות על הפלייאוף בזכות שחקן אחד – בוגי קאזינס! בשבועיים האחרונים קאזינס הזכיר לנו את המשמעות של סנטר דומיננטי, הוא קבע שיאים שמאז שאק לא חזרו עליהם. הוא קולע 27 נקודות למשחק (45% מהשדה ו-35% מהשלוש!) וקוטף 11.3 כדורים חוזרים. הוא מראה יכולות אדירות והכי חשוב הוא שיפר את יכולת הקליעה שלו בצורה משמעותית! מתי היה לנו בפעם האחרונה סנטר שקלע ב-35% מהשלוש? אדיר!

משפט אחד על עומרי כספי – כספי טיפה ירד ביכולת ומאמנו קארל חטף כמה ביקורות על כך שפתאום כספי פחות שותף בסופי משחקים. הרבה מאוד אנשים באו בביקורת על כך שכספי לא נבחר לתחרות השלשות, אך צריך לזכור שתחרות השלשות דורשת מיומנות שונה ממה שיש לכספי, זו לפחות דעתי.

הימור – הפתעת הלילה! קאזינס קולע 40 על הראש של קליבלנד, סקרמנטו ב-7.

2:00 – אינדיאנה פייסרס (24-27, מקום שביעי במזרח) – לוס אנג׳לס לייקרס (42-11, מקום 15 במערב)

במשפט: קובי מגיע בכושר נהדר למשחק אחרון באינדיאנה.

בשקט בשקט אינדיאנה בנו לעצמם יופי של קבוצה! פול ג׳ורג׳ הוא הכוכב של הקבוצה ואין על זה עוררין לשנים הקרובות, אך לצדו ישנו פתאום שחקן צעיר ומבטיח שיעזור לו בעתיד. מיילס טרנר זה השם הבולט, מאז תחילת שנת 2016 הוא מראה יכולת לא פחות מאדירה! הרוקי בן ה-19 בלבד שנבחר בבחירה ה-11 על ידי אינדיאנה מראה יכולות מגוונות וטובות ולאט לאט מתקרב לשמות הגדולים של מחזור הרוקי. אפשר לומר שאם הדראפט היה מתרחש מחדש היום: הוא היה נבחר בטופ 5 לפחות.

מהצד השני, לייקרס קבוצתי. השנה זה מסע הפרידה של קובי מהליגה ובמשחקים האחרונים הוא מראה יכולת שגורמת לנו להיזכר בימים טובים יותר. הדוגמא הבולטת ביותר – 38 נקודות נגד מיניסוטה.

https://m.youtube.com/watch?v=xFeK6EwJOvY

לצד מסע הפרידה של קובי מהליגה, הצעירים של הלייקרס מראים יכולת לא רע בכלל (אני מצנן את התלהבותי בעקבות תגובות על כך שאני מגזים). ראסל, קלארקסון ורנדל קולעים ביחד 38 נקודות למשחק והם מהווים בסיס נהדר לעתיד.

הימור – יש לי חוק שאני לא מהמר נגד הלייקרס, אך היום אני מהמר על אינדיאנה ב-8.

2:00 – פילדלפיה 76׳ (43-8, מקום 15 במזרח) – לוס אנג׳לס קליפרס (17-34, מקום רביעי במערב)

במשפט: אין מה להגיד על המשחק הזה חוץ מ- לא כוחות!

מדהים, איך הקליפרס מסתדרים כל כך טוב בלי גריפין שהיה השחקן הטוב ביותר שלהם בתחילת השנה. בגלל ״הפרשה״ של גריפין והפציעה המוזרה בעקבותיה, ישנם ים שמועות על מעברים אפשריים של גריפין שכנראה יישארו בתור שמועות בלבד.

מיותר?
מיותר?

הימור: קליפרס ב-15.

2:30 – ברוקלין נטס (39-13, מקום 14 במזרח) – דנבר נאגטס (31-21, מקום 11 במערב)

במשפט: שתי קבוצות לא מעניינות למפגש לא מעניין כלל.

מהצד של ברוקלין – דיוויד תיזהר לחתום שם, אנחנו לא מעוניינים בשידורים של ברוקלין.

מהצד של דנבר – אתם מוכנים להיות החלטיים? או שמנסים ללכת על פלייאוף ללא הצלחה או שמצטרפים לתחרות הטנקינג.

הימור – דנבר ימשיכו להזיק לעצמם, דנבר ב-8.

2:30 – דטרויט פיסטונס (25-27, מקום 8 במזרח) – טורונטו ראפטורס (16-34, מקום 2 במזרח) 

סנטרים

במשפט: משחק מזרחי נהדר שבסוף העונה יהיה משמעותי במאבקי הדירוג של המזרח.

כשכתבתי את הפריוויו לעונה של דטרויט, אז בהימור האופטימי אמרתי שהם ינצחו 42 ניצחונות לעומת 40 הפסדים. בינתיים הם בדרך להגיע לשם יחסית בקלות, אך אפילו הם לא ציפו שהם ייראו כך. הם משחקים נהדר והם מהווים יריבה לא קלה בכלל לקבוצות המזרחיות. דראמונד ורג׳י עם עונה טובה מאוד מבחינה אישית ויש להם עוד לאן להשתפר.

מהצד השני, טורונטו היא הקבוצה החמה במזרח! הם מתקרבים בצעדי ענק למקום הראשון במזרח על חשבון קליבלנד ולברון. דרוזן ולאורי מוכיחים השנה שיש להם את כל מה שצריך בשביל להוביל קבוצה: קליעה מעולה, אנרגיה ובעיקר שיתוף פעולה מעולה. הם קולעים ביחד 44.3 נקודות למשחק והם מובילים את טורונטו בדרך הבטוחה לפלייאוף ממקום שהם אפילו לא חלמו עליו.

הימור – טורונטו ממשיכים לנצח, ב-10 הפרש.

3:00 – אטלנטה הוקס (23-30, מקום 3 במזרח) – אורלנדו מג׳יק (28-22, מקום 12 במזרח)

במשפט: משחק לא רע בין שתי קבוצות מעניינות.

לעומת השנה שעברה, בה אטלנטה היו הקבוצה המפתיעה של הליגה, השנה הם פחות יציבים אבל עדיין מראים יכולת טובה שמציבה אותם במקום השלישי במזרח. הסיבה המרכזית לכך שהם לא טובים כמו בשנה שעברה היא לא בהכרח העזיבה של קרול (בזכות בייזמור) אלא הירידה הדרסטית ביכולת של קורבר. בשנה שעברה הוא נחשב לקלעי ה-3 הטוב בליגה והשנה הוא אפילו לא מתקרב לתואר הזה.

מהצד השני, אורלנדו היא אחת הקבוצות המאכזבות שלי השנה. אני ציפיתי מהצעירים שלהם ליכולת יותר טובה ממה שהם מראים. מקום 12 במזרח – זה לא מה שציפיתי!

הימור – אטלנטה ב-9.

3:00 – ממפיס גריזליס (21-30, מקום חמישי במערב) – פורטלנד טרייל בלייזרס (27-25, מקום תשיעי במערב)

לאחר הפוסט שכתבתי על לילארד ופורטלנד אתם יודעים את החיבה שיש לי אליהם. קבוצה נהדרת שגורמת לי לצפייה מהנה כל פעם מחדש. אני לא אפרט יותר מדי ואפנה אותכם אל הפוסט שלי.

מהצד השני, הדובים חזרו להיות קשוחים. בעונות האחרונות כולנו יודעים שמפגש נגד השלישייה של ממפיס זה אף פעם לא קל. גסול, זאק וקונלי קולעים 45 נקודות למשחק ולאחר פתיחת עונה מאכזבת הם חזרו להוות איום על הטופ המערבי.

lil

הימור – פורטלנד יפתיעו את הדובים בביתם.

3:00 – מיניסוטה טימברוולבס (36-16,מקום 13 במערב) – ניו אורלינס פליקנס (32-18, מקום 12 במערב)

במשפט: מיניסוטה הצעירה פוגשת את הקבוצה המאכזבת של השנה לקרב בין הגבה לטאונס.

מיניסוטה

אף אחד לא דמיין לעצמו שלאחר יותר מחצי עונה, ניו אורלינס ימצאו את עצמם איפה שהם עכשיו. החד גבה מביא עונה סבירה מבחינה אישית, אך מבחינה קבוצתית הוא מרגיש את האכזבה.

מהצד השני, מיניסוטה הצעירה יכולה להיות מרוצה מאוד מהצעירים שלה ובמיוחד מטאונס שמביא עונת רוקי מעולה.

הימור – מיניסוטה תנצח ב-6.

4:00 – פיניקס סאנס (38-14, מקום 14 במערב) – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (14-38, מקום 3 במערב)

במשפט: משחק לא מעניין במיוחד בעקבות ההתפרקות של פיניקס.

בואו נגיד בקצרה, השמש לא זורחת בפיניקס. מהצד השני דוראנט ווסטברוק קובעים שיאים חדשים כמעט כל לילה והם ימשיכו להראות יכולת טובה גם היום.

Kevin-Durant_Giannis-Antetokounmpo

הימור – אוקלהומה בקלות! 15 הפרש.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. יותר מדי מוותרים למיניסוטה עם כמות הכשרון שיש להם כן הייתי מצפה מהם לפליאוף , כרגע הם פחות או יותר במאזן כמו של הפליקנס, רק שלהם יש ים כשרון

  2. פריוויו מעולה תודה
    יש לשארלוט מצ'אפ מאוד מעניין נגד הבולס (באטלר אמור לשחק?) כי יש להם עכשיו את MKG שיכול לעצור את באטלר והמון גבוהים שזורקים שלשות ופותחים את הצבע לחדירות של קמבה.. יהיה משחק טוב לדעתי שארלוט לוקחת.
    הקאבס לוקחים וקארל מפוטר מחר.
    אינדי קל
    קליפרס קל.
    מה רע במה שדנבר עושה? היא מפתחת את הצעירים שלה וכיף לראות אותם משחקים לפלייאוף הם לא יכנסו כנראה אבל גם לרדת יותר נמוך ממינסוטה/פיניקס הם לא יצליחו אז הם עושים טוב לדעתי וינצחו הערב.
    טורונטו.. אם KCP היה בריא אולי לא אבל..
    אטלנטה אורלנדו בק טו בק אחרי אתמול באזר ביטר של ווצ'ביץ'. אורלנדו עם התנופה מנצחים שוב
    ממפיס תיקח במשחק עם סקור נמוך
    הפליקנס אלא אם כן לאבין/וויגינס/טאונס עושים משחק של 30+
    אוקלהומה

    1. זב הכי הוגן בבק2בק. לשתי הקבוצות בדיוק אותו זמן מנוחה ארי בדיוק אותו זמן משחק באותה האינטנסיביות והן טסות בדיוק את אותו המרחק.

      1. אולי זה הוגן אבל זה גם משעמם. אף אחד כולל מאמא ווצביץ' (שנהנתה מסל הניצחון אתמול..) לא מעוניינים לראות יום אחרי יום משחק בין שתי הקבוצות האלו..
        המשחק אתמול היה בינוני באנדרסטייטמנט ומר משבץ יכול להתאמץ יותר. התיאוריה של מומי לגבי גז המזגנים מתחילה להראות נכונה.

  3. אם הבולס מפסידים היום, זה יהיה ההפסד ה12 מ16 המשחקים האחרונים, ואם זה יקרה, הויברג חייב ללכת הביתה.
    בנוסף לכך חייבים להתחיל לעשות טריידים..
    איפה הבולס של תחילת העונה שניצחה את הקאבס, תאנדר, ספרס ואפילו את הקליפרס, עד מתי??

  4. תודה גור.
    המלכים לא ינצח בקליבלנד בק2בק עם טיסה.
    ד"א, לא חושב שנאמר שיש אווירה טובה אחרי הפסדים. זה סילוף של דברי גריפין. הוא אמר שאצל בלאט יש אווירה לא טובה גם אחרי ניצחונות. אין פה היקש מיידי שאצל לו יש אווירה טובה אחרי הפסדים.
    הרשה לי לחלוק עליך לעניין קלעי השלשות – גם בעונה שעברה זה היה סטפן קרי.

  5. יש מצב שאטלנטה נותנים לאורלנדו טרמפ בטיסה?
    הבק 2 בק בין אותן קבוצות הוא ארוע די שכיח. התוכנה שמשבצת את המשחקים מחפשת הזדמנויות לעשות את זה בין קבוצות עם מרחק גאוגרפי קצר . זה מיוחד , מעין סדרה של 2, וצודק.
    מעניין כמה אחוז מהארועים האלה מסתיימים ב 2:0.
    היום אטלנטה תנקום ותנצח ב 10 לפחות.
    גם הניחוש לגבי סקרמנטו נראה רומנטי מדי . לדעתי קזינס לא יעשה 40 אלא 25 גג והקבוצה תובס ב 15 הפרש ומעלה.

  6. שארלוט צריכה לנצח ותעשה זאת. מקווה בשבילה. מינסוטה בהחלט מסוגלת לנצח, אבל הפליקנס לא הולכים להפסיד משחק כזה. הם הוכיחו בשנה שעברה אופי מיוחד במלחמה על המקום השמיני, וכיום הם עדין במשחק, והזאבים ממש כבר לא במשחק. הזאבים משחקים בכיף בלי לחץ, לצבור נסיון כקבוצה וכבודדים, וזהו. אין מטרה להשנה. ברור שלא להפסיד, אבל גם אין כבר על מה להילחם בשביל להיכנס לשמיניה – אין להם סיכוי. אז מי שרוצה יותר בדרך כלל לוקח לדעתי.
    פורטלנד אחלה, אבל לא ינצחו את ממפיס בבית בכושר הנוכחי של שתי הקבוצות.
    לגבי הקאבס, לא רואה מצב שהם מפסידים בבית למלכים. אלו ממש לא בוסטון. קבוצה עם פוטנציאל בשמיים, אבל לא מספיק טובים בהגנה. הפרשים תמיד יוכלו לעשות סל, וברור שהם מנצחים.

  7. ברוכים השבים לשורות המסקרים!

    גם אם באטלר היה משחק, לאור איך שהבולס משחקים לאחרונה, אני חושב שהם היו מגיעים למשחק כאנדרדוגס.
    אבל באטלר פצוע, ואני לא רואה איך הבולס מנצחים בשארלוט.

    וסקרמנטו? הם בכלל מאבדים גובה (וללברון יש פטיש מוזר של להשפיל את רודי גיי) – ניצחון לקאבס (בהפרש. גדול)

  8. שיחקתי לי עם אתרי הסטטיסטיקות:
    1. חתכתי על שחקנים שזורקים לפחות 3.7 שלשות למשחק.
    2. יש 80 כאלו (דוגרי נשמע המון, קארי משנה את המשחק כבר אמרנו…)
    3. מקום אחרון ברשימה באחוזים מתוך כל ה80? קיירי.
    מקום לפני אחרון? לברון.

    שניהם ביחד זורקים כמעט 8 זריקות למשחק וקולעים 2 מהן ביחד. יעני בקושי מעל 25%.

    נ.ב
    מקום שניים מהסוף? קובי.

  9. פילדפליה לא מפסידים לקליפרס הערב .
    ואם הקאבס מפסידים היום אני חושב שלברון לא יאמן את המזרח באול סטאר …

  10. אז ההימור שלי על פילי בינתיים הולך לא רע.
    חבל רק שהמאמן מוציא את איש סמית', מקבל את טיג'י מקונל הגרוע להפליא, ויתרון 19 נמחק בדקה וחצי בערך ל-10. בלי תגובה מהספסל. ככה זה כשאתה שקוע בטאנקינג.
    הקליפרס אוברייטד בטירוף, אני לא מתרשם מהנצחונות שלהם לאורך העונה. ואפילו נמושה כמו פילי מראה כמה הם באמת פגיעים.

  11. סקרמנטו במשחק נרפה של השלמה עם התפרקות. אפאתיות גמורה.
    ופילי הולכת שוב להספיד את היתרון שלה. זה לא ייאמן. משחק לחלוטין בידיים שלה הולך לאיבוד.

  12. אז מה היה לנו. הלייקרס שרוצים לטנקק, חוטפים 0-5 בשניות האחרונות כדי לאבד נצחון.
    ופילי שרוצים לטנקק, מחטיאים את 3 הפוזשנים האחרונים כדי לתת לקליפרס למחוק פיגור להשוות.
    זה מבאס אותי.

  13. אחרי שהובילה 47 דקות בבטחה ונמחקה מעצמה, אוקפור לוקח זריקת נצחון לפילי.
    נאת'ינג באט בריק.
    מוותר על האוברטיים.
    וגם פסטיבל קובי במקום לתת תחרות הוא די בושה בסך הכל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט