"ככה זה באמצע" יומן דאלאס מאבריקס מאת הגולש KAMI

לוגו של הדאלאס מאבריקס

אולי בגלל שקיובן הספיק בחצי הראשון של 2015 ללכת על הכל או כלום כדי להביא שחקן שמקלל את המאמן ואחר כך להיות הבעלים הראשון שברחו לו אחרי סיכום עקרוני. אולי פשוט נגמר לו הכוח לזמן הקרוב? אולי הוא אשכרה מסתפק שהוא סופסוף הביא את וויליאמס אחרי 4 שנים?

אולי בגלל קרלייל, מאמן טופ 3 בליגה אז ברור שלא יחליפו אותו? אולי כי הוא מצליח כל פעם להוציא מים מהסלע כמו מישהו אחר מטקסס רק שהוא לא נותן ראיונות מוזרים? אולי כי הוא מזכיר קצת קצין בדרגה בכירה?

אולי זה בכלל בגלל נוביצקי? הוא כבר הצליח לחזור מהירידת מתח שאחרי הורדת הקוף. הוא אשכרה מבין מה הוא יכול לעשות בגיל 37 ונותן עונה ענקית, לדעתי, שקרובה ל90 60 90 או 2/ 5√ + 1 של הכדורסל. אולי זה בגלל שהוא יודע איך להזדקן?

אולי בגלל שדרון ווילאמס אשכרה, אחרי שהוא העיף דמות מיתולוגית, הבין בסוף שהוא לא כזה טוב ושמה שהוא צריך זה מאמן טוב?

אולי בגלל פארסונס שהבלאגן של הארדן נתן תחושה שהוא טוב אבל תכלס משלמים לו הרבה בגלל הפרצוף היפה שלו?

אולי בגלל זאזא? הוא תכלס לא מטביע כמו משוגע, לא עושה פרצופים, ולא מתבלבל וחושב שנגמר השעון לפני שהוא נגמר. אשכרה סנטר סולידי שהייתי לוקח לפני הרבה סנטרים אחרים. כולל ההוא שהבריז. אולי בגללו?

אולי בגלל שבראה על הספסל זה מרגיש כמו 2011?

ואולי, אולי זה בכלל בגללנו? בגלל שאנחנו אוהבים שוברי שיאים וסיפורי צבע שלא קשורים רק לכדורסל?

 

אז אולי זה לא רע לאוהדים, אבל למה, לעזאזאל,  דאלאס מרגישה כל כך משעממת?

טוב, משעממת לפחות עד המועד ההעברות הקרוב…

 

אז הנה, קצת מספרים (נכון ליום חמישי בלילה):

מאזן: 13-10 0 56% מקום 5-6 במערב, (מאזן שנותן לה את מקום 9 במזרח).

+/- 0.8 מקום 14 בכללי.

נקודות: 101.3 מקום 15

אסיסטים: 21.7 מקום 14

ריבאונדים: 44.4 מקום 11

אחוזים ל-3: 32.1 מקום 25 (?!)

אחוזים ל-2: 44.1 מקום 17

ממוצע PER של 5 שחקנים שמשחקים הכי הרבה: 15.9(לשם השוואה, גולדן:20.5, בוסטון 15.5, ממפיס 14.7. נראה לי שנוביצקי גורם לנתון הזה להיות לא רע עם ה22.3 שלו).

ספסל: אין.

משחקים נגד המזרח: 7, ובלי מסע חוץ ארוך מדי.

שיחקו בחוץ: 14 (בבית 9).

עתיד: הפסד מכובד בסיבוב הראשון.

 

תכלס, רציתי לסיים עם פאנץ׳ אבל ככה זה שאתה בהכל מקום 15 בליגה: פשוט אין פאנץ'.  נשאר רק להתנחם שביוסטון הרבה יותר גרוע.

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. ברוך הבא קאמי "לשורת הכותבים".
    העונה הזו היא אולי בינונית אבל אני מאמין שאפילו בה דאלאס תראה לנו אחרי האולסטאר הרבה יותר ממה שחושבים שהיא מסוגלת לו.
    הבעיה האמיתית – כך אני חושש – תהיה העונה הבאה.

    1. תודה מולי. דווקא מרגיש לי שבנו מערכת עם מאמן טוב וכוכב מזדקן טוב ככה שיש להם עוד איזה שנתיים להישאר לפחות ברמה הבינונית הזו ולא להיגרר למטה.

  2. אחלה קטע kami.
    יוסטון תגמור מעליכם, אין מה לעשות עם זה, אבל לפחות מאמין שתעשו פלייאוף אחרון עם נוביצקי. אין שחקן שיותר מגיע לו סיום מכובד.

    1. אמרת אמירה של אוהד.. אני מאמין ששתי הקבוצות ייסימו באותו אזור חיוג ויעופו באותו שלב. אלא אם כן נפגשים עם הקליפרס, אז תמיד אפשר לעבור סיבוב. לנוביציקי יש עוד שנתיים להיות בפיילאוף, אני מקווה.

  3. לנוביצקי מגיע יותר מזה, למרות שדאלאס מפתיעה מאוד. מי האמין שפאקינג זאזא פאצוליה יתן דאבל דאבל כל ערב?. תמשיכו ככה.

  4. נוביצקי בהחלט מראה איך להזדקן בכבוד וזה אחרי שבאליפות אירופה האחרונה היה נראה גמור לחלוטין.
    דרון וויליאמס זו ההפתעה החיובית של הקב׳ עד עכשיו, כנראה הבין שסופרסטאר הוא כבר לא יהיה אבל בתור שחקן משלים הוא יעיל וטוב מאוד. לגבי קיובן אני מהמר שאם יישארו במיקום הזה נראה טרייד כלשהו באזור פגרת האולסטאר ,המועמד העיקרי לדעתי ביכולת הנוכחית שלו הוא פרסונס תמורת אולי קלעי אמין בעמדות 2-3 (יש בנמצא???)

    1. זו נראית החלטה טובה להזיז את פרנסונס אבל משהו מרגיש לי שקיובן לא יעשה דבר כזה. הוא כאילו גנב אותו מיוסטון, זה אולי קצת הצעצוע מהפוסט של מנחם לפני כמה ימים.

  5. פארסונס מקבל חבל ארוך לחזור לעצמו, ואני לא רואה סיבה למה שלא יחזור לעצמו. ובקבוצה עם דרון ועם פלטון ונוביצקי ברגע שהיד שלו תתאפס הוא יקבל הרבה מבטים פנויים וה-3 ויעשה מזה תוצרת מכובדת.

  6. מערכת טובה ומאמן מצויין. אני חושש שיגמר להם הגז בהמשך העונה והרגליים יתחילו להיות איטיות וכבדות.
    אני דווקא לא רואה אותם עושים טרייד משמעותי ונשארים עם הסגל שאולי, ביום מאוד מאוד מאוד בהיר, יעבור סיבוב או שניים בפלייאוף.
    דרון ויליאמס גילה את עצמו מחדש ומת'יוס חזר יפה מהפציעה. הבעיה שנוביצקי כמובן זקן מאוד (ובהמשך העונה כבר יהיה לו קשה – בתקווה שלא יקרה), פארסונס כל הזמן פצוע ומתקשה לחזור והגבוהים יעילים אבל לא כאלו שעושים הבדל.

      1. העייפות תדבר, בטח בגילו. כרגע הוא משחק טוב מאוד (כמובן שזה ירידה למה שהתרגלנו). אבל ככל שהעונה תתקדם אני מניח שהוא יחלש

  7. אחרי הכל נראה שהברז של דיאנדרה לא נורא בכלל. זאזא עושה עבודה טובה, אולי יותר ממה שדיאנדרה היה עושה. בכל מקרה צופה להם לעוף בסיבוב הראשון.

  8. בהקשר של דאלאס – 2 מילים – ריק קרלייל
    איפה הוא ואיפה כל האשפה שעומדת על הקווים ( בקבוצות של אל איי נניח )

  9. יופי של יומן, ברוך הבא לכתבים.
    אכן בינוניות מרשימה (בעיקר שזוכרים שה PER הממוצע בליגה הוא 15)
    גם אני מקווה שיצליחו בשביל נוביצקי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט