פריוויו למשחקי שישי-גולדן סטייט נגד יוסטון וקליבלנד נגד מיאמי בבלוג חי/רועי ויינברג

הליגה חזרה, ו-12 משחקים מראה שגם ימי שישי העמוסים (לטובה) חזרו איתה. אז מה בתפריט היום? יוסטון נגד גולדן סטייט בשחזור גמר המערב, הטוענת לכתר אליפות המזרח (מיאמי) הולכת למגרש סגנית האלופה (קליבלנד), ודטרויט המפתיעה לטובה תארח את שיקגו במשחק בבית המרכזי, הבית הכי חזק במזרח (קליבלנד, שיקגו, מילווקי, אינדיאנה ודטרויט). גם וושינגטון ומילווקי יפגשו, ויש עוד 8 משחקים אחרים הערב.

*

אנחנו גאים להשיק את אזור הוידאו של הופס. באזור זה, שניתן לגשת אליו דרך שורת הקטגוריות (מעל השורה הראשונה של הפוסטים), יש סרטונים שמתעדכנים באופן אוטומטי וכוללים חדשות, הייליטס וכל דבר שקשור לליגה, בנוסף לערוצים יעודיים של כדורסל מכללות, בייסבול ופוטבול.

נשמח לשמוע פידבק בתגובות (או ב-roiweinberg@walla.com, אם אתם לא מעוניינים להגיב). אנחנו מתכננים להמשיך לפתח כל נושא הוידאו בעתיד, ולכן מאוד נעריך כל תשובה.

*

1:00-קליבלנד קאבלירס (1-1)-מיאמי היט (0-1)

לברון
ג'יימס מנסה לעצור את וויד. שני החברים לקבוצה לשעבר יפגשו שוב הערב. יהיה מעניין.

שידור: ספורט 5 (הרגיל).

מוקדם מדי להסיק מסקנות בכללי, ובמיוחד בקשר לקליבלנד. אחרי משחק בכורה פושר מול שיקגו והנחלת תבוסה מפתיעה של ממפיס ב-30 הפרש, בטנסי, הקבוצה מגיעה למשחק ביתי לראשונה מאז המשחק האחרון של גמר 2015. זה מצביע על חוסר יציבות מסויים, אבל יכול להיות שההפסד לבולס מיקד את השחקנים של בלאט לקראת 2015/16.

מצד שני, יש את מיאמי. גם פה אין יותר מדי מה להגיד, ולמרות שהקבוצה הרשימה מול שארלוט, המשחק מול קליבלנד הוא טבילת האש האמיתית של מיאמי 2015/16. הקו האחורי של מיאמי מחזיק ביתרון משמעותי על זה הנוכחי של קליבלנד (שאמפרט ואירווינג לא משחקים, דראגיץ' ו-וויד צפויים לשחק), וניצחון בקוויקן לואנס ארינה יכול לתת הצהרת כוונות של ממש עבור החבורה של ספולסטרה, בדרך למפגש אפשרי בפלייאוף.

תחזית: עם כל הכבוד למיאמי, הם לא ישיגו ניצחון ב-Q ארינה. קליבלנד בכושר טוב, והם ישיגו את הניצחון. הקאבס, ב-5 עד 10 הפרש.

*

1:00-אורלנדו מג'יק (1-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-1)

אורלנדו קבוצה נחמדה, אבל אוקלהומה צריכה כל ניצחון "קל" על הנייר בשביל מאבקי המיקום בפלייאוף, והם ישיגו את זה מול המג'יק. יכול להיות שנראה יותר פוזישנים שמתבססים על קנטר מול ההגנה החלשה של ווצ'ביץ', אבל קרוב לודאי שהמשחק הזה יתן עוד 48 דקות של ריצה לאוקלהומה תחת בילי דונובן, והת'אנדר צריכים את זה. זה ישתלם בפלייאוף. אוקלהומה, ביותר מ-15 נקודות..

*

1:00:פילדלפיה 76' (1-0)-יוטה ג'אז (1-0)

פילדלפיה לא הרשימה במיוחד, כצפוי, אבל השילוב בין שני הביג מנים שלהם, נרלנס נואל וג'ליל אוקפור, מבטיח לא מעט. יהיה מעניין לראות איך הם יסתדרו מול ההגנה האימתנית של רודי גובר, ומול ההירואיות והאלוהיות הבלתי נדלית של ג'ו אינגלס. הג'אז צריכים את הניצחון הזה, והם ישיגו אותו. יוטה, ביותר מ-5 נקודות.

*

1:30-טורונטו ראפטורס (0-1)-בוסטון סלטיקס (0-1)

אחד מהמשחקים היותר מעניינים של הלילה, בין קבוצות שיחסית שוות ברמתם. העומק המרשים של בוסטון יפגש ביכולת של דמארה קארול ושות' בטורונטו, ועם הלידה מחדש המתפתחת של ג'ונאס ואלניוצ'אס (21 נקודות ו-15 ריבאונדים, נכון שזה מול הצבע הדליל של אינדיאנה אבל זה מרשים), הוא יוכל לתת משחק נוסף של 20-15 מול הצבע החלש של בוסטון. כשמוסיפים לזה את המשחק הראשון של אמיר ג'ונסון בטורונטו כיריב מאז 2009, יש הרבה עניין במשחק הזה.

מבחינת תחזית, המשחק הזה יכול ללכת לכאן ולכאן. אני הולך עם השד הירוק שנמצא בשמיים ומטה משחקים לכיוון הנכון כשצריך, ועם ניצחון של בוסטון, בהפרש חד ספרתי.

*

1:30-דטרויט פיסטונס (0-2)-שיקגו בולס (0-2)

אנדרה דרומונד.
אנדרה נגד העולם. דרומונד.

משחק מאוד מעניין, בין הצבע החזק של הבולס לזה של דטרויט, שמורכב בעיקר מהמפלץ (שהתעלה ל-66.7% מהעונשין לא רעים בכלל, אבל מוקדם מדי להסיק דברים-נכון לעת כתיבת שורות אלה, לפורוורד המחליף של בוסטון, ג'ורדן מיקי, יש PER של 81) אנדרה דרומונד-18 נקודות, 14.5 ריב' ו-2 חסימות למשחק עד עכשיו מראות הרבה מאוד, אולי בדרך לשנת שיא. מנגד, שיקגו לא נשארת חייבת-ניקולה מירוטיץ' (שמתפקד ככלי התקפי חשוב מאוד, שמתפקד מעולה בהתקפה של הויברג), ג'ואקים נואה (עדיין ללא נקודות העונה, אבל נותן ריבאונד, ראיית משחק והגנת פוסט מעולה), ויחד איתם, כמובן, פאו גאסול, שעדיין לא הגיע לעונה (מלבד הגג ההוא על לברון ג'יימס), אבל אסור לזלזל בחשיבותו.

לצד המאבק בין דרומונד לחיות בצבע של שיקגו, יש מאבק מעניין נוסף ששווה לדבר עליו, בין השחקן המשתפר של העונה הקודמת, ג'ימי באטלר, לשחקן המשתפר בפוטנציה של העונה הזאת-קנטוויוס קלדוול פופ. קק"פ קולע 18.5 נק' למשחק עד עכשיו עם 50% מהשלוש (3 מ-6), ולאחר ששיחק מול מגנים טובים (ת'אבו ספלושה, ראול נטו), ג'ימי באטלר הוא סקאלה שונה לגמרי. קלדוול פופ הוא יד קטלנית מרחוק וסקורר עם תפקיד קריטי בריווח המגרש לדרומונד, ובאטלר (שנתן המשך ישיר של שנה שעברה מבחינת ביצועיו), יצטרך לעצור אותו. הוא יצליח לעשות זאת.

תחזית: יופי של כדורסל מזרחי יהיה בפאלאס הערב, ולדעתי תהיה פה הפתעה-משחק ענק של דרומונד וסביר של קק"פ (12-15 נקודות) יספיקו בשביל להעלות את דטרויט ל-0-3. הפיסטונס, בעד חמש נקודות.

*

2:00-שארלוט הורנטס (1-0)-אטלנטה הוקס (1-1)

אטלנטה מגיעה למשחק השני בבק טו בק, אחרי ניצחון מרשים מול הניקס. במשחק הזה היה ניתן לראות את היעילות של טיאגו ספליטר כשחקן שמייצר שטחים ומאפשר לקיים את ההתקפה של בודנהולצר כשהוא על המגרש באטלנטה. יחד עם היעילות של ג'ף טיג ודניס שרודר (שני שחקנים שיכולים לתת ביחד 30-35 נקודות למשחק מעמדת הפוינט גארד), לא יהיה קל לשארלוט לעצור את אטלנטה.

מה ששארלוט יכולים לעשות זה לנסות לעבור לסמול בול. ספליטר שחקן של 20 דקות למשחק, אבל לצד אל הורפורד ופול מילסאפ, יהיה קשה להוקס לשמור על שחקני חוץ יעילים. יש להם את ספנסר האווז שאידיאלי בשביל זה, אבל לאור הפציעה של מייקל קיד גילטריסט, הסטרץ' 4 שלהם הוא מרווין וויליאמס. זה אומר שההורנטס ינסו לשחק את המשחק הרגיל שלהם, אבל זה לא יעבוד להם. ההוקס יעלו למאזן חיובי הערב. אטלנטה.

*

2:30-מילווקי באקס (1-0)-וושינגטון וויזארדס (0-1)

אנטדקומפו
הגריק פריק (ונייט וולטרס) סוגרים את ג'ון וול. הנוכחות ההגנתית שלו תתרום הרבה למילווקי, במשחקו הראשון העונה.

שידור: ספורט 5+לייב.

במשחק הראשון שלהם, מילווקי אכזבו. הובסו ב-25 נקודות מול הניקס, למרות הבכורה הטובה של גרג מונרו. לזכותם יאמר שג'יאניס אנדקומפו לא שיחק, ויתחיל את עונת 2015/16 מול וושינגטון. זה היתרון של הבאקס מול וושינגטון, שסובלת מחולשה מסויימת בעמדת הסמול פורוורד (אוטו פורטר ואקס הקבוצה, ג'ארד דאדלי). החמישייה החדשה של הבאקס תרוץ לראשונה הערב במשחק עונה סדירה, ויהיה מעניין לראות איך הם יתפקדו ביחד.

מנגד יש את וושינגטון, שגם לא הרשימה בניצחון הדחוק באורלנדו. וול וביל נתנו את שלהם, וקריס האמפריס היה שינוי מרענן בחמישייה במקום ננה, אבל המשחק הקבוצתי של הוויזארדס היה על הפנים-17 אסיסטים בלבד, 11 מתוכם של וול ופורטר, ומעט הזדמנויות זריקה לשחקני הפנים. עם משחק קבוצתי כזה חלש, אין להם יותר מדי מה לחפש מול הגנת המעבר של הבאקס.

תחזית: הוויזארדס חייבים לשפר את המשחק הקבוצתי שלהם, וזה לא יקרה מול ההגנה החזקה של מילווקי. הבאקס ישיגו ניצחון ראשון העונה, ומילווקי תנצח הפרש של 5 עד 15 נקודות.

*

2:30-סן אנטוניו ספרס (1-0)-ברוקלין נטס (1-0)

הספרס צריכים נצחון ראשון העונה, ומול ברוקלין האנמית לא יהיה להם קשה במיוחד. פופ יתן לרוטציה הרחבה שלו לשחק, ולא מן הנמנע שנראה יותר מ-7 שחקנים משחקים יותר מ-15 דקות כל אחד. מנגד, אולי נראה את רונדה הוליס ג'פרסון מקבל יותר דקות-בזמן שהוא היה על המגרש העונה, ברוקלין היו ב-16+. כשג'ו ג'ונסון היה על המגרש, הם היו ב-29-. הפרש של 35 נקודות. זה משמעותי, ורק ישפר את ברוקלין. למרות זאת, אני לא רואה תסריט אפשרי שבמסגרתו ברוקלין מנצחת הערב. סן אנטוניו, ביותר מ-10 נקודות.

*

3:00-דנבר נאגטס (0-1)-מינסוה טימברוולבס (0-1)

משחק שיפגיש הרבה כשרונות צעירים, כולל עמנואל מודיאיי וקארל אנטוני טאונס, שנתנו משחקי בכורה מרשימים מאוד. כדאי לראות איך מודיאיי יראה מול ריקי רוביו, שנתן משחק שיא מול הלייקרס, אולי בדרך להגשמת הפנטזיות שכולן מדברים עליהן מאז 2008 (NOT). זה יהיה משחק מאוד מהיר ומהנה לצפייה, ואני מאמין שנראה הרבה דקות של אנטוני טאונס וג'נג אחד ליד השני, בניסיון של מיצ'ל להתעלות על הצבע החלש הגנתית של דנבר (פאריד ולוברן), שינסו להראות כי הניצחון ביוסטון היה יותר מסתם יציאה אחד פעמית. אני לא מאמין שזה יקרה. מינסוטה, במשחק שהסקור המשותף שלו יהיה יותר מ-230 נקודות.

*

3:30-יוסטון רוקטס (1-0)-גולדן סטייט ווריורס (0-1)

הארדן וקארי
הארדן וקארי נאבקים אחד בשני. שחזור של הדו קרב הענק של גמר המערב יתרחש הערב, במשחק שאסור לפספס.

שחזור גמר המערב? צ'ק. ה-MVP נגד הטוען לכתר? צ'ק. 2 מ-3 הקבוצות שהשיגו הכי הרבה ניצחונות בעונה האחרונה? צ'ק. המשחק הזה מבטיח הרבה, וגם יקיים. יהיה מאוד מעניין לראות את ההגנה של גולדן סטייט בלי אנדרו בוגוט, שלא ישחק עקב כך שסובל מזעזוע מוח (ופרוטוקול זעזוע המוח של הליגה דורש זמן, הוא לא ישחק הערב). זה יתאזן עם חוסרו של דוויט הווארד מבחינה הגנתית, וישפיע משמעותית על שתי הקבוצות.

אני יכול להמשיך ולחפור פה על ההבדלים בהגנות, ועל זה שגולדן סטייט צריכה לפתוח עם פסטוס אזלי ושבמקום מקהייל הייתי נותן 15-20 דקות לקלינט קאפלה, אבל עזבו אתכם מכל זה-ג'יימס הארדן בצד אחד, סטפן קארי בצד שני. תהנו.

תחזית: קארי ימשיך להתעלות במשחקים גדולים בעונה הסדירה, ועם יותר מ-30 נקודות ישיג ניצחון על הראש של המזוקן והרוקטס. גולדן סטייט, בהפרש דו ספרתי.

*

4:00-סקרמנטו קינגס (1-0)-לוס אנג'לס לייקרס (1-0)

הלייקרס היו מרחק זריקה אחת מלנצח את מינסוטה, במשחק שבו הכוכב המזדקן של הלייקרס לוקח יותר זריקות משני שחקני השנה הראשונה הבולטים (ונשים בצד את 14 הדקות של רנדל ב-2014/15) של הקבוצה ביחד-24 לעומת 20 (7 לראסל, 13 לרנדל). אם המגמה הזאת תמשיך הם לא יגיעו רחוק מדי העונה.

מנגד, צריך לדבר בהרחבה על השינוי בהתקפה של הקינגס. דה מרקוס קאזינס קלע 4 שלשות מ-5 ניסיונות, והיה שימושי מאוד בריווח המשחק לחדירות של גיי, רונדו ומקלמור. השימוש בקליעה מרחוק החדשה של קאזינס פותח עולם שלם של אפשרויות לסקרמנטו, וכשווילי קאולי סטיין (או קוסטה קופוס) משחקים מתחת לסל בהתקפה כשחקני פוסט-אפ, וכמגני טבעת בהגנה, יש פה הרכב מאוזן שיכול לרוץ ומתאים ל-mindset של ג'ורג' קארל, וזה מבטיח לא מעט.

זה לא אומר שקאזינס יתפקד רק כשחקן חוץ בהתקפה. ממש לא. ראינו במשחק מול הקליפרס הרכב שכולל את כספי כפאוור פורוורד וקאזינס כסנטר, הרכב שמרווח את המגרש לקאזינס ומנצל את הדומיננטיות של בני דודים מתחת לפוסט. נראה כאילו ההרכבים של סקרמנטו מנצלים את הפוטנציאל שלו עד תום, וכי שיפור התיאום בינו ובין רונדו, עדיין אחד ממנהלי המשחק המשובחים בליגה, ישיג לו לא מעט מבטים פנויים, מה שימנע את בעית האיבודים שלו.

תחזית: עם כל הכבוד ללייקרס, היכולת ההתקפית של הקינגס תוכיח את עצמה, והם ישיגו עוד ניצחון עם יותר מ-105 נקודות. סקרמנטו.

*

4:30-פניקס סאנס (1-0)-פורטלנד טרייל בלייזרס (0-1)

זה משחק של קווים אחוריים. מצד אחד יש את ברנדון נייט ואריק בלדסו הטובים, שהיו בינוניים בהפסד פניקס לדאלאס ברביעי. הם קו אחורי חזק, בלי חלוקה ברורה למספרי 1 ו-2 (יתרון משמעותי), וזה בדרך כלל היתרון הגדול של פניקס על יריבותיה. מנגד יש את פורטלנד, בהנהגת דמיאן לילארד המופלא וסי ג'יי מק'קלום, שהתפוצץ מול ניו אורלינס עם 37 נקודות ו-6 ריבאונדים, אולי בדרך לשנת פריצה.

פניקס לא יכולים להשאיר אותו לבד. הוא נשק התקפי מהמעלה הראשונה, ולא בטוח שהסאנס יוכלו לעצור אותו לאורך זמן. כשהאופציה השנייה בקו האחורי היא דמיאן לילארד, אין להם יותר מדי אופציות. כשנגד יש את אל פארוק אמינו, שיוכל לסגור נתיבי מסירה לבלדסו בעת הצורך. למרות זאת, פניקס לא יכולה להרשות לעצמה להכנס לבור של 2 הפסדים ו-0 ניצחונות בשלב כזה מוקדם של העונה. הם לא יוותרו על זה, וזה מבטיח משחק עם הרבה לחימה.

תחזית: עם כל הכבוד ללחימה של פניקס וטייסון צ'נדלר, זה משחק שפורטלנד יכולה לנצח אם תעשה את ההתאמות הנדרשות, ותשיג את הניצחון גם הפעם, בניגוד לכל התחזיות המוקדמות. פורטלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 235 תגובות

  1. פריוויו מצוין. ערב משובח של משחקים. יוסטון תהיה חייבת לנצח בשביל לא להיקלע לשני הפסדים ולדעתי תעשה את זה. קליבלנד תנצח בקלות את מיאמי

  2. ולדעתי גם כשדוראנט היה בריא הקבוצה הייתה של ווסטברוק. אמנם דוראנט שחקן יותר טוב כמובן אבל זה עניין של אופי ולדוראנט יותר נוח כשווסטברוק כל כך דומיננטי

  3. הכי באסה בלשמור שבת זה לפספס את כל המשחקים האלה
    מסכים איתך בהכל חוץ מזה שוושינגטון תנצח את מילווקי לדעתי

    פריוויו מצוין.

    אה ודראמונד הולך לתת עונה של 65 דאבל דאבלים לפחות

  4. לילה גדול מחכה לנו! רועי תודה על ההכנה.
    המשחקים המעניינים של הלילה הם כמובן של ג״ס נגד יוסטון ( ג״ס ב7), דטרויט נגד שיקגו ( משחק צמוד ואיכותי שיגמר ב5 לשיקגו ), מיאמי נגד קליבלנד ( מיאמי יפתיעו את קליבלנד הלא יציבה ) וכמובן בשבילי ! סקרמנטו נגד הלייקרס… אני מעדיף שלא להמר אבל קדימה לייקרס!

  5. מי ששומר שבת או סתם מישהו שלא רוצה להתעורר בשביל לראות את המשחקים יכול להוריד למחשב את התוכנה קודי ויש שם אפשרות לראות את המשחקים המלאים זמן קצר לאחר שהם מסתיימים בלי לדעת את התוצאה

      1. תכתוב או ביוטיוב או בגוגל מדריך הורדת קודי. תמצא את הסרטון של גידי שחר או משהו כזה ותעשה בדיוק מה שהוא אומר שלב אחרי שלב. אחרי שאתה מסיים להתקין בהרחבות וידאו תתקין את nba full games

  6. פריוויו לדוגמא!
    איזה ערב נפלא של משחקים. כמעט כולם בעלי משמעות.
    לא מסכים אתך שאוקלהומה תנצח ב-15. אורלנדו תתן להם פייט אדיר עם סכוי לנצחון והמשך השתלטות המזרח על המערב!
    שרלוט – אטלנטה הפך לדרבי. הן 3 שעות נסיעה, שעה וחצי לכל צד עבורי. משחק שמעניין אותי ביותר. אמש מול הניקס אטלנטה הראו שהעונה שעברה לא היתה FLUKE!

  7. פפריוויו לדוגמא!
    איזה ערב נפלא של משחקים. כמעט כולם בעלי משמעות.
    לא מסכים אתך שאוקלהומה תנצח ב-15. אורלנדו תתן להם פייט אדיר עם סכוי לנצחון והמשך השתלטות המזרח על המערב!
    שרלוט – אטלנטה הפך לדרבי. הן 3 שעות נסיעה, שעה וחצי לכל צד עבורי. משחק שמעניין אותי ביותר. אמש מול הניקס אטלנטה הראו שהעונה שעברה לא היתה FLUKE!

  8. תודה רועי.
    מה שכיף בתחילת העונה שעדיין יש הרבה קבוצות מלאות פוטנציאל שטרם הוכיחו שהן פלופ, אז חצי מהמשחקים נחשבים גדולים. בערב ממוצע כזה באמצע העונה יש משחק או שניים שממש מעניין לצפות בהם. עכשיו יש הרבה יותר.
    קליבלנד במשחק 3 תוך 4 ימים כולל 3 טיסות. דיוויד יצטרך להשתמש הרבה בספסל. אם ישחקו לפחות 9 שחקנים 10 דק' ומעלה ואף אחד לא יעבור את ה-35 הם ינצחו. אחרת מיאמי.
    בניגוד אליך מהמר על ניצחונות של טורונטו, פיניקס, שיקגו והפתעה של פילי.

  9. פריוויו לעילא ולעילא רועי!
    יאללה לוחמים!
    יאללה דטרויט!
    אני לא מאמין שאני אומר את זה – יאללה מיאמי!
    איזה לילה…

      1. מנחם גם אני חושב כמוך שמרכז המזרח בעלייה לעומת מרכז המערב שבירידה אבל במערב יש לפחות 5 קונטנדריות ובמזרח יש את קליבלנד ואולי שיקגו. לכן המערב יותר איכותי

  10. פשש..אחלה ערב, נופל ישר על המחצית השניה של קאבס-היט אחרי ערב הפוקר הדו-חודשי.
    מרגיש כאילו העונה נפתחה בהילוך גבוה עם הרבה קבוצות מסקרנות גם אם הן לא קונטנדריות ברורות.

  11. אני אצפה במשחק של ס"א נגד הנטס בשביל לנסות להבין לאיזה כיוון הקבוצה האהובה עליי מתקדמת…המשחק של יוסטון וג"ס נשמע לי פחות נוצץ ללא הקרב בצבע בין הנסטרים ….

  12. אחלה פריוויו. אני דווקא לא חושב שיהיה לנו כל כך קל מול אורלנדו, הם לא פראיירים. אני גם לא מאמין שמילווקי תנצח, ואם כן זה יהיה בקטן.

  13. רועי כתיבה מושלמת מעניינת ומצוינת (זה תמיד אצלך).
    נהדר ותודה רבה על החידושים ופועלך הנהדר לאתר.

  14. מנחם הוא גיימס דין המורד
    מנחם הוא ספרטקוס הלוחם
    מנחם הוא גאנדי המורד באימפריה הבריטית
    (בהמשך לבן וגיא במעורב המדליק של מנחם שווה לקרוא)

  15. דורון האסטבן ינקניק רומני או כמו שידידי היקר גדי וילצ'רסקי אומר די עם הסאחיות
    דיייייייייייי נחנקנו קח שחטה

  16. מנחם כמו שהסברתי וציינתי חוויסנלו אין מה לחפש בעמדה מס 3 לברון ריסק אותם עם 6-7 וזה רק ההתחלה.

  17. דלבדובה משחק עם המון בטחון, זורק חודר מוסר.. מעניין איך בלאט ישתף אותו כשקיירי ושאמפרט יחזרו.
    דראגיץ בינתיים לא פוגע

  18. לדיוויד ישנה בעיה של רוטציה, יותר מדי שחקנים על הספסל וכולם בינתיים משחקים לא רע. בטח בהמשך העונה מישהו יפצע (חמסה חמסה) ואז תתחיל הרוטציה האמיתית

  19. יואל יא מסכן שרצה להכיר לי את אחותו(מכוערים במשפחה)
    אם אתה צריך שכטה בשביל להרגיש פחות טוב
    משאני מרגיש ככה ברגיל כלפי האתר, המחמאות לא בשבילך
    פשטייסט (אותי ראו במפגש ואני גדול וחזק אתה קטן ובורח לאירופה
    שתגיע לארץ אם אתה גבר נפגש ואני יעשה ממך קבנוס צ'רקסי
    הערת את הצד הערס המאצ'ו שבי,
    (או שהנקניק שאתה מדבר עליו הוא השתקפות שלך פחדן)
    מתאפק לו להגיד הכל יכול להיות שתרגיש זעם מרחוק יש לי כוחות
    גם מרחוק. אם מקרוב נעשה לך שיפוץ כללי ואני מצנזר.
    כל הטוב שלי יוצא באתר ובעוד מקומות ויש לי צד רע שמת לצאת
    מחכה לך, האנשים הטובים ביותר הם המסוכנים ביותר

  20. לילה טוב,
    בינתיים אורלנדו מפרקת את האין הגנה של okc.
    ווצביץ', טוחן אותם בצבע.
    גורדון, הזויה, פיטום ואולדיפו, משחקים כמו שחקנים ותיקים ומנוסים ולא כמו ילדים.

  21. רק ליואל (ואפשר ועדיף למחוק בכיף כי יואל כבר קורא)
    פנית אלי להכיר לי את אחותך ועוד צחקו עליה שהיא בטח מכוערת
    מזכיר לך,
    אם אתה קצת גבר בוא נפגש לא רוצה לכתוב פה מה יקרה
    אבל תחזור חי ואפילו יותר חכם (במקרה שלך זה קל)
    לא להתעסק ולזלזל באנשים שנשמעים נחמדים.
    לכל אדם יש טוב ורע אצל הטובים נשאר גם מקום של רע
    ןביום שהם מפעילים אותו זה הופך לרשע. תזהר.

    1. דורון לך לטיפול אצל דובי.אם תה חושב שאתה נחמד אתה באמת חולה נפש
      נחמד מיייי אס ידפקט.
      דיייייי נחנקנו יסחי

  22. אוקלהומה סופגים 93 נקודות ב-3 רבעים.
    הגנה שערוריייתית.
    קבלת החלטות גרועה בהתקפה.

    2 מספרים קופצים לי מול העיניים:
    איבודי כדור: 14:7 לטובת אורלנדו.
    אסיסטים 21:10 גם לטובת אורלנדו.

    הרעמים לא משחקים כמו קבוצה.

  23. קליבלנד נראים מצויין.
    מיאמי לא נראית כמו קבוצת טופ 4 במזרח.
    מקווה שחוסר הנסיון של אורלנדו לא יפסיד להם את המשחק.
    ובינתיים דטרויט ראש בראש מול שיקגו

  24. ליואל המסכון אם תמשיך אגיע אליך בגרמניה דרך קשרים
    במהירות לא תדע מאיפה זה בא
    שראססל חודר לסל ואז נזעזע ונשקשק אותך שתתחיל לתת כבוד

  25. מנחם אני כהר ציינתי שירסקו את ווינסלו ב3 הוא לא יכול להתמודד מול המפלצות בעמדה זו המשחק הזה הוא רק הוכחה (לברון יכל לקלוע עליו 50 ע).

      1. אני לא אומר שהוא לא שחקן טוב,פשוט שאתה 194 בלי נעליים זה לא מספיק לעמדה 3 (כמעט כל שחקן בעמדה זו גבוה בלפחות 5 סנטימטר ממנו ומוטת ידיים שאין לו אץהנתונים הפייזיים להתמודד נגדה),בעמדה 2 הוא יהיה שחקן מצויין. לא כוכב על אבל בהחלט יכול להגיע לרמה של גימי באטלר.

  26. יופי של משחק באורלנדו.
    אורלנדו טוחנים צעירות.
    מקווה שהם לא יפסידו כמו שהפסידו לוושינגטון.
    אבל מעריך שכן.

  27. ליואל ראית באיזה מהירות משתנים דברים באורלנדו
    יש לך 24 שעות להתנצל ולבקש סליחה,
    אם לא יגיעו אליך משפחות עבריינים לגרמניה לבית שלך
    ואז באמת תיילל כמו פה יא מתעווואזז פחדן.
    דיר באלק שקול מילים או שתשקול שיניים יא עלוב.

  28. ליואל בלבד: 1000 יורו קנס אם מגיעם אליך תוך שבוע,
    רק מי שיגיע יקח ממך הרבה יותר,
    אין לך מושג אם מי אתה מתעסק,
    חכה חכה
    עוד תבכה.
    חאלאס סוף

  29. ליואל ודורון:
    אם לא תפסיקו עם המסרים הילדותיים שלכם אמחוק את שניכם, ואאסור כניסה לשניכם
    אני לא מזהיר שוב

  30. קליבלנד שיחקה היום עם רוטציה של 9 שחקנים ששיחקו דקות משמעותיות (ועוד 4 שחקנים עם זמן משחק זניח)
    וזה כאשר קיירי ושומפארט בחוץ.

        1. אתה ההוכחה שכל אוהד, גם הרציונלי ביותר, הוא סוג של עובד אלילים.

          1. אתה צריך לראות את הבית שלי בימים שהברונקוס משחקים
            (מהסאנס אני מיואש)
            קטורת, עזים שחוטות, מחרוזות תפילה…

          2. אתה צריך לראות את שלי ביום רגיל, מומחה אחד לפנג שוואי דרש ממני תוספת סיכון.

  31. נגמר לאורלנדו האוויר.

    ועניין אחר.
    הגירושין עשו טוב , גם מונרו במילווקי, וגם לדרמונד בפיסטונס פורחים.

  32. קבוצות בלי סופרסטארים כמו דוראנט ווסטברוק יאכלו הרבה קש באורלנדו.
    מצד שני אוקהלהומה נראית כמו קבוצה של 2 שחקנים (אבל איזה שחקנים), וכל היתר שואבי מים.

  33. ווסטברוק ודוראנט יאבקו חזק על תואר ה-MVP.
    אבל בשביל להאבק על האליפות, עדיף שהכוכבים שלך ישחקו קצת פחות מ-54 (דוראנט) ו-48 (ווסטברוק) דקות.

  34. בוקר טוב, רק פתחתי את הליג פאס וג"ס התחילו את הריצה. הארדן מסריח את הפרקט משחק שני רצוף.
    קללת קרדשיאן מישהו?

      1. שנה שעברה התחיל באחוזים רעים אבל חיפה על זה בתדירות וסחיטת פאולים. השנה הוא צעד אחד איטי מדי בינתיים. אפילו בעודף משקל באיזור הבטן. לא אוהב מה שאני רואה בינתיים

  35. ביירון סקוט לא מבין שהיגרו צריך לשחק היום 40 דקות כי בלעדיו הצבע של סקרמנטו פורח!!! יהיה לא קשה אבל אז מה?

  36. ולמי שחשב שדנבר יותר טובים ממה שנתנו להם קרדיט- אז זהו שלא. מינסוטה קוברת אותם. שוויגינס במשחק לא רע האמת

  37. לא מבין את התוכנית של דונובן, שתי שחקני טופ 5 עם עבר בריאותי מפליל שנשחקים לאללה כבר במשחק השני.

    לא קבוצתי ולא נעליים

    1. איל, גם לווסטברוק וגם לדוראנט יש פה, והם ילדים גדולים שעברו פציעות גדולות. אם הם לא רוצים לשחק 50 דקות – הם לא היו משחקים 50 דקות.

  38. לא מבין מה רוצים מדונובן. המשחק היה ב-20 הפרש למג'יק עד אמצע הרבע הרביעי. וכולם עזרו במאמץ כולל קאנטר שהיה באחוזים גבוהים וויטרס ופי ג'י עם סלי 3 קלאץ' .
    ואז הם כפו הארכה ראשונה ואז את השנייה .

    המשחק הקבוצתי של אוקיי סי הרבה הרבה יותר טוב.

  39. רונדו נראה היום כמו רונדו.
    קאולי סטיין נראה כמו השחקן שהיה חסר לקינגס הרבה שנים הוא מוכשר מאד וממעט לעשות טעויות.

  40. זה אנדר סטייט מנט. קאולי סטיין היה מעולה שלא להגיד דומיננטי בדקות ששחק.
    השנה הגיעו בדראפט הרבה גבוהים טובים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט