איזו בדיחה. אף שחקן חופשי לא רוצה לייקרס! / מנחם לס

(גם לה קוראים אולדרידג', אבל לילי אולדרידג')

 

 

(לילי אולדרידג' בספורטס אילוסטרייטד. אם זה טוב למגזין הספורט מס' 1 בעולם, זה טוב גם לאתר ה-NBA הטוב ביותר בשפה העברית!)

 

 

אותה לילי אולדרידג' בשינוי אדרת (גיא! 'אדרת'?)

************************

 

קווין לאב שהלייקרס כל כך רצתה ישחק בקאבס עד 2020. לפני שעתיים למרכוס אולדרידג' הודיע שהוא ללייקרס לא הולך "כי הם לא הרשימו אותי" (בלשון המעטה…) ומרק גאסול נשאר בממפיס.

ג'ימי באטלר סגר עם הבולס לשנים הבאות.

כשאמרתי שהלייקרס לא ייצאו מבור הצואה עד 2020 אולי הייתי עדין מדי לגביהם.

אולדרידג' עתה יחליט בין להישאר בפורטלנד או לחתום בפיניקס (עוזר המאמן שם אירל ווטסון הוא חבר אישי טוב של אולדרידג'), או בספארס.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. אדרת – לבוש מפואר.
    "וַיָּרֶם אֶת אַדֶּרֶת אֵלִיָּהוּ אֲשֶׁר נָפְלָה מֵעָלָיו וַיָּשָׁב וַיַּעֲמֹד עַל שְׂפַת הַיַּרְדֵּן."

    "אֶל שָׂדֶה טּוֹב אֶל מַיִם רַבִּים הִיא שְׁתוּלָה לַעֲשׂוֹת עָנָף וְלָשֵׂאת פֶּרִי לִהְיוֹת לְגֶפֶן אַדָּרֶת."
    (אשכולות הענבים הם הלבוש שמפאר את הגפן)

    הביטוי "אותה גברת בשינוי אדרת" מקורו מביטוי ביידיש:
    "די זעלבע דאמע, נאר אנדערש געשלייערט"
    (אותה גברת, לבוש שונה)

    1. איך שכחת את התינוק השעיר? "וַיֵּצֵא הָרִאשׁוֹן אַדְמוֹנִי כֻּלּוֹ כְּאַדֶּרֶת שֵׂעָר וַיִּקְרְאוּ שְׁמוֹ עֵשָׂו"
      אני הייתי מסתפק בחתיכת בד גדולה, מן גלימה. שום דבר מפואר. אליהו השלוך עם כל הקילומטרז' הפסיכי שהוא עושה בס' מלכים, שלא לדבר על המערה והעורבים, לא לבוש בלבוש מפואר (:

  2. מנחם תפסיק עם הכתבות שנאה שלך ותכתוב על דברים אחרים
    אני חייב להגיד שאצה חוזר על עצמך וזה מתחיל לשעמם.
    לכל אחד יש קבוצה שהוא שונא אבל אתה אוהב גם להגיד את זה.

    תכתוב על קבוצות שאתה אוהב כמו מיאמי , קליבלנד ( אני זוכר שהתלבטת את מי לאהוד שזה קצת …)
    מעריך אותך מאוד אבל הכתבות האלו מיותרות.

  3. הבחורה רזה מדי –> לא סקסי
    מסמלת אולי את 7 השנים הרזות שהלייקרס בעיצומן (2 כבר מאחוריהם, עוד 5 נשארו לדשדש בבור הצואה).

    1. אשך יקר
      נניח אתה שוכב במיטה
      לילי בצד שמאל , למרקוס בצד ימים ואתה באמצע
      למי אתה מסובב את הגב ?

      1. מסובב את הגב ללילי.
        גם כי התחת שלי יחסית מרופד, והוא הכי פחות יכאב מהעצמות הבולטות שלה, וגם כי בחיים אני לא אקח צ'אנס לסובב אותו לכיוון אולדריג'…

  4. מל אני חייב להסכים איתך. קובי נהפך אבן ריחיים, ג'ים בס עם הכובע בייסבול שלו נראה אבוד מתמיד, ג'יני בס מנסה לחכות את אהובה במנהטן וקופצ'אק עם השיער הלבן שלו נראה כמו שריד משנות ה-80.
    הנחמה של הלייקרס בפרי אינג'נסי השנה, לפי דיווחים מקומיים, היא טוביאס האריס ורובין לופז. צואה? שילשול!

  5. הלייקרס בונים מתקן אימונים חדש באל סגנדו בעלות של 80 מיליון דולר (הקליפרס עוד בעידן סטרלינג בנו מתקן מדהים לא רחוק ב-40 מיליון). השאלה עבור מי?

  6. בושה מה נהיה מה לייקרס
    למרות לילי שהוסיפה למומי קצת ויטמינים על הבוקר
    מומי ירד יגונו שאולה ( גיא ??? )
    שהלייקרס יהיה הבית שימוש של הליגה ? קבוצות באות לאל איי עושות שפכים בסטפלס סנטר ועוזבות מבלי להוריד את המים !
    מי שלא רוצה לבוא שילך להתקעווד ( גיא ?? )
    מה עדיף ללאב ? להיות מוקף קונפות במיסטק ביי דה לייק בקליבלנד או לתת פינוק לזרנוק באל איי ?
    למרקוס ? וואלק עשו ממנו מינימום מושיקו מלון הוא לא יושיע את הספרס ובפיניקס הוא יהיה עסוק בחיפוש קרם הגנה מקדם 37
    איך מומי אומר מי שמשחקת אותה קשוח להשגה נשארת עם השמיכה והטישו בחורף ( גיא ???)

  7. מנחם, עם כל השליליות שלך לליקרס אתה דוחף את אהדתי לזרועותיהם…
    תמיד לא חיבבתי אותם (מהסיבות של כולם) למרות שהם לובשים צהוב סגול.
    אבל לאחרונה, כשאני קורא עליהם (כמעט בלעדית פה) אני מתחיל לסמפט את הקבוצה המסכנה והמוכה הזו.
    הם פתאום נראים לי קטנים וחסרי ישע
    חלשים ומשוועים לעזרה משמים
    בא לי לחבק אותם…. ללטף אותם…. לומר להם שהכל יהיה בסדר…..

    מה עשית לי מנחם ??? מה ?????

    🙂

  8. לצערי הרב אני מסכים עם מנחם וגל.מאז שנפטר האבא הלייקרס לא מצליחים להתאושש במשך 3 עונות כל פרי אייגנט שהלייקרס רצו לא הגיע.זה התחיל מהווארד שברח המשיך שנה שעברה עם כרמלו ועכשיו כמו שגל כתב מסתפקים בהאריס ולופז.
    דדי וK_700 מפנטזים על דוראנט,איזה דוראנט ואיזה נעליים.
    הדרך היחידה לצאת מזה זה שראסל ורנדל יתחילו להראות ניצוצות של סטארים ואז אפשר יהיה להתחיל למשוך פרי אייגנס.
    לסיכום עד עכשיו זה נראה שוב כמו שבן אדם בנה אימפרייה ואז הוא מוריש אותה לבן שלו שהורס את כל מה שהאבא בנה.

    1. +1
      כנראה שבאמת לא תהיה ברירה אלא לבנות מהתחלה
      ראסל+רנדל+קלארקסון
      ולראות לאן זה מוביל,
      תמיד אפשר לנסות להחתים שחקנים חופשים אבל הסיכוי שיבואו קלוש כי מה שאנחנו רואים זה שכמעט כולם מעדיפים להשאר בקבוצות שלהם אלא אם כן מעבר נראה מבטיח מאד(אולדרידג' והספרס)
      מה שבטוח זה שאם הם מחתימים שחנים מדרג שלישי כמו האריס ודומיו הם רק מבטיחים את הבינוניות שלהם לטווח ארוך יותר. במצב הזה שלא מחתימים כוכבים עדיף כבר להשאר למטה עוד עונה או שתיים

          1. +100 לרועי.
            הכל שטויות, בסופו של דבר יש מעט מאוד פרי אייג'נסי שמשנים קבוצה, כל אלה שהם פספסו (ותודה שכרמלו והווארד לא הגיעו/נשארו) לא היו הופכים אותה לקונטנדרית, ויש בשנים האחרונות קצת אובר הייפ משחקנים מסוימים (אחלה סוכנים). אני שמח שלשם שינוי הלייקרס לא איבדו את הראש ומכרו את ההווה והעתיד. מפרגן לקבוצות אחרות לקחת אליפות, גם ככה אין מקום אצלנו בתקרה לעוד דגלים…

    2. לדעתי, הרבה שחקנים לא רוצים להגיע בגלל קובי. זה אומר להיות בצל של שחקן קשה, אבל בניגוד למקרה של לברון, הוא אחרי השיא ואין סיכוי להגיע להישגים של ממש כל עוד הוא שם ושולט על הכל.

  9. ראסל ורנדל צריכים שנה כדי להתאקלם ונראה מה יש להם להציע, אם בכלל. קובי בעונת פרישה. מי רוצה להגיע לקבוצה כזו? מה יש להם להציע? קחי קלארקסון?

    1. זה העניין פעם ללייקרס היה ערך מוסף על שאר הקבוצות ופרי אייגנס היו מגיעים כי הם ידעו שהארגון תמיד שואף הכי גבוה .להזכירך ששאקיל הגיע הלייקרס גם לא היו משהו וגם לא היה בסיס לאליפות מיידית,קובי היה עוד ילד והשחקן הכי טוב היה גלן רייס.היום הלייקרס הפכו לעוד קבוצה,תראו שאתם מועמדים לאליפות ואז נחשוב אם לבוא אליכם.זה לא היה המקרה בעבר.

  10. 1. יש לי חבר שמוכר מכוניות ספורט ישנות אני מת עליו. לצורך העניין נקרא לו ארז. הוא חי את החיים. פעם הוא ניסה לשכנע אותי לקנות פונטייק פיירברד 87. במשך דקות ארוכות הפליג בתיאורים רומנטיים על איך חיי יראו אחרת עם האוטו. כמה כיף לשמוע את שאגות המנוע, כיצד כל אצוד כל עין שתתביית ישירות לכיווני בכל אשר אלך. ההתלהבות שלו ותיאוריו היו מרשימים אבל לא יכולתי שלא לשאול שאלות פרקטיות כמו כיצד אאמוד בזלילת הדלק האובססיבית של הרכב, כמה אצטרך לשלם על חלפים לרכב כל כך ישן, כיצד רכב כה עבה יכנס לחנייה וכו'

    2. לכל אלה חברי ענה בחצי זלזול. "תגיד יא חסר הבנה אתה יודע מה זה פונטייק?! איזה מהירות היא נוסעת? סמוך עלי, אין מצב שבן אדם לא ייהנה ממכונית כזאת".

    3. סיכמו שאחשוב על זה, כי אני באמת מעריך את הבן אדם ואת הידע שלו. בשבת אחר כך אני פוגש חבר אחר שדבר ראשון אומר לי: "מה שמעמתי התלהבת מהפונטייק. אני אישית חשבתי שתלך על פורד פוקוס, אבל ארז אמר שהוא שכנע אותך והתלהבת". ירד לי האסימון וביום ראשון קניתי פורד פוקוס. ארז נשאר חבר אבל בכל פעם שהגעתי עם הפורד ירה במבטו חיצי עלבון קטנים.

    4. ארז עדיין משוכנע שאני הבעיה ולא הוא. תכלס הוא חושב ש99% מהעולם צריך לקנות מכוניות אמריקאיות גדולות ופומפוזיות כי אחרת אין טעם לחיות…

    5. הלייקרס הזמינו את למרכוס שנתן להם את הכבוד הראוי לשמוע מה בפיהם. הם ידעו שכסף הוא העניין. הם הביאו איתם את נבחרת החלומות של המשכנעים שאי אפשר לעמוד בפניה: ג'ים באס, הג'ורג' וו בוש של משפחת באס, אחותו המוצלחת יותר ג'יני, מיץ' קופצ'ק, האיש שיודע לקבל החלטות מבריקות וטפשיות באותה נשימה, ביירון סקוט, המיושן כמו השפם שלו, גיימס וורט'י, קישוט נוסטלגי נחמד אבל חסר רלוונטיות אמיתית וכמובן קובי ("חברים באים והולכים אבל דגלי אליפות נשארים לנצח") בריינט, אשף חברתי דגול שאחרי 5 דקות איתו אתה צריך כדור זאנקס

    6. במשך שעתיים הם הפליגו בתיאורי המשמעות של להיות לייקר. הם הציגו לו נתונים על חוזי השיווק שישיג, על מזג האוויר, על הקשרים העסקיים בעיר, על הקהל ובלה, בלה, בלה. למרכוס ניסה לא לטבוע במפלי הרוק שיצאו מפיהם. מדי פעם שאל שאלות כמו איך יבוא לידי ביטוי עם קובי כשהנ"ל רואה את עצמו עדיין כאלפא דוג ומאמין בזכותו לזרוק כמויות של כדורים לסל. תשובתו של קובי הייתה על גבול הספקטרום התקשורתי: "תוכל לשחק איתי כמו פאו גאסול" אמר הממבה לשחקן שמסוגל לתת 25 ו-11 בלי לשתות קפה של בוקר.

    7. הלייקרס לא יכלו להתאפק. כמו נער בינוני שהתמזמז עם מלכת הכיתה הם רצו לטוויטר ופרסו רצף הודעות על זה שלדעתם למרכוס בדרך ושהוא יצא סופר מרוצה.

    8. שעה אחר למרכוס דרך "מקורביו" פרסם שהוא מוותר על הלייקרס כי הם שכחו לדבר על נושא אחד "קטן": כדורסל…"יוסטון הראו לי מפות של אנליטקס שלי אל מול הקבוצה ובאיזה מקומות וסיטואציות הכדור יגיע אליי. הוא בדרך לפגישות עם פיניקס וסן אנטוניו שנראות כשתי הקבוצות שהכי מתאימות לו. ניסו למכור לו פונטייק פיירבירד ברודאו דרייב, אבל הוא יותר בעניין של SUV יעיל וחזק.
    Jim Buss, Jeanie Buss, Mitch Kupchak, Kobe Bryant, Byron Scott, James Worthy

    1. חחח…תתעלמו מטעויות הכתיב. במספר 5 התכוונתי שהם ידעו שלמרכוס לא בעניין של כסף בלבד מכיוון שפורטלנד יכלו לתת לו הכי הרבה. הוא לא אהב את הכיוון של הארגון והייתה שמועה שהיה לו קשה שדימיאן לילארד תפס את עצמו כמנהיג הקבוצה ולקח לו את התהילה בזמן שהוא היה השחקן הפרודוקטיבי והחשוב ביותר.

      1. יפה, יפה, יפה!
        א. אני עדיין נאחז בתקווה הקלושה שאלדרידג' יגיע לסאנס.
        ב. אני כבר מוכן נפשית לאכזבה הבלתי נמנעת שתבוא כשהוא יחתום אצל הספרס.
        ג. הפיירביד של 87' זה רכב איום ונורא. למעשה פיירביד קונים או 67' – 72' או 98' – 02' כאשר עברו למנןע V8 מודרני עם בלוק אלומיניום.

        1. רכב ספורט פומפוזי זה נהדר לטיפוסים מסויימים. כל איש מכירות יודע שהבסיס הוא know your client. כשהלייקרס מוכרים לו הוליווד וקובי מוכר לו את הגורל של פאו גאסול עם ממבה מזדקן…

          למרכוס יהיה נהדר בסאנס. אבל קשה לי להאמין שיוכל לסרב לשנת חפיפה עם טימי

          1. אני לא חושב שהספרס מכרו לאלדרידג' "בוא ללמוד מטימי". אני חושב שאמרו לו "בוא למועדון של ווינרים. עם פופ וביופורד, טימי ופרקר, קאווי וגרין. בוא למועדון שבכל שנה אתה חזק במירוץ לאליפות.
            בכל. שנה. במירוץ. אליפות. נקודה."

            ושלא יהיה ספק, אני בעד רכבי ספורט פומפוזים, עדיף תוצרת ארה"ב, עדיף עם מנוע V8 שיש לו את הרעש של תחילתה של רעידת אדמה. רק שמודל 87' (פיירבירד דור 3) הוא לא משהו.
            פיירבירד טרנס אם 1972 עם מנוע 455 (7.5 ליטר) זה כבר סיפור אחר…

  11. גיא – כל פעם שרכב ספורט או אופנוע כבד מעיר את כל השכונה שלי בלילה, בא לי כמו בסרט "השוטר מבוורלי הילס" לתקוע בננה באגזוז שלהם.אם יש משהו שאני לא נוסטלגי לגביו זה מכוניות. תן לי חדש שקט חסכוני עם פאנל מחשב ובקרת שיוט וריח של ניילונים ואני זורק אליך את הקופסאות הענקיות עם מושבי העור ההגיים הקשיחים ואגזוזים המרטטים.

    והגיע הזמן שהלייקרס ישלחו לפגישות את ג׳יני באס וצוות האימון. קובי ג׳ימס וורתי או אפילו מגיק ג׳ונסון מזכירים לפרי אייג׳נטס שהלייקרס הם העבר ולא העתיד.

    1. תסמונת מלחמת המפרץ – הרעש הגבוה של אופנוע מאיץ שכל כך מזכיר את האזעקות.

      אני מדבר על muscle cars – מתחיל בבאס לא רועש במיוחד, שקצת מזכיר טרקטור, ורק כשעוברים את ה-3500 סיבובים לדקה מגיע הרעש הממכר של ה-V8.
      כל מי שאני מכיר שיש לו רכב אספנות מסוג זה, לעלם לא "ייתן גז" בסביבת מגורים (נכון גם לבעלי אופנועי touring או cruisers)
      אני מתעב את אופנועי הספורט עם המנועים הצעקניים, או את ה-"ארס-מוביל" שחיברו לו "אגזוז ספורטיבי" שכל מהותו הוא הדאווין.
      (אבל גם אני לא סובל את הקופסאות ההיברידיות חסרות הנשמה)

      ובנוגע ללייקרס, הם צריכים שבאס ג'וניור יתאפס על עצמו, ויגבש לקבוצה אסטרטגיה חדשה שהיא לא "אנחנו הלייקרס, ואנחנו רוצים אותך! it's your lucky day"

  12. ולגבי טימי זה עניין של מעמד. זה לא עניין של למידה כי שניהם שחקנים שונים. הרעיון שטימי יעשה סיבוב פרידה מבלי לשחק 30 דקות ולאולדרידג׳ יכול להתרגל למשחק של הספרס נשמע מפתה.

    מבחינת התאמה, פיניקס עם טייסון צ׳נדלר ואלכס לן הם אחלה התאמה למשחק של למרכוס. אני עדיין לא סגור על בלדסו כ facilitator. אבל איתו פיניקס רלוונטית ל 5-9 במערב לדעתי

    1. אני מפחד להשקיע יותר מדי מחשבה בנוגע לאלדרידג' בפניקס.
      האכזבה אחרי שיחתום בספרס תצרוב אז הרבה יותר…

      אבל בכל מקרה, בלדסו ישחק בעמדה 2, נייט יהיה הרכז הטבעי.
      יש לזכור שאם אלדרידג' חותם, אז לקבוצה יהיו נכסים נוספים בדמות האחים מוריס ואלכס לן, שאפשר ולנסות להמיר בטריידים על מנת לחזק עמדות חלשות.

  13. אני לא אוהד את פיניקס אבל כשהם טובים לליגה כיף! אם אני אולדרידג׳ אני חותם ל 1+1 בפיניקס, מעיף מספרי MVP לוקח אותם לסיבוב ראשון וחותם בספרס או בקונטנדרית אחרת ב2016-17. הוא לא fluke. כל מאוכזבות דוראנט יעמדו בתור לחוזה דימיוני ל5 שנים.

    אם פיניקס תוך שנה בונים סביבו סגל אז אדרבה שישאר שם.

  14. ג'ון הארז הזה יכול ללמוד מגיא (אולי הוא עובד תחת גיא 🙂 )
    מאד אהבתי ונראה שגם הרבה אחרים את הסיפור של ג'ון
    וההשוואות של הכדורסל למכוניות האספנות של גיא וג'ון.
    יש מפגש מידי פעם בתחנת הדלק אלונית של קיבוץ געש שפיים
    של מכוניות אספנות, נדמה לי בימי שישי, כיף לראות.
    נהדר ההומור הזה והשיח על המכוניות מעניין יותר מהלייקרס.
    מקווה שלמרכוס יגיע לפיניקס, לספרס היו כבר מספיק שנים טובות.

  15. הקרמה של הסאנס כבר טובה, כי היא די מצליחה,
    לא חייבים ואי אפשר שכולם יהיו מקום ראשון
    קבוצה בהחלט מכובדת!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט