שיקאגו בולס – נאום (פריוויו) פלייאוף

אחרי היומן האינפורמטיבי של גולדן סטייט, החלטתי להביא לכם משהו יותר אישי. משהו יותר הומוריסטי ופחות "מהראש". שאבתי השראה מהפריוויו פלייאוף שדור בלוך עשה בשנה שעברה. אז תודה, דור.

 

 

 

מאזננו: 50-32, מקום שלישי במזרח

 

החמישייה הפותחת שלנו – קבלו אותם בצרחות, מחיאות כפיים ותחבושות מכל הסוגים:

 

החמישייה הפותחת. קדימה לקרב, רק תהיו בריאים!

 

בעמדת הרכז, ה-MVP לשעבר. הרכז עם החדירות המדהימות והברכיים הבעייתיות, קבלו אותו: נאמבררררר וואן (1) : דריייייק רווווז.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/r/rosede01.html

בעמדת הקלעי, השחקן המשתפר של השנה, זה השומר על לברון בכל משחק נגד קליבלנד ומסתכל לו עמוק בלבן של העין אתם יודעים על מי אני מדבר. קבלו את האחד והיחיד: נאמברררר טוונתי וואן (21) : ג'ימיייייי באטלררררר.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/b/butleji01.html

בעמדת הפורוורד הקטן, הקלעי, הבן של, הצלף הלבן ובקיצור קבלו בבקשה את: נאמברררר ת'רטי פור (34) : מייק דאנליבייי ג'וניור.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/d/dunlemi02.html

עכשיו רבותיי ורבותיי בעמדת הפורוורד הגדול, הגיע אלינו מלוס אנג'לס, אבל הוא 100% שור ספרדי. קבלו במחיאות כפיים סוערות את האיש והפוסט אפ: נאמברררר סיקסטין (16): פאוווווו גאסוללל

סטט: http://www.basketball-reference.com/players/g/gasolpa01.html

ואחרון, אבל ממש לא חביב. בעמדת שחקן הציר, קבלו אותו, הילד הרע, הסנטר שמרכז מוסר ולוחם בכל שנייה על הפארקט, זה שהוביל אותנו שנה שעברה אל הפלייאוף והשנה יוביל אותנו לאליפות. בקיצור ולעניין תנו בכפיים לנאמברררר ת'רטין (13): ג'ואקייייייםםםםם נואהההה.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/n/noahjo01.html

אי אפשר לעשות את זה בלי אנשים שיכניסו ניצוצות מהספסל, נכון? אז בבקשה, קבלו אותם:

 

הרוקי, מגיע אלינו ישירות אחרי שחטף כאפה ממכבי עם ריאל מדריד בגמר, רוקי העונה – לפחות שלנו. קבלו אותו בתשואות רמות: נאמברררר פורטי פור (44) : ניקולאאאאא מירוטיייייייץ'.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/m/mirotni01.html

עכשיו ג'נטלמן אנד ג'נטלמן, האיש והקרוס אובר הקטלני. מכונת ההילייטים והשלשות, הגיע אלינו אחרי טיולים בעולם והוא כאן כדי לנצצצצחחחח. קבלו אותו: נאמברררר זירו (0) : ארווווון ברוווווקס.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/b/brookaa01.html

הוא משחק כשור והוא שור משך כל הקריירה האיש השישי, האגדה, והדאנקר המהלך, אני רוצה לשמוע אתכם מריעים ל:נאמברררר טוונתי טו (22): טאגגגגג' גיבסווון.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/g/gibsota01.html

אחרון חביב, האיש שנבחר עם לברון בדראפט, האיש והמשקפיים, הבן האובד שחזר הביייתתתהה. קבלו אותו במחיאות כפיים סוערוווות: נאמברררר טוואלב (12): קיררררקקק היינריייייייך.

סטט': http://www.basketball-reference.com/players/g/gibsota01.html

פלוס היינריך מינוס נואה ורוז. בולס'ס בנץ'.

 

 

ואחרון חביב:

קואצ'נו ורבנו, האיש וההגנה, המאמן שלא פוחד מרוטצייה של 7 שחקנים וכן פוחד מרוקי'ס. מאזנו עומד על 255 ניצ' ו-139 הפ', הוא נחשב למפרק הברכיים האולטימטיבי, קבלו אותו: תום! ת'יבאדו! המלך!

 

מלך שיקאגו.

 

עוד דבר קטן, אנא הקשיבו.

חברים, חברות, גבירותיי, רבותיי, התכנסנו כאן, ביונייטד סנטר אחרי עונה ארוכה. ארוכה מנשוא כמעט. החמישייה שלנו הספיקה לשחק רק 23 משחקים ביחד, כשהמאזן שלנו עומד על 18-5 במשחקים אלה. התכנסנו, אחרי שצפינו בירידה הגנתית גדולה השנה, כשירדנו מהיכולת ההגנתית האלוהית שלנו בשנים עברו, למקום ה-12 בליגה בלבד. התכנסנו כאן, אחרי שג'ימי באטלר ודריק רוז חזרו אלינו, בדיוק בזמן, אחרי שהם נעדרו לתקופה ארוכה, בה פאו גאסול סחב אותנו על הגב. התכנסנו כאן כשאנחנו במקום השלישי, למרות שציפו ממנו להיות במקום הראשון או לפחות במקום השני. התכנסנו לקרב הזה, באולם עם הכי הרבה צופים בליגה, אחרי שהקבוצה הזו, בגלגולה נוכחי נמצאת כבר כמה שנים ביחד, והיא מוכנה סוף סוף להמריא לקראת האליפות. התכנסנו כאן שאנחנו סוף סוף בריאים, שלמים ומוכנים להעיף כל מי שדורך באדמת שיקאגו. התכנסנו כאן כשאנחנו מנצחים 10 מתוך 15 המשחקים האחרונים של העונה. התכנסנו, כשאנחנו סופגים רק 93 נק' למשחק ב-15 משחקים הללו. התכנסנו, כשאנחנו מוכנים.

אני רוצה להגיד לכם רבותיי, שיש לי חלום. יש לי חלום, כי יום אחד תעלה ותבוא אמונה עמוקה: "אנו אוחזים באמת צרופה כי כל האדם נברא שווה." אופס, טעות בנאום. אנסה שוב: אני רוצה להגיד לכם רבותיי, שיש לי חלום. יש לי חלום, שעוד חודשיים בדיוק, נריע כולנו לאלופת ה-NBA החדשה, השיקאגו בולס. יש לי חלום, שכל אחד ואחד מכם, אוהדיה הנפלאים של שיקאגו, צעירים ובוגרים, נשים וגברים, טיפוסים של באטלר וטיפוסים של רוז, יזכה לראות השנה את האליפות השביעית של המועדון. יש לי חלום, שבעוד כחודש, נראה את פרצופו המושפל של לברון ג'יימס כשהוא עוזב את היונייטד סנטר אחרי שהפסיד 4-2 בסדרה בלתי נשכחת. יש לי חלום היום! יש לי חלום, שנראה כולנו, אוהדי שיקאגו, את ה-MVP של העונה הרגילה שלנו, D-Rose, מכניס לארונו גם את גביע ה-MVP של הגמר. יש לי חלום, שנסתכל כולנו על הפסל של מייקל ג'ורדן בגאווה ונשלח לו הודעות ווטצאפ שאומרת:"עשינו את זה שוב". יש לי חלום היום!

 

.me too

 

אני רוצה להגיד לכם רבותיי, שיש לי סיוט. יש לי סיוט, שעוד חודשיים בדיוק נראה את לברון ג'יימס לוקח טבעת אליפות נוספת. יש לי סיוט, שכל אחד ואחד מכם, אוהדי שיקאגו, יראה את האליפות הראשונה של קליבלנד באיזה שהוא ספורט מרכזי בארבעים שנה האחרונות. יש לי סיוט, שנראה את פרצופו המאושר של לברון ג'יימס כשהוא עוזב את היונייטד סנטר בעוד פחות מחודש והוא חוגג את הניצחון האחרון שלו על הבולס, שנותן לקאבס 4-0 בסדרה שנחקקת בספרי ההיסטוריה שלנו, ולא מהצד הנכון. יש לי סיוט היום!  יש לי סיוט, שדי-רוז יפצע ובזמן שכולנו נבכה לנו בביתנו, הקבוצה לא תצא מההלם ותפסיד כבר בסיבוב הראשון. יש לי סיוט, שנקבל מלברון ג'יימס הודעת ווטסאפ שאומרת: "אין לכם שום סיכוי לנצח אותי, אף פעם!". יש לי סיוט היום!

 

אני רוצה להגיד לכם, רבותיי, שיש לי תסריט-ריאלי היום. יש לי תסריט-ריאלי, שבעוד חודש נראה פה קרב איתנים ביונייטד סנטר. יש לי תסריט-ריאלי שבו הבולס נותנים את כל מה שיש להם, ונותנים לכם, קהלם הביתי את הכל בכל משחק. יש לי תסריט-ריאלי שרואה את באטלר ונואה מאיטים את לברון, את רוז מאיט את קיירי אירווינג ואת גאסול סוגר את לאב. יש לי תסריט-ריאלי שבו הבולס והקאבס מגיעים לסדרה בת 7 משחקים, שלצערי נגמרת בניצחון הקאבס, אבל היא גורמת לנו, אוהדי שיקאגו, להרגיש גאווה לאהוד את הקבוצה הזו. יש לי תסריט-ריאלי היום!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. אחלה של פריוויו.

    ת'יבודאו מאמן מעולה אבל הגנת הלחץ שלו שוחקת את השחקנים שלו, ברגע שיצליח לפתח שיטה הגנתית שונה ולעבור ללחץ רק במשחקים חשובים והפלייאוף הבולס יוכלו לפרוח.

    הדחה ב-7 משחקים שוב מול לברון

    1. לשיקגו יש את אחד הסגלים המוכשרים בליגה אם לא המוכשר בהם.
      מאמן אחר היה עושה מהם מטעמים ולו מהסיבה שאמרת – שלא היה שוחק אותם.
      ת'יבדו (ואולי גם אדידס כמו שרועי אוהב להזכיר) הם הגורמים המרכזיים לחוסר מימוש הפוטנציאל של שיקגו בשנים האחרונות.

  2. יש לה סיכוי אמיתי ללכת עד הסוף, היחידה שיכולה למנוע מהם את זה היא קליבלנד .
    מאמין שאת מילווקי יטאטאו בקלות

  3. אני דווקא אוהב את המאץ' אפ של שיקאגו מול קליבלנד, למרות שעל הנייר לקליבלנד יש יתרון.

    איך שיקאגו תנצח?
    1. משחק איטי ומספר קטן יותר של פוזשנים. לקליבלנד יש התקפה מצוינת ולשיקאגו התקפה לא משהו. שיקאגו אוהבת סקור נמוך, קליבלנד אוהבת סקור גבוה.
    2. ריווח של המשחק – כאן היכולת של מירוטיץ' לזרוק שלשות ושל גאסול לזרוק מחצי מרחק הופכים לקריטיים. אם מוזגוב ובעיקר לאב יצטרכו לצאת החוצה, בטח עם חדירות של רוז ובאטלר, קליבלנד תהיה בבעיה.

    3. לשחק הרבה על לאב ואירווינג – אירווינג ולאב לא שומרים, ואני לא קונה את הטיעונים שאירווינג השתפר, בלאט פשוט מחביא אותו בהגנה ולקליבלנד יש מספיק גארדים\לברון שיודעים לסגור עליו ולעשות איתו חילופים. בגבוהים זה יותר קשה, במצב כזה היחיד שיכול לעזור ללאב הוא מוזגוב, שעשוי להיות עסוק בעצמו.
    מצב כזה יכריח את בלאט לשחק פחות עם לאב ויותר בהרכבים נמוכים שזורקים מבחוץ. בהנחה שבאטלר לוקח את לברון ורוז את אירווינג או סמית (רוז לא שומר גדול אבל זה מה יש), אם אני תיבודו אני נותן לשומפרט והשאר לזרוק מבחוץ כמה שהם רוצים.
    לאב מושך איתו גבוה החוצה וזה עוזר לקליבלנד בחדירות, אם הוא לא על המגרש (ובלאט כבר הראה שהוא לא סומך עליו במאני טיים) יכול להוות יתרון בהרבה מצבים.

    מי שתרצה לנצח את קליבלנד השנה תצטרך לעשות את זה מבפנים.
    יש אולי 2-3 קבוצות שמסוגלות לעשות את זה מבחוץ טוב ממנה (גולדן סטייט, אטלנטה וסן אנטוניו, לגבי 2 האחרונות זה תלוי ביום).

  4. את שלי אמרתי במאמר על הנפילה של יואקים נואה. ללא נואה מעולה, לשיקגו אין ססוי מול קליבלנד. ונואה יהיה יותר מעולה רק אם ישחק 20 דקות ללא גאסול מאשר 30 דקות עם גאסול.

  5. אוי פריוויו ענק! שיחקת אותה.
    מודה שאני לא מחזיק משיקגו כאחת מאריות הליגה כמו שציירו אותם בתחילת העונה.
    א-ב-ל באטלר המשיך במגמת ההשתפרות המצוינת ונראה בכושר לפלייאוף, גאסול הוא זומבי העונה, ממש חזר מהמתים, מירוטיץ' בהחלט נותן פייט על רוקי העונה ות'יבודו, למרות ההאשמות הוא מהמאמנים הטובים בליגה.
    נואה הוא נגר, תמיד היה נגר אבל בשיטה של תיבודו זה מספיק.
    יכולים לעשות צרות רציניות לקליבלנד. חבל בשבילם שלא ירדו למקום רביעי כי את כל שאר הקבוצות במזרח הם היו מחסלים הפלייאוף.
    בסוף, כמו תמיד כנראה, הכל יפול ויקום (כנראה יפול) על הברכיים של דרק רוז

  6. אהבתי

    מעניין באמת לאן הם היו יכולים להגיע אם טיבודו היה נותן לברכיים שלהם לנשום קצת יותר.

  7. פנטסטי.

    שים בקבוצה הזאת את mvp רוז במקום דרק ווילצ'ר וקיבלת גמר לפחות.
    ועדיין, זאת סדרה שיכולה להגיע לשבעה משחקים, ושם כבר הכל פתוח.

  8. סדרת חצי גמר המזרח שלבטח תהיה בין שתי הקבוצות תהיה פגז. הבולס לא פרייארים, זה בטוח, וצריך לזכור שלקליבלנד אין הרבה ניסיון פלייאוף חוץ מלברון.
    המשימה הכי חשובה של הבולס בסיבוב הראשון (חוץ מלנצח, כמובן) זה להישאר בריאים. המרחק הקצר למילווקי בטח שיכול לעזור, וכדאי שתיבודו יוריד את האפליקציה שמתריעה על הזמן להוריד שחקנים לספסל כשמובילים בביטחה.
    לרוז יש המון מה להוכיח. רוב העונה בעיקר ירדו עליו ובעיקר דיברו על הפציעות שלו. חצי גמר המזרח זו הזדמנות מצוינת למקד את הדיון ביכולתו המקצועית ובחזרה שלו למושב הנהג.

  9. יש לי תסריט ריאלי-שרוז נפצע מסיים את הקריירה ושיקאגו גם איתו לא תגיע לגמר המיזרחי כי הוא לא מזכיר את מה שהוא היה ליפניי.

  10. סדרה של שיקגו קליבלנד תהיה לדעתי הסדרה של הפלייאוף שרק גולדן סטייט – ספרס יכולה להתעלות עליה. לא מאמין שהסדרה תגמר בפחות משבעה משחקים, תהיה המנצחת אשר תהיה. אם סגל בריא ונואה כמו שהתרגלנו, שיקגו מועמדת חזקה לאליפות.

  11. כל מי שחושב ששיקגו – קליבלנד כבר נעול סגור חתום .. טועה ! ובגדול ! מילווקי קבוצה נהדרת שאם לא תעיף את שיקגו אז כנראה תגרום לה להזיע יותר ממה שאתם חושבים . קבוצת הגנה נהדרת עם חמישייה מאוזנת ורוצח שקט כמו אוג'יי מאיו מהספסל זה לא משוכה קלה.

  12. יונתן זה מעולה !
    יפי של טור מרענן. התסריטים האופטימים והפסימיים מדי קצת קיצוניים, הריאלי שלך יכול להתממש, אולי קליבלנד ינצחו 4-2 . . .

  13. סדרה של 6 משחקים תהיה מצוינת לשיקאגו, ככה רוז ובאטלר יחזרו יותר טוב לכושר ויהיו מסונכרנים עם הקבוצה.

    יכול להיות שהפציעות של רוז ובאטלר עוד יעזרו, אחרי הכל הם נתנו לעוד שחקנים את הבמה באופן ישיר ובאופן עקיף וזה עשוי לעזור.

  14. הניחוש הכי קשה שלי הוא הסדרה הצפויה בחצי גמר המזרח.
    הלכתי על קליבלנד ובלאט ב 3-4 …אך מיום ליום אני יותר מהסס וחושב שטעיתי …אם הם לא יפצעו שזה אם גדול…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט