סיכום מילווקי אינדיאנה / דור בלוך

מילווקי באקס 111 – אינדיאנה פייסרס 107

אז כצפוי היה לנו משחק צמוד ובסופו הקבוצה הביתית מנצחת ומשווה את הסידרה ל-2-2 בעונה הסדירה בין השתיים.

מיילווקי כבר הובילה ב-23 אחרי רבע ראשון אימתני של 15-34, אבל קמבאק איתי וסבלני של אינדיאנה הביא אותה למרחק שלשה, שג'ורג' היל החטיא וחרץ את גורל המשחק.

השליטה של אינדיאנה בריבאונד לא הועילה למול היתרון העצום של מילווקי בנקודות בצבע, והפייסרס לא הובילו ולו פעם אחת במשחק כולו.

במנצחים שעשו צעד חשוב לכיוון הפלייאוף, הצטיין איליאסובה עם 34 נקודות כולל 5 מ-6 מהשלוש ו-12 מ-14 מהשדה. מדהים. הוא הוסיף 6 ריבאונדים ו-2 חטיפות.

כל שחקני החמישיה של מילווקי קלעו בספרות כפולות כשמידלטון, גיבור הניצחון האחרון קולע 16 והגריק פריק מוסיף 16 משלו. קארטר ויליאמס במשחק מצויין עם 13 5 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 4 חטיפות אבל גם 6 עבירות.

בצד השני מילס עם 26, היל עם 24 ווטסון עם 23 מהספסל סחבו את ההתקפה של הפייסרס, כשסקולה מוסיף 15 שלא הספיקו.

וזה נכתב לפני המשחק:

אז אחרי יום רביעי גדול של 13 משחקים הגדולים זאת השארית הקטנה שנותרה ליום חמישי שפעם היה גדול, אבל אנחנו נתייחס לשתי הקבוצות המעניינות האלה, שעברו השנה סיפור של פרנצ'ייז שלם בעונה אחת, בכבוד המגיע להן עם הפריביו למשחק היחיד של יום חמישי הגדול.

מילווקי באקס (36-35) – אינדיאנה פייסרס (40-31):

שתיים מהקבוצות שנאבקות על, או נגד, מקום בפלייאוף במזרח.

מילווקי כבר דיי בטוחה שם והיא למעשה קרובה להבטיח את המקום ה-6 במזרח שצפוי לסדר לה מפגש עם שיקאגו או טורונטו אלא אם יקרה משהו מאוד לא צפוי. קשה לראות את מילווקי עוברת את שיקאגו, אבל כשג'ייסון קיד יחזור לפגוש את טורונטו שוב כמו בשנה שעברה עם ברוקלין זה בהחלט עשוי להיות מעניין וצמוד יותר ממפגש רגיל בין מדורגת 3 ל-6.

תחת עיניו הבוחנות של קיד נבנה השנה במילווקי אחד הסגלים הצעירים והמעניינים בליגה. מייקל קארטר וויליאמס בעונתו השנייה בליגה השתלט על עמדת הגארד בקבוצה והוא גם הקלע המוביל שלה עם 15 נקודות למשחק. עם הקליעה שלו מבחוץ תתייצב (24% בלבד), והוא יאבד קצת פחות כדורים (4 למשחק), הוא יכול להפוך לחבילה השלמה, עם יכולת חדירה מצוינת תרומה משמעותית לריבאונד ולמשחק המסירה של הקבוצה.

כריס מידלטון הוא לא רק סל הניצחון במשחק האחרון אלא גם פורוורד אמין שנותן את שלו בכל ערב. או ג'יי לא עשה קפיצת מדרגה במילווקי אבל הוא סקורר חסר רחמים שאי אפשר להשאיר לבד. כשמוסיפים לכך את הגריק פריק, את ג'בארי פארקר שכמעט ולא שיחק העונה ואת העובדה שלקבוצה יש שורה של שחקנים שאפשר לשחק איתם על טריידים (איליאסובה, פצ'וליה, ג'ראד דאדלי, ג'ון אנסון, מיילס פלאמלי), למילווקי לראשונה מזה זמן רב יש עתיד, וכנראה גם מקום בפלייאוף.

אינדיאנה מנגד ממקומת במקום ה-9 בתיקו מושלם עם בוסטון שמדורגת מעליה, שני משחקים פחות ממיאמי שבמקום ה-7, ועם יתרון של חצי משחק על ברוקלין ושארלוט שמתחתיה. כששמועות על חזרתו של פול ג'ורג' מסתובבות ברקע, אינדיאנה היא בדיוק הקבוצה שאתה לא רוצה לפגוש אם אתה מדורגת ראשונה מול מדורגת שמינית.

אינדיאנה מציגה קו אחורי קשוח ואיכותי עם ג'ורג' היל, רודני סטאקי וסי ג'יי מיילס, וקו קידמי אגרסיבי עם דיוויס ווסט, רוי היברט שחזר לחיים ולואיס סקולה שגם כן עדיין איתנו. תוסיפו לכך את פול ג'ורג' ומדובר בקבוצת מרכז טבלה לגיטימית, בוודאי במזרח, אבל עדיין אחת כזאת שמאוד רחוקה מקפיצת המדרגה הנדרשת להתמודדות אמיתית עם אטלנטה, קליבלנד או שיקאגו.

השתיים נפגשו שלוש פעמים העונה, כאשר שלושת המשחקים היו צמודים, בשניים מהם ניצחה אינדיאנה ורק באחד מילווקי. שתי הקבוצות מגיעות מניצחונות וישאפו לייצר איזשהו סוג של רצף.

שימו לב לנתון המדהים הבא אגב רצפים: עזבו אותכם מהנתונים של המאזנים בין מזרח למערב, הם מוכרים, כשאנחנו מתקרבים לרגעים האחרונים של העונה, אין אף קבוצה עם רצף של מעל 4נצחונות רצופים לעומת 2 במערב (גולדן סטייט עם 7, הקליפרס עם 5), יותר מדהים מכך למעט קליבלנד (2-8) אין אף קבוצה במזרח עם מאזן טוב יותר מ-4-6 ב-10 המשחקים האחרונים. במערב? 5 כאלה.

הימור: מילווקי ב-5.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. MCW עם 4 איבודים ? זה לא הרבה בכלל בהתחשב בתפקיד המרכזי שלו בהתקפה. חשבתי שהוא מאבד הרבה יותר. הוא צריך לשפר את הקליעה בדחיפות, כלומר להפסיק לקחת זריקות מטורפות.

  2. מציין את בחירתו של דרק פישר למאמן הגרוע בליגה.
    צפוי שבמשאל הבא יבחרו פרשני espn את המים לחומר הרטוב ביותר בעולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט