סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

בוקר טובבבבבבבבבבבב אוהדי NBA וברוכים הבאים לליגה הטובה בעולם.

איזה לילה היה לנו, הארכות, הפתעות, תצוגות בלתי נשכחות וקיירי ארווינג אחד עם תצוגה שלא תישכח במהרה.

אז בואו ניגש לאקשן.

אינדיאנה פייסרס 109 – מילווקי באקס 103

אז הפעם ההגנה של אינדיאנה התקשתה קצת יותר, והייתה צריכה הארכה כדי לגבור על הבאקס, אבל הקבוצה החמה במזרח (לפחות סטטיסטית) ממשיכה להיות כזאת והיא ממשיכה את המסע שלה אל עבר הפלייאוף וכשפול ג'ורג' יחזור, היא ממש לא הקבוצה שאתם רוצים לפגוש בסיבוב הראשון.

רודני סטאקי המשכיך את היכולת ההתקפית המצויינת שלו ל-25 נקודות במשחק, בעוד סקולה תורם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, בכלל לארגנטינאי יש עונה מצויינת שמשכיחה קצת את ההספדים שנכתבו עליו לאחר הפלייאוף של העונה שעברה.

מייקל קארטר וויליאמס שבוודאי כבר נמאס לו לגמרי לשחק בקבוצות מפסידות קלע 28 עבור המפסידים שאיליאסובה מוסיף דאבל דאבל משלו. פצ'וליה הוסיף 16 ו-12 ריבאונדים. כל החמישיה של הבאקס קלעו בדאבל פיגרס, אבל שם זה נגמר כשהספסל תורם רק 10 נקודות, הקריסה בהארכה רחוקה מלהפתיע.

איליאסובה קלע 1 מ-2 מהעונשים 40 שניות לסיום כדי להשוות את התוצאה, כשג'ורג' היל ומידלטון מחטיאים הזדמנויות לנצח אבל קבוצותיהם.

בהארכה זה כאמור כבר לא היה כוחות וריצת 9-0 של הפייסרס סגרה עניין.

וושינגטון וויזארדס 107 – ממפיס גריזליס 87

אוי ממפיס, מה יהיה.

וושינגטון בעצמה קבוצה שסבלה לאחרונה ממשבר לא פשוט, דרסה את הגרזילס, שאולי זלזלו ואולי נתנו מנוחה, אבך בכל מקרה הוויזארדס ניצלו את היעדרם של גאסול ורנדולף בגלל החלטת מאמן עד הסוף.

קשרים בכדורסל זה דבר מעניין, בהיעדר שני שחקני הצבע המובילים שלהם הייתם חושבים שמשחק הרחבה של הדובים יסבול, אבל בפועל חזינו בשוויון בריבאונדים ובנקודת בצבע. אבל ההשפעה הייתה אחרת לגמרי, בלי צורך לדאוג לדאבל טים או מניעת כדור בצבע, וושינגטון פשוט התנפלה על הקלעים של ממפיס שקלעו ב-15% מהשלוש, ולא השאירו לקבוצתם סיכוי.

אף אחד בממפיס לא קלע מעל 13 נקודות במשחק התקפה קטסטרופלי, בעוד בוויזארדס וול קלע 21, וגוראטאט נהנה מהיעדרות המגדלים ל-22. פול פירס עם 17 משלו מוכיח שהוא עדיין באזור, וגם וושינגטון נראת כמו קבוצה שאם תתחבר היטב ולא תסבול מפציעות יכולה להיות סוס שחור במזרח.

יוטא ג'אז 109 – יוסטון רוקטס 91

ויש לנו גם הפתעה הערב כשהג'אז מביסים את המזוקן וקבוצתו בבית.

מוזר להגיד את זה, אבל ב-NBA יש משחקים כאלה שהקבוצה פשוט מגיעה בלי מוטיבציה, וזה היה ערב כזה ליוסטון שהובסה בריבאונד 37-57 ולא הובילה פעם אחת לאורך המשחק כולו.

יש חשש כזה שמתגנב לגבי יוסטון, עם הארדן והווארד(שלא שיחק כמובן), שבקבוצה הזאת יש חיסרון שלא מופיע בטבלאות האקסל של דריל מורי – אין לה אופי.

דווקא קורי ברואר בלט היום עם 25 נקודות מהספסל באחוזים מצוינים בעוד הארדן סובל מערב קליעה חושך עם 3 מ-13  ו-0 מ-5 השלוש. בצד השני גורדון היוורד קולע 29 ובקרוב תצטרך להישאל השאלה האם יוטא מצליחה לבנות סביבו קבוצה מנצחת או שהוא צריך להיות דווקא כינור שני קווין לאב סטייל בקבוצה מנצחת אחרת.

תגלית היום בשבילי הייתה בלי ספק רודי גוברט הסנטר הצרפתי בן ה-22, בעונת הרוקי שלו. עד כה הוא קלע רק 2 נקודות ו-3 ריבאונדיןם למשחק ב-9 דקות, אבל הלילה הוא התפוצץ מול יוסטון ל-19 נקודות ו-22 ריבאונדים בעוד טריי בארק רוקי מדובר הרבה יותר מסים עם 0. ערב טוב גם למיודעינו ג'ו אינגלס עם 10.

סן אנטוניו ספרס 125 – קליבלנד קאבלירס 128

אם היינו משאל אחרי הערב הזה ב-NBA בין אוהדים נייטרלים איזה גמר NBA הייתם רוצים סן אנטוניו וקליבלנד היו מרכיבות את הממשלה בלי חרדים וערבים.

קליבלנד הייתה בשיאה עם 53% מהשלוש ו-48 אחוז מהשדה בכלל, אבל סן אנטוניו נשארה במשחק הודות לדומיננטיות במשחק הפנים (56-42 בצבע) כשאף קבוצה לא מצליחה לעלות ליתרון שגדול מ-10.

המספרים של הערב שייכים כמובן לקיירי ארווינג. זה לא רק ה-57 נקודות שיא קריירה, ושיא עונתי בליגה כולה. 7 מ-7 מהשלוש 10 מ-10 מהעונשין 20 מ-32 מהשדה הם מספרים לא פחות ממדהימים והילד רתח הלילה. לברון עם ערב "שקט" של 31 פינה לילד את הבמה, כשקווין לאב ומוזגוב סובלים מערב חלש מול הגבוהים של סן אנטוניו, ועל אף הניצחון, הנקודה הזאת צריכה להטריד מאוד את בלאט.

בצד השני השמש זרחה בסן אנטוניו כמו כל בוקר ולכן כמו כל בוקר, טים דנקאן עשה דאבל דאבל. קוואי לנארד קלע 24 וכך גם דני גרין, כאשר טוני פרקר מתפוצץ עם 31 שלא הספיקו.

בשתי הקבוצות הספסלים לא ממש תפקדו שזה מפתיע כשמדובר בסן אנטנויו, אבל זה משהו שפופ יפתור בלי קושי עד לפלייאוף יש להניח.

סן אנטוניו בוודאי סבלה מפלשבאקים במשחק הזה. דקה לסוף היא הובילה ב-7, ו-33 שניות לסיום אחרי סל של פרקר זה היה 6 הפרש לטקסנים מול הקבוצה של לברון. נשמע מוכר?

קיירי ארווינג עם שלשה מאסיסט של גק'יימס הורידו ל-3, פארקר החטיא, לנארד לקח את הריבאונד, אבל החטיא פעמיים מהעונשין כדי לשמור את זה 3 הפרש, וארווינג קבר שלשה גדולה עם הבאזר כדי לשלוח את המשחק להארכה.

הספרס עוד ניסו להישאר במשחק אבל שלשות רצופות של ג'יימס-ארווינג-ג'יימס גמרו את המשחק הגדול הזה. יאללה אפשר כבר פלייאוף?

לוס אנג'לס לייקרס 94 – ניו יורק ניקס 101

ואם כבר פלייאוף אז הנה שתי קבוצות שלא יהיו שם וטוב שכך.

הניקס התחממו ל-50% מהשלוש כשברנייאני מעמדת הסנטר (?!) קולע 16, שבד מוסיף 14 וטימי הרדוואי ג'וניור, אחד השחקנים הלא מפוענחים בליגה מבחינתי, קולע 22.

בצד השני ג'ורדן היל עם 19 ממשיך להיות השחקן העיקרי שאפשר לראות אותו כפוטנציאל לעתיד בלייקרס הבאמת איומים.

 

וזה נכתב לפני המשחק

והפעם יום חמישי הגדול, חמש פעמים כי טוב.

כנראה שגם דיוויד סילבר הבין שלא סביר כמות פתיחת העיניים שחברי הצוות כאן בהופס פותחים עליי על העובדה שאני מסקר 2-3 משחקים בלבד בשל הקצאת יום חמישי לאחריותי מימים ימימה, ועל כן החליט לברך אותנו ב-5 משחקים, ועוד איזה משחקים וואי וואי.

אז ללא יותר מדי תוספות מיותרות, בואו ניגש לאקשן.

אינדיאנה פייסרס (34-29) – מילווקי באקס (30-34):

מילווקי מובילה ב-4.5 משחקים כרגע על אינדיאנה, כאשר הבאקס ממוקמים במקום ה-6 ואינדיאנה בזה השביעי. אינדיאנה נאבקת כרגע על המקום בפלייאוף (או נגדו, תלוי מהזווית של מי מסתכלים) עם לא פחות מ-4 קבוצות נוספות שנמצאות במרחק של לא יותר מ-4 משחקים ממנה (מיאמי, שארלוט, בוסטון ברוקלין).

אבל האם אתם מוכנים לשים את כספכם על כך שמילווקי תהיה זאת שתסיים מעל אינדיאנה בסופו של דבר ולא להיפך? וחשוב מכך, האם הייתם מעדיפים לקבל את מילווקי בסיבוב הראשון של הפלייאוף את אינדיאנה?

ובכן, אולי לא שמתם ליבכם לכך אבל אינדיאנה היא הקבוצה החמה ביותר במזרח, עם מאזן של 1-9 בעשרת המשחקים האחרונים.

מה הסיבה לכך? במילה אחת: הגנה. אינדיאנה הגבילה את יריבותיה למספר מדהים של 83 נקודות ב-6 המשחקים האחרונים שלה, נצחונות כולם. היא מובילה את הליגה באחוזים הנמוכים ביותר שהיא כופה על היריבה ל-2 ול-3 בחודש האחרון, ובמקביל הם מצליחים להגיע ל-100 נקודות למשחק באותה התקופה.

בחלק ההתקפי השחקן הבולט הוא רודני סטאקי שממשיך להתפתח יפה ותורם 18 נקודות למשחק.

ועוד לא אמרנו מילה על החזרה הממשמשת ובאה של פול ג'ורג'.

בצד השני מילווקי שעושה עונה טובה מהצפוי, אבל מפסידה את ששת משחקיה האחרונים בחוץ. הבאקס מתבססים על מייקל קארטר וויליאמס שעומד על 15 נקודות למשחק העונה ומוביל את ההתקפה יחד עם הפריק שעומד על 12 ומוסיף גם 6 ריבאונדים למשחק. או ג'יי מאיו יהיה בספק למשחק הערב כשהבאקס יחסרו כמובן גם את הרוקי ג'בארי פרקר.

הימור: 15 לאינדיאנה.

וושינגטון וויזארדס (28-36) – ממפיס גריזליס (19-45):

האם משהו מתחיל לחרוק בממפיס?

הקבוצה שזכתה למחמאות מקיר לקיר, ורבים העריכו שהיא היא הפייבוריטית במערב, מתחילה לאבד גובה. אומנם הם ניצחו את שיקאגו במשחקם האחרון אבל שימו לב לעובדה הבאה: מאז רצף 8 נצחונות רצופים בסוף ינואר ותחילת פברואר הבאקס עומדים על מאזן לא מרשים של 6-7 בלבד כולל הפסדים למינסוטה, סאקרמנטו ויוטה.

הדובים ינסו לחזיור לעצמם דרך ניהול המשחק הרגוע של מייקל קונלי, החפירות בצבע של רנדולף וגאסול, בעונת שיא בקריירה כשהוא קולע מעל 20 נקודות ב-24 משחקי (שיא קריירה עבורו). התוספת של ג'ף גרין לקבוצה נראית משמעותית במיוחד כשהוא תורם להם מימד נוסף של קליעה מבחוץ שחשוב עבורם מאוד.

בצד השני וושינגטון שכבר מתדרדרת למקום ה-5 במזרח עם מאזן חלש מאוד של 7-3 בעשרת המשחקים האחרונים תנסה להתאושש בבית.

הימור: ממפיס ב-7.

יוטה ג'אז (36-27) – יוסטון רוקטס (21-43):

פעם היו אלה מאבקי אולג'ואן במלון, הורי בהורנאסק, סטוקטון בקאסל שהציתו את הדמיון והכריעו גורלות במערב הפרוע של שנות ה-90, עכשיו זה קרב בין קבוצה שהחלון סוף סוף נפתח עבורה לחזור להיאבק על התואר, לבין הקבוצה שמנסה לצאת מהלימבו הבלתי נגמר של הבניה מחדש.

יוטה שממוקמת בתחתית המזרח, מארחת את יוסטון רוקטס שממוקמת במקום ה-4, בשוויון עם פורטלנד ונאבקת על המיקום במערב, מה שמחזיר אותנו לנקודה של מה זה לעזזאל מיקום טוב במערב? האם עדיף לסיים רביעי ולארח את הקליפרס או חמישי ולהתארח אצל פורטלנד? לסיים שלישי ולארח את סן אנטוניו? זה לא נשמע כיף.

כך או אחרת יוסטון מגיעה למשחק בכושר טוב עם מאזן של 3-7 ועם אחד הטוענים לכתר ה-MVP של העונה בדמות המזוקן.

יוסטון ניצחה את שני המשחקים הקודמים בין שתי הקבוצות, ולמרות שיוסטון מגיעה מהפסד לפורטלנד, ויוטה מגיעה מיום מנוחה לאחר ניצחון על הניקס (הידוע גם כן בכינוי: יום מנוחה), דומה שזה בדיוק המשחק שיוסטון צריכה כדי לחזור למסלול הנצחונות.

הימור: יוסטון ב-10.

סן אנטוניו ספרס (23-40) – קליבלנד קאבלירס (25-41): לא להחמיץ! משחק גדול!

גבירותיי ורבותיי, המשחק המרכזי.

בפינה הימנית בשחור וכסף, הפרנצ'ייז הטוב ביותר בספורט העולמי, האלופה הגאה, סן אנטוניו ספרס!

הספרס מגיעים אלינו מהמקום ה-6 במערב, אבל כרגיל הם נכנסים לכושר בדיוק ברגע הנכון עם שישה נצחנונות רצופים כולל על שיקאגו וטורונטו והם נראים מוכנים לאתגר מזרחי אמיתי.

קליבלנד מהצד השני מגיעה למשחק הזה מהמקום ה-2 במזרח כשהיא נהנת מהקריסה המוחלטת של טורונטו וושינגטון (1-9, ו-3-7 בעשרה האחרונים בהתאמה), ומהקריסה החלקית של שיקאגו. אבל קליבלנד עצמה לא ממש מצליחה לייצר לעצמה מומנטום עם 2 נצחונות רצופים בלבד.

האם זה הרגע עבור קליבלנד לשבור את רצף עשרת הנצחונות הרצופים של סן אנטוניו עליה?

המפתח לכושר המחודש של הספרס לאחרונה הוא כפול – טוני פרקר וקוואי לנארד, והשניים יהיו קריטיים הערב במאצ' אפ מול קליבלנד.

לנארד שמגיע ממשחק של 24 נקודות 11 ריבאונדים ו-5 חטיפות בניצחון על טורונטו יצטרך להגביל את ג'יימס הערב, ולברון בוודאי יהיו מודע לאתגר, אחרי התבוסה לספרס וללנארד באופן אישי בסידרה בשנה שעברה.

פרקר קלע באותו משחק 23 נקודות ומסר 9 אסיטים כשהוא עם ממוצע של 24 נקודות ב-4 המשחקים האחרונים, שיפור ניכר לעומת ממוצע של 7 נקודות ב-5 המשחקים שקדמו לכך.

בצד של הקאבס כמובן שהמון יהיה תלוי בשאלה איזה קיירי ארווינגנ ראה היום ועד כמה אחראי הוא ישחק מול קבוצה עם קו אחורי שמעניש אותך על כל מסירת רוחב עצלה ועל לברון ג'יימס, אבל מאצ' אפ מעניין נוסף יהיה בין דאנקאן ללאב בצבע.

הימור: הספרס ב-5.

לוס אנג'לס לייקרס (46-17) – ניו יורק ניקס (51-12):

חייבים להתייחס למשחק הזה?

נו טוב אם חייבים…

שתי קבוצות פח שמבזות את הליגה ואת השם הטוב שפעם היה להן ייפגשו בלוס אנג'לס למשחק שלא מעניין איש, והמתח העיקרי בו זה מי מהשחקנים יכנס לשאקטין א פול של השבוע.

הניקס היא הקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה ותשאף לשמור על המאזן הזה לטובת הבנייה מחדש שלה. הלייקרס לא יודעים מה לכל הרוחות הם רוצים לעשות, וכדאי שמישהו יתחיל לעשות שם סדר בקרוב.

הימור: למי לכל הרוחות איכפת

לפוסט הזה יש 385 תגובות

    1. אגב מכורים לכדורגל, אני משער שיש כאן לא מעט שיודעים להעריך את שני ענפי הספורט. משנה שעברה התחלתי לקנות משחקי ליגת האלופות באתר של הרשמי.
      בניגוד לליג פס משחקי ליגת האלופות ממש זולים – 1.5 יורו למשחק!
      קרייאנות בריטית, שידור HD, מומלץ בחום

      1. ליגת האלופות היא דוגמא למופת לכל מה שקשור לסטנרט גבוה של ארגון ואיכות
        אני חושב שאפילו יותר מה NBA ( שמנחם לא ישמע אותי :- ) )

  1. אתם באמת חושבים שאינדי תצליח להדביק 3.5 משחקים גם בהנחה שהיא תנצח היום את מילווקי.

    אני חושב שלא.

    סיבוב ראשון מהסרטים, לברון מול פול ג'ורג', שוב.

    1. אני עדיין לא בטוח שאינדי תעפיל לפלייאוף…
      יהיה קרב לא פשוט עם מיאמי ושארלוט, כאשר גם בוסטון לא מוותרת.

      אני מופתע מברוקלין, שפתאום החליטה שפלייאוף זה לא בשבילה והפסידה כבר 5 ברצף.

  2. פריוויו ענק !

    לפי שמועות לא מהימנות, סרט השיער של לברון קרע את הצולבת וגמר את העונה… סמיילי מוהיקן.

  3. איזה %*&%@..
    למה לא לפנק את משלמי המיסים, שעובדים כל השבוע ומחר בבוקר בועטים את הינוקא לפעוטון וקצת נחים, באיזה משחק לתוך הלילה?
    הליכוד האלה.. איזו אטימות! (אופס.. השתרבבה לפה פוליטיקה, אפשר למחוק) 😉

  4. ולדי, זה לא רק דיוויד מול פופ. זו גם אולי ההזדמנות האחרונה בשנים הקרובות לראות שני שחקני טופ 10 היסטורי משחקים אחד נגד השני (ובואו לא ניכס לוויכוח הזה. מי שלא מסכים, אשריהו).

        1. סורי זה לא עומד בתקנון ההתערבויות שלי.
          חוקי הבית:
          1) תתערב אך ורק עם אנשים שאתה יודע מיהם
          2) אל תעשה התערבות שהפסד יפגע לך בכיס
          3) תתערב רק כשאתה יודע שהסבירות לנצח גבוהה מהסבירות להפסיד
          4) לעולם, אבל לעולם אל תתערב עם אנשים שנותנים לך יחס של 8:5 wtf?

          וככה רבותי, יוצאים מנצחים.

  5. מקל נתן היום משחק טוב מאוד בניצחון של ניז'ני מקווה שיצליח בהמשך.

    בינתיים המשחק של מכבי לא מתפתח לכיוון טוב. למרות שאלכסנדר ממש מרשים לטובה

    1. כמו שגור שלף אמר, הוא שחקן טוב מאוד אבל חסר נסיון (עושה עבירה על נבארו רחוק מהסל ושולח אותו לקו ל-2 נקודות בטוחות)

  6. כיף של פריוויו. מחר (היום) יום ששי ואתם לא עובדים. אז מיאללה, בואו נעודד את דייויד שילמד את הפלח מאיזה צד מחרבן הדג

  7. מה קרה לממפיס? לפגר ב-20 לוושינגטון?
    אין שאלה נשהמזרח מתחיל לברוח מהמערב. בדיוק כפי שניסיתי להסביר לרפי מההבנה כאן שרק עתה מבינים שהדוק צדק.

  8. איך נותנים לפרקר להיכנס ככה עד הסל? אני כבר שנים לא מבין. כשהוא ניכנס אז מגן תחת הסל צריך לנוע ולסגור לו את הליין!

  9. סמית ובארקלי שיבחו את בלאט בשידור
    סמית "כל הכבוד לבלאט על השינויים ועל הסתגלנות"
    בארקלי " יש לו אישיות מדהימה" אההה?

  10. רודי גובר עם 14 נק' ו18 ריב'!!!! במחצית. שיא הריבאונדים העונתי בליגה עומד על 27 (ג'ורדן ודראמונד, אלא מה?).
    שיהיה לו בהצלחה.
    ושיפסיד.

  11. לא מבין למה קליבלנד הפסיקו להניע את הכדור אחרי כמה דקות?
    זה היה יפה ויעיל ועכשיו לברון סתם משחק לבד

  12. הרבה ידע יש באתר הזה לאנשים, אבל כל כך מעט הבנה. זה כאילו אספו לפה את כל אלו שמעולם לא בחרו אותם לשחק

  13. וברצינות, הוא לא צריך לקחת אישית את האתגר מול לברון ולזרוק כל התקפה.
    הבעייה היא שאר הקבוצה שמראה נרפות
    ספרס 2013 מישו?

  14. מנחם, לכולם מותר לטעות אבל להמשיך עם המנטרה הזאת זה כבר לא רציני.
    עזוב שממפיס נתנו לכל החמישייה לנוח, אתמול אטלנטה חטפה 30 הפרש מהקבוצה המפורקת מקולורדו. אחרי ההתמוטטות של וושינגטון וטורונטו נשארנו עם שתי קבוצות וחצי שיקגו. ושוב אנחנו במצב שהמדורגת שישית במזרח כבר במאזן פחות טוב מהמדורגת 9 במערב. שלא לדבר על קבוצות הפלייאוף האחרות במזרח. תגיד טעיתי וגמרנו. זה לא מוסיף לך כבוד בעיניי.

  15. קוואי לא רואה בעיניים ומראה המון תכונות של ווינר שמוכן לעבור לשלב הבא בקריירה. עושה חיים קשים מאוד ללברון גם בהתקפה וגם בהגנה. משום מה זה מפתיע אותי, אחרי שהוא כבר עשה בדיוק אותו דבר לפני חצי שנה…

  16. מנחם הצעה לשיפור- תתחיל לחלק כרטיסים צהובים ואדומים לאנשים (גיא, דורון) על חוסר הבנה.
    צהוב- מושהה תגובות לעשר דק.
    אדום- מורחק לאותו לילה.
    פלגרנט פאול- מוחקים את כל תגובותי באותו יום

  17. תמיד כשמופיע אחד כמו פונג'ימון, עליכם לנחש מי הוא המתחזה. K-700 נעלם ואין מי שיאמר זאת, אז הפעם אני אומר.
    קחו אותו בקלות. בתוכי תוכו הוא מת על האתר.

  18. ללאנרד יש 3 ידיים, וארוכות מאד, כמה שיבחתי אותו
    ומראשוני האוהדים שלו בגמר, ועכשיו אני נגדו,
    איך הספרס משומנים ועובדים עלינו

  19. יוטה עשו מהפך מדהים מאז הטרייד על קנטר, פשוט הזוי. אם ברק ואקסום לא היו מאכזבים כל כך הייתי יותר אופטימי לגביי העתיד שלהם. הייוורד, גובר ופייבורס זאת אחלה שלישייה אבל סביבם החומר לא מספיק איכותי, עם כל הכבוד לג'. אינגלס…

  20. איזה יכולת סיום יש לקיירי, פשוט מדהים. אבל המשחק של הקאבס לא מספיק קבוצתי. מדהים לראות את בונר שומר על לאב והם לא מורידים אותו לפוסט אפ

  21. מה עושים נגד פארקר קשה להיות פתאום בצד שכנגד,
    קרב אישי בין איירוינג לטוני,
    לברון לא במשחק מוסר החוצה ומשראיתי בסוף ההרבע ה1
    הוא לא פוגע, יותר מידי רגשות על שקרעו אותו בגמר (אולי)

  22. בינתיים בסולט לייק סיטי יוסטון כבר בפיגור 20 כשהMVP המזוקן עומד על 2-9 ומהצד השני גובר עושה טרור ברחבות והיוורד עם 25 ב-25 דקות. ההגנה של הרוקטס מאפשרת לגאז כמות נקודות הרבה יותר גבוהה ממה שהיא רגילה העונה, אחת ההגנות הטובות בליגה.

  23. כמו שבארקלי אמר בהתחלה, לא הרבה פעמים יוצא לראות את 4 השחקנים הכי טובים על המגרש שומרים אחד על השני

    ג'יימס – לנארד
    קיירי – פארקר

  24. יש כל כך הרבה דברים לראות ולהבין ולפרש במשחק
    הזה שבטוח שטוב שיש אותכם לקרוא אחרי הפסק זמן,
    משחק מותח ונפלא

  25. הגדולה של הספרס במילה אחת: אקסקיושן!!! חסימה של דאנקן, הדבר הכי בסיסי במשחק, יוצר את כל המיסמאצ שהספרס מחפשים בכל התקפה

  26. מחצית שמריחה כמו פלייאוף
    איזה סדרת גמר מעולה יכולה להיות בין הקאבס לספרס שחזור של 2007 הפעם לא יהיה סוויפ

  27. בושה וחרפה השיפוט הביתי. בכניסה האחרונה של קיירי שלושה עשו עליו פאול שלא נישרק. כמו בכל הכניסות האחרונות. ככה זה בס"א: השופטים פוחדים אוטומטית מהפלח. ככה זה תמיד היה.

  28. תודה רבה הבן היקר ועגל וכל מי שאיחל לי הצלחה בלב או בסתר.
    המצבר של האוטו נחלש באופן מיסתורי, זה סודר, והפגישה שהיתה חשובה לי נדחתה בשבוע לפחות, כנראה שלא הייתי מוכן מספיק לפגישה הזו, אז יצרו לי תקלה קלה במצבר, על מנת שאבוא מוכן יותר למפגש
    הבא. אני ממש שמח שזה קרה. ממש לטובה.

  29. ההגנה של פרקר על קיירי לא קיימת
    הארדן חטף הרבה יותר ביקורת על הרבה פחות נרפות
    פופ צריך לספסל את פרקר
    הוא הלך רחוק מדי עם המשחק כוןכבים של קוואי ופרקר
    מרוב בטחון של שניהם אין קבוצה

  30. עכשיו במחצית אני קורא מלא תגובות מעניינות ומה קרה.
    אני מבין שאפילו שהתוררתי ועדיין לא חד זה ממש משחק פלייאוף
    עם מצ אפים נהדרים, איך הם מצליחים להיות עוף החול שכל פעם
    שקברנו אותם התעוררו לגמרי והראו לנו.

  31. כל משחק של דייויד שמצליח ככה לעמוד מול אימפריות
    (ועכשיו זו כמו לביאה שפגעו לה בילד כך הספרס נראים)
    אני מתקשה להאמין איך הצליח לחבר שחקנים חדשים
    ואיך הוא עומד בגבורה מולהכל.
    תודה לקאבס בכל משחק

  32. מי היה מאמין לפני שנה שדויד בלאט יהיה מאמן ראשי במשחק החשוב ביותר העונה ב-NBA (בינתיים החשוב ביותר)

  33. בכל הרצינות עכשיו: הדבר שאני הכי שונא בלייקרס (כשהיתה טובה) והספארס היא העובדה ששתי הקבוצות בכייניות. בוכות ועושות פרצופים על כל שריקה נגדם. בעיקר דנקן ומאנו.

    1. אולי זה היה בעבר, כיום אין לו פריבילגיות מיוחדות. או נדייק יותר , הארדן ווסטברוק, להם יש יחס מיוחד.
      לברון לא שם

      1. שופט שנסע לשפוט במיאמי בשיאה (12-13) נזקק להרשם לקורס מבוא לתאטרון עם כמות ההצגות שלברון, ווייד, באטייה והאסלם עשו…

  34. לברון ממש לא יודע מה לעשות. מי שמנסה להשוות אותו למייקל פשוט לא מבין כדורסל. לברון לפעמים חסר אונים לחלוטין.

  35. מייקל ידע ביום פחות טוב למסור ולהגן,
    עכשיו האגו המטופש והעקשן של לברון, מתעקש לשחק ולהחטיא,
    שיעלה גיימס גונס או מישהו אחר לזמן, או שלברון יגרום להפסד.
    גיא ומנחם אני רואה כבר כמה משחקים שמרביצים חופשי ללברון והשופטים לא שורקים.

  36. למה לברון לא לוקח את קאווי תחת הסל אני לא מבין. וקווין לאב כאילו לא במשחק.אני לפחות לא רואה כל משחק התקפה מסודר בקאבס.
    ותראו שברבע האחרון זה יהיה לברון נגד ס"א כי הוא משתגע שבינתיים קאווי עושה לו בי"ס.

  37. קרעת אותי גיא עם התמונה של המתוסכל היום
    וגיא המשורר זו אולי איזון של הקרמה בשיפוט
    לאחר ששרקו הרבה לטובתו בעבר כולל פלופים
    +1 לשני הגיאים

  38. הספרס עשויים להתחרט על הרבע הזה, יותר מדי זריקות קלות שהם החטיאו ואיבודי כדור ברגעים שיכלו לייצר בריחה. במקום 15 הם ב-5.

  39. לברון בהלם קרב, הוא מתחיל להזות שמזגנים שולחים ידיים לשריר התאומים שלו.

      1. כתבתי את זה רק אחרי שקליבלנד הגיבה באותה צורה לפיקנרול של דאנקן ומילס. מילס הוא בטח לא פארקר ברמת קבלת ההחלטות אחרי החסימה וזה עדיין נגמר בלייאפ…

  40. מנסה להבין מה ששגיא נאור כתב על דאנקן בחסימה
    ולראות את זה במשחק, כך למדתי פה להסתכל על עוד
    דברים.
    יש הרבה תגובות מעניינות וטובוות פה

    1. האמת היא שראיונות באמצע משחק זה אחד הדברים הכי מעצבנים שיש. אם זה היה באירופה לדעתי אוברדוביץ' היה מרביץ לאיזה שדר קווים..

  41. 43-59 לסן אנטוניו באחוזי קליעה, והם מובילים רק ב-5.
    יש לי את התחושה שהם עוד יצטערו על שלא הצליחו להגדיל את ההפרש.

    1. הימור פרוע : הוא קשור בחבלים במרתף של נוביצקי מול מסך של מערכת קולנוע ביתית המקרין לו בריפיט את חיקוי ה "השתעלות" של וויד ולברון.

  42. הספרס עבדו עלינו כאילו גמורים, רמאות.
    עכשיו גם לברון בשלשה גם מרמא
    שכאילו במשחק לא טוב, אולי שהוא חייך
    ב8 הפרש זה עזר

    1. דאנקן רואה מה השחקנים הולכים להרוויח בשנים הקרובות, ומתחיל לעבוד על חוזה המקסימום שלו…

  43. שאמפרט איזה הגנה וקיירי ענק
    אך אם יכסו לספרס את העיניים במגיני הזיעה של לברון
    הם עדיין ימצאו אחד את השני, אימפריה משומנת

  44. שעייה יחזור לפלייאוף. הוא קרוב קרוב למצוא את גיזת הזהב (הביצים של לברון) בעקבות רמז שקלט אחרי שראה את המהלך של הארדן.

  45. עידו סחטיין על הניצחון בהתערבות, ולא רק שניצחת גם חזית קריעה.
    הצטרפתי רשמית לעגלה של גוברט. מזמן לא ראיתי סנטר עם עליונות פיזית כזאת. פתח ליוסטון את הצורה מכל כיוון.

      1. מעבר לסטטיסטיקה, הוא פשוט שינה לבדו את כל המשחק של יוסטון.
        הוא ארוך בצורה בלתי רגילה, וגם חזק מספיק להילחם על מיקום.
        עוד קצת סטמינה שתחזיק למשחק שלם והוא יטרוף את הליגה.
        דיקמבה מוטומבו 2.0

  46. וזה חבר'ה מה שמחכה לכל המספידים בפלייאוף. איל רדושקוביץ' אינך צריך להודות לי. עלי. סמיילי עם הילה של מלאך מעל הראש (סרט השיער של לברון בידינו !)

  47. יש בעיה להרוג את המתים-חיים. לא משנה כמה רקובה הגופה, הם תמיד יזחלו שוב מהקבר וישובו לרדוף אותך

  48. ס"א ניצחו מזמן עידו הרגשתי.
    אגב להשוות בין הבן לשעיה
    זה כמו להשוות ביני ובין רבין
    שתי טעויות אינסופיות
    רק 9 הפרש לספסרס

    1. אם הקאבס ייפסידו האחראי היישיר להפסד הוא קיירי דווקא.
      זה דבר אחד להשחיל 30+ נקודות אבל זה דבר אחד לגרום לקבוצה שלך להירדם

  49. דאנקן רואה מה השחקנים הולכים להרוויח בשנים הקרובות, ומתחיל לעבוד על חוזה המקסימום שלו…

  50. לא מבין למה לשחק עם ג'ונס. מיותר הוא גם לא מגן יותר טוב מלאב. זה טוב לכמה דקות, אבל לגמרי לא לכל הרביעי

  51. אני מכריז על הבן כאח האובד שלי
    ועל האשך כבן דוד שלי
    ודורש להפגש.
    עידו יודע שצחקת בהשוואה לאח שלי הגאון השחמטאי
    לשעיה

    1. דורון כפרה עליך, רק אם אפשר בלי לקרוא לי שחמטאי, זה עושה עוול לי ולהם. אתה יכול להמשיך עם הגאון… סמיילי נרקסיסט.

      והבנתי שיש לך אתר, אפשר לראות ?

  52. חייב להגיד שאני ממש לא מבין את ההתעקשות של בלאט על ג'יימס ג'ונס ואת האנטי שלו נגד לאב. אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא.

  53. אם הקאבס ייפסידו האחראי היישיר להפסד הוא קיירי דווקא.
    זה דבר אחד להשחיל 30+ נקודות אבל זה דבר אחד לגרום לקבוצה שלך להירדם

  54. בלאט ממש מאמן מפגר שהוא משאיר את ג'ונס בכל 8 הדקות האחרונות במקום לאב. קיירי לא הפסיד את המשחק כפי שהאוסטרלי חובב הקריקט כתב. בלאט אשכרה הפסיד אותו.

    1. גם אם הוא היה רך נראה שבלאט מכניס את עצמו כאן לפינת אגו שיהיה קשה לצאת ממנה.
      זה כבר משהו שכולם מדברים עליו ואין סיכוי שזה לא פוגע בחדר ההלבשה.
      יכול להגיע למצב שלאב אומר "או הוא או אני" בסוף העונה.

  55. ס"א במשחק מצוין וקליבלנד במשחק צולע וזה קרוב קרוב.
    סימן שקליבלנד הפכה לקבוצה אמיתית שתלך רחוק בפלייאוף.

  56. וואאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  57. עידו דבר איתי שאתה מגיע לארץ, נסדיר את החוב. תתפלא לגלות שמאה שקל בקושי קונה לך ארוחת צהריים בארץ 😉

  58. הרזיליאנס של קליבלנד הייתה שם לאורך כל הרבע האחרון.
    למרות ששיחקו מגעיל הם היו שם.
    אבל בהארכה הם יפסידו.

  59. פעם ראשונה שאני יוצא נגדך מנחם
    והנה באותה שניה קיירי משווה בשנית הסיום.
    איך השוות ביני ובין רבין לא יתכן.
    והנה טעות שלי שכתבתי
    לעידו שכבר מזמן הקאבס הפסידו

  60. עידו דבר איתי כשאתה מגיע לארץ, נסדיר את החוב.
    תתפלא לשמוע שמאה שקל בקושי קונה לך ארוחת צהריים בארץ 😉

  61. 2 הקבוצות מנצחות ! הם יוצאות מהמשחק הזה עם כלכך הרבה אמונה בעצמן שלקבוצות האחרות יהיה מפחידדדד לפגוש אותן !

  62. השכנים התעוררו (סתם צועק בשקט)
    מזל שהתעוררתי לקראת 4.
    הבן צודק
    עכשיו אני מתחיל לעכל דייוויד שלנו עושה את זה

  63. לבלאט יש רגל של ארנב בתחתונים עם הניסים שהקבוצות שלו מספקות. סן אנטוניו הובילו באיזה 6 הפרש חצי דקה לסיום

  64. מסקנות:
    1. קיירי הציל לבלאט את התחת
    2. בלאט מנהל משחק נעלוב
    3. סופי: המזרח השאיר את המערב אחורנית כפי שכתבתי שיקרה אחרי האול סטאר, ומצידי שכל בינוני ורפי ההבנה ישנאו אותי עכשיו.

  65. תראה אני לא יודע כמה זה בלאט, הצגה מטורפת של קיירי, לא כל משחק אתה יכול לסמוך על זה. הם קלעו איזה 5 שלשות רצופות בלי החטאה? הרבה יותר? זה נדיר

  66. ואם יש משהו שלא יתנו לבלאט קרדיט עליו אבל אני אתן לו.
    רוב המאמנים בליגה היו מוותרים על המשחק ושמים את המחליפים בדקה האחרונה. בלאט תמיד נותן אמונה שהכל אפשרי

    1. אפלטון. בלאט היה גרוע ביותר הערב. אני מכיר את ג'ונס מחמש שנים במיאמי. הוא מגן עלוב ביותר. מה אתה נותן לו לשמור על דיאגו?
      למזלו קיירי במשחק מטורף הציל לו את התחת. הוא גם מחליף שחקנים גרוע וגם מנהל משחק גרוע – לפי המשחק היום.

      1. הוא נתן לו את כל 8 הדקות האחרונות במשחק וחצי דקה בהארכה. רק כשלאב ניכנס ההגנה התייצבה והקאבס מיד קפצו קדימה.

  67. מאבק השליטה בקליבלנד לא ייטיב איתם לטווח הארוך.
    קיירי ביום אלוהי שהכל נכנס ולברון עדיין לא מסוגל לשחרר ולהחמיא לו ולתת לו את המושכות.
    מספיק שהשלשה הזאת במהלך הסולני שלו הייתה יוצאת והספרס יכלו לעלות ליתרון בצד השני.
    ואז כל החרא היה צף והיה ברור שהוא דפק לקיירי את המשחק.
    אבל הכדור נכנס אז אף אחד לא יתעסק בזה (עד הפעם הבאה, שהכדור ייצא).

      1. א. עוד הוכחה שהמזרח מתחיל להעפיל על המערב

        ב. מה לא ברור בלתת את הכדור לשחקן (שהוא רכז אגב ואמור להחזיק בכדור גם ככה) שנמצא ביום שיד אלוהים נגעה לו בקטן והכל נכנס ופי הטבעת נראה לו כמו אוקיינוס והוא החזיר אותך למשחק לבד?
        למה לעצור לו את השטף ולמנוע ממנו את הכדור ולהכריח זריקות בעצמך?

    1. לא מסכים איתך אין מאבק בין קיירי ללברון. דווקא קיירי קיבל את ההיררכיה יפה מאוד. הבעייה יכולה לבוא מלאב, הוא נראה מבואס מאוד, שלא שיחק ברביעי!

  68. מי איחד כך את השחקנים דייוויד
    מנחם דיוויד הישראלי מנהל טוב מאד את המשחקים
    של הקאבס כבר זמן.
    משחק ענק!!!

  69. תודה על הרבה תגובות טובות ומלמדות.
    האח והאשך וכל מי שירצה
    חייבים להפגש!
    לראות משחק כזה ביחד יהיה ממש כיף.
    וגם מלמד כי איני יכול לראות את כל הפעולות
    שנעשות במשחק גאוני כזה, אלא לשמוע הסבר
    מכל אחד וזווית הראיה שלו

  70. רגע. ואף מילה מכם על הפלח המטומטם שלא מ=ציווה פאול כשהוא מוביל ב-3 עם 3.1 טיקים בשעון???
    מה קרה לכם?
    כבר לא כדאי לעשות פאול במצבים כאלה?

    1. וואלה… אניגמה !. אבל אין מצב שבפלייאוף אחרי כל החרא שהוא אכל מפורטונה, הוא לא יעשה עבירה !

    1. אני ירוק מקנאה!
      אני צפיתי בהארכה תוך כדי הכנת כריכים לילדים,
      קפה לאישה,
      ותכנון נסיעה מרתקת לקניות…

      (סתם מקטר כי זה כיף…)

      סוף שבוע נעים לכולם.

  71. וואייי. כבר 1:20. הרופא רוצה שאעצום עיני ב-11 הכי מאוחר. לא הלכתי לישון בגלל הכדורסל הזה לפני 1 בלילה מתחילץ העונה…

  72. וואו הדורון והבן השחור והדביל זה שני האנשים הכי מאוסים שיצא לי להכיר, בטח בגלל זה אין להם חיים מלבד האתר הזה

    1. האמת אתה צודק… מתאושש מתקופה לא קלה ולכן לא יוצא הרבה מהבית, אבל יהיה בסדר…

        1. תודה, עושה טוב על הלב. אפילו לא שמתי לב שכבר הגיע יום שישי !

  73. גדול גיא תמיד מצחיק,הייתי רוצה שתאמץ אותי
    בתור ילד נוסף.
    גיא:אתה אוכל הרבה הרבה ולא חסכוני אנו מסרבים.
    וברצינות מקווה מאד להפגש.
    אגב פוניגמן זה אלעד רבין כנראה.
    ממש לא חשוב לי,
    אני כבר עייף.
    מקווה שתיהיה איזו דרך ליצור קשר
    ואם לא גם סבבה.

    1. אני בספק, אבל ממש בספק, שהתוספת שלך למשפחתי תשנה בצורה משמעותית את כמויות הצריכה הבאמת לא סבירות שלנו
      (כמובן שאני הצרכן הראשי…)
      בכל מקרה, ברוך הבא!

  74. כנראה הבן כתב בציניות אך אם זה נכון
    לא יפה מצדך אלעד רבין פוניגמון לרדת עלינו
    כשחיינו פחות טובים מהחיים שלך.
    אולי תלמד אותנו איך לחיות נכון.
    קצת חמלה רחמים עלינו.
    יש לך לב אז תרחם קצת.

    1. בלי ציניות, אני הגעתי להחלטה שיותר אני לא נכנס לעימותים, אפילו שמדגדג לדפוק איזה פאנץ'. בסוף אני תמיד מתחרט עליו.

  75. כרגע אני לא יכול להיפגש, אבל באמת אשמח בתקופה הקרובה. נהיה בקשר על גבי האתר. שבת שלום

  76. תודה גיא איזה כיף הסכימו לאמץ אותי.
    כשאחיי ואחיותי החדשים יראו מישהו גבוה
    ששוקל בערך 90 קילו הם בטח יזרקו אותי מהמטבח.
    תודה גיא.

  77. שימו לב: לך האב(החדש) ולך האח האמיתי
    אני מציע משהו נהדר
    וברצינות רבה
    ללכת פעמיים בשבוע לים (לא צריך להכנס כמוני)
    או לפארק או למקום שיש פה פחות זיהום אוויר
    ולשהות לתקופה,
    שה מנקה את המחשבות ונותן פראנה שזה כח חיות
    עצום ומיסתורי, זה מרפא את הנפש בצורה חזקה!
    זה מרפא את הגוף מכאבים!
    נכון המדענים אוצרים שיש יונים שליליים בים וזה מאד בריא
    אך מעבר לזה זה עושה טיפול 10000 לגוף לראש ללב
    ןמעיף את המחשבות המעיקות לאינסוף.
    אגב זה גם מזרז את העיכול ומרזה
    והרבה יותר מזה
    נסו זאת ותרוויחו בגדול.

  78. לגבי הפאול שפופ היה צריך לבצע לפני השלשה: 1. הוא לא מאמין בזה. כששאלו אותו בסדרת הגמר לפני שנתיים ענה לכתב האיטלקי: ״זאת שאלה אירופאית נכון? אז אנחנו באמריקה״
    2. גם אם היה רוצה לעשות פאול זה היה קשה. אפשר לראות בריפליי שקיירי יצא על חסימה וברגע קבלת הכדור (שזה הרגע הקלאסי לבצע עבירה) היה לבד. כשהוא כבר היה עם הפנים לסל והגיעו השומרים זה היה כבר מאוד מסוכן לבצע עבירה כי הוא היה עולה לשלשה ולוקח 3 זריקות

    1. מה שבארקלי ציין בשידור הייתה הטעות של לנארד, ששמר עם ידיים למטה. יחד עם שתי החטאות העונשין שלו, אין ספק שהוא חייב למישהו ניצחון. ..

  79. איזה משחק!!!

    מהלילות שאתה מתחרט שלא נשארת לראות…

    אגב, ראיתם שה 57 של קיירי השוו את השיא נק נגד הספרס של כוכב הפועל לשעבר פרוויס שורט??? היו ימים.

  80. תודע על הסיקור…. נשמע שהיה ערב פצצה. כואבת לי האצבע רק מלגלול לסוף התגובות….
    אני שמח שהצלחתם להינות גם בלעדיי 🙂

  81. תודה על הסיקור.
    תיקון קל,
    רודי גובר בשנתו השנייה בליגה. בשנה שעברה (עונת הרוקי) הוא אכן שיחק 9 דקות, קלע 2.3 נק' וקטף 3.4 רב' (למשחק, כמובן)
    השנה הממצעים שלו קפצו ל-
    24 דקות, 7.5 נק', 8.5 רב' ו- 2.3 חסימות.
    נקודה מרשימה מאוד לגביו היא השיפור העצום באחוזי קליעה –
    מ- 48 ל- 61 אחוזים מהשדה,
    מ- 49 ל – 63 אחוזים מהעונשין.
    (דאנדרה היה מוכן למכור את נשמתו לשטן
    עבור אחוזים כאלה מהעונשין…)

  82. איזה עצבים עם הפופוביץ' הזה!!@#@#$@#$%@#$!!!
    מה הוא מפגר??
    כמה פעמים עוד יקרה אותו דבר עד שהוא ילמד לעשות עבירה????

    הם כמעט עפו שנה שעברה בסיבוב ראשון ע"י דאלאס מאותו סיפור עם שלשה של קארטר. אני מתחיל להאמין למה שמנחם אומר עליו.

    יש לסאן אנטוניו בעיית ריכוז חמורה בדקה האחרונה של משחקים חשובים. לא יודע מה יהיה איתם. כל הבוקר אני עצבני בגלל הטמטום הזה עכשיו!!

    1. תראה את התגובה של "קורקי נלסון" בעיקר את החלק השני שלה.
      הוא מסביר בצורה מצויינת למה פאול היה פשוט רעיון רע לעשות.
      אחרי שהפנמת תראה את המהלך שוב בריפליי ותבין כמה פאול היה בלי ספק המהלך הרע יותר.

    2. כן אני גם חשבתי כמוך, אבל אחרי שראיתי את ההילוך החוזר של ההוצאה, בגלל התרגיל של בלאט, אין להם מצב לעשות עבירה, קיירי היה קופץ וזורק בשנייה שנוגעים בו, וזה היה לפחות 3 זריקות, אם לא 4 נקודות

  83. תודה על הסיקור. קצת מאכזבת השורה של "סן אנטוניו וקליבלנד היו מרכיבות את הממשלה בלי חרדים וערבים."
    נפלת קורבן לפוליטיקאים מכל הצדדים (חרדים ולא חרדים) שגורמים לקרע בעם ישראל.
    בשעה כזאת שאויבים מכל הצדדים רוצים להשמיד אותנו אנחנו חייבים להבין שכולנו עם אחד ולחפש את המכנה המשותף ואת הנקודות הטובות שיש בשני להתאחד ולהתחזק באהבת ישראל . ההשקפה והאמונה יכולה להיות שונה אבל בסוף כולנו אחים .
    שתהיה שבת שלום .

  84. הנה גם אני מגיב בשבת !! וגם מאוכזב מאוד מהמשפט מרכיבות את הממשלה ללא חרדים וערבים.

    זה סתם שנאה טפשית שלפיד המפגר הביא עלינו. לא גייס חרדי אחד ו ישיבות שלהם רק גדלות. הפתרון הוא הידברות והערכה בין כל היהודים בארץ ישראל.

    אדייק יותר אם כל בני האדם. גם ערבים וגם יהודים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט