הניקס חייבים לידה מחדש ללא כוכבים / מנחם לס

אני לא טוען ולא אטען אף פעם שהניקס טובה יותר כפי שהיא כיום מאשר היתה עם כרמלו אנטוני, ג'יי.אר סמית', טייסון צ'נדלר, ואמארה סטודמאייר, ארבעה שמות שמבחינה שמית ובסך כל המוניטין שלהם כל מה שהם זקוקים כדי להגיע לפלייאוף הוא פוינט גארד בסדר גודל של גל מקל.

אבל מה עשו ארבעת השמות הללו עבור הניקס, שהניקס לא יכולה היתה לעשות בלעדיהם? לא איכפת לי כמה הם טובים עתה בקבוצות אחרות, או כמה הם טובים נטו. בניקס הם הסריחו את הפארקט יותר מדגים רקובים שניזרקו לתעלת רחוב פולטון לפני שבועיים, ושם בפולטון נמצא שוק הדגים של כל העיר.

תגיד לי, K, איכפת לי 'כמה הם טובים'? כל מה שאיכפת לי הוא 'כמה הם היו טובים עבור הניקס'? ועבור הניקס הם ביישו את הפירמה. ביישו אותי. גרמו לי לשכוח מהסמל שפעם היה חרוט על לבי ולעבור לשדות הזרים של מיאמי. אבל החריטה השאירה סימנים שלא ייעלמו לעולם, בדיוק כמו שסימני הסלטיקס עדיין נמצאים אי-שם בלב.

אבל מה יש לי לדבר על פרה-הסטוריה. בואו נדבר הווה, כמו במילה "עכשיו".

 

אז ללא כרמלו, ללא פלטון, ללא טייסון צ'נדלר, ללא אחינו היהודי אמארה סטודמאייר, וללא שחקן החמישייה החדש של הקאבס ג'יי.אר.סמית',  הניקס הגיעה לפני ארבעה ימים לדטרויט – הנמצאת בעלייה השמיימה – וניצחה נצחון חוץ מצויין אחרי שתי הארכות. אנדריה ברגנני האיטלקי קבר 25 במשחקו הראשון, ועשה גולאש איטלקי מקרון באטלר.

גיליתי את "המשולש החדש" של ברגנני, לאנס ת'ומאס, והג'וניור הרדאוויי שישכיחו לנו את הזקנים הצולעים שלגבי הדבר היחיד שעשו עבור הניקס היה לסחוט מהם כסף, ואני מריח תקופה חדשה.

אותו דבר קורה בסלטיקס ואכתוב על כך בקרוב כיצד דני איינג' הצליח להיפטר מכל הבשר המקומט ומתחיל להשמיע קולות עם רוסטר כמעט חדש לחלוטין.

מותו העצוב מאד של אנטוני מייסון אולי השפיע מעט. לפחות רוח הלחימה שלו לפתע מצאה בית חדש עם הניקס החדשה. לי מותו של אנטוני מייסון, והנצחון, הפיחו שביב של תקווה.

אפילו המאמן דרק פישר אמר אחרי המשחק: "קשה להסביר זאת אבל הרגשתי כאילו רוח חדשה נושבת בחדר ההלבשה!".

אפילו אמונדסון, השחקן הדני או השבדי או הנורווגי או האיסלנדי – עבורי סקנדינבי הוא סקנדינבי, אף על פי שהנורווגים והשבדים שונאים אחד את השני יותר מהפרוטסטנטים והקתולים בבלפאסט – היה מצויין עם 17 נק' ו-14 ריב', כשהוא וברגנני לא נופלים מהקו הקדמי של הפיסטונים עם גרג מונרו ואנדרה דרמונד.

איש לא כתב זאת, אבל אני יודע מבלי שיאמרו לי שהגארד ממיאמי (אני מדבר על האוניברסיטה) שיין לרקין הוא אחד הגורמים להתעוררות החדשה. הוא אחד מהגיימרים הגדולים בליגה שבדמו זורם קרח במקום דם חמים, והוא לא פוחד מאיש – כולל עשרה ווסטברוקים. הוא לא טוב כווסטברוק, אבל הוא מאמין שהוא יכול לעשות הכל נגד כל אחד, וניו יורק זקוקה לגברים כמוהו. הוא לא כשרוני במיוחד ולא מצטיין באף תכונה באופן מיוחד, אבל הוא שחקן שאיתו אתה יכול ללכת לקרב ואתה יודע שהוא יעשה עבורך דברים מפתיעים. לניקס לא היה גארד מסוג זה הרבה זמן.

לניקס היה פעם שחקן כזה ושמו ג'ון סטארקס. לא היה לו דבר מיוחד אחד במשחקו מלבד חוצפה, העזה, ביצים, וחוסר פחד מחלט מכולם, כולל מייקל ג'ורדן שאת הדאנק שסטארקס עשה עליו פעם מייקל לא יצליח לשכוח לעולם.

דובי, שמע לי. הניקס חייבים להחזיק אותו כי חוזהו מסתיים לפני שהוא התחיל. אני מקווה – מתפלל – שהזן מסטר מבין כדורסל כמוני וישנן לו עיניים כשלי, ושהוא ישמור אותו בקבוצה כי הוא מין דריק פישר, רק לא שחור. הוא מין מוטי ארואסטי משופר. זן שלא מוצאים כל יום, אפילו שאין דבר מהודר במשחקו.

הבעייה היא שלניקס יש את כרמלו, ורק אם עסקיו באמת יתחילו לפרוח, אולי הוא יסכים לעזוב אם יתנו לו בוכטה של כסף. אחרת לניקס אין ASSETS להביא שחקני-על. גם לא יהיה לאוהדיהם סיבה להילולה בדראפטים הבאים כי לניקס לא נשארו בחירות דראפט (שתי בחירות דראפט ראשונות בארבע השנים הבאות, שגם אותן לא יוכלו להעביר בטרייד בגלל "חוק טד ספיאין").

אז זהו המצב של הניקס: אין להם כל סכוי להביא שחקן חופשי בסדר גודל רציני, ואין להם סיכוי או זמן לבנות על הדראפט.

אז מאין יבוא העזר?

עלי לחזור ל-1994. הייתי אז בכל משחקי הניקס ללא יוצא מין הכלל. הייתי בן בית שם כי היו לי איזה תריסר סטודנטים שעשו את הסטאז' שם בדרך ל-M.A בשיווק ומנהל ספורט. מתתי על הקבוצות ההן של הניקס, ומותו של אנטוני מייסון החזיר אותי לתקופה ההיא. היתה זו קבוצת נגרים מלבד פט יואינג. טוב, לא בדיוק נגרים אבל שחקנים עם כדורסל נוקשה, מכוער, מכוספס, ו…מנצח. מי היה אז לניקס? אנטוני מייסון. ג'ון סטארקס. צ'ארלס אוקלי. צארלס סמית'. גרג אנטוני. אנטוני בונר. אני זוכר את כולם בע"פ. רונלדו בלקמן שהיה אולי בן 38. הרב ויליאמס עם ברכיים דפוקות שאף הוא היה כבר 'דוד מזדקן'. דרק הארפר. קורי גיינס.

ממש כשרון במרתף ה-NBA. אבל פט ריילי הכניס בהם טרוף ומין רוח לחימה – לך תדע, אולי הכל בא מג'ון סטארקס ואנטוני מייסון – והם הגיעו עד הגמר ביוסטון. הם כבר הובילו 2-3 עם משחק חמישי בבית שהיו חייבים לנצח, והם הפסידו. ואז סטארקס החמיץ שלשה לנצחון במשחק הששי, ובשביעי הניקס פשוט ניכנעו כי כבר לא נישאר להם מאומה.

היתה זו קבוצה של "CAST OFFS" ונראה לי שאין ברירה לניקס אלא לנסות לחזור לאותה צורת משחק בה אתה מרגיש נחות מבחינת כשרון, אך עליון מבחינת העזה, אומץ, ומלחמה.

לניקס אין כסף. הכל בוזבז על כרמלו אנטוני, ומה שהם עוד חייבים לאמארה סטודמאייר וטייסון צ'נדלר. גם בחירות דראפט אין להם. פיל ג'קסון משתכר 12 מיליון על מנת להקים קבוצה. מה עליו לעשות?

אם נולד הגרעין עם השלישייה החדשה ושיין לרקין, פיל ג'קסון חייב ללכת על סוג שחקנים חדש לחלוטין משהוא התרגל להם בלייקרס או בבולס. הוא חייב להיכנס לעובי הקורה ולמצוא שחקנים שיש להם שלושה דברים: לב, ביצים, וקצת כשרון. מצידי שיהיו דחויים וזרוקים לליגת F, לא ליגת D. עליו למצוא ג'ון סטארקים. שחקנים שמאמנים עם אף גבוה כמו הפלח או שאר מאמני המערב לא יסתכלו אפילו עליהם.

אם פיל ג'קסון היה עסוק מדי עם הלייקרס שלו, משהו צריך לספר לפיל ג'קסון על הניקס של שנות ה-90. אם אני פיל ג'קסון, אני הולך על שחקים שהם 'CAST-OFF' כלאנס סטפנסון. הייתי מביא שחקנים כמוהו, כרון ארטסט (הטוען שהוא בכושר הטוב ביותר שהיה בו אי פעם). אנשים כרונלדו בלקמן. רונדו רז'ון הוא עוד אחד שאני בטוח שהמבריקס יזרקו במוקדם או מאוחר. מיילס פלאמלי. ברנדון ג'נינגס. שחקנים קשים, אמיצים, גברים, שאפילו שלא הצליחו במקומות אחרים לאחרונה, בניו יורק הם יפרחו.

אנטוני מייסון הזכיר לי את הקבוצה ההיא שהכשרון היחיד בה היה פט יואינג, והשאר חבורת קשוחים שעשו את המוות למייקל ג'ורדן, והגיעו עד החטאה איומה אחת של ג'ון סטארקס מלקחת אליפות עם השחקנים הפחות מוכשרים בתולדות הכדורסל.

זה מה שפיל ג'קסון חייב לעשות כי אין לו כסף לשום דבר אחר. הוא צריך בניקס חיות. ניו יורק תקבל אותם באהבה. הניקס ללא כל הכוכבים שהזכרתי יש בה התחלה של משהו כזה. חייבים להמשיך עם זה.

בעיר ניו יורק – במנהטן – אף אחד לא מחפש את ה-BEAUTIFUL BASKETBALL. ביוטיפול שישחקו בלוס אנג'לס ובברצלונה.

ישנה ההתחלה, והלוואי שישנו מישהו שם החושב כמוני. להביא אלינו את הלא רצויים והחלכאים (האם אני כותב מילה נכונה?) שמישהו עם הבנה מסגוגל להבין את ליבם ולבחור את הגברים שבגברים בחבורה.

ואם דרק פישר הוא לא המאמן להכניסם לטרוף, שיביאו מאמן אחר.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. אתה לא אמיתי….. אין כסף?כבר חמש שנים שכל מה שהניקס עושים זה להתכונן לקיץ הזה..

  2. מנחם, אני חושב שאתה צודק באשר לניו יורק.
    כתבת: "בעיר ניו יורק – במנהטן – אף אחד לא מחפש את ה-BEAUTIFUL BASKETBALL. ביוטיפול שישחקו בלוס אנג'לס ובברצלונה." האם אתה חושב שיש לזה קשר עם מזג האוויר במקומות הללו?

    ואגב לא טעית עם החלכאים:
    חֵלְכָה [תנ] [ש"ע; ז'; חֵלכָּאים, חֶלכָּאֵי-] <חלך> עני, מִסכֵּן, מדוּכָּא, עלוּב.

    1. מעט הרחבה לפירוש המדויק של מולי ל"חלכאים":

      במקור מתהילים, פרק י':
      "ישב במארב חצרים במסתרים יהרג נקי עיניו לחלכה יצפנו.
      יארב במסתר כאריה בסכה יארב לחטוף עני יחטף עני במשכו ברשתו ודכה ישח ונפל בעצומיו חלכאים"
      (יתכופף במחבואו ויתנפל במלוא הכח על ממונם של העניים)

      חלכה = עני.
      חלכאים = חיל כאים. חיל = ממון, כאים = עניים.

      בהמשך אותו פרק:
      "ראתה כי אתה עמל וכעס תביט לתת בידך עליך יעזב חלכה יתום אתה היית עוזר".

      למעשה הפרק עוסק ב"תספורות" שהטייקונים בישראל מקבלים…

  3. מנחם למה אין כסף?? שנה הבאה בפעם הראשונה מזה לא יודע כמה זמן שיש כסף. כל מה שג'קסון עשה טוב זה לפנות כסף…
    כרמלו, מה לעשות, 23 מיליון. קלדרון 7, וגם הוא סביר שלא יסיים את הקיץ בניקס, וזהו.

  4. בכל מקרה אני מסכים איתך. הלוואי והייתה שוב ניקס ניינטיז כמו פעם… אבל בשביל זה צריך סקאוטינג טוב, והסקאוטר של אז עושה את זה היום בהצלחה במיאמי, רוח לחימה, ובשביל זה מסכים איתך על נגרים כמו לארקין ואמונדסן, ומשהו שיעשה מהם קבוצה.
    יואינג עם כל הלוזריות שלו הצליח להנהיג אותם כמו שצריך, ולידו אוקלי היה אחלה סגן מנהיג.
    כרמלו זה ממש לא זה…
    הלוואי שג'קסון יראה בקיץ שהוא מסוגל. אני מנסה בכוח להיות אופטימי.

    1. לא יכלו להיות 2 שחקני ניקס שונים יותר מכרמלו ואוקלי.

      אוקלי הוא כמו חומוס של סעיד בעכו העתיקה, ב-5 בבוקר, יחד עם פועלי בניין לפני יום עבודה, ודייגי הנמל אחריו.
      כרמלו הוא כמו ארוחה עסקית סופר יקרה (סלט של 3 עלים, ומנה עיקרית של 18 גרם בשר לצד הרבה מרכיבים שסובלים מפלצנות יתר) במסעדת שף שיוקרתו נבנתה מחיוך גדול בתוכניות טלוויזיה.

        1. יש בווסט ויליג' את מסעדת taim שמוכרת חומוס ופלפל – המקום משגשג כבר לא מעט שנים (ולא רק ישראלים וישראלים בעברם אוכלים שם)

          1. היום חומוס הפך למאכל פופולרי ביותר. בכל סופרמרקט אתה יכול למצוא עשרים סוגי חומוס. אם בגרינווד (לא גרינוויל העיר. אצלנו ישנן 5 מסעדות מזרחיות טובות מאדI) ישנה מסעדה "חומוס האוז", ז"א שכל אמריקה אוכלת חומוס.

  5. הכתבה הזאת בעיקר ממחישה כמה הליגה של שנות התשעים הייתה חסרה צמאה וגווע ברעב לכשרון.

    בקשר לקיץ, לניקס הרבה תקציב להוציא על שחקנים ורשימת הפרי אייג'נטס ארוכה ואיכותית. הניקס לא צריכים סופרסטארים אלה שחקנים משלימים שמתאימים לשיטה כלשהי שהם כביכול צריכים ליישם סביב מלו, ויש לא מעט אופציות כאלה בקיץ. לפיל יש הרבה חושבים לעשות.

    חוץ מזה קבוצה שבאמת חרוטה על הלב אוהד אמיתי אף פעם לא זונח למען קבוצה אחרת, ואין מקום למשפטים כאלה בעולם של אוהדי קבוצות שחיים עם הקבוצה בטוב ברע ובקטסטרופלי.

  6. שוק הדגים ברחוב פולטון עבר לברונקס לפני כ-10 שנים. עכשיו מאכלסים את הבניינים ההיסטורים ,ברוקרים צעירים, שמבזבזים את הפנסיות של הציבור האמריקאי.

    1. עזבתי את ניו יורק בשנת 1999. מאז אני לא יודע מה קורה בעיר הנפלאה הזאת שבשנת 1961 הייתי בה נהג מונית כמה חודשים עם אנגלית מקרטעת וחוסר מושג מינימלי היכן אני בשבועיים הראשונים. הנוסעים הדריכו אותי באן לנסוע. תוך חודש העיר היתה כמו כף ידי, מלבד חלקים מסויימים בברונקס וסטייטן איילנד שלא הצלחתי להכיר טוב.

  7. כמובן שצריך מילה גם על הבייבי של ג'קסון, דרק פישר.
    פישר לא הראה עד עכשיו כלום שיוכיח שהוא מסוגל.
    לא יאומן שאני מתחיל להתגעגע לוודסון ולקבוצה שהתגבשה לכמה רגעים סביב אמארה.
    האמת, גם גלינארי, ווילסון צ'נדלר ושאר ערימת הבינוניים של טרום המלו-טרייד היו מתקבלים בברכה.

  8. ניו יורק של מייק ד'אנטוני ואמרה, לפני הטרייד שהביא את כרמלו, הייתה אחלה קבוצה.
    בדצמבר 2010, שבר 2 שיאי ניקס – 9 משחקים רצופים של 30+ נק', ו- 9 משחקים רצופים של 50%+ מהשדה.
    ואז השתן עלה לדולאן לראש…

  9. הקטע עם כרמלו זה פשוט מדהים שזה lose-lose לשני הצדדים.הניקס יכלו ללכת לבניה חדשה והרבה יותר טובה בלעדיו וגם הוא(מבחינת כדורסל ולא כל השאר)יכל לחתום בשיקגו ואז הוא יכל היה להתמודד על אליפות(גם ללא רוז)

  10. מה שמדהים בניקס זה המהירות שבא הם התפרקו. רק לפני שנתיים הם היו מקום שני במזרח (!!!) ועשו ריצה סבירה בפלייאוף (עפו בסיבוב שני נגד אינגיאנה החזקה 4-2).

    משם, בלי שאיבדו איזה כוכב או משהו (סטודמייר היה פצוע רוב העונה הזאת) הם הפכו לבדיחה של הליגה תוך פחות מ2 עונות….

  11. אנו באמת לא מבין מה יש בניקס שהורס שחקנים, צריך לעשות פוסט על שחקנים שנראו גמורים בניקס והמשיכו לקריירות מרשימות בקבוצות אחרות. אני באמת לא מבין מה רקוב בקבוצה הזאת

    1. כן, ואחר כך נעלה פוסט על כמה יפה אוגנדה ואיזה חבל שלא הקמנו שם את מדינת ישראל. למה לך לנבור בעבר? בוא נסתכל קדימה בתקווה..

  12. גם אני הייתי מנסה ללכת על קבוצה בסגנון הניקס של יואינג עם לב ורוח. הבעיה היא שקשה למצוא שחקנים כאלה, צריך ללקט אותם בפינצטה. פיל ג'קסון הוא האחרון שיש לו נסיון בזה. רונדו באמת יכול להתאים לניקס מאוד, כמו גם ווסטברוק, גםווייטסייד. שיין לארקין ? התחרה ללא הצלחה עם גל מקל אז לא הייתי שם עליו את כל הביצים, בלשון המעטה.
    אגב הפלאח לא הולך עם האף למעלה, נהפוך הוא, הוא יודע לבחור שחקנים שאף אחד לא שמע עליהם מ"חלקי המושב" (המלך צב צב).

    1. גדול! עד התגובה שלך לא ידעתי שד"ר סוס כתב סיפור כל דולאן.

      ,And tosay the great Yertle
      ,that Marvelous he
      ,Is King of the Mud
      .That is all he can see
      ,And the turtles
      …And the turtles, of course
      all the turtles are free
      ,As turtles and, maybe
      .all creatures should be

      מוקדש לאוהדי הניקס, באשר הם.
      מי ייתן ושוב יזכו להיות צבים מאושרים…

      1. yertle the turtle זה ספר ילדות שלי ושל הילדים שלי (בגרסא העברית). ידעתי לדקלם את כולו בעל פה. בספרון שלנו ישנו סיפור על "ציף ציפורה הציפור" ונגמר בסיפור האגדי על "הארנב החשוב בעיניו".
        הדמויות האלה נכתבו על GM's בליגה.

  13. האמת שיותר מהחוסר ידע של להגיד שאין כסף לניקס (יהיה להם הכי הרבה כסף להוציא בקיץ עד שיגיעו לתקרה…) זה שטויות כמו שהניקס של אמארה ודאנטוני היו טובים…. עיוות ההיסטוריה.
    שוכחים שאמארה נפצע??? שוכחים שדאנטוני יותר שנוא במסג מאשר כל מאמן אחר??? תעשו טובה פלצפנים שיודעים לעשות קופי פייסט מוויקיפדיה , ואל תדברו שטוײַות. (אני מדבר אליך גיא)

    1. בעונה הראשונה של אמרה בניקס הוא שיחק ב-78 מתוך 82 משחקים, שיחק 36 דקות למשחק, קלע 25 נק' ב-50% מהשדה וקטף 8 רב'.
      לפני הגעת כרמלו מאזן הקבוצה היה 28 ניצחונות מול 26 הפסדים אחרי שבעונה הקודמת הקבוצה סיימה עם 29 ניצחונות מול 53 הפסדים.
      כך שד'אנטוני סיים לקבוצה בצורת של 6 שנים ללא פלייאוף.
      (מקור – ESPN, לא וויקיפדיה)

      חבל שלא בדקת את הטיעון שלך, לפני שטרחת לפרסם תגובה הסובלת מרדידות מסויימת.
      (גם לבדוק בוויקיפדיה יכול לעבוד, למרות שאני מעדיף לבדוק את עצמי גם מול מקורות נוספים)
      לא נורא. תישאר, תלמד, תחכים.

      (אבל סביר שלא ממני,
      אני באמת לוקה בנטייה מוגזמת לכתוב שטויות.
      אבל בעבור מה יש מרשתת?)

  14. מאד רומנטי כל הסיפור עם שנות ה 90 וקבוצת הנגרים.
    בקשר לכדורסל…. הניקס של אז היתה חזקה בדיוק היכן שהמתחרות שלה היו חלשות, קו קדמי מעובה והגנה שלא מאפשרת להגיע לטבעת בשום צורה, ריילי מאמן מעולה.
    הניקס עשו יפה והלכו על טייסון צ'אנדלר, אבל שיחררו אותו משום מה. היו צריכים להאמין בו, הוא שחקן מוכח.
    כרמלו אנתוני לעומת זאת מעולם לא הוכיח את עצמו כמנהיג של קבוצה לפלייאוף, ולכן הבחירה תמוהה. הניקס עשו טעות כאשר לברון בחר בהם וניסו לבנות אינסטנט משאריות וזה לא עבד.
    סה"כ עשו את הדבר הנכון, השקיעו בג'קסון שהביא תארים בכל מקום, ואם ימשיכו לתת לו שקט לבנות תהיה להם קבוצה חזקה. פשוט תנו לו לעבוד.

          1. גם אתה מתחיל עכשיו??
            אמרתי שאני אנסה סבבה???
            אם אני אומר שאני אנסה אני אנסה מה כל כך מסובך?!
            בנאדם מתחרט, מכה על חטא, מביע כוונה כנה לחזור בתשובה, לחזור מדרכו הרעה ובא איזה פאקינג ילד וצוחק עליו!
            שניה אתה לא שם לב וכבר מסביב סדום ועמורה!
            אני אומר לך…

          2. אמרתי לך שזה לא בשבילך!
            תראה איזה יופי של מלל הוצאתי ממך בתגובה אחת קטנה.
            יש אנשים שלא נועדו לשבת בשקט!

  15. טוב לשמוע שתנסה, כי עשרים שנה שאתם מכסחים ויורדים על כל מי שבא לקבוצה, כולל הדבר הכי טוב שקרה לכם, פטריק יואינג. אולי משהו חדש יעבוד.

    1. תיזהר.
      אתה מתקרב לנקודת הרתיחה.
      עוד קצת והוא יתפוצץ ויגלה איפה אתה גר.
      ואז שאלוהים יעזור לך

        1. ובפרייבט הסיכוי לצלוח את כביש 31 ערד – צומת שוקת, קטן מהסיכוי של סובארו פשע לנחות במאדים.

          1. טוב זה כבר ממש מתחת לחגורה.
            תקשיבו מלעיזים שחוצים את קו רחובות יבנה פעם בשמונה שנים וישר מתחילים לחפש גמלים ואוהלים, כביש 31 שוקת ערד מורחב בימים אלה ממש ויהפוך לדו מסלולי מהיר עוד לפני פסח.
            כביש 6 נמצא סנטימטרים מצומת שוקת וגם הוא יושלם בקרוב.
            כלומר נוסע תמים שייצא מת"א בתשע יגיע לערד עוד לפני עשר וחצי, בלי רמזורים, בלי פקקים ובלי עיכובים, בכבישים מהירים.
            ומי שיגיע לכאן לא יצטער.

          2. סיפור אמיתי 1: אביה החורג של נערה שהייתי מדריך שלה בפנימייה לנערות בסיכון נהרג על הכביש הזה כאשר התנגש חזיתית בגמל שחצה בדיוק את הכביש והתרסק לו על השמשה.

            סיפור אמיתי 2 : חבר טוב שלי התחמק ברגע האחרון ממכונת כביסה שהונחה באמצע הכביש באחד העיקולים על ידי בני דודנו.

            סיפור אמיתי 3 : קרה לי ואני מאמין שלכל מי שנסע בכביש הזה, הפעמים האלו שאתה מצאת את עצמך בעל כורחך משחק "צ'יקן זיג זג" עם בני מיעוטים על לאורך פס לבן רצוף על רקע ה שקיעה/זריחה המדברית.

          3. לא רק שהכביש לערד הורחב וכמעט מוכן אלא שכביש 31 כבר "נמעך" מתחת לכביש 6 ימ"ש והנוף היפה שפעם היה הולך ונרמס תחת שלמת בטון.

          4. אשך ו הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון, אתם ממש ממש מגזימים בהערכה שלכם להשפעה וכוח של פסיכולוגים.

          5. ואיך הגעת למסקנה שאני מגזים בהערכה יתרה להשפעה ולכוח של פסיכולוגים ?

          6. עגל, איזה נוף של כביש 31 כוסה ע"י כביש 6? איזה נוף היה לכביש 31 שעכשיו איננו, ושאליו אתה מתגעגע?
            מה הקשר בין כביש 31 וכביש 6, חוץ מנקודה שבה הם נוגעים?

          7. כביש 31 מתחיל בקצה הצפוני בצומת להבים. כביש 6 למעשה דרס אותו עד צומת שוקת. זה מפגע נוראי מבית קמה עד צומת שוקת. זה מפגע גם צפונה, לכל האורך, אבל לידנו האסון מתרחש יום-יום שעה-שעה. צמ"ה מקימים ענני אבק שאחרי שקיעתם רואים שכל הנחלים הקטנים והצנועים דופנו באבני ענק והוקמו "שיחים" של קק"ל עם עצים שלא קשורים למקום על מנת להנעים את נסיעתם של התל אביבים בנסיעתם לערד. חיות לא יכולות לחצות אותו וגרוע מזה, גם אנחנו הרצים מרגישים קצת כמו ארנבות. היתרון היחיד בינתיים הוא שאפשר לרכב באופניים בשבת עם הילדים על החלקים שעוד לא נפתחו.

    2. טוב זה כבר מלוכלך באמת. עשרים שנה מי שישמע. כולה מדי פעם נפלט שאדי קארי שמן מסריח וג'רמי לין סיני חמדן ואמרה יהודי קשקשן ופעם אפילו צחקנו על ספריוול. אבל לרדת ו"לכסח" "כל" מי ששיחק אצלנו… באמת באמת באמת.
      תאמין לי נתן אם הייתי ילדה בכיתה ג' נשבע לך שהייתי עושה עליך חרם.
      מכסחים ויורדים על כל מי שבא לקבוצה אלוהים ישמור. ואתה מנסה לבנות מדינה ובאים אלה.. תאמין לי….

      1. צ'אנדלר לא טוב, אנתוני לא, שומפרט פצוע מידי, סמית משוגע, ג'קסון בסה"כ מאמן עם מזל. מילא זה היה עובד, אבל אתם רק מפסידים.

        רק עכשיו ראיתי את יוסטון – קליבלנד וצוות השידור מתחיל לספור את כל השחקנים על המגרש שעברו בניקס, הגיעו לכשמונה (בסוף גם צחקו, מי אמר שהניקס לא מופיעים בפריים טיים?). זה לא השחקנים, זה אתם.

  16. לגיא הקשקשן, לא הבנתי מה הטיעון שלך? כן, כרמלו העלה אותם לפליי אוף, בדיוק הפוך מהטיעון הראשוני שלך. דאנטוני היה כלכך גרוע באותה עונה שבכל משחק הוא היה חוטף ככ כך הרבה שריקות בוז .
    אמארה שיחק סביר עד שנפצע , אבל זאת לא היתה קבוצה שהולכת לשום מקום.
    תמשיך לקשקש בויקיפדיה, ותן למומחי כדורסל לכתוב פה

  17. עד שהגיע כרמלו הם היו אחלה קבוצה??? טוב נו, זה כבר טיעון כל כך הזוי שחבל לי לבזבז אנרגיה עליו.

    1. קח טיפ לחיים בחינם : לעולם אל תשתמש בסיסמה שלך לאתרי סקס עם פירות טרופיים גם ככינוי שלך באתר הופס.

    2. מרבה אותיות, מסתבר ששבת לפוסט בשביל לנסות ללמוד.
      יפה, התקדמות.
      אז בשיעור היום – הבנת הקרא (וקצת חשבון כיתה א'):

      כרמלו מוזכר בתגובה שלי כמי שהגעתו מסמלת את קו פרשת המים ששינה את הניקס.
      גם מספרית (לא חשבתי שצריך לכתוב את החישוב המלא, אבל,
      כמו שמנחם אומר: "גם לחסרי ההבנה מגיע הסבר.") ניתן לראות שהגעתו של כרמלו לא שיפרה את הקבוצה,ואת מאזנה – לפני הגעתו של כרמלו, מאזן הקבוצה היה 28 נצחונות, 26 הפסדים. הקבוצה סיימה עם מאזן 42 נצחונות, 40 הפסדים. אז חישוב לא מסובך (אני מקווה בשבילך) מראה שלניקס עם כרמלו מאזן של 14 נצחונות, 14 הפסדים.

      אם אתה לא יודע מה משמעות "קו פרשת המים", אתה מוזמן לבדוק בוויקיפדיה.
      כדאי לך.
      תבוא, תלמד, תחכים.

  18. חברה, תרדו מזה- מי שחושב שהניקס היו אחלה קבוצה עד הטרייד עם דנבר לא מבין כדורסל בשיט

  19. סתם פרט קטן: הסקנדינבים ממש לא שונאים אחד את השני. כולם חברים, אפילו חברים טובים מאוד. אבל מה, שונאים להפסיד אחד לשני בספורט. השבדים מעדיפים להפסיד במונדיאל למצרים מאשר במשחק ידידות לדנמרק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט