עם שרלוט הורנטס בהרי הסמוק'יס / מנחם לס

היום באימון

האם השרלוט הורנטס פראיירים?

השרלוט הורנטס אינם פראיירים. הם יודעים DAMN GOOD היכן לערוך את מחנה האימונים שלהם.

על הרי הסמוקיס המהודרים, זה היכן שהם מתאמנים. אוויר הרים צח בגובה קילומטר מעל פני הים, שקט ושלווה מלבד יללת תנים פה ושם. אלה ההרים הנמצאים כ-30 דקות נסיעה מביתי, ושכל בוקר אני לוגם כוס קפה עם 'פלייבוי מגזין' ביד, כשהם מזדקרים מולי במלוא הדרם.

הבוקר החלטתי לבקר אותם על הפארקט, ביום שהוקדש לעתונאים לעשות הכרה עם השחקנים, המאמנים, והבעלים. ז"א מייקל ג'ורדן. כל פעם שישנה לי הזדמנות לראותו ואולי לזרוק מילה, אני קופץ עליה. זה התחיל ב-1986 (או 1987? לא זוכר) באול-סטאר בשיקגו, ומאז אני לא מימיץ הזדמנות.

אז אתה עולה על ה-BLUE RIDGE PARKWAY ופתאום אתה מרגיש כאילו אתה בשווייץ. רק עם 'שמורות אינדיאניות' (לתיירים מאירופה, כמובן).

הדבר הראשון שאתה קולט הוא אל ג'פרסון החייכן. הוא תמיד מחייך אך הבוקר חיוכו רחב מתמיד. הוא לא מפסיק לחבק את לאנס סטפנסון ומרטין ויליאמס – ו'מבטיח' שהם בחמישייה איתו, ואז ממהר להראות לנו את פי ג'יי היירסטון ונואה וולנה.

וואלה הוולנה הזה חתיכת ענק.

"הם הביאו לנו את כלי הנשק והתחמושת שאנחנו צריכים".

הייתי אומר "שאני צריך". כלי נשק חדשים שישחררו את הסנטר המצויין הזה – 2.10 מ' ו-130 ק"ג שנראה שרירי יותר מאי-פעם – מהדאבל-טים הקבוע עליו.

"אני כל בהיי מהשחקנים החדשים שאני לא רוצה אפילו לדבר על כך שמא אעשה JINX על מה שקורה להורנטס. אני צובט את עצמי לוודא שאני לא חולם! אני מרגיש שהעונה הזאת תהיה פי עשר יותר טובה עבורינו!".

ומה אומר המאמן סטיב קליפורד? הדבר הראשון שאני עושה זה להציג את עצמי ולהראות לו תמונת אולם הכדורסל החדש היפהפה שבנו באוניברסיטת אדלפי, שם אימן כדורסל כשאני כבר פרשתי לחופי פלורידה, והאיצטדיון הצמוד אליו, איצטדיון הכדורגל מס' 1 היום בכל מטרופוליטן ניו יורק.

"ד"ר לס? סיפרו לי עליך! אתה הבאת לאדלפי את אליפות ה-NCAA הראשונה!".

היי, כמובן שאני מחייך ומודה לו.

הוא אומר לי ולשאר העתונאים שאל ג'פרסון נראה כשחקן חדש. "הוא לא מוצא את עצמו מרוב אושר. הוא אמר לי שאף פעם לא היה לו הכבוד לשחק עם צוות שחקנים כזה, ושהוא לא יכול לחכות. אני מצפה לעונה גדולה מאד ממנו!".

גם אני. בעונה שעברה הוא קלע 21.8 נק' עם 10.8 ריב', ועדיין לא ניבחר לאול-סטאר. קשה להאמין שאל ג'פרסון אף פעם לא ניבחר לאול סטארס. העונה הוא יראה לכולם מאיזה צד משתין הדג.

הביקור הסתיים במשחק אימון בחצי ספיד. אל ג'פרסון שיחק כ-20 דקות. בעונה שעברה בזמן הזה הוא בקושי הלך בגלל הפציעה. גם קמבה וולקר נראה קל ורזה יותר, והוא נע כבלרינה, אבל בלרינה במהירות 120 מייל לשעה אפילו כשסטיב קליפורד צועק 'SLOW DOWN! SLOW DOWN'!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ילדון,
    ב-1987 ה-NBA הושיבה את יאיר נתן ואותי בשולחן עם הוריו של מייקל בדינר של האול סטאר. מייקל הגיע לשולחן 3-4 פעמים במשך הערב ועשינו הכרה.
    מאז דברתי איתו לפחות 20 פעם. אתמול היתה הפעם ה-21.
    חוץ מזה, אתה חושב שהיה זה כזה כבוד גדול?
    הכבוד היה כולו ש-ל-ו!

  2. לשם שינוי זהו צריכה סוף סוף להיות קבוצה מעניינת.

    או שזה יתחבר וזה יהיה טוב ומעניין או שזה יתפוצץ בפנים.

    לפחות בפנטאזי צריך להיות מעניין.
    אל ג'פרסון יבחר גבוה יותר השנה ואני לא צריך לבנות עליו, אבל לאנס סטבנסון???? קצת מסוכן לשחק עם השאהיד הזה שכבר לא משחק על חוזה רוקי אבל יש פה פוטנציאל לא קטן לגניבה של משהו גדול במחיר קטן מאוד(בפנטאזי) ובמזרח החלש זה תמיד משהו ששווה לשים עליו עין.

  3. אבל אם הלייקרס היו במזרח אולי היה להם סיכוי לא? כי המזרח חלש, חשבתי לקרוא לו המזרע, או המזלש או המזרח הרחוק מרוב שהוא חלש, אולי צריך להגיד לסילבר שהמזרח יהיה ליגה לאומית והמערב מעל, או לאובמה להוציא את המזרח מארה"ב כי הוא חלש וזה לא פייר. ואגב, המזרח חלש.

      1. תיזהר שלא יגיע הגביע למזפח בטעות, יש לי הרגשה שקליבלנד קצת אנדרייטד. אם בלאט שם מצליח להתניע ועם הניסיון של לברון בפלייאוף יכולה להיות הפתעה. אגב אם כן אני מזמין לארוחה, מכיר אחלה חנות כובעים בסוהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט