חם מהתנור: האם קווין מרטין בדרך לבולס?/רועי ויינברג

שיקגו: שמועות על טרייד אפשרי בין הקבוצה ומינסוטה טימברוולבס, שיביא את הסקורר קווין מרטין לעיר הרוחות. בעונה האחרונה מרטין קלע 19.1 נק' למשחק, ואם יועבר למינסוטה צפוי לחזק את עמדת השוטינג גארד של הקבוצה, שמאויישת על ידי ג'ימי באטלר. בתמורה, הבולס צפויים לשלוח למינסוטה את הוטרן מייק דאנליבי (11.3 נק', 4.2 ריב' ב-31 דקות למשחק בעונה האחרונה), שחקן השנה השנייה טוני סנל (4.5 נק' ב-16 דקות לערב), ובחירות סיבוב שני עתידיות. הוולבס יכולה להוציא את סנל ודאנליבי מחוזיהם בסוף השנה, ויתכן כי מדובר במהלך שיחסוך כסף למינסוטה לקראת קיץ 2015-מנקה 7 מיליון דולר מתחת לגג השכר.

*

דנבר: הליגה השעתה את הפאוור פורוורד של הקבוצה, ג'יי ג'יי היקסון, לחמישה משחקים. היקסון הושעה עקב כך שהפר את מדיניות הסמים הנוקשה של הליגה. בעונה האחרונה, הראשונה של השחקן בדנבר, הוא קלע 11.8 נק' עם 9.2 ריב' ב-27 דקות לערב. בקריירה הארוכה של השחקן, הוא עבר בסקרמנטו, קליבלנד, פורטלנד ובני השרון (משחק אחד), טרם תקופתו בנאגטס.

*

סקרמנטו: הטרייד שעליו דווח בהופס בעבר בוצע, כאשר ג'ייסון טרי, שקלע 4.5 נק' ב-17 דקות למשחק בעונה האחרונה, עבר ליוסטון, בתמורה ל-2 בחירות סיבוב שני עתידיות שהגיעו לסקרמנטו, יחד עם הפורוורדים אלונזו ג'י וסקוטי הופסון (בעבר בהפועל אילת), שצפויים להחתך. ג'י קלע 4 נק' ב-16 דקות למשחק בעונה האחרונה, והופסון שיחק בשני משחקים, וסיים את העונה עם נקודה, אסיסט, ו-PER שלילי. הקינגס קיבלו טרייד אקספשיון כחלק מהטרייד.

הקבוצה החתימה את עמרי כספי, על חוזה מינימום לשנה אחת. בעונה האחרונה, הישראלי הראשון באנ.בי.איי, קלע 6.9 נק' ב-42% מהשדה עם 3.7 ריב' למשחק. מלבדו, הקבוצה החתימה את הסנטר ראיין הולינס, על חוזה חד שנתי בשווי 1.3 מיליון דולר. ב-2013/14, הולינס קלע 2.3 נק' עם 1.5 ריב' למשחק.

*

מינסוטה: מליט ניוטון, מנג'ר הקבוצה, אמר שהוא אופטימי בקשר לחתימה מחדש של ריקי רוביו לפני שהעונה מתחילה, ולא לחוץ בקשר לכך. הוא הוסיף שהוא ונשיא הוולבס, מאמנה פליפ סונדרס, בשיחות עם סוכנו של רוביו, שקלע 9.5 נק' עם 8.6 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים למשחק.

דווח שהקבוצה מעוניינת להחתים את שחקן פניקס בעונה האחרונה, אריק בלדסו. ב-2013/14, בלדסו קלע 17.7 נק' עם 5.5 אס' ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. אם הטרייד על מרטין יקרה זה אכן חיזוק משמעותי מאוד לשיקאגו ונראה שהסדרת גמר המזרח בין שיקאגו לקליבלנד תהיה אחת הסדרות הטובות שנראו בשנים האחרונות.

  2. טרייד מצוין לשיקגו. הקבוצה היחידה שתצליח להחביא את מרטין בהגנה, ותיתן אור ירוק לזרוק לסל. טוני סנל יהפוך את מינסוטה לקבוצה צעירה ועם פוטנציאל אדיר.

  3. לא בטוח אם זה מה שהתכוונת אבל ג'ייסון טרי הועבר ליוסטון יחד עם 2 בחירות סיבוב שני עתידיות תמורת חוזים לא מובטחים.
    נותן ליוסטון כמה בחירות דראפט בשביל טריידים עתידיים וסקרמנטו מפנים חוזה מעצבן של טרי ועוד קצת כסף שיהיה.
    הקיצר יוסטון עוד יעשו טריידים, בטח רונדו או משהו בסגנון

  4. מינסוטה יכולה לקבל יותר על קווין מרטין. מישהו זוכר בכלל שהוא היה טוב העונה???19 נקודות למשחק, 38 אחוז ל3, 5 הליכות לקו במשחק ב90 אחוז, לא מאבד. למה אף אחת לא קופצת על זה?אפילו בשביל מה שהוא נתן בOKC הוא שווה יותר מ7 מיליון דולר לעונה ויותר משני חוזים נגמרים (למרות שמסנל יכול לצאת משהו).

    למה ברוקלין לא נותנים את טלטוביץ ובוגדאנוביץ עבורו ובחירת סיבוב שני?למה פורטלנד לא נותנים שניים מתוך מקולום/לאונרד/רובינסון?אני לא יודע למה כל הקונטנדריות ישנות עליו

    1. כי ברוקלין לא ממש צריכה עוד קלעים, היא צריכה שחקנים צעירים ובעיקר הגנה.
      אני מסכים איתך שמרטין יכול להיות הגרוש ללירה לכמה קונטנדריות והחוזה שלו לא כזה מופרך.

  5. מה שיקגו צריכה את מרטין כשיש לה דאג מקדרמוט לפחות ל-4 שנים, והוא הרוקי שניבחר להיות הסקורר במספר 3?
    טמטום.

    1. מרטין יכול לבוא מהספסל בשתיים או לעלות בחמישייה בשלוש ומקדרמוט יעלה מהספסל. הוא מוסיף הרבה עומק לספסל.

    2. +1 מרטין הוא 2 הם לא יושבים על אותה משבצת בכלל.

      כשהיה בסקרמנטו השתגעתי ממנו, כי הוא פשוט לא ראה אף אחד ממטר.
      בנתיים הוא שחק עוד שתי קדנציות עם אדלמן ובאוקלהומה ולמד להיות אופציה 3-4.

      דיל מצוין לשיקגו אם יקרה, יתן ערך מוסף.

      מנחם אחרי שתי העונות המצוינות שלו [אחת וחצי ליתר דיוק] ובמחיר טוני סנל ועוד קצת .למה לא? מפתיע משהו שאתה אומר טמטום בעיקר לאור התמיכה שלך בטרייד שלו תמורת הארדן.

  6. מקדרמוט לא פוסל את הגעתו של מרטין, אין קשר. מקדרמוט יכנס לחמישייה במקום דאנליבי ומרטין יתן קצת יכולת קליעה ליחידה השנייה יחד עם מירוטיץ'. הייתי מנסה לשמור על סנל במקום שיקאגו, הוא דיי הרשים בליגת הקיץ.

  7. עדיין מאוכזב מזה שמלו לא חתם בבולס כל כך רציתי לראות אותו בפיינלס , קריירה מבוזבזת, לא מאמין שרוז יחזור לעצמו

  8. הבולס יצטערו מאוד מאוד אם יוותרו על טוני סנל.

    מי שראה אותו קצת בסאמר ליג ראה שחקן שונה לגמרי.
    העלה מסת שריר, עבד על השחרור בזריקה והשלשות נכנסות לו בצורה מדהימה. הוא לדעתי יכול להתפתח לשומר ברמות של ג'ימי באטלר ואולי אפילו לעבור אותו(הוא גבוה יותר).

    אם אני צריך לוותר על מי מהשניים אני מוותר על באטלר.

  9. ואגב הגעה של מרטין כן תפגע בדק' של מקדרמוט(לא בדק' על עמדה), כי לשחק עם שניהם ביחד במערכת של תיבודו ולצפות להגנה זה לגמרי NONSENSE

כתיבת תגובה

סגירת תפריט