סקירת משחקי יום חמישי הגדול / דור בלוך

הפעם לא היו הפתעות, פורטלנד אוקלהומה ויוסטון ניצחו בקלות את יריבותיהם, כאשר השתיים הראשונות מדגימות, לא שמישהו חוץ מהד"ר היה צריך הדגמה, את העליונות המוחלטת של המערב על המזרח השנה. גולדן סטייט הזיעה מול מילווקי החלשה אבל לקחה את המשחק במה שמתחיל להיראות כמו סוג של הסכם של קבוצות הליגה עם הבאקס – מילווקי תישאר צמודה כדי שלא ירגישו שהיא עושה טנקינג ויביכו את אדם סילבר, אבל הקבוצה היריבה תצא עם ה-W.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 102 – קליבלנד קבלירס 95

אוקלהומה צמצמה את הפער מסן אנטוניו למשחק וחצי, קליבלנד כבר לא תשחק בפלייאוף ככל הנראה השנה, אוקלהומה ניצחה בקלות, והשאלה האם אוקלהומה יודעת להשתמש בווסטברוק כך שהוא יביא לשיפור שיידרש כדי שאוקלהומה תוכל להתמודד בסידרה עם הקליפרס, סן אנטוניו, מיאמי ואינדיאנה נשארה פתוחה ואף קיבלה משנה תוקף במשחק הזה, אלה השורות התחתונות של המשחק בין אוקלהומה לקליבלנד הלילה.

אחרי רבע ראשון שקול אוקלהומה פתחה מבערים ברבע השני ופתחה פער דו ספרתי שהגיע עד כדי 24 הפרש עד שהבחורים של ברוקס הורידו את הרגל מהדבשה ברבע הרביעי ואיפשרו לקליבלנד לצמצם עד כדי הפרש חד ספרתי, אם כי הניצחון של הת'אנדר לא עמד בספק בשום שלב של המשחק.

35 נקודות של דוראנט עם 11 ריבאונדים 6 אסיסטים ועוד משחק משובח. אל הדראנטולה הצטרפו איבקה עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים בדאבל דאבל משלו, ורג'י ג'קסון עם 13 נקודות ו-6 אסיסטים, אם כי גם עם אחוז מחריד של 1 מ-5 מהשלוש ואת זה אוקלהומה לא תוכל להרשות לעצמה מול יריבות חזקות יותר. גם בעיית הספסל של אוקלהומה ממשיכה ללוות אותה כשרק דירק פישר הלא נגמר וג'רמי לאמב הלא ברור קולעים בספרות כפולות. אני חושב ששידרוג ביכולת של לאמב, בעיקר בקליעה מבחוץ היא קריטית ליכולת של אוקלהומה להתמודד כי בלעדיו יש לה מעט מאוד כוח אש מהספסל, איתו רג'י ג'קסון יכול להוריד מעט מעומס הקליעה בהרכב המחליפים ואוקלהומה הופכת לקבוצה מאוזנת ועמוקה יותר.

בצד השני דיון ווייטרס המתוסכל קלע 30 נקודות באחוזים טובים ויחד עם ספנסר הוז שקלע 20 וקיירי אירבינג שלא שיחק, יש בקליבלנד בסיס לא רע בכלל לעונה הבאה, בהנחה שכולם ישארו.

יוסטון רוקטס 129 – מיניסוטה טימברוולבס 106

ביי ביי מיניסוטה, גם אתם לא תהיו בפלייאוף העונה, וקווין לאב יצטרך לשקול היטב מה הוא עושה לקראת העונה הבאה (חוזה לך ברח חוזה לך ברח).

שוב, רבע ראשון צמוד הסתיים ביתרון של מיניסוטה אבל ברגע שההתקפה שלה מעט נעצרה, יוסטון לחצה עם הרגל על הדוושה וגמרה את המשחק הזה, עם 17 נקודות רצופות ברבע השני, כאשר הארדן אומר למאמנו המודאג בפיגור 10 – "אל תדאג אנחנו נהיה בסדר" ובשלב מסויים יוסטון כבר הובילה ב-29 נקודות, בין היתר הודות לשליטה מוחלטת בנקודות מהתקפות מעבר (29-10) ובנקודות בצבע (60-44).

29 נקודות של לאב לא הפתיעו איש, אבל הפתעת הערב באה מהכיוון של דיאנג. הסנטר הצעיר קלע 22 נקודות והוסיף 21 ריבאונדים בערב מפלצתי והעלה את השאלה, האם עדיף אולי לשני הצדדים, גם לקווין לאב וגם למיניסוטה להיפרד כידידים, לשלוחאת מיניסוטה לבנייה מחדש דרך הדראפט, ולבנות קבוצת פלייאוף לגיטימית מחדש כי כרגע מיניסוטה היא פשוט לא זה. המשחק הזה גם לא סייע בכלום להבין טוב יותר את האניגמה שהוא ריקי רוביו, שקלע רק 5 נקודות, וזה לא רק שהאחוזים היו לא טובים, רוביו זרק רק 8 פעמים לסל, הכי מעט בין השחקנים ששיחקו מעל 20 דקות הלילה.

ג'יימס הארדן סחב את יוסטון על גבו עם 28, כשפרסונס מוסיף 19, ובברלי שהועדף בחמישיה על לין עם 14. בהיעדרו של הווארד אסיק ומוטיונאס הרימו תרומה נאה של 26 נקודות יחד. לין הוסיף דאבל דאבל מהספסל עם 11 ו-10 אסיסטים, ואפילו כספי שלנו זכה לנתח דקות יפה עם 19 דקות בהן קלע 7 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים.

בעוד עושה רושם שמאבק על הפלייאוף במערב הולך ונסגר, כפיניקס חוזרת לגודלה הטבעי (הלוואי שאתבדה) ודאלאס וממפיס מבססות את מעמדן, המאבק הפנימי בפלייאוף הופך צמוד מאי פעם כשכמעט הכל יכול לקרות ולכל משחק יש משמעות דרמטית.

פורטלנד טרייל בלייזרס 116 – וושינגטון וויזארדס 103

ניצחון מרשים לפורטלנד שהושג לאחר מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה. 2 דקות לסוף המחצית וושינגטון עוד הובילה ב-6, אבל ריצת 8-0 של פורטלנד הממה את וושינגטון, והמחצית השניה הייתה המשך ישיר כשפורטלנד פותחת פער של 17 ולא מסתכלת יותר אחורנית.

50% מהשדה כולל 40% מה-3 ו-80% אחוז מהקו איפשרו לפורטלנד ניצחון על יריבה איכותית מהמזרח ומחזירים מעט סומק ללחיים של פורטלנד שהתדרדרה קשות מאז שהובילה את הליגה אי שם בתחילת 2014.

וושינגטון נמצאת במקום ה-6 במזרח ולא נמצאת בסכנה אמיתית לאבד את מקומה בפלייאוף, אך עם זאת הסיכוי שלה ליתרון ביתיות הולך ונמוג ואם היא לא תיזהר, היא עלולה לאבד גם את המקום ה-6 ואז צפוי לא מפגש לא סימפטי עם מיאמי בסיבוב הראשון, לא שמפגש עם שיקאגו צפוי להיות הרבה יותר מאיר פנים לוויזארדס שמחים מעצם ההעפלה לפליאוף.

ג'ון וול ובראדלי ביל קלעו יפה, וגם אריזה תרם את שלו עם 15, אאבל בלי תרומה בצבע, ובלי ספסל (רק גודן קלע במספרים דו ספרתיים), לוושינגטון לא היה מספיק כוח אש הלילה להתמודד עם פורטלנד.

בבלייזרס מתיוס היה נפלא, חדר פעם אחר פעם הוציא עבירות וסיים עם 8 מ-8 מהקו, ל-28 נקודות. גם לילארד תרם תרומה נאה לניצחון עם 23 ו-10 אסיסטים כשרייט ובאטום משלימים 4 מתוך 5 שחקני חמישייה בספרות כפולות.

גולדן סטייט ווריורס 115 – מילווקי באקס 110

בסוף אלה היו הווריורס שחגגו ניצחון אבל שוב הוכח שבליגה הזאת אי אפשר לקחת כלום כמובן מאליו (למעט ניצחון על פילדלפיה, זה מובן מאליו).

דקה לסוף ביתרון 108-105 שלשה גדולה של קליי תומפסון חרצה את גורל המשחק אבל לא לפני שהתפתח משחק צמוד במחצית השנייה כשמילווקי לא נותנת לגולדן סטייט לברוח וחייבים להחמיא לקבוצה הזאת על רוח הלחימה הלילה מול קהל ביתי חם של הקבוצה היריבה שהיא בעצמה קבוצת פלייאוף איכותית מאוד במערב.

לא פחות מ-7 שחקנים במילווקי, וכל שחקני הספסל ששותפו קלעו בספרות כפולות כשמעל כולם בולט ברנדון נייט עם 27 נקודות, במשחק שבו או ג'יי מאיו לא שותף.

בצד השני זה היה לגמרי קארי ותומפסון נגד העולם כשהשניים קולעים יחד 60 נקודות ב-40% מה-3. דיוויד לי הצטרף אליהם עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים כאשר בוגוט מוסיף מספר ריבאונדים זהה. מהספסל לעומת זאת אינדיאנה לא קיבלה פשוט כלום למעט ג'אמל קרופורד שקלע 12 באחוזים טובים וגולדן סטייט פשוט חייבת לקבל את איגודלה בחזרה אם היא רוצה עומק שמספק לה כדי להיות פקטור בפלייאוף.

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

אחרי ההפתעות של אתמול אף משחק לא ילקח ביום חמישי הגדול כמובן מאליו, כאשר יותר ויותר קבוצות נכנסות ל-10 המשחקים האחרונים של העונה הסדירה, שיכריעו עבור חלקן האם דרכן לפלייאוף או ללוטרי, וחלקן האם ועד כמה יהיה יתרון הביתיות מנת חלקן, את מי הן יפגשו בסיבוב הראשון בפלייאוף, שצפוי להיות התחרותי ביותר הזכור לי לפחות במערב.

שני משחקי מזרח מערב מרתקים, הזדמנות אחרונה בהחלט למיניסוטה לחלוף פלייאוף, ועוד משחק קצוות אחד ביום חמישי הגדול, אז בואו ניגש לאקשן.

 קליבלנד קאבלירס (42-26) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-49):

אם אוקלהומה חושבת שצפוי לה משחק קל בקליבלנד, היא רק צריכה לצפות במשחק של מיאמי שכמעט הפסידה את המשחק מול הקאבלירס השבוע. אם עדיין יש מידה של יהירות בבחורים של סקוט ברוקס, כדי לו להקרין להם את קלטת המשחק הקודם בין השתיים לפני פחות מחודש, בו קליבלנד ניצחה באוקלהומה ב-10 הפרש. כשסן אנטוניו פותחת פער של שני משחקים, והקליפרס מצמים את הפער ל-2 משחקים מאוקלהומה, אין לדוראנטים שום פריבלגיות במשחק הזה, מול קליבלנד שכבר לא תעשה את הפלייאוף השנה.

עם זאת יכול להיות שאוקלהומה תצטרך לעשות זאת בלי ווסטברוק, לו ברוקס נוטה לתת מנוחה במשחקי גב אל גב כמו שצפויים לאוקלהומה בסופ"ש הנוכחי, ונראה סביר שהמאמן של הת'אנדר יעדיף לשמור את ווסטברוק לקרב מול טורונטו מחר. הנוסחה הזאת הוכיחה את עצמה בבאק טו באק האחרון של הקבוצה, כאשר בלי ווסטברוק הקבוצה הפסידה לדאלאס, אבל עם חזרתו טרי ועם מצברים מלאים, כמעט טריפל דאבל שלו הוביל לניצחון יוקרתי על שיקאגו.

במצב הזה אוקלהומה תתבסס כמובן על דוראנט, אבל לא פחות חשוב מכך יהיה ניהול המשחק וכוח האש של רג'י ג'קסון שבהיעדרו של ווסטברוק העמיד ממוצעים של 15 נקודות למשחק וסייע לאוקלהומה למאזן של 22 מ-31 בהיעדרו של ווסטברוק.

ללא קיירי אירווינג שפצוע לשבועיים, וללא לואל דאנג קשה לראות את הקאבלירס, שניצחו רק 4 מ-13 האחרונים שלהם – רצף שחיסל את סיכויי הפלייאוף של הקבוצה – מאתגרים את אוקלהומה בצורה משמעותית, אפילו בבית. מאידך גם אוקלהומה צפויה לספוג חסרון של שחקני מפתח, מעבר לווסטברוק, גם פרקינס וספלושה צפויים להיעדר.

נתון מעניין נוסף לחובבי ההפתעות – קליבלנד ניצחה ב-6 מבין 7 המשחקים האחרונים בין השתיים באוהיו, אני מאמין שהרצף הזה לא ימשך הערב.

הימור: אוקלהומה ב-8.

יוסטון רוקטס (22-45) – מיניסוטה טיברוולבס (32-34):

בואו נסכים על הדבר הבא, מיניסוטה נמצאת כרגע 5.5 משחקים מדאלאס, לא פחות גרוע מכך מבחינתם, ביניהם לבין דאלאס יש קבוצה נוספת – פיניקס, אם מיניסוטה מפסידה הלילה אפשר לקבור את סיפור הפלייאוף שלה השנה ולהכתירה כאחת ממאכזבות העונה? יופי.

יוסטון הצליחה לעצור רצף של שלושה הפסדים רצופים מול אוקלהומה שיקאגו ומיאמי, כשפרקה את כל העצבים שלה בניצחון ב-38 הפרש על יוטא ללא דוייט הווארד. את היעדרו של הווארד ניצל טרנס ג'ונס שקלע 30 והביטחון העצמי שלו יהיה חשוב לקראת הפלייאוף. גם עומר אשיק תרם דאבל דאבל וליוסטון יש עומק מרשים בצבע.

מיניסוטה הצליחה לשמור את חלום הפלייאוף בחיים עם ניצחון בהארכה על דאלאס לאחר ששמטה יתרון של 22 נקודות. טריפל דאבל של רוביו ו-35 נקודות של לאב הובילו את מיניסוטה לניצחון, ויהיה מעניין לראות כיצד לאב יצליח להצל את היעדרו הצפויי של הווארד הערב.

יוסטון אולי מסתכלת למעלה לעבר הקליפרס אחריהם הם מפגרים כבר בשני משחקים, אבל הם יעשו טוב יותר אם יסתכלו למטה, שם יתרון של 2 משחקים על פורטלנד הדועכת, ו-3 משחקים על גולדן סטייט הלוהטת עלולים שלא להספיק ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

משחק קריטי לשתי הקבוצות, אני הולך עם הביתיים.

הימור: יוסטון ב-3.

פורטלנד טרייל-בלייזרס (24-44) – וושינגטון וויזרדס (32-35):

עוד קבוצה שרוצה את יתרון הביתיות במערב, אבל ממש לא בטוח שתקבל אותו היא פורטלנד, שכבר מזמן שכחה את הימים שבהם היא הובילה בגאון את המערב.

בהיעדרו של לה מרקוס אולדרידג', שעשה קפיצה אדירה השנה, היא תצטרך לנסות להמשיך ולהסתדר מול הוויזארד שרוצים גם הם את יתרון הביתיות. פורטלנד אומנם שורדת עם מאזן של 2-6 ללא אולדרידג' אבל היא עשתה את זה גם הודות לניצחון בהארכה על מילווקי החלשה ובסה"כ הם עם 5 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים.

 וושינגטון שמתכוננת להופעה ראשונה בפלייאוף לאחר 6 שנים בחוץ, פתחה את מסע החוץ שלה רע עם הפסד בהארכה לסקרמנטו. במשחק הראשון בין השתיים הייתה זו וושינגטון שניצחה 90-100, ויש לי תחושה שגם הפעם ידה תהיה על העליונה למרות שהמשחק בפורטלנד.

הימור: וושינגטון ב-5.

גולדן סטייט ווריורס  (26-43) – מילווקי באקס (55-13):

המשחק הכי פחות תחרותי של הערב אבל גם אחד שעשוי להיות מהנה, בעיקר הודות לגולדן סטייט והקהל הנפלא שלה. למילווקי ממשיך להיות קרב צמוד מול פילדלפיה על המקום האחרון בליגה וניצחון היום יצמצם את הפער ביניהן למשחק אחד בלבד.

מארק ג'קסון ממשיך לנסות "לעשות את הפופ" כפי שהוא עצמו הגדיר זאת, כאשר הושיב מספר שחקנים לנוח במטרה להביא אותם לפלייאוף במצב של כשירות. כך אנדרה איגודלה ממשיכה לסבול מפציעות מטרידות בברך והוא צפוי להפסיד לפחות שלושה משחקים. גם אנדרה בוגוט נח נגד אורלנדו וג'רמיין אוניל גם הוא בספק.

גולדן סטייט נמצאת רגע במקום ה-6 במערב ומחזיקה במאזן של 4-12, ורבים רואים בה את הקבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש בפלייאוף, בוודאי ובוודאי אם ג'קסון יצליח לחולל נס ולהביא את הקבוצה למקום שמבטיח יתרון ביתיות.

מילווקי כמעט והשיגה ניצחון יוקרתי על פורטלנד אבל הפסידה, כאמור, בהארכה, והיא עומדת כעת על 5 הפסדים רצופים, עוד מעט 6.

הימור: גולדן סטייט ב-15.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. פריוויו מעולה.
    מינסוטה לדעתי כבר יכולה לסכם את העונה כי אין להם סיכוי לפלייאוף.

    אני צופה הפתעה בקליבלנד.

    1. אם אנחנו מפסידים לקליבלנד,אני נכנס עם הראש בתוך הקיר.נחנקנו כבר מהפסדים לקבוצות פח.
      פורטלנד-וושינגטון מריח לי כמו משחק עם הארכה.
      מינסוטה גם אם אינצחו את כל המשחקים עד סוף העונה לא יגיעו לפלייאוף,כואב הלב על לאב.קווין תברח!!

  2. פריוויו מצויין כרגיל. אני לא בטוח שהעובדה שהווארד לא משחק היא רעה ליוסטון, המשחק הרבה יותר שוטף בלעדיו ואסיק וג׳ונס מקבלים ביטחון. יש רצף של כמה משחקים קלים יחסית והייתי רוצה לראות עוד נסיון של אסיק והווארד ביחד לכמה דקות. ושיתנו לכספי צ׳אנס, למה לייבש אותו ככה?

    1. היתרון בלי הווארד הוא שנפתח מקום לג'ונס לנקודות בצבע, משהו שמינסוטה מחלקת חופשי. הבעיה של יוסטון יכולה להיות דווקא אם פקוביץ' לא ישחק גם היום והחלוקה תפסק.
      יהיה שמח.

    2. הוא מתייבש כי זה כבר נהיה דפוס: פותח טוב, נחלש ואז שחקן קיים ברוסטר(קליבלנד) או חדש(יוסטון) מתגלה כיעיל יותר ממנו.
      מבאס אבל זה מה שיש 🙁

      1. אני לא ממש מסכים, המילטון לא משחק בעמדה של כספי, הוא משחק 2 או 3. כספי ביוסטון משחק 4. היתה לעומרי תקופת קליעות לא טובה (מה שקורה לכל שחקן בליגה) אבל הבעייה העיקרית שלו היא שלוקח לו זמן להיכנס לקצב המשחק והוא שחקן שחי נטו על ביטחון. ב-5 דקות הוא יעשה יותר נזק מתועלת אבל ב-15 20 דקות רצופות כשהוא מקבל הוא נותן תפוקה יפה. הבעייה שדי-מו צעיר יותר, קלף טריידים מבטיח יותר ועם פוטנציאל גדילה טוב יותר. אצל עומרי זה מה שיש, לא יהיה יותר טוב מזה. עדיין הוא יכול לתרום לקבוצה בהרבה משחקים, במיוחד כשצריך לפתוח את המשחק בהגנות צפופות. אם רק מקהייל לא היה כזה מקובע

    1. לא יודע אם 'הכי טוב', אבל המעניין ביותצר הוא הארווארד נגד סינסינטי ב-8:10 בערב, זמן ישראל. גם לואיוויל נגד מנהטן. מאמן מנהטן שיחק עבור פיטינו והיה עוזרו איזה 15 שנה, ומכיר כל תזוזה שלו. ומנהטן מרכבת משחקני העיר ניו יורק, וזה אומר הרבה. המשחק הזה ב-3 לפנות בוקר

      1. צפון קרוליינה מול פרובידנס נראה לי כמו משחק ששווה להסתכל עליו, בבראקט רשמתי ניצחון לצפון קרוליינה אבל אני לא אתפלא אם תהיה פה הפתעה.

  3. לא הרבה יודעים אבל גם יש ישראלי אחד במרץ מאדנס איגור קולשוב שנמצא בקצה הספסל של אריזונה סטייט אני אקווה בשבילו שיזכה לקבל דקות משחק

  4. היו כל מיני ישראלים סוג ז' כמו טישמן, בוכמן שחיממו ספסל בפלורידה(אחד מהם לא זוכר מי בדיוק) והשני באריזונה סטייט אני חושב.

    היה גם את מקל בויצ'יטה לפני 4 או 5 שנים.

  5. מנחם מה אם כתבה על ההגרלה מחר של רבע גמר האלופות ??? אף אחד לא מרים את הכפפה אם לא אז תגיד אפשר לארגן איזה כתבה בקטנה 🙂

  6. אוהיו סטייט נראית נורא, הם חלשים מאוד השנה. אני הטסתי אותם כבר בסיבוב הבא.

    קראפט לא ירצה לזכור את המשחק הזה.

  7. שימו לב להגנה של סינסנטי היא אחת הטובות בטורניר,
    למרות שהארוורד פתחו עם 8 שלשות ב-47 אחוז, סינסנטי יש לא מעט סטופרים ושימו לב שלשה אחת שלהם והם כבר במינוס 3.

  8. טוב עליתי על משהו מטורף ממש. לא ציפיתי שזה יעבוד אבל זה עובד.

    בעיקרון באתר הNCAA לא ניתן לראות משחקים חיים אם אתם לא גרים בארה"ב(כלומר איי פי אמריקאי).

    איך עוברים על זה?

    תורידו את התוסף הבא: HOLA מפה:
    https://hola.org/ (גם לפיירפוקס, גם לאקספלורר וגם זמין לכרום).

    אחר כך באתר של HOLA למעלה בחיפוש תקלידו:
    http://www.ncaa.com/march-madness-live/game/206

    או שפשוט תראו בדף הראשי יש חשבונות אמריקאים לצפייה בNCAA, תכנסו משם וזה אמור לעבור את החסימה.

    ניתן לצפות בכל המשחקים שמשוחקים בלייב בשידור חי(או בהקלטות), ממש כמו ליגה פאס.

    בהצלחה.

      1. K700
        מערכת התגובות שוללת באופן אוטמטי תגובות עם 2 קישורים
        במקרה שלך עשית מצווה אישרתי לך את התגובה

        שלחתי מייל למנחם על מנת שיפתח משבת לקולג' בסקטבול מדנס שתאפשר בלוגים חיים וכמובן קישור למשחקים

        יצאת צדיק

        1. אחלה, אז יכולתי לחלק את ההודעה לשתיים .

          בכל אופן אם מישהו לא מצליח להבין איך לסדר את זה שישלח פה הודעה.

          זה פועל פשוט מדהים.

          1. אני נחמד תמיד, כשזה מגיע להתדיין על ספורט אני לא חושב שצריך להיות נחמד.
            זה המהות של פורום שדן בספורט, אנחנו לא מדברים פה על בחירת ריהוט לבית או על הצגת חצות בקולנוע, אנחנו מדברים פה על ספורט.

            אם מישהו בוחר לקחת הכל אישי ולהפגע בגלל תגובות עוקצניות, שפה בוטה כפי שאני אוהב להשתמש בה כשאני מדבר על משהו כל כך אמוציונלי ובוער אז ובכן זו בעיה שלו לא שלי.

            זה אגב מה שאני אוהב מאוד במנחם, הוא לעולם לא יפגע פה.
            הוא ירד עליך ויצפה שגם אתה תדע להחזיר לו באבי אביו.

            את הנמושות שאוהבות לקחת הכל ללב השארנו מזמן בדה באזר.

            1. מסכים
              יש כאלה שלוקחים ללב בכל זאת כדאי לשמור על רמה נאותה ולא להזנות את האתר בתגובות עוקצניות.
              לפעמים לומר למישהו שאין לו מושג פוגע יותר מבן של ז***
              אפשר לתת בראש ולשמור על קלאסה או לפתוח 2 סוגי משבצות , גברים וכוסיות

          2. איך אתה מצפה שאני אגיב לתגובה מזלזלת של מישהו מבוגר(בטח בן 35+) שאומר שקבוצה שזכתה 3 פעמים בגביע אירופה, אלופת אנגליה 20 פעם, 3 פעמים בגמר מ2008 שיש לה לא יותר מ-1 אחוז לעבור את השלב הבא(ולא משנה מי היריבה שלה)??
            זו דיעה מנותקת מהמציאות, תגובה מטופשת לחלוטין של חסר מושג שגם לא מכיר ומעריך נכון את החוזק והעוצמה של הליגה האנגלית ובעיקר לא מבין כמה ניסיון משחק תפקיד ענק בשלבים האלה בליגת אלופות.

            1. במקרה הזה אני מסכים איתך אבל אפשר לסגננן אחרת
              הטיעונים שלך חזקים גם ככה
              התוספת של המלח -"זו דיעה מנותקת מהמציאות, תגובה מטופשת לחלוטין של חסר מושג"
              אפשר לדלג, אגב אני לא חף מפשע אבל לרוב משתדל שלא להגיב בחריפות אלא אם מדובר במנחם שסופג הכל 🙂

            2. יותר גרועים מהילדים קקה כמו קי700 זה הילדים שמתחנפים אליהם. לצומת לבך

            3. היי נא להירגע
              הייתי ב-WOFFORD עם הסטודנטים שאלמד בקיץ ובסתיו, מסתכלים יחד ב-UNIVERSITY CENTER על המשחק נגד מישיגן. אנחנו 1,561 סטודנטים כך שלהפסיד למישיגן שהפקולטה שלהם פי 4 ממספר הסטודנטים שלנו זאת לא בושה! 1,500 נגד 65,000! אבל בכדורסל זה 5X5! להפסיד ב-17 זו לא השפלה
              מה אתם אומרים על הרווארד? לא אמרתי שיהיה הכי מעניין?

  9. לא נראה לי שהתגובה נשלחה לי אז אני שולח שוב:

    טוב עליתי על משהו מטורף ממש. לא ציפיתי שזה יעבוד אבל זה עובד.
    בעיקרון באתר הNCAA לא ניתן לראות משחקים חיים אם אתם לא גרים בארה"ב(כלומר איי פי אמריקאי).
    איך עוברים על זה?
    תורידו את התוסף הבא: HOLA מפה:
    https://hola.org/ (גם לפיירפוקס, גם לאקספלורר וגם זמין לכרום).
    אחר כך באתר של HOLA למעלה בחיפוש תקלידו:
    http://www.ncaa.com/march-madness-live/game/206
    או שפשוט תראו בדף הראשי יש חשבונות אמריקאים לצפייה בNCAA, תכנסו משם וזה אמור לעבור את החסימה.
    ניתן לצפות בכל המשחקים שמשוחקים בלייב בשידור חי(או בהקלטות), ממש כמו ליגה פאס.
    בהצלחה.

  10. אני כבר בשתי החטאות משלושה משחקים, מה חשבתי לעצמי להמר על קולורדו דמיט!
    מקווה שהווארד יחזיקו מעמד ויחזירו אותי לתמונה

      1. התחלה יפה מאוד אוריה אבל הבעיה הגדולה שלך בבראקט(או הימור) זה ששמת את כל הביצים בשק על דיוק וקרייטון, שתי מכללות בלי הגנה… וכל זה כשהן שתיהן באיזורים מאוד קשים.

  11. שמעו עליתי על דרך ענקית לעקוף את החסימה שיש רק לתושבי ארה"ב באתר של הNCAA(אפשר ככה לראות את כל המשחקים בשידור ישיר באיכות מצוינת וגם הקלטות ותקצירים) ואיכשהו זה פשוט לא שולח פה את התגובה שלי….

    זה רושם:
    Your comment is awaiting moderation.

  12. לא נראה לי שהתגובה נשלחה לי אז אני שולח שוב:
    טוב עליתי על משהו מטורף ממש. לא ציפיתי שזה יעבוד אבל זה עובד.
    בעיקרון באתר הNCAA לא ניתן לראות משחקים חיים אם אתם לא גרים בארה"ב(כלומר איי פי אמריקאי).
    איך עוברים על זה?
    תורידו את התוסף הבא: HOLA מפה:
    https://hola.org/ (גם לפיירפוקס, גם לאקספלורר וגם זמין לכרום).
    אחר כך באתר של HOLA למעלה בחיפוש תקלידו:
    http://www.ncaa.com/march-madness-live/game/206
    או שפשוט תראו בדף הראשי יש חשבונות אמריקאים לצפייה בNCAA, תכנסו משם וזה אמור לעבור את החסימה.
    ניתן לצפות בכל המשחקים שמשוחקים בלייב בשידור חי(או בהקלטות), ממש כמו ליגה פאס.
    בהצלחה.

  13. אני ב-WOFFORD עם הסטודנטים שאלמד בקיץ ובסתיו, מסתכלים יחד ב-UNIVERSITY CENTER על המשחק נגד מישיגן. אנחנו 1,561 סטודנטים כך שלהפסיד למישיגן שהפקולטה שלהם פי 4 ממספר הסטודנטים שלנו זאת לא בושה! 1,500 נגד 65,000! אבל בכדורסל זה 5X5!
    מה אתם אומרים על הרווארד? לא אמרתי שיהיה הכי מעניין?

  14. אני ב-WOFFORD עם הסטודנטים שאלמד בקיץ ובסתיו, מסתכלים יחד ב-UNIVERSITY CENTER על המשחק נגד מישיגן. אנחנו 1,561 סטודנטים כך שלהפסיד למישיגן שהפקולטה שלהם פי 4 ממספר הסטודנטים שלנו זאת לא בושה! 1,500 נגד 65,000! אבל בכדורסל זה 5X5!
    מה אתם אומרים על הרווארד? לא אמרתי שיהיה הכי מעניין?

    האוניברסיטה 35 ק"מ מהבית

  15. לא הייתי כל אחה"צ בבית. להיות בקולג' קטן העומה לשחק נגד מישיגן זו חווייה. ככה היה כשאימנתי את אדלפי וניצחנו את פן סטייט, אוהיו סטייט, UCLA ואת כולם!
    הולך לקרוא מה מידן MBK כתב לי.

  16. בינתיים משחק ענק בין צפון קרוליינה סטייט לסנט לואיס. סנט לואיס חזרו מפיגור 16 להארכה והובילו 5 הפרש חצי דקה לסיום ההארכה. ואז איבוד כדור מטומטם וההפרש כבר נקודה. אם וורן היה קולע מהעונשין המשחק היה גמור מזמן

  17. קונטיקט מנצחת בהארכה,

    עכשיו לקראת סוף הארכה בין NC STATE להגנה שאמורה הייתה להיות הטובה בטורניר- סיינט לואיס.

    המשחק המותח הבא של הלילה יהיה קרב חפירות בין טקסס לאריזונה סטייט.
    נציגה מהביג 12 ומהפאק12.

  18. אז מדורגת אחת 6 הודחה ע"י מדורגת 11, ואחר כך מדורגת מאיזור אחר 5 הודחה על ידי 12,
    האם גם בווסט מדורגת 12 תדיח את מדורגת 5??

    אוקלהומה מובילה רק ב-3, 18 שניות לסוף וכדור של נורת' דקוטה מהצד.

  19. ועם הניצחון הזה עליתי למקום הראשון מבין מגיבי הופס בעברית. יש לי 30 דקות להרגיש כמו גאון ולצחוק על כולכם אז אני אנצל אותם. נה באוזן k700- עקפתי אותך 😉
    ומנחם למה אתה לא בבראקט?

  20. וואו עוד הפתעה, ממש ערב מטורף במכללות. 4 משחקים עם הארכה 3 הפתעות גדולות (עד עכשיו). אחלה התחלה לטורניר

  21. תכלס לא ממש נפלתי עם אף אחת בצורה רצינית היום.

    ה-4 טעויות עד כה הם גם ככה של מכללות שלא חשבתי שימשיכו יותר מהסיבוב הבא.

    כל עוד 3 פיינל פוריות שלי עברו שלב היום אפשר בהחלט להיות רגועים.

  22. תודה על הסקירה דור. היה נחמד לראות את כספי משחק, הליין הנמוך של די-מו כסנטר וכספי כ-4 עבד לא רע. שהווארד ישב עוד איזה משחק שניים לנוח, לתת ביטחון לשחקני הספסל קצת. שוב לא מבין למה הארדן ופרסונס שיחקו 35 דקות אבל נו זה כבר לא באמת משנה בשלב הזה של העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט