פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב- חם בדנבר, קרבות מזרח ומשחקי קצה- הלל הורוויץ

פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב- חם בדנבר, קרבות מזרח ומשחקי קצה- הלל הורוויץ

אין דבר יותר משמח מלהתחיל לכתוב פריוויו ליום משחקים ולגלות שה-NBA היה נחמד אליך ואף קבוצה לא משחקת את החלק השני של הבק טו בק. זה אומר שכבר יום לפני אפשר להתחיל ולכתוב את הכל שזה תענוג לא מבוטל. למה זה דומה? לרצף נחמד של רמזורים ירוקים, אבוקדו עם גרעין קטן ממש, פיתה מלאה שווארמה של מתפקעת ועוד הנאות קטנות של החיים שאפשר פשוט לדלג עליהן או לחילופין ליהנות מהחיוך הקטן שהעולם מחייך אליך.

שיקגו תהיה הלילה אחרי שמונה משחקים שזה כבר כמעט עשירית עונה שמאחוריה וזה מתחיל להיות מדגם מייצג של משחקים, אפשר להתחיל לדבר על טרנדים או נרטיבים של העונה בלי להישמע מפגר מדי ואפשר להתחיל ולקחת בחשבון שיש גם מגמות שאנחנו רואים עכשיו שיתמידו לאורך העונה.

כהכנה למשחקי הלילה, ניסיתי לחשוב האם היחס בין שתי הקבוצות כפי שאנחנו רואים אותו כרגע משקף את המציאות בהמשך העונה או שמא הסטט' משקרת. אני אתן את דעתי ואתם תקטלו אותי בתגובות… מקובל? אז בואו נתחיל!

דנבר נאגטס (2-4) – מיאמי היט (1-5) (4:00) – המשחק המרכזי (לפי החלטתי הסובייקטיבית והנכונה)

אז המשחק הזה כאן בראש כי נכון לשלב זה של העונה הוא המשחק המעניין של הערב. הנאגטס עד עכשיו בפתיחת עונה בסדר אך לא משכנעת. הקבוצה שהציגה לקראת העונה המשכיות מרשימה וסיכוי לא רע להראות צמיחה בכל הרמות עם התבגרות של השחקנים הצעירים והמבטיחים שלה עוד לא הגיעה בכל כוחה לעונה הזו. ההבדל המרכזי בינתיים? ההתקפה. שנה שעברה הם סיימו את העונה במקום השישי בליגה עם אופנסיב רייטינג של 113 נקודות. הרייטינג ההתקפי שלהם בפתיחת העונה הנוכחית הוא 104.8 ששווה למקום ה-19 בליגה, אם מתעלמים מהנרמול לפוזשנים והולכים על נקודות למשחק הם במקום ה-25 בליגה עם 103.5 נקודות למשחק בלבד. ההתקפה שם היא הנשק העיקרי ועד שהוא יקליק לא יהיה קל שם. כרגע הם גם במקום ה-25 בליגה באחוזי שדה.

בצד השני מיאמי מציגה פתיחת עונה בה הכל מקליק. מקום שני בליגה באחוזים משלוש עם מעט מעל 40%, מקום שני בליגה בכמות בלוקים למשחק ומקום שלישי בליגה בכמות חטיפות. כל זה הם עושים בזמן שהם עם הכי הרבה איבודים למשחק. כמו כן, קשה להגיד שהיה להם לו"ז קל מדי כאשר הם כבר שיחקו מול מינסוטה שכרגע בתקופה חזקה, יוסטון ומילווקי.

בצד של מיאמי בעיקר יכולים להיות מעודדים שעברו יותר מ-24 שעות בעונה ובאטלר עדיין לא שונא את כולם. לפחות לא פומבית. שיא עולמי חדש.

https://www.youtube.com/watch?v=0WeOWHNyTE8

אם שופטים רק את המשחקים עד כה, נראה שהמשחק הזה יכול בקלות ללכת לכיוון מיאמי… אבל! מגרש הבית של דנבר הוא פקטור לא קטן, המשחקים הבאים של מיאמי הם בפיניקס ואצל הלייקרס. אחרי שלושת המשחקים הללו לא יהיה מפתיע לראות את מיאמי ב-4-5 ואת דנבר אחרי המשחק הלילה במאזן זהה לשל ההיט. האם שתי הקבוצות הללו יגיעו לפלייאוף? כן. מיאמי תסיים במקום 6-7 שכזה במזרח ודנבר סביב 4 לדעתי במערב. הלילה? דנבר ב-10.

שארלוט הורנטס (3-3) – אינדיאנה פייסרס (3-3) (2:00)

המזרח הוא לפעמים מקום משעמם יחסית להיות בו. משחק אמצע שבוע בו אינדיאנה ללא אולדיפו פוגשת את שארלוט נטולת הכריזמה הוא לא בדיוק מפגש עליו הייתם ממליצים לאדם שבדיוק מתלבט אם הוא רוצה להתעניין יותר ב-NBA או לא…

אז מה אנחנו כן יכולים להגיד על המשחק הזה? הפייסרס פתחו את העונה חלש עם שלושה הפסדים רצופים וגם הם לא לאריות הליגה (דטרויט פעמיים וקליבלנד), מאז הם ניצחו שלושה רצוף מול ברוקלין, קליבלנד ושיקגו. עם לו"ז כזה והשאיפות שלהם היינו רוצים לראות אותם עם מאזן קצת יותר טוב אבל זה מה שיש עם קבוצה יחסית מתחדשת וכוכב פצוע. הקבוצה הזו כרגע לא ניתנת לחיזוי בלי אולדיפו אבל כשהוא יחזור הם יתברגו בתוך הפלייאוף המזרחי החלש יחסית.

בצד השני, שארלוט מציגה פתיחה לא רעה של העונה עם אחוזים טובים לשלוש ושישה שחקנים בממוצע של דאבל פיגרס. כל השישה הללו הם בגיל 27 ומטה ומי שנושק לרשימה הזו מלמטה עם 8 נקודות למשחק הוא מליק מונק בן ה-21. אז הקבוצה הזו לא הולכת לשום מקום בליגה אבל קפיצת מדרגה של שחקן או שניים העונה פלוס וושינגטון שיכול להתברר כשחקן לגיטימי יכולים לשים את שארלוט במקום שונה מאוד בליגה בעוד כמה שנים מעכשיו. בעונה הזו אל תתרגלו לראות אותם במאזן מאוזן… זה לא יחזור עוד פעמים רבות אם בכלל כנראה..

והלילה? הפייסרס ימשיכו את הרצף שלהם ויעלו למאזן חיובי לראשונה העונה.

קליבלנד קאבלירס (4-2) – בוסטון סלטיקס (1-4) (2:00)

עד לפני שנתיים זה היה קרב שכולנו חיכינו לו וללא לברון קליבלנד חזרה להיות מקום משעמם עם קבוצה משעממת למדי. אין שם אפילו יותר מדי שחקנים ששווה בשבילם לראות המשחק גם אם הם יפסידו מבחינתי סקסטון וקלרקסון הם כל מה שיכול להיות רע בגארד ב-NBA בשנת 2020. לגבי סקסטון, התחושות הללו עלו די מוקדם…

בצד השני, בוסטון מגיעה עם פתיחת עונה סולידית שמה שטוב בה כרגע הוא המחסור בכותרות. אז נכון, יש דיונים לגבי החוזה של בראון ואם הוא טוב או לא טוב אבל הסמן המרכזי של עונת הכמעט פיינלס והפסד ללברון היה שהצעירים והמאמן היו במרכז. עם העזיבה של קיירי נוצר חלל אליו נכנסו כנראה דברים טובים סך הכל והשחקנים שכן נמצאים מכירים היטב את המאמן וביחד זה אמור להספיק לריצה חזקה במזרח. האור עד כה העונה מבחינתי? היוורד חוזר להראות סביר פלוס.

אין ספק ששתי הקבוצות הללו ימשיכו שתיהן לנוע כל אחת בכיוון אליו היא כבר זזה כשבוסטון תמשיך להתבסס בטופ 5 של המזרח וקליבלנד תלך לעשות סקאוטינג ולקוות לטוב בדראפט גם לקראת העונה הבאה.

נ.ב
קווין לאב, אתה עוד שם?

בוסטון ב-8.

אטלנטה הוקס (3-2) – סן אנטוניו ספרס (2-4) (2:30)

ההוקס פתחו טוב בעיקר בזכות יאנג שלאחר מכן נפצע ובהיעדרו אין לאטלנטה המון מה להציע בהווה. הספרס פתחו את העונה טוב וכרגע נראה שהם יכולים לבנות על הופעה נוספת ברציפות בפלייאוף גם השנה. ההוקס יהיו בהחלט קבוצה ששווה צפייה בליג פאס לאורך העונה, קולינס ויאנג הם שחקנים שאני אישית מאוד מחבב ושאר הצעירים סביבם מתפתחים לקבוצה מסקרנת. אצל הספרס יש את הוותיקים המוכשרים והצעירים העולים והם ימשיכו להיות בתמונת הפלייאוף כנראה עד לרגע האחרון.

הלילה? ספרס ב-5.

שיקגו בולס (5-2) – לוס אנג'לס לייקרס (1-5) (3:00)

הלייקרס אולי פתחו את העונה עם הפסד לקליפרס אבל מאז הם עם רצף של חמישה ניצחונות. זה לא הולך להיעצר מול הבולס, בטח שלא עם דייויס בכושר כזה שבו הוא גם זוכה בשחקן השבוע. הלייקרס עוד לא מחוברים לגמרי אבל הכיוון נראה טוב, בטח מספיק לעונה הסדירה ולערבים מהסוג הזה.

תוצאת תמונה עבור ‪anthony davis player of the week‬‏

לייקרס ב-15.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-2) – אורלנדו מג'יק (4-2) (3:00)

אני מנסה לחשוב מה מעניין אותי במשחק הזה ואני פשוט לא מצליח. SGA הוא תמיד שחקן שאני נהנה לעקוב אחריו ואורלנדו לפעמים יכולים להבליח אבל באמת שאלו קבוצות שגם לא הולכות לשום מקום עם הסגל הנוכחי. אפשר לסמוך על פרסטי שדברים ב-OKC יכולים להשתנות מהר במיוחד עם כל הנכסים שהוא אסף.

https://www.youtube.com/watch?v=xMzo4X9e2MM

אוקלהומה תנצח הלילה. בכמה? לא מצליח לגרום לעצמי לחשוב על זה לעומק אז נזרוק 12.

לפוסט הזה יש 269 תגובות

  1. ערב מעולה. אני חושב שמיאמי תתקרר ותפסיד לדנבר, כשיהיה מעניין לראות את באם אדביו נגד יוקיץ'. אם הוא מצליח להגביל את יוקיץ' ולנצח אז זה יהיה מבחן ענק להיט. אטלנטה-סן אנטוניו גם יכול להיות מאוד מעניין כשאני חושב שסן אנטוניו תצליח לנצח, במיוחד אם טריי יאנג לא ישחק.

    1. זה מצ אפ מעניין
      כי דווקא באם הוא מסוג השומרים שמתאימים מול גבוהים אתלטים או לחלופים ומעניין איך הוא יתמודד עם המאסביות וניהול המשחק של יוקיץ.

      1. האמת, שאני חושב שדווקא מאיירס לאונרד ישמור על יוקיץ בזמן שבאם יהיה יותר על אזור הצבע כדי לעשות בוקאאוט ועל הדרך ישמור על מילסאפ

    2. אני חולק עליך
      הפתיחה הזו של מיאמי וצורת המשחק עד כה מעידים על קבוצה שתגיע לפליאוף מהמקום הרביעי או החמישי לדעתי.

            1. בקלות. הוא יהיה נהדר בספרס

            2. אין לקליבלנד מה לעשות עם זה

            3. אולי דרוזן עם החוזה הנגמר ובחירת סיבוב ראשון

  2. אהבתי את הקטע על באטלר, נקווה שמיקי אריסון לא יתרגם לו את זה לאנגלית… הייתי ממליץ לך להתרחק ממיאמי במקרה כזה, הלל (בעצם זה באטלר, הייתי ממליץ להתרחק מחצי הכדור הצפוני אם הוא ישמע על זה).
    תודה על הפריוויו ויאללה בוסטון

  3. תודה, הלל.
    .
    יהיה מעניין להתבונן בהיט הלילה, בעוד ניסיון לגלות האם הם "על אמת".
    לא שתוצאה כזו או אחרת תכריע לכאן או לכאן,
    אבל כאמור –
    לפעמים הדרך חשובה מהתוצאה (על אחת כמה וכמה אם דנבר יועילו בטובם לתת לנו עוד משחק צמוד, כמו זה שהיה להם מול הסאנס)

  4. כתבת יפה על בוסטון, מסכים עם כל מילה.
    בעניין סקסטון, מה שכתבת מראה שבוסטון לא הפסידו כלום בטרייד על קיירי.

  5. בדרך כלל לברון משחק קצת יותר טוב במשחקי חוץ במגרשים מעניינים
    משחק לא קל בכלל הבולס לא פראיירים אבל הרצץ ימשך הלילה

  6. טוב. כאוהד ותיק ומיומן של ג"ס אעשה שימוש באומנות שפיתחנו כמעט 40 שנה (טוב, 25 במקרה שלי) – תכנון ההרכב לשנה הבאה כבר בחודש הראשון לפתיחת העונה.

    בניגוד (לאכזבת רבים) לעבר ולרוב הקבוצות החלשות המצב של ג"ס מבטיח. בעונה הבאה יתיצבו לאימון הראשון קרי, תומפסון, גרין, לוני (אם לא יפרוש מסיבות בריאות) וסמילי. יתכן ונראה גם את קאולי סטיין, פסקל, פול ואולי מי מבין ספלמן, כריס ואוונס .יתיצב גם זה שיבוא תמורת ראסל – אין, אני חוזר, אין סיכוי שיהיה בהרכב של ג"ס בשנה הבאה לא משנה כמה טוב יהיה השנה. ואחד שיגיע תמורת חלק מאותם 17 מיליון שעומדים לרשות הקבוצה מאז עסקת איגואדלה אבל אפשר יהיה להשתמש בהם בחלון זמן של 6 ימים בסיום העונה הנוכחית. יהיה גם מישהו שיגיע כבחירת דראפט גבוהה. כמה גבוהה? ג"ס אינה הניקס ולכן לא תהיה מעטפה קרה. היא גם לא קליבלנד שלאחר נטישת לברון ואפילו לא סאן אנטוניו ולכן לא נקבל את בחירת הדראפט הראשונה. הערכה שלי? הבחירה תהיה האזור המקום השמיני. יהיה גם מישהו שיחתם תחת הסעיף שנקרא "חריגה מתקרת השכר" ושווה כ 6 מיליון ועוד 2 או שלושה ותיקים בחוזי מינימום. יתכן ואחד מהם יענה לשם איגואדלה – תלוי לכמה קבוצות של אנגלים / סייד הוא יצורף על ידי חבריו למקצוע של הבעלים. בקיצור, יהיה על מה לדבר וזה מרענן לאחר השנתיים האחרונות שבהם המלנכוליה של דוראנט עשתה בנו שמות.

      1. בני כמה היו גורדן ופיפן ב 1996 (אז החל מחזור האליפויות השני שלהם)? 33 ו 31. אף אחד מהשלושה לא הגיע לאן שהגיע בגלל שבחל בעבודה קשה וסבל מהעדר שאפתנות וחוזק מנטלי. נכון, הם צריכים להתאים את סגנון החיים עומס וסוג האימונים לגיל אבל זה בהחלט בהשג ידם. וחוץ מזה, כבר אמרתי שאוהדי ג"ס הותיקים מיומנים במשחקי תכנונים?

    1. אם, אילו, הניקס היו מקבלים "מעטפה קרה" השנה, ציון היה מגיע למקום הנכון, ובא לציון גואל.
      איך. איך עשו לנו את זה. טעות היסטורית, שתעלה לא רק לניו יורק סיטי, אלא לכל הליגה ביוקר.

    2. אשר לטרייד אקספשן, זה סיפור מעניין…
      לגולדן סטייט יהיה *יום אחד בלבד* לנצל אותו. מה שמוליד את השאלה, האם ניתן לבשל טרייד כזה מראש? המממ.
      ובכל מקרה – הידיעה שלצד השני יש 24 שעות בלבד לממש את התלוש, מותירה בידיו לוורג' הכי נמוך שאפשר… סחיט מאוד. לא טוב לך? הלך הכסף.
      https://www.forbes.com/sites/patrickmurray/2019/07/08/as-the-golden-state-warriors-make-the-kevin-durantdangelo-russell-swap-official-the-hard-cap-looms/#3a15a4a15a0e

      1. נכון. זו לא תהיה עסקת המאה. לכן אני לא רואה עסקה על כל הסכום. עדין זה יאפשר לג"ס וקבל שחקן ותיק שקבוצה אחרת לחוצה לפרוק . אינטרסים יש משני הצדדים ולכן גם הסחטנות מוגבלת. אין על ג"ס חובה לממש עסקה. ודאי שעסקה כזו מסכמים מראש. זה לא שחקן חופשי . זו עסקה בין 2 מועדונים. אין הגבלה על מועד הדיונים.

    1. חחחח לא הייתי בונה על המאמן הממורמר הזה שידוע בשנאתו העזה לראסל.
      משחק אחד לא טוב שלו והוא כבר קפץ מהפופיק.

      1. משחק "לא טוב"?? מינוס היסטורי!
        עזוב, תראה את רגעי השאקטין בסרטון.
        עכשיו זה לא איזה משהו נקודתי. ככה בדיוק הוא היה נראה כל העונה שעברה… זאת היכולת האמיתית שלו כרגע.
        אם כבר אז שני משחקים סבירים שלו הקפיצו את כל אוהדיו לחגוג.

  7. המשחק של הסלטיקס בליבלנד מוקש לא קטן. בראון עדיין לא בתכנית וגם לא ווילאימס III כשקנטר בסימן שאלה, בגלל זה הסלטיקס יפתחו עם סמארט בגארד וענראה תייס. איך יסתדרו מול תומפסון-לאב? לדעתי יהיה קשה מאד אבל נראה.

  8. בהחלט בונה על הפתעה של מיאמי. דנבר ֲקבוצה סבבה, אבל במשחק הזה הם יותר לחוצים דווקא כי הם בבית, מיאמי מגיעים שמחים וללא ציפיות, עם המשחק מתחבר הם יכולים לתפור את דנבר

  9. איאקס בקונצרט, בינתיים 4 על צ'לסי בחוץ, ואן דה ביק, וינאלדום מבקיע לליברפול, דפאי מבקיע לליון, דה יונג מככב בבארסה, דה ליכט ביובנטוס, ואן דייק שחקן השנה…
    רבותי, הולנד חוזרת בתור האימפריה של הכדורגל העולמי! לא יכול להיות משהו יותר טוב מזה.

  10. יש מצב לטרייד על דריימונד ולהשאיר את פסקאל? זה ריאלי בגולדן או שהם בונים על התלכיד של קרי-קליי-גרין לשנה הבאה?

    1. יש לו הכל התקפית ברמה הגבוהה ביותר חדירה , קליעה מהירה מטווחים אסורים , יכולת מסירה , זריזות פסיכית ושליטה מדהימה בכדור

  11. צרות של עשירים: פרונטיר, חברת הכבלים שלנו, לא מוכנה לשלם לספקטרום ספורטס נט על הערוץ של הלייקרס ואשתי מפחדת לעבור לספקטרום כי יש לה באנדל עם טלפון לצרכי ביזנס. בקיצור ולעניין: יש למישהו לינק שעובד באמריקה בלי הרשמות למיניהן לבולס-לייקרס?

    1. ההודעה שלי שוב נמחקה לאחר שהודעות הועברו לפריוויו פעמיים כי טוב 29 אוקטובר, חפשו בגוגל.
      זה תגובה 113
      .
      דנוור ופייסרס, יעללה לילה טוב משעמם

  12. לא ממש נהנה לראות את המשחק של הסלטיקס היום.
    כפי שחשבתי, הקבס מוקש אבל הסלטיקס צריכים להתגבר עליהם ולא לשחק עם הפרש שנע בין 12 ל 2 כל הזמן. צריך לסגור סיפור.

  13. איזה טמטום זה לשחק עם קרוסו ולתת לו לעמוד בפינה במקום לנהל את ההתקפה.
    אם ככה תשאיר אותו על הספסל ותשחק עם קלעי.
    עוד אילוץ מפגר של השיטה הלברונית.
    מפספסים מנהל משחק נהדר והופכים אותו לקונוס.

  14. מה פיספסתי? אני רואה שקובי חוגג עלינו. זה סוג של בדיחת הולוווין מאוחרת או יום המתים?
    אני רואה שהיו שתי יממות של בלאגן במגרש ומחוצה לו. אי אפשר לפספס יום אחד השנה.

  15. האוורד בועל הקוקסינלים,איכס ,הוא דוחה.
    תגיד שי,דמיין מצב שהפלול נמרח עלייך עם הזיעה המג'יפית שלו,אני מקיא

  16. תגיד אשכנו,
    מה יותר נוראי לראות את הקוקסים מל.א או את הרקבונות מיוסטון עם אבו מנדבוצקס

      1. לא מסוגל לראות את אבו מנדבושקס והלהקה,לא ראיתי דקה מהם בינתיים.
        את הלייקרס אני רואה כדי להנות כמו אחד שנהנה מתאונת רכבות ICE גרמניות ב 280 קמ"ש ראש בראש

  17. גוווווווווווווווווו שיקגו
    לקבור את הלייקרס המצחינים,
    לא מקבלים אפילו חצי טיטול מהפס,
    חולה על הבכיינות של הפלול

      1. איזה מזל שלא ראיתי,
        צחוקים ודחקות ,
        הוא ואבו מנדבושקס עושים לי בחילה,כל שנה זה יותר גרוע

  18. הייווארד כבר עם 37 נקודות
    יפה, אבל מה זה יעזור לי עם הסלטיקס לא מצליחים לברוח?
    בסוף יפסידו את המשחק!

  19. ראיתי שתפסו עוד שחקן צעיר בצורה מחשידה כמשתמש בחומרים אסורים. מעניין איך זה שאף אחד מהוותיקים לא נתפס.
    תחשבו מה יקרה לליגה אם יתפסו שחקן של מעל 15 עונות עם לפחות 3 אליפויות? מה יעשו עם כל התארים יקחו לו אותם? זו תהיה פגיעה אנושה לליגה.
    .
    מסכן קולינס שיודע שכל הליגה השתמשה ועדיין משתמשת אבל הוא לא יוכל להגיד כלום כי זה יגמור לו את הקריירה, אז הוא מספר לעיתונות שהוא "מאוכזב מעצמו" —- "I am incredibly frustrated and disappointed in myself" בכיתי מרוב צחוק.
    אני מאמין לו שהוא מתוסכל ומאוכזב אבל לא מעצמו אלא מזה שהוא אחד מהפראיירים היחידים שנתפסו.

        1. לא מאמין,
          יותר מידי פעמים הוא נעלם לכמה שבועות בשנים האחרונות ואז חזר מלא און.
          אני מאמין שהוא לוקח

          1. זה היה בציניות. גם קארל לואיס היה לוקח רק שלא בדקו אותו. זה הכל מכור ברמות האלה. ברור שהוא משתמש והוא לא היחיד.

    1. אמרתי שהסלטיקס תעמוד או תיפול על הייווארד והיום הוא שיחק כמו אולסטאר.
      מקווה שזה יהיה קונסיסטנטי.

  20. משחק מגעיל, הסלטיקס ניצחו אבל גם חטפו 113 נקודות….
    אמרתי שהקבס יטחנו בצבע וזה מה שהיה. סלטיקס לא יכולים לאפשר 113 נקודות.
    נקודות האור במשחק: הייווארד עם 39 נקודות 8 אסיסטים ו 7 ריבאונד, אחד קריטי מנצח! השני זה אדוארדס שנתן שם תבערה במשך שתיים שלוש דקות והראה כמה הוא מוכשר כשזה נוגע לקליעה.

  21. שיקגו היו ב20 ובגלל האין הגנה שלהם הלייקרס יחזרו..
    אטלנטה מראים רוח לחימה מרשים, הספרס אובדי עצות לריצה שלהם. 22-7
    מיאמי עולה לראשונה ליתרון

  22. ג'בל נכנס לשאקטין עם מסירה מהגהנום,
    לא מקנא בו,בטח הפלול נותן לו מבט בקריז,
    שיניתי את ההחלטה לרגע,
    שולח לג'בל ארגז טיטולים עם אנטי קקי גב וסגירה אחורית למקלחות "אנטי הווארד"

      1. עזוב כדורסל של קבוצה כזו או אחרת מדבר על הליגה בכלליות. רוב הקבוצות נחלשו כולל דנבר. מי המועמדות לאליפות? קליפרס באופן מובהק ומאחוריה חצי ליגה עם סיכוי שווה.

  23. 14-0 ב פחות משלוש דקות זה לא כדורסל.
    לא צריך מאמן בשביל לקבל ריצה כזאת אפשר לשחק כמו בשכונה.
    מה בדיוק הופך את בויילן למאמן? מה מכשיר אותו למשרה בNBA? כמה גרוע אתה צריך להיות בשביל לאבד 14 הפרש בפחות משלוש דקות?

  24. כמו שאמרתי לכל ההייטרים החמודים, הטיטולים עליכם.
    בסוף הסטטיסטיקה מתיישרת והשיקוץ מנצח.
    🙂

  25. מול הלייקרס אתה חייב לשחק אגרסיבי, 2 הכוכבים שלהם פרימדונות שלא אוהבים מגע חזק במיוחד הגרופי.
    תראה לו קצת שרירים והוא בורח לקו ה3

  26. אני לא מצליח להבין איך יכול להיות ששחקנים בשיקגו מרוויחים מיליונים על מה שהם עושים. זה נראה כמו קבוצת חובבנים

  27. הבולס לא מסוגלים להעביר פס – ההגנה של הלייקרס על הכיפק אבל זה על הבולס. הרוקיס של הווריורס נראים פתאום כמו חלום

  28. חחחחחחחח בויילן לוקח טיים דקה לסוף כי מה? יש לו תוכנית איך לקלוע 4 שלשות ולהפוך את ההגנה לברזל? פשוט פתטי חחחחחח

  29. לא פחות חשוב מהניצחון- משחק טוב של שחקני הג'י ליג של הלייקרס, קארוסו (בהגנה בעיקר) וקווין קוק. נקווה שנרא עוד הרבה כאלה בהמשך

  30. איזה חוקים הזויים יש בNBA לפעמים. פול מילסאפ לא יכול לרדת לקבל טיפול כי הוא חייב לזרוק עונשין. הבנאדם מדמם כמו מטורף אבל אם הוא לא יזרוק עונשין הוא לא יוכל לחזור למשחק. הזויים האמריקאים האלה.

    1. דווקא חוק הגיוני
      אחרת הייתה רואה התחזויות כמו פה.של שחקני עונשין גרועים.
      מה שכן אולי הייתי מאפשר לעצור את המשחק אם מדובר במשהו קצר.

  31. פרנק ווגל כנראה גאון.
    מה שראינו הערב לא היה משחק כדורסל. אלא, המשך הניסויים של תחילת העונה.
    אמר וקיים. ווגל הבטיח ניסויים עד לחזרת רונדו, דגש על הגנה, וייצוב ההרכב.
    .
    והערב: תרגול קלאצ', רבע רביעי, ובעיקר – ניסוי מחליפים.
    שיקגו בולס: קורבן אידאלי. כמו פלסטלינה. אפשר לעשות בה מה שרוצים.
    .
    כל המשחק נראה כלפי חוץ מחפיר. כי היה כזה. כולפ פרט ללברון (כי יש לו משהו להשיג בסוף, נחשו אם הצליח) – במשחק הכי רע שיש. וזה רק 20 לבולס, 20 אדיש כזה, בגלל ערב רע של השוורים מהקו.
    אבל הוא נועד כאמור למטרה אחת – להגיע לרביעי בפער גדול, אבל עדיין מחיק.
    .
    ברביעי, לפי קיו, נכנסת חמישית התת מחליפים. זו התוכנית כאמור. לא המחליפים – קצה הספסל. הווארד מדנקק, קוזמה שעד אז לא נראה בכלל, הוכנס לקצב הליגה. קוק עם ידית. קארוסו, הפקיד המתחזה מהרבעים 1-3, לובש את הגלימה והופך לקארוסו-מן.
    וכולם, בשיניים ובציפורניים. נאבקים על מקום ברוסטר. מול העיניים של לברון והגבה של AD.
    .
    ריצת 0-16 לפתיחת הרביעי. ווגל יכול לחייך. מישן אקומפלישד.
    .
    זה הזמן לסגור, כי בכל זאת, מדובר במשחק במסגרת הליגה. וללברון יש טריפל דאבל 3 רצוף להשיג. זה איזה הישג כלשהו.
    לפי התסריט, AD (שותף נפלא להצגה המלאכותית!) "נזכר לחזור", ובשלשה מאסיסט של לברון, נועל הכל, דקותיים לסיום. אסיסט שמסדר ללברון, כמובטח, עם 10-11-30, טריפל שלישי ברציפות, הראשון בלייקרס מאז מג'יק 1984.
    .
    היה זה עוד ערב בפארק.

  32. לא מבין את מאלון – הקבוצה נרדמת לך מול העיניים אין פעולות הגנתיות פשוטות מה אתה לא רוצה לעצור את זה?

        1. דנבר זו לא מילווקי, אבל אם זה נותן לך מוטיבציה להמשיך להאמין מי אני שיעצור אותך. המשחק הזה גמור כבר ממזמן.

  33. אינדיאנה סבלו מזה שסאבוניס לא שיחק ובסוף הפסידו אבל ברוגדון עד עכשיו עם קפיצה מטאורית ועונת קריירה
    23.7 נק' 5.3 אס' 9.4 רב' 54.7% אפק' ו97.4% מהעונשין ב34.4דק'

      1. הבעיה היא שבניגוד להארדן שעוד היה סימן שאלה למה הוא יהפוך אצל ברוגדון זה היה ברור מה יש להם ביד. אחת הטעיות הכי מטופשות שאני זוכר בהקשר הזה ואי אפשר לומר על זה שזו חכמת הדיעבד כי כולם צעקו את זה בזמן אמת

      1. שמח שאנחנו מסכימים. אז למה ברוגדון אחלה שחקן ואינגרם אלו קלוריות ריקות:אם שניהם לא סוחפים את הקבוצה לניצחון? (אני מעדיף את ברוגדון אבל זה לא קשור)

          1. אז פתאום לנהל את המשחק זה חשוב? שוב אני מעדיף את ברוגדוו אבל היות ואתה מסתמך רק על העיניים שלך אני מציע שתלך לבדיקה כי אינגרם שומר מצוין

  34. מדהים בעיני איך מיאמי שקולעת עד כה ב45 אחוז יורדת ל-35 אחוז מהשדה, זה לא קשור למשחק לא טוב כי הם הגיעו לזריקות טובות ונוחות הבעיה היא אחרת.
    ההגנה נשארה אותה הגנה חזקה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט