אירועי דיומא – 26.10.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 8:

16:00 הפועל חיפה – הפועל תל אביב, ספורט 4: 2 קבוצות שנמצאות בתקופה לא טובה, וכן אני לא מתלהב מהניצחון של הפועל תל אביב במחזור האחרון כי הם הציגו יכולת רעה ואם הם ימשיכו לשחק ככה הם לא יצברו הרבה ניצחונות בהמשך, ומנגד הפועל חיפה גם כן לא נראית טוב ומצבה עגום מאוד לדעתי והיא כבר לא כובשת שני משחקים רצופים. הפועל חיפה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול רעננה והפועל מגיעה אחרי 1-2 מול כ"ס, וההימור שלי הוא שתהיה כאן חלוקת נקודות שווה ואני לא אתפלא לראות את לוח התוצאות עומד שוב על 0-0.

18:00 קרית שמונה – הפועל רעננה, 5 לייב: ק"ש עם פתיחת עונה גרועה מאוד והשבוע אחרי ההפסד 2-1 לב"ש הוחלט לפטר את מסאיי דגו ובמקומו מינו את המאמן הפנוי הכי טוב בשוק לדעתי – קובי רפואה, אשר עשה קסמים בהפועל תל אביב ועדיין החליטו לפטר אותו, ואני די בטוח שהוא יצליח להצעיד היטב את ק"ש אשר מתאימה לו מאוד לדעתי, מנגד רעננה הייתה צריכה לנצח את הפועל חיפה במחזור האחרון אבל הצליחה לקחת רק נקודה עם 0-0 חלש מאוד, וכרגע מצבן של שתי הקבוצות בכי רע כאשר ק"ש עם 4 נקודות ורעננה עם 6. הימור – אפקט המאמן החדש יעבוד גם כאן וק"ש תנצח.

19:30 מכבי נתניה – אשדוד, ספורט 3: מכבי נתניה נראית נורא עד עכשיו והם לא ציפו לפתוח את העונה עם 6 נקודות מתוך 21 אפשריות ובמחזור האחרון הם הפסידו 1-0 לחדרה עם 2 מורחקים ועם בלגאן בחדר ההלבשה וגם פעם ראשונה מזה המון זמן שרק דראפיץ' עמד על הקווים, כך שזה נראה כמו לחץ אטומי בעיר היהלומים, מצד שני אשדוד כבר רותחת והכיסא של רוני אוואט המאמן כבר מתחיל לבעבע וכמו שזה נראה כרגע הוא עומד על הגליוטינה והפסד כאן כנראה יחרוץ את גורלו. הימור – נתניה אחרי 3 הפסדים רצופים שמה סוף להפסדים ומצליחה לנצח את אשדוד שבסוף המשחק מודיעה על פיטוריו של רוני אוואט.

20:30 כפר סבא – מכבי חיפה, ספורט 4: שתי הקבוצות נחלו אכזבה עצומה במחזור האחרון, מצד אחד כ"ס איבדה יתרון של 0-1 בדקות הסיום לכדי הפסד בתוספת הזמן להפועל תל אביב ואילו מכבי חיפה איבדה 0-1 יקר בבית מול בני יהודה וסיימה ב-1-1, כאשר המאמן מרקו בלבול סופג הרבה חיצים ובצדק, כי החילופים שלו היו מאוד גרועים אבל כל זה יכל להימנע אילולא הטעות האיומה של חיימוב שעלתה לחיפה ב-2 נקודות, וגם הקהל התחיל לשרוק לו בוז, אז לסיכומו של דבר – אם חיימוב לא היה טועה, סביר להניח שאף אחד לא היה מדבר על הטעויות של מרקו, ובנוסף הקהל של חיפה חייב להתבגר ולהבין ששריקות הבוז לשוער לא תורמות לו, אלה רק עושות לו ולהם נזק. הימור – מכבי חיפה חייבת לחזור למסלול הניצחונות כי אם לא היא תתרחק באופן משמעותי ממכבי ומב"ש, וזה הזמן שלה לנצח כי הן נפגשות המחזור, ולכן אני אהמר על ניצחון חיפאי.

פרמייר ליג – מחזור 10 :

14:30 מנצסטר סיטי – אסטון וילה, ספורט 1 : סיטי במקום ה-2 בליגה, רחוקה 6 נקודות מליברפול והיא מארחת את אסטון וילה שאחרי פתיחת ליגה מזעזעת מצליחה לצבור בשלושת המחזורים האחרונים 7 נקודות ולשפר את מצבה בטבלה. סיטי מגיעה למשחק אחרי 2-0 על פאלאס בליגה ואחרי 5-1 מהדהד על אטאלנטה בליגת האלופות ומנגד אסטון וילה מגיעה אחרי 2-1 על ברייטון. הימור – וילה יקשו על סיטי,אבל לבסוף סיטי תנצח ותקטין את הפער מליברפול ל-3 נקודות באופן זמני.

19:30 ברנלי – צלסי, : ברנלי פתחה טוב את העונה עם 12 נקודות וממוקמת במקום ה-8 בטבלה, אבל רחוקה רק 4 נקודות מהקו האדום, מה שמרמז לכם על הבטן המאוד גדולה שיש בטבלה כרגע, מצד שני צלסי במקום ה-4 עם 17 נקודות ובמרחק של 2 נקודות מארסנל. ברנלי מגיעה אחרי הפסד 2-1 ללסטר ואילו צלסי מגיעה אחרי 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ביניהם אחד בגביע הליגה, 3 בליגה ועוד 2 בליגת האלופות, כאשר במשחק הליגה האחרון הם ניצחו 1-0 את ניוקאסל בבית ובליגת האלופות ביום רביעי הם ניצחו 1-0 את אייאקס בחוץ משער מאוחר של בטשואי. הימור – הכושר הטוב של צלסי ימשיך והיא תאסוף ניצחון נוסף.

בונדסליגה – מחזור 9 :

16:30 באיירן מינכן – אוניון ברלין, ספורט 3 : הצמרת הצמודה בגרמניה מעסיקה גם את שאר אירופה ולא רק את גרמניה ויהיה מעניין לראות מתי איזושהי קבוצה תתחיל לפתוח קצת פער, וזה יתחיל עם המשחק של באיירן מינכן שתנסה לנצח את העולה החדשה אוניון ברלין. באיירן מינכן לא ניצחה כבר 2 מחזורי ליגה רצופים( זה קרה לאחרונה רק בנובמבר 18, כמעט שנה, ואז זה קרה למשך שלושה מחזורים), והיא מגיעה אחרי 2-2 מול אוגסבורג בליגה אבל בליגת האלופות היא ניצחה 3-1 את אולימפיאקוס בחוץ, במשחק שהוא ללא ספק מוקש. מנגד, אוניון ברלין קטעה במחזור האחרון רצף של ארבעה הפסדים רצופים בליגה עם ניצחון 2-0 על פרייבורג. הימור – עם כל הכבוד לאוניון ברלין שהצליחה לחזור ולהשיג נקודות במחזור האחרון, יהיה לה מאוד קשה עד בלתי אפשרי לעצור את באיירן מינכן ובמיוחד באליאנץ ארינה, ולכן אני אהמר על באיירן.

16:30 פרייבורג – לייפציג : קרב צמרת בין פרייבורג שבמקום ה-6 עם 14 נקודות לבין לייפציג שבמקום ה-5 עם 15 נקודות, וכמו שאתם רואים הן צמודות מאוד בטבלה, כאשר פרייבורג עושה פתיחת עונה טובה מאוד ואילו לייפציג די מקרטעת( יש לה המון שחקנים פצועים). פרייבורג מגיעה למשחק אחרי הפסד מפתיע מאוד לאוניון ברלין, העולה החדשה, ואילו לייפציג אחרי תיקו 1-1 מול וולפסבורג, ובאמצע השבוע היא ניצחה בליגת האלופות 2-1 את זניט אחרי שפיגרה במחצית 1-0. הימור – זה משחק משולש ללא ספק, וכל תוצאה בו אפשרית, אבל אני אהמר על תיקו.

16:30 שאלקה – דורטמונד, ספורט 2 : מפגש צמרת נוסף בגרמניה בין שאלקה שבמקום ה-7 עם 14 נקודות לבין דורטמונד שבמקום ה-4 עם 15 נקודות וגם כאן אפשר לומר שדורטמונד פתחה לא טוב את הליגה וכבר מדברים על סיכוי להחלפת המאמן פאבר בצד הצהוב, ואילו אצל שאלקה מאוד מעודדים מהפתיחה אחרי שעונה קודמת הם נאבקו בתחתית. שאלקה הפסידה במחזור האחרון 2-0 להופניים והיא כבר 2 מחזורים ללא ניצחון ואילו דורטמונד מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על מינשנגלאדבך בליגה אך ברביעי האחרון היא שיחקה בליגת האלופות מול אינטר בג'וזפה מיאצה והפסידה 2-0 ונראתה לא כל כך טוב לאורך דקות רבות של המשחק. הימור – שאלקה תנצח בבית.

סרייה א' – מחזור 9 :

16:00 לצ'ה – יובנטוס, 2 ONE : לצ'ה העולה החדשה תארח את האלופה יובנטוס שקצת מקרטעת מתחילת העונה אבל עדיין למרות כל זה גם מצליחה לאסוף נקודות וזה דבר חיובי מאוד עבור מאוריציו סארי, מנגד לצ'ה לא מלקקת דבש בסרייה א' ורק נקודה אחת מפרידה בינה לבין הקו האדום כרגע. לצ'ה מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול מילאן בסן סירו והיא כבר שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה ואילו יובנטוס מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על בולוניה בליגה וגם 2-1 בליגת האלופות על לוקומוטיב מוסקבה אחרי שפיגרה במחצית 1-0. הימור – יובנטוס תנצח.

19:00 אינטר – פארמה, 2 ONE : אינטר ממשיכה את המרדף אחרי יובנטוס בליגה האיטלקית, ולכן היא חייבת להמשיך ולנצח כדי שיובה לא תברח לה והיום היא מארחת את פארמה שניצבת לה במקום ה-8. אינטר מגיעה למשחק אחרי 4-3 מותח בשבוע שעבר על הכבשה השחורה שלה – סאסואולו, וגם אחרי ניצחון ברביעי 2-0 על דורטמונד בליגת האלופות, ויש סיכוי שסנסי יחזור לשחק אחרי פציעה. מנגד, פארמה מגיעה אחרי ניצחון ענק 5-1 ביתי על גנואה. הימור – אינטר בבית תמשיך לנצח ולהיצמד ליובנטוס.

21:45 גנואה – ברשיה, 2 ONE : אני לא אפרט יותר מדיי על המשחק, אבל חשוב לי לעדכן שגנואה במקום ה-19 בטבלה והיא החליטה השבוע לפטר את מאמנה רוברטו די אברסה ולמנות במקומו את שחקן העבר הנהדר טיאגו מוטה שאני בטוח שכולם זוכרים אותו, והוא ינסה להרים את הקבוצה מג'נואה במעלי הטבלה, כאשר היא תארח את העולה החדשה ברשיה שנמצאת רק 2 נקודות מעל גנואה. הימור – אפקט המאמן יעשה את שלו וגנואה תנצח ותעלה מעל הקו האדום.

לה ליגה – מחזור 10 :

22:00 אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו, ONE : אתלטיקו במקום ה-5 ורחוקה רק 3 נקודות מהמוליכה ברצלונה והיא תארח את בילבאו שפתחה את העונה נהדר ונמצאת במקום ה-8, במרחק של 3 נקודות בלבד מאתלטיקו מדריד. אתלטיקו נמצאת בתקופה לא כל כך טובה בליגה עם 3 תוצאות תיקו רצופות כאשר האחרונה ביניהם היא ה1-1 מול ולנסיה, אך בליגת האלופות היא דווקא מנצחת את שני המשחקים שלה, ביניהם האחרון שהיה בשלישי השבוע, בו היא ניצחה 1-0 את לברקוזן. בילבאו מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול ויאדוליד, אבל מה שיותר חשוב היא העובדה שהם ללא ניצחון ליגה כבר ארבעה מחזורים. הימור – אתלטיקו מדריד חוזרת לנצח בליגה.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

      1. ומה אתה אומר על ההישג של זהבי?
        אם הוא לא נפצע הוא ישבור את השיא בליגה הסינית כמו ששבר בישראל.
        תופעת טבע בתוך הבינוניות של הכדופח הישראלי והסיני.
        חבל שלא משחק באנגליה או ספרד ושם שם 20 כל שנה אבל הכסף מדבר.
        חוזה חדש? אני הייתי דורש את מה שהציעו לגארת בייל בעסקה שלא יצאה לפועל.

        1. בסוף ניצחתם 2-1 🙂
          לגבי זהבי – מדהים, הישג נהדר, וזה חשוב להזכיר שיש בסין חלוצים ושחקנים שיכולים לשחק בכיף בהרבה קבוצות בליגות הטובות בעולם והם לא הגיעו למספרים של זהבי והם משחקים בקבוצות איכותיות יותר, לכן אני חושב שהוא יכול לשחק בכיף בליגה טובה יותר, אבל יכול להיות שנוח לו לשחק שם ולהרוויח את הכסף הגדול שם מאשר ללכת ולהילחם בקבוצות חזקות יותר באירופה, לטעמי קצת פיספוס אבל הוא שובר מלא שיאים.

  1. מה פה קורה פה?
    אנגליה שולטת במחצית הראשונה מול ניו זילנד בחצי גמר גביע העולם בראגבי. אחרי טריי מוקדם ושליטה ברורה האולבלאקס התחילו להיכנס לעניינים אבל פנאלטי קיק ממש על סף המחצית נותנת יתרון 0-10 לאנגלים.
    הפתעה בדרך?

    1. האול בלאק = חושך. לא הגיעו למצב אחד של סיכוי לנקודות. אנגליה בינתיים החטיא דרופ קייק בנוסף ל 10 הנקודות שצברה. האנגלים נועזים יותר מגינים נהדר וחוטפים לניוזילנדים כדורם כל הזמן. האול בלאק משחקים שבלוני ומותרים בקלות על הכדור לטובת בעיטות העברה.

  2. אני מודה שאף פעם לא הבנתי למה הקטע הזה של הראגבי בהוצאות חוץ מעולם לא הגיע לכדורגל. הייתי רוצה לראות קרן, הכדור הולך גבוה מדי, ופתאום שני שחקנים מורמים באוויר ואחד מהם נוגח מזווית שהשוער בחיים לא למד להגן עליה.

  3. לי זה מזכיר את ברזיל בגמר מונדיאל צרפת 1998
    מרוב לחץ והציפיות על פייבוריטית מובהקת, פשוט לא הגיעו למשחק…

  4. ניצחון גדול לאנגלים ששלטו במשחק לכל אורכו ולא נלחצו גם אחרי טעות שהחזירה את ניוזילנדים למשחק.
    התוצאה למעשה משקרת לטובת האולבלאקס שנמחצו היום ללא תנאי.

  5. היום יתחיל בברזיל טורניר אליפות העולם לנוער עד גיל 17.
    במקור הטורניר היה אמרו להיערך בפרו אבל עקב קשיי ארגון ותשתית הוא הועבר לברזיל.
    .
    הטורנירים הללו נערכים כל שנתיים וזהו הטורניר השמונה עשרה במספר.
    הנבחרות שהרבו לזכות בטורניר הם ניגריה (5 פעמים). ברזיל (3 פעמים). מקסיקו וגאנה (2 פעמים כל אחת).
    .
    משתתפות עשרים וארבע נבחרות שמחולקות לשישה בתים. שתי הראשונות עולות באופן ישיר לשמינית הגמר ומתווספות אליהן ארבע הנבחרות שסיימו במקום השלישי בבתים ושהשיגו את התוצאות הטובות ביותר (נקודות, הפרש שערים וכו').
    .
    המשחקים אינם טקטיים. אין הגנות או מערכים מסובכים והצעירים הללו באים לשחק כדורגל כפשוטו.
    .
    הטורניר מהווה במה לחשיפה עולמית. הרבה סוכנים ונציגים של קבוצות באים במטרה לאתר את הכוכבים הבאים.
    .
    בעבר היה ניתן לצפות בשידורים ישירים בטלוויזיה ביורוספורט (עד כמה שאני זוכר פעם אפילו שודרו משחקים באחד הערוצים בישראל) ולכן המעוניינים יוכלו לצפות בתקצירים ביוטיוב.
    .
    קישור לאתר הטורניר בויקיפדיה:
    https://en.wikipedia.org/wiki/2019_FIFA_U-17_World_Cup
    .
    עוד קישור שאולי יעניין: בעיתון 'הגרדיאן' מפרסמים מדי שנה רשימה של 60 כדורגלנים צעירים מבטיחים שעתידים לככב. זו הרשימה לשנת 2019:
    https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2019/oct/10/next-generation-2019-60-of-the-best-young-talents-in-world-football?CMP=twt_gu&utm_medium=&utm_source=Twitter#Echobox=1570698984

כתיבת תגובה

סגירת תפריט