קווין דוראנט שונא כנראה את כולם (וכולם שונאים אותו?) / מנחם לס

אני לא יודע אם זה בכוונה, או מתוך שעמום, או שהוא סתם טפש שרוצה להשאיר רק אדמה חרוכה במקומות שהוא היה בהם ושיחק בהם, אבל פעם בחודש בערך הוא הולך לאיזה שהוא גוף מדיה, ושופך את כעסו ומרירותו על כולם. הייתי רוצה לשמוע ממנו פעם אחת מילה טובה על מישהו.

אני לא פסיכולוג כמובן, אבל מספיק להבין מעט ביחסי אנוש להגיע למסקנה שלבחור הזה ישנם כנראה רגשי נחיתות החייבים טיפול.

הפעם הוא בחר את ה-WSJ מגזין לספר את ספורו, ללכלך, וסתם לשפוך חימה (https://www.wsj.com/articles/kevin-durants-new-headspace-11568119028

הפעם הוא מדבר על התקופה הלא נעימה שהיתה לו כל שנותיו בווריורס בהן הוא הרגיש 'שונה' – DIFFERENT FROM ALL THE PLAYERS.

I

"As time went on, I started to realize I'm just different from the rest of the guys," Durant said. "It's not a bad thing. Just my circumstances and how I came up in the league. And on top of that, the media always looked at it like KD and the Warriors. So it's like nobody could get a full acceptance of me there."

זוהי הפעם הראשונה שדוראנט מדבר על הבדידות בה הרגיש בווריורס, וההרגשה של "BEING ISOLATED" שפגעה בו ומנעה ממנו להרגיש את האושר שהיה צריך להרגיש בקבוצה מנצחת כל מכך, אילו הרגיש 'אחד מהחבורה'.

זוהי לא הפעם הראשונה שהוא מדבר על חוסר אושרו בווריורס, אבל פעם ראשונה שהוא מדבר על 'בדידות' ו'הרגשת מוזרות' שהיתה לו בווריורס. גם בת'אנדר הוא פעם התלונן על בדידות וחוסר חרגשת חיבה ואהדה משחקנים, מאמנים, וקהל.

הנה הוא אומר זאת:

הוא אמר ל-MOEHRINGER שהוא הרגיש שהוא די 'מקובל' ('FELT ACCEPTED' אבל אף פעם לא הרגיש כ-'ONE OF THE GUYS'.

הסיבה, לדעתו? סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, דריימונד גרין – כולם ניבחרו ע"י הווריורס בדראפט, "ואיגודלה היה 'אחד מהחברה' כי הוא זכה איתם באליפות הראשונה, ולא רק זה, אלא ש"הוא היה ה-NVP של הפיינל הראשון, אז קיעבלו אותו כאחד מהווריורס הטהורים".

לא רק זאת, אלא שאנדרה איגודלה 'עזר להם לבנות את הדיינסטי. אני הגעתי כשכבר היה דיינסטי, אז אני כאילו לא בדיוק חלק ממנו'.

למרות שהוא זכה בשתי אליפויות והיה פעמיים ה-MVP של משחקי הגמר, זה לא הספיק כדי לקבלו למשפחה המקורית. הוא עדיין הרגיש 'OUTSIDER'. הוא אף פעם לא הרגיש שיש סכוי ש"ישפטו אותו באותה מידה כפי ששופטים את שאר שחקני הקבוצה הטהורים"

"אולי אחרים לא מבינים למה בחרתי לעזוב ולחתום עם הנטס, אבל היו לי את הסיבות שלי:

He told Moehringer that the love Nets fans showed him as a visiting player at the Barclays Center through the years left a lasting impact on him. Not only that, but he was also able to team up with Kyrie Irving, who he calls his "best friend in the league."

וכואב לו עד נימי נשמתו כיצד הקהל של אוקלהומה סיטי התנהג אליו אחרי שעזב למפרץ. "הם קראו לי SNAKE (נחש); הם כינו אותי CUPCAKE הם שרקו לי בוז 'MERCILESSLY (ללא רחמנות)

ב-NBA כששחקנים ניפרדים הם נשארים בידידות. זה טבע הביזנס. אבל לדוראנט אין אף חבר ככל שידוע לי, ואויבו הגדול ביותר הוא כנראה ראסל ווסטברוק:

מסכן הבחור. עם כל העושר והתהילה הוא כנראה צעיר (כבר לא כל כך!) בודד ולא מאושר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. מה הוא בוכה? הוא בא כשכיר חרב לקנות טבעות באונ לטביה. הכל היה קל זה לא היה כוחות ורק פציעה הרסה לו טבעת שלישית. זה כמו עכשיו שהארדן יצטרף לקאווי וגורג בקליפרס ויופי הם יקחו 3 טבעות בקלילות נו מה החכמה בזה?
    דוראנט רצה לברון בלי שיש לו את כתבי החצר והטי וי הממלכתי של לברון. אין לו יכולת להכתיב נרטיב כמו לברון זה כמו גנץ וביבי. אז הוא מבין שכולם מזלזלים בו צוחקים עליו ואיש לא מעריך אותו בצדק כי הוא יכל לקחת טבעות גם בokc. הביאו לו את אולדיפו אחרי ההפסד ב7 משחקים שהוא נחנק שם לווריירס והוא ברח כמו נחש בחשיכה לגרין הדביל הזה ועוד בטח כמה סוכני נייקי וספינולוגים לוביסטים שדאגו למעבר הזה והשאיר את פרסטי עם הזין ביד. נבנתה שם קבוצה אלופה פאקן ראס אולדיפו אדמס ודוראנט.!! הוא יכל להביא אותם טבעות שם והוא ברח לנגב אליפויות בלי מאמץ.
    בניגוד ללברון ששיחק עם נגרי על בקאבס ומהלכו היה מובן דוראנט ברח מקונטנדרית והאלופה הבאה וריסק אותם בשביל לקנות טבעות.
    זה סופו של כל נחש

  2. גם לראות איך דוראנט התרפס בפני דריימונד הנגר היה מצחיק נגר כמוהו קורא לו ביץ? ביל וונגיטון היה קורא למייקל ביץ? דוראנט היה צריך מול כולם לומר לו ניגר אתה נגר אתה רוכב על הגב שלנו אין לך מושג בכדורסל יש לך מזל שנפלת על המולטים סטפן וקליי אחרת אתה קוואמי בראון. קובי ומייקל היו משפילים את גרין עד אפר אימון אחרי אימון.
    קאפסנייק חלש באופי הוא כמו טימי הוא לא יודע טראש טוק שכוכב בסדר גודל שלו מקבל על הראש מפחון כמו דריי.

    1. חחחח כמה שזה נכון, הוא היה צריך להעניש את גרין ולהטריד אותו לפיניקס או למינסוטה שיקבור את הקריירה שם, היה צריך להגיד לראשי הוורוירס שאם אתם לא שולחים את גרין לחור תחת אני לא נשאר

  3. כולם שונאים את דוראנט? ממש לא.
    המחשבה שהפריזמה דרכה חלקנו שופטים את דוראנט
    (כזו של אוהדי כדורסל שחיים במזרח התיכון מוקפים מנטליות של צל"ש או טר"ש, וגדלו על המנטליות של הגישה האירופית לאהדת ספורט)
    דומה אפילו בקצת לזו של האמריקאים
    (אם כל הכבוד להופס, דוראנט וחבריו סופרים אך ורק את דעת הקהל בארה"ב),
    מחשבה זו פשוט רחוקה מהמציאות. מאוד.
    .
    על איך תופסים את דוראנט קהל היעד שלו, אפשר ללמוד ממשאל הרוקים השנתי שנערך לאחרונה –
    20% מהרוקים בחרו בו כשחקן האהוד עליהם ב-NBA.
    20%!
    שני רק ללברון.
    היכן קרי ברשימה (שאלה רלוונטית לאור נוסחת ה-"הצטרף לקבוצה מפלצתית, אז אנחנו שילך לישון על האף.") ?
    הוא לא. אפילו בוקר לפניו.

    1. גיא קרי במשך שנים מוכר חולצות מספר אחת בNBA, קהל היעד זה ממש אבל ממש לא רק רוקים, אנחנו חלק מקהל היעד וזכותנו להעביר ביקורת בתור אוהדי ספורט

      1. אני לא שולל את זכותו של אף אחד להעביר ביקורת. לא עשיתי זאת, ואני מאמין שלא אתחיל לעשות זאת בעתיד.
        בו זמנית, למה לשלול את זכותי להעביר ביקורת על הביקורת? . . .

    2. גיא קאמ און… תיכנס לרדיט של הNBA ותראה איך מדברים עליו שם המעריצים האמריקאיים. הוא כנראה השחקן הכי שנוא בליגה כרגע.

      1. זו טבעה של המרשתת, היא מאפשרת לכולם לומר הכל. הכי שנוא בליגה? נראה לי שאת התואר הזה יהיה קשה לקחת מלברון. הכי אהוד, והכי שנוא, בו זמנית.
        .
        אם נחפש מדד שיתאר את התנודתיות באהדה כלפי דוראנט, אז מכירת הגופיות זה מדד לא רע בכלל. העונה בה גופיית דוראנט מכרה הכי הרבה? 17'- 18' (שלישי בליגה אחרי קרי ולברון). בשנה שעברה הוא היה מקום 9 בליגה.
        ב-16' , העונה האחרונה של דוראנט בת'אנדר? רק מקום 5 בליגה.
        אז אפשר בברור לראות שהמעבר למפרץ לא הקטין את האהדה כלפיו.
        (שנאה, היא גדלה לצד האהדה)

        1. מה אתה הולך סחור, סחור, גיא?
          המאפיין הדומיננטי הוא צבע. הלבנים, גם פה, יקראו לו נחש. שחורים מעריצים אותו. כמו עם לברון. לא כולם כמובן. בוודאי יש אחרים.
          באמריקה זה 2 לבנים מ-3 שונאים את לברון, 2 שחורים מ-3 אוהבים. זה נתון מדהים. זה גם מאפיין מובהק של אהדת/שנאת דוראנט. ככה מתחוור עכשיו.
          אלה בכל אופן העובדות – ושמישהו יציע הסבר אחר למיתאם הזה. עליו נטל ההוכחה. מן הסתם יינתנו הסברים – הרי אף גזען, למעט לה פמיליה, לא יתגאה בזה. תמיד צריך לקלף את הסאבטקסט והתת מודע. אבל אלה העובדות, והטוען אחרת, אדרבא, שיתכבד ויסביר…
          .
          אני בכל מקרה פירטתי בהמשך, על הווידוי המדהים הזה של KD. ומה הוא מספר בעצם על גולדן סטייט, ועונות האליפות שלה. למטה בתגובה 10.

      2. אני יושב פה כבר עשרים דקות ומנסה לחבר בין תמונת האווטאר שלך, ועל כמה אני מחפש להוציא שוב את הכעס שלי על האסטרטגיה המאוד מטומטמת של תאנוס ואיך הסרטים עשו עבודה ממש נוראית כדי להסביר עד כמה התוכנית שלו הייתה גרועה ולא יעילה בשיט, לדוראנט, אבל לא ממש מצליח למצוא דרך אורגנית.
        אני מבקש ממך בפעם הבאה להגיב במקום שיעשה את העבודה שלי הרבה יותר קלה, תודה.

  4. היריב הכי קשה של דוראנט נמצא בין כתלי מוחו, התמודדות היומיומית מולו כנראה גובה מחיר ממנו. שמעתי שיש כמה פסיכולוגים בעיר הקטנה בה הוא הולך לשחק, אולי כדאי שיברר על אחד

  5. WOW.
    וידוי מדהים.
    מאמת כל מה שכתבתי עליו, במשך שנים. מה שהלך והתבהר: גולדן סטייט הגדולה היא זבל של ארגון רקוב, נצלני ומסריח. על גבול הגזעני.
    כל מה שהלך ונחשף במשך שנות הדיינסטי שדוראנט הקים שם. הוא ולא אחר. הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת.
    אלה שהתחננו שיבוא שיציל אותם, שיערוק, עלו לרגל, ליקקו את התחת. רק כדי לנצל ולבעוט. ביצ'. לא צריכים אותך. לא משלנו. אלה לא הכוכב מספר 1. אוהדי ווריורז רבים, כולם ככולם לבנבנים מפוטמים מהוואלי, רוכבי עגלה רבים, גם פה, שהתאכזבו שהוא לקח לסטף "שלנו" את ה fmvp, כאילו בכלל היה ויכוח…
    והשיא, או השפל: סיכון הקריירה של KD בפינאלס האחרון, ואולי אכן נגרם נזק בלתי הפיך. למה? כי סטף "שלנו" כרגיל שוב לא הביא את הסחורה. אז הלכו והרגו את KD.
    גולדן סטייט ווריורז, הארגון, שחקניו הבכירים, והאוהדים ככלל, ראויים לכל בוז וגועל על ההתנהגות כלפי דוראנט. האיש ששתי האליפויות רשומות על שמו הפרטי. ראינו בדיוק מה הם שווים בלעדיו.
    אבל הקבוצה הלבנה והעשירה הזו, שניתקה קשר מאוהדיה המקוריים וברחה מהם פיזית – תמשיך לזכות, גם כאן, להגנת המדיה. ימשיכו לקרוא לדוראנט "נחש", בזמן שהם! אלה!! שהביאו אותו בתחנונים והבטחות!!!
    רק כדי לנצל, להתגאות בטבעות לא-להם, להשפיל, לבעוט, להתגזען, ולבסוף לסכן מנש את הבריאות והקריירה של KD החד פעמי. אם אתם עשרים עם עצמכם – לא כלפי חוץ, וכל ה"סטף, סטף" הדביק והמאוס – אם אתם ישרים, אז זה מה שזה:
    המפלצת הם גולדן סטייט. איזו קבוצה ארורה הפכה להיות. טוב ש KD פתח סופסוף, כדי לשים את הכוכבית הכי גדולה על עונות 2016-2018.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט