מעורב הופס אחרון עד ה-31/7/2019 / מנחם לס

1.יחי ההבדל: ניתוחים לשיפור, לא לתיקון!

היי לכל העכברים,

אני עוזב את האתר לשבוע ויום.

שני ניתוחים מינוריים, אבל כמו שהמורה שלי קווינט לימד אותנו בכיתה א', הם 'מינוריים' כשהם נעשים למישהו אחר.

אז מה הבעייה, מל?

אין בעייה רצינית אבל הנהיגה בלילה החלה להיות קשה יותר ויותר. בכבישי ישראל הראשיים (אני לא מדבר על הכביש העובר ליד נהלל וגבת) הנהיגה בלילה בישראל  היא בין הקלות בעולם. הכבישים הראשיים עם התאורה…אין הרבה דברים כאלה בעולם כולו. לאלה שלא נהגו בלילה במכסיקו או דרום-קרולינה אין מושג איזה כיף זה לנהוג מת"א לירושלים, או על כביש "5" מצומת הכפר הירוק עד צומת הירקון. הכביש רחב, האורות מבהיקים, ואתה שוכח שאתה נוהג בלילה.

אבל נסה לנהוג מביתי לדאונטאון גרינוויל ותבין מה זה עינוי לילי, במיוחד עתה עם נורות המכוניות החדשות (אני לא בטוח שהן מורשות עדיין בישראל, ה-LED) שמסנוורות אותך ט-ו-ט-א-ל-י-ת בכבישים הצרים והעקלקלים שלנו נטולי התאורה:

 

.

בגיל 82 (עוד פחות מחודש) אאלץ לקחת בדיקת ראייה במשרד הרישוי, ולנהגים מעל גיל 80 המיגבלות החדשות לנהיגה לילית – אם אתה מתקשה בראיית לילה – חמורות ביותר.

איך דופקים אותם עם רשיון לנהיגת לילה ללא כל מיגבלות לעשר השנים הבאות (אני מתכוון לנהוג עוד 15 שנה לפחות)?

ע"י ניתוח קטרקט. מחר ב-8 בבוקר. ניתוח עין ימין – 15-20 דקות וזהו. בעוד כמה ימים ביום שני ניתוח בעין שמאלית, והראייה שלי תהיה כמו של אחד מכם – בן 18-48.

הבעייה היא לא הניתוח. הבעייה היא הטיפות לעיניים לפני ואחרי הניתוח. החשש היחיד שישנו מניתוח כזה הוא דלקת בעין, ולכן היום ממלאים אותך בטיפות עיניים המטשטשות את הראייה באופן די רציני, ועליך לקחתן 5 פעמים ביום שלושה ימים לפני הניתוח ושלושה ימים אחרי הניתוח. כתיבת המעורב אתמול היתה כבר עינוי, וגם עתה אני כותב אות-אות לאט ובזהירות. החלטתי לקחת שבוע חופש ולחזור AS GOOD AS NEW יומיים אחרי הניתוח השני.

זה כל הסיפור.

אז חברי הצעירים, אנשי הצוות ימלאו את מקומי, וזה גם הזמן לפוסטים מהגולשים על כל דבר שהוא 'ספורט' שהיה במחשבתכם כבר חודשים אבל היססתם. כל דבר יילך אם הוא כתוב היטב: חוויית ספורט? משחק שראית בארץ או חו"ל שברצונך לספר עליו?

שילחו, בכיף, ל- meless1937@gmail.com

לברון, בעיני אומני האתר 

שחר צ'קוטאי היסס וחשש לצייר את לברון, ואני לא מאשים אותו.

אבל מה אגיד לכם?

כל הכבוד על האומץ, ולהיות אבסולוטלי אמיתי? אני אפילו רואה צללים של לברון היכן שהוא ביצירותיו:

 

יצירה שנייה מזכירה את לברון אפילו יותר. בואו נגיד זאת אחרת: מזכיר את לברון לא רק יותר מאשר את ביבי, אבל לו הייתי צריך לנחש, הייתי מנחש "לברון" לפני דפיקת לב אחת!:

*

רותם אלרן ממשיך לככב ולהראות את כשרונו כצייר כמעט כמו כשרון הכתיבה שלו. הוא שלח יצירה שבה אתה רואה 'לברון' יותר מאשר בתמונת הפספורט שלו (של לברון עצמו):

 

 

מולי, הסופר שבין אנשי הצוות של האתר התבייש לשלוח את יצירתו, אבל, מולי, היה בציור שלך משהו שאהבתי. רואים את לברון בדבר המוזר ששלחת, ואפילו בחרתי 'בדבר הזה' כתמונת השער!

3. שני אתגרים, אחד ל-2024 והשני 2028 (נעשה את האולימפיאדה; מילה שלי!)

אתגר "1": נבחרת ישראל לאולימפיאדת 2024 (חמישייה ו-7 לספסל)

אתגר "2": נבחרת ישראל לכדורסל לאולימפיאדת 2028 (חמישייה ו-7 לספסל

כל שחקן שקלעת בחמישייה וספסל – בול – נותן לך 10 נקודות. אם בחרת 'חמישייה' והוא ניבחר 'ספסל' או הפוך – 5 נק'!

שלושה מנצחים:

1)מנצח אתגר אולימפיאדת 2024

2)מנצח אתגר אולימפיאדת 2028

3)מנצח אתגר 1 + 2

***************

נא לא לדאוג: אני אהיה כאן לקבוע את המנצחים.אני מקווה שאתם תישארו נאמצנים לאתר עד אז. אני כבר רשמתי: ARCHIVE 7/23/2019 !!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. אני יכול להרגיע אותף, מנחם . ניץוח קטאראקט נחשב סטנדרטי ביותר. אמא של אשתי, מבוגרת ממך בשנתיים או שלוש, עברה אותו בחודשיים האחרונים בהצלחה בשתי העיניים ורואה כעת עם שיפור רב . גם אצלה , אגב, הפרידו בזמן בין 2 העיניים , כדי שתוכל לתפקד כל הזמן ( כי זה לוקח מספר ימים עד שניתן להוריד את החבישה ולראות טוב.
    .
    בהצלחה.

  2. רק בריאות מנחם, אני בטוח ש"בצורת הכתיבה" שנכפתה עליך תביא למבול פוסטים באוגוסט.
    .
    אוף טופיק – תגידו שלום לעוזר המאמן החדש שלנו, ותקראו עד הסוף. פופוביץ' הוא בעצם קומיקאי בתחפושת…
    .
    Tim Duncan has returned to the San Antonio Spurs as an assistant on coach Gregg Popovich's staff, the team announced Monday. Duncan, 43, played his entire 19-year career with the Spurs. The 6-foot-11 Duncan was a two-time league MVP and a 15-time All-Star while helping the Spurs win five NBA titles. He retired after the 2015-16 season. "It is only fitting, that after I served loyally for 19 years as Tim Duncan's assistant, that he returns the favor," Popovich said in a statement.
    .
    :-)))))

    1. ראיתי כאן רק 3 זריקות מחוץ לצבע מתוכם 2 היו 2 מטר מהסל, כל השאר הם דאנקים. תביא סרטון שהוא קולע יותר משלשה אחת ואז יתחילו להאמין בקיום של קליעה כזאת אצלו

      1. יהיה בקרוב אל תדאג יביימו איזה סרטון כמו פולץ לפילי יש אחלה במאים. זה כמו דודו דאהן שדוחף את הישראלים לבלגיה מה כתה חושב עושה סרטון כל אחד נראה מסי ומקמבנים כסף והופ ישראלי בבלגיה 😂😂😂

            1. המזל שלו שרק אוגוסטין על העמדה שלו

    2. חחח הנה יצאו סרטוני פולץ 😂😂😂 מול האוויר

      הגצת מניה יש קונים? גיא זה הזמן לטרייד על בוקר. בוקר אין כלום חוץ מקליעה. יש טרייד gm סאנס?

      סימונס זה הלברון הבא הגנה מסירות גאונות גודל ועכשיו תראה איזה קליעה מפלצתית הוא פיתח יוביל אתכם לאליפות ויפנק את אייטון יש גיא? יאללה מניה קונים בשיא אל תגיד לא ראיתי לא שמעתי

      1. אחרי שמסננים את כל ה-"חחחח" והפרצופים הצהובים המוזרים –
        לא נשאר הרבה. אבל בכל זאת –
        .
        לא מחליף את בוקר.
        לא מחליף את אייטון.
        כל שאר הסגל, אין לי בעיה (היפותטית) ללכת על זה.
        גם אין לי בעיה היפותטית להוסיף את בחירת הדראפט הקרובה, ואת זו של 22' (הכי קרובה שאפשר לתת).
        כאמור –
        סימונס שווה מקס, והלוואי והיה יכול לשחק בסאנס לצדו של בוקר.
        .
        אתה אמור לקחת את זה ב-2 ידיים, שמעון. 2 בחירות גבוהות + כל שחקן בסגל שהוא לא בוקר/אייטון תמורת "נגר".

        1. ה-חח לא אליך גיא. פשוט צוחק שאמרתי לפני כמה ימים שיהיו סרטונים והופ… חכה זה רק סרטון ראשון במכונת השיווק של התאגיד. המשכים יבואו…

          לגבי הטרייד אתה מציע לי גופות על נגר? עדיף נגר חי מאשר הגופות בסאנס חוץ מאייטון ובוקר. אפילו את מרקל פולץ אני לא נותן על מה שהצעת לי (בעצם את מרקל על הבחירות כן)

        2. ברור שהוא לא ייקח אותו אין פה בכלל סנטימנטליות לרגע לבוקר ואייטון, גיא יודע ששניהם גדולים מהנגר. בוקר גם הוא בן 22 ואחד הסקוררים הטובים בליגה,אייטון כבר עונה שעברה לו היה רכז אמיתי שחקן של 20+ (בוקר לא רכז), סימונס נותן סטטיסטיקה מול קבוצות פח סטייל אורלנדו, כל עוד הוא בלי קליעה סבירה אין בכלל מה לדבר.

            1. גם אני יכול להיות אולסטאר ליד קרי דוראנט וקליי

      2. שמעון אתה יודע אם מי הוא מתאמן אם המאמן של כל השודדים ואוברייטדים כנראה עשה חבילה יפה, מי שאיתו ״בקייטנה ״בLA , .
        1. בן ״ הגנב האוסטרלי ״סימונס
        2. אנדרו ״ אפס״ וויגנס
        3. האריסון ״שודד בסניקרס״ בארנס
        4. טריסטן ״עוקץ הקאבס״ תומפסון
        5. קלאוד ״איל קיבלתי חוזה כזה״ פופ…
        .
        רק תסתכלו בסרטון ששחררו עכשיו שהאריס קולע 2 מטר מה3 בקלות כאילו היה מדובר בדוראנט, יש מישהו שקונה את זה?
        .
        כולם יודעים שהם מתאמנים שעתיים שלוש ואז הולכים לתת בראש

        1. חחח למה יש לי הרגשה שוויגינס בקרוב יעבור לריץ פול? 😂😂😂 הוא במסע גיוס לשם את זה מחנה האימונים.

          יקראו להם שודדי הבננה😂😂

  3. רק בריאות. הציור של מולי נראה כמו
    love-hate child ,שלך מנחם ושל לברון. באהבה. רואים לו בעיניים. ולצערי,לנבחרת ישראל הבוגרת בכדורסל אין סיכוי לעשות אולימפיאדה או אליפות עולם. גם בגלל שאנחנו לא טובים מספיק (צריך לעשות חצי גמר באליפות אירופה) וגם בגלל השיטה.
    אבל כאוהד נבחרות ישראל יש מקום לאופטימיות זהירה. דני אבדיה – לא היה דבר כזה אף פעם. הילד יהיה שחקן חמישיה עשר שנים בנ.ב.א ויעשה מאה מליון דולר בחיים. לא רואה סיבה שלא. וסחתיין על הסוואג הווינרי שלו ושל כל השחקנים שנראה שהוא מגובה ביכולת ברמות אחרות . וחובה לציין את אב"ה : לקחת את הטורניר פעמיים עם שתי קבוצות שונות לחלוטין זה הישג אימון מטורף.

  4. הלכת רחוק אם האולמפיאדה אני ייתן תסגל שלי ליורו 2021 שאני חושב שיש לנו סיכוי טוב לעשות משהו גם בגלל הסגל וגם בגלל שאחרי אליפות עולם ואולמפיאדה אני מאמין שהרבה כוכבים יקחו מנוחה ולא יבואו
    סגל : חמישיה : רכז : בלאט /מדר ,זוסמן ,אבדיה,כספי,ליף .
    ספסל : מדר/ בלאט, יפתח זיו , גייק כהן , דאוסן , תומר גינת , חנוכי, קולשוב/מנקו .
    הערה : גייק כהן וליף יכולים לשחק כישראלים ואם יהיה איזשהו מתאזרח נורמלי עדיף סמול פאוארד הוא גם יכנס

    1. הלוואי וליף יגיע, אבל אני לא ממש אופטימי בנושא. והייתי מעיף את מנקו. שחקן בינוני מינוס עם הייפ מטורף

  5. בהצלחה מנחם. אחרי הניתוח יהיה לך הרבה יותר כיף לקבל את הגיליון המיוחד של ספורט אילוסטרייטד…

  6. מנחם בהצלחה אני רק יכול לומר שלפני שש שנים תפסתי טראמפ עם סבא שלי ז"ל שבגיל 95 נסע כמו גדול . שלחו אותו קצת לפני למבדקים שכללו בדיקות פסיכיאטריות שונות ומבחני בריאות והליכה שונים . חידשו לו רישיון חד משמעית (הפסיכיאטרית אמרה במילותיה שהוא יותר נורמלי מכולם אחרי ששאלה אותו משהו והוא אמר לה שזה סיפור של רבע שעה והיא הקשיבה לסיפור ).
    לצערי נפטר סמוך לגיל 98 . אבל היה צלול עד יומו האחרון היה יהודי ממקימי הארץ יליד ירושלים לפחות דור שביעי בירושלים היה ללא ספק שייך להגדרה התלמודית של נקיי הדעת בירושלים.
    ככה שעוד 15 שנות נהיגה אפשריות בהחלט.
    אנקדוטה אחרונה בעניין הנהיגה בסביבות גיל 96 הוא פישל בחנייה והבין שזהו זה ופרש מנהיגה .

  7. רק בריאות. בדיוק חמותי, שצעירה ממך באיזה 8 שנים, עשתה ניתוח קטרקט, ומכיוון שזה היה רק בעין אחת, היא יכלה לנהוג כמעט מיידית, יומיים אחרי. בכל מקרה זה מצליח יופי, ועכשיו, שבוע אחרי הניתוח, היא רואה מעולה בשתי העיניים.
    בכל מקרה בהצלחה בפרוצידורה, ובמעבר דירה הצפוי. מחכה כבר לפגוש אותך בארץ.

    1. מעניין, יש לך יותר אינפו?
      מה ביקש, מה הסנקציות, וכמובן – מי המשטנקר… יש לי ניחוש לא רע לשאלה השלישית…

    2. אוקיי השלמתי לבד… אם רבע מזה נכון, קוואי והקליפרס בצרות. הדוד ביקש מטוסים, כסף, בתים, שותפויות עסקיות, חגיגה…
      אלא שהמקור זה אנשים כמו סטיבן א' סמית', זאת אומרת = אפס. לא מאמין למילה שלו. לא אתפלא אם הוא גם ממציא "אייטם" ומייחס אותו ל"מקורות" אלמוניים. אי אפשר לבדוק את זה, אי אפשר להוכיח שהוא המציא. ממש לא אתפלא. יעשה הכל עבור רייטינג וכסף.

      1. קאווי יקבל כל מה שיחפוץ. קאאוי בנה תכנית עסקית שהיה עוד בספרס וזו הסיבה היחידה לעזיבה. עכשיו שהוא בשיא הוא ירצה למקסם את המותג. הוא עושה העתק הדבק ללברון, הוא בסך הכל רוצה להיות לברון. כל מה שיחפוץ הקליפרס יתנו לו וגם יצחצחו לו נעליים ווסט וריברס אישית.
        זה מה שהספרס לא הבינו, קאווי חיפש את הליקוק והתהילה, לצאת מ-SOUL BOX. פופ חשב הוא איזה טימי או מאנו, הוא לברון רק פחות נרקו תקשורתי

      2. אגב מה שאת שומעים על קאווי עכשיו זה עוד כלום לעומת מה שיגיע. אתם חושבים שהתאגיד יעבור בשתיקה על איך שקאווי השפיל אותו?
        זה הכל עכשיו ספינים של התאגיד חבר'ה ויהיו עוד כאלו. הוא מתחיל לפטם את כתבי החצר בספינים

    1. לדעתי הוא מאוד מתאים לסן אנטוניו כגבוה עם קליעה וניהול משחק טוב (קצת כמו שמאניץ', רק עם ניהול משחק משודרג) וישחק בעמדות 1-4. לדעתי הכי מתאים לו 1 בגלל הניהול משחק והיתרון בגודל שלו, אך אם לא, הוא צריך לשחק ב-3

      1. 3? יודע מה יעשו לו הלברונים והקאווים? אין לו שום סיכוי להיות 3, ירמסו אותו שם. רק 1 או 2. 1 הכי אידיאלי

    2. נכון, לא יכול לשחק 3, זה התפקיד הכי אתלטי שיש. אבדיה לא יכול לתת שום מאצ' לפול ג'ורג' או קוואי. גם לא לזגזג ל-4, בכלל, יירמס שם. דני לא יכול לתת בשר בצבע כמו דונצ'יץ'. אין לו את המבנה גוף. ככה זה וזהו זה.
      מה שנשאר הוא 1-2, קומבו-גארד. שוטר ממש הוא לא, אבל הובלת כדור וניצול יתרון הגובה, נשמע נחמד מאוד, בסקטבול IQ גבוה וכו'. לא יודע עד כמה הוא יכול לרדוף אחרי גארדים זריזים. וגם לא ברור לאן תקפוץ הקליעה שלו, כי זה מפתח. אבל אם בכלל ישחק שם – אז בבק-קורט.

  8. תרגיש טוב מנחם!
    סבא שלי עשה את הניתוח שנה שעברה (כבר בן 90) ואל אף שלנהוג הוא כבר לא יכול, הראיה שלו בהחלט השתפרה פלאים.

    1. אמרתי את זה לפני כל הכתבים🤣🤣 הדבג היחיד שהיה יותר צפוי מזה זה הספינים של לברון והמקס לסימונס.

      מנחם שבוע הבא יעשה אתגר חדש 😂😂

      מתי קמבה גם יפרוש? אבל הוא רוצה לטעום פעם ראשונה פוסט סיזן בטח 🤣🤣
      זה הזמן להזמין את טריי יאנג. אגב דונציץ משחק בסלובניה?

      1. אז אולי זה גם הזמן להפסיק עם כל האתגרים האלה, ממילא אף אחד לא קורא את הרוסטר שרשם השני, סתם ערימת שמות, בד"כ אותו דבר. ואפשר לחשוב, מה כבר החוכמה הגדולה. אז רשמתי טוביאס במקום בארנס. וואלה. למי איכפת? ועוד 100 פעם אותו דבר בהמשך.
        הכל ברוח טובה – לא צריך את האתגרים מהסוג הזה, אפשר לעשות דברים יותר מעניינים להעביר את הקיץ עד לעונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט