טור ההופס של לס: 30 שאלות ל-30 קבוצות

כל השאלות (עם הרבה תשובות!) לכל 30 הקבוצות

 

כאשר פרופסור מנחם לס מבטיח, הוא מקיים. אפילו כשהוא ב-'סיזר פלאס' בלאס ווגאס ב-6 בבוקר אחרי ליל הימורים סוער וכמה טקילות וסקוץ'-סאורס כפי שרק הברמנים שבבתי הקזינו יודעים לערבב כי הם רוצים למסטל אותך עוד שתשים את האלפייה הבאה על שולחן הקוביות, או בלאק-ג'ק. אז כפי שהבטחתי שמיאמי היט מנצחת אליפות שלישית – ואני עומד לקיים את הבטחתי – כך ההבטחה שהבטחתי לשאול שאלה מטרידה עם כל קבוצה  (מבצע שניקטע באמצע בגלל ביקור המשפחה מישראל) הושלמה, והכל לפניכם לשיפוטכם!

 

********************************

מינסוטה: השאלה היחידה שישנה לי היא מי יעלה בסמול פורוורד, צ'ייס בודינג'ר שזה הוחתם על 16 מיל ל-3 שנים או קורי ברואר. הראשון שוטר טוב יותר והשני מגן טוב יותר. אין כאן מקום לשגיאה גדולה.

ניו-אורלינס: השאלה הגדולה היא היכן לשחק את אנטוני דייויס, 4 או 5. הם שלחו את רובין לופז בטרייד ויש להם כמה אפשרויות: ג'ייסון סמית' שהוא לא רע בסנטר; גרג סטיימסמה שיכול לשחק בסנטר, והשחקן שאני מאד אוהב – הרוקי מקנזס ג'ף ווייטי. אולי לא מיד, אבל בהמשך ווייטי בסנטר ודייויס ב-4 נראה לי צרוף מנצח. אנטוני דייויס שם את כל הביג-מן האחרים במחנה האימון של נבחרת ארה"ב בכיס הקטן.

מומי! זה אנטוני דייויס. יש לך יותר מכוער ממנו? גבות מחוברות, ושיניים 'אחד פה אחד שם, למעלה ולמטה ולכל הכיוונים'

 

ניקס: אנטוני כרמלו, מטה וורלס פיס, אמארה סטודמאייר, אנדריאה ברגנני. מה עושים? פשוט: טייסון צ'נדלר בסנטר, כרמלו בפאור, ומטה סלום עולם ב-3.

אוקלהומה-סיטי: קווין מרטין איננו. ג'יימס הארדן איננו כבר עונה שנייה. מה עושים? שמים את ג'רמי למב שהיה מצויין בסמר ליג עם 18.8 נק' למשחק כאיש הששי החדש. הוא מוכן לזה ללא ספק.

אורלנדו: מי ב-2, ארון אפללו או ויקטור אולדיפו? ארון אפללו הפך בעונה שעברה למנהיג הקבוצה ללא עוררין, אבל אולדיפו הוא רוקי נוצץ שלא יכול לא לעשות בחמישייה. אז שימו אותו בסמול פורוורד. כן, הוא נמוך מעט עם ה-6'6 שלו, אבל היו כבר סמול פורוורדים כמוהו בראש האשילון של הכדורסל בגובה דומה. הוא קלע 19 נק' בסמר ליג. הוא חייב להיות שחקן חמישייה.

פילדלפיה: השאלה היא כיצד אחרי 108 ימים מאז דאג קולינס פוטר/התפטר/התפוטר  הם לא הצליחו למצוא מאמן?

פיניקס: גורן דרג'יק וקנדל מרשל בפוינט. שנון בראון ואריק בלדסאו הם השוטינג גארדס. קרון באטלר ופי.ג'יי טאקר הם הסמול פורוורד. מרכוס ומרקיז מוריס, ולואי סקולה ב-4.  עד עכשיו הכל חלק כמו טוסיק של תינוק. ב-5 צצה בעייהף מרסין גורטאט? ומה עם הרוקי אלכס לן? גורטאט הוא בן 29 ושנה אחרונה לחוזה. מיאמי יתנו הרבה עבורו בטרייד. מה עושים? משחקים איתו עד סיום חוזהו כי גבוהים כמוהו הם אוצר בליגה, או מנסים לקבל עבורו "ערך" תוך כדי שלן לומד את התפקיד החדש? אני הייתי משאיר את גורטאט עד סוף חוזהו בתקווה שימשיך לשחק בקבוצה.

 

גורטאט. עוד מלך יופי

 

פורטלנד: טרייד על למרכוס אלדרידג' היא השאלה היחידה עם הקבוצה הזאת. אני הייתי שוכח מטרייד והולך איתו העונה בכל הכוח.

סאן אנטוניו: האם הגיע הזמן לשומרו, ולומר 'הגיע הזמן להעלות את טים דאנקן מהספסל'? בן ה-38 הזה הניכנס לעונתו ה-17 יעשה מה שיאמרו לו. בעונה שעברה הוא שיחק 30.2 דק' בעונה ו-35.6 בפלייאוף, והוא לא נראה לי עייף במיוחד. הספארס יילכו כמה רחוק שהוא ייקח אותם. אני לא הייתי מורידו לספסל.

טורונטו: טרייד על דמר דרוזן? בשנה שעברה החתימו אותו על 38 מיל ל-4 שנים, ואז הביאו את רודי גיי. ביחד השניים יעשו 27 מיל. שניהם ATHLETIC SLASHERS ללא קליעה רכה מרחוק (דרוזן 28%; גיי 32%). הם כמעט אותו דבר. למה לא להחליף אחד שיכול לקבור דאונטאונים?

יוטה:  השאלה היא "TO TANK OR NOT TO TANK?". אל ג'פרסון ופול מילסאפ ARE GONE. נשארה חמישייה של הרוקי טריי בורק בפוינט, אלס בורקס ב-2, גורדון הייוארד בסמול, דריק פייבורס בפאור, ואנס קנטר בסנטר. עם חמישייה כזאת לא תגיע לפלייאוף אפילו עם סולם. אז למה לא לוותר על העונה כבר מהמשחק הראשון.

וושינגטון ויזרדס: אוטו פורטר או מרקל וובסטר בסמול פורוורד? את וובסטר החתימו על 22 מיל ל-4 שנים, אולי טיפונת יקר מדי אבל עם הסף החדש, סכום מתקבל. יש גם את טרבור אריזה באותו תפקיד. בכל מקרה, הויזרדס הולכת העונה חזק.

גולדן סטייט: מי יהיה השחקן הששי שלך? ההחתמה של אנדרה איגודלה הביאה איתה מיד שאלה גדולה: מה עם הריסון בארנס? הוא היה מצוויין ממש במחנה האימון של הנבחרת שהסתיים לפני שלושה ימים. קנון ממש. עכשיו שג'רט ג'ק איננו אחד משניהם יצטרך לעלות מהספסל. האם למרק ג'קסון יהיה מספיק גאטס לא להעלות אתאיגודלה בחמישייה ולעשות ממנו מין SUPER-SUB כמאנו ג'ינובלי בספארס או ריאן אנדרסון בפליקנס?

יוסטון: כאן אין בכלל שאלה שהשאלה היא ה-QUANDARY של דווייט האוארד ואומר אסיק. אין לי כאן במדבר מילון רנגלי-עברי אז עליכם להסתכל במילון בעצמכם אם המילה לא ידועה לכם. מה יעשה קווין מקהייל? ינסה לשחק עם צמד מגדלי תאומים, או יעלה את אומר אסיק – שחקן של 5.2 מיליון – מהספסל? אסיק ביקש טרייד. אמרו לו שהמקום היחידי שהוא יכול לעבור אליו זה חזרה לביתו, בטורקיה.

 

אידניאנה: אתם יודעים את השאלה לא פחות טוב ממני: מה עושים עכשיו עם דני גריינג'ר בריא? זוהי שנתו האחרונה ב-14 מיליון. לסכן את הכימייה שנוצרה בסוף העונה האחרונה ע"י החזרתו לחמישייה? זה כמובן יוריד נקודות והשפעה מפול ג'ורג'. לנסות טרייד ולקוות שמישהו ייקח שחקן בן 30 שעבר ניתוח ברך מסובך, ולשלם לו 14 מיל?

קליפרס: מה עושים עם דיאנדרה ג'ורדן? האם קובעים אותו לסנטר של הקבוצה לשנים הבאות, ל-BUILDING BLOCK לאליפות המתקרבת ובאה, או שקובעים שהוא לא טוב מספיק לאליפות ועושים ממנו TRADING BAIT – פתיון לטרייד? אגיד לכם מה: לפי משחקו בסגל נבחרת ארה"ב לפני כמה ימים, הבנאדם הפך לסנטר. לא סתם סנטר, אלא סנטר ממש. דוק ריברס לא ימצא טוב ממנו. הוא השתפר פלאים והגיע לרמה של שאר כוכבי הקליפרס, שלאחד מהם קוראים כריס פול.

לייקרס: קובי טוען שהוא יכול לחזור לפתיחת העונה. הבנאדם הוא פנומן. אז מה עושים איתו, ממהרים להחזירו, או מתחננים לפניו שיידחה את החזרה כמה שיותר. מה יש למהר? נידונים למוות מחכים בבתי הסוהר 10-12 שנה להוצאתם להורג, והלייקרס היא נידונה למוות.  שיחכו. קובי בן 34. אולי הכי טוב "להחביא" אותו ולא לתת לו לשחק ולנסות להשיג עבורו 3-4 שחקנים טובים כל עוד שמותר לעשות טריידים העונה. ואפילו ללא טרייד, למה שקובי לא יחכה עד שהוא מוכן לחלוטין? מה ההבדל בין עונת 60-22 בלי קובי לעונת 52-30 עם קובי?

ממפיס: עכשיו עם מייק מילר מי צריך את טיישון פרינץ (לא שהוא עשה הרבה לפני כן)? החתימו את האיטריה הזאת על חוזה הזוי של 22.5 מיליון ל-3 עונות. נשארו 2 עונות של 15 מיליון. העבירו אותו בטרייד מיידי לאיזה קבוצה דבילית שתיקח אותו. עם טוני אלן, ג'רד ביילס, דונטה גרין, קווינסי פונדקסטר, ועתה השחקן ה-SAVVY מייק מילר, המקום של פרניץ הוא מס' 11 בספסל, וגם זאת בהנחה גדולה.

מיאמי:  למיאמי אין לי הרבה שאלות. רק תשובות אם אתם מתעקשים לשאול. אז שאלת העשירים היא מי ישחק סנטר? מי ישחק פאוור פורוורד? מה עושים עם אדוניס האסלם, שיין בטייה, כריס בוש, וכריס אנדרסון? התשובה שלי היא בחמישייה כריס בוש ב-4, אנדרסון ב-5, והאסלם ובטייה הם פקקים לבקבוק היכן שצריך, ואפשר לרשום "אליפות שלישית".

מילווקי:  מה עושים עם ברנדון ג'נינגס? מחתימים אותו לשנה על 3.1 מיליון, ושיילך לעזאזל? אבל צצה עוש שאלה עכשיו: מה עושים עם ה-GREEK FREAK? אני מדבר על הפריק השחור היווני ג'יאניס אדטוקונבו, ה-9'6 עם מוטת זרועות של 4'7, וכף יד האוחזת את האבטיח הגדול ביותר בשוק הכרמל כשהוא מוחזק מכף היד כלפי מטה בין הבוהן (אגודל? לעולם לא אלמד!) לאצבע הקטנה. הפריק הזה הוא אולי האתלט הטוב מכולם המשחק סמול פורוורד עם כדרור של פוינט גארד, וריבאונד של סנטר. הבעייה שלו היא שהוא RAW יותר מסושי. לשלוח אותו לאירופה לשנה-שנתיים, או להשתמש בו כבר מייד?

 

 

 

 

 

 

 

שרלוט: כולנו הרמנו גבה כששרלוט בחרה בקודי זלר בבחירה 4. על הלוח היו נרלנס  נואל מקנטקי, וה-SHARPSHOOTER בן מקלמור מקנזס, ושרלוט בובקאטס – הורנטס מהעונה הבאה – כבר החתימה את אל ג'פרסון מיוטה וג'אש מקרוברטס, ה-JOURNEYMAN הגבוה לשנתיים עבור 6 מיליון, ויש להם את בחירת הלוטרי (מס' 7) מהשנה שעברה, בן ה-20 ביסמאק ביומבי שהראה כבר ניצוצות של מצויינות כמגן הקרש בהגנה ובהתקפה. אז מה פתאום זלר כשמקלמור יושב מחכה?

למה? נסו את קובי זלר הקולע 16.3 נק' למשחק עם 9.8 ריב', ומסיים כשחקן מס' 1 בליגת הקיץ (טוב, אולי מס' 2 לקלי אוליניק שהסלטיקס בחרה; עניין של טעם וריח).

אז מה קורה שרלוט? את מתכוננת לעלות עם אל ג'פרסון ב-5 וקודי זלר ב-5? אני מאמין שלפחות במשחקים הראשונים זה יהיה ג'פרסון ב-4 וביומבי ב-5. נחכה ונראה. בכל מקרה, נראה לי ששרלוט די מסודרת בפרונט קורט. אפילו עלייה של ג'פרסון ומקרוברטס לא תפתיע אותי ביותר. מעניין מה שרלוט מתכננת.

 

 

 

 

שיקגו: היי, שיקגו, WHAT'S  HAPPENIN'? דרק רוז חןזר מפציעת ה-ACL ויש להם קבוצה-קבוצה. אולי אפילו קבוצה ללכת לגמר המזרח. ואולי אפילו לנצח אותו. השאלה שלי היא אם לו דנג יהיה בקבוצה. הנה מה שנציגי הקבוצה אמרו לשיקגו טיימס:

We see Luol as a valuable member of this team moving forward, so the window is open to talk about an extension. We’ve had some conversations. Whether something gets done, I don’t know. But whether it’s this summer or next summer, those are conversations we’ll continue to have.

לואל היה אחד מהשמות שצצו כל הזמן – ועדיין צצים – בקשר לטרייד. למה? כי הוא יקר מדי, והם גילו כוכב חדש, ג'ימי בטלר, צעיר שיכול להחליף את לואל מבלי לאבד צעד, ואולי אפילו להרוויח אחד או שניים. מצד שני תתארו לכם STARTING LINEOP של יואקים נואה- קרלוס בוזר-לואל דנג-ג'ימי בטלר-דרק רוז…SCARY  ממש. אני כאוהד מיאמי, הבולבול מתחיל לרעוד לי. בקבוצה יש רצון להשאיר את לואל אבל החוזה נשאר בלתי חתום. אז מה שיקגו? את הולכת עם או בלי הסודני? יש לך את מייק דנליבי, טאז' גיבסון, נאצר מוחמד,  קירק היינריך, ו-14 מיליון ללואל דאנג – והוא דורש CONTRACT EXTENSION. ה-14 מדרדרים שינה בשיקגו ועדיין לא אמרו לו "כן" על הארכת חוזה. מה הם יעשו? 

 

 

 

קליבלנד: פתאום ישנה ילדה חדשה בשכונה שעושה רעש. מי שלא יודע שהשאלה שלי היא ביינום גם לא יודע שקייט ילדה בן לפני יומיים במשקל 8.4 פאונדס. האם הוא ישחק? כמה ישחק? כמה טוב ישחק? האם הוא יכול לעשות מהם קבוצה של ממש? ב-8 שנות קריירה הוא החמיץ 248 מ-640 משחקים אפשריים. הניתן לסמוך על דבר כזה? כשהוא בריא, הוא אחד הסנטרים הטובים בליגה, ואפילו אריה מליניאק יודע זאת. אבל איך דואגים שהוא יישאר בריא? הוא יותר FRAGILE ממנורת קריסטל. הוא אומר "כן, בואי הנה!" לפציעה המחפשת קרבן. פציעות הם כנראה של המשפחה של קליבלנד, ואם אתם לא מאמינים לכו וחפשו כמה אנדרסון וורג'או שיחק בעונה שעברה. ZERO! גם קיירי אירוינג החמיץ 59 משחקים. אפילו הרוקי דיון ווייטרס החמיץ 21. אפילו בחירת הדראפט מס' 1 שלהם אנטוני בנט עבר ניתוח בכתף לא מכבר. אגיד לכם סוד: קח את כל פצועי קליבלנד ותוכל ללכת לאליפות עם סכוי לא רע. אבל כמובן כשהם בריאים, ובקליבלנד זוהי שאלה  של חיים ומוות. אז השאלה שלי לקליבלנד היא מה היא מתכוננת לעשות עם ביינום. כמה לשחק איתו? איך לשחק איתו? יחד עם וורג'או כצמד מגדלים, או לשמר אותו שיעלה מהספסל, בתקווה שהברזילאי בריא מספיק לעלות בחמישייה? שאלות, שאלות, שאלות.  הייתי מת לדעת את התשובות.

דאלאס: מי שלא שואל את השאלה החשובה והקריטית ביותר את מרק קיובן, חייב לחזור לוינגייט ולקחת "קורס כדורסל למתחילים 101" במכון וטינגייט. את דגווייט האוארד ואנדרו ביינום קיובן הפסיד, וסם דלמברט הוא סנטר לא רע למקום 9 או 10 במערב. HE IS NOT ENOUGH. המבריקס חייבים לעשות הכל להביא אליהם את גרג אודן. הוא מתאים לבעל הקבוצה הקצת LOOLOO (אבל כשהוא פיתח תכנת אינטרנט לשידור רדיו 'חי' של כל מאורע ספורט המשדודר ברדיו, לכל בעל קשר אינטרנטי, הוא לא היה כזה "לולו" כשמכר את העסק ליאהו בכמה מיליארדים טובים).  אתה מהמר מרק קיובן. לך עליו. אל תחכה לפ]ני שאיזו חנטרישית כמו מיאמי תחטוף אותו!

תנו לייק להופס בפייסבוק

 

 

דנבר: ג'בל מגי הוא סנטר פוטנציאלי שלא קיבל צ'אנס רציני מג'ורג' קרל לשחק. עכשיו קרל פוטר (סוף-סוף!) ולמאמן החדש ישנה הזדמנות להראות כמה ג'ורג' קרל טעה. אבל פתאום הביאו לו את ג'יי ג'יי היקסון. אז מה? מגי שוב יישב על הספסל במקום לעזור לנאגטס להגיע לגמר המערב?

ג'בל הוא הסנטר האתלטי ביותר מכולם. הוא מגן על הטבעת, חוסם, מבלבל לקבוצה הנגדית את הצורה. הוא עושה שגיאות? כמובן. הוא משגע לפעמים את מאמנו? כמובן. הוא השחקן שבלעדיו דנבר לא יגיעו לשום מקום? בוודאי ובוודאי. ב-5 שנים בליגה הוא יושב על כמעט שתי חסימות למשחק, וכמעט אף פעם הוא לא משחק יותר מ-20 דקות. כולם יודעים שהוא מסוגל לגרום למאמנו קילה. זה עם סגול מתחת ה'למד'. כשג'ורג' קרל נשאל פעם למה הוא מעדיף את קוסטה קופוס (היום בממפיס), ולא נותן למגי יותר דקות הוא הגיב:

He's got to understand that lazy and crazy isn't going to work. We want solid and we want fundamental, and we want spectacular but only when it happens, not forcing the action where sometimes it happens and sometimes it doesn't.

היקסון בא מפורטלנד לה הוא תרם 12.7 נק' ו-10.4 ריב'. הוא שחקן טוב שאתה יודע בדיוק מה תקבל ממנו. אבל אין לו את הגאוניות המטורפת של ג'בל, וזה בדיוק מה שדנבר צריכה. ג'בל גם שחקן הגנה טוב ממנו, אבל היקסון הרבה יותר אמין ובטוח.

עבורי זו בחירה בין UPSIDE לבין CONSISTENCY. נראה מה המאמן יעדיף.

 

 


דאלאס: כיצד להשתמש בג'וש סמית' היא השאלה הבוערת ביותר בדטרויט. כולם מדברים על כך. יש להם את גרג מונרו,  אנדרה דרמונד (השחקן הטוב ביותר מכל שחקני ליגות הקיץ באורלנדו ובלאס ווגאס!), וג'אש סמית'. אז מה עושים?

משתמשים עם כל השלושה, טמבלים! ג'אש בסמול פורוורד. מי אומר שהוא פאור פורוורד? רק באטלנטה הוא נאלץ לשחק 4 כל כך הרבה. בדטרויט הוא 3, דרמונד 4, ומונרו 5. לגלות לכם סוד? זה הפרונט-ליין הטוב בליגה, BAR NONE!!!!! אבל מה? אני חושש שלמאמן החדש מוריס צ'יקס לא יהיו הביצים לשחק עם שלושה טורפי סלים כאלה בעת ובעונה אחת, והוא יעדיף – לצערי ולצער הרבה אוהדי הדטרויט בהולי-לנד – לעלות עם מונרו בסנטר, וג'אש סמית' ב-4, כשדרמונד ניכנס להחליף את הראשון או את השני.
אטלנטה : החלטתם החלטה מוזרה להשוות את  ההצעה שמילווקי באקס הציעו לשחקנכם החופשי-מוגבל ג'ף טיג, הצעה של 32 מיליון ל-4 שנים. אבל בחרתם בבחירת מס' 17 את הפוינט גארד הגרמני (שהיה מצויין בליגת הקיץ) דניס שרודר שהוא השחקן שהועדתם להחליף את ג'ף. עכשיו יש לכם את ג'ף ל-4 שנים ואת הרוקי שרודר. מה בדיוק הולך לכם בראש? ולמקרה ששכחתם מה ג'ף אמר כשהבאקס הציעו לו את ההצעה, אני שמח להזכירכם- רק למקרה שאתם באמת מאמינים שהוא רוצה לשחק עבורכם: 

I'm definitely excited at the opportunity to come back to work with Larry Drew. The Bucks have a good team, a young nucleus and guys that are ready to take the next step. I want and I can help.

בוסטון: אוקיי. החלטתם החלטה אמיצה להתחיל בבנייה מחדש ע"י שויתרתם על פול פירס, ועוד יותר שנתתם לדוק העייף ללכת. אני מברככם בעיקר על ההחלטה לתת לדוק לזוז מערבה; בסלטיקס הוא היה רק מזיק. השאלה הבאה שיש לי לשאול היא  מה החלטתם בקשר לראז'ון רונדו. כולנו יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה ל-ACL, ויש לו חוזה לשנתיים ל-25 מיליון. הוא לא השחקן הקל ביותר לאמן, ואם דוק לא הסתדר איתו, כיצד אתם מצפים  שהאלפה-דוג הזה יסתדר עם מאמן טירון כבראד סטיבנס? טוב, אני יודע על שיחת הטלפון שסטיבנס בחכמתו צילצל ישר לרונדו, אבל זה היה בס"ה צלצול טלפון. היום כבר הכל נישכח. אז מה תעשו אם פתאום יבוא צלצול טלפון מקבוצה המוכנה לשלשל את הכסף עבור רונדו? לא יהיה כדאי לתת לו ללכת ולהתחיל באמת עם "טבולה ראסה" – 'לוח נקי' למקרה שיש לכם בעיות בלטינית?

נטס: היי, ג'ייסון, מה קורה? אני מדבר אליך, ג'ייסון קיד, וזה נו קרידינג. אתה לא יודע מאיזה צד שורקים במשרוקית, ולפתע אתה מאמן של פול פירס וקווין גארנט, שלא להזכיר את דרון ויליאמס ושאר הכנופייה. אני מסתכל על חבורת השחקנים שלך ואני רואה ROTATION פוטנציאלי שאין לאף קבוצה. אבל פירס בן 35 וגארנט בן 37. יש לך את אנדרה קירילנקו, מייסון פלמבי – שהיה מצויין בליגת הקיץ – אנדריי בלאצ'ה, וכמובן ברוק לופז. עם ויליאמס וג'ו ג'ונסון יש לך כמעט קבוצת 'אול סטאר' . רגע.  ומה עם רגסי אוונס, שואן ליבינגסטון, ג'ייסון טרי, ג'רי סטקהאוז ,מירזה טלטוביץ' ,  ודי ג'יי ווייט? איך תסתדר? האם תעלה 8 שחקנים ביחד? לא, ברצינות ג'ייסון, תן לי חמישייה, ורוטציה שתלך איתה. אני מחכה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. המון קבוצות והמון שאלות!
    הנה כמה הערות משלי:

    דטרויט: הפרונט ליין שלהם אכן טוב, אבל צעיר (דראמונד) או קצת "שכונה" (ג'וש סמית'). זה קו קדמי טוב, אבל לא טוב כמו ממפיס, אינדיאנה, ואולי אחרים שאני לא זוכר כרגע.

    בוסטון: עם רונדו בכושר יש סיכוי שבוסטון תשתחל למקום 8 במזרח. זה יכול לדפוק את התכניות של איינג' לדראפט 2014. האם יעדיף לשחרר את רונדו? אבל מה יקבל במקום – שחקן טוב אחר, חוזה מתפקע, או עוד בחירות דראפט? זה מתחיל להישמע כמו האוסף בחירות דראפט שהיה ליוסטון לפני הטרייד עבור הארדן והבניה מחדש..

    פילדלפיה: בארקלי קרא להם ליצנים (או משהו דומה) על זה שאין להם מאמן. צודק.

    ניקס: יותר מהשאלה מי ישחק בפאוור פורוורד, היא האם צ'אנדלר יתאושש מהעונה שעברה. הוא היה גרוע בסוף העונה/פלייאוף וזה פשוט לא יספיק.

    ניו אורלינס: אנת'וני דיוויס ישחק טוב על הבייסליין לא משנה איזו עמדה נקרא לזה. השאלה היא איך אריק גורדון וטייריק אוואנס משתלבים, ואם אוואנס מוכן לשחק סמול פורוורד.

    נטס: אכן האתגר הכי גדול של 'יד בתור מאמן צעיר הוא לשלב את השחקנים ולבצע חילופים ולנהל דקות משחק של כל הכוכבים בעלי האגו הגדול. והיכולות הבלתי מעורערות. צפו לטעויות אימון, או ל"אובונטו" חדש בברוקלין.

    ועוד ועוד…

  2. האם מישהו יודע מה קרה בטורניר הכדורסל של המכביה, ואיזה שחקנים ייצגו את ארה"ב?
    ומה קרה בשחייה? האם האמריקאים הביאו איזה שחיינים רציניים?

  3. תודה רבה.
    אני חושב שאיגואדלה חייב לפתוח יהיה בזבוז להשאיר שחקן כזה בספסל. תדמיינו חמישיה של בוגוט לי איגי תומפסון וקרי מעניין!
    אני דווקא מרגיש ששארלוט וושינגטון וניו אורלינס 2 מתוכם יהו בפליאוף( נשמע הזוי אבל לך תדע)

  4. ברור שאיגודלה יפתח.

    הוא לא היה חותם שם אם לא היו מבהירים לו שזו התכנית.

    שחקן צעיר (וזול) כמו בארנס יקבל את זה בצורה הרבה יותר טובה.

  5. שלום פרופסור
    תהנה בוואגס , תעשה למומי טובה שים 20 דולר ברולטה על מספר המזל של מומי 32 , זה מג'יק ג'ונסון של מספר

    מומי דיבר עם סילבי , היא אמרה שאפשר לשפץ את הגבות של דיוויס , בקשר לשינים , למומי יש שכן בפנטהוז ממול , רופא שינים אורטונד וגם ועד הבית
    טיפול אצל סילבי + ביקור אצל הרופא שיניים
    והוא יהיה יותר יפה מזאן פול בלמנדו , בקשר ללה ברון , כלום לא יעזור לו
    הוא השחקן מס 1 בעולם , אבל יש לוק חלודה

  6. איגודלה לדעתי לא מתאים להיות שחקן שישי. לרוב שחקן שישי זה כוח אש אינסטנט מהספסל למקרה שההתקפה חורקת. דהיינו יצרן נקודות שלא תלוי באחרים ומייצר לעצמו. ושהבטחון שלו בצד ההתקפי הוא גדול מאוד (למשל ג'ייסון טרי או ג'יי אר סמית). איגודלה אינו כזה. אין לו נשק התקפי אחד שמביא לו 12-14 נקודות בערב, בלי קשר לאיך מתפתח המשחק. הוא ניזון לא מעט מההגנה שלו שנותנת לו ביטחון בהתקפה, ומאחרים שמזינים אותו במקומות שהוא אוהב. ומנקודות במגרש הפתוח. שמירתו על הספסל תחליש את ג"ס ותחליש את איגודלה עצמו. בארנס או תומפסון מתאימים יותר לתפקיד ואיגודלה שומר טוב מהם וכן מוסר וחוסם טוב יותר בהתקפה. וריבאונדר עדיף.

  7. בטלוויזיה שמולי אישה שחורת עור ובמיוחד מתווכחת במילים קשות מנשוא עם אישה מבוגרת, נשואה פלוס שלושה. עילה – השנייה שתתה יותר מידי חלב, והרי גם ככה אין מספיק חלב. לטענתה של הראשונה. אותי זה לא מעניין אבל אני עדיין גר עם הורים ממורמרים בגלל שטרם לקחתי את החיים ברצינות וכנראה בצדק, אבל כמו שסבא נהג לומר לגבי הכביש 'תהיה חכם אל תהיה צודק'.

    ואני? האש שבחלציי בוערת ואני רק רוצה לראות אותה, עוד פעם אחת. עוד פעם אחת לעולמי עד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט