גולדן סטייט ווריורס (1) 92 – טורונטו רפטורס (3) 105
אז לפני המשחק דיברנו על שני הנרטיבים לגבי הסדרה הזאת, והיום קיבלנו תשובה ברורה, לפחות במצב הנוכחי של הכשירות של תומפסון ולוני, העייפות של קרי, חוסר הרלוונטיות של בוגי וכמובן הפציעה של דוראנט, הקבוצה לה יש כלים מגוונים וטובים יותר בשני צידי המגרש היא טורונטו רפטורס, והיא חוזרת לקנדה שם יהיו לה שתי הזדמנויות לקחת אליפות היסטורית, ויסלחו לי ניק נרס, פאו גאסול, סרג' איבקה, פרד ון וליט ויתר החברים, אבל זאת אליפות שתהיה רשומה על שמו של שחקן אחד שנותן פלייאוף דויין ויידי.
המחצית הראשונה התאפיינה בכדורסל מזעזע כאשר שתי הקבוצות מתקשות מאוד לקלוע וגולדן סטייט מובילה ביתרון שמפלרטט עם הדו ספרתי אבל מבלי להצליח לברוח באמת. סטף קארי היה פושר מאוד, אבל לוני שחזר במפתיע, ובעיקר קליי תומפסון שהיה ענק זאת לא מילה היום, הובילו את הווריורס, אבל מי שלא היה מוכן לוותר על המשחק היה כמובן קוואי לנארד. 5 רצופות שלו בסוף הרבע אפשרו לרפטורס להישאר במשחק והקבוצות ירדו לרבע בהפרש 8.
הדינמיקה נמשכה ברבע השני, כאשר ליבינגסטון נתן דקות איכותיות ותומפסון המשיך להוביל את ההתקפה של גולדן סטייט בעוד טורונטו קולעת באחוזים מזוויעים מחוץ לקשת, ולא ממש מצליחה לקבל תרומה מאף אחד, אבל גם ברבע הזה הווריורס התקשו לברוח ואיכשהו הרפטורס הצליחו להוריד ל-4 הפרש במחצית.
ברבע השלישי ריצה אדירה אבל לא של הקבוצה שציפיתם. קוואי עלה למחצית השנייה עם רצף של שלשה, חטיפה ושלשה, שנעצרה עם שלשה של קרי מהצד השני, והיה ברור שהרבע הזה לא יראה כמו המחצית הראשונה שהתאפיינה באחד הסקורים הנמוכים בהיסטוריה של גמר ה-NBA. גולדן סטייט עוד עלתה ליתרון עם שלשה של קליי בדקות שהתאפיינו במעבר היתרון מצד לצד, אבל גאסול ענה בשלשה משלו. עוד שלשה של תומפסון 5 דקות לסיום נתנה לגולדן סטייט את היתרון שבדיעבד הסתבר כאחרון שלה במשחק.
קוואי חזר אחרי מנוחה ומשחק ענק שלו ושל סרג' איבקה בשני צידי המגרש הניע ריצת 6-18 שהעניקה להם יתרון דו ספרתי בסוף הרבע. אחרי שלשות של ון וליט ותומפסון שתי הקבוצות התקשו לעשות נקודות בפתיחת הרבע הרביעי שהיה עצבני מאוד אבל למרות שההפרש נע בין 8 ל-12 נקודות התחושה הייתה שגולדן סטייט לעולם לא תוכל לחזור פשוט כי לטורונטו היו יותר כלים וקור רוח מהקו עם יכולת טובה של סיאקם ולאורי בדקות האחרונות למול חוסר אונים של גולדן סטייט בהתקפה הבטיחו לרפטורס ניצחון ששם אותם על סיפה של זכייה באליפות.
על אף השיפור באחוזים במחצית השנייה, הרפטורס מסיימים עם 31.3% בלבד מחוץ לקשת, כשהאחוזים מהשדה של גולדן סטייט היו טובים משלה, אבל מה שהכריע כאן את המשחק היה האיבודים של הווריורס, 17 כאלה היו להם במשחק הזה וזה היה ההבדל.
קליי סיים עם 28 במשחק התקפי גדול, וקרי למרות 27 היה בינוני במונחיו עם 2 מ-9 משלוש בלבד וגם 3 איבודים. גרין לא הצליח לשמור על קור רוחו ולמרות 12 אסיסטים ו-9 ריבאונדים לא נתן לקבוצתו את מה שהיא הייתה צריכה והוביל את רשימת המאבדים עם 4. איגודלה שזכה להרבה מחמאות ובצדק היה איום ונורא עם 1 מ-6 מהשדה וגם בהגנה התקשה להשפיע על המשחק. קאזינס היה מחריד ולא נראה שייך למעמד ואכן לא שיחק במחצית השנייה כמעט בכלל. מהספסל קר הצליח לקבל תרומה טובה מלוני אבל פחות או יותר זהו, והווריורס זקוקים נואשות לדוראנט.
בצד השני הכל היה קוואי לנארד שקלע לא פחות מ-36 והוסיף 4 חטיפות ו-12 ריבאונדים. איבקה עלה מהספסל נפלא ל-20 והיה האקס פקטור של טורונטו הלילה וסיאקאם הוסיף 19 משלו. גרין כצפוי היה גרוע מאוד הפעם וגם לאורי היה באחוזים איומים (1 מ-11 לשניהם יחד משלוש), אבל כאמור הרפטורס נהנו מערב מפוזר של הווריורס, ונתנו הגנה גדולה וקוואי אחד כדי להשיג את הניצחון.
Smiley
8 יונ 2019 06:47:58סדרת התוכניות של פייסבוק: Versus On Watch – ממשיכה לנחס…
.
שנה שעברה עשו על טום בריידי והבחור הפסיד בסופרבול. השנה עוקבים אחרי קארי והוא נמצא בפיגור 3:1 בגמר.
מנחם לס
8 יונ 2019 18:25:26אני ניכנס מאוחר כמובן אז אני מכניס את שני הסנט שלי כאן: הטיווי נתקע לי שוב ושוב בגלל סערת סשם בחווה, אך ממש שריתי קרו שלושה דברים, עם תוספת אחת:
1)קוואי חזר לשחק את משחקו הרגיל של קליעות נגד שומר במיד ריינג', ולא בנסיון פריצה לסל. הוא היה עצמו, וזה אומר הכל..
2)נדמה לי שקרי תמיד מצטיין כשהוא הסיכוי הרחרון והיחיד. ברגע שקליי לוקח פיקוד, רגש באחריות של קרי יורד, והוא הופך לשחקן די רגיל.
3) הגדולה של הרפטורס היא שכל ערב מתגלה כוכב אחר. הפעם זה הביה איבקה עם משחק התקפה והגנה מצויינים.
תוספת: קייל לאורי הוא תורם חשוב הרבה יותר מהסטטיסטיקה שלו. הוא הלוחם ללא חת שלא מוותר וגורם להרבה מהומות ובלבול. הוא האנדרייטד הגדול ביותר של סידרת הגמר. בלעדו טורונטו היתה 3-1 או 2-2, ולא 1-3
קליי
8 יונ 2019 06:51:17בינתיים דוראנט בחדר הלבשה: חבר'ה עוד משחק כזה ואני לוקח את עצמי לטורונטו
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:30:09הסדרה הזאת רק מדגישה שללא דוראנט לגולדן יש לפחות אליפות אחת פחות אם לא 2. דוראנט פשוט השחקן הכי טוב שם ובפער ענק. קרי זה נחמד אבל זה לא מהחומר של הסופר סטארים האמיתיים עם התרומה בשתי הצדדים.
נדב
8 יונ 2019 07:35:03בניגוד לשם שלך אתה נראה כמו אחד שמגיב בעקבות משחק אחד
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:42:22מה לא נכון במה שנכתב? הוא באמת שחקן טוב אבל כמו שאתה רואה, ללא סופר סטאר אמיתי ההישגים שחו פחות מרשימים
אש
8 יונ 2019 08:22:40אי אפשר לנצח בגמר שרק שני שחקנים מסוגלים לקלוע. ללא קשר כמה הם טובים. קצת פרופורציות – סטף במשחק רע סיים עם 27. בגמר הוא קולע קרוב ל33 למשחק. שחקן ענק.
מישהו
8 יונ 2019 12:40:04אל תשכח שאם לא היה דוראנט אז היו במקומו שניים שלושה שחקנים טובים שהיו מעבים את הסגל. זה לאו דווקא החיסרון של דוראנט אלא חוסר העומק בכללי שיש שם עכשיו, ובכלל בשלוש העונות האחרונות.
א.ב
8 יונ 2019 10:21:31כבר כתבתי וחוזר על זה – אי אפשר לשפוט קבוצה שאיבדה את דוראנט כמו קבוצה שמעולם לא היה לה דוראנט, כל הבניה של הקבוצה אחרת.
אי אפשר להסיק מהסדרה הזו שקארי לא יכול לקחת קבוצה כסטאר מוביל (כי הוא יכול).
נדב
8 יונ 2019 07:34:21👍
טייס אוטומטי
8 יונ 2019 08:08:38ענק
ישראל
8 יונ 2019 13:45:56חחח.
חגי "התותח" ניסני
8 יונ 2019 06:52:29תודה רבה דור.
קרי עם כמה שאני אוהב אותו פשוט נתן היום חתכת בעיטה באשכים למורשת שלו. הוא היה כל כך גרוע ולא נתן לקבוצה שלו את הסלים שהייתה חייבת כדי לרוץ ולפתוח פער או כדי לנשום כאשר הם ניסו לחזור. משחק 5 הולך להיות סופר מעניין ונראה מה ג"ס שלעולם אי אפשר להספיד אותם יתנו
.
טורנטו – זה מה שיפה בקבוצה עם עומק. כל פעם מישהו אחר מלבד קוואי נותן משחק גדול ומביא את הקבוצה שלו למרחק נגיעה מאליפות היום זה היה איבקה שסירב להחטיא וכמובן נתן הגנה מעולה. סיאקום היה בסך הכל ביום טוב מאוד וקוואי כמובן שהוא שם תמיד.
.
יללה טורנטו לכו ותביאו את האליפות הזו מגיע לכם כל כך
Smiley
8 יונ 2019 06:52:41איך לסכם את המשחק הזה: 37:21 ברבע השלישי לראפטורס. פשוט הגנה אינטנסיבית שהוציאה את הווריורס מהמשחק.
.
הווריורס פתחו דווקא טוב יותר מהראפטורס, אבל דקות לא טובות בסוף המחצית החזירו את הראפטורס למשחק. תומפסון היה טוב מאוד היום ולטעמי הווריורס לא שיחקו עליו מספיק.
השחקנים המשלימים של הווריורס לא רק שלא פוגעים אלא כבר מפחדים לזרוק ומכדררים את עצמם לדעת כדי לחפש את קארי/תומפסון..
.
הראפטורס הגיעו למפרץ ויוצאים עם שני ניצחונות, בדרך לאפשרות לגמור את זה בקנדה. המומנטום חזק איתם (לווריורס נותר להיאחז בחזרה של דוראנט על חמור לבן). נרס עשה עבודה מצויינת בהכנה וניהול הרוטציה. כל הסגל של הראפטורס משחק בביטחון יוצא מהכלל ומעל כולם קוואי, ה-FMVP ללא ספק עד עכשיו.
.
איזה סיפור מטורף זה מה שיוג'ירי עשה השנה. מינוי נרס כמאמן שנה ראשונה, ההימור על קוואי (וגרין, בשביל שלקוואי יהיה חבר…), ההבאה של גאסול… GM השנה ללא ספק
המשגיח
8 יונ 2019 07:00:54ראיתי כמעט כל דקה בסדרה, ואני עדיין בהלם.
וואו, זה היה ניצחון מרשים
נתן
8 יונ 2019 07:01:05הסיפור של הראפטורס זה קאווי. היה לו היום משחק ענק.
הוא החזיק אותם, עד שמישהו אחר יתעורר וגם יקלע. כשאיבקה התחיל לקלוע, קאווי עדיין היה טוב מאד, וכך המשחק הוכרע.
קאווי תמיד טוב בהגנה, וכך הוא נותן להם משחק מעולה משני צידי המגרש, וצ'אנס לנצח.
נתן גולד
8 יונ 2019 07:09:08קוואי אולי טוב בהגנה אבל הרפטורס מחביאים אותו בהגנה כל הסדרה הזאת כדי שיהיה לו כוחות להתקפה. הם מחביאים אותו על איגי או גרין. הוא עדיין עוזר בהגנה הקבוצתית ומחליף כשצריך אבל נראה שעדיין לנרס יש עוד קלף בשרוול והוא להשתמש במגן ה1*1 הטוב בליגה נגד שחקנים קצת יותר מאתגרים מאיגי וגרין(כמו שקרה בסדרה של מילווקי כשהוא שם אותו על יאניס).
נתן
8 יונ 2019 07:41:41הרבה מההגנה על קרי וקליי זו הגנה קבוצתית, כי הם כל הזמן משתמשים בחסימות. בזבוז לתת לקאווי לשמור עליהם רק כדי שבסוף יתקע בסוויץ' של השחקן החוסם.
נתן גולד
8 יונ 2019 09:15:52לאורי נגד קליי בהגנה זה מיסמאץ' שעלה לטורונטו המון נקודות במשחק הזה. אם אתה שם את קוואי על קרי, גרין על קליי ולאורי על איגי זה חלוקת הגנה הרבה יותר טובה לדעתי. חילופים יש תמיד אבל קוואי לא שומר על איגי כדי לקבל את קרי בחילוף. הוא שומר על איגי כדי שהוא לא יוציא כל כך הרבה אנרגיה בהגנה כדי שיישאר לו אנרגיה להתקפה.
אני מסכים בגדול עם הרעיון אבל לפעמים צריך לסגור את קרי וקליי ולא לאפשר להם מנוח במקרה כזה אם ונוליט לא משחק קוואי צריך לשמור את קרי וגרין את קליי. אם ונוליט משחק שקוואי ירוץ אחרי קליי.
נתן גולד
8 יונ 2019 07:06:04פשוט נהדר.
מת על קוואי ואני קרוב ללסלוח לו על כל הבלגן שנה שעברה. יוג'ירי יצא ענק. הימר על קוואי, ההימור הצליח וזה כבר לא משנה אם הוא עוזב או לא שנה הבאה(למה שהוא יעזוב בדיוק?). לאורי ניהל משחק מצויין ואיבאקה היה האקס פקטור.
לגבי הווריורס, קרי שיחק לא טוב יחסית לעצמו, יכול להיות שזו עייפות אבל אין תירוצים. חוץ מהרסע האחרון הוא היה בינוני. קליי היה נהדר ודוראנט היה חסר.
כל האוהדים של הווריורס שהיללו את גולדן סטייט ללא דוראנט עדיין חושבים שהם טובים יותר בלעדיו?
עכבר
8 יונ 2019 07:47:12אין לקוואי על מה להצטער לגבי שנה שעברה, היחידים שצריכים להצטער אלו הספרס שבוכים ויבכו על הטעות הזאת בעשור הקרוב.
לא טיפלו בו כמו שצריך מבחינה רפואית, אבל יותר חשוב זה שהספרס לא רצו לבנות את הקבוצה על קוואי כמתבקש שיש לך שחקן ענק כזה, הרווח כולו של טורונטו…
רבע ראשון 14 נק'
רבע שלישי 17 נק'
0!!! איבודים
המפתח לסדרה זה הרבע השלישי עד כה, טורונטו ובעיקר קוואי עושים עבודה מעולה ברבע השלישי ואפילו פותחים בו פער, קוואי עושה פה דברים שלא נראו בפיינלס הרבה זמן, הבחור כמעט ולא טועה, שינה את הדנא של מועדון, כיף גדול לראות!!
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
8 יונ 2019 07:06:07אם לא השלשה ההיא של איגי, יכול להיות שהיום היה נגמר בסוויפ….
עוד מישהו רוצה להגיד שדוראנט הוא לא השושלת, השחקן מס' 1, וה-FMVP הבלתי מעורער של שתי העונות הקודמות?
no funny shtuff
8 יונ 2019 07:28:47נכתב כבר בבלוג החי-
הדבר הטוב ביותר שקרה לפרנצ'ייז של גולדן סטייט זה ההפסד לקאבס ב-2016
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:34:34דוראנט זה האמא והאבא של השושלת ואני שמח מאוד שזה מוכח בסדרה הזאת. ללא דוראנט זאת קבוצה שניצחה את לברון ונגרים והפסידה סדרה ובדרך להפסיד עוד אחת. מ.ש.ל
אש
8 יונ 2019 08:26:25אני רוצה.
הממזר של סטוקטון
8 יונ 2019 07:14:39ה קיוTי-רקס מרחק משחק 1 מהמעמד של ג'ורג' סיינט פייר בקנדה.
.
הרבה הייטרים הולכים להצטער על האליפות הזו אם הקאפסנייק חותם, ופותח את הארנה בסאן פרנסיסקו..
תחשבו לטווח ארוך.
מנחם לס
8 יונ 2019 07:17:19אתה צודר סוטוקטון. אם הווריורס מפסידה, דוראנט נשאר להיות "המושיע והגואל שנישאר להציל סירה טובעת"
נתן גולד
8 יונ 2019 07:28:40אין לי מושג מה עובר לדוראנט בראש. אני לא חושב שהוא שוכח כל כך מהר את הזילזולים של האוהדים במה שהוא עשה בשביל הלוחמים. ואני חושב שהוא מבין שהווריורס הם הקבוצה של קרי ויישארו הקבוצה של קרי. מה הוא הולך לעשות עם הידע הזה אני לא יודע.
נדב
8 יונ 2019 07:38:16אם עכשיו הוא יחזור והם ינצחו זה יכול להשתנות לכך שהקבוצה תהיה 'של דוראנט'
אשך טמיר המקורי
8 יונ 2019 07:45:20הוא לא יישאר
ראס א שטן
8 יונ 2019 07:50:42חחחחח קאווי סיינט לאונרד
ראס א שטן
8 יונ 2019 07:51:42גולדן לטווח הארוך גמורה וזקנה גם עם גוראנט יש להם אולי עוד אליפות אחת איתו. קרי רק הילך ומזדקן כנל קליי שלא נדבר על שובע
אסף
8 יונ 2019 08:27:38אני חושב שבמקרה דוראנט יש הרבה דברים שאנחנו לא יודעים מאחורי הקלעים וביחסים בין הכוכבים שיהוו את המשקל הכי גדול בהחלטה שלו אם להשאר או לא.
הסיפור של הסדרה הזו עד כה היא ההגנה של הראפטורס שגם כך הייתה מצוינת אבל הרימה עוד שתי רמות לאורכה.
מדברים הרבה ובצדק על יוג'ירי – אני חושב שלאורך הסדרה הזו וגם מול מילווקי ברור מאוד המשמעות של ההחלטה שלו ללכת על גאסול באמצע העונה מבחינת מה שנותן בהגנה ובחוכמת המשחק שלו בסדרות הללו. אשכרה בעונה אחת יוג'ירי החליף דרוזדן אחד שלא הצליח לנצח פלייאופים
בקאווי +גאסול שהם שני שחקני מאני טיים מוכחים בעברם.
ג'ורג' עובדיה הסקרן
8 יונ 2019 14:25:37גאסול בא בעצם במקום ולנצ'ונאס הנשכח
מנחם לס
8 יונ 2019 07:16:10תודה דור. מלאת לי את החסר כשהטיווי כאן בחווה הפסיק לשדר יותר מאשר שידר. העיקר שראיתי את 5 הדקות האחרונות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 יונ 2019 07:21:40אחלה סיקור, תודה רבה דור.
.
לעולם לא נדע מה היה קורה אלמלא הפציעות, אבל לטורונטו מגיעות כל המחמאות על כך שהם לוקחים כל מה שהם יכולים, בלי היסוס, בלי התרגשות ועם המון אנרגיה. קבוצה למופת.
.
הלוחמים לא היו בשיאם הערב, חלקם בגלל הפציעות, ואין ספק שקשה לייצר משחק טוב כשאנשים נכנסים ויוצאים מהרוטציה כל שני וחמישי, אבל אני מרגיש שנפל דבר בליגה, ושהדומיננטיות המוחלטת שלהם עומדת להסתיים. הם ימשיכו להיות קבוצה מצוינת, אבל אחרי חמש שנים לערך אפשר לראות באופק ליגה תחרותית ופתוחה. חדשות מצוינות, שבוודאי ישפיעו גם על החלטות בפרי אייג'נסי – יש לא מעט קבוצות שיכולות להרגיש קונטנדריות בעולם ללא המפרצת. פילי, מילווקי, דנבר, בוסטון, הקליפרס ואולי גם הוייט-ווקרז. יהיה מעניין.
.
למיטב זכרוני לא היו טעויות שיפוט רבות או קריטיות והמשחק התנהל ללא הפרעה, כן ירבו.
.
בלי קשר לפציעות שלו, לפני ובמהלך השנה, אני לא בטוח שקאזינס מתאים לרמות האלו. עד השנה היה קשה לדעת מאחר ומעולם לא שיחק בהן, אבל אני לא חושב שאפשר להיות אופטימיים לגביו בהמשך הקריירה, וזה עלול להשפיע על החוזה העתידי שלו לא פחות מעניין הבריאות.
ג'ורג' עובדיה הסקרן
8 יונ 2019 14:29:36מה שלא יהיה קאזינס לא מקבל מקסימום מאף אחד
Ip
8 יונ 2019 07:25:27אם טורונטו זוכים האם הם מוזמנים לטראמפ או לג'אסטין טרודו?
כדור הרעם
8 יונ 2019 07:33:02ככל הנראה הסדרה הזו גמורה.
כואב לי על סטף קרי, שחקן אדיר! ולא מוערך. אני לא זוכר שאהבתי ככה שחקן בליגת ה-N.B.A, אני פשוט אוהב את הרקדן הזה, כל תזוזה שלו היא שירה בתנועה בעיניי, והוא משחק את זה יפה בלי אגרסיביות לא סבירה, בלי גוף של שחקן פוטבול.
לא עקבתי ככה אחרי שחקן מאז ימי אלן אייברסון העליזים בפילדלפיה.
הסדרה הזו תורמת חיזוק ענק לאתוס של חסידי דוראנט שהוא המושיע ובלעדיו הלוחמים לא היו זוכים ביותר מאליפות אחת.
אני ממשיך לעמוד מאחורי העמדה שלי שדוראנט רק הרס והורס ללוחמים.
מלכתחילה צירופו לקבוצה סימן את סופה של הקבוצה המופלאה הזו. לא מצרפים לקבוצה שהשיגה מאזן 79:3 שחקן בסדר גודל של דוראנט, בטח לא בגלל הפסד בסדרת גמר שנגרמה בגלל בעיית פציעות, זה מעביר מסר של חוסר אמון וחוסר מסוגלות בחברי הקבוצה.
מאז צירופו של דוראנט הקבוצה נעשתה כבדה מחשבתית, חסרת יצירתיות, חסרת תחושת צדק, עצלנית מחשבתית ומנטלית, גם עצלנית פיזית, הקבוצה הפכה לשמרנית, מקובעת, תהליכי ניוון החלו לכרסם בה.
מקבוצה קטנה ולוחמת שבתחבולות עשתה לה מלחמה היא הפכה לקבוצה כבדה ומסורבלת שמגבלות הכוח היכתה בפרצופה.
במקום לצרף את דוראנט היו צריכים להשקיע את הכסף שהשקיעו בו בהצערת והעמקת הצוות המשלים כדי להעמיק ולעבות את הרוטציה ואת הספסל.
חבל מאוד וברכות לטורנטו.
אגב, אני בכלל לא בטוח שאם דוראנט הסדרה הייתה נגמרת אחרת, אני זוכר את הסדרה בין הלוחמים לספרס, איך קוואי שיתק והעלים את דוראנט לפני שנפצע בגלל פצוליה.
נתן
8 יונ 2019 07:35:52סטף קרי לא מוערך?
נתנו לו שני אמ וי פי בלי הגנה.
כדור הרעם
8 יונ 2019 07:40:11כן, לא מוערך!
ביחס לשחקן במעמדו, הוא זוכה לחוסר הערכה ואף זלזול.
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:45:31ווטאבר, את הנרטיב המתבכיין הזה אי אפשר לנצח בהיגיון. סטף ענק ואדיר ועדיין אני מחליף את דוראנט בו בכל יום נתון. קל.
Ido
8 יונ 2019 10:00:47יום אסל יום בסל המן קראש שלך.
הוא לא בספירה של דוראנט לברון או קוואי שבאים כל יום לעבודה.
צביקה
8 יונ 2019 12:22:10לא מוערך??? אתה הזוי
מדובר באוברייטד הגדול בהיסטוריה
מדברים עליו כטופ 5 כל הזמנים כשהוא איפשהוא בין רג'י מילר לריי אלן….
מ
הוא שחקן בינוני לחלוטין וחוזר לממדיו האמיתיים עכשיו, קלעי טהור ומוכשר אבל לא מעבר לזה
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:37:45הרבה דיבורים ומעט עובדות. עם דראנט 2-2 בלי? 2-1 וה 1-3 בדרך.
כדור הרעם
8 יונ 2019 07:45:06עובדות נוספות: דוראנט ללא הלוחמים 0 אליפויות.
דוראנט עם הלוחמים 2 אליפויות.
הלוחמים ללא דוראנט אליפות אחת וזדרת גמר נוספת.
חובת ההוכחה על דוראנט לא פחות משעל הלוחמים.
כלל לא בטוח שדוראנט מסוגל להוביל קבוצה לבדו לאליפות.
קל יותר להיות שחקן ענק לצד קרי ותומפסון, ראה דריימונד גרין שלצידם נראה כמו סופרסטאר.
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:46:31אחלה צוות משלים ואחלה מאמן וקיבלת קבוצה מנצחת. לעומת קבוצה עם ראסל… להוסיף?
Ido
8 יונ 2019 10:03:31די עם השטויות האלו.
האליפות הושגה מול לברון בקבוצה פצועה וחבולה. שנה לאחר מכן הם הפסידו מול קליבלנד בריאה.
השנה ללא דוראנט הם שוב מפסידים מול טורונטו וקוואי פצוע. המסקנה הברורה זה שדוראנט הוא מ. שמעביר אותם את הקו.
מוש השור
8 יונ 2019 13:44:15כשיש הזדמנות לצרף שחקן כמו דוראנט, תמיד, בכל קבוצה, בכל זמן ובכל סיטואציה מצרפים אותו. מנג'ר שמפספס הזדמנות כזאת צריך לעמוד מול כיתת יורים.
קליי
8 יונ 2019 07:34:18הנטייה של השחקנים בווריורס לחפש כל הזמן את סטף וקליי כשיש להם זריקה פנויה פוגעת בהם. כשאיגי או גרין למשל מקבלים זריקה כזאת ולא זורקים זה מקל על ההגנה של הראפטורס להמר עליהם בהגנה. פעולות כאלה עולות להם ביוקר כשסטף לא מגיע למשחק או כשקליי פצוע. אני לא תופס משאר השחקנים קלעים גדולים אבל את משחק 2 למשל הווריורס ניצחו הרבה בזכות המחליפים שעלו וקלעו פה ושם בתורם וכמובן איגי שלקח זריקה גדולה
אחד שזוכר
8 יונ 2019 07:39:41אולי לא ראית את המשחק אבל הם זרקו והחטיאו
אש
8 יונ 2019 08:37:14בתחילת המשחק צעקתי כמה פעמים ״גרין – תזרוק לעזאזל. אתה כל כך פנוי!״. לקראת סוף המשחק הוא זרק עוד לבנה והבן שלי בן ה 7 אמר ״אולי עדיף שהוא לא יזרוק.״
בתחילת הקריירה היה נראה שגרין משתפר משלוש אבל עכשיו זה די ברור שאי אפשר לסמוך עליו לקלוע גם שהוא פנוי. בעיקר בפלייאוף.
מנ
8 יונ 2019 07:36:13אם טורונטו מנצחת (וזה עדיין אם גדול – בכל זאת, טורונטו), סחתן על הדרך
לנצח את גולדן, מילווקי ופילדלפיה, הקבוצות מס' 1, 2 ו-4 העונה בליגה
ועוד משהו – ג'יימס הארדן ויוסטון רק יכולים לתפוס את הראש, על ההחמצה שנה שעברה, ובמיוחד השנה בלי דוראנט בסוף משחק 5 ובמשחק 6…
החמצה בלתי חוזרת – שנה הבאה כל הקלפים יתחלקו לגמרי אחרת, ויוסטון תהיה אחרונה בתור לקבל שאריות, אם בכלל
נדב
8 יונ 2019 07:39:09👍
ג'ורג' עובדיה הסקרן
8 יונ 2019 14:34:26רווח נקי של כולנו שיוסטון לא בגמר. כדורסל מזעזע בממדים היסטוריים.
אשך טמיר המקורי
8 יונ 2019 07:42:33תודה על הסיקור המצוין
ראס א שטן
8 יונ 2019 07:55:14כבוד לטורנטו לא האמנתי בהם גם עם כל הפציעות אבל זה לא הפתיע אותי שהם ניצחו. קאווי שיחק וכרגע מתיישב על כס השחקן הטוב בעולם. הוא מדהים
Yaniv Knoll
8 יונ 2019 08:05:29הסדרה רחוקה מלהסתיים.
לב האלופים של קרי וגרין יסחוב אותם לפחות למשחק 7.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 08:05:40אין לי מושג מה יקרה בהמשך.
דוראנט יחזור?
נזכה לראות שוב 2016?
או שאולי טורונטו ישימו סימן קריאה על מגמה שמתחילה להראות אמתית –
5 – 1 לטורונטו על גולדן סטייט העונה. 3 – 0 בגולדן סטייט
(מתוך 6 המשחקים, דוראנט לא שיחק ב-4, קרי ב-1, קליי ב-1, וקאוויי ב-1).
.
דבר אחד בטוח –
מגיעה לך תודה ענקית, דור. על עונה של סיקורים. ולא סתם סיקורים,
סיקורים בשבת בבוקר.
מוקדם בשבת בבוקר.
סחתיין!
ושוב מזל טוב.
פאקו
8 יונ 2019 08:13:09מצויין דור, תודה רבה. פעמי ההיסטוריה.
טייס אוטומטי
8 יונ 2019 08:14:38אחלה סיקור, תודה רבה
מקווה שיגמר במשחק הבא כבר
Ip
8 יונ 2019 08:21:55אשמח למחשבות איפה הטרייד על קוואי ממוקם ברשימת הטריידים הגדולים. אם הוא מביא אליפות, ובטח אם יחתום שם חוזה חדש, הוא בהחלט גבוה ברשימה.
מי עוד שם?
אסף
8 יונ 2019 08:30:27אם יחתום מחדש זה שם אותו מאוד גבוה ברשימה…
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 08:35:20נשאר/לא נשאר, זו שאלה מכרעת.
וצריך גם לקחת בחשבון שהאליפות עדיין לא סגורה.
.
אבל,
טריידים גדולים ששווים אליפות/אליפויות:
רשימת הכוכבים הגדולים (כאלו שהיו ברשימה הקצרה ל-MVP בקבוצתם החדשה) שעברו בטרייד "אמתי" (לא כמו ג'יימס להיט), היא קצרה למדי.
אני זוכר את שאקיל להיט,
מוזס מלון לסיקסרס,
קווין גארנט לסלטיקס.
.
יש גם אולסטארים שעברו ונתנו תרומה מכרעת לאליפות/אליפויות:
רודמן לבולס,
ריי אלן לסלטיקס,
ראשיד וואלאס לפיסטונס,
איגודאלה ובוגוט לגולדן סטייט.
.
אז כן, אליפות בהחלט תציב את הטרייד על קאוויי גבוה ברשימה. על אחת כמה וכמה אם יישאר בקבוצה.
מנחם לס
8 יונ 2019 18:33:20קרים ממילווקי ללייקרס, מעבר שיצר הסטוריה שלמה
טיג זריקה חשודה
8 יונ 2019 08:30:07תודה על הסיקור המצויין דור ומזל טוב.
אני מחכה לנתונים המגניבים על המאזן של המזרח מול המערב ואיך המזרח תמיד חלש,למרות שכולם יודעים שפילי מילווקי טורונטו ואפילו בוסטון מנגבות כל אחת מן הקבוצות במערב כולל יוסטון וכולל גולדן סטייט בלי דורנאט.
…..
נתחיל מסטף שפשוט לא יכול לסחוב את הקבוצה ברגעים הבאמת באמת חשובים,דוראנט הציל אותו ב2017 ו2018,הפציעות כל הפלייאוף ב2015 הצילו אותו,ב2016 הוא שוב נראה חסר אונים,חלשלוש כזה מול לברון שחסם אותו והשפיל אותו,סטף מדהים ובאמת שאין שחקן שיותר כיף לראות בליגה ממנו,אבל זאת ליגה שנשלטת ע"י שחקני כנף.
…..
נק' אחרונה לגבי סטף היא ההגנה שלו שפעם עוד הייתה סבירה,ואני בעצמי טענתי שההגנה שלו אפילו טובה לפעמיים,אבל השנה ובפלייאוף הזה ההגנה שלו על גבול השערורייתית,אפילו הארדן נראה פתאום כמו שחקן הגנה לגיטימי לעומתו.
…………
נמשיך בדריימונד"שחקן ההגנה הכי טוב אי פעם" גרין, בדיחה פשוט בדיחה, אתם חושבים שהורפוד לדוגמא לא יכול היה לתת 10 אסיסטים למשחק אם הוא היה משחק עם סטף וקליי? במיוחד שהם שחקנים שלא צריכים את הכדור בידיים למשך 20 שניות מההתקפה. לסיים משחק עם 6 נק'!!!! אולסטאר עלאק.
גרין מרוויח מהשיטה ובכל קבוצה אחרת הוא היה נחשף,טכניקת סיום לקוייה וקליעה שלא קיימת בעליל בהתקפה,בצד ההגנתי הוא חי על הרפרטואר של העבר,קצת כמו קוואי,אבל קוואי היה בשתי רמות שחקן הגנה טוב ממנו ועדיין נותן מידי פעם ניצוצות.
גרין כמו שטענתי הוא שחקן הגנה קבוצתי מצויין,אבל שומר 1 על 1 בינוני מינוס, סיאקם איבקה גאסול פשוט מחסלים אותו, זה עצוב לראות קצת,והירידה ביכולת שלו בהגנה גוררת את כל ההגנה של גולדן סטייט למטה.
……….
לגבי דוראנט,החיסרון שלו הוא גדול לא רק בגלל הנק' והלחץ שהוא היה מוריד מסטף וקליי, אלא גם בגלל שהוא היה גורם לקוואי לעבוד בהגנה ולהתיש אותו ככה שההתקפה של קוואי הייתה נפגעת,במקום זה קוואי שומר על איגי ונח בהגנה וגם יכול להשאיר את איגי חופשי ולעזור לסגור על סטף וקליי.
טיג זריקה חשודה
8 יונ 2019 08:51:39טעות שלי הוא סיים עם 10!!!! נק' מדהימות. 4 מתוכם מהקו.
ראס א שטן
8 יונ 2019 12:57:16דריימונד לא רק אולסטאר אלא שחן טופ 20 בליגה חחח
הדברים היחדים שדריימונד טופ 20 בליגה זה עזרה בהגנה קבוצתית, טראש טוק ופציעות אשכים
מוש השור
8 יונ 2019 13:49:30קאווי בסדרה שעברה נתן תצוגת הגנה מופתית על יאניס, לדעתי הוא סוחב פציעה טורדנית ביותר ולא יכול לשלוט בשני צידי המגרש. למזלה של טורונטו, גם בלעדיו הם קבוצת הגנה אדירה, אז מחביאים אותו קצת. אין קשר לניצוצות של הגנה.
טיג זריקה חשודה
8 יונ 2019 15:02:18לא מסכים כל כך,כן הוא עשה הגנה טובה,אבל זה בעיקר התוכנית ההגנתית של נארס,כל פעם להביא דאבל על יאניס,אם בלדסו או מירוטיץ לא קולעים ב18% מהשלוש טורונטו כבר בבית בסוויפ או בחמישה משחקים, הסיבה היחידה שהם יכלו להביא על יאניס דאבל זה כי בלדסו נהפך לפח בפלייאוף, אחוז הקליעות החופשיות שמילווקי החטיאו בגמר המזרח היה פשוט שערורייתי.
ולגבי ההגנה שלו בכללי כל השנה הוא מחפף,אני יודע למה הוא מסוגל מימי הספרס,אולי זה בגלל הפציעה אבל הוא דומה לשחקן ההגנתי מלפני שנתיים שלוש,עדיין יש לו הבזקים של כמה דקות אבל זה לא אותו דבר.
מוש השור
8 יונ 2019 17:09:51כנראה שנסכים לא להסכים 😊, אבל האימה שאחזה ביאניס כל פעם שהוא ראה את קוואי מולו לא משקרת..
Adisu33
8 יונ 2019 08:36:40לאורי אומנם היה נורא בצד של לשים את הכדור בסל אבל עשה דברים חשובים מלבד לקלוע.
לדעתי הוא היה מצויין במחצית השנייה.
.
וקוואי זה פשוט ללקק את האצבעות,פשוט סייבורג משופר!
Berch
8 יונ 2019 08:50:31סיקור משובח
גם אני לצערי מרגיש שדוראנט הולך לעבור לטורונטו אם הם יקחו אליפות.
אני מאמין שזה לא יקרה.
אבל מראה מה המחשבה…..
דוראנט לניקס !!!
🙂
Benjo
8 יונ 2019 09:01:12סיקור מצוין תודה דור. טורונטו לקחו את זה בזכות ופשוט מגיע להם ללא קשר לפציעות או לא.נדרך שהם עברו עד האליפות הזאת שזכו בה (לדעתי בכל מקרה גם אם דוראנט יחזור) היא מרשימה ביותר פילי הבאקס ועכשיו הלוחמים. שישמחו כי פשוט מגיע להם. אני לא מת על הסגנון שלהם אבל הוא יעיל להפליא.
זה לא מוריד כלום מסטף הם בגמר בזכותו הסגל שם באמת מזדקן ודוראנט כמובן שהיה הכרחי. הוא בסהכ היחיד שנכח לאורך כל הסדרה הזאת לדעתי הערב היה פשוט עייף מהמאץ האדיר שנתן במשחק הקודם אפשר היה להבחין בזה בקלות.
יאללה שיהיה בהצלחה לטורנטו שנה הבאה דוראנט כבר לא יהיה שם והליגה תפתח לשמחת כולם. היתה אחלה עונה.
תודה דור
אש
8 יונ 2019 09:10:56טורונטו משחקים עם בטחון ומקבלים תרומה מהרבה שחקנים. קוואי משחק נהדר. הם מצליחים לבלום כמעט כל ריצה של גולדן סטייט (חוץ מבמשחק 2) עם שלשה או סל חשוב. כל משחק מישהו אחר הוא האקס פקטור. משחקים כמו אלופים.
בצד השני די ברור שאי אפשר לזכות באליפות שרק שני שחקנים קולעים. גולדן סטייט הימרו על סגל קצר בלי שום כוח אש מלבד דוראנט, קרי וקליי ועכשיו שדוראנט בחוץ הם משלמים על ההימור. אנשים שוכחים שלפני דוראנט היה את בארנס בחמישייה שנתן 15 נקודות וגם תמיד היו כמה שחקנים מהספסל עם יכולת לצבור נקודות מהר. הסגל הנוכחי ללא דוראנט פחות עמוק בצורה משמעותית מהסגל שהפסיד ללברון.
כדור הרעם
8 יונ 2019 11:13:34סוף סוף מישהו רואה את התמונה די כמוני.
ההימור של הלוחמים היה מוטעה, במקום להביא דוראנט היו צריכים להשקיע בהארכת, הצערת והעמקת הסגל ובבניית כוח אש מגוון ורחב יותר לצד קרי וקליי.
המוהל
8 יונ 2019 09:21:00שני שאלות שכל אוהד כדורסל צריך לשאול את עצמו הבוקר: א. מה אם קיי די לא היה מצטרף? ב. מה אם קאווי לא היה נפצע בגמר 17'? לדעתי ג"ס לא הייתה זוכה בשני האליפויות האחרונות שלה ללא קיי די, למרות שלגבי גמר מערב 17' אני עדיין בדעה שגולדן מנצחת גם אם הסדרה הייתה מתארכת
המוהל
8 יונ 2019 09:22:35ועוד דבר: בפעם המיליון, הדרך הנכונה לעצור את גולדן היא הגנה. לברון ולו בגמר 17' היו אידיוטים גמורים כשחשבו שאפשר להחליף סלים מול גולדן
המוהל
8 יונ 2019 09:25:25וטוב עשה קאווי שעזב את הספרס- עד שעזב אנשים כל הסבירו שהוא רק בורג במערכת ושהוא לא כזה סופרסטאר (גם דוראנט אמר עליו משהו דומה). רק בפלייאוף הנוכחי אנשים מתחילים להעריך באמת מי זה השחקן המדהים הזה, שפופ חייב לו אליפות ולא להיפך
אשך טמיר המקורי
8 יונ 2019 10:45:13לא נכון, כולם בספרס ידעו בדיוק מה הוא שווה ופופ בנה סביבו את כל השיטה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 יונ 2019 14:15:19ערב הסדרה מול הלוחמים ב-2017 פופ אמר ש"אובייסלי, לדעתי קוואי לאונרד הוא שחקן הטו-ווי הטוב בעולם כיום", וזה כשבצד השני משחקים סטף ודוראנט, וכשלברון בשיאו. קשה לי לחשוב על אינדורסמנט יותר מרשים מזה.
ג'ון בראון
8 יונ 2019 16:29:31אשך ומאנו- אני לא אומר שפופ לא העריך אותו. אני אומר שמחוץ לספרס לא העריכו אותו. ספציפית אני זוכר התבטאות של דוראנט, מניח שהיו עוד כאלה
המוהל
8 יונ 2019 09:28:54וייתכן שגולדן תהיה השושלת השלישית שקאווי מפרק: ההיט ב2014, הספרס ועכשיו המפלצת מהמפרץ
Ido
8 יונ 2019 10:16:10נייס
שחר אלוני
8 יונ 2019 09:33:05טורונטו מנצחים על הגנה
גולדן ללא דוראנט לא יותר טובה מעוד 5 קבוצות בליגה.
אם דוראנט חוזר יש ללוחמים סיכוי קטן
בלעדיו זה לא כוחות, האמת שזה היה יכול היות 4-0 די בקלות
**
הכל התחיל מהשמטת 30 הפרש מול הקליפרס, התחיל שם אפקט דומינו שיצר את העומס והפציעות (סדרה של 4-0 הלכה ל 6 משחקים)
דה שוט
8 יונ 2019 11:10:09+ 100
הבחנה מעולה!
דוראנט נפצע בגלל עומס שנוצר ממאבקים קשים מתחת לסל נגד גבוהי הקליפרס. זה מאמץ אנ-אירובי חריג (מאבקים מתחת לסל).
מדהים איך בסוף תמיד נופלים על שאננות.
ג'ורג'
8 יונ 2019 09:35:37סיקור מעולה.
חברים, כל הספקולציות על ההרכב של הלוחמים לא רלוונטיות, דוראנט או בלי דוראנט, בואו נפנים – הכל תלוי בקוואי.
עידן
8 יונ 2019 09:37:32כל הכבוד לטורונטו.אם דוראנט היה בריא טורונטו היו לוקחים אליפות ב 6 משחקים עכשיו כנראה יקחו ב 5
טורונטו גם בעונה הרגילה עם דוראנט ניצחה את הווריירס וגם במשחק השני בלי קוואי ניצחו את הווריירס.
קבוצה עמוקה הגנתית והתקפית שחסרה גם את אוונובי שהיה נותן מנוחה לקוואי וסיאקם.
באחד מהשרשורים בתחילת הפלייאוף כתבתי שקוואי הולך לקחת אליפות שנייה בקבוצה שנייה ואז יעבור לקליפרס כדי לקחת אליפות שלישית בקבוצה שלישית(שוב פעם בקבוצה בלי אליפות ברזומה כמו טורונטו)
אסף
8 יונ 2019 09:37:47https://twitter.com/ESPNStatsInfo/status/1137208781652275201?s=19
נתון מעניין על ההבדל בקליעה של הזריקות הפתוחות של טורונטו במחצית השנייה לעומת הראשונה. אומר גם משהו על ההגנה של הלוחמים שאפשרה כל כך הרבה כאלה .
סטפאני
8 יונ 2019 09:40:10"העייפות של קרי, "
פיפי
דור בלוך הכתב הכי מצחיק בהופס.
קוואי היה יותר טוב ב-2017 וגם לברון היה מנצח ב-2015 בלי חצי סגל פצוע.
trusttheprocess
8 יונ 2019 09:40:11זה די ברור שגמר ה NBA האמיתי היה טורונטו-פילדלפיה
האליפות הצפויה של הראפטורס תגרום לקוואי לחתום מחדש וגם תשכנע את באטלר והאריס שפילי מאד קרובה לאליפות , אני מעריך שדוראנט יעזוב ושלוש הקבוצות הכי טובות בליגה יהיו טורונטו, פילדלפיה ומילווקי בהנחה שכל קבוצה מחתימה את הפרי אייג'נטס שלה ופילי יבנו ספסל הרבה יותר טוב כולל סנטר מחליף ורכז מחליף מה שלא היה להם השנה
נתן גולד
8 יונ 2019 17:25:49אם כבר טורונטו מילווקי. וגם אז קשה לזלזל באלופה בשנתיים האחרונות
עידן
8 יונ 2019 09:41:11ועוד דבר אחרון.יוגירי המנג’ר הכי טוב בנבא.
גם בחילופי המאמנים וגם לקבל את קוואי וגרין על דרוזן ופלוטל.גם אם קוואי יעזוב זה לא משנה.מעבר לאליפות היסטורית הם היו מטרידים את דרוזן בכל מקרה אחרי עוד כישלון גם העונה
סטפאני
8 יונ 2019 09:46:51נותנים את הקרדיט לבנאדם הכי לא קשור.
גרג פופוביץ' האחראי הבלעדי לאליפות הזאת אחרי הפציעה של דוראנט.
עידן
8 יונ 2019 09:56:00בקשר לדוראנט מקווה שהפיינלס האלו יגרמו לו להישאר ולחתום ל 4 שנים.הסיכוי היום יותר גדול ממה שהיה לפני שבועיים.עדיין לדעתי פחות מ 50 אחוז.
הווריירס גם איתו לא יהיו דומיננטיים כמו בעבר כי יש כוחות עולים בליגה והם באים מכיוון מזרח אבל אני מאמין שאם יחתום ל 4 שנים עדיין יש לווריירס איתו עוד 2 אליפויות בקנה.ההפסד בגמר 2016 הביא את דוראנט.מקווה שההפסד ב 2019 ישאיר אותו איכשהו.
הווריירס סיפקו לי 5 שנים של קסם והנאה.מעולם לא נהניתי כך מכדורסל וגם בשנים הבאות גם בלי דוראנט אמשיך להנות מהם גם אם זה לא יסתיים באליפויות.היופי האסתטיקה הפרגון הקליעה גרמו לי להתרגשות כל התקופה הזאת.
אז מזל טוב לטורונטו אלופה ראויה וסוף סוף קצת נחת לקנדים אבל תודה לווריירס על שנים של חוויה והמשך לשנים הבאות גם אם לא יהיו אליפויות.
סטף כנראה לא יכול(גם מבחינה גופנית) להיות מה שרציתי שיהיה אבל זה לא מוריד כהוא זה מהאהבה שלי אליו ומההתרגשויות שגרם לי לקפוץ כמו משוגע במשך 5 שנים ב 6 בבוקר.
השלישייה סטף-קליי-דריי צריכים להישאר עד סוף הקריירה שלהם בווריירס.יש לי אהבה עצומה לשלושתם.מקווה שדוראנט יחליט להישאר איתם בקיץ אבל גם אם לא אני אהיה בעדו איפה שלא ישחק(ניקס קליפרס)כי גם אותו אני אוהב מאד
עידו גילרי
8 יונ 2019 10:07:24צריך לשים לרגע את הווריורס בצד ולתת לראפטורס את כל הכבוד המגיע על איך שהם משחקים כקבוצה בשני צידי המגרש בסדרה הזו. קאווי ענק אבל הוא לא היה יכול לעשות את זה ללא המשחק המאד סבלני שלהם גם בהנעת הכדור בהתקפה וגם ברוטציות בהגנה. מגיע גם המון קרדיט לניק נרס על איך שהוא שומר אותם מפוקסים
החייבים לשמור על אותה רמת ריכוז ואינטנסיביות כדי להשלים את אחת האליפויות המהנות והמשמחות בתולדות הליגה.
מבין קטן
8 יונ 2019 10:39:53וואוו, מדהים איך אנשים לא משנים פוזיציה למרות שהמציאות ברורה כשמש…
הדיבורים כאן שגם עם דוראנט טורונטו מנצחים פשוט מגוחכים. רואים שללוחמים חסר שחקן איזו מטורף שיכול לשים את הכדור לסל, ודוראנט הוכיח שהוא די טוב בזה…
במשך שלוש שנים נכתב כאן שחור על גבי לבן –
1. במשחקים קשים בפלייאוף הכדורסל היפה של הלוחמים של רלוונטי כי השמירה מתהדקת.
2. קרי נעלם המשחקי הגמר ולא יכול לסחוב קבוצה עליו. משחקי הגמר מדגישים את התלות שלו בתרגילי הקבוצה ואת חוסר חוסנו הפיזי. לכן הוא חווה ירידה דרמטית בביצועים (אחוזים מהשדה, טרו שוטינג מה שתרצו) בגמר.
3. דוראנט שחקן על שפורח בדיוק בסיטואציות שקרי נכשל – קטן עליו משחקים פיזיים והגנות חזקות, והוא רק משפר את ביצועיו בפיינלס.
4. בלי דוראנט, סטף והלוחמים היו אפיזודה קצרה וחולפת.
אלו אינן דיעות כי אם עובדות. עובדות שלא תשתנננה גם אם בדרך נס הלוחמים יחזרו, כי טורונטו קבוצה מוגבלת התקפית. כל מי שרואה את הפיינלס הזה אמור להבין שאין כאן התעלות מטורפת של טורונטו, כי אם חולשה מבנית של הלוחמים עליה דיברנו וכתבנו לפני הגמר הנוכחי.
מבין קטן
8 יונ 2019 10:42:25של=לא
חבל שדה שוט נעלם, הוא מסביר את הטענות טוב ממני
דה שוט
8 יונ 2019 13:52:51לא נעלם, בנסיעה ועוקב מרחוק, מסכים עם כל מילה שלך, בעיקר בנוגע ליכולת של דוראנט להתעלות כשהמשחקים נהיים פיזיים וחשובים. בגדול, קשה לי להתחבר רגשית כשהוא בחוץ.
דבר נוסף – אף אחד לא אמר מילה על התרומה של דוראנט בהגנה – לא בטוח שקאוואי היה חוגג עליו כפי שהוא עושה עד כה בסדרה הזאת.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 11:14:20אין לי מושג מה היה קורה אם דוראנט היה משחק בסדרה.
כשחושבים על זה, אין לי מושג מה יהיה בסדרה (2016 זה לא כל כך ממזמן).
.
בדבר אחד אני כן בטוח –
טורונטו פגשו השנה את גולדן סטייט פעמיים בעונה הרגילה, והם ניצחו ב-2 המשחקים.
פעם אחת בטורונטו, גולדן סטייט היו ללא קרי.
פעם אחת במפרץ, טורונטו היו ללא קאוויי.
דוראנט שיחק ב-2 המשחקים. טורונטו ניצחו ב-2 המשחקים.
.
כל זה לא משנה את העובדה שדוראנט שחקן מהטובים שבנמצא. סקורר מהגדולים שהמשחק ראה.
גם לא את דעתי שניצחון/הפסד בסדרה הם לא המדד לגדולתו של שחקן כזה או אחר.
להזכיר את 2012?
על פניו, הת'אנדר הפסידו 1 – 4 בסדרה בה הביתיות הייתה שלהם.
האם "ערכו" של דוראנט פוחת בגלל הסדרה הזו?
ברור שלא.
דוראנט נתן סדרה מדהימה. הוא קלע באחוזים בלתי נתפסים באותו פיינלס (אם אני זוכר נכון, זה היה משהו כמו 30 וקצת נקודות ב-60 וקצת אחוז אפקטיבי בלתי נתפסים). זה פשוט לא הספיק.
רק להזכיר –
קרי הוא הקלע הבולט עד כה בפיינלס. הוא קולע 32.8 נקודות במשחק ב-51% אפקטיבי. זה מרשים למדי.
וזה מול ההגנה המרשימה למדי של טורונטו.
מבין קטן
8 יונ 2019 11:25:16לדעתי ועם הרבה כבוד להוציא מהנפתלין את 2012 זה קצת מגוחך. דוראנט לקח קבוצה צעירה על גבו להישג מדהים ועם תצוגות אישיות נהדרות.
בשלוש השנים האחרונות, כשהם בשיאם, קרי יורד דרמטית בטרו שוטינג בפיינלס לעומת העונה הרגילה, בעוד דוראנט עולה דרמטית. יש את כל הנתונים בהרחבה בתגובה שלי למעורב האחרון של מנחם.
זה גם תקף במבחן העין, סטף לא שם סל כשצריך בפיינלס אלא בעיקר בגארבג' טיים.
זה הגיוני שסטף יתקשה מול שמירה הדוקה כי הוא חלש פיזית וכי הוא חייב תרגילים קבוצתיים מורכבים כדי להשתחרר לזריקה. ראינו את זה בפיינלס 2016 מול קליבלנד, ואנו רואים את זה כיום מול קבוצה פחות טובה.
אגב דוראנט, הוא אולי קאפקייק אבל לא מטומטם. הוא רואה ושומע שהקבוצה של קרי והתגובות הקיצוניות של "כדור הרעם" שלנו נראות כלקוחות ישירות מבסיס האוהדים באוקלנד (תיכנסו למשל לאתר golden state of mind). לכן, הוא לא יישאר אלא אם יהיה שינוי קיצוני בלוחמים, טרייד על דריימונד גרין בתור התחלה.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 11:34:47דווקא 2012 היא דוגמה נהדרת. לעד כמה דוראנט שחקן ענק.
.
קרי קולע השנה בפיינלס 32.8 נקודות למשחק. אין דרך להציג את זה כ-"כישלון", לא כאשר זה הגובה של רמת הקושי. לא כאשר יש לו 51% אפקטיבי.
מה לעשות, אחוז אפקטיבי, הוא גם פונקציה של רמת קושי. רמת הקושי שנדרשת השנה מקרי לא מזכירה את רמת הקושי שנדרשה מדוראנט בשנתיים האחרונות בפיינלס. אם אתה מחפש סדרה להשוואה, אז גמר המערב ב-2016 זו דוגמה טובה יותר –
באותה סדרה היו לדוראנט 30 נקודות ב-45.6% אפקטיבי. לקרי, דרך אגב, היו באותה סדרה 27.9 נקודות ב-56% אפקטיבי.
מבין קטן
8 יונ 2019 11:37:58נסכים לא להסכים…
עוד דבר שלמדנו השנה הוא שדוראנט עילוי שהצליח לסחוב קבוצה לא מתפקדת כמו אוקייסי להישגים שסחב.
מול הלוחמים בשיאם הוא הגיע עם ווסטבריק, הסופרסטאר הכי לא יעיל בנבא ואנדרה רוברסון. אה ושכחתי את דיון וויטרס…
תחליף את דוראנט בקרי באוקלהומה פחות טובים מניו אורלינס של היום…
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 11:57:02אין לי בעיה עם דעתך שדוראנט שחקן ענק. הכי גדול.
הרי זו שאלה כל כך סובייקטיבית. ברמות האלו, שחקני הטופ מביאים כל אחד ערך מוסף משלו. ובסופו של יום מדובר בשאלה של תעדוף.
.
לשורה התחתונה שלך אני ממש לא מסכים. קרי היה מצליח בת'אנדר לא פחות מדוראנט (לדעתי). ההבדל המרכזי הוא שבמקרה שכזה זה היה ווסטברוק שעובר לקבוצה אחרת, ואנחנו היינו זוכים לראות את הצמד הארדן + קרי.
(פנטזי בסקטבול. תרתי משמע…)
דה שוט
8 יונ 2019 14:02:50גיא אני תמיד מעריך את דעתך אבל זה רק מחזק את ההבנה שלי לתסכול של מבין קטן (גדול).
אנשים רציניים שמבינים כדורסל לא מעריכים נכון את דוראנט – לדעתי הוא ברמה אחת מעל הליגה, אני לא רואה איך אפשר לעבור אותו, ב-2016 עברו אותו רק באמצעות ליקוי מאורות נדיר שלא יחזור. ב-2012 הוא היה ילד, מאז הוא התפתח וכיום הוא תעודת ביטוח – למעט פציעות. לצערנו – הוא נפצע לא מעט בקריירה, השנה זה קרה בגלל עומס. בלעדיו לא בטוח שהלוחמים היו עוברים את הקליפרס.
היחידי שהשפיע על המשחק כמוהו בדורו היה ג'יימס, קאוואי כבר בדרך. הסגנון והעמדה של שלושתם די דומים.
ברוך רובין
8 יונ 2019 14:46:38דה שוט דוראנט 10-11 שנים בליגה לקח אליפות רק עם האמא של הסופרטימס והמהלך הפחדני בהיסטוריה, לבד הוא לא יכול לסחוב קבוצה לאליפות, הוא בדיוק אותו שחקן של אוקלהומה רק שבמקום ראס האהבל היה לידו שניים מהצלפים הטובים בהיסטוריה . אליפות של קוואי גדולה משמעותית מכל אליפות של דוראנט ולברון.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 15:11:03אני מכבד את דעתך, דה שוט.
אין בכלל שאלה שיש לדוראנט קייס רציני לטיעון "מס' 1".
.
כמובן, שזו שאלה של טעם אישי, פרספקטיבה, ותעדוף.
לטעמי, השנה השחקן מס' 1 בליגה היה יאניס. ובכללי, השחקן המשפיע ביותר, זה שמסוגל להעלות את רמתו לתקרה הגבוהה ביותר, הוא (כבר יותר מעשור) לברון.
.
(שלא ישתמע מדברי שאני חושב שהשנה לברון צריך להיות בדיון כלשהו על זהות ה-MVP, או על ALL NBA חמישייה ראשונה או שנייה)
מעין
8 יונ 2019 16:28:54לא צריך ללכת רחוק, מספיק לראות את הוידאו מהאימונים של נבחרת ארה"ב כשהשחקנים עושים אחד על אחד. כל הגדולים שם – ווסטברוק, הארדן, קרי (אם אני לא טועה) ו.. דוראנט.
מיותר לציין שדוראנט פשוט מעיף אותם כמו זבובים אחד אחד איזה 10-15 משחקים עד שמגיע אחד שבפוקס מצליח לנצח אותו, ובסיבוב הבא כשדוראנט נכנס הוא לוקח שוב עוד 10-15 סיבובים ברצף.
כמה רמות מעל הליגה ביי פר.
דה שוט
8 יונ 2019 17:31:02ברוך – תבדוק כל מקרה לגופו, היו פציעות שלו ושל ראס ושל איבקה והיה את משחק 6 ההוא, כשכולם בריאים הוא שולט ושלט (ניצח את ס"א ללא ביתיות וכמעט את 73:9), לברון שיחק עם סופרטימס, קאוואי מנצח עכשיו שליש קבוצה.
גיא – מסכים שהקייס של לברון טוב יותר, ממש במעט, לדוראנט יש עוד זמן. לגבי יאניס – לא בדיון, אין קליעה והצליח ואין גמר עם יתרון ביתיות.
מעין – כל מילה.
הלוואי שדוראנט יחזור מחרתיים, הכל משעמם בלעדיו
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 18:36:36דה שוט,
אתה צפית בפיינלס של 2016?
קיירי + לברון, זה לא סופרטים. זה צמד שחקנים גדולים.
הצמד קלעו 58% מהנק' של הקבוצה. הבא בתור ברשימה קלעו 10.6 (ג'יי אר) ו-10.3 (TT), חוץ מהם לא היה שחקן בדאבל פיגרס.
סופרטים זו מיאמי של 12' – 13'. או גולדן של השנתיים שעברו.
.
"קאוויי מנצח שליש קבוצה".
ראית את המשחק האחרון? קליי? שיחק. קרי? שיחק. גרין? שיחק. איגודאלה? שיחק. קאזינס? שיחק. לוני? שיחק.
מצטער, זה קצת יותר מ-"שליש קבוצה". זה ההרכב שעשה 5 – 0 על יוסטון ופורטלנד.
.
"כשכולם בריאים הוא שולט ושלט."
לא בטוח. ההפסד מיתרון 3 – 1 ב-2016, לא מעט עליו.
ב-2012, הוא אכן היה נפלא (בקנה מידה היסטורי). זה לא הספיק לשליטה כלשהי.
.
או, סוף סוף נקודה עמה אין לי מחלוקת אתך –
"הלוואי שדוראנט יחזור מחרתיים"
.
דה שוט
8 יונ 2019 20:59:04גיא – אני מניח שאני מסכים (כמעט) עם כל, אני מדבר מהתרשמות כללית, אתה מתבסס על מספרים ולכן קשה להתווכח. לברון הגדול בדורו, השיג את התואר בזכות, אין ספק! דוראנט השחקן הטוב בדורו, טוב גם מלברון, האופי האייקוני והטיטאני של לברון גבר עליו. בשנתיים הקרובות נדע אם דוראנט יכול לאתגר את לברון, לפחות מבחינת הישגים – סטף, לצערי, בעקבות הסדרה הזאת (אם לא יקרה נס) – ייצא אחר כבוד מהדיון (של "הגדול בדורו").
מוטי
8 יונ 2019 11:00:04אחד הדברים המעניינים שניתן ללמד מהסדרה הזאת הוא כמה דבר טפשי ,קטן ,לא כל כך חשוב ובלתי צפוי כמו מתיחת שריר חורץ את גורלו של החוף המערבי ומסיים שושלות של זכיות באליפות הנבא.
כמו שיריה אחת בסרייבו גרמה לפרוץ מלחמת העולם הראשונה שנמשכה שנים וגרמה למיליוני הרוגים ונפגעים.
או כמאמאר השיר : הכל בגלל מסמר קטן.
חתוליו
8 יונ 2019 11:10:21בסוף מסתבר שהשחקן הכי משמעותי באליפויות של גולדן זה זאזא 🤣
דקסטר
8 יונ 2019 11:18:47חייבים להיות הוגנים כאן.
זה לא שהווריוס בלי השחקן הכי טוב שלהם אלא הם פשוט בלי עוד שחקן רוטציה וגם לוני, קליי וקאזינס.
זה לא שבאו שחקנים אחרים במקומם. כלומר הבור שנוצר הוא כפול וטורונטו באמת ארוכים בגובה ובאורך הסגל.
אני חושב שגם עם KD אך בלי גבוהים לוני וקאזינס הסדרה הזו הולכת לכיוון 7 משחקים.
ה 30 מיליון דולר של דוראנט יכלו ללכת על שחקנים אחרים והיינו רואים את הווריוס במעמד הזה שוב עם השלישייה סטף קליי וגרין. ועם עומק הרבה יותר גדול בסגל.
.
קשה לי עם הסדרה הזו. באמת שיותר מדי פצועים. לא איכפת לי שטורונטו יקחו אליפות בלי KD. זה לגמרי היה הופך לשלהם.
אבל בלי KD בלי לוני, חצי קליי ושליש קאזינס כל קבוצה שהיתה עולה מהמזרח היתה לוקחת אליפות.
.
רק מראה כמה שהכול עדין ואני לא יודע אם מישהו זוכר אבל כתבתי אחרי שKD חתם בווריוס שאין מה לדאוג משהו יעצור את השושלת והיא לא תישאר איתנו לנצח ואפילו לא תזכה ליותר משתי אליפויות- אגו, חוזים, פציעות. משהו שמתוך זה יקרה…
.
אני רק מקווה שאיבוד האליפות לא ישאיר את KD שוב בווריוס כי אם הוא הולך שנה הבאה יש לנו 8 מועמדות לאליפות לפחות.
רק מראה שוב כמה הלייקרס צריכה להיות ממש דפוקה כדי לא לשים את עצמה למעלה בסיכויים הם רק צריכים לחבר עוד סופרסטאר אחד דאם איט איתם!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 11:26:54איזה חצי קליי. קליי היה השחקן הכי טוב של גולדן סטייט במשחק. 42 דקות על הפרקט, היו לו הלילה.
ולוני, דרך אגב, שיחק הלילה.
כך שהחיסרון של קליי ולוני = הפסד אחד בסדרה. הלילה, במשחק בית, הם (או חסרונם) לא היה/היו הסיבה להפסד.
.
קאזינס זה סיפור אחר.
מרגע א' היה ברור שמדובר על הימור.
גולדן סטייט, קבוצה משלמת מס, בחרו להשתמש ב-MLE (הדרך המשמעותית ביותר להתחזק) על סנטר שסובל מקרע בגיד אכילס.
הפציעה החוזרת שלו, זו לא הפתעה גדולה. צורת המשחק שלו, זו לא הפתעה גדולה. חוסר העומק בכנפיים, זו לא הפתעה גדולה.
כאמור –
הימור.
no funny shtuff
8 יונ 2019 11:41:05עזוב גיא זה חסר סיכוי.
לוני משחק, קליי משחק והם עם ה"פצועים" שלהם.
קוואי לא בשיא הבריאות, אננובי בכלל לא בסדרה, לאורי בלי אצבע. על זה לא מדברים.
דקסטר
8 יונ 2019 13:27:13מה זה משחק. ברגע שנפצעים אי אפשר לחזור לכושר מלא יומיים לאחר מכן.
נק זה לא המדד היחידי
מוש השור
8 יונ 2019 13:59:20על מה אתה מדבר? קליי היה מצויין אתמול ולוני שיחק לגמרי ברמה הרגילה שלו. סה"כ היה להם שחקן אחד פצוע, דוראנט שכבר פצוע לא מעט מעט זמן. זאת עדיין קבוצה עם שלושה וחצי hof בסגל מול טורונטו שמתהדרת בסופרסטאר אחד בלבד. ולהזכיר שגם בטורונטו אננובי שהיה מאוד חשוב פצוע וקוואי סוחב בחצי כח.
ברוך רובין
8 יונ 2019 11:33:58אני אזרה טיפה מלח על הפצעים ויעלה שוב את הדיון על דריימונד גרין, כמו שכתבתי הבלוף התגלה במלוא הדרו, יש פה כאלה שחשובים שהוא אולסטאר? שהוא מציג יכולת של אולסטאר? הסדרה האמת די צפוייה צריך לקרוא את הסיקורים לפני הסדרה
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 11:51:36מי שמפסיד הוא לא אולסטאר? מדד מעניין…
בוודאי שגרין הוא אולסטאר. זה כבר נתון, לא שאלה.
.
לגבי מה שהוא מציג השנה בפלייאוף בכלל, ובפיינלס בפרט –
עדיין נתונים של אולסטאר.
נתוניו בפיינלס הם 13.5 נקודות, 9 ריבאונדים, 8.8 אסיסטים. כן באחוזים שלו מחורבנים (44% אפקטיבי).
נתוניו בפלייאוף הם 13.6 נקודות, 9.7 ריבאונדים, 8.3 אסיסטים. והאחוזים לא רעים בכלל (52.8% אפקטיבי).
כבר שכחת את התצוגות שלו מול פורטלנד?
או שאתה לא מתייחס לכדורסל שלא משוחק בפיינלס?
.
האחוזים הרעים של גרין בפיינלס?
זה יקרה, וכקורה, לשחקנים שפוגשים הגנות חזקות במיוחד.
אתה יודע מה היה האחוז של טייטום בסדרה מול מילווקי?
38% אפקטיבי.
לאמביד היו מול אותה טורונטו 41% אפקטיבי. לבאטלר 48% אפקטיבי, ולווצ'ביץ' 38.8% אפקטיבי.
אהה, כן. שכחתי את יקירך דונובן מיצ'ל. אתה הבאת אותו כדוגמה. אתה יודע מה היו האחוזים שלו בביקור הקצר שלו השנה בפלייאוף?
37% אפקטיבי.
אז זהו, מיצ'ל כבר לא דוגמה ראויה לשחקן ששווה לבנות סביבו קבוצה?
או שאולי, הייתה לו סדרה לא טובה מול קבוצה ששיחקה ישירות לחסרונות שלו?
(עוד צעיר הילד. כישרון יש לו בשפע, עכשיו הוא צריך ללמוד להיות קצת פחות "ווסטברוק").
ברוך רובין
8 יונ 2019 11:59:35גיא פורטלנד הייתה בדיחה, אתה מצחיק אותי שאתה מכניס אותם במשוואה זה לא קבוצה לפיינלס אפילו לא קרוב, הנתונים שלו ריקים מתוכן אתה חושב שיש לו סדרה טובה?
.
אתה משווה את דונבון מיטצל שהוא אופציה ראשונה בהתקפה לעומת אופציה שלישית/ רביעית, גרין הוא לא מרכז ההתקפה של הלוחמים.
.
אתה זוכר מה כתבתי על אמביד בסדרה? שזוהי הסדרה הרעה של כוכב מאז ומעולם.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
8 יונ 2019 12:20:00זה הפך לוויכוח שחוזר על עצמו.
השורה התחתונה?
אתה ושמעון לא חושבים שגרין אולסטאר.
מאמני הליגה, כן. כמה פעמים.
.
אני עם מאמני הליגה.
אסף
8 יונ 2019 12:12:01אני לגמרי עם גיא לגבי גרין … ברור שקל יותר לשחק שסביבך דוראנט ,קלי וסוף קארי, זה לא מוריד מערכו בפורומיל בעיניי
מחפצה מנמצה
8 יונ 2019 11:52:15עם עובדות קשה להתווכח .
5 גמרים ברציפות
3 אליפויות !!!
וכל השאר פרשנויות סרק
עידן
8 יונ 2019 11:54:317 אלופות שונות בעשור
לייקרס
דאלאס
מיאמי
סן אנטוניו
גולדן סטייט
קליבלנד
טורונטו עם כנראה האליפות האחרונה של העשור
לחם 🍞 מטוגן
8 יונ 2019 12:03:17זוכרים את אחד הפוסטים בהתחלת העונה על מיסטר קאזינס? נו הוא עוזר או מפריע לשטף של הלוחמים?
התשובה ברורה. לגבי דוראנט לא משנה אם יחזור להמשך הסדרה, ינצחו או יפסידו הוא עוזב בטוח.
הארפר
8 יונ 2019 12:11:26נצחון מרשים מאד של טורונטו!
משחק חוץ, קלי חוזר (ונותן משחק נהדר), לוני חוזר(אחרי שהיה אמור לסיים את העונה), הקהל בטירוף,יתרון13 ברבע הראשון.. ועדיין טורונטו ניצחה.
רוב התגובות פה מתייחסות לגולדן סטייט ולדעתי חוטאות לעיקר. בסדרה הזו יש קבוצה אחת שמשמעותית טובה יותר והיא טורונטו
ג'ורג'
8 יונ 2019 13:19:38בול.
ואם נחדד – הכל תלוי בקוואי. לא קרי, לא דוראנט ולא תומפסון. אנשים מוציאים הרבה אנרגיה באתר בלנתח תרחישים לגבי הלוחמים ומתעלמים ממשהו ברור כשמש – טורונטו הקבוצה הטובה יותר וקוואי הוא השחקן הטוב ביותר על המגרש.
ישראל
8 יונ 2019 14:08:29טורונטו קבוצה טובה מאד ,המשחקת מול קבוצה שנבנתה מחומר שמחזיק שנים .
השאלה היא אם לטורונטו היה סיכוי לא נגד גולדן סטייט הנוכחית ,אלא מול גולדן של האליפות הראשונה , שהיתה קבוצה מושלמת.
מר-גרינה
8 יונ 2019 13:05:34איזה התקשקשות סביב דוראנט. כאילו היה יותר טוב אם לא היה מגיע. הלו??!! זה כבר אחרי 2 אליפויות למפרץ. החתימה שלו כבר הוכיחה את עצמה. נראה לכם שאם לא היה חותם היו להם 3 כרגע? יותר סביר שגם את ה2 האלו, שבהם היה fmvp, לא היה.
אבל כל אלו הם ספוקלציות מיותרות, סתם מילים.
טורונטו, עם קוואי שסוחב פציעה, לאורי חבוט לשחקן רוטציה משמעותי בדמות אנובי לוקחים משחק לא קל בכלל, שהתחיל רע מבחינתם. כל הבכי סביב הפציעות מוגזם. פרט למשחק השלישי, זה מאוזן.
קוואי מדהים, אבל לא ישאר בקנדה. דוראנט כבר לא יחזור בסדרה הוא מתכנן לחתום במקום אחר, אין לו שום סיבה להישאר ב ג"ס ולכן לשם מה להתאמץ ולסכן את עצמו, ישאיר את ההפסד לחברים.
מבחינתו סימן השאלה "מה היה קורה עם דוראנט?" טוב שישאר ככה מבחינתו.
ואן וליט קיבל מרפק לפנים ושבר שן, כמו שגולדן אוהבים, ואם לא ישחק במשחק הבא, בהחלט יהיה קשה יותר בהגנת הפרימטר. מקווה שיחזור.
ההימור שלי היה 4:2 לטורונטו, אבל מעדיף שיחגגו כבר במשחק הבא בטורונטו, מגיע להם!
סן פרנסיסקו על המים
8 יונ 2019 13:51:48המון תגובות פה היו בסגנון "היה עדיף לגולדן סטייט להחתים שחקני ספסל וסגל ב30 מיליון ולהמשיך להסתמך על השלישייה במקום להביא את KD" אמר זאת הגולש דקסטר למשל.
הנה עדכון חצי לאנשים שאמרו את זה:
1.הם אלופים פעמיים ברצף איתו שהוא השחקן הדומיננטי בקבוצה ובגמר לאורך כל התקופה.
2.הוא הוביל אותם לפלייאוף עם הפסד אחד.
זהו בגדול. יודע שקצת מוזר לחשוב שעדיף להשקיע 30 מיליון דולר בשחקן שמסוגל לקלוע מכל מקום בגובה של 2.10 מאשר בכמה שחקני סגל נחמדים, אבל זאת הבחירה שהם עשו.
דקסטר
8 יונ 2019 17:27:48תגיד לי אתה יודע לקרוא???
ברור שעדיף דוראנט!
אבל המשוואה שיצרו פה היא לא נכונה.
אילו לא היה דוראנט היה שחקן אחר.
לכן אי אפשר למדוד את הווריוס ללא סטף אך עם דוראנט אן להיפך.
דוראנט לא הביא לבדו אליפות לווריוס כי לשחק עם שניים מחמשת הקלעים הכי טובים בהסטוריה די מפנה לך שטח…
הנרטיב של סטף צריך את ספציפית את דוראנט היא לא נכונה כי כל שחקן בטופ 20 היה מספיק לאותה תוצאה פחות או יותר.
לכן כשמודדים שחקן אסור רק להוציא שחקן ולשאול איך מסתדרים בלעדיו אלא מה אתה שם במקום?
דוראנט כפי שאמרתי הוא לא רק השחקן הכי טוב בקבוצה כנראה אלא פשוט עוד גוף בקבוצה. בקבוצה שהיא top heavy זה קריטי. כך גם לגבי כל חיסרון של שחקן סגל זוטר.
אור
8 יונ 2019 17:35:56אולי המשוואה לא נכונה אבל כש"אוהדי" הווריורס פה מייחלים לאי חזרתו של דוראנט לפלייאוף ובקיץ זה מראה על רפות הבנה.
דקסטר
8 יונ 2019 20:24:26דווקא לא. אני מבין אותם לגמרי.
לחבר יותר מדי שחקנים טובים בקבוצה אחת זה לא מעניין. אליפות פלסטית.
עדיפה אליפות אחת מרגשת וטובה מאשר 3 בלי נשמה ורגש
אור
8 יונ 2019 17:47:37חוץ מזה נכתב כאן בפירוש שעדיף שחקנים משלימים על חשבונו באותו גובה חוזה, מצטער אבל אלו שטויות
דקסטר
8 יונ 2019 20:19:00אז אור גם אתה צריך כמה שיעורי הבנת הנקרא..
אני מצטט את מה שכתבתי שאי אפשר לשפוט את סטף קרי על הסדרה הנוכחית (!!!!)
כיוון שלקחו ממנו שחקן שהוא למעשה טופ 3 בליגה שהוא למעשה שחקן של 30 מיליון דולר.
אילו היינו רוצים לעשות את הסימולציה כמה סטף שווה היינו "אמורים" להשתמש ב 30 מיליון דולר האלה לשחקנים אחרים שישלימו את הסגל בלי דוראנט:
"חייבים להיות הוגנים כאן.
זה לא שהווריוס בלי השחקן הכי טוב שלהם אלא הם פשוט בלי עוד שחקן רוטציה וגם לוני, קליי וקאזינס.
זה לא שבאו שחקנים אחרים במקומם. כלומר הבור שנוצר הוא כפול וטורונטו באמת ארוכים בגובה ובאורך הסגל.
אני חושב שגם עם KD אך בלי גבוהים לוני וקאזינס הסדרה הזו הולכת לכיוון 7 משחקים.
ה 30 מיליון דולר של דוראנט יכלו ללכת על שחקנים אחרים והיינו רואים את הווריוס במעמד הזה שוב עם השלישייה סטף קליי וגרין. ועם עומק הרבה יותר גדול בסגל."
הבנת????
אור
8 יונ 2019 20:24:21לא דיברתי עליך, הבנת?
אור
8 יונ 2019 20:25:16ותביא איזה עומק שאתה רוצה הוא לא יהיה עדיף על דוראנט אחד.
דקסטר
8 יונ 2019 20:24:56אז תגיד חיובי..
אור
8 יונ 2019 20:25:55רשמתי "נכתב".. לא חשוב בקיצור
דקסטר
8 יונ 2019 20:35:27כן הבנתי אותך (:
אחרי זה הבנתי שהתכוונת נכתב באופן כללי
בכל מקרה אני יוצא נגד הראייה בשחור ולבן
ישראל
8 יונ 2019 14:01:13אפשר להגיב עכשיו על הסדרה ואפשר גם כמו מנחם לסכם את הסדרה במשחק הראשון ,ואז במשחד השני לסכם שוב לכיוון ההפוך ובמשחק השלישי כבר להפסיק לסכם….
אני לא מסכם את הסדרה עד לסיומה אך בהחלט אפשר להבחין בתהליכים כבר עכשיו .
ובאיתם התהליכים ניתח היה להבחין כבר לפני מספר שנים .
להבנתי גולדן סטייט הצליחה בתהליך בניה נפלא
לבנות קבוצה לשנים ארוכות ,קבוצה בה השלם היה גדול מסכום חלקיו .
ואז ויתרה על היסודות המפוארים שנבנו בתהליך בניה משובח , לטובת השחקן הטוב ביותר בשוק .
האם המהלך ההוא היה מהלך מנצח או מפסיד ?
התשובה הכלכלה האמריקאית בנויה לתהליכי מימוש מיידיים , העסקים שם נבנים לטווח קצר ,היתה להם הזדמנות מימוש מעולה שהם בחרו בה.
התשובה להאם הצהלך היה מנצח או מפסיד תלויה בצורת הבחינה .
לפי ספרי העסק מדובר במהלך מנצח אך ספורט הוא לא רק עסק ,אלא עניין חינוכי חברתי.
האם נכון לזרוק את הפועלים שהביאו את הקבוצה לשתות מהבאר לכלבים ?
או נכון לתת להם להמשיך ולותר על השיקן הטוב בשוק.
הכל עניין של גישה.
זעפרני דיבר על הנקודה הזו לפני שלוש שנים כבגידה
בחיילים .
מבחינת ליאנדרו ברבוסה , בוגוט ,אזילי ,מוריס ספיטס ,ושחקן נוסף ,המהלך היה בגידה .
מבחינת ספרי העסק המהלך היה הצלחה .
במה אתם בוחרים עניין אישי.
אני אישית לכ איהב את תרבות הצריכה האמריקאית
אני מאמין כי צריך להמשיך עם החיילים הךשוטים .
לא אוהב את גולדן סטייט ולא את מכבי תל אביב
קבוצות שנטשו אם לא לומר בגדו בערכהן הבסיסיים .
חושב שזעפרני חושב זהה .
אבל אני לא בעל הקבוצה ואין לי מחויבות לספרי העסק…
ישראל
8 יונ 2019 14:04:11השלקן הנוסף הריסון ברמס היום בדאלאס לא פלא ששכחתי את שמו ,כי הוא לא היה החשוב אלא הקבוצה.
היום כבר אין שם קבוצה אלא הפכו לאוסף שחקנים …
Gl
8 יונ 2019 15:00:35תודה דור מזל טוב
כמה דברים:
1.גולדן סטייט השנה ובמידה מסוימת גם שנה שעברה בנויה על הריצות והמומנטומים ונדיר שנותנת משחקים שלמים טובים , ניק נרס נותן תצוגת אימון מטורפת בעניין הזה שהוא מרגיש אפילו פתח לריצה גם ב12 הפרש מיד לוקח טיים אאוט ומנסה לעצור תריצה
2. ההגנה של טורנטו מטורפת לא נשברים לרגע ולא נותנים ללוחמים לייצר מומנטום התקפי , גם אם הפואנטה ההתקפית עובדת זה לוקח לפחות 10 שניות מההתקפה אחד הנשקים הכי חזקים של הלוחמים זה שלשות במעבר או בהתחלת שעון ואנחנו בקושי רואים את זה בסדרה הזאת
3. סדרות בכלל וגמר בפרט בנויות על מומנטום או שינוי מומנטום שנגזרים או מחסרון שחקן במשחק 1 או שינוי טקטי , כרגע לצערי השינוי המומנטום היחידי שיכול לקרות זה חזרה של דוראנט וזה כנראה כבר לא יקרה.
4. בכל מקרה טורנטו חייבים לסגור תסדרה במשחק הבא, אם הלוחמים איכשהו יצליחו לגנוב תמשחק הזה ולצבור מומנטום זה יהיה מסוכן
שחר אלוני
8 יונ 2019 16:13:54כל הכבוד לטורונטו. לא ממצמצים. גם ביום חלש במשחק חוץ לוקחים את המשחק.
הלוחמים בלי דוראנט הם עוד קבוצה טופ 5 או 10 בליגה.
קשה לנצח שהשחקן הכי טוב בחוץ.
איך טורונטו היו נראים בלי קוואי? משהו בין ממפיס ליוטה.
**
הסיפור של קוואי מטורף, יש מצב טוב שבעונת הגליה הוא מביא אליפות הסטורית למועדון שיד אליו היה לא בדיון לאליפות
א.ב
8 יונ 2019 16:41:20מתי אסי חוזר לכתוב?
בינתיים נסתפק בזה:
https://www.espn.com/nba/story/_/id/26923847/what-kawhi-raptors-done-warriors
מצוין בעיני
אור
8 יונ 2019 16:46:59כרגע נראה שהתחזיות על ג'נטלמן סוויפ היו מדויקות 🙂
יואש בן טולילה
8 יונ 2019 17:32:44האורך של טורונטו נותן להם יתרון ענק.
החסרון של דוראנט קריטי והוא מוביל לעובדה שאי אפשר לשחק דקות ארוכות עם קאזינס, בל, מקיני, קוק, ג'רבקו, בוגוט או ליבינגסטון.
דוראנט הוא חוזה מאוד יקר ובכסף הזה אפשר להביא 2 שחקנים מצוינים שמסוגלים לקלוע – משהו שאין לגולדן סטייט כרגע.
אין יותר ברבוסה, דייויד לי וכו' – יש ילדים לא מנוסים.
מגיעות לטורונטו כל המחמאות אבל עם דוראנט בכושר סביר זה אפילו לא היה קרוב.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 יונ 2019 17:52:11מישהו מהתכנית של ג'ימי קימל מבקש מקנדים לעשות טראש טוק לגולדן. מצחיק לאללה
.
https://mobile.twitter.com/originalyoni/status/1136655301531328513?s=12
עדן
8 יונ 2019 19:00:02תודה רבה על הסיקור.
כמה נקודות שלי על המשחק (והסדרה):
עם כל הכבוד למפלצת שנופלת, צריך קודם כל לדבר על הקבוצה המנצחת. לא נותנים מספיק כבוד לטורונטו, הם באמת קבוצה גדולה שנבנתה לפי הספר- כוכב אחד ענק, עוד כמה כוכבי משנה, ווטרנים, שחקני משנה ועומק אדיר- פשוט שאפו לאימון ולניהול של הקבוצה בראשותם של יוג'ירי ( שמוכיח כבר כמה שנים שהוא בטופ של ה-GM-ים בליגה ) ונרס ( שיחד עם קוואי הכניס רוח חדשה למועדון ). העומק של הקבוצה הזו פשוט אדיר!!פשוט נהדר שהקבוצה עם הסגל המרגש הזה היא זו שעומדת לקחת אליפות.
ואם מדברים על עומק- זה אחלה מעבר מהקבוצה המנצחת לקבוצה המפסידה שמתהדרת לה באמרה שנוגעת לעומק, אבל החל מההגעה של דוראנט, בעקבות בעיות כספיות של תקרה ( התקרה הרקה שכולם התלוננו עליה) היא פחות ופחות עמוקה, כך שהיחס בין התרומות של הרול פליירס של טורונטו לשלה בינתיים מכריע את הסדרה (הם מביאים כל משחק אקס פקטור אחר – איבקה, גאסול, ואן וליט ושות' בזכות זה שיש להם מלא שחקנים טובים ואז יש סיכוי יותר גדול שאחד מהם יזרח בנוסף לכוכבים, בעוד גולדן סטייט די חלשה בתחום). לפי דעתי זה הסיפור של השקיעה היחסית של גולדן סטייט- הם חטאו בהיבריס והתאהבו בתדמית קבוצת האולסטאר שמקדימה את כולם בשנות אור, אז הם החתימו את קאזינס במקום חיזוק עם פחות פוטנציאל אך יותר סולידי ובטוח, ולמעשה קפאו על השמרים בבניית הקבוצה.
למרות המצב הנוכחי, זה לא יהיה הגון להגיד שהסדרה גמורה, כי מדובר בקבוצה מלאת אופי שמלווה אותנו כבר שנים רבות, ובתור אוהדי כדורסל, בניגוד לכמה אוהדים באורקל היום, בואו ניתן את הכבוד ונראה את המשחק (או המשחקים) הבא עם אמונה שהכל יכול לקרות עד הבאזר האחרון של העונה.
דבר אחרון- זה מדהים איך הקלישאה "אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך" נכונה באתר הזה- לפני שבועיים אנשים אמרו שהקבוצה יותר טובה בלי דוראנט ( מה שבמתכונתה הנוכחית לכל הפחות לא נכון ), אחרי משחק 2 ירדו על קוואי שנותן סדרה אדירה, ועכשיו יורדים על סטף ( שנותן סדרה טובה מאוד ברמה האישית) ועל הלוחמים שפשוט פוגשים קבוצה שבינתיים צעירה יותר, אתלטית יותר, רעבה יותר, והכי חשוב טובה יותר.
ישראל
8 יונ 2019 19:16:13כל מילה בסלע .
ועדיין גולדן סטייט יותר מפסידים מאשר טורונטו מנצחים .
כי גולדן הם האלופים .
ראס א שטן
8 יונ 2019 19:34:10כמה תגובות לדיונים שעלו פה
-האליפות של קאווי מול הפצועים מסן פרנסיסקו שווה יותר מכל האליפויות של דוראנט או לברון בסופר טימס.
.
-אנשים מתלהבים יותר מידי מההישג של טורנטו, גולדן סטייט בלי דוראנט, קאזינס אחרי פציעה לא בכושר וקליי שנפצע למשחק אחד. טורנטו לא עושים משהו חריג אלא במצב הפציעות שנוצר הם היו פייבוריטים ברורים.
.
-אין עתיד לטורנטו, השחקנים שם זקנים גמורים, גאסול, איבאקה, לאורי כולם זקנים. זה אליפות אחת ויחידה כמו המאבס רק הרבה פחות מרשים. סיאקם ון וליט זה לא שחקנים לפרנצייז או להוביל לקונטנדרית ולא יהיו כאלו. שחקנים נחמדים ותו לא.
.
-קאווי לאונרד התיישב על כס המלכות של השחקן הטוב בעולם. שחקן טופ 10 בהגנה בליגה וטופ 3 בהתקפה. אדיסו היה הראשון שאמר שהוא קצת מזכיר את גורדן אני מסכים איתו, יש לו את הדומיננטיות הקלילה הזו וקצת את תנועות הגוף שהוא מפנה עצמו לזריקה עם התפיסת מיקום עם הכתף שמייקל היה עושה. אני הופתעתי כמה הוא טוב, הלוחמים זורקים עליו דאבל וטריפל טים כל התקפה והוא עושה עליהם 30 נק כל משחק, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו נותנים לו אחד על אחד, השיא של מייקל מ93 על הסאנס היה נשבר.
.
-פילי מראה שכל מה שאמרתי לגביה נכון ובדיעבד היא פיספסה אליפות העונה בגלל ברט בראון. בחיים לפעמים מקבלים הזדמנות אחת. זה יהיה נכון עוד יותר אם אחד מבאטלר או האריס לא יחתום, הלך הצאנס. פילי הייתה פשוט צריכה לרמוס את טורנטו ובראון עשה הכל לתת להם את הסידרה הזאת.
.
-ניק נרס מוערך יתר על המידה כרגע, זה קרדיט של קאווי בעיקר, נכון הוא עושה פחות שטויות אבל איש לא מבטיח שקייסי לא היה עושה דבר עם קאווי.
Adisu33
8 יונ 2019 20:10:06קודם כל לרוב בהיסטוריה של הגמרים היו קבוצות חסרות בשחקני מפתח בגלל פציעות ,זה לא מקרה מיוחד ולכן הדיבור או הורדת ההישג (בתקווה שלא ישלשלו את זה) של טורונטו זה פשוט לא מובן לי במיוחד שעדיין הקבוצה הכשרונית היא ג"ס עם 4 אולסטארים בפוטנציה .
הרי רבים דיברו שאין לטורונטו שום סיכוי בגלל ההתרגשות מהניצחון של ג"ס על יוסטון וניגוב של פורטלנד ככה שעכשיו פתאום הנרטיב משתנה.
.
הנסיון של אוהדי פילי כאילו הם היו יכולים להיות במצב של טורונטו ורק בגלל סל מזליסטי הם לא שם.
זה דיבור קצת של גן ילדים לדעתי.
פילי לא בנוייה כמו טורונטו
אין להם מחליפים ראויים כמו איבקה וואן וליט
אין להם ניסיון כמו שחקני טורונטו .
אמביד פצוע תמידי ואי אפשר לבנות עליו לסידרה שלמה.
מי אמר שפילי היית עוברת את מילווקי?
הרכז של פילי חסר קליעה ומול קבוצה חכמה כמו ג"ס ומאמן שעבר תחת פופ היה שולח אותו כל רגע לקו.
ומעל הכל יש לטורונטו סופרסטאר מה שאין לפילי.
.
אמרתי ואומר שוב, טורונטו בנוייה בצורה כמעט מושלמת.
הגנתית והתקפית כאחד עם שחקנים מנוסים בעלי רזומה של שחקני עלית בהגנה,כל אחד ואחד מהחמישייה הוא שחקן הגנה מעולה.
איבקה,קוואי,גרין,גאסול נבחרו לא פעם בחמישיות ההגנה של עונה (קוואי וגאסול מחזיקים ב3 פרסי שחקני ההגנה של העונה).
צריך להסתכל על המכלול הקבוצתי ולא רק על שמות השחקנים ואבק הכוכבים שקצת מעוור כמה אוהדים.
.
בלי דוראנט נתתי לג"ס מקסימום 2 ניצחונות
עם דוראנט אמרתי שזה ילך ל7 כאשר טורונטו היא זו שתצחק אחרונה.
שמעון קאט דה בולשיט
8 יונ 2019 20:57:32חבל שאתה משחית מילים על שמעון.
המגאפון עשה מעצמו צחוק עם טורונטו. הוא טינף אותם זלזל צחק עונה שלמה ובפלייאוף במיוחד.
הכל בסגנון הניגובים ההחלטי שלו. עשרות תגובות בבלוג. רעש רעש רעש. ספאמר אגרסיבי.
אז הנה. שמעון התגלה שוב כחסר כל מושג בסיסי בכדורסל. מתרסק לגמרי. מדבר שטויות. היעקב ברדוגו של הופס. יותר גרוע. המשה פרימו. שמעון סיפורים ומעשיות.
לפני הפינאלס הוא אפילו עבר לתמוך בגולן סטייט. כי לא היה יכול לשאת את ההצלחה של טורונטו, שהוא חיסל נזמן. למחוק את הבושה. להיות צודק פעם אחת במשהו.
קורע. אבל גם ההימור הכי קל בעולם נכשל לו.
עכשיו שקט ממנו כי קשה לו עם הבושה. לכן הוא מנסה להתגנב פה למטה חזרה. ינסה להסיט דיון. לדבר על קוואי. להגיד כמה זו סתם אליפות אחת. חחחח. סתם אליפות.
שמעון לא לדאוג. הימים הקשים יימשכו. נהנה מכל ציטוט שלך בעבר. נצטט בהרחבה. ואתה יודע כמה כאלה יש. איך אתה אומר? ננגב אותך. חחחחח.
אנחנו נהיה כאן להזכיר. כדי שאף אחד לא ישכח:
אתה בולשיט מהלך.
סומסום קאט דה בולשיט
8 יונ 2019 21:14:21#עדיין יותר טוב מסומסום
דביר
8 יונ 2019 22:33:14קרי טוב בסדרה הזאת סתם כולם פה מאשימים אותו בהפסד של הלוחמים. הוא קלע אשכרה 47 נקודת במשחק הקודם ובסך הכל 33 ממוצע זה מעולה. הבעיה בעצם היא ככה שהלוחמים הביאו את דוראנט הם ויתרו על בארנס ובוגט כלומר שחקנים משלימים טובים. ב3 שנים האחרונות הם היו תקועים עם כל החוזים ולא היה להם אפשרות להביא מחליפים ראויים לספסל (איגי וליבנגסטון מזמן מעבר לשיא). כל עוד הקבוצה הייתה בריאה (כלומר החמישייה) אז לא הייתה בעיה הקבוצה הייתה דורסת את הליגה אבל כאשר 2 שחקני חמישייה בחוץ(לוני ודוראנט) קאזינס חוזר מפציעה של חודש וחצי ולא בכושר תומפסון משחק פצוע ואיגי סוחב פציעה אז ברור שהקבוצה לא בשיא שלה . גרין לא ביכולת של 2016 התקפית הוא מוכיח בסדרה הזאת שהוא גרוע (ב2016 לדוגמא הוא נתן הופעה גדולה במשחק 2 והופעה גדולה במשחק 7 והוביל את ההתקפה)הוא לא קולע מחוץ לצבע בכלל. בכל מקרה דוראנט עדיין יזכר כפחות גדול מקרי . קרי שוב הגיע לעוד גמר בלעדיו קרי זכה באליפות בלעדיו קרי שבר את שיא הניצחונות בלעדיו קרי ניצח אותו ב2016 למרות סגל אדיר שהיה לו באולהומה ולמרות יתרון 3_1 (אבל במשחקים 5 6 ו7 לא הגיע בניגוד להופעות של קרי) . קרי הפסיד במשחק 7 בקושי ללברון ולא ברור עד היום איך הם איבדו את הסדרה הזאת. בקיצור כרגע מבחינת דירוג מורשת של הדור הזה 1 לברון 2 קרי 3 דוראנט 4 קוואי. לגבי טורונטו הם קבוצה לא רעה אבל ל א תיזכר כאחת האלופות הגדולות שהיו או משהו קרוב לזה אלא אחת שניצלה סיטאוציה של התפרקות קליבלנד ופציעות וסוף שושלת של הלוחמים כדי לקחת אליפות. זה יזכר כמו דאלס 2011 מאמי 2006 ו פיסטוס 2004. קוואי בהחלט מזכיר בסגנון המשחק את גורדן לפני הפציעה בגמר המערב 2017 הוא היה שחקן טוב מדוראנט וגם כרגע הוא טוב ממנו.
סטפאני
9 יונ 2019 00:10:43צודק היה צריך להביא עוד 3 אולסטארים כגיבוי לדוראנט.
קרי לא אשם שהוא צריך את איגואדלה בשיא כדי לנצח משחק בגמר כלשהו.
הגוזמאי המגזים
9 יונ 2019 03:15:03אחלה לא כמו אצל מל