מילווקי נגד טורונטו – פריוויו לסדרת גמר המזרח / רועי ויינברג

אחרי שתי סדרות סיבוב שני טובות מאוד המדורגות הבכירות במזרח, מילווקי באקס וטורונטו ראפטורס, נאבקות על כרטיס אחד לגמר האן.בי.איי. קוואי לנארד ויאניס אנטדקומפו ישחקו ביניהם בסדרה שמפגישה את שני השחקנים הבריאים הטובים בעולם כרגע, לצד שמות כמו פסקל סיאקם, קריס מידלטון, אריק בלדסו וקייל לאורי.

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 למילווקי (כולל ניצחון של הבאקס במשחק בו קוואי לנארד ויאניס אנטדקומפו לא שותפו).

תאריכי המשחקים:

כל המשחקים והשעות לפי שעון ישראל. הכוונה ב-16.5 היא ללילה בין ה-15 ל-16 במאי וכו'.

משחק 1: 16.5, 03:30, מילווקי.
משחק 2: 18.5, 03:30, מילווקי.
משחק 3: 20.5, 02:00, טורונטו.
משחק 4: 22.5, 03:30, טורונטו.
משחק 5*: 24.5, 03:30, מילווקי.
משחק 6*: 26.5, 03:30, טורונטו.
משחק 7*: 28.5, 03:30, מילווקי.

* בעת הצורך.

כולנו ראינו את הדרך של 2 הקבוצות עד כאן, אבל כדאי להיזכר במה שהוביל אותן עד לגמר האזורי. מילווקי לא התקשו יותר מדי בסיבוב הראשון מול דטרויט חלשה וחסרת בלייק גריפין לאורך רוב הסדרה. בסיבוב השני בוסטון הביסו אותם במשחק הראשון, אבל התאמות חכמות של מייק בודנהולזר שכללו שינוי חמישייה, מתן דקות ליאניס כסנטר והתאמה לפיק-נ'-רול היעיל של קיירי אירווינג ואל הורפורד הובילו ל-4 ניצחונות רצופים של מילווקי. הבאקס מגיעים רעננים במיוחד: אף שחקן לא שיחק יותר מ-33 דקות למשחק לאורך הפלייאוף ובסיבוב השני מידלטון היחיד ששיחק יותר מ-35 דקות בערב.

במקרה של טורונטו זה היה שונה. הסיבוב הראשון שלהם היה דומה לשני של מילווקי – הפסד מפתיע במשחק הראשון, התאמות חכמות ו-4 ניצחונות רצופים. הסיבוב השני מול פילדלפיה היה קשה יותר ונגמר בסל ניצחון מטורף של קוואי לנארד המדהים. לנארד היה האיש של טורונטו בסיבוב השני בכל משחק ומשחק והוא יהיה האיש שלהם גם בסדרה הזאת. בניגוד לבאקס, העייפות של הקנדים מורגשת. קוואי שיחק 40 דקות למשחק בסיבוב השני, לאורי 39 וכלל החמישייה שיחקה יותר מ-33 דקות בסדרת 7 משחקים, בניגוד למילווקי בה רק 2 שחקנים עשו את זה.

הנתון הזה מראה לנו את היתרון של ספסל הבאקס על מקבילו בטורונטו. מילווקי ידעה לשלוף את ג'ורג' היל ופט קנינגטון כדי לעשות חיים קשים לבוסטון בסיבוב השני ותוכל להשתמש גם בניקולה מירוטיץ', ארסן אליאסובה, סטרלינג בראון ושות' כדי לעשות בעיות בעת הצורך. לטורונטו אין ספסל כל כך עמוק, אבל היא תשתמש בו לא מעט במהלך הסדרה. אני חושב שנראה את סרג' איבאקה, עוד אחד מגיבורי המשחק השביעי, פותח על חשבון מארק גאסול. הסנטר של מילווקי זה ברוק לופז, כמעט ההפך מג'ואל אמביד – שחקן שחי על קשת השלוש ולא מייצר נקודות בצבע. קבוצות עם סנטרים מסורתיים התקשו מול מילווקי בעונה הסדירה ובפלייאוף, מוזמנים לשאול את אנדרה דראמונד, לכן הרכב עם סיאקם ואיבאקה שיאפשר לטורונטו לשחק עם 4 שחקנים שיכולים לשמור את יאניס ולהחליף ביניהם יהיה הדבר הנכון עבורם. גאסול מהספסל יכול לשמש כשחקן שישי חשוב, אבל ההרכבים עם לופז או עם הגריק פריק כסנטר ירוצו ולא בטוח שהספרדי הענק יוכל לעמוד בקצב. יכול להיות שנראה שימוש בפרד ואן וליט במקום לאורי בדומה למה שראינו השנה בעונה הסדירה במשחקים בין הקבוצות.

מילווקי תשתמש גם כן בהרבה חילופים, כי ככה ההגנה שלה עובדת. אין להם חולייה חלשה בהרכב עם מלקולם ברוגדון בחמישייה – לופז, הסנטר המסורתי (הגנתית) של החבורה, הוא אחד החוסמים הטובים בליגה. המפתח עבורם, באופן לא מפתיע, יהיה השמירה על קוואי. כשעוצרים אותו עוצרים את טורונטו. במהלך רוב העונה שמר עליו קריס מידלטון (בהצלחה בינונית) ולא הגריק פריק ויכול להיות שנראה המשך של כך בפלייאוף. יאניס שמר עליו ל-12 פוזישנים במשחקים ביניהם ואני מאמין שנראה אותו מקבל את לנארד בעיקר אחרי חסימה או קרוב לטבעת. ברוגדון יכול לקבל את קוואי ושמר עליו העונה ולא נמנע שנראה את מילווקי זורקים עליו כל פעם שומר אחר, בהתאם להתפתחות ההתקפה.

יאניס ישמור על סיאקם לאורך רוב הסדרה, מה שיאפשר לו לשחק קרוב לטבעת, בדומה לאמביד במשחקים של הסיקסרס מול טורונטו. במידה והוא ישחק כסנטר יכול להיות שנראה אותו שומר על איבאקה, שחקן שלא מצריך יותר מדי התמודדות בהגנה ויאפשר לו להחליף בעת הצורך או להגן על הטבעת. הורסטיליות של מגני מילווקי תהיה משמעותית: אריק בלדסו יעשה חיים קשים מאוד לקייל לאורי (7 מ-30 מהשדה מול מילווקי העונה), מלקולם ברוגדון יוכל להחליף על כל אחד ולסייע בהגנה על שחקני החוץ ומידלטון האנדרייטד יכול להתמודד עם לנארד. המצ'-אפ ההגנתי, על הנייר, טוב למילווקי. הם צריכים לסגור את לאורי ובכך לעצור את כל מעבר הכדור בהתקפה של הראפטורס שעבד בעונה הסדירה וכשל בפלייאוף. כשמוסיפים לזה סגירה טובה של לנארד, עוצרים את ההתקפה של הראפטורס.

לא הכל שחור עבור הראפטורס. קוואי לא שמר יותר מדי על יאניס ולא סביר שהוא יעשה זאת במהלך הסדרה. יאניס הגבוה השני של מילווקי, לפעמים הראשון, ולנארד משחק עם עוד שני שחקנים גבוהים ממנו לכל אורך הקריירה. השומרים הגבוהים של טורונטו הצליחו למנוע מיאניס לתרום בהובלת הכדור של הבאקס במפגשים ביניהם העונה ויחד עם קוואי שיכול לשמור את בלדסו, הרכז של מילווקי, הם יכולים לשבש את כל התנועה של הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. הגריק פריק התפוצץ מול טורונטו העונה עם 43 נקודות ו-18 ריבאונדים וזה משהו שלא יכול לחזור על עצמו מבחינת טורונטו. מתן דקות מורחבות לגבוהים וניסיון לתת להם לשמור עליו לאורך זמן הוא אולי הצ'אנס הטוב ביותר – איבקה וסיאקם יכולים לסגור ליאניס נתיבי מסירה ולא יצטרכו שמירות כפולות כמו הסלטיקס בסיבוב השני. יהיה מעניין לראות איך היד של יאניס מהשלוש תחזיק בסדרה הזאת אחרי שקלע כמה שלשות בבוסטון.

מילווקי עוצרים את לאורי מוקדם יותר העונה. כשעוצרים אותו עוצרים את המשחק הקבוצתי של הראפטורס.

מאבק חשוב נוסף בסדרה יהיה על התקפות המעבר. מילווקי וטורונטו היו בעונה הסדירה 2 מקבוצות התקפת המעבר הטובות בליגה כשהן הובילו את האן.בי.איי, לצד סקרמנטו, בשיעור התקפות המעבר ובכמות הנקודות שהם השיגו בהן. שתי הקבוצות פורחות בקצב מהיר, אבל הגנת המעבר של מילווקי טובה בהרבה – הם ספגו 0.97 נקודות בכל פוזישן מסוג זה במהלך העונה הסדירה, הנתון הטוב בליגה ביי פאר, לעומת 1.11 של טורונטו. הבאקס הצליחו להמיר את התקפת המעבר שלהם לפלייאוף בצורה טובה בהרבה מהראפטורס, אבל זה הושפע מכך שהראפטורס פגשו 2 קבוצות שהיו טובות בהגנת המעבר בדמות אורלנדו ופילדלפיה ומהשילוב של מארק גאסול בחמישייה שנועד לעצור סנטרים גדולים כמו ניקולה ווצ'ביץ' וג'ואל אמביד – עם סיאקם ואיבקה יהיה לקנדים יותר קל לרוץ. המשמעת ההגנתית של מילווקי בהיבט זה תהיה חשובה במיוחד ותמנע נקודות רבות מאוד מטורונטו הזריזה.

הראפטורס היו יעילים בפיק-נ'-רול לכל אורך הפלייאוף, למרות שלא השתמשו בו מספיק פעמים. לא יפתיע אותי לראות אותם מנסים להשתמש בו בסדרה הזאת בניסיון למשוך שומרים נמוכים יותר ללנארד וסיאקם או ליצור זרימה בהתקפה עומדת. קוואי הוביל כדור בפיק-נ'-רול הרבה פעמים לאורך הפלייאוף (6.3 זריקות במשחק אחרי חסימה לעומת 4.8 בעונה הסדירה) וזה משהו שהבאקס חייבים להתכונן אליו. כל התנועה של טורונטו והמשחק הקבוצתי לא תפקדו כל כך טוב בסיבובים הראשונים ואין סיבה שזה לא מה שיקרה בסדרה הזאת. מה שכן תפקד היה קוואי.

בסופו של דבר, יש לנו כאן סדרה נורא מעניינת. אני חושב שמילווקי בלי יאניס טובה משמעותית מטורונטו בלי קוואי ויש לה סט אפשרויות רחב יותר, בזכות המאמן והספסל. כשמוסיפים לזה את פער האיכות והרעננות מקבלים תמונה שמביאה לנו ניצחון של מילווקי, אבל זה לא הולך להיות קל. 4-2 באקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 370 תגובות

  1. רועי בוקר טוב. אחלה פריוויו. מסכים עם כל מילה. אכן, הספסל של הבאקס פשוט קטלני ואחד התועלתנים שראיתי מאז החל הפלייאוף, כיף לראות את גורג' היל פורח שוב. אני משוכנע שנראה הלילה שידור חוזר של המשחק במערב. אוהדי טורונטו קיבלו טחורים עד שהכדור של קוואי נכנס מול שוטפי הכלים של פילדלפיה, שחקני הראפטורס יחזיקו גג שני רבעים עד שיקרסו על הפרקט בפיסרב פורום. לא יהיה מענה לריצה המטורפת של הבאקס שמגיעה Fresh כמו פטרוזיליה מכוסה בטל של שעות הבוקר המוקדמות. למרות ההגנה הטובה של הקנדים, אני חוזר ואומר אין באמת קבוצה שיכולה להתמודד עם ההתקפה של הבאקס. כשיאניס חודר, זה 2 מהקו במקרה הטוב או פוסטר במקרה הרע. אם יקבל מלכודת בצבע יוציא החוצה לגאנרים שיחכו מחוץ לקשת, כולל האיש של המגבות. אני חושב שסטיב קר צריך כבר עכשיו לתת את הדעת בעניין הזה. מכל מקום, אין מה לחדש – רועי כיסה הכל בפריוויו מצויין. מילווקי אכן תנצח, איש המשחק שלי הוא מידלטון.

  2. מעולה!
    תודה, רועי.
    .
    במפגשים בין 2 הקבוצות העונה, ב-3 המפגשים בהם קאוויי שיחק (2 הפסדים וניצחון) יש לו 22 נקודות למשחק ב-45.5% אפקטיבי, 7.7 רב', ו-4 אס'.
    כך שההגנה של מילווקי, לא משנה מי זה שהיה מולו, הסתדרה לא רע.
    .
    המפתח המרכזי (לדעתי) לניצחון של טורונטו יהיה הקליעה מה-3. מילווקי משחקת את שיטת בודנהולצר –
    הם "מכריחים" את היריבה לזרוק המון מה-3 בכך שהם משתדלים בראש ובראשונה לסתום את הצבע, ועדיין מצליחים (בזכות האורך, המהירות, הריכוז, וההשקעה, של מגני הקבוצה) לחזור בחזרה לזורק, ולנסות להפריע לזריקה שלו.
    טורונטו העונה זרקו 33.8 שלשות במשחק, אותן הם קלעו ב-36.6%
    ב-3 משחקי ההפסד לבאקס הם זרקו 38.7 פעמים מהשלוש, וקלעו את אותן שלשות ב-26.7% בלבד.
    במשחק הניצחון הם זרקו 31 פעמים מהשלוש, אותן הן קלעו ב-45.2%
    .
    לא מסובך למצוא את ההבדלים בין אותו ניצחון לאותם הפסדים –
    כאשר הם הצליחו להגיע לצבע יותר בקלות, הם גם זרקו פחות ל-3, אבל יותר זריקות טובות.
    באותו ניצחון על הבאקס 6 שחקנים שונים קלעו לפחות שלשה אחת, וזה היה ביום בו לאורי לא שותף.
    הבעיה?
    אותם קלעים היו –
    אנונובי (פצוע).
    ואן וליט (קולע השנה בפלייאוף 20% מהשלוש).
    איבאקה (מאז שירד לספסל הפך לצל של עצמו. קולע 9 נק' למשחק בפלייאוף אחרי שקלע 15 למשחק בעונה הרגילה).
    סיאקם (30.9% מהשלוש בפלייאוף. 36.9% בעונה הרגילה).
    דני גרין.
    קאוויי.
    .
    אני מעדיף שלא להמר על זהות המנצחת (מטעמי ניחוס…),
    אבל יש לי תחושה שמצפה לנו סדרה לפנתאון.
    טורונטו, בניגוד למה שנכתב בלא מעט תגובות ביקורתיות –
    היא עדיין קבוצה טובה מאוד, בדגש על ההגנה, שהיא ברמה הגבוהה ביותר שיש.
    ויש להם גם לא מעט ניסיון פלייאוף (קאווי וגרין זכו באליפות. איבאקה שיחק בפיינלס. גאסול ולאורי זכו להגיע לגמר מערב/מזרח).

  3. מעולה רועי.
    קשה לי להמר…. שתי הקבוצות קצת פרווה, כמו שמנחם אמר.
    לא אוהב ולא שונא אותן במיוחד
    יאללה טורונטו. למען קנדה !!!
    🙂

  4. אחלה פריוויו, מקווה לסדרה תחרותית…לא בטוח שנקבל. יש לי תחושה שהאיזוריים יגמרו שניהם בסוויפ/ג'נטלמני ואז יתחיל הגמר שתלוי מאוד בברוגדון ובלדסו, יש מצב למשחק 7 ואפילו סנסציה אם הם יתפקדו, אבל עוד חזון למועד

  5. מילווקי זה אטלנטה החדשה, פלייאוף זה סיפור אחר מהליגה שאף אחד לא לוקח בפול-כוח, חוץ מיאניס בטירוף ה MVP ובודנהולצר אחרי כל הכשלונות
    הבלוף יחשף מהר מאוד. למה מי זה ג'ורג' היל? ראינו אותו משלשל בדיוק לפני שנה בסוף משחק 1 בפינאלס עם קליעות מהקו לנצח משחק… ברוק לופז?? בלדסו? מי יודע איך נראה סטרלינג בראון? קובינגטון? קונאטון? מירוטיץ' ואיליאסובה עוד משחקים כדורסל? שו האדא? באמת יפה מאוד מה המאמן עשה מהשאריות האלה אבל בחייאת, נדפק לאנשי השכל מפלייאוף קל באופן מיוחד שיצא למילווקי עד עכשיו, דטרויט בלי גריפין ובוסטון בשביתה. עכשיו יאניס יתחיל לחטוף
    לא שטורונטו כאלה טובים, הם יחטפו ג'נטלמני קל בגמר, אבל זה שלהם, גג 6 משחקים

    1. הייתי יכול להבין את המוטיבציה לתגובה אם בצד השני היו שמות מפוצצים – אבל נראה לי שאפשר לעשות בדיוק אותו הדבר המופרך שעשית למילווקי גם לצד השני (פחח איבקה? גאסול? דני גרין?!) האמת שאפשר פשוט לשים שמות עם סימן שאלה אחר כך באותה המידה וזה יהיה נכון (פחח ג'ורדן? לברון?! בירד?!* [סתם נחמד להוסיף כוכבית בסוף שתדע בכל דבר במיוחד אם אין משהו עם אותיות קטנות זה יכול להוציא אנשים מדעתם])

    2. אני מסכים עם זה אבל טורונטו נראו נורא. מחריד ממש.
      ולכן זה עוד שלב קל בדרך למילווקי ורק בגמר הם לפתע יתקעו בקיר.

    3. אני כן מאמין במילווקי, אבל מה שבאמת יש בנקודה שלך, זה שני שחקנים ממש אלופים בצד של טורונטו, כאלו ששיחקו בגמרים וזכו באליפות, ואולי אולי זה אכן יעשה את ההבדל.

  6. כן בטח, כי סיאקאם השבלולי וגאסול עם הגמלוני יביאו את הסדרה לטורונטו. או אולי בעצם לאורי הגוץ שהשיא היחיד שלו היה 10 שלשות במדי הרוקטס אי שם ב2010. רגע יש את ואן פליט, ואן מי? או שאתה בונה על איבקה שלא מסוגל לנתר מעל הפופיק. טורונטו בנויה, לטוב או לרע, על איש אחד. בקיצור, לך תמכור חמוצים בצומת הערבה – מילווקי 4-1

  7. תודה רועי.
    לדעתי מול בוסטון היה למלווקי לא מעט מזל עם הסלמפס בקליעה לשלוש שבוסטון נקלעה אליו – כמובן שלמלווקי היה חלק משמעותי בכך ועדיין זה היה יכול להיות הרבה יותר צמוד.
    אני חושב שטורנטו תהיה חייבת להביא על יאניס שמירה כפולה נכון שהוא יסיים גם ככה משחקים עם 25+ השאלה היא באיזה אחוזים הוא יעשה את זה. בלי שמירה כפולה ועיבוי מסיבי של הצבע זה יכול להעשות גם ב65% אפקטיבי ומעלה במיוחד מול סיאקום באחד על אחד. אני חושב שטורנטו יהיו חייבים להמר על הקליעה של בלסאו או לופז.
    אצל טורנטו זה הולך ללכת יותר קשה קוואי גם הולך לפגוש הגנה אפילו יותר קשוחה מפילי, וגם הוא נתן באמת התעלות בסדרה שעברה – קשה לי לראות אותו משחזר את ההתעלות הזו סדרה שניה ברציפות ואני מאמין שנראה אותו חוזר לממוצעים הקרובים יותר ל25 נק'.

      1. הדבר היחיד בערך שנשאר ללאורי זה מסירה מצוינת. דאבל על קוואי ודרך לאורי זה לסיאקאם גאסול איבקה או אחד השלשנים…

  8. המפתח המרכזי לסדרה לדעתי הוא ההתמודדות עם הכוכב בהגנה, כלומר מי השומר או שומרים והאם, מתי ואיך להביא שמירה כפולה.
    לדעתי שתי הקבוצות צריכות קודם כל להוציא את הכדור מהידיים של הכוכב, כי שחקני המשנה של טורונטו לא עשו את העבודה נגד פילי, ואלו של מילווקי תלויים במבטים שיאניס מסדר להם, ופחות יודעים לייצר לעצמם, ופה התפקיד של מידלטון ובלדסו מצד אחד ושל גאסול ולאורי מצד שני.
    אני מאוד מאמין בגאסול שיזכה לסדרה נוחה בהרבה אחרי ששחקן ההגנה של 2013 חיסל את ווצ'ביץ' ואמביד בלי ששמנו לב, וינצל את החופש בהגנה כדי לתקוף הרבה יותר.
    הרוטציה של טורונטו מתאימב מצוין בשביל לסדר את ההגנה על מילווקי, בעיקר כשאפשר להחביא את ואן ווליט ואת לאורי על כל מיני פוורוורדים של מילווקי.
    אני מאמין ב-4:2 לטורונטו, אבל אין ספק שמילווקי פייביוריטים כרגע.

    1. לא יודע כמה גאסול ישחק. עדיפים חילופים מול הבאקס, במיוחד בדקות של לופז כסנטר שעומד על קשת השלוש, לכן הייתי הולך על סיאקם ואיבקה. מסכים שבלדסו ולאורי יהיו מפתחות בסדרה ובמקום הראפטורס הייתי מתחיל עם קוואי על בלדסו במשחקים הראשונים.

      1. למילווקי יש כמה שחקנים שרק עומדים על הקשת בלי יותר מדי תנועה, כמו איליסובה ומירוטיץ' וגאסול יכול להסתדר איתם, או אולי אפילו לנסות לשמור על יאניס כמו אמביד, ואז להביא עזרה מהשחקנים האחרים.
        היכולת ההתקפית של גאסול בפוסט היא מאוד משמעותית עבור טורונטו, ואם נמצא ההרכב מולו גאסול יכול להסתדר בהגנה, אז יש לו המון לתת.
        בצד של מילווקי, ברוק לופז עשוי להתברר כגרסה פחות טובה של גאסול, עם כל הבעיות ההגנתיות, בעיקר בהרכבים עם איבקה וסיאקם בתור הגבוהים.

        1. מירוטיץ' דווקא זז המון. זה נכון שבהתקפת המעבר בדרך כלל התנועה שלו תהיה לכיוון קו השלוש, כך שהוא מנצל את ההתמקדות בשחקן שנכנס לצבע בשביל זריקה קלה,
          אבל בהתקפה העומדת הוא לא פעם חותך לסל, כאשר הוא פעיל מאוד בפיק אנד רול (בעיקר הם הרכבי המשנה).
          איליאסובה הוא הרבה יותר מ-"מטיל שלשות". הוא פעיל מאוד בריבאונד ההתקפה, בסדרה מול הסלטיקס היה לו חלק מהותי בריצות של מילווקי בדקות בהן הספסל תפס פיקוד. ל-9.1% ריבאונד התקפה שלו יש חלק לא קטן בכך.

          1. להתמודד על ריבאונד גאסול יכול בקלות…
            גאסול הוא לא סנטר שלא מסוגל לזוז, ולמרות שברור שהוא חלש יחסית בתחום, ניתן למצוא דרך לשלב אותו עבור תמורה הולמת בצדדים אחרים של המשחק.
            אפשר לתת בשלבים מסוימים של הסדרה לגאסול לשמור על יאניס, כמו איך שאמביד שמר עליו בניסיונות קודמים. אמנם הקליעה של יאניס מצוינת בפלייאוף, אבל קשה לבטוח בזה לאורך זמן, וטורונטו תוכל לעשות רוטציות טובות עם שאר השחקנים.

        2. הנקודה של גיא רלוונטית וחשובה. הריבאונד יהיה חשוב כחלק ממשחק המעבר של 2 הקבוצות ויכול להיות שהראפטורס ישלחו את איבקה לסגור את יאניס לריבאונד כדי לנסות להגביל אותו במעבר. הוא סגר יותר טוב מגאסול לאורך הפלייאוף, לכן הוא חשוב בסדרה. סיאקם מאוד חשוב כי הוא שחקן ההתקפה השני הכי טוב של טורונטו

          1. גאסול מגיע אחרי 2 סדרות בהן תפקידו היה אך ורק לסגור את הסנטר הכוכב של היריבה, תפקיד שהוא ביצע בהצלחה מסחררת באופן שלא היינו מאמינים לפני הסדרה…
            גאסול הוא כבר לא שחקן לחמישיית העונה, כפי שהיה לפני 4 שנים, אבל הוא יכול להיות לפחות הגרסה הגבוהה של איגי כשיורד ממנו הלחץ בהגנה…
            מה שאני מנסה לומר זה שיש פה קצת פזיזות להכריז שגאסול לא מתאים לסדרה הזאת ולסגנון שלה, אבל דווקא הוא יכול להיות האקס פקטור שלה, עם החיסרון המסוים הזה שיש בהגנה, שהוא בנחלט פתיר

  9. תודה רועי. אני איתך בהימור על הבאקס, למרות שלטורונטו יש כמה שומרים אישיים מצוינים שיכולים להקשות על הפריק. לטעמי הראפס נחשפו במערומיהם בסדרה מול פילי עם ההירו-בול של קאווי. נגד קבוצה יותר מאורגנת ועם מאמן חד זה לא יילך. אם לאורי גאסול/איבאקה וגרין לא יפתחו את ההגנה הארוכה של הבאקס עם שלשות אין להם סיכוי. נרס חייב להתעלות על עצמו. נגד פילי הוא היה חלש לא פחות מבראון (פשוט היה לו קאווי..). הוא חייב לעשות הרבה יותר שימוש בפאוול וואן ליט וצפונה כדי לא לשחוק 6 שחקנים כמו שהוא עשה נגד פילי

  10. פריויוו מעולה, תודה רבה רועי. לדעתי זה של מילווקי, בגלל הספסל והמאמן, אבל זה לא יהיה קל.

  11. אחלה ניתוח וזה באמת נראה כאילו לטורונטו אין כלים לעצור את מילווקי אבל אני חושב שבפליי אוף הכי יכול לקרות,

    1. איבקה הוא המפתח בסידרה , הוא הולך לראות הרבה דקות בשמירה על יאניס , הוא מסוגל להקשות.

    2. ברור שטורונטו צריכה להיות יותר מעירנית לאופציות המסירה של יאניס

    3. הקרב בין בלדסו ללאורי יהיה מרתק, שני מיני מקררים גוצים/שריריים שזורקים בלוקים ויודעים לסחוט תוקף מצויין.

    4. יהיה משחק 7 פה אם קאווי נשאר בריא

  12. זו סדרה שמאמן טוב מנצח עם ההתאמות הנכונות.
    באד עשה את זה מדהים מול בוסטון.
    אבל ההימור שלי עדיין על טורנטו כי בעיניי הם קבוצה איכותית בהרבה

    בנוגע לעייפות, גם כאן יש למילווקי יתרון רציני.
    אם עוברים את טורנטו (בהנחה שיקי שש/שבע משחקים) הם מגיעים עייפים יותר מול הוויורס (שיקחו בארבע)

  13. מעולה רועי, תודה.

    מסכים שאיבקה צריך לפתוח על חשבונו של גאסול, מעניין עם נרס יעשה את זה. חושב שהוא צריך לעשות את זה גם מבחינה התקפית. הפיק&רול של לאורי ואיבקה היה מצוין העונה, ונגד לופז שמחכה למטה באיזור הצבע בזמן החסימה לאיבקה יש את הכלים להעניש. גאסול מהסס יותר בפלייאוף הזה.
    כמובן שגם הגנתית איבקה יוכל להתמודד עם לופז יותר טוב.
    בכלל בהנחה שגרין ישמור על בלדסו, קוואי על מידלטון וסיאקם על יאניס , הראפטורס יכולים להחליף בתאוריה על כל חסימה בין השלושה וזה יכול לעזור להם מאוד. מעניין איך סיאקם יתמודד עם יאניס לאורך סדרה, ועוד יותר מעניין זה כמה קוואי ישמור עליו. הוא לא יכול לשמור עליו המון בגלל שצריך אותו בהתקפה, אבל המאצ' אפ הזה מעניין מאוד, ואם קוואי יוכל לעצור את יאניס, אז לשים אותו עליו בדקות קריטיות יכול להיות גיים צ'יינג'ר.

    גיא כתב לגבי השלשות, ואני אוסיף שזה גם לצד השני. אם הבאקס יקלעו קשה מאוד לעצור אותם. אבל אם בעזרת האורך והאתלטיות של הראפטורס הם יצליחו גם לכווץ מול יאניס וגם להפריע לקלעים ולהוריד את האחוזים אז יש להם סיכוי.
    מהצד השני סיאקם צריך להיות מוכן מנטלית לטיפול כמו שקיבל מאמביד. ככה יאניס ישמור עליו, יחכה בצבע כדי לעזור וייתן לו לזרוק, בידיעה שהוא יכול להתמודד עם הכניסות המשוגעות של סיאקם לצבע. אם יראה ביטחון בקליעה שלו ויקלע באחוזים טובים, אפילו רק את השלשות מהפינות, יהיה לראפטורס עוד כוח אש משמעותי.
    ובהמשך לכוח אש, הראפטורס זקוקים לו מאוד, קוואי לא יכול לנצח לבד כמו נגד פילי. הפיק&רול עם איבקה חייב להיות משוחק הרבה, והייתי נותן לגאסול לשחק דווקא מול איליסובה/מירוטיץ' ולשלוח אותו לפוסט. נרס חייב להיות יצירתי כדי לעזור לקוואי בהתקפה.

    1. טורנטו עם 3 מגיני על שאין לשום קבוצה בליגה קאווי גרין וסיאקם הבעיה שלהם שהם נגרים בהתקפה ובקושי מחלצים 90 נק. קאווי הולך להרגיש הגנה קצת יותר רצינית מבן סימונס.

    2. ברור שזה גם לצד השני.
      ההבדל הוא שטורונטו בעונה הרגילה לא הצליחו הכלל להאט את קצב השלשות של הבאקס.
      ב-3 ניצחונות הבאקס קלעו בממוצע 16 שלשות ב-39.3%
      בהפסד הבודד המספר ירד, אבל לא בהרבה –
      14 שלשות ב-37.8%

  14. תודה רועי.
    שחקן המפתח הוא סיאקם, בהנחה שקוואי הניווי יביא את התפוקה שלו הכל תלוי בסיאקם אם הוא יהיה טוב כמו לפני חודש זה של טורונטו ב6
    אם לא אין לטורונטו מה לחפש בסדרה הזו.

  15. הנקודה על משחק המעבר מאד חשובה – הבאקס פורחים כשהם רצים, זה היה מאד בולט מול הסלטיקס, כנ"ל הרפטורס. המפתח מבחינת ניק נרס לדעתי יהיה למנוע מהם את הזריקות מוקדם על השעון – אולי על ידי לחץ מיידי על מוביל הכדור.
    .
    לגבי המשפט הבא:"מילווקי תשתמש גם כן בהרבה חילופים, כי ככה ההגנה שלה עובדת". אתה חוזר על זה כבר כמה פעמים ואני לא מבין מאיפה אתה מביא את זה. אז נכון מול נסלטיקס הם החליפו קצת יותר כדי כנראה כדי למנוע שלשות של הגבוהים אבל בגדול ההגנה של הבאקס מבוססת דווקא על לא להחליף אלא לעבור מעל או מתחת לחסימה ולהביא עזרה משחקן סמוך.

    1. הבעיה עם לחץ מיידי על מוביל כדור הוא שבהרכב הפותח שלהם חוץ מלופז כולם יכולים להוביל כדור במעבר ובמתפרצת. בעצם יש להם לא מעט שחקנים שיכולים להריץ התקפה – בלדסאו, יאניס, מידלטון, ברוגדון והיל הם מובילי כדור די טובים שמן הסתם יחלקו לא מעט דקות אחד עם השני.

        1. בעיניי זה דווקא מגדיל את הסיכון: השחקן התוקף יכול לעבור את המגן עם מהירות שהרי המגן נאלץ לרוץ בצעדים אחורה או בצעדי רדיפה ולמנוע את הריצה של התוקף שהוא היוזם ויכול לבחור את התנועה שנוחה וכיוון הריצה המהיר ביותר עבורו, בניגוד למגן. גם אם הוא מצליח להאט אותו הרי שזה יוצר מיסמאץ' להמשך ההתקפה.
          פתרון אחר שאני יכול לחשוב עליו הוא לוותר על ריבאונד התקפה ופשוט לטוס להגנה (לא אידיאלי אין מה להגיד)

  16. מאמין שהבאקס יקחו את הסדרה, אבל לטובתנו, בואו נקווה שטורונטו יילחמו עד הסוף. יש כאן פוטנציאל לסדרה הרבה יותר מעניינת מהמקבילה שלה (ואחרי הניחוסון, גולדן פורטלנד יגיעו למשחק שביעי+ 6 הארכות).
    .
    ותודה רבה על הפריוויו המושקע

  17. תודה על הסקירה
    הצוות המסייע של יאניס לגמרי התאקלם בפלייאוף
    הצוות המסייע של קוואי עדיין מתאקלם, ומול פילי רובם רוב הזמן היו מתחת לרמתם הרגילה
    ***
    אם זה ימשך ככה, מילווקי תנצח כמו מול בוסטון
    בפירגון לטורונטו, נלך על הבאקס ב 5-6 משחקים

  18. הפריוויו המקצועי והספציפי ביותר ברשת. כל האחרים מדברים בשפה יפה אבל במילים גבוהות שאינן יותר מברבורים. אתה שם עובדות על השולחן.
    אם ברוגדון משחק רגיל, מילווקי ב=6 משחקים

  19. הפועל באר שבע מובילה עכשיו בליגת ווינר סל במשחק סופר חשוב לפלייאוף, האם תשכיל לנצח?
    התגובה שלך כאן…

  20. לא יודע איך אפשר להמר פה על טורנטו, זה לא פילי הטפשים, מילווקי ישחטו אותם סדרה שמקסימום הולכת ל5 משחקים , אין לטורנטו כלום מלבד קוואי ופה ושם סייאקם העקום, לאורי לא לרמות האלה, אי אפשר לנצח בליגה רק בעזרת הגנה דאבל טים מתוזמן על קוואי ולתת לשאר לנצח אותך זה הדבר הפשוט בעולם (בתנאי שכמו בסדרה מול פילי אף אחד מהנכים לא תופס ערב).

  21. טורנטו חמה, אני יודע שאצטדיון ב מילווקי הוא הרע בNBA והסיפורים אליו פשוט מצחיקים, אבל הקהל של מילווקי פשוט שקט , איזה הבדל בין הקהל שלהם לזה של הקנדים

  22. איזה יופי של צעדים של יאניס , טוב שיש כמה כאלה כל משחק להזכיר לי שלפני שמדובר בליגה הכי מוכשרת ובפער , זו קודם כל הליגה שהחוקים בה משניים להיילייט

    1. לצערי לגבי צעדים אני כבר לא מתלונן הליגה איבדה את זה לגמרי עוד עשור קודם, בטח בהקדר של פריקים כמו לברון יאניס דוראנט..

      1. זה לא בהקשר של פריקים , צעדים כאלה אתה רואה מכל שחקן שחוטף כדור ומתחיל מתפרצת עם 3-4 צעדים לפני שהוא מכדרר וכשאני אומר מכל שחקן זה כי כל שחקן עושה את זה, עניינים אחרים כמו התעלמות מהחוקים בהקשר של עבירות וחסימות זה יותר העדפה של כוכבים כמו שציינת

  23. מעניין אותי לראות איך ההגנה של מילווקי תראה נגד קבוצה כמו גולדן סטייט שמחזיקה ב3 הצלפים הטובים מכולם

  24. טורנטו בפתיחה מושלמות, משחקים בול על החולשות של מילווקי תתנו לנו שלושות אין בעיה נקבור אתכם משם, תתחילו לחסום את השלושה, נקטוש אותכם בצבע, פשוט משחק מושלם שלהם.

  25. כשהווריורס ייפגשו לראשונה הגנה מזרחית – ולא הגנת הנערות עד עתה – הם יתחננו לשופטים שישרקו לסוף המשחק אחרי שלושה רבעים

  26. טורנטו במשחק מושלם, אני לא צוחק ההגנה שלהם זה משהו שלא מעולם הזה.
    .
    ברוגדון עד עכשיו מחזיק את מילווקי שלא תתבע אבל לא יהיה להם סיכוי אם הם לא יתחילו לחסום שלושות

  27. ההגנה של קואץ בודנלהצר פשוט מחוררת הלילה, אני יודע שהשיטה שלו זה לחבום את הצבע בשביל ה3 אבל כשהשלושות נכנסים באחוזים האלה, זה גזר דין מוות . איך הוא רצה לעלות עם ההגנה הזאת מוצ הווריורס

  28. רק 5 הפרש. מדוע החוק המטומטם הזה שלא ביטל למירוטיץ את ה2 נקודות , אחרי הריבאונד של הזריקה אחרי שתם שעון 24 השניות.

  29. אני חושב שקרי היה שובר את שיא השלושות למשחק במחצית אם הוא היה משחק נגד ההגנה של מילווקי, הם נותנים זריקות אימון .

  30. אם אני אוהד טורונטו (ואני לא) – אני מאוד כועס על השיפוט נכון לעכשיו. מוטה חד צדדית לביתית כדי שהתוצאה תתאזן.
    חוץ מזה – משחק מצוין! (בניגוד לאמש). 2 הקבוצות הגיעו מוכנות

    1. הווריירס כבר 5 שנים מביסים כל מה שזז.מערב או מזרח זה לא משנה.הקבוצה הגדולה בהיסטוריה.אבל כן השנה זה סוף השושלת וקבוצה מהמזרח תיקח

      1. עידן מול ההגנה של מילווקי זה יהיה בלואוט לטובת הווריורס, אתה מדמיין את קרי חופשי עומד ככה על קו ה3 וזורק זריקות אימון, או אולי את קליי או דוראנט.
        .
        יאניס בדומה ללברון נכנס עם מרפק חדה בחדירה זה לא חוקי ובעצם הפך את החדירה של שני המפלצות האתלטיות האלה לבלתי עצירה חבל שלכוכבים יש סט חוקים שונה.

        1. אני לא רואה את דוראנט חוזר השנה.לדעתי משחק הפציעה היה אקורד הסיום שלו בווריירס.
          עם כמה שאני נהנה לראות עכשיו את הווריירס הם מאד קצרים

      2. עידן,או שאתה צעיר מידי או שאתה שבוי של הרגע.
        הקבוצה הטובה בהיסטוריה?
        אני חושב שלקחת 6 בעשור (יכל גם להיות 8 ברציפות) זה משהו שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצרים בהצהרה.
        וכן,את בוסטון של שנות ה60 קשה מאוד להחשיב בגלל כמות הקבוצות ששיחקו (נדמה לי בחלק גדול מהאליפויות שיחקו 8 קבוצות)

        1. אני אומר את דעתי מסוף שנות ה 80.עם כל הכבוד לבוסטון של שנות ה 60 זה לא אותה רמה של כדורסל מהכדורסל של היום.
          הווריירס יותר טובים לדעתי מהלייקרס של סוף שנות ה 80 מהבד בויז מדטרויט מ שיקאגו על 2 חלקיה(ב 3 האליפויות הראשונות שיחקו שחקנים שונים מה 3 האחרונות)מיוסטון של אלגואן מ ספרס של כל אחת מהאליפויות שלהן מהלייקרס של שאק וקובי ושל קובי וגאסול מבוסטון של הביג 3 ומיאמי וקליבלנד של לברון

          1. שיקאגו הטובה בהיסטוריה ,בכל האליפויות שלהם הבסיס היה אותו בסיס
            אפשר לומר גם על ג"ס אותו הדבר ,קבוצה לפני העוגייה וקבוצה איתו

          2. תבחר איזה קבוצה שאתה רוצה מה 6 אליפויות של שיקאגו הווריירס עם דוראנט הספלאש בראדרס דריימונד איגי וליבינגסטון עושים עליהם סוויפ גנטלמני

          3. אם לוקחים את השופטים של היום – הקאפקייקס הגדולים בהיסטוריה. עם השופטים של הניינטינז יהיה להם קשה מול הג'ורדנים.

          4. חחחח קודם כל צריך לדעת עם אלו חוקים ישחקו .
            הייתי רוצה לראות אותם מתמודדים עם 4 מהמגינים הטובים ביותר (3 מהטובים בהיסטוריה והארפר המגן המצויין)
            בכל אופן בחוקים של אז אין שום סיכוי לג"ס
            בחוקים של היום הסיכויים הם 60 40 לשיקאגו.

    2. בטוח איפשהו בשביל החלב יש איזה גזע חוצני שיכול למנוע מ לאורי להגיע ל60 נק' במחצית..
      אולי אפילו די קרוב… בסאן פרנסיסקו, כדור הארץ.

  31. לבאקס יש מזל גדול שברוגדון חזר מתי שהוא חזר. בלעדיו זה בלואאוט כבר במחצית.

    1. כן ברוגדון אדיר, אחד משחקני הD3 הטובים בליגה, גיא כמה לדעתך הוא שווה כיום בשוק החופשי? הוא יכול לדרוש קרוב למקסימום ממילווקי?

      1. שאלה מעניינת. הוא שחקן חופשי מוגבל בעידן של אחרי החוזים המטופשים (דנג, מוזגוב).
        אני לא חושב שהוא יקבל הצעה על מקס מקבוצה אחרת (למילווקי הזכות להשוות),
        אלא שהבאקס ינסו לסגור אתו מוקדם ככל האפשר על חוזה מכובד, אבל נמוך מהמקס (משהו בגבולות הקפלה).

  32. למרות שאין לי קבוצה עדיפה ממה שנשאר ,יש לי פינה חמה לקוואי ובאמת מקווה שהוא יקח את טורונטו עד לטבעת .
    לגבי ג"ס אני רב עם עצמי כי-
    מצד אחד אני רוצה שהם יצליחו ללא העוגייה ,יקחו את הגמר בלעדיו מול קבוצה חזקה מהמזרח וסופסוף כולנו נפסיק לרמות את עצמנו לגבי העוגייה.
    מצד שני אני רוצה שג"ס יעשו סוויפ על פורטלנד ללא העוגייה אך יפסידו את הגמר איתו.
    .

  33. יאניס בדומה ללברון מקבל סט חוקים שונה הוא דרס את לאורי ועוד קיבל עבירת חוסם, השילוב האתלטי של בלדסו ויאניס כל כך מסוכן במתפרצות

  34. איזה ריצה של הראפטורס שוב קואץ באד לא לוקח טיימאוט ונותן לקבוצה להישחט לא מובן לי למה, גם החדירה האחרונה של יאניס הייתה עבירת תוקף ברורה שוב עם המרפק החדה, ללא השיפוט מדובר בשחקן שונה לחלוטין.

  35. קצת סטטיסטיקה..
    ההבדלים המשמעותיים עד כה:
    1. יתרון 42% לעומת 20% לטורונטו בקליעות ל-3
    2. יתרון 100% לעומת 72% לטורונטו בקליעות עונשין
    3. לטורנטו 14 עבירות לעומת 8 למילווקי (שיפוט ביתי?)
    4. 32-20 למילווקי בנק' בצבע

  36. בהתקפה האחרונה לפני הפסק זמן סיקאם עשה מעשה של טירון,נכנס עם ראש באיילים במקום למסור ללאורי שהיה לבד על קשת ה3

    1. ניחסת לו את הצורה.2 החטאות רצופות.ולא הוא לא יותר טוב ממה שהיה לפני שנתיים.לפני שנתיים הייתה העונה הטובה האחרונה שלו מאז הוא בצניחה ועכשיו הוא בתפקיד רול פלייר

  37. ראיתם את הטקס שיש ליאניס אחרי כל זריקה, מכדרר 10 פעמים לוקח המון זמן כמו שאסרו על לצאת מהבקבוק בזריקת עונשין ככה גם על הכדרור הזה, הוא בדומה ללברון שחקנים ענקיים אבל השיפוט מאפשר להם נקודות מתנה כל משחק, 80% מהכניסות שלו הלילה לא חוקיות

  38. אם לנארד ישאר בטורונטו זה יהיה רק בזכות סיאקם.
    השילוב של שניהם הוא מדהים וסיאקם רק התחיל

  39. כל משחק אותו דבר נרס מוציא את קוואי בסוף הרבע ה3 ומאבד את המשחק מטומטם.
    .
    היחידים שיותר מטומטמים ממנו זה הלייקרס שוויתרו על ברוק לופז

    1. עזוב, אתה פוגע בנקודה רגישה… אפשר להקים קבוצת פליאוף מהשחקנים שהלייקרס וויתרו עליהם בשנים האחרונות

  40. השילוב של מירוטיץ – לופז – יאניס זה משאבת ריבאונד התקפה.
    אלה 3 שחקנים בגובהה סנטר על המגרש

    1. ובור נגיד תודה למגיק שהוכיח בפעם המי יודע ששחקן ענק וGM זה תפקיד שונה בתכלית ושחקני עבר לא צריכים לקבל תפקיד כזה כפרוטקציה.

  41. מילווקי עושים מה שהם צריכים לעשות. טורונטו קצת התעייפו מהשמירה ב 3 רבעים ופתאום הסטטיסטיקה מתיישרת והשלשות של מילווקי מתחילות להיכנס…

  42. עם איך שטורונטו משחקים היום, לדעתי יש להם סיכוי גבוהה יותר לנצח את גולדן עם דוראנט.
    הגנתית הם פשוט מדהימים כשסיאקם וקוואי הם מהיחידים בליגה שיכולים להגביל דוראנט והתקפית הם יטבחו בהגנת החמאה של הלוחמים.

  43. ההגנה היחידה שלאורי משחק זה משחק האפילפסיה כל הזמן נופל והשופטים אוכלים את זה כמו הארדן בדיוק רק בהגנה

  44. לאורי מוכיח שדרוזן היה הבעיה ועכשיו ברצינות מתאים לו השחקן מס 3 אחרי קוואי וסיאקם ולא השחקן מס 2 אחרי דרוזן שהוא לא סופרסטאר

  45. וכמה שאני מעדיף את גולדן סטייט ללא דוראנט… הכניסות האלו של יאניס בהילוך איטי עם צעדים ארוכים ולצדדים… רק דוראנט יוכל לשמור אצלם.

  46. לא יודע אם שמתם לב או לא, אבל ב3 דק' האחרונות קרה משהו יוצא דופן בכל הקשור למשחקי הנ.ב.א העונה בכלל והפלייאוף פרט: השופטים לא הורגשו!!
    איזה כיף

      1. כי הוא שיחק גרוע מאוד ביותר מידי מהלכי iso בתחילת הרבע כשלאורי היה היד החמה ותקע את כל השטף ההתקפי של טורונטו.
        היה תריך להבין שהיום הקבוצה תנצח ולא הוא לבד וחבל.

        1. קאווי הגיע לראפס רק בשביל זה וזה מה דהטא יעשה גם בקליפרס. לזכותו יהמר שהוא עושה את זה ברמה הכי גבוהה שיש ומצליח לו.

  47. גאסול חירבן להם את המשחק.
    לא יכל לפגוע בכלום היום.
    אם היה מכניס כמה היה פותח את הצבע, אבל הוא החטיא זריקות חופשי לגמרי ואיבד את הביטחון בזריקה.

  48. לא יאמן הבומבות של לופז. אני לא האמנתי שהם יכנסו בפלייאוף.
    רק שיזהר למה האישונים שלו כבר על הכוונת של דונקי אחרי שהוא מסיים לטפל במהפכן הטורקי.

  49. לופז השחקן המצטיין במשחק
    לאורי נתן את משחק חייו בפלייאוף
    לקוואי נגמר האוויר ברבע האחרון
    .
    עדיין לוקח את טורונטו בסדרה.

  50. אם ביום שקייל לאורי נותן את משחק חייו וקאווי בזון הראפס לא לקחו… קייל לאורי לא יקלע עוד מעל 30 נק.
    חח איך הלייקרס שחררו את לופז היה מדהים ב17 דק משחק אחרונות שראיתי בהגנה

        1. העיקר חוגגים את ציוני הדרך של לברון. הוא עבר את ג'ורדן בנקודות השנה. בעונה הבאה הוא יעביר את ווגל סדרת חינוך

        2. מאיפה אתה מביא את זה? אין ללייקרס כסף להביא שני סופרסטארים. לא אפשרי. אתה כל הזמן חוזר על זה. פשוט תבדוק – זה לא אפשרי. או שהם מרוקנים את כל הקבוצה חוץ מלברון ונשארים איתו ועם שני אלה. זו האפשרות היחידה.

          1. ממש אבל ממש לא נכון, לליקרס אין אפשרות לשני חוזי מקס חדשים, אבל דיוויס מרוויח 25 מליון (רחוק מאוד מהמקס הנוכחי). אפשר להביא את דיוויס והוד שחקן במקס, השאלה על מה מותר כדי להביא את דיוויס,

          2. כל הווטרנים משתחררים, אז מה שיש ללייקרס זה לברון והצעירים ומקום לשחקן קס' ועוד טיפה. אם רוצים להביא שחקן נוסף במקס', צריך לוותר על כל הרביעיה – קוזמה, בול, הארט ואינגרם – עבור AD. זה ישאיר את לברון קיירי ו-AD, לבדם. אפילו לא התחלה של רוסטר שלא לדבר על קבוצה נורמלית. זו סתם אפשרות תיאורטית. אין בעצם אפשרות כזו.

  51. משחק פנטסטי. באמת שתי קבוצות שיודעות מה הם רוצות מעצמן ויודעות לשמור בהגנה. טוב שהראפטורס עלו ולא פילי.

  52. מילווקי על אמת, סידרה בינם לבין הלוחמים תהיה מרתקת.
    בכלל, שתי הקבוצות מדהימות והלוחמים בהחלט צריכים לפחד

      1. ג"ס עם דוראנט לא היו עוברים את יוסטון.
        האיי-סו של דוראנט נתן מנוחה להארדן והשאר וברגע שיצא זה הפך טום נגד ג'רי כאשר יוסטון בתפקיד החתול …העייפות בלרדוף אחרי קארי וקליי הוציאה אותם מכל האיזון.

      1. וקוואי לא יתפוס יום בינוני מינוס במיוחד ברבע הרביעי במשחק צמוד
        לאורי אומנם לא יקלע 30 אבל בפלייאוף הזה הוא מחזיר במטבעות של סנטים את הכבוד האבוד שלו לאורך השנים.

    1. טורנטו היו חייבים לקחת את זה היום – יאניס ביום יום בינוני/ לא מקבל שריקות, 25% מהשלוש, לאורי מפציץ. עדיין לא הצליחו.

      1. יאניס לא מקבל שריקות? ראית את המשחק יאניס כמו לברון כמעט כל כניסה עושה עבירת תוקף ומקבל שריקות, הוא נכנס עם מרפק החוצה.

        1. חשבתי שאנחנו מנסים לא להכנס לקטעים אישיים בנינו..
          לעניין: לדעתי המשחק הזה הזכיר קצת את המשחק מול בוסטון בו הוא סיים עם 10 זריקות מהקו – הוא יכל לסיים גם עם 18 זריקות עונשין כמו שקרה במשחק 2 מול בוסטון

          1. רוב החדירות של יאניס הלילה היו עבירות תוקף, הוא פשוט נהנה משיפוט של ״כוכב ״ בדומה ללברון וכניסה עם המרפק חד שמעיפה את המגן מטר ועוד מקבל שריקה . תביט שוב בפואלים שקיבל. היה אמור ללכת הרבה פחות לקו.

  53. איזה עומק יש למילוואקי מפחידים אם ביום חלש של מידלטון ויום בינוני של היווני טורנטו לא מנצחים לא יודע מתי

    1. מידלטון זה מה:שיפריע ליאניס לקחת אליפות. שחקן מפתיע בחולשותו ויש לו אופציית שחקן 19 מיליון לעונה הבאה ויאניס שבוי בזה שהוא חברו הטוב גם. עד דמידלטון לא יהפוך לכוכב אמיתי אין לבאקס צאנס לעשות כלום. הוא פרווה. בסוף העונה הבאה אם יהיה להם מציאה טובה יותר כדאי להם להיפרד ממנו לא כדאי להם לגדל את הלאורי והדרוזן שלהם חבל.
      כרגע הוא אכזבה עצומה

      1. שמעון לפעמים אתה פולט שטויות מידלטון עונה הבאה אולסטאר אני מאמין שהוא שווה הרבה יותר מהאופציה ל 19 מליון , ומאמין שהוא יוותר עליה

        1. הלוואי יש לו את הכשרון חסר לי משהו באופי שלו יותר מידי פרווה. הוא לא שווה יותר מ19. לבאקס אולי כן כי אף אחד לא יבוא לחור תחת שם מרצונו ואז:הוא גם כשיר לטרייד עתידי.
          לי יש הרגשה שהוא לא יממש את הפוטנציאל שלו.

  54. מול גולדן סטייט עם דוראנט זה סוויפ לגולדן סטייט, תחשבו שבמקום סייאקם עונד דוראנט מחכה על ה3. אם הגנת הפרימטר שהם הציגו היום הווריורס יחסלו אותם.

  55. חברה הלייקרס זה גופות אינגראהם עם הבעיות בכלי הדם לונסו גם ככה גופה מתה והארט זה מחליף חמוד. מה שנשאר מרביעיית הצעירים זה קוזמה. זהו היתר זה אשפה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט