1.הנצחון הזה היה הכרחי וראס הביא אותו. למה "הכרחי"? כי משחק זה היה REFERENDUM על כל הקבוצה החדשה של OKC!
המשחק הזה היה אחד מהמשחקים החשובים ביותר בתולדות OKC. אילו הפסידו אותו והיה 3-0, קשה ביותר (אני מתכוון כמעט בלתי אפשרי) לחזור ממנו.
כל השחקנים ידעו זאת. הם ידעו שמשחק זה הוא על REFERENDUM של הפרנצ'ייז כולן, וכל הטריידים שנעשו לפני תחילת העונה.
זה מה שהחמישייה נתנה הלילה:
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
P. GeorgeSF | 41 | 3-16 | 2-7 | 14-17 | 1 | 5 | 6 | 6 | 1 | 0 | 2 | 4 | +10 | 22 |
J. GrantSF | 33 | 6-7 | 4-5 | 2-2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | +15 | 18 |
S. AdamsC | 35 | 5-6 | 0-1 | 0-0 | 2 | 5 | 7 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | +18 | 10 |
R. WestbrookPG | 38 | 11-22 | 4-6 | 7-8 | 0 | 5 | 5 | 11 | 0 | 1 | 5 | 3 | +15 | 33 |
T. FergusonSG | 18 | 3-5 | 3-4 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | +3 | 9 |
שרודר הוסיף 17 מהספסל. אני מבסוט לאללה שגארנט עלה בחמישייה וקיבל כדורים. פול ג'ורג' ממשיך לסבול מכדורים שלא נכנסים אבל גם זה זמני.
זה מה שהקבוצה עשתה:
TEAM | 37-77 | 15-29 | 31-39 | 8 | 29 | 37 | 27 | 6 | 5 | 15 | 24 | 120 | ||
48.1% | 51.7% | 79.5% |
כן. 51.7% מה-3, טוב יותר מה-48.1% מהפרקט!
אבל כמו כמעט תמיד הסיפור חוזר אל ראסל ווסטברוק. הוא היה הערב הראסל הנהדר. הראסל שאין אתלט טוב ממנו ואין אתלט מהיר ומעופף כמוהו. הבנאדם הזה מסרב להתעייף. הוא שיחק בדיוק כפי שהוא צריך לשחק: להיות הקלעי הראשי של הקבוצה כי הוא הטוב ביותר, כשחולשתו היחידה היא הטריי.
הערב גם השלשה נכנסה. והוא גם מסר כשהיה צריך. אני הייתי נותן למשחקו הערב 9.5 בלי להניד עפעף.
יש לו הרבה שונאים באתר. זה בסדר. שיעלו עליו כמה שרוצים.
אני מת על השחקן הזה, ואילו התחלתי קבוצה הייתי צריך לעשות חושבים מכאן ועד בית שאן לפני שהייתי מחליט בינו לבית סטפן קרי.
אני כמעט בטוח שהם משווים במשחק הבא.
אבל אז הסיפור רק מתחיל כי עליהם לנצח משחק אחד שם. וואוו, וואווו, וואווו!
2. אחד היתרונות של טורונטו הוא שממשחק למשחק מתגלה אצלה כוכב חדש!
הערב זה היה פסקל סיאקם עם ערב כזה:
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
P. SiakamPF | 42 | 13-20 | 3-4 | 1-1 | 3 | 8 | 11 | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | +13 | 30 |
זהו ערב קרייר-היי בדיוק בזמן הנכון!
3. הערב, בתכנית PTI הסופר-פופולרית, Tony Kornheiser and Michael Wilbon דיברו על פט ריילי…
על מה 'דיברו עליו'???
דיברו עליו כעל הדג, שלפי מקורות נאמנים, הלייקרס מעוניינת כנשיא הקבוצה והאחראי על פעולות הכדורסל.
אז כל אוהדי הלייקרס הקשיבו לי והקשיבו היטב: פט ריילי הוא מבוגר מדי. הוא איבד את זה. הוא איבד את הקשר והחוש לכדורסל המודרני. הוא 'פאסה'.
4. איך בדיוק גרג פופוביץ' עושה זאת?
במשחק השני בין דנבר לספארס, ג'מל מוריי התפרץ מוריי ברבע הרביעי ויצא מה- SLUMBER שלו להבעיר את הספארס ברבע רביעי קיסמי (מהמילה 'קסם' ולא 'קיסם'!).
על מי הוא עשה את רוב הבעירה? על דריק ווייט, שהפלח הביא לספארס רק בגלל ענייני הגנה. הוא הרי שחקן שליגת G כתובה על מצחו, והוא באמת בילה שם עד לפני 3.5 חודשים (עבר לליגה של הגדולים ב-28 לנובמבר, 2018).
ווייט לא הגיב על ההשפלה בבכייה עצמית ובכי תמרורים. במקום זאת הוא הגיב ב-REVENGE, ואיזה REVENGE זה היה!
הוא השפריץ על מוריי קרייר-היי של 36 חיצים שהיו הגורם החשוב, ז"א העיקרי, לנצחון שעשה 1-2 לסן אנטוניו. למוריי היו רק 6 נק' ב-6 ניסיונות כשהוא שונה מהמוריי של יומיים לפני ברבע האחרון כמו
ההגנה המצוינת של ווייט על מוריי חיסלה את הדנברי.
לדנבר, שהתחילה את הסיפור בפלייאוף (למעשה, היתה כזאת רוב העונה) כקבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה, לא מצאה פתרון להתקפה המחודשת והיעילה של הספארס, הרושמים 114 נק' כל 100 פוזשיונס בשלושת המשחקים האלה מול SA.
להאשים את מוריי בהפסד זה כמו להאשים את המלצר שלך באוניית קרוז שעשוייה עבור PLEASURE, על שבועיים של שייט מחורבן לאלאסקה. לא טוב לך המלצר? תבקש – ותקבל אישור – לעבור לשולחן אחר עם מלצרית חמודה.
אני הייתי מאשים יותר את ניקולה ג'וקיץ', גארי האריס, ופול מילסאפ הרבה יותר מאשר את מוריי 0למרות שמילסאפ עצמו היה טוב בשני משחקים אבל לא טוב מאד). אותו דבר נכון כלפי ג'וקיץ' והאריס. אלה כוכבים שחייבים להתעלות ולהציג את משחקיהם הטובים ביותר, לא את הבינוניים ביותר, בסדרה כזאת.
אבל עדיין מוריי לא יכול להרשות לשחקן בשלב של איבוד שערותיו להבעיר אותו ב-23 נק' למשחק, אחרי שרק לפני חודש החותמת עליו הייתה "הגנה ותו לא!".
אז כיצד בדיוק הפלח עושה זאת? מאט מלנטאק מ-אס בי נשיון מנסה להסביר (https://www.sbnation.com/nba/2019/4/19/18507246/spurs-vs-nuggets-derrick-white-nba-playoffs-2019?utm_medium=email&utm_campaign=NBA_GMIB_04-19-19&utm_content=NBA_GMIB_04-19-19+CID_c7e86fc9461f0dda1c9e29479570b1c3&utm_source=cm_email&utm_term=How%20are%20the%20Spurs%20doing%20this#).
הכל הלך לא טוב לספארס בקיץ האחרון. קוואי לינארד, האיש שעמד לירוש את טים דנקן כפנים של הספארס, הצליח להוציא את עצמו מטכסס שנאלצו לקבל כמה גרושים על מהלירה ששמו בטרייד. כל מה שגרג הצליח לגרגר היה אול סטאר מהשלב הנמוך, גרמני-אוסטרי בשם JACOB POELTL שלא רק בג'אמפ שלו היה משהו מוזר אלא גם בשמו, שאפילו אמו לא היתה בטוחה כיצד מבטאים. מלבד גובה (2.14 מ') לא היה לו הרבה, והוא הובא בגלל דבר אחד: מסה. מסה שהייתה חסרה לספארס תחת הסל. כן, וכמעט שכחתי את דריק ווייט, שחקן ליגה G שהובא לנסות למלא את מקומו של דג'ונטה מוריי, שקרע את רצועת ה-ACL (ולוני וולקר, הרוקי שניבחר בדראפט שקרע את המיניסקוס)
6. מה עוד אפשר לומר על דוראנט?
Steve Kerr on KD: “Wasn’t an adjustment. He just had a different mindset than the other night. Set a tone right away and our guys loved it.”
אני הייתי הולך יותר רחוק ואומר שהמשפט של סטיב קר היה כנראה נכון לגבי כל הקבוצה ולא רק דוראנט.
אבל לי נדמה שהכל התחיל עם דוראנט.
ואולי עם ההגנה שלו אפילו יותר מאשר עם ההתקפה שלו. כמה מהלכי הגנה שלו ושל איגודלה הכניסו את כל הקבוצה ל-MODE של העונה שעברה בה לא היה לה יריב. גם אנדרה בוגוט נראה לפתע נינוח מאד בתפקידו כשהוא שולט בצבע (14 ריב') ובהגנה מצויינת, וזה אחרי שבמשחקו הראשון הוא נראה לא במקום ובלתי מוכן.
אבל היה זה דוראנט שלקח מנהיגות (לסטפן קרי היו בעיות פאולים והוא סיים משחק בינוני), והדבר החשוב ביותר שהוא ביקש להראות הוא שפטריק בברלי לא ניכנס לו לעצמות בכלל; לא ניכנס לראשו, והוא מסוגל להתנער ממנו כפי שמתנערים מזבוב. הזבוב יחזור לעצבן, אבל מעיפים אותו כל פעם, וכשהוא – הזבוב – מגזים בדברים המעצבנים שהוא עושה, לוקחים 'מכה זבובים' ומחסלים אותו במכה אחת.
אל תצחיקו את דוראנט: הוא לא ייתן לשחקן נמוך ממנו באיזה שתי עשרות סנטימטרים (יותר?) להפריע לו באמת. בברלי הוא IRRITANT. מעצבן. הוא PESKY DEFENDER שלא יוותר ואפילו יבצע כמה ליכלוכים. אבל דוראנט הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים ביותר אי פעם, אם ניקח את סיכוני הסל מקרוב, מחצי מרחק, ומהפרימטר. אגיד זאת אחרת.
אף פעם לא היה שחקן התקפה טוב כמו קווין דוראנט במקשה אחת שהיא תחת לסל, חצי מרחק, ומהקשת!
צריכים מגן הרבה יותר גבוה וחזק מבברלי לנסות לעצור דבר כזה. אז בסדר, משחק אחד הוא שיגע את דוראנט. אז דוראנט החליט שהוא ראה מספיק, ואני בטוח שדוק ריברס ראה מספיק.
ורק הבהרה קצרה כדי שלא יגיעו כאן למסקנות לא נכונות: אני לא סובל את דוראנט ואף פעם לא סבלתי אותו. לא יודע למה. משדהו בפרצופו ובכל ישותו מעצבן אותי. זה בסדר. אם רק הייתי מגלה לג\כם כמה אנשים לא סובלים אותי הייתם נופלים עתה מהכסא עליו אתם יושבים. אבל זה בסדר. זה מה שגורם לעולם לנוע ולהסתובב.
ייתכן מאד שדוק הלביש את בברלי על דוראנט לעצמן אותו ולהוציאו מהכלים עד שדוראנט יחטיף לו איזה בומבה, וייזרק לשני משחקים. אולי. אבל זה כבר סיפור אחר. אני משוכנע שדוראנט קיבל כמה שעורים בקשר לכך ממאמנו סטיב קאר וממוריס צ'יקס.
כל מה שדוראנט צריך זה להירגע ולא להתעצבן מבברלי. להיות עצמו. וכשהוא עצמו הוא כוח בלתי עציר.
אפילו דריימונד גרין חש בזאת:
He came out super aggressive. Kill mode. That was all the difference for us. We took control of the game right there in the first quarter and never lost control of it. … Not many people can stop Kevin if Kevin don’t wanna be stopped, so he showed that tonight.”
Draymond Green on Kevin Durant: “Kill mode” pic.twitter.com/vgjQsHUfu8
— Anthony Slater (@anthonyVslater) April 19, 2019
בוגוט על החזרה לכדורסל עם הווריורס
Andrew Bogut on his refreshed return to the NBA pic.twitter.com/wOSEd4TbhY
— Anthony Slater (@anthonyVslater) April 19, 2019
קווין דוראנט
Kevin Durant: “I’ve been in the league 12 years. I’m 30. I don’t need to show nobody nothing at this point.” pic.twitter.com/3HPGbNZHP0
— Anthony Slater (@anthonyVslater) April 19, 2019
ודוראנט? הוא היה COOL בכל העסק. בסיום הוא אמר:
“I’ve been here for 12 years. I’m 30. I don’t need to show nobody nothing at this point,” Durant said after the game. “A lot of people who watched the game thought that I should be engaging in a one-on-one, physical battle, whatever that is to other people, with Patrick Beverley. I don’t do that type of stuff. I just play. That’s all!
7. !SMELL LIKE MIKE
מי שחושב שמייקל ג'ורדן תמיד הצליח, טועה בגדול. מי שחושב שמייקל היה חובט טוב, טועה בגדול, ומי שחושב שמייקל תמיד הריח טוב טועה בהכי גדול, אם בכלל ניתן לומר בעברית 'הכי גדול' (אני חושב שלא!). ה-COLOGNE של מייק משנות ה-90 היה ה-BUST הגדול ביותר, אולי, של ממלכת ג'ורדן והבראנד שלו.
*
אבל באותו ערב מייקל היה נסער ונרגש בגלל סיבה אחרת לחלוטין. הוא היה בטוח שהבושם – הקולון החדש שלו שנראה לעולם לראשונה בתכנית הזו – בקבוק של 3.4 אונקיות שאחרי SMALL TALK ג'יי לנו הוציא מהמגירה מין קופסת דיקט מפוארת ובתוכה 5 בקבוקי קולון ע"ש מייקל ג'ורדן, כל אחד עם שם אחר תחת ה-"מייקל ג'ורדן קולון":
1)'SENSUAL'
2) 'PEBBLE BEACH' (משטח הגולף המפורסם, לציון האובססיה של מייק עם משחק הגולף)
3) 'COOL'
4) 'RARE AIR'
5) 'HOME RUN'.
ג'ו לנו מביט על הראשון ואומר "ממש כמו המשחק שלך!". מסתכל על השני, ואומר "אני יודע שהיית מעדיף להיות ג'ק ניקלאוס…" וכו'. כשהוא מגיע לחמישי ג'יי לנו מסתכל, פותח את המכסה, מריח, ואומר, "HOME RUN, הא? נדיר…מאד נדיר…".
הקהל פורץ בצחוק. נדיר כמו מספר ההום-ראנס של מייקל כשניסה גולף!
ג'יי לנו אומר, "נדיר מאד אבל מריח טוב!".
זאת הפעם האחרונה שמישהו אמר מילה טובה על הבשמים שלו. האתר Fragrantica שהוא המדריך החשוב בעולם לבשמים כתב שהבשמים של מייקל ג'ורדן מריחים יותר רע מהזיעה של מי שמשחק כדורסל באולם סגור בלתי מאוורר בלוס אנג'לס בחודש יולי משך שלוש שעות. VOGUE מגזין דרג את כל 5 הבשמים כ-"הבשמים הגרועים ביותר מאז ימי הרומאים לפני 2,000 שנה".
רג'י מילר אמר שלפעמים הוא משתמש בבושם עם גופיית טי חדשה, ולפעמים הוא לובש את הטי-שירט הישנה שלו ללא כביסה משך שבועיים, ו"אף אחד לא מרגיש את ההבדל".
EDDIE HUANG, מומחה בשמים בעל שם עולמי אמר על 'RARE AIR' שהוא מריח כמו גבינת עזים שנמרחה על כפפת בייסבול. כמה צעירים שרואיינו בקולג' בקשר לבשמים אמרו שהם עדיין זוכרים שהאבא שלהם אמר ש-'HOME RUN' כל כך פופולרי כי הוא הורכב עם זיעה אמיתית של ג'ורדן (remembered )..
R.J. Casey, who works for Fantagraphics Books, an American publisher of alternative comics, grew up a huge Bulls fan in Chicago, הוא מספר שפעם נתנו לכל ילדי בי"הס לנסות את הבושם של ג'ורדן. הילדים כל כך אהבו אותו. למה? בית הספר כל כך הסריח שהיו חייבים לסגור אותו לשבועיים.
נ.ב: הבושם, שבתחילה נמכר עבור $60 הבקבוק, נמכר עתה עבור $5 בעל שוק פשפשים…
*******************************************
ברוך רובין
20 אפר 2019 08:23:251. מנחם חושבים בין קרי לראס? קרי 7 רמות מעליו התקפית אפקטיבי ניהול משחק תנועה ללא כדור זריקה מכל טווח, הפעלת חבריו, ראס נותן משחק נפלא 5 גרועים, לא אותו לבל בכלל.
– . אוקלהומה צריכים להיות מודאגים מהניצחון הזה לא כל יום הסל ייראה כמו אוקיינוס ולא כל יום ראס יקלע ככה. כמו שכתבתי בפריוויו לסדרה זה סדרה מינימום 6-7 משחקים אוקלהומה אוברייטדים ולא אופתע עם פורטלנד תקח.
.
2. סייאקם אולסטאר איזה פריצה נפלאה הוא עשה העונה, אבל לצערו יש לו בקבוצה את קייל ״חיתולים״ לאורי.
.
3. פט ריילי גמור בתעשייה בטח אחרי איך שהוא התנהג לוויד במיאמי,אני רוצה לדעת איזה כוכב ירצה לבוא אלינו שהוא ולברון שם.
.
4. לגבי פופ התשובה הפשוטה זה שהוא קוסם שקשר קשר עם השטן, אני לא יודע איך הוא עושה את זה איך במשך 20 שנה הוא ממשיך להוציא שפנים מהכובע, המאמן הגדול בהיסטוריה ביי פאר.
הוא מפתח שחקנים ומאמנים כמו שאף אחד אחר לא (באטלנטה התחילו ללמוד ממנו) , רק לראות כמה אנשים בתעשייה התחילו בארגון הנפלא הזה, בתור אוהד הלייקרס נותר לי רק לקנא.
.
דרק וויט פנטסטי, הוא קבר את דנבר שום מאמן לא היה מוציא חצי ממנו, כמו שמוציא פופ, יוקיץ מוכיח לי בדיוק כמו שחשבתי שהוא לא מסוגל להוביל קבוצה. כתבתי אז בטור של האשך שהספרס לוקחים אותם , מוריי זה יום אסל יום באסל, יוקיץ לא מסוגל להגן על קונוס וכל דקה שהוא במגרש זה אסון הגנתית הצבע פתוח כמו חשפנית.
.
6. בברלי לא יכול לעצור את דוראנט באחד על אחד, לא קיים שחקן בעולם שיכול לעצור אותו, אבל הסדרה הזאת לא הייתה מעניינת מהתחלה הבדלי הכישרון גדולים מדי, לווריורס בכל יום יש שחקן שיכול להתפוצץ קרי קליי דוראנט, הקליפרס חמודים אבל זה לא זה.
.
7. מייקל מיליארדר הוא נכשל בהרבה דברים לא רק בבושם מנגר , בעלים של קבוצה, שחקן בייסבול הרבה מדברים על התחרויות של מייקל ג’ורדן אבל האמת שאני מכיר לפחות עשרה אנשים הרבה יותר תחרותיים ממנו, המזל שלו שאלוהים העניק לו כישרון חד פעמי ונדיר.
מנחם לס
20 אפר 2019 16:55:58לדעתי אתה שוגה בקשר לראס נגד קרי עם קבוצה ח-ד-ש-ה. קרי הרבה יותר טוב רק בווריורס.
ברוך רובין
20 אפר 2019 08:24:10ותודה מעורב מצויין.
רן הנרגן
20 אפר 2019 08:27:58תודה מנחם.
כשמדברים על הווריארס השנה אי אפשר לשלא לדבר על השיפוט במשחקים שלהם. יש הטיה ברורה כנגד ג"ס. לאורך השנה היא היתה כבושה וראשה הזדקר מידי פעם אבל בחודש האחרון של העונה ובשלושת המשחקים מול הקליפרס ההטיה של השופטים מזדקרת במלא הדרה. מאז ומעולם השופטים הרשו למגינים לאחוז בקלי וסטפ בצורה שלא הרשו לעשות מול אף שחקן אחר. במשחקים מול הקליפרס הפער בין מה שהשופטים מאפשרים לבברלי לעומת העברות שהדביקו לקרי כל כך ברור שאי אפשר אלא להניח שזו הנחיה מלמעלה.
למה לא בעצם? סטפ קרי כמי שמוביל את ג"ס לדומיננטיות שלא נראתה מאז ימי קובי שאק אבל ללא השינאה / קינאה שהגדיר ה את יחסיהם תקוע לליגה כעצם בגרון. ללא סטפ ג"ס גם עם דוראנט קלי גריו ואיגודלה מתקשים להפגין את אותה דומיננטיות. יש בו את השילוב של כמות נכונה של אגו, שמוביל לרמת קליעה מדהימה, עם רצון לרצות את חבריו שמוביל לכך שהם יכנסו תחת האלונקה לידו. האלמנט השני הוא מה מפריד בין קובי לסטאפ.
הליגה, שהיא בעצם אסופה של מיליארדרים מצד אחד ומספר כוכבי על מצד שני. באמצע יש את סילבר שצריך לרצות כמות מספקת מהם כדי להמשיך בתפקיד. אומנם הכסף הוא הדבר הראשון שהם רוצים ואת זה סילבר מצליח לספק ברמה שלא היתה כמותה בעבר אבל הם רוצים גם תהילה. את זה סטפ מונע מהם.
ברוך רובין
20 אפר 2019 08:32:23הטייה ברורה הגד הלוחמים? איזה משחקים בדיוק אתה רואה השנה כמעט כל השריקות הגבוליוצ הלכו עליהם להזכיר לך את דוראנט שהגיע לצופים במשחק מול יוסטון?
או הדאבל דריבל שנעלם מעיני השופטים מול מיאמי בשנייה הסיום?
מנחם לס
20 אפר 2019 16:53:19ייתכן בעניין השיפוט ישנה נטייה מסויימת ללכת עם הטובים
ברוך רובין
20 אפר 2019 08:51:29ולגבי סטפן קרי הוא נפלא פנטסטי ומדהים, אבל ללא קליי ודוראנט לצידו הארדן היה מנגב איתו את הפרקט, בסוויפ גנטלמני, הארדן טוב ממנו משמעותית בטח העונה (הארדן הטוב בעולם בפער אדיר מכל השאר) , עונה שעברה הם היו צריכים את דוראנט בשיאו שופטים פציעה של פול ו27 החטאות מ3 כדי להדיח אותם. קרי בדרך כלל בפלייאוף מאכזב, לעומת העונה הרגילה.
Ido
20 אפר 2019 10:24:13זה והעולם שטוח. כנראה גם שהתחממות כדור הארץ היא פיקציה של הסינים… יש לך עוד תורת קונספירציה שעדיין שנדע?
ברוך רובין
20 אפר 2019 16:41:49לא תורת קונספירציה עובדות בשטח, רק צריך לראות את הסטטיסטיקה של קרי בפלייאוף לעומת העונה הרגילה, הוא יורד במשך 3 עונות בטח בסדרת הגמר.
מחפצה מנמצה
20 אפר 2019 08:40:18אף מאמן בעולם לא היה עולה עם הספרס לפלייאוף ,
וזו הגדולה של פופ.
המייקל ג'ורדן של המאמנים . פעם בדור יש אחד כזה.
והשחקנים שלו יודעים שהמתנה הכי גדולה שהם קיבלו זה להיות בקבוצה שלו . הפחד הכי גדול שלהם זה לאכזב את הפלח כי הוא מאמין בהם כמו שאף מאמן אחר היה מאמין .
נתן
20 אפר 2019 21:13:47ספר את זה לקאווי.
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 08:46:29טוף
עכשיו אחרי שני גפילטע עם 10 כפות חריין של בוקר פסח אני אגיד תודה לפרופסור על המעורבב.
מייק באותם הימים היה המלך והמלך הוא ערום. למלך מותר להיות מסריח.
נזיר הנשמה
21 אפר 2019 08:44:03לרזי 3-0 לסלטיקס. כולנו השמצנו אותם. אבל אולי העסק דופק?
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 09:00:44דוקטור, דרק ווייט זה שחקן עונה שנייה בספרס, עונה שעברה יובש במתכונת הרגילה של פופ, למרות שהראה ניצוצות, היה מצטיין ליגת הקיץ לדעתי, ולא התחיל את העונה רק בגלל פציעה.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 09:02:07אם הייתי צריך להתחיל פרנצ'ייז מאפס, הייתי בוחר את ווסטברוק בתור האפס, שם אותו בצד ומתחיל לבחור שחקנים.
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 09:43:16חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני דווקא לא מבין את ההייטרים של ראס.
ואשף אתה לא אחד המרובעים פה 🙂
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 10:17:58ואילו אני לא מבין את אלה שלא מבינים למה שונאים אותו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 אפר 2019 11:09:070+
מנחם לס
20 אפר 2019 16:58:45אשך, יום אחד אבקש מהגננת שתלמד אותך קצת כדורסל של גברים
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 18:14:14הגננת רק יודעת לעשות פאולים מלוכלכים ולשלוח ידיים
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 09:09:16דוראנט נגד ג"ס, פרק (???)
הנחש אומר שההבדל היה שהמאמן שרטט עבורו יותר תרגילים, קר אומר שבא בגישה מנטלית שונה.
יאללה תעוף נחש ולך תעסוק בדרמות באיזה ביצה רקובה כמו השיקוץ מקבילך.
Y2K
20 אפר 2019 10:06:37כן אוהב לא אוהב דוראנט מפלצת התקפית חד פעמית. אה וגם הגנתית לא באמת חסר לו משהו. יהיה מאד מעניין לראות אותו מוביל בקבוצה אחרת.
רועי ויינברג
20 אפר 2019 10:22:42תודה מנחם. מסכים איתך בקשר לפופוביץ', הוא קוסם. וויט רכז נהדר וממש מעניין איך ישחק עם מארי בשנה הבאה.
Ido
20 אפר 2019 10:26:22משהו חושב 'אוקלוהמה יכולה לקלוע שוב בחמישים אחוז?
Adiso33
20 אפר 2019 10:40:27אוקלהומה צריכה לשחק את ההגנה שלה והגנה זה לא אם אתה תופס יום אלא מחוייבות .
אם הם יבואו עם ההגנה המוכרת שלהם ההתקפה תהיה בסדר גם ללא קליעות שיא מה3
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 12:43:52בהגנה הזו חסר שחקן אחד שלדעתי עם היה משחק, היה שם את אוק במקום השני ואולי הראשון.
לצערנו הרב אנדרה רוברטסון לא חוזר השנה לעניינים. הפציעה הזו לדעתי גומרת קריירה וזה כל כך עצוב!
הוא מי שעשה את ההגנה של אוק ואחד האנדרייטדים הגדולים באן בי איי…
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 13:01:28אז קצת חיפשתי ובילי כמובן שלל חזרה שלו. הוא מספר שאנדרה מתאמן בעיקר בריצה וחיזוק הגוף אבל רחוק מאד מכושר משחק וצריך לעבוד בקיץ כמובן על כל האספקטים שבפרקטיקה של שחקן מיקצועני.
Adiso33
20 אפר 2019 10:37:22תודה על המעורב,זה מצוין!
אמרתי כבר שעונה הבאה ס"א יהיו חזק בצמרת וצמד הגארדים שלהם יהיה הטוב ביותר בליגה ,במיוחד בצד ההגנתי.
מנחם לס
20 אפר 2019 17:01:53מסכים אתך
no funny shtuff
20 אפר 2019 10:48:14מעורב מעולה מנחם.
ראיתי רק מחצית שניה אמנם אבל ראס היה מעולה!
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 אפר 2019 11:10:28תודה רבה מנחם אחלה מעורב
האווי לאסוף
20 אפר 2019 11:10:35מעורב מעולה, תודה רבה
הפופ מוציא מים מהסלע, או איזו קלישאה אחרת שתרצו. מאמן השנה, כל שנה
ישראל
20 אפר 2019 12:48:22קשה עד בלתי אפשרי לקרוא עירוב של שתי שפות.
המלצתי .
אם קשה לכתוב בעברית כתוב אנגלית.
רק שבלתי ניתן לקורא ממוצע לעבור בין עברית אנגלית וחוזר חלילה.
נסה לעבור מקור של מינוס 7 מעלות ל 25 וחוזר חלילה ,נגוף לא מחזיק אותו דבר לגבי חשיבה בשתי שפות.
גם כך הכתבה לא מסודרת ,אז להוסיף לזה עוד מעבר שפות…
נכתבו הרבה דברים רובם להבנתי מעידים על נצק בין כדורסל לבין הכותב.
מפני שהכל נכתב ברמה האישית , אך כדורסל אינו משחק אישי , והבנתו לא מתבססת על הבנה אישית
ובמיוחד לא להבנתי על סטטיסטיקה.
בענין ראסל נתחיל ממנו ,הוא כבר איבד שני משחקים ,אז לא מבין את התשבחות .
מראש היה ברור כי אוקלהומה הרבה יותר טובים
אל ראסל יכול להפסיד להם את הסדרה.
צריך לכתוב עליו אם בכלל עוד שני משחקים לא עכשיו .
בענין פופוביץ איך הוא עושה זאת ?
שוב אם כותבים ברמה האישית אז לא ברור .
אך כדורסל הוא לא משחק אישי .
מהם הדברים שגרג משנה אצל שחקניו ?
שום דבר ברמה האישית ,פשוט הופך אותם לחלק מקבוצה.
קטונתי מלהסביר את עקרונות הכדורסל , מי שרוצה שילך להיזכר ביסודות.
ברגע שרוזן למד למסור הרבה יותר קשה לשמור עליו.
בענין שחקנים בינוניים ,אולי…
אך בארהב יש אלפי שחקנים כאלו שכאשר ניתנת להן ההזדמנות עם מאמן וקבוצה טובים ,יכולים לזהור
מפני שיש להם יתרון יחסי מסוים .
הקבוצתיות מביאה את היתרון היחסי שלהם לידי ביטוי.
זהו כל הסוד.
אם אפשר היה לחקות אותו…
ובכן מה עושה סטיב קאר כבר כמה שנים בגולדן סטייט לא דומה ?
מה השתנה במילווקי השנה ,לא דומה ואפילו בידי מאמן שלמד בדיוק בסביבה הזו.
כל פעם שמובעת פליאה ,חוזרת ההתעלמות הגורפת מכך שגרג פופוביץ הוא המאמן ממנו המאמנים הטובים לומדים ולמדו .
כתבתי בתחילת התגובה נתק בין הכותב לבין המשחק, הדברים נכתבים כאילו פופוביץ החל לאמן עכשיו…
לא ממש.
מנחם לס
20 אפר 2019 17:07:06אם קשה עד בלתי אפשרי, אל תקרא, או קח כמה שעורים פרטיים באנגלית
ארבל חילבה
20 אפר 2019 20:44:18הסגנון של מנחם הוא priceless (סליחה – לא יסולא בפז),
ומיקס השפות זה חלק (קטן) מזה.
החלק העיקרי , לענ"ד, הוא בדיוק הפיכת הכדורסל ל'אישי', כמו שרק מי שהביא את ה NBA לארץ יכול לעשות.
ולכן, זכותך לא להתחבר לסגנון, אבל לבקש מאדם בן 80+ להחליף את הסגנון שיש לו הרבה מעריצים?
מוזר….
MJSaid
20 אפר 2019 13:32:36MJ responds :
https://www.youtube.com/watch?v=45mMioJ5szc
Zivke
20 אפר 2019 16:00:49תודה מנחם
לגבי מה שכתבת על ריילי שמבוגר מדי וכבר איבד חוש לכדורסל יש פתגם בעברית – "כל הפוסל במומו פוסל"…
מנחם לס
20 אפר 2019 17:06:07אז אתה מציע שאפסיק לכתוב? אולי אתה – חצי או שליש מגילי – יכול להחליף אותי?
Zivke
20 אפר 2019 18:44:57חס וחלילה, רק הצחיק אותי שאדם בגילך שחושב (לדעתי בצדק) שהחוש שלו למשחק חד במיוחד אומר כזה דבר על ריילי… לא התכוונתי לעצבן (גם אם זה קל). חג-שמח!
זיו פנמה
20 אפר 2019 17:30:07zivke, אקדיש עבורך מספר פתגמים מכיוון שתגובתך הייתה מטופשת בעיניי..
""עלינו להודות לשוטים. בלעדיהם לא יכולנו להצליח." ~ מארק טוויין
"בן חכם ישמח אב ובן כסיל תוגת אימו." ~ ספר משלי, פרק י, פסוק א
"עדיף לשמור על שתיקה ולהיראות אידיוט, מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה." ~ מארק טוויין
"לכל סיגריה יש שני צדדים: בצד אחד יש אש, בצד שני – טיפש ובאמצע עשב יבש." ~ חיים נחמן ביאליק
Zivke
20 אפר 2019 18:43:40זו כ"כ תגובה של מישהו שאמור היה לעבור ל-POSTUP…
נזיר הנשמה
21 אפר 2019 08:56:33גיל מבוגר זה בפירוש לא מום. תלוי מה אתה רוצה לעשות בגיל מבוגר. לא מומלץ לעסוק באימון מקצועני. אבל הלייקרס לא מחפשת מאמנים בגיל מבוגר.
בזקנה יש יותר יתרון מחסרון
דה שוט
20 אפר 2019 18:48:11תודה מנחם
1. אוק' בינתיים מאכזבים בפלייאוף אם כי בהחלט עדיין אפשר לעבור. את עיקר האשמה אני תולה בג'ורג' – אולי הוא פצוע – בכל מקרה הוא מציג יכולת חלשה מאוד, בוודאי לא של סופר סטאר ולכן אוק' בעצם עם כוכב אחד בקושי (ראס עם שני משחקים מצויינים ואחד חלש). אם וכאשר ג'ורג' יגיע – הקערה תתהפך.
2. סיאקם שחקן נהדר, גבוה, אתלטי, צעיר ועם יכולת קליעה, מהסוג שגורם ליריב נזק בהרבה תחומים. טורונטו תתחזק ותלך, גם תורו של לאורי יגיע.
3. מסכים לגבי ריילי ולראייה הישגיה הדלים של מיאמי מאז לברון, ועוד בשנים שבהן המזרח בשיא חולשתו.
4. פופוביץ' הוא אולד סקול במובן של יחס להגנה, המאמנים הגדולים שהזכרת היו כאלה – השחקנים אצלם לא העזו לחשוב אפילו על "לא-להגן". המאמנים החדשים, הצעירים, הם "מאמני-כוכבים" והגישה שלהם שונה, זה עובד לפעמים (קר, לו, סטיבנס) אבל הכוכבים שלהם יכולים לחפף בהגנה וזה יעבור; לא אצל פופ, יש לו דרכים מגוונות (הפחדה, מניפולציות, תקשורת) להעביר לשחקנים מסר ברור – לא תשמרו – לא תשחקו אצלי, יותר מזה – לא תשמרו – תצטרכו להתבייש בזה. לאורך זמן, בעיקר בעידן שלנו, הגנה תתן לך יתרון.
5. לא יודע… דרוזן כוכב מוכח שבשנה שעברה החזיק במאזן הטוב בליגה, למרכוס כבר עבר סדרת פלייאוף עם פורטלנד (ועוד ללא ביתיות). אם דנבר יעברו את ס"א, פופ לא יוכל לרשום הישג כזה אדיר. אם הוא יעבור ויינגף בסיבוב השני – זה יהיה יפה, אבל עדיין לא משהו אדיר – יש לו שם שני כוכבים מוכחים ועוד בשיאם.
6. דוראנט הכי טוב בליגה, פשוט כך. הוא עדיף על יאניס ועל הארדן – ששניהם בעונות פסיכיות. הדבר – כמו כל שנה – עוד יתברר בהמשך.
7. מייקל ווינר – לא פוחד להתחרות: אליפות, הטבעות, בייסבול, בעלים של קבוצה, אז גם בושם. התוצאה לא חשובה – מה שחשוב זה שאתה עושה את הכי טוב שאתה יכול.
ברוך רובין
20 אפר 2019 20:53:07דוראנט לבדו לא שווה פלייאוף, הוא התבלין לאליפות הוא לא יודע להפעיל את חבריו כמנהל משחק זה הסיבה שקרי הארדן יאניס לברון>> מדוראנט. דוראנט אולי יקלע 30 נקודות אבל השאר יהיו חסומים ותקועים, ככוכב שני אין שחקן שהייתי לוקח לפניו אבל הוא חייב מנהל משחק.
נזיר הנשמה
21 אפר 2019 09:04:56כל מאמן היה לוקח בכיף את דוראנט כאופציה ראשונה פלוס. בקבוצה של כוכבים הרכז כמחזיק ראשי בכדור הוא באופן טבעי האופציה הראשונה.
על סמך מה אתה קובע שדוראנט יקלע 30 נקודות והשאר יהיו חסומים?הבן אדם כבר בן 30. משחק כבר המון בליגה. יש לך דוגמה לחזק את דבריך?
לא כל שחקן צריך להיות מנהל משחק. קארים היה מנהל משחק?קרל מאלון היה מנהל משחק?
נתן
20 אפר 2019 21:21:01מסכים עם ברוך רובין, אמרו את זה כבר הרבה, דוראנט הצטרף לקבוצה מצויינת, אין מה להשוות בין מה שהוא צריך לעשות, למה שלילארד צריך למשל.
הבנאדם לא מנהיג, לא יודע לשלוט בקצב המשחק, והוא קצת כמו ווסטברוק, חד מימדי, רק הרבה יותר יציב בהתקפה.
לגבי אוקייסי, אם ווסטברוק צריך יום טוב מה 3 כדי שהם ינצחו, הם בצרות, חייבים את ג'ורג' בכושר. בכלל, יש תחושה שהסדרה לא תלויה בהם, אלא יותר ביכולת של מקולום ולילארד.
נזיר הנשמה
21 אפר 2019 09:10:09דוראנט חד מימדי?
מה זה השטויות האילו?
לפי הדוק הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים שהיו בליגה. זה שחקן חד מימדי? בהגנה על לברון , שהוא שחקן שכמעט לא ניתן לשמור עליו. הוא נטרל אותו ושיבש לו מאוד את המשחק.
לגבי ווסטברוק הוא כוכב על . בכל קבוצה צריכים מאוד את כוכב העל אחרת הם בצרןת. מה בדיוק חידשת פה?
הציפור הנדירה
20 אפר 2019 21:43:23לגבי האחוזים של אוק' ההשווה הנכונה היא בין האחוזחם משתיים (45.8) לאחוזים משלוש ולא בין האחוזים מהשדה לאלו מהשלוש.
הציפור הנדירה
21 אפר 2019 12:06:06*ההשוואה הנכונה.
*האחוזים משתיים
הציפור הנדירה
20 אפר 2019 21:45:05לגבי 4, איך יכולת לא להזכיר את אאורבך?!?!?! בוש והיכלם!!!