סיקור משחקי ראשון – ערב עם 3 הפתעות אבל נטול כל דראמה / רועי, נמרוד, ומנחם

 

*

אטלנטה הוקס (49-28) 136 – מילווקי באקס (20-57) 135

רועי ויינברג

טריי יאנג נתן להוקס ניצחון על באקס נטולת יאניס, מידלטון, ברוגדון, בלדסו, סנל, גאסול ומירוטיץ'.

מילווקי פתחה טוב עם חמישיית המחליפים שלה ועלתה ל-4-14 שהפך מאוחר יותר ל20-43. לויד פירס הגיב עם העלאת ג'יילן אדאמס ודיאנדרה במברי. הם יצרו מומנטום טוב מהספסל ולצד ג'סטין אנדרסון הצליחו לשנות את המשחק עם התקפה יעילה ולצמק ל-71-68 במחצית.

ברבע השלישי ההוקס המשיכו לתקוף ועלו ליתרון של 6 נקודות, 83-89. מילווקי חזרה ואטלנטה עלו שוב, הפעם ל-88-96. היו שינויי הובלה מאז עד לאמצע הרבע האחרון כשהבאקס עלו ל-104-114. ההתקפה המוגבלת שלהם לא הצליחה לייצר סל לאורך דקות ארוכות וההוקס ניצלו זאת בשביל להגיע ל-116-115 במשחק בינוני של שתי הקבוצות. הבאקס עלו ליתרון של 5 נקודות בכניסה לדקה האחרונה, אבל לן ובמברי הורידו ל-120-119.

פט קנינגטון לוקח ריבאונד התקפה אחרי החטאה של סטרלינג בראון ומטביע, מה שנענה בשלשה של אלכס לן הגבוה שמשווה ל-122-122. סטרלינג בראון מחטיא סל ניצחון פוטנציאלי ויש לנו הארכה. בהארכה סל רודף סל עד שמילווקי עושה 128-133. קולינס מטביע, פרייזר מחטיא שלשה ולן מטביע פעם נוספת בהתקפת מעבר יעילה. 6.8 שניות לסיום יאנג מעלה את אטלנטה ליתרון ובודנהולצר לוקח פסק זמן. בראון עם הכדור, מכדרר והפעם קולע ליי-אפ, שנייה לבאזר. הוצאת חוץ של אטלנטה מגיעה לטריי יאנג על הבאזר והכדור נכנס! ניצחון גדול לאטלנטה על קבוצה בהרכב חסר.

באטלנטה, ג'סטין אנדרסון קלע 24 נקודות עם 12 ריבאונדים. לן וקולינס (12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) קלעו 23 כ"א, במברי 16 ויאנג מסר 16 אסיסטים וקלע עוד 12 נקודות.

במילווקי, סטרלינג בראון קלע 27 נקודות עם 9 ריבאונדים. טים פרייזר (שיחק את כל 53 הדקות) קלע 20 נקודות עם 15 אסיסטים, לופז 19 עם 6 ריבאונדים, היל 18, קנינגטון 17 עם 12 ריבאונדים ובונזי קולסון פתח וסיים עם 15 נקודות ו-16 ריבאונדים.

 

גולדן סטייט ווריורס (24-52) 137 – שרלוט הורנטס (41-35) 90

במשפט אחד: כל החמישייה של ההורנטס, כולה, קלעה 29; קרי ותומפסון לבדם קלעו 24 ו-25.

אני לא מבין כיצד ההורנטס, שיש להם עדיין סיכוי מאד ממשי לעשות את הפלייאוף, הגיעו כל כך לא מוכנים, לאים, ומפסידנים מהצעד הראשון עד האחרון.

סן אנטוניו ספרס (33-44) 106 – סקרמנטו קינגס (39-38) 113

בוגדן בוגדנוביץ' ניכנס בין מגיני הספארס:

במשפט אחד: הקינגס ידעו שהם מחוץ לפלייאוף עם הפסדם בשבת ועדיין באו להילחם, ולעצור החלקת 11 הפסדים רצופים בעיר של אלאמו, והם עשו זאת כדי להראות שאולי אין פלייאוף, אבל ישנה קבוצה להיזהר ממנה בעונה הבאה.

באדי היילד קלע 26, ווילי קאולי-סטיין הוסיף 17 ובוגדנוביץ' הוסיף 15 'אירופאטים' מהספסל. למרכוס אולדרידג' היה אדיר עם 27 ו-17 בהפסד שלישי רצוף של הספארס (דרוזן 16 ורודי גיי 18). הקבוצות האחרונות בין ה-8 במערב בטוחות כולן וזה הרבה עניין של לא לסיים 8 ולהימנע מסיבוב ראשון נגד הווריורס. באגלי לא שיחק בגלל הרעלת קיבה.

דנבר נאגטס (25-51) 90 – וושינגטון וויזארדס (46-32) 95

 

במשפט אחד: רק קבוצה פראיירית כמו דנבר הרוצה כל כך לסיים ראשונה במערב לשם הכבוד והיהרה יכולה לקלוע במחצית הראשונה 57% ובמחצית השנייה 26% ולהפסיד בבית לקבוצה כמו וושינגטון!

טוני בראון קלע 24, ת'ומאס בריאנט וג'ברי פרקר 20 כ"א, והויזרדס צימצמו את דנבר הטוענת שהיא הדרלינג של המערב ל-28 נק' בחצי השני.

אני לא ידעתי שבדנבר יודעים לשרוק בוז. חשבתי שזאת עיר פרחים במדינת החופש והמרואנה (שם קונים POT בסופרמרקט על משקל), ושם הכל יפה, שליו, רגוע, וטהור.

ניקולה ג'וקיץ' היה מצויין עם 23 נק' ו-14 קרשים עד שהדם עלה לו לראש והוא חשב שהוא בסרביה, מדינה בה השחקנים יותר חשובים מהשופטים, ואחרי מכה קלילה באפו שהוציאה לו כמה טיפות דם הוא השתולל וניזרק כמו שזורקים שק קמח בנמל חיפה.

וואללה שהוונילים האירופאים האלה חושבים שהם כבשו את ה-NBA.

הפסד אומלל לדנבר במירוץ למקום שני במערב. מצה שיותר כואב הוא הנקע ברגל של ג'מל מוריי שלא נראה טוב.

אוקיי. אחרי ההתפרצות של ג'וקיץ', כשהתוצאה 88-88, הויזרדס עשו מהם סנדוויץ' של 7-2.

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (33-44) 103 -דאלאס מאבריקס (46-30) 106

במשפט אחד: אוקלהומה סיטי משחקת בבית עם קבוצה מלאה ומנסה לא ליפול למקום השמיני עם סיכוי לשחק נגד הווריורס, ודאלאס מופיעה ללא שחקנה הטוב ביותר (לוקה דונצ'יק למי ששואל 'מי הוא?') וללא כל מטרה מלבד לשחק משחק כדורסל לשמו, ומנצחת הקבוצה שבאה סתם לשחק קצת הופס. GO FIGURE.

טריי בורק קבר 25 עם 8 אס' ודווייט פאול קלע את סל הניצחון עם דאנק, 21 טיקים מהסוף. דירק נוביצקי קטף 13 ריב' (בנוסף ל-7 הנקודות).

לראסל ווסטברוק היה את הטריפל דאבל ה-30 העונה (25, 11, 11) ופול ג'ורג' קלע 27. ראסל, 134 טריפלים לקריירה, הוא רק 4 ממג'יק עם 138, לשני בכל הזמנים אחרי אוסקאר רוברטסון.

ניו אורלינס פליקנס (46-32) 102 – לוס אנג'לס לייקרס (42-35) 130

במשפט אחד: כשמג'יק נהנה עם חברים וותיקים במשחק (וניצחון) מישיגן סטייט נגד דוק, ולברון ג'יימס מתכנן את עתידו בהוליווד במקום לשחק, הלייקרס מתארגנת עם שחקן ליגת "G", ושחקנים גיאטרים מבית הזקנים, ועושה היתולים על הפליקנס, שמזמן שכחה שהיה לה פעם שחקן בשם אנטוני דייויס.

ייתכן שטוב היה ללייקרס מתחילה ללא לברון ג'יימס – שסיים את העונה – ומג'יק, ולהשאיר אותם ללוק וולטון שיטפל ויפתח אותם בשקט וללא צרמוניות, כפי שכל קבוצה נורמלית חייבת לגדול ולהתפתח.

אלכס קרוסו, שחקן קבוצת ה-"G" של הלייקרס קלע 23 ללייקרס (ג'בל מגי עם 23 ו-16 קרשים ורונדו שפתאום פורח עם 24 ו-12 בונבונים), והלייקרס נראו די טוב בביתה של הפליקנס, שלדעתי תעבור עוד הקיץ לעיר אחרת, ואולי גם בעלות אחרת ומנהלה אחרת.

ג'וליוס רנדל קלע 17 נגד קבוצתו לשעבר לפני שעזב אחרי 23 דקות בגלל נקע באצבע הקטנה.

לוס אנג'לס קליפרס (31-47) 113-ממפיס גריזליס (46-31) 96

החבורה של דוק ריברס לא מתקשה להשיג ניצחון קליל על הגריזלס נטולי קונלי בדרך לשפר עמדות בקרבות המיקום במערב.

גאלינרי סיים עם 27 נק' ו-15 ריב', הארל סיים עם 20, לו-וויל עם 17 וג'מאייקל גרין עם 15. זובאץ' הוסיף 13.

אצל הגריזלס דלון רייט קלע 20, פארסונס 17 וטיילר דורסי 14.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. אני מנסה בכוח להמשיך "לאהוד" את אוק' והאמת מגיע לי מכות חשמל בפיסורה על זה. רמת העניין שלהם במשחק והשאיפה לניצחון נראית כמו חיי המין של סוזן עמור בימים אלה.

    1. + 100
      חחח…
      כל השנה אני אומר שבפלייאוף יהיה אחרת, אבל אפילו אני כבר לא מאמין לי. צריך ש-ס"א יפשלו יותר וייתקעו במקום 8, צריך שלא ננצח בטעות איזה משחק חשוב ונטפס למקומות 5-6, ואז צריך איזה נס פח-כד-השמן כדי שנעבור את דנבר. מה הסיכויים שזה יקרה? באמת כמו חיי המין של סוזן עמור

  2. תגידו שזה קטנוניות, אבל מגוחך בעיני שדוראנט לוקח רק חמש זריקות (שבעה לוחמים זרקו יותר…).
    זה טרנד שאנו רואים במשך כל העונה, דוראנט עם אחוזי שימוש ומספר זריקות נמוך מאוד (עשר המשחקים בלי קרי מטים את המאזן כלפי מעלה), כשבתקופה האחרונה נשברים שיאים שליליים, לכאורה בטענה של "יעילות".
    לי זה ברור שדוראנט בדרך החוצה, גם כי הלוחמים לא התאימו את עצמם אליו וממשיכים עם הספלאש עד הסוף. זאת למרות שהכדורסל שלהם פחות מתאים לפלייאוף, ולמרות שדוראנט הוא הנשק ההתקפי הקטלני בהיסטוריה.
    מקווה שהשנה הבאה נראה את הלוחמים בלי דוראנט ואז תיחשף ערוותם. בניגוד ל-2015, ההגנות של היום עם החילופים האוטומטיים יעשו צחוק מהספלאש (בעיקר מקרי) ואז תבינו מי האחראי הבלעדי לשושלת (הקאפקייק כמובן).

    1. אתה לגמרי צודק. אבל מה קורה לדוראנט בלי קרי? האם יביא אליפות? גמר? ההנת החילופים תהרוג אותו ראשון כי הוא ימטיר 50 נק אבל נצחונות לא יהיו המו שראינו טרם ההצטרפות ללוחמים. דוראנט של היום פחות טוב מפעם זקן יותר דומר חלש יותר ו0 מנהל משחק.

      גם קרי של היום חלש הרבה יותר. פחות ספלאשי הגנה בכלל לא קיימת ומתקדה מאד מול פיסיזיות. לכן הם משלימים אחד את השני כי אם הם לבד גיימס הארדן מביא טבעות

      1. נקווה ביחד ששנה הבאה תביא את התשובות, כשדוראנט יהיה בקבוצה אחת, הארדן באחרת, לברון בלייקרס וקרי בלוחמים
        מבחינתי, בתור אחד מהמעריצים הגדולים של דוראנט, אם הוא נשאר בגולדן סטייט הרי שהוא מאבד כל הילה היסטורית וזכאי רק ל-COAT. וזה עצוב ממי שיש לו כישרון שיכול להביא אותו לתחרות על ה-GOAT…

    2. Bullshit.
      Durant is focusing in other aspects if the game, like, as an example, to enable his teammates to arrive in good shape to the playoff. He is doing so by assists, ball movement, and other small things that are essential but does not reflect in statistics. P.s. his precentages are extremely high when taking few shots, by the way

      1. +1
        "תראו, דוראנט מוסר. הוא מסדר לחברים שלו אופציות קליעה כשהם חמים. זה אומר שהוא כועס על החברים שלו". הגיוני.

      2. אשריכם המאמינים שדוראנט שינה עורו והחליט לשנות את ייעודו מסקורר למוסר
        בעיניי אין סיכוי שהוא תכנן להגיע למצב שהוא זורק חמש זריקות למשחק, שש, תשע ופעמיים שלוש עשרה זריקות (מדובר בחמישה מתוך שמונת המשחקים האחרונים). שחקן אגדי שהסטטיסטיקה חשובה לו ומתוך שינה יכול לקלוע 25 נקודות באחוזים מעולים לא צריך להתפשר על כל כך הרבה משחקים עם פחות מ-20 נק' אלא אם משהו רקוב בממלכת הלוחמים.
        ומשהו רקוב כמו שלמדנו מהריב עם דריימונד גרין, למדנו מהירידות על האיזו של דוראנט בפלייאוף האחרון, מהדברים של דיוויד ווסט ומעוד הרבה דוגמאות.
        מקווה שדוראנט לא יהיה הזוי וחלש וייצא משם במהרה.

  3. ועוד תובנות מליל אמש:
    1. בילי דונובן חייב למות. בתאונה עצמית, ממחלה קשה, מהרעלת מזון – לא חשוב איך.
    2. השלשות הרגו את משחק הכדורסל. לבטל ויפה יממה אחת קודם.
    3. איך מילווקי לא קיבלו קנס על הרוסטר?

    1. 1. אפשר פשוט לפטר אותו.
      2. ובמקביל – לבטל את חוק 3 שניות. זה, ביחד עם ביטול השלשות, יוביל לפנטזיה ישנה שלי: חמישייה של סנטרים.
      3. כי פופוביץ לא מאמן אותם.

  4. אם אני אוהד אוקלהומה, דווקא היית חותם על להיפגש עם הווריורס בסיבוב הראשון.
    במצב כזה מצד אחד זה לא יהיה באמת מבאס עבורכם לעוף שוב בסיבוב הראשון (בטח בהשוואה ללעוף עם יתרון ביתיות מול יוטה), ובנוסף, על הדרך תוכלו לעשות לווריורס חיים קשים כבר מהסיבוב הראשון (לדעתי האישית לפחות, המצ׳אפ שלכם מול הווריורס עדיף מזה של הספרס).
    אם תקבלו את דנבר ותפסידו להם, זה סתם יהיה עוד פלייאוף מבוזבז מבחינתכם..

  5. תודה רבה לצוות.
    .
    כסדום היינו, לעמורה דמינו – מילא אוקלהומה, כבר התרגלתי, אבל בארזים של טקסס נפלה שלהבת? לא, סקרמנטו לא שיחקו מעולה. לא, סקרמנטו לא נתנו את כל מה שיש להם. אנחנו פשוט נמנמנו כל הדרך להפסד הזה. תצוגה לא רצינית של הבחורים. אצל מאנו וטימי זה לא היה עובר.
    .
    לא נותר אלא להחזיק אצבעות לסלע קיומנו, ראסל הראשון, שבחושיו המחודדים יקלוט שנגזר עליו שוב לעוף בסיבוב הראשון, ואם כבר, אז עדיף לעוף נגד הלוחמים, כדי שחסידיו יוכלו להמשיך ולטעון ש"רק הלוחמים בשיאם הצליחו להדיח את אוקלהומה ב-2016 וב-2019".
    .
    ואני כבר לא בטוח שהקליפרס לא לוקחים אליפות השנה. זהו, הוצאתי את זה.

  6. הלוחמים כרגע בלי דוראנט לא יקחו אליפות, אבל אפשר לסמוך על ההנהלה שלהם שתמצא תחליף, גם אם לא ברמתו, כדי לשמור עליהם קונטנדרים, כמו שפופ עם דאנקן וערימת גופות מסביבו תמיד היה קונטנדר.

  7. תודה רבה! יאללה שיתחיל כבר הפלייאוף

    אגב, זרקו משהו מעניין מאוד על מעבר מניו אורלינס בקיץ. סתם תחושת בטן או רציני? כי את זה לברון עוד לא עשה בקריירה, וגם MJ לא, אז זה יתן לו יתרון ל-GOAT…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט