מבצע פוסטים (1): מה קורה עם דיון ווייטרס? / מנחם לס

כשדיון ווייטרס הגיע הקיץ למחנה האימון של מיאמי ללא 'BABY FAT' כולם קיוו לעונה גדולה. בינתיים אין כזאת.

אם תסתכלו על הרוסטר של מיאמי היט – הקבוצה של שני עורכי האתר ולפחות שני גולשים שאני יודע עליהם – תראו שבין הגארדים יש להם את גורדון דרגיץ', דוויין ווייד, דיון ווייטרס., ג'אש ריצ'רדסון, ורודני מגרודר. צ'ארלי קוק ב-15 אבל כמעט לא משחק.

את הטריידים באמציע העונה של טיילר ג'ונסון וויין אלינגטון – שני שוטינג גארדס מצויינים – אני עדיין לא מבין. במיוחד את הטרייד של טיילר אנדרסון עבור ריאן אנדרסון.

הסיבה היחידה שאני יכול לקבל כחצי הגיונית היא שג'סטיס וינסלו לפתע פיתח זריקת שלשה מכובדת מאד, ואריק ספואלסטרה התחיל להשתמש בו הרבה כגארד במספר 2, וראיתי אותו ניכנס אפילו להחליף את דרג'יץ' כפוינט גארד.

השחקן שאותי די איכזב העונה היה דיון ווייטרס, והוא השחקן שההיט כל כך צריכים עתה שיתעורר למה שפעם היה כדי להבטיח שראש מיאמי היט יישאר מעל פני המים בשבועיים האחרונים של הליגה.

כמובן שהוא לא רע כמחליף לגורן, או בתור שוטינג גארד, אבל השחקן הזה שמדי פעם מבזיק אורות של בחירת לוטרי, לא מצליח להחזיק את עצמו – וקבוצתו – ב-SUSTAIN EXCELLENCE כפ שציפו  ממנו. זהו שחקן שהיו לו עונות של כמעט 16 נק' למשחק – .15.8 נק' ממוצע בקליבלנד ו-15.9 נק' במיאמי (לפני שלוש עונות), והעונה הוא ירד ל-10.4 נק' ממוצע. זה הבדל של יום ולילה כי PG או SG הקולע 16 נק' למשחק במקום 11 – ורובן מהפרימטר – גורם להגנה להיפתח בעוד שעונה כמו העונה של וינטרס, מרשה להגנות להצטמק ולחנוק את הגבוהים.

ווייטרס הובא ל-NBA לא עבור יכולתו כקלעי בסירקיוז אלא עבור WINNING PLAYS, וריצות מטורפות OFF THE BALL. יש לו משחק כדורסל שניתן להגדירו כ-'עארסי' כי הוא השחקן שגורם למהומות במקום מסדר עניינים. הוא מוביל את כל הגארדים של ההיט באחוזי קליעה מה-3 (40%) אבל הוא לא זורק מספיק משם.

אין כל סיבה בעולם ששחקן כמוהו בן 27 יקלע פחות נקודות מדוויין וויין בן ה-37 בכמעט אותו מספר דקות (דוויין 14.2 ב-25.5 דק' ווייטרס 10.4 נק' ב-24.7 דקות). הסיבות היחידות לדעתי?

חוסר נועזות ומאמץ, ו-WINNING PLAYS לא ראינו ממנו העונה. הוא חייב להעלות את רמת משחקו עכשיו ומייד כדי שמיאמי תצליח בפלייאוף.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. מונטה אליס… שבאז מוחמד… שני סקוררים בנשמה כמו וויטרס שכבר מחוץ לליגה (אפשר להוסיך את או ג'י מאיו אבל זה יותר בעיית סמים). וויטרס לא הצליח למצוא את מקומו בליגה, עד לאותה עונת חוזה מופלאה שריילי נפל לפח ונתן לו את החוזה הגדול (וכנראה היחיד שיקבל).

    הרוסטר של ההיט, במיוחד בעמדות הגארדים, פשוט עם שחקנים יותר טובים ממנו.

  2. אחלה פוסט מנחם. הוא נתן רצף משחקים ברמה של קובי בזמן הכי נכון מבחינתו והחוזה בעיקר תקע את מיאמי. הוא לא טוב מספיק בשביל סגנון המשחק הזה ברמה של אן.בי.איי. אני כן חושב שביורוליג הוא יהיה שחקן עצום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט