הפליקנס מנצחים באוקלהומה וניצחון נדיר של ניו יורק – סיקור משחקי יום חמישי טרום פגרה/ הלל הורוויץ

הפליקנס מנצחים באוקלהומה וניצחון נדיר של ניו יורק – סיקור משחקי יום חמישי טרום פגרה/ הלל הורוויץ

שלושה משחקים היו הלילה בליגה הטובה בעולם כשמה שעובר בראש של השחקנים האלו זה "למה אני נשאר לשיעור האחרון בבית הספר?!" כשכולם כבר רוצים להיות בפגרה ובשלב הזה השחקנים שבאולסטאר שואלים את עצמם אם זה שווה את זה והשחקנים שלו משכנעים את עצמם שהנה זה באמת לא שווה את הכאב ראש והם לפחות יכולים לנוח.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏טקסט‏‏‏

אורלנדו (27-32) 127 – שארלוט (27-30) 89

שתי הקבוצות שנלחמות על מקום בפלייאוף המזרח מסיימות את הערב הזה עם אותו מספר ניצחונות מפתיחת העונה כשאורלנדו סוגרת פערים במשחקים האחרונים כשהיא עכשיו יוצאת לפגרה עם חמישה ניצחונות רצופים ושישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים.

שארלוט נראתה כאילו היא עם הראש כבר באולסטאר כאשר הם סיימו את הרבע הראשון בפיגור 15, מי שחשב שזה הסוף גילה שהם הפסידו את הרבע השני ב-20 נקודות וירדו להפסקה עם פיגור 35. למי שחיפש אס"ק בהגדרה מילונית מוזמן לחפש את המשחק של הלילה.

64 פעמים העונה קבוצה קלעה חמש שלשות או פחות במשחק שלם וב-50 משחקים מתוך ה-64 הללו אותה קבוצה הפסידה, גם הלילה כששארלוט הסריחו את קשת השלוש עם 4-31 לשלוש ששווי ערך לקצת פחות מ-13% ההפסד לא איחר לבוא. קמבה סיים את המשחק עם 10 נקודות בלבד ב-0-7 לשלוש ועם משחק אנמי למדי. מאליק מונק הוביל את קלעי שארלוט מהספסל עם 15 נקודות.

בצד המנצח שכנראה מתבאס שיש עכשיו פגרה כי הוא ממש בשוונג טרנס רוס הוביל מהספסל עם 21 נקודות, וניקולה ווסוביץ' נתן דאבל דאבל של 17 נקודות ו-11 קרשים. נתנחם בכך שהמשחק הזה מאחורינו.

אטלנטה (19-39) 91 – ניו יורק (11-47) 106

אז קשה לקרוא לזה קרב בין שתי קבוצות שעושות טנקינג כי אטלנטה הבינה מאוחר יחסית לתוך העונה שהיא אולי גרועה אבל לא גרועה מספיק. המשחק הסופר לא מסקרן הזה נגמר עם ניצחון של הניקס כאשר שישה שחקנים שונים קולעים בדאבל פיגרס ובראשם דניס סמית' ג'וניור עם 19 נקודות, דווקא נוקס שנבחר למשחק הצעירים היה היחיד בחמישיה שלא הגיע לעשר נקודות אבל תרם 10 ריבאונדים במשחק פחות מוצלח שלו.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏טקסט‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏

בצד המפסיד טריי יאנג המשיך להראות שהוא אולי הרוקי השני בטיבו בדראפט הזה עם 16 נקודות ו-11 אסיסטים כל זה בערב קליעה לא מוצלח שלו. דוויין דדמון הוביל את קלעי אטלנטה עם 21 נקודות במשחק שמעבר לפרוטוקל מעניין אולי את האמהות של מי שהיה על הפרקט הלילה.

ועכשיו למנה העיקרית….

ניו אורלינס (26-33) 131 – אוקלהומה (37-20) 122

אוקלהומה הגיעו אחרי 11 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים, כשפול ג'ורג' בכושר שיא וראסל שובר את השיא לטריפל דאבל ברצף. הפליקנס הגיעו כשהם בדאון רציני אחרי סאגת אנתוני דייויס שנגמרה עם to be continued שזה הסוף הגרוע ביותר לכל קבוצת NBA.

הסיפור המרכזי של המחצית הראשונה הייתה העובדה שדייויס פתח בחמישייה ושיחק והעובדה שהוא ירד לחדר ההלבשה עם פציעה בסוף המחצית, אחרי מחצית ראשונה שקולה יחסית שהסתיימה ביתרון שלוש לפליקנס, הקבוצה הביתית פתחה מבערים והגיעה גם ליתרון 17.

בשלב הזה לקראת סוף השלישי אוקלהומה יצאה לריצה קטנה משל עצמה שכללה בעיקר הגנה משודרגת מה שעזר לה לסיים את הרבע השלישי בפיגור 12. בשלב הזה של המשחק ראסל עדיין ללא הטריפל דאבל שלו עם 33 נקודות, 10 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. ייתכן ואוקלהומה מצאו את עצמם בפיגור כי זה נראה כמו ראסל של פעם כאשר יש לראס יותר זריקות מלפול ג'ורג'. מצד שני ג'ורג' לא פוגע מרחוק הערב עם 2-11 בסוף השלישי לשלוש.

שלשה של פלטון ממסירה של ווסטברוק שש דקות לסוף מורידה את ההפרש לשמונה ומגדילה את רצף הטריפל דאבלים של ווסטברוק בעוד אחד. נשאלת השאלה האם אנשים קמים בבוקר לבדוק את התוצאה של המשחק של אוקלהומה או רק בודקים אם היה טריפל דאבל, אני אישית אצל יוסטון עוקב כבר יותר אחרי הארדן ולא אחרי הקבוצה אפילו כבר לא בוטח שיש שם קבוצה.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏מם‏‏ ו‏טקסט‏‏‏

בצד של ניו אורלינס ג'רו הולידיי לוקח את המושכות ונראה כמו אולסטאר על הפרקט, מנהל את המשחק, לוקח זריקות חשובות ומשחק עם אגרסיביות חיובית, אחד השחקנים האהובים עליי בליגה ושחקן שממש שווה לראות אותו בלייב כי לא תמיד קולטים את כמות ההגנה שהוא עושה עד שלא עוקבים רק אחריו משחק שלם וזה פשוט תענוג צרוף.

כשהיתרון יורד לארבע בלבד פלטון מקבל שלשה פנויה יחסית בפינה אך לא קולע, אוקאפור שתמיד ידע לעשות התקפה קולע שתיים ומחזיר את ההפרש לשש עם 4:14 לסוף ו-OKC  לוקחים פסק זמן. אני תמיד מתלבט אם לספר על ההחטאות אבל בעייני זה מה שתמיד חסר בהיילייטס והן הרבה פעמים מספרות לא פחות מאשר הסל שנקלע, אז הנה, הצדקתי את עצמי ומה שהתחשק לי לעשות.

במצב של 123-120 לניו אורלינס ווסטברוק נותן בלוק עוצמתי בהגנה על מצב של סל בטוח אבל החטאה של שלשה פרועה של פרגוסון בצד השני הופכת לפוזשן נוסף של ניו אורלינס וההפרש חוזר לחמש כאשר יש לנו עוד דקה וחצי על השעון. פסק זמן של אוקלהומה מסתיים בזריקות של ווסטברוק מהקו, הוא קולע את שתיהן וזה שוב משחק של פוזשן אחד. רנדל קולע בצד אחד, ג'ורג' מחטיא עוד שלשה בצד השני. ההפרש יכל לעלות לשבע אבל רנדל מחטיא פעמיים מהקו וההפרש נשאר על חמש עם 27 שניות לסיום.

ג'רו הולידיי סוחט תוקף מאדאמס לפני שאוקלהומה מספיקה לעשות משהו ומשם זה בעצם נגמר. ווסטברוק סיים עם 44 נקודות, 11 אסיסטים ו-14 ריבאונדים, ג'ורג' קלע 28 באחוזים רעים מהשדה ונרלנס הפתיע לטובה עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים. בצד המנצח 5 שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, רנדל הוביל את הקלעים של הפליקנס עם 33 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'רו הולידיי הוסיף 32 נקודות, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים, 3 חסימות ושתי חטיפות.

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. תודה על הסיקור הלל
    לא מבין מה קרה בניו אורלינס
    טריפל דאבל 11 ברציפות של ווסטברוק והפעם עם תצוגה התקפית טובה מאוד
    בניקס הגיעו מים עד נפש שילמדו מברוקלין משהו על ספורטיביות
    אורלנדו צריכה להיות בפליאוף המזרחי

    1. ערב לא טוב של פול ג'ורג וכשווסטברוק קולה יותר הם שווים פחות. אידאלית הוא צריך להיות על טריפל דאבל ו15 זריקות לדעתי

      1. אין קשר בלי לראות את המשחק חטפו 130 נק מה הקשר לווסטברוק? הפכו את אדמס למגבון תראה כמה קלעו רנדל דיוויס ואוקפור נותן הסבר לניגוב

        1. מסכים חלקית כי משחק ההתקפה שלהם עדיין יכל לסגור את הפער יפול ג'ורג לא פגע בכלום (עם לראות את המשחק 😉 )

          1. ראיתי רק 5 דק אחרונות חח חזרתי בדיוק מבילוי של יום אהבה פתחתי לראות תוצאות ורואה שקנאים מובילים אמרתי אוי אוי אוי

  2. אפרופו okc:יש דיבור חזק על ז שמרקיף מוריס חותם שם כשחקן חופשי.
    אם זה נכון, ואם הוא חוזר כשיר, מדובר בהחתמה חשובה מאוד לאוקלהומה שיכולה לשנות להם את הפליאוף (לפחות אותו סדר גודל כמו של מירוטיץ לבאקס).
    מחזיק להם אצבעות שזה נכון ושהוא מגיע בכושר טוב.

      1. השילוב שלו בחמישיה השנייה עם שרודר יכול לתת להם כח אש מהספסל שיש למעט מאוד קבוצות בליגה (אני מאמין שמשם הוא יעלה כשחקן יוצר נוסף מהספסל, עם יכולת לעשות נזק גדול על המחליפים).
        בנוסף, מדובר על שומר לא רע בכלל ו"ילד רע" שיכול לתת להם בדיוק את הרעל שחסר להם בדקות הקשות.
        חמשיית קלאץ' שמורכבת מראס, שרודר, ג'ורג', מרקיף ואדאמס זאת חמישיה שיכולה לאתגר כל חמישיה בליגה (כולל פילי על הנייר והלוחמים) לדעתי.
        הפליאוף השנה יהיה מעניין.

    1. יש בזה משהו, על פניו נואל שומר טוב ממנו, ורסטילי, נייד, ארוך, חוסם וחוטף – אבל אדאמס גדול וחזק והתרומה שלו בריבאונד התקפה היא אדירה. מעבר לכך, אם במצב היפותטי נואל היה תופס מקום קבע בחמישיה ומשחק דקות רבות – הוא היה מפתח מנטליות של כוכב ומייד מפסיק לשמור. ככה זה בליגה, מבין הכוכבים רק ג'ורג' ויאניס באמת מחוייבים להגנה, אז אין מה להלין על אדאמס.

      1. נואל שומר בינוני מאד, הוא פשוט חוסם נהדר וכמו מגי רק נראה טוב מאד. הוא חלש בגוף וטוחנים אותו אחד על אחד.
        אתה רומז שאיך שאדמס הפך לכוכב הוא גם הפסיק לשמור?

  3. בכלל אוק השנה עם הפסדים לקבוצות מביכות הוקס ווש פליקנס מלא הפסדים לאשפתות חבל שהם ככה ובכולם הם חטפו איזה 130 נק כלומר הם לא שומרים ומזלזלים רצח ואז נחנקים בסיום

  4. אחלה סיקור הלל
    כן, גם לפול ג'ורג' יכול להיות משחק גרוע. וראסל נקרא להציל את הדגל (יייהההייייי איזה כיף). הפעם לא הצליח.
    הרגת אותי עם התמונות
    🙂

  5. הלל, יופי של קפירניה עשית מהלימונים הרקובים שהליגה זרקה עליך. גיא ורון מתחילים לשקשק – שלטון טרור הממים שלהם בסכנה.

  6. תודה רבה הלל.
    .
    פשלה של אוקלהומה, שאיבדה הזדמנות לצמצם את הפער על דנבר.
    .
    מתברר שבניו אורלינס יש קבוצה גם בלי הגבה? זה כמובן רק משחק אחד, אבל אם זה ימשך יש מקום לאופטימיות.
    .
    אטלנטה גדולים – לנצח את הלייקרס ולהפסיד לניקס זה כמו שהילדים אומרים – אני מחליט עליך. הם מחליטים מה התוצאה והקבוצה השניה פשוט צריכה לקבל את זה.
    .
    שרלוט וויתרה על הפלייאוף? תבוסה כזו למתמודדת ישירה על המקום לפלייאוף מצריכה הסבר. מייקל יהיה זה שמסובב את מכונת הכדורים בהגרלת הדראפט? הוא יכניס עוד 23 כדורים של שארלוט?

  7. תודה על הסיקור המעולה.
    באסה עם אוק׳ תמעד עושה פאדיחות עם הקטנות, זלזול נטו, חששתי מהמשחק הזה. כבוד לאדיסו שנשא לבד בנטל, היה חסר לו סופרסטאר לצדו (יום אחד, שמעון, ולאדי). מישהו כבר כתב זאת כאן בעבר – ג״ס מומחית בשמירה על המאזן עם הקטנות וזה מציף אותה למעלה. יש המון משחקים כאלה וג״ס יודעת לא ליפול בהם. מעט מאוד פעמים נשמע על הפסדים שלה לקבוצות שבתחתית הקונפרנסים, יכולת ריכוז, במאקרו כמו במיקרו (בקליעה).
    דבר נוסף – יד משהו שמבדיל את דנבר מהגדולות וזה מאזן משחקי החוץ. שימו לב שרוב החזקות יודעות לנצח בחוץ, דנבר לא כל כך, היא נשענת הרבה על המייל שלה. בתחום הזה מיאמי מגלה חוסן מרשים ביותר. בדקו בעצמכם.
    אה, כן, האולסטאר משעמם.

  8. גרנט ושרודר לא משחקים ונראה בסה'"כ שבאופן יעקבי okc, לוקחת חופש מול קבוצות שעל הנייר מגיעות חלשות.

    נראה שמרקיף סגר בokc. בהחלט שיחוק מבחינתם, אני מניח שעוד קבוצות רדפו אחריו.
    כאשר יצטרף, אני מניח שפטרסון יגרע מהרוטציה, לדעתי דווקא הצעירים (נאדר, דיאלו ובארטון) צריכים להמשיך ולקבל 10-15 דקות בינהם, ההתפתחות שעשה פרגוסון מראה שההשקעה בו שנה שעברה הייתה שווה. בכל מקרה OKC, לא תגיע רחוק השנה, צריך לחשוב על 2020 ו 2021, כשהלוחמים יחלשו מעט.

    קשה לי לראות את אנדראה רוברסון חוזר השנה, לדעתי כבר יקח את כל השנה להתחזק ולחזור רק שנה הבאה. הוא גם ככה odd ball, שומר מעולה עם קליעה פח, כולל קטסטרופה מהקו, לא ברור שהוא שיפור משמעותי מעל פרגוסון כרגע, ובטח שלא מול מרקיף.

  9. יש קבוצות שיש להן מצ'אפ טוב מול אוקלהומה וניו אורלינס טובים מאוד בבית למרות הכל במיוחד משלוש. הםתעה אבל לא ענקית וכן אדאמס לדעתי סובל מהקרסוליים כבר תקופה ומוריס יכול להועיל רק שלא יברדק את הכימיה

      1. לא רק פלייאוף – יש עוד שני משחקים נגד המנחוסים, מקום שני לגמרי בהישג יד וחשוב, המנחוסים קבוצת הבית הטובה בליגה

    1. ממש לא טיפה. בתקופה האחרונה הוא בכלל לא אנוכי אלא קבוצתי ולא מכריח זריקות. נגד השקנאים אולי היה אחרת אך זה רק בגלל יום הקליעה הרע של ג'ורג'.

      1. הוא בהחלט השתנה לטובה העונה, הרבה יותר שיתופי, אך האגו התגבר עליו שוב, זו מלחמה פנימית שקורת אצל כל המין האנושי

  10. עוד שבוע בן 40
    לא עבודה משפחה וילדים
    רק מנקה
    קקי של כלבים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  11. תודה, הלל. אחלה סיקור!
    .
    23 משחקים (מי יותר, מי פחות) לסיומה של העונה, והקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה היא…
    (תופים, בבקשה)
    .
    .
    .
    הפיניקס סאנס!
    .
    בליגה בה משחקת הניקס, בה משחקת הקאבס, "להצליח" להחזיק את המאזן הגרוע בליגה זה באמת מצביע על…
    …ובכן, כישלון.
    כישלון בכל הרמות –
    ההנהלה שבנתה קבוצה ששליש מהפיירול שלה משולם לשחקנים שמשחקים בקבוצות אחרות.
    מאמן שלא מצליח לגרום לקבוצה שלו להראות רמז של הגנה, למרות שבתחומים מסוימים כמו רב', אמורים היו להיות נקודות של יתרון יחסי.
    שחקנים ותיקים שלא מצליחים לסחוף את הצעירים ולגרום אפילו לתחושה של "אור בקצה המנהרה".
    ואפילו נבחרי הדראפט, שלא באשמתם, גורמים לצביטה בלב (מישהו אמר "לוקה"?).
    .
    (זה היה רגע של שביזות, עכשיו שנכנסים לשבוע ללא NBA.
    בשבוע הבא נחזור לחלום על קו קדמי של ציון + אייטון, או על קו אחורי של ג'ה + בוקר.
    כאלו אנו האוהדים. תמיד יש את השנה הבאה. או לפחות את הלוטרי הקרוב…)

    1. תוצאות יותר צמודות, הובילו על האלופה פה פה (אחלה שם כל שנה באפריל זה ידוע)ובאמת יש שיפור בין מזערי לקטן באריזונה, התקדמות וצבירת נסיון

      1. התנשאותי במחמאותי לשם החדש והתוספת :בנסיון לחמם את האווירה, ברור שאנחנו אלופים מראש (סאטירה ופרודיה כנגד הצניעות שאני מטיף לה 🙂 )

  12. שווה לשנות את דעתנו בויכוח, וליהות מושפעים מהאחר ולא ליהות פרד עקשן, הנה שיניתי חלק מדעתי על ראס בעקבות קרמר הציפור ודה שוט, ראס מתאמץ להשתפר

    1. + 1
      כל הכבוד על המוכנות להשתנות, קבל ח"ח, אני חושב שראס אכן השתנה – אך לא "השתפר", אני אישית מעדיף את אתלט העל התוקפני והפרוע שצובר הרבה נקודות ומפעיל לחץ בלתי פוסק על הגנת היריב.

  13. תודה
    לא מופתע מאוקלהמה.
    חבל לי רק על ההחלטה האומללה של ג'ורג' לשחק עם ווסטברק ולא לקחת תארים עם לברון בלייקרס.

    1. בוני אתה לא מומחה ולא מקצוען, מתי תגיב משהו חדש חוץ מזה שצריך לפטר את וולטון? אתה חושב שהמאמן (לברון) עושה עבודה טובה?

      ג'ורג' גיבור מעמד הפועלים, חזר מפציעה נוראית לשחק מדהים ולהתמודד על ה-mvp בקבוצה משוק קטן, רק אצלך זו "החלטה אומללה".

      1. אני עדיין חוזר בי כי שום דבר לא השתנה.
        הבעיה הכי גדולה של הלייקרס מתחילה ממאמן צעיר שלא משתלט על הסגל ולא עושה התאמות כדי לשפר את הקבוצה.
        ג'ורג' שחקן מצויין אבל גם בשיאו במזרח ועוד לפני הפציעה הוא חטף סוויפים והדחות מלברון על ימין ועל שמאל.
        בניגוד לווסטברק שמוביל את אוקלהמה לשומקום ולשיא היסטורי אישי של טריפלים.

        גם Mvp של העונה הרגילה עם כל הכבוד הולך לזקן מיוסטון. לצערי גם פה יצאת חסר הבנה בתקווה שתתחיל להקשיב לי יותר.

  14. לידיעתך דה שוט

    לוקה: “יותר קל לקלוע פה מאשר באירופה ויותר קל להגיע לכמות נקודות גבוהה. המגרשים באירופה קטנים יותר, המשחק צפוף יותר. גם חוק ה-3 שניות ההגנתי עוזר”

  15. אגב אני בעד שינוי החוקה של 3 שניות הגנתי והתקפי ל-10 שניות. מעניין איך זה ישנה את המשחק. באירופה זה לא הוגן שלמגן מותר ומתקיף אסור, יתרון מוהבק להגנה. צריך או שלשניהם אסור או שלשניהם מותר. אני הייתי מתיר להחנות 10 שניות.

  16. אין שום הסבר לתצוגה ההגנתית של אוקייסי מלבד תחושת שיבזון כי כל הליגה כבר בפגרה. זה כמו להישאר במעונות בשבת בתקופת המבחנים.
    חוסר היציבות הזה יעלה לה (כמו תמיד) ביוקר.
    בכלל לג'ורג' יש קוף על הגב. תמיד הוא היה שחקן גדול, אבל אף פעם לא מיצה את היכולות האלה בפליאוף. אין לו את הקילר אינסטיקט.
    לגבי מוריס, הוא היה המועמד הכי טוב לספרס (או בשוק בכלל). מי שלוקחת אותו מורידה אותו מהיריבות שלה. רווח כפול.

  17. חבר'ה אל תהיו הזויים ראס משחק יותר "קבוצתי" כי הקליעה שלו מביכה.
    הוא בירידה דרסטית שלא זכורה לי משחקן בגיל כזה.
    אז המינימום שהוא יכול לעשות זה להתחשב בקבוצה ולא לשבור את הטבעות בכל אולם שהם משחקים בו.

    והטריפל דאבל- זה פשוט בלוף וניפוח מספרים. תאמינו לי שהם היו מנצחים אותה כמות אם ראס היה מסיים עם 8 ריבאונדים ו 8 אסיסטים. אז כשמובילים ב 10 הפרש יש זמן לדחוף עוד 2 אסיסטים למאזן ועוד 2 ריבאונדים שחברי הקבוצה נותנים לו לקחת. די עם השטויות האלה.

    תאמינו לי שאם לברון\יאניס\הארדן רוצים הם מסיימים עם עונת טריפל דאבל ממזמן. ובימינו לגארדים ולסמול הכי קל להשיג את המספרים האלה כי הכדור נמצא אצלם רוב הזמן והאף אחד לא מפריע להם לקחת את הריבאונד.
    זה משחק שונה לחלוטין מפעם

      1. ראסל של טריפל דאבל הוא לא בעיה עבור הת'אנדר. זה אומר שהוא מוסר. ראסל של 30 זריקות – הוא הבעיה (למרות שהלילה זו ממש לא היית הבעיה של הקבוצה אבל לרוב הוא לא מדייק ככה).

      2. הם היו עושים 82% נצחונות גם בלי הטריפל דאבל. זה כל הקטע.
        קל מאוד להשיג 10 נק' ו 8 אסיסטים כמעט לכל רכז בליגה. אז הוא דוחף עוד 2-3 אסיסטים עד שמישהו יסגור לו 10 ואת הריבאונדים שלו אין צורך להסביר.
        כשזאת מטרת העל היחידה גם משיגים אותה.
        על הדרך הקבוצה משחקת טוב כי זה אומר שהוא מוסר ומשקיע בריבאונד ובנוסף השנה הוא זורק פחות ונותן ל mvp של הליגה(כמעט) לבלוט מעל כולם

        1. מדמיין אותך שרוע על הספה עם לפטופ ביד אחת וBAG OF CHIPS ביד השנייה, שאריות גלידה על הכרס, וכותב "קל מאוד להשיג 10 נק' ו8 אסיסטים בליגה"…

  18. משחק מסריח מול הפליקנס, בתקופה כזו טובה זה בסדר תמיד יהיו נפילות. ההגנה הייתה כבר באווירת אס"ק עם פגרת האולסטאר, יחזרו כמו שצריך אני מאמין.
    דרך אגב עוד מישהו חושב שזה טיפה חשוד שגבה נפצע כשב-4 משחקים הבאים יש לו 2 מפגשים עם הלייקרס?מעניין משהו

  19. ממליץ בחום על הסרט carter effect על וינס קרטר בטורנטו. הייתה לו שם השפעה מטורפת שלא ידעתי אחלה סרט. הוא ממש שינה דברים בעיר. טי מאק גם אמר בסרט שהוא עזב כדי להיות הכוכב. הם לא ידעו שהם בני דודים בכלל גילו במקרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט