אסור שאנטוני דייויס יתלבש יותר למשחקי הפליקנס
(הרבה מהחומר בפוסט הזה נילקח ממידע שקראתי הערב ב-"THE ADVOCATE" – העתון היומי של ניו אורלינס, ובאתר האוהדים שלהם "THE BIRD WRITES", וב-www.nola.com
גייל בנסון, בעלת הפליקנס (והסיינטס מה-NFL): "אף כוח חוץ לא יתערב בעניינים הפנימיים שלנו!"
עם מפלצת כזאת אני מציע ל'תאגיד' (אין דבר כזה 'תאגיד' בעניין לברון וכו', אבל נניח שיש…) לא להתעסק. היא מולטי ביליונרית שנישאה לתום בנסון בשנת 2006, ובשנת 2016 בעלה אמר לבניו, בנותיו, ונכדיו שהוא "חותך כל מגע איתם והם לא חלק מירושתי".
הירושה כללה הון עתק, קבוצת הפוטבול ניו אורלינס סיינטס, וקבוצת הכדורסל ניו אורלינס פליקנס.
ברור שב-2016 הוא כבר היה עמוק בתוך הדימנציה שלו, והוא עשה מאמצים נואשים להישאר צלול – COHERENT – עד כמה שהוא יכול בבית המשפט, שם טענו צאצאיו שהוא איבד את יכולת המחשבה, ואשתו "רודפת הבצע ו-GOLD DIGGER שלא נמנעת מהדברים הבלתי יאומנים ביותר בהריסת יחסים בין אב לבניו ונכדיו" היא-היא שהרעילה אותו, ונתן הכל לגייל אשתו.
גייל, ששמה Gayle Marie LaJaunie Bird Benson כולל 5 שמות כיאה מפלצת, לחמה עם הילדים בבית המשפט. ההחלטה היתה לתת לה את שתי קבוצות הספורט של ה-NFL וה-NBA, וכן האחוזות וכמה מאות מיליונים, ולצאצאים את שאר עסקיו.
היום המפלצת שולטת על שתי קבוצות שערכן נעמד ב-4 מיליארד, ויש לה עוד כמה מיליונים.
אז עם מפלצת כזאת התאגיד רצה להילחם?
היום ידוע שהיא אמרה לדמפס שהיא לא לרשה לאף גורם חוץ להשפיע על מה שקורה עם AD ושהוא לא עומד למכירה בשום מחיר". גם שאר הנהלת הפליקנס, המנכ"ל דמפס, והמאמן היו באנטי מקסימלי נגד AD שמסתבר שהיה אמור וגמור שהוא מסיים את העונה, ואז יחדש איתו ידברו על טרייד או שיסיים את העונה הבאה בפליקנס ויהיה חופשי לנפשו.
לפתע בא כל הסיפור שהוא רוצה OUT.
המפלצת אמרה בשום אופן. וככשמעה שללייקרס, ולמג'יק ג'ונסון היתה יד בדבר להבתחיל את כל הסאגה של AD, היא אמרה 'אף כוח חוץ לא יתערב בענייני'. אז דמפס אמר 'בשום אופן'.
ואז המפלצת מפטרת אותו.
טוב. הפליקנס נפלו לתחתית הבאר. אנטוני דייויס נפל לתחתית הבאר.
הוא היה 1 מ-9 עם 3 נקודות בהפסד של 30 לאורלנדו מג'יק, במנשחקו הגרוע בקריירה מאז היה ילד בן 10..
שלשום? 14 נק' ב-16 דקות. כלל לא רע, אבל מה שהפליקנס הראו זה שיש להם אחלה קבוצה גם בלעדיו והם יכולים לנצח גם בלעדיו.
מה שעדיין לא ידוע הוא אם אנטוני דייויס באמת נפצע בכתפו או שלמאמן נאמר לא להרשות לו להצליח והוא הוציא אותו מוקדם.
כנראה שאין מנוס מהמסקנה שאם מאומה לא יוחלט עתה באופן דראסטי, אנטוני דייויס סתם יופיע פה ושם עד סוף העונה, ויחריב את עצמו ואת קבוצתו.
עתה שדל דמפס פוטר ודני פרי החליפו באופן זמני, לדעתי ההחלטה הטובה ביותר לפליקנס היא שיבקשו רשות – ובוודאי יקבלו – מה-NBA שאנטוני לא ישחק עד סוף העונה.
זה מה שקרה שלשום:
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
P. PattersonPF | 15 | 2-8 | 0-4 | 1-1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | -20 | 5 |
P. GeorgeSF | 41 | 11-29 | 3-17 | 3-3 | 0 | 7 | 7 | 6 | 1 | 1 | 3 | 3 | -10 | 28 |
S. AdamsC | 36 | 2-5 | 0-0 | 0-0 | 4 | 1 | 5 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | -11 | 4 |
R. WestbrookPG | 39 | 18-30 | 4-12 | 4-4 | 3 | 11 | 14 | 11 | 1 | 2 | 5 | 3 | -15 | 44 |
T. FergusonSG | 36 | 2-9 | 2-7 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 5 | -18 | 6 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
N. NoelPF | 22 | 10-16 | 0-0 | 2-2 | 8 | 5 | 13 | 1 | 2 | 0 | 1 | 3 | +4 | 22 |
A. NaderSF | 14 | 1-2 | 0-1 | 0-1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | +7 | 2 |
R. FeltonPG | 23 | 3-4 | 1-2 | 2-2 | 0 | 1 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | +13 | 9 |
D. BurtonG | 14 | 1-3 | 0-1 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | +5 | 2 |
D. GranthamF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
R. SolomonF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
H. DialloSG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
S. HopsonG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 50-106 | 10-44 | 12-13 | 17 | 31 | 48 | 27 | 8 | 6 | 13 | 21 | 122 | ||
47.2% | 22.7% | 92.3% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A. DavisPF | 16 | 5-10 | 1-2 | 3-4 | 0 | 4 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | +10 | 14 |
D. MillerSF | 35 | 3-7 | 2-5 | 0-0 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 0 | 0 | 4 | +19 | 8 |
J. RandleC | 39 | 11-21 | 2-3 | 9-12 | 4 | 7 | 11 | 6 | 1 | 1 | 4 | 3 | +19 | 33 |
J. HolidayPG | 39 | 12-27 | 3-8 | 5-5 | 0 | 5 | 5 | 7 | 2 | 3 | 2 | 1 | +19 | 32 |
K. WilliamsSG | 34 | 4-7 | 1-4 | 0-0 | 2 | 10 | 12 | 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | +3 | 9 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
C. DialloPF | 18 | 3-4 | 0-0 | 0-0 | 2 | 4 | 6 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | -10 | 6 |
J. OkaforC | 23 | 5-6 | 0-0 | 2-3 | 4 | 4 | 8 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | +2 | 12 |
F. JacksonPG | 10 | 1-2 | 0-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | -2 | 2 |
T. FrazierPG | 7 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | -6 | 0 |
I. ClarkSG | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 0 |
E. MooreG | 17 | 6-7 | 3-3 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | -11 | 15 |
S. JohnsonSF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
S. HillSF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 50-92 | 12-26 | 19-24 | 13 | 38 | 51 | 35 | 7 | 7 | 14 | 15 | 131 | ||
54.3% | 46.2% | 79.2% |
***********************************
מיד אחרי המשחק אנטוני דייויס נראה יוצא עם סוכנו ריץ' פול – שהוא כידוע גם סוכנו של לברון, וחלק מ-CLUTCH SPORTS – בטענה שהוא נפצע בכתף:
Anthony Davis leaving the SKC with Rich Paul pic.twitter.com/lUhFTfWETb
— Sharief Ishaq (@ShariefWDSU) February 15, 2019
('המפלצת' גייל בנסון יכולה לקנות את "התאגיד" מאה פעמים, ואת ה-קלאץ' ספורט – וריץ' פול – אלף פעמים!)
*********************************
משחק מצויין של הפליקנס – רובו ללא AD – אבל זה היה ההפסד הביתי ב-30 נק' לאורלנדו וה-3 נק' של AD ששברו את גב הגמל. במשחק מול OKC אנטוני הוכיח – מה שכולם יודעים – שהוא שחקן שאין שני לו כשב-16 דק' קלע 14 נק', אבל כפי שהמשחק הזה, והמשחק לפניו הוכיחו הוא שאנטוני דייויס חייב להפסיק לשחק, והפליקנס ימצאו את הסידור הטוב ביותר שהם יכולים עבורו בקיץ זה, כשעוד עונה אחת נמצאת בחוזהו.
הרבה תלוי כמובן מה חושבת ומה מתכננת המפלצת. עם כל הכבוד ל-CLUTCH SPORTS, אם הם יתחצפו היא תקנה אותם במחיר פי 5 ממה שהם שווים (זה עדיין יהיה כסף קטן בשבילה) ותיזרוק אותם לביצות שבסביבת ניו אורלינס ישר לקרוקודילים. קלאטץ' ספורט אינה אלא חברת MANAGEMENT ואת הכסף שלה היא עושה באחוזים שהיא מחייבת את הסוכנים העובדים תחתה, כשהם משתכרים את האחוזים שלהם מהשחקנים. זוהי חברת שרות ותו לא. גייל בנסון יכולה לקנות אותם אלף פעמים. הנקודה התחתונה היא שהם והלייקרס פגעו בציפור נפשה (ועכשיו גם AD על שהעז לבקש טרייד), ואם היא הצליחה להפריד בין בעלה לבין ילדיו ונכדיו, עבורה זאת תהיה בדיחה להפריד בין AD והלייקרס, או כל קבוצה שגרמה לה לכעוס.
אז עתה ברור שמשהו צריך 'TO GIVE'. אנטוני דייויס לא יכול להתלבש יותר במדי הפליקנס:
1)או שה-NBA יתנו רשות לפליקנס לא להלביש אותו עד סוף העונה,
2)או שהוא עצמו יחליט שהוא לא יכול לשחק יותר העונה כי הדבר עלול לגרום לנזק בלתי הפיך למורשתו, ושה-NBA יענישו אותו כרצונם.
לניו אורלינס יש את AD בגלל שהם עשו טנקינג בזמנו. הם היו גרועים \אז עבור מטרה.
עתה הם כועסים על כל העולם ורוצים להיות גרועים שוב – – לך תדע, אולי יזכו בזאיון?
אבל כדי להיות ממש גרועים הם צריכים להושיב את AD כי אם הוא משחק 16 דקות וקולע 14, אז מוטב שיישב על הספסל! כי איתו אולי חס ושלום הם ינצחו. לך תדע. אולי המפלצת גם ציוותה על המאמנים להשפילו אחרי כמה דקות ולהוציאו.
זה לא יכול להמשיך ככה. הם לא יכולים לשחק אותו אם הוא גרוע כפי שהיה נגד אורלנדו, ואז להוציא אותו כי הוא היה טוב ב-16 דקות נגד OKC.
עכשיו דמפס כבר איננו, אבל כשהם סירבו ללייקרס לטרייד שהיה עושה להם את הטרייד הטוב בתולדות היקום, הם עשו זאת כי הם – גייל בנסון – רצתה לדפוק את הלייקרס וגם את AD על שהעז לבקש טרייד.
אוקיי. הם רוצים להעניש אותו. אז שיושיבו אותו על הספסל ויקפיאו אותו. ואם להם אין את השכל לעשות זאת שהוא יביים פציעה בעצמו ויגיד שיש לו כאבים בראש, ושה-NBA תוכיח שלא, כי לשחק בפליקנס אין יותר טעם. ואולי הוא יכניס קטנה למפלצת על שהיא משלמת לו והוא יושב על הספסל ומחייך.
כיצד TO FIX את תחרות הדאנק!
תחרות הדאנק באול סטאר היתה פעם הסוכריה הגדולה ב'אול סטאר'. אני זוכר עד היום את תחרוות הדאנק ב-1985 בה מייקל ג'ורדן הצעיר והחמוד נאבק ס"מ בשחקים על סנטימטר בשחקים נגד דומיניק וילקינס. שניהם היו צעירים – מייקל בבולס ודומיניק באטלנטה – אבל שניהם היו ידועים כדאנקיסטים הטובים ביותר בליגה, אז כשד"ר ג'יי החל לאבד משהו את הקפיציות. אני זוכר את תחרות הדאנק הזאת עד היום. אני אהבתי ביותר את הדאנקים של הדוקטור כי הוא CRADLE THE BABY. החזיק בכדור כאילו היה דבוק לכף ידו. הוא יכול היה להחזיק בכדור ולעשות איתו שמיניות באוויר כאילו היה כדור טניס.
אגב, מייקל עשה כבר אז את הדאנק מקו הפאול. אבל שנתיים אחרי הוא שיפר את הדאנק מקו הפאול.
דומיניק ניצח.
שנתיים אחרי הסיפור היה אחר. גם התחרות ב-1987 היתה מרתקת, במיוחד בגלל שנערכה בביתו של מייקל. רוב הקהל הנייטרלי – כל העתונאים והאורחים היו עבור דומיניק. הקהל הביתי היה עבור מייקל. שניהם זכו ב-50, אבל במין 'פלייאוף' מייקל עשה דאנק מקו הפאול עם יד מכוכפת, ואז יישר אותה לפני הדאנק המהמם לנצחון.
הייתי בשתי התחרויות האלה, וכמובן בעוד איזה 30, כמה לפני וכמה אחרי.
אבל משהו קרה לתחרות הדאנק. היא איבדה את ה'אומפףףף' שלה. היא הפכה, לעתים, אפילו משעממת. כתבתי זאת כבר כמה פעמים: כמה ווריאציות יכולים למצוא בדאנקים? מה כבר ניתן לעשות בזמן שהוא (לכו לחשב בעצמכם) השורש המרובע של (פעמיים גובה הניתור חלקי 9.8 (9.8 זה 'g' של משיכת האדמה, וגובה הקפיצה הוא הגובה שמרכז הכובד עולה עד המקסימום, שהוא בערך 44 אינטשים למנתרים הטובים ביותר שזה בערך 1.12 מ'. הייתי מוסיף עוד 1/4 מהזמן שתחשבו כי הדאנק ממשיך גם כשמרכז הכובד מתחיל לרדת).
אני זוכר שה-NBA עצמה הרגישה שמשהו חייב להיעשות והיא אפילו פירסמה במדיה PRESS RELEASE עם הצעות. מה לא הציעו? דאנקים נגד מגן, דאנקים לשחקנים בגבהים שונים, ועוד ועוד.
מאומה לא התקבל ומאומה לא השתנה.
תחרות הדאנק הפכה למין הצגה שרואים בה כמה נסיונות דאנק שונים; כמה גימיקים (מסיכת עיניים…'ניפוח' סוליות…דאנק מעל מכונית, ועוד). כל גימיק החזיק מעמד פעם אחת, ונישכח. מדי פעם מגיע דאנקיסט יוצא דופן כזאק לווין, ארון גורדון, או קצת לפניהם בלייק גריפין או הגדול מכולם וינס קרטר, או נמוך כנייט רובינסון (מנצח 3 תחרויות דאנק!), שמכניס קצת אווירה לתחרות.
אבל אלה יחידים יחידי סגולה. זוהי הופעת יחיד מקסימה אבל כל רגש התחרות למפרע לא קיים.
לדעתי הצנועה מאומה לא יעזור מלבד 'טריק' פשוט אחד, שהוא אפילו לא טריק, אלא החלטה פשוטה:
כמו שבאליפות השלשות משתתפים קלעי השלשות הטובים ביותר (וזאת טעות חמורה של ה-NBA לא לקבוע שאלוף השנה הקודמת חייב להופיע להגן על תוארו!), ה-NBA חייבת למצוא דרך (מיליון דולארים, ווינר טייקס אול! תתפלאו, המגה-מיליונרים האלה ירצחו עבור מיליון ירוקים קשד כי כל הכסף שלהם מושקע והם די חרמנים בחיי היום-יום בינך וביני) להביא לתחרות הדאנק את השחקנים/דאנקיסטים הטובים ביותר.
תארו לעצמכם תחרות דאנק עם משתתפים כג'יאניס, בלייק גריפין, פול ג'ורג', קווין דוראנט, אנטוני דייויס, ראסל ווסטברוק, ואני הייתי זורק גם את לברון ג'יימס למשוואה, ולהוסיף קצת שנאה גם את קיירי אירוינג. וכמובן את מנצח העונה שעברה דונובן מיצ'ל!
אולי כמה מהדאנקיםטים הצעירים יכולים להתחרות איתם, אבל מה שמוסיף מיד מתח לתחרות היא התחרות בין הכוכבים, והרצון לדפוק אחד את השני.
אני יודע שהיום הכוכבים האלה יצחקו אם יבקשו מהם להתחרות בתחרות הדאנק עבור הפרס של היום, אבל זה ההבדל בין היום לפעם: היום יש לנו חבורת שחקנים מפונקים, מגה-מיליונרים שלא ירימו אצבע לעזור לליגה, וגם התחרות ביניהם לא מעניינת אותם.
אתם רוצים לדעת מי השתתף בתחרות הדאנק הגדולה ביותר עד היום, זאת מ-1985 באינדינאפוליס, 10 מטרים מקסימום ממקום מושבי (באול סטאר כל העתונים יושבים במעגל מסביב האולם בשורות 4-10 שמפנים, ובשטח הבנוי מרכיבים שולחן עתונאים ענק עם 4-5 שורות לבערך 900 עתונאים שמגיעים מארה"ב וכל רחבי העולם – ביניהם אלעד דהן, ה'מיניסחוס' שלנו)???
הנה משתתפי הדאנק ב-1985: דומיניק וילקינס…מייקל ג'ורדן…ג'וליוס אירוינג (ד"ר ג'יי), קלייד דרקסלר…דרל גריפין…צ'ארלס בארקלי (שניפצע שבוע לפני האול סטאר ומחליפו, טרנס סטנסבורי, ביצע ראשון את הדאנק שהרבה אחריו חזרו עליו – 'דאנק פסל החרות ב-360' – דאנק בסיבוב מלא עם יד מורמת מתחילה ועד סוף!), ולארי נאנס. – 8 משתתפים, 6 מהם גם במשחק 'האול סטאר'. כולם שם הם הדוראנט, הווסטברוק, והג'יאניס של היום.
כתבו על התחרות. התרגשו ממנה. ראיינו את המנתרים עם שאלות משאלות וקבלנו תשובות מהאגדה. זה היה מאורע. זה היה חשוב כמו המשחק עצמו (שאז גם היה מלחמה הרבה יותר אמיתית בין 'מזרח' ו'מערב' מאשר בשנים האחרונות, והיום את מי המשחק מעניין בכלל?).
וילקינס אומר היום: "אז רצינו לדעת מי הוא הדאנקיסט הטוב מכולם. זה היה AS SIMPLE AS THAT. אם אתה יכול לדנקק טוב ממני, בוא לתחרות והראה לי!".
זאת היתה ת-ח-ר-ו-ת ולא סתם הצגה. היה מתח. רצו לנצח. לא היו כל גימיקים אלא ניתור ודאנק. זה הרעיון. זה הדבר. אולי לעיניים הבלתי מאומנות זה נראה כ-'מה כבר ההבדל בין דאנק אחד לשני…', אבל למבינים – גובה הניתור…אחיזת הכדור כאילו היה אשכולית – ד"ר החזיק שני כדורים כאילו היו תפוזים, לא אשכוליות – וכל התנועות של הזרועות והגוף לפני הדאנק!
ג'ון וול, מנצח התחרות ב-2014, היה האול-סטאר האחרון שניצח בדאנק, ובלייק גריפין, פול ג'ורג', ודמיאן לילארד, היו האול סטארים היחידים שהשתתפו בדאנק מאז 1985.. זה 34 שנות 'אול-סטאר' עם 6 מתחרים כל שנה, כמעט 200 דאנקיסטים, ורק ארבעה אול סטארים ביניהם (וינס קרטר היה אול סטאר, אבל לא בשנה שזכה באליפות הדאנק).
תחרות הדאנק הגדולה מכולן – 1985
(כל הדאנקיסטים הטובים בליגה, ללא יוצא מין הכלל)
2.14.19 was a DAY.
so thankful & blessed & loved & happy & positive & complete 💕💕— Callie Rivers (@CallieRivers25) February 15, 2019
אז יאללה. בואו נקפוץ לגוגל ונראה במה מדובר:
(מקובל ביותר הייתי אומר!)
עכשיו רק שסת' ידפוק את אחיו עם האף למעלה סטפן היום באליפות השלשות!
Ido
16 פבר 2019 06:37:58אני כל שנה מחכה לתחרות הדאנק והשלשות. ואני חושב שהם רחוקים מילוי הפוטנציאל.
כבר היה דאנק מעל מכונית אבל לא מעל מכונית נוסעת….
ומה לגבי דאנק דרך חישוק בוער? חתולים יכולים ודימיאן לילארד לא?
יש לי עוד מלא רעיונות אבל למה שלא נערוך תחרות רעיונות לתחרות הדאנקים?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 פבר 2019 06:58:00מסכים איתך מנחם בעניין הדאנקים – אין הרבה פריצות דרך וצריך למצוא מקור מתח אחר נוסח גיוס האולסטארים עצמם.
.
בעניין דייויס – נראה שהמועדונים נאבקים על כוחם מול הכוכבים, ושהמועדונים הקטנים נאבקים על כוחם מול הגדולים (פול ג'ורג', קוואי, דייויס). זו אסטרטגיה הגיונית במסגרת הכללים הקיימים, אבל אני עדיין חושב שהבעיה היא בשיטה עצמה – זה לא סביר להכריח בן אדם לעבוד במקום עבודה שהוא לא רוצה לעבוד בו, והאמת הפשוטה הזו תחלחל, כך או אחרת, גם לנ.ב.א. צריך למצוא שיטה אחרת.
gogo
16 פבר 2019 07:10:14אחלה מעורב
בתחרות מ 1985 טרנס סטנסברי היה הכי יצירתי. כעבור כמה שנים הגיע לשחק בהרצליה.
עם כל הכבוד לווינס, דומיניק היה "המטביע הכי טוב תוך כדי משחק מול שומרים"
ד"ר רזי הופמן
16 פבר 2019 07:38:04אם ניו אורלינס הולכים לכיוון בנייה של משהו, עדיף שילכו על ציון בטרייד כבר השנה.
כבעלים הייתי מעביר את דייוויס בקבוצה שתזכה בוויליאמסון (לדעתי הוא יהיה משהו בסיגנון לברון ולכן שווה להשקיע סופרסטאר בלהשיג אותו), ודורש עוד שחקן או שנים מהניקס/קליבלנד בהנחה שאחת מהן תזכה בבחירה הראשונה.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
16 פבר 2019 07:43:36לפליקנס זה ללא ספק כדאי, טרייד שכזה.
אבל לא הניקס, לא קליבלנד, לא הסאנס, ולא הבולס, מסכימות.
.
דייויס מגיע להשאלה של עונה אחת בלבד. אתה לא מוותר על שחקן עם הפוטנציאל של ציון תמורת חוזה בהשכרה.
ד"ר רזי הופמן
16 פבר 2019 11:46:58ואם הניקס מביאה את דוראנט ואולי גם את קיירי???
במצב כזה גם דייוויס ישקול חוזה ארוך טווח בשביל טבעות.
אני מאד מקווה שהסלטיקס לא ילכו על דייוויס, עם כל הכבוד…..
מר פו פו מתי נראה פוסט חדש שלך בהופס?
סכין בגב האומה
16 פבר 2019 15:45:58אני ארשום את זה, כי ראיתי כבר כמה רפי הבנה שדנים בטרייד על זיון. אין שום שחקן עם חוזה בליגה הזו, שהקבוצה שתזכה בזיון תסכים לקבל בתמורה אליו.
אתה מדמיין את קליבלנד נותנת את לברון אחרי הדראפט בתמורה למישהו? אותו דבר בדיוק.
ראס א שטן
16 פבר 2019 07:47:51חחחח מי יביא לך את ציון על שנה של דיוויס???.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
לא בטוח שבכלל גם עבור התחייבות מישהו יביא את ציון. נראה לך בילי קינג עדיין בליגה?
etayle
16 פבר 2019 07:39:51אחלה מעורב לפתוח איתו את שבת בבוקר, תודה מנחם.
ראס א שטן
16 פבר 2019 07:45:48מעורב מעולה מנחם. דדי צדק ניגבו את דמפס ובעלת הבית קבעה שלא יהיה טרייד. בעלת הבית אין לה מודג בכדורסל בטח ולא מעניין אותה וספק אם יודעת מי זה קוזמה או לונזו בול עם אביו הדביל.
בעלת הבית לא תביא להם את דיוויס זה מאבק אגו יצרי בין טייקונים והוא לא יגיע לשם עד 2020. יעבירו אותו לשנה בקיץ תמורת נזיד עדשים משהו כמו אנונובי ובחירת דראפט סיבוב שני. אבל לה לא אכפת כי היא לא קשורה לענף ותמשיך להחריב את המועדון.
לגבי התאגיד מנחם הוא לא נופל ממנה יש מאחוריו גופים חזקים שיבשחו ויאמללו אותה בספינים. הנה היא כבר באור הזרקורים והתאגיד ידאג לדמוניזציה מרובה סמוך עליו. כתבי חצר עיתונאים ספינים נרטיב. כמובן שלה סה לא יזיז כי לא בענף. בסופו של יום נא תקבל פח זבל על דיוויס והפסידה בענק אבל תוך כדי ההפסד השחילה חזק את התאגיד שהלכו לו שנתיים.😂😂
הממזר של סטוקטון
16 פבר 2019 18:01:47לדדי אין מושג, הוא יורה לכל הכיוונים, וכשבטעות
עף לו ריקושט לכיוון הכללי, צועק "פגעתי".
.
נראה לך שהוא הבין על איזה בעלים הוא נפל עם נ"א, ועל הברקס שהיא הרימה לו ולארגון המפגר שלו, אם כמה שעות אחרי הדד ליין הוא יוצא עם הציוץ הבא ?!.. :
.
"לאוהדי הלייקרס השפויים – הכל טוב.
שום דבר לא היה אמור לקרות העונה, וניצלנו מאוברפיי מטורף.
זה יקרה בקיץ, וזה יקרה במחיר הרבה יותר הגיוני."
.
Anthony Davis tweeted this on the day the Miami Heat defeated the Boston Celtics in 5 games lmao
.
Anthony Davis
✔
@AntDavis23
SEE U LATER BOSTON!!!!
.
147
10:18 PM – Feb 7, 2019"
.
כן.. בטח.. "הצפרדע" הסנילית תסרב
להצעה הנמוכה של "איינג' העקרב" רק בשביל
לקחת את ההצעה העוד יותר נמוכה של
ה "outside forces"…
ראס א שטן
16 פבר 2019 07:59:41מה הסיכויים שלברון מבקש טרייד לפילי ומביא נדוניה את סימונס למגיק בסביבות אוגוסט ספטמבר 2019?
בהנחה שלא מגיעים 2 אולסטארים או בהנחת המוות שלא מגיע אף אחד!!! אין מצב לברון מסיים את הקריירה עם לונזו ואינגראהם. דדי?
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 08:05:26לא הבנתי למה לפטר את דמפס עכשיו ולא בסוף העונה?
זה רק מרמז על חוסר הסכמה בגזרת דייויס ומצד שני הדיווחים הם שבזה המפלצת דווקא נתנה לו גיבוי מלא.
לא מבין את ההיגיון בתזמון.
ראס א שטן
16 פבר 2019 08:11:35כי דמפס כן רצה את העסקה כאדם שקצת מבין כדורסל והבעלים שאני בספק אם יודעת להבחין בין ad לkat לא רצתה ועשה ספינים. זה ההגיון אחרת אין הגיון בשגעון
33&34
16 פבר 2019 08:14:46ספקולציה: הבעלים הנחתה את המנג'ר לא לעשות טרייד ואז פיטרה, כך שמה שיזכרו זה שדמפס אידיוט. בקיצור שלחה אותו למות בחזית….
ראס א שטן
16 פבר 2019 08:23:35ייתכן גם שעשו לו כיפה אדומה. מעניין מה הוא יגיד שיתראיין
סכין בגב האומה
16 פבר 2019 15:54:51יגיד שהוא מעריך את הזמן והתקופה בנ"א… אלא אם כן בא לו לאבד את הפיצויים ולא לעבוד בשום קבוצה יותר.
MBK
16 פבר 2019 08:54:48הוא יצא אהבל כשאמר שלא הייתה כוונה לטרייד עם הלייקרס
הוא קיבל 5 שחקנים ו 2 בחירות דרפאט
בטח היה מישהו במערכת שדפק לו בעיטה לעכוז על זה
הוא יצא יותר טיפש ממג’יק
דוויס לא יביא יותר מזה בעונה הבאה
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 09:12:20מה שבטוח שהוא הציל את מג'יק שלא קיבל את ההצעה הזאת. הייתם נשארים גם שיקוץ, גבה וחורבות. לעונה הזאת ולשנים הבאות.
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 09:12:58גם = עם
ראס א שטן
16 פבר 2019 09:19:36אשך אגוסט ספטמבר יש מצב שיקוץ מבקש טרייד לפילי? מזרח ו3 אולסטארים מוכנים.
ישר יבוא להעיף את ברט בראון 🤣🤣🤣
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 11:01:46שיקוץ לא מבקש טרייד לשומקום. מקסימום יושב על התחת עושה שביתה איטלקית ומתעסק לו בהוליווד.
הוא כבר שנתיים מכין את הקרקע ב"לא נותר לי כלום להוכיח".
MBK
16 פבר 2019 09:18:56כן
אני מקווה שעם מאמן אחר הצעירים יוכלו לתת תוצרת
רעיון של לברון + דיוויס + אוסף גופות יוביל את הקבוצה למשהו זה אחד מהרעיונות הכי מטומטמים
ביינתים הלייקרס בקצב של 40 ניצחנות
בעונה שעברה היו עם 35
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 11:03:40איך יתנו תוצרת אם המסרס הלאומי והסוהרסן מסתובב ושואב לכולם את שמחת החיים?
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 11:04:57עם וולטון שנה שעברה הם ניו מלהיבים, אם גם בוסריים.
השתפרו משנה לשנה תחתיו עד שהשיקוץ הגיע.
פאקו
16 פבר 2019 10:29:46מידן, הוא אמר את זה רשמית, או שזאת פרשנות של ווינדהורסט ושות'?
אשך טמיר המקורי
16 פבר 2019 08:07:05קטע ענק על המפלצת. חשבתי שהיא בכלל קשישה סנילית.
ראס א שטן
16 פבר 2019 08:09:47אגב אתמול בסרט על וינס קרטר הראו איזה ספינים עשו כדי להסיט את האוהדים נגדו. וינס ואמו אמרו שהוא בחיים לא חשב לעזוב את הראפטורס שהוא היה מבסוט שם ואז התחלפה הנהלה שם והוא היה מסוכסך איתם אבל בחיים לא חשב לעזוב ראה את עצמו מסיים קריירה בראפס ואז היו לו פציעות והדליפו כאילו הוא עושה בכוונה מי שביצע עליו את הטרייד הודה שזה היה הטרייד הכי גרוע שהוא עשה וטעה והקשיב לעצות אחיתופל. גיילן רוז גם אמר את סה בסרט איך.לפני טרייד שרוצים לעשות מתחילים להכפיש את השחקן שרוצים להעביר ומוצאים החוצה כל מיני פרטים מהעבר כמו שהפסיד אימון וכאלו.
בסרט מראים את ההשפעה האסטרונימית של הזכייה של וינס בתחרות ההטבעות על העיר טורנטו וכמה זה עזר לפרנציז. וינס היה אליל של כל השחקנים הקנדים המשחקים היום בליגה הם מתראיינים שם.
מסתבר שהוא הפעיל לחץ בלתי פוסק על טי מאק להדתתף גם בתחרות הנטבעות וטימאק לא רצה ובסוף שוכנע. טי מאק אמר ראיתי מה הוא עושה אצלנו באימונים בשביל מה להשתתף הניצחון מובטח ואמר שייתכן שטעה שעזב את טורנטו ויכלו להביא הישגים יחד אבל הוא רצה להיות הכוכב אמר טורנטו היית של וינס ואני הייתי צריך להתחיל לעוף גם בזכות עצמי
ראס א שטן
16 פבר 2019 08:24:38אני הייתי רוצה לראות באולימפיאדה את הנבחרת הזאת של ארהב שהייתה באולסטאר הצעירים. שיהיה קצת עניין. לא מעניין הדרים טים.
מר-גרינה
16 פבר 2019 08:26:31ממתי ארווינג זה אח של סת' .. ?🤣🤣
מנחם לס
16 פבר 2019 16:18:04כמובן סטף. אתקן
פאקו
16 פבר 2019 08:32:58תודה דוק.
בעיניי ירידת קרנה של תחרות ההטבעות היא סה"כ חלק מהירידה הכללית של כל סוף השבוע הזה.
ראס א שטן
16 פבר 2019 10:49:04נכון מאד סופש מעפן ומשעמם. צריך לעשות אולסטאר בסיום העונה ואולי להתחיל לתגמל על הנצחון בכסף רב
אפלטון
16 פבר 2019 08:50:34תודה מנחם.
הקטע עם דייויס הולך מדחי לדחי.
לא נעים מצד אחד מה שהקבוצה רוצה לעשות לו, מצד שני הוא (יותר נכון ריץ' פול, הבובה של לברון) התנהג בצורה ממש עלובה עם הדרישה לטרייד שנתיים לסיום החוזה ועוד שם את הקבוצה במצב עוד יותר גרוע מבחינת סיכוי לטרייד כשאמר 'רק ללייקרס' (או רשימת קבוצות, כולל ההצהרה המטומטמת של אבא שלו על בוסטון בנסיון לזרז את הטרייד עם הלייקרס).
הפיטורין של דמפס ממש מוזרים כי אני בטוח שההוראה לא לקחת הצעה מהלייקרס הגיעה מלמעלה, או לפחות בגיבוי מלא מהבעלים אז מה פשר הפיטורין בטיימינג כזה?
בכל מקרה הליגה איימה על ניו אורלינס שתקנוס אותה ב100,000 דולר למשחק על כל משחק שיושיבו את דייויס בחוץ.
אני בצד של הקבוצה בקטע הזה. הגיע הזמן ששחקנים בכירים יבינו שיש להם אחריות גם מהצד שלהם. באסה על דייויס שנראה בחור חמוד, אבל יהיה טוב לכולם אם 'יפצע' וישב בצד עד סיום העונה.
דקסטר
16 פבר 2019 10:27:05אפלטון אני לא מבין מה אתה בוכה על הקבוצה.
דיוויס נתן את האפשרות לקבוצה לקבל את הערך הגבוה ביותר עליו!!
הוא ידע שהוא לא הולך להאריך חוזה בקבוצה האומללה הזאת ונתן להם את האופציה לממש רווחים בשיא.
הוא לא אשם שמדובר בארגון האומלל ביותר מבין כל הארגונים בכל שלושת הליגות הבכירות בארה"ב- NFL, NBA,MLB
הם יכולים להעניש את AD כמה שבא להם אני מבטיח לך שהם ייענשו בצורה חמורה יותר בעתיד כי אף שחקן\מאמן טוב\סקוואט\איש הנהלה בכיר לא ירצה לעבור שם.
אני כבר שנים אומר שהפרנצ'ייז הזה הוא ארגון מת מהלך וסופו בסיאטל
ראס א שטן
16 פבר 2019 10:47:22מסכים עם כל מילה. ארגון רקוב. לא נראה שלבעלים זה מזיז.
רביד אראל
16 פבר 2019 13:22:46אל תדבר שטויות, ברגע שהוא אמר שהוא לא מוכן לעבור לאי אלו קבוצות הם כבר לא יכולים לקבל את התמורה המירבית עליו ובמיוחד כשהוא הצהיר זאת בתקשורת ולא בשיחה פרטית.
אגב אם ההצעה הטובה ביותר עליו הייתה של הלייקרס שאתה כבר שנתיים יורד על הצעירים שם אז לפי הדעה שלך עליהם היא לא הייתה שווה הרבה.
דקסטר
16 פבר 2019 20:00:34רביד אני אסביר לך בסבלנות כי נראה לי שאתה מתקשה קצת…
דווקא בגלל שהכול הפך להיות פומבי וניסו לסכל כל ניסיון לטרייד הזה עם הלייקרס ודווקא בגלל שיודעים שעוד 4 חודשים יכולים עוד קבוצות להיכנס למירוץ ההצעה של הלייקרס היתה משמעותית גבוהה מכל מה שהפליקנס היו יכולים לקבל וגם יחלמו לקבל.
זה כמו שמי שרוצה למכור עכשיו ולא מחר – הוא יתן לך הנחה חסרת תקדים העיקר שזה יקרה היום!
וכמו שמי שרוצה לקנות נכס שהצד השני לא ממש רוצה לקנות – הוא יתן הצעה יותר גבוהה מהשווי האמיתי.
אני יורד על כל אחד בנפרד אבל מן הסתם כולם ביחד שווים יותר מדיוויס אחד.
זה אפילו ילד בן 10 יכול להבין את ההבדל.
יותר מכך שחקנים הם לא רק הערך הסטטיסטי שלהם אלא אורך ועלות החוזה ומה נין להשיג עבורם בהמשך.
אז אם משקללים את זה הערך שלהם אפילו גבוה יותר מאשר השוואות בין שחקנים.
למדנו שטריידים עבור סופרסטארים הם לא שווים. אתה תמיד תקבל עליו פחות וככה צריך להיות עם דיוויס.
זו היתה ההצעה הטובה ביותר שהפליקנס יכלו לקבל וכל אידיוט מבין את זה עד כדי כך שכל אוהדי הלייקרס באתר שלפעמים חלוקים בדעות לגבי שחקן כזה או אחר נשמו לרווחה אחרי שממש הצילו את מגי'ק מהטעויות שעמד לבצע
רביד אראל
16 פבר 2019 20:34:01קודם כל מתקשה תקרא לקבוצה שלך (לייקרס/חיפה) ולא לי.
וחוץ מזה דיוויס הוריד את רוב הקבוצות מהאופציה וככל שיש יותר קונים למוצר מסוים הערך שלו עולה, אז זה נכון שזו אולי ההצעה הכי גבוהה שהם יכלו לקבל מרגע החשיפה אבל זו ממש לא ההצעה הכי גבוהה שהם יכלו לקבל עליו.
לדוגמא, סי ג׳יי מקולום וחמש בחירות סיבוב ראשון בעשור הקרוב שווים הרבה יותר מאוסף השחקנים והבחירות שהלייקרס הציעו עבורו. בעיקר כי סופרסטאר אחד שווה יותר מחמישה משלימים בליגה וגם כי השחקנים של הלייקרס הם לא נכסים כאלו טובים ואיך שהם נראים השנה (חוץ מקוזמה שלא הוצע) רק מוריד את הערך שלהם ולכן את התמורה שיכולים לקבל תחתם בעסקאות נוספות.
לגבי השישה שחקנים שווים יותר מאחד זה בדרך כלל נכון אבל זה תלוי מה אתה עושה איתם, מינוסטה קיבלה שישה שחקנים ועוד בחירות בעבור גארנט (די דומה למה שהציעו על דיוויס) ובכל זאת היא הפסידה בטרייד בצורה חד משמעית אז לא כדאי למהר ולקבוע שהיה ללייקרס מזל שהטרייד לא קרה.
דקסטר
16 פבר 2019 23:25:39לכל מי שמתקשה אני מסביר בסבלנות ואתה לא יוצא מן הכלל
גם יאניס שווה יותר מקוזמה אבל מה לעשות שהם לא היו על השולחן..
אתה מציע פה דברים דמיוניים אי אפשר לקחת אותך יותר מדי ברצינות.
וקוזמה כן הוצע בטרייד.
שמע אתה טועה בכל מילה שניה קשה להתייחס ברצינות.
פשוט תחכה בסבלנות ותראה שמה שהלייקרס נתנו זו הצעה שהם יוכלו לחלום עליה בקיץ
רביד אראל
17 פבר 2019 08:59:13הצעתי דברים דמיוניים בשביל להעביר את הנקודה שאם דיוויס לא היה מפרסם בפומבי רשימה של קבוצות מועדפות ושרק בהן הוא יחתום הם היו יכולים לקבל הרבה ושאחרי שהוא פרסם את הרשימה ההצעה הכי טובה שהם קיבלו היא של הלייקרס.
קוזמה הוצע בהצעה האחרונה וזה אכן הופך אותה להצעה הרבה יותר טובה כי הוא נכס טוב אבל כל השאר לא שווים הרבה כרגע כנכסים או השחקנים אם כל הכבוד לתוויות שהם קיבלו ערב הדראפט.
שגיא נאור
16 פבר 2019 10:29:46מה עדיף לקבוצה? שדיוויס לא יגיד כלום עד סוף החוזה ואז הקבוצה מעבירה את כל התקופה בסימני שאלה ובלי יכולת עמיתי לתפקד? ויותר גרוע מזה – יכולה לאבד אותו בסוף החוזה בחינם? דיוויס עשה לפליקנס טובה כשהודיע להם מספיק זמן מראש שהוא לא מעוניין לעזוב ובכך מאפשר להם לקבל תמורה הולמת. כך היה עם פול גורג שאיפשר לאינדיאנה לקבל את אולדיפו וסאבוניס והיום הם מצליחים בלעדיו יותר מאשר איתו.
אפלטון
16 פבר 2019 13:12:26יש להודיע ויש לצאת בספינים וידיעות לעיתונות.
אם היה עושה את זה בשקט גם היו מארגנים דיל.
היה כאן עניין עקרוני נגד המהלך הבוטה של ריץ' פול בשיתוף עם הלייקרס.
בסופו של יום אי אפשר לכפות על קבוצה להעביר שחקן לקבוצה אחרת וזה מה שהלייקרס ניסו לעשות כאן.
בקיץ יקבלו על אנתוני תמורה הולמת, זה לא שהלייקרס הציעו כאן את חצי המלכות. טייטום אחד שווה עשר קוזמה, בול ושתי בחירות בסוף סיבוב ראשון
סכין בגב האומה
16 פבר 2019 16:00:40אם הם היו בונים משהו נורמאלי סביבו אז הייתי מקבל את הטענה. אבל הכל שם חוץ מהולידיי (שהיא אוברפייד) לקחו עודפים משיקאגו והלייקרס ומתפלאים למה הוא רק רוצה לעוף משם.
הלייקרס והתאגיד זה הברכה הכי גדולה של נ"א. מסיט את הדיון מכמה חרא הקבוצה הזו מתנהלת. 7 שנים אתם לא עושים כלום עם ad. לפחות תנו לאחרים לנסות
אפלטון
16 פבר 2019 18:23:39שוב, טיעון נכון (חלקית, הרי יש כאן אשמה לא מועטה על דייויס עצמו שלא מצליח לקחת קבוצה על הגב לפלייאוף, וזו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהיתה לראס ולהארדן).
אבל הבעיה לא היתה הבקשה אלא איך שהדברים נעשו, החתימה עם קלאצ', הכיפוף מרפק שהלייקרס ניסו לעשות דרך הצהרות מהמשפחה של דייויס והפומביות של הבקשה).
היה מתנהל בדרך אחרת, כולם היו מרוויחים.
זה לא עליו אלא על הסוכן שלו שאני מקווה שיפטר אותו במהרה.
סכין בגב האומה
16 פבר 2019 19:58:36שהכוכב הכי גדול לצדך זה מישהו שפילי זרקה בשביל נואל ובחירת דראפט, לא כולל סופרסטאר בעייתי שבא לזמן קצר וישב על אותה משבצת שלך, קשה להצליח, במיוחד במערב. כל מה שיש מסביבו חוצמזה זה שאריות. לפעמים הן מוצלחות – מירוטיץ ורנדל, לפעמים לא (זה מג"ס, אלפריד פייטון וכל השאר פחות או יותר), אבל הן תמיד שאריות.
ראס (בשיאו לפחות) והארדן הם אולסטארים הרבה יותר גדולים מדייויס. הם גם הרכזים של הקבוצה שלהם ולכן קל להם הרבה יותר לבלוט. לא סתם ראס היה זורק כמו דוראנט למרות שהאחוזים שלו היו הרבה יותר נמוכים. אגב, אפשר להוסיף גם את לילארד לרשימה (וגם הוא פוינט גארד)
לגבי הסוכן, קלאצ' והלייקרס, מסכים אתך לחלוטין. הם התנהגו בצורה כל כך חובבנית וגרועה שהם הפכו את נ"א לקבוצה המסכנה והקטנה. דייויס הכניס את עצמו לביצה טובענית של לברון ודמדומי הפרישה שלו. במקום לוותר על 50 מליון דולר הוא היה צריך לתת אולטימטם לנ"א לגבי חיזוק הסגל, ואם זה לא היה עובד הוא היה צריך לבחון את כל האפשרויות האחרות (טורנטו, בוסטון, ניו יורק, קליפרס, דנבר – יש כל כך הרבה קבוצות שהיו הופכות למועמדות לאליפות תוך רגע איתו, וחלקן גם משווקים גדולים)
no funny shtuff
16 פבר 2019 08:52:45161-144 ל-usa על world במשחק הצעירים. למישהו יש שקית הקאה?
.
הדבר היחיד שטיפה מעניין בסופ"ש האולסטאר, ויש פוטנציאל לעניין כל שנה, זה תחרות השלשות.
לונזו הלוזר
16 פבר 2019 09:06:10היה קרב יריות בלילה, ירו בדדי הזוטר, עם תיאור על מנחם שיורה אחלה צרור מעורב
לונזו הלוזר = דורון
16 פבר 2019 12:04:38האסטבן, דדי יודע שככה אתה תוקע לו בגב?
ולדי קוגן
16 פבר 2019 09:31:17אחלה מעורב דוק. היום האולסטאר הרבה פחות מעניין מבעבר זו לא תחרות זה שואו ושואו די חלש אם להיות אמיתיים.
הרגת אותי עם הקטע על המפלצת, גדול. אני מקווה בשבילם שהם לא טיפשים להשאיר את גבה שנה וחצי ואז לתת לו ללכת.ככה בדיוק משמידים מועדון. אני לא אפול מהכסא אם היא תמכור את המועדון בקיץ, היום כל מועדון גם הכושל ביותר שווה מיליארד ומעלה.
MBK
16 פבר 2019 09:35:09מולי ירים קבוצת רכישה במחיר הזה
Berch
16 פבר 2019 09:59:15המפלצת מתנהגת לפי משפט המחץ של מל ברוקס "Its good to be the king"
גדול. אני חיבבתי את כל המהלך.
🙂
דקסטר
16 פבר 2019 10:29:49לגבי תחרות הדאנקים- קודם כל נתחיל מזה שלכל אחד יש גג 2 ניסיונות לבצע את הדאנק.
האינסוף ניסיונות הזה מתיש ולא אמין. אם אני טוב במשהו אני לא צריך מיליון ניסיונות כדי לבצע
דה שוט
16 פבר 2019 12:17:45תודה מנחם על המעורב
1. צריך להתייחס לאירועי האולסטאר בתור פגרה, שבוע מנוחה לרוב הליגה, הפסקת אמצע שכזו לפני המעבר לשלב ההכרעה של העונה. כמו בין שלב הבתים לשלבי הנוק-אאוט בליגת האלופות. או אז נהנה ממה שיש בפגרה הזו ולא נפתח יותר מדי ציפיות. צודק מנחם – כשהגדולים התחרו היה יותר מעניין – אבל היום כולם עובדים ביחד, באותו ארגון (הליגה) ואין להם עניין אמיתי להתחרות זה בזה. ימי הקרבות של פעם חלפו עברו, היום כולם קולגות (אני מרגיש כמו תקליט שבור, כבר אמרתי את זה אלף פעם, זו המורשת של לברון)
2. אם כבר בענייני תקליט שבור עסקינן – אתם, המגיבים החכמים והמבריקים (ויש כאן רבים כאלה, באמת) ממש משעשעים אותי, הנביא. הרי אמרתי וחזרתי ואמרתי, שיטת הטריידים פסולה מכל הבחינות – ספורטיבית ומוסרית – ועל כן עבר זמנה, בטל קורבנה, בקרוב תחלוף מן העולם. מה שקורה עם דיוויס זו שירת הברבור של הרעה החולה הזאת, שחקן על, מגה כוכב, יושב בצד וכולם מפסידים מלבד כל מיני מומחים מטעם עצמם שמאבדים את עשתנותיהם ואת שפיותם עם הטריידמאשין בידם. אם קראתי נכון מנחם, הצעת כאן כעת שדייוויס, גם אם הוא בריא, יישב בצד ולא ישחק 32 משחקים !!! וכל זאת למה ומדוע? בגלל פרוצדורה, בגלל חוקים מגוכחים שאין להם יותר שום אחיזה במציאות, בגלל הצורך החולני של בעלי הקבוצות הדינוזאורים להגדיר את עצמם באמצעות השליטה בנתיניהם, שכבר מזמן עלו והתעלו מעליהם.
תזכרו איפה קראתם את זה בפעם הראשונה (והשנייה, והשלושים). עיניים להם ולא יראו…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 פבר 2019 18:13:50אתה צודק, והתחלתי לעבוד על פוסט מונומנטלי שיביא שיטה חדשה לליגה. הבעיה היחידה היא שזה מסובך פחד ובקצב הנוכחי אסיים כשדייויס כבר יפרוש.
דה שוט
16 פבר 2019 18:15:28+ 1
אשמח לקרוא
משה פ.
16 פבר 2019 12:58:53רעיון לתחרות הדאנקים – להפוך את זה לסוג של קפיצה לרוחק/לגובה. כלומר מי יכול להטביע מהכי רחוק שאפשר, כאשר התחרות מתנהלת כמו בתחרויות קפיצה: מתחילים ממרחק קטן, נגיד מטר מהטבעת, וכל מתחרה מעלה את המרחק כפי רצונו ויש לו 3 פעמים לנסות להטביע מכל מרחק.
לגבי הטריידים – my 2 cents:
1. כולם כולל כולם יצאו פה רע, אפילו ממש חרא. ומי שהכי נפגע זה האוהדים של שתי הקבוצות וכן השחקנים הלא-סטארים (בעיקר צעירי הלייקרס אבל גם ניו אורלינס), שצריכים לעלות עכשיו עד סוף העונה למגרש עם שחקנים סופר-סטארים שהראו שהם ממש ממש, אבל ממש לא רוצים לשחק איתם.
2. אם כל חטאת היא שיטת הטריידים והחוזים בליגה והייתי מוסיף גם את כל ההחרגות לתקרת השכר. כפי שציין מאנו בתגובה 2, גם אני הייתי פשוט זורק את השיטה לכל הרוחות ועובר לאולד-פאשן קפיטליזם – כל שחקן וכל קבוצה רשאים לחתום ביניהם הסכם על מה שהם רוצים. שחקן לא שייך לקבוצה, וההחתמות של שחקנים היא חופשית ולא בהתאם למערכת חוקים סבוכה, שמתחרה בסיבוכיות שלה רק במערכת חוקי מס הכנסה.
אפשר מקסימום להוסיף הגבלות קטנות פה ושם אבל לא מעבר לכך.
עידו גילרי
16 פבר 2019 13:27:35במסגרת אירועי האולסטאר ה-HOF מפרסם כל שנה גם את הפיינליסטים למחזור השנתי. מסתמן מחזור חלש יחסית, אבל כמה שמות מעניינים מהשחקנים היותר ותיקים. הנה שחקני ה-NBA מהרשימה מתוכם יבחרו הנכנסים החדשים (יש גם שופטים, מאמנים ושחקניות):
כריס וובר, בן וואלאס, מרקיז ג'ונסון, פול ווסטפול, ג'ק סיקמה, בובי ג'ונס, סידני מונקריף.
אפלטון
16 פבר 2019 13:44:22ומי עוד פעם לא נבחר? Rudy T.
פשוט בזיון לליגה שהוא לא בהיכל, לא מבין איך אין יותר התרעמות על זה
רועי ויינברג
16 פבר 2019 14:26:46נראה כמו הכנסת השמות שפספסו הרבה שנים ומכניסים עכשיו. טומאנוביץ' חייב להכנס מתישהו, אולי שנה הבאה בכיתה שיכולה להיות החזקה מאז 2009 ואולי אי פעם: קובי בראיינט, קווין גארנט וטים דאנקן יהיו זמינים לבחירה. צ'אנסי בילאפס צריך להכנס גם הוא ומפתיע ששחקן שהיה אמ.וי.פי פיינלס שנתיים ברציפות בחוץ. אולי שון מריון או אנדריי קירילינקו גם יכנסו ואולי גם פופוביץ' וטומאנוביץ'.
ב-2009 נכנסו ג'ורדן, דיוויד רובינסון, ג'ון סטוקטון וג'רי סלואן.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 פבר 2019 18:16:02הלו הלו רועי, לא להפריש את פופ בבקשה, זה מסוג הדברים שאתה יודע שיגיעו בסוף אבל מתאמץ לדחות ככל האפשר.
Ljos
16 פבר 2019 18:25:14אתה טוען שלא מגיע לפופ להיכנס לולהאלה בעודו בחיים?
רועי ויינברג
16 פבר 2019 14:21:26מסכים בקשר לדיוויס. אם הוא לא מחויב לניצחון של הפליקנס בכל משחק הוא לא צריך לשחק. הם היו צריכים להעביר אותו ויהיה מעניין לראות מה הכיוון של פרי – להעביר את דיוויס והולידיי וללכת על בנייה מחדש או לנסות להשאיר את הולידיי ולבנות קבוצה תחרותית סביבו. הוא איבד כבר סופר-סטאר אחד ומשרה כשלברון עזב את קליבלנד ב-2010, אולי זה ישפיע.
דה שוט
16 פבר 2019 14:32:36כל אלה שכותבים כאן שדייויס – בגיל 26 – צריך להיות מושבת בכפייה ע״י נ״א ב-32 המשחקים הקרובים – נסו אתם לא להכנס להופס באותה תקופה. באיזו קלות אתם מציעים להושיב שחקן כדורסל. נורא
אור
16 פבר 2019 16:33:39וזה ששחקן תחת חוזה עושה שביתה איטלקית והליגה מכריחה את הקבוצה לשתף אותו זה לא נורא?
דה שוט
16 פבר 2019 17:08:17לדייוויס תהיה קריירה של 14 שנה, מתוכן 6 בשיא (פלוס מינוס), אנשים כאן מציעים לו או לקבוצתו שיהיה ״פצוע״ ויחסיר חצי עונה. מציע לאותם אנשים להימנע מעבודתם או מתחביב שהם אוהבים (כניסה להופס?) למשך חצי שנה. באיזו קלות אנשים פה ״מושיבים״ אותו, כאילו זה כלום. אה, כן, הוו מרוויח מיליונים אז מגיע לו
דקסטר
16 פבר 2019 20:04:08על איזו שביתה איטלקית אתה מדבר?
אף אחד לא יודע 10% מהדברים שקורים בין הקלעים.
הקבוצה לא ידעה לקרוא את המפה וזה מה שגרם לכל העסק להתחרבן.
נכון שהסוכן פעל לא נכון לכאורה כי אנחנו לא יודעים הכל… אבל מכל הסיפור הזה הם יכלו לצאת המנצחים הגדולים ובמקום זאת הם התחילו שרשרת אירועים שבסופה הקבוצה הזאת תיגמר.
אינדיאני
16 פבר 2019 15:01:38פינוק של מעורב מנחם, מקווה שאתה מרגיש יותר טוב.
מה שקורה עם דיוויס זאת הזיה, אין מילה אחרת.
אולי אחרי שהצליחו לנער את משחק האולסטאר (נראה אם זה יחזיק מעמד גם השנה) אולי ימצאו דרכים להפוך את תחרות ההטבעות והשלשות לאטרקטיבית יותר, גם עבור השחקנים.
מישהו יודע אם יש אפשרות לתגמל את מי שמשתתף? לדוגמא, שהמשכורת של שחקן תעלה לפי כמות הפעמים שהשתתף באחת התחרויות כמו שקורה עם משחק האולסטאר (תקנו אותי אם אני טועה).
אינדיאני
16 פבר 2019 15:03:08כלומר, המשכורת שיכולים להציע לו כמובן.
דדי
16 פבר 2019 15:13:59ריץ׳ פול ודייויס עשו את בקשת הטרייד פומבית כשהבינו שדמפס לא מעביר את הבקשה למעלה – לבעלים, והיה ברור לכולם שאין לו שום סמכות לעשות טרייד כזה והם סתם טוחנים איתו מים.
מעבר לזה, יותר מאוחר בתהליך הוא עירב חשבונות אישיים מהעבר וסרב בכלל לדבר עם פלינקה – התעקש שרק מג׳יק יתנהל מולו (כשהוא בכלל סתם צינור לבעלים ולמנכל האמיתי שעובד מעליו – לומיס).
אין שום דבר לא בסדר במה שדייויס עשה או עושה.
הוא לא מסרב לעבור לאף קבוצה, הוא לא מסרב לשחק (וגם שיחק מצויין ב 2 מתוך 3 המשחקים שעברו מאז הדד ליין), הוא רק מודיע על התכניות שלו ל 2020. הכי פייר שיש.
מאפשר לפליקנס לקבל עליו כמה שיותר ערך, ולא מרמה קבוצות עם חיוך מזוייף שישאר שם מעבר לעונה הבאה.
אבל מה לעשות שלדברים כאלה יש השלכות והשפעות גם עליו, וגם על הקבוצה, שלא לדבר על זה שהאינטרס שלהם הוא שדייויס בכלל לא ישחק כדי שלא יפריע לטנקינג וחס וחלילה לא ייפצע.
(הסיפור על ה 100,000 קנס מהליגה הוא לא נכון למרות שיכולה להיות תגובה מהנבא אם ישביתו את דייויס. החשש האמיתי שלהם הוא מתביעה של דייויס דרך איגוד השחקנים אם ישביתו אותו כנגד רצונו).
כל זה היה ברור לכולם, הפליקנס היו אמורים לקחת את זה בחשבון, ואני מניח שקלאץ׳ ודייויס גם בנו על זה שזה יהיה אחד השיקולים של הפליקנס לעשות טרייד עכשיו, וזה לגיטימי לגמרי.
הבעיה האמיתית היא שהבעלים של הפליקנס, האלמנה הנחמדה, פועלת מתוך אגו, מרגישה שמנסים לכפות עליה פעולה שהיא לא רוצה, והיא העדיפה אפילו לפגוע בקבוצה כרגע ולא לתת לדייויס מה שהוא רוצה.
זה מאד מזכיר את סיפור קוואי ופופוביץ מהקיץ הקודם, וכרגע גם נראה שיש אפשרות סבירה מאד שזה יסתיים בצורה דומה – שדייויס לא יגיע ללייקרס גם אם הפליקנס יקבלו עסקה פחות טובה.
השאלה היא כמה פחות טובה, ואם קלאץ׳ ודייויס ימשיכו בשלהם – הפער עשוי להיות יותר מדי גדול בשביל שהפליקנס יוכלו ללכת עם ה״דווקא״ של הבעלים.
הרבה כמובן תלוי בזהות ה gm. אני חושב שיש סיכוי גבוה שפרי יקבל מינוי קבוע, ופרי היה קול חזק בארגון עכשיו נגד טרייד עם הלייקרס, אבל אולי במקרה שלו זה היה משיקולים טיפה יותר מעשיים – לא ברור. גם לא ברורה ההשפעה שלו על האלמנה אבל נחיה ונראה.
אני בכלל חושב שהמהלך הכי חכם של קבוצה שהיא לא הלייקרס יהיה לעשות טרייד עבור דייויס למרות שהוא אומר שעוזב בעוד שנה, ואז להעביר אותו ללייקרס עבור חבילת הצעירים ובחירות הדראפט שאני מניח שתהיה לפחות דומה למה שפורסם בדד ליין.
קבוצה כזאת בטח לא תהיה בוסטון, אבל הניחוש שלי הוא שיש סיכוי גבוה שבסופו של דבר הם בכלל לא יתנו הצעה אמיתית כשיבינו כמה קלאץ׳ ודייויס רציניים, ובטח ובטח אם וכאשר קיירי יעזוב.
שמעון
16 פבר 2019 17:17:41קאווי ופופ לא קשור כי דרוזן>לונזו אינגראהם קוזמה בזמנו מה עוד שלייקרס רצו לתת רק 2 חחח, חשבו פופ אהבל.
אז פופ צדק ולא קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה.
איזה שחקן טופ 15 בליגה כמו דרוזן הפליקנס יקבלו?
ההצעה לגבי דיוויס תהיה רק מקבוצות אול אין כמו טורנטו או יוסטון או בוסטון. איינג' נראה לכם בילי קינג? הוא יוריד את התחתונים לאלמנה הזאת. טייטום לא ינתן תמורת שנה של דיוויס, איש לא יקח כזה סיכון.
איינג ישחיל להם בראון+בחירה או שניים ועם עוד איזה פחים כמו טייס וכו'.
טורנטו יתנו להם איזה אנונובי ואיזה ון ליט אולי איתו כזה אם בכלל יחליטו ללכת אול אין בלי קאווי שיעזוב אם יעזוב
יוסטון? אריק גורדון עם 4 בחירות דראפט.
4 בחירות דראפט גם אפשר ויכלו להוציא מהלייקרס כבר בדד ליין הנוכחי.
אתם תראו איזה נזיד עדשים הם יקבלו עליו, זה יהיה מצחיק לראות את זה
Zivke
16 פבר 2019 17:55:19אפילו אם אני זורם איתך על הכל – המהלך של דייויס וריץ' פול סבבה לגמרי, נ"א ארגון גרוע עם שיקולי אגו ולא יקבלו הצעה טובה מזו של הלייקרס – עדיין אפשר להבין את הגישה של בנסון וכנראה שהייתי עושה אותו דבר.
דדי
16 פבר 2019 17:58:51אני לא אומר שאי אפשר להבין – להיפך – נתתי את זה כהסבר.
רק שסביר להניח שהפליקנס יצאו מופסדים מהעניין וזו לא הדרך הנכונה לנהל פרנצ׳ייז בנבא או כל עסק שהוא.
Zivke
16 פבר 2019 18:12:32בטווח המיידי של העסקה הספציפית הזו אולי יתברר שאתה צודק. אבל במאקרו, ברמת ניהול ובעלים של פרנצ'ייזים וליגה, לא יכול להיות ששחקן יוכל לשים את המועדון בפינה עם בקשת טרייד עונה וחצי לפני חוזה וללכת לישון עם חיוך בלילה כמו ילד מרוצה שמקבל כל פעם מה שהוא רוצה. חייב להיות בזה אלמנט של סיכון מאזן, וההתנהלות של ריץ' פול לדעתי גרמה למצב שבסבירות גבוהה דייויס יהפוך לאחד המקרים שההימור התפוצץ לשחקן בפנים.
דדי
16 פבר 2019 18:32:09מה שזה יעשה לדייויס זה לא רלוונטי ועוד חזון למועד…
מבחינת הפליקנס זה חוסר מקצועיות ממדרגה ראשונה ופשוט טעות לנהל עסק עם הרגש ולא עם השכל.
לא רק סיכוי גבוה שיצאו עם פחות משהיו יכולים עבור דייויס, אלא שלדברים האלה יש גם משמעות עתידית מבחינת שחקנים שרוצים לחתום אצלך וסוכנים שרוצים לעבוד איתך.
אבל ככה זה כשכל הפרנצ׳ייז הוא סתם איזה מוצר נלווה לפטריוטס מבחינת הבעלים, ואפשר להעדיף את הרגש והאגו גם במחיר של פגיעה מקצועית בקבוצה.
הממזר של סטוקטון
16 פבר 2019 18:21:14"אני בכלל חושב שהמהלך הכי חכם של קבוצה שהיא לא הלייקרס יהיה לעשות טרייד עבור דייויס למרות שהוא אומר שעוזב בעוד שנה, ואז להעביר אותו ללייקרס עבור חבילת הצעירים ובחירות הדראפט שאני מניח שתהיה לפחות דומה למה שפורסם בדד ליין."
.
סיפרתי לגילרי על האפשרות הזו, אפילו
עוד לפני שאתה היית עמוק בתוך הקונפטי
של חגיגות "דיוויס בלייקרס".
דדי
16 פבר 2019 15:16:16ודרך אגב מנחם – הדבר הכי דפוק בכל השינויים שעשו לא מזמן באתר, הוא ביטול האפשרות לעשות רווח בין השורות.
זה הופך כל תגובה ארוכה לכמעט בלתי אפשרית לקריאה וזה משהו שחייבים לשנות בחזרה בהקדם.
מנחם לס
16 פבר 2019 16:26:21אעביר זאת לעזרא
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 פבר 2019 18:19:55תשים נקודה בין השורות
.
ככה.
.
ותודה לגיא רוזן על הרעיון
דדי
16 פבר 2019 18:33:26נחמד אבל מוותר 🙂
יוסי
16 פבר 2019 15:33:12כרגע מי שמדברים עליהם כאופיצוית הם גריפין לשעבר קליבלנד וזארן שכרגע עובד בבוסטון , הבנתי שהוא מאוד מוערך בליגה .
לא מבין עדיין את אכילת הראש שהדיל הכי טוב היה של הלייקרס שכמובן שמי שרושם את זה הם אוהדי הלייקרס , מה שהציעו זה הרמת זבל שלא יצא מהם כלום ובחירות סוף דרפט של סיבוב ראשון .
הפליקנס רוצים פרנצייז פלייר או לפחות סיכוי לכזה או מישהו שהם מאמינים שיכול להיות כזה , והחבילה של הלייקרס לא כללה שום אופציה.
הסירוב של הפליקנס מובן לגמרי , רוצים חבילה טובה יותר וגם יכול להיות שלא רוצים אותו במערב וזה לגיטימי לגמרי , פופ עשה את זה ואף אחד לא אמר דבר על זה.
הבעיה בפליקנס נשארה שאין סבלנות , רוצים בעיקרון פרנצייז כאן ועכשיו שכבר שנה הבאה יחזרו להתחרות , אם רוצים טנקינג וידעו שדיוויס ישאר היו צריכים להעיף נכסים את ג'רו ורנדל כדי שיהיה טנקינג שיבוא מעצמו כמו שרוב הקבוצות עושות ברגע שמחליטות על המהלך .
אם קיירי ישאר בבוסטון אז אין סיבה שדיוויס לא ירצה להשאר לחתום שם עם מאמן ג"מ וקבוצה מצויינת , אז דיי אם כל האומרים שלא ירצה לחתום שם , לגבי ניקס במידה ויבוא כוכב לשם דוראנט / קיירי אותו דבר אין סיבה שלא יחתום שם ולניקס גם לא יהיה אכפת להעביר את הבחירה הראשונה בדרפט, שהיא מקבלת 2 כוכבים טופ 10 בקבוצה שיכולה ישר מועמדת לאליפות.
ההחלטה לא לעשות טרייד הייתה החלטה נכונה לגמרי , מוכן כמעט לכל חבילה על פני השום דבר של הלייקרס , נכון יש סיכוי לקבל שווי נמוך יותר אך עדיין שווה לגמרי .
שמעון
16 פבר 2019 17:10:01הפרנצייז היחיד שתקבלו זה פרנצייז לעיר אחרת.
מי יביא לכם פרנצייז פלייר? חחח המקסימום שלכם זה גיילן בראון ו-2 בחירות ביום טוב שאיינג גם ככה לא צריך את בראון.
לא תקבלו חצי מהחבילת הזבל של הלייקרס אפילו. אני מהמר על איזה אנונובי עם בחירה או 2 משהו כזה.
דקסטר
16 פבר 2019 20:08:13יוסי אין ספק שאתה מתאים לאהוד את הפליקנס
מר-גרינה
16 פבר 2019 20:20:10אין ספק שאתה מתאים לאהוד את הלייקרס!!
בחיים לא ראיתי כזו חבורה של תינוקות בכייניים שלא קיבלו את הצעצוע שלהם.
דקסטר
16 פבר 2019 23:17:48מי מתבכיין יא הזוי.
אף אחד לא בנה על דיוויס ואיפה קראת שאני ממש רוצה אותו?
עבור הטרייד הנכון הוא סבבה אבל אם לא אז לא.
אני בכלל העדפתי שיעשו מהלך על ברדלי ביל אז תחזור למחילה שלך
מר-גרינה
17 פבר 2019 00:13:00שב בשקט צרחן.
צועק פה על כולם שלא מבינים אותו. חשבת אולי אתה הדפוק ולא כל העולם?
אתה מזגזג כל שניה בין דעות. מה שווה אמירה שלך?
מתנהג כמו כל אוהדי הלייקרס פה. בוכים שלא נותנים לכם לשחק בצעצוע.
כאלה חבורת מגיע לי בכייניים לא ראיתי בחיים. גדלתם שאתם חושבים שמגיע להם הכל וצורחים ברגע שיש התנגדות. כמוך כל פעם שמישהו לא מסכים איתך.
מנחם לס
16 פבר 2019 16:28:00תודה לכולם. כל כך מוזר לחהיות 30 מייל נבאולם בשרלוט (אני בחווה) ולא להיות שם בתוך כל הקלחת. אבל זה הזמן של הצעירים!
האווי לאסוף
16 פבר 2019 16:46:52אחלה מעורב, תודה
זיו פנמה
16 פבר 2019 17:03:51באיזה שעה תחרות ההטבעות?
זיו פנמה
16 פבר 2019 19:42:45אענה לעצמי בשל חוסר ההיענות של אחרים
ככל הנראה ב2 בבוקר
דיאלו בהטבעות
קארי בשלשות
Zivke
16 פבר 2019 18:06:47תודה מנחם!
דווקא התחרות הטבעות לפני שנתיים, עם לוין שניצח וגורדון שלדעתי נשדד (הדאנק שהוא יושב באוויר מעל המסקוט היה היסטורי), היא אחת הגדולות ביותר, כולל מייק וניק, למרות שאני זוכר רק את 88' ולא לפני כן…
ודווקא נחמד שנותנים במה לשחקנים שהם לא כוכבים (גרם לי לעקוב אחרי כמה), ובימינו לא חסר לכוכבים חשיפה.
א. מנור
16 פבר 2019 18:41:36זה בדיוק זה:הזמן של הצעירים. כנראה שיש הרבה מילניאלס וצעירים מרחבי העולם ששוקקים את הוויקנד הזה כמו שכל אחד מאיתנו עשה בזמנו ומנחם עשה בכל הזמנים בערך. הארוסה של קארי נצפתה ברחבי המודה סנטר מספר פעמים. מאוד נמוכה וקטנה. התמונות מחמיאות לה מאוד…
דדי
16 פבר 2019 19:08:54אוי דייויס דייויס.
מתחיל להישמע כמו דווייט הווארד, וזה לא טוב לאף אחד.
היה עדיף שישתוק ויחטוף קנס.
אפלטון
16 פבר 2019 20:19:33שיפטר את הסוכן האידיוט שלו, יבקש סליחה על הדרך בה הוא התנהל וישאר בניו אורלינס עם חוזה סופרמקס. אמן ואמן.
עידו גילרי
16 פבר 2019 20:20:19הוא אמר כל 29 הקבוצות שהן לא הפליקנס…
אפלטון
16 פבר 2019 20:28:27חכה עוד שבוע…
דדי
16 פבר 2019 20:38:24״הסוכן האדיוט שלו״ ?
זה הסוכן שהוא שכר במיוחד כדי שיהיה ״האיש הרע״ במקומו ויביא אותו ללייקרס, וזה מה שהוא עושה.
רק חבל שדייויס לא הבין שהכי טוב בשבילו כדי לשמור על הרושם של שה תמים היה לשתוק או להגיד ״אין תגובה״.
ברגע שניסה להתפתל ולצאת בסדר – הוא הסתבך.
אבל שום דבר מהותי לא השתנה, והסוכן שלו עושה בדיוק מה שדייויס רוצה שהוא יעשה.
כל המחשבה הזאת כאילו מדובר בשתי ישויות שונות היא מגוחכת מיסודה.
דדי
16 פבר 2019 20:39:30https://pbs.twimg.com/media/Dzi5fc6WkAAzryh.jpg
אפלטון
16 פבר 2019 22:01:09מה זה לכבוד הוולנטיין?
דדי
16 פבר 2019 22:05:37נדמה לי שזה ה״שלום שלום״ שלהם באולסטאר.
לפעמים מספיק מבט אחד כדי להראות אהבה…
אפלטון
16 פבר 2019 22:06:34גבה ביישנית
פאקו
16 פבר 2019 22:40:23This is wrong in so many ways
נתן
16 פבר 2019 19:11:25זה למה נשים לא צריכות לנהל עסקים רציניים כי הם פועלות מהלב ולא מהשכל ,
אנטי פאמניזם
הממזר של סטוקטון
16 פבר 2019 19:30:19כמעט חמק מעיניי..
.
משפחת ריברס ומשפחת קארי מאחדים כוחות.
.
יש יותר נפוטיזם מזה ?! השתלטות עוינת על הNBA
עידו גילרי
16 פבר 2019 19:32:34איך זה נפוטיזם? כשאוסטין יחתום בווריורס נדבר…
הממזר של סטוקטון
16 פבר 2019 19:35:32יא נאיבי..
.
ומי נראה לך בדיוק סידר לה את תפקיד הכלה ?
עידו גילרי
16 פבר 2019 19:41:35נו מי?
הממזר של סטוקטון
16 פבר 2019 19:52:58אני באמת צריך להסביר לך ?
.
טוב.. אז ככה..
יש 2 אופציות, תחליט בעצמך
איזו יותר נפוטיזמית..
1. האופציה האוטומטית – האב.
2.האופציה המקיאוולית – סת'.
אם לוקחים בחשבון שהקאריZ
הצליחו לתפור ג'וב לדמיאן לי ברוסטר של הווריירס, לא תהיה שום בעיה לתפור אחד כזה לכלתו של סת', מה שיחסוך לו את עלות הטבעת.
ולשאלתך, "האם לא היה יותר פשוט
לתת לסת' חוזה ?"
התשובה היא שזה מורכב ושקוף מדי.
עידו גילרי
16 פבר 2019 19:55:36אז בוא אני אתן לך את האופציה שלי (ובאמת אין לי מושג): סת' וריברס ג'וניור שיחקו יחד בדיוק. אני מניח שזה מה שסידר את הקונקשן. רק לא ברור לי איפה אתה רוצה לתפור לה חוזה?
הממזר של סטוקטון
16 פבר 2019 19:59:22הרוסטר מלא ?
עידו גילרי
16 פבר 2019 20:05:42🙂 באמת יש גבול.
Smiley
17 פבר 2019 00:41:46if you can't beat em join em
שחר בהיר
16 פבר 2019 19:45:04איך דיוויס משחק? אדיש או שנראה כרגיל?
לידיעת הציבור
16 פבר 2019 22:25:16The CIA is conspiring to assassin Menachem Less