1. ג'ואל אמביד למד לקלל. מתי ילמד לא להשליך לבנים מדאונטאון כשאין אף סיקסר תחת הסל?
ספרתי אמש 6 פעמים שג'ואל אמביד זרק מאחורי הקשת כשאף שחקן קבוצתו לא עמד באזור הסל. ז"א שכל החטאה היא איבוד כדור בטוח. ממוצעו העונה מה-3 הוא 295. הווה אומר כל זריקה שלו מה-3 היא לרעת קבוצתו. אפילו אם היה שחקן סיקסרס באזור אז שמו היה בובאן, והוא כבד מדי לנוע לעבר הכדור, ומתמקם רחוק מדי, ועם רגש שהוא לא-רגש היכן ינחת הכדור.
צריכים לתת לברט בראון עוד חודש לראות אם הוא מסוגל לארגן את הקבוצה הזאת, כי את החומר הגולמי הטוב בליגה יש לו.
טוב. לפני הסוף, כשהמשחק היה על הקו, זה מה שקרה:
Turnovers with the game on the line… Just hate to see that from Embiid. pic.twitter.com/3k4nhEaW6q
— Holiday Mickstape (@MickstapeShow) February 13, 2019
ג'ואל אמביד איבד את הכדור, אבל היה פאול יותר ברור מחוף פיפלירה בפיליפינים:
אבל הזיברה בלעה את משרוקיתה, ועוד במשחק ביתי של פילי.
לא נעים. חוסר שריקה שדי קבעה את המשחק. מצד שני הם ציפצפו 5 פעמים נגד אמביד, והוא הגבוה מכולם.
היי, אני אוהד של הסלטיקס אבל אני לא מאשים את אמביד ומה שאמר בסיום (שעלה לו 25 גדולים):
Joel Embiid, when his presser ended: "These referees f—-ng sucked." Then, he got up and walked out.
— Tim Bontemps (@TimBontemps) February 13, 2019
2. אהבה אסורה בין הלייקרס ו-AD
זה לא סוד. הלייקרס ו-AD רוצים להיכנס למיטה. החיים – דל דמפס ואולי אחרים – לא מרוצים מהסידור.
מיטה?
אולי פעם.
לא עכשיו.
אז מה עושים במקרה כזה?
המורה שלי קווינט לימד אותנו בכיתה ג' שאם רצונך לא מתמלא בגלל זה או דבר אחר, יש לך שתי ברירות: אתה יכול להתרומם ולצאת להילחם ביום הבא. או, אמר קווינט, אתם יכולים להתקפל ולמות!
עכשיו שהלייקרס ו-AD הבינו שהכניסה למיטה לא תיעשה עתה – ואולי אף פעם – הם החליטו אמש להתקפל.
אנטוני דייויס לפתע שיחק את המשחק הגרוע ביותר ששיחק מאז הגיע ל-NBA. הוא היה 1 מ-9 ל-3 נקודות ב-24 דקות משחק. הוא מזכיר לי ילד שלא קיבל את הסוכריה ומחליט לעשות ברוגז. הוא היה 16-, והיה הסנטר הפותח של הקבוצה שהפסידה בבית לאורלנדו מג'יק ב-30 נקודות הפרש!
במי הוא פוגע? בחברי קבוצה המנסים לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים, ולהבטיח לעצמם את החוזה הבא כי להם לא מחכים 150 מיליון ל-5 שנים.
AD. בייבי מגודל.
עכשיו הלייקרס.
הם הפסידו לאטלנטה. ב-NBA כל קבוצה יכולה להפסיד לכל קבוצה בכל עת. זה לא ההפסד, זאת הצורה שהם שיחקו נגד קבוצה שהיא 20 משחקים מתחת ל-500.
לא היה שחקן לייקר אחד שנראה לי כאילו בא לו לשחק. לברון קלע 28 וטריפל דאבל, אבל אפילו הוא נראה כאילו נידשבר לו מהכל.
אני לא אתפלא אם מיד אחרי האול סטאר תשמעו ששלושה אנשים פוטרו: אלבין ג'נטרי ודל דמפס מהפליקנס ולוק וולטון מהלייקרס. שני המאמנים על שהם, כמאמנים, לא מצליחים למצוא דרך – ברוך או בשוט – לשכנע את שחקניהם לשחק, ואת דל דמפס על שבגלל גאווה או לך תדע מה, נתן לדיל הטוב ביותר בתולדות ה-NBA לברוח בין אצבעותיו.
ומג'יק? מג'יק יבוא לאול סטאר ויחייך מפה לפה כי אותו לא מפטרים. הוא מפטר.
3. מייקל ג'ורדן: "אני גאה לארח את האול סטאר!"
עתונאים, סוכנים, שחקני עבר, וכל מיני קיבצים כבר נמצאים בשרלוט לאול סטאר. כתבנו אלעד דהאן מגיע לשם הלילה. אני מגיע לשרלוט ביום ששי בצהריים, אבל לחווה של קני, כ-30 ק"מ מדאונטאון.
נתתי את הכבוד לאלעד שלנו שיגיע לאול סטאר ויחווה את אחת מחוויות חייו. לי זה כבר מבצע קשה מדי לקפוץ לכל האירועים, מסיבות העתונאים, הנשפים, ערב הראיונות, ערב המדיה, ומה לא.
מייקל אירח היום את העתונאים ואמר שזה כבוד גדול לו ולעיר לארח את האול סטאר. "זה מראה שהעיר הגיעה". אני לא מבין על מה הוא מדבר. לי זכור בברור שהייתי שם באול סטאר, אבל לך תדע. אולי אני טועה. בקיצור, הוא אמר:
"אני יודע שעד עתה לא הוכחתי את עצמי כבעל קבוצה, אבל הכל עומד להשתנות. אני נדרתי לעצמי, לעיר, לשותפי לקבוצה, ולשחקנים שמעתה אני מקדיש את עצמי להקמת קבוצת פאר בשרלוט. זה הפרוייקט הבא הגדול שלי!".
אחיו המבוגר ג'יימס (למייקל עוד אח מבוגר; שניהם עתה בהנהלת ההורנטס) שסיים קריירה מרתקת של 41 שנים בצבא ארה"ב אמר: "מייקל תמיד היה כזה. כשהוא מחליט על משהו, מאומה לא יעצור אותו. עד עתה הוא היה עסוק מדי בדברים אחרים. מעתה זה רק ההורנטס עבורו ועבורינו, אחיו המבוגרים"
מייקל נשאל בקשר להישגיהם האישיים של ראסל ווסטברוק (עונות טריפל דאבל) וג'יימס הארדן (30 משחקי 30 נק' רצופים). הוא הגיב: "שחקנים מצויינים. ישנו דור חדש של שחקנים טובים מאד. אבל לנצח 6 אליפויות זה עדיין הישג קשה יותר".
4. מי הקבוצה הטובה ביותר במזרח?
ישנן שאלות על כל קבוצה.
נכון להיום:
Eastern Conference
TEAM | W | L | PCT | GB | HOME | ROAD | CONF | PF | PA | DIFF | L-10 | STRK |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
43 | 14 | .75 | – | 23 – 5 | 20 – 9 | 30 – 8 | 6664 | 6107 | +557 | 8-2 | 2 | |
42 | 16 | .72 | 1.5 | 23 – 5 | 19 – 11 | 26 – 10 | 6616 | 6293 | +323 | 7-3 | 5 | |
38 | 20 | .66 | 5.5 | 22 – 8 | 16 – 12 | 27 – 11 | 6271 | 5968 | +303 | 6-4 | 1 | |
36 | 21 | .63 | 7 | 22 – 8 | 14 – 13 | 26 – 10 | 6436 | 6072 | +364 | 7-3 | 1 | |
36 | 21 | .63 | 7 | 23 – 7 | 13 – 14 | 20 – 15 | 6597 | 6396 | +201 | 6-4 | 1 |
הבאקס
Giannis Antetokounmpo PF |
Khris Middleton SF |
Eric Bledsoe PG |
Malcolm Brogdon PG |
Brook Lopez C |
Ersan Ilyasova PF |
Tony Snell SG |
George Hill PG |
טורונטו
ame |
---|
Kawhi Leonard SF |
Serge Ibaka C |
Pascal Siakam PF |
Kyle Lowry PG |
Marc Gasol C * |
Fred VanVleet PG |
Danny Green SG |
Norman Powel |
*
כאן מארק גאסול הוא מה שהרופה ציווה: נסיון, גובה, קליעת חצי מרחק. פסקל סיאקם בתנופה נהדרת. לינארד הוא אחד מחמשת שחקני ה-NBA הטובים ביותר. כל השאר מתחברים בצורה מצויינת. הם מין קבוצה 'חסרת שמות', אבל היא יכולה לנצח כל קבוצה בליגה במשחק אחד או בסידרה. המאמן Nick Nurse כבר אמר אחרי שני משחקיו הראשונים שם שהוא 'שינה את משחק כל הקבוצה מהקצה אל הקצה'. כן? נחיה ונראה.
אבל:
1)קייל לאורי. הוא לא נראה לי טוב בחצי העונה הראשונה. יותר מדי UPS ו-DOWNS. היצליח להתמודד עם אירוינג? בן סימונס?
2)קללת הפלייאוף
אינדיאנה פייסרס
Name |
---|
Victor Oladipo SG |
Bojan Bogdanovic SF |
Domantas Sabonis PF |
Myles Turner C |
Thaddeus Young PF |
Darren Collison PG |
Tyreke Evans SG |
Wesley Matthews SG * |
Cory Joseph PG |
Doug McDermott SF |
Aaron Holiday |
*
אם טורונטו היא "NO NAME TEAM" אז אינדיאנה הם טיכראעיחיעה, חיחלחיענע, מינימלחוק, לחיוט, ו-עכילתחיכה. אבל לכן היא משתמשת בעשרה שחקנים, ובמקום 2 כוכבים, 2 טובים מאד, ואחד טוב, אז יש לה 5 טובים מאד ועוד 5 טובים. אולי אולדיפו היה יותר מסתם 'טוב מאד' – אבל הוא סיים את העונה. הם נראים כחלשים מחמשת הראשונים במזרח, אבל הם לא. הם באמצע והם צרה צרורה לכל אחד.
השאלות:
1)עכשיו שאולדיפו סיים את העונה, המון תלוי על כתיפיו של דארן קוליסון. אותה בעייה שהעלאתי בקשר ללאורי.
2)אינדיאנה תגיע לכל סידרה כנחותה. כי היא נחותה 'MAN-TO-MAN', והסיכוי היחידי שלה הוא משחק קבוצתי יעיל ביותר.
בוסטון
ame |
---|
Kyrie Irving PG |
Jayson Tatum SF |
Marcus Morris PF |
Al Horford C |
Jaylen Brown SG |
Gordon Hayward SF |
Terry Rozier PG |
Marcus Smart PG |
Daniel Theis PF |
Aron Baynes C |
Brad Wanamaker PG |
Semi Ojeleye PF |
*
דבר אחד שאיש לא מדבר עליו הוא שהסלטיקס היא הקבוצה העמוקה ביותר ב-NBA? בראד סטיבנס משתמש ב-12 שחקנים כשהאחרון, סמי אוג'לי, עדיין משחק 10.7 דקות למשחק.
בוסטון יכולה לקחת אליפות אם שני דברים יקרו:
1)היא חייבת ללמוד לשחק עם קיירי אירוינג. אתמול היא ניצחה את פילדלפיה בלעדיו והחלו זמירות דשהיא אולי טובה בלעדיו. היא לא. כשהמים רותחים חייבים קיירי אירוינג כי כל הילדים מסביבו לא יכולים בלעדיו. הם חייבים אותו, אבל חייבים אותו מבלי שרמת המשחק של גייסון טאטום, ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, וטרי רודזייר תיפגע. זה הגוב של בראד סטיבנס. אם יצליח – אני מבטיח להפסיק לרסס אותו.
2) היא חייבת את גורדון הייוארד כזה:
G. HaywardSF | 28 | 8-11 | 6-7 | 4-4 | 1 | 3 | 4 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | +11 | 26 |
*
ואם הוא ישחק 35 דקות זה יהיה יותר טוב, ועם אל הורפורד ומרכוס מוריס אולי יכולים לשחק סמול בול ללא סנטר. אתמול (שלשום) הוא שיחק חלק, נקי, חופשי, כמו בימיו הגדולים ביוטה ג'אז. אני מאמין בגורדון למרות שהוא קצת איטי ופלגמט כזה.אבל הוא עילוי כדורסל, ואם (1) ו-(2) מתקיימים, הסלטיקס תהפוך לאחלה קבוצה בחצי השני.
פילדלפיה
oel Embiid C |
Jimmy Butler SG * |
JJ Redick SG |
Ben Simmons PG |
Tobias Harris |
את דעתי הבעתי: זאת החמישייה הטובה ביותר ב-NBA בפוטנציה, עם שני תנאים:
1)ברט בראון יצליח להופכם בחצי השני ליחידה מתפקדת ביעילות וקואורדינציה.
2)ג'ואל אמביד יוגבל ביותר לזריקות מה-3 (הוא 295. משם. אם אני בראון אני תוקע אותו תחת הסל בקרייזי גלו)
לפילדלפיה אין מחליפים בעלי שמות אבל יש להם מחליפים יעילים בכל עמדה.
אז היכן הם עומדים היום? לכו לראשית הפוסט ותנו מבט בטבלה: 1) מילווקי, 2) טורונטו, 3) אינדיאנה, 4) בוסטון, 5) פילדלפיה.
מה יהיה חוזקן בסוף העונה?
אני מנבא שבוסטון תנצח בחצי הגמר את טורונטו, ופילדלפיה את מילווקי, ובגמר פילדלפיה תנצח 3-4
5. 5 צעדים עם כדור ללא שריקה? זה כבר מוגזם!
Cancel NBA refs. pic.twitter.com/KybFya8cRh
— Complex Sports (@ComplexSports) February 12, 2019
ואחרי זה השופטים הלכו לטוויטר להצדיק את חוסר השריקה. הפעם הליגה ניכנסה לעובי הקורה ואמרה שהשופטים BLEW IT BIG TIME! (https://sbnation.cmail20.com/t/d-l-nuyidll-ykztllijr-k/
6. מה המיוחד בפול ג'ורג'?
*
*
לפול ג'ורג' ישנה עונת MVP.
אשאל אתכם שאלה: כמה מכם יודעים שהוא 2.06 מ' (עם מוטת ידיים של 2.16)?
הגדולה שלו היא שהוא 2.06 שמהירותו, זריזותו, קליעתו, כניסתו, וכל צורת משחקו 'מרגישים' כאילו שהוא שחקן בגובה 1.92 – 1.95.
ודבר אחד שכחנו: שרק לפני 5 שנים, במשחק אימון של נבחרת ארה"ב הוא שבר את עצם רגלו בצורה הכי מזוויעה למראה, ואני מציע לבעלי לב חלש לא לפתוח את הסרטון.
לחשוב שהוא חזר מפציעה כזאת – שהיו חששות שהיא מסיימת קריירה – להיות הכוכב שהוא היום?
לא יאומן!
פציעה שכזאת? רק מילה אחת: GRUESOME!
;
7. דוק חזרה מדפיציט 23 לנצח את לואיוויל!
ערן שור יכתוב לנו על המשחק, אבל אולי דבר שהוא לא יודע: בסיום המשחק אחד משחקני דוק אמר לעתונאי שזאיון ויליאמסון מסוגל 'לפנצ'ר' כדור סל בשתי ידיו הערומות.
העתונאי לא האמין ומיהר לזאיון בחדר ההלבשה עם כדור.
ז'איון פינצ'ר אותו.
יש על זה סרטון אבל אני לא מוצא.
8. דבר שלא ידעתי: ג'יימס הארדן הוא השחקן האהוב בין שחקני יוסטון
במאמר ארוך מאד, ומצויין, ב'אתלטיק ( https://theathletic.com/author/alykhan-bijani/), עליקן ביג'אני שקיבל רשות מהנהלת יוסטון בילה כמה ימים עם הקבוצה.
בראיונות שונים עם השחקנים מסתבר שג'יימסג הארדן הוא השקט בחבורה, ביישן, נחבא אל הכלים, והוא השחקן שכולם אוהבים ומעריצים.
מי שכתב על קנאה או האשמות שהוא לוקח כל כל הרבה זריקות לא יודע את הלך הרוח בקבוצה.
השחקנים כולם, ללא יוצא מין הכלל, אומרים: "כמה שיזרוק יותר זה יותר טוב לנו ולקבוצה. רק שלא יתאמץ מדי ושיישאר לו את הכוח והאנרגיה לפלייאוף.
כריס פול אמר בפרוש:"אנחנו תלויים בנקודות של ג'יימס הארדן. זה ה-DNA של הקבוצה שלנו וככה נלך למלחמה עד הסוף. כולם יודעים שזה הנשק היעיל ביותר שלנו".
לא ידעתי.
9. היכולים אתם להאמין שנהגי מרוץ נהנים מ-"THE BIG WRECK" בדייטונה ביץ'? ואולי אפילו גורמים לו בכוונה כטקטיקה?
תנו מבט ב-WRECK הזה
BIG WRECK! pic.twitter.com/CvFiXJUbLd
— FOX: NASCAR (@NASCARONFOX) February 10, 2019
ישנו סיכוי שג'ימי ג'ונסון גרם לו בכוונה. המאמר טוען שיש סכוי. הוא היה בין המובילים וידע שה-BIG WRECK יחסל איזה 15-20 מכוניות ומאחר והוא היה בראש, הוא רק גרם להתנגשות שבפכה שרשרת, אבל לא היה חלק מהחללים:
אגב, בהתנגשות הזאת לא נפגע אף נהג בגלל כל אמצעי ההגנה החדישים.
גיא א
14 פבר 2019 07:27:12אחלה מעורב(קראתי כל מילה)!
מנתח מוח
14 פבר 2019 07:31:151. הראשון שנתן את המחמאה הזו להארדן, ומזמן, היה לא אחר מאשר קווין דוראנט. עוד לפני שנתיים בערך, הוא אמר: "ג'יימס השחקן הכי אנדרייטד בליגה, אנשים לא מעריכים איזה דבר לא ייאמן הוא מביא כל לילה למגרש". אגב הם היו פעם באותה קבוצה. עם ראסל…
2. חילופי מאמן בלייקרס זה פיקנטריה שלא מזיזה בשיט לעונה הקרובה. מה שבאמת חשוב זה לזרוק את המאמן של פילדלפיה. ברט בראון הולך להרוס חלון הזדמנויות אולי חד פעמי שנפתח לסיקסרס השנה בזכות מהלכי טרייד נועזים. בראון מאמן גרוע עם רוטציות מקובעות. הוא מוציא מלימונדה עכבר. יש לו מנטליות של טנקינג, הוא השריד לקבוצת הטנקינג ומזה כנראה כבר קשה להיפטר. ההנהלה חייבת להשלים את הפרוסס בחוליה הכי חשובה, הראש, ולעשות מהלך אמיץ, כמו שעשו בזמנו בקליבלנד עם המאמן הפוזל, להדיח אותו עכשיו ולרוץ הלאה.
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:12:21הבעיה של בראון שהוא מתאבד עם בן סימונס. סימונס סה הבייבי שלו. הבחירה שלו ורק שלו בדראפט. הוא מתאים את כל שיטת המשחק של פילי למקסם את סימונס ומצידו שיחנקו כל היתר. הוא מנפח לסימונס סטט הוא הכניס את סימונס בכוח לאולסטאר ומה דיהרוג את הדביל הזה הוא בן סימונס.
כמו כן הוא מאד מקובע ומנהל משחק קטסטרופה אבל זה אפשר לשפר.
לפילי יד חלון הסדמנויות ענק ולצערי בראון יחרבן לנו עם סימונס.
ברוך רובין
14 פבר 2019 07:47:02מנחם מעורב מופלא כמה נקודות :
1. בראון אשם הוא זה שאומר לאמביד להשליך לבנים מ3 , הוא זה שמסרב להריץ פיקאנדרול להאט לא ולא ביד, הוא זה שלא מנצל מספיק את השילוב עם האריס וזה שדוחף את סימונס לפלייאוף על חשבון קבוצותו, מסכים איתך בכל מילה יש להם סגל לאליפות המאמן מקובע ולא מספיק לרמות הגבוהות .
.
2. זה היה ברור שדיוויס יתחיל שביתה איטלקית זה הוראות של התאגיד בדיוק כמו שהוא נתן הוראות למעריב להתחיל לעשות בלגן בבוסטון , דמפס מפגר שסירב לעיסקה חלומית כזאת שהעדיף אגו על חשבון הקבוצה ייזכר כמנג’ר הגרוע בהיסטוריה, שבילי קינג גאון לידו, וולטון לא מצליח להשתלט על כאבי הראש והפאסיב אגרסיב של לברון בקבוצה (אני לא חושב שמאמן לבד שהוא לא פופ יכול לאמן את לברון, ואני לא מאמין שמאמן שהוא לא בובה יכול לשלוט בכיתה הטיפולית שיש בלייקרס ביזלי סטיבנסון מקגיי זה יחידת מתאבדים).
.
3. האולסטאר היה כמה פעמים בשארלוט לזיכרוני, לגבי מייקל ג’ורדן הוא נחשב לשחקן הכדורסל הטוב בהיסטוריה על ידי רבים אבל הוא היה מנגר ועכשיו הוא בעלים מחורבן, אני לא רואה אותו הופך את ההורנטס לטובים יותר, לדעתי הקבוצה חייבת ללכת לריבילד והוא עשה טעות איומה שהוא לא העיף את ווקר העונה.
.
לגבי השיאים של הארדן ווסטברוק הם מפוברקים מנופחים ודי מגוחכים היום הארדן פגע בטובת הקבוצה ווסטברוק פוגע לא מעט בטובה של הקבוצה בשביל הממוצע הדפוק הזה של הטריפל דאבל, אם הארדן בהתחלה היה מועיל עכשיו לא מעט משחקים הניסיון להאריך את הרצף פוגע בקבוצה על ידי הימור על זריקות בלתי אפשריות.
.
4. מבחינת סגל הקבוצה הטובה במזרח היא פילדלפיה וזה ללא תחרות יש לה לדעתי את החמישייה הטובה בליגה אחרי זה של הלוחמים) ומאצאף מצויין נגדם, הבעיה כמו בסעיף הראשון זה ברט בראון ומחליף נורמלי לאמביד, בובאן לא מתאים לעידן הזה של הNBA.
.
אחרי זה מילווקי לדעתי, יש להם את המאמן הטוב במזרח כוכב על בלתי עציר ושיטה שתפורה למידותיו.
.
אני מפחד להמר על טורנטו השנה אני בכללי לא מחזיק מגאסול הוא סוס מת, הביאו אותו לתת גוף לאמביד אבל אמביד ימעך אותו, על הנייר יש להם חמישייה הגנתית מופלא וסופרסטאר ששמו קוואי, ספסל מצויין אבל זה לא זה.
את בוסטון אני לא יודע איך לעכל עדיין אין שם היררכיה והחוסר יציבות של השחקנים משגע אבל הם הקבוצה בין העמוקות בליגה כמו שציינת, אם קיירי עוזב הם נתקעים שנה הבאה עם 60 מליון בחוזים של הורפורד והיווארד, הם יהיו חייבים להגיע לגמר המזרח כדי למנוע את זה אם לא איינג אכל אותה, וגם הפליקאנס.
.
6 פול גורג מדהים, הוא מחזיק את אוקלהומה בחיים, בטח שווסטברוק מזיק יותר ממועיל העונה, הוא בכושר קליעה מדהים הוא כנראה שחקן ההגנה של העונה פשוט פנטסטי.
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:16:40ראס תורם אחרי הארדן הכי הרבה להתקפה מכל שחקני הליגה בשילוב נק +אס לדאנקים ולייאפים.
אגב הוא קלט ככל שאחוזי השדה והאפקטיבי שלו נמוכים יותר הם מנצחים יותר 🤣🤣🤣
כל השאר נכון.
ברוך רובין
14 פבר 2019 13:28:08מה זה השטויות האלה הוא מנפח את האסיסטים והנקודות על בסיס קבוע, לא היה עדיף שגורג או שחקן אחר היה זורק יותר?
Captain Beefheart
14 פבר 2019 08:51:42על הניפוח של ראסל וטובת הקבוצה:
במשחק האחרון, בדקות האחרונות, הוא היה רחוק 5 אסיסטים מטריפל דאבל מיוחד מאוד, שיכול להכניס אותו למקום הראשון בהיסטוריה תוך עקיפת וילט צ'מברלין (!) ו-51 שנה (!!).
לפי התיאוריה שלך, מה שהוא היה צריך לעשות זה לנסות ולהשיג כמה שיותר אסיסטים. מה שקרה בפועל: הוא מסר שישה אסיסטים בזמן הזה. הנקודות מהאסיסטים האלה ניצחו את המשחק (וגם שלשה ענקית המעידה על ביצים בזמן שנקודות יש לו כברמעל עשרים בחשבון ה-TD).
טוב או לא טוב לקבוצה?
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:54:30עזוב הם סתם כאילו מייקל ווילט ובירד לא "ניפחו סטט"
Captain Beefheart
14 פבר 2019 08:59:34וגם ג'ון סטוקטון הארור
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:07:49גם הוא שחצי מהאס שלו לזריקות חצי מרחק למלון
ווילט היה מנפח הסטט הגדול בהיסטוריה
100 נק
50.4 ממוצע נק לעונה
55 ריב במשחק
9 TD רצוף
65 משחקים רצופים מעל 30 נק
הכל זה ניפוח סטט
שיאי העולם של בולט ופלפס גם ניפוח סטט היה מספיק הזהב לא חבל על המאמץ?
חמד
14 פבר 2019 09:49:22סטוקטון הארור שחטף כדורים רק כדי לנפח סטטיסטיקה 🙂
אסף
14 פבר 2019 10:00:26שלראסל יהיה חצי מהאייקיו כדורסל של סטוקטון שמעון יהיה מה להזכיר אותם באותה נשימה. הפוינט גארד הכי כדורסל בהיסטוריה של המשחק אחרי "חיים של מומי"
ראס א שטן
14 פבר 2019 10:25:45ראס טוב מסטוקטון בכל פרמטר כמעט. סטוקטון בכדורסל של היום היה נראה כמו טי גי מקונל
שלום
14 פבר 2019 10:50:09פחחחחחחחחחחחחחח "ראס טוב מסטוקטון"
אתה גם חי בסרט וגם תחת השפעה כבדה
ראס א שטן
14 פבר 2019 11:08:12תתמודד סטוקטון= טי גיי מקונל=לונזו בול בכדורסל של היום. הוא היה בעידן בו רוב הגארדים בליגה היו פחים. חצי מכמות האס שלו זה חצי מרחק לקארל מלון.
ראס עושה מספרים שסטוקטון לא היה עושה עוד 100 שנה ולא חלם עליהם.
שלא נדבר שסטוקטון מעולם לא היה קרוב להיות mvp. תתמודד עם המציאות.
שלום
14 פבר 2019 11:41:54"תתמודד עם המציאות".. אתה מתכוון אולי למציאות המדומה שאתה חי בה.
הכדורסל התקדם, אבל מה גורם לך לחשוב שאם סטוקטון היה משחק היום הוא היה משחק בדיוק כמו ששיחק לפני 20-30 שנה?
סטוקטון לא חלם להגיע למספרים, זה לא עניין אותו בניגוד לראסל. היה רכז ועשה מה שרכז צריך לעשות, הגנתית והתקפית.
כרגיל אצלך, אין שום משקל לאייקיו כדורסלני (או מח בכלל), ויש את כל המשקל לטריפל דאבלים ואסיסיטים לליי אפ.
לפני שתתמודד עם המציאות, כדאי שתצטרף אליה
דה שוט
14 פבר 2019 11:54:39שמעון צודק – אין מאמן בעולם שהיה בוחר בסטוקטון לפני ראס (וסטוקטון היה גדול). ראס נותן לך הרבה יותר
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
14 פבר 2019 12:16:15דה שוט,
אני אתן לך תרגיל מחשבתי –
תיקח את הת'אנדר ברגעי השיא שלהם, בפיינלס של 2012, ובגמר המערב של 2016,
ותכניס להרכב את סטוקטון במקומו של ווסטברוק.
2 דברים (לדעתי) קורים –
לת'אנדר יש (לפחות) אליפות אחת.
דוראנט לא הולך לשום מקום.
.
הנימוק לטענה שלי הוא שסטוקטון במקום ראסל מאפשר לדוראנט לזרוק הרבה יותר (ומה לעשות, דוראנט פוגע. ווסטברוק לא),
סטוקטון במקום ראסל מאפשר ריווח משחק (אם אני זוכר נכון, לסטוקטון בקריירה כמעט 39% מהשלוש. ו-54% אפקטיבי. בהפרש עדיף על ווסטברוק).
החלק של המשחק בו ווסטברוק עדיף על סטוקטון, פחות נחוץ בקבוצה בה משחק דוראנט (כי כבר יש שחקן אחד על אחד בלתי עציר).
ברוך רובין
14 פבר 2019 12:27:30לוקח את סטוקטסון בטח באוקלהומה בכל יום כמעט על ראסל ווסטברוק, כן ווסטברוק הרבה הרבה יותר כישרוני (אחד השחקנים הכישרוניים בהיסטוריה, אין לו שכל אבל הוא יכול לעשות הכל בכדורסל באתלטיות לא אנושית) אבל הבחירת זריקות הניפוח סטטיסטיקות על פני חבריו לקבוצה, אני בהחלט רואה את אדאמס נהיה שחקן של 20 נקודות ליד סטוקטסון את דוראנט זורק הרבה יותר (אני יודע שמעריצי ווסטברוק לא שמו על יעילות אבל זה דבר קריטי),אני גם די בטוח שהוא היה זורק היום הרבה יותר מ3. באוקלהומה במקום ווסטברוק ויש להם טבעת בעיר הגזענית הזאת .בכללי אני יכול לספור בקלות 6-7 שחקנים כיום שאני לוקח על ראסל ווסטברוק בשינה (לברון הארדן קרי דוראנט, אמביד קיירי, יאניס).
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 12:59:28חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מת כאן, קרעתם אותי שמעון ודה שוט, אין מאמן שהיה לוקח את סטוקטון על ראסל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 13:07:49ווסטברוק זה בלאט על סטרואידים.
תמיר בלאט, כן? אם לא היתה לו אתלטיות כזאת מטורפת הוא היה משחק היום בארץ.
האווי לאסוף
14 פבר 2019 10:52:54לארי בירד? זה שסיים שלושה רבעים עם כמעט קאוודרופל דאבל הייתה חסרה לו חטיפה אחת), וכששאלו אותו אם הוא רוצה לעלות לרבע הרביעי להשלים את הסטטיסטיקה, אמר: 'מה הטעם, אנחנו מובילים ב30 הפרש'?
אני ממש אוהב את זה שאתה אף פעם לא נותן למציאות לקלקל לך תאוריה מוצלחת
ראס א שטן
14 פבר 2019 11:03:20לא הבנת את הציניות אה?
ראס א שטן
14 פבר 2019 11:04:42יודע על כמה td ראס ויתר שהיה חסר לו אס אחד או ריב אחד? היו לו מלא כאלו בשנים האחרו ות וירד לנוח הרבה לפני הזמן.
ראס מנפח סטט בדיוק כמו שמייקל בירד מגיק ווילט לברון וכולם ניפחו
הציפור הנדירה
14 פבר 2019 11:16:25אם דבריך הם שגם ראס לא מנפח סטט' כמו ששאר בשחקנים שהזכרת לא ניפחו, אז אתה כמובן צודק, ובפרט בצקופה האחרונה ראס משח. באחרויות וחושב על טובת הקבוצה בלבד ולא על הסטטיסטיקה שלו.
האווי לאסוף
14 פבר 2019 12:47:12אתה לא יכול לטעון שזו אמירה צינית, ואחר כך להמשיך לטעון אותה ברצינות ולהוסיף שכל שחקן משחק בשביל הסטט'. לא, חד משמעית לא. כוכבים משחקים בשביל הסטט', גיבורים (לארי) משחקים בשביל האליפות
הציפור הנדירה
14 פבר 2019 11:11:40בירד במיוחד לא ניפח כל סטטיסטיקהכח זה לא היה הוא אלא רק לטובת הקבוצה!!! טראה תגובת האווי לאסוף.
הציפור הנדירה
14 פבר 2019 11:12:50*וראה.
ראס א שטן
14 פבר 2019 11:33:40ציפור אסביא לך איך זה עובד. כף אחד לא ראס ולא הארדן או ווילט מתעוררים בבוקר לפני העונה ואומרים וואלה היום אני אעשה שיא כלשהו ומתכננים.
הם כולם זורמים תוך כדי משחק ומשחקים ואז אם פתאום קרובים לשיא כלשהו אז הולכים עליו.
גולדן סטייט לא תכננו לעשות 73 9. אבל לקראת רבע עונה הם ראו שהם שם באזור והלכו עליו.
ראס לא מתכנן עונות td זה משהו שקרה תוך כדי העונה ואז הוא הלך על זה.
הארדן לא תיכנן לשבור את השיא של ווילט אבל הוא כבר הגיע לרצף השני בהיסטואיה אז ינסה להמשיך כמה שניתן וזה ממש לא בא על חשבון קבוצתו.
מי שאין לו רעב לשיאים לא יהיה כוכב לעולם. זה אחד המאפיינים של כוכבים גדולים דהם רוצים לשבור שיאים. הדברים האלו נרשמים בהיסטוריה.
הציפור הנדירה
14 פבר 2019 13:05:13בירד היה כוכב על ולא ניפח סטטיסטיקות בכל מצב, גם על חשבון שיא או הישג מיוחד, וכמו שהביא כדוגמה "האווי לאסוף" ואני תיקנתי את דברי בירד.
גם במשחק ה-60 נק', אם הוא לא היה בכושר קליעה מעולה כפי שהיה באותו משחק, לא היה ממשיך לזרוק בשביל הסטטיסטיקה.
צביקה
14 פבר 2019 12:43:33בירד לא ניפח כלום לפי מה אני ראיתי.
הציפור הנדירה
14 פבר 2019 13:06:27פלוס אין סוף!!!
עידן הרחוק
14 פבר 2019 23:31:17שלא תאשימו אותי בחוסר אהבה ללארי לג׳נד כן ?! למרות שמג׳יק חיים של מומי (ושלי) היה אהוב עלי יותר.. עדיין אני שרוף על לארי וחושב שהוא השחקן החכם אי פעם בליגה לדורותיה ואחד מחמשת הגדולים אי פעם !
(קובי/מייקל/מג’יק/לארי/קארים!)(אמרתי לכם שאני רפה הבנה!)
לארי לפני יציאה לסדרת משחקי חוץ במערב, אומר לחבריו הקלטים מבוסטון, שהוא הולך לקלוע ממוצע שלושים ו… לקחת X ריבאונדים ולחלק מליון אסיסטים .. די בבקשה ..
מפאת כבודי כרפה הבנה, אציין שקל לטעון בשמעון שהוא רפה, אבל הוא כאן ומשתדל וכתב וממגיב.. בטח בחור חביב ..
כולם ניפחו, מנפחים וינפחו..
איזה שחקנים נפלאים ומדהימים זכינו ועודינו זוכים לראות ..
אתם רוצים לקטרג על הארדן, ווסטברוק, קיי די, לברון וכו.. נו טוב ..
אני נהנה מהם ומגדולתם היום וההיסטורית . אגדות של המשחק שכולנו אוהבים .
(שופטים של התחת תמיד היו!)(לא קשור – אבל אמרתי )
דורון
14 פבר 2019 13:22:05סטוקטון היום היה משדרג את עצמו בשלשות ועוד, קורע לחתיכות קטנות את ראס המזיק, משפיע על כל הקבוצה לאליפות ומשפר כל שחקן שלצידו, גאון שקשוח פיזית במאות החתכים בגופו פי 10 מראס שהוא טיפש שהורס ולא יזכה באליפות לעולם
דורון
14 פבר 2019 13:24:26האשך התותח בתגובתו משבח את סטוקטון כמובן (לרגע לא היה מובן)
הציפור הנדירה
14 פבר 2019 14:20:01ראס בתקופה האחרונה לא הורס כלל!
ג'ורג' עובדיה הסקרן
14 פבר 2019 18:04:04ברוך, בקשר לבובאן ש"לא מתאים לעידן הזה ב-NBA", אולי אתה צודק אבל הייתי שלשום במשחק בין פילי ובוסטון והיו שני רגעים שבהם האולם באמת נכנס לאקסטזה: 1. סל מקרי של בובאן 2. כשהמצלמה התמקדה בילד שמן שרקד ונענע את הבטן. שום שלשה של רדיק או דאנק של אמביד לא הביא תגובה גדולה יותר. בובאן הוא כוכב על כאן.
סוסמעץ
14 פבר 2019 07:49:39מה שמצליח לאבו זקן לא הלך לאמביד = שומר עומד עם ידיים מונפות
ואתה נכנס מתחתן ועושה קולות של אכלו לי שתו לי.
תודה רבה דוק
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:17:45ממש לא הורפורד הכניס את היד לטריטוריה של אמביד זה לא אותו דבר אצל הארדן הוא רופץ לתוך המגן דהמכן לא מזיז ידיים לכיוונו עבירה 200 אחוס
MBK
14 פבר 2019 07:59:24תודה מנחם
דמפס וולטון חייבים להיות מפוטרים
הילדותיות של דמפס תעלה לניו אורלינס בעתיד שלה
השחקנים של הלייקרס לא רוצים לשחק עבור וולטון
אסף
14 פבר 2019 09:58:12מידן הראשון שצריך לארוז ציוד הלייקרס זה מג'יק, רק שאין אף אחת או אחד בארגון בעל אומץ לעשות זאת…
דמפס כבר שנים מזיק לשקנאים , אם לא פוטר עד כה כנראה שגם זה לא יגרום לפיטוריו . לפחות לא עד הקיץ בהתאם למה שישיג או לא על הגבה בסוף .
מנחם תודה על המעורב ,אני הולך על טורונטו כמנצחי המזרח, גאסול תוספת אדירה לפלייאוף ,קאווי במודיעין הנכון, יש עומק ונסיון פלייאוף יחד, זמן טוב להפסיק לקרוס בפלייאוף.
יוסי
14 פבר 2019 08:14:32קחו את דיוויס ותביאו את ציון לפליקנס
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:18:44Lol
זו הצעה ללפני שנה. היום תקבלו את היוורד או אנונובי או אריק גורדון
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:56:57מצחיק אם ציון יחתום בתאגיד ואתם תבחרו אותו 1 בדראפט
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:20:55חברה תנו לי הצעות על בן סימונס בתור מנגרים אחרים. תפתו אותי הוא על המדף. עדיפויות לליליארד וקמבה
חורחן
14 פבר 2019 09:53:07היית מסכים לטרייד של וול (בהנחה שהוא בריא) תמורת סימונס?
ראס א שטן
14 פבר 2019 12:51:51FUCK YOU
דה שוט
14 פבר 2019 11:56:04כרמלו
ראס א שטן
14 פבר 2019 12:52:22FUCK YOU
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:22:06מידן בן סימונס רדיק בראון ו2 בחירות דראפט על לברון לונזו שאני מוכן לקלוט אם בא לך וולטון יש טרייד?
MBK
14 פבר 2019 08:24:28שמעון אני לא יודע מה אתה לוקח אבל כדאי שתדחה את זה לערב/צהריים
Berch
14 פבר 2019 08:40:57בצהריים ? תקרא לי. אני בא
🙂
דורון
14 פבר 2019 08:53:38למה להידחף, הייתי קודם 🙂
ראס א שטן
14 פבר 2019 08:53:34אז בלי לונזו? סבבה
אסף
14 פבר 2019 14:41:19לא יודע מה שמעון לוקח אבל לפי התגובה למעלה על סטוקטון ווסטבורק זה משהו חזק…תביאו לי גם
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:55:23תתעורר מהנוסטלגיה. לראס יש MVP ועולה על סטוקטון בכל פרמטר. מה יש לסטוקטון?
ממוצע קריירה של ראס 23 נק של סטוקטון 13. לא אותה ליגה בכלל. בפלליאוף ראס עם 25.5 נק למשחק סטוקטון עם 13.5 הם לא באותה ליגה חבר'ה צאו מהנוסטלגיה. סטוקטון לא מדגדג את ראס ולא את הארדן. רחוק מהם שנות אור הן בהישגים והן במספרים האישיים
אסף
14 פבר 2019 16:36:05מה יש לסטוקטון ? מלך האסיסטים והחטיפות , מנהל משחק בערך הכי גדול בהיסטוריה, שומר יותר טוב.
שני גמרי NBA בעשור אולי הכי אכזרי של הליגה מבחינת תחרותיות (ניינטיז).
לך תבדוק את היעילות באחוזי קליעה ותראה מה יש לסטוקטון לעומת ראסל.
יכולת להתנהל לצד עוד כוכב ולא להבריח אותו ממנו… והצוות המסייע של יוטה בשני המקרים לא היה טוב משל ראסל באוקלהומה בשנים של ראסל את דוראנט.
להמשיך או לעצור פה שמעון???
מה אין לסטוקטון? אתלטיות ונתונים פיזיים כמו של ראסל… הכל בעזרת אייקיו כדורסל נדיר
אסף
14 פבר 2019 16:46:43סטוקטון ב-19 עונות:
eFG%- 54.5 משלוש- 38.5%
ראסל עד כה (10 עונות):
%eFG%- 46 משלוש- 30.5%
לא בדקתי כמות זריקות מודה.. ראסל אם כל אהבתי אליו זה האבא והאמא של מפעל לניפוח סטטיסטיקות.
ראס א שטן
14 פבר 2019 16:52:08חחח הליגה הכי תחרותית? שנות ה90 היו הזבל של הליגה העידן החלש ביותר עם מלא שחקנים בינוניים ורוב הליגה הייתה אשפה שהיום לשחקנים האלו אין מקום בליגה. ליגה דגון סטארקס נחשב בה כוכב.
מלך האס כי שיחק 20 ומשהו עונות ממוצע האס דלו בקריירה 10.5 של ראס 8.8 לא כזה רחוק ובנקודות ראס קולע ב10 נק יותר ממנו.
הגנה שלו הייתה טובה כי הגארדים היו אז פח. הגארדים של היום היו מנגבים אותו בלי רחם. את מי הוא היה עוצר היום? דבר שני הוא צבט ועשה שטיקים דהיום הכל היה עבירות. העידן התחרותי בליגה זה מ2003 עד 2016 וראס עשה שם גמר וגמר מערב.
יותר מזה אי אפשר לדרג שחקן שלא זכה בmvp מעל שחקן שזכה בmvp זה כמו לדרג מישהו בלי אליפות מעל מישהו עם אליפות כמספר 1. Mvp זה כמו אליפות אחרי אליפות כמספר 1 יעני התואר השני בחשיבותו.
למעט דרק רוז כי שיחק 4 שנים בגלל הפציעה.
להשוות שחקן של 13 נק לשחקן של 23 נק זה לא אותה רמה בכלל.
שלא נדבר שראס עשה 3 עונות td שזה חולני. ויש לו עונת td עם מעל 30 נק למשחק !!!
no funny shtuff
14 פבר 2019 19:17:35קשקוש מקושקש לתפארת.
.
בכל יום (ובטח בכל יום בפלייאוף) אני לוקח את סטוקטון לפני ווסטברוק.
איתי קדם
14 פבר 2019 08:23:38תודה מנחם!!
אסף
14 פבר 2019 18:19:11רשימת גארדים אקראית בשנות ה-90 בשביל שמעון:
גארי פייטון, רג'י מילר, אחד אלוהינו ג'ורדן, קווין ג'ונסון,
טים הארדווי, ג'ייסון קיד.. מה אני אגיד לך שמעון פחים לגמרי..תת רמה באמת…
no funny shtuff
14 פבר 2019 19:26:14עזוב הוא מקרה אבוד.
אני חושד שהוא בן 16.
גבריאל
14 פבר 2019 08:33:05עדיף לפליקנס להושיב את דיוויס בחוץ-אם הוא משחק בלי חשק שיקנסו אותו..יש אוהדים באים לראות אותו משחק..מה זאת ההפקרות הזאת?!שחקן מרוויח עשרות מליונים בעונה ויעשה פוזות?!אני דווקא מחזיק מהדמפס הזה-אולי הוא לא גאון גדול,אבל צריך קצת עקרונות בחיים..הוא ראה אי צדק של הלייקרס ואמר תמות נפשי עם פלישתים..לפעמים צריך חוט שידרה בחיים למרות שזה ביזנס..
נזיר הנשמה
14 פבר 2019 09:08:19מסכים איתך. לגבי דמפס הוא בעל עקרונות וזה מאוד בסדר.
אם יש לי בוטיק בגדים , ויכנס לקוח וישתין באמצע החנות, לא אמכור לו בגדים. שילך עם הכסף שלו קיבינימט.
הוא יקבל תמורה הולמת עבור הגבה לא לדאוג.יקח עוד כמה חודשים.בכל סיטואציה ובכל טרייד הקבוצה תשאר בינונית. לא רואה שום טרייד שחסידי הלייקרס שהתסכול שלהם בולט לעיין כל כך רוצים בו ההופך את הקבוצה למתמודדת על התואר, או אפילו הופך אותם לקבוצת פלייאוף.
וולטון יפוטר בגלל ההימורים של מגיק, כמובן שיאשימו את הש.ג (לא מזלזל חס וחלילה בוולטון).
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:12:02לא ניתן להושיב את דיוויס בחוץ. הם רצו והליגה קנסה אותם. הוא חייב לשחק 25 דק עפי חוקי הREST שאיש לא ידע שקיים כזה דבר עד שהתאגיד מצא את זה בספר החוקים המשפטי והודיע לליגה 🙂
יניב
14 פבר 2019 11:08:40חחחחח.הרגת אותי 🙂
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 09:13:111+
גבריאל
14 פבר 2019 08:38:12ולגבי דירוג העוצמה-אני חושב שדווקא הקבוצות שיש להן פחות כוכבים יצליחו..מילווקי,טורונטו ואפילו אינדיאנה לדעתי יצליחו יותר מבוסטון ופילדלפיה..
קבוצה חייבת שתהיה לה היררכיה ברורה..וקבוצות שהדברים האלה ברורים והם יותר קבוצתיות יצליחו בסופו של דבר..וזה רק לגבי המזרח..לא יודע אם פילדלפיה יכולים לדגדג את גולדן סטייט בסידרה וכך גם כל קבוצות המזרח האחרות..אולי מילווקי כן..אבל זאת רק דעתי..אם פילדלפיה מבחינה מנטאלית יסתדרו ולא יהיו חיכוכים,ברור שהפוטנציאל גדול..
אבל יש בעיה של אופי עם סימונס,אמביד ובאטלר..
Berch
14 פבר 2019 08:41:45אחלה מעורב
קצרצר וממצה. כמו שאני אוהב
🙂
דורון
14 פבר 2019 08:43:39מעורב משובח וגם של אתמול, ב6 ו8גם לא ידעתי. חשבתי שג'ורג 1.93בערך. מצוין מנחם
נזיר הנשמה
14 פבר 2019 09:09:57יש פרסומים שהוא 2.08 מתקרב ל 2.10.שהוא גבה במהלך הקריירה.
Captain Beefheart
14 פבר 2019 08:58:22הבאקס על בסיס יאניס לגמרי היו המאמי שלי במזרח, עד שהגיע משחק שבו הפריק לא השתתף. מה שראיתי גרם לי לבכות בשביל כל ויסקונסין. אשכרה כלום, נאדה. מחפיר ומפחיד. בלי אנטטטטטטטקומפו הסלוגן שלהם הוא laugh to the deer
שמואל
14 פבר 2019 09:05:25אחלה מעורב.
פילי כרגע מתבססת על כשרון בלבד, לקחו חמישייה מוכשרת מאד וזרקו אותם יחד. ברט בראון לא מוסיף דבר, אם אני הייתי מאמן הם היו נראים ככה גם.
מילווקי מצויינת ומקווה שיוכיחו שיש להם את היכולת ללכת עד הסוף.
טורונטו טובה, אבל התחושה שלי שהבלון יתפוצץ בפלייאוף. אין שם המון כשרון ביחס למתחרות ואין שם רוח לחימה כמו באינדיאנה.
אינדיאנה היא פשוט הדוגמה הכי טובה לקבוצת אופי. כזו המתבססת כבר כמה שנים טובות בעיקר על אופי לוחמני ווינרי. זה היה ככה עם פול ג'ורג', ועכשיו עם אולדיפו. הם יילחמו על כל כדור ויתנו את המקסימום בפלייאוף. לא מאמין שתהיה להם הצלחה מטורפת אבל די בטוח שייקחו חצי גמר מזרח למשחק 7 כמו שהם אוהבים.
בוסטון, אוי בוסטון. כל כך הרבה כשרון מפוזר שם. איך שאני אוהב את הקבוצה ורוצה בהצלחתה. לדעתי הגמגומים יימשכו עד הפלייאוף אבל בפלייאוף הם יעלו הילוך ויצליחו להגיע לגמר.
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:09:30אחי הם 5 ימים בקבוצה 🙂
תן קצת זמן אבל אתה צודק זה לא ישתה אצל בראון, שנינו יודעים זאת, מה שהיה הוא שיהיה
גבריאל
14 פבר 2019 12:11:07תדע לך שלפעמים המאמן לא יכול להשפיע..
לא כל אחד הוא פופוביץ',אדם שמכבדים אותו ובעל הישגים..תראה מקרה בלאט-אני בטוח שאם הוא היה מקבל טיפת כבוד מלברון ג'יימס עד עכשיו הוא היה שם..יש הרבה פסיכולוגיה מעורבת בתחום האימון,אפילו יותר מתרגילים מסודרים,מפני שכדי שיעשו תרגיל עד הסוף צריך להתבטל לדעתו של המאמן-בגלל זה סאן אנטוניו הצליחו עם דאנקן-האופי הוא מרכיב לא פחות מכישרון..קח לדוגמא את מסי-אם היה לו את המנטליות של רונאלדו הוא היה כובש כל משחק-רביעייה ומבשל עוד צמד..האופי של האדם הוא מאוד קריטי
ראס א שטן
14 פבר 2019 12:51:17סן אנטוניו התאהבו יותר מידי בתדמית של בואו נשחק עם נגרים, זה לא מבטיח אליפויות. וגם פופ נכנע בסוף והביא 2 אולסטארים ומשחק ISO. הכוכב הגדול שלו ברח בגלל זה.
ברור שפה באתר קל לדבר ואנחנו בעולם נייטרלי ומושלם בלי השפעות התאגיד. ויכול להיות שברט בראון גאון אבל השחקנים שמים עליו קצוץ. למרות שדווקא ברט בראון האיש החזק בפילי ספציפית, הוא קובע המון שם והוא מאוהב בבייבי סימונס שלו.
לגבי מסי רונלדו מעדיף אפילו לא להתייחס לשטות שכתבת 🙂
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 09:14:47מסכים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 פבר 2019 09:06:59מצוין מנחם, תודה רבה.
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 09:11:20כל כך יש לי לכתוב על הלייקרס..
קודם כל.. תענוג גדול לראות אותם..
צריך להינות מהרגע, לפני שהליגה מפשילה שרוולים
לשנס מותניים הם כבר שינסו..
אבל עוד מעט יתחיל גם הקטע עם השרוולים.
.
המפוטר הראשון שצריך להיות מפוטר זה כמובן מג'יק
הבא אחריו, הסוכן של קובי שגנב את הלייקרס עם אותו חוזה אחרון.. וזכה להיות שודד הבנק הראשון
בעולם, שמתמנה למנהל הבנק אותו שדד.
.
הכל על שניהם. מהרוסטר ההזוי, חוסר היכולת
להנחית כוכבים, ההשתלטות הרעילה של קלאץ' ספורט, אי הנחת גבולות ללברון, ניהול המומ הכי מופרע אי פעם, ועוד ועוד, בקיצור אנדרלמוסיה טוטאלית. אבל כאמור.. עוד מעט הליגה תתערב
ותלבין לו את החיוך המפורסם.
.
מומ – ניהול מדא ומתן זה מקצוע, לומדים את זה, תורת משחקים, הרבה פסיכולוגיה, צוברים ניסיון,
משתפשפים, אני לא מדבר רק על הלייקרס,
אבל אצל הלייקרס זה היה הכי בוטה.
לוקחים שחקן עבר עם חיוך וכריזמה סוג של,
וחושבים שזה תחליף מספיק ראוי למקצוענות.
ואלו אירגונים ששווים מיליאדים ששמים את כספם על קרן הצבי (ואז הם עוד דואגים להעביר בטרייד את הצבי..)התחושה היא שההכנה היחידה שמגיק עשה לפני שהרים טלפון לדמפס זה לצחצח שיניים בבוקר.
.
ראיתי את המשחק מול אטלנה, כאמור היה תענוג..
לברון עם 16 אסס', מעניין אם מישהו ספר כמה אסס' היו ללייקרס בטוטאל.. ההפיכה לאל איי קאבלירס בעיצומה (אין טענות..) למעט רונדו וקצת בידודים של אינגראם אף אחד לא רשאי ליזום, זכור שבפתיחת העונה היה חשש של מגיק קובי (האירוניה) ובטוח וולטון מהתלות בלברון.. הם כבר מזמן הניפו דגל לבן,
לא יודע איך וולטון כמאמן, אני יודע שאין לאף אחד
יכולת לבטל את הלברון סיסטם, ולומר לשחק מדי פעם, לפחות בקלאץ' , טיפה הגנה, אבל יש מצב והוא חוזר על הטעות של בלאט כשהוא לא מניח את הקלפים על השולחן ואומר , עד כאן !
לפעמים כשמהלכים בין הטיפות, נרטבים הכי הרבה.
.
דיוויס לא יגיע לאל איי בקיץ. זו התחזית שלי.
דמפס יקח הצעה מכל קבוצה אחרת רק לא אל איי (אולי הקליפרס).
דיוויס יגיע להוליווד כשלברון בן 36 והעתודה של הלייקרס ממורמרת.
מבחינתי דמפס כבר עכשיו
Gm המצטיין של העונה 😂😎😂
.
עוד מעט משחק בין השתיים..
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:15:11בדיוק. אבל תכלס אין לוולטון מה לצאת למלחמה מול לברון. הוא רוצה עתיד בליגה וראש שקט. הלברון סיסטם ידוע לכולם אז אם מביאים אותו צריך לארגן לו בהתאם, זה הדיל. רשימה עם הדרישות לקבל ולהתחיל ליישם
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 09:17:16100+
מעניין אם יתנו לדיוויס לשחק
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:18:20ישחק ויעשה סל עצמי מהלייאופ של לברון 🙂
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 09:44:50חחח השאלה היא – האם מישהו ממוטרדי הלייקרס יפצע אותו בכוונה כדי לטרפד את הטרייד?
ראס א שטן
14 פבר 2019 10:28:04רק לאנס או רונדומ🤣🤣
נזיר הנשמה
14 פבר 2019 11:18:26למה שיעשה את זה? מה המציאה בוולטון מאמן, מגיק המנהל , והדובדבן בקצפת לברון?
הייתי שמח לברוח משם.
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 13:02:49גם אני, נזיר. אני מעלה אפשרות היפותטית. יש יותר מדי כאלה מכדי לאפשר לו לשחק מולם. הכל יותר מדי מעורבב.
נזיר הנשמה
14 פבר 2019 11:16:38מעולה+
עידן
14 פבר 2019 11:49:04תגובה אדירה
לגבי הפיכת הלייקרס לאל איי קאבלירס במגרש זה אומנם מתרחש אבל מחוץ למגרש לא.משיטוט ברשת בחצי שנה האחרונה לברון לא כבש את לבבות אוהדי הלייקרס(אני לא מדבר על אלו שעל העגלה שאהדו את קליבלנד אחר כך את מיאמי בחזרה לקליבלנד ועכשיו את הלייקרס).לונזו בול פופולארי אצלם מלברון וכך גם רוב הצעירים.הלייקרס הוא המועדון המפואר בנבא ובניגוד לקליבלנד ואפילו מיאמי שתומכי לברון אמרו לאוהדיהם תגידו תודה שלברון משחק אצלכם אצל אוהדי הלייקרס זה הפוך.הם מרגישים שהם מעל לברון והמותג הלייקרס גדול מלברון והוא צריך להגיד תודה שהוא משחק אצלם.הם לא עושים לו שום הנחות ובניגוד לתקשורת שנכנסת בכל השאר הם נכנסים קודם כל בלברון
נזיר הנשמה
14 פבר 2019 09:17:33בסוף העונה יהיה לא נעים במזרח. יש 5 קבוצות טובות במזרח (גם הפייסרס) .
הבעיה 4 מהן לא יגיעו לגמר. ואז ירוצו האשמות.
טורונטו לא מגיעה לגמר- החוזה עם לאונרד בסכנה.
בוסטון- החוזה עם קיירי. קריירת האימון של סטיבנס.
פילי- באטלר (האריס יחתום , הוא ירצה ובצדק להפטר מתווית הגורנימן)
אינדי- מקום שלישי היום ,בוודאי שיש לקבוצה ציפיות לאליפות. בכשלון יגבר הלחץ להחתים כוכב נוסף, או לעשות איזה מעשה שטותי.
הבאקס- מה שווה MVP אם אין בצידו הישג מיוחד. מאחר ויש המאזן הטוב בליגה.גם אי זכיה באליפות יכול לגרום לאכזבה.
מה אגיד לכם העיקר הבריאות והתספורת (לנשים)
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:19:15בדיוק, מה לעשות זה החיים. יהיה מנצח אחד ו-3 מפסידים (אינדי לא במשחק הזה)
נזיר הנשמה
14 פבר 2019 11:13:57די היססתי לגבי אינדי. אבל הם מקום שלישי. זו כנראה קבוצה עם אופי. העבירו את פול גורג המשיכו לנצח עם אולדיפו. אולדיפו נפצע והם מנצחים או נותנים פייט רציני.
הם מוציאים מים מהסלע.
אבל ריאלי גם גמר המזרח יהיה הישג פנטסטי. בספק אם ישיגו את זה.
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:17:48חבר'ה אנחנו יורדים על דמפסטר אבל זה הבעלים תכלס, ללא הסכמת הבעלים הוא לא יכל לעשות מהלך כזה. זה אומר שגם בעלי נ"א אהבלים רציניים
אשך טמיר המקורי
14 פבר 2019 09:45:33אני מצדיע להם
ראס א שטן
14 פבר 2019 09:20:40מה שהכי בא לי זה שנ"א יקבלו בחירה 1 בדראפט, יבחרו את ציון ואז ציון יחתום בתאגיד. תחשבו איזה צחוקים יהיה
Benjo
14 פבר 2019 09:45:37מעורב משובח תודה מנחם .
אלכס רבינו
14 פבר 2019 09:51:27ברשימת השחקנים של אינדיאנה שכחת את הצבר היחידי ב NBA טי. גיי. ליף. לאחרונה הוא מקבל קצת זמן משחק וגם קולע. לגבי ג'יימס הארדן אני לא מתפלא. גם ששיחק באריזונה סטייט הוא היה השחקן האהוב בחדר ההלבשה.
טיג זריקה חשודה
14 פבר 2019 10:11:05מג'יק gm בדיוק כמו שהוא היה מאמן, קדחת אחת גדולה, אף אחד לא מתייחס לשם שלו ולהישגים שלו מפעם, כולם עושים ממנו צחוק, הוא נראה נואש ופתטי, ואפשר לראות שבשנתיים ומשהו שהוא שם הלייקרס נראים כמו פח אחד גדול, הטעויות הגדולות שלו הן:
1)נפל בפח כמו gm גרוע ולקח את לונזו והאבא הדביל שלו,לונזו היום לא היה ב10 הראשונה אם היו עושים את הדראפט מחדש,הוא עשוי מפורצלן והתקרה שלו זה מייקל קרקטר וויליאמס עם הגנה יותר טובה,אני יהמר שאם הוא היה נופל בקבוצה אחרת לא היינו שומעים עליו בכלל, תוסיפו לזה את האבא האידיוט שלו שביחד הם הפכו את המועדון לבדיחה אחת גדולה,
2)הפיתוח הגרוע של הצעירים-יכול להיות שזה על וולטון והצוות אימון, אבל גם הם כפופים למג'יק, לא יכול להיות שקוזמה ואינגרם, לא הולכים לשום מקום ותקועים במקום, תראו את דיאנג'לו(עוד טעות של מג'יק) ורנדל, זה לא דבר מקרי, למישהו יש ספק שאם אינגרם היה בבוסטון הוא היה הפוך לשחקן אחר לגמרי?
3)הסגל- בלי שום תוכנית מסודרת,אוסף של שחקנים שחוץ מרונדו וצ'נדלר לא תורמים כלום, ויותר מזה לאנס וביסלי זה שחקנים שאתה לא שם ליד צעירים, הקבוצה נראית אסון,והפתרון הקל בשבילו יהיה לפטר את וולטון והפיל עליו את האשמה.
4)טריידים- היה יכול להיות לו את ג'ורג' תמורת אינגרם ותוספות, יכול להיות שהתוספות הם לונזו, אבל בכל מקרה הוא בנה על ג'ורג' שיחתום, כמו שהוא בונה על קוואי, ואני חושב שכולם יודעים איך זה הולך להיגמר.
מעניין אותי לראות מה הם יעשו בקיץ,הדומינו הכי גדול הוא קיירי, בהנחה שהוא עוזב דיוויס לא יעבור לבוסטון, אבל מצד שני קיירי בניקס ואולי עם בחירה 1 בדראפט יעשו טרייד עליו.
מה אז לברון יעשה, באטלר לא יבוא,קמבה לא יבוא, לא דוראנט לא קיירי לא קוואי לא קליי,בוגי זה הפיתרון שלהם?, ויותר מזה, עכשיו על כל טרייד שהם ירצו לעשות כל gm בליגה יסחוט להם את הצורה כי הם יודעים שהלייקרס נואשים.
אם ללברון ומג'יק אין תוכנית מסודרת אני יכול לראות את כל העניין לוקח תפנית חדה לפיצוץ.
ולדי קוגן
14 פבר 2019 10:23:33זה כל כך ברור שדמפס לא יכול לנהל את המומ בשביל הפליקנס, אבל זה מועדון טיפש אז בוודאי שהוא ישאר שם.
פילי חייבים מאמן יותר טוב,בראון זה זה פשוט סקוטי ברוקס בתחפושת.יש לו את כל הכלים אבל לא יודע מה לעשות איתם
ראס א שטן
14 פבר 2019 10:27:30בראון לא גרוע כמו סקוטי. יש לו פטיש לסימונס.
סקוטי ככ גרוע שהיום רואים את זה יותר מאשר כל השנים באוק.
יניב
14 פבר 2019 11:14:37תמיד סיפרו לנו על יצר התחרות המטורף של ג'ורדן ושזה היה הדרייב הכי גדול שלו,אז איך לעזאזל הוא לא מעט שנים כבר בעלים של קבוצה ולא מצליח להגיע לשום מקום,לא מסוגל אפילו להיות הגרוע ביותר על מנת לבנות סתם העמיד קבוצה שלא מעניינת אף אחד.איפה היצר תחרותיות המפורסם שלו לבנות קבוצה שתתמודד על אליפות ואם אתה לא מסוגל לעשות את זה איך לא לקחת GM תותח שיעזור לך להגיע לשם
זבוב
14 פבר 2019 13:05:41כי מייקל העמיד רף מושלם, ובלתי אפשרי לחיקוי, של הצלחה. ה-6 מ-6 וכל היתר. זה גם מרוקן אותו. שום דבר שהוא יעשה בחיים לא ידגדג את זה. אז הוא נהיה איש עסקים שפועל מכוח האינרציה. רחוק ממוקדי העניין הציבורי או הספורטיבי. האמת מבאס לראות את מייקל כזה נון-פקטור, כזה כבוי, בקריירה השניה שלו. איפה מייקל ג'ורדן הגדול??
זבוב
14 פבר 2019 13:10:40לא אמרתי לך להפסיק לגנוב שמות, קנאי?
בחיים לא תגיע לקרסוליים שלי גם ככה, אז למה?? בגילך יש דברים חשובים יותר לעשות כמו ללמוד להחליף חיתולים מחדש.
סטוקר תתחפף
14 פבר 2019 13:19:10אה? מה אתה מטריד? לך תשחרר את הבעיות שלך במקום אחר. סטוקר. אידיוט. לך מפה. קישתא.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
14 פבר 2019 13:32:25חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סומסום קרא למישהו אחר סטוקר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמר אותי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לך תשחרר את הבעיות שלך באתר אחר. תפסיק להטריד את האנשים הטובים של הופס.
סטוקר תתחפף
14 פבר 2019 13:50:05שורת ה-חחחחח הטיפוסית שלך הסגירה. gotcha.
האנשים הטובים של הופס מעולם לא סבלו. יש סטוקר אחד פה, ואתה כלוא בגוף שלו, מסכן. זבל עברייני חסר חיים בלי עתיד כמוך, שימשיך לחטוף. אהיה פה תמיד כדי להזכיר לך בפני העולם, כמה אתה מסכן.
.
זה מוציא אותך מדעתך. לכן תמשיך להגיב. תענוג.
בדיוק סטוקר. תתחפף.
14 פבר 2019 14:02:19חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חסר החיים מאשים מישהו אחר שאין לו חיים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ממשיך להיות סטוקר שמחליף שמות ומאשים אחרים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל פעם אנשי האתר אומרים לך שהם לא סובלים אותך. כמה הם לא רוצים אותך פה יותר. אבל אתה ממשיך לשקר לעצמך.
אני רואה כמה אתה נהנה. כל פעם משתגע מאבד שליטה קצף יוצא לך מהפה כי אין לך מושג מי אומר לך מה ואיך יכול להיות שהאתר עוד לא סוגד לך? כיף לראות אותך סובל פה כל יום. אני כאן רק כדי לסובב עוד קצת את הסכין.
אתה יודע איך הם רואים את מה שקורה פה? כל האנשים הטובים של האתר רואים את הקצף שאתה יורק ואת הסכין שאני מכניס לך כאילו אתה מדבר עם עצמך ומקיא על האתר. אפילו את השורה הזה הם יקראו כאילו שוב סומסום מנסה לעבוד על כולם ולא מצליח. כל מילה שאתה כותב וכל מילה שאני כותב רק מורידה אותך עוד ועוד למטה.
אז תמשיך להיות חולה כלבת. תענוג.
סטוקר תתחפף
14 פבר 2019 13:22:07כמה חסר חיים יכול להיות בנאדם שיושב כל היום בבלוג כמו קפיץ מתוח ומחכה לתגובה שהוא יכול מייד לנסות "להגיב" לה? אתה באמת אדם אומלל. מאוד. עד כדי כך העולם שונא אותך? צא החוצה, תנסה ליצור קשרים. לך.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 13:20:34יניב הצחקת אותי, רבים נופלים למלכודת של "יצר התחרות המושלם" וכל הבולשיט הזה. ל-100 אנשים אקראיים ברחוב יש יצר תחרות כמו של מייקל ג'ורדן המהולל. אני מכיר עשרות אנשים פייטרים, קשוחים ונחושים לא פחות. רק מה, למייקל היה גם את הגוף המושלם בשביל כדורסל. זה הכל. אני לא רוצה להגיד "כושי גדול" כמו שסומסום כתב (או המתחזה) אבל צריך גוף מסוים שלך ולי אין.
הכישרון של ג'ורדן הוא מתחום הכדורסל. בעסקים הוא בתחתית של המדרג, דג קטן בים של כרישים. מעטים האנשים שהם בטופ של שני תחומים שונים.
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 13:38:06מסכים.
אתה די מגזים, אבל העקרון נכון.
.
נייקי הימרו על ג'ורדן בגיל 23
איזה קטע..
יניב
14 פבר 2019 13:38:14לא מדויק.אני זוכר לא מעט מקרים בהם בהעמידו למייקל אתגר בגין שחקן שדיבר שהוא יהיה יותר טוב ממנו או משהו כזה וג'ורדן היה טורף אותו.גם במבחן העין ראית שהבן אדם לא מעניין אותו שום דבר חוץ מניצחון ולהשפיל את היריב בלא מעט מקרים.
לא מסכים גם שבעסקים הוא גרוע כי יש לו לא מעט כסף ומותג הנעליים שלו עדיין הנמכר ביותר.אני כן מסכים שהוא בעלים גרוע אבל אני לא מבין איך הוא לא עושה כלום בכדי לשפר את זה.יצר התחרותיתו שלו היה אמור לגרום לו לפעול לפחות אחרת ועל פניו זה נראה שהוא פשוט מסתפק בקבוצה בינונית בטירוף
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 13:45:42יניב הוא טרף את השחקן השני כי היו לו המון יתרונות פיזיים עליו (גובה, ניתור, זריזות, קואורדינציה). אולי בעסקים דן גילברט המושמץ עושה לג'ורדן בי"ס? יש לו לא מעט כסף? בין הבעלים בנב"א הוא אחד מאנשי העסקים הקטנים ביותר.
Captain Beefheart
14 פבר 2019 14:06:20עצרתי 100 גברים ברחוב ונתתי לכולם 38 מעלות חום. 93 נפלו על המקום והתחילו לבכות לאשתם ואמא שלהם שהם סמרטוט. שישה הצליחו ללכת לבד כמה מטר עד שמצאו מעקה להישען עליו. אחד הצליח להגיע למעקה בריצה קלה ואז התמוטט.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 14:22:30די בחייך, רק החברים שלי מהצבא יותר קשוחים מכל אחד שמשחק בליגה הזאת של רכרוכיים עם גורמטים. הסיפור עם ה-38 מעלות הוא די קשקוש, אני לא אומר שלא שזה לא היה אבל יש כאן מיתוס שהולך ומתעצם כל הזמן, כל אחד שעושה קצת ספורט יודע שהגוף שלנו מעלה 1-2 מעלות בקלות. הרבה "מספורטאי סוף השבוע" שמתחרים כאן בארץ בתחרויות איזוטריות בשביל הכיף והאגו הם יותר קשוחים. לפני כמה שנים הארדן סיים משחק פלייאוף בבי"ח ואף אחד לא דיבר על זה כי זה לא mj. היו עוד 2-3 מקרים כאלה רק לאחרונה אבל כמובן שאני כבר סנילי אז שכחתי שמות.
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 14:33:35כוח טייגר של זמיר והטנק וחצי של קהלני הצילו לנו את הכנרת,
וזה מקשקש לי על משחק כדורסל נושא פרסים עם 38.2 מעלות חום.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 15:37:05שלא נשכח את בארי חזק ואסא קדמוני
סמיילי עגום ודכאוני
Captain Beefheart
14 פבר 2019 19:18:56אין מצב שראית את משחק השפעת. אין מצב!
זה היה היום ששם את מייקל בהר ראשמור. עד אז הוא היה סתם השחקן הכי טוב בשטח.
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:26:31ה38 מעלות זה חרטא גדולה להאדרה עצמית. הוא לא היה עם שום 38, לא מאמין לשטות הזה לרגע. דבר שני הם מקבלים ככה הרבה קוקוטליים מיוחדים שגם אם היית חולה היית מרגיש סופרמן לשעתיים
no funny shtuff
14 פבר 2019 20:03:07כן, ברור. ג'ורדן קם בבוקרו של משחק. חשוב בסדרת גמר מתישה והחליט שהגיע הזמן להאדיר את שמו עוד קצת בהמצאה חביבה על חום של מעל 38 מעלות.
ביג דיל, קצת לעשות הצגות בחימום ובפסקי זמן ובסוף לשחק אותה יורד גמור מהמגרש על סקוטי פיפן.
בקטנה.
Captain Beefheart
14 פבר 2019 21:30:08אז גם אתה לא ראית את המשחק
האווי לאסוף
14 פבר 2019 11:14:47מעורב מעולה, תודה רבה.
שאלה לי: הטרייד שהיה בין קבוצות האולסטאר, זו גם מזימה של קלאץ ספורטס? זה נועד להכשיר את כל הנושא הטריידים וכפייתם על הקבוצות, בבחינת 'תראו אוהדים כמה טריידים זה נחמד, לברון עושה את זה גם בחינם'?
ראס א שטן
14 פבר 2019 11:34:52איזה טרייד היה באולסטאר? ממתי יש טריידים?
עידו גילרי
14 פבר 2019 11:36:18אתה תאהב את זה. לברון העביר ליאניס את ווסטברוק תמורת בן סימונס….
ראס א שטן
14 פבר 2019 11:41:14חחחחחחחחחחחחחחח ענק. וואלה פספסתי את זה
עידו גילרי
14 פבר 2019 11:41:47תראה את הדראפט בהחלט בידור חביב.
עידו גילרי
14 פבר 2019 11:46:08https://twitter.com/i/status/1093687795208646663
דורון
14 פבר 2019 13:12:08תודה הוואי ועידו, לא ידעתי, חזק מאד, לא התכוונתי לשמירה השקרית שלברון רואה את סימונס ולוקה בעיוורון מוחלט כשהקואלה תוקף
פינקי
14 פבר 2019 11:52:43שמע, גרמת לי לחכות בקוצר רוח לפלייאוף המזרחי.
נראה לי שזה משהו שלא קרה לפחות עשור.
עידן
14 פבר 2019 12:17:26הפיינל פור המזרחי עומד להיות השנה מרחץ דמים
עידן
14 פבר 2019 12:09:47הפליקנס בטנקינג כמו עוד לא מעט קבוצות כרגע בליגה ודווקא ההופעה הנוראית של דייויס עזרה להם הפעם.הם לא רצו שישחק בכלל עד סוף השנה.
לגבי דמפס וגנטרי אם יפוטרו זה על סמך הכשלון העונה לא בגלל הטרייד.דמפס יצא המנצח הגדול של הטרייד.מעבר לעניין העקרוני של השפלת לברון והלייקרס בקיץ יהיו לו יותר אפשרויות בחירה כשעוד קבוצות יכנסו לתמונה ואם זה לא יצלח ההצעה של הלייקרס קוזמה בול אינגראם הארט וואגנר במקום זובאץ פלוס בחירות דראפט תהיה עדיין רלבנטית.אלו השחקנים היחידים שחתומים בלייקרס מעבר לעונה הזו חוץ מלברון כל השאר רונדו סטיבנסון מקגי צנדלר ושאר החבורה על חוזה עד יולי.
ברט בראון היה צריך להיות מפוטר כבר בקיץ.כתבתי את זה גם עונה שעברה שהתפקיד שלו הוא כמו של מארק ג’קסון שהוביל את הווריירס בפרוסס שלהם אבל זו התקרה שלו.פילי צריכים את הסויה קר שלהם שיקח אותם לשלב הבא
אני אוהב את קיירי וכאחד שעל העגלה של הוורירס הוא היחיד שפחדתי ממנו שהיה בקליבלנד אבל זה פחות מסתדר עם שיטת המשחק של סטיבנס של הנעת כדור וטייטום בראון ואפילו הייורד קופצים כמה מדרגות כשקיירי לא משחק אבל מצד שני הם לא מועמדים לאליפות בלי קיירי.בכל מקרה קיירי עוזב בקיץ לניקס ואז הבעיות של מציאת כוכבים ועוד כאלו שיכנסו לתוך השיטה ולא ישחקו בידודים יהיו הכאב ראש של איינג בקיץ
עדיין יש עוד קצת זמן לשפר את זה קצת עד הפלייאוף.
פול גורג נותן עונת mvp.
בכל שנותיו באינדיאנה מעולם לא היה קרוב ליכולת שהוא מציג היום
ראס א שטן
14 פבר 2019 12:33:28מרתק אותי הניסוי של קאווי בקליפרס דוראנט בגולדן קיירי נשאר בבוסטון קמבה חותם סופר מקס בשארלוט באטלר והאריס ממשיכים בפילי. נ"א לא מעבירים את דיוויס ללייקרס.
מה לדעתכם יקרה? מה יקרה אם עד 1.10.19 הלייקרס עם אותו הסגל כמו היום?
אורי
14 פבר 2019 12:30:49טעות סופר במעורב.
פאו גאסול מוזכר במילווקי (סעיף 2).
אולאדיפו לא גמר את העונה?
זה לא מוזכר כלל בסיכום שלך של קבוצות המזרח.
מנחם לס
14 פבר 2019 16:43:17תוקן. ניכתב אחרי חצות והתבלבלתי עם ברוק לופז. תודה
מנחם לס
14 פבר 2019 16:47:41ושכחתי שאולדיפו גמר את העונה. אבל כמובן שזה בראש ולכן כתבתי שכל כך הרבה תלוי בקוליסון.
תודה על שני האיזכורים. אולי אסור לי לכתוב כל כך מאוחר בלילה
מנחם לס
14 פבר 2019 16:55:55בזכותך תקנתי הכל. תודה
אמנון
14 פבר 2019 12:55:23מנחם. זה במיוחד עבורך.
כמה פעמים העלית באתר את האירוע ההיסטורי הזה שהיית נוכח בו.
עכשיו יש הזדמנות לקנות את המסמך שמאשר שאכן הוא התרחש.
אולי נארגן מגבית?
https://www.one.co.il/Article/329987.html?ref=hp
עידו גילרי
14 פבר 2019 14:39:01גדול! זה מה שנקרא ממלא את הדף…
מנחם לס
14 פבר 2019 16:37:16איזה קטע. בשנות ה-80 – נדמה לי שזה היה ידיעות (או חדשות?) – שנתתי להם את ה-STUBS של הכרטיסים שלי ושל רינה כדי שידפיסו אותם עם המאמר שלי. שכחתי מזה בכלל. וואללה אם הייתי שומר אותם אולי יכולתי למכור היום כל אחד באיזה 1000 דולאר
צביקה
14 פבר 2019 13:03:05מעורב כיפי. פילי באמת ההרגשה שהיא מוגבלת על ידי המאמן. כי יש לה חומר מעולה. ואצל הבאקס זה בדיוק ההיפך – מעבר לתלות המוחלטת ביאניס, מה שכנראה בלתי נמנע במקרה שלו – יש שם שיטה ואירגון ומאמן ששולט בחבורה וממקסם כל ניואנס. החיזוק של מירו זה בדיוק מה שהיו צריכים. מעניין להשוות את זה ליוסטון, גם שם הכל סביב הארדן, ויש שיטה ויש צוות מסייע ויש ניהול משחק, אבל יש לי תחושה שהיכולת של ד'אנתוני פחותה מזו של בודנהולצר. טורונטו כרגע מפחידים לגמרי – סיאקם הפך למפלצת, וזה תוך כדי שקוואי ממשיך להיות כה יעיל, והתוספת של מארק גאסול בהחלט יכולה להיות זאת שתביא את האליפות. לגבי בוסטון זה נראה שהכל תלוי בקסם שכולנו מאמינים שחבוי בסטיבנס על סמך העבר. כי יש סגל עמוק ומעולה (עם מגבלות מסויימות בסנטר אבל ראינו מהעבר שזה יכול להיות לא קריטי) אבל עוד לא נראה שהמכונה עובדת מספיק טוב ומתואם. נחיה ונראה.
אוהד ס"א
14 פבר 2019 14:15:15מירו בריא זה שדרוג רציני.
השאלה אם הוא יהיה בריא במאי
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 13:22:26תודה מנחם.
מייקל ג'ורדן מתכוון להיכנס בכל הכוח לניהול של שארלוט? אוי ואבוי, הלך עליהם באופן סופי
🙂
מי אמר שדמפס יפוטר? לפי מה שהבנתי דמפס היה מוכן לעשות את העסקה עם הלייקרס אבל זה בכלל היה הבעלים של נ"א שעצר הכל.
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 13:34:33איך בדיוק הבנת את זה ?
ראס א שטן
14 פבר 2019 13:41:33הבעלים של נ"א בהחלט תמך במה שקרה ולא הסכים לטרייד זה בטוח. אחרת אם היה רוצה היה עושה את הטרייד בעצמו. דמפס עכשיו אולי מפעיל ספינים שזה לא הוא שלא יצא טמבל זה לא נדע אבל דבר אחד בטוח. בעלי נ"א היו מאחורי המהלך עם או בלי דמפס.
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 13:51:20מה זה תמך ?
.
תמך יכול להיות גם מתן גיבוי מוחלט לכל החלטה של דמפס, בלי התערבות כלשהי.
.
תביא לינק שאומר שהוא עצר מהלך.
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:23:09תמך יכול להיות גם מתן גיבוי מוחלט לכל החלטה של דמפס, בלי התערבות כלשהי.=נכון מאד זה נקרא תמיכה. אי התערבות משמע תמיכה במהלך.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 13:46:45מקריאה ושיטוט ועוד כמה רמזים של דדי . . .
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 13:53:57בדיוק כמו שחשדתי…
.
דדי בעצמו סותר את עצמו..
כשמצד טוען שדמפס איש מת מהלך על
אי קיום העסקה, ומצד שני טוען שזה כבר לא בידיים של דמפס אלא רמה מעליו.
עידו גילרי
14 פבר 2019 14:12:21יש לך מקור שהוא לא סטיבן איי סמית' לזה?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 14:17:57דדי לא מספיק?
אני לא זוכר מעבר לזה. בכל מקרה ברור שישנו גיבוי של הבעלים והבעלים הוא מקבל ההחלטות הסופי.
עידו גילרי
14 פבר 2019 14:28:21https://twitter.com/FletcherWDSU/status/1092540085445238784/photo/1
הממזר של סטוקטון
14 פבר 2019 14:43:44לדדי יש אג'נדה.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 16:57:46מה האג'נדה של דדי?
אוהד ס"א
14 פבר 2019 14:14:17מעורב ממש טעים (וקצר).
אני היחידי בעולם שלא מצליח להבין למה היה צריך להביא את גאסול לטורונטו.
הוא ואיבקה זה לא רק ביזבוז כספים משווע, זה לא יעיל
להביא שחקן בשווי 25 מיליון לעונה ששוה היום פחות מ- 15 נקודות בקבוצת תחתית, בשביל שישחק בתוך מחליף?
כשאיבקה עולה 23M ונותן עונה נהדרת,
כל זה שפאסקל סיאקם הוא הבאנקר שלך לעמדה 4 ויותר משמעותי משניהם.
איך זה בדיוק אמור לסייע לטורונטו?
הסיבה היחידה שאני חושב לא קשורה לכדורסל, אלא לניסיונות לשכנע את קאווי להישאר.
ואתם יודעים מה? בתור ספארסי, אני לא מאמין בזה. הוא ילך בלי קשר למי שתביאו לשחק לידו.
זה סתם לזרוק כסף לפח.
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:44:02קוראים לזה אול אין. כאן ועכשיו לא חושבים על עונות הבאות, עכשיו זה הזמן והולכים עם כל מה שיש כי הזדמנויות כאלו לא יחזרו.
חוץ מזה גאסול חוזה נגמר עונה הבאה ככה שאם ירצו להיפטר ממנו יהיה סחיר מאד
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:56:01תתעורר מהנוסטלגיה. לראס יש MVP ועולה על סטוקטון בכל פרמטר. מה יש לסטוקטון?
ממוצע קריירה של ראס 23 נק של סטוקטון 13. לא אותה ליגה בכלל. בפלליאוף ראס עם 25.5 נק למשחק סטוקטון עם 13.5 הם לא באותה ליגה חבר'ה צאו מהנוסטלגיה. סטוקטון לא מדגדג את ראס ולא את הארדן. רחוק מהם שנות אור הן בהישגים והן במספרים האישיים
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
14 פבר 2019 17:26:56הנקודות של ווסטברוק מגיעות עם "תג מחיר". כל זריקה שהוא לוקח (וקולע ב-44% אפקטיבי), זו זריקה ששחקן טוב בהרבה לא לקח (נגיד דוראנט, לו יש 56% אפקטיבי בקריירה).
סטוקטון?
קודם כל, הוא קלע בקריירה 54% אפקטיבי, 38.4% מהשלוש. אחוזים שווסטברוק יכול רק לחלום עליהם.
והא קלע "רק" 13 נק' למשחק, בגלל שהוא תמיד שיחק קודם כל בשביל הקבוצה שלו. היות ושיחק לצדו קרל מאלון, שקלע במשך עשור + יותר מ-27 נקודות למשחק ב-52% אפקטיבי – 56% אפקטיבי, אז הוא "שיחק עליו". ובצדק.
.
סטוקטון שכזה, זה בדיוק מה שהת'אנדר של 2012, ו-2016, היו צריכים. עם שחקן כזה, יש מצב שהייתה להם אליפות (אחת לפחות), ודוראנט לא היה נודד למפרץ סן פרנסיסקו.
.
אסף
14 פבר 2019 18:27:14גיא הלכתי לבדוק, ווסטבורק ממוצע קריירה של 18 זריקות למשחק ,סטוקטון חצי מזה 9 וקצת בממוצע קריירה. כנראה שהם היה זורק 14-15 היה זהה לממוצע של ראסל. בחירת זריקות קוראים לזה…לך תסביר את זה לשמעון
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:58:18עגל-אם ראס בלי האתלטיות והמהירות=תמיר בלאט אז גם סטף קרי בלי הקליעה=תמיר בלאט
ראס א שטן
14 פבר 2019 15:59:42ואף ייתכן (לא בטוח) שתמיר בלאט עושה הגנה טוב מקרי
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14 פבר 2019 17:54:25בטוח
ד"ר רזי הופמן
14 פבר 2019 18:16:27מוזר שהתגובה שלי מהבוקר בלי לינק בכלל נמחקה כלא היתה….
ספלאש
14 פבר 2019 18:35:23יש למישו לינק לציון מפנצ'ר כדור בידיים?
עידו גילרי
14 פבר 2019 18:49:51https://mobile.twitter.com/gamaka/status/1095519250972856320
ספלאש
15 פבר 2019 11:40:17תודה גיבור
אסף
14 פבר 2019 19:49:20שאק בגרסא נמוכה יותר…איזו עוצמה