1.0. הטובים ניצחו בשתי הארכות
השלשה של הארדן בהארכה, אבל הסל של גורדון היה יותר מרשים!
1.1. בסוף זה היה הכל ג'ורג'!
*
*
2. זה קורה כל פעם כשווסטברוק ואמביד נפגשים
Russ and Embiid get into it every time they play 🍿 pic.twitter.com/klqbiDR9Ug
— Bleacher Report (@BleacherReport) January 19, 2019
3. כשזה ניגמר, ווסטברוק דאג לנפנף GOODBYE לאמביד. צוחק זה שצוחק אחרון
Russell Westbrook makes sure to wave goodbye to Joel Embiid after the game. pic.twitter.com/yAb97UQLW6
— Up The Thunder (@UpTheThunder) December 16, 2017
4. הווריורס עלתה עם 5 אול סטארים. לא קרה כבר 38 שנה!
מאז שהלייקרס עלו במשחק ב-1981 עם מג'יק, נורם ניקסון, ג'מל וילקס, בוב מקדו, וקרים עבדול ג'אבר (יארדברקר), אף קבוצת NBA לא עלתה עם 5 שחקני אול סטאר, עד שהווריורס עלתה שלשום כך נגד הקליפרס:
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. GreenPF | 29 | 3-7 | 0-4 | 1-2 | 0 | 8 | 8 | 9 | 2 | 1 | 1 | 1 | +24 | 7 |
K. DurantSF | 35 | 8-13 | 2-7 | 6-9 | 0 | 7 | 7 | 5 | 2 | 2 | 5 | 4 | +9 | 24 |
D. CousinsC | 15 | 5-11 | 3-4 | 1-2 | 1 | 5 | 6 | 3 | 1 | 1 | 1 | 6 | +21 | 14 |
S. CurryPG | 33 | 10-19 | 3-11 | 5-5 | 0 | 5 | 5 | 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | +9 | 28 |
K. ThompsonSG | 34 | 5-12 | 0-4 | 2-2 | 0 | 4 | 4 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | +21 | 1 |
5. ומה היה הפליי הראשון של קאזינס כשחקן גולדן סטייט? ניחשתם נכון:
6. ואז באו השלשות והאסיסטים. TOO GOOD!
7. הנה שוב, למי שלא ראה את ה-ROUTINE של מתעמלת UCLA לראשונה בתולדות ההתעמלות: היו צריכים להכניס את התרגיל לספר החוקים כי הוא לא נראה אף פעם קודם לכן בתולדות ההתעמלות:
ה-ROUTINE הזה עדיין לא נראה ולגן לא היה לו ציון. השופטים – מחוסר ברירה – נתנו לה 10. מעתה הרוטינה תיכנס לספר החוקים לפני האולימפיאדה הבאה.
A 🔟 isn't enough for this floor routine by @katelyn_ohashi. 🔥 pic.twitter.com/pqUzl7AlUA
— UCLA Gymnastics (@uclagymnastics) January 13, 2019
8. לפי סטפן סמית, קיירי אירוינג "בלייקרס"
הכל ממקורות מוסמכים.
לך תדע.
אני לא מאמין אבל סמית' נמצא ממש ליעד הצלחת.
9. תקראו לזה איך שאתם רוצים, אבל זה צרוף מקרים לא רגיל, לא בלוף!
לברון מנסה לאלף את אירוינג כשהיה צעיר…
על הצלצול המתוקשר של קיירי אירוינג ללברון ג'יימס עם התנצלות על הביקורת שלו 'כשהיה צעיר וחסר נסיון', ועתה 'אני (הוא) עצמו עושה אותו דבר עם שחקני הסלטיקס הצעירים' כולנו כבר יודעים.
מה שלא היה ידוע היא העובדה שקווין לאב היה שם כשהצלצול הראשון נעשה.
ג'ו וורדון מה'אתלטיק' מדווח (https://theathletic.com/772785/2019/01/17/guess-who-was-with-lebron-james-when-kyrie-irving-called-to-apologize-scenes-from-an-italian-restaurant/) שכשהסלולרי של לברון ג'יימס צילצל, הוא ישב ואכל פיצה עם כמה אנשי כדורסל בפיציארה בלוס אנג'לס. אחד מהם היה קווין לאב, ששם מתגוררת משפחתו.
קווין מספר ל'אתלטיק' שלברון לא ענה לצלצול, אבל כעבור כמה דקות הוא הסתכל לראות מי צלצל וראה שזה היה קיירי אירוינג. "הוא (לברון) הסתכל על מסך האייפון ואמר, 'הוםםם…זה קיירי אירוינג…הוא לא צלצל אלי מאז שהיינו בקליבלנד…מעניין מה הוא רוצה…".
לברון החליט לחכות עד שיהיה לבדו לפני שצלצל חזרה לקיירי..
לפי הפוסט באתלטיק – –
. A source close to James declined to share what was said on the call but said LeBron was very appreciative that Irving called him. If their relationship was frayed, which the manner of their breakup in Cleveland says that it was, then some repairs are obviously underway.
לאב הגיב: "כמו כולנו, גם אירוינג התבגר. אני הייתי פעם בן 22 בעצמי". הוא המשיך:
“I think Kyrie went through some of the same struggles that I did,” said Love, who was 26 in 2014, when he and James and Irving joined forces. “There were some bad habits and maybe not knowing what it means to sacrifice and take a back seat to someone like a LeBron, who was trying to teach us how to win. I think I’m a much better player now, a much better teammate from having gone through it.”
10. צ'ארלס בארקלי לא אהב את צלצול אירוינג ללברון!
Chuck wasn't feeling Kyrie's comments about calling LeBron to apologize. pic.twitter.com/H1FELmze4t
— NBA on TNT (@NBAonTNT) January 18, 2019
למה בארקלי 'לא אהב' את הצלצול?
"I didn't like it at all," Barkley said. "It seemed like he was saying, 'We're losing because of these guys, they're young, they don't know how to win'. They made it to the Eastern Conference Finals last year without him. You don't have to tell people you're a leader — just be a leader.
"That kid played great last night. That's one of the few games I've seen where he really made a conscious effort to make everyone around him better. But this thing like, 'I called LeBron because he taught me to be a leader' — then be a leader. You don't have to tell us you're a leader."
לצ'ארלס בארקלי אין מושג. הוא לא מבין עדיין מדוע קיירי צלצל ולי אין זמן – או חשק – להסביר לו.
11. האם למישהו ישנו ספק שגודל כוכב חדש? ככה זה כשמתחילים הופס כשאתה בן שנה!
JR. 12 בארט וזאין ויליאמסון מככבים עבור דוק במשחק נצחון לפנתאון על וירג'יניה 70-72
30 נק' לבארט הקנדי. 27 לזאין ויליאמסון הניכנס כטנק שאין לעוצרו!
13. ג'ים בוהיים , מאמן סירקיוז, על זאין ויליאמסון:
"צ'ראלס בארקלי עם שרירים במקום שומן"
14. שאקיל אונ'יל על יאו מינג: הוא חיסל אותי פעם. חסם 3 רצופים. אבל הוא היה בגובה 2.48 מ' אז אני סולח לו!"
15. תמונות של חיות
כריש שמאכלו העיקרי הוא שרימפ, שהוא 'שופך' אותם לפיו ע"י אפו הארוך:
לביא
20 ינו 2019 06:35:01לא מפחד לזרוק זריקות אבודות? משטטח על הפרקט? יש עתיד במשפחת ווסטברוק. וראסל אבא הרבה יותר חמוד משהוא שחקן.
דיוק חתיכת קבוצה, יהיה מעניין לראות אותם הפלייאוף. שחקני שנה ראשונה ומאמן שלא מצליח לעבור רבע גמר כבר כמה שנים.
הווריירס ממש טובים לא היה כדבר הזה בלב בלה בלה פיהוק. קבוצה שצריכה להשתמש בטקטיקת המשבר באמצע העונה רק בשביל הקהל, השחקנים שם בסדר יותר מידי בסדר.
חרש עץ
20 ינו 2019 07:05:36מצחיק הסרטון של ראס הקטן
גיא רוזן
20 ינו 2019 07:18:20וויליאסון הוא טנק. הוא קולע סלים אחרי העבירה כמו שרק טנקים אחרים ידעו/יודעים לעשות (בארקלי ולברון, הם הדוגמאות הטובות ביותר).
.
בחירת הזריקות של ווסטברוק במאני טיים ממשיכה להפעים. למזלם של הת'אנדר, ג'ורג'.
.
כאשר מתבוננים בלייקרס בלי בול (לדוגמה – המחצית השנייה הלילה), ניתן להבחין ביתר שאת בחשיבותו.
בהיעדרם של רונדו ולברון, בול הוא הדבר הכי קרוב ל-"מנהל משחק" שיש ללייקרס.
.
לא מככבים במעורב, ובצדק:
הסאנס.
ברוך רובין
20 ינו 2019 07:33:06אם ג’יימס הארדן לא יקח את הMVP זה יהיה השוד הגדול בהיסטוריה הוא מציג מספרים ויכולת שלא הייתה מביישת את וילט צמבלרליין. זה מספרים ויכולת שלא נראו בהיסטוריה המודרנית ומי ידע אם יראו בעתיד, לא ג’ורדן לא קובי לא שאקיל ולא לברון הראו כזאת יכולת, מטורף מדהים חד פעמי גרדניוזי.
חרש עץ
20 ינו 2019 08:02:57כרגע הוא הMVP אבל זה ממש לא מובטח לו. תלוי במיקום שהוא יסיים ותלוי איזה יכולת יראה סטפן האיום כי הוא נראה רק מעט פחות טוב. ריצה של גולדן לעבר המקום ה1 בליגה+קרי ממשיך ביכולת הזו=קרי MVP
גיא רוזן
20 ינו 2019 08:17:44זה בכלל לא משנה עד כמה טוב קרי ישחק,
כל עוד נרטיב ה- "מצליח לצד דוראנט" חי וקיים (0 MVP פיינלס לא תורמים לסיכויים שלו להשתחרר מאותו נרטיב),
הסיכוי שלו שואף ל-0.
הצלחה של קאזינס, גם היא עוזרת לשמור על אותם סיכויים על "0" יציב.
(מה לעשות, אלו התקשורת שבוחרים ב-MVP)
.
2016 הייתה, ולא תשוב.
דוראנט הצטרף לגולדן סטייט. בשביל שקרי יזכה ב-MVP, גולדן צריכים להציג עונה של 70+ ניצחונות, ו-10+ הפרש ניצחונות מהקבוצה שבמקום השני.
השנה, אפילו המאזן הטוב בליגה לא מובטח (אם כי הוא בהחלט אפשרי, ואפילו סביר).
חרש עץ
20 ינו 2019 08:39:05אם גולדן עכשיו רצים 20 0 שסטפן רוקד הוא יקבל mvp חכה תראה. הארדן גם לא ימשיך לקלוע 44 נק ממוצע
מספיק לסטפן מקום 1 בליגה פלוס מעל 30 נק למשחק ואין להארדן מה לעשות בנדון עם דוראנט או בלעדיו
גיא רוזן
20 ינו 2019 08:48:12כתבתי לי בעבר כמה וכמה פעמים "חכה ותראה". זה לא הלך לך מי יודע מה…
.
את מי אתה, או אני, מעדיפים לראות זוכה, זה לא באמת משנה.
מה שמשנה זה איך התקשורת הארה"ב תופסת את ה-MVP.
תעקוב אחרי התקשורת, ותגלה שאלו יאניס והארדן. כל השאר הרחק מאחור.
חרש עץ
20 ינו 2019 13:03:05בדרך כלל זה הלך די מצויין כמדומני.
התקשורת תחליף דעה מהר אם גולדן תרוץ וסטפן ינפק הצגות, מי כמוך יודע
Ljos
20 ינו 2019 12:05:59לברון זכה בסופר טים של מיאמי לא ב-MVP אחד, לא בשניים, לא ב… רגע, כן, בשניים.
רקאומר.
גיא רוזן
20 ינו 2019 12:13:22אם קרי היה מגלה "עליונות" סטטיסטית כמו זו של לברון ב-12' וב-13', אז הדוגמה מתאימה.
.
כאשר אני מנסה לראות איך התקשורת שופטת MVPים,
אני מגלה שיש שכלול של:
נתונים, התפיסה של הנתונים, המאזן, והנרטיב.
.
לפי שכלול זה, קרי (נכון להיום) עדיין רחוק מהמובילים במירוץ.
יוקיץ'?
לצערו, הוא לא מצליח "למשוך" מספיק תשומת לב (גם תשומת לב שלילית הייתה מקדמת אותו),
בגלל שמשום מה, דנבר לא מצליחים לגרום לאף אחד להאמין שהם "על באמת".
Ljos
20 ינו 2019 12:34:11ב-2012 לברון הוביל קבוצת כוכבים למקום השני במזרח והרביעי בליגה. אז כל עליונות סטטיסטית שלא תהיה, בסופו של דבר הייתה שווה פחות ממה שקבוצות אחרות עשו עם יותר חומר (רק בעונה הרגילה, כן?). כלומר, מאזן ונראטיב הלכו. אלא אם כן הסיפור הוא "לדרק רוז הגיע בעונה הקודמת, אבל לברון מרגיש שלא, אז ניתן לו אחד במקום".
אני לא רוצה להתחיל דיון לגבי ה-צהפ של לברון, אלא להראות שאפשר לזכות בתואר גם בקבוצות כוכבים, וגם כשהן לא ממש מצליחות בעונה הסדירה. שזה מה שהתחלת איתו כשכתבת שזה לא משנה כמה טוב קרי משחק.
.
ויאניס עשה את זה? אני חייב לציין ש"תראו, הידיים שלו ממש ממש ארוכות. כאילו ממש ממש ממש ארוכות" זה לא באמת תשומת לב.
גיא רוזן
20 ינו 2019 12:59:50ב-2012 היו את הבולס והספרס עם 50 ניצחונות,
את הת'אנדר עם 47, ואת מיאמי עם 46.
הבאה התור היא אינדיאנה עם 42.
.
ברמת הסטטיסטיקה האישית, לברון היה מעל כולם, ובהפרש (30.8 PER, כאשר הבא בתור הוא פול עם 27 PER, ואחריו ווייד ודוראנט (26.3, 26.2).
.
אחד הסיפורים הבולטים בעונה היה מאבקו של לברון להשתחרר מתווית ה-"לוזר", ושינוי סגנון המשחק שלו (התחיל, לראשונה בקריירה לשחק בפוסט).
רוז, השחקן המצטיין בבולס, לא היה יכול לזכות אחרי ההדחה מול מיאמי, ולאור העובדה שלברון באותה עונה היה טוב בהרבה.
לספרס לא היה נציג ש-"שווה" MVP,
וזה משאיר את דוראנט.
דוראנט נתן מאבק ראוי על התואר, וסיים שני את ההצבעה ל-MVP.
בעוכריו הייתה העובדה שלברון היה ברמה אחרת, לא רק בצד ההתקפי, אלא גם בצד ההגנתי.
.
מהצד השני –
צודק.
זה לא נכון היה לכתוב "לא משנה כמה טוב קרי ישחק".
הכוונה שלי הייתה שיכולתו האדירה של קרי העונה, היא עדיין רמה מתחת למה שהארדן מציג,
וזה עוד לפני שלוקחים בחשבון את ה-"נרטיב".
.
אחרון –
ההשוואה בין יאניס ויוקיץ'.
אני מצטער. חוץ מזאק לואו, רוב מכריע בתקשורת האמריקאית "חולים" על הפריק, ופוסחים מעל יוקיץ'.
למה זה?
כאלו הם האמריקאים. הטבעה כוחנית "עושה" להם "את זה".
.
(אישית?
אני חותם כרגע על פיינלס באקס – נאגטס. הלוואי)
Ljos
20 ינו 2019 13:28:21היי, לאחרונה סר צ'ארלס עלה על העגלה של דנבר. וזה… רק קצת יותר מדאיג מלראות את שמעון רוקד מאחורה.
חרש עץ
20 ינו 2019 15:59:28לחוס- היכולת להשמיד את דנבר היא בידיו של ד"ר לס, סר צארלס הוא זוטות. ככל שהוא ירבה בפוסטים עליהם הם יושמדו באיטיות, אתה תלוי לחלוטין בחסדו. 2 פוסטים העונה עליהם ישר הפסדים מיד. עכשיו הם נגד ככ פחים שגם אם יתאמצו להפסיד לא יוכלו לבולס ולקאבס אז זה לא נחשב.
אם הוא יעלה פוסט נפרד על יוקיץ, הוא גומר את העונה. אז במקרה של הדוק על דנבר לס איז מור.
Smiley
20 ינו 2019 11:54:36אם יאניס מסיים ראשון בליגה עם הבאקס ה-MVP שלו
Ljos
20 ינו 2019 11:58:01ואם דנבר מסיימת צמודה מאוד לבאקס, למרות המערב ופציעות גאלור, זה של יוקיץ'?
Smiley
20 ינו 2019 22:53:29לא מאמין
חרש עץ
20 ינו 2019 13:01:53יאניס חמוד והכל אבל אין לו את המספרים של הארדן וסטפן, הוא לא מלהיב כמו הארדן וסטפן והוא לא יכול להמטיר 40 ו50 נק בעקביות כמו הארדן וסטפן. נכון הוא ב20 רמות מעליהם בהגנה ואם הבאקס יסיימו 1 בליגה כנראה שהוא יקבל וסבבה ולגיטימי.
אבל אם גולדן תסיים ראשונה וסטפן עושה 30+ בנק הארדן יכול גם לקלוע 50 למשחק ואם לא יסיים טופ 4 במערב הוא פשוט לא יקבל את הפרס.
מה שכן קרי יאניס והארדן פתחו קצת פער מהאחרים ומהשלישייה השנייה של קאווי גורג ואמביד.
יוקיץ עם כל הכבוד אין לו סטט ובליגה של מפלצות סטט הוא לעולם לא יהיה MVP, אין לו גם הגנה. כאילו הוא נחמד והכל אבל לא קרוב לשם הסרבי החמוד.
גיא רוזן
20 ינו 2019 13:16:44אני לא יודע על אילו מספרים את מתבונן,
אני כן יודע מה הם המספרים שהתקשורת שמצביעה אוהבת.
ומספרים אלו, שמים את יאניס לפני קרי בסטטיסטיקה האישית
(לפניו ב-PER, VA, WS, ו-VORP).
.
הארדן, דרך אגב, שלא במפתיע –
ראשון ברוב המדדים.
.
מה שמחזיר אותי לשורה התחתונה –
כרגע, אלו יאניס והארדן שמובילים במירוץ, ובפער גדול מהשאר.
להארדן יתרון בסטטיסטיקה האישית.
ליאניס יש שלוב של סטטיסטיקה אישית נהדרת, הצלחה קבוצתית, וסיפור טוב.
קרי?
הוא מאחור בכל החזיתות.
אוהד ותיק
20 ינו 2019 20:57:23חלאס לפמפם את הארדן…לינאיס יש פר יותר גבוה למרות שמשחק הרבה פחות . הקבוצה שלו יותר מצליחה והוא אחד משךושת שחקני ההגנה הטובים ביותר בניגוד להארדן. זה שהכל עובר דרכו והוא זורק 200 פעם במשחק כאשר יאניס יוצא לנוח לפעמים באמצע משחק כשהכל גמור ,לא נופך אותו ליותר טוב
מיקי
20 ינו 2019 07:33:47המשחק של יוסטון והלייקרס זה כל מה שטוב או רע בכדורסל היום.
צריך לזרוק שלשות ולסחוט עבירות.
הלייקרס קלעו הרבה יותר טוב מהשדה, 52% מול 42%.
ללייקרס יותר סלי שדה, 50 (מ-96), מול 42 (מ-100).
ללייקרס יתרון עצום בריבאונד, 39-56.
ללייקרס יתרון גם באסיסטים, 23-27.
אז איך יוסטון מנצחת?
יודעת ללכת טוב יותר לקו. יוסטון מקבלת יותר זריקות מהקו, על אותו מספר עבירות:
27 עבירות לשתי הקבוצות, יוסטון הלכה 36 פעם לקו, הלייקרס רק 30.
והעיקר – יוסטון זורקת כמו משוגעת לשלוש.
יוסטון עם 68 זריקות לשלוש מתוך 100.
הלייקרס עם 37 זריקות לשלוש מתוך 96.
יוסטון ניסתה כמעט פי 2 זריקות השלוש מול הלייקרס.
צריך אחוזים סבירים כדי שהזריקות לשלוש יטו את הכף – יוסטון קלעה ב-36 אחוז מהשלוש, וזה הספיק.
כל האלמנטים האחרים במשחק פחות חשובים. פשוט לזרוק הרבה מהשלוש.
גיא רוזן
20 ינו 2019 07:39:34אתה שוכח שהלייקרס שלחו את יוסטון לקו העונשין בכוונה, גם בסוף הרבע האחרון, וגם בסוף ההארכה.
מיקי
20 ינו 2019 07:42:28צודק, אבל זה בקטנה.
זה מדהים – כל נתון שאתה לא בודק –
הלייקרס קלעו 40 מ-67 -2, זה 66% אדיר. ועדיין מפסידים. תתקשה למצוא תקדימים לזה.
האסטרטגיה של מורי עובדת, אפילו יותר מדי טוב. פשוט לא כדאי לקלוע מ-2.
מיקי
20 ינו 2019 07:45:09צ"ל 40 מ-59 לשתיים, שזה 67.7%…
מיקי
20 ינו 2019 07:52:0068 זריקות מהשלוש של יוסטון הערב הם המקום ה-2 בכל הזמנים ב-NBA.
המקום הראשון בכל הזמנים – 70 זריקות מהשלוש, יוסטון, במשחק הקודם…
גיא רוזן
20 ינו 2019 07:59:15קפלה פצוע. פול פצוע (הראשון הוא המטרה המרכזית לזריקות מתחת לסל, השני הוא קלע המיד ריינג' המוביל).
לא נשאר ליוסטון הרבה מה לעשות חוץ מלתת להארדן את הכדור, ולהפציץ.
הלילה זה הספיק.
חרש עץ
20 ינו 2019 08:01:07זה הכדורסל שלהם, לא הבנתי מה אתם מתפלאים? הם יזרקו גם 100 מתישהו. זה מנצח ומצליח סבבה.
מיקי
20 ינו 2019 08:15:37"מה מנצח" זה ברור, לא צריך דעה על זה, אין דעה. מספר הנקודות קובע.
השאלה אם זה כדורסל. גם להישאר בתוך הצבע ולקלוע מאה דאנקים במשחק, כמו ווילט, היה פעם מנצח משחקים.
חרש עץ
20 ינו 2019 08:36:39כל מה שמנצח זה כדורסל.
נתי
20 ינו 2019 08:41:56צמברליין קלע 200 נק למשחק ולא ידעתי? 😉
אחד העם
20 ינו 2019 08:23:31+68
קוין ג'ונסון
20 ינו 2019 08:20:13א) כבר לפני חודש כתבתי שקיירי בדרך ללייקרס. חבל שסטפן סמית לא מפרגן למקורות שלו.
ב) הארדן הוא לא הMVP, לברון שיכול כל משחק לבחור לקלוע 50 וממעיט מאורו הזורח כדי לתת לכוכבים הזעירים לצידו לנצנץ – הוא הגיבור הכובש את יצרו, שגדול מגיבור בלצעוד לפני שלשות.
ג) חמישיית אולסטאר מ89 – בירד, מקהייל, פאריש, איינג', דניס ג'ונסון
מנחם לס
20 ינו 2019 17:02:14אני לא חושב שאיינג' היה אול סטאר. בכל מקרה, רק העתקתי.
עידו גילרי
20 ינו 2019 17:07:07היה גם היה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 ינו 2019 08:30:54תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
עבירה גסה של אמביד. ממש לא לעניין. ראסל התעצבן בצדק.
ממש חמוד ראסל ג'וניור, רק שיעבוד על המשחק שלו עם דונציץ ולא עם אבא ויהיה שחקן מצוין.
לא מאמין שקיירי יגמור בלייקרס, זה יתייג אותו כקאפקייק 2, ויעמיד את העזיבה שלו את קליבלנד באור מגוחך.
חרש עץ
20 ינו 2019 08:37:03דונציץ עשה היום ראס
Ljos
20 ינו 2019 11:50:06לא חושב שאני מסכים.
שני השחקנים דוהרים לעבר הסל. ראס עושה הטעייה קטנה שמקפיצה את אמביד. עד כה הולך מעולה לראס, אמביד חומר גלם בידיו והוא שולט במה שקורה. אבל אז מיד הוא מאבד את הכדור. תוך כדי הניסיון להחזיר את הכדור הוא זז הישר אל תוך קו התנועה של אמביד שלא ממש יכול לעצור. אני חושב שהדחיפה של אמביד תוך כדי הנפילה לא הייתה בהכרח מודעת, אבל בכל מקרה היא הצילה את ווסטברוק מלספוג את כל המשקל של אמביד.
זו לא בדיוק הפעם ראשונה בקריירה של ראס שהוא נכנס בלי לחשוב, ראש קדימה לסיטואציה, רק כדי לגלות באמצע שאין לו ברקסים והוא נאלץ לעשות שטויות.
מה שכן, כל הצגת ההתעצבנות נוסח "אאוץ', איי, שברתי את הברך. עכשיו ארוץ ואקום, תחזיקו אותי, אני הולך להרביץ לו, אני אגמור אותו, אקרקף אותו, אבל רק אחרי שאראה שהוא התרחק מספיק. כי, פאק, יש לו איזה 50 סנטים עלי, ללוחם באריות" שווה טכנית בעיניי. הוא עושה את התרגיל הזה כל הזמן ומישהו צריך להצליח להרגיע אותו, לטובתו. למזלו, בפעם הקודמת האחים של יוקיץ' נראים כאילו הם יודעים מה זה איום אמיתי, והם לא רואים בראסל אחד כזה. אם יש משפחה אחת שאתה לא רוצה להתעסק איתה (https://twitter.com/HarrisonWind/status/872574630946590723 ).
שלום
20 ינו 2019 14:44:54לא אוהב את ווסטברוק אבל התגובה שלו לגיטימית לגמרי..
אבמיד הכניס לו ברך בראש, דחף אותו, עשה עליו שק קמח ומה לא… כמעט רצח אותו
Ljos
20 ינו 2019 14:55:32התגובה שלו מהונדסת לחלוטין והגיעה אחרי שהוא נכנס אל תוך התנועה של אמביד אחרי שהצליח להטעות אותו. לאמביד לא היה מה לעשות מרגע שקנה את ההטעייה.
בליגה שבה שחקן שמסתכל לא נכון אחרי דאנק יכול לקבל טכנית, הייתי חושב שיהיה איזה סעיף על טכנית לשחקן שמאיים ללכת מכות (ואכן, על פי ויקיפדיה, יש), גם אם הוא סתם גיבור צעצוע.
אשך טמיר המקורי
20 ינו 2019 15:56:48הצצתי עכשיו. אמביד בא לעלות לחסימה ואז ווסטברוק איבד ולכן לא עלה אלא המשיך בתנועה ולאמביד לא נותרה ברירה.
מהלך שכולו טעות ומקרה.
התגובה של ווסטברוק טיפוסית, הוא בכיין בלתי נלאה לשופטים ומחרחר ריב ידוע.
שחקן אחר היה מבין ישר שזה קרה בטעות, קם וממשיך כרגיל.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 ינו 2019 22:08:11בהחלט יתכן שאתה צודק אובייקטיבית, אבל אני לא בטוח שראסל יכול היה לדעת את זה בזמן אמת, יכול בהחלט להיות שהוא פשוט הרגיש שאמביד קפץ עליו כמו בפוטבול, ועוד מאחורה, ואז התגובה שלו טבעית. אני חושב שבסיטואציה כזו, השחקן התוקף יכול לצפות לקבל גג מאחורה, בטח משחקן כל כך גבוה, אבל שמישהו פשוט מתרסק עליך מאחור זה בהחלט עלול להפתיע ולעצבן.
אשך טמיר המקורי
20 ינו 2019 08:43:59קיירי בחיים לא יגיע ללייקרס.
אבל הוא יצא קטן – ברח מלברון רק כדי לעשות לברון.
בארקלי צודק.
ניר מועלם
20 ינו 2019 08:58:29הייתי בהלם מהידיעה שלך על אירווינג, קשה לי להאמין שהוא רוצה לשחק שוב עם לברון אבל בוא נחכה ונראה איך זה יתגלגל.
הוידאו של ראסל עם בנו היה נהדר. אילו ראסל היה קולע באחוזים כמו הבן שלו 🙂
הלייקרס
20 ינו 2019 09:01:59אפילו האגו של לברון יודע, שמתישהו הוא יצטרך להעביר את הלפיד למישהו אחר.
זה הדיל – תבוא ללייקרס, תבוא ל-LA והוליווד, תקבל את המפתחות להיות מס' 1 של הקבוצה מס' 1 (סליחה ניקס), עם כל הצעירים מסביב (או מי שיישאר). ואני לברון בתור חונך, שכנראה יישאר בקבוצה בתור איזה קארל מאלון המבוגר, שנותן מיכסה קבועה ויפה כל משחק.
עם כל האגו של לברון – עדיין זו הצעה מפתה מאוד, ומתישהו יימצא הסופר-סטאר שיילך על זה. קיירי, AD – שניהם מועמדים מצוינים. ויש רק מקום אחד פנוי.
גיא רוזן
20 ינו 2019 09:07:53אין לי מושג מה קיירי מתכנן.
אם הייתי צריך להמר, אז הניחוש שלי הוא שקיירי ממשיך בבוסטון.
.
דבר אחד שאפשר ללמוד מסיפור קיירי, זה שאין לנו מושג מכלום.
אנחנו לוקחים רסיסי מידע, ובונים מהם תאוריות, מציירים סיפורים
(כמו סיפור העם הידוע, "לברון הבריח את קיירי").
.
השורה התחתונה?
אני מבין שזה כיף לכתוב נרטיבים. אני מבין שזה משעמם בלי קצת "נרטיבים תאגידיים".
אבל צריך לזכור שבסופו של יום –
גם אם לפעמים הפנטזיה נושקת למציאות, זה לא יותר ממקרה "הגרגר של התרנגול העיוור שעונד שעון מקולקל…"
צביקה
20 ינו 2019 09:16:36קיירי ברח מקליבלנד בגלל דן גילברט, והטרייד שהיה אמור להביא במקומו את פול ג'ורג' + אריק בלדסו. מאותו רגע הוא נעלב עד עמקי נשמתו ולא רצה לחזור יותר, עד כדי איום בשביתה/ להיכנס ל"ניתוח" של עונה שלמה. דווקא לברון, ואת זה גם קיירי יודע, התנגד בחריפות לכל טרייד על קיירי, מה שהתחיל את הפירוק של קליבלנד.
אשך טמיר המקורי
20 ינו 2019 09:22:18את הטרייד הנ"ל לברון רקח וגילברט כנראה הגניב אותו לאוזניו.
גיא רוזן
20 ינו 2019 09:23:16דף המסרים של ה-"ללל" מלמד אחרת…
אשך טמיר המקורי
20 ינו 2019 09:20:52לברון הבריח את קיירי. זאת עובדה.
אם אתה מנסה לספר סיפור אחר, זה כבר הרבה יותר מנרטיב, זאת שלילת המציאות.
גיא רוזן
20 ינו 2019 09:24:14בבקשה צביקה –
מ.ש.ל
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
20 ינו 2019 22:58:53גיא אתה גדול
🙂
גיא רוזן
20 ינו 2019 09:28:16טמיר, משעשע השימוש שלך במילה "עובדה".
.
על מנת שהצהרה תהפוך לעובדה, צריך ש-
א. היא תהיה אובייקטיבית.
ב. אפשר יהיה לאמת אותה.
.
ב-2 הסעיפים את נכשל כישלון חרוץ.
.
אבל סחתיין על שינון דף המסרים…
אשך טמיר המקורי
20 ינו 2019 10:37:16מה חשבתי לעצמי… לנסות לעורר למציאות אוהד פיניקס… התכחשות למציאות היא התפתחות אבולוציונית אצלכם לצורך שרידה.
ולדי קוגן
20 ינו 2019 09:29:56אין סיכוי לדעתי שקיירי ילך ללייקרס, מה הקטע בזה? עם בוסטון אתה מתחרה על תארים כל שנה, לברון יגמר עוד שנתיים ואז מה?
אהבתי את התמונה של הכריש, עדיין פחות מכוער מלונזו
האווי לאסוף
20 ינו 2019 10:31:39מסכן ווסטברוק, נתקע בלי בייביסיטר לפני האימון. הילד מקסים, ועושה רושם שיש לו כפות ידיים של כדורסלן (ראבאק, בן שנה ואוחז ככה בכדור?). אבל נראה שהוא עובד באימונים לא רק עם אבא, ליפול הוא כנראה למד מניימאר.
ותודה רבה על המעורב
Dani din
20 ינו 2019 11:13:29הקבוצה האחרונה לפתוח עם 5 אולסטארס של שנה לפני היא בוסטון של 75 76. כלומר יותר מ 40 שנה!
Dani din
20 ינו 2019 11:44:12מקאדו וניקסון לא היו אולסטארים ב 80.
שגיא נאור
20 ינו 2019 11:27:50מצוין מנחם, תודה רבה.
רק אומר שבארקלי מביך אותי שצופה.
למר מנחם היקר
20 ינו 2019 11:32:38המתעמלת מ-UCLA, קייטלין אוהיישי, מאוד חמודה, אבל קצת פרופורציות: זו תחרות קולג'ים, ועוד 5 מתעמלות קיבלו שם 10. בכל מקרה התרגיל שלה נופח בטוויטר מעבר לכל פרופורציה, כי מבחינת דרגת קושי, הוא לא היה מעלה אותה אפילו לגמר האולימפי. רחוקה מאוד מהסטנדרטים העולמיים הגבוהים.
שגיא נאור
20 ינו 2019 11:42:05תודה על הפרופורציות, יש לך מושג למה זה עשה כזה הייפ מטורף?
למר מנחם היקר
20 ינו 2019 11:58:13כי זה UCLA… הסטודנטים מתים עליה ועשו ממנה אייטם ויראלי בכל אמריקה.
וכי יש לה סיפור חיים ספורטיבי מאלף ומעורר הערצה. היא היתה אפילו בלוול של סימון ביילס בתחילת הדרך, עד שחטפה מכל הכיוונים. בהארץ יש על זה כתבה מצוינת:
https://www.haaretz.co.il/sport/other/.premium-1.6846618
אדי
20 ינו 2019 11:56:59כל החמישיה של אטלנטה נבחרה לאולסטר בעונת 2014-15, ולא רק זה, הם עלו במשחק האולסטר חמישתם ביחד לשחק…
Smiley
20 ינו 2019 12:02:23נבחרו רק ארבעה: מילסאפ, הורפורד, טיג וקורבר. דמארה קרול לא נבחר
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_NBA_All-Star_Game
Smiley
20 ינו 2019 12:01:00דווקא הפעם אני מסכים עם בארקלי על הביקורת שמעביר על קיירי.
מנהיגות לוקחים ולא מדברים עליה. כמו שנאמר, שנה שעברה ה"צעירים" האלו הגיעו עד למשחק 7 בגמר המזרח (בלי שני הכוכבים שהיו אמורים להיות שם, קיירי והייוורד). קיירי קצת התבלבל (בכל זאת… העולם שטוח, לא…).
קיירי שחקן מדהים, יכולות התקפיות יוצאות דופן אבל כנראה שמנהיג הוא לא (וזה עדיין לא גורע מיכלתיו הכדורסלניות). קיירי היה צריך את לברון כדי להתפתח כשחקן. לפני זה הוא היה שחקן סופר מוכשר, אבל יותר קרוב להיות מונטה אליס מאשר איפה שהוא היום (אולי אפשר לומר שלברון הציל את הקריירה שלו… אם כי אני חושב שקיירי מוכשר מדי ובסופו של דבר היה מצליח לסחוב קבוצה לבדו).
בקשר לקיץ… קיירי לדעתי יודע שהסיכוי הכי טוב שלו זה בוסטון. אין עוד קבוצה עם כל כך הרבה כישרון וסגל כזה שהם מועמדים לאליפות. לאיפה שהוא לא ילך (ניקס, נטס, קליפרס, לייקרס…) זה הכל לבחור במעמד על חשבון סגל מוכן (אלא אם כן דוראנט והוא נוחתים באותה הקבוצה).
כל המקרה הזה לימד את קיירי צניעות מהי
צביקה
20 ינו 2019 12:47:22נכון, אבל קיירי יודע שהוא השחקן הכי מלהיב בליגה (או סטף – שאלה פתוחה). קיירי זה האיש שאוהדים יבואו לראות, לפני כל אחד אחר, ואחרי שתיגמר תקופת לברון, סטף ודוראנט, הוא יישאר שם לבד בפיסגה (אולי גם לוקה, אבל קיירי לוקח, עם כל הכבוד). זה שווה המון.
Mbk
20 ינו 2019 16:16:44תודה מנחם
מעורב פגז
נהניתי מאוד מההיי לייטס של ווילאמסון בהחלט נראה כמו שחקן שיהיה בינגו לכל קבוצה שתבחר בו
מנחם לס
20 ינו 2019 17:08:58תודה לכולם
תומר השני
20 ינו 2019 18:23:12תודה מנחם מעורב משובח . לגבי קיירי אני חושב שאם לא ישאר בבוסטון אז הקבוצה היא הניקס ולא הלייקרס
מתן יעקובי
20 ינו 2019 22:14:58יופי של כתבה מנחם ממש נהנה לקרוא את המאמרים שלך
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
20 ינו 2019 23:01:26קצת באיחור – תודה מנחם.