שתי הקבוצות הטובות ביותר היום בליגה הן טורונטו ומילווקי. מי מהן טובה יותר?
אני לא יודע מה יהיה כשדמרכוס קאזינס יחזור. ייתכן שהווריורס תתחיל לשחק טוב יותר, כמו פעם, אבל נכון להיום, לו היתה סידרה 4 מ-7 עם יתרון בית לטורונטו או מילווקי (שהיה המקרה אילו האליפות התחילה היום), אני מאמין שגם טורונטו וגם מילווקי היו מנצחות 3-4.
*
אבל מי היתה מנצחת ביניהן?
אני מאמין שגם לפילדלפיה וגם לבוסטון אין מה לחפש העונה בגמר המזרח. היחידה שמסוגלת לדגדג את טורונטו או מילווקי היא אינדיאנה.
גם פילדלפיה וגם בוסטון חייבות להחליף את מאמניהם.
בפילדלפיה ברט בראון מאמן ללא ראייה ברורה כיצד לשלב את אמביד עם סימונס, והגיע הזמן לעשות טרייד ולהביא פוינט גארד מעולה, ולהזיז את סימונס לפינה, משם הוא יחדור לסל או ייכנס לריבאונדים ועלי-הופים כי בתור פוינט גארד הוא לא יותר מבזבוז אחד גדול.
גם בסלטיקס האפשרות היחידה לאחת מאכזבות העונה – בוסטון – היא לפטר את מאמנה בראד סטיבנס, שאני טוען כבר שנתיים שהוא מאמן מכללות מצויין אבל בבוסטון הוא לא מצליח להשתלט על העניינים, ועכשיו הבעייה עם קיירי אירוינג התחילה לפגוע בגרעין הקבוצה (קראו מחר ב'מעורב').
אז נעזוב את השתיים לדיון בזמן אחר ונעבור לטורונטו ומילווקי:
המזרח
TEAM | W | L | PCT | GB | HOME | ROAD | CONF | PF | PA | DIFF | L-10 | STRK |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
33 | 12 | .73 | – | 18 – 4 | 15 – 8 | 22 – 7 | 5128 | 4881 | +247 | 8-2 | 5 | |
30 | 12 | .71 | 1.5 | 19 – 4 | 11 – 8 | 20 – 7 | 4940 | 4548 | +392 | 8-2 | 1 | |
28 | 14 | .67 | 3.5 | 14 – 5 | 14 – 9 | 22 – 7 | 4554 | 4332 | +222 | 8-2 | 1 | |
28 | 16 | .64 | 4.5 | 18 – 4 | 10 – 12 | 19 – 13 | 5042 | 4952 | +90 | 6-4 | 1 | |
25 | 18 | .58 | 7 | 15 – 5 | 10 – 13 | 17 – 10 | 4803 | 4543 | +260 | 5-5 | 3 |
המערב
TEAM | W | L | PCT | GB | HOME | ROAD | CONF | PF | PA | DIFF | L-10 | STRK |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
29 | 13 | .69 | – | 18 – 3 | 11 – 10 | 18 – 8 | 4638 | 4431 | +207 | 8-2 | 1 | |
29 | 14 | .67 | 0.5 | 17 – 6 | 12 – 8 | 17 – 10 | 5049 | 4804 | +245 | 7-3 | 4 | |
26 | 16 | .62 | 3 | 14 – 6 | 12 – 10 | 16 – 13 | 4737 | 4510 | +227 | 5-5 | 1 | |
25 | 18 | .58 | 4.5 | 16 – 6 | 9 – 12 | 16 – 12 | 4787 | 4695 | +92 | 7-3 | 1 |
*
לטורונטו ומילווקי יש את הרקורדים הטובים ביותר בליגה לא בגלל שהן משחקות במזרח אלא בגלל שהן, היום, שתי הקבוצות החזקות בליגה.
אז מי מהשתיים טובה יותר?
בראשי הויכוח יכול להצטמצם למי טוב יותר, קוואי לינארד מטורונטו עם טורנטו, או ג'יאניס אנטטוקנמפו ממילווקי, עם מילווקי. לא בדיוק 'מי טוב יותר' אלא מי תורם יותר לקבוצתו בפגישה 'ראש לראש'.
שניהם שחקנים שונים. לינארד הוא שחקן שאפילו פצצת אטום לא תוציא אותו משלוותו. אפילו לחייך הוא לא מסוגל. הוא אותו לינארד באש ובמים.
תראו אותו כשהוא מתבקש לחייך…
Here’s Kawhi Leonard doing whatever the robotic equivalent of laughing is. pic.twitter.com/2ZzHM0B7nY
— Faizal Khamisa (@SNFaizalKhamisa) September 24, 2018
הוא השחקן הקר רוח ביותר בליגה. אתה לא יכול לבקש ממנו למהר יותר; אתה לא יכול לבקש ממנו להאט. אתה לא יכול לומר לו לשחק ביותר אמוציה, ואתה לא יכול לומר לו לשחק ביותר רגיעה.
הוא תמיד אותו דבר: הוא תמיד מצויין. הוא תמיד בשליטה בעצמו ובמצב. הוא לא תלוי באף אחד מלבד בעצמו.
ג'יאניס, מנגד, הוא שחקן מסוג "אני בפנים שלך". IN YOUR FACE. מה שתנסה לעשות, אני אנסה טוב יותר. לכן מילווקי משחקת עם SPACING שפעם עשו למייקל ג'ורדן וזה "הגריק פריק נגד כל מה שתשימו נגדי".
עם לינארד זה יותר חלק מהשלם. עם ג'יאניס זה יותר "אני, ומוטב שהשלם יסתגל אלי".
הוא – ג'יאניס -התחיל גם לקלוע מה-3 (יכולת שלמייקל לא היתה עד לשנת סיום הקריירה עם הבולס), ועתה הוא מסוכן גם מרחוק וכמובן שגם מקרוב כי הוא והטבעת הם תאומים. הוא לא מייקל בשום פנים ואופן – אף אחד הוא לא מייקל – אבל כשמילווקי עושה SPACING עבורו הוא הפך לשחקן מסוכן ביותר (אבל כשמדברים על טרייז, אז לינארד טוב ממנו מדאונטאון)
אז מה דעתי? אני מאמין שלינארד, שהוא חלק אינטגרלי ממשחק טורונטו, עושה ממנה טובה יותר ממילווקי, שג'יאניס עושה ממנה קבוצה התלוייה בו באופן כמעט מחלט. ג'יאניס הוא השחקן האישי הטוב (במקצת) מהשניים. אבל לינארד הוא השחקן הקבוצתי הטוב (במקצת) מהשניים. TAKE YOUR CHOICE!
המשחק מחר של טורונטו בבוסטון הוא חשוב ביותר. אם טורונטו מנקה את בוסטון בביתה, טורונטו היא המזרחית מס' 1 שלי, ומוטב שאת סטיבנס ישלחו חזרה לבאטלר.
לידיעת הציבור
15 ינו 2019 19:51:12The "CIA" is conspiring to "assassin" Marina Louise Bukowski
avihai
15 ינו 2019 19:56:53מאמין שמילווקי טובה יותר ומוכנה להתפוצץ, עם מלא כישרון צעיר שסוף-סוף מנוצל כראוי. לטורונטו יש את קאווי, אבל קייל לאורי הוא צ'וקר סדרתי, ואני לא סומך עליו בפלייאוף.
בוסטון מאכזבת אותי מאוד. ציפיתי שהעונה הם יתחברו, ישלבו הווה עם עתיד וידרסו את המזרח, שיש בו 5 קבוצות טובות בלחץ.
עוד הערה – עד שלא קורה משהו מיוחד באמת, אף אחד לא יכול להתמודד עם הווריורס – בטח עם איך שסטף משחק.
יש כוכבי עונה סדירה, אבל בפלייאוף 3 הגדולים של הליגה(קרי, לברון, דוראנט) תמיד מתעלים, וכרגע אין סיבה זה ישתנה העונה.
דקסטר
15 ינו 2019 20:20:29הקבוצות הכי טובות בליגה הן
הווריוס
אוקלהומה
יוסטון
בוסטון
לטורונטו ומילווקי אין צאנס בפלייאוף מולן.
העונה הרגילה היא אחיזת עיניים בה קבוצה כמו דנבר מוליכה את המערב
שחר
15 ינו 2019 20:39:12מסכים שיש הבדל בין העונה הרגילה לפלייאוף, אם הפלייאוף היה עכשיו אז:
במערב: ווריורס, לייקרס(בסגל בריא), יוסטון(בסגל בריא), אפשרות להפתעה והגעה לגמר המזרח:ספרס, אוק' ואולי דנבר(סיכוי יותר נמוך)
במזרח: טורונטו (תלוי קצת בלאורי), מילווקי(חסר קצת נסיון פלייאוף), בוסטון (אם ימצו 70% מהפוטנציאל ולא 40% כמו עכשיו, אז יהיה קשה מולם), אנדיאנה סוס שחור. פילי, סיבוב שני בלבד, אין להם אופי וגיבוש ליותר מזה, גם לא יגיעו למשחק שביעי.
בגמר, ווריורס מול טורונטו גם בלי קזינס זה 5-6 משחקים לגולדן
חרש עץ
15 ינו 2019 21:30:37גולדן
בוסטון
באקס
דנבר
ספרס
אוק
יוסטון
טורנטו
פילי
לייקרס
קליפרס
לדעתי הכי אלו הכי טובות בליגה
מנחם לס
15 ינו 2019 23:43:05דקסטר, היה עדיף שתתרכז במכבי חיפה כי ב-NBA אתה רפה הבנה מין המניין.
ולדי קוגן
15 ינו 2019 20:32:50נצטרך לחכות ולראות מה מילווקי תיתן בפלייאוף, לדעתי טורונטו מעליהם בקטע הזה. לדעתי גם בוסטון תתאושש ותשתפר בהמשך העונה ותדבר חזק. מזל שיש במזרח תחרות בצמרת, כי מהאמצע ומטה זה פשוט בושה מה שהולך שם
Benjo
15 ינו 2019 20:33:19מנחם תודה רבה.
שאלה קשה. שתי קבוצות באמת מעולות כי שתיהן זה לא רק הכוכבים אלא גם הצוות המשלים ומה שמעניין זה שלא רק בחמישיה אלא גם בעומק הספסל.
במילווקי זה מידלטון ברוגדון לופז ובלדסו שהם כולם שחקני NBA טובים. לא אולסטארים אבל טובים. ועם ספסל לא רע בכלל היל אליאסובה סנל וטון מייקר.
טורונטו עם לאורי – אולסטאר וסיאקם איבקה וגרין שכולם שחקנים טובים מאוד ע וספסל עם עומק בלתי רגיל וולנציונס (נניח שהוא ספסל כרגע) לאור הפציעה אנובי דילון וורייט מונרו ופאול.. פשוט עומק מצוין וחלקם בעלי פוטנציאל להיות סטארטר בקבוצה אחרת. למילווקי יש יתרון די ברור בעייני בעמדת המאמן ולדעתי גם השיטה. יחד עם זאת ולמרות הכל אם אני חייב לבחור אז אני בוחר (בקושי) בטורונטו. בזכות הרובוט אבל גם בגלל לאורי (מושמץ בצדק חלקי מאוד) אבל בעיקר בזכות סיאקם שבעייני הוא אחד השחקנים היחידים שבמצ'אפ יכולים לעשות משהו מול יאניס.
מתן יעקובי
15 ינו 2019 20:37:17מנחם ממש נהניתי לקרוא את המאמר ואתה צודק שצריך להחליף את המאמנים אבל השילוב של אמביד וסימונס לפי דעתי לא יכול בכלל לעבוד כי שניהם רוצים להנהיג את הקבוצה לבד וזה לא עוזר להם זה רק פוגע ולגבי בוסטון בראד חייב להבין שקיירי הוא סופר סטאר הוא זה שצריך לבנות סביבו קבוצה ולתת לטייטום כדור אחרון או יותר נכון לתת לו את ההנהגה זה לא כראוי וזה לא צודק בכלל וזה רק יהרוס אותם
שחר
15 ינו 2019 20:43:11כתבה מעניינת, כמו הרבה כתבות באתר, תודה
נסיון פלייאוף הוא חשוב, קוואי וגרין יביאו את זה לטורונטו, כאשר למילווקי יש פחות.
סיכוי להפתעה והגעה לגמר המזרח: בוסטון אם ישתפרו ואנדיאנה.
במערב, אם הווריורס רוצים, הם מנצחים כל סדרה שם ב 5 משחקים, כרגע הם לא משקיעים בהגנה. הליגה גם לא רוצה יותר תחרותיות לפחות בעונה הסדירה, אז לא חושב שהם יעלו הילוך לפני הפלייאוף. התחרות היחידה לווריורס זה הלברונים בסגל מלא ורצוי עם חיזוק, או יוסטון בסגל מלא.
גולדן מנצחת את טורונטו או מילווקי ב 5 משחקים (אולי 6 מול טורונטו)
חרש עץ
15 ינו 2019 21:25:43לברונים? זה מה שאתה יכול לומר על תחרות ללוחמים? סוויפ מהדהד זה כל משחד 20 שהם יושנים הפרש אהבתי את התוספת שלך בסגל מלא. לונזו ינעל את קרי וימטיר עליו. אינגראהם יראה לדוראנט מי היורש . מגי יחגוג על קאזינס והקינג יקלע 40 נק.
ברוך רובין
15 ינו 2019 22:16:45תוסיף את דיוויס לקבוצה, תביא צלף שלושות כמו רדיק תחליף את המאמן ואנחנו קוטנדרים חחח
האמת פרט ליוסטון בסגל מלא עם הארדן בכושר הזה, אני לא רואה קבוצה שבכלל מצליחה להאט את הלוחמים בפלייאוף מהמערב במזרח רק מילווקי וטורנטו יכולים לקחת אותה ל6-7 משחקים.
.
לצערי בפלייאוף הלוחמים יעלו הילוך שלאף קבוצה בליגה אין יכולת להתמודד איתם בטח שקאזינס יחליף את לוני.
Benjo
16 ינו 2019 00:27:12תגובה סבבה אבל תרשום לגבי בוסטון:
כל העונה הזאת היא סתם בזבוז של זמן. בוסטון בגמר המזרח כבר מזמן (הכושר שלהם עכשיו זה סתם . עזוב אל תתיחחס לזה בכלל)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 ינו 2019 20:54:08שאלה טובה מנחם.
לדעתי כל השלוש מאוזנות למדי, לפחות כרגע:
טורונטו – יתרונות – הניסיון של קוואי וגרין, וצוות מסייע מצוין. חסרונות – הרקורד של לאורי, מאמן חסר ניסיון.
מילווקי – יתרונות – אין אפשרות מעשית לעצור את יאניס. בודנהולצר. חסרונות – לא סומך על בלדסו, וסך הכשרון שם פחות מזה של התחרות לדעתי.
בוסטון – הסגל הכי עמוק, מוכשר ולמעשה גם מנוסה. חסרונות – משהו לא כל כך עובד שם לאחרונה, אבל אם יתחברו בפלייאוף הם יכולים ללכת עד הסוף.
אינדי רמה אחת מתחת, פילי שתי רמות מתחת.
אבי טרכטמן
15 ינו 2019 21:05:11האיש שקוואי הכי מזכיר לי הוא קובי. זה עניין אסתטי נטו, קובי היה מגדולי האסתטיקנים של המשחק, וכמוהו כיום גם קוואי. הם מכדררים באופן די דומה, וזורקים באופן די דומה זריקות אייסוליישון די דומות (נכון, קאווי זורק יותר מהשלוש, אבל זה גם בגלל שהמשחק השתנה).
מה ההבדל?
1. קאווי אולי רוצה למסור לפעמים, אבל לא כל כך יודע. קובי לעומתו בהחלט ידע למסור, אבל המון פעמים לא רצה.
2. קאווי הוא שחקן הגנה טוב יותר. אמנם בשיאו, קובי היה מטובי השומרים בליגה, אבל נדמה לי שקאווי בכל זאת נמצא צעד מעל
3. גם אם סגנון המשחק שלהם דומה מאד (מאד מאד), האופי שלהם שונה. שניהם אמנם עובדים קשה מאד, אבל קובי מוחצן בעוד קאווי הוא גדול האינטרוורטים של הליגה.
וכל זה בשביל להגיד – את קובי מאד אהבתי, אולי גם בגלל המוחצנות שלו. את קאווי אני לכאורה אוהב כי אני מאד אוהב אסתטיקנים (ולכן סטף הוא השחקן האהוב עליי היום, את קאווי מאד אהבתי עד השנה שעברה, אבל ההתנהלות שלו ב 2017 היתה לדעתי אחת הבושות הגדולות בתולדות הליגה), אבל הוא סובל ממשהו שקובי סבל ממנו אבל עם הבדל עצום ביחסי הציבור – הוא אגואיסט מהתחת.
הוא היה אגואיסט מהתחת בקבוצה הכי מכוערת (אם כי מאד יעילה) של סן אנטוניו בעשרים השנים האחרונות (זאת של 2016), הוא היה אגואיסט מהתחת כשהוא לא שיחק בכלל ב 2017, וגם בטורונטו, קבוצה מצוינת שנעה מצוין בלעדיו, הוא עדיין אגואיסט מהתחת.
אז אמנם בליגה שמקדשת את הבידודים, קאווי הוא סופרסטאר, וזה נכון – הוא חזק, הוא מגיע לכל מקום שהוא רוצה והוא קולע באחוזים מצוינים ובאופן מאד מאד אסתטי. אבל זה לא משנה את העובדה שהוא אגואיסט מהתחת. ושגרוע מכך – בניגוד לקובי שהיה גם אגואיסט מהתחת אבל לפעמים היו לו מסירות אל-לה סטיב נאש, לקאווי לעולם לא היו, ולעולם לא יהיו כאלה.
ולכן, יאניס הוא אולי שחקן אסתטי פחות (אבל האקספלוסיביות שלו בהחלט הופכת אותו לנעים לצפייה) אבל אני אף פעם לא חשבתי שהוא אגואיסט מהתחת או אפילו קרוב לזה. הוא לא רק אוהב למסור יותר מאשר קאווי, הוא גם יודע למסור הרבה יותר טוב מאשר קאווי. הוא לא זורק כמו קאווי, קשה לו לפעמים במגרשים סגורים, הרבה יותר מאשר קוואי והוא בטוח פחות אסתטי מקאווי, אבל הוא שחקן קבוצתי טוב יותר, ובהרבה.
.
חרש עץ
15 ינו 2019 21:22:21הדבר היחיד שדומה בין קאווי לקובי זה צבע העור. קאווי רובוט מונוטוני שאתה נרדם מלראות אותו. ממבה זה אחד שקונים כרטיס עבורו.
אלי לס
16 ינו 2019 00:04:30ניתוח מעניין
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 ינו 2019 01:27:03תגובה מצויינת.
בגדול אני מסכים איתך, לא יודע אם אגואיסט זו המילה – אבל בהחלט סוליסט, מעדיף בידודים שסומך על עצמו ומעדיף לקלוע על למסור.
אוסיף שלדעתי הוא מסתכל יותר גבוה מקובי, על מייקל עצמו, וגם מזכיר אותו בכלל, ובידיו הענקיות בפרט.
ואחרון חביב – שהוא פחות טוב ממייקל ומפספס יותר ממנו, ולכן לא בטוח שסגנון המשחק הזה אכן מיטבי עבור הקבוצה שלו – עדיף היה שיהיה מעט יותר קבוצתי ומוסר.
Dor
15 ינו 2019 21:09:32הספסל הוא ההבדל מנחם. לראפטורס (ולסלטיקס ולקליפרס) יש עומק שמהווה יתרון בוודאי בסדרה. הראפטורס יקחו לדעתי את הבאקס ויפסידו (אם בכלל) רק לבוסטון. קאווי וגם גרין, מעבר ליכולת וההגנה הנהדרת מספקים גם אופי וניסיון פלייאוף משמעותי. מילווקי צריכים עוד שנה או שתיים כדי להגיע לרמות האלה
חרש עץ
15 ינו 2019 21:19:52גולדן מנגבים את טורנטו ומילווקי גם בלי קאזינס גם היום בסוויפ גנטלמני.
לדעתי מילווקי טובה יותר. למה? בטורנטו משחק קייל לאורי שלידו דרוזן זה אייס מן בקלאץ. ראיתי מעט מאד טורנטו העונה אבל בכל מה שראיתי הוא חרבן כפרומו לפלייאוף. יש להם עוד נחנק סדרתי jv. עכשיו קאווי יראה הגנה אחרת בפלייאוף לiso שלו במאני טיים. אז אתה נשאר עם סיאקם ואיבאקה שיקחו לך את גביע המזרח שיהיה בהצלחה. טורנטו לדעתי חלשה אפילו יותר מפילי פשוט לנו יש מאמן שגומר אותנו.
הבאקס גם יש להם את בלדסו שהולך לחרבן חזק בפלייאוף אבל יאניס וכתלטיות וההגנה שלהם יקחו את זה על הקשקש.
הכסף שלי במזרח הוא על בוסטון. אל תתנו למשבר אמצע עונה סדירה לבלבל.
אם פילי יעיפו את בראון ויביאו את בלאט ועוד איסה מירוטיץ כזה הייתי שם עליהם כסף לכתר המזרח. על הנייר פילי הקבוצה הטובה במזרח אחרי בוסטון בעיקר בגלל הספסל של בוסטון.
הייט אשברי
15 ינו 2019 21:26:43הראפטורס הם הטובים במזרח . הם קיבלו פוש רציני עם הגעת קוואי והעליה המטאורית ביכולתו של סיאקם .
הסלטיקס בירידה – ואין להם שחקן דומיננטי שיסחוב אותם .
הבאקס – טובים לעונה הרגילה. הפטנט של הפריק פלוס חבורת צלפים מבחוץ לא יעבוד בפלייאוף , כשההגנות מתהדקות.
פילי ואינדי – בכלל לא צריכות להיות בדיון .
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 ינו 2019 01:28:34קוראים לו קיירי אירווינג
האווי לאסוף
15 ינו 2019 21:47:18מבין השתיים, אני חושב שטורונטו לוקחת, היא קבוצה שלמה יותר, עם ספסל טוב ומאוזן. משהו כמו 4:2, אבל זה בהנחה שהיא נפטרת ממוד הפלייאוף שלה…
בליגה? לדעתי הוורירס עדיין נומרו אונו
רפיקי
15 ינו 2019 22:30:49השאלה הזאת מתחלקת לשתיים
בפוטנציאל- בוסטון בפער
בפועל-טורנטו
ושניהן לא מדגדגות את הלוחמים בכושר טוב
Berch
15 ינו 2019 22:33:06לא נעים לי להגיד אבל
טרענטה יעופו סיבוב ראשון, בזכות המסורת.
מילVוקי יעופו סיבוב שני, כי ההגנות בפלייאוף קשוחות יותר.
מישהו עוד מהמר על פוטו פיניש מטורף של וושינגטון ?
אסף
15 ינו 2019 22:37:27אינדיאנה כסוס שחור ומפתיע תופס ברץ'???
אסף
15 ינו 2019 22:36:17לטורונטו כמו שכתבו השאר יש עומק מרשים ואת קאווי בעונה עצומה , מאמין שהגיע הזמן לשנות את מוד הפלייאוף שלה, יאללה שיהיה טורנטו אלופת המזרח וגם לדעתי הם ייפגשו בגמר אזורי את הסלטיקס על אף הצליעה עד כה ולא מילווקי…
מנחם לס
15 ינו 2019 23:46:09תודה מתן
שחר התל אביבי
16 ינו 2019 00:09:09הסגל של הלייקרס בפלייאוף אמור לכלול את: לברון, קוזמה, רונדו, מגי, ועוד שחקן חמישיה איכותי (לא סופרסטאר) שהם יביאו אני מאמין במהלך העונה. זה לא פחות טוב מיוסטון עם הארדן, קפלה, פול(אולי), גורדון וטאקר.
אני מסכים שהלוחמים אם ישקיעו ינצחו במשהו כמו 5 משחקים את שתיהן.
אם הלייקרס רוצים להיות תחרות אמיתית לגולדן, ההבדל הוא להביא את דייויס פלוס נניח הולידיי, תמורת מי שצריך. לברון ודייויס עם קוזמה ורונדו, זה הרבה יותר ממה שהיה בקליבלנד בשנה שעברה.
מסכים שהלוחמים יעלו הילוך בפלייאוף. על מילווקי זה 4-5 משחקים, על טורונטו זה 5-6
שחר התל אביבי
16 ינו 2019 00:09:51זו תגובה ל 7.1 ו7.11
גולן
16 ינו 2019 00:26:05המאמן של בוסטון בסדר גמור. כל שנה מתקדמים שם שלב, הם מאוד מאומנים ויש להם עומק מטורף,
כל עוד קיירי בריא, הם יגיעו לגמר המזרח, אל תדאג להם.
טורנטו עדיפים על מילווקי בגלל קוואי, הספסל, והניסיון שלהם.
הלוחמים עדיפים, הם פשוט לא מבזבזים אנרגיה על העונה הסדירה, אבל יש אצלם "עייפות החומר", כנראה שאחרי יותר מדי זמן ביחד מתחילים לריב
גיא רוזן
16 ינו 2019 06:15:35כיום, חד משמעית מלווקי.
האם הם יצליחו לשמור על אותה יכולת גם בהגנה, וגם בהתקפה, עת יגיע הפלייאוף?
אני מנחש שכן.
בוסטון וטורונטו, הן מציגות יכולת דומה מאוד, גם בהגנה, וגם בהתקפה, והם צמודות, צמודת, מאחורי מילווקי (מבחינת יכולת).
.
אני חושב שהדיון יהפוך לאקטואלי יותר, רגע אחרי הדד ליין.
טורונטו, מילווקי, ובוסטון, כולן עלולות לעשות שינויים עד הדד ליין, ואז כל דיון שהיה קודם לכן, מאבד מהרלוונטיות שלו.
דביר
16 ינו 2019 07:49:25למייקל לא הייתה קליעה?
ליאניס יש קליעה?
לא יודע כמה אחוזים מ3 יש לו העונה אני מהמר שלא יותר מ20%
אשך טמיר המקורי
16 ינו 2019 08:29:49הקבוצה הטובה במזרח היא בוסטון.
היא תגיע לגמר ותנצח שם את גולדן.
עונה רגילה זה סתם מריחת זמן.
ח
16 ינו 2019 09:17:03לטובת הליגה השאלה מי תעשה הכי צרות לגולדן סטייט בגמר (הכל יחסי)
בטח לא מילווקי – בודנהולצר משחק על הקצה בשיטה שלו ומפקיר את ה-3, וזה מרשם לתבוסות מוחצות נגד אנשים שיודעים לקלוע
אינדיאנה לא באמת שם ולא תהיה שם
לטורונטו פשוט אין בק-קורט לפלייאוף. לאורי ידוע כנחנק, וימיו הגדולים של דני גרין מאחוריו. אם היו הולכים על באטלר למשל, סיפור אחר. הם לא
פילדלפיה על הנייר הכי סטאר-פאוור, סימונס זה צרה לכל מאצ'-אפ, רדיק קלע אוטומט, באטלר כוכב, אמביד סופרסטאר, וביחד הם גם יכולים לתת הגנה מדהימה. הבעיה שהכל על הנייר, זו קבוצה שהיא לא קבוצה בכלל, עם המאמן הכי גרוע בליגה ביי פאר
נשארה רק בוסטון, שיודעת שהסיכרוי היחיד, היחיד!, לעשות קצת אבק נגד ג"ס זה קודם כל הגנה רצח, כל פוזשן, להרוג להם את הרצון לחיות, שכולם יהיו מרכוס סמארט ויתקעו ציפורניים. ואז גם לתת לכישרון שיש לקיירי וטייטום לנסות לעשות משהו, והגארדן. וגם ביג-מן רציני עדיין חסר שם.
לבוסטון יש התחלה של משהו שיכול לתת פייט, היא היחידה. אבל המטלה שיש על הכתפיים של איינג' וסטיבנס עצומה, גם לעשות טריידים סופסוף (יותר מדי דורכים שם על הרגליים האחד על השני, צריך איזה דראמונד מתחת לסל, צריך לסדר היררכיה ברורה), ולסדר את העניין עם האגו של קיירי. המפתח הוא קיירי וזה בעצם מה שהוא רצה. הוא כוכב ההצגה.