ההחתמות שחייבות לקרות / יובל עוז

ההחתמות שחייבות לקרות

בכל אוף-סיזון או טרייד דד-ליין מגיע איזה פרשן סוג ב' וזורק כל מיני טריידים הזויים לאוויר העולם. בדרך כלל אני נמנע מלהיות הפרשן הזה, אבל כשמתחיל החיפוש עבור כל תירוץ כדי לא ללמוד למבחנים והגעגועים ל-NBA מתחילים לגבור, אני מוצא את עצמי מתחיל לחבר שחקנים לקבוצות, וטרנים לקונטנדריות, אול-סטארים בפוטנציה לסיטואציות מושלמות, וברגע שמתחילים, קשה מאוד להפסיק. רגע לפני הדראפט ושנייה לפני שהפרי-אייג'נסי מתחיל והאוף-סיזון באמת נפתחת, הנה ההחתמות שחייבות לקרות בקיץ הקרוב.

 

תמונהלא, כריס פול ודווייט האוורד לא יהיו ברשימה הזו

חוזה קלדרון לשיקאגו בולס

קלדרון הספרדי סיים העונה את החוזה הלא זול שלו (11 מיליון לעונה) והילד כבר בן 32. זה לא הזמן עבורו לרדוף אחרי כסף גדול בקבוצות בינוניות כמו שבהן שיחק כל הקריירה, אלא זה הזמן לרדוף אחרי הטבעת. קלדרון הוא רכז שמביא אחלה סט של כישורים לשולחן. מדובר באחד המוסרים הטובים בליגה (ממוצע קריירה של 7.2 אס') ואחד מקלעי השלוש הטובים שיש בשוק (40% לאורך הקריירה, 46% בעונה החולפת).

תקרת השכר של שיקאגו מפוצצת עם החוזים הגדולים של דרק רוז, קרלוס בוזר, לואל דנג וקרלוס בוזר, ובנוסף, יש את הארכת החוזה של טאג' גיבסון שנכנסת לפעולה בעונה הבאה. מצד שני, ריפ המילטון כנראה יעזוב ותמיד יש את הסיכוי שכפתור האמנסטי של קרלוס בוזר יילחץ ו-32 מיליון הדולרים שהוא צפוי להרוויח בשנתיים הקרובות יעלמו מהספרים, אבל זה קלוש, ובסופו של דבר, לשיקאגו אין יותר מדי אופציות בפרי-אייג'נסי. מה שכן, הם יכולים להציע חוזי מינימום לוטרנים ואת המיני-מיד-לבל-אקספנשן, שזה משהו כמו 9 מיליון דולר לשלוש עונות.

החוזה הזה הוא בדיוק מה שקלדרון צריך, חוזה שהוא גם ארוך טווח (יחסית לגילו) ולא חוזה מינימום. אבל מעבר להתאמה הפיננסית, ישנה גם התאמה מקצועית פנטסטית בין הבולס לקלדרון. אם יוחתם, הספרדי יהיה גרסא זולה יותר, טובה יותר וסביר להניח שגם בריאה יותר מקירק היינריך. קלדרון יוכל לפתוח לצד דרק רוז וכך להוריד את עול הולכת הכדור מה-MVP לשעבר (ואולי גם לעודד מעבר מבורך של רוז לעמדת השוטינג גארד), וכמובן, הדובדבן שבקצפת, הוא מסוגל לקלוע שלשות, משהו שאף אחד מתושבי אילינוי לא מסוגל לעשות. גר פורמן, למה אתה מחכה?

 

תמונהאולי הרכז הכי אנדר-רייטד בליגה. קלדרון

ג'וש סמית' לסן אנטוניו ספרס

התסריט הזה הוא קצת יותר תלוש מהמציאות. הספרס ידועים כפרנצ'ייז שלא אוהב החתמות גדולות. אר.סי ביופורד אוהב לדוג את הכוכבים שלו בדראפט, גרג פופוביץ' אוהב לעצב אותם בדמותו, ולראיה, ההחתמה הכי קרובה של הספרס לאול-סטאר שלא מתוך הקבוצה בעשור האחרון הייתה טרייסי מקגריידי לפני הפלייאוף האחרון. עם זאת, בקיץ הקרוב אולי כדאי לספרס לעשות שינוי בסטייט אוף מיינד שלהם.

החוזה של מאנו ג'ינובילי (14 מליון לעונה) מסתיים בקיץ, ובמידה והארגנטינאי לא יחליט לפרוש, הספרס יוכלו להחתים אותו מחדש בכסף קטן לאור התפקיד המצטמק שלו וגילו המתקדם. מעבר לכך, המשימות של הספרס בקיץ יהיו להשאיר את טיאגו ספליטר וגארי ניל (שביחד צפויים להרוויח 6 מליון בעונה הבאה). דחואן בלייר צפוי לעזוב וכך הספרס נשארים, בהערכה גסה, עם בערך 10 מליון דולר מתחת לתקרה. ביופורד יצטרך להיות קצת יצירתי וקצת הרפתקני בשביל לבצע מהלך שכזה, אבל הוא יוכל להחתים את סמית', אולי הפרי-אייג'נט הכי מוכשר השנה שהוא לא כריס פול או דווייט האוורד.

סמית', בגיל 28, מתקרב בצעדי ענק לנקודת האל-חזור בה הפוטנציאל האדיר שלו ישאר בגדר פוטנציאל לא ממומש, וכדי לממש אותו, הוא צריך להגיע לסיטואציה הנכונה. סמית' יכול להרוויח חוזה מקסימום בקבוצה כמו קליבלנד או בחזרה באטלנטה ולהמשיך להטיח זריקות לא קשורות מקשת השלוש, אבל זה לא מה שצריך להניע אותו, מה שצריך להניע אותו זה המקום הנכון עבורו, שיוציא ממנו כמה שיותר. ואין ספק שגרג פופוביץ' יוכל לספק לתולעת המשי ששמה ג'וש סמית' את התפאורה הנכונה להפוך לפרפר.

מבחינת הספרס, הצעד הזה הוא הגיוני לחלוטין. ג'ינובילי הוכיח בפלייאוף הזה שכבר אי אפשר לבנות עליו לאורך זמן וטים דאנקן לא הולך להישאר לנצח. אם יש זמן עבור הספרס להחתים דג גדול בפרי אייג'נסי, זה עכשיו, כשהמניות של הקבוצה (כמקום אטרקטיבי שאפשר גם להתפתח בו מקצועית וגם להיאבק על טבעת) בשיאן. שילוב של טוני פארקר, קוואי לאונרד וג'וש סמית' יוכל להמשיך את רצף ההופעות של הספרס בפלייאוף בלי שום בעיה.

 

תמונההפרי אייג'נט עם התקרה הכי גבוהה למעט פול והאוורד. ג'וש סמית'

מונטה אליס לאינדיאנה פייסרס

מונטה אליס מימש את אופציית השחקן על החוזה שלו במילווקי לעונה הבאה והפך לשחקן חופשי. יש שתי דרכים להסתכל על המהלך הזה של מונטה. מצד אחד, הוא יכול להצביע על בגרות של שחקן שמוכן לוותר על 11 מליון לעונה ורוצה לשחק בפעם הראשונה בקונטנדרית, גם אם הוא ירוויח שם פחות. מצד שני, יכול להיות שהוא חושב שהוא יכול להרוויח יותר באיזשהו מקום, ומחפש לגרד חוזה גדול ארוך טווח. מיותר לציין שאם התסריט השני נכון, מונטה אליס חי בסרט.

אחרי 8 עונות בליגה, כולם בליגה יודעים מה אליס שווה. הוא סקורר מצוין (ממוצע קריירה של 19.4 נק') וחוטף טוב (1.7 חט'), אבל הוא לא אול-סטאר, הוא אף פעם לא שיחק בקבוצות גדולות ולכן, אף ג'נרל מנג'ר לא ימהר לרשום לו צ'ק של שמונה ספרות. עם זאת, לאליס יש המון מה להציע, הוא יודע להוביל כדור, הוא יודע לקלוע, הוא יודע לשמור, בקיצור, מדובר במועמד קלאסי להפוך לג'ייסון טרי גרס דאלאס, שחקן שישי אדיר עבור קונטנדרית.

הקונטנדרית הזו צריכה להיות אינדיאנה פייסרס. הפייסרס יצטרכו לבצע מספר תמרונים כדי לבצע את הדיל הזה, בייחוד בהתחשב בעובדה שהם צפויים להאריך לדייוויד ווסט את החוזה וכך בעצם להתחיל לפלרטט עם תקרת השכר. עם זאת, לפייסרס עדיין יש קלף מיקוח בדמות החוזה הנגמר של דני גריינג'ר. אם מילווקי תהיה מוכנה לסיין-אנד-טרייד או שאולי יהיה אפילו טרייד משולש שיכלול את גריינג'ר, אינדיאנה תוכל להחתים את אליס.

הקבוצה של פרנק ווגל העלתה את עצמה לסטטוס של קונטנדרית בפלייאוף האחרון, אבל הורגש לכל אורך הפוסט-סיזון שחסר לה שחקן משמעותי מהספסל. יכול מאוד להיות שגריינג'ר, שיחזור מהפציעה, יספק לפייסרס את הכח הזה שהם מחפשים מהחמישייה השנייה שלהם, אבל יותר הגיוני עבור דוני וולש, הג'נרל מנג'ר, ללכת לכיוון של אליס, שהוא צעיר יותר, בריא יותר ומתאים יותר. אליס יוכל לתת לפייסרס ניצוץ מהספסל, ולתת לאינדיאנה פתרון גם בהובלת הכדור של החמישייה השנייה, במקום לסמוך על הדי.ג'יי. אוגוסוטינים של העולם. עם שחקן שישי כמו אליס, השמיים הם באמת הגבול עבור הפייסרס.

 

תמונההגיע הזמן להתחפש לג'ייסון טרי. מונטה אליס

אנדרה בלאץ' לאוקלהומה סיטי ת'אנדר

לכאורה מדובר בהעברה לא נוצצת במיוחד, כי בלאץ' הוא מלפפון חם רק בעיני עצמו. הוא רחוק מהמעמד הגבוה של שחקנים חופשיים כמו אל ג'פרסון, ג'וש סמית' ופול מילסאפ, אבל הוא יכול להיות בדיוק מה שאוקלהומה צריכה. הרי הבלוף שהוא קנדריק פרקינס נחשף במלוא העוצמה בפלייאוף האחרון, ועם כל הכבוד לעובדה שפרקינס הוא אחד השחקנים החשובים בחדר ההלבשה של הרעמים, הגיע הזמן של סם פרסטי למצוא פתרונות לחור הגדול שנוצר לו בעמדת הסנטר.

בלאץ' יכול להיות עבור הת'אנדר גרסא מפוקפקת יותר (אם זה אפשרי בכלל) של כריס אנדרסן. הגנה, אנרגיות, יד רכה מחצי מרחק, אין ספק שלבלאץ' יש את הכשרון כדי להיות סנטר פותח בליגה, זה הראש שלו שמונע ממנו להתקדם. הראש הזה הוא הדבר הכי מפחיד כשבאים לדבר על בלאץ'. ב-8 העונות שלו בליגה הוא היה רחוק מלהוכיח יציבות מנטאלית ובנה לעצמו שם של הד-קייס עם החבורה העליזה בוושינגטון. השיא הגיע כשהוויזארדס חתכו אותו באמנסטי מספר חודשים אחרי שהעניקו לא הארכת חוזה, אולם יכול להיות שבגיל 27 מעבר לקונטנדרית אמיתית זה בדיוק מה שיסדר לו את הראש באופן זמני, כמו ראשיד וואלאס, כמו רון ארטסט.

מבחינה פיננסית, בלאץ' לא נמצא במעמד בו הוא יכול לבקש יותר מדי. המוניטין שלו לא בשמיים למרות העונה היחסית טובה שלו בברוקלין והעמדה שלו מלאה בשחקנים איכותיים ו/או מוכחים יותר שעומדים על המדף. עם זאת, הגיון הוא לא מרכיב עיקרי אצל בלאץ' ויכול להיות שהוא ידרוש סכומים מופרכים. במקרה כזה, סביר להניח שככל שהאוף-סיזון יתקדם, הדרישות שלו יפחתו עד לרמה בה אוקלהומה תוכל לעמוד בהם. הת'אנדר כרגע עומדים על 66 מליון דולר (בלי קווין מרטין ובלי בחירת הדראפט מס' 12), כפסע לפני תקרת המס. אם בלאץ' יהיה מוכן לפגוש אותם באמצע, זה יכול להיות מהלך מצוין לשני הצדדים. בלאץ' סוף סוף ימצא בית מתאים, עם קבוצה מגובשת שמונהגת ע"י קווין דוראנט וראסל ווסטברוק שיחזיקו אותו קצר, ואוקלהומה תמצא סנטר איכותי יותר מקנדריק פרקינס. כל מה שנותר לפרסטי לעשות הוא לרקוח טרייד טוב על פרקינס ולחזק את הספסל, ואוקלהומה תחזור למעמדה כפייבוריטית הגדולה במערב.

 

תמונהיכול להיות בדיוק מה שהוא יהיה בדיוק מה שהת'אנדר צריכים. בלאץ'

אנדרו ביינום לפורטלנד טרייל-בלייזרס

אם כבר, אז כבר. לשלוח את אנדרו ביינום, בעל הברכיים הרגישות בחצי הכדור הצפוני, לפורטלנד, המקום בו ברכיים הולכות למות, אמנם נשמע כמו התחלה של סרט אימה לא טוב במיוחד, אבל יש בזה המון הגיון. אפילו יותר מדי הגיון. אם לא הידיעה הברורה שברגע שהוא נוחת באורגון מחברים לו קביים, זה היה הדיל הראשון שהייתי מציע.

מבחינה מקצועית, לבלייזרס יש חמישייה מעולה, חוץ מעמדת הסנטר. ג'יי ג'יי היקסון מילא את התפקיד הזה בצורה מצוינת העונה, אבל הוא בכלל פאוור פורוורד, וככל הנראה ימצא את מקומו בקבוצה אחרת באוף-סיזון, לאור העובדה שהעמדה מס' 4 בפורטלנד תפוסה ע"י למרקוס אולדריג'. חוץ מאולדריג', יש לבלייזרס את דמיאן לילארד, ווס מת'יוס וניקולה באטום המצוינים. כל מה שחסר להם זה ביג-מן אמיתי בצבע. ויש להם את הכסף להחתים אחד כזה (הם כרגע באזור ה-44 מליון דולר משכורות).

 

תמונהמצא את ההבדלים. גרג אודן ואנדרו ביינום

ביינום, לכאורה, מתאים כמו כפפה ליד לפורטלנד. הוא לא יצטרך להתמודד עם דעת הקהל הלא סימפטית בפילדלפיה, ולא יצטרך להוביל קבוצה מיד לאחר שחזר מפציעה שהשביתה אותו לעונה שלמה. בשביל זה לילארד ואולדריג' שם, וביינום יוכל להתרכז בלחזור להיות הסנטר שהיה לפני שנתיים, בלי לחץ, בלי להיות הגו-טו-גאי הראשי. אם הוא יצליח להראות קמצוץ מהיכולת שלו מהעונה האחרונה שלו בלייקרס, פורטלנד תהיה הסוס השחור החדש במערב בעונה הבאה.

אבל כל זה, כמובן, חלומות באספמיא. בדוק כבר במטוס לפורטלנד הוא קורע את הרצועה.

ביינום היה יותר אנקדוטה מבאמת משהו שיכול לקרות. ביינום בפורטלנד פשוט נשמע כמו משהו אפוק
באדיבות

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. דווין האריס לדאלאס

    דאלאס כנראה תבחר בדראפט שחקן גבוה כגיבוי לתסריט הריאלי שהווארד לא יחתום אצלה. זה ישאיר אותה עם חור עמוק בעמדת הרכז. קוליסון שהספיק לאבד את מקומו לדרק פישר ולמייק ג'יימס לא ימשיך, והאריס שפרח לאחר הטרייד ששלח אותו לנטס יכול לגשש את דרכו חזרה לקבוצה בה הכל התחיל. הקריירה שלו בירידה, והגיע הזמן להחיות אותה מחדש.

    ג'יי ג'יי היקסון לספרס

    לא נראה שהספרס יפתיעו ויילכו על ג'פרסון/מילסאפ/סמית'. נראה לי שהיקסון מתאים לפילוספיה של פופוביץ. הוא התבגר מאוד והפך לשחקן יציב. הוא יכול לחיות עם גבוה דומיננטי ותחת דאנקן הוא יכול לפרוח.

    טרבור אריזה ללייקרס

    אריזה הוא כנראה אחד השחקנים היותר מבוזבזים בליגה. הוא היה בשיאו באליפות הראשונה של קובי וגאסול והיה נראה כי הוא בדרכו להפוך לסופר רול פלייר. לו ולסוכנו היו תכניות אחרות ומאז הוא מעביר זמן בליגה. לדעתי הוא צריך

  2. יובל – הפעם אני חולק עליך, ובגדול… 🙂

    קלדרון לבולס ?

    קבוצה שיש לה רכז פותח שאמור להשאיר אולי 12 דקות למחליף שלו, קבוצה שיש לה כבר מחליף מצויין בדמות היינריק, אפילו רכז שלישי – מרקוס טיג, וגם יש לה דאגות כלכליות עצומות לקראת מס מותרות – תחתים דווקא את חוזה קלדרון ?
    מה גם שכל מה שהם יכולים להציע לו זה כמו שכתבת – מקסימום 3 מיליון דולר לעונה למשך 3 שנים שזה מאד מאד נמוך יחסית ליכולת שלו.
    אני ממש לא רואה את זה קורה.

    ג'וש סמית לספרס ?

    קבוצה שהסמל המסחרי שלה זה כדורסל קבוצתי ואחראי תשלם משכורת ענקית לשחקן שהסמל המסחרי שלו זה חוסר אחריות וזריקות רעות ?
    לא רואה את זה בכלל.
    לדעתי מילסאפ מתאים להם כמו כפפה ליד, וגם יעלה פחות וישאיר להם עוד כסף להתחמה נוספת או לשמור על ג'ינובילי וספליטר.
    אני לא חושב שהם ירצו את סמית – בטח לא במחיר שהוא ידרוש – וגם לא ממש רואה אותו בוחר לשחק שם.
    פשוט לא נראה לי שילוב טוב.

    מונטה אליס לפייסרס –

    אינדיאנה לא יכולים להחתים אותו אלא אם כן הם יוותרו על ווסט.
    מבחינת מקום בתקרת השכר זה פשוט בלתי אפשרי.
    אפשר לטעון שהם יכולים להציע לו את המיד לבל אקספשן (כ 16 מיליון ל 3 שנים), אבל אין שום סיכוי שאליס יקבל הצעה כל כך נמוכה.

    טרייד עם גריינג'ר הוא לפחות אפשרות מעשית, אבל אני לא חושב שהפייסרס יוכלו להרשות לעצמם לקבל שחקן במשכורת גבוהה כמו אליס עבור גריינג'ר, ואז להתמודד עם החוזה הזה, החוזה של ווסט, החוזה ל היברט, החוזה של היל, וחוזה המקסימום שפול ג'ורג' יקבל בשנה הבאה…
    אני חושב שאם הם עושים טרייד של גריינג'ר עבור חוזה שנמשך מעבר לעונה הקרובה – זה רק אם החוזה הזה יהיה נמוך משמעותית, ומונטה לא יקבל פחות מ 9-10 לפחות לדעתי.

    בלאטש לת'אנדר –

    זה דווקא רעיון מעניין אבל יש איתו המון השלכות כספיות כבדות ביותר לת'אנדר, ואני רואה דבר כזה קורה רק אם הם מוצאים טרייד לפרקינס תמורת חוזה הרבה יותר קטן או אפילו תמורת "כלום" (אבל מהלך כזה עלול לעלות להם בבחירה ה 12 בדראפט – למשל פרקינס + 12 תמורת ברנדון הייווד או משהו דומה.

    במקרה כזה, הם אולי יוכלו להישאר מתחת לתקרת המס גם אחרי שיחתימו את מרטין, ואז יוכלו להציע לבלאטש את ה full midlevel exception (כ 16 מיליון ל 3 שנים) – שזה גם מה שהנטס יכולים להציע לו, וברור גם שיציעו לו כי לכיסים של פרוקורוב את תחתית…

    אבל אם ההצעות יהיו זהות, אז בהחלט יכול להיות שבלאטש יבחר במקום שיכול להציע לו יותר דקות משחק ואולי אפילו מקום בחמישייה כמו אוקלהומה, למרות שיש לו מעט יתרונות בלגור ולשחק בברוקלין…

    אבל לפחות את הרעיון אני אוהב במקרה הזה 🙂

    ביינום לבלייזרס ?

    אחרי ההסטוריה הנוראית שלהם עם סנטרים פצועים ?

    לא הייתי בונה על זה…

    דווקא הייתי מציע להם לשקול לקבל את אותו טרייד שאני חושב שאולי הת'אנדר יחפשו – פרקינס והבחירה ה 12 תמורת "כלום".

    בקיצור, זו דעתי וההערכה שלי לגבי הרעיונות שהיצעת כאן.

    1. דדי, אתה חולק עליי? זה חדש:)

      קלדרון לבולס-חלק מהרעיון הזה הוא כדי להזיז את דרק רוז ל-2. כבר כתבתי על זה במהלך העונה, ואני חושב שרוז חייב לעבור לעמדת השוטינג גארד, גם כי אין אף אחד כזה בבולס, וגם כי יהיה לו עוד יותר קשה לחזור לשיאו כשגם עול הובלת הכדור וגם יצירת מצבים בהתקפה עליו. קלדרון הוא רכז אנדר-רייטד, ולטעמי, יותר טוב מהיינריך בשלב הזה של הקריירה. היינריך באמת נותן ערך מוסף בהגנה, אבל הוא רחוק מלהיות פקטור בהתקפה, וגם מצבו הבריאותי מדאיג אותי. לשיקאגו יש קו קדמי מעולה, את עמדת הסמול-פורוורד הפקוקה בליגה עם דנג ובאטלר וכל מה שחסר להם זה קצת כשרון בבק-קורט. עם קלדרון (ואולי ריקי לדו בדראפט?) והחזרה של רוז יהיה להם מספיק.

      ג'וש סמית' לספרס – דבר ראשון, לגבי מילסאפ, אני חושב שהוא קצת אובר-רייטד. הוא שחקן של לחימה ואני מעריך את זה מאוד, אבל הוא אנדר-סייז לעמדה שלו ואני לא רואה סיבה לשים עליו משכורת של 8 ספרות.
      לגבי סמית', אמנם הסמל המסחרי שלו הוא משחק לא אחראי אבל אנשים שוכחים שמדובר באחד השומרים הטובים בליגה, באול-אראונד פלייר אולי הטוב ביותר שהוא לא לברון, דוראנט או פול ג'ורג' וכל מה שחסר לו זה הסיטואציה הנכונה. אין סיטואציה יותר נכונה מסן אנטוניו, שגם צריכה מישהו שיוכל להצעיד אותה קדימה אחרי עידן דאנקן. מילסאפ הוא לא האיש, סמית' הוא כבר יותר בכיוון.
      אבל כמו שאמרתי, זה תסריט טיפה יותר תלוש, כי כמו שאתה אמרת, ספק גדול אם הם ירצו אותו, וספק גדול יותר אם הוא ירצה אותם.

      מונטה לפייסרס – הבעיה היחידה לטעמי היא, כמו שאמרת, תקרת השכר בעוד שנתיים כשג'ורג' יקבל הארכת חוזה. אם אינדיאנה ימצאו דרך לאלתר משהו, אליס יהיה תוספת אדירה לקבוצה הזו. מבחינה מקצועית זה שילוב מעולה.

      בלאץ' לת'אנדר – דבר ראשון, אני לא רואה את אוקלהומה משאירה את מרטין. דבר שני, זה מהלך שקשה לי לראות אותו מתבצע בפועל כי פרסטי ישמור אמונים לפרקינס, וזה יטרפד כל מהלך שישפר באמת את הת'אנדר בעונה הקרובה.

      ביינום לפורטלנד – זה פשוט הייתי חייב. מדובר במשהו כמעט אפוקליפטי, ביינום בפורטלנד?!? תוך יומיים הברכיים שלו הופכות לאבק.
      ואם כבר ביג-מנים, אל ג'פרסון לפורטלנד? זורם?

  3. אם גרג אודן באמת מתאמן במיאמי ונראה מצויין כפי שאני שומע, כל האפשרויות המדוברות הן על מלחמה לסגנות האלופה. ורועי ויינברג הוא לא פרשן סוג ב'. הוא צעיר שעשה שעורים והשתמש בממוצעים של 2-3 אתרי הדראפט הגדולים ביותר.

  4. דדי – מצד אחד כנראה אף אחד לא רוצה/ירצה להמר עליו, מצד שני הוא יכול במיאמי לעשות עונה בלי עומס גדול עליו, ולקחת אליפות, ובבת אחת להקפיץ את הערך שלו. בכל קבוצה אחרת אם הוא ישחק הוא יצטרך לעבוד יותר קשה כדי להעלות את ערכו. אם ככה – למה לא מיאמי?

  5. כי אם הוא באמת נראה מצויין הוא יקבל הצעות הרבה יותר גדולות מהוטרן מינימום שמיאמי יציעו לו.

    ושחקן עם הסטוריית הפציעות שלו לא יוכל לוותר על הצעות כאלה.

    אם הוא חותם במיאמי, זה סימן ברור שהוא עוד לא בכושר משחק אופטימלי ולא נראה "מצויין".

  6. החלום שלי, שס"א תחתים את איגי. זה לא כזה תלוש מהמציאות. צריך להחתים את מאנו בזול, לזרוק את ספליטר על קבוצה אחרת ואולי אפילו את מילס, ואז BOOM! יש לספרס 14M$ של CAP.
    אם יש שחקן בליגה הזו שיודע קבוצתיות ווינריות מה היא, זה הוא. הוא מתאים לפופ כמו כפפה ליד ואיתו ס"א תהיה הקבוצת הגנה הכי טובה בליגה.

  7. לדדי – כי שוכבת עליו התדמית שלו, ולא משנה כמה טוב הוא נראה, יהיה קשה למישהו להצדיק לתת עליו יותר כסף, ואם יתנו עליו יותר גם ידרשו ממנו יותר ואולי גם מזה הוא חושש. אל תשכח שהוא גם סנטר בן 25 – הוא עוד ינוקא. אם הוא נותן עונה סבירה בלי עומס ועם אליפות, הוא ירויח מזה בעתיד יותר מאשר שיתן עכשיו שנה עמוסה יותר במשכורת גבוהה יותר ועם סכנה גדולה יותר להיפצע.

  8. אני דווקא חושב מה היה קורא אם (היפוטתית ) עם פופוביץ או ת'יבודו היו מאמנים את הנאגטס , קבוצה עם כישרון גולמי עצום .

  9. רוז לא יכול לעבור לשחק כשטוינג גארד, הוא מעולם לא היה כזה גם אם הוא לא מוגדר כפוינט גארד טהור שמחפש ליצור מצבי קליעה נוחים לאחרים.

    רוז מימיו הראשונים בתיכון(ואולי בעממי לפני זה) הוא שחקן שהיתרון שלו בהגעה לטבעת דרך הצעד הראשון המהיר שלו עם הכדור.

    הוא אומנם עבד יפה מאוד על הקליעה בקיץ לפני שלחק תMVP אבל אני לא רואה סרט שמישהו מחליט לוותר על המעלות הכי גדולות של רוז כדי להזיז אותו לעמדה 2.

    הוא לא מגוון מספיק כמו קובי למשל והוא גם לא גבוה מספיק כדי לשחק 2 ולשמור 2.
    הוא פוינט גארד בכל רמח אבריו שצריך את הכדור בידיים שלו וכמה שיותר וצריך שכל הקבוצה תעשה את ההתאמות הטובות כדי שהדרך לסל תהיה הקלה ביותר עבורו.

    אם כבר אני חושב שאפשר לחשוב בשלב זה בקריירה של קלדרון לשחק איתו כשטוינג גארד היות והוא פשוט קלע מצוין שהקליעה שלו רק תלך ותשתבח ככל שהקריירה שלו תגיע לסוף.

    אין ספק שמבחינת הבולס להוסיף מישהו שיודע לקלוע סל זה דבר מפתה כי לפעמים הקבוצה הזאת נראית כל כך נכה התקפית ללא רוז שאפילו ביורוליג או בליגה שמשחקת שאלון(צרפת?) היו מתביישים לעלות לפרקט עם ארסנל התקפי כזה, אבל אני לא מאמין שקלדרון זו האופציה הכי טובה, הכי ריאלית והכי זולה עבורם.

  10. רוז לא יכול לעבור לשחק כשטוינג גארד, הוא מעולם לא היה כזה גם אם הוא לא מוגדר כפוינט גארד טהור שמחפש ליצור מצבי קליעה נוחים לאחרים.

    רוז מימיו הראשונים בתיכון(ואולי בעממי לפני זה) הוא שחקן שהיתרון שלו בהגעה לטבעת דרך הצעד הראשון המהיר שלו עם הכדור.

    הוא אומנם עבד יפה מאוד על הקליעה בקיץ לפני שלחק תMVP אבל אני לא רואה סרט שמישהו מחליט לוותר על המעלות הכי גדולות של רוז כדי להזיז אותו לעמדה 2.

    הוא לא מגוון מספיק כמו קובי למשל והוא גם לא גבוה מספיק כדי לשחק 2 ולשמור 2.
    הוא פוינט גארד בכל רמח אבריו שצריך את הכדור בידיים שלו וכמה שיותר וצריך שכל הקבוצה תעשה את ההתאמות הטובות כדי שהדרך לסל תהיה הקלה ביותר עבורו.

    אם כבר אני חושב שאפשר לחשוב בשלב זה בקריירה של קלדרון לשחק איתו כשטוינג גארד היות והוא פשוט קלע מצוין שהקליעה שלו רק תלך ותשתבח ככל שהקריירה שלו תגיע לסוף.

    אין ספק שמבחינת הבולס להוסיף מישהו שיודע לקלוע סל זה דבר מפתה כי לפעמים הקבוצה הזאת נראית כל כך נכה התקפית ללא רוז שאפילו ביורוליג או בליגה שמשחקת שאלון(צרפת?) היו מתביישים לעלות לפרקט עם ארסנל התקפי כזה, אבל אני לא מאמין שקלדרון זו האופציה הכי טובה, הכי ריאלית והכי זולה עבורם.

  11. כתבה מעניינת…
    הסיכוי היחידי של אוקלהומה להעיף את פרקיהס זה טרייד חינם לפנרבחצה הבית קברות לזקנים.וברצינות לא רואה קבוצה ששמה כסף על הכלום ושום דבר הזה(אולי ניקס וברוקלין).
    ביינום לפורטלנד??? המקום מקולל!!! אין סיכוי שהוא יהיה שם חי תשאלו את אודן\רוי שהיו שם…
    אליס לאינדיאנה נשמע יותר מידי טוב.
    לפי דעתי עומד להיות טרייד גדול ומעניין בקיץ הזה.
    כמה החוזה של גריינגר?? יש סיכוי טרייד פירס גריינגר???
    איגואדלה זה שם חם!!!
    אופציה אחרת זה קלדרון ל okc ולשלוח את גקסון(הגרסה הפחות טובה של ווסטברוק) בטרייד תמורת שחקן מעניין…

  12. קלדרון לokc, ולהעביר את ווסטברוק לשוטינג גארד יכולה להיות הברקה ענקית. ווסטברוק פשוט לא רכז.
    אבל מצד שני- כל עוד סקוט ברוקס נשאר המאמן- אין מה לבנות עליהם. אני במקומם מביא מחר את קארל, עוד רכז טוב- וקבוצה הולכת לאליפות.

  13. הצעה לטרייד לאוקלהומה ווסטברוק איבקה פרקינס והבחירה ה 12 לניו אורלנס תמורת אנטוני דיוויס אריק גורדון שיעבור לבוסטון והבחירה השישית שגם תעבור לבוסטון תמורת רונדו לאוקלהומה וגרנאט לאוקלהומה ככה לאוקלהומה תהיה חמישייה רונדו ספלושה/לאמב דוראנט אנטוני דיויס וגארנט ומחתימים עוד כמה ותיקים כמו נזר מוחמד וקירילנקו ועוד רכז גיבוי וכמובן הכי חשוב מחליפים מאמן ויש אליפות שנה הבאה …. דוראנט המלך

    1. כנראה שווסטברוק לא כזה רע בחדר הלבשה וכל עוד דוראנט איתו זה לא יקרה. מה גם שהוא שחקן הרבה יותר טוב מרונדו

  14. After an app is produced by you then you definitely can go back and make several alterations according your need for no more cost. Appsify employs an instinctive CMS and that is a method in the direction of generating app development accessible toward the starters. If it's really true then you definitely can your head toward the demo appsify. Right here you'll observe a sidebar on its left exactly where you can find each of the options for reside instant app creation. The App menus is often promptly positioned mutually, Apply graphics so you can vision stats developed for downloads and installs.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט