דנבר פוגשת את פורטלנד ו-3 משחקים מוקדמים בראשון / רועי ויינברג

יום לא רע בכלל של כדורסל עם מפגש מסקרן בין דנבר ופורטלנד בקרב על הבית הצפון מערבי. גולדן סטייט מגיעה לפגוש את לוקה דונצ'יץ' ולא פחות מ-3 משחקים מוקדמים, כולל מפגש מעניין בין וושינגטון לטורונטו. בואו נתחיל:

03:00-דנבר נאגטס (13-28)-פורטלנד טרייל בלייזרס (17-26)

דנבר ניצחה 7 מ-9 האחרונים, למרות ההפסד המביך לפניקס המשתפרת. הם חוזרים לסגל מלא – וויל בארטון שיחק בהפסד לסאנס, פול מילסאפ פותח וגארי האריס מתקרב לכושר מלא. ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי נהדרים בזמן האחרון ויחד עם כל המחליפים, ביחוד מונטה מוריס ומאליק ביזלי, יש כאן קבוצה עמוקה שמניעה כדור היטב.

הם פוגשים קבוצה שמשחקת מתחת לראדאר. הבלייזרס ניצחו 6 משחקים מ-7 האחרונים, כולל יוסטון, סקרמנטו ופילדלפיה. יוסוף נורקיץ' בכושר הטוב בחייו ומתפקד כמספר 3 ללילארד ומקולום. אם ימשיך ככה הם ימשיכו להיות חזק בקרב על הביתיות.

זה משחק טוב מאוד. אפשר לדבר על הקרב בין יוקיץ' ונורקיץ', שני אירופאיים שנבחרו ע"י דנבר בסיבוב השני, או על איך טורי קרייג יסתדר עם סי ג'יי מקולום בהגנה. לדעתי זה יהיה משחק של שחקני המשנה והצוות המסייע העדיף ינצח. הוא יהיה של דנבר.

02:00-דאלאס מאבריקס (22-20)-גולדן סטייט ווריורס (14-28)

יש 3 קבוצות שישחקו הערב: דאלאס, המאבריקס וגולדן סטייט. לפני שנתייחס לגולדן סטייט בואו נדבר על דאלאס, אחת הקבוצות הטובות בליגה. 16 ניצחונות מ-20 משחקים, הדירוג ההגנתי התשיעי בגובהו בליגה והתקפה מאוזנת. הבעיה שלהם היא שיש גם את המאבריקס, גרסת החוץ של דאלאס שניצחה 4 משחקים מ-22 העונה. הפער מורגש בעיקר בהגנה.

למזלם, היום הם מארחים את גולדן סטייט. האלופה (הנצחית?) ניצחה 5 מ-6 משחקיה האחרונים עם התקפה שנראית טוב מאוד. קליי תומפסון חזר לעצמו אחרי פתיחת עונה חלשה וגם דריימונד גרין העלה הילוך. כשמוסיפים לזה את החזרה של קאזינס ב-18.1, אפשר וצריך לחשוש.

היום קשה לראות את דאלאס עוצרת אותם. הסיכוי הכי טוב שלה זה כמובן דונצ'יץ', אבל תומפסון בכושרו הנוכחי יהיה תשובה הולמת בהגנה. האריסון בארנס יכול להיות אקס פקטור מול האקסית, אבל פערי האיכות, נוסף על העדרו של ג'יי ג'יי בריאה שהיה פקטור מהספסל לכל אורך העונה, מרמזים על ניצחון של גולדן סטייט.

20:00-וושינגטון וויזארדס (25-18)-טורונטו ראפטורס (12-32)

יש חיים בלי ג'ון וול. אולי אפילו יותר טובים מהחיים עם ג'ון וול. הוויזארדס ניצחו 4 משחקים מ-6 האחרונים, כולם בלי הרכז המשמעותי שלהם כשההתקפה השתפרה משמעותית. בראדלי ביל פורח גם השנה ליד תומאש סטרוניסקי ועושה הכל על המגרש, ג'ף גרין מתפקד כסייד-קיק טוב בהגנה ובהתקפה כאחד ותומאס בראיינט קולע באחוזים גבוהים בצבע והופך לאט אבל בטוח לסנטר פותח לגיטימי בליגה. הם מרחק 2.5 משחקים מהמקום השביעי במזרח ועוד יכולים להגיע לפלייאוף עם עומק מרשים: חמישה שחקנים קולעים בין 11 ל-15.2 נקודות בערב.

היום הם פוגשים קבוצה יותר טובה מהם בפער. טורונטו ניצחה 6 מ-7 המשחקים האחרונים, חזרו לקלוע ונראה שהמשברון שהיה להם שייך להיסטוריה. סיאקם, איבקה ולנארד טובים מאוד וגם החזרה ההדרגתית של קייל לאורי לכושר לא משפיעה יותר מדי והם עדיין בקצב לראשות המזרח. היכולת הגבוהה בשני צדדי המגרש הופכת אותם לאחת הקבוצות הטובות והגמישות בליגה. עדיין מדובר במוקש לא קל עבורם, בהתחשב בזה שהוויזארדס טובים משמעותית בבית מאשר בחוץ.

המפתח הוא השמירה על בראדלי ביל, בתור הכוכב היחיד של וושינגטון כרגע והיוצר היחיד שם. דני גרין יתבקש להיות השומר עליו לאורך רוב המשחק כגארד ההגנתי של הראפטורס, שנמצא בתקופה פחות טובה מזאת שהייתה לו בתחילת העונה, אבל עדיין מדובר באחד השומרים הטובים ביותר שיש בליגה. הוויזארדס מאוד אוהבים לסדר לו חסימות ולכן סביר שנראה חילוף אחרי כל חסימה בסגנון האהוב על הקנדים. נוסף על כך, יהיה מעניין לראות אם הראפטורס ינסו לשחק עם קוואי לנארד כפאוור פורוורד לצד או ג'י אנונבי בהתחשב בכך שהמכשפים משחקים רוב הזמן סמול בול. בכל מקרה, יש לי הרגשה שהמשחק יגמר בניצחון צמוד של טורונטו.

22:30-אטלנטה הוקס (29-13)-מילווקי באקס (12-29)

משחק שמפגיש בין שתי קבוצות עם מאזנים כמעט הפוכים. אטלנטה לא קבוצת כדורסל טובה במיוחד, אבל יש להם הברקות. ההתפוצצות מול מיאמי והניצחון האחרון על פילדלפיה היו כאלה, למרות שהם הפסידו בשאר משחקיהם. החבורה הצעירה הזאת מרוויחה מאוד מקווין הוארטר, קליי תומפסון הצעיר שנמצא בכושר קליעה מצויין, וכך גם מג'ון קולינס שמאז ה-17 בדצמבר קולע 19 נקודות עם 12 ריבאונדים בכל ערב. בתקופה הזאת ההוקס עם 7 ניצחונות מ-13 משחקים. טריי יאנג מוסיף כמנהל של הקבוצה הזאת והמתקדמים יוכלו לזהות קווי דמיון מסויימים בין יאנג לקרי ובין הוארטר לקליי. זה החזון של ההוקס.

למרות הסימנים החיוביים, הוא כנראה לא יצא לפועל העונה. החזון המתקדם יותר שייך למילווקי, אולי הקבוצה הטובה בליגה. ברוק לופז מיידה שלשות וסוגר לריבאונד, אנדטקומפו מגשים את חלומם הרטוב של כל שחקני הפנטזי עם 26-12-6-1-2 במשחק, קריס מידלטון זה הסייד-קיק המושלם ובקו האחורי מלקולם ברוגדון ואריק בלדסו טובים מאוד. כדאי לשים לב לג'ורג' היל שהגיע מקליבלנד העונה ומשחק לא רע בכלל, למרות שהמספרים היבשים לא מראים את זה. הוא יכול לרכז, לשחק בלי הכדור ולהחליף בהגנה והוא חלק חשוב מרוטצית הגבוהים של מילווקי. זאק לואו החמיא לו ובצדק בטורו האחרון והבאקס יכולים לשחק בדקות מסוימות עם 3 מובילי כדור כשהיל עולה ליד אחד הגארדים ויאניס, או אפילו 4 כשברוגדון, בלדסו והיל משחקים ביחד ליד הגריק פריק.

קשה לראות איך אטלנטה מנצחת אותם. הניצחון על מיאמי הגיע כי ההיט קבוצה חלשה בהרבה (וכי הימרתי עליהם בפריוויו של ראשון שעבר..), הניצחון על פילדלפיה הגיע במשחק שג'ואל אמביד לא שיחק בו. אין להם מספיק כוח אש כדי לעמוד בקצב של מילווקי, אין להם שומרים מספיק טובים בשביל יאניס ומידלטון. הפתעה יכולה להיות נחמדה, אבל הרבה יותר סביר שזה יסתיים בניצחון גדול לטובת מילווקי.

04:30-לוס אנג'לס לייקרס (20-23)-קליבלנד קאבלירס (35-8)

קליבלנד לא טובים. 12 הפסדים רצופים עם הגנה שסופגת 120 נקודות למשחק ב-52% מהשדה. "רע" זה אנדרסטייטמנט במקרה שלהם. ג'ורדן קלארקסון משיג נקודות, אבל הם יכולים לשנות משהו בהגנה. טריסטן תומפסון חזר חלש מהפציעה והניסיון לפתוח עם צ'אנינג פריי לידו לא עבד. קולין סקסטון שומר מזעזע ברמה אנדרו וויגינסית ואלק בורקס לא שומר גם כן. יכול להיות שהחזרת לארי נאנס ודיוויד נוואבה לחמישייה תסייע להם לחזור לנצח (לצד קלארקסון), אבל כרגע הם ממש לא בכיוון. הדבר היחיד שיכול להפוך את המצב של הקאבלירס ליותר גרועה זה סנקציות מהליגה אחרי שהחתימו את פטריק מקאו ל-3 משחקים והפכו אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

הלייקרס היו אמורים להגיע למשחק הזה עם לברון, מה שהיה מוסיף בהתחשב בכך שהוא פוגש כאן את קבוצתו לשעבר. אחרי כמה משחקים קשים הם ניצחו פעמיים, מול דאלאס ודטרויט, והפסידו ליוטה. עדיין יש כאן הרבה בעיות, במיוחד הקליעה של לונזו בול, אבל קייל קוזמה נהדר מאז שחזר לכושר משחק ולידו ברנדון אינגרם ומייקל ביזלי משיגים נקודות. יש פה קבוצה שלא עושה פלייאוף במערב בלי לברון, אבל לא אחת מחמשת הגרועות בליגה. קליבלנד כן. כשמוסיפים לכל הסיפור הזה את המאזן של הקאבס בחוץ, 3 ניצחונות מ-21 משחקים, אפשר לצפות לצוגה התקפית וניצחון של הלייקרס.

01:00-אורלנדו מג'יק (24-17)-יוסטון רוקטס (17-24)

"כל העולם במה וכל האנשים שחקנים הם", כתב בזמנו וויליאם שייקספיר. ג'יימס הארדן מגדיר את המשפט הזה מחדש – כל העולם במה וכולם רק ניצבים, חוץ מהאיש והזקן. בעשרת המשחקים האחרונים הוא עם 40.8 נקודות הזויות במשחק ב-41% מהשלוש (!), לצד 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים בממוצע. הם האטו בתקופה האחרונה עם הפסדים למילווקי ופורטלנד העדיפות, אבל הוא הפך אותם לקבוצה רלוונטית לפלייאוף. אוסטין ריברס מתגלה כתוספת משמעותית וכך גם דנואל האוס ג'וניור, עוד החתמה חופשית איכותית. קלינט קפלה וג'רלד גרין לא רעים גם הם, אבל כולם ניצבים במופע של הארדן.

היום זה התור של אורלנדו. אחרי הניצחון הדחוק על דטרויט המאבדת גובה והתצוגה של ווצ'ביץ' מול טורונטו הם הפסידו 5 מ-6 משחקים עם הגנה גבולית והתקפה שעומדת במקום. ארון גורדון עדיין לא מנוצל מספיק, אוון פורנייה לא זורק בכמות לה הוא רגיל והקבוצה לא קרובה לניצול הפוטנציאל, אף על פי שהם נראים יותר טוב מהשנה שעברה. אין סיבה לפרט יותר מדי על המשחק כי פערי האיכות, במיוחד בהתחשב בכושר של שני הקבוצות, הופכים את יוסטון לפייבוריטית ענקית. אלא אם הארדן לא ישחק, מה שלא אמור לקרות, נראה כאן ספקטקל נוסף של ה-MVP המכהן. בלואו-אאוט לטובת יוסטון.

20:00-ניו יורק ניקס (32-10)-פילדלפיה 76' (16-27)

הניקס ניצחו שני משחקים מ-18 האחרונים. עמנואל מודיאיי רכז פותח טוב, קווין נוקס מתאקלם לליגה ואפילו לוק קורנט נראה כמו סנטר סביר לפרקים, אבל אף אחד מהם לא שחקן שמשיג ניצחונות NBA לבד וההגנה חלשה בהתחשב בחומר השחקנים הבינוני הזה. הם הצליחו להפתיע את הלייקרס חסרי לברון ואת ההורנטס בערבים של התעלות התקפית, זה הסיכוי הכי טוב שלהם היום.

פילדלפיה יכולה לאפשר כזאת. נכון, הם טובים בהרבה ונכון שהם ניצחו 7 משחקים מעשרת האחרונים, אבל הם ספגו 123 נקודות מאטלנטה, 129 מפורטלנד ו-121 מבוסטון. ההגנה שלהם לא יציבה במיוחד והם מתבססים בעיקר על ההתקפה. עשרת המשחקים האחרונים הציגו את בן סימונס, יקירו של שי אבן צור, בשיא תפארתו כשהוא מתקרב לטריפל-דאבל כמעט בכל משחק. ג'יי ג'יי רדיק קולע בקצב גבוה ויש את ג'ואל אמביד וג'ימי באטלר כמובן. ההתקפה שלהם יותר טובה מההגנה של הניקס, למרות הבעיות שיש בין באטלר לקבוצה על מיעוט הנגיעות שלו בכדור. לכן סביר שהם ינצחו, אבל לא בטוח שמה שיספיק לניקס יספיג לפלייאוף, במיוחד עם ההגנה הזאת. פילדלפיה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 366 תגובות

  1. אחחח, קליבלנד קליבלנד..
    לפני תחילת העונה אמרתי שלא יעשו פלייאוף העונה (בניגוד לדעת הרוב), ובהמשך כשלו פוטר אמרתי שזה לא מה שיחלץ אותם מהבוץ (שוב פעם, בניגוד לדעת הרוב שמשום מה חשבו שיש בקבוצה הזאת פוטנציאל פלייאוף).
    אולי הם יוכלו לכוון לפלייאוף בשנה הבאה עם ציון וויליאמסון, עד אז הקבוצה הזאת פשוט חלשה ברמות, הזוי שלברון ג׳יימס אחד הוא הפער בין העפלה לפיינלס לכלום ושום דבר שהם נראים היום.
    לא מאמין שאשכרה יוסטון הפסידו להם (במפגש הראשון ביניהן העונה, לא בשישי האחרון בו הסדר שב על כנו).

    1. ציון יהיה בניקס, טראסט דה פרוסס. מנחם אמר שהליגה לא דואגת לניקס.

      לברון הוא כמו מחנך של כיתה טיפולית. שהוא נמצא השחקנים מתאמצים כי יודעים שהמאמץ שלהם יכול להועיל אבל שהוא לא שם הם אומרים בשביל מה להתאמץ אנחנו גם ככה פחים. אל תשכח שמהקבוצה של לברון לא נשאר כלום לאב טריסטן וגי אר מעולם לא נודעו כבעלימוטיבציית ואימוני יתר אבל הם בחופשה ואיש לא רוצה לגעת בהם. הקאבס משחקים עם יורוקאפ מלא סקסטון, עוסמאן, נאנס (גיא לא צריך לתקן אותי גם אם אני טועה אני לא רואה את הקאבס זה בסדר, זה חוות דעת בלי צפייה בהם).
      לא שאם לאב טריסטן וגי אר היו משחקים הם היו נראים טוב יותר כן? בוא נהיה מציאותיים.

      לי הדבר הכי מוזר זה למה החתימו את קווין לאב על חוזה כ"כ ארוך? על מי הם ניסו לעבודשהם אמרו שהם בונים עליו לטווח ארוך?
      לאב שודד די בכיר אל תסתכלו רק על וול ופול, לאב אמנם שדד פחות אבל עשה אחלה שוד.
      אני מניח שהוא לא ישחק יותר מידי בעונות הבאות גם 🙂 סתם הרגשה שלי

    2. בובי אתה שוכח שכשדיברו על פלייאוף היה מדובר בקבוצה אחרת לגמרי. לאב, היל, קורבר לא נמצאים שם וגם ככה הם משחקים עם המון פציעות. אם אתה מסתכל על החולשה המטורפת של תחתית המזרח זו לא הייתה ציפיה כל כך מופרכת.

    3. ה"משום מה" הזה כולל את חסרונו של קווין לאב, הגלייתו של ג'יי-אר סמית', והטרדתו של קורבר.
      בגדול הם עשו את כל מה שאפשר כדי לטנקק.

      1. יש רק אחד בכל התגובות שידע מה הוא מדבר

        Berch
        הגב 14 אוק 2018 08:39:48
        כואב הלב על וושינגטון אבל לא נראה לי שהם יגיעו ל 8.
        יש שם הרבה יותר מדי בלאגן. אם יביאו את אובראדוביץ' באמצע העונה אז אולי…..

        יש פה שני חברי פאנל בכירים ששמו את ווש מקום 5, עוד חבר פאנל בכיר שם אותם מקום 4!! הדירוג הכי גבוה שמישהו נתן להם, כמעט כולם שמו אותם מקום 6.

        1. אוי ואבוי
          אל תעדכנו את אשתי שאני צודק…. זה יהרוס לנו את הזוגיות
          🙂
          האמת שדווקא בתקופה האחרונה הם עושים רושם של סיכוי להיות במקום שמיני אז אולי לא אהיה צודק בסופו של דבר
          ריגשת סוסעץ
          שמעון לא היה עושה דבר כזה
          🙂

          1. 😉
            צדק לפנינו יהלך יום אחד…
            כדי שלא יגיע ככ מהר הצדק, אסור בתכלית האיסור שנשתינו יחשדו שאנחנו צודקים ולו במעט.. זה הרס הזוגיות .
            רחמנא לצלן 😉
            כן אשתי האהובה את צודקת ..

    4. לא זוכר הרבה שהימרו עליהם. הם פצועים . לאב עכשיו נאנס. אם הם בסגל מלא הם יכולים להיות לא רעים דוקא ראיתי כמה משחקים שלהם העונה ודי נהנתי מהם.

  2. איכשהו שוב סילבר דאג לדחוף אשפה למשחקים המוקדמים בדמות ניקס, ווש (לפחות לא דטרויט) והוקס כמו תמיד אבל מולם העמיד יריביות ראויות לצפייה, פילי, ראפס ובאקס. ערב שכולו טופ מזרחי מול אשפה מזרחית. פילי ראס באקס ינצחו אם כמובן יאניס ואמביד ישחקו.

    גולדן ינגבו את המאבס שבריאה כנראה סיים את עונתו זו. ואיך הם אוהבים את הנמושות האלו עם שיאי השלשות והריקודים. גולדן במאזן הטוב בליגה מול נמושות נדמה לי וזה ימשיך.

    הלייקרס ניצלו בדמות משחק מול יורוקאפ כשר למהדרין עם חותמת של הרבנות. זה הזמן למניית לונזאי (לונזו ואינהגרם) להיות בשיאה.

    הארדן עם עוד משחק של 40+ קל, אולי אפילו 60+

    ערב על הפנים אבל פילי בשעה 8 ממתיק את הגלולה, רק שלא יפסידו בטעות

  3. תודה רבה רועי.
    דנבר פורטלנד יהיה מעניין.
    אם יש היום פוטבול, למה המשחקים המוקדמים הם הפחות מושכים? למה לסדר מראש משחקים טובים בשעות מוקדמות? לליגה הפתרונים

        1. אני מבין שאתה לא עוקב בכלל…
          הפוטבול מתחיל מוקדם. אתה יודע אצטדיונים פתוחים ושטויות כאלה. המשחק הראשון ב20:00 שעון שלנו.

        1. גם אם היה פלייאוף NBA נגד NFL מרבית הצופים היו בוחרים בפוטבול, בטח שזה אחת העונות היותר טובות של השנים האחרונות

  4. תודה רועי.
    לא הבנתי למה אמרת שג'ורג' היל משתלב ברוטציית הגבוהים של מילווקי, אולי התכוונת שהוא משלים אותם בחמישיה השניה (?)
    דנבר-פורטלנד משחק מסקרן, מילווקי ינגבו את אטלנטה. מקווה שיוסטון תנגב את אורלנדו, זאת קבוצה בעייתית עם הבלחות לא צפויות אז נקווה לטוב.

        1. תיהנה בעונה הרגילה . אז הלידים יכולים לשחק להם. בפלייאוף , כשהכסף על השולחן , תנגב את הדמעות . כמו לפני שנה .

  5. ערב מוקדם, וסוף סוף בלי דטריוט! (אם כי קשה ללכלך היום, אחרי ההצגה של גריפין אתמול).
    תודה רבה על פריוויו מעולה, את הפתיחה של מג'יק רוקטס אני אקח אל קברי (או שאשכח אותה בעוד יומיים, הראשון מבין השניים)

  6. יום שיש בו יותר מדי ספורט. מתחיל עכשיו עם טוטנהאם – יונייטד, ואז פלייאוף פוטבול וכל משחקי הכדורסל שרועי כתב עליהם, וכמובן אוסטרליה אופן בטניס. הראש מסתובב מרוב אירועים.
    תודה רועי. כמה משחקים מעניינים מאד.

  7. אחלה פרוויו רועי
    חייב לציין שאני זוכר שדנבר התלבטו את מי להשאיר – יוקיץ' או נורקיץ'.
    כשנוקיץ' הגיע לפורטלנד הוא השתלב יפה ונתן מספרים. לי הרגיש אז שדנבר עשו טעות והשאירו את ה-יץ' הלא נכון.
    יפה לראות שפעם באלפי שנים אני עדיין מסוגל לטעות ומגיע כל הכבוד לצוות המקצועי של הנאגטס שראה את העתיד טוב ממני.
    הם ללא ספק השאירו את השחקן הטוב יותר עבורם.
    נו, לפחות המקרים האלה מזכירים לי שאני אנושי
    🙂

    1. חחח לגמרי

      בשידור יש עכשיו שפשוף על בן סימונס מטעם שדרנית הקווים ואורגיה יחד עם ברט בראון שאמר לה כמה סימונס גדול לאחרונה והשתפר בהתקפה.
      שיעורי התאגיד קורסים יסודות השכנוע ב ו-יסודות ה-NLP ב

  8. חברים אתם עדים להיסטוריה גימי באטלר כבר לא SF הוא עבר לשחק סנטר עושה חסימות מתחת לסל וממוקם שם לקבל כדורים שבאים אליו כמו שבאים לאייטון.

    בראון מאמן העונה גילה דבר חדש שאמביד יורד באטלר נהיה הסנטר של פילי, תכלס עדיף על בולדן

  9. מה זה המסירות המוזרות האלה של הניקס? כל מיני קפצוצים מוזרים ואז שחרור כדור מפתיע. השראה מברודווי? או סתם איזה משהו שהתפתח על האי המבודד מנהטן?

    1. אומנות לחימה מקומית.
      בשני העשורים האחרונים חל איסור מוחלט לשחק כדורסל על האי. בהשראת הקפוארה, החליטו בניקס לאמן את השחקנים בכל זאת, תחת מסווה של המחצב הטבעי המקומי הגדול ביותר, אחרי התעללות בשחורים וקווי רחובות שעושים לגיא טוב על הלב – אמן הפרינג' שמת להתפרסם. בטענה שהם כבר, עוד רגע, מסיימים לתכנן את יצירת המופת שלהם בסגנון מחול מודרני, הם מנסים לשחק כדורסל.
      רק שבינתיים במקום קפוארה, אנחנו מקבלים את ההוא שלמד שחייה בהתכתבות וטבע בחול.

  10. אני לא בטוח שיש לקווין נוקס מוח. אם להסיק מהצורה שבה הוא מתמהל על המגרש ומקבל החלטות הייתי אומר שבדומה לחרקים, הפקודות להפעלת הגפיים ושאר האיברים החיוניים מתקבלות מאיבר שממוקם מתחת ללסת ונוצר מאיחוי של שלושה גנגליונים.

      1. תפריד בין הארוגנטיות האטומה והאגואיסטיות של מלו, הברגים המתרוצצים חוםשי בראש של סטיבנסון והואקום הברור באזור איבר החשיבה של נוקס.
        מבלבל לפעמים.

  11. אשך מקונל היום זה חגיגה ליריב כל הנק של הניקס עליו ולא עושה כלום בהתקפה, הוא ובולדן מחזירים את דובי לעניינים

  12. אין כמו מראה עיניים – למרות שידעתי את הכל גם לפני, צפיה בניקס מעלה פליאה קיצונית – איך יכול להיות שבליגה עם תקרת שכר ומנגנון דראפט מאזן, אחרי כל כך הרבה שנים למטה הם עדיין כל כך חלשים? מי אלה השחקנים המוזרים האלה שלובשים לבן? מי זה לוק קורנט ולמה הוא לא במשרד רואי החשבון בו הוא שותף? ממש בלתי נתפס.

    1. הבחור מתחיל לעבוד על הגאמפ זה כבר זריקה שמינית או משהו שלו במשחקים האחרונים. עונה הבאה יתחיל נראה לי לזרוק שלשות לראשונה

  13. חשוב לי להדגיש פרט שלא דובר כאן עדיין. הקבוצה שלובשת את מדי הניקס הערב היא נבחרת הדמקה הפאראולימפית של ניו יורק.
    קצת חבל שאנשים כאן לא מעריכים את המחווה האנושית הבאמת מרגשת ומתייחסים למשחק כאילו מדובר בהתמודדות שגרתית בין שתי קבוצות NBA.

  14. לא מבין איך קורנט מכשיל את אמביד ברחבה ואמביד הולך לזרוק עונשין ולא לבעוט פנדל.
    אין מה לעשות מול שיפוט כזה.

  15. דובי הבטחתי לך רחמים רואה?

    רבע אחרון אפילו ניתן לכם הרגשה שאתם יכולים, בכל זאת צריך לתת הרגשה טובה לפאראולימפים

      1. עזוב איזה ילד בן 19 שומר 🙂

        עם מאמן טוב הוא פוטנציאל נהדר לסקורר טוב. הוא מאד בוסרי וטיפש. הגנה לא יהיה לו אף פעם כנראה למרות שיש לו פוטנציאל ואתלטיות אולי באחד על אחד אבל מוח יהיה קשה לתקן.

  16. כל שניה של צפייה בניקס נגד פילי מעלה את הערכתי לפופ. אנחנו לא תמיד טובים, לא תמיד מנצחים, ולעתים מחמיצים בטירוף, אבל תמיד יש שיטה, רצינות ומוטיבציה.
    הניקס בכלל לא קשורים לענף ופילי, כקבוצה, היא בלגן מאורגן כמעט שכונתי – כבר לפחות שלוש התקפות רצופות שרדיק, היחיד שם שמסוגל לקלוע, מכדרר וכולם מחכים למסירה. זה הזוי. לקליי ולברטאנס זה לא היה קורה. פשוט כדורסל אחר.

      1. אני מתחיל לחשוב שאתה צודק. מה הטעם לטנקק ככה אם אחרי זה מבזבזים את כל הכשרון הזה? ואם אין מספיק מאמנים טובים בליגה אז אולי בכל זאת צריך לייבא את בלאט ואוברדוביץ ודומיהם?

  17. רואים למה בראון אהבל? תוציא את אמביד תרגיע אותו דקה הבן אדם מפגיז לוחות וזורק איירבולים, תן לגימי כבר כדור יא דביל

    1. בדיוק אבל השחקן שעשה את זה הכל הרבע השלישי ירד לנוח ונשכח אחרי זה שהוא יפתח על המאמן יגידו שהוא בעייתי

  18. אנד דה אוסקר פור אני חמור עם שכל של צנצנת שוקולד השחר גואז טו… קווין נוקס!
    על המתפרצת הכושלת בהיסטוריה.

  19. להסתכל על אמביד וחברות. מה יש לו לחפש שם? ומה יש לזינגר לחזור לניקס? אם אני כוכב היום בליגה אני מוכן לוותר על כסף אבל לשחק בקבוצה אמיתית. כמה כאלו יש? לא יותר מדי:
    גולדן
    ספרס
    בוסטון, עם כל הבעיות לאחרונה
    דנבר
    טורונטו
    מילווקי
    אינדי
    מיאמי
    יוסטון
    יוטה
    דאלאס
    אולי קליפרס
    אולי ממפיס

    בערך שליש מהליגה. מספר נמוך להדהים.

  20. שני דברים בטוחים בקשר למשחק ההזוי הזה.
    אחד, מישהו כתב לו תסריט מראש.
    שתיים, היה לו משהו שקשור לשפעת העופות בשכל.

      1. אני אמרתי שהוא הסופט הראשי.

        שלברון אומר אנחנו רכים הוא מתכוון צעירים תתחילו לשמור

        שסימונס אומר אנחנו רכים למי הוא מתכוון? מי עובד בשבילו?

          1. זאת הסיבה ששנאתי אותו עוד לפני שראיתי אותו משחק.
            אחרי שראיתי שנאתי אותו יותר כי הפער בין הפנטזיה למציאות מעולם לא היה גדול יותר.

  21. וושינגטון יורקים על תורת האבולוציה בפרצוף – איזו התפתחות בתוך רבע אחד וכמה רצון הם פתאום מראים

  22. אני אמרתי לכם ביל זה שחקן פוטנציאל פול גורג צעיר בן 24 אם ידעו מלבנות סביבו יהנו. רק מפגר יטריד את ביל

    1. שום דבר. הפסד בכבוד זה הכי טוב שיכולתי לבקש.
      אין לי את הכלים הרגשיים להתמודד עם ניצחון של של הפקקטע קבוצה הזאת.

  23. זה יהיה ככה – אחרי הקריסה הקרובה של הסיקסרס בפלייאוף הקרוב בגלל סימונס והבעיות בחדר ההלבשה בתחילת העונה הבאה, בועטים את בראון ושנייה אחרי זה מטרידים את סימונס תמורת רכז אמיתי.

  24. אין כמו סימונס בחגיגה על נמושות. אולי הארדן אבל הולך לו גם לפעמים בעונה הרגילה נגד חזקות.

    1. 100+
      התחלתי את הערב איתם, נשברתי מהשיעמום שבקולו, חזרתי להארכה בעקבות התגובות הסוערות בבלוג החי רק כדי לגלות… שכלום לא השתנה בקולו

  25. הארכה שניה.
    ביל ענק. גם קוואי (למרות שלקח עליו יותר מדי בדקות האחרונות). אם במאני טיים בפלייאוף מול הגנות יותר חזקות משל וושינגטון טורונטו כולה תסתכל על קוואי זה לא יגמר טוב

  26. איזה שיפוט הזוי אלוהים ביל נופל מהאוויר ומקבל 2 זריקות עונשין.

    אריזה לא נוגע בכלל בקאווי וקאווי מקבל שריקה

    בריאנט לא נוגע בלאורי ומקבל שריקה WTF???

    1. אחכ גילרי יבוא לספר לנו שהשיפוט בליגה דווקא מצוין השנה.
      בכל פורום אוהדים מדברים על העניין הזה.
      סילבר הרס את המשחק.

  27. לא ממש ברור לי איך זה יקרה אבל ברגע הזה יש לי הרגשה ממש חזקה שביל שנה הבאה ימצא את הדרך ללייקרס או משהו בסגנון…הבחור רוצה יותר..

  28. טורונטו מתרגלת לקראת הפלייאוף, איך לא לשלוט בסוגרים
    לברונטו
    היו ונשארו
    התוכנית כמעט עבדה רק לצערם וושינגטון אפילו יותר לוזרים עד כמה שקשה להאמין
    במפרץ יכולים להמשיך לנמנם
    קיירי אתה תקוותנו היחידה

    1. אני עדיין חסיד של המשחק הזה ולא המשחק החדש,העפת שלשות מ3/4 מגרש …
      המשחק היום הוא תחרות שלשות ארוך ומייגע

  29. שהווריורס על הגל, המשחק שלהם פשוט זורם כל כך בקלות שזה מדהים כל פעם מחדש.
    יכולים להוריד איזה 20 נקודות ברצף בלי שהקבוצה השנייה אפילו מסוגלת להגיב

        1. מסכים איתך
          חשוב לי ההגנה בשביל הניצחונות בשביל הMvp
          סליחה אבל כאוהד ווריורס זה הדבר היחיד שמרגיש צמוד

  30. הבחור הזה בן 19 וכבר שומר ונשמר על ידי דוראנט ועושה עבודה לא רעה בכלל
    מצאנו לברון חדש לליגה? מה יהיה עם הללל , קשה לשנוא אותו ..

    1. הארדן הוא פלופר שמנצל את פרצות בחוקים משחק מלוכלך ומחרבן במאני טיים
      המספרים שלו הם תוצאה של ניפוח סטטיסטיקה שיבוא על חשבון הקבוצה בטווח הארוך
      קיבלת

  31. לנורקיץ יש שכל של ציפור או שזו השפעת דלילות החמצן. הוא עשה בשלוש דקות כמות כזו של טעויות שאפשר להפסיד איתה שלושה משחקים

  32. וולטון לא סחורה
    הארט ו KCp עולים לשלשה בפאסט פרייק של 3 על 2
    אם אני המאמן אני זורק אותם לעזעזל
    לברון יחזור כשוולטון יעוף

          1. אין אם
            זה הפסד בטוח בטח כשוולטון מחפש אצות על הקווים
            הוא חושב על איזה מנת סושי הוא הולך לאכול
            אני מקווה שיעבור טיפול עם צופסטיק
            שערה שערה הייתי מוציא לו

  33. הלייקרס בדרך לאבד 2 משחקי בית מול הניקס ומול קליבלנד
    וולטון צריך להבין עד כמה עמוק בור החרא שהוא הולך להכנס אליו אם לא ינצח את הרבע הבא ואת המשחק
    לונזו שמונזו אחת הבעיות המרכזיות של הלייקרס היא וולטון

    1. הזריקה של לונזו מכוערת כמעט כמוהו.
      שהוא עומד לזרוק שלשה זה נראה כאילו הוא מטעין את עצמו בשביל לשגר את הזריקה.

  34. מג'יק כבר מתחיל לרשום את המכתב פיטורים.

    אני משוכנע שאם לברון כשיר הוא מושך עוד כמה משחקים בשביל להיפטר מוולטון ושהאשמה לא תיפול עליו שוב.

  35. אני מת לדעת מה בדיוק וולטון משרטט שם, שלשה של קוזמה או kcp, אולי איזה חדירה לסל של לונזו, אולי איזה פוסטאפ של אינגרם.

  36. מג'יק צריך לקבל בראש, אבל האשמה תיפול על וולטון למרות שלא הוא בנה את הסגל הזה, שכולם ידעו לפני שהוא מגוחך.

  37. אין פה שום דבר חדש
    הלייקרס בלי לברון היו מהקבוצות החלשות בליגה, ונשארו כאלה, במיוחד אחרי התחזקות כל החלק התחתון במערב
    אין להם קליעה, לא היתה להם, לא תצמח קליעה מחר
    לא מהעונשין, לא מהשלוש, אין קליעה, נקודה
    רק אנרגיות והתלהבות לפעמים, ועם זה לבד לא מגיעים לשום מקום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט