מומנט נגד מסורת / עידו מוריה

מומנט נגד מסורת

היום ייערך חצי גמר הרולנד גארוס בין ראפא הקיר ולוקו הלייצן וזאת סיבה טובה לבחון מי חזק יותר בעל המומנט או בעל הנסיון?

מצד אחד לוקו ניצח את נאדאל בכל זירת אגרוף אפשרית מאז שנת 2011. האבקות בוץ האבקות בחמסין של מלבורן תמציאו שם לטורניר ותשימו את נאדאל ודגויקוביץ בגמר:  לוקו מנצח! אז ללוקו יש את המומנט וגם את המפתח לפנטהאוז של נאדאל ודזויקוביץ יינצח?

לא מדוייק.

תשאלו כל מהמר, המסורת חזקה מהמומנט. מי שרגיל לנצח לא יודע להפסיד.

ראפא ניצח 48 פעמים מול הפסד בודד בבוץ הפריסאי אז שדווקא עכשיו הוא יתחיל להפסיד?

שנה שעברה כבר היינו בסרט הזה. ראפא מכח האנרצייה מנצח מערכה ראשונה לוקו מגיע להתמודדות במערכה שנייה סוגר ייתרון ענק, ומפסיד מכדור טיפשי רק כי ראפא הקיר לא יודע להפסיד.
מערכה שלישית לוקו תופש קריזה ונותן בנאדאל שמאל ימין עד שהאף שלו תקוע עמוק בבוץ, לראפא אין תשובות והטניס של לוקו מושלם. המשחק נראה סגור.
מערכה רביעית אלוהים מתערב ומוריד גשם. הפסקה של יום במשחק הגמר. ביום למחרת המומנט נשאר לישון עד מאוחר וראפא מנצח מערכה רביעית ומניף את הגביע.

שנה קודם לכן השנה היא 2011 לוקו כבר השחקן הטוב בעולם ביי פאר רצף הנצחונות שלו הוא השני באורכו בהיסטוריה וחסר לו בדיוק עוד 2 משחקים לקבוע את שיא הנצחונות הרצופים. שתי המשחקים שנשארו לקביעת השיא זה במקרה חצי הגמר והגמר של הרולנד גארוס. פתאום איזה פדרר תופס עליו את משחק חיוו ומעיף אותו מהטורניר. מי המנצח בסוף? ראפא!

אז אלוהים מעדיף אנשים מסורתיים ולכן ראפא יינצח?

ממש לא.

לוקו יותר טוב. 2 מערכות חלקות על חיימר במונטה קרלו סיימו את "המסורת" של ראפא. 3 מערכות חלקות יסיימו את המסורת של ראפא גם ברולנד גארוס!

 אין מצב!

גרנד סלאמס משחקים 5 מערכות בדיוק בשביל שתאונות כאילו לא יקרו.

התחזית:
ראפא ממשיך בדרך לגביע!

שלושת הסארינות

מי תתעורר היום לטורניר סנשיין סארינה? או סייקו סארינה? או אוליי MAD  סארינה?

סנשיין סארינה היא הסארינה ש " OMG  טניס הוא משחק כל כך נחמד" פלאפ פלאפ הסארבים נכנסים בקלות היריבות לא ממש מגיעות לכדורים והמשחק נמשך 2 מערכות נחמדות כאילו בסופן סנשיין עושה היי לקהל והולכת לשחק בסמארטפון שלה.
סנשיין כבר איתנו מתחילת השנה. היא חייכנית מפוקסת, עונה למעריציה בטווייטר ואפילו לא אכפת לה לעשות אימוני כושר.

אבל סייקו סארינה רק מחכה מעבר לפינה… סייקו סארינה יכולה להתפרץ גם שהכל מצליח ולרדת על עצמה טוב טוב, להתעצבן שהיריבות מכות כדורים חזקים מדיי שגורמים לה לרוץ ולהזיע ולמשחק להתארך אפילו עד מערכה שלישית… לא ראינו אותה הרבה זמן אבל במשחק מול סבטלנה שסנשיין סארינה היתה בשירותים סייקו דפקה שואו מהאגדות והגיע למערכה השנייה. מופע של זיקוקי דינור ורפיסות הפסידו לסייקו את המערכה. מזל שסנשיין הגיע בזמן להציל את המשחק.

אם סנשיין לא מגיע בזמן יכולה לבוא החברה הכי טובה של סייקו. MAD  סארינה. בשבילנו אוהדי הספה אין הצגה יותר טובה ממשחק של MAD  סארינה. מי שהפסיד את MAD  סארינה באליפות אמריקה מול קימי קלייסטרס הפסיד את המופע הטוב ביותר בטניס ריאלטי שואו. המשחק התחיל טוב אבל קימי הזונה התחילה להחזיר כל כדור ולהגיע גם לכדורים אבודים שאף שחקנית לא מגיע. קימי המסריחה גם דפקה סרבים אחד אחד וכל כדור שלה הלך לצד אחר של המגרש, אחרי 45 דקות כאלה לסנשיין לא היה מה לעשות על המגרש ו MAD  סרינה הגיע לעשות סדר.

http://www.youtube.com/watch?v=euRG3svCsZU

"אני אדחוף את הכדור המזדיין במורד הגרון שלך"

שנתיים אחרי זה סטוסר כפרה גם פגשה בסארינה המשוגעת שפוצצה מחבט על הגומי ואחרי שלא הצליח לה היא פוצצה את המחבט פעם שנייה ושלישית. השנה במלבורן סטיבנסון באה למשחק וסארינה חטפה קריזה כזאת שהיא חבטה באוויר כמה פעמים במקום בכדור לפני שהיא הפסידה את המשחק. ואז היא רצה למלון ועשתה UNFOLLOW  לחשבון הטוויטר של סטיבנסון. שזה ממש ממש אומר שהיא כועסת.

אבל ברוך השם סארינה המשוגעת לא איתנו יותר. ב 2013 יש רצף הכי ארוך בהיסטוריה של מצבי הרוח של סארינה ואנחנו רואים רק את סנשיין סארינה.

רק ששרה אראניי המסוממת  לא תעשה בעיות…

התחזית:

סארינה בהליכה!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 137 תגובות

  1. אחח… איזו כתיבה. כל הכבוד.
    הערכה שלי: אם שניהם בריאים, אני שם את "הכסף" שלי על המקצוען מסרביה. נדאל מתקשה מולו מאד.

  2. כיף לראות שיש באתר כתבות גם על טניס. אבל אני לא מבין מאיפה אתה מביא את הדברים שאתה כותב. ראית את הגמר שנה שעברה? נדאל שיחק מושלם. כל הטורניר הוא שיחק בצורה שלא תיאמן. המזל של נולה היה כשהתחיל לרדת גשם במערכה השלישית,והשופטים לא עצרו את המשחק. הכדורים היו ספוגים במים,מה שהפך אותם לכבדים מאוד,והפך את הספין הקטלני של נדאל לחסר תועלת. נולה התמודד עם זה הרבה יותר בקלות ולקח את המערכה בלי בעיות. הוא אפילו הספיק לשבור בפתיחת המערכה הרביעית לפני שהשופטים סוף סוף עצרו את המשחק. היה ברור שברגע שהמשחק יחודש,נדאל יחזור לשלוט במשחק. וככה גם קרה.

  3. בקשר לנשים: סרינה מגיעה תמיד למשחקים מול שראפובה בריכוז מקסימלי ובמצב רוח קרבי. היא כבר 10 שנים כמעט נוקמת בה על ההפסד בווימבלדון, ולדעתי יש פה גם איזה אלמנט של שחורה שרוצה להשפיל את הלבנה האולטימטיבית.
    לצערי אני צופה שוב משחק חד צדדי.

  4. למה נייק או אחת החברות שנדאל מייצג לא שוכרות
    מומחה ארגונומיה שיתפור לו תחתונים שלא ייכנסו לו לתחת אחרי כל נקודה?

    1. רוד לייבא עשה זאת , אבל נובאק יהיה רק בחצי הדרך
      בכל מקרה הוא ישלים זכייה בכל הגראנד סלמס שזה כשלעצמו מכובד ביותר
      רק שיעבור את השור ממאיורקה

  5. כמה בהיסטוריה עשו זאת ? מנחם אולי אתה זוכר. אני יודע על כאלו שזכו, אגאסי שזכה בכל ה4 אבל לא ברצף, בורג, פדרר, אולי גם קונורס ? נסטסה ? מעניין כמה הצליחו בכך

    1. בורג לקח רק רולאן גארוס ווימבלדון
      לא הגיע מעבר לחצי גמר באוסטרליה
      נאדל פדרר רוי אמרסון ולייבא האוסטרלים ואגסי
      ליייבר עשה זאת פעמיים 62 ו 69

  6. סיימתי רק עכשיו לראות את כל המשחק (הפרשי השעות בין אוסטרליה לצרפת הם חתיכת בגט מורעל).

    וה-2 סנט שלי. בעוד נולה צריך את ה"זון" שלו. לנאדאל יש רק 3 הילוכים בתיבה שלו:
    שבוע ראשון, שבוע שני, והילוך מיוחד לנולה ופדרר. היציבות שלו זה משהו מדהים.

    עוד דבר בקשר לנאדאל זה הוא פשוט שחקן חכם שלא מפחד ללמוד:
    מערכה שניה שנולה תפש את הזון שלו ועלה לענות מהר על כדורים. נאדאל שינה את זוית הקשת ודחק את נולה לאחורי המגרש וקיבל 2 שבירות, אחריהן נולה זרק את המערכה.

    מערכה רביעית נאדאל הגיש למשחק ונולה העלה הילוך עמוק לתוך המערכה החמישית. נאדאל פשוט שמר על היציבות שלו התיש אותו עד לשבירה החוזרת וסיום המשחק.

    נולה מתקרב, אבל אלוהים אוהב את ראפא יותר!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט