הפלקינס שורדים מותחן, הרוקטס בהפסד מטריד ויתר הפייבוריטיות מטיילות בסיכום יום שישי הגדול! / דור בלוך

הפלקינס שורדים מותחן, הרוקטס בהפסד מטריד ויתר הפייבוריטיות מטיילות בסיכום יום שישי הגדול! / דור בלוך

אז היה לנו לילה דיי נטול הפתעות, כשהווריורס על אף פיגור מוקדם מטיילים מול הניקס, הרפטורס עם פיניש חזק מנצחים את דאלאס, סקרמנטו עם ניצחון נאה על וושינגטון שמרשימה להיראות רע מאוד, ויוסטון? אוי יוסטון.

ניו יורק ניקס (5-1) 100 – גולדן סטייט ווריורס (1-5) 128:

זה היה קרוב במשך שלושה רבעים, אבל לאחר שקיבל תשואות מהקהל בגארדן היה זה קווין דוראנט שחיסל את התקוות של המקומיים, שכצפוי מתדרדרים לתחתית המזרח בפתיחת העונה.

במצב של 96-98 עמוק ברבע הרביעי הווריורס נתנו ריצה של 0-14 כולל שלשה של אלפונזו מקיני שקברו את התקוות של הניקס סופית.

הווריורס קלעו באחוזים טובים בהרבה כשההגנה של הניקס לא ממש מתאמצת להפריע (59% מהשדה, 49% מהשלוש) בעוד הניקס לא מצליחים להשיג יתרון מובהק בריבאונד – תנאי הכרחי כדי לאתגר את הווריורס בסגל הנוכחי שלהם.

טימי הרדוואי ג'וניור ממשיך להוביל את הניקס עם 24 אבל גם להראות את מגבלותיו כשחקן כשהוא לא ממש תורם בשום אספקט אחר של המשחק, מסיים עם 4 אסיסטים למול 3 איבודים וגם הקליעה מבחוץ עוד רחוקה מלהיות יציבה (4 מ-12). בארק הוסיף 15 מהספסל.

בצד השני לווריורס יש בעייות ספסל ואף אחד לא תרם משם במאזן דו ספרתי, אבל שימו לב לפלא השבדי, ירבקו קלע 8 הוסיף 7 ריבאונדים ותרם 4 עבירות אבל ב-19 הדקות שלו על המגרש הווריורס היו +34, המאזן הטוב ביותר במשחק הזה.

דוראנט עם 41 נקודות נהנה להלהיב את הקהל כשהוא מוסיף גם 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים באחוזים מצוינים. קארי בערב "סולידי" הוסיף 29 ב-6 מ-11 משלוש. קליי תומפסון ממשיך פתיחת עונה פושרת עם 0 מ-4 משלוש ל-12 נקודות.

טורונטו רפטורס (0-6) 116 – דאלאס מאבריקס (3-2) 107:

טורונטו פתחה חזק את המשחק הזה ולמעשה לא שמטה את היתרון ולו לשנייה לכל אורך המשחק, שהפך צמוד לקראת סוף הרבע השלישי אבל טורונטו דאגה שלא יתפתח מתח אמיתי במשחק הזה.

דונצ'יץ' עם ערב טוב עבורו, יפה לראות שעל אף גילו הצעיר לא רואים תנודות קיצוניות ביכולתו, ריבוי טעויות מנטליות או תופעות אחרות שמאפיינות רוקיז. הוא קלע 22 באחוזים טובים והוסיף 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ווסלי מתיו'ס ממשיך פתיחת עונה טובה עם 21 וג'ורדן סיים עם 18 ו-15 ריבאונדים. האריסון בארנס עם 1  מ-5 מהשלוש קלקל.

בצד השני קוואי ולאורי הובילו את הרפטורס עם 21 ו-20 בהתאמה, כשכל החמישיה פלוס איבאקה ומילס מסיימים עם ספרות כפולות.

יוסטון רוקטס (4-1) 113 – לוס אנג'לס קליפרס (2-3) 133:

ובכן, הרוקטס נראים בצרות צרורות. במשחק שבו הקליפרס שלטו באופן מוחלט החל מפתיחת הרבע השלישי, כשהם מנצלים הגנה חלשה ביותר של יוסטון כדי לקלוע 39 ברבע השני ו-37 ברבע הרביעי ובהיעדרו של הארדן, ליוסטון אין פתרונות התקפיים לערב הגנתי כזה. הרוקטס סיימו עם 39% מהשדה ו-36.6% משלוש בעוד הם אפשרו מעל 50% בשתי הקטגוריות ליריבה.

מלו שסיים עם 5 עבירות, היה דווקא בערב איכותי עם 24 כולל 6 מ-10 משלוש אבל עם 0 מהדהד בתור האסיסטים. משהו לחשוב עליו. ג'ראלד גרין תרם 19 מהספסל ואולי היה מקום להשתמש בו יותר מ-23 הדקות שקיבל. כל החמישיה של הרוקטס קלעו בספרות כפולות אבל על הצד הנמוך של הסקלה ובעיקר באחוזים איומים כשלמעט מלו יתר החמישיה חברה ל-3 מ-14 מהשלוש. פול היה בערב חלש במיוחד כשסיים עם 3 מ-13 מהשדה.

בצד השני ערב מפלצתי של הארל שעלה מהספסל ל-30 נקודות כולל 14 מ-15 מהעונשין. לו וויליאמס הוסיף 23 בערב שבו הספסל של הקליפרס קלע באזור הכפול מהחמישיה שלה. גורטאט שפתח סיים עם 0 נקודות וזריקה אחת מהשדה ל-16 דקות, מה הקטע עם הפולני הזה? יושב בחושך ולוקח ריבאונדים? גלינרי הוסיף 16 והאריס סיים עם 15 באחוזים רעים למנצחים.

שארלוט הורנטס (3-3) 135 – שיקאגו בולס (4-1) 106:

לא שמשחק נגד הבולס הוא מדד למשהו, אבל ההורנטס שלטו כאן בריבאונד בצורה מוחלטת והגנו טוב כשהם מגבילים את אחוזי הקליעה של הבולס בדרך לניצחון שלא הוטל בספק לשנייה. לווין סיים עם 20 למפסידים כשפרקר, זוכרים אותו? מוסיף 19 מהספסל. בצד השני ווקר כמובן הוביל את ההורנטס עם 30 נקודות ב-26 דקות בלבד. טוני פרקר (זוכרים?) הוסיף 18 מהספסל.

מיניסוטה טימברוולבס (4-2) 95  – מילווקי באקס (0-5) 125:

שתי קבוצות שנראות כהולכות בכיוונים הפוכים נפגשו במיניסוטה והתוצאה הייתה בהתאם. מילווקי שלטה בריבאונד וההתקפה של מיניסוטה נראתה כל כך אנמית עם 23% משלוש ו-32% מהשדה, כך שמילווקי פשוט פירקה את המארחים ומשהו שם חייב להשתנות, כי כרגע הוולבס הם מבזבוזי הכישרון הכואבים בליגה.

רוז עלה מהספסל ל-14 וטאונס הוסיף 16, אבל כשבאטלר מסיים עם 4 נקודות ב-24 דקות כולל 2 מ-12 מהשדה זה מרגיש כמו שביתה איטלקית. בצד השני הבאקס חילקו היטב את הדקות ואף אחד לא קיבל יותר מ-25 דקות או פחות מ-10. כך קיבלנו שורה סטטיסטית שבה מידלטון ואיליאסובה מובילים עם 16 נקודות. הפריק הוסיף 15 ו-12 ריבאונדים ב-23 דקות.

ניו אורלינס פלקינס (0-4) 117 – ברוקלין נטס (3-2) 115:

המשחק שנתן לנו את המתח הגדול מכולם התרחש בניו אורלינס כשמשחק חלש של הפלקינס, וגם דיי נרפה אפשר לברוקלין לשלוט בריבאונד, בעוד משחק מפוזר של הנטס עם 21 איבודים מול 11 בלבד של הפלקינס אפשר למארחים להישאר במשחק, עד שקליעה של הולידיי עם 2 שניות לסיום הכריעה את המשחק.

ראסל הוביל את הנטס עם 24 ולוורט סייע לו עם 21 משלו אבל גם עם 1 מ-6 משלוש. בצד השני הולידיי הוביל עם 26 וממשיכים להיראות נהדר, בעוד דיוויס בערב שקט שלא נאמר חלש סיים עם 18 והוסיף 14 ריבאונדים. רנדל הוסיף 14 משלו מהספסל.

סקרמנטו קינגס (3-3) 116 – וושינגטון וויזארדס (4-1) 112:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו לסקרמנטו היה קצת יותר מה למכור בדקות האחרונות וזה מה שהכריע עבורה את המשחק ובסיום בובי הילד שמר על קור הרוח מהקו כדי להבטיח את הניצחון. וול עם 26 וביל עם 21 הובילו את הוויזארדס אבל כשהם מסתכלים ימינה ושמאלה לא ברור שיש להם על מי להישען כדי להיחלץ מפתיחת העונה הזאת. בצד השני ביליצה סיים עם 26, הילד הוסיף 22, כשפוקס וסטיין מוסיפים 18 ו-17 בהתאמה, וכשבגלי מוסיף 11 משלו, בסקרמנטו מתחיל להסתמן סגל נחמד עם כמה צעירים מוכשרים שנותנים תקווה לעתיד טוב יותר.

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

לילה קשה עבר על מועדון ה-ל.ל.ל עם הניצחון של לברון והלייקרס על דנבר שפתחו בצורה מרשימה את העונה, אז כדי להתאושש אנחנו מקבלים ערב פחות מסעיר עם כמה מהקבוצות הגדולות של הליגה אבל בלי אף משחק גדול של ממש.

עם זאת, בלילה שבו אפשר לראות ג'יאניס, קארי, דונצ'יץ ודיוויס, ארבעת השחקנים הראשונים ברשימה השחקנים לקום בבוקר עבורם שלי, רגוע זה לא יהיה.

אז בואו ניגש לאקשן:

מומלצי הליג פאס:

ניו יורק ניקס (4-1) – גולדן סטייט ווריורס (1-4) 2:30 (שידור ישיר בערוץ הספורט):

מה שכיף בגולדן סטייט הוא שגם כשהם בקרוז קונטרול מלא בעונה הסדירה, וזה בוודאי המצב, הם עדיין נותנים לך משחקים שמשאירים אותך פעור פה ושמח שהתעוררת בשעה לא שעה כדי לראות אותם. אחד כזה היה ערב ה-51 נקודות של סטף קארי כולל 11 מ-16 מהשלוש. לדעתי צריך להתחיל לספור כמה מהזריקות של קארי בכלל לא נגעו בטבעת, אם ספרתי נכון בערך 9 מתוך ה-11 עונות על ההגדרה.

וכשערב כזה קורה אתה שואל את עצמך מה יקרה בערב הבא? האם קארי ימשיך עם המומנטום? האם תומפסון יקבל מזה מוטיבציה? אולי דוראנט? וכשבצד השני עומדים הניקס האומללים, אז יש הזדמנות טובה לשפר שיאים.

הניקס סופרים כבר 4 הפסדים רצופים לאחר ניצחון בפתיחת העונה מול אטלנטה, כאשר בשני ההפסדים הראשונים, הניקס הפגינו רוח לחימה והפסידו משחקים צמודים לברוקלין ולבוסטון החזקה, אבל לאחר מכן באו הפסדים דו ספרתיים למילווקי ומיאמי, ויתכן שמדובר כבר בשבירה מנטלית.

או שהניקס פשוט קבוצה מחורבנת.

הימור: הווריורס ב-15.

טורונטו רפטורס (0-5) – דאלאס מאבריקס (2-2) 2:30 (שידור ישיר ב-5 לייב):

מפה לשם הקנדים כבר עם 5 נצחונות רצופים וקוואי (יימח שמו וזכרו) משחק פשוט מצוין כולל 35 נקודות על הראש של מיניסוטה ביום רביעי, והרפטורס משווים את פתיחת העונה הטובה בתולדותיהם הקצרים. ניצחון נוסף כבר יעמיד שיא חדש.

מלבד קוואי שקולע 28 נקודות למשחק, בולט מאוד ולנצ'יונס שיחד עם סרג' איבאקה מעמיד עמדת סנטר עם תרומה מגוונת ואיכותית. קייל לאורי פתח את העונה כספק הממתקים של הקבוצה עם 10 אסיסטים למשחק ובסה"כ נראה שהמשלך של קוואי תמורת דרוזן, לפחות לעונה הזאת, יצר קבוצה מאוזנת ואיכתית שבה כל שחקן יודע את מקומו ויכולה לאתגר כל קבוצה במזרח.

בצד השני של המגרש היום תעמוד קבוצה עם מטרות שונות לגמרי ונקודה אחרת לגמרי במעגל שלה. זאת עונת העברת המקל מנוביצקי לדונצ'יץ', מה שמייצר הרבה עניין סביב הקבוצה אבל זה דיי ברור שדאלאס אולי תשיג כמה נצחונות יפים, אבל את הפלייאוף היא לא אמורה לעשות השנה, ובוודאי לא לאתגר אף אחת מהגדולות של המערב בסידרה.

עם זאת עם ווסלי מת'יוס שפתח את העונה מצויין, דונצ'יץ' שמראה ביטחון ובגרות שלא מתאימים לגילו ודיאנדרה ג'ורדן שנותן ממוצעים נהדרים דאלאס היא לא קבוצה שאפשר לזלזל בה וכשמצרפים לכך גם את דניס סמית' ג'וניור בן ה-20 אז יש לדאלאס הרבה סיבות לאופטימיות לקראת העתיד.

הימור: טורונטו ב-12

יוסטון רוקטס (3-1) – לוס אנג'לס קליפרס (2-2) 3:00:

האם קללת כרמלו אנת'וני הגיעה לטקסס?

אחרי עונה בה הייתה הכי קרובה שאפשר לגמר וכנראה גם לאליפות, יוסטון פותחת את העונה רע מאוד עם הפסדים לניו אורלינס, קליפרס ויוטה, כששני הכוכבים שלה פצועים לסירוגין.

כריס פול אמור לחזור הלילה אבל כשג'יימס הארדן יחסיר את שני המשחקים הקרובים, אלה יהיו 28.5 נקודות שישבו על הספסל בחליפה.

כמו כל הליגה יוסטון פתחה את העונה ללא מאמץ מיוחד בהגנה, כשהיא סופגת 131 מניו אורלינס ו-115 משתי הקבוצות של לוס אנג'לס, אבל דווקא במשחק ההגנתי הטוב ביותר שלה העונה, ההתקפה שלה שבקה חיים עם 89 נקודות בלבד מול יוטה והפסד דו ספרתי.

כעת יוסטון, במשחק הבית השני מתוך שלושה צריכה להתאושש לפני שכדור השלג הזה יאיים לקבור אותה.

בצד השני קשה להחליט מה בדיוק לחשוב על הקליפרס העונה. פתיחת העונה שלהם הייתה קשה מאוד כששיחקו מול דנבר, אוקלהומה, יוסטון וניו אורלינס, והמאזן 2-2 הוא בהחלט מאזן טוב ביחס לפתיחה הזאת וביחס לציפיות. הקליפרס של אחרי עידן הלוב סיטי מובלים על ידי תוביאס האריס, שבינתיים נותן יכולת מרשימה עם 23.5 נקודות למשחק ו-8.5 ריבאונדים. אם תשאלו אותי לא מדובר על סופרסטאר אמיתי, אבל ככינור שני לכוכב שאולי יגיע בהמשך זה בהחלט יכול לעבוד.

גם דנילו גלינרי פתח את העונה היטב עם 21.5 נקודות למשחק וכך גם האנרג'ייזר הרשמי של הקבוצה לו וויליאמס עם 15. את תפקיד הגימיק תפס בובאן מריאנוביץ עם ההטבעות מהרצפה שלו, אבל גם 9 נקודות למשחק. באופן מעניין גורטאט שהגיע השנה מוויזארדס והוא לכאורה הסנטר האיכותי ביותר של הקבוצה לא נהנה מקרדיט עד כה ויהיה מעניין לראות איך היכולת שלו תתפתח. שחקן נוסף ממנו הקליפרס לא מצליחים להוציא הרבה כרגע הוא אייברי בראדלי שקולע רק 4 נקודות למשחק. אם וכאשר השניים האלה ישתפרו, יחד עם ההגנה הנהדרת שפטריק בברלי ו-מבה א מוטו מספקים, הקליפרס יכולים להיות קבוצה שלא יהיה כיף לפגוש.

הימור: הרוקטס ב-3

ויתר המשחקים:

שארלוט הורנטס (3-2) – שיקאגו בולס (3-1) 2:00:

שארלוט הרגישה טובה עם עצמה לאחר שני נצחונות על הקבוצות של פלורידה, אבל חזרה מהר לקרקע המציאות עם הפסדים לטורונטו וחמור מכך לשיקאגו אותה תפגוש הלילה שוב. קמבה ווקר נותן יכולת של "תחלצו אותי מפה כבר ****" עם 31 נקודות לערב, בעוד בשיקאגו זאק לווין נהנה מהכאוס כדי לספק 32.3 נקודות לערב ולשפר סטטיסטיקות. בשיקאגו יש לא מעט כישרון צעיר ויהיה מעניין לראות מה ההנהלה תעשה עם זה בעתיד. בשארלוט לעומת זאת קשה לראות דרך החוצה מהבינוניות.

הימור: שארלוט ב-12

מיניסוטה טימברוולבס (3-2) – מילווקי באקס (0-4) 3:00:

בשקט בשקט מילווקי עברה למשחק יותר מבוסס קליעה מבחוץ, שיפרה את ההגנה שלה והיא כבר עם 4 נצחונות ב-4 משחקים כולל נצחונות לא טריוויאליים על אינדיאנה ופילדלפיה. הנצחון על פילדלפיה היה מרשים במיוחד כשהפריק מסיים עם טריפל דאבל של 32 נקודות 18 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. הקבוצה נהנתה גם מתרומה מצויינת של ברוק לופז שנראה שמהלך מצויין של ההנהלה שתורם איזון טוב יותר בין משחק פנים מסורתי למשחק חוץ ובין הגנה להתקפה. שיתוף הפעולה בין ברוגדון לבלדסואו, לפחות לדעתי הוא סימן שאלה גדול יותר ולא בטוח שזה הקו האחורי שצריך לקחת את ג'יאניס להתמודדות עם ענקיות המזרח של השנים הקרובות – בוסטון, פילי וטורונטו.

בצד השני – כאוס. רוויית סכסוכים פניימיים מיניסוטה כבר עם 3 הפסדים ב-5 משחקים כולל ספיגה של 140 נקודות מול דאלאס. דומה שלפחות בינתיים הביקורת של באטלר על חבריו הצעירים לא ממש נושאת פרי. טאונס לדוגמא סיים את משחקו האחרון עם 5 מ-17 מהשדה בעוד וויגינס כלל לא שיחק.

הימור מילווקי ב-10

ניו אורלינס פלקינס (0-3) – ברוקלין נטס (2-2) 3:00:

עוד קבוצה שיכולה להיות מאוד מרוצה מפתיחת העונה שלה היא הפלקינס. אחרי שבשני המשחקים הראשונים שלהם ההתקפה השתוללה עם 149 מול סקרמנטו ו-131 מול יוסטון, מול הקליפרס, היה ערב רגוע עם 116 נקודות שהספיקו לניצחון. השאלה הגדולה היא התלות באנתוני דיוויס שקולע 30 למשחק, והשאלה האם הוא יישאר בריא לאורך העונה. עבור ברוקלין זאת עוד עונה של העברת זמן בניסיון להתנקות משאריות הטרייד הקטסטרופלי של גארנט ופירס, אבל כעת כבר רואים את האור בקצה המנהרה שם.

הימור: הפלקינס ב-15

סקרמנטו קינגס (3-2) – וושינגטון וויזארדס (3-1) 5:00:

וושינגטון נטולת דוויט הווארד ומהינמי, נאלצה ללכת להרכב נמוך עם מוריס ואוברה בעמדות הפנים, ו-50 נקודות של השניים סידרו להם ניצחון ראשון העונה על פורטלנד. אבל הניצחון לא ממש מצליח להשכיח את העובדה שעידן וול וביל מתקרב לסיומו בכישלון מהדהד והוויזארדס בהחלט צריכים להתחיל לחשוב לאן הם הולכים מכאן. בצד השני הקינגס פתחו את העונה מעט טוב מהצפוי עם נצחונות על ממפיס ואוקלהומה לצד הפסדים צפויים לדנבר ניו אורלינס ויוטה. למרות זאת ההגנה מתקשה להתייצב והקבוצה ספגה 120 נקודות או יותר בארבעת המשחקים הראשונים של העונה. לקבוצה יש לא מעט שחקנים צעירים טובים ויהיה מעניין לראות האם היא תצליח לבנות קדימה טוב יותר משעשתה בשנים האחרונות.

הימור: וושינגטון ב-5

לפוסט הזה יש 237 תגובות

    1. ניצחון של הניקס…? בהית נגד גולדן סטייט?
      לא… לא סביר…
      שניה חושב….
      לא.. לא יקרה.
      הניקס כל כך גרועים שאנימלא שולל מקום אחרון במזרח.

  1. הבעיה אצל יוסטון היא שלא רק הארדן פצוע, גם אניס פצוע, ועד כה כריס וננה גם כן לא כשירים.
    זה משאיר את הסגל שלהם עם 6 שחקנים בלבד, מעבר לשאר שחקני קצה הספסל – פול (שחוזר מהשעיה), גורדון ואנטוני שעד כה לא גילו יציבות בקליעה שלהם, קאפלה, טאקר וג׳ראלד גרין.
    מעבר לשישה האלה? מייקל קרטר וויליאמס, ועוד כמה אלמונים..

    מה שבולט לעין מהמערך החסר הזה, הוא שפורוורדים כמו האריס, גלינרי והראל יחגגו בכיף על יוסטון, כמו שהיה גם במפגש הקודם בין הקבוצות.

    אם אנטוני וגורדון לא יקלעו כמו שצריך, יהיה כאן ניצחון נוסף לקליפרס. אם קלעי יוסטון יתפסו יום יוצא דופן – אז הם יוכלו אולי לנצח.

  2. משחקים מאד חלשים הלילה.

    שארלוט- בולס+9 (בולס)

    ניקס+13- גולדן (גולדן)

    טורנטו – מאבס+12 (טורנטו)

    יוסטון – קליפרס+3 (קליפרס)

    נ"א- ברוקלין+10 (נ"א)

    מיני+2- מילווקי (מילווקי)

    סקרמנטו+5- וושינגטון (סקרמנטו)

      1. מבין אתכם לגמרי, אבל צריך לזכור שאנחנו לא יודעים מה קרה שם.

        נכון, יכול להיות שקוואי מטורלל או ארנבי נעלבי, אבל יתכן שהייתה כאן פשלה או חוסר רגישות של המערכת. שחקנים לא עושים שביתה איטלקית סתם ככה, וגם גרין, שלא ביקש טרייד, לא נראה סובל בטורונטו.

        ומהרבה בחינות היה עדיף לקוואי לחכות עוד שנה בספרס ואז ללכת לאן שבא לו, כמו דוראנט, ולחסוך לעצמו את הסיכון בתחנת ביניים של שנה בעיר חדשה, קבוצה חדשה, מאמן חדש וכו'. אם בכל זאת לקח את הסיכון הזה, כנראה שמשהו רציני קרה לו.

        אז התסכול ברור, אבל אני לא חושב שאנחנו יכולים להיות כל כך בטוחים שהוא נבל. יתכן שזו טרגדיה בלי נבל.

        1. עזוב מיקי,
          שנינו יודעים איזה מועדון זה הספרס.
          שנינו יודעים איך הוא יודע לכבד את השחקנים הגדולים שלו.
          שנינו יודעים מי זה פופ.

          המוניטין הזה נבנה במשך עשורים.

          אחרי כל זה, מה ההיגיון שהספרס ינהגו אחרת עם קוואי?
          אתה מדבר על חוסר רגישות של המערכת. אני מנסה לחשוב מה זה יכול להיות ועולה בדעתי רק דבר אחד:
          "
          ס"א: היי קוואי, ע"פ הצוות הרפואי אתה כשיר לשחק. מה קורה? מתי אתה חוזר?
          ק: ממממ…. אני עוד לא מרגיש מוכן, צריך עוד זמן.
          ס"א: אוקייייי…

          — חודש אחרי—
          ס"א: היי קוואי, מה נסגר?
          ק: צ'מעו, אני לא יודע… משהו לא מרגיש לי בסדר…
          ס"א: מה?
          ק: אאההה… בההההה… ציגלה מה…
          ס"א: תקשיב, אנחנו צריכים אותך. תראה את החבר'ה קורעים את עצמם והם הולכים לעשותפלייאוף אפילו בלעדיך. דמיין מה יעשו איתך. יאללה, הדרך הכי טובה זה להתחיל. בוא, נכניס אותך לעניינים בהדרגה.
          ק: ממממ….
          ס"א: צ'מע, זה לא לעניין. אתה מקבל 19 מיליון על העונה הזאת, אתה יכול לשחק, החבר'ה צריכים אותך. אנחנו לא מבינים מה הבעיה.
          ק: מה? ככה אתם מדברים אליי?
          ס"א: מ'זתומרת? מדברים אלייך פייר אנד סקוור! היינו מאד סבלניים עד עכשיו אבל ההתנהגות שלך והתשובות שאתה נותן פשוט לא מספקות!
          ק: אין תגובה
          ק' למקורביו: הספרס האלה, איך הם לא מתביישים לבוא אליי בתלונות?! יאללה, אני לא נשאר שם! היעד: ל.א.
          "

          1. שי, אבל למה לקוואי להתנהג ככה? מה הוא מרוויח מלשבת באיזה מלון בניו יורק במקום לשחק בפלייאוף? בפלייאופים של עונות קודמות הוא דווקא שיחק ושיחק טוב. מה פתאום קם בן אדם ומחליט לא לשחק כנגד כמעט כל אינטרס שלו עצמו? זה פשוט לא הגיוני. אז אני לא יכול לפסול את האפשרות שחל איזשהו שינוי במערכת.

            יכול גם להיות שיש לו איזו רגישות מיוחדת/עקב אכילס/ווטאבר אבל חלק מהטיפול באנשים זה לזהות את הרגישויות של אנשים ולעבוד עם זה, ולא נראה שהמערכת הצליחה בזה במקרה שלו.

  3. מספר 2 של טורונטו נראה מצוין and funny מתאים לו קנדה.

    יוסטון יפסידו ללא הנוכל.

    שאר המשחקים נראים משעממים להחריד

  4. אני חושב שדוראנט מקנא בתשומת לב שקרי מקבל ויתן משחק משוחרר עם הרבה זריקות ונקודות. החיזורים של הניקס וההתגייסות של הקהל למענו יוסיפו למוטיבציה ואם יהיה משחק צמוד אני מהמר על +40 שלו.
    וכמה שזה נשמע מוזר, מאז עונת ה-mvp שלו (אז היו לו 14 משחקי +40), דוראנט ממעט מאוד להגיע למספר נקודות כזה.

  5. תודה רבה דור.

    יוסטון במצב רגיש, יאללה שיביאו את באטלר. תיבודו ה-gm צריך להסכים לטרייד מבוסס בחירות לשבע שנים, תיבודו המאמן צריך לסרב מאחר וזה יקרה אחרי הקדנציה שלו. אחד מהם צריך ללכת הביתה. אולי גם שניהם.

  6. כמו דוראנט, קוואי עזב פרנצ'ייז מת שהעתיד מאחוריו, ועכשיו הוא חוזר לפרוח.
    בניגוד לדוראנט, קוואי הלך לאתגר ספורטיבי אמיתי, ולא אוסף אליפויות עבור חמישים שקל בחצר.

    1. כמו דוראנט קוויא עזב פרנצ'ייז מת.
      בניגוד לדוראנט הוא לא הלך לאן שרצה. בניגוד לדוראנט שלחו אותו בלי לשאול אותו לאן.
      ו…. וואלה טורונטו!
      מקום ראשון במזרח עוד לפני שהוא בא כשבמזרח אין כבר את לברון. רק בוסטון עלולה להפריע.
      להציג את זה כ"הלך לאתגר ספורטיבי אמיתי"… הייתי אומר על זה הרבה דברים אבל עדיף שאני אסתום…

      1. אבל אתה שוכח שלשחקן עם חוזה ב- nba אין את היכולת לבחור את המקום שהוא הולך אליו (כמובן חוץ ממקרים מיוחדים) אז קוואי נמצא במצב שאין לו יותר מדי מה להפסיד, אם טורונטו יגיעו לגמר ה-nba אז רוב הסיכויים שהוא ישאר, במידה ולא אז הוא ילך לאל איי (קליפרס או הלייקרס) כמו שהוא רצה מלכתחילה, כשבמצב כזה הקבוצה הזו תקבל אותו בסיטואציה יותר טובה, בלי לוותר על אף שחקן, אז בוא נגיד ככה שסאן אנטוניו לא דפקו אותו.

  7. יכול להיות שמיני דחתה הצעה של יוסטון ל 4 בחירות סיבוב ראשון (!!!!!) + מרקיז כריס + ברנדון נייט תמורת באטלר שממילא יעסוב אותה בסוף השנה. זה דיווח של ווג'. נשמע הזוי שיוסטון הציעה את סה ועוד יותר הזוי שמיני דחתה את זה.

    1. דילמת המנג'ר-מאמן: הווה מול עתיד
      על ניו זאת דילמה מורכבת, בפועל לא ממש: ברור לכל ילד שבאטלר לא ישאר בעונה הבאה ולאן הוא כבר יכול להוביל אותם השנה? מקסימום הדחה בסיבוב הראשון כאשר ישנו סיכוי לא מבוטל שהם אפילו לא יעפילו לפלייאוף…

      אכן, הזוי…

  8. תודה דור, רוב המשחקים בינוניים. החשש הוא מנפילה נוספת של יוסטון עקב הפציעות ותחילתו של כדור שלג

  9. תודה על הסיקור, איכותי יותר ממרבית המשחקים (אבל מה לנו כי נלין, רק לפני שבועיים התחננו למשחק אחד)

  10. מישהו צריך להסביר להארדווי שלא מודדים כמה הוא קולע, אלא באיזו יעילות הוא עושה אתזה.

    כמו ששימי אומר: "אין זריקה שהוא לא אוהב"

    1. דונצ'יץ' חוו הגנת עילית ב-NBA בפעם הראשונה.
      דני גרין, קוואי, לאורי, סיאקם, איבקה, אננובי… זה מה שמצפה לו במשחק

  11. הניקס מתקשקשים, והווריורס פשוט נהנים ברבע הראשון.

    קארי כבר עם 3 שלושות. הארדווי אחרי כמה קליעות עבר להשלכת לבנים

  12. קנטר יעיל מאוד מהספסל.
    הבעיה שהניקס עובדים קשה על כל סל ולעומתם ג"ס בוחרים פשוט מתי ללחוץ על הדוושה ולתת ריצה

  13. אני לא מבין את סטיב קר כאילו כל מאמן אחר בליגה במצב של ריצה ומתחיל קצת מומנטום היה לוקח פסק זמן הוא פשוט הביא להם לעשות ריצת 15-4 קלילה ובמקום רבע של +10 הם בתיקו .

    כן זה עונה רגילה וזה ניקס והם בהילוך 1 אבל זה פשוט מזלזל

  14. השאלה עוד כמה משחקים קר יחכה לקליי
    האיש לא פוגע השנה

    ועם השינוי בחוקי ההגנה- גם היתרון היחסי שלו שם מעט נשחק

    1. דוראנט השנה בהלך מחשבה שונה לגמרי. הוא מחכה עד שממש אין ברירה ואז משתלט על המשחק.
      נותן לילדים לשחק ואז נותן 20 ברבע

  15. רץ מהר מהם
    ארוך מהם
    קולע טוב מהם
    אתלט מהם

    ועדיין השחקן השני הכי טוב בקבוצה

    איזה כיף.

    קליי יחזור לשחק נורמלי? אליפות קלה
    קליי לא יחזור לשחק נורמלי? אליפות עם מאמץ.

    1. בהנחה שדוראנט לא ישחק לפרקים ולא יהיה אדיש כמו בעונה הרגילה, כנראה שגם ה"חיסרון" של קליי לא יהווה מאמץ

  16. אני במקום אפלטון בפאניקה מטורפת שבשביל להיות במשחק נגד קליפרס הם צריכים את התצוגה הכי טובה של כרמלו מאז דנבר

    houston we have a problem

  17. 25 דקות ב9 דקות לדוראנט , וזה אחרי המשחק הכי משוגע שראינו מקריי העונה, די בוא נסגור העונה נקפל את הדברים ונחזור לנתניה

  18. הניקס באמת נתנו מאמץ והשתדלו, אפילו הגיעו לרבע האחרון כשהם מובילים.
    הבעיה שבצד השני דוראנט פתאום מחליט לתת 25 נקודות והווריורס טיפה מעלים אינטנסיביות בהגנה

  19. איך אחרי פתיחת העונה הזו של מינסוטה, אף אחד עדיין לא הבין שצריך לעשות שם שינוי… 7 דקות לרבע האחרון ו-20 הפרש לבאקס

  20. איך הקהל במינסוטה לא שורק בוז למה שהוא רואה על המגרש?

    אפילו בליגת הקיץ לא רואים כזה מקבץ של שחקנים על הפרקט

  21. קהל למוד סבל ומתורגל… 14 שנה של הליכה במדבר… ועכשיו יש להם גם את וויגינס תקוע כמי עצם בגרון ל 5 שנים. רחמנות

      1. בוא נגיד שאם בניו יורק יש קבוצה אז זו הנטס… 😉😉
        עושים חיים קשים לAD היום … פייטון נחת לא טוב ירד מהמגרש נראה כמו נקע

        1. זה ממש ללכת all in מה שהם הציעו עחיו. לא מבין איך מיני לא לקחת הצעה כזאת על שחקן שממילא בסוך השנה הזאת כבר לא אצלה.

          1. לא ברור מי מקבל את ההחלטות במינסוטה, אבל כל ההתנהלות הזו פשוט לא טובה להם.
            כמו שאמרת, ברור שבאטלר אלא נשאר שם לאחר העונה וככל שהזמן עובר הערך שלו יורד.

            דרך אגב, מיאמי חזרו לשיחות

  22. היה ברור שהגנה של הרוקטס תראה ככה, הזהרתי עשרות פעמים לפני העונה שבלי מגנים כמו אריזה ומוטה הם יפלו חזק

  23. יא אללה הפסידו את המשחק על שטויות. קודם העבירה של דדלי. אחר כך איבוד כדור ובסוף פינו להולידי את הדרך לסל.

    1. העבירה של דודלי היתה מפגרת כי הוא עשה אותה מוקדם מדיי
      היה צריך לחכות כמה שניות אבל השטויות שהיו אחרי כן זה סיפור אחר כולל הטכני המטומטם וכמובן האיבוד. מאמן ברוקלין טיפש בריבוע כי המשחק היה אצלו ביד ולא כל יום יקבל פליקנס כשהכוכבים באו לנוח….

      1. יכול להיות שהיה צריך לחכות. אבל ב-NBA מספיק שאתה עושה קולות שנראים כמו זריקה ופתאום נותנים לך 3 זריקות.

        השאלה אם אתה לוקח את הסיכון הזה?

        הלך להם טוב, כי הם ממש הצליחו להעביר את הכדור מיד ליד שהפליקנס לא מסוגלים לעשות עבירה, עד אותה מסירה אומללה של ראסל

  24. בזיון של שיפוט ביתי בניו אורלינס
    אם כבר טכנית אז קודם לפליקנס שבאו להתגרות בטיים אאוט
    מה יש להם לחפש בספסל של ברוקלין?
    זה, והטיפשות של ראסל. נו-לוק-פאס, 7 שניות לסוף, כשאתה ביתרון. הגישו במתנה את המשחק לפליקנס המאוד בינוניים

  25. אין שחקן שיותר מעורר השראה מאשר ג'רארד דדלי, הוא מצליח להוכיח שגם שאתה בן 49 ויש לך גוף כמו של פיני גרשון, אתה עדיין יכול להיות שחקן בnba, ואם הוא יכול אז אולי גם אחד מאיתנו יום אחד יצליח להגיע לליגה, רק להמשיך לחלום ולעבוד קשה בלטחון אוכל.

  26. ולדה דיבאץ' נותן פייט בכלל לא רע לבילי ג'ין קינג, ואייזה תומאס בקרב על הGM הגרוע בכל הזמנים, אין לך בחירת דראפט משלך אין לה מה להפסיד, ובכל זאת הוא מייבש את הבחירה מס' 2 בדראפט באגלי, ואת גיילס שממה שראיתי נראה מאוד מבטיח.

    1. אבל ייגר מחליט על דקות המשחק ולא דיבאץ'.

      אם דיבאץ' לא היה מאמין בבאגלי הוא לא היה בחור בו. גיילס היה שנה בחוץ, לוקח זמן להתאקלם חזרה, ועוד לרוקי שעבר מלא ניתוחי ברכיים

      1. אם דיבאץ' היה רוצה בגאלי היה משחק, גיילס הוא סיפור מעניין כי לפני כל הפציעות שלו, היה קונצזוס די גדול בקרב הסקואטים שהוא יהיה בחירה 1 בדראפט, ולפי מה שראיתי בpre season הוא מאוד הרשים, בקבוצה כמו בוסטון או הספרס הוא היה הופך למנייה רצינית, לצערו הוא נבחר לקבוצה שבה הרוקיס והקריירה שלהם מתים.

        1. הוא נראה טוב במשחקי קדם עונה ובליגת הקיץ (שהם לא ממש מדד).
          אני לא יודע כמה הוא החלים מהפציעות ברכיים וכמה זה מפריע לו, אבל מבחינה גופנית נראה כאילו הוא צריך להוסיף על עצמו כמה שרירים.

          לגבי באגלי אני מסכים שהוא חייב להיות חמישייה והוא מוכיח את זה.
          אבל ב-NBA נותנים למאמן לעשות את הרוטציות שלו בלי התערבות מה-GM. ברגע שיש התערבות אחד מהם כנראה ילך

  27. אני רואה את המשחק של פוקס ושל באגלי, ואת הפוטנציאל של שניהם ואני יכול להבין למה הקינגס לא בחרו בדונציץ' והעדיפו את באגלי.
    הקינגס יחסית מסודרים בעמדות הגארד עם פוקס ובוגדנוביץ' (והחברה שעולים מהספסל) והם ממש צריכים גבוה שיכול להיות דומיננטי בצד ההתקפי (ולבאגלי יש את הפוטנציאל לזה).

  28. אוסטין המשמיד…
    השמיד את הקליפרס וברגע שעזב פתאום היא פורחת
    היום הוא משמיד את הוויזרדס. איזה כייף?

  29. אין שום אחידות בשיפוט השנה, אתה רואה שחקנים כמו דיוויס, יאניס ולברון חוטפים בלי הכרה בצבע והמשרוקית דוממת, מצד שני נשיפה לכיוון שחקן מחוץ לצבע והשופטים לא מהססים לשרוק.

  30. ג'ון וול צריך להחזיר חלק מהחוזה שלו לוויזרדס, איך שהוא נראה בשנתיים האחרונות זה בזיון שלא יתואר.

  31. הבעיה שלי זה האופנסיבים ששורקים בחסימות בלי למצמץ, השריקות שבכלל לא מפריעות למהלך המשחק ששורקים.
    והשריקה הכי מרגיזה, שהשחקן המתקיף נכנס לתך המגן כדי לסחוט עבירה

    1. נראה שהשנה השופטים שמים הרבה יותר דגש על חסימות מהלכות ושורקים על זה הרבה יותר. בעיניי זה שינוי מבורך. הרבה שחקנים זייפו בחסימות יותר מדיי בשנים האחרונות והגיע הזמן למגר את התופעה הזאת. תופעת הלוואי של זה זה קצת עודף שריקות תוקף אבל בסופו של דבר השריקות יתאזנו ואני מקווה שהתופעה תמוגר.

      1. אני חושב שיש הרבהמדי שריקות שאפשר לחסוך, מה שנקראה שריקות שלא הפריעו למהלך או לשטף המשחק.
        רואים את זה הרבה במלחמה על עמדה וכאלה. שריקות מיותרות שפוגעות בשטף.

        1. אולי, אבל שחקנים כמו זאזא פאצ'וליה עשו קריירה על כל החסימות הלא חוקיות הקטנות שלא מפריעות לשטף המשחק אבל גורומות לאיזה קליי תומפסון זריקה פנוייה משלוש.

  32. סמיילי השיפוט זה בדיחה עצובה כבר שנים. ברמת הלא ספורטיבי. כבר דיברנו על זה מספיק. המשחק בליגה הולך ומתרחק ממשחק הכדורסל כל שנה עקב כך.
    אחת המגמות שמכתיבות זאת היא העדפת הכוכבים המוגזמת ברמת חירבון מהמקפצה.
    אתה רואה את לברון או כוכב אחר מקבלים צעדים על הזזת רגל ציר ב-3 ס"מ כמו באגלי?
    בנוסף, הליגה הכריזה מלחמה כבר לפני שנים על ההגנה.
    זה יצר שיבוטים משוקצים כמו הארדן וההולכים בדרכו.
    בתחילה אסרו על לשמור עם הידיים (למתקיף מותר לדחוף אותך חופשי), עכשיו גם אסור לעמוד לו בדרך. כל מגע שהוא יוזם בך can and will be used against you

    1. יייפ
      לצערי הרב אני דיי מסכים אתך ונשאלת השאלה למה? למה הם נותנים העדפה לסטארים? יש שיגידו הוראה מגבוה? אם כן אז ממי?
      שורקים יותר מדיי עבירות לטעמי. אולי בשביל להאריך את המשחק?

      1. אין בעיה לתת העדפה לכוכבים, אל תשכח שבגללם משלמים על כרטיס ואותם באים לראות. אכן צריך לשמור עליהם, אבל לפעמים זה מוגזם (ביותר!!!)

      2. אני מעדיף לפסול תאוריות קונספירציה אם יש תאוריות פשוטות יותר. זה אגב, לא אומר שהתאוריות קונספירציה לא נכונות אבל אני חושב שנכון ללכת על פי תערו של אוקהם. (מלבד זה, אם ייוודע שהליגה מעבירה כאלה שיקולים לשופטים שלה הליגה תהיה במשבר ענק שלא בטוח שתצליח לצאת ממנו)

        השופטים הם במעמד מאוד מוזר. מצד אחד, הם מחליטים על הכוכבים ועל מה קורה במשחק אבל מצד שני, המעמד שלהם מאוד נמוך גם מבחינת משכורת וגם מבחינת היחס של הליגה והציבור אליהם. כשמישהוא שנמצא במעמד נמוך צריך לקבל הכרעה בין מעמד בינוני לגבוה הרבה פעמים הוא יתעדף את המעמד הגבוה. בקיצור, כששחקן במעמד של לברון טוען לפאול הטענה מקבלת יחס שונה מצד השופטים מאשר אם זה היה מרקוס סמארט.

    2. 👍
      אכן, המשחק לפעמים דומה לאול-סטאר ללא הגנות. קצף מהיר וגבוה זה נחמד, אבל שיתנו לשמור ולהיות קצת אגרסיביים.

      לפעמים זה פשוט מגוחך השריקות שנותנים

  33. אם אני הקינגס אני מנסה להביא את באטלר בטרייד (עם הבטחה שהוא חותם לטווח ארוך). מלבד פוקס ובאגלי כולם יכולים להיות בחבילה.
    על הדרך הם ינסו לדלל את הפקק שיש להם בצבע (קולי-סטיין מתאחד עם KAT ומחזיר לו חדוות המשחק), ויביאו כוכב בסדר גודל שלא היה להם מאז ימי וובר-ביבי (ולהבדיל מקאזינס, גם מסוגל לנצח משחקים).

    הייתי גם מנסה להשאיר את בוגדנוביץ׳.

    אבל אין סיכוי שבאטלר מסכים להגיע לשם.

    1. לא רוצה את באטלר.
      רוצה את בוגדנוביץ בריא במהרבה
      מי שראה אותו בפנרבחצה ושנה שעברה מבין שהוא השחקן שהקינגס צריכים.
      וואלה יש לנו אותו , ככה שמצבנו לא רע, הוא חוזר עוד שבועיים.

      1. שם את באטלר ב-SF, ליד פוקס ובוגדנוביץ׳ ומכניס בהם את הקשיחות.
        כנראה שת׳יבודו לא ירצה אותו כי אין לו כזו חיבה לאירופאים

  34. יפה אחלה קבוצה יש לסקרמנטו וקהל ביתי מדהים.
    פוקס מצוין, הילד מוצא את המקום שלו וקאולי סטיין נראה הובו אבל משחק כמו שחקן חמישייה לגיטימי עד עכשיו.
    בייליצה היה מעולה הערב אבל צריך לראות שיש לזה המשכיות, לא כל יום ידפוק 6 שלשות.
    עדיין מבאס שעם הגבוהים המוכשרים לא הלכו על דונצ'יץ' אבל נחכה לבוגדנוביץ' שהיה טוב מאוד שנה שעברה.
    אין ממש קבוצות חלשות במערב, זה מדהים. יש טובות עם ווטרנים ויש צעירות מוכשרות.
    לגבי יוסטון, אללה יוסטור איך שההגנה שלהם נראית. יותר גרועה מההסיוטים הגדולים ביותר. כבר 3-0 בבית הכי לא ביתי של קבוצה טובה בליגה. בשלב הזה אין שום יתרון בביתיות בפלייאוף אז שפשוט ימשיכו לנסות לחבר שם קצת הגנה ולהבריא שחקנים.
    בלי הארדן הם קבוצה מקום 10-11 במערב

    1. הגבוה הכי מוכשר שלהם זה באגלי (בפער עצום לדעתי).
      אני מבין למה הלכו עליו כי הקו האחורי הם יחסית מסודרים עם פוקס ובוגדנוביץ׳.
      ביליצ׳ה שחקן מוכשר (ועילוי באירופה) אבל זה לא מספיק לקבוצה עם שאיפות ב-NBA.
      קולי-סטיין זה גבוה טוב מאוד ליד PF מוכשר ששם נקודות (באגלי) כי הוא סוג של דיאנדרה ג’ורדן שנותן הגנה וריבאונד וחי מפיק-נ-רול.

  35. חברים טורנטו עד עכשיו למעט בוסטון שיחקו מול הקאבס הוויזארדז ההורנטס וולבס ומאבס. קיצר מול 5 קבוצות פח, לא משהו שהם לא היו דורסים גם עונה שעברה. לוח משחקי הפתיחה שלהם בחצי הראשון של העונה מאד קל ומול הרבה נמושות.
    שיפגשו וינצחו קבוצות פלייאוף מהמערב אתם תוכלו להתלהב וגם זה עד גמר המזרח.
    שני המשחקים הבאים שלהם הם מול הבאקס והסיקסרס שיהיו הצהרת כוונות על כתר המזרח ואז שוב נמושות.שבאמצע הלייקרס אז יהיה להם מאזן פתיחה נהדר.

    לוקה טוב ממה שחשבתי לעונת הרוקי, חשבתי שזו יכולת שהוא יציג בשנתו השנייה, 22 נק מול טורנטו זה מרשים.

    וושינגטון הם פח זבל גרסת מיניסוטה של המזרח

    סקרמנטו היו נלחמים על הפלייאוף במזרח לפי איך שזה נראה וכנראה זיו ידע מה הוא מדבר, דארון פוקס נראה אש אחרי עונת רוקי חלשה.

    נ"א כבר נראים פחות טוב והלוח משחקים של 6 המשחקים הבאים יחזיר אותם למציאות: יוטה, דנבר, גולדן, פורטלנד, ספרס, תאנדר, לוח מהגיהנום שאל תתפלאו אם לאחריו הם יהיו במאזן שלילי אפילו. לדעתי הם יפסידו לפחות 4 משחקים שם.
    זה המבחן הראשון שלהם העונה ולהראות אם הם על אמת ולגבות את ההצהרות של מולי ויוסי.

  36. אחלה סיקור
    קיוויתי להפתעה בניו יורק… נראה שבלי דוראנט הלוחמים לא היו מצליחים להתמודד עם העוצמה של הניקס 🙂

    1. הניקס שיחקו לא רע שלושה רבעים. אבל אז דוראנט החליט להעלות הילוך טיפה והווריורס שיחקו קצת הגנה והפכו את זה למופע של דוראנט.

      חבל לי שנוקס לא שיחק כי רציתי לראות אותו מול הווריורס.

  37. במידה ובמשחק הבא קליי שלא התחיל את העונה בכלל יקלע מעל 40 נקודות ויהיה לך 3 משחקים שונים אחד אחרי השני שמישהו קלע בקבוצה מעל 40 נקודות.

    יאללה קליי בוא תצטרף לעונה

  38. תודה רבה.

    רבים ציפו את ההיחלשות של יוסטון, אבל אף אחד לדעתי לא צפה התרסקות.
    תענוג לעיניים ומשוש בלב

    1. זו לא התרסקות. 2 בלי הארדן=2 הפסדים

      2 בלי פול=2 הפסדים (תודה לרונדו שההרחקתו רק הועילה ללייקרס והזיקה ליוסטון, חכם הנגר)

      הארדן בא בעודף משקל ושבע והכי חשוב כרמלו הגיע. זה שילוב של הכל.

      הם יחזרו לעצמם עם הארדן ופול ואם כרמלו יפצע בכלל יהיה להם טוב. אני לואג להם הם טופ 4 במקרה הכי הכי גרוע.

      מה שכן לא בטוח שהם יסיימו 2. בכל אופן יוסטון אוק ולייקרס פתחו רע אבל הן כולן יהיו בחמישייה הראשונה בסוף העונה.

      1. עזוב, היכולת קטסטרופלית ואין הגנה. יש שובע.
        ממקום 1 הם כרגע נראים בדרך לאבד יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.
        ג"ס, נ"א, יוטה חזקות מהן. מספיק שאיזה דנבר / פורטלנד יתפסו יציבות או שהספרס או קליפרס יפתיעו והם בלי יתרון ביתיות.
        הם נואשים לטרייד (ותוך כדי כך יישארו רלוונטיים לעונה אחת תמורת ויתור על העתיד לשנים רבות).

        דבר אחר – ראיתם שדוראנט הצהיר שכל מה שמעניין אותו זה כסף?
        עונה הבאה בלייקרס.
        הוא הכוכב היחיד שיסכים לבוא לשחק עם לברון (באטלר וקוואי הודיעו שהם לא רוצים בכך), וזה רק כי הוא חושב שהוא טוב יותר ממנו ורוצה להוכיח זאת.

        ניחשתי עונה לפני שלברון יגיע ללייקרס.
        עכשיו אני מהמר עליו.

  39. תודה רבה דור.

    יוסטון היו ממש חלשים בדקות שראיתי. עם פול והפורווארדים קצת שכחתי עד כמה התלות שלהם בהארדן מוחלטת.

    לא שדאלאס היא המבחן הכי קשה בליגה, אבל ברבע הרביעי טורונטו פשוט נעלו את ההגנה. מרשים ביותר. מחכה למפגש שלהם עם גולדן, יהיה מעניין לראות איך יתפקדו מול הדבר האמיתי.

  40. תודה רבה דור.
    הכי מרשים אותי במילוואקי זה התיאום ההגנתי שלא היה שנה שעבררה. הכיסויים שלהם בהגנה והיכולת לכפות היא מצויינת. לדעתי הם לא נופלים בכלום מטורונטו.

    1. בודנהולזר מאמן מעולה.
      הוא עשה אחלה עבודה עם אטלנטה, ושם לא היה לו שחקן עם פוטנציאל של סופרסטאר כמו הגריק פריק.
      כולם מדברים (ובצדק) על טורונטו ובוסטון כמי שיגיעו לפיינלס מהמזרח,?אבל אסור לזלזל במילווקי.

  41. כל ניצחון כזה של סקרמנטו מוריד לדני איינג' עוד שנה מהחיים, הבחירה שלו שנראתה טופ 3 לפחות, לאט לאט יכולה להפוך לפחות יוקרתית, דבר כזה משפיע על החבילה שאפשר לתת לניו אורלינס בתמורה לדיוויס.

  42. מבאס כבר לראות את קרי ודוראנט יחד באותה קבוצה.
    שני השחקנים הכי טובים בעולם, שיכולים בכל סיטואציה אחרת להתפוצץ כל משחק ולשים יותר מ-20 נקודות ברבע, משחקים בנינוחות בלי להגיע לשיאם.
    היה יכול להיות כיף לראות אותם אחד מול השני עוד פעם, כי עם כל הכבוד ללברון וקליבלנד, הסדרה הכי מדהימה שהייתה בשנים האחרונות הייתה סדרת גמר המערב ב-2016.
    חוץ מזה חבל על הבזבוז של קליי רר בתור אופציה שלישית, למרות שהוא בטח יתעורר כבר בהמשך.

    1. כל אחד מהם בקבוצה נפרדת יהיו הרבה פחות טובים, במצב הנוכחי אתה לא יכול להתמקד באחד כי השני יחסל אותך, אבל במידה והם לא ישחקו באותה קבוצה לכל אחד מהם יהיה הרבה יותר קשה (במיוחד לסטף כי הוא שחקן פחות טוב שיותר אפשרי למנוע ממנו את הכדור).

  43. אני מבסוט.
    אף אחד לא ציפה העונה מהניקס ליותר מדי ומי שכן ציפה חי בדילוזן.
    ראיתי הלילה התקדמות של שחקנים צעירים והכי חשוב ראיתי קבוצה שנלחמת.
    קיץ הבא נוכל להשאיר את מי מהצעירים שנרצה ואת השאר נוכל לחתוך או להטריד בשביל עוד מקום מתחת לשכר.
    טימי סקורר לא רע אבל החוזה שלו גבוה מדי. אם היה מרוויח פחות הייתי משאיר אותו כדי להיות שחקן 6.
    החוזים המשמעותיים שנשארים שנה הבאה זה טימי לאנס תומאס
    וקורטני לי. מאמין שאם ממש נרצה נוכל למצוא קבוצה עם שאיפות לאליפות שישמחו לשחקן ספסל כמו קורטני לי או לאנס תומאס.החוזה של קאנטר מסתיים ונשאר עם 57 מליון.

  44. שתי דקות לסיום בניו יורק – דוראנט מחטיא אחרי שתי שלשות – החטאה של קלעי עם ביטחון שפוגעת בטבעת האחורית וניתזת רחוק – קרי אוסף אותה ומחליק אותה בחזרה מהשלוש. אסור לשניים האלה לשחק ביחד, כמו שעדן כתב כאן מעלי – הם משחקים בהילוך שלישי (ד"א, דוראנט שחקן שחקן).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט