ניסיתי להביא לדירוגם של 50 הגדולים ע"י גולשי הופס הנאמנים משום שמדובר באנשים שרואים, חיים ונושמים NBA ומאד סיקרן אותי כיצד ידורגו השחקנים אחרי המקום הראשון (שהיה כצפוי של האחד והיחיד).
גולשי הופס לא זרמו עד הסוף לצערי וגילו מוטיבציה רק בדירוג של ה-10-12 הראשונים ואח"כ התעצלו להצביע ליתר השחקנים. עקב הצבעות נמוכות וחוסר רלוונטיות יוצגו רק 12 הגדולים שבחרו הגולשים.
הסתבר גם שהיו כמה מחנות אוהדים אשר נהגו בזיוף קולות מצביעים מארבעה מחנות, היה מאד מצחיק לראות את זה כאשר כל מחנה דחף את המועמד שלו בגלים גדולים.
הקרב הראשון התרחש על המקום השני בין קובי ולברון, הם החליפו מקומות כאילו היו לואיס וויליאמס ועומרי כספי בטריידים. הם בודאי קיבלו עשרות קולות מאותם אנשים אבל אם שניהם רימו אז אני מבשר לכם שפמליית קובי בריאנט הייתה עקבית ועקשנית יותר והשיגה את ההכרעה.
הקרב השני התרחש בין בוגרי שנות ה-80 במחנות האוהדים של מג'יק ובירד על המקום הרביעי. גם שם המקומות התחלפו נון סטופ וגם שם אוהדי הלייקרס יצאו עם ידם על העליונה כאשר מג'יק השיג את ההכרעה.
עוד דבר משעשע היה תעלול של גולש מסויים שניסה בכל כוחו לעלות את קרנו של כרמלו אנתוני והצליח בהתמדה רבה להביאו למקום 11 בדירוג שכמובן נפסל אבל מגיעות לו/להם מחיאות כפיים על המאמץ וההיתול (דה שוט היה יכול להיות גאה).
להלן 12 הגדולים של גולשי הופס משנת 1980 ואילך:
1.מייקל ג'ורדן (415 קולות)
2. קובי בריאנט (411 קולות)
3. לברון ג'יימס (397 קולות)
4. מג'יק ג'ונסון (246 קולות)
5. לארי בירד (230 קולות)
6. קארים עבדול ג'אבר (201 קולות)
7. שאקיל אוניל (185 קולות)
8. סטפן קרי (176 קולות)
9. טים דאנקן (157 קולות)
10. האקים אולאג'ואן (153 קולות)
11. קווין דוראנט (105 קולות)
12. דירק נוביצקי (100 קולות)
תוצאות סקר נבחרי העונה של הופס:
פרס ה-MVP של העונה (424 מצביעים):
1.אנתוני דיוויס 25% מהקולות- רוב מומחי הופס מאמינים שהוא יניף את הפרס הנכסף בסיום העונה וכנראה בעלי ציפיות מהפליקנס.
2. לברון ג'יימס 22% מהקולות- אין לו בלייקרס כוכבים וכנראה האוהדים חושבים שהמישור הקבוצתי אינו בראש מעיניו וכל מה שנותר זה ללכת בכל הכוח על הפרס האישי הגדול מכולם.
3. ראסל ווסטברוק 17% מהקולות- מדובר כנראה באוהדים המאמינים בעונת TD נוספת או קרוב לכך והצלחה יתרה במישור הקבוצתי.
4. יאניס אנטדקומפו 11% מהקולות- רבים מאמינים כנראה לעונת מקפצה של הגריק פריק לטופ של הליגה.
5. קאווי לאונרד 5% מהקולות- אני יודע שגלעד וגיא רוזן הולכים איתו אול אין, מסתבר שיש להם קבוצת מאמינים קטנה.
פרס שחקן ההגנה של העונה (396 מצביעים):
1.ג'ואל אמביד 28% מהקולות- מסתבר שגולשי הופס הולכים על הקמרוני של פילי שישליט אימה מתחת לסלים ומאמינים שתגיע הקפיצה מהעונה שעברה.
2. אנתוני דיוויס 22% מהקולות- קיימת אמונה בקרב הגולשים ש-AD יתפוצץ גם בצידו השני של המגרש.
3.רודי גובר 19% מהקולות- האלוף המכהן לא מקבל סיכויים גבוהים לריפיט.
4. קאווי לאונרד 15% מהקולות- מאמינים שיחזור בשיאו כמו פעם.
5. קליי תומפסון 5% מהקולות- מאמינים שתלונותיו בראיון ב-ESPN יתנו אותותיהם ויקבל את הכבוד המגיע לו.
פרס רוקי העונה (393 מצביעים)
1. לוקה דוניצ'יץ 45% מהקולות- מאמינים שילד הפלא הסלובני הוא הדבר הבא ויפגיז בגדול ומיישרים קו עם ה-GMים בליגה.
2. דיאנדרה אייטון 39% מהקולות- מאמינים שהשמש תזרח בפיניקס.
3. קווין נוקס 5% מהקולות- מאמינים שפורט נוקס יהיה הכינוי הכי חזק בניו יורק.
4. טריי יאנג 4% מהקולות- בצלף השלשות.
5. שחקן אחר 4% מהקולות- מאמינים שרוקי העונה יהיה מישהו אחר שלא נבחר בטופ 5 ולא קוראים לו נוקס.
פרס מאמן העונה (384 מצביעים):
1.בראד סטיבנס 56% מהקולות- רוב הגולשים מאמינים שלא תהיה אפילו תחרות על התואר.
2.מייק בודנהולצר 11% מהקולות- מאמינים שישחזר את ימי ההוקס העליזים אצל האייליים.
3. ברט בראון 10% מהקולות- מאמינים שיצליח בשילוש סימונס פולץ אמביד.
4. קווין סניידר 7% מהקולות- מאמינים ביוטה.
5. גרג פופוביץ' 6% מהקולות- מאמינים שימשיך לחולל ניסים.
פרס השחקן המשתפר של העונה (373 מצביעים):
1.ברנדון אינגאהם 36% מהקולות- מאמינים בכשרון הצעיר שיפרח ליד המלך.
2. ג'אמל מורי 27% מהקולות- מאמינים שהוא יקח את דנבר רחוק העונה.
3. שחקן אחר 17% מהקולות- מאמינים ששחקן העונה יהיה מישהו אחר שאינו מצויין בסקר.
4. ג'יילן בראון 10% מהקולות- מאמינים שעם כל הפקק בסלטיקס הוא יצליח לפרוץ עוד.
5. אנדרו וויגינס 4% מהקולות- לא הרימו ידיים לגביו.
פרס השחקן השישי של העונה ( 368 מצביעים):
1. ג'יי ג'יי רדיק 22% מהקולות- מאמינים בידית הנפץ שפולץ הוריד לספסל.
2. טייריק אוונס 18% מהקולות- מאמינים שהוא יתן את עונתו הטובה ביותר מאז עונת הרוקי.
3. איזייה תומאס 15% מהקולות- מאמינים בתקוותיו של איזייה על משאיות הברינקס.
4. טרי רוזיר 14% מהקולות- מאמינים שעונת חוזה עם מוטיבציה למשאיות ברינקס תניב פירות.
5. לואיס וויליאמס 12% מהקולות- מאמינים שהאלוף המכהן יעשה את הריפיט.
אלופת עונת 2018-19 (377 מצביעים):
1.גולדן סטייט 76% מהקולות- מאמינים ברוב מוחץ סטייל בחירות בסוריה שאין עוד מלבדה.
2. בוסטון 13% מהקולות- מאמינים שהם אופוזיציית מורדים בלוחמי המפרץ.
3. יוסטון 4% מהקולות- מאמינים שמה שלא קרה עונה שעברה יקרה העונה.
4. קבוצה אחרת 4% מהקולות- מאמינים כנראה שאחת מהלייקרס, טורנטו או פילדלפיה תהיה אלופה.
5. אוקלהומה 3% מהקולות- מאמינים בראסל ווסטברוק שיקח לארץ המובטחת.
סוף העונה אני מבטיח להשוות את כל התחזיות לעובדות ולראות האם הגולשים גאונים או רפי הבנה גדולים.
עומרי
8 אוק 2018 16:23:13לא מבין איך קרי מעל דוראנט (או מעל האחרים) שבסביבתו.
דוראנט הגיע אחרי ההיחנקות הגדולה בהיסטוריה בקבוצה אותה קרי הוביל. בשנתיים האלה הוא היה הגורם העיקרי בשתי אליפויות, תוך כדי שהוא לוקח פעמיים FMVP. לא קרי שהיה שחקן משני *ברור* לעומתו.
אז איך קרי מעליו? איך שחקן שלקח 3 אליפויות ולא FMVP אחד, יכול להיות השחקן העשירי בטיבו ב-25 השנים האחרונות?
נכון להגדיר את קרי כהפתעה הגדולה בהיסטוריה, דוראנט היה עילוי מהיום הראשון. כנ"ל האקים ודאנקן שסומנו עוד במכללות.
בנוסף, דוראנט, האקים ודאנקן נותנים הגנה יוצאת מהכלל. איפה קרי ואיפה הם? זה היה פשוט מביך לראות איך היריבות של גולדן סטייט מחפשות אותו בכוח.
קרי אוברייטד בהקשרים האלה – שחקן עונה מצויין+, שחקן פלייאוף טוב מאוד. אחלה סיפור רומנטי לאנשים בעלי נתונים ממוצעים כמו כולנו.
לא יותר מזה. המספרים לא משקרים.
דביר
8 אוק 2018 16:30:46דוראנט הגיע לקבוצה הכי טובה בליגה שהפסידה למרות שהייתה טובה מקליבלנד. הוא לקח 2 אליפויות שהיו יכולות להילקח גם בלעדיו אני מזכיר קרי זכה באליפות בלי דוראנט דוראנט למרות סגל נהדר באוקלהומה מעולם לא התקרב לאליפות ( הפסיד בגמר 4_1 למאימי ) . קרי בסופו של דבר השחקן הכי טוב הלוחמים וללא ספק הוא מעליו.
עומרי
8 אוק 2018 16:48:07קרי לקח אליפות ואיגודלה היה חשוב ממנו בסדרה, לראייה FMVP.
קרי, שהיה MVP עונה היסטורי, הפסיד בפיינלס למרות שהקבוצה שהוא הוביל באופן *ברור* הובילה 3-1 (היחידה אבר), עם יתרון ביתיות. תסתכל על הנתונים שלו בשלושת המשחקים האחרונים של עונת 2015-2016 – מדד שלילי. במשחק 7 הוא קלע 17 נקודות עם 4 איבודים, עם 28% קליעה מהשלוש, 31% מהשדה וקיבל שלשה לפנתיאון על הפנים מקיירי בבית. זו התפרקות ידידי.
אתה יודע להגיד בוודאות שקליבלנד לא היו מנצחים עם קיירי (שוב) את גולדן סטייט נטולת דוראנט?
תסתכל על הדקות האחרונות של משחק 4 בפיינלס האחרון, תראה איך החברים של קרי מנסים לסדר לו FMVP בכוח. ולא מצליחים בצדק. כי יש אחד, קווין דוראנט, שהוא פשוט שחקן יותר טוב. הוא הגיע לבית של קרי והשתלט עליו תוך פחות משנה, יש השוואה יותר פשוטה מזו?
לדוראנט בחיים לא היה סגל כמו של קרי.
איך אתה משווה בין אוקלהומה הצעירה עם הארדן ו-ווסטברוק (מקסימום שותפים של דוראנט), לבין גולדן סטייט ששברה את שיא הנצחונות של שיקגו בולס בהובלת ג'ורדן?
ואני מציין שוב את ההגנה החלשה של קרי, שזה 50% בהגדרת שחקן מבחינתי.
שמעון
8 אוק 2018 17:01:29קרי בשיאו היה טוב ממה שדוראנט אי פעם יהיה. קרי זכה באליפות כמספר 1 בקבוצה רגילה ודוראנט כשל עם 2 אולסטארים ואיבאקה ושכבר התבשלה קבוצה אלופה הוא ברח לקנות תארים. Fmvp זה תואר חרטא לסידרה בודדת. קרי עד הפציעה בעונה דעברה היה הmvp. דוראנט לא כזה שחקן הכנה גדול פשוט מישהו בתקשורת זרק נרטיב להריץ אותו לתואר הזה. הוא לא קרוב למגיני העל הליגה. קרי שינה את המשחק רק זה מוסיף טונה נק. בהחלט לגיטימי לדרג אותו לפניו. אני דירגתי את דוראנט לפני קרי כי הוא היה תותח יותר זמן ושנים ואורך קריירה ואני זוקף לזכותו 3 שנים של פציעות שפקדו את התאנדר שאולי מנעו ממנו תואר. נראה לי בהסבר הזה שכנעתי את עצמי לטובת קרי. האליפות ה1 שיש לקרי שווה יותר מכל האליפויות שדוראנט יקח בגולדן סטייט כי פשוט אין להם תחרות.
עומרי
8 אוק 2018 17:21:58קודם כל תודה שמעון. באמת אחלה פרוייקט ואנחנו באים להתדיין.
אתה קובע לפעמים נחרצות, אבל לא בודק את העובדות. דוראנט לא שיחק עם 2 אולסטארים. הארדן לא היה אולסטאר באוקלהומה, הוא היה השחקן השישי של העונה. אף אחד לא האמין שהוא טומן בתוכו יכולת כזו. כנראה שגם לא הוא.
הקבוצה לא התבשלה לאליפות כי דוראנט ו-ווסטברוק כבר לא הסתדרו. ווסטברוק הוא אלפא דוג דומיננטי, כנראה שהיה קשה לו עם זה. הקבוצה לא התבשלה לאליפות כי היא הפסידה שוב ושוב בשנים שהוא היה שם. המהלך שחרץ את גורל הקבוצה הזו היה השחרור המטומטם של הארדן. לא הייתה לאוקלהומה קבוצה טובה יותר מזו שהגיעה לפיינלס עם הילדים.
יש גדולה של עונה סדירה, ויש גדולה של פלייאוף. במיוחד בסדרה, ולא במשחק בודד שדברים לא מסתדרים באופן חד פעמי. הכל מזדקק לסדרה האחרונה של העונה. ככה אני רואה את זה, וככה האמריקאים רואים את זה – יש מספר אליפויות קודם כל ויש כוכביות לאחר מכן.
אם גולדן סטייט הייתה כל כך גדולה לפני שנתיים, אז קרי בשיאו היה צריך להוביל אותה לניצחון בסדרה. חד וחלק. היה לו את הביתיות והובלה של 3-1 בסדרה! הוא התפרק, כמו כל הקבוצה שלו למעט דריימונד גרין, שעשה טעות במשחק 4 שכנראה עלתה באליפות.
בוא אני אגלה לך רמז, גם בשניים מתוך שלושת הנצחונות היו שחקנים דומיננטיים ממנו. אחד מהם זה הרכז המחליף שלו.
כל הכבוד לקרי שעשה עונה היסטורית. מישהו מעריך את זה יותר מהאליפות של לברון באותה שנה?
אז אפשר להגיד שקרי גם גדול מלברון בשיאו, הרי הוא לקח MVP פה אחד. לא מבין את הטיעון הזה.
אל תשכח גם שקרי לקח אליפות כשקליבלנד הייתה שבורה. כשהיא הייתה בסגל מלא הוא הפסיד.
שמעון
8 אוק 2018 17:37:19עומרי. נכון ארדן לא היה אולסטאר טעות שלי. לגבי אלופה שהתבשלה מי שגרר את הלוחמים ל7 משחקים זו אלופה שהתבשלה עם סיכוי טוב. אין שמץ דל הוכחות שראס ודוראנט לא הסתדרו זה המצאות של שונאי ראס. גם אם יש בזה מן האמת קובי ושאק ממש לא אהבו אחד את הדני ועדיין הביאו 3 תארים. א. אוק פקד חוסר מזל עם 3 פציעות 3 שנים רצוף ואז הגיע גיים 7. סטיבן אדמס היה משתבח. ראס ודוראנט היו משתבחים. לטעמי הם היו זוכים כבר ב2017 בתואר. לגביfmvp זה תואר חרטא שלסידרה אחת כל אחד יכול להתבלט. ב2015 איגי לא ראה מולו דומר כל הסידרה כי על קרי היו 2 תמיד אז מי הmvp באמת? היה אז נרטיב תקשורתי סביב איגי מצליח לעצור את לברון למרות שקיבל 40 נק כל משחק בראש והעניקו לו כת התואר בצורה מביכה. זה כמו שמודריץ קיבל את כדורגלן העונה כי נמאס להעניק למסי ורונלדו. מסי הבקיע 34 שערים ו15 בידולים אם אני לא טועה ב36 משחקים והביא דאבל. אונלדו הבקיע 27 שערים ב26 משחקים והביא אלופות. סאלח הבקיע 32 שערים ב36 משחקים ועשה מקום 2 וגמר אלופות. אז מה לעסאזל מודריץ עם שער 1 ו6 בישולים כל העונה שמחלץ כדורים נחמד ומניע סבבה ויעני נתן טורניר ענק במונדיאל מה שלא נכון כי כל קרואטיה הייתה מעולה והוא היה חלק מהפאזל בטורניר מקרי של קיץ וזכה בתואר כי היה נרטיב שמישהו הוביל. מודריץ לא קרוב בכלל להיות הטוב בעולם. הנה מה מודריץ שווה בלי רונלדו אתה רואה היום זה בדיוק מה שאיגי שווה בלי קרי. ותראה מצד שני את יובה 100 אחוז נצחונות בכל המסגרות עם רונלדו. Mvp זה על עונה שלמה מה שנחשב זה של העונה הסדירה של 80 משחקים ולא של 4 משחקים ושם גם לקרי יש 2 ולדוראנט 1
הציפור הנדירה
9 אוק 2018 00:20:37בסופו של דבר במדד מי השחקן המוביל והטוב ביותר של הלוחמים וזה דוראנטמולא סתם הוא זכה פעמיים בתואר השחקן בעל הערך הרב ביותר של הגמר בשתי האליפויות האחרונות. הוא עולה על קרי בהגנה בהרבה וגם הוא מעולה בהתקפה. במכלול היכולות והתכונות הוא טוב בבירור מקרי והוא השחקן המצטיין של הלוחמים ולא קרי. לכן בחירת קרי לפניו אינה מוצדקת כלל כמו גם בחירת קרי לפני מג'יק, בירד, דאנקן והחלום וכארים וגם גארנט ברמה דומה לדאנקן (אך לפני סלטיקס לא היה במועדון כמו הדורבנות).
מבין בינוני
8 אוק 2018 16:33:46+100
Dumpa
8 אוק 2018 16:41:23מספרים פעמיים mvp מלך סלים 50 50 90 כמה פעמים שבר כל שיא שלשות אפשרי וגם שינה את המשחק בnba
הציפור הנדירה
9 אוק 2018 00:21:31עדיין בעיה בהגנה.
איתי
8 אוק 2018 16:48:38גם אני לא הייתי נותן לקרי 9 אבל כן 13 לעומתך אני לא חושב שדוראנט אפילו ב20 שחקן הגנה טוב לא יותר מזה וגם זה במערכת הגנתית טובה מאוד (כמו שלברון היה שומר טוב מאוד במיאמי ליד בוש ווייד אבל ליד קיירי ולאב או ורזאו ומן וויליאמס לא משהו באוקלהומה לא היה שומר משהו) דוראנט ממש לא היה החלק העיקרי ב2 האליפויות האחרונות לקרי הגיע לזכות השנה וזה שהוא לא זכה כבר ב2 fmvp זה פשוט בושה(עם כל הכבוד לאיגי ההופעה שלו בגמר ממש לא הייתה קרובה לזאת של קרי) דוראנט לא הצליח לזכות לבד למרות קבוצה עם ווסטבורק הארדן ואיבקה או לחילופין ווסטבורק ואדאמס לעומת זאת קרי לקח אליפות ושבר את שיא הניצחונות עם דריימונד גרין וקליי תומפסון בטוח שאם יעבירו את קרי לטורונטו הם זוכים באליפות(אם קוואי כמובן בריא) לעומת זאת אם דוראנט עובר גולדן ויוסטון עדיין מנצחות את טורונטו
עומרי
8 אוק 2018 17:02:20לא יודע איזה סדרות אתה ראית, אני יודע מה אני ראיתי וכתמיכה למה שאני אומר, הוא קיבל פעמיים FMVP ולא קרי. זה היה גם ברור לכולם כאן בזמן אמת.
תסתכל על הדקות האחרונות בפיינלס האחרון ותכריע. זה היה כ"כ שקוף ומבייש, שניסו לדחוף לו את זה בכוח. עם משחק קטסטרופה בגיים 3, גם הוא ידע שהוא לא יקבל.
דוראנט ניצח את שתי האליפויות האחרונות עם מהלך שהשאיר את לברון על הרצפה והטביע על הפנים של קליבלנד לפני שנתיים, ושלשה שהוציאה את הרוח מהמפרשים בשנה שעברה.
אני ממש לא מזלזל בקרי. ברור שהוא הקלע הגדול בהיסטוריה, אבל עובדתית – דוראנט הוא זה שנתן את החותם המשמעותי ביותר על סדרות הפיינלס בשנתיים האחרונות.
לא חייב להסכים, אבל יש עובדות. קל מאוד להשוות כי הם משחקים באותה קבוצה.
שמעון
8 אוק 2018 17:05:29נכון כי קל לו. דדוראנט יקח אליפות בדבוצה רגילה יתנו לו קרדיט זה לא חוכמה להביא אליפויות עם קרי וקליי שהם צלפים היסטורים ואי אפדר להביא עלייך דאבל טים וכלום. שים את דוראנט בספרס ונראה אותו מביא אליפויות ככה בקלות חכם גדול.
עומרי
8 אוק 2018 17:32:08אוקיי. אז בוא תסביר לי למה קרי בשיאו השתנק כמו שאף אחד לא השתנק לפניו בהיסטוריה.
וקרי בספרס לא היה יוצר שושלת. אותו הדבר.
שמעון
8 אוק 2018 17:42:23במה קרי השתנק? הפסיד לקבוצה ששיחקה טוב יותר באותו רגע. מי לא השתנק? לברון ב2011? קובי ב2004? שאק ב2004? מה בירד ומגיק לא הפסידו אחד לשני? מה זה השתנק? רוצה הסבר שלי? אוק הוציאו את המיץ לגולדן ואז הגיע עייפות ומה שנקרא מומנטום לטובת הקאבס. מותר להפסיד בכדורסל. אתה קורא לשחקן שעשה אליפות וגמר בשנתיים דומיננטיות בטירוף ו2 אמויפי לוזר כי הפסיד על חודו של סל בגיים 7? בצד השני היו לברון וקיירי לא בדיוק שחקנים שנופלים מקרי וקליי.
שמעון
8 אוק 2018 17:46:57קיצר מה שאני אומר שמאד לגיטימי לדרג את קרי מעל דוראנט ולהיפך. לקרי גם קל יותר להתחבר ומה לעשות הוא שחקן הרבה יותר מלהיב מדוראנט שגם לזה יש משקל לא קטן. אנשים אוהבים פנומנים כמו רונלדיניו מסי
AI3
9 אוק 2018 18:07:20אני עם עומרי בעניין הזה, ב-2015 וב-2016 לקליבלנד היה מה למכור מול גולדן סטייט, מהרגע שדוראנט הגיע הוא הפיל את קליבלנד לקרשים וגרם להם להתפרק, בלעדי דוראנט זה לא היה קורה, בלעדי דוראנט אני בספק אם גולדן סטייט היו לוקחים עוד אליפויות.
ד"ר רזי הופמן
8 אוק 2018 17:43:51לא חסרים רפי שכל 🙂
לשים את לברון לפני מג'יק?
הצתחקתי. כנראה שלא יצא לרבים מהבוחרים לצפות בקוסם בשידור חרא, שידור חיייייייייייייייי.
Dumpa
8 אוק 2018 20:45:26אין על הגשש
אסף
8 אוק 2018 16:24:43תודה על הפרויקט שמעון!
האווי לאסוף
8 אוק 2018 16:30:54תודה שמעון
אפשר לסדר שתהיה עוד ספרה בחמישייה הפותחת? זה לא ייתכן שקרים בחוץ…
שמעון
8 אוק 2018 17:03:16איך המרצה שלי באוניברסיטה היה אומר? אצלכם הכל אפשרי
דביר
8 אוק 2018 16:35:04דירוג גרוע קובי בחיים לא שני הוא לא בטופ 5 בכלל שחקן שלקח 3 אליפויות בזכות שאק ועוד 2 עם סגל טוב וליגה חלשה . אני מזכיר במשחק 7 ב2010 קובי הווינר קלע 23 נקודות ב25 אחוז מהשדה אחוזים עוד יותר קטאסטרופליים מה3. לגבי נוביצקי שחקן אוברייטד הוא לא ברמה של דוקטור ג'יי מוזס מלון דוראנט קרי וכדומה הוא בחיים לא היה טופ 3 בעולם לדעתי גם וועד לדוגמא לפניו. האליפות ב2011 תוצאה של מערב חלש מאוד היחנקות של מאימי ולברון בגמר והתעלות של שאר שחקני דאלס כמו ג'ייסון טרי שנתן כמה הופעות באותו חודש כמו שהוא לא נתן כל הקריירה. נוביצקי בסך הכל סיים את הסדרה עם 24 נקודות בממוצע שזה יפה אבל לא משהו היסטורי כמו הסדרה של וועד ב2006 לדוגמא.
גיא רוזן
8 אוק 2018 17:02:04נוביצקי בפיינלס 2011 –
26 נק', 10 רב', ושורה של סלי קלאצ', גם באותם פיינלס, וגם לאורך כל אותו פלייאוף.
(לא שבאמת אפשר לומר "נכון" או "לא נכון" על הבחירה בד"ר ג'יי, דוראנט, או מוזס מלון לפניו)
יניב
8 אוק 2018 17:08:39אתה ראית את הפליאוף הזה בכלל????
זאת הייתה הופעת הפליאוף של שחקן יחיד הכי גדולה שאני זוכר.להזכירך הוא פירק את האלופה המכהנת שאצלה שיחק בשחקן מספר 1-2 בעולם באותה תקופה אחר כך פירק את הקבוצה ששנה יותר מאוחר הגיעה לגמר ובה שיחקו 3 MVP לעתיד וקינחה עם ניצחון על קבוצה שגם הגיעה עוד 3 פעמיים נוספות לגמר+שכתה פעמיים +שיחקו בה השחקן מספר 1-2 באותה עונה ועוד שניים שהם טופ 10. וכל זה בהצגות שלא מהעולם הזה ברבעים האחרונים של כמעט כל משחק.אז להגיד שהוא קלע סך הכל 24 נקודות למשחק מלמדת אותי שכנראה לא ראית את אותו פליאוף
שמעון
8 אוק 2018 17:17:25כל מילה הסלע
אהרון שדה
8 אוק 2018 23:25:23+100
שמעון
8 אוק 2018 17:19:32מי שראה יודע מה הוא ראה גדולים וענקים נרמסו לרגליו
אסף
8 אוק 2018 17:24:52כל מילה יניב! פלייאוף 11 היה התיקון אולי בעצם הגאולה של נוביצקי אחרי ההתרסקות בגמר 2006 ובפלייאוף 2007 שסימנו אותו ולא בצדק כסוג של צ'וקר במאני טיים .
תומש
8 אוק 2018 16:41:00קובי לא מעל לברון. לא מעל מג'יק. לא מעל בירד
חיים אלמליח
8 אוק 2018 17:05:13קובי תמיד מעל לברון ובהרבה. על מג'יק ובירד אפשר להתווכח. לברון באיזור חיוג של הדיזל, וגם שם הוא קצת מתחת
AI3
9 אוק 2018 18:10:26חיים אתה פתטי עם השנאה שלך ללברון, קובי לא מתקרב ללברון בשום אספקט של המשחק.
יניב
8 אוק 2018 17:03:56סליחה שמעון זה שטויות.
לא יכול להיות בחיים שנוביצקי מדורג 12 ואילו גארנט שטוב ממנו פי 1000(וזה הוכח מדעית ואמפירית) לא מדורג בכלל ולכן אני מסרב להכיר בתוצאות הנ"ל 🙂
גיא רוזן
8 אוק 2018 17:05:59+!!! 100!!!!
שמעון
8 אוק 2018 17:07:49זה לא אני דירגתי 😁 אתה מאשים את הקהל? תאמין לי עדיף לך לא לדעת איזה מקום גארנט היה עדיף שלא יהיה מדורג. האמת הרבה שחקנים בקושי קיבלו קולות וחבל.
שמעון
8 אוק 2018 17:08:29אוי סה לא אתה חחח עכשיו הבנתי ענק
אחד העם
8 אוק 2018 17:36:43אויש ענק
bobby
8 אוק 2018 20:49:29מה גארנט עשה עד 2008, ואחרי 2010 שהופך אותו לשחקן טוב מנוהיצקי?
חוץ מבהגנה, נוביצקי עדיף על גארנט בכל פרמטר.
ויעידו על כך ההישגים האישיים והקבוצתיים של נוביצקי עם דאלאס לעומת של גארנט במיני, בוסטון וכל קבוצה שלא תרצה.
Captain Beefheart
8 אוק 2018 17:11:06סכנה גדולה באופק: הדוקטור יחזור מהחופשה, יראה את התוצאות, יקבל חופה ועלול לסגור את האתר מרוב עצבים.
או שהוא יכתוב פוסט לפנתיאון שבו הוא יסביר באותות ובמופתים למה מג'יק חש"מ ולארי והאקים עולים על קובי ולברון, ואז יוכיח את גולשי האתר על רפות שכלם לאורך אלף מילה בלי לחזור על קללה אחת פעמיים.
שמעון
8 אוק 2018 17:18:06חחח מחכים בקוצר רוח. הדוקטור מעולם לא דירג טת העשירייה שלו האם הינך יודע?
ד"ר רזי הופמן
8 אוק 2018 17:48:40והוא יהיה צודק ב 100%
יוני טויטו
8 אוק 2018 17:13:32מסרב לקבל את קרי מעל דוראנט ודאנקן. זהו?מספיק התקפה בשביל להיות בראשמור? יש פה שחקנים שמתחתיו שהיו חיות בשתי הצדדים של המגרש. במקסימום, אפשר לומר שהוא שינה את סגנון המשחק בליגה.
Knickerbocker
8 אוק 2018 17:18:11קובי לפני מג'יק לארי או לברון?….
תעשו לי טובה
אסף
8 אוק 2018 17:29:16מקום לפה או לשם בשתיים עשרה אבל בגדול די מסכים, אצלי באופן אישי לארי תמיד לפני לברון , עשה את כל מה שעשה בלי נתונים פיזיולוגיים מפלצתיים
ד"ר רזי הופמן
8 אוק 2018 17:51:54נכון למה שלברון עשה עד עכשיו אתה צודק ב 100 אחוז אבל אם יצליח לקחת עוד שתי אליפויות כבר לא תהייה ברירה אלא להיכנע.
אור
8 אוק 2018 18:05:33וואלה יצא בסוף דירוג הגיוני למרות שאנשים לא הצביעו "לפי החוקים", כנראה שחוק המספרים הגדולים עובד. אולי רק קובי גבוה מדי ודאנקן מעל קרי אבל זה גם לגיטימי. הפתיע אותי נוביצקי ב-12 ולא פחות אבל חזרתי לבדוק מי סיים מאחוריו ובאמת שלא מצאתי מישהו שהייתי מדרג לפניו.
יאללה, שתתחיל העונה ונפסיק עם כל הדירוגים האלה 🙂
ינון יבור
8 אוק 2018 18:19:10תודה שמעון.
את דעתי על הדרוג שלא נעשה בצורה מייצגת ונכונה כבר כתבתי. זה לא באמת משנה.
מעניין היה לראות את ההימורים לנבחרי העונה.
Ip
8 אוק 2018 18:38:54המיקום של קובי (קצת גבוה מדי) ושל דאנקן (ברצינות? אחרי קרי?!?!?!) על הפנים
עדן
8 אוק 2018 19:06:14תודה שמעון- על הפוסט הזה ועל שורה של פוסטים די ארוכים בזמן האחרון. אני בטוח שהם דורשים לא מעט עבודה וכל הכבוד על היכולת והנכונות.
באשר ך-12 האלו, אם הייתי צריך לדרג אותם הדירוג היה:
1. ג'ורדן
2. קארים.
3.מג'יק
4.דאנקן
5.בירד
6..לברון
7.קובי
8.שאקיל
9.האקים
10.קרי
11.נוביצקי
12.דוראנט
Benjo
9 אוק 2018 23:33:26כל אחד זורק פה ראנקר אז גם אני זורק את שלי.
1. מייקל (שניה אני משתחווה).
2. קארים
3. סטף (מדהים אותי איך אנשים רואים אותו בלייב מול העיניים שלהם עושה קסמים על המגרש דברים שאף אחד לא עשה לפניו ויתרה מזאת אף אחד לא דימיין שאפשר לעשות אותם ועדין מתווכחים אם הוא שווה מקום בעשיריה.. חחחח עיניים להם ולא יראו… רבותי אתם צופים בגדולה בסדרי גודל של פעם בדור).
4. לברון
5. דוראנט
6. מג'יק
7. בירד
8. שאקיל
9. קובי
10. טימי (תודה רבה על 5 אליפויות אבל שחקן משעמם והיה שם גם מאנו ופארקר ופופ אז הקרדיט לא רק שלו… לא יודע בקיצור תמיד שיעמם אותי אז קנסתי אותו).
11. ג'וליוס אירווינג (אולי שיחק בשנות ה 70 אבל אני מעגל פינות).
12. האקים
13. פיפן
14. יש כל מיני סטיב נאש וסטוקטונים כאלה אבל אני באופן אישי בא לי לדחוף פה את ג'יימס וורתי. ענין של טעם אישי.
15. דווין וויד.
16. טייטום (זכותי וזה סתם כי אני ממש אוהב אותו).
17. קיירי (זה בתם בשביל שהוא יהיה מתחת לטייטום למרות שהוא יותר טוב מטייטום אבל ככה בא לי) .
Benjo
9 אוק 2018 23:45:23דרך אגב אני חושב שדוראנט לפני לברון אבל שמתי אותו אחריו דלא יגידו לי שאני הייטר. אני לא . לברון שחקן ענק אבל דוראנט יותר טוב ממנו.
Benjo
8 אוק 2018 22:28:55שמעון אחלה עבודה אבל צריך לעשות הכל מחדש. סורי. אם רוצים רנקינג אמיתי צריך להגדיר מראש שלכל גולש מותר להצביע פעם אחת וזהו. צריך לקבוע לכמה שחקנים כל אחד צריך להצביע (10? 15?,) צריך לקבוע שיטת ניקוד מקום ראשון 25 נק שני 20 שלישי 14 וכ'.
תמיד יהיו כל מיני עקשנים שיכנסו מכמה אימיילים אבל הרוב יהיו בסדר. אני למשל הצבעתי לשישה שחקנים? זה טוב? זה רע?
זה בדיחה שמייקל ראשון והשני זה קובי כמה נקודות אחריו ולברון אחר כך. זה בדיחה שמעון. לא מתאים לאתר הזה.
אור
8 אוק 2018 22:34:19אתה צודק, השאלה אם לאנשים יש סבלנות באמת לדרג, כאן לוחצים קצת בראנקר וזהו. מי שמצביע כפול זה די מוזר בעיניי.
אור
8 אוק 2018 22:35:40חוץ מזה, כמה כבר ראו את קארים בירד ומג'יק מתוך כל המצביעים?
Benjo
9 אוק 2018 23:06:36צודק לגבינשתי התגובות אבל לדעתי עדין אובייקטיבית ויש פה מספיק כאלה באתר כולל אלה שלא ראו שבבחירה אמיתית קארים היה מגיע שני או שלישי . הלכו פה כאמור "זיופים בקלפי" 🙂
מעשיות קארי
9 אוק 2018 01:53:56"קארי עשה אליפות לבד בלי דוראנט" –
כן, נגד קליבלנד בלי קיירי, בלי לאב, רוסטר של 7 שחקנים שנופל מהרגליים, חמישיה של דלבדובה, מוזגוב וטריסטן. ועדיין ב-6 משחקים. למישהו יש ספק מה היה קורה עם קיירי ועם לאב? אין ספק.
עלק קארי יותר טוב מדוראנט. די עם השטויות. לא באותה ליגה.
שי אבן צור
9 אוק 2018 21:03:49פחחחחחח
הקאפקייק הצטרף כמו שפן לקבוצה של קרי ועל זה אין ולא תהיה לך תשובה.
הם איבדו את האליפות ב 2016 רק בגלל שחקן אחד, האריסון בארנס, שאם היה מספק את הממוצעים שלו זה היה נגמר ב 1-4 אבל הוא שבק עם 5/32 בסיכום של שלושת המשחקים האחרונים.
ככה פשוט. ואז הגיע הקאפקייק במהלך שיוציא אותו מצמרת כל דירוג היסטורי שהוא בעתיד (אלא אם כן יעבור לקבוצה כמו הספרס ויוביל אותה לאליפות או משהו כזה)
שמעון קאט דה בולשיט
9 אוק 2018 01:59:42כל ה"משאל" הזה, זה משחקים של שמעון עם עצמו בארגז החול.
ואחרים צריכים לאשר את זה. דרך שמעון.
קודם יש דירוג ה-50. של שמעון. וההעדפות והשנאות שלו.
עם ראנקר. שרק שמעון מבין.
ואז אנשים מדרגים. אבל אנחנו לא רואים מה קורה.
כי יש עוד ידיים נעלמות שמתערבות. איך שמעון קרא לזה?
"הסתבר גם שהיו כמה מחנות אוהדים אשר נהגו בזיוף קולות".
הוא כנראה יודע.
ומה יוצא בסוף? נכון! הדירוג של שמעון עוד פעם!!! מדהים!!!!!!!!!!!!
לסיכום: קובי מעל לברון, אבל שמעון מעל קובי.
אבי
9 אוק 2018 08:54:10אם בארקלי לא ברשימה …משהו פה הזוי
המשגיח
9 אוק 2018 11:12:36תודה שמעון.
אני מתקשה קצת להבין איך קובי הגיע עד למקום השני (עבורי הוא 7-8).
בנוגע ל-MVP, דיוויס לא הימור רע, כי די ברור שהוא הולך לתת מספרים מפלצתיים.
השאלה היא האם זה יספיק לפלייאוף. אם לא, הוא יכול לשכוח גם מהתואר.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 אוק 2018 12:46:03קובי בחיים לא מקום 2.
סטף בהרבה אחרי דאנקן, אולי יום אחד יגיע לקרסוליו.
וגם אחרי דוראנט . . .
Benjo
9 אוק 2018 23:03:05קובי בחייים לא במקום השני . סטף כברההיוםצ מעט לפני דאנקן ובסוף הקריירה שלו הוא יהיה הרבה לפניו והרבה לפני כל אלה שברשימה חוץ מהאל אליו כולנו סוגדים ובצדק (דתיים נא לא להיפגע זה רק במונחי הכדורסל).
הציפור הנדירה
9 אוק 2018 16:13:46הדירוג של ESPN:
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=205598&lang=HE
הציפור הנדירה
10 אוק 2018 12:37:04דירוג 25 הגדולים מאז שנות השמונים אצלי עם דגש לשחקני הפנים הגדולים יותר מעמדות אחרות, ועם הדגשה שישנם אחרים נוספים שראויים לכך שלא מדורגים אצלי כמו קובי וקרל מלון ופיפן.אצלי יורדות נקודות לקובי על כך שהוא היה פחות יעיל ממה שיכולותיו הבסיסיות יכולות היו להביא אותו והוא הכריח זריקות רעות ופגיעה במשחק הקבוצה יותר מדי פעמים יחסית לכוכב על (וישנה השוואה יפה של גיא במאמר על מקומו של קובי בין הגדולים ביותר המראה שלברון הרבה יותר יעיל ברגעים המכריעים).
לקרל מלון יורדות נקודות אצלי על שכמה וכמה פעמים גרם לפציעות רציניות לשחקנים ואף לא חשב להתנצל. עםכל תנועותיו הטבעיות יכול היה להיזהר יותר כי אדם מועד לעולם והוא לא רובוט או מכונה שאין להם אפשרות לחשוב.
לפיפן יורדות נקודות אצלי על התנהגותו האנטי מקצוענית על המגרש כשסירב לעלות למגרש מפסק הזמן בשניות האחרונות של משחק פלייאוף נגד הניקס בגלל שפיל סימן תרגיל לזריקה משלוש של קוקוץ' (שקלע את שלשת הניצחון).
הציפור הנדירה
10 אוק 2018 12:56:21שכחתי את הדירוג עצמו😄:
5-1: מייקל, מג'יק, בירד, לברון, כארים.
10-6: החלום, דוראנט, בארקלי, שאק, דאנקן.
15-11: גארנט, מ' מלון, ד"ר ג'יי, וייד, רובינסון.
20-16: אייזיאה, קובי, דרקסלר, סטוקטון, ק' מלון.
25-21: מקהייל, וורת'י, קיד, פייטון, פאריש.
הציפור הנדירה
10 אוק 2018 13:04:12תיקון: זו התייחסות לדירוג כל הזמנים. בדירוג משנות השמונים קובי וקרל נמצאים. וגם פיפן ראוי והוא יכול לבוא, לדעתי, בעשיריה השנייה ואולי אפילו בחצי הראשון שלה ואז פאריש בחוץ.
הציפור הנדירה
10 אוק 2018 13:06:35גם נוביצקי יכול לבוא בדירוג בעשירייה השנייה.