שיר הראפ של דוראנט ולברון מ- 2011 סוף סוף יצא לשוק.
הנה המילים של שניהם:
Durant
“I cut me, I bleed out, dedication
Hard work, sacrifice, meditation
I meditate up on the goal that I’m tryna reach
Grinding all the way to the top, and I ain’t tryna sleep
Come and get me, come and get me, I’m an animal
Cutting through your brain like I’m —————
Now I’m grown up, I got a couple dollars on me
Spent a semester in school, I ain’t no scholar, homie
Who with me? Who with me? [Bleep] dudes with me
Shoot with me, place you on you [bleep] like Jamaal Tinsley
I’m a [unclear], twice before he get around
Relaxin’ in the seats to this Benz is how I get around
I got the money, but that’s the root of all evil
I stayed the same, but it’s changing all the wrong people
Yeah, and every hater all the same
I’m feelin’ like the world is Skip Bayless and I’m LeBron James
Look, now I got a body full of tattoos
Everybody say that I’m changin’, that is not true
Same dude that you met a couple years ago
Talk to the heart and you can see past the visual
Look, stickin’ to the game and I ain’t out of bounds
Maryland on my back, and I can carry it when I’m out of town
I said Maryland on my back and I can carry it when I’m out of town
Instant reaction: Well, this isn’t terrible. KD’s from the DMV, and he kind of has that flow to him.
Favorite bar: “I got the money, but that’s the root of all evil/I stayed the same, but it’s changing all the wrong people”
DeMar DeRozan recently said he wished everyone in the world was rich so they would realize money isn’t everything. Durant adds another layer to that sentiment, scratching the surface of how his money has changed those around him, and probably not in a good way.
Grade: B+
I’m no rap genius, nor do I act like one, but K.D.’s verse ain’t that bad, man. He’s candid, from talking about his one semester at the University of Texas to the Benz he drives to the meditation that helped him get to where he is today. And he kinda stayed on beat, right?
I’ll take it.
James
It ain’t easy on the path I’m on
But put the world on my back ‘cause I’m that strong
Long journey I been on from the very start
No way I die off, with this iron heart
No chance to make it out, that’s what they said
But look at me I’m here, [ball, set and spread?]
From 602 to 747s
I miss you grandma Frieda, R.I.P. in heaven
Say what you want ‘bout me, but leave the family alone
Or call the goons up and have ‘em freshen up the chromes
I love the goons, they up in my heart
‘Cause they been down with King James from the very start
Single parent, just moms, dad gone
It’s all good pops, you made the kid strong
Ain’t no way you can stop this kid
Mama mama knew I was a star from the baby bed
I had to make it out, no other option
Now ain’t nothing in the world that I ain’t coppin’
Yo y’all already know what it is
Now lemme just spread my wings
While y’all listen to the voice in this hook sing:קווין דוראנט
מה הרגשתי? המילים של דוראנט לא רעות. השורה שהכי אהבתי:
“I got the money, but that’s the root of all evil/I stayed the same, but it’s changing all the wrong people”
הוא כאילו אומר שאם כולם היו עשירים כמוהו הם היו מבינים שכסף הוא לא הכל בחיים. הוא גם אומר שהכסף לא שינה הרבה אותו, אלא שינה הרבה את האנשים הסובבים אותו, וזו נקודה למחשבה. הוא גם מודה לאונ' טכסס וטוען שהרבה בגלל הנסיון שלו באוניברסיטה הוא הגיע למה שהגיע היום. לא רע בכלל.
הצרה של דוראנט היא שהוא אינו ראפר טוב כלברון.
אני נותן לו ציון B-
לברון
אלף ללברון יש RAPPING עדיף על דוראנט. לברון נראה לי כייצור וטיפוס שהיה מצליח בכל מה שהיה עושה, מלבד RAP על רמה. אבל המילים – ה-LYRICS לא רעות וקולו עמוק.
אהבתי את השורה..
Say what you want ‘bout me, but leave the family alone/Or call the goons up and have ‘em freshen up the chromes
וואווו… עזבו את משפחתי מחוץ לדיון (זה כנראה היה אחרי השמועות על אמו ודלונטה ווסט. כמה שנים אחרי גם לבאר בול דיבר על אמו של לברון. הדבר החשוב ביותר ללברון זה לשמור על הכדורסל וכל ה'תאגיד' לפי מילותיו של שמעון מחוץ לכל דבר בחייו הפרטיים.
לא יודע. הייתי נותן לו רק ציון C+
****************************
אבל כל ההקדמה הזאת היתה רק תרוץ לדיון אחה"צ והערב:
אילו התחלת היום קבוצה, את מי היית בוחר ראשון – לברון או דוראנט, ולמה?
איתי קדם
11 ספט 2018 18:37:34לברון. נ ק ו ד ה
מנחם לס
11 ספט 2018 19:31:05דוראנט. נקודה
יוסל'ה שוחמכר
11 ספט 2018 18:44:45אני תמיד הייתי בעד ירדנה, אבל לא כ"כ בגלל המוזיקה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 ספט 2018 18:55:24שניהם, כמובן, כדורסלנים היסטוריים, בסוף בחרתי לברון גם הוא קצת יותר טוב בעיני, וגם כי למרות ששניהם אינם המנהיגים האופטימליים בעיני, לברון עדיף כמנהיג על דוראנט, בעיקר כשאתה לא יודע מי עוד ישחק בקבוצה, ברור שבגולדן עדיף דוראנט על לברון, אבל רוב הקבוצות אינן גולדן.
חגי "התותח" ניסני
11 ספט 2018 18:57:35תודה מנחם
הייתי בוחר בדורנט: 2 הגרוש שלי.
אני חושב שלברון שחקן גדול יותר שלם יותר וטוב יותר כאשר בוחנים את סט היכולות אין לי ספק בזה. אבל לברון מתאים גמיש פחות מבחינת התפקוד שלו לעומת דורנט (וגם סטף) נכון שלברון הוא פויינט פורד ויכול לנהל משחק ברמה הכי גבוהה שיש מה שלדורנט אין אבל לדורנט לדעתי יכול להתחבר יותר טוב לקבוצה פוטנציאלית ולהתאים את עצמו לסגנון שלה והוא יסוד כימי שיכול לחבור להרבה יותר יסודות אחרים מאשר לברון שהקבוצות שלו היו בנויות בצורה שהוא צריך. חוץ מזה שאם אנחנו מדברים על Put the ball in the hole אז בזה דורנט יעיל יותר מגוון יותר וחד יותר.
מתן גילור
11 ספט 2018 19:26:40מגוון יותר? יש מצב.
חד יותר? לא מבין מה זה אומר. 🙂
יעיל יותר? בוא נבדוק.
עונה אחרונה (נניח שהאזור מתקזז עם השפעת שאר שחקני הקבוצה, למרות שלדעתי הנ"ל במשוכלל נותנים יתרון לא מבוטל לשיפור היעילות של דוראנט):
סדירה:
לברון – 27.5 נק' ב-59% אפקטיבי, 62.1 TS% על פני 82 מש'.
דוראנט – 26.4 נק' ב-58.6% אפקטיבי, 64 TS% על פני 68 מש'.
פלייאוף:
לברון – 34 נק' ב-57.7% אפקטיבי, 61.9 TS%.
דוראנט – 29 נק' ב-54.1% אפקטיבי, 60.6 TS%.
קריירה:
סדירה:
לברון – 27.2 נק' ב-54% אפקטיבי, 58.6 TS% על פני 1,143 מש'.
דוראנט – 27.1 נק' ב-53.9% אפקטיבי, 61.1 TS% על פני 771 מש'.
פלייאוף:
לברון – 28.9 נק' ב-52.8% אפקטיבי, 57.9 TS% על פני 239 מש'.
דוראנט – 28.8 נק' ב-52.2% אפקטיבי, 59.1 TS% על פני 127 מש'.
מסקנה: לי קשה להכריע מי מהם יצרן נקודות יעיל יותר. המספרים מאד דומים רק שלברון עשה זאת על פני כמות גדולה בהרבה של משחקים.
חגי "התותח" ניסני
11 ספט 2018 19:44:43מתן הפתעת אותי – הזיכרון שלי היה שהאחוזים של דורנט יותר גבוהים מאלו שהבאת ושל לברון נמוכים יותר מאלו שהבאת- תודה על התיקון.
מנחם לס
11 ספט 2018 19:55:16מתן, לברון היה הכל בקאבס. לדוראנט היו 2 קלעים לא פחות טובים ממנו שהתחלקו איתו בהכל
חגי "התותח" ניסני
11 ספט 2018 19:58:03מנחם אם אנחנו מדברים על כמות נקודות אני יכול להבין את הטיעון אבל מבחינת אחוזים למה זה משנה?
מתן גילור
11 ספט 2018 20:12:58מה שגרם לזה שהם קיבלו תשומת לב רבה מהגנת היריבה והקלו על דוראנט.
חגי "התותח" ניסני
11 ספט 2018 20:21:22מתן אני מבין שמנחם טוען הפוך…
גיא רוזן
11 ספט 2018 18:58:35שאלה לא ממש הוגנת –
לברון יהיה בדצמבר הקרוב בן 34.
דוראנט החודש יחגוג 30.
אז התשובה לשאלה –
אם מי מה-2 אני מתחיל היום קבוצה מ-0?
אני לא רואה איך היא יכולה להיות שונה מ-"דוראנט".
אבל,
אני אוסיף תשובה לשאלה נוספת משלי –
לעונה אחת בלבד, העונה הקרובה, מי מה-2 אני בוחר לקבוצה חדשה/קבוצה קיימת/כל הרכב כדורסל שהוא?
אז, לטעמי, התשובה הברורה היא לברון.
מנחם לס
11 ספט 2018 19:57:27גם לעונה אחת, וגם למשחק אחד – הבחירה שלי הוא דוראנט בגלל הקליעה מרחוק שלו.
גיא רוזן
11 ספט 2018 20:10:34דוראנט אכן קולע טוב יותר מבחוץ.
אבל בשורה התחתונה –
לברון ודוראנט קולעים בקריירה את אותה כמות של נק' (יתרון של 0.1 נק' ללברון), והם קולעים אותם ביעילות דומה (יתרון של 0.1% ללברון).
אבל לברון הוא יותר מסקורר. הוא מנהל משחק ברמה הגבוהה ביותר.
למעשה, אני חושב שהשוואה נכונה יותר הייתה לבחור בין קרי ללברון.
2 שחקנים שמסוגלים (כל אחד בדרכו) להשיג נק', והרבה.
2 שחקנים (כל אחד בדרכו) שמנהלים את המשחק של קבוצותיהם.
דוראנט?
לברון מנהל משחק ברמה שדוראנט מעולם לא היה, וככל הנראה גם לא יהיה.
החקלאי מאי שם
11 ספט 2018 18:59:55השיקוץ הוכיח שיכול לקחת כל קבוצה לגמר . …..העוגיה עדיין לא שם …
Mbk
11 ספט 2018 19:09:47דוררנט צעיר יותר וטוב יותר
בשנה הבאה הם ישחקו יחד בלייקרס 😀
אור
11 ספט 2018 19:57:46היה דיון כזה ב-ESPN, את מי הלייקרס צריכים להביא מבין קוואי, קליי ודוראנט. אולי מנחם ירצה להעלות את זה לדיון כאן בהמשך?
מנחם לס
11 ספט 2018 20:00:40לא צריך דיון על כך ב-ESPN כי התשובה היא קליי. הוא מתאים לצעירי הלייקרס כמו כפפה ליד.
אור
11 ספט 2018 20:04:32אתה הבוס. אם תרצה יש לי מדי פעם הצעות אחרות לדיונים כאלה
מנחם לס
11 ספט 2018 23:22:16ברצון.
שלח לי ל-
meless1937@gmail.com
מנחם לס
11 ספט 2018 19:58:34הם לא ישחקו יחד בלייקרס לצערי. הלוואי שהיו משחקים בלייקרס – שני זקנים שדגורכים אחד לשני על הרגליים.
רפיקי
11 ספט 2018 20:03:00לברון טוב יותר
אני הייתי בוחר בסטף
בניגוד לשניהם הוא הופך את השחקנים סביבו לטובים יותר
אסף
11 ספט 2018 20:24:48לא רואה איך סטף הופך את השחקנים לידו טובים יותר מאשר לברון. לברון מןסר עילאי וגם שחקן התקפה והגנה יותר טוב, מה שהופך לכולם את החיים יותר קלים לידו
רפיקי
11 ספט 2018 20:29:22ראה ערך- קיירי אירווינג,אייזאה תומאס קליי תומפסון דריימונד גרין
מתן גילור
11 ספט 2018 20:39:19האם קיירי לא השתפר בעונות לצד לברון?
דוראנט ירד במספרים לצד קרי (זה כמובן ברור, כי הוא פחות מרכזי בהיררכיה ההתקפית לעומת אוקלהומה), איך זה לא נזקף לחובת קרי אבל כל מי שיורד במספרים לצד שחקנים אחרים זה אומר שהוא פוגע בשאר שחקני הקבוצה וקרי לא?
כל העניין הזה עם 2-3 דוגמאות הוא חתיכת צ'רי פיקינג.
מי שרוצה להגיע למסקנות רציניות שיבחן איך כמות משמעותית של שחקנים תפקד בעונות לצד השחקן לעומת העונות הסמוכות (כלומר לפני ואחרי). בנוסף (ואני מודה שאין לי מושג איך לעשות זאת), צריך לנרמל את השינוי בהיררכיה ובגיל. במקרה של שחקני משנה זה פשוט יותר כי לרוב אין נרמול היררכיה לעשות אז אפשר לבצע השוואה פשוטה יותר.
רפיקי
11 ספט 2018 21:09:27אני מתכוון לעובדה שהטווח של סטף מאפשר לשחקנים סביבו חופש פעולה את זה סטיב קר אמר לא אני
לברון ובמיוחד דוראנט כופים את עצמם על עמשחק לעיתים יותר מדיי
חגי "התותח" ניסני
11 ספט 2018 21:01:38אולי כדאי להשתמש במקום בשיפור במילה "משתלב".
אני מאמין שיהיה מאוד קשה להוכיח דפוס של שיפור על יד שחקן מסוים למשל דריימונד ירד מ38% לשלוש בעונת 15/16 לבערך 30.5% לשלוש מאז שדורנט הגיע האם זה בגלל שדורנט עשה אותו יותר גרוע? באופן כללי ישנה תנודתיות באחוזי הקליעה שיהיה מאוד קשה להסביר אותה רק בגלל ששחקן כזה או אחר משחק בקבוצה.
ניסיתי פעם לבדוק את ההנחה הזו שגם אני מאוד רוצה להאמין בה שסטף עושה את מי שסביבו טוב יותר. זה מאוד קשה להוכחה – בדקתי למשל מה קרה לאסיסטים בסדרות של 2016 מול יוסטון ופורטלנד בהם מיעט לשחק והיה פצוע כזכור – אז האמת שזה כמעט לא השתנה והם אפילו היו טובים מעט יותר מבשתי הסדרות הבאות מבחינת כמות האסיסטים. לי אין ספק שסטף גורם לכך שישנה אפשרות לשחקנים שסביבו להיות יותר פנויים לזריקה אבל לשפר אותם את זה יהיה לך מאוד קשה להוכיח
דביר
11 ספט 2018 20:18:27אם לא מתייחסים לגיל אז התשובה די ברורה לברון. לדעתי אין שאלה בכלל.
דביר
11 ספט 2018 20:35:43דביר תשנה את השם אני הייתי פה קודם 🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 ספט 2018 21:24:49מומלץ לשניכם להצטייד בגראוואטר מדליק במיוחד ואז לא תהיה בעיה.
מנחם לס
11 ספט 2018 23:23:33לך ל-GRAVATAR.COM ושים תמונה. בחר באופציה G
אסף
11 ספט 2018 20:26:42אני בוחר בלברון בלי למצמץ, כמובן שישנה שאלת הגיל אבל לדעתי יש לו עוד 3/4 שנים בטופ, בנוסף הוא מוסר יותר טוב ולדעתי מנהיג, מה שדוראנט לא. כמובן שהכל סובייקטיבי
דביר
11 ספט 2018 20:34:53לברון.
גם שיהיה זקן. יהיה מנהל משחק הרבה יותר טוב מדוראנט, כשדוראנט יתעייף היעליות שלו תרד… ישמרו עליו יותר טוב.
חוץ מזה שלברון יותר טוב ממנו כשחקן בשנתיים הקרובות.
Ip
11 ספט 2018 20:39:36בלי לדעת מי הקבוצה מסביב אני בוחר את דוראנט שבעיני שחקן שיוצר לעצמו ופחות קבוצתי. אם אני יכול גם לבנות את הקבוצה סביב אחד מהם חד משמעית לברון שהוא מגוון יותר ועדיין השחקן היחיד שיכול אשכרה לקחת קבוצה על הגב.
עדן
11 ספט 2018 20:46:22אני רואה שתי אופציות לשאלה:
אם השאלה היא מי אני לוקח בדראפט דמיוני להתחיל קבןצה היום- די ברור שדוראנט, כי הוא צעיר יותר ולברון כבר בן 34.
אם השאלה מי אני לוקח לקבוצה של כאן ועכשיו, או גרסאות צעירות, או גרסאות שלהם בשנות הפריים, לברון דיי בקלות. הוא עושה כל מה שדוראנט עושה, וכל כך הרבה יותר
הייט אשברי
11 ספט 2018 21:15:45את התשובה הנכונה ביותר נתן גיא ( AKA "הרשע" ) :
למספר שנים דוראנט בבירור – בגלל הגיל
לשנה אחת – הקרובה – את לברון, שעדיין טוב מדוראנט , בפרט בניהול המשחק , תחום שדוראנט רחוק מלהצטיין בו ( ובג"ס גם אין צורך בכך ).
אבל אם הייתי צריך לבחור בסטף או לברון , הייתי בוחר בסטף גם לשנה בודדת . הוא פשוט פנומן ביכולת שלו לשחק בלי הכדור , להפעיל אותם ולתת גם לשחקנים האחרים בקבוצתו לפרוח .
מתן גילור
11 ספט 2018 21:28:19הבעיה עם קרי שיש סיכוי לא מבוטל שהוא יחסר במשך סדרה וחצי בפלייאוף (קרה פעמיים בשלוש העונות האחרונות), כשבעונה האחרונה הוא חי מיופי של רוטציה שלא תהיה בקבוצה חדשה שהוא הפרנצ'ייז פלייר שלה.
עכשיו קח קבוצה חדשה והוצא לה את הכוכב לסדרה וחצי בפלייאוף. זה הרסני. אותו דבר לגבי קיירי או פול.
איש הערפל
11 ספט 2018 21:27:58מצד אחד שחקן ששיחק בקונפרנס מעפן שנים וניצל את זה עד תום, מצד שני שחקן שהצטרף לסופר טים ברמה פסיכית ולא ממש ״התאמץ״ או היה צריך לקחת קבוצה שלמה על כתפיו כדי לזכות באליפות…בחיי זה כמו לשאול במי לבחור – ביבי או טראמפ.
לברון מוביל בקצת עם האליפות ההיסטורית עם הקאבס והעונה הבאה של לברון תתן לו מבחן עצום במורשת שלו, לי יש תקווה שדוראנט יעבור לקבוצה פחות מוצלחת וישנה אותה לגמרי (וושינגטון?)
מתן גילור
11 ספט 2018 21:33:27לעונה ה-16 של כל שחקן יכולה להיות השפעה חיובית בלבד על המורשת (לא כולל עניינים של מכירת משחקים, מכות וכיו"ב).
מי שיחפש איך לגמד יוכל למצוא את זה גם בעונה ה-20.
Adisu33
11 ספט 2018 21:53:59דוראנט הוא אכזבה גדולה למעריצי הספורט ,התחרות.
דוראנט בעצם הוא "השראה" לצעירים המרימים ידיים כשקצת קשה.
לעולם לא יכבדו את האליפויות שלו בגולדן סטייט ,הוא יודע זאת בנבכי נשמתו.
הכל טוב ויפה ומותר לעזוב קבוצה כשחקן חופשי,אך מעשה כמעשה דוראנט לא יכול להיסלח על-ידי חובבי הספורט והתחרותיות.
האם הצלחה היא להתמנות למנכ"ל אפל אשר עובדת כמו שעון ומצליחה והאתגר העיקרי שלך הוא לא להרוס ולהמשיך בהצלחה שכבר קיימת או לקחת חברה כושלת אך בעלת פוטנציאל ולהוביל אותה למקומות שמעולם לא הגיע אליהם לפני כן?
מי מרשים יותר?
אני בוחר בלברון
Benjo
12 ספט 2018 00:22:27אדיסו רק בגלל שמעריך הרבה מהתגובות שלך אתה לא שומע ממני את המילה קשקוש על התגובה הזאת. דוראנט בילה 9 שנים מחייו לצד ראסל שהמשחק האנוכי שלו פוגע בכל מי שמשחק לצידו ואיתו אי אפשר לקחת אליפות. אז דוראנט אחרי שניסה וניסה החליט לחקות את לברון שגם הוא להזכירך לא קיבל שום חבר לקבוצה בקליבלנד שיכול היה לעזור לו לקחת אליפות ועבר לכן למיאמי כדי לקחת אליפות.
Adisu33
12 ספט 2018 04:43:46אחי,הקשר היחיד בין הסיטואציות הוא ששניהם עברו קבוצה ותו לא.
משם ההבדל הוא בין שמיים לארץ כאשר לברון עבר לקבוצה מדשדשת שבקושי מגיעה לפלייאוף וחבר לכוכבים וביחד בנו קבוצה ומצד שני המעבר של דוראנט לגולדן סטייט הוא מעבר תבוסתני,הבן אדם היה דקות ספורות של ריכוז שלו ושל ראס בכדי להגיע לגמר (שניהם כשלו ודיי עם הקשקושים והאשמות רק כלפי ראס!) ולבסוף במקום לחזור עונה עוקבת ולתקן טעויות הוא החליט לחבור לאותה קבוצה שהדיחה אותו ,שבדיוק קבעה את הרקורד הטוב ביותר בהיסטוריה של הליגה לעונה הרגילה.
אין לי בעיה אם היה עובר לכל קבוצה אחרת ,יש לי בעיה בהחלטה הספציפית הזו שלו ,מעבר תבוסתני חסר תחרות וספורטיביות.
ארי
12 ספט 2018 14:34:09אדיסו מסכים עם כל מילה
לא מובן איך מישהו בכלל מכבד את הלוזר הזה
כמובן לברון הוא גם חציל לא קטן עם ההבטחה לשבע אליפויות במיאמי עם ה"חברים"
Benjo
13 ספט 2018 01:28:49לא מסכים איתך סורי. מה זה לברון עבר חקבוצה חלשה? נכון שמיאמי היתה חלשה שנה לפני אבל היה שם וויד (שכבר לקח אליפות כמה שנים לפנימכן) וכשהוא הגיע גם בוש הגיע כלומר מקבוצה שהיה בה אולסטאר אחד הפכה לקבוצה של שלושה אולסטארים ובנוסף הביאו שחקנים נוספים בטריידים .מזכיר לך שכשריי אלאן הגיע זו כבר היתה קבוצה שהיו בה 4 אולסטארים!! אז מה לגיטימי במה שלברון עשה ולא לגיטימי במה שדוראנט עשה? אני יכול לאמר לך שאני כמי שאוהד את דוראנט ממש התפללתי שהוא יקבל החלטה לעזוב את okc כי לדעתי מגיעה לו אליפות ועם ראסל שום סיכוי לקחת אין. הוא פשוט מחרב קבוצות. וזה שהוא עבר לגולדן סטייט איפה בדיוק הבעיה. רצו אותו שם ויכלו לשלם אז מה הבעיה בדיוק??? עובדה שברגע ששיחק בקבוצה נורמלית הוא השתלב בה יפה מאוד קבוצתית בעוד שב okc דיחק רק בידודים בגלל שזה הסגנון שראס כפה.
שמעון טבדי
11 ספט 2018 21:55:29קל. לוקח את הקאפקייק לעונה הקרובה.
הסטט של לברון הושג במזרח בעוד ששל דוראנט במערב (בלי הבזיון של המעבר לגולדן)
אם מנכים את הסופרטימס ששניהם יצרו ללברון יש אליפות אחת ולדוראנט 0 (דוראנט כשל ב-OKC). אז מבחינת קריירה לברון לפניו.
כיום דוראנט שחקן טוב יותר.
Benjo
12 ספט 2018 00:36:22תגובה טובה
ארי
12 ספט 2018 14:36:44לדוראנט לא היה בOKC את קיירי ולאב היה לו את פאקינג ראסל אז המשוואה לא נכונה
Berch
11 ספט 2018 22:10:35אם שניהם באותו גיל אז לברון. שחקן שיכול לקחת קבוצה על הכתפיים. סטטיסטיקה זה לא הכל
thedud
11 ספט 2018 22:26:41אם אני GM שאוהב להחליט החלטות אז דוראנט זה האיש כי עם לברון אין לי מילה
צביקה
12 ספט 2018 20:24:16נקודה ממש טובה. זה די מכריע.
dumpa
11 ספט 2018 22:52:46דוארנט
המשגיח
11 ספט 2018 23:16:55מצטרף לגיא למעלה.
אם השאלה היא לגבי היום – בוודאי שדוראנט.
הוא כיום מס' 1 בעולם לדעתי.
מנחם לס
11 ספט 2018 23:25:26דוראנט לפני HEART BEAT!
עידן
11 ספט 2018 23:37:28בשנתיים האחרונות דוראנט.
בנושא אחר
ראיתי במחזור הראשון של הפוטבול 5 משחקים מלאים בלי פרסומות והפסקות.
אני מוריד מהמחשב בלי לדעת את התוצאה ונמנע מלהיכנס לכאן מחשש לספוילרים.בגלל זה גם לא נכנסתי לבלוג הישיר של נולה -דל פוטרו.
איגלס-פלקונס בטלוויזיה
פטריוטס-טקסנס
ויקינגס-49ers
צארגרס-ציפס
ריידרס-ראמס
כמו כן תקצירים של 10 דקות של
פקרס-ברס
ברונקוס-סיהוקס
בראונז-סטילרס.
כבר בחרתי לעצמי את 5 המשחקים לשבוע הבא שאראה אותם במהלך כל השבוע
פלקונס-פנתרס
פקרס-ויקינגס
סטילרס-ציפס
יגוארס-פטריוטס
קאובויז-גאיינטס
כשיתחיל הנבא נצמצם את משחקי הפוטבול למקסימום 3 בשבוע
עידן
11 ספט 2018 23:38:46ותודה לגיא שהביאני עד הלום.
עונה שלישית שלי כבר
Benjo
12 ספט 2018 00:31:48אני לוקח את דוראנט בעיקר בגלל הקליעה מרחוג אבל גם בגלל ההגנה . אין אצלי שום התלבטות בין שניהם מעדיף את דוראנט חד משמעית אבל מי שכותב לברון לא מפיל אותי מהכסא. יש נימוקים לכאן ולכאן העניין תלוי בטעם אישי.
Zivke
12 ספט 2018 00:45:13השאלה מה זה לבנות קבוצה, כי אם זו קבוצה "נורמלית" ולא חמישיית אול-סטארים, אז נראה לי ברור מאליו שלברון. לדוראנט היו 9-10 עונות בקבוצה כזו ולא זכורה לי אף עונה שהוא הביא את הקבוצה להישג מעל לציפיות (אולי כשהגיעו לגמר מול מיאמי), בקיצור – KD לטעמי שחקן גדול, אבל ממש לא אובראצ'יבר לעומת לברון שמספק את הסחורה מגיל 16, בלי יותר מדי קשר למי שסביבו
אסף
12 ספט 2018 03:06:46וואלה אהבתי, מסכים עם כל מילה
Dan
12 ספט 2018 04:15:05לברון בדיון על מי השחקן הטוב בהיסטוריה ודוראנט בדיון על מי השחקן הטוב בקבוצתו שלו (כבר פעם שניה, אחרי אוקלהומה)
העניין היחידי הוא הגיל.
אני עדיין עם לברון
ד"ר רזי הופמן
12 ספט 2018 07:59:08בגלל הגיל, דוראנט למרות שלדעתי לברון טוב ממנו היום. בעוד שנה שנתיים הטבע יעשה את שלו.
נזיר הנשמה
12 ספט 2018 12:47:21גם לברון וגם דוראנט שיחקו בסופר טים. בזה אין הבדל בינהם.כל אחד מהם מתקשה לשחק עם פוינט דומיננטי , ראה ווסטברוק, אירווינג. כל אחד מהם הוא מכונת התקפה קטלנית.
מה ההבדל בין שניהם ? קטן מאוד.
אם אני צריך לבחור ואתעלם מקריטריון הגיל. אבחר בדוראנט , כי יש לו חבילה נדירה 2.13 גבוה יותר מלברון, קולע טוב יותר כי יכול לקחת גם קליעות קשות מאוד. הוא כבר שמר אישית על לברון בסדרת גמר, והצליח מאוד.לברון כל פעם מרכיב סופר טים חדשה ומפרק קבוצות.
דוראנט הגיע למסקנה שהוא צריך להפרד מווסטברוק ולכן עבר קבוצה. אותו דבר עשו שאקיל , אל הורפורד, היוורד, אלדריג. איש לא בא אליהם בטענות. לברון שבר כלים הוא ממש פירק קבוצות , הכריח אותן לעשות טריידים לא טובים לטווח הארוך, ואז שם להם לבנת חבלה.
אם במקום הארדן היה עוזב ווסטברוק , אני מאמין שדוראנט היה נשאר באוקלהומה.
אני סובר שאם דוראנט היה חובר לגון וול וברדלי ביל הוא גם היה משיג אליפות.אבל לא נראה לי שניתן יהיה לאשש סברה זו.אותו דבר לו היה מצטרף ליוסטון. אני לא רואה תסריט שבו דוראנט היה עוזב קבוצה בעבור פחות מאליפות.
אני רואה את דוראנט משתלב מצוין בכל קבוצה אפשרית, לברון בפירוש לא.
דוראנט ללא שום ספק!
צביקה
12 ספט 2018 20:44:28הצבעתי דוראנט, כי ממש אוהב את המשחק שלו. יש יופי בתנועה שלו, גם בהתקפה וגם בהגנה, והקליעות שלו זה פשוט משהו מטורף. הכל מלא חן, ובאמת אני חושב שהוא גם יכול לעשות עוד דברים, וראינו איך משך את OKC ללא רוס עד לפלייאוף.
אבל, וזה אבל גדול: אין ספק שלברון יותר טוב. קצת הסתכלתי על המספרים של שניהם בפלייאוף, כולל השנתיים האחרונות שדוראנט קיבל FMVP מוצדקים לגמרי:
לברון קולע יותר נקודות (33 לעומת 29) באותה יעילות מהשדה, בפחות יעילות מהקו, לוקח משמעותית יותר ריבאונדים (טווח של 9 עד 11, לעומת פחות מ8), מחלק משמעותית יותר אסיסטים (8-9 לעומת 4-5), גונב כמעט שני כדורים למשחק לעומת 0.7-0.8 של דוראנט, ולהפתעתי נותן בערך אותה כמות בלוקים (בין 1.0 ל1.3). בקיצור, לברון מנהיג של קבוצה לגמר כל שנה, מתוכם 3 אליפויות. דורנט השתלב נפלא בקבוצה אלופה, עושה את התפקיד שלו באמת ברמה מעולה, וזוכה בFMVP, ועדיין הוא פחות טוב מלברון.