אירועי דיומא – 27.08.2018: מנצ'סטר יונייטד נגד טוטנהאם, פתיחת פלשינג מדוז

כדורגל

ליגת העל – מחזור 1 / מתן גילור

20:30 מכבי פתח תקוה-בית"ר ירושלים (ספורט 1). המשחק שינעל את המחזור הראשון יפגיש את מכבי פ"ת, שיחסית לגודלה מציגה סגל מוכשר ומאוזן עם אלישע לוי בעמדת המאמן שינסה לנפץ את המיתוס לגבי מאמני נבחרת שלא מצליחים לשחזר את הישגיהם בליגה, לבין בית"ר י-ם שחוותה שינוי בראש המערכת כשאת שאלתיאל דאויל, סליחה, את אלי טביב החליף משה חוגג, אשר מיד צירף לקבוצה את מאור בוזגלו וערן לוי.

פרמייר ליג – מחזור 3 / רועי ויינברג

22:00-המלצת צפייה: מנצ'סטר יונייטד-טוטנהאם (ספורט 1). יונייטד בבעיה. הם אמנם ניצחו את המשחק הראשון שלהם נגד לסטר, אבל זה היה אחרי פנדל גבולי ובמשחק שבו הם נראו משמעותית פחות טוב מהיריבה. במשחק השני ברייטון, קבוצה אנגלית בינונית, הצליחה לנצח אותם וגם נראתה טוב בהרבה. יש שמועות אינסופיות על יחסים בעייתים בין מוריניו לכוכביו, במיוחד אנטוני מרסיאל ופול פוגבה ואווירה כללית של מיאוס. בשנה שעברה יונייטד לא שיחקו טוב אבל סיימו במקום השני בליגה. לא בטוח שזה יקרה שוב השנה, בעונה השלישית של אותו מוריניו – אדם שידוע בשל קריסת מועדוניו אחרי שנתיים מלאות. הפסד כאן והם יכולים למצוא את עצמם מרחק 6 נקודות מהטופ 4 בשלב מוקדם של העונה.

טוטנהאם במצב יותר טוב. הם שיחקו לא רע נגד ניוקאסל ונגד פולהאם, אבל שתי הקבוצות לא היו מבחן ברמה של יונייטד. רוב השחקנים שלהם בכושר טוב אחרי המונדיאל למרות שרובם הגיעו בו לשלבים המאוחרים ביותר. כשהמשחקים הבאים של התרנגולים כוללים מפגש נגד ווטפורד המסוכנת ונגד ליברפול, ניצחון פה והמשך בניית המומנטום יכולים להיות חשובים בשביל הניסיון להבטיח את האליפות. סביר שנראה אותם תוקפים ואת השדים האדומים משחקים כדורגל מבוקר יותר. זה יספיק בשביל נקודות ליונייטד? הם יקוו, מאוד, שכן.

סרייה איי – מחזור 2 / רועי ויינברג

21:30-רומא-אטלאנטה. אטלאנטה בכושר טוב. יכול להיות שנראה אותם עולים פה עם הרכב משני יותר לקראת משחק הגומלין החשוב במוקדמות הליגה האירופית (0-0 מול קופנהאגן במשחק הראשון), אבל הקבוצה הביסה את פרוסינונה במחזור הפתיחה של הליגה. רומא כמובן אתגר קשה בהרבה – הג'ילארוסי רעננים יותר, ניצחו את טורינו ויכולים להנחיל לאטאלנטה הפסד ראשון בעשרת המשחקים האחרונים. אדין דז'קו נראה פשוט מעולה במחזור הפתיחה ויהיה איש המפתח הערב.

 

טניס / מתן גילור

טורניר פלאשינג מדוז (2000) – סיבוב ראשון

ברוכים הבאים לגראנד סלאם האחרון לשנת 2018, שכמובן יתקיים על משטח קשה.

בשנה שעברה זכה בטורניר רפאל נדאל, וביחד עם נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר מרכיבים את שלושת הזוכים במייג'רס עד כה השנה.

נדאל ונולה זכו בשני המאסטרס האחרונים בצפון אמריקה (נדאל בטורונטו ונולה בסינסנטי) והם גם נראים שני הפיבוריטים לזכייה בטורניר הנוכחי.

רבעי גמר פוטנציאלים:

רפאל נדאל-דומיניק טיים/קווין אנדרסון.

חואן מרטין דל פוטרו-גריגור דימיטרוב.

מארין צ'יליץ'-אלכסנדר זוורב.

נובאק ג'וקוביץ'-רוג'ר פדרר.

שידורים ביורוספורט ויורספורט 2.

היום יתקיימו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

18:00 ג'יק סוק(18)-גידו אנדרוזי.

18:00 מילוש ראוניץ'(25)-קרלוס ברלוק.

18:00 פאולו לורנצי-קייל אדמונד(16).

18:00 אלברט ראמוס וינולאס-קארן חצ'אנוב(27).

18:00 לויד האריס-ג'יל סימון.

18:00 ג'ילס מולר-לורנצו סונגו.

18:00 קספר רוד-גידו פלה.

אחריו אלז' בנדה-ניקולוז בסילשווילי.

*המלצת צפייה*19:00 סטניסלס וואוורינקה-גריגור דימיטרוב(8). המשחק המעניין ביותר של הסיבוב הראשון. למרות שגרג מדורג 8 וסטן לא מדורג המשחק פתוח לחלוטין.

20:00 (משוער) אנדי מארי-ג'יימס דוקוורת.

20:00 (משוער) ג'ון איזנר(11)-ברדלי קלאן.

20:00 (משוער) מישה זוורב-טיילור פריץ'.

20:00 (משוער) פליסיאנו לופז-פרננדו ורדסקו(31).

20:00 (משוער) ג'יסון קובלר-רוברטו באוטיסטה אגוט(19).

אחריו בורנה צ'וריץ'(20)-פלוריאן מאייר.

20:00 (משוער) קולין אלטאמירנו-הוגו הומבר.

אחריו רוברטו קראבייס באנה-מיטשל קרוגר.

20:00 (משוער) ניקולס ז'רי-פיטר גוז'ויצ'ק.

אחריו ג'רמי צ'ארדי-אנדרי רובלב.

22:00 (משוער) דושאן ליוביץ'-דאמיר דז'ומור(24).

אחריו ואסק פוספיסיל-לוקאס לצקו.

23:00 (משוער) דומיניק תיים(9)-מירזה באסיץ'.

23:00 (משוער) סאם קווארי-אנדראס ספי.

23:00 (משוער) קמרון נורי-ג'ורדן תומפסון.

00:00 דניס שפובלוב(28)-פליס אוגר אליאסים.

01:00 (משוער) ריאן האריסון-קווין אנדרסון(5).

01:00 (משוער) דניס קודלה-מטאו ברטיני.

01:00 (משוער) טומי רוברדו-סטפנוס ציציפאס(15).

01:00 (משוער) דניס איסטומין-סטיב ג'ונסון.

01:00 (משוער) דניאיל מדבדב-יבגני דונסקוי.

04:00 (משוער) חואן מרטין דל פוטרו(3)-דונלד יאנג.

04:00 (משוער) רפאל נדאל(1)-דויד פרר.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 3

קטע 2 של אתמול נתן לנו כמה רמזים לגבי המשך המירוץ, ובעיקר לגבי מי שלא יהוו בו פקטור. הקטע הגבעי היווה מצע למראה שאנו רואים רבות בגראנד טורים, זה של קבוצת סקיי המכתיבה קצב רצחני בחזית. הקבוצה ניצלה את מצוקתו של המוביל רוהאן דניס על מנת להגדיל את הפער של מיכל קביאטקובסקי עליו. פרט לדניס, הקצב הגבוה הפיל עוד מספר חללים מבין הפייבוריטים. אלוף העולם, פטר סאגאן, נראה סובל מהחום לאורך הדרך, ונשר בשלב מוקדם יחסית. גם וינצ'נזו ניבאלי וריצ'י פורט לא עשו רושם של כאלו שהתאוששו מהפציעות מהטור, ואף הם נפרדו מחבורת ההובלה בשלב מוקדם. לקראת הסיום המשופע היו אלו קביאטקובסקי ואלחנדרו ואלוורדה שפרצו קדימה, כשהספרדי הצליח להקדים את הפולני על הקו, ולהותירו עם קטע שני רצוף בו הגיע שני. קביאטקובסקי יתנחם בעובדה שהוא ילבש היום את החולצה האדומה, כאשר הוא מוביל לפני ואלוורדה (14+), קלדרמן (25+), דה פלוס (28+), יון איזאגיר ופלין (30+), בוכמן (32+), גלופאן וקינטאנה (33+) ומולמה (35+).

קטע 3 כבר מציג לנו את הפסגות הגבוהות של ספרד, עם פסגה אחת בדרגה 1. אלא שפסגה זו מגיעה בתחילתו של הקטע, והטיפוסים שאחריה הרבה יותר קלים. מתמודדי ה-GC ינסו בעיקר להשגיח זה על זה ופחות לכלות את האנרגיות לפני הקטע הקשה של מחר, כך שיהיה קשה להמר על המנצח היום. עדיין, התסריט הסביר הוא שקביאטקובסקי ישמור על החולצה גם היום. שידור ביורוספורט ב-16:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. איזה טורניר טניס ! כולם נראים בריאים בצמרת.

    פדרר תמיד מסוכן ומהווה פלא ספורטיבי, אבל הייתי מהמר על ג'וקוביץ'-נדאל בגמר

  2. תודה רבה. מתרגש לקראת פתיחת היו.אס.אופן.
    וואוורינקה ודימיטרוב (שהם גם חברים טובים ושיתפו פעולה בזוגות), נפגשו גם בסיבוב הראשון בווימבלדון וסטן, למרבה ההפתעה (גם כי הבולגרי משחק טוב על דשא וזהו, למעשה, המשטח היחיד בו הוא עדיף על וואוורינקה וגם כי האחרון היה בתהליך של חזרה מפציעה) ניצח את המשחק.
    צפוי אכן משחק מעניין ופתוח.
    שחקן מעניין שכדאי לשים אליו לב הוא קספר רוד הנורבגי. בניגוד לשכנתה, שבדיה, הנורבגים לא הצטיינו מעולם בטניס ורוד בן ה-19 נראה כמישהו שעשוי לפרוץ קדימה בעתיד. המשטח המועדף עליו, אגב, הוא חימר.

      1. כן, מעריך שיעבור זמן עד שיהיה מוכן יותר להתמודדויות האלה אבל חושב שהוא שחקן מעניין שכדאי לעקוב אחרי התקדמותו.

    1. חשבתי שהזכייה של דימיטרוב בטורניר סוף השנה ב-2017 תקפיץ את הרמה שלו. לא קרה השנה. אולי בשנים הבאות.

  3. מורניניו הרס לי את הקבוצה ויש לו תירוצים כרגיל לגבי משחק טקטי נכון…. הוא היה צריך לעוף מהיונייטד מזמן. מקווה שהשנה זה יקרה. שילך לאמן אסקימוסים בצייד עכברים במיקרונזיה או בעזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט