הוא מסביר את אי השתתפותו בצורך להיות באקרון, אוהיו, לפתיחת בית הספר ה-"I PROMISE"  ב-30 ליולי שניבנה בתרומה משותפת של העיר, וה-LEBRON JAMES FAMILY FOUNDATION.

מה יש לו לעשות שם? לחתוך איזה סרט, ולומר כמה מילים? מה-27 עד ה-30 ליולי ישנם 3 ימים. טראמפ הספיק להגיע מיום ראשון ממגרש הגולף שבנה על הדונות בסקוטלנד (שם שיחק ראונד של גוף כשמאות שוטרים שומרים עליו מפני תושבי המקום שמוכנים לרגום אותו עד מוות על שהרס איזה 6 ק"מ של חולות DUNES על החוף עם משטח גולף שעומד ריק ועולה למחוז עשרות אלפי דולארים בחודש כי אף תייר לא מגיע לשם (בניגוד ל"הבטחתו" של טראמפ שהוא יארגן טיסות זולות מגלזגו, דבר שהיה עוד שקר משקריו) עד הלסינקי ביום שני לשיחה בארבע עיניים עם פוטין שמחזיקו בביצים ולוחץ ברגע שטראמפ לא מתנהג כראוי. אז לברון לא יכול להגיע בשלושה ימים מוגאס לאקרון?

אין לכם מושג כמה זה מחליא אותי. הזקנה הכינה לי סטייק שטובריאן לארוחת ערב שבישלה על גריל אלומיניום חדש כשהעשן עולה השמיימה בקלות כזאת ועף לעבר הרי הסמוקי'ס, ואני סרבתי לתקוע בו אפילו ביס אחד, עד כדי כך מבחיל אותי הלברון הזה (אבל, במחשבה שנייה, אולי הוא יעזור לי לנהוריד 5 ק"ג שמציקים לי).

הנה המוזמנים: