חם מהתנור – קליפורד באורלנדו, איגואדלה בחוץ / עידו גילרי

אנדרה איגואדלה, הפורוורד של הגולדן סטייט ווריורס, יעדר מהמשחק הראשון בסדרת הגמר. איגואדלה שבדרך כלל הוא אחד השומרים המרכזיים של הווריורס על לברון מול הקאבלירס נפצע במשחק מספר 3 בסדרה מול הרוקטס. איגי נפגע בברכו בהתנגשות עם ג'יימס הארדן החמיץ את שאר הסדרה ולא הצליח להתאושש מאז. מצבו לקראת המשך סדרת הגמר עדיין אינו ברור.

***

אורלנדו מג'יק סיכמו עם סטיב קליפורד על חוזה לאימון הקבוצה בארבע השנים הקרובות. קליפורד שפוטר לא מזמן משארלוט לאחר חמש שנים כמאמן הקבוצה יקבל הזדמנות שנייה במועדון אותו הוא כבר מכיר היטב. קליפורד היה עוזר המאמן של סטן ון גנדי במג'יק בשנים 2007-2012. בחמש העונות שלו כמאמן ראשי הוא הוביל את ההורנטס פעמיים לפלייאוף וסיים במאזן 214-196 . בשנה האחרונה אף נאלץ להיעדר חודש וחצי עקב עומס יתר שהכריע אותו.

באורלנדו קליפורד יקבל קבוצה לא מגובשת ומועדון שמתקשה למצוא את דרכו שהצליח לחצות את רף ה-30 ניצחונות רק פעם אחת בשש העונות האחרונות. אחרי שפרנק ווגל נכשל בחילוץ העגלה מהבוץ קליפורד יקבל את ההזדמנות שלו ומעניין לראות גם מה יהיו הצעדים בהם ינקוט הג'נרל מנג'ר ג'ון האמונד בנוגע לסגל ובעיקר נוגע הדבר לשאלת ארון גורדון שהופך לשחקן חופשי מוגבל.

***

ייתכן והקליבלנד קאבלירס יצטרכו להסתדר במשחק הראשון של הגמר ללא קווין לאב שעדיין סובל מסימפטומים של זעזוע מוח אותו ספג בהיתקלות עם ג'ייסון טאטום במשחק 6 מול הסלטיקס. במקרה ולאב לא ישחק ג'ף גרין צפוי לפתוח שוב במקומו.

***

פילדלפיה סבנטיסיקרס האריכו את חוזהו של ברט בראון בשלוש שנים נוספות. בראון שאימן את פילדלפיה בחמש העונות האחרונות ולאורך כל ה"תהליך" ראה תמורה בעונה האחרונה כשהקבוצה סוף סוף העפילה לפלייאוף ואף עברה סיבוב. לבראון נותרה עוד עונה אחת בחוזהו המקורי  ומנהל הקבוצה ברייאן קולנג'לו אמר ש"זו לו סיטואציה בריאה בה מאמן נכנס לעונה כשיש לו רק עונה אחת בחוזה כי זה משפיע על הרבה היבטים ממה שהוא עושה".

***

עוד בחזית הסיקסרס – הקבוצה הודיעה שתפתח בחקירה בעקבות כתבה בדה רינגר הטוענת כי הג'נרל מנג'ר ברייאן קולנג'לו השתמש בחשבונות טוויטר פיקטיביים על מנת לשבח את עבודתו תוך כדי ביקורת על שחקני הקבוצה כמו גם חשיפת מידע פנימי עליהם. קולנג'לו הכחיש את השימוש בכל החשבונות הפיקטיביים שהובאו בכתבה למעט אחד.

 

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. מהפח אל הפחת. מרגע לדודלי. וואלה גילרי אם אתה מאמן אותם אתה מוציא יותר נצחונות ממנו. הייתי שם עליך אלפייה.

    1. הגישה שלך שכל אחד מהרחוב יכול לאמן ב-NBA פשוט מראה שאין לך מושג מה זה אומר. אתה חושב שסתם קליפורד נאלץ לקחת צעד אחורה? זה תפקיד תובעני של 24 שעות ביממה. של שעות על גבי שעות של וידאו וחשיבה עלכל פרט. אנחנו רואים רק את התוצאה הסופית ולא את כל הניואנסים הקטנים.

      1. כל אחד מהרחוב יכול. תמורת כמה מיליוני דולרים אתה תעבור גם 27 שעות ביממה תאמין לי ותסתכל על כל פרט פרט. יש לו עבודה הכי טובה שיש איזה לחץ יש באורלנדו חחח. לחץ בין 30 הפבדים ל20 הפסדים. הייתי שם עליך אלפייה תאמין לי על מי משיג מאזן יותר טוב אתה או הוא.

        1. אני לא מאמין לך כי אין לך אפילו מושג מה זה דורש (גם לי לא). תגחך על זה תגחך על כל העולם ואחר כך תתפלא למה כולם מגחכים עליך.

          1. ג'ון הארבו, מאמן בולטימור רייבנס ב NFL פעם חשף את הלו"ז השבועי שלו. מהמר שב NBA זה אותו דבר, או אולי אפילו יותר קשה בגלל ריבוי משחקי החוץ והנסיעות המרובות

            http://www.espn.com/nfl/story/_/id/10012376/baltimore-ravens-head-coach-john-harbaugh-clocks-long-hours-prep-game-day-espn-magazine

        2. קל אלפייה על גלרי..
          החתמה ראשונה — בלאט עוזר מאמן, 40 נצחונות קל
          החתמה שנייה — דר' לס – מוטיביטור, גמר מזרח קלללל

  2. אורלנדו – מינוי תמוה לדעתי. קבוצה שלא מתקדמת לשום מקום מחתימה מאמן שעזב קבוצה שלא התקדמה לשום מקום. היתכן שאורלנדו פשוט לא רוצה, הההמממ…, להגיע לשום מקום? אני במקומך הייתי מחתים מאמן צעיר, שצריך להוכיח את עצמו ויהפוך עולמות.

  3. קולאנגלו: איפה עזרא איפה עזרא וור דה פאק איז מנהם קול עזרא איי אם קולינג פור עזרא יעני הלפ עזרא עזרא. אני צריך שמישהו ימחק את כל החדבונות כאילו לא היו מעולם איך מעלימים אנשים?

  4. אוי, נו, קולאנג'לו הוא קלאס אקט, בחיים לא יעשה דבר כזה. התקשורת מתנהגת כמו תינוקות בהתקף זעם על שהוא תפס את המקום של הינקי יקירם. אם פולץ לא היה מפחד מהזריקה שלו כי ניסו ללמד אותו לזרוק בשכיבה מהרצפה, ולמישהו היה האומץ לקחת סולם ולתת סטירה לאמביד, היום פילדלפיה היו בגמר ואף אחד לא היה מנסה לגמד את קולאנג'לו, הבחור הקלאסי הזה.
    אני לא בריאן, דרך אגב.

  5. הקטע עם קולנג'לו הזוי ברמות, אבל לא התעמקתי. יש למישהו פרטים עסיסיים? האם הוא נכנס למלחמת טוויטר עם אמביד? הוא לכלך על פולץ? מה הלך שם?

  6. אין לי כח להתחיל שוב את הויכוח על פציעות אצל גולדן ויריבותיה ומידת השפעתן על הצלחת הלוחמים… אבל אלה חדשות רעות ומשמעותיות ללוחמים.

    1. פשוט נורא… איך יסתדרו בלי איגואדלה????

      קווין דוראנט ודריימונד גרין ייאלצו לתת כתף
      ויש גם יתרון קל בעמדת ה-PG
      סטף קארי PER 28.32 מול ג'ורג' היל PER 13.35
      ובעמדת ה-SG
      קליי תומפסון PER 16.15 מול ג'ייאר סמית PER 8.48

      ריאל מדריד הולכת לסדרה של הטוב מ-7 נגד הפועל באר שבע והפציעה של אסנסיו מטרידה את אוהדיה LOL

  7. עידו תודה על העדכונים.

    – אני צריך עזרה. כל פעם שאני רואה את KD אני מזפזפ לערוץ אחר או מכבה את המסך.

    פשוט סופרסטאר ענק שנתן חתיכת אתנן בשביל הטבעת.

    -האם מישהו יכול להסיר ממני את תחושת הקבס ?

    1. אני כל כך מבין אותך.
      והאמת, שדוראנט נותן את כל הסיבות בהתנהגות העארסית שהוא אימץ לעצמו.
      המשחק שלו גם נראה מאוד מאולץ כשהוא כביכול מנסה לפנות את הבמה לקרי ותומפסון, מרגיש לי כאילו הוא תמיד חושב מה ירשמו עליו ואיך הוא נקרא כלפיי חוץ.
      ומה שהכי מעצבן, שהוא כל כך טוב! כל כך!

  8. קינה לאיגי.

    חבר בחמיישיית המוות. FMVP. לברון סטופר. Floor General.

    וההבדל בין סוויפ ג'נטלמני לרכישת זוג כרטיסים לספייס ג'אם 2

  9. תודה עידו.
    לגבי הגמר, לברון נוהג (לפחות בשנים האחרונות) במשחק הראשון בסדרה ללמוד את היריבה ואת הדרך שבה מגנים עליו. בדרך כלל המשחק הראשון שלו הוא יותר למידה ולכן זה נראה גם בסטטיסטיקה.

    לדעתי הפציעה שלי איגי זוהי הזדמנות פז מבחינת לברון להפעיל לחץ מתחילת הסדרה על ההגנה של הווריורס. אסור לו "לבזבז" את המשחק הזה, כמו עשה מתחילת הפלייאוף.

    עדיין ולמרות הכול, אני הולך על 4-0 ללוחמים.
    כל ניצחון של הקאבס יהיה הישג.

  10. לא מובן המהלך של אורלנדו, אני לא כל כך רואה איך קליפורד יכול להיות שינוי על ווגל. זה חושב שדווקא מקליפורד תבוא הישועה ושעדיף היה (אפילו) להמר על בלאט (קצת ציונות…).
    החוסר סדר הזה באורלנדו פשוט מדהים בבלגאן שלו.

    פילדלפיה – הזוי הפרשת טוויטר הזו על קולנג'לו. זה נראה שהכינו לו "מארב/כיפה אדומה" מבפנים.
    מעניים יהיה לראות מה יקרה שם, דווקא לקראת קיץ חשוב ועונה יפה.

  11. נסגר הדד ליין לדראפט הלילה:
    שחקנים שנשארו בקולג:
    גונתיי פורטר אח של ושחקן מצויין בפני עצמו
    האחים מרטין מנאוודה,
    איתן האף הגוניור של לוואויל
    דניאל גפורד
    שחקנים שבחרו להשאר בדראפט ברגע האחרון ולדעתי שחקנים טובים:
    קווין הורטר
    זהיר סמית,
    גוש אוקוגיי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט