1.יהיה סוויפ?
נראה לי שהסיפור של הקליבלנד קאבס ניגמר. מיד אכתוב את הסיבות שאני חושב שהביאו להפסדם הערב, אבל לפני כן אני חייב להביע את סלידתי מכמה תגובות שאין להן מקום באתר המנסה להיות באותו זמן קליל, מעניין ומלא צבע, ובאותו זמן מקצועי ועל רמה נאותה.
כמה מהגולשים – ואני לא מוציא אנשי צוות מהביקורת הזאת – כותבים דברים שהם מגעילים, ובעיקר על לברון ג'יימס. הנה אחד האתלטים הטובים ביותר בעולם ושחקן שאולי רק מייקל ג'ורדן עלה עליו שנתן רבע ראשון שאולי אפילו מייקל לא נתן מעולם, והם לא מהססים לדבר עליו בשפה הבוטה והמעליבה ביותר, שפה גסה המתאימה לילדים בני 12. אחד אפילו כתב שכמה מחבריו שמעוניינים להשתתף בבלוגים חיים החליטו לעזוב את הבלוג החי בגלל השפה הדוחה והמבחילה ממש, כשכמה מדברים על לברון, שהוא לא רק אחד מגדולי השחקנים אי פעם, אלא גם אישיות נעלה ממש שתרמה ותורמת לילדי גטו, לסטודנטים שאין ביכולתם לשלם שכר לימוד, ובעזרה בלתי פוסקת בכל מיני פרוייקטים של סעד. בנוסף, הוא טיפוס נאמן לאשתו וילדיו, וחבר נאמן לכל הילדים ששיחקו איתו בגיל צעיר, ובתיכון, כשרבים מהם הוא שיקם והם עובדים בחברותיו.
אני עצמי לא מחבב אותו במיוחד בגלל אופיו הדומיננטי, וכמה טאקלים קלים שהיו לי איתו בשנות משחקו במיאמי עם תשובות שנבעה מהן רגש גדלות ורודנות, אבל אני מאמין שאפילו זה כנראה השתפר בו והשתנה עם בגרותו.
אבל מכאן ועד לקללו ולהשפילו המרחק גדול מאד, וכשאחד עושה זאת אולי כדאי שיעצור רגע ויחשוב אם זה פייר לעשות ממרחק של אלפי קילומטרים ממנו ובשפה שהוא לא מבין, ובמיוחד שאין להם מושג אמיתי מי הוא.
מה שקלט את עיני בסוף המשחק היה לברון המחבק את שחקני הספסל שלא זכו לשחק, וממש כאב המנסה לומר לבניו שזה לא סוף העולם – זה סך הכל הפסד במשחק כדורסל – וככה ירד איתם מחובק כשזרועו על כתיפם. היתה זו ג'סטה שלי הוכיחה איזה אנוש חיובי הוא!
למה קליבלנד הפסידה?
ללא כל סדר הגיוני, הנה הסיבות העיקריות והפחות חשובות להפסד:
1.משהו קרה ללברון אחרי הרבע הראשון, שהיה אחד הרבעים הגדולים ביותר שראיתי בכל ימי חיי משחקן כדורסל. ייתכן מאד שגילו והקילומטראז' בברכיו פשוט עייפו אותו עד כדי כך, שברבע השני והשלישי הוא כמעט סרב לזרוק. אולי פשוט לא היה לו את הכוח והאנרגיה.
2.על לברון שמרו בעיקר שלושה: מרכוס מוריס, מרכוס סמארט, ואולי לא שמתם לב – ג'לן בראון. כשג'לן בראון שמר עליו דקות די רבות ברבע השני והשלישי, ואפילו כמה דקות ברבע הרביעי, לברון לא הצליח להיכנס לסל או לזרוק לסל אפילו פעם אחת! הוא תמיד נאלץ למסור כשבראון שמר עליו! אני לא יודע מי קובע את השומר עליו, או שזוהי התפתחות טבעית תוך כדי מהלך המשחק, או קריאה "הוא שלי", אבל הערב, כששמתי לב במיוחד לבראון כי התחלתי להרגיש שמכל שחקני הסלטיקס הוא יהפוך ראשון לסופר סטאר, קלטתי שלברון לא מסוגל לעשות הרבה נגדו כי בראון לא משתטה עם ההטעיות ולברון לא מסוגל לעבור אותו.
3. רואים בשפת הגוף של לברון שכשהוא מתעייף, כל הדינמיות שבפריצתו ובזריקתו נעלמת. הוא מתחיל להחטיא, ומתחיל למסור יותר ויותר לאחרים לסיים את המהלך במקומו. לברון הוא אנוש. הוא לא ייצור מעולם אחר. הוא התבגר בגילו, הוא נתן עונה אדירה, ועד עתה פלייאוף מצויין, ולי נראה שהוא לא מסוגל לשחק יותר משחק שלם בשיא הכוח והמהירות נגד צעירי הסלטיקס שרגליהם טריות והם רק מתחילים את חייהם הכדורסלנים כמקצוענים.
4. כמעט כל שחקני הסלטיקס הם MULTI-DIMENSIONAL. הם מסוגלים להגן, לחדור, לקלוע מרחוק, לקלוע ממיד ריינג', יש להם מהירות, התלהבות, תעוזה, ולחימה על כל כדור. רגליהם הצעירות מאפשרות לכמעט כולם לשחק ב-FULL SPEED כמה דקות שמאמנם ידרוש מהם.
5. מלבד לברון, רוב שחקני הקאבס הם SINGLE DIMENSIONAL. קורבר, ג'יי אר סמית, ואפילו קווין לאב במידה מסויימת הם קלעים מצויינים מה-3, ובזה מסתיימת יכולתם ברמה הזאת של כדורסל. כמובן שאם הם בקאבס הם מסוגלים לנתר ולכדרר ולמסור. אבל אני מדבר על MULTI-DIMENSIONAL ברמה הגבוהה ביותר של כל היכולות האחרים, וזה יש לטאטום, לבראון, לרוזייר, ובמידה מסויימת למרכוס סמארט ומרכוס מוריס. גם אל הורפורד הוא הרבה יותר MULTI-DIMENSIONAL מרוב שחקני הקאבס. לא רק שהם יותר MULTI-DIMENSIONAL, לסלטיקס גם ישנם יותר שחקנים ברוטציה שהם על הרמה הזאת.
6. שחקני הקאבס ויתרו ברבע השלישי וחלק מהרביעי על המשחק. THEY QUIT, ולברון לא הצליח לעשות דבר בנידון. שחקני הסלטיקס לא ויתרו לשנייה. בכל הרבע הראשון והשני הם פיגרו – לעתים בעשר נקודות ויותר – אבל הם לרגע לא ויתרו על המשחק. שחקני הקאבס ויתרו על המשחק גם פיזית וגם פסיכולוגית.
7. זה לא היה משנה אולי את התמונה הכללית אבל למזלה של הסלטיקס טיירון לו לא נותן לנאנס לשחק. נאנס הוא האתלט הטוב ביותר בקליבלנד, נמרץ, דינמי, גבוה, שיכול לעשות המון נזק. לא הבנתי מדוע טיירון לא נותן לו לשחק עד שנפל האסימון: הוא המחליף של לברון. הוא לא המחליף של קווין לאב או טריסטן ת'ומפסון. אני מאמין שלו נאנס היה משחק בחמישיית הקאבס, לסלטיקס היה קשה הרבה יותר.
8.ברבע הראשון כשלברון שיחק עם DIFFERENT MIND SET וראו שהוא בא לנצח – וכל פעם שהכדור היה בידו הוא קלע סל, התפלאתי מדוע בראד סטיבנס לא עושה את הדבר המתבקש מאליו: עשה על הבנאדם דאבל-טים! הוא קלע נגד כל שומר בודד ששמר עליו בקלות ממש. אז עשה עליו דאבל טים ואם קורבר או לאב או כל אחד אחר יחסל אותך, לפחות ניסית לנטרל את הרעל הראשון, ואתה בכלל לא יודע אם הרעל השני הוא מהסוג הממית. תנסה לפחות!!! אם לברון היה ממשיך לשחק באותה רמה – אפילו אם צעד פחות – וסטיבנס לא היה מצווה על דאבל טים, לברון בעצמו היה מנצח את הסלטיקס.
9. הסלטיקס ניצחה כי טרי רוזייר, שממש התחבא היכן שהוא משך כל המחצית הראשונה, החל את השנייה כגדול וסיים כגדול. הסלטיקס ניצחה כי הוא וג'לן בראון קלעו יחד 41 נק', ושני הגארדים של הקאבס ג'ורג' היל וג'יי אר סמית' קלעו יחד 3 נקודות.
10 הסלטיקס ניצחה כי טיירון לו מפחד כנראה מגג'י אר סמית ונותן לו לשחק 30 דקות בהן הוא קולע 0, בשעה שיש לו גארד פיקח, אחראי, בשם חוזה קלדרון שבטוח – בטוח באלף אחוזים – היה נותן משחק הרבה יותר טוב מסמית' שלא עשה מאומה, מלבד פאול פלייגרנט על אל הורפורד.
11. הסלטיקס ניצחה כי טיירון לו נותן לטריסטן ת'ומפסון לשחק 30 דקות בהן הוא קולע 8 וקוטף 7 ריבאונדים, ואני בטוח באלף אחוזים שלארי נאנס היה מכפיל כם את ה-8 וגם את ה-7.
********************
אני לא בטוח אם הסלטיקס בוגרת מספיק ומנוסה מספיק מכדי להוות יריב רציני לווריורס. יכול להיות שדווקא נגד הווריורס, הזקנים של הקאבס היו נותנים לה פייט יותר רציני. אבל לא בטוח.
מה שכן בטוח הוא שאם הקאבס לא משנים את כל הוויית משחקם מהקצה אל הקצה, הם מפסידים משחק שלישי ואז יהיה סוויפ. זה יהיה כתם איום על המורשת של לברון, אפילו שהוא עושה הכי טוב שאנוש יכול לעשות!
Cavaliers
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 39 | 16-29 | 5-11 | 5-10 | 1 | 9 | 10 | 12 | 0 | 1 | 6 | 3 | -9 | 42 |
K. LoveC | 35 | 9-18 | 2-6 | 2-2 | 2 | 13 | 15 | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | -10 | 22 |
T. ThompsonC | 30 | 4-6 | 0-0 | 0-0 | 4 | 3 | 7 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | -5 | 8 |
G. HillPG | 33 | 1-4 | 0-2 | 1-2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3 | -6 | 3 |
J. SmithSG | 27 | 0-7 | 0-4 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -6 | 0 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
L. Nance Jr.PF | 11 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | -2 | 0 |
J. GreenSF | 28 | 2-5 | 1-3 | 1-2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 5 | 3 | -17 | 6 |
C. OsmanSF | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +1 | 0 |
J. CalderonPG | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +1 | 0 |
K. KorverSG | 21 | 4-8 | 2-5 | 1-1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -5 | 11 |
R. HoodSG | 11 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | -7 | 2 |
A. ZizicPF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
J. ClarksonPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 37-80 | 10-31 | 10-17 | 8 | 37 | 45 | 18 | 2 | 5 | 15 | 21 | 94 | ||
46.3% | 32.3% | 58.8% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M. MorrisPF | 34 | 5-14 | 1-4 | 1-1 | 1 | 4 | 5 | 3 | 0 | 0 | 1 | 5 | +7 | 12 |
A. HorfordPF | 37 | 5-13 | 1-4 | 4-5 | 3 | 7 | 10 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | +14 | 15 |
J. TatumSF | 32 | 5-12 | 1-3 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | +1 | 11 |
T. RozierPG | 36 | 7-16 | 2-8 | 2-2 | 0 | 5 | 5 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | +6 | 18 |
J. BrownSG | 35 | 9-18 | 3-8 | 2-4 | 2 | 5 | 7 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | +10 | 23 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
G. YabuselePF | 1 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 0 |
S. OjeleyePF | 9 | 0-0 | 0-0 | 2-2 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +1 | 2 |
A. NaderSF | 1 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 2 |
G. MonroeC | 6 | 1-2 | 0-0 | 2-2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +1 | 4 |
A. BaynesC | 17 | 4-7 | 1-1 | 0-0 | 2 | 4 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 9 |
M. SmartPG | 31 | 3-9 | 1-3 | 4-4 | 3 | 2 | 5 | 9 | 4 | 0 | 0 | 3 | +21 | 11 |
S. LarkinPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 40-92 | 10-31 | 17-20 | 11 | 35 | 46 | 24 | 8 | 2 | 5 | 18 | 107 | ||
43.5% | 32.3% | 85.0% |
רבע ראשון
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 12 | 8-13 | 4-7 | 1-4 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | +5 | 21 | ||
K. LoveC | 10 | 1-3 | 0-1 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | +5 | 2 | ||
T. ThompsonC | 10 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | 3 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +5 | 2 | ||
G. HillPG | 12 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | +4 | 2 | ||
J. SmithSG | 10 | 0-3 | 0-1 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | +5 | 0 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
L. Nance Jr.PF | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | ||
J. GreenSF | 2 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | ||
K. KorverSG | 1 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 | ||
R. HoodSG | 0 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 | ||
A. ZizicPF | Has not entered game | |||||||||||||||
C. OsmanSF | Has not entered game | |||||||||||||||
J. CalderonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. ClarksonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 11-24 | 4-10 | 1-4 | 4 | 10 | 14 | 4 | 1 | 1 | 2 | 2 | 27 | ||||
45.8% | 40.0% | 25.0% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M. MorrisPF | 10 | 0-3 | 0-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | -5 | 0 | ||
A. HorfordPF | 10 | 2-3 | 1-1 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | -5 | 5 | ||
J. TatumSF | 7 | 0-2 | 0-1 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | -1 | 0 | ||
T. RozierPG | 7 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -7 | 0 | ||
J. BrownSG | 12 | 5-7 | 3-5 | 1-2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | -4 | 14 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
S. OjeleyePF | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 | ||
A. BaynesC | 6 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -3 | 4 | ||
M. SmartPG | 5 | 0-2 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | +3 | 0 | ||
G. YabuselePF | Has not entered game | |||||||||||||||
A. NaderSF | Has not entered game | |||||||||||||||
G. MonroeC | Has not entered game | |||||||||||||||
S. LarkinPG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 9-20 | 4-8 | 1-2 | 1 | 9 | 10 | 6 | 0 | 1 | 3 | 4 | 23 | ||||
45.0% | 50.0% | 50.0% |
חצי ראשון
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 18 | 9-15 | 4-7 | 3-8 | 1 | 3 | 4 | 6 | 0 | 0 | 4 | 0 | +8 | 25 | ||
K. LoveC | 16 | 4-8 | 0-2 | 1-1 | 1 | 5 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | +7 | 9 | ||
T. ThompsonC | 17 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | 3 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | +6 | 4 | ||
G. HillPG | 19 | 1-2 | 0-0 | 1-2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | +7 | 3 | ||
J. SmithSG | 16 | 0-4 | 0-1 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | +7 | 0 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
L. Nance Jr.PF | 7 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | +1 | 0 | ||
J. GreenSF | 12 | 1-3 | 1-2 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | -4 | 3 | ||
K. KorverSG | 9 | 4-5 | 2-2 | 1-1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 11 | ||
R. HoodSG | 7 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | +1 | 0 | ||
A. ZizicPF | Has not entered game | |||||||||||||||
C. OsmanSF | Has not entered game | |||||||||||||||
J. CalderonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. ClarksonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 21-41 | 7-14 | 6-12 | 6 | 18 | 24 | 11 | 2 | 3 | 7 | 8 | 55 | ||||
51.2% | 50.0% | 50.0% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M. MorrisPF | 18 | 3-8 | 0-2 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -7 | 6 | ||
A. HorfordPF | 20 | 3-6 | 1-1 | 0-0 | 1 | 3 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | -3 | 7 | ||
J. TatumSF | 15 | 4-8 | 1-2 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | -8 | 9 | ||
T. RozierPG | 16 | 1-4 | 0-2 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | -14 | 2 | ||
J. BrownSG | 17 | 6-10 | 3-7 | 1-2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | -4 | 16 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
G. YabuselePF | 0 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 0 | ||
S. OjeleyePF | 5 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +0 | 0 | ||
G. MonroeC | 4 | 0-1 | 0-0 | 2-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 2 | ||
A. BaynesC | 9 | 2-4 | 0-0 | 0-0 | 1 | 3 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -7 | 4 | ||
M. SmartPG | 16 | 0-3 | 0-0 | 2-2 | 1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 | 1 | +4 | 2 | ||
A. NaderSF | Has not entered game | |||||||||||||||
S. LarkinPG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 19-44 | 5-14 | 5-6 | 3 | 16 | 19 | 11 | 3 | 1 | 4 | 10 | 48 | ||||
43.2% | 35.7% | 83.3% |
המשחק בשלמותו
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 39 | 16-29 | 5-11 | 5-10 | 1 | 9 | 10 | 12 | 0 | 1 | 6 | 3 | -9 | 42 |
K. LoveC | 35 | 9-18 | 2-6 | 2-2 | 2 | 13 | 15 | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | -10 | 22 |
T. ThompsonC | 30 | 4-6 | 0-0 | 0-0 | 4 | 3 | 7 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | -5 | 8 |
G. HillPG | 33 | 1-4 | 0-2 | 1-2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3 | -6 | 3 |
J. SmithSG | 27 | 0-7 | 0-4 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -6 | 0 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
L. Nance Jr.PF | 11 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | -2 | 0 |
J. GreenSF | 28 | 2-5 | 1-3 | 1-2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 2 | 5 | 3 | -17 | 6 |
C. OsmanSF | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +1 | 0 |
J. CalderonPG | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +1 | 0 |
K. KorverSG | 21 | 4-8 | 2-5 | 1-1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -5 | 11 |
R. HoodSG | 11 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | -7 | 2 |
A. ZizicPF | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
J. ClarksonPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 37-80 | 10-31 | 10-17 | 8 | 37 | 45 | 18 | 2 | 5 | 15 | 21 | 94 | ||
46.3% | 32.3% | 58.8% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M. MorrisPF | 34 | 5-14 | 1-4 | 1-1 | 1 | 4 | 5 | 3 | 0 | 0 | 1 | 5 | +7 | 12 |
A. HorfordPF | 37 | 5-13 | 1-4 | 4-5 | 3 | 7 | 10 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | +14 | 15 |
J. TatumSF | 32 | 5-12 | 1-3 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | +1 | 11 |
T. RozierPG | 36 | 7-16 | 2-8 | 2-2 | 0 | 5 | 5 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | +6 | 18 |
J. BrownSG | 35 | 9-18 | 3-8 | 2-4 | 2 | 5 | 7 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | +10 | 23 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
G. YabuselePF | 1 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 0 |
S. OjeleyePF | 9 | 0-0 | 0-0 | 2-2 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +1 | 2 |
A. NaderSF | 1 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 2 |
G. MonroeC | 6 | 1-2 | 0-0 | 2-2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +1 | 4 |
A. BaynesC | 17 | 4-7 | 1-1 | 0-0 | 2 | 4 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 9 |
M. SmartPG | 31 | 3-9 | 1-3 | 4-4 | 3 | 2 | 5 | 9 | 4 | 0 | 0 | 3 | +21 | 11 |
S. LarkinPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 40-92 | 10-31 | 17-20 | 11 | 35 | 46 | 24 | 8 | 2 | 5 | 18 | 107 | ||
43.5% | 32.3% | 85.0% |
2. כדורי הפינג פונג קבעו את סדר הבחירות של קבוצות הלוטרי ואני מנחש במי הם יבחרו:
(פילדלפיה, וקליבלנד קיבלו בחירות של קבוצות שהיו חייבות להם אותן)
- פיניקס : ד'אנדרה איטון, סנטר מאונ' אריזונה
- סקרמנטו: לוקה דונצ'יץ
- אטלנטה: מרווין באגלי, PF מדוק
- ממפיס: ג'רן ג'קסון, PF/C ממישיגן סטייט
- דאלאס: מוחמד במבה, סנטר מטכסס
- אורלנדו: טריי יאנג: PG מאונ' אוקלהומה
- שיקגו: וונדל קרטר, סנטר מדוק
- קליבלנד: מייקל פורטר, PF ממיזורי
- ניקס: קולין סקסטון, אלבאמה
- פילדלפיה: מייק ברידגס, SF מוילנובה
על השאר נדבר מחר או יונתן גזלה יתן רשימה משלו
הממזר של סטוקטון
16 מאי 2018 07:26:41לא שלחת אותו פעם לקטוף כותנה ?!
שמעון
16 מאי 2018 07:32:18מנחם כל מילה בסלע בכל הטור. גיילן בראון אם לא יסורס עי קיירי והיוורד יהיה סופרסטאר שחקן טופ 5 7 בליגה הכוונה. יש לו את כל החבילה משני צידי המגרש. חסר לו אופי דומיננטי ואגויסטי אבל זה כנראה בגלל שהוא בקבוצה טובה עם מאמן טוב והאופי הזה אני בטוח שיתפתח עם הזמן. מכולם הוא הסופרסטאר העתידי של הסלטיקס. אני בטוח שלברון מתגעגע לוייד ואיזייה שיצרו משהו בהתקפה באחד על אחד. מה שאמרת על וואן דימנשיין מול מולטי דימנשיין זה בול.
שמעון
16 מאי 2018 07:36:18לגבי קללות זה לא קללות זה ירידות על לברון של ההיטרים שלו. אני חושב שזה זכותם. לא מבין מה אנשים ככ רגישים שיחשבו שהם במגרש למה שם לא יורדים על הכוכבים? ומה כל אחד מאיים שהוא יעזוב מה זה פילהרמונית? יש כאלו המקבלים הנאה מהפסדי לברון ראסל הארדן אשך יואל אדיסו סוס מעץ שיהנו להם מה הם כבר אמרו? לא צריך להגזים בכל דבר זה רגש למשחק. הם חיים את המשחק.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 07:48:29בכיינים וצבועים. סה טו
שמעון
16 מאי 2018 07:51:58עוד מעט אני כותב לך קוד אתי לבלוג החי
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:03:42מוכן לנגב איתו את הפרקט
שמעון טבדי
16 מאי 2018 08:34:40מה ככה? אתה מבין למה אני אוהב אותו?
https://youtu.be/muE4vIP9yzI?t=4s
https://youtu.be/FlsIBN_aa-M?t=6s
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:44:59לא. הוא חצוף. שייתן לילד לעשות את העבודה שלו. אפילו פה הוא דוחף את עצמו על חשבון אחרים.
p
16 מאי 2018 08:22:18אתה הבכיין הכי גדול באתר שקורא כל הזמן לאחרים בכיינים ואז מתלונן על בכיינים וצבועים.
משעשע 😀
האשך שסבור שיש לבעוט לשיקוץ בביציות
16 מאי 2018 08:29:42זה בדיוק, אבל בדיוק, ההגדרה שלך
p
16 מאי 2018 08:41:27לרשום שטויות לא משנה את האמת.
לא אני זה שבכה על השיפוט עוד לפני שהתחיל הפלייאוף ובוכה על שיפוט לפני שהתחיל המשחק ולכל אורכו.
לא אני קורא לכל מגיב שדעתו שונה משלי בכיין.
אתה כן.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:48:08p אני בדר"כ לא מגיב לך כי אתה לא שווה את זה. אתה גדול בכייני וצבועי האתר, ויש לך וואחד תחרות.
הגבתי לך בעבר לפני שנים ודי מיציתי את זה כי אין סיבה לדבר על הקיר.
אני בכלל לא מתכוון להתווכח ולהוכיח את עצמי בפניך ואסתפק בתגובה זו.
תמשיך להתווכח עם מגיבים חדשים שעוד לא מכירים את עומק הצביעות והבכיינות שלך.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:49:22מה שכן אגיד לזכותך – אתה לא פיני.
(אפילו הוא לא כזה בכיין וצבוע)
p
16 מאי 2018 09:05:47לפחות אנחנו מסכימים על כמה דברים. גם אני הפסקתי להגיב לשטויות שלך די מזמן. חרגתי ממנהגי כי זה באמת היה משעשע הצביעות.
לא תוכיח את עצמך, זאת דרך יפה להתחמק כי אין לך איך. המציאות פשוט לא תתן לך.
עצם התגובות שלך מוכיחות בדיוק את הטענה.
מה שכן אגיד לזכותך שאתה תורם יפה לאתר בצבעוניות בתגובותיך ובכתובתיך (אפילו שלרוב אני לא קורא אותן).
שיהיה לך יום נפלא.
חדש פה
16 מאי 2018 09:58:43האשך רק מתבכיין ומתלונן ומרגיש נעלה על כולם..
נתן
16 מאי 2018 09:32:20הבעיה העיקרית עם הקללות והירידות, מעבר להיטריוית, היא שהן מורידות את רמת השיח, ואף אחד לא אוהב להיות חבר בגן ילדים (מלבד המקללים כנראה).
אפלטון
16 מאי 2018 10:34:11זה בדיוק מה שמפריע לי. מרגיש כמו ילדים שזורקים קקי אחד על השני. כבר ממזמן עבר את רמת ה'חמוד' ופשוט מוציא כל חשק לקחת בזה חלק, וזה מבאס, כי באמת כיף לדבר עם אנשים תוך כדי משחק.
מה שכן, זכותו של כל מגיב לדבר איך שירצה כל עוד לא חוצים את הגבול. לא נעים לך? אל תהיה שם.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 10:34:33לפי מה שכתב מנחם הם השתמשו בשפה דוחה ומגעילה עם גסועות וניבולי פה. לא בשביל תגובות כאלו צריך בלוג חי.
Smiley
16 מאי 2018 07:40:41וייד ואיזיאה לא נראו משהו בקאבס.
לוויד היה קשה לבוא מהספסל וגם במיאמי (עם כל הנוסטלגיה) הוא נתן כמה הופעות שהזכירו נשכחות ולא מעבר. פילי לא ממש הסתבכה אתו בפלייאוף.
אייזיאה נפצע בכלל לקראת הסיום. תחשוב שהיה נפצע בקאבס ואז הם היו נתקעים ללא PG. לפחות קבלו את היל שיודע לשמור ויש לו ניסיון (היה טוב מאוד מול הראפטורס).
יש סיבה ששניהם לא בקאבס ושההנהלה חשבה שהם לא מספיק טובים. וניסתה לשפר את הקבוצה עם טריידים עליהם.
שמעון
16 מאי 2018 07:46:36לא חושב שהם היו שוס כן? שלא תבין אותי לא נכון. ההנהלה עשתה מהלך מעולה עבור עצמה כי איזייה היה עוזב ממילא אז הרוויחו עליו קלרקסון ונאנס. אני מדבר מנקודת המבט של לברון. איזייה הוא סקורר מצויין עובדה שסטיבנס מיקסם אותו היה יכול לתרום בסידרה. לא בטוח שהיה נפצע בקאבס וגם כנראה חזר מוקדם מידי וויד זה שחקן בדיוק לפלייאוף למאני טיים ולא מעבר אין לו כבר יכולת לשחק עונה. אני לא רואה אף שחקן מהטרייד הזה נשאר בקאבס בתום חוזה.
Smiley
16 מאי 2018 08:02:32איזיאה כנראה היה פצוע וזה למה שלחו אותו וגם הרוויחו עליו נאנס וקלרקסון.
כנראה הייתה שם בעיה רפואית שבסופו של דבר השביתה אותו.
שמעון טבדי
16 מאי 2018 08:36:52יש הגיון במה שאתה אומר
שמעון
16 מאי 2018 07:47:30ואל תזלזל בכוחה של נקמה. איזייה היה בא לנקום באיינג תאמין לי
יואש בן טולילה
16 מאי 2018 07:43:47לברון שלח את אייזאה. איך הוא אמור להתגעגע אליו?
שמעון
16 מאי 2018 07:49:13נאמר בציניות ידוע. לברון לא שלח אותו למרות שלא סבל אותו. גילברט שלח אותו. לברון לא היה צד בטרייד ולא שאלו אותו כלום. איזייה היה חוזה נגמר שעוזב בקיץ. הפכו כלום לנאנס וקלרקסון.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 07:50:05חשבתי שהוא אמר עליו שסוף סוף יש לו פוינט גארד נורמלי לשחק איתו אחרי שנים…
החקלאי מאי שם
16 מאי 2018 07:33:36תודה רבה מנחם.
כיף של משחק .בוסטון משחקים כקבוצה וזה כל ההבדל.אני מסכים איתך לגמרי לגבי ברון.הוא תופעת טבע אבל כמו בטבע כח המשיכה עובד אפילו על טיגריס כשהוא מזנק על טרף…..
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 07:50:33וגם על בבון שקופץ מצוק
הצד השני של המטבע
16 מאי 2018 09:44:40זה לא המקום לוידויים אישיים
יופי דוקטור
16 מאי 2018 07:34:29כל מילה בסלע. חזק ואמץ.
שעיה
16 מאי 2018 07:35:00בלה בלה בלה. כבר ראיתי רבעים של 21 נקודות. גם מנחם ראה. למה סטיבנס לא נלחץ? כי לברון קלע סלים שברור שהוא לא ימשיך לקלוע. לברון זה בדיוק הארדן אבל עם פחות כישרון. שחקן דומיננטי מוקף בקלעים. אם הארדן ישחק במזרח, יהיו כאן כאלה שיספרו שהוא טוב כמו ג'ורדן.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 07:51:41יש כאלה שכבר מספרים. בכלל, ג'ורדן זה רק אגדות ומיתוסים של כת הזויה.
אם הוא היה משחק היום הוא היה נחתך מגולדן לפני כספי.
John
16 מאי 2018 08:40:59אמן. אני בכלל לא אהבתי את מייקל בריל טיים. אני נאלץ להגן עליו בלית בררה בגלל השבויים ברגע
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:56:47אני תמיד הייתי נגדו. בעד הניקס, בלייזרס, פיניקס, אינדי, סיאטל ויוטה.
אבל מעולם לא התכחשתי לגדולתו.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 13:38:59בתגובה שלך הזו רואים היטב מדוע אתה בהתנהלות של ילד טעון טיפוח גם אם האישיות של מייקל דוחה אותך זה לא עושה את מייקל לשחקן שהיה נחתך מגולדן. אם הוא היה בגולדן הם היו יותר טובים והיו להם שלוש אליפויות רצופות ולא היו מפסידים בגמר לפני שנתיים ועם וקליי היה לא יותר ממחליף מעולה לכדורסלן הטוב בעל הזמנים ובוודאי הטוב בכל הזמנים בעמדה 2.
מייקל היה גאון כדורסל יותר מכל שחקן בגולדן והיה מנהיג ווינר ותחרותי יותר מכולם, השילוב הטוב ביותר בין הגנה להתקפה, המוסר הטוב ביותר והטוב בכל הזמנים בעמדה 2 לצד וסט, החוטף הטוב ביותר והיה מגדולי החוטפים בכל הזמנים ומגדולי הגארדים החוסמים לצד וסט ווייד.
תגובתך פשוט מביכה ברמות ותגובה אינפנטילית כהרגלך.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 13:42:04.
MJ234523
16 מאי 2018 17:59:44+100 לציפור
no funny shtuff
16 מאי 2018 19:47:25ציפור יקרה, זו הסיבה למה בעברך היה רצוי לקרוא לא רק מהתנ"ך. תעבור שוב על תגובתו של האשך, ותנסה לקרוא מבין השורות.. אולי תזהה שם איזו נימה חמקמקה.
זיו פנמה
16 מאי 2018 07:38:39תודה מנחם.
1. טרי רוז'ייר ומרקוס סמארט מביאים לב ונשמה שלא קיימים בקליבלנד.
2. כדורסל הוא משחק קבוצתי. בוסטון משחקת כדורסל קבוצתי – בהגנה ובהתקפה – כל שחקן נותן את שלו ושותף מלא להצלחה. אצל קליבלנד המצב הפוך – משחק שמבוסס על שחקן אחד עם הבלחות של לאב וקורבר. זהו.
3. המאמן..
4. מסכים לחלוטין לגבי העניין עם לברון ג'יימס.
5. הכבוד של ג'יימס (ושל ותיקים אחרים כמו לאב, קורבר, סמית') לא יאפשר להם להפסיד בסוויפ.
שמואל
16 מאי 2018 09:46:33צודק בהחלט.
טיירון לו הוא אחד המאמנים הכי אנמיים שראיתי.
משה פ.
16 מאי 2018 11:28:12אכן צודק לגמרי בכל סעיף
לגבי טיירון לו – בניגוד לאחרים אני לא מזלזל בו. באמת אין לי מושג איזה מאמן הוא. אולי כשיתנו לו קבוצה לאמן נראה. וזה נכתב במלוא הרצינות.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 07:39:00מנחם, אם החלק הראשון של הפוסט הומוריסטי אז אחלה פוסט, בדיחות קולעות ומשעשעות ואירוניה במיטבה.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:35:52הוא לא,
גיא רוזן
16 מאי 2018 07:41:25תודה, מנחם.
אין מה לומר חוץ מ-
כל הכבוד. בוסטון קבוצה ענקית.
ובפרט מגיע ח"ח ענק להורפורד, שנותן תחת סטיבנס את הפלייאוף הטוב בקריירה שלו.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 07:47:258 – הפוך.
סטיבנס עשה בדיוק את הדבר הנכון.
לתת לשיקוץ לשחק לבד ושהשאר לא יכנסו למשחק.
לברון זרם יפה עם התוכנית.
הקליעות שנכנסו לו זה קליעות שאתה חי איתן יופי. אלה קליעות שלא ייכנסו לאורך זמן וזה גם מה שקרה.
שחקן אחד לא יכול לנצח קבוצה שלמה.
הרעל הממית היחיד זה ששאר שחקני הקאבס יתפסו ביטחון בגלל זריקות חופשיות.
מיקי
16 מאי 2018 07:50:56זה לא סגור לגמרי.
מאז 2004, בממוצע יש כמעט כל שנה קבוצה שחוזרת מ-2-0
האחרונות הן קליבלנד בעצמה בגמר 2016 ובוסטון בשנה שעברה עם שיקגו
בוסטון קבוצת בית אדירה והיא שמרה עליו. המבחן יהיה ב-3
מה שכן- קאבס קבוצה גמורה. היא הגיעה לשיא הנדיר שלה ב-2016. ומאז מה קרה? דוראנט הצטרף לגולדן סטייט והגמר הוכיח שאין להם סיכוי. קיירי הלך. אלה 2 מכות קשות שאין לצאת מהם. הקבוצה זקנה והשחקנים המרכזיים מרגישים שהם עשו את שלהם עם האליפות ההיסטורית והחוזים השמנים. לברון גם משדרא שהוא עם רגל וחצי בחוץ. אז זהו.
נראה כאילו לקליבלנד עדיף לא להגיע לעוד פינאלס כי זה ייגמר בשלושה משחקים, לרביעי הם לא יבואו מהבושה
bobby
16 מאי 2018 09:54:21תגובה מעולה, מ-2 בחינות:
1. כי באופן כללי היא מתארת טוב את המצב של קליבלנד.
2. כי אם במקרה הם יעשו את הבלתי יאומן, אז כנראה שהתגובה שלך היא בעצם הניחוס האולטימטיבי של שונאי לברון..
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 13:47:03קליבלנד חזרו אז גם מפיגור 3-1 שהוא קשה יותר. אמנם תרמה לזה לא מעט הרחקתו (המוצדקת לחלוטין) של גרין אך זו הבעיה של גרין וקבוצתו ולא של הקאבס ולברון בכל מקרה היה מופלא ומדהים.
הייט אשברי
16 מאי 2018 07:51:35כתבה יפה . אני מסכים עם הרוב.
מה שעושים ללברון באמת לא יפה. הללל ובובות וודו זה הומור ובמסגרת הלגיטימי. גם אני לא אוהב את לברון ורוצה שלא יזכה יותר בכלום . אבל בין זה לבין קללות יש הבדל גדול .
הסלטיקס מזכירה לי עדת זאבים צעירים שעטים על האריה הזקן .
וגם אני שמתי עין על ג'יילן בראון עוד בפיחת העונה , כשבמשחק הראשון מול ג"ס הוא היה לדעתי כוכב הניצחון של הסלטיקס.
ללא ספק הם יכולים לעשות צרות לג"ס בסדרת גמר אפשרית מאוד, גם אם לא לנצח.
ומסכים גם לגבי לארי נאנס ג'וניור . הקאבס משוועים לרגליים צעירות ולאתלטיות , והקיבעון של טיירון לו לא מובן .
הייט אשברי
16 מאי 2018 07:53:21לא יהיה סוויפ בשום אופן . הסלטיקס משמעותית יותר מסוכנים בבית מאשר בחוץ , בזכות ההתלהבות ודחיפת הקהל . קליבלנד שווה לפחות אחד בבית, ואני לא בטוח שלא את שניהם .
שמעון
16 מאי 2018 07:56:08אני רק מזכיר שבתור מנגר פליקנס לא הסכמתי לשום טרייד על דיוויס שלא כולל את גיילן בראון. זו הייתה דרישת הברזל שציינתי בכל דיבור על טרייד.
רביד אראל
16 מאי 2018 09:04:31אני רק מזכיר שלא היית מנג׳ר הפליקנס…
no funny shtuff
16 מאי 2018 19:53:40מנגר פליקנס זה רונדו
יואש בן טולילה
16 מאי 2018 07:54:49אני לא יודע מה הסטטיסטיקה בכדורסל המודרני (שמבחינתי מתחיל מאז שבירד\מג'יק הגיעו לליגה) לגבי הירו בול.
אבל משהו אומר לי שפרט לג'ורדן, אף קבוצה לא הצליחה לנצח ככה לאורך זמן.
אני פשוט לא מבין איך אפשר להתעלם מעובדה ככ ברורה: ככל שלברון קולע יותר, ככה סיכויי קליבלנד לנצח יורדים. אני לא אבדוק בסטטיסטיקה אבל ממשחקים שראיתי יש מתאם שלילי מאוד גבוה בין כמות הנקודות של לברון לבין הצלחת הקבוצה (בוא נוריד את טורונטו מהמשוואה כי הם לא קבוצה).
גם בעונת האליפות, הנקודות של לברון הגיעו ביחד עם עוד 25-35 של אירווינג.
הטענה שאני טוען היא שהכדורסל הזה הוא כדורסל מפסיד. טוב ככל שיהיה, לברון לא ינצח לבד והוא צריך להפנים את זה.
למה סטיבנס לא שם על לברון דאבל טים? כי מה דאבל טים יעזור או לברון זורק פייד אוואי מקילומטר? היה ברור לכולם בגארדן שלברון לא הולך להמשיך לשחק ככה כל המשחק, אבל אם הוא רוצה – שיהיה לו בהצלחה.
לגבי נאנס – מנחם, יש לך נטיה תמידית לקחת את השחקן הכי לא רלוונטי ולהפוך אותו לזה שיהפוך את הסדרה.
הוא לא יודע לכדרר, הוא לא יודע לזרוק והוא בעצם כמו טריסטן תומפסון רק נמוך יותר. למי בדיוק זה יעזור?
עוד נקודה – היום תקפו את קורבר כמו שצריך, אני טוען תמיד שכשהוא על המגרש זה מתנה ליריב – פשוט תסגרו את ה3 ותתקפו אותו בהגנה.
סמית והיל – איפה בדיוק תרגילים לפנות אותם לזריקות מה3? הם שניהם לא מחטיאים שלשות מהפינה וגם מנקודות אחרות בקשת ה3. חוסר היכולת של המאמן, לברון ג'יימס, להפעיל אותם, הוא בעיה של קליבלנד.
לברון שיחק היום בדיוק כמו ווסטברוק – "הכל עליי", רק שבניגוד לווסטברוק, איזור המחיה של לברון הוא בצבע והם הפסידו שחקן.
מה שחשוב בכדורסל הוא לנצח, ואם בקבוצה ש900 שנה כבר משלמת מס מותרות, שנה אחרי שנה שומעים את הטענות שאין לו עם מי לשחק, כנראה שעושים שם משהו לא נכון עם השחקנים.
שמעון
16 מאי 2018 07:58:38קורבר וקורי ברואר זה מתנות חג המולד להתקפת היריב. משחקני ההגנה הגרועים בליגה ממי שראיתי. בטוח בפיניקס ניקס וכאלו יש כוכבים לא פחות גדולים.
גיא רוזן
16 מאי 2018 08:09:24העונה, בעונה הרגילה, כאשר לברון קלע 35+ נק', המאזן של הקאבס הוא 9 – 3.
בפלייאוף המאזן הוא 5 – 1.
בעונה שעברה, המאזן היה 5 – 0 בעונה הרגילה,
ובפלייאוף 7 – 2.
סה"כ בשנתיים האחרונות, כאשר לברון עם 35+ נק', המאזן של הקאבס הוא 26 – 6 (81%)
יואש בן טולילה
16 מאי 2018 08:25:17מעניין למה בחרת דווקא 35.
אבל כמו שעידו גילרי תמיד אומר, איכשהו אתה תמיד תמצא את השורה הסטטיסטית שתצדיק את הטענה שלך.
אני לא אלך עכשיו לבדוק איפה הם עומדים כשהוא קולע מעל 30 או מעל 40, או רק בטריפל דאבלים, או כשהאחוזים שלו גרועים.
מספיק לי לראות שכאשר השחקנים מסביבו לא משחקים טוב, הם לא מנצחים.
לפעמים זה באשמת השחקנים עצמם, אבל לרוב, זה פשוט כי לא מפעילים אותם.
ללברון אולי יש יתרון בכל מאץ' אפ, אבל כשהתפקיד שלך הוא לקבל את הכדור 3 שניות לסוף השעון לזריקה קשה, סיכויי ההצלחה לא גבוהים.
עידו גילרי
16 מאי 2018 08:35:37אל תכניס אותי לסיפור הזה. אתה העלית טענה מאד ספציפית והוא ענה לך ישירות על הטענה. אתה רוצה להגדיר סף אחר אין בעיה רק תגיד מה הוא.
גיא רוזן
16 מאי 2018 08:39:30ברור שאתה לא תלך לבדוק. אתה פשוט תזרוק לאוויר טענה, וכאשר מישהו אחר יבדוק –
אתה תשמיץ.
למה 35?
בגלל שככל שמתקרבים לממוצע העונתי, מתקרבים לאחוז הניצחונות העונתי.
לצורך העניין –
בעונה יש לקאבס מאזן של 50 ניצחונות (60%).
כאשר לברון קולע 30+ נק', המאזן הוא 23 – 9 (71.8%),
כאשר הוא קולע 35+ נק', המאזן הוא 9 – 3 (75%),
וכאשר הוא קולע 40+ נק', המאזן הוא 3 – 1 (75%).
או במילים אחרות –
כאשר אתה כותב
"ממשחקים שראיתי יש מתאם שלילי מאוד גבוה בין כמות הנקודות של לברון לבין הצלחת הקבוצה"
אתה מוכיח את מה שניתן היה להבין מלכתחילה –
אתה לא ראית יותר מדי משחקים של הקאבס העונה.
סוסמעץ
16 מאי 2018 07:55:08שונא להגיד אמרתי לכם
אבל.. אמרתי לכם!
השיקוץ במשחק ענק ועוד הפסד ידוע מראש.
חייב לומר שהקטע בסיום המשחק עליו דיבר הדוק, כשהשיקוץ מחבק את שחקני הספסל היה יפה. צריך גם לדעת להפסיד בכבוד.
הצד השני של המטבע
16 מאי 2018 09:55:35אתה גם אמרת שטורונטו תעיף את הקאבס בסוויפ – עדיף שתשתוק עד הפליאוף הבא
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 10:38:00אתה לא יכול לצפות מסוס מעץ ליותר מדי הבנה ואף מסוס רגיל א"א לצפות לכך.
מיקי
16 מאי 2018 07:57:19נ"ב הליגה צריכה לזרוק את JR עד סוף הסדרה או לםפחות ל-2-3 משחקים. הוא מחבל לא שחקן
שמעון
16 מאי 2018 07:59:51לזרוק? בוסטון מתים שישאר על המגרש. להרחיק אותו רק יעזור לקאבס ויפגע בבוסון. חוסר הגנה ומשחק 1 ל10 בהתקפה מה יותר טוב מזה? למה להרחיק?
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:01:04אתה רוצה עוד גורדון הייווארד?
רובין
16 מאי 2018 09:22:34האיש בתמונה שלך לא אוהב את התגובה הזאת… תן חופש להרוג
יואש בן טולילה
16 מאי 2018 08:26:08עדיף לבוסטון שישאר על המגרש.
אין לבוסטון SG שהוא יכול לשתק או משהו.
הוא מקבל שחקנים גבוהים ממנו בחילופים ולא ככ מסתדר איתם. ובעיקר, 31 דקות על המגרש ו0 נקודות – אני הייתי קונה.
קוין ג'ונסון
16 מאי 2018 08:08:54אני חוזר ואומר מה שכתבתי באמצע העונה, כמה חודשים אח"כ מנחם גם עשה על זה מאמר – קליבלנד ינצחו את יוסטון 4-2 בגמר.
הסבירות שאני טועה היא כך:
1) הכי סביר שאטעה במספר הנצחונות 4-2.
2) פחות סביר שאטעה בזיהוי המנצחת קליבלנד.
3) זיהוי היריבה יוסטון.
4) סיכוי מזערי ביותר שקליבלנד לא תהיה בגמר. משהו כמו 5%.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 13:51:21הקאבס צריכים לנצח ארבעה משחקים רצופים כדי שם ינצחו בשישה משחקים כולל את החמישי בבוסטון, אך לפני כן כן צריכים לנצח שתיים ברציפות בבית. אתה רותם את העגלה לפני הסוסים!!!
רפיקי
16 מאי 2018 08:14:58מסכים עם כל מילה
השנאה ללברון נובעת מקנאה ותו לא
בעיניי חוץ מהיותו שחקן עצום ואולי הטוב בהיסטוריה
הוא בן אדם לא רע בכלל ואפילו גאון
בעיקר בגלל הסיבות שמנחם ציין
השחצנות שלו מובנת כשמתייחסים לזה שמגיל 11 טיפטפו לו שהוא השחקן הטוב בעולם זה הכל עניין של חינוך
גם יחסו לתקשורת הגיוני כשחושבים איזה באסה זה להיות מסוקר ברמות כאלו
האשך שסבור שיש לבעוט לשיקוץ בביציות
16 מאי 2018 08:32:30קנאה וגזענות. שכחת גזענות.
רפיקי
16 מאי 2018 10:51:48דווקא עם גזענות אין לי בעייה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:40:25חחחחחחחחחחח
גם פשיזם,וקנאת פײן ויופי
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 13:11:56לגמרי קנאת פין
John
16 מאי 2018 09:10:51אני הכי מקנא בקליי ת'ומפסון שחי את החיים על פי הקצב הפנימי של עצמו. הוא לא חוסם את כל הטוב של החיים בגלל מה שאחרים חושבים או רוצים שיעשה. הקנאה גורמת לי לאהוב אותו. ממש לא לשנוא אותו.
רפיקי
16 מאי 2018 10:53:03יש מישהו ששונא את קליי תומפסון?
אולי חוץ מכריס פול
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 מאי 2018 12:53:23כל מילה. שחקן ואדם למופת.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 13:56:35הטוב בהיסטוריה בכל מקרה לא מייקל היה מנהיג ווינר ותחרותי עוד יותר גדול ועם חכמת משחק לא פחות גבוהה, וריבאונדר לא םחות טוב ביחס לגובה ולעמדה, חוטף טוב יותר וחוסם אף טוב יותר עם ממוצע דומה וגובה נמוך יותר, משחק הגנה טוב יותר. בסך כל היכולות והתכונות מייקל גדול יותר בבירור.
רפיקי
16 מאי 2018 16:20:55לא צפיתי במייקל אז אין הרבה משקל לדעתי
סטטיסטיקות יש לכאן ולכאן
רפיקי
16 מאי 2018 08:17:34אה ואגב, בראד סטיבנס מאמן לא פחות טוב מפופ בשיאו
יואש בן טולילה
16 מאי 2018 08:26:40לך תישן קצת, אולי תחזור קצת לפרופורציה.
Dani din
16 מאי 2018 09:20:23+100
ד"ר רזי הופמן
16 מאי 2018 09:08:14סטיבנס צריך לעבור עוד דרך ארוכה לפני שאפשר יהיה להשוותו לפופ…
רפיקי
16 מאי 2018 10:46:19אתה צודק.אבל היכולת והידע שם וזאת הייתה כוונתי
סטיבנס המאמן הראשון שהבין שכדי לנצח את לברון צריך להשתמש בו, הוא בכוונה מתמקד בשמירה על כל השאר כי עד עכשיו כל פעם שלברון מנסה לנצח לבד הקבוצה השנייה מנצחת..זה היה ההבדל בין הסדרה מול טורנוטו לסדרה מול אינדיאנה
ד"ר רזי הופמן
16 מאי 2018 10:53:08אוקיי
יש דברים בגו. סגור לו את המסירה, אל תעשה דאבל טים והוא יתעייף בסוף לבד מהשומרים המתחלפים שלו.
רונדו
16 מאי 2018 08:22:18מנחם כל הכבוד על העקשנות. תמשיך לא לספור את סטיבנס. האמת קצת הופתעתי לראות שלא כתבת שבוסטון ניצחו למרות המאמן שלה, שאין לו מושג, ולמה לא עשה דאבל על לברון. אז ההגנה של בוסטון מדהימה, וסטיבנס ממתין שלברון ולאב יהיו מותשים ברבע אחרון. כל פוזישן מתקיפים ודוחפים אותם, ובחמש דקות אחרונות נגמר להם האוויר. הסדרה לא גמורה אבל מה שסטיבנס עושה מדהים כל אוהד כדורסל – אובייקטיבי כמובן, ולא כזה שמתעקש על הפרובוקציה הקבועה שלו
שמואל
16 מאי 2018 09:57:44נראה כאילו הדרך היחידה שמנחם יזקוף את הנצחון לזכות סטיבנס, יהיה אם סטיבנס יוציא את כל החמישיה ויעלה עם החליפה לשחק מול קליבלנד. פשוט מגוחך. מאמן משכמו ומעלה, ניתן לראות בבירור את טביעת האצבע שלו על הקבוצה.
בדיוק כמו שניתן לראות את חוסר טביעת האצבע של לו.
Berch
16 מאי 2018 08:45:23לברון שחקן ענק בקנה מידה היסטורי. זה יוצר אנטי אליו כמו שהיה נגד מייקל בימיו.
גם שונאיו הגדולים יתבגרו וילמדו להעריך את הגדולה שלו, למרות שהיו נגדו 🙂
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:53:13keep dreaming mate
שמואל
16 מאי 2018 10:01:22בוא'נה, שחרר.
האובססיביות הילדותית שלך מעצבנת. למה אתה מכריח את עצמך להגיב כמו ילד בן חמש?
ביקורת/תחרותיות וכל דבר אחר שנעשה בטעם טוב- מתקבל על הדעת.
למה להוריד את הרמה של השיח?
עוד מעט לא תרשה לאוהדי לברון לשחק איתך פליימוביל. שחרר.
חדש פה
16 מאי 2018 10:14:20+100 ממש מתיש כבר לראות תגובות שלו..
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 10:41:38ממי שמתנהל ברמה ילדותית כזו אי אפשר לצפות לשחרר אלא רק להדק יותר.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 10:45:43אם אתה חושב שההתנהלות הילדותית ואף אינפנטילית שלך ביחס ללברון מוסיפה לך כבוד, אז ההפך הוא הנכון. התגובות האלו רק מביישות אותך ומעוררות רחמים.
וכן גם התגובות הגסות והמיניות שלך לא מוסיפים לך כל כבוד כיהודי וכאדם אלא רק מורידות.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:41:43חחחחחחחחחחח
אחלה פינטוזים רצים פה כמו בסרט טורקי
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:42:53עוד דקה יודיעו לי ,שאני הולך לאהוב את נתניהו
Zivke
16 מאי 2018 08:46:12תודה מנחם.
א. לדעתי חסר קרדיט במעורב לאל הורפורד שהיה מצוין היום ובכלל מביא מנהיגות ובגרות לסלטיקס הצעירה.
ב. קאבס לא נראים כמו קבוצה, נקודה. לא קשור לכישרון, אימונים או יכולות, פשוט קבוצת אנשים שיודעים ורוצים לתפקד ביחד, אין את זה שם. גם בשידור ESPN התייחסו לא מעט לגלגולי העיניים ושפת הגוף ביניהם.
John
16 מאי 2018 08:49:39כמות החליפות שהם קנו גדולה מכמות האימונים שביצעו יחד. טיירון לו מקבל מחמאה אחריי מחמאה מצוותי הפרשנים.
עדיין כמות הכישרון בקאבס גדולה מספיק ומאזן החוץ של בוסטון איום ונורא. הקאבס יבואו בטירוף למשחק שלוש ויש לי הרגשה שישוו את הסדרה בבית
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 08:51:49100+ לגבי החליפות והליקוקים.
לו פשוט מאמן נוראי. מנחם צדק לגבי השימוש בקלדרון ובנאנס, ולו מחרב בערך כל דבר בקבוצה.
אני מעריך שהקאבס מסוגלים לנצח את השלישי אבל פה זה ייגמר.
הצד השני של המטבע
16 מאי 2018 10:01:27אתה הערכת שטורונטו ינצחו בקלות לא מפתיעה אז זה לא כ"כ משנה מה אתה מעריך עם כל חוסר ההערכה
Smiley
16 מאי 2018 12:15:12קלדרון סוס מת… יש סיבה שהוא מעודד מהספסל.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16 מאי 2018 12:55:051+
John
16 מאי 2018 08:46:23בוסטון נצחו לא בגלל רגליים צעירות. הם ניצחו בגלל אופי צעיר. כזה ללא שריטות, צלקות, אמונות ואקסיומות. הם משחקים משחק כפי שהם מבינים אותו עד הסוף הטוב (או המר). היריבות צריכות להגיב אליהם. מילווקי פתאום נראית קבוצה מצויינת בדיעבד. מה שמעניין הוא שחלק מהחבורה הזאת תקבל הצעות מפתות בשנים הקרובות כך שלא בטוח שהסלטיקס תוכל להחזיק בכולם לאורך זמן. אבל שנתיים נוספות של בראון ועוד שלוש נוספות של טייטום יתנו להם זמן לבצע מהלכים גדולים נוספים בהמשך.
נתן גולד
16 מאי 2018 08:49:18סטיבנס בתצוגת אימון מרהיבה נותן עוד שח ללו.
הוא לא נפל לתצוגה מטורפת של לברון ברבע הראשון. לא נפל לדאבל טים והמשיך עם הסכימה ההגנתית שלו כשהוא מאמין שלברון יירגע וכשהוא יירגע הוא יהיה עייף ושאר קליבלנד לא במשחק, וזה בדיוק מה שהיה. ברבע השני לברון התעייף והקאבס חוץ מקורבר שהשאיר אותם בחיים לא היו במשחק. ברבע השלישי גם קורבר התקרר ובוסטון השתלטו על המשחק.
לו לעומת זאת לא מצליח להתמודד עם האנרגיות של בוסטון, השיטה ההתקפית מסתמכת על הברקות אישיות והבלחות של שחקנים. בהגנה הוא לא חושף את המוגבלות של בוסטון. הוא בעיניי מאמן בינוני שכל הקריירה שלו נבנית על ידי השחקן הטוב בעולם בדורו.
Smiley
16 מאי 2018 12:17:28אין לו כל כך סגל לחשוף את המגבלות של בוסטון, במיוחד שהקלעים סביב לברון לא קולעים…
קליבלנד זה לברון, לטוב ולרע, ובדרך כלל זה לטוב… אבל כנראה אם החבורה הזו יש גם גבול למה שלברון מסוגל לעשות
בוני
16 מאי 2018 08:51:40מנחם-
בעידן הנוכחי איאפשר לקחת טבעת עם שחקנים שמביישים את המקצוע.
ההישגים של לברון בפלייאוף הזה הם לא אנושיים.
הגדולה האנושית שלו לנסות להרים את חבורת הפח לידו ולא לוותר עליהם היא לא פחות מרשימה מהמספרים וממוצע הדקות שלו.
עידו גילרי
16 מאי 2018 08:52:58מישהו יודע להסביר את הקטע של הסניקרס של רוזיר?
יונתן .S.
16 מאי 2018 09:07:58שהוא החליף במחצית? או הבאזז הכללי סביבם?
ההחלפה – שטויות של אמונה תפלה כנרא. אישית, לא מצאתי על כך משהו.
ובאופן כללי, לפני הפלייאוף רוזייר עבר אצל אירווינג ואסף את כל הזוגות שהוא אהב בכדי להשתמש בהן בפלייאוף.
עידו גילרי
16 מאי 2018 09:17:29וואלה. אני התכוונתי יותר בקטע של למה הן לא תואמות.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:44:11שיו ,איזה קטע
נתנאל
16 מאי 2018 15:45:10אירווינג הוציא ליין כזה שהנעליים לא תואמות, זה מגיע ככה
ד"ר רזי הופמן
16 מאי 2018 08:58:59לגבי היחס למלך אני אתך באותה הסירה. מאריך אותו מאד עם האישיות, קצת פחות מחבב את הגאוותנות שלו אבל בהחלט נהנה מההזדמנות לראות שוב ושוב את השחקן הכי טוב ב אן בי איי ב 15 השנים האחרונות.
חבל שהוא מעורר כל כך הרבה אנטגוניזם אצל חברי המלומדים…
ד"ר רזי הופמן
16 מאי 2018 10:53:36מעריך
בוני
16 מאי 2018 08:59:14בהשוואה ישירה- ההיטרים קופצים אבל
למייקל ג'ורדן אף פעם לא היה סגל כזה חלש בשיקגו.
גם לא בשתיי העונות האחרונות שלו, כשהוא אפילו לא הצליח לעשות פלייאוף עם הוויזרדס.
משה פ.
16 מאי 2018 11:49:03ללברון היה את קיירי. אה, רגע ….
לשפוט את ג'ורדן על שתי עונותיו האחרונות, כשהוא כבר בגיל 40… וגם אז היה לו ממוצע של 20 נקודות למשחק עם 45% מהשדה ב- 37 דקות למשחק! פסיכי לגמרי.
MBK
16 מאי 2018 09:00:25תודה רבה מנחם
פוסט מצויין
אפשר לשנוא את לברון אבל אי אפשר שלא להעריך את מה שהוא עושה
השחקנים בקליבלנד הם אוסף של גרוטאות במשחטת רכב במשולש
מדהים איך כל מטאטא ירה מול הראפטרוס
הטקטיקה של בוסטון מעולה – תן ללברון לעשות מה שבא לו האחרים כנראה שמסוגלים לנצח רק קבוצה עלובה כמו טורונטו
בוסטון במאזן מושלם בבית 9-0 וזה עושה עבורם את ההבדל
נתן גולד
16 מאי 2018 09:23:28השאלה שעולה היא האם הם באמת "אוסף של גרוטאות" או שצורת ההגנה של בוסטון בשילוב עם השיטה של הקאבס גורמות להם להיראות כל כך רע.
יש לקאבס שחקנים עם יכולות לא רעות. לדעתי הם לא אמורים להיראות כמו שהם נראים בסדרה מול בוסטון. פשוט השיטה ההתקפית של הקאבס תלוייה בצורה כמעט בלעדית ביכולת של לברון לסדר לשאר השחקנים מצבי קליעה ברגע שאתה מגביל את יכולת היצירה של לברון כל השיטה ההתקפית שלה קאבס קורסת ולכן לדעתי הם נראים כמו שהם נראים בסדרה מול בוסטון ונראו כמו שהם נראו בסדרה מול טורונטו.
בוסטון אמנם לא מצליחה לעצור את לברון אבל היא כן מצליחה כמעט לגמרי למנוע מלברון מליצור לשאר השחקנים של הקאבס מצבי קליעה נוחים.
צביקה
16 מאי 2018 09:57:16הסגל של הקאבס אכן לא כזה גרוע. זה בוסטון גורמת להם לא להיות מספיק טובים.
שמואל
16 מאי 2018 10:11:55לא כל כך מסכים. לדעתי אם תקחו את הסגל של קליבלנד בלי לברון, הוא נופל מכל קבוצה שהגיעה לפלייאוף.
יותר מאשר הפערים באימון, יש פער גדול בבניית הקבוצה. בקליבלנד יש הרבה שחקנים אנמיים שהקשר ביניהם לא ברור.
תחשוב ככה- אם אתה היית מאמן, היית לוקח את השחקנים האלה? או מחפש שחקנים אחרים שבאותה רמה אך אפשר לעבוד איתם כקבוצה.
צביקה
16 מאי 2018 11:55:01זה תירוצים. לאב אדיר. TT נותן משחקים קטלניים. קורבר וסוויש בסדרה מול טורונטו נתנו מספרים חלומיים, ממש. גם היל היה מצויין. גם גרין.
מה שכן, בוסטון שומרת טוב, ומול זה מסתבר שסמית, קורבר וגרין, והיל, נעלמים לגמרי. בהשוואה לסדרה מול טורונטו, הם ממש נמחקו. לברון נשאר רק עם לאב וTT. זה לא מספיק בכלל מול בוסטון. אבל זה בעיקר כשלון של ה4 שציינתי, במלחמה ובתוצרת במשחקים הללו, זה לא שהם שחקנים גרועים.
Smiley
16 מאי 2018 12:21:27הסלטיקס במאצ אפ הגנתי טוב יותר מול לברון מאשר הראפטורס (שבתוספת שבירה נמוכה).
חגי - התותח הקטמוני
16 מאי 2018 10:01:22מידן בחייך זה אוסף גרוטאות זה?
אי אפשר לקחת ללברון את מה שהוא עשה בקדנציה הקודמת שלו בקליבלנד אבל הקדנציה השנייה זו אופרה אחרת לחלוטין. זה בערך כמו0 לומר שווסטברוק סוחב לבד את אוקלהומה.
ומה עם קראודר וויד IT?
בוני
16 מאי 2018 10:27:27אתה עושה את עצמך או עוצם עיניים? תביא ללברון שחקן אחד שמיתקרב לג'ורג' וכרמלו.
עזוב אותם, אדאמס,פלטון,אברינאס וברואר נראים כמו כוכבים ליד גייאר,היל והוד שלא מתאימים ברמה לג'י ליג.
חגי - התותח הקטמוני
16 מאי 2018 10:35:06תשמע אני הייטר ואני יודע את זה – אני מנסה להפריד בין השנאה שלי לתדמית של לברון, לבין הכדורסל שאני רואה ממנו (ואני בכוונה קורא לזה תדמית כי אין לי באמת מושג מיהו ומהו, רק מה שהמדיה מוכרת לי – והיא מוכרת לי תדמית של אדם שהוא דוש – בוא נגיד שכשהמדיה מוכרת משהו סיכוי לא קטן להתבדות בכך במציאות)
נראה לי שהאהבה שלך לתדמית שלו מעוורת אותך קצת. מה ג'ורג' היל זה פח אשפה קווין לאב, TT קורבר רודני הוד? תראה את לארקין החיוור, או מרקוס סמארט שמבחינת כישרון לדעתי לא עולה על סמית'
ואם כבר הפוך אז כרמלו?! הבנאדם שנים על גבי שנים כבר לא פוגע.
יניב
16 מאי 2018 10:39:50עזוב חגי זה קרב שאף אחד מהצדדים לא יצליח לשכנע את האחר.
אוהדיו של לברון אומרים על כל מי שמעביר ביקרות על לברון
"שהוא הולך לבד אתם קוראים לו ווסטברוק שהוא לא הולך לבד אתם קוראים לו אפטי ואנמי)
והצד השני אומר על כל אוהביו של לברון:
"שהוא מפסיד לגולדן סטייט אז טוב מה אתם רוצים עומדת מולו קבוצה היסטורית שלא הייתה אף פעם.ושהוא מפסיד לבוסטון שמורכבת בעיקר מחלקי החלפה אז טוב מה אתם רוצים תראו איזה שחקנים עלובים משחקים איתו,רק בזכות לברון הם לא חטפו 60 הפרש מבוסטון"
חגי - התותח הקטמוני
16 מאי 2018 10:40:55יניב אתה צודק אבל הבן שלי ישן עלי ואני צריך להעביר את הזמן
בוני
16 מאי 2018 11:01:56מלו כישרון כדורסל לא פחות גדול מדורנאט. קצת מצחיק שמשווים אותו למה שיש בקליבלנד.
בניגוד לגייאר הוא לא ג'אמפ שוטר ואף פעם לא היה אופציה שלישית בהתקפה עם רכז כמו ווסטבריק.
חגי - התותח הקטמוני
16 מאי 2018 11:06:12בוני על הטיעון שלך בנוגע להשוואת כרמלו לדורנט אוכל להגיב כמו שאמרה אילנה דיין בזמנו לנתניהו "מה אומרים? לא אומרים"
בוני
16 מאי 2018 11:06:24שחקנים מצוינים כמו כרמלו או ג'ורג' היו יכולים לפתוח את כל ההתקפה של קליבלנד וגם לתת ללברון מנוחה קריטית להתאוששות.
בניגוד לווסטבריק
לברון אף פעם לא ניסה להכריח על עצמו את המשחק בשביל הסטטיסטיקה האישית גם כשהוא חזר מ3-1 מול הגולדן סטאט.
וגם כשהוא תפר את אינדיאנה וטורונטו בסיבובים הראשונים.
כשאתה בוחן את רמת ההגנה וההחטאות הפנויות של גייאר,היל,גרין והוד אתה מבין שזה רחוק מהרמה של קבוצת פלייאוף בנבא.
MBK
16 מאי 2018 11:47:50חגי הסגל של קליבלנד עלוב
קלארקסון ונאנס ניפחו מספרים באל איי
הוד בדיכאון קולוסאלי
מי שם בדיוק שחקן פלייאוף לגיטימי ?
קורבר הקשיש ? ג׳יי ערס ? TT שלא מסוגל לשים סל מחצי מטר ?
חוזה קלדרון ? גורג ( קובי פרץ ) היל ?
בשנה הבאה כשלברון יעזוב וקליבלנד תגיע ל 33 ניצחונות תראה שאני צודק
עידו גילרי
16 מאי 2018 11:50:42כל אחד כאן מושך לצד מוגזם אחר. הסגל שיש ללברון בהחלט לא עלוב אבל הוא גם לא כזה ששווה גמר (בטח לא כשחצי קבוצה מוחלפת באמצע העונה).
Smiley
16 מאי 2018 12:26:39התדמית על לברון ע"י המדיה זה שהוא אחד הכדורסלנים הטובים בהיסטוריה. זה מה שהמדיה מוכרת וגם מבחן התוצאה עומד לצידר.
בשני הסיבובים הראשונים הוא נתן הצגות ומשך את הסגל הזה מול אינדיאנה שהפתיעה וטורונטו שהתפרקה. אף אחד לו ציפה מהפייסרס ךהגיע למשחק שביעי ומטורונטו לעוף בסוויפ.
עכשיו הוא נתקל בבוסטון שמסתבר שלמרות ששני הכוכבים שלה נפצעו (אחד בכלל שיחק רק חמש דקות), שאר השחקנים התפתחו, והתפתחו מהר מאוד לקבוצה מצויינת על ידי מאמן יוצא דופן.
לסלטיקס יש מאצ אפ טוב מול לברון וגם התקפית הם יכולים להעניש מכל עמדה מול ההגנה, שגם ככה, חלשה מאוד של הקאבס.
חגי התותח הקטמוני
16 מאי 2018 13:41:51אז מי מכל הקבוצות במזרח חוץ מטורונטו זה סגל שיכול לעשות גמר? בוסטון? באמת מישו הימר עליה כאשר שני הכוכבים פצועים אינדי? עם איזה אחד אולדיפו? תכלס במצב הנוכחי לאף קבוצה אין סגל טוב מהקבס חוץ מלרפטורס שעשו במכנסיים
עגל
16 מאי 2018 13:53:16לחגי –
מייד אחרי הטרייד שפירק ובנה מחדש את הקאב באמצע העונה אמרו רבים, וגם אני בהם, שאם הקאבס תגיע לגמר המזרח זה יהיה הישג ענק כי אין שם חומר מספיק טוב וזו קבוצה שלא תרוץ מספיק זמן ביחד. והם אכן הגיעו. ולכולם ברור שאין להם מה לחפש בגמר. בספו של דבר יש במזרח 5-6 קבוצות שהן ברמה שווה. ברגע האמת בפלייאוף אחת קיבלה פיק ברכיים לא מוסבר (טורונטו) ואחת הראתה אופי של ברזל (בוסטון, גם אם לא תעלה בסוף לגמר). ההישגים במזרח לא כל כך חשובים והפלייאוף שם זה משחקים בשביל הכבוד.
נ.ב. תודה שהודית שאתה הייטר.
חגי - התותח הקטמוני
16 מאי 2018 15:02:13עגל אני מעולם לא הסתרתי את הייטרותי כלפיו כמו מרבית הגולשים כאן שפחות מסמפטים אותו. אני חושב שגם רוב ההייטירים יודעים להבדיל בין הרגש לקוגניציה ולהודות שלברון שחקן אדיר. מה מעצבן – הטיעון שאין איך לאשש או להפריך אותו – אם לברון מגיע לגמר הוא ענק אם לא זה כי מי שסביבו לא עושה עבודה מספיק טובה – ואז אנחנו רצים לסטטיסטיקה ומראים אחוזים ומדדים אחרים. רק מה היא לא יודעת למדוד איזה מרחב לטעויות לברון נותן לחבריו, ומהידע שלי היא לא יודעת אפילו למדוד האם לברון תוקע את ההתקפה או מגן נוראי – קח למשל סטטסטיקות הגנה המצלמה יודעת למדוד אם כאשר שחקן נמצא במרחק כזה וכזה כמה סלים נכנסו עליו ולהשוות זאת לאחוזים הכלליים של השחקן – רק שאם לברון נשאר תקוע אחרי התקפה בחצי של היריב המצלמה לא יודעת לעבד את הנתונים הללו. לברון תוקע התקפה אבל אחוזי שימוש הם לא מדד מובהק לכך – אבל מה לעשות אלו דברים שקשה מאוד להתעלם מהם אבל קשה מאוד לגבות אותם במספרים ומכאן התעתוע כאילו כל מי שסביבו לא מספיק טוב.
אגב בוא תראה איך קל לתעתע לצד השני
רוזיר – שחקן של פחות מ40% מהשדה. (אבל גם כמעט 40% לשלוש)
טייטום שחקן מוגבל שקלע רק 14 נקודות למשחק למרות שהוא פותח והוא פורח ליד קיירי בלבד (שטויות במיץ)
הורפורד שם פחות מ13 נק' למשחק עם פחות מ50% מהשדה עלוב לסנטר (לוקח שלשות ובונה התקפות)
אגב אני עדיין חושב שהקאבס יהפכו את הסדרה ויעלו לגמר.
עגל
16 מאי 2018 15:16:37לחגי, כשאתה כותב כמו שכתבת אין לאף אחד בעיה. גם לי יש ביקורת על לברון (בעיקר על האופי הבלתי נסבל שלו בזמן החמקמק הזה שבין המשחק לחיים האמיתיים. הייתי מת להיות איתו ביחידה צבאית ולהעביר לו סדרת חינוך . . .). מה שמפריע זה שנאה שבאים איתה מהבית וקללות פיפי קקי, שיקוץ. ועוד כשחוזרים על זה כל שתי דקות . . .
יונתן .S.
16 מאי 2018 09:10:13לצערי אוכל לקרוא את המסה מאוחר יותר ולכן אגיב לגביה בהמשך היום.
מה שכן אציין – שמעון יקר, ראיתי את תגובתך על כך ש-"אלו יכלו להיות אתם". ואני שואל…מה יכולתם להיות? 2-0 בסדרה מול הקאבס.
עזוב…הסדרה מול בוסטון כנראה לא יצרה עדיין את ההבנה שלקבוצה חסר הרבה יותר ממה שנראה לרבים. ולא…זה לא בהכרח קשור למאמן. גם סטיבנס הושפל בתחילת הדרך.
נתן גולד
16 מאי 2018 09:25:25מה אתה רוצה משמעון הוא לא כל כך בקטע של כדורסל. אם יש לך שאלות על ספונג'ה הוא ישמח לענות…
לטרל
16 מאי 2018 11:16:28נתן זאת תגובה מגעילה. קורא פה הרבה ולפי הרושם שלי שמעון הוא אחד מהתורמים הגדולים לאתר. מינימום של כבוד לבן אדם שנותן פה את הלב
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:46:06חחחחחחח אני מת
נתן גולד
16 מאי 2018 15:04:18נאמר בבדיחות הדעת כהקנטה. לא צריך לקחת את זה קשה במיוחד…
ד"ר רזי הופמן
16 מאי 2018 09:12:04מה שניצח עבור הסלטיקס את המשחק זו הקבוצה!
חד וחלק. כנסו לסטטיסטיקה ותראו ששישה שחקני בוסטון סיימו בדאבלים ולביינס היתה חסרה רק נקודה אחת להיות השביעי. מנגד, בקבס רק 3 שחקנים קלעו מעל ל 10. זה מספר בעצם את רוב הסיפור….
John
16 מאי 2018 09:12:56לאהוב את לברון שחקן הכדורסל בגלל שהוא תורם כסף? ב1988 תרם קומיקאי מפורסם 20 מליון דולר (20 מיליון ב1988 שווים לפחות כפול היום) לקולג' לנשים שחורות. הוא היה אחד הנדבנים הגדולים והחזיק אישיות שהייתה אהובה על כל חתכי האוכלוסיה. הוא פרץ מחסומי גזע והיה קול שפוי בתקופת השסע של רונאלד רייגן. שמו? ביל קוסבי.
לברון נאמן? מאיפה אנחנו יודעים (השמועות אומרות ממש לא…). לברון נדבן? סבבה. אך כאישיות אני מעריך אדם שנותן את הקצת שאין לו מאשר נדבן שלעולם לא יוכל לבזבז את כספיו גם אם יתאמץ. שניהם חשובים אבל הראשון הוא נדבן מהלב. מה שמשאיר אותנו עם כדורסל.
כשחקן שלם הוא הטוב בעולם כיום. אך שום דבר לא צומך סביבו. כל מי שטוב טוב רק בגללו וכל מי שרע רע בגלל שהוא לא יכול לנצל את ה'מתנה' שהיא לשחק ליד לברון. אשמח לדוגמא של שחקן שצמח ליד לברון שהרים את משחקו בכמה דרגות בגלל לברון (אני מוכן להתווכח על קיירי). שחקן שכשהוא עזב את לברון נשאר שחקן מצויין והשתמש בכל מה שלמד מהקבוצה בקבוצה אחרת. לרוב ההפך הוא נכון ונותנים קרדיט ללברון על זה.
גיא רוזן
16 מאי 2018 09:27:03באמת כרגע השוות בין לברון לבין עבריין מין מורשע?
כאשר הקווים המקבילים היחידים ביניהם הם שה-2 תרמו סכומי כסף גדולים?
באמת?
סומסום
16 מאי 2018 09:51:21כמו גזענות ושוביניזם בסוף מתפלק להייטרים משפט שמגלה מה הם באמת, לפני כל הנתונים והניתוחים
סומסום
16 מאי 2018 13:30:10מנחם- מאד מחמיא שאתה משנה את השםם לסומסום … זה המנהג פה ? אסור ליכתוב 'כושי' ??
John
16 מאי 2018 10:33:01גיא פקששת בגדול!. זו היתה תגובה למנחם שכתב:
'שהוא לא רק אחד מגדולי השחקנים אי פעם, אלא גם אישיות נעלה ממש שתרמה ותורמת לילדי גטו, לסטודנטים שאין ביכולתם לשלם שכר לימוד, ובעזרה בלתי פוסקת בכל מיני פרוייקטים של סעד. בנוסף, הוא טיפוס נאמן לאשתו וילדיו, וחבר נאמן לכל הילדים ששיחקו איתו בגיל צעיר'.
זה ששני אנשים באותו המשפט זה לא אומר שזו השוואה של אישיות מול אישיות. שים לב לדקויות בתגובה שלי שפספסת. להסיק על אופיו וגדולתו האישיותית של אדם על בסיס תרומה כלכלית או נדבנית לחברה/אנושות היא ריסקית. ביל קוסבי היה פילנטרופ ענק ואישיות שבנו סביבה מיתוס. מסתבר ששנים אחר כך המיתוס היה מספיק חזק שזה הפחיד המון נשים להתלונן על דר' האקסטבל עם הסוודרים והחביבות שתרם המון כסף למטרות חברתיות. האמת היא שאף אחד לא יכול להסיק מסקנות מוחלטות על אנשים שאנחנו אשכרא מכירים אז בטח גם לא על אישיות שאין לנו מושג מיהי מאחוריי דלתות סגורות.
גיא רוזן
16 מאי 2018 11:07:50ג'ון,
אני מסכים שאי אפשר ללמוד על מישהו רק בהיסתמך על דמותו הציבורית,
ובינינו, אני לא חושב שיש לדמותו הציבורית חלק בדיון על לברון הכדורסלן.
ואחרי שאתה מסביר שלא התכוונת לעשות השוואה של אישיות מול אישיות,
אז סבבה.
רק שתדע, שככה הובנה (לפוחת על ידי) התגובה המקורית שכתבת.
בכל הנוגע לסיפא של דבריך –
זה שאי אפשר לדעת את האמת על אדם רק בהסתמך תדמיתו הציבורית,
זה נכון.
אבל בו זמנית, ישנה –
א. חזקת החפות (זה שפילנתרופ אחד, או אפילו רוב הפילנטרופים, התברר/ו כסוציופתיים, זה לא אומר שכל הפילנתרופיים גם הם סוציופתיים.
ב. בסופו של יום, אפשר לשפוט אדם רק על סמך מעשיו.
ג. אין לי, ולא הייתה לי, בעיה עם זה שלא סובלים את לברון "כדורסלנית" –
אז ניתן לנהל דיון על כן/לא קידם, ועל האם זה באמת משמעותי.
או על הייתה/לא הייתה עבירת תוקף/צעדים/גול טנדינג.
זה כדורסל, סבבה.
אבל מ-פיפי/קקה, חשבתי שנגמלתי כאשר ילדי עזבו את הגן.
john
16 מאי 2018 19:29:36זה לא עניין של חזקת החפות. זה ההאדרה והקישור בין פילנתרופיה לאישיות האדם. כשאדם תורם צריך להגיד תודה ולנצל את תרומתו עד תום. הסכנה היא שאנחנו מערבבים בין מוסר האדם או אישיותו של האדם ("אלא גם אישיות נעלה ממש") עם פעולת הפילנתרופיה שלרוב לא דורשת מאדם קורבן מאוד משמעותי מחיו (ואם כן גם על זה רצוי להוקיר תודה). זו בדיוק החשיבה המסוכנת שגורמת לאנשים לבצע שיפוט על סמך תדמית ולא על סמך ידע ועובדות. בעיני אני אעדיף להגיד שאין לי שום ידע על אדם מסוים ואשפוט אותו על כל מעשה לחוד. ולכן כשהוא תורם, אז אחלה וכשהוא עושה מעשה נבזי אז זה מבאס. אין קשר בין השתיים. הוא לא מקבל פס על מעשה נבזי כי הוא ביצע פעולה טובה וגם הפוך.
לגבי פיפי/קקה – אני בוחר שלא להיות חלק מהבלוג החי כי ברור לי שיש כאלה שזה התענוג שלהם ואשמח שיהיה להם טריבונה וירטואלית ליצרי הלהט שלהם. אני זוכר בגמר של לפני שנתיים שהבלוג החי גם הוציא ממני זעם ועצבים. אם בא לכם/או לעורכים לפתוח בלוג כפול: אחד להשתוללות אוהדים ואחד לדיון תו"כ אז סבבה. לי אין בעיה אבל שוב, מי אני ש…
חדש פה
16 מאי 2018 10:37:41מבאס לגלות שכמעט כל שחקני הNBA הנדבנים בתקופתנו כנראה עברייני מין , תודה שהערת את עינינו עם פנינת חוכמה ג'ון
john
16 מאי 2018 19:47:56"תודה שהערת את עינינו" – אתה נציג הקהל? למה אתה מדבר בגוף ראשון ברבים?
בוא נעזור לך. אתה רואה איש נחמד ברחוב שמעביר זקנה את הכביש. אתה אומר לחבר שלך שהולך איתך: "וואו איזה אדם מדהים, תראה איך הוא מעביר את הזקנה את הכביש. אני ממש אוהב אנשים כאלה"
חברך אומר לך: "אתה מכיר אותו בכלל? גם בני סלע העביר זקנות את הכביש".
האם התגובה ההגיונית שלך היא: "איך אתה מעז להשוות בינו ובין בני סלע!! אתה טוען שהאיש הזה הוא אנס?!!" או "וואלה צודק. תכלס אי אפשר לדעת…".
יום אחד כבר בקייץ 2018
16 מאי 2018 12:13:30מה הקשר?
מה??
ביל קוסבי עבריין מורשע ולברון אולי יום אחד יורשע וגם כולנו אולי יום אחד נורשע ,אז מה כולנו ביל קוסבי??
הבל הבלים!
john
16 מאי 2018 19:48:48ראה תגובה מעל.
Smiley
16 מאי 2018 12:28:06צ'אלמרס
נתנאל
16 מאי 2018 16:01:56ודלבדובה
john
16 מאי 2018 20:03:40לברון בנה את צ'אלמרס? האיש היה נחשב ווינר גדול בקולג' ונתן עונת רוקי טובה יותר מכל העונות שלו עם לברון. אשמח אם תסביר לי איך צ'אלמרס הפך שחקן טוב יותר או שלם יותר ליד לברון או שהוא עזב את לברון טוב יותר. שוב הכוונה היא לא שחקנים שהוא הרים סטטיסטית אלא כאלה שצמחו לידו והשתפרו בזכותו/לצידו
https://www.basketball-reference.com/players/c/chalmma01.html
Smiley
17 מאי 2018 02:12:29קשה לבחון את צאלמרס כי הייתה לא התפתחות טבעית של המשחק ושל היכולות שלו עם ההגעה של לברון.
ככה ששני הדברים קשורים אחד לשני. בכל מקרה ברגע שלברון עזב הוא נפצע ופחות או יותר לא ממש חזר לעצמו.
צ'אלמרס היה בהחלט ווינר במכללות (השלשה מול ממפיס בגמר להארכה).
אבל תסכים אתי שיש הבדל גדול בין המכללות להשתפרות בליגה
Smiley
16 מאי 2018 12:29:35מצד שני, יש הרבה שחקנים שחייבים ללברון את הטבעת שלהם
צביקה
16 מאי 2018 09:25:05לברון אדיר, אבל בוסטון בינתיים מנצחת, בגלל מאמן אדיר, וסגל צעיר וטוב שבנה מנג'ר מעולה. זאת קומבינציה אדירה, שנבנת לאליפות, וברור שהאליפות תגיע. לא השנה מול הלוחמים (בהנחה שלשם זה הולך), אבל יש מצב שכבר בשנה הבאה, באותו סגל (עם קיירי והייוארד) זה יכול להגיע לזה.
נתן
16 מאי 2018 09:36:50סליחה, אבל בלת"ק לרוב.
מה שמנצח את הסידרה הוא שיטת ההגנה המופתית של סטיבנס, שהצליח למזער את הנזקים של החילופים, ע"י המון תקשורת ומודעות של שחקני בוסטון, הרבה משמעת, וגם ורסטיליות הגנתית.
דבר שני שעוזר מאד, הוא החולשה של כל שאר שחקני קליבלנד, הם ממש חסרים עוד שחקן שיכול לשים נקודות על הלוח בבידודים.
כל זה לא יעבוד נגד ג"ס שתקרע את בוסטון ללא תנאי, כי בוסטון היא לא קבוצה שתקלע יותר מ 100 למשחק נגד הגנה סבירה.
שמואל
16 מאי 2018 10:24:10בחיי שאני לא מבין.
מה יש בקאבס? מה יש בהם חוץ מאת לברון?
הם לא עדיפים בשום נתון מול בוסטון.
הם בנויים על שחקנים כמו קורבר שעם כל הכבוד, על צלף שהברכיים שלו חורקות גם כשהוא יושב לא יכולה להבנות קבוצה. כמובן שגם ג'יי אר סמית' בעייתי, שחקן אגואיסט שיגן כמעט כמו הארדן. וגם, כמובן, מזדקן.
קווין לאב שנהיה שחקן אפור שמדי פעם צצה לה הופעה שמזכירה את השחקן מהעבר.
קלארקסון/הוד/תומפסון שהחסרונות שלהם ידועים.
והדבר הכי חשוב, לא רואים אש בעיניים. פשוט אין את התשוקה והרצון התחרותי לנצח ולדרוס.
שחקן שמראיינים אותו אחרי משחק בו קבוצתו הפסידה והוא שיחק רע, לא אמור לומר 'הסופרסטאר שלנו יתן הופעה במשחק הבא' (נראה לי זה היה ג'יי אר). הם כולם סומכים על לברון. הם מוותרים על התחרותיות והכשרון שלהם, כי ללברון יש מספיק כדי שהם לא יצטרכו להתאמץ. כמובן שגם לברון שמח להיות דומיננטי מדי
בוני
16 מאי 2018 10:33:20זה נס שלברון הביא להם טבעת.
יש שחקנים שמספיקה להם טבעת אחת וזה גם יותר מידי ביחס ליכולת.
יואש בן טולילה
16 מאי 2018 13:14:17וואלה. איפה היית לפני הסדרה?
האווי לאסוף
16 מאי 2018 10:33:36אחלה מעורב, תודה
בוני
16 מאי 2018 10:36:47קווין לאב הוא האולסטאר הכי אוברייטד בליגה.
גם ביום שהוא קולע טוב הוא לא מסוגל לתת ללברון 2 דק' מנוחה על הספסל.
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 10:48:55מה הקשר?! הוא לא משחק במקום לברון ולא בעמדה שלו והוא ממש לא הבעיה בקאבס אלא היה השחקן השני בטיבו בקאבס.
בוני
16 מאי 2018 13:20:08זה לא קשור לעמדה.
בכל קבוצת פלייאוף יש לפחות שתי שחקנים שיכולים ליצור בהתקפה לבד כדי לתת מנוחה לכוכב.
הדוגמא הכי מוגזמת היא הגולדן סטאט שיכולה לתת לקורי ודורנאט מנוחה ביחד מבלי לדאוג שהקבוצה השניה תברח לה.
דודו
16 מאי 2018 20:32:39קארי יא מעצבן, לא קורי!!!
עידו גילרי
16 מאי 2018 20:43:35הוא יותר מצחיק ממעצבן אבל עם כבר אז קורי יותר קרוב למציאות מקארי.
אסף
16 מאי 2018 10:45:13הבעיה העיקרית בעיניי היא שללברון אין בפלייאוף הזה תפוקה יציבה מהצוות המסייע שלו, בניגוד לסלטיקס למשל שסטיבנס יצר יחידה מאוד מגובשת שבכל יום נתון יש 2-3 אחרים שמתעלים שלא לדבר על הפלייאוף שלהם שכל הזמן יש 4-5 שחקנים שנותנים תפוקה טובה ויציבה.
ואם כל זאת עדין אני לא חושב שהסדרה גמורה … קליבלנד לא בעמדה משהו אבל עוד לא הזמן לדגל לבן.
IDO
16 מאי 2018 10:45:19סחטיין עליך מנחם שהצלחת לשרוד את הבלוג החיי. ביקרתי שם כמה פעמים השנה וזה לא תענוג גדול. לזכותך יאמר שאת 2 הבגלכנסיטים הפכת לחברי צוות, נראה לי שהנסיון נכשל…
נקודה ששווה להתעכב עליה זו הדברת הבלתי פוסקת בהגנה של בוסטון. הם מאד קולניים מאד מתואמים ומאד משתפי פעולה.
כל מי ששיחק את המשחק יודע שזה ההבדל בין קבוצה טובה לקבוצה מנצחת.
אסף
16 מאי 2018 13:03:38ומאוד מאוד מאומנת..
אפלטון
16 מאי 2018 10:45:53תודה מנחם. לפעמים כל מה שצריך הוא להוריד את הכובע. וזה מה שצריך לעשות בפני בוסטון, וסטיבנס.
קבוצה שלא נתנו לה צ'אנס לעבור סיבוב ראשון אחרי שאיבדה את קיירי. צריך לזכור שגם ת'ייס שהיה שחקן משמעותי ברוטציה הלך ועכשיו גם לרקין. בלי 2 הכוכבים ו- 2 שחקני רוטציה ועדיין הם מנצחים בצורה משכנעת קבוצות עם כשרון ועומק גדול בהרבה. לא חושב שיש קבוצה אחרת בליגה שהיתה מצליחה לעשות מה שהם עושים.
Smiley
16 מאי 2018 12:36:31הסלטיקס פשוט יותר טובים ממה שחשבו בשיטת האימון של סטיבנס.
הסגלשלהם יותר רחב ועמוק מאשר הקאבס. ההבדל הוא שלקאבס יש את השחקן הטוב בעולם (שנכון לשני המשחקים הראשונים בוסטון מצליחה להתמודד איתו).
הסגל של הקאבס חלש יחסית השנה, העניין הוא שלברון משחק שם והוא הוכיח שקשה להמר נגדו במזרח.
אפלטון
16 מאי 2018 12:55:24הסלטיקס הרבה יותר טובים ממה שחשבו.
ידענו שההגנה שלהם תחזיק אותם בתמונה וזה שעבדו קשה כל העונה על הביתיות יעזור להם מאוד, אבל נראה לי שרוב האנשים חשבו שאין להם מספיק כוח אש התקפי להתמודד עם קבוצות כשרוניות יותר.
היכולת ההתקפית שלהם היא ההפתעה האמיתית
הציפור הנדירה
16 מאי 2018 10:50:30מנחם, אתה בעלי האתר. מי שלטעמך עבר את הגבול והקו האדום העף אותו מהבלוג ואף מהאתר גם אם הוא חבר צוות.
Ido
16 מאי 2018 13:30:17גו קרמר!
חולה כדורסל
16 מאי 2018 11:31:50מהתגובות של תומכי לברון אני מבין כאלו הוא משחק בקבוצה הכי ענייה בליגה עם השחקנים הכי פח בליגה והמאמן הכי גרוע בליגה ורק בגלל התעלות שלו יש הישגים.
אז עובדתית הקבוצה שלו הכי יקרה בליגה היום ואם אני לא טועה אי פעם, את המאמן היותר מוכשר הוא העיף במו ידיו ושם יס מן כושל תחתיו.
שום כוכב לא צומח לידו, כריס בוש התבטא בחריפות נגד לברון אחרי שעזב ואמר שקווין לאב יצטרך להתרגל למציאות חדשה. היחידים שפורחים לידו אלו שחקני משנה עם יד טובה לשלוש.
אז נכון כל ההישגים הם בזכות היכולת המדהימה שלו אבל הוא זה שידו בכל שמה ובנה מערכת שלמרות כל ההשקעה הכספית הניבה מאמן כושל ושחקני משנה לא מרשימים.
נמאס לשמוע שאין לו עם מי לשחק ,הכל מעשה ידיו ,ינצח או ייכשל הכל עליו..
בוני
16 מאי 2018 11:57:47קודם כל תהיה בריא.
יצא לך לראות את קליבלנד בשנים האחרונות?
קיירי ארווינג הוא לא כוכב? לברון גידל וחינך אותו. מדובר בשחקן שלא עשה פלייאוף לפני שלברון חזר לקאבס.
יצא לך לבדוק את החוזים שלברון סידר לנגרים טומפסון,דלאבדובה,מוזגוב ועוד.
האחראי הבלעדי הוא דן גילברט.
תהיה בטוח שלברון הוא לא זה שהחליט להביא את הזיוף של איזאה תומאס ואז באמצע העונה להחליף חצי מהקבוצה כולל את החבר הכי טוב שלו דווין וויד.
משה פ.
16 מאי 2018 11:59:40מסכים לחלוטין.
שכחת לציין את בריחתו של קיירי והברחתו של תומאס, שיחד עם חיסולו של בלאט מהווים את שלושת המהלכים הניהוליים שמסמלים יותר מכל את תקופת שלטונו (מלוכתו?) השנייה בקאבס.
אין סתירה בין היותו של לברון מגדולי השחקנים אי פעם ומכך שהוא נותן עונת MVP מופלאה (לעניות דעתי רק על סמך שלושת הסיבובים עד עתה הוא גם צריך להיבחר ל- MVP של הפיינלס אפילו אם לא יעלה), ובין זה שהוא בפועל חירב במו ידיו את הקבוצה.
הכל זה גם בזכותו וגם בגללו – הרוסטר הקיים, שיטת המשחק, המאמן (מי זה באמת?), הטריידים ההזויים.
בוני
16 מאי 2018 12:12:44קיירי עזב בגלל עצות אחיתופל שקיבל מקובי ברייאנט.
הדיון ממזמן לא רלוונטי כי גם תומאס לא בריא ולא היה יכול לעזור ללברון ג'יימס במצבו.
המאמן האגדי מדרושהפקה? לא היה לו מספיק ניסיון בנבא.
אתה לא יכול להשוות אותו לסטיבנס,קייסי,ספולטרה,פיזדל ועוד.
משה פ.
16 מאי 2018 12:55:03טוב שהזכרת את ספולסטרה. גם הוא היה מאמן חדש יחסית בשנתו הראשונה עם לברון אם כי לא רוקי, וגם אותו לברון ניסה לחסל. וגם הוא הפסיד בפיינלס הראשון שלו (מדהים כמה הסיפור מזכיר את בלאט…)
רק שבמיאמי יש מנהל מחליט פט ריילי שלא פוחד מלברון וגם לא מווייד. בלעדיו גם ספולסטרה היה עף אחרי הפסד האליפות.
לגבי תומאס אין לדעת מה היה קורה. מי אומר שהיה נפצע אם היה נשאר? הכל ספוקלציות. מה שכן מדובר על שחקן שהיה מדהים בסלטיקס וחזר להיות טוב מאד בלייקרס. רק בקאבס הלך לאיבוד…
ולגבי קיירי – קודם כל הוא פורח מאד בסלטיקס, הקבוצה סיימה שנייה את הקונפרנס ומצליחה להפתיע בסדרות הגמר. כך שזה בטוח לא עצת אחיתופל. עצה או לא עצה – האם היה דורש טרייד אם היה מרגיש טוב לצד לברון ?
משה פ.
16 מאי 2018 13:00:56בכוונה אני מתעכב של שלושת המקרים האלו כי הם המהלכים הניהוליים המרכזיים שהשפיעו על הקאבס בתקופת לברון השנייה.
כולם מהלכים שלעתי החלישו מאד את הקאבס הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מוראלית וגרמו לכך שהקבוצה נראית כפי שהיא. בעצם יש גם מהלך רביעי גאוני – החוזים של TT ו JR.
ועל ארבעת המהלכים חתום לברון.
נכון, הוא לא חתם בפועל. הוא אפילו מכחיש שהיה בסוד העניינים, אבל באמת, יש מישהו שמאמין שהמהלכים האלו לא קשורים אליו ? (רק המהלך של קיירי באמת לא היה החלטה של לברון, אבל קרה אך ורק בגללו. קיירי פשוט לא רצה לשחק איתו).
בוני
16 מאי 2018 13:07:08אתה לא בקיא מספיק בפרטים. לברון לא היה אחראי למהלכים האחרונים.
בתקופת לברון השניה, היה ריב בין גילברט לדוד גריפין מה שהוביל לפיטורים של השני שהיה אהוד על לברון.
בוני
16 מאי 2018 13:10:12ארווינג בינתיים פורח רק בחגיגות מהספסל ואני לא בטוח שהוא שמח עד הסוף מההצלחה של המחליף שלו.
מקום 2? להזכיר לך שאצל קליבלנד, ארווינג לקח בכל שנה את הקונפרקס מזרחי.
גידי
16 מאי 2018 11:41:12לדעתי הלא מלומדת מה שמנצח לבוסטון וניצח גם לאינדינה את המשחקים זה ריצה בלתי פוסקת .לברון פשוט כבר לא מסוגל לעמוד בקצב וכן המהירות מכריע אותו (ןאם כלהכבוד ליתר הקבוצה לברון הוא הקבוצה)
ואכן התמונה המרגשת של המשחק הייתה בסיומו שלברון לחץ את היד וחיבק את כל שחקני הקבוצה בניגוד ליתר המשחקים בהם הוא ממהר לרדת
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:52:07תגידו מזל טוב לג'יי אר סמית'. השחקן הראשון בהיסטוריה של ה-NBA עם יותר פלאגראנט מנקודות במשחק פלייאוף
בוני
16 מאי 2018 11:55:26יואל תיתבגר ותכבד את האתר של מנחם.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:57:32יס פפה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:58:08לא רוצה להתבגר,תגיד לי ימפגר ,בן כמה אתה
אוהד ס"א
16 מאי 2018 11:58:51תודה מנחם,
א. שום דבר, אבל שום דבר לא גמור.
אני מהמר שהסדרה חוזרת לבוסטון במצב 2-2. תרשמו.
בוסטון של חוץ, היא לא בוסטון של בית. בשביל שהקאבס ינצחו הם לא באמת צריכים יכולות, אלא שינוי מנטלי
ב. 2 אנשי המפתח בקאבס הם JR ולארי נאנס.
כידוע לכולם, הברגים של JR דורשים חיזוק מדי פעם. הבן אדם חושך יותר מהאחורה של הפרה בלילה.
כמו שהוא מחטיא 0- 7, ככה הוא יכול לקלוע אותם.
ברגע, שהקלעים של הקאבס יצליחו להכניס את הכדורים מהקשת, כל המשחק ישתנה, ואז פתאם גם TT יפסיק להסריח את הפרקט.ולברון פחות יתעייף
לגבי נאנס, מאד יכול להיות שלו יודע משהו שאנחנו לא. אפשר להסתכל על שפת הגוף של נאנס כדי להבין שגם שם יש הרבה עבודה בתחום המנטלי.
ג. אני כל כך נהנה מרוזייר. שחקן שלא מפחד מכלום. עם כל ה- 6-2 שלו. בחירה 18 בדראפט של לפני שנתיים, הופך להיות כדורסלן הרבה יותר טוב מהפוטנציאל שחזו לו. ונכון, אפשר לומר את זה על כמעט כל שחקן של בוסטון.
בתור אוהד ס"א, פשוט ללקק את השפתיים מהעבודה של סטיבנס
זאת המורשת של הליגה שאני רוצה, ולא המורשת של לברון או הארדן.
ד. אחרי שרואים את בחירות הדראפט, מה שמעניין אותי, הן 2 שאלות:
– איזו קבוצה תהיה מוכנה לוותר על הבחירה שלה + עוד שחקני מפתח עבור קאווי.
והשאלה השנייה היא איזה שחקן דראפט מהטופ 10, יהיה באמת פוטנציאל אול-סטאר או MVP
מהרשימה הנ"ל, יש לאורלנדו, שיקגו ופילי נכסים נוספים ששווה לנסות להחליף.
אני מתקשה לראות את סקרמנטו, פניקס, אטלנטה או דאלאס מצליחים למנף את הבחירה הגבוהה להישגים
משה פ.
16 מאי 2018 12:12:08באמת עם כל מה שקורה בגמר המזרח שכחנו לגמרי את קוואי !
מה הסיכוי שהוא יוצר עם לברון את הסופר טים של השנה הבאה?
מה הסיכוי שזה יקרה בקאבס ולא בקבוצה אחרת ?
בן דוד רחוק של לארי יוז
16 מאי 2018 12:36:17מזלל שלא רשמת את פרקינס וקלדרון במפתחותת
/-
סניף ונאנס יכולים להיות מפתחות רק בעגלות של הסופר
או בשאריות ספסל של הלייקרס……. צ
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 11:59:15אני מכבד את האתר ובטח את מנחם,חחחחחחח איזה אנשים קרועים
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 12:01:11במפגש הבא של HOOPS אני ממליץ על חלוקה לשני מחנות ,התגוששות בבוץ.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 12:05:32כל אחד פה שיהיה מי שהוא רוצה להיות,כמה צביעות רצה פה,רוצים ללקק לשיקוץ את הטוסיק לקקו,אתם לא תקבעו לי איך להתנהל,רוב הזמן ההתנהלות היא בהומור,שלרוב שלחלק מהאנשים פה יש במשורה ,
התעוב שלי ללברון אמיתית ,בדיוק כמו לביבי ולמוסלמים,הכל בסדר,תודה,אני חי עם עצמי בשלום ובאהבה רבה.
חחחחחחחחחח
עגל
16 מאי 2018 12:41:34מנחם תודה על המעורב. לגבי הללל אני החלטתי שאין מה להילחם בהם ולכן הצטרפתי. יש חולצה חדשה שתישלח לכל דורש
🙂
האחריות על התפקוד הלקוי של שחקני המשנה של הקאבס נופלת על כולם – השחקנים עצמם, לו, וגם לברון. האחריות על המצב של המועדון נופלת אך ורק על גילברט.
עגל
16 מאי 2018 12:42:37(החולצה יוצאת לפרק זמן מוגבל ואז אחזור לתמונה הרגילה)
Smiley
16 מאי 2018 12:52:53אתה מראה יכולות פוטושופ מרשימות!!!
עגל
16 מאי 2018 13:08:14🙂
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 13:20:36עגל מקבל פרס מיוחד על קידום ההייטריות לשקוץ, וקידום,לניהול משברים של ה-ללל
מעיין
16 מאי 2018 12:49:43היי מנחם, לברון קיבל פצצה לסנטר ישר מג'ייסון טייטום לקראת סוף הרבע השני אם אני לא טועה ולדעתי היה לזה השפעה גדולה על המחצית השניה שנראתה שונה לחלוטין.
השדרנים אמרו שאין חשש לזעזוע מוח אבל ללברון נתפס הצוואר ומי שאי פעם היה בסקי או סנובוארד והתרסק על הראש מכיר את התופעה הזו.. הצוואר נפתס מהמכה וכואב מאד להזיז אותו אפילו מעט.
נראה שזה מה שקרה ללברון ואם הוא שיחק עם צוואר תפוס בצורה הזו הוא גיבור אמיתי (או טיפש גדול) אבל נראה שזה מה שהרגיע את המשחק שלו, ושל הקאבס בהתאמה.
עידו גילרי
16 מאי 2018 13:39:17איפה הייתה ההשפעה הגדולה הזו?
לפני המכה הוא לקח 15 זריקות אחריה 14. לא כזה הבדל היסטרי זה שהשלשות נכנסו בהתחלה לא אומר שהם ימשיכו ליפול באחוזים היסטריים.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 13:53:01זה פשוט קשקוש ותירוץ לברוני קלאסי, לעצמו ועוד יותר לאוהדיו העיוורים
dkf
16 מאי 2018 12:52:18הצעה להערב
שני בלוגים חיים.
בהגדרה האחד יהיה למי שרוצה שפה ערסית. קללות. גידופים ובדיחות על הפרשות ומיניות.
והשני יהיה יותר אריסטוקרטי ומקצועי.
מה דעתכם?
כך גם נוכל למדוד למה יש יותר רייטינג.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 13:22:21חחחחחחחח אתה רציני?
יאאאאלה תארגן,איזה ילדים
יום אחד כבר בקייץ 2018
16 מאי 2018 13:35:28+1
אפשר לוותר על האריסטוקרטיות ולהתפשר על ענייניות.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 13:30:02שלום לכולם, לצבועים יותר או פחות.
קיבלתי פנייה מהצוות שאני מהווה גורם מפריע ומתסיס אשר פוגע בבלוג החי.
אני לא מתכוון להשתנות כי בעיניי אני לא עושה משהו לא לגיטימי או מוגזם.
מה שכן אני בשמחה אוותר לחלוטין על ההשתתפות בו במידה ומנחם יבקש ממני לעשות כן או אם אראה בסקר בקרב אנשי הצוות / הגולשים שרובם לא מעוניינים בנוכחותי שם, ואכבד זאת.
אחכה כאן לתגובתו של מנחם או מי שמעוניין שירים את הכפפה עם הסקר.
ובמיגור השיקוץ ננוחם.
go celtics
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 13:46:20אשך,השתגעת,להשאיר אותי לבד ,מול כל לקקני הטוסיק פה,לאאאאאא.
עכשיו ברצינות,השתגעת ,אותך לגננת,בחיים אל תיתן אצבע ,או שיקחו לך את כל היד,אני רוצה וצריך אותך בבלוגים,אתה מצחיק אותי בטירוף,
שים לב מה יקרה עכשיו…… כל החננות הולכים לנסות לשפד אותך ,במקום הכי רלוונטי ,מול מנחם,ואתה היגשת להם את זה על מגש,אם אתה מבין ,אז סבבה,לא אמשיך,
בחיים לא נותנים ,לעלק יפי נפש ,חלון הזדמנויות
דה שוט
16 מאי 2018 15:22:09״ננוחם״ זה שלי (יותר נכון של חבר שלי שציטטתי כאן)
רק אומר…
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 15:56:50אמת. גניבה ספרותית
דה שוט
16 מאי 2018 16:10:26הכל טוב, זאת מילה בעברית
🙂
מנחם לס
16 מאי 2018 17:04:18עוד לא נכנסתי למייל ולא ראיתי מה כתבו לך
יניב
16 מאי 2018 19:11:46אשך אל תיכנע. אתה כבר ככה אגדה פה באתר ולמי שלא מתאים שפשוט ידלג על התגובות שלך
באלי שאג
16 מאי 2018 13:38:18לא מדברים מספיק על מה שהקפיץ את בוסטון העונה
בראון וטיטום ט-ס-י-ם עכשו מול העיניים שלנו לרמת אולסטארים
את זה אף אחד לא צפה (טוב אולי דני אינג') וזה שניהם ביחד, וגם טרי רוזיר נותן עונה של פוינט גארד שיכול לפתוח בהרבה קבוצות
זה זינוק אדיר בעונה אחת שאי אפשר היה להעריך וממשחק למשחק הם רק ממשיכים להתקדם, מדהים
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 13:39:59לסיכום הנושא של התיעוב מלברון (רציני עכשיו,שימו לב…. קראתי לשיקוץ בשמו)
אני נהנה מה -ללל ,ואני באמת שונא ומתעב את הבן אדם הזה,אני חושב שהוא מחושב ברמות של פוליטיקאי,ודוחה.
אני נהנה לתעב אותו ,אני באמת נהנה מתיבול ארסי מידי פעם,
מי שלא בא לו ,שיעבור הלאה,אני נהנה מהכל פה,גם מאלה שתקועים בעכוז של לברון ולא מוצאים את הדרך החוצה,גם מאלה שנהנים ללקק את הבולבוס הרגלי שלו.אני לא צריך שיסכימו איתי,לא צריך הגנה מאף אחד, אני לא מנסה לשכנע ,לשנות או לדרוש מאף אחד שיחשוב כמוני,
זאת דרכי וטוב לי איתה,
ולכל המפגרים שחושבים שאני ילד,אני בן 52 ,עם ילד בן 12,
המלך עירום, Down with the shikuz
סומסום
16 מאי 2018 14:02:13( ..)φメモ
ס ו מ ס ו ם צ ד ק
()/アタ
אור
16 מאי 2018 14:31:52מנחם אחרי משחק 3: קליבלנד זוכה באליפות.
IDO
16 מאי 2018 14:48:57אשך – חשבתי על הצעתך לכמה רגעים, ונזכרתי למה אני נהנה מהבלוכ החיי כאשר הוא לא בפלייאוף. הסיבה היא – זה שאתה לא שם.
תראה אני לא חושב שאתה הבעייה. אני קורא לך IQ כדואסלני שלילי ואתה קורא לי אוזי מפגר, והכל סבבה. אפילו ויתרתי לך על ה-20$ שהפסגת לי בהתערבות על שישייה כי נראה לי שאתה תפרן מידי או טכנופוב .
העניין הוא שמתי שאתה לא בבלוכ החיי אז כל היצורים שכותבים אליך בעילום שם גם נעלמים (חוץ מרבין, הוא תמיד שם), וכל חבורת ה****** שחושבים שאתה אלוהים פתאום מדברים כמו בני אדם.
ועדיין יש צחוקים …
מוטי
16 מאי 2018 15:38:49יהיה מעניין לקרוא את כל התגובות כאן, שעושות מקליוולנד עפר ואפר, אחרי שהם ינצחו את משחק מס' 3 ב 15 הפרש. כשגם לאב, סמית היל וקלרקסון ישחקו טוב.
לאן נוביל אז את החרפה?
שמעון
16 מאי 2018 17:53:06מה הקשר? אני לא חושב שיש מישהו שחושב פה שהסידרה גמורה. אני חושב שהרוב פה וגם אני ביניהם חושבים שהסידרה תחזור לבוסטון בשיוויון 2. פשוט אנו מגיבים פר משחק. הסידרה ממש לא גמורה.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2018 18:45:13הסדרה גמורה.
john
16 מאי 2018 19:52:59+1
נתנאל
16 מאי 2018 16:08:10מנחם אחד המעורבים הטובים שלך אם לא ה מאז שאני פה שזה שנתיים…
הכל מדויק חוצמזה שאין יותר באנקר מאשר שאת המשחק הבא קליבלנד לוקחת.
אחרי זה כבר נראה לאן הסדרה הולכת.
חלק גדול כאן יגידו שהשיפוט/סילבר יעזרו, אבל בלי קשר בוסטון קבוצה אחרת לגמרי בחוץ בלי הקהל האדיר שלה, ולברון בבית לא ירד לאפס שלוש הוא יותר גדול מזה והוא יקיא דם כדי שזה לא יקרה.
מנחם לס
16 מאי 2018 17:06:08תודה לכולם
שעיה
16 מאי 2018 17:10:05עדיין לא הבנתי מה לא בסדר בבלוג החי. מה שלא נראה לכם, דלגו. הבלוג משמש יציע לאנשים שצופים במשחקים לבד וזקוקים לחוויה חברתית, להחלפת דעות, פורקן ורעש. האשך ויואל מעניינים בעיני. הם חלק מההנאה שלי בבלוג החי ואני נהנה מאוד לקרוא את תגובותיהם.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 17:43:31שעיה ,תזהר,בסוף אני יסמפט אותך
MJ234523
16 מאי 2018 18:02:37שעיה, אני מקווה שאתה גם נהנה מטעויות הכתיב שלהם
MJ234523
16 מאי 2018 18:09:25מנחם, לראשונה מזה זמן רב כתבת דברים נוכחים כדורבנות. אם לפחות לאחד מהוזי הללל {הליגה לבורות לאומית} הייתה הבנה מינימלית בהופס, קרי: לנתח מהלכים, לזהות מגמות, לעבד סטטיסטיקות, להיצמד לעובדות – או אז היה ניתן לשמוע צד שונה בנוגע ללברון.
ממעקב קל של קריאת טורי הללל {למעט מומי} אין קשר וכנראה לא יהיה קשר בין הטור להופס.
אמור מעתה – הוזי הלל! בשביל לכתוב על בחורות \ מעודדות – חמשירים וכל מיני מרעין בישין יש בלוגים מובהקים שהמהות שלהם כזו. פה באתר מדברים כדורסל. ואדרבה – טיב הטורים שאינו קשור לכדורסל {יומן האשך} רק מוכיח את גודל "הבנתם" בלברון.
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 18:35:11MJ אם רואה שהלשון ש'ך תקועה עמוק עמוק בעכוז של הפלול,תבקש יפה ,אולי אראה לך איך להוציא אותה נקיה
Ish
16 מאי 2018 20:52:36מה? בלי תגובת ח"ח עצמית שמשבחת את ה"שנינות" שלך?
לאן העולם התדרדר?
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
16 מאי 2018 18:32:46נו ,עוד יפה נפש מביא את הבלה בלה ,איפה ההומור MJ
u are soooo full of shit
no funny shtuff
16 מאי 2018 20:42:40מנחם, לארי נאנס ג'וניור?!
שיחק 11 דקות, העיף לבנה אחת, אסף שלושה קרשים יתומים וללא כל אסיסט, ובאופן כללי ריחף כמו דבורה ועקץ כמו פרפר.
Shaq
16 מאי 2018 22:26:491 מסכים עם הכל חוץ מהביקורת על TT, כן הוא לא מדהים, אבל היחיד שם שבזמן האחרון משחק נורמלי ו8 נק 7 ריב זה מעולה לרמה של הקאבס, נאנס לא היה עושה יותר טוב, להפך.
2 לא חושב ששיקגו תלך על קרטר שיש את פורטר ביד, גם את מייקל ברידג'ס הייתי לוקח לפניו, גם יותר טובים וגם מתאימים בדיוק למה ששיקגו צריכים, שחקן כנף איכותי שישלים חמישית צעירים, במיוחד עכשיו שרנדל וקפלה חופשיים ולשיקגו יש מספיק כסף, אין צורך בסנטר.
עוד דבר, גם אני הייתי הולך על אייטון, אבל המאמן שהביאו וההצעה לקפלה זה סימנים ברורים שהסאנס הולכים על דונצ'יץ'.
פרי
17 מאי 2018 10:26:40אשך אל תפסיק לעולם אתה ומועדון ה-ללל הם הסיבה היחידה שאני קורא כאן באתר! אם תפסיקו כבר רמת העניין כאן תרד פלאים…