מעורב הופס: 1)ייתכן ויהיה סוויפ 2) בחירות הלוטרי / מנחם לס

פורסם ב - 16. מאי, 2018 ע"י ב - כללי, מעורב הופס

1.יהיה סוויפ?

נראה לי שהסיפור של הקליבלנד קאבס ניגמר. מיד אכתוב את הסיבות שאני חושב שהביאו להפסדם הערב, אבל לפני כן אני חייב להביע את סלידתי מכמה תגובות שאין להן מקום באתר המנסה להיות באותו זמן קליל, מעניין ומלא צבע, ובאותו זמן מקצועי ועל רמה נאותה.

כמה מהגולשים – ואני לא מוציא אנשי צוות מהביקורת הזאת – כותבים דברים שהם מגעילים, ובעיקר על לברון ג'יימס. הנה אחד האתלטים הטובים ביותר בעולם ושחקן שאולי רק מייקל ג'ורדן עלה עליו שנתן רבע ראשון שאולי אפילו מייקל לא נתן מעולם, והם לא מהססים לדבר עליו בשפה הבוטה והמעליבה ביותר, שפה גסה המתאימה לילדים בני 12. אחד אפילו כתב שכמה מחבריו שמעוניינים להשתתף בבלוגים חיים החליטו לעזוב את הבלוג החי בגלל השפה הדוחה והמבחילה ממש, כשכמה מדברים על לברון, שהוא לא רק אחד מגדולי השחקנים אי פעם, אלא גם אישיות נעלה ממש שתרמה ותורמת לילדי גטו, לסטודנטים שאין ביכולתם לשלם שכר לימוד, ובעזרה בלתי פוסקת בכל מיני פרוייקטים של סעד. בנוסף, הוא טיפוס נאמן לאשתו וילדיו, וחבר נאמן לכל הילדים ששיחקו איתו בגיל צעיר, ובתיכון, כשרבים מהם הוא שיקם והם עובדים בחברותיו.

אני עצמי לא מחבב אותו במיוחד בגלל אופיו הדומיננטי, וכמה טאקלים קלים שהיו לי איתו בשנות משחקו במיאמי עם תשובות שנבעה מהן רגש גדלות ורודנות, אבל אני מאמין שאפילו זה כנראה השתפר בו והשתנה עם בגרותו.

אבל מכאן ועד לקללו ולהשפילו המרחק גדול מאד, וכשאחד עושה זאת אולי כדאי שיעצור רגע ויחשוב אם זה פייר לעשות ממרחק של אלפי קילומטרים ממנו ובשפה שהוא לא מבין, ובמיוחד שאין להם מושג אמיתי מי הוא.

מה שקלט את עיני בסוף המשחק היה לברון המחבק את שחקני הספסל שלא זכו לשחק, וממש כאב המנסה לומר לבניו שזה לא סוף העולם – זה סך הכל הפסד במשחק כדורסל – וככה ירד איתם מחובק כשזרועו על כתיפם. היתה זו ג'סטה שלי הוכיחה איזה אנוש חיובי הוא!

למה קליבלנד הפסידה?

ללא כל סדר הגיוני, הנה הסיבות העיקריות והפחות חשובות להפסד:

1.משהו קרה ללברון אחרי הרבע הראשון, שהיה אחד הרבעים הגדולים ביותר שראיתי בכל ימי חיי משחקן כדורסל. ייתכן מאד שגילו והקילומטראז' בברכיו פשוט עייפו אותו עד כדי כך, שברבע השני והשלישי הוא כמעט סרב לזרוק. אולי פשוט לא היה לו את הכוח והאנרגיה.

2.על לברון שמרו בעיקר שלושה: מרכוס מוריס, מרכוס סמארט, ואולי לא שמתם לב – ג'לן בראון. כשג'לן בראון שמר עליו דקות די רבות ברבע השני והשלישי, ואפילו כמה דקות ברבע הרביעי, לברון לא הצליח להיכנס לסל או לזרוק לסל אפילו פעם אחת! הוא תמיד נאלץ למסור כשבראון שמר עליו! אני לא יודע מי קובע את השומר עליו, או שזוהי התפתחות טבעית תוך כדי מהלך המשחק, או קריאה "הוא שלי", אבל הערב, כששמתי לב במיוחד לבראון כי התחלתי להרגיש שמכל שחקני הסלטיקס הוא יהפוך ראשון לסופר סטאר, קלטתי שלברון לא מסוגל לעשות הרבה נגדו כי בראון לא משתטה עם ההטעיות ולברון לא מסוגל לעבור אותו.

3. רואים בשפת הגוף של לברון שכשהוא מתעייף, כל הדינמיות שבפריצתו ובזריקתו נעלמת. הוא מתחיל להחטיא, ומתחיל למסור יותר ויותר לאחרים לסיים את המהלך במקומו. לברון הוא אנוש. הוא לא ייצור מעולם אחר. הוא התבגר בגילו, הוא נתן עונה אדירה, ועד עתה פלייאוף מצויין, ולי נראה שהוא לא מסוגל לשחק יותר משחק שלם בשיא הכוח והמהירות נגד צעירי הסלטיקס שרגליהם טריות והם רק מתחילים את חייהם הכדורסלנים כמקצוענים.

4. כמעט כל שחקני הסלטיקס הם MULTI-DIMENSIONAL. הם מסוגלים להגן, לחדור, לקלוע מרחוק, לקלוע ממיד ריינג', יש להם מהירות, התלהבות, תעוזה, ולחימה על כל כדור. רגליהם הצעירות מאפשרות לכמעט כולם לשחק ב-FULL SPEED כמה דקות שמאמנם ידרוש מהם.

5. מלבד לברון, רוב שחקני הקאבס הם SINGLE DIMENSIONAL. קורבר, ג'יי אר סמית, ואפילו קווין לאב במידה מסויימת הם קלעים מצויינים מה-3, ובזה מסתיימת יכולתם ברמה הזאת של כדורסל. כמובן שאם הם בקאבס הם מסוגלים לנתר ולכדרר ולמסור. אבל אני מדבר על MULTI-DIMENSIONAL ברמה הגבוהה ביותר של כל היכולות האחרים, וזה יש לטאטום, לבראון, לרוזייר, ובמידה מסויימת למרכוס סמארט ומרכוס מוריס. גם אל הורפורד הוא הרבה יותר MULTI-DIMENSIONAL מרוב שחקני הקאבס. לא רק שהם יותר MULTI-DIMENSIONAL, לסלטיקס גם ישנם יותר שחקנים ברוטציה שהם על הרמה הזאת.

6. שחקני הקאבס ויתרו ברבע השלישי וחלק מהרביעי על המשחק. THEY QUIT, ולברון לא הצליח לעשות דבר בנידון. שחקני הסלטיקס לא ויתרו לשנייה. בכל הרבע הראשון והשני הם פיגרו – לעתים בעשר נקודות ויותר – אבל הם לרגע לא ויתרו על המשחק. שחקני הקאבס ויתרו על המשחק גם פיזית וגם פסיכולוגית.

7. זה לא היה משנה אולי את התמונה הכללית אבל למזלה של הסלטיקס טיירון לו לא נותן לנאנס לשחק. נאנס הוא האתלט הטוב ביותר בקליבלנד, נמרץ, דינמי, גבוה, שיכול לעשות המון נזק. לא הבנתי מדוע טיירון לא נותן לו לשחק עד שנפל האסימון: הוא המחליף של לברון. הוא לא המחליף של קווין לאב או טריסטן ת'ומפסון. אני מאמין שלו נאנס היה משחק בחמישיית הקאבס, לסלטיקס היה קשה הרבה יותר.

8.ברבע הראשון כשלברון שיחק עם DIFFERENT MIND SET וראו שהוא בא לנצח – וכל פעם שהכדור היה בידו הוא קלע סל, התפלאתי מדוע בראד סטיבנס לא עושה את הדבר המתבקש מאליו: עשה על הבנאדם דאבל-טים! הוא קלע נגד כל שומר בודד ששמר עליו בקלות ממש. אז עשה עליו דאבל טים ואם קורבר או לאב או כל אחד אחר יחסל אותך, לפחות ניסית לנטרל את הרעל הראשון, ואתה בכלל לא יודע אם הרעל השני הוא מהסוג הממית. תנסה לפחות!!! אם לברון היה ממשיך לשחק באותה רמה – אפילו אם צעד פחות – וסטיבנס לא היה מצווה על דאבל טים, לברון בעצמו היה מנצח את הסלטיקס.

9. הסלטיקס ניצחה כי טרי רוזייר, שממש התחבא היכן שהוא משך כל המחצית הראשונה, החל את השנייה כגדול וסיים כגדול. הסלטיקס ניצחה כי הוא וג'לן בראון קלעו יחד 41 נק', ושני הגארדים של הקאבס ג'ורג' היל וג'יי אר סמית' קלעו יחד 3 נקודות.

10 הסלטיקס ניצחה כי טיירון לו מפחד כנראה מגג'י אר סמית ונותן לו לשחק 30 דקות בהן הוא קולע 0, בשעה שיש לו גארד פיקח, אחראי, בשם חוזה קלדרון שבטוח – בטוח באלף אחוזים – היה נותן משחק הרבה יותר טוב מסמית' שלא עשה מאומה, מלבד פאול פלייגרנט על אל הורפורד.

11. הסלטיקס ניצחה כי טיירון לו נותן לטריסטן ת'ומפסון לשחק 30 דקות בהן הוא קולע 8 וקוטף 7 ריבאונדים, ואני בטוח באלף אחוזים שלארי נאנס היה מכפיל כם את ה-8 וגם את ה-7.

********************

אני לא בטוח אם הסלטיקס בוגרת מספיק ומנוסה מספיק מכדי להוות יריב רציני לווריורס. יכול להיות שדווקא נגד הווריורס, הזקנים של הקאבס היו נותנים לה פייט יותר רציני. אבל לא בטוח.

מה שכן בטוח הוא שאם הקאבס לא משנים את כל הוויית משחקם מהקצה אל הקצה, הם מפסידים משחק שלישי ואז יהיה סוויפ. זה יהיה כתם איום על המורשת של לברון, אפילו שהוא עושה הכי טוב שאנוש יכול לעשות!

 

 

Cavaliers

STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 39 16-29 5-11 5-10 1 9 10 12 0 1 6 3 -9 42
K. LoveC 35 9-18 2-6 2-2 2 13 15 2 0 0 1 4 -10 22
T. ThompsonC 30 4-6 0-0 0-0 4 3 7 0 0 0 2 3 -5 8
G. HillPG 33 1-4 0-2 1-2 1 1 2 1 0 2 0 3 -6 3
J. SmithSG 27 0-7 0-4 0-0 0 3 3 1 0 0 0 2 -6 0
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 11 0-1 0-0 0-0 0 3 3 0 2 0 0 2 -2 0
J. GreenSF 28 2-5 1-3 1-2 0 2 2 1 0 2 5 3 -17 6
C. OsmanSF 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +1 0
J. CalderonPG 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +1 0
K. KorverSG 21 4-8 2-5 1-1 0 1 1 0 0 0 0 0 -5 11
R. HoodSG 11 1-2 0-0 0-0 0 2 2 1 0 0 1 1 -7 2
A. ZizicPF DNP-COACH'S DECISION
J. ClarksonPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 37-80 10-31 10-17 8 37 45 18 2 5 15 21 94
46.3% 32.3% 58.8%
Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 34 5-14 1-4 1-1 1 4 5 3 0 0 1 5 +7 12
A. HorfordPF 37 5-13 1-4 4-5 3 7 10 4 2 2 0 0 +14 15
J. TatumSF 32 5-12 1-3 0-0 0 3 3 2 1 0 2 3 +1 11
T. RozierPG 36 7-16 2-8 2-2 0 5 5 2 0 0 1 3 +6 18
J. BrownSG 35 9-18 3-8 2-4 2 5 7 3 1 0 1 2 +10 23
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +2 0
S. OjeleyePF 9 0-0 0-0 2-2 0 4 4 0 0 0 0 1 +1 2
A. NaderSF 1 1-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 2
G. MonroeC 6 1-2 0-0 2-2 0 1 1 0 0 0 0 1 +1 4
A. BaynesC 17 4-7 1-1 0-0 2 4 6 1 0 0 0 0 +2 9
M. SmartPG 31 3-9 1-3 4-4 3 2 5 9 4 0 0 3 +21 11
S. LarkinPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 40-92 10-31 17-20 11 35 46 24 8 2 5 18 107
43.5% 32.3% 85.0%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

 רבע ראשון

 

 Cavaliers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 12 8-13 4-7 1-4 1 2 3 1 0 0 2 0 +5 21
K. LoveC 10 1-3 0-1 0-0 0 3 3 1 0 0 0 0 +5 2
T. ThompsonC 10 1-2 0-0 0-0 3 1 4 0 0 0 0 0 +5 2
G. HillPG 12 1-2 0-0 0-0 0 1 1 1 0 1 0 1 +4 2
J. SmithSG 10 0-3 0-1 0-0 0 2 2 1 0 0 0 0 +5 0
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 1 0 0 0 -1 0
J. GreenSF 2 0-1 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -1 0
K. KorverSG 1 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +0 0
R. HoodSG 0 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
A. ZizicPF Has not entered game
C. OsmanSF Has not entered game
J. CalderonPG Has not entered game
J. ClarksonPG Has not entered game
TEAM 11-24 4-10 1-4 4 10 14 4 1 1 2 2 27
45.8% 40.0% 25.0%
 Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 10 0-3 0-1 0-0 0 0 0 1 0 0 0 1 -5 0
A. HorfordPF 10 2-3 1-1 0-0 0 3 3 1 0 1 0 0 -5 5
J. TatumSF 7 0-2 0-1 0-0 0 2 2 1 0 0 2 1 -1 0
T. RozierPG 7 0-1 0-0 0-0 0 0 0 1 0 0 0 0 -7 0
J. BrownSG 12 5-7 3-5 1-2 0 1 1 0 0 0 1 1 -4 14
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
S. OjeleyePF 2 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +0 0
A. BaynesC 6 2-2 0-0 0-0 1 2 3 1 0 0 0 0 -3 4
M. SmartPG 5 0-2 0-0 0-0 1 0 1 1 0 0 0 1 +3 0
G. YabuselePF Has not entered game
A. NaderSF Has not entered game
G. MonroeC Has not entered game
S. LarkinPG Has not entered game
TEAM 9-20 4-8 1-2 1 9 10 6 0 1 3 4 23
45.0% 50.0% 50.0%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

חצי ראשון

 Cavaliers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 18 9-15 4-7 3-8 1 3 4 6 0 0 4 0 +8 25
K. LoveC 16 4-8 0-2 1-1 1 5 6 1 0 0 0 1 +7 9
T. ThompsonC 17 2-3 0-0 0-0 3 2 5 0 0 0 1 1 +6 4
G. HillPG 19 1-2 0-0 1-2 1 1 2 1 0 1 0 2 +7 3
J. SmithSG 16 0-4 0-1 0-0 0 3 3 1 0 0 0 1 +7 0
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 7 0-1 0-0 0-0 0 2 2 0 2 0 0 1 +1 0
J. GreenSF 12 1-3 1-2 0-0 0 0 0 1 0 2 2 1 -4 3
K. KorverSG 9 4-5 2-2 1-1 0 1 1 0 0 0 0 0 +2 11
R. HoodSG 7 0-0 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 0 1 +1 0
A. ZizicPF Has not entered game
C. OsmanSF Has not entered game
J. CalderonPG Has not entered game
J. ClarksonPG Has not entered game
TEAM 21-41 7-14 6-12 6 18 24 11 2 3 7 8 55
51.2% 50.0% 50.0%
 Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 18 3-8 0-2 0-0 0 2 2 1 0 0 0 2 -7 6
A. HorfordPF 20 3-6 1-1 0-0 1 3 4 1 0 1 0 0 -3 7
J. TatumSF 15 4-8 1-2 0-0 0 2 2 2 1 0 2 3 -8 9
T. RozierPG 16 1-4 0-2 0-0 0 2 2 1 0 0 1 1 -14 2
J. BrownSG 17 6-10 3-7 1-2 0 1 1 0 0 0 1 2 -4 16
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 0 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +2 0
S. OjeleyePF 5 0-0 0-0 0-0 0 3 3 0 0 0 0 1 +0 0
G. MonroeC 4 0-1 0-0 2-2 0 0 0 0 0 0 0 0 +2 2
A. BaynesC 9 2-4 0-0 0-0 1 3 4 1 0 0 0 0 -7 4
M. SmartPG 16 0-3 0-0 2-2 1 0 1 5 2 0 0 1 +4 2
A. NaderSF Has not entered game
S. LarkinPG Has not entered game
TEAM 19-44 5-14 5-6 3 16 19 11 3 1 4 10 48
43.2% 35.7% 83.3%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

המשחק בשלמותו

Cavaliers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. JamesSF 39 16-29 5-11 5-10 1 9 10 12 0 1 6 3 -9 42
K. LoveC 35 9-18 2-6 2-2 2 13 15 2 0 0 1 4 -10 22
T. ThompsonC 30 4-6 0-0 0-0 4 3 7 0 0 0 2 3 -5 8
G. HillPG 33 1-4 0-2 1-2 1 1 2 1 0 2 0 3 -6 3
J. SmithSG 27 0-7 0-4 0-0 0 3 3 1 0 0 0 2 -6 0
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 11 0-1 0-0 0-0 0 3 3 0 2 0 0 2 -2 0
J. GreenSF 28 2-5 1-3 1-2 0 2 2 1 0 2 5 3 -17 6
C. OsmanSF 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +1 0
J. CalderonPG 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +1 0
K. KorverSG 21 4-8 2-5 1-1 0 1 1 0 0 0 0 0 -5 11
R. HoodSG 11 1-2 0-0 0-0 0 2 2 1 0 0 1 1 -7 2
A. ZizicPF DNP-COACH'S DECISION
J. ClarksonPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 37-80 10-31 10-17 8 37 45 18 2 5 15 21 94
46.3% 32.3% 58.8%
Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 34 5-14 1-4 1-1 1 4 5 3 0 0 1 5 +7 12
A. HorfordPF 37 5-13 1-4 4-5 3 7 10 4 2 2 0 0 +14 15
J. TatumSF 32 5-12 1-3 0-0 0 3 3 2 1 0 2 3 +1 11
T. RozierPG 36 7-16 2-8 2-2 0 5 5 2 0 0 1 3 +6 18
J. BrownSG 35 9-18 3-8 2-4 2 5 7 3 1 0 1 2 +10 23
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
G. YabuselePF 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +2 0
S. OjeleyePF 9 0-0 0-0 2-2 0 4 4 0 0 0 0 1 +1 2
A. NaderSF 1 1-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 2
G. MonroeC 6 1-2 0-0 2-2 0 1 1 0 0 0 0 1 +1 4
A. BaynesC 17 4-7 1-1 0-0 2 4 6 1 0 0 0 0 +2 9
M. SmartPG 31 3-9 1-3 4-4 3 2 5 9 4 0 0 3 +21 11
S. LarkinPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 40-92 10-31 17-20 11 35 46 24 8 2 5 18 107
43.5% 32.3% 85.0%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

 2. כדורי הפינג פונג קבעו את סדר הבחירות של קבוצות הלוטרי ואני מנחש במי הם יבחרו:

(פילדלפיה, וקליבלנד קיבלו בחירות של קבוצות שהיו חייבות להם אותן)

  1. פיניקס : ד'אנדרה איטון, סנטר מאונ' אריזונה
  2. סקרמנטו: לוקה דונצ'יץ
  3. אטלנטה: מרווין באגלי, PF מדוק
  4. ממפיס: ג'רן ג'קסון, PF/C ממישיגן סטייט
  5. דאלאס: מוחמד במבה, סנטר מטכסס
  6. אורלנדו: טריי יאנג: PG מאונ' אוקלהומה
  7. שיקגו: וונדל קרטר, סנטר מדוק
  8. קליבלנד: מייקל פורטר, PF ממיזורי
  9. ניקס: קולין סקסטון, אלבאמה
  10. פילדלפיה: מייק ברידגס, SF מוילנובה

על השאר נדבר מחר או יונתן גזלה יתן רשימה משלו

234 תגובות ל - “מעורב הופס: 1)ייתכן ויהיה סוויפ 2) בחירות הלוטרי / מנחם לס”

  1. הממזר של סטוקטון

    16. מאי, 2018
    07:26

    לא שלחת אותו פעם לקטוף כותנה ?!

    Reply to this comment
  2. שמעון

    16. מאי, 2018
    07:32

    מנחם כל מילה בסלע בכל הטור. גיילן בראון אם לא יסורס עי קיירי והיוורד יהיה סופרסטאר שחקן טופ 5 7 בליגה הכוונה. יש לו את כל החבילה משני צידי המגרש. חסר לו אופי דומיננטי ואגויסטי אבל זה כנראה בגלל שהוא בקבוצה טובה עם מאמן טוב והאופי הזה אני בטוח שיתפתח עם הזמן. מכולם הוא הסופרסטאר העתידי של הסלטיקס. אני בטוח שלברון מתגעגע לוייד ואיזייה שיצרו משהו בהתקפה באחד על אחד. מה שאמרת על וואן דימנשיין מול מולטי דימנשיין זה בול.

    Reply to this comment
    • שמעון

      16. מאי, 2018
      07:36

      לגבי קללות זה לא קללות זה ירידות על לברון של ההיטרים שלו. אני חושב שזה זכותם. לא מבין מה אנשים ככ רגישים שיחשבו שהם במגרש למה שם לא יורדים על הכוכבים? ומה כל אחד מאיים שהוא יעזוב מה זה פילהרמונית? יש כאלו המקבלים הנאה מהפסדי לברון ראסל הארדן אשך יואל אדיסו סוס מעץ שיהנו להם מה הם כבר אמרו? לא צריך להגזים בכל דבר זה רגש למשחק. הם חיים את המשחק.

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        16. מאי, 2018
        07:48

        בכיינים וצבועים. סה טו

        Reply to this comment
        • שמעון

          16. מאי, 2018
          07:51

          עוד מעט אני כותב לך קוד אתי לבלוג החי

          Reply to this comment
        • p

          16. מאי, 2018
          08:22

          אתה הבכיין הכי גדול באתר שקורא כל הזמן לאחרים בכיינים ואז מתלונן על בכיינים וצבועים.
          משעשע 😀

          Reply to this comment
          • האשך שסבור שיש לבעוט לשיקוץ בביציות

            16. מאי, 2018
            08:29

            זה בדיוק, אבל בדיוק, ההגדרה שלך

          • p

            16. מאי, 2018
            08:41

            לרשום שטויות לא משנה את האמת.
            לא אני זה שבכה על השיפוט עוד לפני שהתחיל הפלייאוף ובוכה על שיפוט לפני שהתחיל המשחק ולכל אורכו.
            לא אני קורא לכל מגיב שדעתו שונה משלי בכיין.
            אתה כן.

          • אשך טמיר המקורי

            16. מאי, 2018
            08:48

            p אני בדר"כ לא מגיב לך כי אתה לא שווה את זה. אתה גדול בכייני וצבועי האתר, ויש לך וואחד תחרות.
            הגבתי לך בעבר לפני שנים ודי מיציתי את זה כי אין סיבה לדבר על הקיר.
            אני בכלל לא מתכוון להתווכח ולהוכיח את עצמי בפניך ואסתפק בתגובה זו.
            תמשיך להתווכח עם מגיבים חדשים שעוד לא מכירים את עומק הצביעות והבכיינות שלך.

          • אשך טמיר המקורי

            16. מאי, 2018
            08:49

            מה שכן אגיד לזכותך – אתה לא פיני.
            (אפילו הוא לא כזה בכיין וצבוע)

          • p

            16. מאי, 2018
            09:05

            לפחות אנחנו מסכימים על כמה דברים. גם אני הפסקתי להגיב לשטויות שלך די מזמן. חרגתי ממנהגי כי זה באמת היה משעשע הצביעות.
            לא תוכיח את עצמך, זאת דרך יפה להתחמק כי אין לך איך. המציאות פשוט לא תתן לך.
            עצם התגובות שלך מוכיחות בדיוק את הטענה.
            מה שכן אגיד לזכותך שאתה תורם יפה לאתר בצבעוניות בתגובותיך ובכתובתיך (אפילו שלרוב אני לא קורא אותן).
            שיהיה לך יום נפלא.

          • חדש פה

            16. מאי, 2018
            09:58

            האשך רק מתבכיין ומתלונן ומרגיש נעלה על כולם..

      • נתן

        16. מאי, 2018
        09:32

        הבעיה העיקרית עם הקללות והירידות, מעבר להיטריוית, היא שהן מורידות את רמת השיח, ואף אחד לא אוהב להיות חבר בגן ילדים (מלבד המקללים כנראה).

        Reply to this comment
        • אפלטון

          16. מאי, 2018
          10:34

          זה בדיוק מה שמפריע לי. מרגיש כמו ילדים שזורקים קקי אחד על השני. כבר ממזמן עבר את רמת ה'חמוד' ופשוט מוציא כל חשק לקחת בזה חלק, וזה מבאס, כי באמת כיף לדבר עם אנשים תוך כדי משחק.
          מה שכן, זכותו של כל מגיב לדבר איך שירצה כל עוד לא חוצים את הגבול. לא נעים לך? אל תהיה שם.

          Reply to this comment
      • הציפור הנדירה

        16. מאי, 2018
        10:34

        לפי מה שכתב מנחם הם השתמשו בשפה דוחה ומגעילה עם גסועות וניבולי פה. לא בשביל תגובות כאלו צריך בלוג חי.

        Reply to this comment
    • Smiley

      16. מאי, 2018
      07:40

      וייד ואיזיאה לא נראו משהו בקאבס.

      לוויד היה קשה לבוא מהספסל וגם במיאמי (עם כל הנוסטלגיה) הוא נתן כמה הופעות שהזכירו נשכחות ולא מעבר. פילי לא ממש הסתבכה אתו בפלייאוף.
      אייזיאה נפצע בכלל לקראת הסיום. תחשוב שהיה נפצע בקאבס ואז הם היו נתקעים ללא PG. לפחות קבלו את היל שיודע לשמור ויש לו ניסיון (היה טוב מאוד מול הראפטורס).
      יש סיבה ששניהם לא בקאבס ושההנהלה חשבה שהם לא מספיק טובים. וניסתה לשפר את הקבוצה עם טריידים עליהם.

      Reply to this comment
      • שמעון

        16. מאי, 2018
        07:46

        לא חושב שהם היו שוס כן? שלא תבין אותי לא נכון. ההנהלה עשתה מהלך מעולה עבור עצמה כי איזייה היה עוזב ממילא אז הרוויחו עליו קלרקסון ונאנס. אני מדבר מנקודת המבט של לברון. איזייה הוא סקורר מצויין עובדה שסטיבנס מיקסם אותו היה יכול לתרום בסידרה. לא בטוח שהיה נפצע בקאבס וגם כנראה חזר מוקדם מידי וויד זה שחקן בדיוק לפלייאוף למאני טיים ולא מעבר אין לו כבר יכולת לשחק עונה. אני לא רואה אף שחקן מהטרייד הזה נשאר בקאבס בתום חוזה.

        Reply to this comment
        • Smiley

          16. מאי, 2018
          08:02

          איזיאה כנראה היה פצוע וזה למה שלחו אותו וגם הרוויחו עליו נאנס וקלרקסון.
          כנראה הייתה שם בעיה רפואית שבסופו של דבר השביתה אותו.

          Reply to this comment
        • שמעון טבדי

          16. מאי, 2018
          08:36

          יש הגיון במה שאתה אומר

          Reply to this comment
      • שמעון

        16. מאי, 2018
        07:47

        ואל תזלזל בכוחה של נקמה. איזייה היה בא לנקום באיינג תאמין לי

        Reply to this comment
    • יואש בן טולילה

      16. מאי, 2018
      07:43

      לברון שלח את אייזאה. איך הוא אמור להתגעגע אליו?

      Reply to this comment
      • שמעון

        16. מאי, 2018
        07:49

        נאמר בציניות ידוע. לברון לא שלח אותו למרות שלא סבל אותו. גילברט שלח אותו. לברון לא היה צד בטרייד ולא שאלו אותו כלום. איזייה היה חוזה נגמר שעוזב בקיץ. הפכו כלום לנאנס וקלרקסון.

        Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        16. מאי, 2018
        07:50

        חשבתי שהוא אמר עליו שסוף סוף יש לו פוינט גארד נורמלי לשחק איתו אחרי שנים…

        Reply to this comment
  3. החקלאי מאי שם

    16. מאי, 2018
    07:33

    תודה רבה מנחם.
    כיף של משחק .בוסטון משחקים כקבוצה וזה כל ההבדל.אני מסכים איתך לגמרי לגבי ברון.הוא תופעת טבע אבל כמו בטבע כח המשיכה עובד אפילו על טיגריס כשהוא מזנק על טרף…..

    Reply to this comment
    • אשך טמיר המקורי

      16. מאי, 2018
      07:50

      וגם על בבון שקופץ מצוק

      Reply to this comment
      • הצד השני של המטבע

        16. מאי, 2018
        09:44

        זה לא המקום לוידויים אישיים

        Reply to this comment
  4. יופי דוקטור

    16. מאי, 2018
    07:34

    כל מילה בסלע. חזק ואמץ.

    Reply to this comment
  5. שעיה

    16. מאי, 2018
    07:35

    בלה בלה בלה. כבר ראיתי רבעים של 21 נקודות. גם מנחם ראה. למה סטיבנס לא נלחץ? כי לברון קלע סלים שברור שהוא לא ימשיך לקלוע. לברון זה בדיוק הארדן אבל עם פחות כישרון. שחקן דומיננטי מוקף בקלעים. אם הארדן ישחק במזרח, יהיו כאן כאלה שיספרו שהוא טוב כמו ג'ורדן.

    Reply to this comment
    • אשך טמיר המקורי

      16. מאי, 2018
      07:51

      יש כאלה שכבר מספרים. בכלל, ג'ורדן זה רק אגדות ומיתוסים של כת הזויה.
      אם הוא היה משחק היום הוא היה נחתך מגולדן לפני כספי.

      Reply to this comment
      • John

        16. מאי, 2018
        08:40

        אמן. אני בכלל לא אהבתי את מייקל בריל טיים. אני נאלץ להגן עליו בלית בררה בגלל השבויים ברגע

        Reply to this comment
        • אשך טמיר המקורי

          16. מאי, 2018
          08:56

          אני תמיד הייתי נגדו. בעד הניקס, בלייזרס, פיניקס, אינדי, סיאטל ויוטה.
          אבל מעולם לא התכחשתי לגדולתו.

          Reply to this comment
          • הציפור הנדירה

            16. מאי, 2018
            13:38

            בתגובה שלך הזו רואים היטב מדוע אתה בהתנהלות של ילד טעון טיפוח גם אם האישיות של מייקל דוחה אותך זה לא עושה את מייקל לשחקן שהיה נחתך מגולדן. אם הוא היה בגולדן הם היו יותר טובים והיו להם שלוש אליפויות רצופות ולא היו מפסידים בגמר לפני שנתיים ועם וקליי היה לא יותר ממחליף מעולה לכדורסלן הטוב בעל הזמנים ובוודאי הטוב בכל הזמנים בעמדה 2.
            מייקל היה גאון כדורסל יותר מכל שחקן בגולדן והיה מנהיג ווינר ותחרותי יותר מכולם, השילוב הטוב ביותר בין הגנה להתקפה, המוסר הטוב ביותר והטוב בכל הזמנים בעמדה 2 לצד וסט, החוטף הטוב ביותר והיה מגדולי החוטפים בכל הזמנים ומגדולי הגארדים החוסמים לצד וסט ווייד.

            תגובתך פשוט מביכה ברמות ותגובה אינפנטילית כהרגלך.

          • הציפור הנדירה

            16. מאי, 2018
            13:42

            .

          • MJ234523

            16. מאי, 2018
            17:59

            +100 לציפור

          • no funny shtuff

            16. מאי, 2018
            19:47

            ציפור יקרה, זו הסיבה למה בעברך היה רצוי לקרוא לא רק מהתנ"ך. תעבור שוב על תגובתו של האשך, ותנסה לקרוא מבין השורות.. אולי תזהה שם איזו נימה חמקמקה.

  6. זיו פנמה

    16. מאי, 2018
    07:38

    תודה מנחם.

    1. טרי רוז'ייר ומרקוס סמארט מביאים לב ונשמה שלא קיימים בקליבלנד.

    2. כדורסל הוא משחק קבוצתי. בוסטון משחקת כדורסל קבוצתי – בהגנה ובהתקפה – כל שחקן נותן את שלו ושותף מלא להצלחה. אצל קליבלנד המצב הפוך – משחק שמבוסס על שחקן אחד עם הבלחות של לאב וקורבר. זהו.

    3. המאמן..

    4. מסכים לחלוטין לגבי העניין עם לברון ג'יימס.

    5. הכבוד של ג'יימס (ושל ותיקים אחרים כמו לאב, קורבר, סמית') לא יאפשר להם להפסיד בסוויפ.

    Reply to this comment
    • שמואל

      16. מאי, 2018
      09:46

      צודק בהחלט.
      טיירון לו הוא אחד המאמנים הכי אנמיים שראיתי.

      Reply to this comment
      • משה פ.

        16. מאי, 2018
        11:28

        אכן צודק לגמרי בכל סעיף

        לגבי טיירון לו – בניגוד לאחרים אני לא מזלזל בו. באמת אין לי מושג איזה מאמן הוא. אולי כשיתנו לו קבוצה לאמן נראה. וזה נכתב במלוא הרצינות.

        Reply to this comment
  7. אשך טמיר המקורי

    16. מאי, 2018
    07:39

    מנחם, אם החלק הראשון של הפוסט הומוריסטי אז אחלה פוסט, בדיחות קולעות ומשעשעות ואירוניה במיטבה.

    Reply to this comment
    • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

      16. מאי, 2018
      11:35

      הוא לא,

      Reply to this comment
  8. גיא רוזן

    16. מאי, 2018
    07:41

    תודה, מנחם.

    אין מה לומר חוץ מ-
    כל הכבוד. בוסטון קבוצה ענקית.
    ובפרט מגיע ח"ח ענק להורפורד, שנותן תחת סטיבנס את הפלייאוף הטוב בקריירה שלו.

    Reply to this comment
  9. אשך טמיר המקורי

    16. מאי, 2018
    07:47

    8 – הפוך.
    סטיבנס עשה בדיוק את הדבר הנכון.
    לתת לשיקוץ לשחק לבד ושהשאר לא יכנסו למשחק.
    לברון זרם יפה עם התוכנית.
    הקליעות שנכנסו לו זה קליעות שאתה חי איתן יופי. אלה קליעות שלא ייכנסו לאורך זמן וזה גם מה שקרה.
    שחקן אחד לא יכול לנצח קבוצה שלמה.
    הרעל הממית היחיד זה ששאר שחקני הקאבס יתפסו ביטחון בגלל זריקות חופשיות.

    Reply to this comment
  10. מיקי

    16. מאי, 2018
    07:50

    זה לא סגור לגמרי.
    מאז 2004, בממוצע יש כמעט כל שנה קבוצה שחוזרת מ-2-0
    האחרונות הן קליבלנד בעצמה בגמר 2016 ובוסטון בשנה שעברה עם שיקגו
    בוסטון קבוצת בית אדירה והיא שמרה עליו. המבחן יהיה ב-3

    מה שכן- קאבס קבוצה גמורה. היא הגיעה לשיא הנדיר שלה ב-2016. ומאז מה קרה? דוראנט הצטרף לגולדן סטייט והגמר הוכיח שאין להם סיכוי. קיירי הלך. אלה 2 מכות קשות שאין לצאת מהם. הקבוצה זקנה והשחקנים המרכזיים מרגישים שהם עשו את שלהם עם האליפות ההיסטורית והחוזים השמנים. לברון גם משדרא שהוא עם רגל וחצי בחוץ. אז זהו.

    נראה כאילו לקליבלנד עדיף לא להגיע לעוד פינאלס כי זה ייגמר בשלושה משחקים, לרביעי הם לא יבואו מהבושה

    Reply to this comment
    • bobby

      16. מאי, 2018
      09:54

      תגובה מעולה, מ-2 בחינות:

      1. כי באופן כללי היא מתארת טוב את המצב של קליבלנד.
      2. כי אם במקרה הם יעשו את הבלתי יאומן, אז כנראה שהתגובה שלך היא בעצם הניחוס האולטימטיבי של שונאי לברון..

      Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      16. מאי, 2018
      13:47

      קליבלנד חזרו אז גם מפיגור 3-1 שהוא קשה יותר. אמנם תרמה לזה לא מעט הרחקתו (המוצדקת לחלוטין) של גרין אך זו הבעיה של גרין וקבוצתו ולא של הקאבס ולברון בכל מקרה היה מופלא ומדהים.

      Reply to this comment
  11. הייט אשברי

    16. מאי, 2018
    07:51

    כתבה יפה . אני מסכים עם הרוב.

    מה שעושים ללברון באמת לא יפה. הללל ובובות וודו זה הומור ובמסגרת הלגיטימי. גם אני לא אוהב את לברון ורוצה שלא יזכה יותר בכלום . אבל בין זה לבין קללות יש הבדל גדול .
    הסלטיקס מזכירה לי עדת זאבים צעירים שעטים על האריה הזקן .
    וגם אני שמתי עין על ג'יילן בראון עוד בפיחת העונה , כשבמשחק הראשון מול ג"ס הוא היה לדעתי כוכב הניצחון של הסלטיקס.
    ללא ספק הם יכולים לעשות צרות לג"ס בסדרת גמר אפשרית מאוד, גם אם לא לנצח.
    ומסכים גם לגבי לארי נאנס ג'וניור . הקאבס משוועים לרגליים צעירות ולאתלטיות , והקיבעון של טיירון לו לא מובן .

    Reply to this comment
    • הייט אשברי

      16. מאי, 2018
      07:53

      לא יהיה סוויפ בשום אופן . הסלטיקס משמעותית יותר מסוכנים בבית מאשר בחוץ , בזכות ההתלהבות ודחיפת הקהל . קליבלנד שווה לפחות אחד בבית, ואני לא בטוח שלא את שניהם .

      Reply to this comment
    • שמעון

      16. מאי, 2018
      07:56

      אני רק מזכיר שבתור מנגר פליקנס לא הסכמתי לשום טרייד על דיוויס שלא כולל את גיילן בראון. זו הייתה דרישת הברזל שציינתי בכל דיבור על טרייד.

      Reply to this comment
      • רביד אראל

        16. מאי, 2018
        09:04

        אני רק מזכיר שלא היית מנג׳ר הפליקנס…

        Reply to this comment
      • no funny shtuff

        16. מאי, 2018
        19:53

        מנגר פליקנס זה רונדו

        Reply to this comment
  12. יואש בן טולילה

    16. מאי, 2018
    07:54

    אני לא יודע מה הסטטיסטיקה בכדורסל המודרני (שמבחינתי מתחיל מאז שבירד\מג'יק הגיעו לליגה) לגבי הירו בול.
    אבל משהו אומר לי שפרט לג'ורדן, אף קבוצה לא הצליחה לנצח ככה לאורך זמן.

    אני פשוט לא מבין איך אפשר להתעלם מעובדה ככ ברורה: ככל שלברון קולע יותר, ככה סיכויי קליבלנד לנצח יורדים. אני לא אבדוק בסטטיסטיקה אבל ממשחקים שראיתי יש מתאם שלילי מאוד גבוה בין כמות הנקודות של לברון לבין הצלחת הקבוצה (בוא נוריד את טורונטו מהמשוואה כי הם לא קבוצה).

    גם בעונת האליפות, הנקודות של לברון הגיעו ביחד עם עוד 25-35 של אירווינג.
    הטענה שאני טוען היא שהכדורסל הזה הוא כדורסל מפסיד. טוב ככל שיהיה, לברון לא ינצח לבד והוא צריך להפנים את זה.

    למה סטיבנס לא שם על לברון דאבל טים? כי מה דאבל טים יעזור או לברון זורק פייד אוואי מקילומטר? היה ברור לכולם בגארדן שלברון לא הולך להמשיך לשחק ככה כל המשחק, אבל אם הוא רוצה – שיהיה לו בהצלחה.

    לגבי נאנס – מנחם, יש לך נטיה תמידית לקחת את השחקן הכי לא רלוונטי ולהפוך אותו לזה שיהפוך את הסדרה.
    הוא לא יודע לכדרר, הוא לא יודע לזרוק והוא בעצם כמו טריסטן תומפסון רק נמוך יותר. למי בדיוק זה יעזור?

    עוד נקודה – היום תקפו את קורבר כמו שצריך, אני טוען תמיד שכשהוא על המגרש זה מתנה ליריב – פשוט תסגרו את ה3 ותתקפו אותו בהגנה.

    סמית והיל – איפה בדיוק תרגילים לפנות אותם לזריקות מה3? הם שניהם לא מחטיאים שלשות מהפינה וגם מנקודות אחרות בקשת ה3. חוסר היכולת של המאמן, לברון ג'יימס, להפעיל אותם, הוא בעיה של קליבלנד.

    לברון שיחק היום בדיוק כמו ווסטברוק – "הכל עליי", רק שבניגוד לווסטברוק, איזור המחיה של לברון הוא בצבע והם הפסידו שחקן.
    מה שחשוב בכדורסל הוא לנצח, ואם בקבוצה ש900 שנה כבר משלמת מס מותרות, שנה אחרי שנה שומעים את הטענות שאין לו עם מי לשחק, כנראה שעושים שם משהו לא נכון עם השחקנים.

    Reply to this comment
    • שמעון

      16. מאי, 2018
      07:58

      קורבר וקורי ברואר זה מתנות חג המולד להתקפת היריב. משחקני ההגנה הגרועים בליגה ממי שראיתי. בטוח בפיניקס ניקס וכאלו יש כוכבים לא פחות גדולים.

      Reply to this comment
    • גיא רוזן

      16. מאי, 2018
      08:09

      העונה, בעונה הרגילה, כאשר לברון קלע 35+ נק', המאזן של הקאבס הוא 9 – 3.
      בפלייאוף המאזן הוא 5 – 1.
      בעונה שעברה, המאזן היה 5 – 0 בעונה הרגילה,
      ובפלייאוף 7 – 2.

      סה"כ בשנתיים האחרונות, כאשר לברון עם 35+ נק', המאזן של הקאבס הוא 26 – 6 (81%)

      Reply to this comment
      • יואש בן טולילה

        16. מאי, 2018
        08:25

        מעניין למה בחרת דווקא 35.
        אבל כמו שעידו גילרי תמיד אומר, איכשהו אתה תמיד תמצא את השורה הסטטיסטית שתצדיק את הטענה שלך.

        אני לא אלך עכשיו לבדוק איפה הם עומדים כשהוא קולע מעל 30 או מעל 40, או רק בטריפל דאבלים, או כשהאחוזים שלו גרועים.
        מספיק לי לראות שכאשר השחקנים מסביבו לא משחקים טוב, הם לא מנצחים.
        לפעמים זה באשמת השחקנים עצמם, אבל לרוב, זה פשוט כי לא מפעילים אותם.

        ללברון אולי יש יתרון בכל מאץ' אפ, אבל כשהתפקיד שלך הוא לקבל את הכדור 3 שניות לסוף השעון לזריקה קשה, סיכויי ההצלחה לא גבוהים.

        Reply to this comment
        • עידו גילרי

          16. מאי, 2018
          08:35

          אל תכניס אותי לסיפור הזה. אתה העלית טענה מאד ספציפית והוא ענה לך ישירות על הטענה. אתה רוצה להגדיר סף אחר אין בעיה רק תגיד מה הוא.

          Reply to this comment
        • גיא רוזן

          16. מאי, 2018
          08:39

          ברור שאתה לא תלך לבדוק. אתה פשוט תזרוק לאוויר טענה, וכאשר מישהו אחר יבדוק –
          אתה תשמיץ.

          למה 35?
          בגלל שככל שמתקרבים לממוצע העונתי, מתקרבים לאחוז הניצחונות העונתי.
          לצורך העניין –
          בעונה יש לקאבס מאזן של 50 ניצחונות (60%).
          כאשר לברון קולע 30+ נק', המאזן הוא 23 – 9 (71.8%),
          כאשר הוא קולע 35+ נק', המאזן הוא 9 – 3 (75%),
          וכאשר הוא קולע 40+ נק', המאזן הוא 3 – 1 (75%).

          או במילים אחרות –
          כאשר אתה כותב
          "ממשחקים שראיתי יש מתאם שלילי מאוד גבוה בין כמות הנקודות של לברון לבין הצלחת הקבוצה"
          אתה מוכיח את מה שניתן היה להבין מלכתחילה –
          אתה לא ראית יותר מדי משחקים של הקאבס העונה.

          Reply to this comment
  13. סוסמעץ

    16. מאי, 2018
    07:55

    שונא להגיד אמרתי לכם

    אבל.. אמרתי לכם!

    השיקוץ במשחק ענק ועוד הפסד ידוע מראש.

    חייב לומר שהקטע בסיום המשחק עליו דיבר הדוק, כשהשיקוץ מחבק את שחקני הספסל היה יפה. צריך גם לדעת להפסיד בכבוד.

    Reply to this comment
    • הצד השני של המטבע

      16. מאי, 2018
      09:55

      אתה גם אמרת שטורונטו תעיף את הקאבס בסוויפ – עדיף שתשתוק עד הפליאוף הבא

      Reply to this comment
      • הציפור הנדירה

        16. מאי, 2018
        10:38

        אתה לא יכול לצפות מסוס מעץ ליותר מדי הבנה ואף מסוס רגיל א"א לצפות לכך.

        Reply to this comment
  14. מיקי

    16. מאי, 2018
    07:57

    נ"ב הליגה צריכה לזרוק את JR עד סוף הסדרה או לםפחות ל-2-3 משחקים. הוא מחבל לא שחקן

    Reply to this comment
    • שמעון

      16. מאי, 2018
      07:59

      לזרוק? בוסטון מתים שישאר על המגרש. להרחיק אותו רק יעזור לקאבס ויפגע בבוסון. חוסר הגנה ומשחק 1 ל10 בהתקפה מה יותר טוב מזה? למה להרחיק?

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        16. מאי, 2018
        08:01

        אתה רוצה עוד גורדון הייווארד?

        Reply to this comment
        • רובין

          16. מאי, 2018
          09:22

          האיש בתמונה שלך לא אוהב את התגובה הזאת… תן חופש להרוג

          Reply to this comment
    • יואש בן טולילה

      16. מאי, 2018
      08:26

      עדיף לבוסטון שישאר על המגרש.
      אין לבוסטון SG שהוא יכול לשתק או משהו.
      הוא מקבל שחקנים גבוהים ממנו בחילופים ולא ככ מסתדר איתם. ובעיקר, 31 דקות על המגרש ו0 נקודות – אני הייתי קונה.

      Reply to this comment
  15. קוין ג'ונסון

    16. מאי, 2018
    08:08

    אני חוזר ואומר מה שכתבתי באמצע העונה, כמה חודשים אח"כ מנחם גם עשה על זה מאמר – קליבלנד ינצחו את יוסטון 4-2 בגמר.

    הסבירות שאני טועה היא כך:
    1) הכי סביר שאטעה במספר הנצחונות 4-2.
    2) פחות סביר שאטעה בזיהוי המנצחת קליבלנד.
    3) זיהוי היריבה יוסטון.
    4) סיכוי מזערי ביותר שקליבלנד לא תהיה בגמר. משהו כמו 5%.

    Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      16. מאי, 2018
      13:51

      הקאבס צריכים לנצח ארבעה משחקים רצופים כדי שם ינצחו בשישה משחקים כולל את החמישי בבוסטון, אך לפני כן כן צריכים לנצח שתיים ברציפות בבית. אתה רותם את העגלה לפני הסוסים!!!

      Reply to this comment
  16. רפיקי

    16. מאי, 2018
    08:14

    מסכים עם כל מילה
    השנאה ללברון נובעת מקנאה ותו לא
    בעיניי חוץ מהיותו שחקן עצום ואולי הטוב בהיסטוריה
    הוא בן אדם לא רע בכלל ואפילו גאון
    בעיקר בגלל הסיבות שמנחם ציין
    השחצנות שלו מובנת כשמתייחסים לזה שמגיל 11 טיפטפו לו שהוא השחקן הטוב בעולם זה הכל עניין של חינוך
    גם יחסו לתקשורת הגיוני כשחושבים איזה באסה זה להיות מסוקר ברמות כאלו

    Reply to this comment
    • האשך שסבור שיש לבעוט לשיקוץ בביציות

      16. מאי, 2018
      08:32

      קנאה וגזענות. שכחת גזענות.

      Reply to this comment
    • John

      16. מאי, 2018
      09:10

      אני הכי מקנא בקליי ת'ומפסון שחי את החיים על פי הקצב הפנימי של עצמו. הוא לא חוסם את כל הטוב של החיים בגלל מה שאחרים חושבים או רוצים שיעשה. הקנאה גורמת לי לאהוב אותו. ממש לא לשנוא אותו.

      Reply to this comment
      • רפיקי

        16. מאי, 2018
        10:53

        יש מישהו ששונא את קליי תומפסון?
        אולי חוץ מכריס פול

        Reply to this comment
      • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

        16. מאי, 2018
        12:53

        כל מילה. שחקן ואדם למופת.

        Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      16. מאי, 2018
      13:56

      הטוב בהיסטוריה בכל מקרה לא מייקל היה מנהיג ווינר ותחרותי עוד יותר גדול ועם חכמת משחק לא פחות גבוהה, וריבאונדר לא םחות טוב ביחס לגובה ולעמדה, חוטף טוב יותר וחוסם אף טוב יותר עם ממוצע דומה וגובה נמוך יותר, משחק הגנה טוב יותר. בסך כל היכולות והתכונות מייקל גדול יותר בבירור.

      Reply to this comment
      • רפיקי

        16. מאי, 2018
        16:20

        לא צפיתי במייקל אז אין הרבה משקל לדעתי
        סטטיסטיקות יש לכאן ולכאן

        Reply to this comment
  17. רפיקי

    16. מאי, 2018
    08:17

    אה ואגב, בראד סטיבנס מאמן לא פחות טוב מפופ בשיאו

    Reply to this comment
    • יואש בן טולילה

      16. מאי, 2018
      08:26

      לך תישן קצת, אולי תחזור קצת לפרופורציה.

      Reply to this comment
    • ד"ר רזי הופמן

      16. מאי, 2018
      09:08

      סטיבנס צריך לעבור עוד דרך ארוכה לפני שאפשר יהיה להשוותו לפופ…

      Reply to this comment
      • רפיקי

        16. מאי, 2018
        10:46

        אתה צודק.אבל היכולת והידע שם וזאת הייתה כוונתי
        סטיבנס המאמן הראשון שהבין שכדי לנצח את לברון צריך להשתמש בו, הוא בכוונה מתמקד בשמירה על כל השאר כי עד עכשיו כל פעם שלברון מנסה לנצח לבד הקבוצה השנייה מנצחת..זה היה ההבדל בין הסדרה מול טורנוטו לסדרה מול אינדיאנה

        Reply to this comment
        • ד"ר רזי הופמן

          16. מאי, 2018
          10:53

          אוקיי
          יש דברים בגו. סגור לו את המסירה, אל תעשה דאבל טים והוא יתעייף בסוף לבד מהשומרים המתחלפים שלו.

          Reply to this comment
  18. רונדו

    16. מאי, 2018
    08:22

    מנחם כל הכבוד על העקשנות. תמשיך לא לספור את סטיבנס. האמת קצת הופתעתי לראות שלא כתבת שבוסטון ניצחו למרות המאמן שלה, שאין לו מושג, ולמה לא עשה דאבל על לברון. אז ההגנה של בוסטון מדהימה, וסטיבנס ממתין שלברון ולאב יהיו מותשים ברבע אחרון. כל פוזישן מתקיפים ודוחפים אותם, ובחמש דקות אחרונות נגמר להם האוויר. הסדרה לא גמורה אבל מה שסטיבנס עושה מדהים כל אוהד כדורסל – אובייקטיבי כמובן, ולא כזה שמתעקש על הפרובוקציה הקבועה שלו

    Reply to this comment
    • שמואל

      16. מאי, 2018
      09:57

      נראה כאילו הדרך היחידה שמנחם יזקוף את הנצחון לזכות סטיבנס, יהיה אם סטיבנס יוציא את כל החמישיה ויעלה עם החליפה לשחק מול קליבלנד. פשוט מגוחך. מאמן משכמו ומעלה, ניתן לראות בבירור את טביעת האצבע שלו על הקבוצה.
      בדיוק כמו שניתן לראות את חוסר טביעת האצבע של לו.

      Reply to this comment
  19. Berch

    16. מאי, 2018
    08:45

    לברון שחקן ענק בקנה מידה היסטורי. זה יוצר אנטי אליו כמו שהיה נגד מייקל בימיו.
    גם שונאיו הגדולים יתבגרו וילמדו להעריך את הגדולה שלו, למרות שהיו נגדו 🙂

    Reply to this comment
    • אשך טמיר המקורי

      16. מאי, 2018
      08:53

      keep dreaming mate

      Reply to this comment
      • שמואל

        16. מאי, 2018
        10:01

        בוא'נה, שחרר.
        האובססיביות הילדותית שלך מעצבנת. למה אתה מכריח את עצמך להגיב כמו ילד בן חמש?
        ביקורת/תחרותיות וכל דבר אחר שנעשה בטעם טוב- מתקבל על הדעת.
        למה להוריד את הרמה של השיח?
        עוד מעט לא תרשה לאוהדי לברון לשחק איתך פליימוביל. שחרר.

        Reply to this comment
        • חדש פה

          16. מאי, 2018
          10:14

          +100 ממש מתיש כבר לראות תגובות שלו..

          Reply to this comment
        • הציפור הנדירה

          16. מאי, 2018
          10:41

          ממי שמתנהל ברמה ילדותית כזו אי אפשר לצפות לשחרר אלא רק להדק יותר.

          Reply to this comment
      • הציפור הנדירה

        16. מאי, 2018
        10:45

        אם אתה חושב שההתנהלות הילדותית ואף אינפנטילית שלך ביחס ללברון מוסיפה לך כבוד, אז ההפך הוא הנכון. התגובות האלו רק מביישות אותך ומעוררות רחמים.
        וכן גם התגובות הגסות והמיניות שלך לא מוסיפים לך כל כבוד כיהודי וכאדם אלא רק מורידות.

        Reply to this comment
      • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

        16. מאי, 2018
        11:41

        חחחחחחחחחחח
        אחלה פינטוזים רצים פה כמו בסרט טורקי

        Reply to this comment
        • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

          16. מאי, 2018
          11:42

          עוד דקה יודיעו לי ,שאני הולך לאהוב את נתניהו

          Reply to this comment
  20. Zivke

    16. מאי, 2018
    08:46

    תודה מנחם.

    א. לדעתי חסר קרדיט במעורב לאל הורפורד שהיה מצוין היום ובכלל מביא מנהיגות ובגרות לסלטיקס הצעירה.

    ב. קאבס לא נראים כמו קבוצה, נקודה. לא קשור לכישרון, אימונים או יכולות, פשוט קבוצת אנשים שיודעים ורוצים לתפקד ביחד, אין את זה שם. גם בשידור ESPN התייחסו לא מעט לגלגולי העיניים ושפת הגוף ביניהם.

    Reply to this comment
    • John

      16. מאי, 2018
      08:49

      כמות החליפות שהם קנו גדולה מכמות האימונים שביצעו יחד. טיירון לו מקבל מחמאה אחריי מחמאה מצוותי הפרשנים.

      עדיין כמות הכישרון בקאבס גדולה מספיק ומאזן החוץ של בוסטון איום ונורא. הקאבס יבואו בטירוף למשחק שלוש ויש לי הרגשה שישוו את הסדרה בבית

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        16. מאי, 2018
        08:51

        100+ לגבי החליפות והליקוקים.
        לו פשוט מאמן נוראי. מנחם צדק לגבי השימוש בקלדרון ובנאנס, ולו מחרב בערך כל דבר בקבוצה.

        אני מעריך שהקאבס מסוגלים לנצח את השלישי אבל פה זה ייגמר.

        Reply to this comment
        • הצד השני של המטבע

          16. מאי, 2018
          10:01

          אתה הערכת שטורונטו ינצחו בקלות לא מפתיעה אז זה לא כ"כ משנה מה אתה מעריך עם כל חוסר ההערכה

          Reply to this comment
        • Smiley

          16. מאי, 2018
          12:15

          קלדרון סוס מת… יש סיבה שהוא מעודד מהספסל.

          Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      16. מאי, 2018
      12:55

      1+

      Reply to this comment
  21. John

    16. מאי, 2018
    08:46

    בוסטון נצחו לא בגלל רגליים צעירות. הם ניצחו בגלל אופי צעיר. כזה ללא שריטות, צלקות, אמונות ואקסיומות. הם משחקים משחק כפי שהם מבינים אותו עד הסוף הטוב (או המר). היריבות צריכות להגיב אליהם. מילווקי פתאום נראית קבוצה מצויינת בדיעבד. מה שמעניין הוא שחלק מהחבורה הזאת תקבל הצעות מפתות בשנים הקרובות כך שלא בטוח שהסלטיקס תוכל להחזיק בכולם לאורך זמן. אבל שנתיים נוספות של בראון ועוד שלוש נוספות של טייטום יתנו להם זמן לבצע מהלכים גדולים נוספים בהמשך.

    Reply to this comment
  22. נתן גולד

    16. מאי, 2018
    08:49

    סטיבנס בתצוגת אימון מרהיבה נותן עוד שח ללו.
    הוא לא נפל לתצוגה מטורפת של לברון ברבע הראשון. לא נפל לדאבל טים והמשיך עם הסכימה ההגנתית שלו כשהוא מאמין שלברון יירגע וכשהוא יירגע הוא יהיה עייף ושאר קליבלנד לא במשחק, וזה בדיוק מה שהיה. ברבע השני לברון התעייף והקאבס חוץ מקורבר שהשאיר אותם בחיים לא היו במשחק. ברבע השלישי גם קורבר התקרר ובוסטון השתלטו על המשחק.

    לו לעומת זאת לא מצליח להתמודד עם האנרגיות של בוסטון, השיטה ההתקפית מסתמכת על הברקות אישיות והבלחות של שחקנים. בהגנה הוא לא חושף את המוגבלות של בוסטון. הוא בעיניי מאמן בינוני שכל הקריירה שלו נבנית על ידי השחקן הטוב בעולם בדורו.

    Reply to this comment
    • Smiley

      16. מאי, 2018
      12:17

      אין לו כל כך סגל לחשוף את המגבלות של בוסטון, במיוחד שהקלעים סביב לברון לא קולעים…
      קליבלנד זה לברון, לטוב ולרע, ובדרך כלל זה לטוב… אבל כנראה אם החבורה הזו יש גם גבול למה שלברון מסוגל לעשות

      Reply to this comment
  23. בוני

    16. מאי, 2018
    08:51

    מנחם-
    בעידן הנוכחי איאפשר לקחת טבעת עם שחקנים שמביישים את המקצוע.

    ההישגים של לברון בפלייאוף הזה הם לא אנושיים.
    הגדולה האנושית שלו לנסות להרים את חבורת הפח לידו ולא לוותר עליהם היא לא פחות מרשימה מהמספרים וממוצע הדקות שלו.

    Reply to this comment
  24. עידו גילרי

    16. מאי, 2018
    08:52

    מישהו יודע להסביר את הקטע של הסניקרס של רוזיר?

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      16. מאי, 2018
      09:07

      שהוא החליף במחצית? או הבאזז הכללי סביבם?

      ההחלפה – שטויות של אמונה תפלה כנרא. אישית, לא מצאתי על כך משהו.

      ובאופן כללי, לפני הפלייאוף רוזייר עבר אצל אירווינג ואסף את כל הזוגות שהוא אהב בכדי להשתמש בהן בפלייאוף.

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        16. מאי, 2018
        09:17

        וואלה. אני התכוונתי יותר בקטע של למה הן לא תואמות.

        Reply to this comment
        • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

          16. מאי, 2018
          11:44

          שיו ,איזה קטע

          Reply to this comment
        • נתנאל

          16. מאי, 2018
          15:45

          אירווינג הוציא ליין כזה שהנעליים לא תואמות, זה מגיע ככה

          Reply to this comment
  25. ד"ר רזי הופמן

    16. מאי, 2018
    08:58

    לגבי היחס למלך אני אתך באותה הסירה. מאריך אותו מאד עם האישיות, קצת פחות מחבב את הגאוותנות שלו אבל בהחלט נהנה מההזדמנות לראות שוב ושוב את השחקן הכי טוב ב אן בי איי ב 15 השנים האחרונות.
    חבל שהוא מעורר כל כך הרבה אנטגוניזם אצל חברי המלומדים…

    Reply to this comment
  26. בוני

    16. מאי, 2018
    08:59

    בהשוואה ישירה- ההיטרים קופצים אבל

    למייקל ג'ורדן אף פעם לא היה סגל כזה חלש בשיקגו.
    גם לא בשתיי העונות האחרונות שלו, כשהוא אפילו לא הצליח לעשות פלייאוף עם הוויזרדס.

    Reply to this comment
    • משה פ.

      16. מאי, 2018
      11:49

      ללברון היה את קיירי. אה, רגע ….

      לשפוט את ג'ורדן על שתי עונותיו האחרונות, כשהוא כבר בגיל 40… וגם אז היה לו ממוצע של 20 נקודות למשחק עם 45% מהשדה ב- 37 דקות למשחק! פסיכי לגמרי.

      Reply to this comment
  27. MBK

    16. מאי, 2018
    09:00

    תודה רבה מנחם
    פוסט מצויין
    אפשר לשנוא את לברון אבל אי אפשר שלא להעריך את מה שהוא עושה
    השחקנים בקליבלנד הם אוסף של גרוטאות במשחטת רכב במשולש
    מדהים איך כל מטאטא ירה מול הראפטרוס
    הטקטיקה של בוסטון מעולה – תן ללברון לעשות מה שבא לו האחרים כנראה שמסוגלים לנצח רק קבוצה עלובה כמו טורונטו
    בוסטון במאזן מושלם בבית 9-0 וזה עושה עבורם את ההבדל

    Reply to this comment
    • נתן גולד

      16. מאי, 2018
      09:23

      השאלה שעולה היא האם הם באמת "אוסף של גרוטאות" או שצורת ההגנה של בוסטון בשילוב עם השיטה של הקאבס גורמות להם להיראות כל כך רע.

      יש לקאבס שחקנים עם יכולות לא רעות. לדעתי הם לא אמורים להיראות כמו שהם נראים בסדרה מול בוסטון. פשוט השיטה ההתקפית של הקאבס תלוייה בצורה כמעט בלעדית ביכולת של לברון לסדר לשאר השחקנים מצבי קליעה ברגע שאתה מגביל את יכולת היצירה של לברון כל השיטה ההתקפית שלה קאבס קורסת ולכן לדעתי הם נראים כמו שהם נראים בסדרה מול בוסטון ונראו כמו שהם נראו בסדרה מול טורונטו.

      בוסטון אמנם לא מצליחה לעצור את לברון אבל היא כן מצליחה כמעט לגמרי למנוע מלברון מליצור לשאר השחקנים של הקאבס מצבי קליעה נוחים.

      Reply to this comment
      • צביקה

        16. מאי, 2018
        09:57

        הסגל של הקאבס אכן לא כזה גרוע. זה בוסטון גורמת להם לא להיות מספיק טובים.

        Reply to this comment
        • שמואל

          16. מאי, 2018
          10:11

          לא כל כך מסכים. לדעתי אם תקחו את הסגל של קליבלנד בלי לברון, הוא נופל מכל קבוצה שהגיעה לפלייאוף.
          יותר מאשר הפערים באימון, יש פער גדול בבניית הקבוצה. בקליבלנד יש הרבה שחקנים אנמיים שהקשר ביניהם לא ברור.
          תחשוב ככה- אם אתה היית מאמן, היית לוקח את השחקנים האלה? או מחפש שחקנים אחרים שבאותה רמה אך אפשר לעבוד איתם כקבוצה.

          Reply to this comment
          • צביקה

            16. מאי, 2018
            11:55

            זה תירוצים. לאב אדיר. TT נותן משחקים קטלניים. קורבר וסוויש בסדרה מול טורונטו נתנו מספרים חלומיים, ממש. גם היל היה מצויין. גם גרין.
            מה שכן, בוסטון שומרת טוב, ומול זה מסתבר שסמית, קורבר וגרין, והיל, נעלמים לגמרי. בהשוואה לסדרה מול טורונטו, הם ממש נמחקו. לברון נשאר רק עם לאב וTT. זה לא מספיק בכלל מול בוסטון. אבל זה בעיקר כשלון של ה4 שציינתי, במלחמה ובתוצרת במשחקים הללו, זה לא שהם שחקנים גרועים.

          • Smiley

            16. מאי, 2018
            12:21

            הסלטיקס במאצ אפ הגנתי טוב יותר מול לברון מאשר הראפטורס (שבתוספת שבירה נמוכה).

    • חגי - התותח הקטמוני

      16. מאי, 2018
      10:01

      מידן בחייך זה אוסף גרוטאות זה?
      אי אפשר לקחת ללברון את מה שהוא עשה בקדנציה הקודמת שלו בקליבלנד אבל הקדנציה השנייה זו אופרה אחרת לחלוטין. זה בערך כמו0 לומר שווסטברוק סוחב לבד את אוקלהומה.
      ומה עם קראודר וויד IT?

      Reply to this comment
      • בוני

        16. מאי, 2018
        10:27

        אתה עושה את עצמך או עוצם עיניים? תביא ללברון שחקן אחד שמיתקרב לג'ורג' וכרמלו.

        עזוב אותם, אדאמס,פלטון,אברינאס וברואר נראים כמו כוכבים ליד גייאר,היל והוד שלא מתאימים ברמה לג'י ליג.

        Reply to this comment
        • חגי - התותח הקטמוני

          16. מאי, 2018
          10:35

          תשמע אני הייטר ואני יודע את זה – אני מנסה להפריד בין השנאה שלי לתדמית של לברון, לבין הכדורסל שאני רואה ממנו (ואני בכוונה קורא לזה תדמית כי אין לי באמת מושג מיהו ומהו, רק מה שהמדיה מוכרת לי – והיא מוכרת לי תדמית של אדם שהוא דוש – בוא נגיד שכשהמדיה מוכרת משהו סיכוי לא קטן להתבדות בכך במציאות)
          נראה לי שהאהבה שלך לתדמית שלו מעוורת אותך קצת. מה ג'ורג' היל זה פח אשפה קווין לאב, TT קורבר רודני הוד? תראה את לארקין החיוור, או מרקוס סמארט שמבחינת כישרון לדעתי לא עולה על סמית'
          ואם כבר הפוך אז כרמלו?! הבנאדם שנים על גבי שנים כבר לא פוגע.

          Reply to this comment
          • יניב

            16. מאי, 2018
            10:39

            עזוב חגי זה קרב שאף אחד מהצדדים לא יצליח לשכנע את האחר.
            אוהדיו של לברון אומרים על כל מי שמעביר ביקרות על לברון
            "שהוא הולך לבד אתם קוראים לו ווסטברוק שהוא לא הולך לבד אתם קוראים לו אפטי ואנמי)
            והצד השני אומר על כל אוהביו של לברון:
            "שהוא מפסיד לגולדן סטייט אז טוב מה אתם רוצים עומדת מולו קבוצה היסטורית שלא הייתה אף פעם.ושהוא מפסיד לבוסטון שמורכבת בעיקר מחלקי החלפה אז טוב מה אתם רוצים תראו איזה שחקנים עלובים משחקים איתו,רק בזכות לברון הם לא חטפו 60 הפרש מבוסטון"

          • חגי - התותח הקטמוני

            16. מאי, 2018
            10:40

            יניב אתה צודק אבל הבן שלי ישן עלי ואני צריך להעביר את הזמן

          • בוני

            16. מאי, 2018
            11:01

            מלו כישרון כדורסל לא פחות גדול מדורנאט. קצת מצחיק שמשווים אותו למה שיש בקליבלנד.
            בניגוד לגייאר הוא לא ג'אמפ שוטר ואף פעם לא היה אופציה שלישית בהתקפה עם רכז כמו ווסטבריק.

          • חגי - התותח הקטמוני

            16. מאי, 2018
            11:06

            בוני על הטיעון שלך בנוגע להשוואת כרמלו לדורנט אוכל להגיב כמו שאמרה אילנה דיין בזמנו לנתניהו "מה אומרים? לא אומרים"

          • בוני

            16. מאי, 2018
            11:06

            שחקנים מצוינים כמו כרמלו או ג'ורג' היו יכולים לפתוח את כל ההתקפה של קליבלנד וגם לתת ללברון מנוחה קריטית להתאוששות.

            בניגוד לווסטבריק
            לברון אף פעם לא ניסה להכריח על עצמו את המשחק בשביל הסטטיסטיקה האישית גם כשהוא חזר מ3-1 מול הגולדן סטאט.
            וגם כשהוא תפר את אינדיאנה וטורונטו בסיבובים הראשונים.

            כשאתה בוחן את רמת ההגנה וההחטאות הפנויות של גייאר,היל,גרין והוד אתה מבין שזה רחוק מהרמה של קבוצת פלייאוף בנבא.

          • MBK

            16. מאי, 2018
            11:47

            חגי הסגל של קליבלנד עלוב
            קלארקסון ונאנס ניפחו מספרים באל איי
            הוד בדיכאון קולוסאלי
            מי שם בדיוק שחקן פלייאוף לגיטימי ?
            קורבר הקשיש ? ג׳יי ערס ? TT שלא מסוגל לשים סל מחצי מטר ?
            חוזה קלדרון ? גורג ( קובי פרץ ) היל ?
            בשנה הבאה כשלברון יעזוב וקליבלנד תגיע ל 33 ניצחונות תראה שאני צודק

          • עידו גילרי

            16. מאי, 2018
            11:50

            כל אחד כאן מושך לצד מוגזם אחר. הסגל שיש ללברון בהחלט לא עלוב אבל הוא גם לא כזה ששווה גמר (בטח לא כשחצי קבוצה מוחלפת באמצע העונה).

          • Smiley

            16. מאי, 2018
            12:26

            התדמית על לברון ע"י המדיה זה שהוא אחד הכדורסלנים הטובים בהיסטוריה. זה מה שהמדיה מוכרת וגם מבחן התוצאה עומד לצידר.

            בשני הסיבובים הראשונים הוא נתן הצגות ומשך את הסגל הזה מול אינדיאנה שהפתיעה וטורונטו שהתפרקה. אף אחד לו ציפה מהפייסרס ךהגיע למשחק שביעי ומטורונטו לעוף בסוויפ.

            עכשיו הוא נתקל בבוסטון שמסתבר שלמרות ששני הכוכבים שלה נפצעו (אחד בכלל שיחק רק חמש דקות), שאר השחקנים התפתחו, והתפתחו מהר מאוד לקבוצה מצויינת על ידי מאמן יוצא דופן.

            לסלטיקס יש מאצ אפ טוב מול לברון וגם התקפית הם יכולים להעניש מכל עמדה מול ההגנה, שגם ככה, חלשה מאוד של הקאבס.

          • חגי התותח הקטמוני

            16. מאי, 2018
            13:41

            אז מי מכל הקבוצות במזרח חוץ מטורונטו זה סגל שיכול לעשות גמר? בוסטון? באמת מישו הימר עליה כאשר שני הכוכבים פצועים אינדי? עם איזה אחד אולדיפו? תכלס במצב הנוכחי לאף קבוצה אין סגל טוב מהקבס חוץ מלרפטורס שעשו במכנסיים

          • עגל

            16. מאי, 2018
            13:53

            לחגי –
            מייד אחרי הטרייד שפירק ובנה מחדש את הקאב באמצע העונה אמרו רבים, וגם אני בהם, שאם הקאבס תגיע לגמר המזרח זה יהיה הישג ענק כי אין שם חומר מספיק טוב וזו קבוצה שלא תרוץ מספיק זמן ביחד. והם אכן הגיעו. ולכולם ברור שאין להם מה לחפש בגמר. בספו של דבר יש במזרח 5-6 קבוצות שהן ברמה שווה. ברגע האמת בפלייאוף אחת קיבלה פיק ברכיים לא מוסבר (טורונטו) ואחת הראתה אופי של ברזל (בוסטון, גם אם לא תעלה בסוף לגמר). ההישגים במזרח לא כל כך חשובים והפלייאוף שם זה משחקים בשביל הכבוד.
            נ.ב. תודה שהודית שאתה הייטר.

          • חגי - התותח הקטמוני

            16. מאי, 2018
            15:02

            עגל אני מעולם לא הסתרתי את הייטרותי כלפיו כמו מרבית הגולשים כאן שפחות מסמפטים אותו. אני חושב שגם רוב ההייטירים יודעים להבדיל בין הרגש לקוגניציה ולהודות שלברון שחקן אדיר. מה מעצבן – הטיעון שאין איך לאשש או להפריך אותו – אם לברון מגיע לגמר הוא ענק אם לא זה כי מי שסביבו לא עושה עבודה מספיק טובה – ואז אנחנו רצים לסטטיסטיקה ומראים אחוזים ומדדים אחרים. רק מה היא לא יודעת למדוד איזה מרחב לטעויות לברון נותן לחבריו, ומהידע שלי היא לא יודעת אפילו למדוד האם לברון תוקע את ההתקפה או מגן נוראי – קח למשל סטטסטיקות הגנה המצלמה יודעת למדוד אם כאשר שחקן נמצא במרחק כזה וכזה כמה סלים נכנסו עליו ולהשוות זאת לאחוזים הכלליים של השחקן – רק שאם לברון נשאר תקוע אחרי התקפה בחצי של היריב המצלמה לא יודעת לעבד את הנתונים הללו. לברון תוקע התקפה אבל אחוזי שימוש הם לא מדד מובהק לכך – אבל מה לעשות אלו דברים שקשה מאוד להתעלם מהם אבל קשה מאוד לגבות אותם במספרים ומכאן התעתוע כאילו כל מי שסביבו לא מספיק טוב.
            אגב בוא תראה איך קל לתעתע לצד השני
            רוזיר – שחקן של פחות מ40% מהשדה. (אבל גם כמעט 40% לשלוש)
            טייטום שחקן מוגבל שקלע רק 14 נקודות למשחק למרות שהוא פותח והוא פורח ליד קיירי בלבד (שטויות במיץ)
            הורפורד שם פחות מ13 נק' למשחק עם פחות מ50% מהשדה עלוב לסנטר (לוקח שלשות ובונה התקפות)
            אגב אני עדיין חושב שהקאבס יהפכו את הסדרה ויעלו לגמר.

          • עגל

            16. מאי, 2018
            15:16

            לחגי, כשאתה כותב כמו שכתבת אין לאף אחד בעיה. גם לי יש ביקורת על לברון (בעיקר על האופי הבלתי נסבל שלו בזמן החמקמק הזה שבין המשחק לחיים האמיתיים. הייתי מת להיות איתו ביחידה צבאית ולהעביר לו סדרת חינוך . . .). מה שמפריע זה שנאה שבאים איתה מהבית וקללות פיפי קקי, שיקוץ. ועוד כשחוזרים על זה כל שתי דקות . . .

  28. יונתן .S.

    16. מאי, 2018
    09:10

    לצערי אוכל לקרוא את המסה מאוחר יותר ולכן אגיב לגביה בהמשך היום.

    מה שכן אציין – שמעון יקר, ראיתי את תגובתך על כך ש-"אלו יכלו להיות אתם". ואני שואל…מה יכולתם להיות? 2-0 בסדרה מול הקאבס.

    עזוב…הסדרה מול בוסטון כנראה לא יצרה עדיין את ההבנה שלקבוצה חסר הרבה יותר ממה שנראה לרבים. ולא…זה לא בהכרח קשור למאמן. גם סטיבנס הושפל בתחילת הדרך.

    Reply to this comment
    • נתן גולד

      16. מאי, 2018
      09:25

      מה אתה רוצה משמעון הוא לא כל כך בקטע של כדורסל. אם יש לך שאלות על ספונג'ה הוא ישמח לענות…

      Reply to this comment
      • לטרל

        16. מאי, 2018
        11:16

        נתן זאת תגובה מגעילה. קורא פה הרבה ולפי הרושם שלי שמעון הוא אחד מהתורמים הגדולים לאתר. מינימום של כבוד לבן אדם שנותן פה את הלב

        Reply to this comment
        • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

          16. מאי, 2018
          11:46

          חחחחחחח אני מת

          Reply to this comment
        • נתן גולד

          16. מאי, 2018
          15:04

          נאמר בבדיחות הדעת כהקנטה. לא צריך לקחת את זה קשה במיוחד…

          Reply to this comment
  29. ד"ר רזי הופמן

    16. מאי, 2018
    09:12

    מה שניצח עבור הסלטיקס את המשחק זו הקבוצה!
    חד וחלק. כנסו לסטטיסטיקה ותראו ששישה שחקני בוסטון סיימו בדאבלים ולביינס היתה חסרה רק נקודה אחת להיות השביעי. מנגד, בקבס רק 3 שחקנים קלעו מעל ל 10. זה מספר בעצם את רוב הסיפור….

    Reply to this comment
  30. John

    16. מאי, 2018
    09:12

    לאהוב את לברון שחקן הכדורסל בגלל שהוא תורם כסף? ב1988 תרם קומיקאי מפורסם 20 מליון דולר (20 מיליון ב1988 שווים לפחות כפול היום) לקולג' לנשים שחורות. הוא היה אחד הנדבנים הגדולים והחזיק אישיות שהייתה אהובה על כל חתכי האוכלוסיה. הוא פרץ מחסומי גזע והיה קול שפוי בתקופת השסע של רונאלד רייגן. שמו? ביל קוסבי.

    לברון נאמן? מאיפה אנחנו יודעים (השמועות אומרות ממש לא…). לברון נדבן? סבבה. אך כאישיות אני מעריך אדם שנותן את הקצת שאין לו מאשר נדבן שלעולם לא יוכל לבזבז את כספיו גם אם יתאמץ. שניהם חשובים אבל הראשון הוא נדבן מהלב. מה שמשאיר אותנו עם כדורסל.

    כשחקן שלם הוא הטוב בעולם כיום. אך שום דבר לא צומך סביבו. כל מי שטוב טוב רק בגללו וכל מי שרע רע בגלל שהוא לא יכול לנצל את ה'מתנה' שהיא לשחק ליד לברון. אשמח לדוגמא של שחקן שצמח ליד לברון שהרים את משחקו בכמה דרגות בגלל לברון (אני מוכן להתווכח על קיירי). שחקן שכשהוא עזב את לברון נשאר שחקן מצויין והשתמש בכל מה שלמד מהקבוצה בקבוצה אחרת. לרוב ההפך הוא נכון ונותנים קרדיט ללברון על זה.

    Reply to this comment
    • גיא רוזן

      16. מאי, 2018
      09:27

      באמת כרגע השוות בין לברון לבין עבריין מין מורשע?
      כאשר הקווים המקבילים היחידים ביניהם הם שה-2 תרמו סכומי כסף גדולים?
      באמת?

      Reply to this comment
      • סומסום

        16. מאי, 2018
        09:51

        כמו גזענות ושוביניזם בסוף מתפלק להייטרים משפט שמגלה מה הם באמת, לפני כל הנתונים והניתוחים

        Reply to this comment
        • סומסום

          16. מאי, 2018
          13:30

          מנחם- מאד מחמיא שאתה משנה את השםם לסומסום … זה המנהג פה ? אסור ליכתוב 'כושי' ??

          Reply to this comment
      • John

        16. מאי, 2018
        10:33

        גיא פקששת בגדול!. זו היתה תגובה למנחם שכתב:
        'שהוא לא רק אחד מגדולי השחקנים אי פעם, אלא גם אישיות נעלה ממש שתרמה ותורמת לילדי גטו, לסטודנטים שאין ביכולתם לשלם שכר לימוד, ובעזרה בלתי פוסקת בכל מיני פרוייקטים של סעד. בנוסף, הוא טיפוס נאמן לאשתו וילדיו, וחבר נאמן לכל הילדים ששיחקו איתו בגיל צעיר'.

        זה ששני אנשים באותו המשפט זה לא אומר שזו השוואה של אישיות מול אישיות. שים לב לדקויות בתגובה שלי שפספסת. להסיק על אופיו וגדולתו האישיותית של אדם על בסיס תרומה כלכלית או נדבנית לחברה/אנושות היא ריסקית. ביל קוסבי היה פילנטרופ ענק ואישיות שבנו סביבה מיתוס. מסתבר ששנים אחר כך המיתוס היה מספיק חזק שזה הפחיד המון נשים להתלונן על דר' האקסטבל עם הסוודרים והחביבות שתרם המון כסף למטרות חברתיות. האמת היא שאף אחד לא יכול להסיק מסקנות מוחלטות על אנשים שאנחנו אשכרא מכירים אז בטח גם לא על אישיות שאין לנו מושג מיהי מאחוריי דלתות סגורות.

        Reply to this comment
        • גיא רוזן

          16. מאי, 2018
          11:07

          ג'ון,
          אני מסכים שאי אפשר ללמוד על מישהו רק בהיסתמך על דמותו הציבורית,
          ובינינו, אני לא חושב שיש לדמותו הציבורית חלק בדיון על לברון הכדורסלן.
          ואחרי שאתה מסביר שלא התכוונת לעשות השוואה של אישיות מול אישיות,
          אז סבבה.
          רק שתדע, שככה הובנה (לפוחת על ידי) התגובה המקורית שכתבת.

          בכל הנוגע לסיפא של דבריך –
          זה שאי אפשר לדעת את האמת על אדם רק בהסתמך תדמיתו הציבורית,
          זה נכון.
          אבל בו זמנית, ישנה –
          א. חזקת החפות (זה שפילנתרופ אחד, או אפילו רוב הפילנטרופים, התברר/ו כסוציופתיים, זה לא אומר שכל הפילנתרופיים גם הם סוציופתיים.
          ב. בסופו של יום, אפשר לשפוט אדם רק על סמך מעשיו.
          ג. אין לי, ולא הייתה לי, בעיה עם זה שלא סובלים את לברון "כדורסלנית" –
          אז ניתן לנהל דיון על כן/לא קידם, ועל האם זה באמת משמעותי.
          או על הייתה/לא הייתה עבירת תוקף/צעדים/גול טנדינג.
          זה כדורסל, סבבה.
          אבל מ-פיפי/קקה, חשבתי שנגמלתי כאשר ילדי עזבו את הגן.

          Reply to this comment
          • john

            16. מאי, 2018
            19:29

            זה לא עניין של חזקת החפות. זה ההאדרה והקישור בין פילנתרופיה לאישיות האדם. כשאדם תורם צריך להגיד תודה ולנצל את תרומתו עד תום. הסכנה היא שאנחנו מערבבים בין מוסר האדם או אישיותו של האדם ("אלא גם אישיות נעלה ממש") עם פעולת הפילנתרופיה שלרוב לא דורשת מאדם קורבן מאוד משמעותי מחיו (ואם כן גם על זה רצוי להוקיר תודה). זו בדיוק החשיבה המסוכנת שגורמת לאנשים לבצע שיפוט על סמך תדמית ולא על סמך ידע ועובדות. בעיני אני אעדיף להגיד שאין לי שום ידע על אדם מסוים ואשפוט אותו על כל מעשה לחוד. ולכן כשהוא תורם, אז אחלה וכשהוא עושה מעשה נבזי אז זה מבאס. אין קשר בין השתיים. הוא לא מקבל פס על מעשה נבזי כי הוא ביצע פעולה טובה וגם הפוך.

            לגבי פיפי/קקה – אני בוחר שלא להיות חלק מהבלוג החי כי ברור לי שיש כאלה שזה התענוג שלהם ואשמח שיהיה להם טריבונה וירטואלית ליצרי הלהט שלהם. אני זוכר בגמר של לפני שנתיים שהבלוג החי גם הוציא ממני זעם ועצבים. אם בא לכם/או לעורכים לפתוח בלוג כפול: אחד להשתוללות אוהדים ואחד לדיון תו"כ אז סבבה. לי אין בעיה אבל שוב, מי אני ש…

    • חדש פה

      16. מאי, 2018
      10:37

      מבאס לגלות שכמעט כל שחקני הNBA הנדבנים בתקופתנו כנראה עברייני מין , תודה שהערת את עינינו עם פנינת חוכמה ג'ון

      Reply to this comment
      • john

        16. מאי, 2018
        19:47

        "תודה שהערת את עינינו" – אתה נציג הקהל? למה אתה מדבר בגוף ראשון ברבים?

        בוא נעזור לך. אתה רואה איש נחמד ברחוב שמעביר זקנה את הכביש. אתה אומר לחבר שלך שהולך איתך: "וואו איזה אדם מדהים, תראה איך הוא מעביר את הזקנה את הכביש. אני ממש אוהב אנשים כאלה"

        חברך אומר לך: "אתה מכיר אותו בכלל? גם בני סלע העביר זקנות את הכביש".

        האם התגובה ההגיונית שלך היא: "איך אתה מעז להשוות בינו ובין בני סלע!! אתה טוען שהאיש הזה הוא אנס?!!" או "וואלה צודק. תכלס אי אפשר לדעת…".

        Reply to this comment
    • יום אחד כבר בקייץ 2018

      16. מאי, 2018
      12:13

      מה הקשר?
      מה??
      ביל קוסבי עבריין מורשע ולברון אולי יום אחד יורשע וגם כולנו אולי יום אחד נורשע ,אז מה כולנו ביל קוסבי??
      הבל הבלים!

      Reply to this comment
    • Smiley

      16. מאי, 2018
      12:28

      צ'אלמרס

      Reply to this comment
      • נתנאל

        16. מאי, 2018
        16:01

        ודלבדובה

        Reply to this comment
      • john

        16. מאי, 2018
        20:03

        לברון בנה את צ'אלמרס? האיש היה נחשב ווינר גדול בקולג' ונתן עונת רוקי טובה יותר מכל העונות שלו עם לברון. אשמח אם תסביר לי איך צ'אלמרס הפך שחקן טוב יותר או שלם יותר ליד לברון או שהוא עזב את לברון טוב יותר. שוב הכוונה היא לא שחקנים שהוא הרים סטטיסטית אלא כאלה שצמחו לידו והשתפרו בזכותו/לצידו

        https://www.basketball-reference.com/players/c/chalmma01.html

        Reply to this comment
        • Smiley

          17. מאי, 2018
          02:12

          קשה לבחון את צאלמרס כי הייתה לא התפתחות טבעית של המשחק ושל היכולות שלו עם ההגעה של לברון.
          ככה ששני הדברים קשורים אחד לשני. בכל מקרה ברגע שלברון עזב הוא נפצע ופחות או יותר לא ממש חזר לעצמו.

          צ'אלמרס היה בהחלט ווינר במכללות (השלשה מול ממפיס בגמר להארכה).

          אבל תסכים אתי שיש הבדל גדול בין המכללות להשתפרות בליגה

          Reply to this comment
    • Smiley

      16. מאי, 2018
      12:29

      מצד שני, יש הרבה שחקנים שחייבים ללברון את הטבעת שלהם

      Reply to this comment
  31. צביקה

    16. מאי, 2018
    09:25

    לברון אדיר, אבל בוסטון בינתיים מנצחת, בגלל מאמן אדיר, וסגל צעיר וטוב שבנה מנג'ר מעולה. זאת קומבינציה אדירה, שנבנת לאליפות, וברור שהאליפות תגיע. לא השנה מול הלוחמים (בהנחה שלשם זה הולך), אבל יש מצב שכבר בשנה הבאה, באותו סגל (עם קיירי והייוארד) זה יכול להגיע לזה.

    Reply to this comment
  32. נתן

    16. מאי, 2018
    09:36

    סליחה, אבל בלת"ק לרוב.
    מה שמנצח את הסידרה הוא שיטת ההגנה המופתית של סטיבנס, שהצליח למזער את הנזקים של החילופים, ע"י המון תקשורת ומודעות של שחקני בוסטון, הרבה משמעת, וגם ורסטיליות הגנתית.
    דבר שני שעוזר מאד, הוא החולשה של כל שאר שחקני קליבלנד, הם ממש חסרים עוד שחקן שיכול לשים נקודות על הלוח בבידודים.
    כל זה לא יעבוד נגד ג"ס שתקרע את בוסטון ללא תנאי, כי בוסטון היא לא קבוצה שתקלע יותר מ 100 למשחק נגד הגנה סבירה.

    Reply to this comment
  33. שמואל

    16. מאי, 2018
    10:24

    בחיי שאני לא מבין.
    מה יש בקאבס? מה יש בהם חוץ מאת לברון?
    הם לא עדיפים בשום נתון מול בוסטון.
    הם בנויים על שחקנים כמו קורבר שעם כל הכבוד, על צלף שהברכיים שלו חורקות גם כשהוא יושב לא יכולה להבנות קבוצה. כמובן שגם ג'יי אר סמית' בעייתי, שחקן אגואיסט שיגן כמעט כמו הארדן. וגם, כמובן, מזדקן.
    קווין לאב שנהיה שחקן אפור שמדי פעם צצה לה הופעה שמזכירה את השחקן מהעבר.
    קלארקסון/הוד/תומפסון שהחסרונות שלהם ידועים.
    והדבר הכי חשוב, לא רואים אש בעיניים. פשוט אין את התשוקה והרצון התחרותי לנצח ולדרוס.
    שחקן שמראיינים אותו אחרי משחק בו קבוצתו הפסידה והוא שיחק רע, לא אמור לומר 'הסופרסטאר שלנו יתן הופעה במשחק הבא' (נראה לי זה היה ג'יי אר). הם כולם סומכים על לברון. הם מוותרים על התחרותיות והכשרון שלהם, כי ללברון יש מספיק כדי שהם לא יצטרכו להתאמץ. כמובן שגם לברון שמח להיות דומיננטי מדי

    Reply to this comment
    • בוני

      16. מאי, 2018
      10:33

      זה נס שלברון הביא להם טבעת.
      יש שחקנים שמספיקה להם טבעת אחת וזה גם יותר מידי ביחס ליכולת.

      Reply to this comment
    • יואש בן טולילה

      16. מאי, 2018
      13:14

      וואלה. איפה היית לפני הסדרה?

      Reply to this comment
  34. האווי לאסוף

    16. מאי, 2018
    10:33

    אחלה מעורב, תודה

    Reply to this comment
  35. בוני

    16. מאי, 2018
    10:36

    קווין לאב הוא האולסטאר הכי אוברייטד בליגה.

    גם ביום שהוא קולע טוב הוא לא מסוגל לתת ללברון 2 דק' מנוחה על הספסל.

    Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      16. מאי, 2018
      10:48

      מה הקשר?! הוא לא משחק במקום לברון ולא בעמדה שלו והוא ממש לא הבעיה בקאבס אלא היה השחקן השני בטיבו בקאבס.

      Reply to this comment
      • בוני

        16. מאי, 2018
        13:20

        זה לא קשור לעמדה.
        בכל קבוצת פלייאוף יש לפחות שתי שחקנים שיכולים ליצור בהתקפה לבד כדי לתת מנוחה לכוכב.

        הדוגמא הכי מוגזמת היא הגולדן סטאט שיכולה לתת לקורי ודורנאט מנוחה ביחד מבלי לדאוג שהקבוצה השניה תברח לה.

        Reply to this comment
        • דודו

          16. מאי, 2018
          20:32

          קארי יא מעצבן, לא קורי!!!

          Reply to this comment
          • עידו גילרי

            16. מאי, 2018
            20:43

            הוא יותר מצחיק ממעצבן אבל עם כבר אז קורי יותר קרוב למציאות מקארי.

  36. אסף

    16. מאי, 2018
    10:45

    הבעיה העיקרית בעיניי היא שללברון אין בפלייאוף הזה תפוקה יציבה מהצוות המסייע שלו, בניגוד לסלטיקס למשל שסטיבנס יצר יחידה מאוד מגובשת שבכל יום נתון יש 2-3 אחרים שמתעלים שלא לדבר על הפלייאוף שלהם שכל הזמן יש 4-5 שחקנים שנותנים תפוקה טובה ויציבה.
    ואם כל זאת עדין אני לא חושב שהסדרה גמורה … קליבלנד לא בעמדה משהו אבל עוד לא הזמן לדגל לבן.

    Reply to this comment
  37. IDO

    16. מאי, 2018
    10:45

    סחטיין עליך מנחם שהצלחת לשרוד את הבלוג החיי. ביקרתי שם כמה פעמים השנה וזה לא תענוג גדול. לזכותך יאמר שאת 2 הבגלכנסיטים הפכת לחברי צוות, נראה לי שהנסיון נכשל…

    נקודה ששווה להתעכב עליה זו הדברת הבלתי פוסקת בהגנה של בוסטון. הם מאד קולניים מאד מתואמים ומאד משתפי פעולה.
    כל מי ששיחק את המשחק יודע שזה ההבדל בין קבוצה טובה לקבוצה מנצחת.

    Reply to this comment
  38. אפלטון

    16. מאי, 2018
    10:45

    תודה מנחם. לפעמים כל מה שצריך הוא להוריד את הכובע. וזה מה שצריך לעשות בפני בוסטון, וסטיבנס.
    קבוצה שלא נתנו לה צ'אנס לעבור סיבוב ראשון אחרי שאיבדה את קיירי. צריך לזכור שגם ת'ייס שהיה שחקן משמעותי ברוטציה הלך ועכשיו גם לרקין. בלי 2 הכוכבים ו- 2 שחקני רוטציה ועדיין הם מנצחים בצורה משכנעת קבוצות עם כשרון ועומק גדול בהרבה. לא חושב שיש קבוצה אחרת בליגה שהיתה מצליחה לעשות מה שהם עושים.

    Reply to this comment
    • Smiley

      16. מאי, 2018
      12:36

      הסלטיקס פשוט יותר טובים ממה שחשבו בשיטת האימון של סטיבנס.
      הסגלשלהם יותר רחב ועמוק מאשר הקאבס. ההבדל הוא שלקאבס יש את השחקן הטוב בעולם (שנכון לשני המשחקים הראשונים בוסטון מצליחה להתמודד איתו).
      הסגל של הקאבס חלש יחסית השנה, העניין הוא שלברון משחק שם והוא הוכיח שקשה להמר נגדו במזרח.

      Reply to this comment
      • אפלטון

        16. מאי, 2018
        12:55

        הסלטיקס הרבה יותר טובים ממה שחשבו.
        ידענו שההגנה שלהם תחזיק אותם בתמונה וזה שעבדו קשה כל העונה על הביתיות יעזור להם מאוד, אבל נראה לי שרוב האנשים חשבו שאין להם מספיק כוח אש התקפי להתמודד עם קבוצות כשרוניות יותר.
        היכולת ההתקפית שלהם היא ההפתעה האמיתית

        Reply to this comment
  39. הציפור הנדירה

    16. מאי, 2018
    10:50

    מנחם, אתה בעלי האתר. מי שלטעמך עבר את הגבול והקו האדום העף אותו מהבלוג ואף מהאתר גם אם הוא חבר צוות.

    Reply to this comment
  40. חולה כדורסל

    16. מאי, 2018
    11:31

    מהתגובות של תומכי לברון אני מבין כאלו הוא משחק בקבוצה הכי ענייה בליגה עם השחקנים הכי פח בליגה והמאמן הכי גרוע בליגה ורק בגלל התעלות שלו יש הישגים.
    אז עובדתית הקבוצה שלו הכי יקרה בליגה היום ואם אני לא טועה אי פעם, את המאמן היותר מוכשר הוא העיף במו ידיו ושם יס מן כושל תחתיו.
    שום כוכב לא צומח לידו, כריס בוש התבטא בחריפות נגד לברון אחרי שעזב ואמר שקווין לאב יצטרך להתרגל למציאות חדשה. היחידים שפורחים לידו אלו שחקני משנה עם יד טובה לשלוש.
    אז נכון כל ההישגים הם בזכות היכולת המדהימה שלו אבל הוא זה שידו בכל שמה ובנה מערכת שלמרות כל ההשקעה הכספית הניבה מאמן כושל ושחקני משנה לא מרשימים.
    נמאס לשמוע שאין לו עם מי לשחק ,הכל מעשה ידיו ,ינצח או ייכשל הכל עליו..

    Reply to this comment
    • בוני

      16. מאי, 2018
      11:57

      קודם כל תהיה בריא.

      יצא לך לראות את קליבלנד בשנים האחרונות?
      קיירי ארווינג הוא לא כוכב? לברון גידל וחינך אותו. מדובר בשחקן שלא עשה פלייאוף לפני שלברון חזר לקאבס.
      יצא לך לבדוק את החוזים שלברון סידר לנגרים טומפסון,דלאבדובה,מוזגוב ועוד.

      האחראי הבלעדי הוא דן גילברט.
      תהיה בטוח שלברון הוא לא זה שהחליט להביא את הזיוף של איזאה תומאס ואז באמצע העונה להחליף חצי מהקבוצה כולל את החבר הכי טוב שלו דווין וויד.

      Reply to this comment
    • משה פ.

      16. מאי, 2018
      11:59

      מסכים לחלוטין.

      שכחת לציין את בריחתו של קיירי והברחתו של תומאס, שיחד עם חיסולו של בלאט מהווים את שלושת המהלכים הניהוליים שמסמלים יותר מכל את תקופת שלטונו (מלוכתו?) השנייה בקאבס.

      אין סתירה בין היותו של לברון מגדולי השחקנים אי פעם ומכך שהוא נותן עונת MVP מופלאה (לעניות דעתי רק על סמך שלושת הסיבובים עד עתה הוא גם צריך להיבחר ל- MVP של הפיינלס אפילו אם לא יעלה), ובין זה שהוא בפועל חירב במו ידיו את הקבוצה.

      הכל זה גם בזכותו וגם בגללו – הרוסטר הקיים, שיטת המשחק, המאמן (מי זה באמת?), הטריידים ההזויים.

      Reply to this comment
      • בוני

        16. מאי, 2018
        12:12

        קיירי עזב בגלל עצות אחיתופל שקיבל מקובי ברייאנט.
        הדיון ממזמן לא רלוונטי כי גם תומאס לא בריא ולא היה יכול לעזור ללברון ג'יימס במצבו.

        המאמן האגדי מדרושהפקה? לא היה לו מספיק ניסיון בנבא.
        אתה לא יכול להשוות אותו לסטיבנס,קייסי,ספולטרה,פיזדל ועוד.

        Reply to this comment
        • משה פ.

          16. מאי, 2018
          12:55

          טוב שהזכרת את ספולסטרה. גם הוא היה מאמן חדש יחסית בשנתו הראשונה עם לברון אם כי לא רוקי, וגם אותו לברון ניסה לחסל. וגם הוא הפסיד בפיינלס הראשון שלו (מדהים כמה הסיפור מזכיר את בלאט…)

          רק שבמיאמי יש מנהל מחליט פט ריילי שלא פוחד מלברון וגם לא מווייד. בלעדיו גם ספולסטרה היה עף אחרי הפסד האליפות.

          לגבי תומאס אין לדעת מה היה קורה. מי אומר שהיה נפצע אם היה נשאר? הכל ספוקלציות. מה שכן מדובר על שחקן שהיה מדהים בסלטיקס וחזר להיות טוב מאד בלייקרס. רק בקאבס הלך לאיבוד…

          ולגבי קיירי – קודם כל הוא פורח מאד בסלטיקס, הקבוצה סיימה שנייה את הקונפרנס ומצליחה להפתיע בסדרות הגמר. כך שזה בטוח לא עצת אחיתופל. עצה או לא עצה – האם היה דורש טרייד אם היה מרגיש טוב לצד לברון ?

          Reply to this comment
          • משה פ.

            16. מאי, 2018
            13:00

            בכוונה אני מתעכב של שלושת המקרים האלו כי הם המהלכים הניהוליים המרכזיים שהשפיעו על הקאבס בתקופת לברון השנייה.

            כולם מהלכים שלעתי החלישו מאד את הקאבס הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מוראלית וגרמו לכך שהקבוצה נראית כפי שהיא. בעצם יש גם מהלך רביעי גאוני – החוזים של TT ו JR.

            ועל ארבעת המהלכים חתום לברון.

            נכון, הוא לא חתם בפועל. הוא אפילו מכחיש שהיה בסוד העניינים, אבל באמת, יש מישהו שמאמין שהמהלכים האלו לא קשורים אליו ? (רק המהלך של קיירי באמת לא היה החלטה של לברון, אבל קרה אך ורק בגללו. קיירי פשוט לא רצה לשחק איתו).

          • בוני

            16. מאי, 2018
            13:07

            אתה לא בקיא מספיק בפרטים. לברון לא היה אחראי למהלכים האחרונים.
            בתקופת לברון השניה, היה ריב בין גילברט לדוד גריפין מה שהוביל לפיטורים של השני שהיה אהוד על לברון.

          • בוני

            16. מאי, 2018
            13:10

            ארווינג בינתיים פורח רק בחגיגות מהספסל ואני לא בטוח שהוא שמח עד הסוף מההצלחה של המחליף שלו.

            מקום 2? להזכיר לך שאצל קליבלנד, ארווינג לקח בכל שנה את הקונפרקס מזרחי.

  41. גידי

    16. מאי, 2018
    11:41

    לדעתי הלא מלומדת מה שמנצח לבוסטון וניצח גם לאינדינה את המשחקים זה ריצה בלתי פוסקת .לברון פשוט כבר לא מסוגל לעמוד בקצב וכן המהירות מכריע אותו (ןאם כלהכבוד ליתר הקבוצה לברון הוא הקבוצה)
    ואכן התמונה המרגשת של המשחק הייתה בסיומו שלברון לחץ את היד וחיבק את כל שחקני הקבוצה בניגוד ליתר המשחקים בהם הוא ממהר לרדת

    Reply to this comment
  42. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    11:52

    תגידו מזל טוב לג'יי אר סמית'. השחקן הראשון בהיסטוריה של ה-NBA עם יותר פלאגראנט מנקודות במשחק פלייאוף

    Reply to this comment
    • בוני

      16. מאי, 2018
      11:55

      יואל תיתבגר ותכבד את האתר של מנחם.

      Reply to this comment
  43. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    11:57

    יס פפה

    Reply to this comment
  44. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    11:58

    לא רוצה להתבגר,תגיד לי ימפגר ,בן כמה אתה

    Reply to this comment
  45. אוהד ס"א

    16. מאי, 2018
    11:58

    תודה מנחם,
    א. שום דבר, אבל שום דבר לא גמור.
    אני מהמר שהסדרה חוזרת לבוסטון במצב 2-2. תרשמו.
    בוסטון של חוץ, היא לא בוסטון של בית. בשביל שהקאבס ינצחו הם לא באמת צריכים יכולות, אלא שינוי מנטלי

    ב. 2 אנשי המפתח בקאבס הם JR ולארי נאנס.
    כידוע לכולם, הברגים של JR דורשים חיזוק מדי פעם. הבן אדם חושך יותר מהאחורה של הפרה בלילה.
    כמו שהוא מחטיא 0- 7, ככה הוא יכול לקלוע אותם.
    ברגע, שהקלעים של הקאבס יצליחו להכניס את הכדורים מהקשת, כל המשחק ישתנה, ואז פתאם גם TT יפסיק להסריח את הפרקט.ולברון פחות יתעייף
    לגבי נאנס, מאד יכול להיות שלו יודע משהו שאנחנו לא. אפשר להסתכל על שפת הגוף של נאנס כדי להבין שגם שם יש הרבה עבודה בתחום המנטלי.

    ג. אני כל כך נהנה מרוזייר. שחקן שלא מפחד מכלום. עם כל ה- 6-2 שלו. בחירה 18 בדראפט של לפני שנתיים, הופך להיות כדורסלן הרבה יותר טוב מהפוטנציאל שחזו לו. ונכון, אפשר לומר את זה על כמעט כל שחקן של בוסטון.
    בתור אוהד ס"א, פשוט ללקק את השפתיים מהעבודה של סטיבנס
    זאת המורשת של הליגה שאני רוצה, ולא המורשת של לברון או הארדן.

    ד. אחרי שרואים את בחירות הדראפט, מה שמעניין אותי, הן 2 שאלות:
    – איזו קבוצה תהיה מוכנה לוותר על הבחירה שלה + עוד שחקני מפתח עבור קאווי.
    והשאלה השנייה היא איזה שחקן דראפט מהטופ 10, יהיה באמת פוטנציאל אול-סטאר או MVP
    מהרשימה הנ"ל, יש לאורלנדו, שיקגו ופילי נכסים נוספים ששווה לנסות להחליף.
    אני מתקשה לראות את סקרמנטו, פניקס, אטלנטה או דאלאס מצליחים למנף את הבחירה הגבוהה להישגים

    Reply to this comment
    • משה פ.

      16. מאי, 2018
      12:12

      באמת עם כל מה שקורה בגמר המזרח שכחנו לגמרי את קוואי !

      מה הסיכוי שהוא יוצר עם לברון את הסופר טים של השנה הבאה?
      מה הסיכוי שזה יקרה בקאבס ולא בקבוצה אחרת ?

      Reply to this comment
    • בן דוד רחוק של לארי יוז

      16. מאי, 2018
      12:36

      מזלל שלא רשמת את פרקינס וקלדרון במפתחותת
      /-
      סניף ונאנס יכולים להיות מפתחות רק בעגלות של הסופר
      או בשאריות ספסל של הלייקרס……. צ

      Reply to this comment
  46. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    11:59

    אני מכבד את האתר ובטח את מנחם,חחחחחחח איזה אנשים קרועים

    Reply to this comment
  47. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    12:01

    במפגש הבא של HOOPS אני ממליץ על חלוקה לשני מחנות ,התגוששות בבוץ.

    Reply to this comment
  48. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    12:05

    כל אחד פה שיהיה מי שהוא רוצה להיות,כמה צביעות רצה פה,רוצים ללקק לשיקוץ את הטוסיק לקקו,אתם לא תקבעו לי איך להתנהל,רוב הזמן ההתנהלות היא בהומור,שלרוב שלחלק מהאנשים פה יש במשורה ,
    התעוב שלי ללברון אמיתית ,בדיוק כמו לביבי ולמוסלמים,הכל בסדר,תודה,אני חי עם עצמי בשלום ובאהבה רבה.
    חחחחחחחחחח

    Reply to this comment
  49. עגל

    16. מאי, 2018
    12:41

    מנחם תודה על המעורב. לגבי הללל אני החלטתי שאין מה להילחם בהם ולכן הצטרפתי. יש חולצה חדשה שתישלח לכל דורש
    🙂
    האחריות על התפקוד הלקוי של שחקני המשנה של הקאבס נופלת על כולם – השחקנים עצמם, לו, וגם לברון. האחריות על המצב של המועדון נופלת אך ורק על גילברט.

    Reply to this comment
    • עגל

      16. מאי, 2018
      12:42

      (החולצה יוצאת לפרק זמן מוגבל ואז אחזור לתמונה הרגילה)

      Reply to this comment
    • Smiley

      16. מאי, 2018
      12:52

      אתה מראה יכולות פוטושופ מרשימות!!!

      Reply to this comment
    • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

      16. מאי, 2018
      13:20

      עגל מקבל פרס מיוחד על קידום ההייטריות לשקוץ, וקידום,לניהול משברים של ה-ללל

      Reply to this comment
  50. מעיין

    16. מאי, 2018
    12:49

    היי מנחם, לברון קיבל פצצה לסנטר ישר מג'ייסון טייטום לקראת סוף הרבע השני אם אני לא טועה ולדעתי היה לזה השפעה גדולה על המחצית השניה שנראתה שונה לחלוטין.
    השדרנים אמרו שאין חשש לזעזוע מוח אבל ללברון נתפס הצוואר ומי שאי פעם היה בסקי או סנובוארד והתרסק על הראש מכיר את התופעה הזו.. הצוואר נפתס מהמכה וכואב מאד להזיז אותו אפילו מעט.
    נראה שזה מה שקרה ללברון ואם הוא שיחק עם צוואר תפוס בצורה הזו הוא גיבור אמיתי (או טיפש גדול) אבל נראה שזה מה שהרגיע את המשחק שלו, ושל הקאבס בהתאמה.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      16. מאי, 2018
      13:39

      איפה הייתה ההשפעה הגדולה הזו?
      לפני המכה הוא לקח 15 זריקות אחריה 14. לא כזה הבדל היסטרי זה שהשלשות נכנסו בהתחלה לא אומר שהם ימשיכו ליפול באחוזים היסטריים.

      Reply to this comment
  51. dkf

    16. מאי, 2018
    12:52

    הצעה להערב
    שני בלוגים חיים.
    בהגדרה האחד יהיה למי שרוצה שפה ערסית. קללות. גידופים ובדיחות על הפרשות ומיניות.
    והשני יהיה יותר אריסטוקרטי ומקצועי.
    מה דעתכם?
    כך גם נוכל למדוד למה יש יותר רייטינג.

    Reply to this comment
    • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

      16. מאי, 2018
      13:22

      חחחחחחחח אתה רציני?
      יאאאאלה תארגן,איזה ילדים

      Reply to this comment
    • יום אחד כבר בקייץ 2018

      16. מאי, 2018
      13:35

      +1
      אפשר לוותר על האריסטוקרטיות ולהתפשר על ענייניות.

      Reply to this comment
  52. אשך טמיר המקורי

    16. מאי, 2018
    13:30

    שלום לכולם, לצבועים יותר או פחות.
    קיבלתי פנייה מהצוות שאני מהווה גורם מפריע ומתסיס אשר פוגע בבלוג החי.

    אני לא מתכוון להשתנות כי בעיניי אני לא עושה משהו לא לגיטימי או מוגזם.

    מה שכן אני בשמחה אוותר לחלוטין על ההשתתפות בו במידה ומנחם יבקש ממני לעשות כן או אם אראה בסקר בקרב אנשי הצוות / הגולשים שרובם לא מעוניינים בנוכחותי שם, ואכבד זאת.

    אחכה כאן לתגובתו של מנחם או מי שמעוניין שירים את הכפפה עם הסקר.

    ובמיגור השיקוץ ננוחם.
    go celtics

    Reply to this comment
    • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

      16. מאי, 2018
      13:46

      אשך,השתגעת,להשאיר אותי לבד ,מול כל לקקני הטוסיק פה,לאאאאאא.
      עכשיו ברצינות,השתגעת ,אותך לגננת,בחיים אל תיתן אצבע ,או שיקחו לך את כל היד,אני רוצה וצריך אותך בבלוגים,אתה מצחיק אותי בטירוף,
      שים לב מה יקרה עכשיו…… כל החננות הולכים לנסות לשפד אותך ,במקום הכי רלוונטי ,מול מנחם,ואתה היגשת להם את זה על מגש,אם אתה מבין ,אז סבבה,לא אמשיך,
      בחיים לא נותנים ,לעלק יפי נפש ,חלון הזדמנויות

      Reply to this comment
    • דה שוט

      16. מאי, 2018
      15:22

      ״ננוחם״ זה שלי (יותר נכון של חבר שלי שציטטתי כאן)
      רק אומר…

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        16. מאי, 2018
        15:56

        אמת. גניבה ספרותית

        Reply to this comment
        • דה שוט

          16. מאי, 2018
          16:10

          הכל טוב, זאת מילה בעברית
          🙂

          Reply to this comment
    • מנחם לס

      16. מאי, 2018
      17:04

      עוד לא נכנסתי למייל ולא ראיתי מה כתבו לך

      Reply to this comment
    • יניב

      16. מאי, 2018
      19:11

      אשך אל תיכנע. אתה כבר ככה אגדה פה באתר ולמי שלא מתאים שפשוט ידלג על התגובות שלך

      Reply to this comment
  53. באלי שאג

    16. מאי, 2018
    13:38

    לא מדברים מספיק על מה שהקפיץ את בוסטון העונה
    בראון וטיטום ט-ס-י-ם עכשו מול העיניים שלנו לרמת אולסטארים
    את זה אף אחד לא צפה (טוב אולי דני אינג') וזה שניהם ביחד, וגם טרי רוזיר נותן עונה של פוינט גארד שיכול לפתוח בהרבה קבוצות
    זה זינוק אדיר בעונה אחת שאי אפשר היה להעריך וממשחק למשחק הם רק ממשיכים להתקדם, מדהים

    Reply to this comment
  54. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    13:39

    לסיכום הנושא של התיעוב מלברון (רציני עכשיו,שימו לב…. קראתי לשיקוץ בשמו)
    אני נהנה מה -ללל ,ואני באמת שונא ומתעב את הבן אדם הזה,אני חושב שהוא מחושב ברמות של פוליטיקאי,ודוחה.
    אני נהנה לתעב אותו ,אני באמת נהנה מתיבול ארסי מידי פעם,
    מי שלא בא לו ,שיעבור הלאה,אני נהנה מהכל פה,גם מאלה שתקועים בעכוז של לברון ולא מוצאים את הדרך החוצה,גם מאלה שנהנים ללקק את הבולבוס הרגלי שלו.אני לא צריך שיסכימו איתי,לא צריך הגנה מאף אחד, אני לא מנסה לשכנע ,לשנות או לדרוש מאף אחד שיחשוב כמוני,
    זאת דרכי וטוב לי איתה,
    ולכל המפגרים שחושבים שאני ילד,אני בן 52 ,עם ילד בן 12,
    המלך עירום, Down with the shikuz

    Reply to this comment
  55. סומסום

    16. מאי, 2018
    14:02

    ( ..)φメモ

    ס ו מ ס ו ם צ ד ק

    ()/アタ

    Reply to this comment
  56. אור

    16. מאי, 2018
    14:31

    מנחם אחרי משחק 3: קליבלנד זוכה באליפות.

    Reply to this comment
  57. IDO

    16. מאי, 2018
    14:48

    אשך – חשבתי על הצעתך לכמה רגעים, ונזכרתי למה אני נהנה מהבלוכ החיי כאשר הוא לא בפלייאוף. הסיבה היא – זה שאתה לא שם.

    תראה אני לא חושב שאתה הבעייה. אני קורא לך IQ כדואסלני שלילי ואתה קורא לי אוזי מפגר, והכל סבבה. אפילו ויתרתי לך על ה-20$ שהפסגת לי בהתערבות על שישייה כי נראה לי שאתה תפרן מידי או טכנופוב .
    העניין הוא שמתי שאתה לא בבלוכ החיי אז כל היצורים שכותבים אליך בעילום שם גם נעלמים (חוץ מרבין, הוא תמיד שם), וכל חבורת ה****** שחושבים שאתה אלוהים פתאום מדברים כמו בני אדם.
    ועדיין יש צחוקים …

    Reply to this comment
  58. מוטי

    16. מאי, 2018
    15:38

    יהיה מעניין לקרוא את כל התגובות כאן, שעושות מקליוולנד עפר ואפר, אחרי שהם ינצחו את משחק מס' 3 ב 15 הפרש. כשגם לאב, סמית היל וקלרקסון ישחקו טוב.
    לאן נוביל אז את החרפה?

    Reply to this comment
    • שמעון

      16. מאי, 2018
      17:53

      מה הקשר? אני לא חושב שיש מישהו שחושב פה שהסידרה גמורה. אני חושב שהרוב פה וגם אני ביניהם חושבים שהסידרה תחזור לבוסטון בשיוויון 2. פשוט אנו מגיבים פר משחק. הסידרה ממש לא גמורה.

      Reply to this comment
  59. נתנאל

    16. מאי, 2018
    16:08

    מנחם אחד המעורבים הטובים שלך אם לא ה מאז שאני פה שזה שנתיים…

    הכל מדויק חוצמזה שאין יותר באנקר מאשר שאת המשחק הבא קליבלנד לוקחת.

    אחרי זה כבר נראה לאן הסדרה הולכת.

    חלק גדול כאן יגידו שהשיפוט/סילבר יעזרו, אבל בלי קשר בוסטון קבוצה אחרת לגמרי בחוץ בלי הקהל האדיר שלה, ולברון בבית לא ירד לאפס שלוש הוא יותר גדול מזה והוא יקיא דם כדי שזה לא יקרה.

    Reply to this comment
  60. מנחם לס

    16. מאי, 2018
    17:06

    תודה לכולם

    Reply to this comment
  61. שעיה

    16. מאי, 2018
    17:10

    עדיין לא הבנתי מה לא בסדר בבלוג החי. מה שלא נראה לכם, דלגו. הבלוג משמש יציע לאנשים שצופים במשחקים לבד וזקוקים לחוויה חברתית, להחלפת דעות, פורקן ורעש. האשך ויואל מעניינים בעיני. הם חלק מההנאה שלי בבלוג החי ואני נהנה מאוד לקרוא את תגובותיהם.

    Reply to this comment
    • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

      16. מאי, 2018
      17:43

      שעיה ,תזהר,בסוף אני יסמפט אותך

      Reply to this comment
    • MJ234523

      16. מאי, 2018
      18:02

      שעיה, אני מקווה שאתה גם נהנה מטעויות הכתיב שלהם

      Reply to this comment
  62. MJ234523

    16. מאי, 2018
    18:09

    מנחם, לראשונה מזה זמן רב כתבת דברים נוכחים כדורבנות. אם לפחות לאחד מהוזי הללל {הליגה לבורות לאומית} הייתה הבנה מינימלית בהופס, קרי: לנתח מהלכים, לזהות מגמות, לעבד סטטיסטיקות, להיצמד לעובדות – או אז היה ניתן לשמוע צד שונה בנוגע ללברון.
    ממעקב קל של קריאת טורי הללל {למעט מומי} אין קשר וכנראה לא יהיה קשר בין הטור להופס.

    אמור מעתה – הוזי הלל! בשביל לכתוב על בחורות \ מעודדות – חמשירים וכל מיני מרעין בישין יש בלוגים מובהקים שהמהות שלהם כזו. פה באתר מדברים כדורסל. ואדרבה – טיב הטורים שאינו קשור לכדורסל {יומן האשך} רק מוכיח את גודל "הבנתם" בלברון.

    Reply to this comment
    • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

      16. מאי, 2018
      18:35

      MJ אם רואה שהלשון ש'ך תקועה עמוק עמוק בעכוז של הפלול,תבקש יפה ,אולי אראה לך איך להוציא אותה נקיה

      Reply to this comment
    • Ish

      16. מאי, 2018
      20:52

      מה? בלי תגובת ח"ח עצמית שמשבחת את ה"שנינות" שלך?
      לאן העולם התדרדר?

      Reply to this comment
  63. יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה

    16. מאי, 2018
    18:32

    נו ,עוד יפה נפש מביא את הבלה בלה ,איפה ההומור MJ
    u are soooo full of shit

    Reply to this comment
  64. no funny shtuff

    16. מאי, 2018
    20:42

    מנחם, לארי נאנס ג'וניור?!
    שיחק 11 דקות, העיף לבנה אחת, אסף שלושה קרשים יתומים וללא כל אסיסט, ובאופן כללי ריחף כמו דבורה ועקץ כמו פרפר.

    Reply to this comment
  65. Shaq

    16. מאי, 2018
    22:26

    1 מסכים עם הכל חוץ מהביקורת על TT, כן הוא לא מדהים, אבל היחיד שם שבזמן האחרון משחק נורמלי ו8 נק 7 ריב זה מעולה לרמה של הקאבס, נאנס לא היה עושה יותר טוב, להפך.
    2 לא חושב ששיקגו תלך על קרטר שיש את פורטר ביד, גם את מייקל ברידג'ס הייתי לוקח לפניו, גם יותר טובים וגם מתאימים בדיוק למה ששיקגו צריכים, שחקן כנף איכותי שישלים חמישית צעירים, במיוחד עכשיו שרנדל וקפלה חופשיים ולשיקגו יש מספיק כסף, אין צורך בסנטר.
    עוד דבר, גם אני הייתי הולך על אייטון, אבל המאמן שהביאו וההצעה לקפלה זה סימנים ברורים שהסאנס הולכים על דונצ'יץ'.

    Reply to this comment
  66. פרי

    17. מאי, 2018
    10:26

    אשך אל תפסיק לעולם אתה ומועדון ה-ללל הם הסיבה היחידה שאני קורא כאן באתר! אם תפסיקו כבר רמת העניין כאן תרד פלאים…

    Reply to this comment

הגיבו