מאנדיי נייט פלייאוף. יוסטון מארחים את גולדן סטייט למשחק מס' 1 של גמר המערב / גיא רוזן

 

יוסטון רוקטס – גולדן סטייט ווריורס
(04:00 לפנות בוקר)
הסדרה לה חיכינו סוף סוף הגיע. אחרי שבשנתיים האחרונות נמנעה מאתנו ההנאה שבלצפות בסדרת גמר מערב בין 2 הקבוצות הטובות בליגה (בשנה שעברה קאוויי נפצע במשחק מס' 1, ואחר כך זו כבר לא הייתה אותה ספרס, לפני שנתיים הספרס נכשלו בדרך לגמר המערב).
ניתוח מרתק, מדוקדק, רהוט, וסופר מקצועי, נמרוד איתן כבר כתב.
אני אוסיף מחשבה נוספת שלי על הסדרה, מזווית אותה לא תקפנו:

ה-X פקטור. זו שאלה מעניינת במיוחד. על פול, קרי, הארדן, דוראנט, קליי, גרין, וקפלה, כבר שמענו, קראנו, והתדיינו לעייפה.
אבל אם יש דבר אחד שלמדתי אחרי כמה עשרות שנים של צפייה ב-NBA, זה שבסדרות בעלות פוטנציאל אפי –
יש את השחקן הנוסף, זה שלא דיברו עליו לפני הסדרה, שהוא ה-X פקטור. מי שנותן תרומה ייחודית שמשנה את הסדרה, ועוזרת לקבוצתו לנצח.
ב-2015 זה היה איגודאלה בפיינלס נגד הקאבס.
ב-2012 זה היה שיין באטייה בפיינלס נגד הת'אנדר.
ב-95', זה היה מריו אלי בסדרה הענקית של יוסטון מול הסאנס.

אז מי זה יהיה השנה?
ההימור שלי?
מצד גולדן סטייט זה קל.
איגודאלה כבר השאיר מאחוריו את העונה הרגילה ממזמן, והוא שוב איגודאלה של הפלייאוף, זה שמגן נפלא, קולע כשצריך (28% מהשלוש בעונה הרגילה, 38% בפלייאוף), ומהווה חלק מהרכב המחץ של הלוחמים.

מצד יוסטון, זה כבר יותר מעניין.
המעומד הראשון הוא השחקן היחיד במדי יוסטון ששיחק בתפקיד משמעותי בקבוצת אליפות –
טרבור אריזה.
לא מספיק מזכירים את אריזה, אבל הוא כבר בעונתו השלישית בליגה, ב-2009, היה ה-SF הפותח בקבוצת אליפות – הלייקרס.
בעונה הרגילה הוא היה סביר (8.9 נק', 32% מהשלוש),
אבל הבפלייאוף?
אז הוא העלה את רמתו.
אריזה סיים את הפלייאוף של אותה עונת אליפות עם 11.3 נק', כאשר הוא מסיים 23 משחקי פלייאוף עם 40 שלשות אותן קלע ב-47.6% נהדרים.
את הסדרה הקשה ביותר באותה עונה – מול דנבר, אריזה סיים עם 12.3 נק', ו-50% מהשלוש,
כאשר הוא מגביל את כרמלו אנטוני באותה סדר ל-40% מהשדה, ו-25% מהשלוש.
במשחק מס' 3 של אותה סדרה, כאשר הסדרה בשוויון 1, והנאגטס מנסים לשמור על הביתיות שלקחו במשחק הקודם, הלייקרס מצאו את עצמם בפיגור בן 8 נק' בתחילת הרבע האחרון.
דקות קלאצ' נהדרות של אריזה, שכללו 2 שלשות במאני טיים, ו-2 קליעות עונשין קריטיות בשניות הסיום של המשחק, היו ההבדל בין ניצחון שנתן ללייקרס בחזרה את יתרון הביתיות, להפסד שהיה יכול להציב אותם במצב לא נעים, בו הפסד במשחק הבא בדנבר, משמעותו פיגור 1 – 3.


(וככה הוא הגיע לאותן זריקות עונשין. אריזה במהלך קלאצ' קלסי)

בכלל, כאשר בודקים את אריזה בפלייאוף, מגלים שיש דבר כזה "פלייאוף אריזה" –
ממוצע הקריירה שלו מה-3 בעונה הרגילה הוא 35.3% סבירים עד לא מדהימים.
ממוצע הפלייאוף שלו מה-3?
38.2% שכוללים כמה קליעות קלאץ' מרשימות.
האחוז האפקטיבי של אריזה בקריירה בעונה הרגילה הוא 50.3%
האחוז האפקטיבי שלו בפלייאוף הוא 52.9%
מספיק דובר על המאצ' אפים, ועל מי ישמור על מי, איך, כמה, ולמה.
דבר אחד ברור –
לאריזה יהיה תפקיד משמעותי בסדרה,
הן בזכות יכולתו לקלוע מבחוץ, הן בזכות קור רוחו והניסיון שלו, והן בזכות העובדה שיש לו הזדמנות לעשות את מה שכבר עשה בעבר מול כרמלו בשיאו –
לשמור על כוכב היריבה.
דרך אגב, ב-2 המשחקים בהם פגש העונה אריזה את גולדן סטייט, הוא לא זהר –
5.5 נק' למשחק באחוז מזעזע (פחות מ-25% מהשדה).

מי שכן בלט, הוא מעומד נוסף לזוכה בתואר ה-X פקטור הנחשק –
לוק מ'בה א-מוטה.
הוא שיחק פעמיים מול גולדן סטייט, ובאותם משחקים יוסטון ניצחו.
הוא קלע באותם ניצחונות 14 נק' למשחק (כמעט כפול מה-7.5 שיש לו העונה) באחוזים נהדרים (66.7% מהשדה, 57.1% מה-3).

המועמד השלישי הוא יקיר אוהדי חולון, האיש והפחים –
PJ טאקר.
טאקר נתן עונה רגילה לא רעה בכלל – 9 נק', 45% מהשלוש.
ואז הגיעה הסדרה מול יוטה. טאקר הפך לפורוורד המשמעותי ביותר בטרייפקת הפורוורדים של יוסטון, כאשר הוא משחק כמעט 33 דקות במשחק, קולע 11.8 נק', קוטף 6.8 רב', וקולע 52% מהשלשות שלו.

הניחוש שלי למשחק הלילה:
גולדן סטייט מגיעים לסדרה כאלופה המכהנת, והם בכושר משחק טוב. הם קולעים את השלשות שלהם, קרי נראה כמי שמתקרב לחזור לעצמו, ודוראנט, ובכן, הוא קולע המון, ומכל מקום.
אם יוסטון רוצים שיהיה להם איזו שהוא סיכוי לנצח, הם צריכים להעניש כל ניסיון של גולדן סטייט ללחוץ את הארדן ופול במטרה "לתת לאחרים לנצח".
ואם יש משהו שלמדתי על השחקנים המשלימים של יוסטון, זה שכאשר הם מקבלים את ההזדמנות, הם מוכיחים את עצמם.
אני מנחש שזה לא יהיה רק שחקן אחד מטרייפקטת הפורוורדים של יוסטון שיקבל את משימת השמירה על דוראנט,
ושזה לא יהיה רק אחד מהטרייפקטה שיתעלה על עצמו בסדרה – ,אני מהמר על כל השלישייה שיופיעו,
הלילה בפרט, ובסדרה בכלל, ושזה יהיה ניצחון ראשון מ-4 ליוסטון בסדרת גמר המערב.
(לא 4 – 0, כן? 4 – 3 מרגיש נכון. ומבדר…)

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
588 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
14/05/2018 17:35:07

רוב הסיכויים לצד יוסטון.
גולדן סטייט הובסו 119-79 על ידי יוטה, ויוטה נוצחה על ידי יוסטון, ברור כשמש שיוסטון רוקטס יטרפו אותם בלי מלח.

אשך טמיר הנדיר
אשך טמיר הנדיר
14/05/2018 19:27:21

לא נכון !!!
התבוסה של גולדן הייתה מול יוטה, ואין לה קשר למשחק של יוטה נגד יוסטון !!!
השמש לא ברורה כשיש עננים אז לא ניתן לומר דבר שכזה !!!
אם יוסטון יטרפו את גולדן הם בוודאי ישימו מלח כי בלי מלח אין לאוכל טעם !!!

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2018 19:49:23

וגם היו אוהדים שחשבו שיוסטון ינצחו שחזרו בתשובה אחרי שקראו על האסטרטגיה של סטיב קר (ששיחק עם אלוהים)!

סוסמעץ
סוסמעץ
14/05/2018 17:37:10

אצל הלוחמים הX פקטור הוא איזה קרי יהיה על המגרש
חד ומושחז = mvp פעמיים
או עדיין סוחב פציעה ולא בשיאו

הוא המשתנה העיקרי בעיני

תודה על הפוסט וקדימה לוחמים!!

נ.ב
עוד משתנה הוא עד כמה השופטים יתעלמו / יחמירו עם ההצגות והצעדים של הזקן

אשך טמיר המקורי
14/05/2018 18:07:01
הגב ל  סוסמעץ

נשבע לך שלא קראתי את תגובתך לפני שכתבתי את שלי! 🙂

סוסמעץ
סוסמעץ
14/05/2018 20:06:54

מה שנכון נכון 🙂

שמעון
שמעון
14/05/2018 17:39:12

פי גי טאקר יהיה האקס פקטור. אריק גורדון קריטי לסידרה הזאת. אם שניהם יהיו השיאם יש סיכוי טוב. הלילה יוסטון מנצחים. בסידרה גולדן ב6

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2018 17:42:06

תודה גיא. פריוויו מצויין.
משחק מפתח הלילה- הפסד של יוסטון הלילה ואפשר לסגור את הבסטה לשמחתו של הייט אשבורי, הממזר וחבר מרעיהם.
אני עם האנדרדוג המובהק של הסדרה, הרוקטס והאנטי גיבור שלה- המזוקן, שסופג פה קיתונות על ביקורת והאשמות על משחק סוליסטי, מצ'עמם, מלוכלך, ועוד כהנה וכהנה. וואלה שאני אוהב את השמנמן הזה. אמן וישבור את קרסוליו (מטאפורית, מטאפורית) של הנקניקיה הפחדנית שריפדו אותה כמו אתרוג בקלעים, טוסטרים, חמורים, גיאורגים ושאר צמר גפן, העיקר שיקלע ויקלע עד קץ הימים (ובאמת, דוראנט קלע פשוט מדהים. ביי פאר הקלע הטוב בליגה).
אז אחרי סיבוב שני מצ'וקמק וקריעה אתמול של בוסטון נקווה למשחק קצת יותר אמוציונלי עם ניצחון בסופו של הטילים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14/05/2018 18:39:58
הגב ל  no funny shtuff

אמן

אשך טמיר המקורי
14/05/2018 18:03:46

תודה רבה. יחסי הכוחות ברורים ונוטים בכבדות לצד הלוחמים.
מכאן שה-X פקטור היחיד הוא סטף קארי, ויותר נכון – הבריאות של סטף קארי.

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
14/05/2018 18:17:56

קרי, או בריאותו של קרי, לא יכולים להיות ה-X פקטור.
X פקטור הוא הגורם הלא צפוי שתורם לתוצאה הסופית.

לדוגמה:
ברור שאלאג'ואן הוא הסיבה המרכזית לזכייה של יוסטון באליפות 95',
אבל יכולות הקלאצ' של מריו אלי, ולראשונה של רוברט הורי, היו ה-X פקטור. הגורם הבלתי צפוי ששינה את פני אותה עונה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2018 19:29:53

X פקטור קיים רק כשהיריבות קרובות ביכולתן ונדרש משהו מיוחד להכריע ביניהן.
כאן הן ממש לא יהיו קרובות ביכולתן אז לא יכול להתקיים X פקטור שכזה.
לכן ה-X היחיד זו הברך של קארי.

סוסמעץ
סוסמעץ
14/05/2018 20:04:11

Great minds think alike

🙂

אשך טמיר המקורי
14/05/2018 18:05:28

ניצחון ללוחמים ב-12

נתנאל
נתנאל
15/05/2018 11:13:13

אתה חלש, נגמר 13 😉

שמע למקרה שזה מעניין אותך, אני לא מת על הגישה שלך למשחק יש בה מין ביטול או זלזול, ואתה מתעסק הרבה יותר מדי בשיפוט, אבל שורה תחתונה רוב הזמן אתה לא מתבייש לתת תחזיות ובהן רוב הזמן לפחות לאחרונה אתה פוגע… אז כפיים.

הייט אשברי
הייט אשברי
14/05/2018 18:14:51

רשע-לשעבר – כשאתה מנתח סדרה לפי העדפותיך , אני רגוע . אתה יחד עם עגל 2 הקמיעות שלנו .

מאוד נחמד שכולם מזדהים פתאום עם האנדרדוג .
לביטוי אנדרדוג יש 2 מקורות משוערים . אני אקח עכשיו את הפשוט יותר , שמתקשר אליו ישירות – הכלב המפסיד בקרבות הזירה שערכו בין כלבים בימי הביניים .
אז אם יוסטון הם האנדרדוג שלכם , אני מעדיף את הטופ דוג .
כי בעיני , כדי להיות אנדרדוג אהוד, צריך לשחק יפה ולא לנסות לנצח בפעלולי רמייה.

ג"ס בחמישה – ואין סיבה שקריאת הכיוון הראשונה לא תגיע כבר הלילה.

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
14/05/2018 18:20:44

זה סבבה לחלוטין שאתה בעד גולדן סטייט.
אבל כאשר אתה כותב "מנתח סדרה לפי העדפותיך", אחרי מה שכתבת על הארדן (ניסה לפגוע הכוונה במיצ'ל),
אתה לא ממש מצטייר כאובייקטיבי…

הייט אשברי
הייט אשברי
14/05/2018 18:37:31

נכון . אבל יש בינינו הבדל אחד . אני כותב תגובות , לא סקירות מטעם הבעלים ומועצת המנהלים .

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
14/05/2018 18:50:20

זה לא קורה לי כל יום, אבל אני ללא מילים.

א. מתי נוצר הרושם שהופס הוא אתר חדשותי (לא שכיום "חדשות" או "עיתונאות" הם משהו עם יותר מדי ערך…) ?

ב. ניסיתי להיות בפריוויו הכי אובייקטיבי שאפשר. היכן השמצתי את גולדן סטייט, או הצגתי אותם בצורה בדרך מעוותת?

ג. זה שכתבתי שהניחוש שלי הוא שהם מנצחים ב-7 משחקים,
זה מה שמציק לך???

הייט אשברי
הייט אשברי
14/05/2018 20:23:37

חבל שאתה לא יודע להבחין בין פוסט תגובה לבין פרשנות .
הרוב כאן עושים את זה , ונותנים סקירות מאוזנות . היחיד שכותב את משאלותיו בטורי הפרשנות הוא בעל הבית . אבל זה סביר – הוא הבעלים ורשאי לעשות ככל העולה על רוחו. וחוץ מזה הוא עושה את זה עם הומור אז נהנים. כשאתה עושה את זה אתה מביך את עצמך .

ושום דבר לא מציק לי – בטח לא הטורים שלך .

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
14/05/2018 20:29:43

מביך את עצמי?
אולי.
בטוח שפחות מרצף התגובות שלך אודות הארדן, מיצ'ל, והברך הקטלנית…

הייט אשברי
הייט אשברי
14/05/2018 20:42:58

כפי שאמרתי – תיקח קורס לפרשנים ואז תבדיל אולי בין פרשנות לסתם פוסט תגובה. Case closed

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
14/05/2018 20:54:49

אשתי קצת תכעס. היא ממש רצתה סוף שבוע בפריז.
אבל כחלק מהשינוי ל-"רשע לשעבר", אני מפנים ולומד –

עם הבונוס לשבועות שמנחם מחלק (כמו בכל שנה),
אני נרשם על המקום לקורס פרשנים. . .

p
p
14/05/2018 21:00:27

שלום קשקשן.

הרבה פה עושים את זה. זה טוב ומבורך.
הנה דוגמאות רק מהפלייאוף של כותבים שאני מאד אוהב ומעריך:

זעפרני:
http://www.hoops.co.il/?p=122027
"בעולם מתוקן קוואי לאונרד היה מפציע הערב וסוחב את הדורבנות לניצחון בסדרה ונקמה על מקרה פאצ'וליה בשנה שעברה. אבל מכיוון שאנחנו לא חיים בעולם כזה, זה יהיה של גולדן הווריירס"

דור בלוך:
http://www.hoops.co.il/?p=123829
"בהרגשה שלי, ואני מקווה להתבדות, זה תחילת הסוף של סיפור הסינדרלה הזה, ויוסטון תתחיל לדהור לכיוון גמר המערב מכאן והלאה."

שי אבן צור:
http://www.hoops.co.il/?p=122520
"אז אולי האשך צודק והמשחק היחידי שהספרס יקחו בסדרה הזאת יהיה המשחק הזה. אולי הלילה כולם יתפסו יום ע"מ לנצח בשביל הפופ. אולי קליי ודוראנט יתפסו ערב קצת פחות טוב מבדרך כלל.
אולי, ואולי לא…
אני רוצה להאמין שכן. ספרס."

כותבים פה בהתנדבות. כותבים פה יפה מאד וזה לא עיתון מסחרי.
גיא לא בא לך טוב לעומת האחרים, כי הוא יותר מדיי פעמים עושה את הקטע הזה שאתה לא אוהב, מציג לך את האמת הכואבת.

"כפי שאמרתי – תיקח קורס לפרשנים ואז תבדיל אולי בין פרשנות לסתם פוסט תגובה" – כי אתה פשוט לא יכול בלי קינוח שחצני…

עידו גילרי
עידו גילרי
14/05/2018 21:01:09

lecture #1: Van-Gundyan rants

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2018 21:11:22

גיא, מה לא ברור? זה פשוט מאוד- א

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2018 21:18:40

נקטע…
בקיצור, גיא, זה פשוט מאוד- אתה צריך להיות א-ו-ב-י-י-ק-ט-י-ב-י.
זה לא כזה קשה. אתה לא יכול לכתוב "ניצחון ליוסטון".
פשוט תכתוב בפתיחות, בשקיפות מלאה: "הלוחמים הנהדרים יביסו הלילה את יוסטון בדרך לניגוב פרקט קליל עד להכתרה נוספת וברורה".
אפשר גם- "דוראנט הגיבור, שמעולם לא חשש מתחרות הוגנת ומאמץ להגיע לתואר, יראה איך הקבוצה של קרי הגדול מסמנת עוד x על החגורה, ולבטח ירצה מיד בסוף האליפות להצטרף לברוקלין נטס לתרום לה מיכולתיו העילאיות כקלע מחונן".
אובייקטיביות, מה כבר ביקשנו?!

שי אבן צור
שי אבן צור
14/05/2018 23:03:11

היי no funny shtuff,
:-)That was funny

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14/05/2018 21:04:51

הייט אם יורשה לי זה אתה שלרוב מפיץ ביקורת שלילית והערות מתחת לחגורה על שחקני קבוצות יריבות, לא גיא (הצדיק הנסתר). זה די מובן שבשנים ארוכות של תסכול מהקבוצה שלך צברת בטן מלאה אבל חלאס, אתה יכול כבר להירגע. אתם הקבוצה הכי טובה בהפרש עצום והתגובות שלך מפיצות פרנואידיות ולוזריות נוראית.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/05/2018 21:06:03

זה נקרא בכיינות סדרתית

שייקה
שייקה
14/05/2018 22:38:45

אני מעדיף התקרבנות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 5:15:52

+1 לנו פאני

בירדמן
בירדמן
14/05/2018 18:25:16

מהי "טרייפקת הפורוורדים"?

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
14/05/2018 18:32:55
הגב ל  בירדמן

שלישיית הפורוורדים: אריזה, טאקר ונסיך קמרון.

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
14/05/2018 18:34:33
הגב ל  בירדמן

א. זו שגיאת כתיב שלי. טרייפקטה.

ב. טרייפקטה היא שלישייה מנצחת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/05/2018 18:37:36
הגב ל  בירדמן

"טרייפקטה, כשאתה בוחר בשלושת הסוסים הזוכים בדיוק לפי הסדר"

בירדמן
בירדמן
14/05/2018 19:05:12

מעניין, תודה.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/05/2018 20:52:05
הגב ל  בירדמן

אין לי מושג לגבי טרייפקת הפורוורדים גם לא לגבי טרייפקטת אבל אני יכול לספר על טריפוקה הפורוורד:
comment image?1522627617

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/05/2018 18:43:11

תודה רבה גיא, ניתוח מזווית מעניינת.

אני לא בטוח שאיגי, אחרי 2015, עדיין יכול להחשב אקס פקטור, מאחר וכמו שכתבת, די ברור שהוא מתעלה בפלייאוף.

אז יתכן ויש טעם להצביע על שחקן אחר בלוחמים, ואם הוא בריא, הייתי מהמר על ג'ורדן בל – אם יצליח להתמודד עם קאפלה, בעיקר כשגרין לא על הפרקט, או כשגרין כן על הפרקט ועוזר לאחרים, וגם לא לפשל בהתקפה (כשהכדור יגיע אליו לזריקה, וזה כנראה לא יקרה יותר מדי) הוא יכול לעשות את ההבדל.

הלוחמים בהפרש של פוזשן או שניים

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14/05/2018 18:43:32

תודה גיא. בחרת נקודת מבט מעניינת. רק שאתה חדש בליגה ולא יודע זהשיפוט המחור הוא ה x פקטור. כמובן שתשמע טענות כאלה רק מהצד של ג"ס . . .
ו-ish, אבל לו יש אישור להתלונן.
RIGGED
😀

Ish
Ish
14/05/2018 22:33:42

לספר לך מה קרה למגיב האחרון שיצא כאן בהצהרות שהוא אף פעם לא מתבכיין על שיפוט?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 4:20:24
הגב ל  Ish

כן

Ish
Ish
14/05/2018 22:34:39

ואגב רוצה לראות את סטטיסטיקת הבכי על שיפוט בסדרת הגמר?

עידו גילרי
עידו גילרי
14/05/2018 22:45:32
הגב ל  Ish

do share

Ish
Ish
15/05/2018 0:12:30

משחק 1
קאבס 14, ווריירס 3, נייטרלים 3, מתבכיינים על מתבכיינים 0
מתוך 810 תגובות

משחק 2
קאבס 50, ווריירס 13, נייטרלים 4, מתבכיינים על מתבכיינים 5
מתוך 934 תגובות

משחק 3
קאבס 11, ווריירס 50, נייטרלים 1, מתבכיינים על מתבכיינים 7
מתוך 1188 תגובות

משחק 4
קאבס 9, ווריירס 41, נייטרלים 9, מתבכיינים על מתבכיינים 9
מתוך 882 תגובות

משחק 5
קאבס 17, ווריירס 25, נייטרלים 21, מתבכיינים על מתבכיינים 0
מתוך 907 תגובות

סה"כ
קאבס 101, ווריירס 132, נייטרלים 38, מתבכיינים על מתבכיינים 21

הערות:
תגובות התבכיינות נספרות רק במהלך המשחק.
מידע על סטטיסטיקות של מגיבים ספציפיים נשמרים מוגנים בשם צנעת הפרט ועצלנות באיסוף הנתונים (אם מישהו מעוניין לדעת על מגיבים כלשהם אני עשוי לבדוק)

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 0:15:04
הגב ל  Ish

אתה משהו.
צרף רק רשימת מתבכיינים לכל כיוון קבוצה (בלי מספרים).

Ish
Ish
15/05/2018 0:16:45
הגב ל  Ish

אבל יש כאלו שהתבכיינו גם וגם, וכאלו שגם וגם וגם.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 0:18:54
הגב ל  Ish

לא סותר.

Ish
Ish
15/05/2018 0:37:29
הגב ל  Ish

טוב רשימה של אלו שבדאבל פיגרס (למרות שזה גם לא הוגן כי יש כאלה שהפציעו למשחק אחד יפה ונעלמו משאר הסדרה)
ק- קאבס, ו – ווריירס, נ – נייטרלי, ב – בכי
triple double – ו/נ
Ish – ו/נ
אלי בולס – ק/ו/נ
בן של – ק/נ *
גיא הרשע – ק/ו/ב **
עמירם – ו/נ
שימחה ריף – ק/ב

*עשוי להתכחש לקאבס היחיד שלו
**עשוי להתכחש לווריירס היחיד שלו

Ish
Ish
15/05/2018 0:38:20
הגב ל  Ish

הסטטיסטיקה כאן אבל ממש לא מספרת את הסיפור

אסף
אסף
15/05/2018 1:49:16
הגב ל  Ish

איש אתה אחד האנשים

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 4:21:17
הגב ל  Ish

תודה. אז אני מבין שגם כאן ג״ס ניצחו?
הנתונים כוללים גם אותך או בלעדיך?

Ish
Ish
15/05/2018 4:35:38
הגב ל  Ish

גם אותי וגם אותך 😉

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 4:43:45
הגב ל  Ish

כמה פעמים אתה בכית וכמה אני?
(לא מאמין שבכיתי, לכל היותר ציינתי טעות קטנה פה ושם)

Ish
Ish
15/05/2018 5:21:36
הגב ל  Ish

אתה רשמת סדרה פושרת של קאבס 3, נייטרלי 1, בכי 2
אני סגרתי עם ווריירס 9, נייטרלי 2 מכובד

מחפצה מנמצה
14/05/2018 19:07:04

שאלה מסקרנת , מי יעלה בחמישייה לצד הארבעה בווריורס .
לא אתפלא שג'ורדן בל יפתח, בזכות היכולת האתלטית בפיק נ רול מול קאפלה וגם ביכולת הגנה על הטבעת.

יואל
יואל
14/05/2018 19:11:25

עלה לי רעיון מבדר/סיוטי (תלוי למי)
אם יוסטון מפסידים בקטנה,לברון חובר אליהם ,ליצירת סופר טים,יקמבנו את המשכורות ביניהם ,גם לברונית וגם פול מקבלים חוזה חדש,
חחחחחחח זה אשכרה,לשים את כל התפוחים הלא טובים ביחד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/05/2018 19:24:00
הגב ל  יואל

למיטב זכרוני זו אופציה ממשית ביותר. הוינדהורסטים של עולמנו ציינו את יוסטון, פילי, הלייקרס והקאבס, כארבע הקבוצות שלברון שוקל. לא חושב שישאר בקאבס, ומבין השלוש הסיכויים שלו לטבעת נראים לי הכי טובים ביוסטון. השאלה על כמה כסף יסכים לוותר (פילי והלייקרס יכולות לשלם יותר).

יואל
יואל
14/05/2018 19:29:55

הפלול בוודאות של 110% עוזב את קליבלנד ,ואני בטוח שהבעלים שם שמח לראות אותו הולך,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2018 19:35:27

רק לייקרס, זה הכיוון כבר שנה+

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2018 19:53:23

אשך, בטוח עוד נותר טיפת היגיון במוחך שטוף הזימה.
למה, למען השם, שלברון ילך ללייקרס?! הוא עוד רוצה לזכות באליפויות, או מינימום לעלות לפלייאוף, you know…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2018 20:05:04
הגב ל  no funny shtuff

יש הרבה מאוד היגיון, מכל מיני סיבות שונות.
קרבה להוליווד, קרבה למג'יק, רצון להאפיל על קובי, עוד אולסטארים שיגיעו, גרעין טוב, החלשות צפויה של ג"ס והתחזקות של בוסטון ופילי, ובעיקר קבוצה שתיתן לו הכל שבה יעשה כרצונו כמו שהוא אוהב.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14/05/2018 20:19:04
הגב ל  no funny shtuff

יש לי שתי התערבויות עם האשך – הוא אמר שול ג'ורג' ולברון יגיעו ללייקרס. אני אמרתי ששניהם לא.
נחיה ונראה מי צדק

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2018 21:26:24
הגב ל  no funny shtuff

עגל, אני איתך.
לברון אף פעם לא היה דמות טיפולית, הוא לא ילך להיות מנטור בקבוצה של מחוצ'קנים שבקושי קולעים 11% מהשלוש. ופול ג'ורג'- נו שויין, כולה פול ג'ורג'.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 0:25:51
הגב ל  no funny shtuff

אפרופו פול ג'ורג':
https://www.youtube.com/watch?v=EbHxhQm6ApI

bobby
bobby
14/05/2018 19:48:48
הגב ל  יואל

אויי ויי, כמה שהאשך יחגוג עלינו בשנה הבאה אם זה יקרה 😂

יואל
יואל
14/05/2018 19:12:51

מאמין שהלוחמים מוציאים את האוויר מהבלון של יוסטון,מהר ,וחזק
לוחמים ב 6

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2018 19:31:45
הגב ל  יואל

100+
או בפחות…

סוסמעץ
סוסמעץ
14/05/2018 20:10:44

אהיה מופתע אם הלוחמים יקחו בשישה משחקים
מעריך שזה יגמר בחמישה

FAN
FAN
14/05/2018 19:15:38

הגמר האמיתי של הליגה במערב (ולא בפעם הראשונה).

יש סיכוי שהלוחמים לא יפתחו עם איגודלה במקום סנטר בחמיישיה?

tripledouble
tripledouble
14/05/2018 19:17:22

במידה ויוסטון מנצחים היום אני מהמר על גולדן ב6. במידה ומפסידים אני מהמר על סוויפ לגולדן.

שימי ריגר
שימי ריגר
14/05/2018 19:20:40

לא משנה מה יקרה במשחק הערב על הסידרה הזאת רשום 1-1 אחרי שתי משחקים.

SamIaM
SamIaM
14/05/2018 20:38:22

בבקשה להחליף כינוי. לא הגיוני ששימי ריגר יאמר משהו הגיוני

בוני
בוני
14/05/2018 19:28:14

כל העם עם כריס פול וארדן!

נמאס לראות את הגולדנים מנצחים בקלות רבה קבוצות פצועות וחסרות.

אלי לס
אלי לס
14/05/2018 19:39:02
הגב ל  בוני

איזה עם?

אור
אור
14/05/2018 21:22:38
הגב ל  אלי לס

ואיזה ארדן? גלעד?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2018 19:33:05

עד כה הייתי די בטוח שגולדן ייקחו את הסדרה, אבל עכשיו כל שביב של ספק נעלם ממוחי.
קללת הרשע הוטלה, ויוסטון יכולים כבר ללכת למדוד בגדי ים.

יואל
יואל
14/05/2018 19:39:14

אין בעיה,מתאים,צריכים את גולדן כדי לנקנק את הפלול ,במידה ויצליח לעבור את הסלטיקס (אוי גוועלד על מה שפי מוציא)
מי זה הרשע? גיא? חשבתי שהוא לשעבר?לא?

יואל
יואל
14/05/2018 19:39:43
הגב ל  יואל

איזה קללה?

אשך טמיר המקורי
14/05/2018 20:29:32
הגב ל  יואל

הרשע לשעבר המציא את קללת האשך כדי להתעמר בי, בעצת לארי דייוויד אני עושה לו flip it

https://www.youtube.com/watch?v=URtQAa3Y-ns

יואל
יואל
14/05/2018 20:45:01

חחחחחח

bobby
bobby
14/05/2018 19:47:08

תודה על הפריוויו גיא.

אין ספק שכל חבריי השלישייה אריזה, מבה אמוטה וטאקר חייבים להופיע כמו שצריך לסדרה, ב-2 צידי המגרש.

Let’s go rockets! 🚀
יאללה, שעת האתגר שכל העונה הם התכוננו הגיעה, רק שלא יתפוצץ בפרצוף אחריי ציפייה כה ארוכה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14/05/2018 20:20:29
הגב ל  bobby

ברור.
ותודה לגיא על מריו אלי, unsung hero שקצת שכחו ממנו

Berch
Berch
14/05/2018 20:08:46

ג'ורדן בל יכול להיות פאקטור
אבל
פי
ג'יי
טאקרררררר !!!!
עם סל נצחון על הבאזר, כי זה המהלך שמלמדים בחולוניה
אחרי מאליק דיקסון, בריאן טולברט וגלן רייס ג'וניור הגיע הזמן של טאקר. אבל זה לא יהיה היום…. זה יהיה במשחק קובע 🙂
יאללה יוסטון
יוחזרו ימי אלג'ואן מיד, ובדיעבד

שי אבן צור
שי אבן צור
14/05/2018 20:14:26

תודה על אחלה פריוויו גיא!
מסכים לגבי אריזה! הוא לוחם רציני ויודע לתת תפוקה במאני טיים.

עדיין, כל פעם שאני רואה את יוסטון אני מתעצבן אז אשמח לניצחון של הלוחמים.

אסף
אסף
14/05/2018 20:26:26

מקווה שהפעם הגמר מערב שכולנו חיכנו לו לא יסתיים אחרי משחק אחד כמו אשתקד

אשך טמיר המקורי
14/05/2018 20:30:18

תודה על הפריוויו המצוין לרשע (לשעבר גיא)

מנחם לס
מנחם לס
14/05/2018 20:31:11

אני מסכים אתך גיא שהמון תלוי בשחקנים שהם X-FACTOR אבל ההבדל הפעם הוא שהצלחתם של אריזה וטאקר (ומבה),תהיה הצלחה הגנתית ולאו דווקא הצלחה שתתבטא בנקודות, אלא במניעת נקודות (במיוחד מדוראנט)

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
14/05/2018 20:51:00

תודה!
סוף סוף סדרה!
אם יוסטון של לפני חודשיים מופיעה היא טובה יותר וקטלנית יותר מגולדן הנוכחית, לוקחת את הסדרה ב6.
אם תופיע יוסטון הנוכחית זה גולדן ב5.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/05/2018 20:59:16

אני לא יודע איך אף אחד כאן לא ציין את זה אבל יש לנו שיחזור של הגמר מלפני שלוש שנים. אם בווריורס כמעט כל השחקנים המשמעותים נותרו (סטף,קליי,גרין,איגי וליבינגסטון) ואפילו נוסף דוראנט אז ברוקטס רק הארדן אריזה וקאפלה שבקושי שיחק שרדו.

המשגיח
המשגיח
14/05/2018 21:10:48

תכלס…
גמר די נשכח למען האמת

MBK
MBK
14/05/2018 21:13:16

תודה רבה על הפרוויו
המפתח של גולדן סטייט זה דוראנט
המפתח של יוסטון זה האחוז מדאון טאון וגולדן סטייט מחזיקה את היריבות על אחוז נמוך

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
14/05/2018 21:32:04

תודה גיא
וואלה עד עכשיו אחוזי הפגיעה שלי על משחק בודד בכל לילה הם בית שימוש. אף על פי כן ויחד עם זאת אני מתעקש להמר כל פעם מחדש בשביל הפאן. אז היות ואני מאמין שהדיבורים של יוסטון על זה שהם נותנים תחרות אמיתית ללוחמים ידליקו את המפלצת – הלוחמים יבואו במוד של שחיטה ויתנו היום בראש להרדנס

Benjo
Benjo
14/05/2018 21:33:25

אין בעיה. יוסטון

Benjo
Benjo
14/05/2018 21:34:04
הגב ל  Benjo

we have a problem

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
14/05/2018 21:38:27
הגב ל  Benjo

בהחלט עושה הגיון

ולדי קוגן
ולדי קוגן
14/05/2018 22:02:51

אחלה פריוויו.לדעתי ג"ס בטוח לוקחים משחק ביוסטון ומנצחים בשש בסוף.יוסטון חייבים לקלוע באחוז טוב מהשלוש, אם לא הם מקבלים במוח

אפלטון
אפלטון
14/05/2018 22:08:12

תודה גיא נהדר, ואתה חייב כאן אנטי ניחוסון דחוף אחרי מה שעוללת כאן.
מסכים עם מי שאמר לגבי הx פקטור של גולדן סטייט שיהיה ג'ורדן בל.
יש לי הרגשה שבל יקבל הרבה דקות בסדרה הזאת וישחק תפקיד משמעותי בניסיון לעייף את הארדן.
ביוסטון אני מקווה שאנדרסון יהיה הx פקטור. משחקים טובים שלו ישנו את התמונה לגמרי.
לגבי הערב, אין לי שמץ של מושג מה יהיה, אבל אם יוסטון חוטפים כאן תבוסה כמו דחופה קליבלנד אז אפשר להביא את המטאטא מעכשיו.
הם פשוט חייבים ניצחון הערב בשביל להרגיש שזה אפשרי.

Shaq
Shaq
14/05/2018 22:33:08

טאקר האקס פקטור, אבל לדעתי קאפלה הוא זה שיפריד בין סדרה צמודה לאחת שתגמר מהר, המנוע ההגנתי של גולדן סטייט ומצפה לו עבודה קשה מאוד בצבע.
היום הווריורס לוקחים במשחק צמוד, בסדרה 4-1\4-2.

נמרוד
נמרוד
14/05/2018 22:46:00

אחלה פריוויו גיא, תודה.

השלישייה הזאת בעצם יכולה להכריע את הסדרה לא פחות מהשלישייה המובילה מבחינת יוסטון. הם שם כדי להתמודד עם ג"ס וכדי לעשות את החיים קשים בהגנה. הם בהחלט מפתח רציני

רפיקי
רפיקי
14/05/2018 22:47:47

הקלידו את התגובה כאן…

רפיקי
רפיקי
14/05/2018 22:57:37

האקס פקטור של הלוחמים הוא כספי כמובן
העידוד שלו מהיציע זה משהו שלא בא ברגל

ועכשיו ברצינות כבר במשחק חמש מול השקנאים מי שחיפש את זה ראה שהפציעה של קרי דיי מאחוריו (התנועות החדות והיכולץ הטובה באחד על אחד) ומאז גם היה לו כמה ימים להבריא ולהסיר חלודה
לכן אני הולך על ניצחון ללחומים הערב
ובכללי ארבע או חמש משחקים

פאקו
15/05/2018 0:01:11

תודה על פריוויו מצויין, גיא.

Is the
Is the
15/05/2018 0:17:32

גולדן באמת טובים מדי. קשה לי להאמין שכל אלה שמהמרים עליהם שינצחו את הסידרה, באמת באמת מאמינים בזה שינצחו את המפלצות מהמפרץ בסידרה של 7 משחקים כשהם בריאים, וזו לא רק התבטאות עקב רצון עז שכך יהיה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 0:32:13

עדיין לא הבנתי על מי מהמר כותב הפריוויו שתיקח את הסדרה..

כל כך הרבה זיג ו זג שאני מרגיש שזרקו אותי ללש"ביה בצאלים.

Smiley
Smiley
15/05/2018 0:38:48

שורה תחתונה:

"אני מהמר על כל השלישייה שיופיעו,
הלילה בפרט, ובסדרה בכלל, ושזה יהיה ניצחון ראשון מ-4 ליוסטון בסדרת גמר המערב.
(לא 4 – 0, כן? 4 – 3 מרגיש נכון. ומבדר…)"

נראה לי שההימור בסדרה על יוסטון…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 0:43:27
הגב ל  Smiley

http://www.hoops.co.il/?p=124401

שרשור תגובה מס' 3…

אני אקצר לך.. בתגובה 3.1.1 הוא בעצם אומר שמדובר ב
"ווישפול…"…

שמוליק קיפוד
שמוליק קיפוד
15/05/2018 1:09:42

זו אולי תגובה שלא בהכרח קשורה לכאן, אבל אני רוצה להצביע על הקבוצות שלדעתי משחקות את המשחק הכי 'שלם'.
המשמעות שאני מייחס למושג 'שלם', היא כזו:
1) סגל שבו כל החמישיה שעל המגרש שותפה למשחק ולא רק עסוקה בלוודא שלכוכב יש isolation
2) המשחק ההתקפי מורכב יותר מאשר פיק אנד רול
3) המשחק ההגנתי בעל משמעות
4) יצירתיות ותגובות טובות למשחק ההגנתי וההתקפי של היריב
5) כשאתה צופה בקבוצה אתה מרגיש שהיא נותנת הכל

לדעתי הקבוצות הראויות לציון:
יוטה (קווין סניידר הוא מהאהובים עליי! כל מה שחסר לקבוצה זה עוד קלע טוב ואת רוביו בריא)
אינדי (אולי כל הטוב יוצא רק מול קליבלנד?)
בוסטון (לדעתי הקבוצה השלמה ביותר אף בסגל הנוכחי)
פילי (חסר קצת מ5)
ואולי גולדן סטייט (מרוב כשרון חסר הרבה מ5)

אשמח להוספות והערות.

Smiley
Smiley
15/05/2018 2:39:54

נראה לי שליוטה חסר קצת יותר מקלע טוב ורוביו בריא כדי באמת לאיים.

יזי
יזי
15/05/2018 3:18:01

טריסטן תומפסון חוזר לחמישה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 3:46:35

סילבר, שופטיו, שפוטיו, ושותפיו בע"מ – גולדן

http://buffstreamz.com/watch/nba-58.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 3:46:58
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 3:48:01
חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
15/05/2018 3:53:35

חג שמח לכולם

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:00:12

סטף קארי מנסה 360 בחימום… כנראה הוא החלים מהפציעה ו/או שלא מרגיש שהיא מפריעה לו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:02:20
הגב ל  Smiley

וואלה.. הצליח לו או שגמר כמו צ'יינה קליי..?

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:03:54

לא כמו קליי שנמרח על הגב, אבל פספס

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:02:26

קדימה יוסטון, כמו ששברו את ה4 דקות למייל, תראו לנו שאפשר להפיל את המפלצת מהמפרץ, איזה כיף לקבל סדרה כזאת

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:04:53

איזה פתיחה של יוסטון

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:05:03

הפתעה! ארזה לא שומר על דוראנט!

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
15/05/2018 4:05:24

איזה הטעיית פאמפ של השופט. גדול

דונובן אינגלש
דונובן אינגלש
15/05/2018 4:05:40

תודה ממזר

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:05:45

גרין זה דפוק בראש מחלט

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:06:21
הגב ל  מנחם לס

לגמרי

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:06:09

דוראנט לא מצליח להתמודד עם הארדן, קר עשה טעות במאצאף הזה

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:06:21

הארדן בה מוכן לדוראנט

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:07:12

הארדן תפס יום!

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:08:07

אריזה כן שומר על דוראנט!

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:08:51

הארדן פתח אש!!!

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:08:52

וואללה איזה משחק מתפתח כאן!

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:08:53

הארדן רוצח

שמעון
שמעון
15/05/2018 4:09:17

דוראנט זה לא קליי. קליי השחקן שדמר העונה הכי הרבה פוזשנים על הארדן. פתיחה טובנ

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:09:56

ג"ס ישנים בעמידה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:11:30

הקצב טוב לגולדן.

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:13:31

חמש דקות משחק ודיימונד גרין כבר מאבד את עצמו – איפה השכל שלו?!?!

etayle
etayle
15/05/2018 4:14:53

הבלאגן הזה לא יהיה טוב ליוסטון.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:15:07

רושם ראשוני אחרי 5:10 דקות – יגמר דו סיפרתי ללוחמים

נתנאל
נתנאל
15/05/2018 11:20:41

נייס!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:15:25

הימורים – עוד כמה זמן גרין יעוף?
אני אומר 3 דקות. לא כולל פסקי זמן.
הבנאדם מטומטם וחסר שליטה שאין דברים כאלה.

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:15:34

ההגנה של ג"ס התחילה לעבוד

שמעון
שמעון
15/05/2018 4:15:42

פול יחוסל עי קליי הוא לא יכול לעשות כלום על קליי בקושי לזרוק לסל

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:16:17

סטף קארי – לא נראה פצוע בכלל או שמשהו מפאיע לו.
ג"ס מחפשים ללכת על הארדן בהתקפה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15/05/2018 4:17:12

דריימונד מצליח להיות שחקן חכם ושחקן טיפש בעת ובעונה אחת

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:20:55

רושם ראשוני כשנותרו 5:10 דקות לסיום הרבע: לוחמים במשחק צמוד

נתנאל
נתנאל
15/05/2018 11:21:28

חחח פחות נייס, אתה סוגר את כל האופציות?? 🙂

שמעון
שמעון
15/05/2018 4:20:59

גיימס הארד און בייבי. אם קליי לא ישמור אותו הוא יחגוג. מצד שני אם קליי על פול כל הסידרה פול יבכה בפינה. אני הייתי משאיר את קליי על הארדן כמו שהיה כבר שנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:21:02

מצויין יוסטון

השועל
השועל
15/05/2018 4:21:05

פתיחה נפלאה של הארדן, הבעיה היא שאני לא מאמין שזה יספיק לניצחון בלי תרומה מפול,שכרגע נראה מפוחד מהמעמד.

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:22:27
הגב ל  השועל

הארדן פתח חזק מאוד, לא היה צורך בפול עד עכשיו והרוטציה הקבועה שהוא יורד לנוח. ככה שאי אשר לומר שהוא לא במשחק

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
15/05/2018 4:25:59
הגב ל  Smiley

מילולית הוא אכן לא במשחק

אלי לס
אלי לס
15/05/2018 4:21:11

הארדן רוצח את גולדן סטייט בסטפ-בק הזה אבל לא נראה לי שזה ימשיך ככה כל המשחק/הסדרה

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:21:59

יופי קלינט. תן איזו קטנה לדונקי הוא בא עצבני.

RL
RL
15/05/2018 4:22:11

דריימונד שחקן כל כך מלוכלך, דופק מרפקים ובעיטות ואחרי זה עוד מתבכיין לשופטים שהיה נקי

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
15/05/2018 4:22:34

לראות 2 קבוצות שבכל משחק נתון, מסוגלות לתפוס 5 דקות חמות ששוות ריצה של 20 נק' –
זה מרתק.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/05/2018 4:22:40

מעניין שקליעות קלות לא נכנסות לסטקים. דונאט במקום להניע כדור מנסה ישר לקלוע. קארי, שיקלע מה 3, ב 2 הוא לא כל כך טוב.

etayle
etayle
15/05/2018 4:25:08

מקווה שיהיה בסדר. זה לא נראה חמור.

השועל
השועל
15/05/2018 4:26:15

והנה נגמר הקצת עניין שהיה בפלייאוף הזה.

דונובן אינגלש
דונובן אינגלש
15/05/2018 4:26:26

מביים פציעה

NBA
NBA
15/05/2018 4:26:37

גולדן כרגיל מנסים לפצוע את הכוכבים כמו תמיד
הלוואי יוסטון תבעט בהם יהיה ענק

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:26:56

בן זונה לוני, אני מוכן להמר שנתנו לו הוראה לפצוע את הארדן

dumpa
dumpa
15/05/2018 4:27:32

הקלידו את התגובה כאן…

dumpa
dumpa
15/05/2018 4:28:05

רואים שהוא תופס את לוני

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:27:03

לא נראה שזה משהו רציני
אם הוא נפצע אני לא רואה את המשך הסדרה

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:27:52

לא יאמן.
מלמדים אותם את זה באימונים?
משחק 1 גמר מערב, בואו נפצע את כוכב היריבה.

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:28:57

הדוראנט הזה שכח מה זה להחטיא

etayle
etayle
15/05/2018 4:28:58

כדורסל מעולם אחר

dumpa
dumpa
15/05/2018 4:29:09

תסתכל בחוזר רואים שהוא ניפצע שהוא ניסה לתפוס ולהפיל את לוני

etayle
etayle
15/05/2018 4:29:33

דוראנט לא אנושי

השועל
השועל
15/05/2018 4:30:13

קר משחק בצורה טיפשית, אין ליוסטון אף סנטר על המגרש, תוציא את לוני ותן לדורנאט לשחק ב5, תנסה לבטל את החילופים של יוסטון.

דונובן אינגלש
דונובן אינגלש
15/05/2018 4:30:22

רמת ביצוע גבוהה ב-2 הצדדים. בוסטון עשויה להתקשות בסיבוב הבא

קווינט
קווינט
15/05/2018 4:44:19

1+

שמעון
שמעון
15/05/2018 4:30:54

למה לוני המסכן שומר על פול חח. קאפקייק לא בהכרה וחלק מזה הייתה הטיפשות שהארדן שמר עליו והכניס אותו למשחק. הארדן אוויר בשבילו

דונובן אינגלש
דונובן אינגלש
15/05/2018 4:32:52
הגב ל  שמעון

באמת ציוות מוזר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:32:13

מחצית פסיכית.. אי אפשר לנשום.

הארדן עם הפלופ הכי מושקע אי פעם…
השקיע בו כל כך הרבה מאמץ שאני ממש מקווה שהוא לא פצע את עצמו.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:34:11

זה נראה כמו מחצית אבל זה רק רבע. ייתכן ויוסטון יצטרכו להאיט את קצב המשחק

קווינט
קווינט
15/05/2018 4:35:46

חחח תודה לקדוש

נמרוד
נמרוד
15/05/2018 4:32:20

גולדן בינתיים לא מתרגשים מהחילופים עם לוני שעושה עבודה טובה ברבע הראשון למרות שקלעו מעליו קצת

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:32:51

מה עושים נגד דוראנט? ייתכן שהוא הסקורר הגדול מכולם (סקורר מזריקות, לא כניסות) כי הוא מצויין מכל המרחקים.

מר-גרינה
מר-גרינה
15/05/2018 4:33:00

איזה רמה גבוהה של ביצוע בהתקפה,מדהים.
לא תמיד הכי יפה לעין, אבל יכולות אישיות היסטוריות ב 2 הצדדים.

השועל
השועל
15/05/2018 4:33:04

זה מרגיש שיוסטון ירו את כל מה שהיה להם במחסנית ואיכשהו גולדן שרדה את זה, ולא רק שרדה את זה אלא יצאה מזה כמו חדשה.

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 4:33:21

אני שונא את גולדן סטייט, אני לא חושב שיש להם קשר אמיתי לזה אבל איזה תחת זה שקוואי והארדן נפצעו מולם ושהם קיבלו בעבר קליבלנד בלי לאב וקיירי

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:33:23

ג"ס מחליפה מהר מדי על המוביל כדור ומשאירה את הגבוה על הארדן/פול. יש פעמים שאפשר מבחינתם לחסוך את זה.

שתי הקבוצות מחפשות את המיס-מאצ'ים בהגנה. ג"ס על הארדן ויוסטון את השחקן הגבוה או קארי

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:33:26

אין ברירה- כמו בפוזשן האחרון, לעשות דאבל טים על דוראנט. הוא הנשק הכי קטלני של גולדן סטייט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:34:01

תירגעו. לא קרה להארדן כלום ולוני בטח לא אשם.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:34:03

תחושה ראשונית אחרי רבע אחד:
אם זאת התוצאה בסוף רבע כזה אז יוסטון יכולים לנסות ולהיאחז בכל הכח עם הציפורניים וזה לא יעזור להם.
פוטנציאל לסוויפ.

חייל
חייל
15/05/2018 4:34:05

שידור נורמלי לאייפון ??

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:35:32

לדעתי ג'ו ג'ונסון יהיה טוב לכמה דקות.

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:36:16

עכשיו המשחק האמתי של יוסטון מתחיל אחרי שההתלהבות שלהם של הפתיחה עברה

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:36:49

אני לא רואה את הארדן על הספסל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:38:07

ווסט ושון – תענוג

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:38:19

משחק אשכרה שכונתי

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:38:21

א מוטה עם החטאת לייאפ כבר פעם שניה

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:39:43
הגב ל  no funny shtuff

פעם שלישית. יאללה לספסל

etayle
etayle
15/05/2018 4:39:14

משחק מדהים

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:39:27

ניק יאנג זה רוצח. לא שם על אף אחד וקולע

etayle
etayle
15/05/2018 4:39:34

והינה הזקן חזר

etayle
etayle
15/05/2018 4:40:48

שריקה פח

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:41:42

אצל יוסטון? הכל בידודים

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 4:42:09

דוראנט מכונהה

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 4:42:47
הגב ל  עמית מ''מ

יוסטון מחויטים שלל לייאפים פשוטים

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:42:30

בחיים לא אופנסיב של גרין על החסימה הזו

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:43:14
הגב ל  Smiley

נכון

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:44:20

במקרה הזה הוא משלם על המוניטין שלו…

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:46:28
הגב ל  Smiley

גם זה נכון 🙂

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:42:38

אני הייתי מכניס את ג'ו ג'ונסון במקום אנדרסון

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 4:44:27
הגב ל  מנחם לס

דאנטוני לא השתמש בג'ונסון מספיק העונה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:42:53

דונקי סומן.

אלי לס
אלי לס
15/05/2018 4:44:35

הוא סימן את עצמו בהתחלה, ההמשך כבר של השופטים.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
15/05/2018 4:43:17

אין תחושה ממשית יותר מאשר טכנית שניה לגרין. אשכרה מבקש את זה הבחור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:43:19

איפה קארי ?

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:44:36

מכין נס קפה ועוגיות בשביל דוראנט למחצית.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:46:49
הגב ל  no funny shtuff

מגיע לו. עבד קשה..

Smiley
Smiley
15/05/2018 4:43:51

אם הווריורס לא היו חולמים בהגנה זה כבר 10 הפרש

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:44:09

כמה שאני לא סובל את דוראנט, הוא השחקן הקטלני ביותר מכולם

השועל
השועל
15/05/2018 4:44:32

מעניין לראות סטטיסטיקה של מי בליגה שומר הכי טוב על דוראנט

נתנאל
נתנאל
15/05/2018 11:29:51
הגב ל  השועל

בבקשה הרשימה המלאה:

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 4:44:50

דוראנט פשוט בלתי ניתן לעצירה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:45:34

גרין יא מטומטם קצת שכל / שליטה עצמית.
שחק חזק כמה שבא לך אבל אפס דיבור עם השופטים.
זה לא ייגמר טוב וחבל. הגיע הפוך בראש… לא לומד מטעויות.

קווינט
קווינט
15/05/2018 4:46:15

1+

קווינט
קווינט
15/05/2018 4:45:39

משחק ענק ל2 הקבוצות

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 4:46:12

משחק מצוין וחזק של שתי הקבוצות. כל השחקנים באו חיל היום. הבעיה עם גרין שהוא חם מדי
דוראנט בלתי עציר, זה לא פייר

מלובני
מלובני
15/05/2018 4:46:16

יהיה מעניין ממש לדעתי

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:48:01

דוראנט הוא הוכחה שמיד-ריינג' גיים עוד יכול לעשות את שלו

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
15/05/2018 4:48:14

מדהים פעם שלישית יוסטון מאבדים כדור על סוף שעון

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:49:03

אוטוטו מתחילה הבריחה הגדולה

Ish
Ish
15/05/2018 4:49:48

מדהים, שתי הקבוצות, שני הצדדים

dror2
dror2
15/05/2018 4:49:56

איגי הראה שאפשר להשאיר אותו חופשי על השלוש

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:50:04

גורדון לא במשחק

NBA
NBA
15/05/2018 4:50:10

הקבוצה המגעילה שוב עושה אותו דבר , פוצעים את הכוכב ונגמר במשחק 1 האליפות

NBA
NBA
15/05/2018 4:50:42

הארדן לא יכול לזוז מאז שזה קרה

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:51:00

קרי לעולם לא יזכה ב-FMVP. באסה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:51:10

איזה שימוש שונה בדוראנט בג"ס לעומת אוק'.
שם הוא היה צריך לחרבן אבנים, ליצור לבד ולשחק עם הכדור ביד כל ההתקפה.
בגולדן – קליני. שמים אותו במקום הנכון, מקבל כדור בזמן הנכון ובום. הבדל מדהים ביעילות.

השועל
השועל
15/05/2018 4:53:15

כי בגולדן הרכז נע בלי כדור, בניגוד לזה מאוק' שנפטר מהכדור והולך לנוח ליד החצי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:57:06
הגב ל  השועל

1+

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 4:52:19

ממש מופת של מסירות וצנועה גס. נותנים כדור לדוראנט וזזים. הבן אדם לא מחטיא

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 4:52:26

חלאס החילופים האוטומטיים לא עובדים עם דוראנט.
רק טאקר מסוגל להקשות טיפה עליו אז שלא יחליפו. היחיד שהייתי מוכן להחליף זה אם מביאים את קאפלה לפיק

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:52:50

ממזר, אתה שם לב איך השופטים מפנקים את ג"ס?

אלי לס
אלי לס
15/05/2018 4:54:35
הגב ל  no funny shtuff

אתה מתכוון לפאול שנשרק לגרין בחסימה? או אולי לזה שכל הזמן תופסים את סטף בלי תגובה?

נתי
נתי
15/05/2018 4:55:24
הגב ל  no funny shtuff

הלו בלי תלונות על קיפוח יוסטון איש סופר הכול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:55:45
הגב ל  no funny shtuff

השופטים בסדר גמור עד כה, ואפילו יותר מבסדר גמור – מקבלים הצטיינות יתרה על הפגנת שיקול דעת ואיפוק באי הרחקת גרין בטכנית שנייה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 4:56:56
הגב ל  no funny shtuff

לא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:53:10

האולם מתחיל לקבל את תסמיני בית הקברות המוכרים.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 4:53:17

דוראנט בלתי עציר

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 4:54:13

המחליפים של יוסטון על הפנים. לא באו למשחק.

קווינט
קווינט
15/05/2018 4:55:01

גרין כבר נתן במתנה אליפות בהתעקשותו ל73,

השועל
השועל
15/05/2018 4:55:10

קארי נראה קצת יותר איטי מבד"כ, לא משוכנ שהוא החלים 100% מהפציעה,או שאולי הגיל כבר נותן את אותותיו.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:57:12
הגב ל  השועל

קארי תמיד היה קצת איטי

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:56:11

ליוסטון אין מושג כיצד לשחק. זה הכל הארדן שמנסה לבד או פול שמנסה לבד. מגעיל ממש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 4:59:18
הגב ל  מנחם לס

והפגזות אקראיות משלוש באייסו.
החזון של מורי

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 4:59:41

קפלה עדיין לא עשה שום דבר

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 4:59:41

הירו בול מול בסקטבול

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 5:00:17

סוף סוף קפלה

etayle
etayle
15/05/2018 5:00:26

איזה כג של דוראנט

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:00:33

לא מובן לי למה ג"ס לא סוגרים את השמאל להארדן

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 5:00:58

ראיתם את המכה שפול הכניס לתחת של דוראנט?

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:02:02
הגב ל  מנחם לס

לא הבנתי למה דוראנט נפל בהתחלה

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:02:34

קארי צריך להיות יותר תכליתי בכדרור שלו ולתקוף את הסל

etayle
etayle
15/05/2018 5:02:59

משחק נהדר

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:03:38

יודעים למה קר מאמן יהיר כמו גקסון והיה מוביל כבר 20 הפרש? הוא ממשיך לזלזל ולשמור עם לוני על הארדן ופול כל המשחק וכמעט כל הנקודות שלהם על לוני המסכן. אני מקווה שקר יובס היום מאד מקווה כעונש על היהירות.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 5:04:21

איזה משחק

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 5:04:22

מסכן לוני, הארדן לא סופר אותו בכלל

NBA
NBA
15/05/2018 5:04:32

הארדן התאושש מהניסיון התנקשות המגעיל נקווה שלא ינסו שוב פעם

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:05:17

ואם גולדן בטייט יפסידו היום זה בגלל קר בלבד. אימון אחד המביכים. מזל שיש לו כשרון אינסופי בהתקפה. תצוגת אימון מהמבישות של מאמן. מחצית שלמה לוני על פול והארדן ועושים עליו סל בתורות.

etayle
etayle
15/05/2018 5:06:01
הגב ל  שמעון

גרין בבעיית עבירות מה רוצה שהוא יעשה?

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:09:22
הגב ל  etayle

עזוב, הוא לפעמים רושם מהבטן והעצבים. לא הייתה בהכרח מלאכת מחשבת מאחורי התגובה.

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:10:16
הגב ל  etayle

מעניין למה ג'ורדן בל יצא מהרוטצייה. דווקא פתח את העונה טוב מאוד ואז נפצע.

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:18:31
הגב ל  Smiley

אני מהמר שזה בגלל הפציעה.

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:33:45
הגב ל  etayle

רגע בגלל שגרין בבעיית עבירות אז רק לוני יכול לשמור על פול והארדן? מדהים.

הייט אשברי
הייט אשברי
15/05/2018 5:05:25

אם יש שיוויון בתום המחצית , לאחר שהלוחמים שרדו את הסערה וההתלהבות הראשונית של הטוענת לכתר, אז המצב בסדר.
הרבעון הראשון הוא החלש של הלוחמים השנה. הרבעון השלישי הוא החזק.

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:06:36

אני אפילו חושב שג"ס ממש החזירו את יוסטון למשחק בדקות האחרונות של המחצית. נפילת מתח לא מובנת

הייט אשברי
הייט אשברי
15/05/2018 5:16:44
הגב ל  Smiley

נכון

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:05:55

ממש רואים את ההבדל בין שני הסגנונות.

כרגע זה נראה הארדן מול דוראנט.
קארי לא ממש במשחק – אולי בגלל השתי חסימות שקיבל מקאפלה.

אם ג"ס לא חולמים בהגנה או קצת יותר מרוכזים הם יכלו לסיים לפחות ב-10 הפרש. ממש החזירו את יוסטון בסיום המחצית.

גיא א
גיא א
15/05/2018 5:06:34

אני מצטער, באמת שניסתי לפרגן לאנדרדוג. יוסטון קבוצת כדורסל לא מהנה ופשוט קשה לרצות שינצחו. וגם הארדן שחקן שחקן אבל הוא המקבילה של נבחרת גרמניה של מונדיאל 90 – מגעיך אבל יעיל.

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:08:32
הגב ל  גיא א

תשאר איתנו – הצעירים הזחוחים מבוסטון 👍😉

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:11:57
הגב ל  יונתן .S.

תתחדש גיא א מעריץ 🙂

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:16:09
הגב ל  קווינט

נעע….קל להעריץ את הסלטיקס של השנה.

גיא א
15/05/2018 5:25:56
הגב ל  יונתן .S.

יש לי פינה חמה בלב לסלטיקס עוד מילדותי בשנות ה80 וקלטות הוידאו שהיו מביאים לי עם משחקים, או הייליטים של משחקים

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:31:08
הגב ל  יונתן .S.

כבודך במקומו מונח. 🙌

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:07:45

איך CP3 אוהב להסתכסך עם הווריורס…

רק אני הרגשתי לעיתים שהמשחק על Fast Forward? הקצב פשוט מטורף. יוסטון לעיתים בחרה זריקות לא טובות, בגלל שהן היו מה-3. עדיף לשחק חכם יותר ולנצל הזדמנויות, גם אם זה אטמר שווליום זריקות ה-3 טיפה יירד בתחילת הדרך.
למה? כדי שההגנה קצת תמתח ואף תתפרק.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/05/2018 5:08:13

סתם כי בא לי לצפר את ללל

https://www.youtube.com/watch?v=-_KnX_oP8t4

אבל יש גם סרטון הפוך….. 🙂

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:12:12
הגב ל  ד"ר הופמן

זה אירוני שהאיש צוות הכי אנדרדוג ב-TNT: Inside the NBA מכונה "אנדרדוג".
המדיה שהוא אוסף תמיד לתוכנית מוסיף לה המון, בין ה-"אנליזות" של בארקלי ושאק, שדי ברור שהם שם בשביל השואו והרצינות והניתוח ההולם יותר מגיע מארני וקני.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/05/2018 9:05:36
הגב ל  יונתן .S.

+1

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:10:04

קפלה מככב והנוכחות של קארי [שהוא מהיר בניגוד למה שחושב מנחם] חשובה לגולדן גם ביום בינוניגם אם יבוא פצוע ויליס ריד של המפרץ

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
15/05/2018 5:11:51

מי שלא הגיעו למשחק, הם הספסל של יוסטון.
למרבה הפלא, הספסל של יוסטון קיבלו יותר דקות (38 מול 35 לגולדן סטייט), אבל הם תורמים הרבה פחות –
8 נק' ב-3 מ-12 מהשדה לספסל יוסטון,
16 נק' ב-6 מ-9 מהשדה לספסל גולדן סטייט.

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:14:58

אחלה פרוויו חדשני והוגן מאד, נדמה שאריזה קרא אותו ומנסה, והרקטס סיימו עם מומנטום מדהים את המחצית

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:15:07

סיטואציה הזוייה.

מה אם להכניס את ג'ונסון? אם אפשר להכניס את גרין, בוודאי שאפשר גם את JO JO..

אגב, גם אנדרסון לא היה טוב עד כה. עם כל חוסר הנוחות שקיימת לעיתים עם קפלה וחוסר היכולת שלו לזרוק מה-3, הוא מקשה יותר על הווריורס ויוצר עבורם בעיות מאצ'-אפ.

היה כל כך נחמד להצליח לדחוף את אנדרסון לקבוצה אחרת, אבל זה בחיים לא יקרה…למרות שאולי…אולי עדיף לעשות החלפה בינו לבין כרמלו?

השועל
השועל
15/05/2018 5:13:58

כריס פול חתיכת שחקן מלוכלך ומגעיל, וזה שחקן שמכהן כנשיא איגוד השחקנים בליגה, המרפק שהוא שלח לתחת של דורנאט היה מאוד מכוון, הוא עשה את זה כבר כמה פעמיים כפי שאפשר לראות פה:

https://www.youtube.com/watch?v=V3a-uuxbgGg

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/05/2018 9:08:10
הגב ל  השועל

מי? ציפי? אבל הוא שחקן נפלא. אשאל את כל הפרשנים….

הייט אשברי
הייט אשברי
15/05/2018 5:15:08

למי שכותבים למה לוני מקבל דקות – אין הרבה אפשרויות כשדריימונד על הספסל . אולי ג'ורדן בל .
אם דריימונד היה יכול לשחק 48 דקות אפשר היה לסגור את הסדרה כבר עכשיו .

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:17:58

אני לא רואה את בל משחק פתאום בגמר המזרח לאחר פלייאוף שלם שקיבל דקות ב-spurts.

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:20:42

די הרגתם אותנו עם כל ההמבורגרים האלה. פאקינג 5 בבוקר וכבר חייב המבורגר עם הקפה.

נתי
נתי
15/05/2018 5:21:19

בינתיים הx פקטור זה ניק יאנג
יוסטון משאירים אותו פתוח יותר מדי

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
15/05/2018 5:22:59

יש למישהו לינק מתפקד? הכל נתקע.
תודה

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:23:04

לא מובן למה דוראנט מעדיף את הזריקה מול הארדן במקום לקחת אותו לסל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:23:51

פאק נפלתי בטעות על הלינק האקסטרימי של הממזר אחרי ששלי נפל. מסוחרר כאילו ניסיתי לשמור רג'י מילר בין חסימות

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
15/05/2018 5:31:44
הגב ל  Smiley

תודה!

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:25:49

שמישהו יגיד לדוראנט לסיים את החדירת המצחיקות האלה בדאנק!!!

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:26:08

דוראנט מדהים היום

dror2
dror2
15/05/2018 5:27:26

סטףצעבוק בלעשות הצגות במקום בסגירה לריבאונד

dror2
dror2
15/05/2018 5:27:43

עסוק

Db
Db
15/05/2018 5:27:53

לא מחטיא!

etayle
etayle
15/05/2018 5:27:55

דוראנט…

dror2
dror2
15/05/2018 5:28:10

ועד שכתבתי את זה הוא סחט תוקף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:28:30

הארדן נכנס לתחרות השתנות עם דוראנט. מה שאומר שהוא יקבל הרבה שתן בפרצוף, ויוריד את יוסטון איתו שאולה

etayle
etayle
15/05/2018 5:29:06

קרי לא 100% במשחק. מחכה לשתי דקות שהוא קולע 100 נקודות

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 5:29:23

למה משחק הבידודים של גס עם דוראנט נחשב יותר יפה משל יוסטון עם הארדן?

etayle
etayle
15/05/2018 5:29:58
הגב ל  יהונתן

כי הוא יותר יפה?

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:30:56
הגב ל  יהונתן

אצל ג"ס הבידודים הם עוד תרגיל על הלוח. אצל יוסטון זה כל המשחק.

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:29:30

קלטת המשחק לא תטיב עם ההגנה של הארדן, חד משמעית

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15/05/2018 5:29:36

לא מבין למה הארדן שומר על דוראנט.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 5:29:52

דוראנט והארדן בלתי אנושיים

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:30:20

פתאום עלתה בי המחשבה ששני הכוכבים של המשחק הראשון של גמר המערב שיחקו יחד באוק', שהודחה בסיבוב הראשון ונחשבת לאחת מאכזבות העונה.

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:32:35
הגב ל  יונתן .S.

נכון

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 5:30:23

קרי נפל 3 פעמים ב2 התקפות טקסניות רצופות.. אולי מספיק עם החילופים האוטומטיים? הרוקטס חוגגים על כל מיס מאץ'

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:30:34

לראות את קארי שומר על הארדן/פול זה פשוט כמו זבוב שמנסה להפריע לשור לאכול עשב…

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:31:03

דוראנט בלתי עציר, רק לקוות שיחטיא.
שחקן מדהים.

איך הווריורס עשו טרנספורמציה תוך שנה וחצי מהקבוצה של קרי לקבוצה של דוראנט.

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:32:44
הגב ל  no funny shtuff

הפציעה…

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:31:28

מה שכן המשחק המכוער של יוסטון מוציא את גולדן מהקצב שלהם. רבע שלישי שלהם לרוב נראה אחרת עם מטח שלשות וקארי בשיאו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15/05/2018 5:31:30

סיכום ביניים – הלבנים יותר טובים, לא בהרבה, אבל יותר טובים.

etayle
etayle
15/05/2018 5:31:35

אני כבר כמה זמן אומר שהטעות של פרסטי זה שהוא לא הימר על דוראנט והארדן ביחד…

נתי
נתי
15/05/2018 5:31:56

נראה לי שאחרי השתי קליעות מעונשין של איגודאלה התעדכנה רק אחת

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:32:08

הארדן במשחק אדיר עד עכשיו (אפילו סטטיסטית באחוזים נפלאים וללא איבודים)… אבל בצד השני יש את קווין "נמאס לי להיות שני" דוראנט

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:33:03
הגב ל  Smiley

נכון

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 5:32:18

אני מקווה שאתבדה אבל איך שהדינמיקה היא כרגע יוסטון מפסידה את זה. ג"ס במשחק מושלם (חוץ מאיגי) ביוסטון רק החמישייה בסדר. ואריזה קיבל עבירה חמישית. אבל הבעיה היא הארדן, שנראה עייף כבר מהרבע הראשון, לוקח על עצמו יותר מדי ולא מספיק מפעיל את האחרים. ואז לאט אבל בטוח דוראנט שוחק אותם בלי שיעצרו אותו

השועל
השועל
15/05/2018 5:33:27

לא יודע איזה שחקן בליגה יכול להאט את דוראנט, אולי קוואי אבל גם הוא נאכל ע"י דוראנט בסידרה ב2016, זה נשק שאי אפשר לעצור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15/05/2018 5:36:44
הגב ל  השועל

קוראים לזה ראסל ווסטברוק

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:38:37

תכלס 🙂

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:32:14

חח

etayle
etayle
15/05/2018 5:33:48

למה הארדן לא מנסה לקחת את דוראנט לסל באחד על אחד?

סוסמעץ
סוסמעץ
15/05/2018 5:34:18

אבו זקן מתעייף

כןןןןןן

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 5:34:40

באתי לכתוב שנראה שיוסטון עמדה בריצת הרבע השלישי של גס אבל…

etayle
etayle
15/05/2018 5:34:53

היתרון זה שדוראנט פחות משקיע מאמץ, תופס כדור וזורק. הארדן כל סל זה כדרור וחדירה.

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:35:11

גם בפלייאוף 'נתיים אחורה שקארי חזר באמצע זה לא היה זה מבחינתו.מה שאומר שזו גולדן של דוראנט כרגע-פחות יפה אבל זה מה יש.

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 5:35:14

העיקר אמרו שהארדן נראה הכי Locked in אי פעם, לפי צוות האימון.

ההחטאת ליי אפ והאיבוד הזה הם לחלוטין נובעים מחוסר תשומת לב.

השאלה שלי היא – האם זה נובע מעייפות? כמו שכבר קרה בשתי הדחות האחרונות שלו מהפלייאוף

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:36:45
הגב ל  יונתן .S.

עייפות… ?

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:37:32
הגב ל  Smiley

ג"ס מחליפים עליו שומרים ומשחקים עליו כל הזמן בהתקפה.

כפי שרשמתי, קלטת המשחק הזו לא מוסיפה לו מוניטין בהגנה

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:35:51

זה שם המשחק – מתי ההגנה של ג"ס נכנסת לפעולה.

אם היו מרוכזים זה היה 20 כבר. פשוט שומרים את יוסטון במשחק עם נרפות הגנתית

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:36:47

יגמר דו סיפרתי עם אופציה ל-20

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 5:37:25

הארדן נותן עבודה וזה עולה לו בהמון אנרגיה.. בנוסף רוב הרבע השלישי עבר ויוסטון קיבלו רק 10 נק' מהספסל – אם המצב יימשך אנחנו צפויים לגרבג' טיים משמעותי

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:38:20

כמו דרור2 חשבתי שסטף לא יכול לשמור על הארדן, אכלתי אותה, סטף האיטי עפ מנחם חטף ונתן ברש לזקן

etayle
etayle
15/05/2018 5:38:33

גרין וואן מן סקווד בהגנה

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:38:46

חבל.. החטאת לייאפ ואיבוד- "במקום נקודה, שמונה" שאומר שימי.

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 5:39:39

מבה אה מוטה החטאת לייאפ שלישית מתחת לסל במשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:40:12

מה נסגר עם א מוטה? 4 לייאפים הוא החטיא. 0 נקודות.

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:40:21

נראה שדוראנט לא מספיק חזק ללכת פנימה בבידודים בפוסט ולכן מעדיף את הזריקה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:40:44

כששחקן של יוסטון מתלונן על עבירה בחדירה וקןרא לזה בולשיט…

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:40:54

קרי נכנס לעניינים
אוטוטו מגיעות השלשות

etayle
etayle
15/05/2018 5:40:59

דוראנט אנושי

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 5:41:36

הגנה מפחידה

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:42:03

דוראנט התקרר ועדיין ההפרש תופח

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:43:01

הארדן אולי יסיים עם 40+ אבל זה לא משנה כי הוא מקבל 50+ על הראש בהגנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:44:13
הגב ל  Smiley

50+

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:51:10
הגב ל  Smiley

זה דאנטוני המפגר ששם אותו על דוראנט. הארדן ולברון הם השחקנים ששומרים הכי פחות על שחקני התקפה טופ 50 בליגה. לא הבנתי למה פתאום הוחלט שהארדן ישמור על דוראנט

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:53:55
הגב ל  שמעון

תגיד שמעון, איזה משחק אתה רואה?!?!

הם מחפשים את המאצ אפ שמולו הארדן שומר. עושים חסימות להכריח חילופים

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:31:23
הגב ל  Smiley

אם מאמן אחד מצליח בקלות לגרום לחילופים ומקבל מה שרוצה והשני לא מצליח להגיב ולא מקבל מה שהוא רוצה מי אשם? מה הוא לא ידע שגולדן יחתרו לזה? על מה הוא מקבל 10 מיליון דולר? או שהוא רוצה פתרונות ממני?

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:43:05

הלוחמים עם 9/22 לשלוש
הטילים עם 9/23

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 5:43:11

ג'רלד גרין ערס במובן הכי מגניב של המילה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:43:38

מכת המוות מתקרבת. כבר הייתה מגיעה עם טיפה ריכוז של דוראנט.
גולדן בהילוך שלישי.

R.L
R.L
15/05/2018 5:44:06

א מוטה גורדון וגרין חלשים להחריד

R.L
R.L
15/05/2018 5:49:11
הגב ל  R.L

התעוררו

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:44:11

יוסטון לא ינצחו עם ספסל כזה גרוע.

השועל
השועל
15/05/2018 5:44:19

הסיוט הכי גרוע של סילבר זה סוויפ של גולדן עכשיו ובגמר, וכרגע זה נראה בדרך.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
15/05/2018 5:45:07

גורדון מתעורר קארי עושה שטויות

עידן
עידן
15/05/2018 5:46:02

קארי לא טוב היום.טעות להוציא עכשיו את דוראנט כל ההפרש מתקזז

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:46:15

אוי קרי..

etayle
etayle
15/05/2018 5:47:21

חתיכת אמירה ההכנסה הזאתי של דוראנט

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 5:47:24

אין לרוקטס מה למכור אז הם מתחילים עם הצגות

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:47:27

ו… דוראנט חוזר.
לגמרי הקבוצה שלו 🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
15/05/2018 5:47:28

קר טועה . אם הוציא את דוראנט לנוח לפחות שיחזיר את גרין .

השועל
השועל
15/05/2018 5:47:48

קר מאמן כל כך מקובע, יש לא תוכנית והוא לא זז ממנה מילימטר, דורנאט נמצא בעניינים, יוסטון על הקרשים והוא מוציא אותו.

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:49:43
הגב ל  השועל

שיש לו כשרון ככ עודף כמו הדרים טים הוא יכול להרשות לעצמו, יהיה בסדר.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:47:54

מישהו יכול להסביר מה היה הפוזשן של ליבינגסטון עם הבידוד?

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:49:03

כן:
זו שנת 2015.
אה לא זה 2018.

השועל
השועל
15/05/2018 5:48:05

רק דיברתי והוא חזר.

עידן
עידן
15/05/2018 5:48:07

דוראנט יצא 2 דקות לסיום הרבע ב 13 הפרש.תוך דקה נהיה 5

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:48:36

מצחיק אותי הבדיחה שדוראנט נהיה יותר טוב בגולדן חח.

זה בדיוק אותו שחקן שהיה באוק פשוט הצוות מסביב טוב והוא יכול לנוח יותר ולהתאמץ פחות, אז הוא נראה יותר טוב.

מצחיק אותי האשמות על הארדן שזה בדיחה, הוא מנגב את הפרקט עם גולדן, אמה מה? כריס פול זה לא קליי וקרי אז אין לו את הצוות המסייע של דוראנט. כל הפרשנויות האלו זה פרשנויות בגרוש.

דוראנט טוב והארדן נחנק, נרטיב עם חרטא אחת גדולה. דוראנט בקבוצה אחרת בלחץ היה רואה גמר. שלא נדבר על אליפות.

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:50:18
הגב ל  שמעון

זה נשמע שקל להצחיק אותך.

השועל
השועל
15/05/2018 5:50:31
הגב ל  שמעון

בניגוד לאוק' גולדן לא משחקת,פעם תורי פעם תורך, יש שם מערכת מסודרת.

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:51:55
הגב ל  השועל

בטח מסודרת חח

dror2
dror2
15/05/2018 5:50:58
הגב ל  שמעון

דוראנט בקבוצה אחרת הוביל 3-1 בגמר המערב…

שמעון
שמעון
15/05/2018 5:51:37
הגב ל  dror2

והפסיד לא?

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:52:38
הגב ל  שמעון

מצחיק אותי התגובות שלך

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:53:08
הגב ל  Smiley

תמשיך…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 5:52:39
הגב ל  שמעון

נכון

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:52:57
הגב ל  שמעון

אני בטוח שאם נביט על הנתון של כמה זמן הם נגעו בכדור אז תראה שהוא היה בידיים של הארדן הרבה יותר זמן

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 5:49:27

הפוזשן האחרון של דוראנט פשוט גועל נפש

מר-גרינה
מר-גרינה
15/05/2018 5:50:24

ננה עושה עבודה טובה על דוראנט.

tripledouble
tripledouble
15/05/2018 5:50:47

דוראנט לפעמים מה זה דביל אם אתה כבר הולך 1 על 1 מול ננה לפחות תיקח אותו לסל במקום להעיף contested 3

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:50:54

דוראנט צריך ללכת לסל מול ננה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:50:57

לא טוב, נותנים לדוראנט לחזור לסגנון אוקלהומה

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 5:51:19

התקפת הפאר של גס נראית בדיוק כמו של יוסטון. בידוד ועוד בידוד ועוד בידוד. דוראנט קלע על ולכן זה נראה טוב כל כך.

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 5:52:17
הגב ל  יהונתן

וכל פעם תירוץ אחר – זה סוף שעון, זו עבודה של כולם, זה רק חלק מההתקפה. פשוט כשרון יותר גדול של כדורסל אחד על אחד.

השועל
השועל
15/05/2018 5:51:53

סילבר מודאג ביציע, לא סתם הוא שלח את האיש שלו למשימות מיוחדות סקוט פוסטר, ברגע שהאות ינתן פוסטר יתחיל לפעול.

מוש השור
מוש השור
15/05/2018 5:52:19

נראה לי שהדיון של מי הקבוצה די סגור

קווינט
קווינט
15/05/2018 5:53:02

קר לקרי; הבאנו אותך לשלשות בשביל חיתוכים יש את כספי, סתם קרי חכם ומבין שזה לא היום שלו מרחוק אז חודר ומוסר

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 5:53:31

גולדן סטייט אחת מקבוצות הכדורסל הטובות והמלהיבות בהיסטוריה של הכדורסל.

זה לא רק התנועה השוטפת והאסיסטים.

זה היכולת להעלות רמה ואינטנסיביות – בהגנה – כשצריך.

עידן
עידן
15/05/2018 5:54:29

שר ההגנה דריימונד גרין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:54:30

אפשר להוציא את דוראנט והארדן מאוק אבל אי אפשר להוציא את אוק מדןראנט והארדן

קווינט
קווינט
15/05/2018 6:03:03

ענק

כדור הרעם
כדור הרעם
15/05/2018 6:03:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 10000000+

דוראנט קולע בחסד עליון, זה גובל בפשע וחוצפה לכעוס עליו ולבקר אותו, אבל צורת המשחק שלו פשוט מגעילה אותי.
תמסור בנאדם.

השועל
השועל
15/05/2018 5:54:41

גולדן כבר הייתה קרובה לברוח פעמיים, ברבע ה2 וה3, ובשתי הפעמים חילופים מפגרים של קר החזירו את יוסטון למשחק.

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:55:37

קליי על אוטומט

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:57:33
הגב ל  Smiley

צ'אקה!!!

עידן
עידן
15/05/2018 5:56:00

שיחזירו את הנקודה שלקחו לקליי.זו היייתה שלשה

etayle
etayle
15/05/2018 5:56:42

גרין והטוסטר. גרין שומר מדהים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 5:56:47

גרין מןרחק בקרוב

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:05:40

איזה מהם? חחחח

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:57:05

קליייייייייי

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 5:58:07

א מוטה מחריב. איזו תצוגת נפל.

.איתי.
.איתי.
15/05/2018 5:58:30

כריס פול איכשהו נראה כמו ערס ישראלי.

השועל
השועל
15/05/2018 5:58:34

קשה לא לאהוב את קליי.

Smiley
Smiley
15/05/2018 5:58:49

דוראנט מתזמן דקות עם הארדן

tripledouble
tripledouble
15/05/2018 5:59:04

למה קרי על הספסל

etayle
etayle
15/05/2018 5:59:35

זה היה למטה…

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 5:59:47

דוראנט וקארי על הספספל… שיחקו הכי יפה היום. כדורסל נטו של גרין.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 6:00:01

סטף יכול להמשיך לנוח על הספסל, אפשר לשמור אותו לגיבוי כי כרגע הוא לא הכרחי

.איתי.
.איתי.
15/05/2018 6:00:06

דוראנט אלוהים ישמור

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 6:00:12

עוד מישהו עם ליג פאס שומע את האוהדת הצווחנית וחסרת חוש הקצב? 😒

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:03:38

חחחחח כן

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:11:53

נשמע שיש לה בעיות

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:01:03

קליניקה להגנה ע"ש גרין עם הפרופסור איגואדלה

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:12:57
הגב ל  Smiley

Spot on Smiley

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:02:35

גולדן סטייט ווריורס הקבוצה הכי טובה בכל הזמנים.
מנחם- אין לך מושג!!!

השועל
השועל
15/05/2018 6:02:36

הלוזר הכי גדול בליגה הוא סם פרסטי, איכשהו מתוך 3 MVP שהיו אצלו בקבוצה הוא נשאר עם הגרוע משלושתם.

etayle
etayle
15/05/2018 6:03:26
הגב ל  השועל

+10

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:03:28
הגב ל  השועל

שועל זה אתה בתמונה?

השועל
השועל
15/05/2018 6:05:04

חלילה, התמונה זה מפה:
https://twitter.com/yitzikcrombie/status/576791567932858368

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:10:38
הגב ל  השועל

מצחיק

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:02:45

שוב… אם קצת ריכוז הגנתי הווריורס כבר היו סוגרים את זה.

ליוסטון יש כוח אש אבל מול הווריורס זה כנראה גם לא מספיק. בטח שהווריורס שומרים.
גרין פשוט נהדר הגנתית

אלי לס
אלי לס
15/05/2018 6:02:47

החזירו לקליי את הנקודה

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 6:02:54

הרוקטס נראים גמורים, להארדן היה חסר אוויר לכל אורך הרבע השלישי וזה היה בולט כשהוא כבר את קרי זרק צעד וחצי פתוח ובקושי הגיע לטבעת
הלוואי ואתבדה

R.L
R.L
15/05/2018 6:03:20

דוראנט פסיכופט, לוק ריצ׳ארד מבאה א מוטה עם פחות מהלכים טובים משמות

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 6:05:29
הגב ל  R.L

תגובת הערב על מוטה +1000

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 6:13:13
הגב ל  R.L

ענק

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 6:04:06

טוב…
זה מתחיל להיות ברור לאן העסק הולך.
אין מה לעשות, הגולדנים יותר טובים. יוסטון יכולים לנצח רק עם מקסימום ריכוז ותפוקה מהספסל. ב-4 הפרש ברבע הרביעי אי אפשר לתת לא מוטה עם 0-7 מהשדה לנסות לנצח. זה מיד הופך ל-10 דאון ואז לך תרדוף אחרי דוראנט..

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:04:10

דאנטוני צריך להחזיר את אריזה. אין מה לשמור אותו למשחק הבא

עידן
עידן
15/05/2018 6:04:20

קרי לא חזר לעצמו מהפציעה.גם שנתן משחקים טובים נגד ניו אורלינס רואים שהוא איבד מהכדרור המפורסם שלו.מקווה שיכנס טוב למשחק 2.דריימונד תענוג.שר ההגנה והפוינט פוורד אדיר בהתקפה.קליי כרגיל מצויין בשני צידי המגרש ודוראנט למרות שחלקכם לא אוהבים את הסגנון הוא כמו שאני טוחן לכם בשנתיים האחרונות השחקן הטוב בעולם

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:05:13
הגב ל  עידן

אתה אמיתי? מה לך
ולכדורסל

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 6:06:31
הגב ל  עידן

+100

כדור הרעם
כדור הרעם
15/05/2018 6:06:54
הגב ל  עידן

דוראנט קולע בחסד עליון, זה גובל בפשע וחוצפה לכעוס עליו ולבקר אותו, אבל צורת המשחק שלו פשוט מגעילה אותי.
תמסור בנאדם.

נתנאל
נתנאל
15/05/2018 11:51:01

תגיד, אם שמים אותך בספוט שלך שבו אתה יכול בתנועה אחת להגיע לזריקה שאתה עושה ב-60% מהזמן, אתה תמסור??

כשמביאים עליו דאבל טים הוא כמעט תמיד ימסור את המסירה הנכונה, כשהוא בלואו פוסט הוא תמיד מחפש מסירה קודם…

הנבאדם מכונה מספר אחת בעולם, איזי מאני, הקבוצה מאחוריו, תפסיק לחפש שטויות.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:07:32
הגב ל  עידן

לא. קארי דווקא נתן כמה הטעיות כמו שצריך, פשוט לא היה תכליתי.
חיפש את השלשה במקום ללכת לסל

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:05:39

מה טאקר רצה? היתה עבירה ברורה

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:06:17

לדוראנט לפעמים יש קן מחשבה של ווסטברוק

כדור הרעם
כדור הרעם
15/05/2018 6:07:12
הגב ל  Smiley

לפעמים?!

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 6:06:27

ד'אנטוני טיפש. הדבר העובד הכי טוב של פול או הארדן לקפלה. אז איפה קקפלה? על הספסל חצי מהרבע הרביעי (וחצי מהרבע השלישי). הוא היתרון היחיד שישנו לרוקטס והם לא משתמשים בו (הוא 6 מ-7. היה צריך להיות 16 מ-17!

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:07:37
הגב ל  מנחם לס

מנים חאלס… נתנו לך לקשקש בעונה רגילה. בפלייאוף תשאיר למקצוענים…
קרפלה קאפלה… מה הוא יודע לעשות מיל 40 סנטים מהבל?

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:07:24

מה שיפה בקרי זה שהוא לא מאלץ כלום

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 6:13:50

משעשע. צחקתי.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2018 6:07:26

כל מה שיובסטון עושה זה עבורה פרטית של הארדן או פול (שהיום תפס יום די שחור)

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:08:12
הגב ל  מנחם לס

זה מה שעשתה כל העונה…

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:08:39

איפה אפלטון הבכיין? שוב ילך לישון מוקגם העונה

יהונתן
יהונתן
15/05/2018 6:09:17

החטאות הלייאפים של יוסטון במשחק מעצבנות

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:09:39

דוראנט בבקשה תעזוב את גולדן, אני אפסיק לשנוא אותך נשבע.
להיפך תהיה דמות מוערכת בעיניי

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:09:44

הארדן כבר בלי כוח

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:17:06
הגב ל  Smiley

מה יעשה אין לו את קרי וקליי שהוא יכול לנוח כמו הקאפקייק. בלעדיו זה 30 הפרש.

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 6:09:54

הארדן עם תצוגה לברונית – הכל עובר דרכו, קולע איכשהו זריקות קשות, וכל מה שנותן בהתקפה מחזיר בהגנה

עידן
עידן
15/05/2018 6:10:14

טוסטררר עם אסיסט אדיר של דריימונד

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:10:41

היה חצי?

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:12:16

לא הייתה שליטה

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:10:57

מחר תשמעו את אפלטון מתבכיין על שיפוט. זה באנקר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:16:45

100+

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:11:33

איפה אמרתם פה שסילבר שלח שופטים למען יוסטון? אם כבר שופטים בשביל גולדן, ראיתם את העבירת חצי הזאת שלא נשרקה ועלתה בשלשה,? ופאול על טאקר בלייאפ לפני כמה דקות שיכל לתת מומנטום ליוסטון, ו״עבירה״ של ננה על דוראנט לכאורה. ואלה רק מספר דוגמאות בודדות.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:12:01

אין שליטה

etayle
etayle
15/05/2018 6:11:38

גרין שחקן מדהים

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:11:40

קליי תומפסון הורג אותם ברכות

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 6:12:28

13 מ32 מהשלוש. לשתי הקבוצות כרגע

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:14:53
הגב ל  קלמנטה

26 מ-64 יחד

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:15:13
הגב ל  זיו פנמה

40.6%

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2018 6:12:31

אוי יוסטון.. כשצריך סל מאבדים וחוטפים שלשה. כבר חמש פעמים ברבע הזה..

R.L
R.L
15/05/2018 6:12:42

מה הקטע עם הבאקקורט וילוישיין ?

השועל
השועל
15/05/2018 6:13:00

כריס פול צריך להתבייש בעצמו, שחקן ברמתו שלא נמצא בתוך האוזן של דאנטוני ודורש להיכנס חזרה למשחק ברגעים המכריעים הוא פשוט לוזר.

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:15:22
הגב ל  השועל

כריס פול 0 נק על קליי. זה יהיה ככה כל הסידרה פול לא יכול לעשות עליו כלום. ומצד שני ראינו את ההבדל בהגנה בין דוראנט לקליי.

נתי
נתי
15/05/2018 6:29:47
הגב ל  שמעון

מה אתה מבלבל תמוח
כל פעם כריס הוציא עבירה והלך לקו

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:13:04

בשקט בשקט קליי עם 28 נקודות

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:15:17

שממש לא הוגן שעוד יש אותו בקבוצה הזו. בשקט בשקט פשוט תוקע חצים ביוסטון

etayle
etayle
15/05/2018 6:13:18

ולחשוב שקרי במשחק פוושר, ד' ישמור.

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:13:59

אשך אתה רואה את הצרור שתן שהארדן נותן לדוראנט בפנים? חבל שיש לו את כריס פול במקום קליי רק. אותו דוראנט של אוק עד שמתעייף ואז מחטיא אבל כמה טוב שיש קליי שצריך הוא תמיד שם להרוג אותך. אם לא הוא אז קרי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:18:28
הגב ל  שמעון

ידידי אין לך מושג

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:22:27

קאמפקייק הוא צוקר שהוא בלי 2 סופרסטארים. לגמר הגיע עם ראס והארדן. אליפות לקח עם קרי וקליי. לבד הוא בקושי עבר סיבוב. עם כוכב אחד שהארדן עשה במכנסיים בגמר הוא קיבל 4 1 מלברון. זה אותו הדוראנט בדיוק. תגיד מה שתגיד דיטת משחק ועוד סיפורים. אותו דוראנט פשוט עם שחקנים טובים יותר. הארדן נתן לו בראש. הבעיה שאם לדוראנט היה את כריס פול במקום קרי וקליי זה היה שחיטה הפוכה.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:42:51
הגב ל  שמעון

הגיע צעיר לגמר (והקבוצה צעירה) עם הארדן שעדיין עלה מהספסל ולא ידעו כמה טוב הוא והפסיד ללברון (בשיאו??? אפשר להגיד את זה…) של מיאמי.

שמעון, בחיית, אל תתן לעובדות או למה שקרה באמת לבלבל את הפנטזיות שלך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:14:18

פול אחד האנשים הכי מעצבנים ובלתי נסבלים בליגה. הקפיצות האלה על שחקן לחטוף ממנו את הכדור באגרסיביות אחרי שריקה זה משהו שראוי לזכות אותו בלום בראש

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:15:03

איזה איבוד מצחיק של הארדן

השועל
השועל
15/05/2018 6:15:23

ווואוו דורנאט 35 נק' ריב' 1 ו0 אס' ב40 דקות.

etayle
etayle
15/05/2018 6:15:54

דריימונד… שומר כמו 8 שחקנים

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:16:34

אני לא מצליח להבין איך מפספסים כל הלילה את המרפקים שפול מכניס לשחקני ווריורס. קודם דוראנט ועכשיו מרפק לאיגי.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/05/2018 6:22:25
הגב ל  יונתן .S.

נכון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/05/2018 9:15:51
הגב ל  יונתן .S.

נקרא לו ציםימרפק או מרפק-פול

Eytan majar
Eytan majar
15/05/2018 6:16:46

הלוחמים טובים בהתקפה, אבל הם קבוצה היסטורית בהגנה

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:16:54

כאעס פול לוזר ברמה של כרמלו

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:19:00

הוא לא יכול על קליי גם בשיאו. אם קר שם עליו כל הסידרה את קליי פול יבכה בפינה הוא לא יהיה בסידרה הזאת בכלל. שקליי לא עליו הוא חוגג ורוקד בסלים.

etayle
etayle
15/05/2018 6:17:27

איך 3 זריקות?

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:18:40

שמישהו יגיד לשופטים שלא ינסו לעשות את זה צמוד…

etayle
etayle
15/05/2018 6:18:41

בוקר טוב בוקר טוב

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:18:46

2:07 דק' לסיום המשחק השופטים הראו מהי רמת השיפוט השנה בפלייאוף

מביך

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:19:37
הגב ל  זיו פנמה

לך לישון בכיין

R.L
R.L
15/05/2018 6:21:29
הגב ל  זיו פנמה

אז אין בעיה עם השיפוט ? הכל טוב ?

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
15/05/2018 6:19:16

בגמר מערב מבחינים בין תינוקות לגבריםz
איפה אפלטון? המוצא הישר מתבקש להתקשר למנחם

tripledouble
tripledouble
15/05/2018 6:19:37

קיצור, אם קליבלנד של שנה שעברה בקושי לקחה מגולדן משחק, אז ליוסטון אין מה לחפש מולם.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:19:47

קני סמית' נראה מבואס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:22:30

הוא ידע בדיוק לאן הסדרה הולכת וגם אמר את זה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:20:14

הימרתי על 12. נראה אם ייצא לי בול

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:20:28

יופי דוראנט… סוף סוף החלטת ללכת באגרסיביות לסל…

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:20:43

הווריירס הופיעו למשחק מוכנים.
זה נכון בעיקר לגבי 4 הכוכבים.

האקס פאקטור הערב היה איגואדאלה. פשוט מצוין.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:25:27
הגב ל  זיו פנמה

קארי היה רגוע

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2018 6:21:35

ההבדל בין הקבוצות היום הוא הצוות המסייע. הארדן מקזז את דוראנט, פול מקזז את קרי(שניהם ביום חלש) ונשאר הצוות המסייע כשיוסטון, מלבד הארדן במשחק רע.

המכרסם המצוי
המכרסם המצוי
15/05/2018 6:22:41
הגב ל  נתן גולד

אתה מחשיב את קליי לצוות מסייע?

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2018 6:24:36

אם אתה רוצה המשחק של גורדון בהשוואה לקליי כשקליי שיחק משמעותית יותר טוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:24:51
הגב ל  נתן גולד

ההבדל בין הקבוצות הוא בהגנה ובשיטה, שגורמת לצוות המסייע להיראות טוב / לא טוב

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2018 6:29:53

ליוסטון היו הרבה משחקים בהם גורדון, אריזה, טאקר וקאפלה הביאו משחקים מצויינים. המשחק הזה זה לא קרה

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:21:51

לקבוצה שחלק גדול מהקהל שלה עוזב את המגרש דקה וחצי לסיום המשחק הראשון (בבית!) בגמר המערב – אין זכות לזכות באליפות. נקודה.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:26:02
הגב ל  זיו פנמה

זה ככה בכל ה-NBA כשהמשחק גמור

זיו פנמה
זיו פנמה
15/05/2018 6:28:02
הגב ל  Smiley

לא ראיתי את זה ביוטה. בפלייאוף.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:43:47
הגב ל  זיו פנמה

המורמונים אולי יוצאים דופן… פשוט אין להם מה לעשות מאוחר בלילה אז הם נשארים ביציעים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15/05/2018 6:32:41
הגב ל  זיו פנמה

מסכים איתך. חרפה. אולי למשחק אחד כדאי להוריד מחירים ולהביא אוהדים אמיתיים, פשוט כדי להמחיש את הנקודה.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:39:31

המקומות הטובים בהרבה מגרשים זה של תאגידים וכד'. סוג של סטטוס של חברות לתת למבקרים.
כזה גמור, אלו שיושבים שם פשוט יוצאים "להימנע הפקקים"

etayle
etayle
15/05/2018 6:22:02

לא הייתי יוצא בהצהרות, אבל הסוופ קרב

tripledouble
tripledouble
15/05/2018 6:22:15

חחחחח כריס פול פתטי, אשכרה מנפח סטטיסטיקה בדקה האחרונה

עמית מ''מ
עמית מ''מ
15/05/2018 6:23:22

קליי רצח את הרוקטס, אבל את המשחק הם הפסידו בחוסר היכולת עמוד בקצב המתפרצות של גולדן, כל החמצה ברבע הרביעי הייתה שלשה בצד השני

השועל
השועל
15/05/2018 6:24:04

פול ריפד את הסטטיסטיקה בדקה האחרונה באיזה 10 נק' נוספות, זה לא יכפר על העובדה שהוא נתן משחק פושר ביותר.

etayle
etayle
15/05/2018 6:24:05

יוסטון במשחק סבבה. גודלן פשוט יותר טובים, הרבה יותר טובים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:25:31

פספסתי בנקודה. קללת האשך מתקיימת

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:26:00

עד שלא יגיע לברון לפילי תראו את הקאפקייק חוגג. יאללה לברון תגיע אלינו ותשפיל את הקאפקייק הזה ונראה מה הוא שווה בקבוצות שוות ברמתן

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:27:47
הגב ל  שמעון

לא הספיקה לך ההשפלה מול בוסטון כדי להבים שבהרכב מלא גם הם יכולים מולם?

הם היחידים שגם נתנו לווריורס כבר שנתיים תחרות בעונה הרגילה.

שמעון
שמעון
15/05/2018 6:38:28
הגב ל  יונתן .S.

אתה מודע לזה ששחקנים משתדרגים נכון? לי יש אמונה בפילי. יש לנו אחלה מאצאפ מול גולדן עם לברון. הבעיה זה המאמן אבל אולי גם זה יפתר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:28:44
הגב ל  שמעון

הפלופר יכול להגיע לאן שהוא רוצה. שנה הבאה בוסטון תופסת פיקוד.

הייט אשברי
הייט אשברי
15/05/2018 6:26:31

היה פה מי שספר סטטיסטיקות של העונה הרגילה.. לאחרונה נראה כשהוא מנסה לקצר את השם…

הקטע האלמותי הזה, בצבעים של האובססיביים , נועד להכניס אותם למקלט .

https://www.youtube.com/watch?v=RbmS3tQJ7Os

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:26:42

לטעמי, האשם העיקרי הלילה – CP3.
אתה רואה שלא הולך לך עם הקליעה היום. אין לך שחקנים שיכולים ליצור לעצמם מצבים – אז למה, למען השם, אתה לא מרוכז בניהול המשחק…?
גם ככה אתה מעייף את הארדן ויש לכם סדרה ארוכה לפניכם (אם תהיו טובים…).

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:26:47

טוב מה עושים? איך עודים עונה הבאה תחרותית? שלברון יחתום בפילי או ביוסטון אין ברירה אחרת… וAD לבוסטון תמורת קיירי מרקוס מוריס ואיזה בחירת דראפט מתאים?? ואז תהיה לנו תחרות לפחות סדרה אחת קשה תהיה לגולדן בויז

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:29:23

או שבוסטון יזרקו להם את רוזייר מרקוס מוריס ואיזה ארגז של בחירות דראפט.. יש להם בסטוקים שם

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:30:17

אני עייף לקרוא תגובות כאלה….בוסטון 1-0 על לברון בלי היווארד ואירווינג, כשיש להם בדראפט הבא 4 בחירות סיבוב ראשון בפוטנציה.

הם כרגע לא צריכים AD. לא ראית את הפוסט סיזן? טייטום, בראון ורוזייר לא מספיק?

די עם ההצעות הללו. בוא נראה אותם קודם בהרכב מלא לפני שרצים פה עם הטריידים הללו.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:32:52
הגב ל  יונתן .S.

רשמתי את זה איפשהו…
אבל ברגע שקיירי והייוארד חוזרים (בהנחה שבריאים) הם לוקחים 30-35 דקות לערב כ"א.
אין מספיק דקות רוטציה לכולם, ואחרי עונה כזו יהיו הרבה שירצו דקות (בראון, טייטום, רוז'ייר וסמארט) שלא לדבר על חוזים.

הסלטיקס עמוסים מאוד בעמדות 1-3 ואני לא רואה דקות משחק לכולם כשכולם בריאים ומשחקים בכושר שלהם.

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:35:01
הגב ל  Smiley

אתה כנראה לא עוקב אחרי הסלטיקס בראיונות אם כך אתה חושב.

תהיה חלוקה יפה בין 8 שחקנים (הורפורד, אירווינג, היווארד, מוריס, טייטום, בראון, רוזייר וסמארט). השאר ייכנסו ע"פ צורך.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:38:16
הגב ל  יונתן .S.

יש גבול לכמה נמוך (סמול-בול) אפשר ללכת.

יש עומס וגם שחקנים ירצו כסף גדול (סמארט ורוז'ייר בקרוב – בראון וטייטום פשחות רלוונטים לעוד 3-4 עונות כי עד אז הרבה יכול להשתנות).

קיירי והייווארד לוקחים 60-70 דקות (בהנחה שהם בריאים). אני יכול לראות איך עונה אחת זה עובד ושחקנים מוותרים, אבל אחרי הפלייאוף הזה יהיו הרבה שחקנים שירצו דקות וחוזה גדול.
ואם אתה מוריד לכמה חברה שם בדקות, אתה עוצר את ההתקדמות שלהם.

שאלתי זאת כבר. בהנחה שרוז'ייר ממשיך להצטיין וקיירי עם ההיסטוריית פציעות שלו… האם קיירי יכול להיות "הפתיון" לדיוויס ולבנות חבילת טרייד סביבו…

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:34:38
הגב ל  יונתן .S.

אין קבוצה שלא צריכה את AD אם כבר לא צריך גם את רוזייר וגם את אירווינג, ולא גם את היווארד וגם את טייטום, אבל להיווארד כרגע אין שום שוק.. ולהטריד את טייטום זה באמת טעות ענקית לדעתי, ולפסוח על קליבלנד זה טוב ויפה, מה שלא יקרה לדעתי.. אבל מול גולדן זה 4-2 בסט קייס

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:30:26

זה עונה רק על הגמר… נשאר האזור המערבי…

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:27:41

תגובה 61: רושם ראשוני אחרי 5:10 דקות – יגמר דו סיפרתי ללוחמים
תגובה 99: תחושה ראשונית אחרי רבע אחד:
אם זאת התוצאה בסוף רבע כזה אז יוסטון יכולים לנסות ולהיאחז בכל הכח עם הציפורניים וזה לא יעזור להם.
פוטנציאל לסוויפ.
תגובה 201: יגמר דו סיפרתי עם אופציה ל-20

סוף המשחק: ליוסטון אין שום סיכוי. זה יגמר בסוויפ!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:28:56

תגובה 203. לא 201

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:29:35

אני חושב שיוסטון יקחו אחד. הווריורס מצוינים אבל תהיה להם נפילת מתח של לפחות משחק אחד שהרוקטס יקחו.

שי אבן צור
שי אבן צור
15/05/2018 6:58:54
הגב ל  Smiley

אם הם ירשו לעצמם את הלוקסוס הזה אז יגמר ג'נטלמן סוויפ.
מצד שני, יש לי תחושה שהם לא אוהבים אותם וייהנו לטאטא אותם.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 6:27:45

גיא יא מנחוס. לא יכולת לכתוב על האקס פקטור של סוואגי פי או מישהו כזה. או סתם להלל את ההגנה של הווריורס.
אשכרה קללת הרשע.

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
15/05/2018 6:32:29

אני הרחתי את הניחוס עוד לפני המשחק,
הצעתי לאפלטון לכתוב את הפריוויו. זה עליו . . .

קווינט
קווינט
15/05/2018 6:41:35

חחחחח השם החדש של גיא הוא גיא האשם תמיד המיוחד והיחיד, היתה דמות כזו

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2018 6:57:44

גם לא הספיק לך אחד. היית חייב להיות ראוותני. שלושה ביחד. יפה – מרשים.

קווינט
קווינט
15/05/2018 7:22:21

חחחחח ומשתמש במקלדת וירטואלית, עקב קיקול, אתה ואחיך נהדרים

קווינט
קווינט
15/05/2018 7:28:49
הגב ל  קווינט

פעם אסביר את עצמי ויש הסבר שווה סמיילי מבוייש

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:28:27

טוב. על הווריורס עשו מה שצריך עם הניצחון הזה במשחק הראשון.

פשוט הופיעו הגנתית היום למשחק. האיכויות של גרין ואיגואדלה ותומפסון בהגנה (ויחד גם דוראנט לסטף שמנסה לשמור) פשוט משהו שלא מדברים עליו מספיק.

ביוסטון הארדן שפר לאגר בחצי השני. הכל היה עליו והווריורס שיחקו עליו בהתקפות שלהם. יוסטון צריכים עזרה מהצוות המסייע ושפול יהיה יותר דומיננטי שהארדן זקוק למנוחה הזו

גיא (לשעבר - "הרשע")
גיא (לשעבר - "הרשע")
15/05/2018 6:28:42

ההפסד עליי.
א-מוטה + טאקר + אריזה = 9 נק', 3 מ-17 מהשדה, 1 מ-9 מה-3, 3 איבודים, 8 עבירות.
הם בהחלט היו ה-X פקטור. של גולדן סטייט . . .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 6:31:24

קללת הרשע (לשעבר – גיא) מכה בכל עוזה בחופי טקסס!

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:31:36

אני חוזר – האשם הגדול הוא פול.
היה ביום קליעה רע ובמקום להוריד עומס מהארדן בניהול משחק ולהכניס את כל הקלעים למשחק, הוא התעסק בקליעה שלו.

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
15/05/2018 6:31:44

מוטה לא עשה דבר אחד חיובי, וטאקר נדרס בהגנה ע״י דוראנט פעם אחר פעם, לא כל כך באשמתו אבל זה מאצ אפ מהגיהנום עבורו. אריזה היה סביר- לפחות הגנתית

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
15/05/2018 6:31:58

ממש, א-מוטה עם כמה החטאות מומנטום כשמשחק עןד היה במרחק פוזשן.
טאקר עשה מה שהוא יכול ואריזה בעיקר הסתבך עם עבירות

קווינט
קווינט
15/05/2018 6:33:16

ניצחו בלי קרי ובראנס במקומם בא דוראנט, יופי לראות, קרי יחזור משחק הבא

קווינט
קווינט
15/05/2018 6:36:32
הגב ל  קווינט

הערב לא סופר טים בגלל קארי וניצחו, מדהימים

etayle
etayle
15/05/2018 6:35:11

למה כולם מחפשים תירוצים להפסד? גודלן פשטט יותר טובים. ויונתן בוסטון מאוד רחוקים מהם.

etayle
etayle
15/05/2018 6:36:28

לדעתי המשחק היה צמוד כי גרין הסתבך עם עבירות, איתו זה לא כוחות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 6:36:44

לא מבין למה ג'ורדן בל נמחק מהרוטציה.

Smiley
Smiley
15/05/2018 6:40:34

פציעה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 6:43:49
הגב ל  Smiley

מתי ? הוא נכנס לפוזשן וחצי מול נ"א.

היה אפשר לתת לו כמה הזדמנויות על חשבון החגיגה של הארדן ופול על לוני.

Ish
Ish
15/05/2018 6:45:21

מילא בל, איפה הבורג החשוב קוק?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/05/2018 6:51:16
הגב ל  Ish

נראה לי גדול עליו המעמד של הגמר.

אולי יתנו לו בחצי הגמר מול קליבלנד או בוסטון.

קווינט
קווינט
15/05/2018 7:00:15

שומרים את הבורג למשחק חשוב, או להבריג את החוסר במוחו של הפגיע לא חשוב ששמות

השועל
השועל
15/05/2018 6:42:24

יוסטון לא מגרדים משחק אחד בסידרה, גולדן שמעו את הדיבורים והם באים עם רצח בעיניים, הם רוצים סוויפ, תוסיפו לזה שהארדן לא בדיוק השחקן שנלחם עד הסוף ותקבלו סף שבירה נמוך.

משחק הבא זה יגמר בבלואאוט רציני.

הייט אשברי
הייט אשברי
15/05/2018 6:42:30

דוראנט היה טוב מאוד , ונהנה גם מתשומת הלב שקיבלו האחים ספלאש .
אבל דונקי הוא השחקן החשוב ביותר של הלוחמים . ג"ס משחקת הגנה עילאית כשהיא מרוכזת , והוא המרכז של הכל . לא זוכר שחקן הגנה כמוהו מאז שהתחלתי לצפות ב-NBA . ואל תביאו כדוגמא את רודמן או בארקלי . הם היו מצויינים , אבל רק בחלק ממשימות ההגנה. דריימונד פשוט שולט אבסולוטית ברחבת הסל , ועם אינסטינקטים מדהימים לשלוח ידיים ולשנות נתיבים ,

etayle
etayle
15/05/2018 6:44:59

הגנה של איש אחד, מדהים.

אלי לס
אלי לס
15/05/2018 6:45:52

רודמן היה טוב לא פחות ממנו בזה ובוודאי באחד על אחד אבל גרין תורם גם בהתקפה ובהובלת הכדור דבר שלרודמן לא היה מושג

etayle
etayle
15/05/2018 6:46:25

ועדיין לא ראיתי פיק אנד רול של דוראנט וקרי, הוא איך שאמר מישהו: בין שני קלעים מהגדולים בהיסטוריה שבצד עומד עוד אחד מהקלעים הגדולים בהיסטוריה.

etayle
etayle
15/05/2018 6:49:39

אני במקום קר עושה משחק הבא דאבל טיםעל הארדן כל פעם שהחוסם לא קרי, נראה אותם מזיזים התקפה.

קווינט
קווינט
15/05/2018 6:52:46
הגב ל  etayle

לא יעזור הארדן בלתי עציר כמו לברון, והוא ימסור לקלע חופשי

etayle
etayle
15/05/2018 6:55:51
הגב ל  קווינט

שווה בדיקה, אני לא חושב שהארדן לברון.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2018 6:50:35

כוכב אחד מול שלושה זה ההבדל

קווינט
קווינט
15/05/2018 6:55:46

2-2 קרי לא שיחק ופול וקפלה כוכבים

Ish
Ish
15/05/2018 6:57:15

בגלל שלוני רצח את הארדן אז יש לרוקטס רק את פול עכשיו, כן?

קווינט
קווינט
15/05/2018 7:11:34
הגב ל  Ish

ברוך ניחן בראיה מיוחדת שלא כמונו ומתכוון לטאקר מלך הפחונים.

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 6:56:12

סמיילי, תזובה לשאלתך – אל תצפה שאירווינג יהיה פיתיון לשום טרייד. אם מישהו מהשניים יועבר, זה יהיה רוזייר, ואך ורק אם הוא ירצה לעזוב או ידרוש סכומים שבוסטון לא תוכל להעניק, עקב מגבלות התקרה.

לא משנה מה ראית העונה מרוזייר, אירווינג הוא לא. ממליץ לכל מי ששכח להסתכל על הממוצעים והיכולת קלאץ' שלו בפלייאוף בשנתיים האחרונות.

לגביי חלוקת הדקות – זה יכול ועוד איך להצליח. זה היה התכנון במחנה אימונים וכולם היו בעד. הם רוצים להגיע רחוק כקבוצה. הם מאוחדים בשביל המאמן וזה הבדל גדול. כמו שכבר אמרתי, 8 שחקנים יהיו הבכירים ברוטציה, כאשר 5 אמורים להיות Wings שיכולים לשחק מעמדה 2 ועד 4. יוצא בכך 30 דק' בממוצע לכל אחד, כאשר חלק ישחקו 20 בסיטואציות מסויימות שדורשות מענה אחר (נניח, רוזייר ישחק 20 כשיצטרכו באותו ערב הרכבים גבוהים יותר).

בתחילת העונה צחקו עליי כשאמרתי את דבריי סטיבנס על הרכב הפורוורדים שיכול לבצע חילופים מרובים. עכשיו פחות צוחקים.
אני חוזר אחרי המתווה של סטיבנס שוב (מתווה שיש ציטוטים מפוזרים של השחקנים שתומכים בו) – 8 שחקנים.

מבחינת הכסף/רצון לתפקיד גדול ממה שניתן להציע – סמוך על איינג'…עם כמות הבחירות שלו והיכולות המניפולטיביות שלו, הוא ימצא דרך להשאיר את הקבוצה עם סגל איכותי מאוד.

בכל מקרה, לאחר שהרוב נפלו על עניין הרכב הפורוורדים וזלזלו לפני שראו בפועל שזה עובד, אני מציע שגם הפעם נהיה כולנו בשקט ונראה איך סטיבנס מפעיל את הרוטציה הזאת ובמידת הצורך, איך איינג' מותח אותה כנדרש.

יונתן .S.
יונתן .S.
15/05/2018 7:01:53
הגב ל  יונתן .S.

אגב – כדאתה מדבר על הגבול שאפשר לרדת אליו – פעם אחרונה שבדקתי, בוסטון היו מהטובים בליגה בריבאונד עם אותו הרכב נמוך. זה בגלל היתרון של ריבוי הפורוורדים על המגרש.

נוסף על כך, באותה מידה שבה יש להם אפשרות לשחק נמוך, הם יכולים לשחק גם עם הרכבים מאוד גבוהים.
הרכב ששיחק נול הקאבס ושיתק אותם בהגנה:
1 – סמארט 2 – טייטום 3 – מוריס 4 – הורפורד 5 – ביינס.

עכשיו דמיין שאפשר לשים במקום מוריס את היווארד ובמקום ביינס את הורפורד (שהינם באותו גובה).

Smiley
Smiley
15/05/2018 7:11:20
הגב ל  יונתן .S.

1. שמת את הורפורד פעמיים. אבל אני חושב שאתה תכוון לשים את בראון גם שם.
2. אל תבין אותי לא נכון. אני חושב שהסלטיקס עמוסים "בבעיות טובות/מצויינות".

קווינט
קווינט
15/05/2018 7:04:33
הגב ל  יונתן .S.

פול 23 נקודות ו-11 ריבאונדים לא הבנתי אותך, היכן משחקו לאהיה טוב, חולק עליך

קלמנטה
קלמנטה
15/05/2018 7:07:47
הגב ל  קווינט

ראית א המשחק?

שמעון טבדי
15/05/2018 7:48:30
הגב ל  קווינט

13 נק על לוני ו10 נק בגארבג'.

Smiley
Smiley
15/05/2018 7:09:45
הגב ל  יונתן .S.

1. אני עדיין חושב שארווינג שחקן ברמה (או שתיים) מעל רוז'ייר. בגלל זה רשמתי בהנחה שרוז'ייר כזה שחקן טוב וממשיך עם ההתקדמות (אני רואה אותו מקבל הזדמנות להיות PG פותח.
בהנחה שהולכים על טרייד כזה (אין לי מושג מה עובר לאיינג' בראש) ה"חבילה" סביב ארווינג תהיה "קטנה" כי ארווינג הוא סופרסטאר.
2. העניין שאני "שואל" היא לאור היסטוריית הפציעות שמתפתחץ אצל ארווינג והקושי שלו להישאר בריא (לפחות ככה זה נראה על פניו).
3. מחנה אימונים זה אחד. שבראון וטייטום (וגם רוז'ייר) לא עשו כזו התקדמות אדירה העונה. שחבל להוריד להם דקות כי הם מראים התקדמות וגם שהרוויחו זאת.
עדיין, בהנחה שהייווארד בריא הוא השחקן כנף הכי טוב שלהם (ואני מניח שהוא יהיה חמישייה בכל סיטואציה).
4. ארווינג, בראון, היווארד, טייטום והורפורד – אני חושב שזה הרכב מאוד אתלטי אם כי מול קבוצות עם חסר גובה וכוח.
יכול להיות שינסו את זה. בהרכב כזה הם פשוט צריכים לרוץ ולנצל את זה שכל אחד יכול ליצור לעצמו מצב קליעה.
5. איינג' – בגלל זה אני לא אתפלא אם עכשיו שהמניות של כמה בשיא הוא לא ינסה טרייד להביא גבוה.
הגבוה היחידי שיכול לשדרג את הסלטיקס זה דיוויס (והיחידי באמת שהייתי עושה עליו טרייד), ואחרי הפלייאוף אני לא רואה אותו עוזב, ככה שאני בספק אם יהיה טרייד בומבסטי.
6. יהיו שחקנים שיפגעו מהרוטציה ובסוף, איכשהו ב-NBA, הכסף מדבר אצל החברה הצעירים. ואיכשהו לאיינג' זה הסתדר נכון לעכשיו.
בקיץ (?) יש את סמארט עם חידוש ואחר כך את רוז'ייר. בהנחה ששניהם ממשיכים בכושר הזה הם יבקשו הרבה כסף ולא בטוח שיהיה אפשר להשאיר אותם.

יניב
יניב
15/05/2018 9:17:25
הגב ל  יונתן .S.

יונתן אתה מפספס את הנקודה הכי חשובה וזה שזה בכלל לא משנה איך קוראים לשחקנים של בוסטון,כל עוד סטיבנס מאמן אותם זה יראה אותו דבר.אני זוכר את הטרייד של בראדלי ומוריס וכולם כולל כולם היו בטוחים שהשחקן הפחות טוב מגיע לבוסטון והנה תראו אותו עכשיו.רוזייר יעזוב לא משנה מי יבוא במקומו תקבל את אותה תמורה.
נ.ב מסכים איתך שעל קיירי לא עושים טרייד.
פחות מסכים לגבי AD שאם יש לאיינג' אופציה להביא אותו הוא צריך בכל הכוח אבל מצד שני כל מה שחשבתי שבוסטון צריכים לעשות אז הם עשו הפוך וזה מצליח להם בגדול אז כנראה אני באמת רפה הבנה

צביקה
צביקה
15/05/2018 7:01:20

הטילים מאכזבים בהגנה. ממש.

קווינט
קווינט
15/05/2018 7:06:05
הגב ל  צביקה

חולק עליך ובגדול עשו המון צרות במיוחד קפלה

עמירם
עמירם
15/05/2018 7:07:01

1. ההגנה של הארדן זה לנסות לחטוף כשהשחקן שמולו מסתובב ואז לעמוד
2. ההגנה של כריס פול זה לשים רגל כשהשחקן מסתובב ולקפוץ לרצפה כאילו הוא לא עושה את זה בכוונה
3. המשחק של יוסטון מגעיל עם מובילים כמו הארדן וכריס פול עם אופי מגעיל, כריס פול עם מרפק מלוכלך ודחיפות מלוכלכות כל המשחק, והארדן בכיין שזוכה לשריקות הזויות מהשופטים, השלוש זריקות עונשין על קרי זה לא מהלך כדורסל וזה מה שהארדן הבכיין יעשה בכל פעם שהוא מפסיד
4. אני עצוב שאני אצטרך לראות עוד משחקים של יוסטון השנה, קבוצה מלוכלכת עם התקפה משעממת, הם לא מצליחים למלא את האולם הביתי שלהם כל השנה.
5. סטף במשחק חלש היום והמשחק לא היה צמוד, מעניין מה יקרה במשחק הבא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2018 7:16:58
הגב ל  עמירם

כ"כ מדויק !!

הטעות הגדולה שלי שלא הייתי מסוגל לצפות ביוסטון בעונה הרגילה אז נתתי להם הערכת יתר בבראקט (וחוסר אמונה בבריאות של קארי).
ברגע שנאלצתי לצפות בהם נגד יוטה הבלוף נחשף.
קני סמית' אמר נכון כשהם עלו לגמר – אם הם ימשיכו ככה ולא ישנו כלום (וברור שהם לא, זה כל הקטע) – אין להם סיכוי לנצח את הווריירס בשיטה הזאת.
זאת השיטה שבנו כדי לנצח את גולדן?
עבדו כל השנה על הביתיות רק כדי לשים עליהם לחץ נוסף ולגמור את הסדרה במשחק הראשון…

Smiley
Smiley
15/05/2018 7:22:16

ג"ס באו מוכנים עם תכנית משחק – לשחק בכוח על מי שהארדן שומר כדי לגרום לו לעבוד בהגנה.
יוסטון בנו תכנית משחק שעבדה להם כל השנה שזה הארדן מוקף בקלעים ועושה פיק-נ'-רול עם קאפלה. הבעיה שג"ס קבוצת הגנה טובה.
דאנטוני יצטרך להגיב והשאלה אם יש לו את הכלים.