חם מהתנור – הפיסטונס פיטרו את ון גנדי / עידו גילרי

דטרויט פיסטונס פיטרו את מאמנם בארבע השנים האחרונות – סטן ון גנדי. בנוסף לתפקידו כמאמן ון גנדי גם שימש כנשיא הקבוצה לענייני כדורסל ונותרה לו עוד שנה אחת לחוזה החתום איתה בשווי 7 מיליון דולר.

תחת ון גנדי הפיסטונס הציגו שיפור בשנתיים הראשונות ואף הגיעו לפלייאוף ב-2016. אבל בשנתיים האחרונות הקבוצה הלכה לאחור כשפציעות וחוסר כימיה הובילו את הקבוצה לדשדש מחוץ לפלייאוף.  גם העסקה הגרנדיוזית להעברת בלייק גריפין לקבוצה לא הביאה לשיפור מה שהביא את קברינטי הקבוצה להבנה ששני הצדדים צריכים להיפרד.

בעלי הקבוצה טום גרוס שיחרר את ההודעה הלאקונית המתבקשת המודה לון גנדי על כל מה שעשה עבור הקבוצה ועבור העיר. הוא גם ציין את המחויבות ומוסר העבודה של ון גנדי שעזרו לייצר תרבות ניצחונות בחזרה בקבוצה.

הפיסטונס היו הקבוצה השלישית אותה אימן ון גנדי כשברזומה שלו 13 עונות ומאזן 384-523. הוא העפיל לפלייאוף 8 פעמים ואף הגיע עם אורלנדו לגמר ב-2009.

*

אטלנטה הוקס יפגשו עם, לוייד פירס, עוזר המאמן של הפילדלפיה 76 כמועמד למשרת האימון של הקבוצה.

*

נשיא הטורונטו ראפטורס, מסאיי יוג'ירי, נקנס ב-25,000 דולר על עימות עם שופט במהלך המחצית של משחק מספר 3 בין קליבלנד לטורונטו. העימות הגיע בעקבות ביטול סל של איבקה מעט לפני המחצית.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תכלס עד כמה שזה כאילו היה צפוי, ממש לא ראיתי את זה בא. חשבתי שהמעמד של ואן גנדי דווקא ישאר יציב.
    אולי רצו לקחת לו סמכויות ניהוליות והוא אילץ אותם לפטר אותו. זה לא שהשוק מוצף במאמנים טובים

  2. יופי, עכשיו בהצלחה עם למצוא מישהו שיצליח להפטר מג'קסון וגריפין ועוד מישהו שיצליח להפוך את מה שנשאר לקבוצת כדורסל.

  3. שכחת לציין את הדיווח הבלעדי בוואלה ספורט לפיו שדייויד בלאט במקרה עבר בסביבה וכבר הספיק להתראיין לתפקיד 😉

  4. צעד נכון עבורם.

    אם הם מחליטים להתחיל מחדש יתכן שינסו להטריד את גריפין. למרות שעברה רק חצי שנה, נראה לי שיקבלו עליו הרבה פחות מששילמו, מעניין אם יהפוך לחוזה משקולת של מישהו, יחזק -ונטנדרית כסופרסטאר שלישי או יהפוך לצבע במועדון נידח במיוחד.

    סתם רעיון – גריפין לאוקלהומה עבור כרמלו ובחירת דראפט.

    מה אוקלהומה מרוויחים? שחקן טוב בחוזה ארוך טווח למועדון שנחשב כפחות אטרקטיבי לשחקנים חופשיים, שהוא גם יליד אוקלהומה, למיטב זכרוני. עם גריפין, ראסל ואדאמס הם הקבוצה הכי אתלטית בליגה.

    דטרויט – נפטרים מהחוזה הארוך של גריפין עבור שנה אחת שנותרה לכרמלו, את השנה הקרובה מעבירים בטנקינג, ומגיעים לקיץ 2019 עם בחירה גבוהה ומקום בתקרת השכר.

    1. כן כן כן איפה חותמים??

      ולמציאות? מי יקח את כרמלו? גם כחוזה נגמר?

      אבל אם זה עובר זה אגדי. על כרמלו הכל עדיף ויש סיכוי שבלייק יקבל חיים תחת ההצלפות של ראסל אם הוא לא יפצע לפני. אני גם מוכן להחליף את סילי בילי בסטן ון גנדי

      1. ככתוב – מי שיקח זה דטרויט… הסיבה היא שהחוזה קצר יותר, במקום לבזבז עשרים ומשהו מיליון דולר על גריפין הם יבזבזו אותם על כרמלו, אבל רק לשנה אחת, ואוקלהומה יתנו להם בחירות דראפט.

        בעניין הוטו – אם כרמלו רוצה חוזה נוסף בליגה, או אפילו בסין, הוא לא יכול להרשות לעצמו שנה מסופסלת נוסח נואה, ולפי דבריו הוא גם לא רוצה להיות מסופסל, לכן עדיף לו ללכת לשפר מאזני נקודות בדטרויט ולפתוח אפשרויות לחוזה הבא, מאשר להירקב על הספסל באוקלהומה. אם היה מוכן להירקב על הספסל היה נשאר בניו יורק – הספסל אותו ספסל, אבל מבחר המועדונים שאתה יכול לבקר בהם אחר כך גדול יותר 🙂

    2. האמת? אחלה רעיון!
      זו הדרך היחידה של אוקלהומה להישאר רלוונטים ולהחזיר את בלינק הביתה? זה בכלל יהיה אדיר מבחינה כלכלית.

      1. קבוצה עם ראסל וגריפין תהיה קבוצת ההיילייטס השבועיים המובילה בליגה לשנים ארוכות, ההיכל יהיה מלא, הכסף יזרום ורק האליפות לא תגיע לעולם…. אבל אם כבר משאירים את ראסל אז יאללה קרחנה והטבעות עד הסוף…. אחר כך יוכלו לפתוח מועדון טראנס ליד האיצטדיון… דה סקיי איז דה לימיט… 🙂

        1. בתיאוריה קבוצה של ראסל ג'ורג' גריפין ואדמס אמורה להיות במעט פחות טובה מגולדן סטייט. עם מאמן טוב זה יכול להיות מתכון לאליפות. ואם יהיה מאמן טוב וראסל יכשל בקבוצה כזאת אודה קבל עם ועדה שהוא לוזר גדול יותר מדרוזן ולאורי יחד.

  5. באמת הפתעה… זה לא הגיע מיד בסיום העונה. חשבתי שישארו אותו לפחות באחד התפקדים. וכנראה כמו שאפלטון אמר הוא בטח סירב…

    בכל מקרה מקווה לג'רי סטקהואס שיחזור הביתה או אפילו עדיף ביל למביר. אבל זה סתם פנטזיה של אוהד פיסטונס…

    1. ודאי שכן! זו בדיוק הקבוצה שמתאימה מבחינת סגנון, אגב, על איזו מדברים? טורונטו? כי הוא בדיוק יודע לעבוד עם גארדים. פילדלפיה? הוא נהדר בעבודה עם צעירים! דטרויט! (אה…) הוא מבין במכוניות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט