סיקור משחקי שבת / G-Force

ליל שבת אחרון של משחקי העונה הסדירה כשבשעה הזו בשבוע הבא כבר נדווח לכם על משחקי הסיבוב הראשון בפלייאוף. הקבוצות עושות סידורים אחרונים. מי לקראת מיקומי הדירוג בפלייאוף ומי בכוונת שיפור עמדות לקראת הגרלת הלוטרי לדראפט. בסך הכל יחסית לנקודת הזמן בעונה קיבלנו ערב מעניין של משחקים.

לוס אנג'לס קליפרס (42 – 38) 115 – דנבר נאגטס (45 – 35) 134

ליל הפרידה של הקליפרס מחלום ההשתתפות בפלייאוף (לזכותם של הקליפרס יש לומר שלאור העובדה שכריס פול ובלייק גריפין עזבו את הקבוצה, קשה היה להאמין שהם יישארו בתמונת הסיכויים עד המשחק ה-80 של העונה),

היה, לצערם של אוהדי הקבוצה, במעמד צד אחד –

הנאגטס.

הנאגטס תפסו את היתרון 3 דקות מהפתיחה, והם הגדילו אותו בהתמדה עד לבאזר.

במהלך 2 הרבעים הראשונים ההפרש עמד על 5 עד 13 הפרש,

ב-2 הרבעים האחרונים ההפרש נע בין 10 ל-20 נק' הפרש.

כל שחקני החמישייה של הנאגטס סיימו את המשחק עם דאבל פיגרס, המצטיינים של הקבוצה הם ברטון, שהוביל את קלעי הקבוצה עם 31 נק' (11 מ-15 מהשדה, 5 מ-9 מהשלוש),

ויוקיץ' שסיים את הלילה עם טריפל דאבל (23 נק', 11 רב', 11 אס').

לו וויליאמס (24 נק', 5 אס') היה הקלע המוביל של הקליפרס במשחק.

 

ניו יורק ניקס(52-28) 102 – מילווקי באקס (37-43) 115

מילווקי אולי ניסתה לשפר עמדות לכיוון מקומות 7-8 כשאפשרה מנוחה לקרסוליים הכואבים של יאניס אבל מול הניקס זה לא קל לטנקק. משחק שהיה צמוד לכל אורכו נפרץ לקראת הסיום כאשר התקפת הניקס נכנסה לניוטרל. ניו יורק עוד הוליכה 94-95 שש דקות לסיום מסל של ביזלי אבל אז לא מצאו את הטבעת במשך 4 דקות רצופות ואפשרו לבאקס לעלות ל-95-106 שסגר את הסיפור.

במילווקי מידלטון ובלדסו (10 אסיסטים) מילאו יפה את החלל שהגריק פריק השאיר עם 22 כל אחד כשהם נעזרים גם במשחק טוב של ג'בארי פארקר שנתן 16 נקודות 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

אצל הניקס ששיחקו ללא הארדווי וקנטר 9 שחקנים קלעו מעל 8 נקודות. ג'ארט ג'ק  הוביל עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים כשקייל אוקווין רושם 15 נקודות, 16 ריבאונדים, 5 אסיטים, ו-4 חסימות.

שיקגו בולס (27 – 53) 96 -ברוקלין נטס (27 – 53) 124

מה אפשר לקחת מהמשחק הזניח הזה?

קודם כל  –

בשורות טובות לאוהדי הבולס. יש לכם רק עוד משחק בית אחד לסבול את הקבוצה הזו…

אוהדי הנטס יכולים להרגיש תחושת סיפוק מכך ש-"קללת קינג" (זו שהשאירה את הקבוצה ללא בחירות דראפט במה שהרגיש ככמה עשורים…) קרובה לסיומה –

השנה הבחירה שלהם עוברת לקליבלנד, אבל כבר השנה יש להם בחירת סיבוב ראשון (נמוכה, נכון, אבל עדיין בחירת סיבוב ראשון) מטורונטו,

ובשנה הבאה שוב הם מחזיקים בבחירה של עצמם.

אוהדי הנטס יכולים גם (אולי) לשאוב עידוד מכך שהשנה הם לא פעם הציגו יכולת קליעה מרשימה למדי, כאשר הלילה הם סיימו את המשחק מרחק שלשה אחת בלבד מלהשוות את שיא השלשות במשחק ב-NBA,

הם קלעו 24 שלשות מ-55 ניסיונות (43.6%), כאשר 7 שחקנים שונים מסיימים את המשחק עם לפחות שלשה אחת (אייסי עם 6 שלשות, קראב עם 5, האריס עם 4, ראסל עם 3).

המשחק עצמו היה במעמד צד אחד –

הבולס פתחו בהרכב הטנקינג שלהם (פורטיס, נוואבה, פליסיו, פיין, הולידיי),

והנטס לא התקשו לעלות ל-12 הפרש במחצית, ולהיביל ב-15+ נק' במשך כל המחצית השנייה.

אייסי (21 נק') וקראב (20 נק') היו הקלעים המובילים בשורות הנטס במשחק.

קליפטריק (21 נק') היה הקלע המוביל של הבולס במשחק.

יוסטון רוקטס (16-64) 102 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (34-46) 108

במשחק בין קבוצה שכבר לא נשאר לה על מה לשחק לבין זו שעדיין מנסה להבטיח את מקומה בפלייאוף ניצחה הקבוצה שרצתה יותר. הרוקטס היו הרבה יותר מדויקים מהת'אנדר שקלעו באחוזים רעים (40% מהשדה, 30% ל-3) אבל OKC פיצתה בלחימה והצליחה ללקט 15 ריבאונדים בהתקפה ולכפות 17 איבודים על היריבה.

הת'אנדר הגיעו חדים ופתחו חזק תוך שהם קולעים 5 מ-8 לשלוש ברבע הראשון. כרמלו אנת'וני היה מצוין כשהוא קולע 14 נקודות שנתנו לאורחים יתרון 30-36 בסיום הרבע. אבל מכאן ועד לסיום שחקני הת'אנדר התקשו למצוא את הסל כשהם פוגעים ב5 מ-25 מחוץ לקשת ו33% מהשדה עד לסיום. זה אפשר לרוקטס לחזור ולעלות ליתרון במחצית 61-62 בזכות השתוללות של הארדן ששם 17 נקודות משלו ברבע השני.

החצי השני שראה שתי קבוצות לא מאופסות היה צמוד עד אמצע הרבע האחרון בו הת'אנדר נתנו ריצה של 0-11 בחסות ווסטברוק שהעלתה ל- 92-102. סל של כריס פול צימק ל 100-105 36 שניות לסיום אבל פול ג'ורג' סגר עניינים מהקו.

השלישיה של הת'אנדר באה לעבוד כשווסטברוק רושם 24 נקודות (10 מ-28 מהשדה), 10 אסיסטים, 7 ריבאונדים, ו-4 חטיפות כשלצידו פול ג'ורג וכרמלו אנת'וני קלעו 24 ו-22 נקודות בהתאמה.

ביוסטון הארדן עם 26 נקודות ו-9 אסיסטים נעזר ב17 נקודות ו-9 אסיסטים של כריס פול שלא הספיקו הפעם.

 גולדן סטייט ווריורס (23-57) 120 – ניו אורלינס פליקנס (34-46) 126

בואו נגיע לשורה התחתונה – הפליקנס ניצחו את הווריירס לראשונה מזה שלוש שנים, אחרי עשרה הפסדים רצופים. זה היה הניצחון הראשון של השקנאים באורקל ארינה מאז אפריל… 2012. אנטוני דייוויס היה גדול עם 34 נקודות, 12 ריבאונדים ו4 באסיסטים וחסימות, וכמעט והשכיח שפעם מזמן, לפני חודשיים, הוא היה חצי של צמד תאומי המגדל עם חד, דמארקוס קאזינס. ליד דייויס נצץ מירוטיץ עם 28, מהן 6 שלשות. רג'ואן רונדו היה שוב רכז מוסר מהשורה הראשונה עם 17 בונבונים נהדרים, ליד 12 נקודות, ויחד עם 25 הנקודות של ג'רו הולידיי השלים קו אחורי שלא מסמיק מול שום צמד גארדים בליגה. למעט העניין הפעוט ההוא של חלוקת הנטל, חמישה שחקנים נתנו לאורחים תרומה ממשית וחוץ ממילר שעלה מהספסל עם 8 לא תרמו המחליפים למשחק כלום, אפשר היה לומר שהפליקנס, שני משחקים מסיום העונה, יכולים לקחת נשימה עמוקה ולהתחיל להתכונן לסדרת הפלייאוף הראשונה מול…

אה, רגע. מול מי בעצם?

שום. פאקינג. דבר. לא. סגור.

ניו אורלינס במקום החמישי במערב, 18 משחקים אחרי יוסטון שבראש, לקראת סדרה מול יוטה במקום הרביעי.

אבל יוטה חצי משחק מעל ניו אורלינס.

וסן אנטוניו ואוקלהומה במאזן זהה לחלוטין במקומות שש ושבע, ומינסוטה ודנבר כולה משחק אחד למטה.

אז מה יהיה? לכו תקראו אצל זעפרני מה לעשות עם הז'יטונים. לי אין מושג.

בצד השני, אגב, הייתה קבוצה. אלופה אפילו. שהציגה הרכב קצר בליווינגסטון, מנוחה לברך, מקאו, אאוץ' רציני בגב, וסטף קארי עם הברך. כמו כן, צמד החמד זאזא את ג'בייל נח על הספסל משך כל המשחק. מה נשאר?

קווין דוראנט עם 41, 10 ריב' ו5 אס', וקווין קוק עם 21 ו7-5 משלוש. כמעט קארי, כמעט ניצחון. הווריירס לא ויתרו והיו בפיגור קטן משך כל המחצית השניה, ואפילו הובילו, 90-95, חצי דקה בתוך הרבע הרביעי, אבל הפליקנס היו נחושים לרוץ הכי מהר שהם יכולים רק כדי להישאר במקום, לא ויתרו גם כשאיגודאלה צמצם ל119:121, דקה לסיום. אטואן מור 23 שניות לסיום, עם הרבה קור רוח, שם שתיים וחותם את העניין.

תומפסון עם 18 וגרין עם חסר אחד לט"ד 11, 10, 9 בנוסף לשבעה איבודים, ניסו לסייע, אבל יצאו בעיקר עם הרבה כאב ראש, שבוע לפלייאוף.

סן אנטוניו ספרס (34-46) 116 – פורטלנד טריילבלייזרס (32-48) 105

והנה עוד דוגמא לאחת שבטוחה במקומה מול אחת שמנסה לעלות לקו 164 לצריפין ביום ראשון בבוקר. תקנו אותי עם המספר אגב. יש מצב שטעיתי.

אז הספרס עלו לאוטובוס, הבלייזרס הפסידו ונותרו במקומם. המשמעות? תקראו למעלה או אצל זעפרני.

איך היה במשחק? עוד משחק . האורחים מובילים בראשונה, המארחים חוזרים בשנייה, אולדריג' מצטיין נגד קבוצתו לשעבר, החבר לשעבר לילארד מנצח בראש בראש ומפסיד, ג'ינובילי קשישא נותן מיץ מהספסל עם 17, מוריי מראה שיש עתיד לספרס ורודי גיי עולה מהספסל עם 16. בקיצור, עוד משחק חזק לפרוטוקול העונתי, שעכשיו הוא מאחורינו, שני משחקים לקו הסיום, והכל פתוח כפי שהיה.

בספרס אולדריג' כאמור בלט עם 28 ג'ינובילי מהספסל ומוריי עם 17 לראש, וגיי עוזר עם 16.

עבור הבלייזרס לילארד 33, ושבעה איבודים, עשה את עיקר המאמץ, טרנר ומקולום עם 18 ו17 בהתאמה לא הספיקו.

בהצלחה למנחשים את הפלייאוף המערבי.. בפלונטר הזה אפילו אפלטון לא היה מעז להמר.

 

 

 

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. יאללה גנבתם לי את התמונה של סידורים אחרונים בדנבר!! איזה סרט אדיר חח. אחלה פוסט. קרבות דמים במערב עד היום האחרון שגולת הכותרת היא שמיני יקבלו צינור כמו שיש לכריסטופר ווקן בסרט

    1. לא משנה על מה עידו כותב – תענוג לקרוא אותו. הקריאה זורמת בכיף!
      חזיתי בעיון במשחק יוסטון נגד OKC. אגיד לכם משהו שיישמע קצת מוזר כנראה לרובכם: לא משנה לי שיוסטון היא ראשונה במערב ומצידי ש-OKC תהיה אחרונה – אם אני מאמן קבוצה מערבית בפלייאוף, אני מעדיף כל אחת אחרת כיריבה מלבד OKC.

  2. תודה רבה חברים.סוף סוף ניצחו וכל החלקים נראו מחוברים וכמעט לא עשו שטויות.ראס בשורה סטטיסטית לא משהו,אבל בזמן המשחק לא ממש הורגש.אם לא מסיימים מקום 4 עדיף כבר מקום 7,מקום 6 או 8 זה יגמר רע.

  3. אחלה סיקור לאחלה לילה, תודה רבה למבקרים.
    כל מי שצריך היה לנצח ניצח, למעט הקליפרס.
    הזווית הספרסית – אחרי שתי תקלות בעיר המלאכים היינו חייבים לנצח. אם נניח שלא יהיו תקלות מיוחדות מול הקינגס, המשחק האחרון בנ"א יקבע, ככל הנראה, את המיקום הסופי. אלמלא ההפסדים בל.א זה יכול היה להיות עם יתרון ביתיות, אבל אחרי עונה מסויטת כזו מה לנו כי נלין?
    לנוכח כל הפציעות אילו רק היינו מפתחים את הצעירים – דיינו.
    אילו לא רק פיתחנו את הצעירים אלא גם הגענו לפלייאוף – דיינו.
    אילו לא רק הגענו אל הפלייאוף אלא גם נמנענו מיוסטון הקטלנית בסיבוב הראשון – דיינו.
    אילו לא רק נמנענו מיוסטון אלא גם מהלוחמים – דיינו.
    אז על אחת כמה וכמה נודה לפופ שגם פיתחנו את הצעירים, גם הגענו אל הפלייאוף, גם נמנענו מיוסטון וגם מהלוחמים – די דיינו, די דיינו, די דיינו, דיינו, דיינו.

  4. ריאלית, נותר מקום אחד בשמיניה במערב, והוא יוכרע בין דנבר למינסוטה במפגש האחרון ביניהן – אם דנבר לא תמעד קודם במשחק הבית מול פורטלנד.

    משחקי מפתח לקביעת הסדר הסופי:

    דנבר-פורטלנד במחזור הקרוב

    מינסוטה-דנבר במחזור האחרון על כל הקופה

    יוטה- גולדן-סטייט במשחק האחרון של ג"ס: משחק חשוב גם לג"ס. כדי להבטיח לה יתרון ביתיות מול טורונטו. וכדי לדרדר את יוטה, ובכך אולי לסדר מפגש אוקלהומה-סן אנטוניו בסיבוב הראשון, 4-5, והמשך ליוסטון.

    יוטה-פורטלנד במחזור האחרון

    ניו אורלינס-סן אנטוניו במחזור האחרון

    הימור מושכל:
    1. יוסטון
    2. גולדן סטייט
    3. פורטלנד
    4-5 יוטה ואוקלהומה
    6. סן אנטוניו
    7. מינסוטה
    8. ניו אורלינס

  5. למה מניחים שפורטלנד הבטיחו את המקום השלישי?

    כרגע לפורטלנד נישארו שני משחקים , ליוטה שלושה משחקים.

    ליוטה יש הלייקרס ,ג"ס ו..פורטלנד

    לפורטלנד יש את דנבר ו…יוטה

    במידה שיהיה שיוויון בין יוטה לפורטלנד עקב ניצחון של יוטה על פורטלנד,
    השובר שיוויון שייך ליוטה (כרגע מובילים את הסידרה בינהם 2 משחקים מול 1)

  6. יוסטון דפוקים היו צריכים להילחם על זה כאילו זה משחק 7 כדי להדיח אותם מהפלייאוף. במקום זה OKC ידיחו אותם בהמשך

    1. OKC לא תדיח את יוסטון.
      השנה אני פחות בטוח מאשר בשנה שעברה (אז ניבאתי סוויפ), אבל בכל זאת.

  7. החלוקה של הערב:
    רשע:
    קליפרס – נאגטס
    בולס -נטס

    תם (אוהד ניקס):
    ווריורס – פליקנס
    ספרס -בלייזרס

    ושאינו יודע לסתום:
    ניקס – באקס
    רוקטס – ת'אנדר

  8. שני משחקים לסוף הספרס יכולים תיאורטית לסיים 3 או למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף. לא חושב שהייתה אי פעם סיטואציה כזאת.
    קוואי, תשמע כפרה, אתה השחקן הכי אהוב עלי אחרי שהאיידול שלי פרש אבל בוא תגאל אותנו ממסכת היסורים הזאת ותגיד כן כן לא לא.
    באמת, הכל באהבה.
    טוני פארקר היה גרוע העונה אבל פה ושם הראה נקודות אור. מה שנקרא התפלק לו מידי פעם. אממה, מאז האמירה האומללה שלו לגבי קוואי הבנאדם חצה את גבולות הגרוע.
    כרגע, שבוע לפני הפלייאוף, פארקר לא ראוי לדרוך על הפרקט.
    קשה להסביר במילים כמה הוא גרוע. קליעה מבחוץ או חצי מרחק כמעט ולא קיימת. יכולת החדירה לסל נגמרת על פי רוב בגג או באיזה פלואוטר דרדלה במקרה הטוב. ומעבר להכל הבחור תוקע את ההתקפה ומכדרר את עצמו לדעת עד לסוף שעון הזריקות.
    נחנקנו כבר.
    מאנו מצליח למצוא דרכים לתרום כמעט בכל משחק ובהמון משחקים נראה ברמה אחת מעל שאר הגארדים שלנו.
    דני גרין צריך ללכת. למה? ככה. חלאס נמאס כבר.
    פאו גאסול נותן משחק לא רע על כל 4 מזעזעים. נחוזה שקיבל נוא על גבול המביך.
    קייל אנדרסון פשוט נפלא ובלא מעט התקפות מתפקד כרכז האמיתי של הקבוצה..אגב, הבחור אנדרייטד בהגנה.
    רודי גאי נהדר וכולי תקווה שהפלח לא יחטוף קצרים חשמליים וייבש אותו על הספסל בפלייאוף.
    מורי מממש את כל ציפיות ההתפתחות של הספרס ממנו. חסרה שם רק קליעה ממרחק ופחות איבודים.
    למרקוס? אל תעירו אותי מהחלום.

    בסך הכל ולמרות הכל יש בעונה הזאת תחושה של גאווה להיות אוהד ספרס. תלאות,פציעות, תקוות שווא ואכזבות היו מנת חלקנו ובכל זאת הגענו לפלייאוף(כמעט)

      1. +1 קקותל אמיתיים
        ועדיין, באופן תיאורטי אם קוואי היה חוזר היום לשחק כשיר, אני ממקם את ס"א במקום 3 בדרוג העוצמה של המערב

    1. ומה עם פאטי? (סתם מעניין אותי לשמוע).

      קוואי, נראה לי כמו מקרה כספי (ולא, אני לא ספוג בגאווה פרובינציאלית, סתם הערכה לבחור), קיווינו וקיווינו שזה לא יקרה אם כי הכתובת הייתה על הקיר כבר זמן רב…תשלים.
      חבל רק שזה נעשה בצורה שקצת פוגעת בהילה השקטה והמבורכת שלו.

      התחושה (של רפה הבנה שכמותי) היא שלספרס אין באמת יותר מדי כלים כרגע. גם צורת המשחק הנוכחית שלהם מעציבה לנוכח עבר יותר קבוצתי, ולא מבדלת אותם לטובה משאר הקבוצות, אם כי ברור שההישג עצום לנוכח ארגז הכלים.

      1. אם קוואי היה רוצה להוכיח שהוא שווה את הכסף, האינטרס שלו היה לחזור מה שיותר מהר ולהוכיח שהוא בריא ולכן שווה את הכסף. לא סביר מצידו לצפות שיתנו לו חוזה חדש כשלא ברור מה מצבו, לא בספרס ולא במקום אחר. לכן, זה נראה לי עניין בריאותי/מנטלי נטו – הם חושבים שהוא בריא והוא לא בטוח ולא רוצה לקחת סיכון על הקריירה שלו. לכן הוא מבושש, אבל כשישתכנע שהוא יכול לשחק, השנה או בשנה הבאה, אין סיבה שלא יעשה זאת בספרס.

        1. אופססס הבנתי כספי במובן פיננסי, אבל נראה שהתכוונת במובן עמרי כספי… מסכים שסביר להניח שלא ישחק השנה, אבל עוד לא אבדה תקוותנו

    2. כל מילה בסלע, בעיקר על טוני, נראה שלא הודיעו לו שהוא פרש כבר… אבל שנה שעברה הוא העלה הילוך בפלייאוף ואולי עוד נשארו כמה טיפות דלק גם לשנה הזו.
      דני גרין זו ממש חידה, הגנה הוא עושה מצוין, אבל הקליעה…לא יודע אם זה פסיכולוגי או איזו בעיה בעיניים, אבל אני באמת לא מצליח להבין איך מצלף שלשות הפך למחמיצן סדרתי.

  9. תודה חברים, גדולים אתם.
    יוסטון הבטיחו בהפסד אתמול שלא ישחקו מול אוקלהומה בסיבוב הראשון. כבר הקלה, אם כי גם מנעו מפגש מעניין של אוקלהומה עם גולדן סטייט בסיבוב הראשון ויכול להיות שיכינו את עצמם לסיבוב שני מלחיץ. אני לא רוצה לדעת מה קורה אם הרוקטס יעברו מפלה בסיבוב השני, הקבוצה תתפרק לגמרי, פול ירסק לעצמו את המורשת בצורה סופנית, דאנתוני יעבור התקף לב והארדן יגלח את הזקן מרוב מבוכה.
    לא אכחיש שאני מפחד מהסיבוב השני יותר מהגמר. בטח אם זה יהיה מול אוקלהומה.
    אם הארדן נותן לעצמו להיות ככה man handled בפלייאוף, כמו שווסטברוק החזיק אותו ברבע הרביעי אתמול, אז באמת אין תקווה.
    אני מבין שהרוקטס לא שיחקו ב100% כוח ורצון, ובעיקר ניסו להימנע מפציעות, אבל אם לא ינצלו את ההפסד כדי לשבת על הארדן ולהצמיד אותו לווידאו כדי להראות לו שהוא חייב לזוז אופ דה בול, אז התקרה של יוסטון ברורה, והיא גמר המערב.
    לראות אותו עומד בהתקפה, כשפול עם הכדור ופשוט לא זז, נותן לווסטברוק לנוח בהגנה ושם את פול במצב שהוא צריך לזרוק זריקה קשה בסוף שעון, פשוט כואב.
    במשחק השני, גולדן סטייט גם צריכים להיות מעט מודאגים. אוטוטו הפלייאוף, ואם הם רוצים להראות כאילו אכפת להם, עכשיו זה הרגע. כרגע הם קבוצה שאני יכול לראות מפסידים גם בסיבוב הראשון אם לא יזהרו. הזחיחות הזו שלהם ושל האוהדים שלהם מסוכנת. פשוט לא משחקים טוב. קליי תומפסון מוכיח שוב ושוב שהוא לא שחקן שאפשר לבנות מסביבו, אלא רול פלייר מצוין, אולי הכי טוב במשחק, אבל לא סופרסטאר. למזלם ישלהם את דוראנט שיכול לבד לנצח קבוצות, אבל גרין חייב להתעורר ולעבוד בהגנה, הוא מזייף שם כל העונה.

      1. דוגרי אנחנו לא משחקים טוב מאז שהבטחנו את הביתיות.
        לא רגיל לבוא פייבוריטים, זה תמיד מפחיד יותר, ואם רוצים להתחרות על אליפות, צריך לשחק נכון. כשיש חולשה ברורה, לדוגמא משחק האופ דה בול של הארדן, שמקל על קבוצות אחרות להתמודד מולנו במשחקים צמודים בפלייאוף, אז חייבים לעבוד על זה.
        זה פתיר בכל כך קלות, רק מצריך רצון ונכונות של הכוכב, יחד עם עבודת אימון קלה. זה יהפוך את הקבוצה לטובה פי 10, וזה למה אני כל כך שמח שיש את פול בקבוצה. אם יש מישהו שיכול לשבת על הארדן כל כך חזק עד שיעשה את זה, זה פול.

        1. הטילים חייבים לנוח קצת, זה עלול לעשלות בהם ביוקר, דאנטוני מפגר עם קבלות, הארדן כבר עייף, 2 משחקים מנוחה לא יהרגו אותו.

    1. אני עדיין לא רואה את יוסטון מפסידה לאוק' בסדרה. אני כבר לא בטוח כמו שהייתי בשנה שעברה אבל עדיין די בטוח. להארדן ישנן נפילות כאלה, ממש בלתי מוסברות בגלל זה הנוכחות של כריס פול כל כך חשובה.
      הסיכוי השנה הוא בגלל הגמגום של ג"ס. אני מקווה שיקח להם עוד שמן כדי להתעורר, ואז הפלייאוף יפתח.

  10. שני דברים.
    אמנם לא השתתפתי בבלוג החי הבוקר אבל ראיתי שני משחקים, אוק-טילים וגולדן סטייקס-שקנאים. הקטע שהכי הצחיק הבוקר היה התלונה של הארדן אחרי ששחקן ניו אורלינס עלשה עליו הארדן. יותר צבוע מזה איןןןןןןןןןןן!!!!!
    מיאמי אמנם לא שיחקה הלילה אבל הניצחון של מילוקי ושני המשחקים הקשים מאד שיש לה מול אוק ובהנחה שהרפטורס לא יזרקו רגל במשחק האחרון יכולים להציב אותה במקום האחרון. מילוקי עם שני משחקים קלים מול הניקס ואורלנדו ו-ווש מול בוסטון (לא קל) ואורלנדו. לסלטיקס ולרפטורס יש יכולת לקבוע את מי יפגשו בשלב הראשון של הפליאוף. מעניין.

  11. הסיבה שקשה לנבא את אוק' בפלייאוף היא בגלל דונובן שאצלו העונה והפלייאוף יותר מכל אחד אחר הם קוטביים לגמרי, בפלייאוף האחרון הקבוצה שיחקה כקבוצה הרבה יותר מהעונה הסדירה בוודאי בפלייאוף 2016 מול דאלאס והספרס והסדרה המיתולוגית מול ג"ס
    מי שמתנבא פראייר.
    עדיין למרות הניצחון אם הת'אנדר משחקים כמו ששיחקו הלילה ,סוויפ קל לרוקטס!

  12. יוסטון בקלות עוברת את אוקלהומה. לדעתי אחרי ניו אורלינס זאת הקבוצה החלשה במערב (מהעולות לפלייאוף)
    הבעייה עם יוסטון שהם בונים על משחק השלשות שבאופן מסורתי מתפרק לרסיסים בפלייאוף במיוחד מול הספרס

  13. אפלטון,איך אתה יכול לחשוש מקבוצה כמו התאנדר?
    אם אני אתה הייתי שמח לקבל אותם.
    קבוצה ללא שום תוכנית משחק ,מאמן שוקיסט,כוכב נופל שתוקע התקפות,וונבי כוכב שהראש שלו באל-איי ורכז משוגע שלא סומך עד האדיוטים סביבו.
    ובכלל,מי אמר שתפגשו אותם? מצב טוב שהם נבעטים בסיבוב הראשון

    1. נסחפת באווירת הדכדוך
      פול ג'ורג נתן משחקים אדירים מול לברון בפלייאופים וגם העונה הוא יתן
      מלו מפרגן הרבה לווסטברוק ולגמרי יודע את מקומו יכול לעשות דברים יפים מאד בפלייאוף אווירת האנטי מלו היא מוגזמת הוא מתאמץ מאד
      גם אגדת האין ספסל של אוקלהומה שייכת לתחילת העונה ולא רלוונטית עם גארנט שהוא שחקן חמישייה לגיטימי ושחקן הגנה מעולה אברינס מראה שיפור ופטרסון יכול להוסיך בפלייאוף והוא יעלה רמה בפלייאוף תהיה בטוח
      פלטון הוא נזק!

      1. לזכות מלו יאמר שבמשחקים האחרונים הוא מתאמץ וקורע את התחת הגדול שלו בהגנה ובמלחמה על ריב גם אם לא הולך בהתקפה אבל הגיל עושה את שלו. פלטון קטסטרופה בהתגלמותה הספסל גרוע מאד אברינס זה לא זה אף פעם לא פוגע בשלשות החשובות אכזבה. גורג מאד מאכזב אם הוא יהיה בשיאו אוק בהחלט תהיה מסוכנת. אני חולה על גראנט אחלה שחקן לוחם ללא חת הגירסה הפחות פיזית של אדמס.

    1. וכבר לפני תחילת העונה אמרתי לך ולאחרים שאוקייסי ייכשלו ויוסטון עם פול היחידים שיאיימו על ג"ס. נחיה ונראה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט