מעורב הופס ליום חמישי: חדשות לא משמחות בקשר לקיירי אירוינג / מנחם לס

1. האם בן סימונס הוא הרוקי הטוב בהיסטוריה?

*

*

המשחק נגד שרלוט היה עוד משחק רווי שיאים לבן סימונס. השיאים באים מכל הכיוונים והצדדים עד שהוא עצמו כבר לא שם אליהם.

אתם זוכרים את האכזבה ממנו ב-LSU? האכזבה היתה כי הוא הצליח לעשות מה שפיט מרביץ' עשה: לקרוע כל יריבה בדרך. אני לא יודע בדיוק מה היתה הסיבה להתחלה האיטית-בינונית שלו, אם-כי מדי פעם הוא פרח, כמו למשל משחק ה-43 נק' נגד צפון פלורידה (כולל 14 ריב', 7 אס', 5 גניבות ו-3 חסימות). מג'יק אפילו הגדירו כ'השחקן הטוב ביותר מאז לברון'. כשהעונת 2016 הסתיימה הוא נבחר כמה בחירות כבוד כמו 'פרשמן העונה' ב-SEC אבל העונה בכללה נחשבה למין אכזבה כש-LSU סיימה 13-18.

בטורניר ה-SEC LSU ניצחה את טנסי אבל אז בא הפסד לא מובן של 71-38 לאג'יס של טכסס A&M ו-LSU נכשלה בתפיסת מקום בין ה-68 בריקוד הגדול.  החלו לדבר אפילו על בן סימונס 'הרך' וחסר 'KILLER INSTINCT'. הוא סיים את העונה עם 19.5 נק' ממוצע, 11.8 ריב' ו-4.8 אס'.

מיד עם הידיעה ש-LSU אינה בריקוד הגדול סימונס הודיע שהוא החליט להציג מועמדותו לדראפט.

מוסר העבודה שלו בשבוע של הדראפט השיחה העיקרית הייתה בן סימונס. הגישה שלו למשחק, מוסר העבודה שלו, ואפילו את תאוותו למשחק (כי איננה, חשבו רבים מהסקאוטים). אבל מאמן הסיקסרס ברט בראון היה מאמן אוסטרליה והוא מכיר את בן סימונס טוב יותר מכל הסקאוטים. הוא הבטיח לחלונות הגבוהים שהם לא יכולים לטעות איתו. ב-23 ליוני פילדלפיה בחרה בו ראשון בדראפט.

הוא זכה כך בעוד תואר למגירה – שאולי כדאי לכסות במגבת שלא יראו:

] He was  the first player in the modern era to be selected with the first overall pick despite never playing in the NCAA Tournament.[61]

היה לו טורניר טוב (לא מצויין) בלאס ווגאס, טוב מספיק להיבחר לחמישיית הליגה, אבל שום דבר מיוחד.

ב-30 לספטמבר, 2016, הוא נקע את עקבו במשחק האחרון במחנה האימון, וה-X-RAY גילה שבר ב-FIFTH METATARSAL של כף רגלו הימנית, והאורטופדים שטיפלו לו קבעו זמן ריפוי וריהביליטציה של 4 חודשים. ב-24 לפברואר הוחלט שהוא לא ישחק עד סוף העונה כי עצם המטטרסל לא התאחתה כמצופה.

עונה זאת נחשבת אם-כך לעונת הרוקי שלו. רוב המומחים חשבו שאחרי שנת מנוחה מבלי שיהיה לו כל ניסיון NBA, ייקח לו זמן רב להיכנס  לעניינים.

אוי כמה שכולם טעו! במשחק הפסד נגד הרפטורס הוא החל לשבור שיאים, להשוות שיאים, ולהיכנס לקבוצות השחקנים הגדולים, כגון התחברות לאוסקאר רוברטסון כשחקן הראשון לקלוע 10, לקטוף 10 ולחלק 5 בשלושת המשחקים הראשונים. לאט לאט החלו הישגים יותר ויותר רציניים כשבן סימונס משנה ומסלק את כל הדעות הקדומות עליו כשהוא מוכיח את תאוותו, תעוזתו, את הרעב לניצחון שלו, ובעיקר תשוקה בלתי נלאית לשיפור הקבוצה. הוא אפילו יצא מהקונכיה בה הוא שהה, והחל להראות סימני מנהיגות. הצעיר נולד מחדש.

הוא החל לרשום טריפל דאבלים. ב-15 למרץ בא הניצחון על הניקס והישגו המרשים ביותר כשהוא התחבר לחבורה העליונה ביותר של אוסקאר רוברטסון ומג'יק ג'ונסון כרוקי השלישי שהגיע ל-1,000 נקודות, 500 ריבאונדים ו-500 אסיסטים. הטריפל דאבל נגד הניקס היה השמיני שלו העונה, כשרק אוסקאר רוברטסון מגיע למספר זה. והעונה עדיין לא נסתיימה כמובן.

שלשום, אחרי הניצחון על שרלוט ,בשעה 9:45 בבוקר, סוני היל שוחח כרגיל עם ג'ואל אמביד – שסוני החל לכנותו "YOUNG WILT" – ואז פנה לעבר בן והודיע, "אתה מעתה YOUNG OSCAR". הוא עשה את הטריפל דאבל התשיעי שלו עם 11 נק', 15 אס', ו-12 ריב'.

בן סימונס הגיב – ומשום מה מאמינים לו כשהוא מדבר: "ממש, אבל ממש לא חשוב לי כמה נקודות, כמה אסיסטים, וכמה ריבאונדים אני לוקח. הדבר שהרבה יותר חשוב לי הוא מה הקבוצה עשתה בנקודות, ריבאונדים, ואסיסטים". ואז, אחרי כמה שניות של היסוס, הוא הוסיף, "למעשה הדבר שחשוב לי יותר מהכל זה אם סיימנו עם W או L.".

אז עכשיו הוא אפילו מדבר כאמריקאי.

בערב זה של 15 אסיסטים ו-0 איבודי כדור הוא עשה את הדבר שגורם לו יותר סיפוק מהכל: הוא מצא דרך לשחרר את בני קבוצתו לטרייז מכל צידי הקשת. ג'ואל אמביד, מרקו בלינלי (13 מ-24 מהעומק!!!) ורוברט קובינגטון עשו שיא קבוצתי של 18 שלשות לסיקסרס בניצחון 94-108.

בן סימונס עשה דבר חדש שב-LSU לא ראינו ממנו אפילו פעם אחת, לא ראינו כל השנה שעברה, ואפילו השנה הוא ניסה להסתיר שלא נראה:

את חיוכו.

בן סימונס מחייך!!! זה הסימן הטוב ביותר שדברים הולכים נכון, כרצונו.

-"האם אתה מאמין שמגיע לך תואר 'רוקי העונה', הוא נשאל ע"י סוני היל.

"אולי לא תאמין לי שזה הדבר הפחות חשוב לי מהכל בעונה זאת. אני לא מבזבז אפילו שנייה אחת במחשבה על התואר הנחמד הזה, שמצידי יתנו לרוקי אחר, צעיר ממני" (בן סימונס כ-ו-ל-ו הוא בן 21…)

*

*

2. אולי גולשים מהאתר לא חושבים שטריי יאנג הוא פרדט מס' 2, אבל…

יותר ויותר אנשי NBA – סקאוטים, מנכ"לים, ומאמנים (ולא, עידו גילרי, אני לא עומד לספק לך לינקים. לך כמוני לחפש ותמצא!) מאמינים שהוא פרדט מס' 2!

 

לטריי יאנג יש SWEET SHOT ואת כל ה-MOVES הנדרשים לשים עור בחור. לכן התחילו להשוותו לסטפן קרי. זאת הייתה שגיאה. אז החלו להשוותו לסטף כשהיה סניור במכללת דוידסון.

עכשיו יותר ויותר אנשים (אוקיי, נכנעתי לחולשתי ואתן לעידו את הלינק) מתחילים להשוותו יותר  ויותר לג'ימר פרדט (Stefan Bondy of the New York Daily News)

…Young’s the best passer I’ve ever seen in college basketball,” the scout said. “But he couldn’t guard you. … Jimmer Fredette.”…

פרדט כמובן היה 'שחקן המכללות' ובחירה עשירית בדראפט ששרד בליגה 5 שנים, ומשחק היום בסין (שם ממוצעו היה לפני כמה שבועות בסביבות 45 נק', כשבמשחק אחד לפני זמן לא רב קלע 73). אני לא חושב שכל כך רע להיות "אלוהים" בסין כפי שמסביר מאמר זה ב-NY POST:

https://nypost.com/2017/01/16/jimmer-fredette-is-a-dominant-god-in-china/

אז הדעות הן לכאן ולכאן.  דבר אחד ברור: לשמור הוא לא יהיה מסוגל על אף גארד מעולה עם כניסה לסל.

(אם כי כמה סקאוטים חושבים אחרת, כמו כמה מהגולשים שלנו (the opposite is true.).

דבר נוסף שאני חייב לומר עליו: הוא לא סופר חכם, או שלא היה מנסה לעשות צחוק מהקליעה של לונזו.

3. טריי יאנג מראה לעולם את קליעתו של לונזו (ת'אמת? אני לא 'מרגיש' שהוא עשה זאת בכוונה להעליב או להשפיל)

 

 

 

4. לונזו לא נהנה כלל וכלל מהסרטון (וחכו שאביו ייכנס לעובי הקורה, כפי שאומרים החברים שלי מנצרת עילית)

 

 

אני לא רואה כל אושר בפניו של לונזו (אוקיי, התמונה היא מימיו ב-UCLA…)

לטריי כבר ישנו אוייב, וחכו עד שאביו ייכנס לעובי הקורה.

"אני מציע לך שתשמור את זריקתך לעצמך", אומר לונזו בטוויטר שלו.

*

 

5. הפציעה של קיירי אירוינג הולכת ונעשית דבר רציני יותר ויותר

קיירי אירוינג סובל מברכו.

טוני מסרוטי – 'רדיו מן' והעיתונאי המפורסם מודיע בתכנית הרדיו שלו שקיירי אירינג החליט לשמוע דיעת רופאים שונים מאלה שניתחו אותו, ורופאי הקבוצה – ביניהם דני איינג' האורטופד המומחה שכבר הודיע לעולם ש-"אירוינג יצטרך לשחק עם הברך שלו עד סוף הקריירה ולמצוא את 'הדרך לשחק עם הברך כפי שהיא' (דברי האורטופד איינג': something Irving will have to manage the rest of his caree).

כאן – כמו בארץ – זה נקרא 'SECOND OPINION', כלומר לשמוע רופאים שונים עם דעות שונות, כי היו כבר כמה רופאים בבוסטון  שבדקו אותו הביעו דעתם שאין ברירה אלא להוציא את הברגים מהברך ולחברה מחדש. ברכו נפוחה וכואבת לפי

Tony Massarotti (@TonyMassarotti) March 20, 2018 הידוע, ו-Shams Charania says  מיאהו.

עכשיו מתפתח סיפור חדש לחלוטין.

משך העונה הזאת, ובעונה שעברה, כשהברך החלה לכאוב ולהתנפח מעט, הוא לקח 2-3 ימי מנוחה והכל חזר למקומו בשלום. התקופות של הכאבים הפכו יותר תכופות ויותר ארוכות, ועתה הגיעו למסקנה שחייבים למצוא את התשובה הטובה ביותר.

Tony Massarotti reported מדווח שלקיירי נאמר שהסיבה לנפיחות והכאבים הם הברגים שכנראה משהו קרה איתם או אחד מהם.

גם אני לא אורטופד, אבל אני מבין יותר מדני איינג': אני לא יודע אם הוא מסוגל לשחק עם הכאב ולסיים את העונה, כי הדיעה השנייה שיקבל תהיה מאד פשוטה: "ניתוח חוזר להוצאת הברגים והברגת חדשים מפלטיניום, וזה אומר SEASON ENDING SURGERY".

הסלטיקס נכנסה לבעייה רצינית: מי יודע אם קיירי אירוינג חוזר; מרכוס סמארט 'מקווה לחזור לפני הפלייאוף; ג'יילן בראון עדיין לא מורשה לשחק בגלל זעזוע המוח.

אלה הם שחקניהם הטובים ביותר. בלעדיהם ג'ייסון טאטום הוא התקווה היחידה, ולידו לארקין, שאני לא מתבדח אבל הוא מצויין כל עת שהוא נכנס.

6. Nothing but the Bottom of Da Net, hosted by Coach Tyler

מתחילה סידרה חדשה של סרטונים ע"י COACH TAYLOR" שהוא 'מומחה' למשחק של מייק ד'אנטוני. אם אראה בתגובות שיש עניין, אכניס כמה שיותר אפיזודות. זה מה שנכתב עליו ב-YARDBARKER:

Coach T. is a youth-skills coach we’ve had our eye on for a while, so we brought him and his intern, Brendan, in to break down some of the finer points of the Houston Rockets’ red-hot offense. Despite some technical difficulties and some on-set tension, we think Coach really illuminated the finer points of Mike D’Antoni’s system. Enjoy the video, and R.I.P., Pascal Siakam.
Next Up In NBA

:

*

 

*

7. הזהות והדמות של מינסוטה ללא ג'ימי באטלר היא AMORPHOUS 

מילה טובה לדעת. אמורפוס – זהות לא מחלטת; לא מגובשת, אין ביטחון בדיוק מה היא.

הם התחילו את העונה בהיי כזה גבוה, ובום, ירדו למקום שביעי במערב. ניצחון בימים טרופים אלה דורש ערב מפלצתי של קרל-אנטוני טאונס, ואת הטוב ביותר שאנדרו וויגינס יכול לנפק. שלשום נגד הקליפרס הם קיבלו גם את זה וגם את זה, פלוס מתנה מג'ף טיג שסוף-סוף נתן משחק השווה הנהון ראש מלמעלה למטה במקום ימין-שמאל כפי שעשינו בכמה ממשחקיו האחרונים…

הוא צלע בחצי הראשון אבל פרח בשני עם 6 אסיסטים ו-17 נקודות, דבר שהוולבס מתגעגעים אליו כבר זמן רב. עם 27 של וויגינס ו-30 של טאונס יש על מה לדבר.

8. משפט היום

בסיום המשחק של הסלטיקס נגד OKC, עיתונאי שאל את מרכוס מוריס אם היה לו איזה שהוא היסוס (HESITATION) לפני שזרק את השלשה המנצחת.

-"Hesitation? אני אפילו לא יודע כיצד מאייתים את ה-SH…T!"

9. איזה סיפור זה הפרד ואן-ווליט הזה!

 

 

 

מגיעות לשמנמן שתי תמונות!

תשאלו מי זה…

אז הוא שחקן ספסל של טורונטו שעולה לשחק מאוחר אבל תמיד משחק בסוף, כמו אמש נגד הקאבס, כשהוא קלע 16 נק' ב-29 דקות ב-6 מ-13 ו-4 מ-9 מה-3.

. VanVleetPG 29 6-13 4-9 0-0 0 1 1 5 3 0 0 2 +0 16

פרד ואן ווליט הוא בן 24, 1.81 מ', 83 ק"ג (משקל די רציני לגובהו) צעיר שלא נבחר בדראפט, והיום הוא אחד משחקני הרפטורס החשובים ביותר מהספסל (ולעתים בכלל) שאיש לא מכיר.

בן אילינוי זה עניין רק MID-MAJORS כשסיים תיכון כאול-אילינוי בגלל שהוא רק 1.81 מ' ונראה די כבד. הוא קיבל מילגה מויצ'יטה סטייט והיה אחד משחקניה הראשיים שהביא אותה לפיינל פור ב-2013. בעונת 2014 הוא נבחר לחמישייה השנייה של אול אמריקה, וסיים כמלך האסיסטים של ויצ'יטה סטייט אחרי 4 שנות לימוד.

הוא לא נבחר בדראפט של 2016, וסירב לשתי הצעות לשחק  ב-D-LEAGUE עבור $20,000 לעונה.

במקום, הוא חתם עם טורונטו רפטורס לשחק בליגת הקיץ שלהם עם הבטחה שאם הוא עושה זאת, הם יתנו לו להשתתף במחנה האימונים שלהם לפני פתיחת העונה.

ביולי 18 השנה הרפטורס הירשו לו להשתתף בטריינינג קמפ בו השתתפו 14 שחקנים עם חוזים. היה מקום לעוד אחד. היו במחנה עוד איזה 10 שחקנים שהטובים ביניהם היו  Brady Heslip, Drew Crawford, Yanick Moreira, E. J. Singlerו-Jarrod Uthoff .[

תאוות המשחק שלו ורצונו הבלתי נלאה מיד תפס את תשומת לב מנהלי הקבוצה. ראיתי זאת הערב בברור כששמתי לב במיוחד אליו אחרי שקראתי את המאמר עליו בטורונטו סטאר. שחקן שסירב אירופה, סירב DEVELOPMENT LEAGUE ופשוט חיכה להזדמנות כי הוא ידע שיש לו את זה. היום הוא הגארד הראשון העולה מהספסל. הוא בטורונטו להישאר. 

10. עשרת הפלייז הטובים של ה-20/3

*

*

11. לברון עם 35 נק' בניצחון על טורונטו ומשחק שלי נראה כהתחלה חדשה!

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. מקווה בשביל קיירי שאת הבעיה שלו אפשר "לתקן" בניתוח פשוט ושהניתוח הראשון לא עשה נזקכלשהו.
    חבל שעוד גארד שבנוי על זריזות יפספס קריירה בגלל בעיות ברכיים. קיירי יכול להתנחם בכך שהוא עדיין קלעי לא רע ככה שגם עם האתלטיות תיפגם עדיין יהיה לו מה למכור.

    סימונס שחקן שחקן, במיוחד שהוא בכלל לא מאיים בקליעה וכל הזמן מחפש ללכת לסל. הוא משחק בשני צדי המגרש (מה שהוא לא ממש מקבל קרדיט על ההגנה).
    כרגע, במיוחד עם העובדה שמיטשל יוביל את יוטה לפלייאוף, הייתי מחלק את תואר רוקי העונה לשניהם.

    טרה יאנג צריך לעבוד מאוד קשה כדי להוכיח שהוא שייך למקצוענים. המניות שלו בירידה והוא צריך להרשים בקומביין, ולאחר מכן הכן שלא ישחק בליגת הקיץ.

        1. ועוד משהו בקטנה אין היום פוינט גארד בליגה שמתקרב ברמת ההגנה שלו לבן סימונס. הוא בכמה רמות מעל כל פוינט גארד היום בליגה בהגנה. יועלה טור עליו בקרוב ואתם בכלל תצחקו שתראו את דוחות הסקאוט עליו מlsu שהיו מודאגים לגבי ההגנה שלו יותר מהקליעה שלו

          1. אני חושב שאם היית שואל את מרכוס סמארט הוא לא היה מסכים…

            לא שזה משנה את העובדה שסימונס הוא אחד שחקני ההגנה הכי טובים בליגה.
            לדעתי, מבחינת הוורסטיליות, והיכולת לכסות את עמדות 1 – 2 – 3, הוא העונה שני רק לבראון.

          2. מישהו אמר פה לפני שנה שבן סימונס הוא סופרסטאר מהרגע שהוא דורך על הפרקט.
            גם כשמרקל פאלץ יעלה לשחק הוא ישחק ברמה מאד גבוהה.
            ברט בראון הוא מנהל משחק לא טוב.
            אבל הוא אחד הטובים בליגה בעבודה עם השחקנים באימונים וההתקדמות של כמעט כל שחקן בפילדלפיה בשנים האחרונות מרשימה מאד.

          3. מה ההגדרה שלך לסופרסטאר?
            בלקסיקון שלי מדובר על שחקן טופ 10.
            וסימונס?
            אם הייתי צריך להמר, הייתי שם עליו כסף כמי שתוך שנתיים יהיה שווה חמישיית עונה (ולכן "סופרסטאר").
            היום?
            עוד לא. מתקרב, אבל עוד לא.

          4. טראסט- אין ספק לגבי בראון שהוא יודע לאמן צעירים ולפתח שחקנים, השאלה אם הוא יכול להתפתח גם כמאמן ולהוביל את פילי לארץ המובטחת או כמו משה רבנו הוא רק יכין את עמו ומישהו אחר יכנס לארץ המובטחת

  2. צפיתי היום במשחק של פילדלפיה נגד ממפיס(שבו בן סימונס היה עושה עוד טריפל דאבל אם הוא לא היה יורד לספסל באמצע הרבע השלישי ב 30 הפרש) והם הזכירו לי את פילדלפיה של לפני שנתיים.
    דברים משתנים די מהר(פילי עשצה טנקינג רק שלוש שנים למרות שאנשים חושבים שזה 10 שנים)
    ממפיס צריכה לפטר את כל הפרונט אופיס שלהם שהם חבורת אידיוטים חסרי מושג.
    להחתים את סאם הינקי מייד , הוא יעיף את גאסול וקונלי שבלי שום סיכוי לאליפות חונקים את תקרת השכר של הקבוצה.
    3 בחירות טופ 3 בשנים הקרובות והם יתחילו להראות כמו קבוצה ולא הגועל נפש של 5 השנים האחרונות .

    1. ממפיס של חמש השנים האחרונות הייתה הקבוצה המשעעמת הכי מהנה מאז שהבירוקרטים מחדדי העטים של המורמונים הסתכלו למייקל ג'ורדן בלבן של השורטס שהוא לבש מתחת למדי הקבוצה.

  3. לגבי טריי יאנג אני בטוח בדבר אחד. שהוא יהיה שחקן יותר טוב מלונזו בול ועם קריירה מפוארת יותר. המצב עם קיירי מדאיג מאד אם הוא לא חוזר לעצמו כל מגדל הקלפים של איינג קורס

    1. נחכה ונראה. אילו הייתי צריך לשים היום כסף הייתי שם אותו על לונזו. אבל לטריי יש פוטנציאל עצום בערמומיות וכו' שלו. הדבר שאין לו הוא הפיזיות והכוח של פוינט גארדים היום.

  4. בן סימונס הרוקי הטוב בהיסטוריה בערך כמו שהארדן ה MVP הטוב בהיסטוריה
    חוץ מזה מעורב מעולה
    טריי יאנג לא מוסיף לעצמו מהקשקושים בטוויטר ,שחקנים שמים לעצמם למטרה את לונזו מבלי שהוא או הם קרעו נעל בליגה
    במקומו של יאנג הייתי מודאג מהשוואות לפרדט ולא מהקליעה של לונזו

  5. תודה מנחם על אחלה מעורב!

    לא שאני בעד פציעה של קיירי, סה"כ אני די מחבב את האיש אבל פציעה רצינית שלו תהיה צדק פואטי בכל מה שנוגע לטרייד שלו עם איזיאה תומאס

  6. איזה מעורב משובח! תודה מנחם .
    אני זוכר את התחזית שנתת לקאבס רק לפני יומיים אליפות השנה פלוס לברון נשאר בקאבס בשנה הבאה. לברון גם קורא אותך?? כי לפי איך שהוא שיחק הלילה יש מצב.. משחק לפנתיאון והמכה שהוא נתן היום לרפטורס זה לא משהו שיעבור להם בקלות. הזכיר להם היכן המקום שלהם. הם יצטרכו להתגבר גם על זה בפליאוף.
    קיירי והפציעות זה ממש סאגה נקוה שיצליח להתגבר גם על זאת.
    לגבי מיני ולעובדה שכנראה הבטיחו מקום בפליאוף אני חייב לאמר שני דברים . 1. לא ציינת את זה אבל קודם כל טיבודו עשה את זה ולדעתי הוכיח באופן סופי שהוא מהעילית של המאמנים למי שפיקפק בו. הוא הצליח לייצב את הקבוצה גם בלי באטלר אחרי כמה משחקים שזייפו . 2. וויגינס – המשחק האחרון מעלה בי את המחשבה שהילד סוף סוף מגדל זוג חואבוס כמו שצריך מה שהיה חסר לו. השאלה היתה אם בלי באטלר ולאור הלוז הקשה האם טאונס וויגינס יצליחו לקחת את הקבוצה הזאת לפליאוף במערב הצפוף . לגבי טאונס לא היתה שאלה לגבי וויגינס? זה נראה שהוא סוף סוף יוצא מהקליפה ואם כן אז הקבוצה עוד תרוויח בגדול מהפציעה הזאת של באטלר.
    לגבי סימונס. שחקן נפלא ללא ספק אבל כמו במקרה לונזו פשוט בלי קליעה למרות שאצלו זה נראה משהו שניתן לתיקון. 57% מהקו פלאס שחקן שלא זורק שלשות בכלל? בעיה בעידן המוריבול. הוא יקבל האק א סימונס בפליאוף ולא בטוח שזו תהיה חויה קלה. למרות זאת בכל שנה היה לוקח את ה ROY אבל לדעתי לא השנה כי מיטשל פשוט אדיר. 82% מהקו 34% מהשלוש 19 נקודות למשחק וגם useg גבוה מאוד 28 לעומת 22 של סימונס. והכי חשוב רוקי שנבחר 13 השתלט לחלוטין על קבוצה שהיא לא פח אלא מהטובות במערב ולוקח אותה בעצמו יחד עם גובר לפליאוף. מה שאני אוהב אצלו זה טונות של חוצפה הבן אדם לא שם על אף אחד ופשוט delivers. זה טונות של אופי (גם לסימונס לא חסר). זה לא ניצחון בנוקאאוט בין שניהם זה נצחון בנקודות ובטוח שיש מי שיראה את זה אחרת זה לגיטימי אבל ככה אני חושב.
    המון תודה מנחם.

    1. לא יצא לי לראות את מיטשל מספיק אבל "82% מהקו 34% מהשלוש"??
      אם אלו האחוזים שלו באמת אז אלו לא אחוזים מספיק גבוהים כדי לכסות על הפער שסימונס מוביל בשאר האספקטים

      1. לא מסכים איתך. 82% מהקו זה מספר לפחות בשליש העליון של הקלעים. 34% זה לא גבוה אבל זה גם לא נמוך לרוקי. הוא ישפר את הקליעה ועם עבודה הוא יכול להגיע למספרים מצויינים של סביב ה 90% ו ה 40%. אני לא רואה את זה קורה אצל סימונס למרות שברור לי שהוא גם ישתפר. בוא נגיד שאני בספק אם הוא יגיע למספרים של מיטשל השנה אי פעם בקריירה. אין ספק לסימונס יש יתרונות אחרים לכן גם יתכן שיתנו לשניהם. סמנטיקה והעדפה אישית בקיצור. שניהם מעולים

  7. סימונס הרוקי הטוב בהיסטוריה, ספרו את זה למג'יק חיים של מומי שהוביל את קבוצתו לאליפות ענקית.
    קשה לדעת אם יאנג יהיה באסט או לא כי זה תלוי איפה יבחר, יש הבדל בין בחירה 5 לבחירה 15 מבחינת ציפיות. מרגיש לי שיבחר איפשהו באיזור הבחירה 10, ושם כבר קשה להגדיר מה זה באסט

    1. אגב,מג’יק לא היה ROY מעולם 😀
      ווס אנסלד היה ROY ו MVP באותה עונה
      זה אולי סובייקטיבי אבל שאק,דאנקן,לברון ולארי בירד היו יותר טובים מסימונס בעונת הרוקי שלהם

        1. לא יצא לי לצפות בזמן אמת במשחקיהם של ווילט וביג O,
          ואת עונת הרוקי של ג'ורדן, אני לא באמת זוכר.

          אבל עונת רוקי שלדעתי מתחרה באלו של הגדולים ביותר,
          היא של האדמירל.
          24.3 נק', 12 רב', 3.9 גגות, 1.7 חטיפות, 53.1% אפקטיבי.
          הוא ניבחר לחמישיית העונה השלישית, ולחמישיית ההגנה השנייה, באותה עונת רוקי.
          הוא היה השחקן הטוב ביותר, והחשוב ביותר, בקבוצה ששיפרה את מאזנה מ-21 ניצחונות ל-56 ניצחונות, כאשר בפלייאוף הקבוצה הודחה רק בסיבוב השני אחרי סדרה מדהימה של 7 משחקים מול הפיינליסטית של אותה עונה, הטריילבלייזרס.

      1. גם כארים היה לא רע. 28.8 נקודות (שני בליגה, אחרי ג'רי ווסט), 14.5 ריבאונדים (שלישי), 4.1 אסיסטים. מילווקי הפכה מקבוצה של 27 ניצחונות ו55 הפסדים ל56 מול 26, מקום שני במזרח, וגמר מזרח (הפסידה לניקס של פרייזר, וויליס ריד ודה-בושר, שזכתה באליפות).

    2. אני לא חושב שהוא ה-ROY הטוב שהיה, אבל זה מה שמתחילים לכתוב באתרים השונים, וזה מה שכתבתי, עם סימן שאלה

      1. לא חושב שיש אתר אחד שמכבד את עצמו שיטען זאת ברצינות. בעולם של קלייקבייט אתה תקבל הרבה כותרות כאלו עם סימן שאלה.

  8. ההשוואות של טריי יאנג לפרדט מופרכות באותה מידה של ההשוואות שלו לסטף. כן נכון הוא לא מסוגל לשמור על אף אחד אבל בניגוד לג'ימר הוא רכז עם יכולת מסירה וראיית משחק נהדרת. פרדט גם נתן את העונה שהביאה אותו לתודעה בשנה האחרונה שלו בקולג'. כשהוא היה מבוגר מהרבה מיאנג שזו עונתו הראשונה (והיחידה). יאנג גם עשה את זה כשהוא משחק באחד הקונפרנסים החזקים ולא במיד-מייג'ור שם הרבה יותר קל לתת מספרים כאלה.

  9. אחד המעורבים המרתקים.
    הלוואי והיה לי פנאי להגיב באריכות על כמה מהנקודות…..
    נקסטיים 🙂

    (רק אציין שהמצב של מינסוטה נקרא בעברית אמורפי. די דומה )

  10. אחלה מעורב, תודה
    גם לי זה נראה שאין 'דם רע' בין יאנג ללונזו, שלקח יפה את ההלצה הקטנה על חשבונו.
    עצוב לשמוע על קיירי. מהניסיון שיש לי בפציעות, ברך שנותחה תמיד תהווה עקב אכילס (נו, טוב, הבנתם למה אני מתכוון). מפרק זה מנגנון עדין, וברגע שפתחו אותו, הוא כבר לא יחזור לקדמותו (את הברך פתחו לי רק כדי להשתיל ברגים שיחזיקו את הטיבייה, ועדיין היא נדפקה לי. את המרפק ביד שברתי קלות, ושנה אחר כך נאלצתי לעבור ניתוח לשחרור הכוסית, או איך שלא יקראו לזה).
    ותודה גם לדדי, הברוא שלך וינס קרטר העלה חיוך על פניי, וזה בערך הדבר הכי טוב שקרה לי הבוקר

  11. אחלה מעורב!
    1. סימונס מפלצת אבל לא נראה לי הרוקי הטוב בהיסטוריה. ואם כבר מדברים על השנים האחרונות – טאונס נותן לו פייט לא רע.
    5. הסיפור עם קיירי נראה לא טוב. יש לי פלאשבקים מסדרת הגמר לפני 3 שנים.
    7. מינסוטה מצליחה לנצח משחקים בלי באטלר הודות ליכולת מצוינת של בייליצה שבעצמו טוחן דקות ללא הכרה.
    9 ואן וליט בהחלט שחקן מצוין. יש לו כבר סל ניצחון אחד מלפני כמה שבועות. הקליעה שלו משלוש לא רעה בכלל. יחד עם לאורי ודלון רייט יש לטורונטו עומק גדול גם בעמדת הפוינט גארד.

    1. הנה המאמר:
      (Gary A. Vasquez/USA TODAY Sports)
      Comments

      I hope you don’t have Kyrie Irving overload. It’s been over a week since Brian Robb and I spoke about Irving’s knee injury, so I wanted to summarize and put into perspective the news that has surfaced since then.

      Let’s start with a summary of what has been reported in the past about Irving’s knee injury.

      Irving has had issues with patellar tendonitis in his left knee since playing for the Cavaliers. The patellar tendon is part of what we call the “extensor mechanism” of the knee. This includes the quadriceps (thigh) muscles, quad tendon, patella, and patellar tendon, which attaches to the front of the tibia (shin bone). When you contract your quad muscles, they pull on the quad and patellar tendon, which causes the knee to straighten out. The extensor mechanism is under a lot of stress when athletes jump, and the patellar tendon is the most susceptible to injury. Patellar tendonitis is also called “jumper’s knee” and is very common in basketball players.

      Irving sustained a fracture in his left patella on June 5, 2015. His injury was likely a culmination of repeated stress on the patella — a stress fracture that finally broke through. I can deduce this because there was no clear contact to the patella during the play. Clinically, Irving likely had increasing pain over a period of time that eventually led to one painful step that broke the patella. Irving had surgery to repair his patellar fracture, which can be done using a combination of sutures, wire, and sometimes screws. After recovery from the surgery, Irving returned to the court and has intermittently missed time with knee pain since.

      Danny Ainge recently said that when the Celtics acquired Irving, they were well aware of Kyrie’s knee injury history and the chance that it may need to be dealt with surgically over the next few years. They expected to have to manage the condition. The question has been: is Irving’s nagging knee issue purely irritation from hardware from his surgery? Or is this a combination of hardware discomfort and chronic overuse issues within the extensor mechanism of his knee (ie patellar tendonitis)?

      Yesterday, Tony Massarotti reported the following:

      Let’s assume Tony is correct — hardware is the main issue and removing it will make him feel better. If that’s the case, there are two possibilities:

      He has pins/wire/sutures. Recovery from the removal of this type of hardware is usually dependent on giving the soft tissues tie to heal. Usually around two-to-three weeks;
      Tony is right, Irving has screws in his patella that are causing pain. Removal of screws leaves stress risers in the patella that could potentially lead to re-fracture if he is allowed to return too quickly. Return to play after screw removal closer to six weeks.

      Given Irving’s history of both chronic patellar tendonitis and a fracture that puts him at risk for patellar arthritis, there is a chance that he may be contemplating surgery to address either of these issues. Surgery for either of these issues could be performed at the same time he has his hardware removed.

      If Irving’s knee pain is deemed to be partially related to chronic patellar tendonitis, then he may plan to have patellar tendon debridement during his hardware removal procedure. This could significantly lengthen his recovery period. Depending on the degree of debridement, his return to play could be closer to four months.

      Yes, Irving’s recovery could be anywhere from two weeks to four months.

      Should he just have the surgery now? A lot depends on which surgery we’re talking about. If this is purely hardware removal, then most likely it’s a pain tolerance issue. If Irving can play effectively (which he hasn’t been able to do when knee issue flared up), then the surgery could likely wait until the offseason. No concern for further damage to the knee.

      However, if this is a chronic patellar tendon issue combined with some hardware issues, it could be smarter to have surgery now. The reason is this: Irving has played through the pain of patellar tendonitis in the past. It more than likely resulted in a stress fracture of his patella. So that part isn’t just an issue of pain tolerance. Can you understand why he might want to be really sure that this is something he can play through before he does it? If he has significant patellar tendonitis and is at risk of tearing his patellar tendon, then that might be a reason to call it quits and fix this issue before it does further damage. Again, that surgery would be closer to a four-month recovery.

  12. מעורב מעולה מנחם, תודה.
    לא מבין מה הבעיה עם קיירי ובוסטון. אם טוענים שזה הברגים אז יאללה להוציא ולשים חדש. גם ככה השנה הזו היתה שנת שפשוף לצעירים, עדיף שקיירי יקבל כמה שיותר זמן להגיע כמו חדש לשנה הבאה.

    1. חייב לעשות סיפור כדי שיהיה על מה לדבר.
      יצא דיווח שהיום תהיה חוות הדעת לגביי אירווינג. אני מאמין שעד המשחק בפורטלנד יהיה עדכון לגביי הסטטוס שלו.

      דווקא כרגע ההבנה מצד כולם היא שהוא זקוק פשוט למנוחה. ואני מאמין שרק דעה נחרצת וחד משמעית מהרופא השני שיבדוק אותו תביא לניתוח הברך כבר עכשיו ולא בקיץ.

  13. KLChouinard: If the season ended today, the Hawks would be tied for 3rd/4th in the lottery, and also get the

    19th or 20th
    30th
    33rd or 34th

    picks in the NBA Draft.

    אטלנטה חייבת לקלוע בבחירות האלה. קצת מזכיר את הדראפט של בוסטון ב-2016. לעומתם, לאטלנטה אין את הפריבילגיה להחסיק באותן בחירות וגם בסגל איכותי. הם צריכים להוציא את המיטב מהדראפט הזה כמו שהצליחו לגביי קולינס עם בחירת אמצע לוטרי.

      1. צודק, לא ידעתי. אז מבחינתי זה מצויין. לא רק אייטון יהיה נחמד אצליכם, באגלי אף יותר.
        אבל אני מניח שבפיניקס יעדיפו כל עזרה…

  14. איזה צבוע ומגעיל.

    שגולדן פצועים אתה מאחל להם להפצע עוד (אני עדיין בהלם מזה)
    אבל שמישהו אחר נפצע כולך נרגש ומתבאס מהפציעה.

    איכס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט