מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. מחפשים מתנדבים. הג'וב? לשחק עבור הווריורס!

(הייתי מתנדב, אבל הם משלמים רק VETERAN MINIMUM של 5 מיליון, ועבור כסף זה אני לא מסכים להשפיל את עצמי)

*

*

הגולדן סטייט הגיעו לסן אנטוניו.

אתם יודעים שזהו האולם שפעם עברו 19 שנים בלי אף נצחון שלהם?

הם כבר חסרו שלושה שחקנים, סטפן קרי (עקב), קווין דוראנט (צלעות) וקליי תומפסון (בוהן).

ואז, בסוף הרבע השני, דריימונד גרין יצא בגלל PELVIC CONTUSION. קונטושיון היא חבורה, מכה חזקה הגורמת נזק לשרירים, רצועות, ועצם. לרוב הנזק אינו חמור ו"רק" גורם לכאבים בעיקר בגלל נזק לכלי דם ולעתים לעצם. הכל מסתדר תוך שבועיים-שלושה, מי שחטף פעם "CHARLEY HORSE" יודע מה זה. מי שלא חטף – מוטב שלא יידעו.

2. מי הוא 'LEBRON STOPPER' הטוב מכולם?

https://fansided.com/2018/03/05/nylon-calculus-best-lebron-harden-durant-stopper/

*
איין לוי מ'קלקולוס' מנסה למצוא את המגן הטוב ביותר נגד לברון.
*
בעבר זה היה אתגר בלתי ניתן לאומדן מתמטי כי לא היו מספיק נתונים  עבור הסקת מסקנות. עם פרסום טבלת המצ'אפס של ה–NBA’s new matchup box score data וה- Second Spectrum’s המספק עוד דטה, ניתן לחשב בצורה יותר מדויקת את ה-OFFENSIVE-DEFENSIVE מצ'אפס בין שחקנים. המצ'אפ ההגנתי מתבסס על אלגוריתם המעריך איזה שחקן המגן שמר ברוב הפוזשיונס על שחקן מסוים.
*
כך, למשל, אם קאווי לינארד שמר  על לברון ברוב הפוזשיונס, אבל אז הקאבס  עשו סקרין על קאווי ודני גרין עבר לשמור על לברון בחילוף, הקרדיט על העצירה עדיין הולך לקאווי. הווה אומר שהחוקר לוי עדיין נותן את הקרדיט לשחקן ששמר על לברון עד הזריקה, אפילו שבגלל הסקרין שחקן אחר עבר לשמור עליו, ואם הצליח למנוע ממנו זריקה, המגן שעשה את רוב 'העבודה' עדיין מקבל את הקרדיט (אני לא מבין למה, אבל נניח).
*
לברון, זכה בתואר הקלעי הטוב של עונת 2007-8, ז"א שהוא גם קלעי טוב וגם קשה מאד לשמירה כי המצ'אפ עליו הוא כמעט בלתי אפשרי: שחקן נמוך הוא יקח אל תוך הצבע, ושחקן גבוה הוא יעבור בכדרור.הטבלה הבאה מראה את השחקנים שבילו בשמירה על לברון במספר הפוזשיונס הגדול ביותר העונה:כמובן שהטבלה הזאת מושפעת מכמה משחקים קבוצה יריבה שיחקה נגד הקאבס. ההאוקס והפייסרס  הם שתיים משלוש קבוצות ששיחקו נגדה 4 פעמים. הן יכולות לשמש כאב-טיפוס של הצורה בה קבוצות מנסות לשמור על לברון  – – כמעט תמיד בשחקן מספר 3 גבוה.  לאף קבוצה אין שחקן בעמדה זאת עם יתרון גובה על לברון מלבד מילווקי עם גיאניס.
*
הטבלה למטה מראה את רמת ההצלחה של שחקנים שונים שניסו לשמור, או לפחות להאיט את לברון. הטבלה מראה את מספר הפוזשיונס שהם בילו בשמירה עליו ואת מספר הנקודות לפוזשיון שהוא קלע כשהם שמרו עליו. כמה שחקנים מודגשים:
*
*
*
*
מאחר ובד"כ אנחנו לא מסתכלים על מספר הנקודות האינדיבידואלי שקולע אינדיבידואל בפוזשיון (אלא קבוצה שלמה), הפעם לוי עשה זאת כדי למצוא את השומר הטוב ביותר על לברון.
*
לברון קולע בממוצע 35.2 נק' ל-100 פוזשיונס העונה, או 0.352 נק' בפוזשיון. כל מגן המצליח להורידו ממספר זה – הוא מגן המצליח לשמור עליו טוב יותר מהממוצע.
*
מהשחקנים שהוא ציין במיוחד, פול זיפסר ובן סימונס הם המגינים ההופכים לקורבנות של לברון בצורה הכי תכופה. אבל רוב השחקנים שהוא הדגיש – דילון ברוקס, ווס מת'יוס, ג'ימי בטלר, קורטני לי וסטנלי ג'ונסון מצמצמים את קליעתו הממוצעת לפוזשיון מתחת לממוצע כשהם משמשים כשומרים הראשיים.
*
העומס של הנקודות בצד השמאלי הגבוה היא דוגמא והוכחה ליכולת של לברון להשתמש במיס-מצ'ים ולנצלם לטובתו. הוא הגדיל את ממוצעו לפוזשיון ל-0.43 נק' נגד מגינים ששמרו עליו פחות מ-10 פוזשיונס – – הווה אומר שחקנים שלברון  'הכריח' להיות מגיניו אחרי סקרינים שיצרו את  המיס-מצ'ים.
*
כמובן שלברון הוא גם מוסר מצויין, כרגע ranking second in the NBA in potential assists per game. לוי השתמש באסיסטים שלו כפקטור באימפקט ההתקפי שהוא יוצר, והוא מנדב את הטבלה הבאה שהיא מראה את מספר הנקודות פר פוזשיון שהקאבס קלעה כשהם היו המגינים העיקריים על לברון:
*
*

 

*הקאבס קלעו העונה 111.4 נק' פר 100 פוזשיונס כשלברון היה על הפארקט. כל מספר מתחת ל-111.4 הוא אינדיקציה שמגן מסויים שמר על לברון טוב מהממוצע. דילון ברוקס וג'ימי באטלר נראים כאלה.  ווסלי מת'יוס – פחות. קווין דוראנט וקייל אנדרסון נראים כאופציות טובות לשמירה על לברון.מעניין שקורטני לי ודילון ברוקס נראים כמגינים אפקטיביים גם נגד ג'יימס הארדן והרוקטס (אבל החוקר נאלץ לשנות את הסקלה בגלל שלהארדן יש כל כך הרבה פוזשיונס היכן שמספר הנקודות פר פוזשיון עולה על 2.0, שאחרת זה היה יוצא מגבולות הטבלה)*

*

מאחר וקוויט דוראנט גבוה בהרבה מהארדן, וגבוה גם יותר מלברון, אנחנו רואים נגדו מגינים אחרים:

*

*
לי נראה פול ג'ורג' נראה כמגן הטוב ביותר על דוראנט.

Obviously there is a lot more nuance to be added to this data. In most cases I’ve only highlighted players with at least 50 possessions in the defensive matchup but even that is a fairly small number. If the NBA does eventually go in and backfill data from previous seasons using Second Spectrum’s algorithms, it would be great to compare this data across seasons and team changes to try and isolate the true effect of each individual defender. Obviously, what we have isn’t perfect but let’s not let perfect be the enemy of good.

3. מי הם המאמנים שצורת הופעתם (והתנהגותם) על הפרקט נראית כמסוכנת ביותר לבריאותם?

 

 

 

טיירון לו היה חייב לקחת חופש מאימון הקאבס. הוא אמר הערב שהוא מתכונן לחזור תוך שבוע. סטיב קליפורד מאמן שרלוט סבל ממיגרנה וכאבי ראש (הוא אמר אחרי שחזר לאמן שאלה הן תופעות חדשות שלא קרו לו לפני כן). קווין לאב אזר עוז והודיע לעולם על התקפות ANXIETY התוקפות אותו לעתים. דמאר דרוזן כתב על הדיכאונות המתקיפים אותו.

טאג' גיבסון נשאל ע"י ג'רי זגודה מה-STAR TRIBUNE אם הוא – וחבריו – חוששים לבריאותו של מאמן מינסוטה תום ת'יבודאו הנראה לעתים כסובל ממש על הקןוים, ובדרגת רגישות כזאת שאתה חושש שמשהו עלול לקרות לו.

הוא ענה:

“I worry about Thibs. I worry about Thibs all the time,” he replied. “I worry about him having a stroke or something crazy because he’s so into the game.”גיבסון מכיר את תד'יבו עוד משיקגו. הוא יודע שהבנאדם יכול ללכת בננה'ס אחרי שריקה שלא נראית לו. תנו מבט ותגידו אתם אם בנאדם לא מסכן את עצמו כשהוא מתפרץ ככה:

*

*.

4. לדעתי סטן ואן גנדי הוא במצב מסוכן יותר:

תגידו אתם אם זה לא מתכון להתקף לב:

*

*
5. ככה נפצע דריימונד גרין, והאם מקאו חזר מוקדם מדי?

*

ביום שני  קר נתן למקאו לשחק כשכף ידו חבושה. קר אמר שנאמר לו שהוא יכול לשחק 20-25 דקות.

היו דברים חיוביים ושליליים למשחקו. הוא היה מאד אגרסיבי, דבר שחסר ממשחקו משך כל העונה כשבהרבה מקרים הוא מסר כשהיה פתוח לחלוטין לזריקה.

שתי דקות מאז שניכנס הוא קבר A PULL-UP JUMPER והוא לקח עוד 6 זריקות ללא בושה, והוא ניתר ללא כל חשש בנסיון חסימה של פאו גאסול בכף ידו שהיתה פצועה.

תנו מבא בחסימה הנהדרת:


*

:הנה הרגע בו ניפצע גרין

 

6. מקאו מדבר על פציעתו

pic.twitter.com/S3Wtt9H7EW

 

7. הערב של קווין קוק

*

 

*

קווין קוק (דוק יוניברסיטי. זוכרים?) היה מצויין ב-G-ליג העונה. ההצלחה סוף סטוף תורגמה ל-NBA כשבשני משחקים קלע 53 נק' ב-21 מ-30. אבל זה היה נגד הקינגס והסאנס.

מה יקרה נגד קבוצה חזקה הרבה יותר?

יום שני בערב היה יומו. הספארס הם אופרה אחרת לחלוטין (אפילו עם שחקניה החסרים) מהסאנס והקינגס, והשאלה היתה כיצד הוא ישחק.

ההתחלה הייתה גרועה.  קוק איבד את מילס שוב ושוב לסלים קלים. כמה מהסקרינס בלעו אותו. פופ אמר לשחקניו להתקיף אותו עד שירצה לחזור לליגת ה-G. פתאום עליו לשחק נגד מיילס, דג'ונטה מוריי, וטוני פרקר מהספסל.

בנוסף לאיבוד השחקנים בהגנה, הוא זרק 4 לבנים מ-5 זריקות.

אבל לקר לא היתה ברירה. לא היו לו שחקנים.

התפוקה באה במחצית השנייה כשהוא קלע מיד 3 סלים, הוביל את הגולדן סטייט החסרה כפוינט גארד, קלע 20 עם 5 אסיסטים (אף אחד בקבוצה לא קלע יותר מ-12).

We're relying on him heavily right now without our scorers,” Kerr said.

ב-10 לאפריל הגולדן סטייט יצטרכו להחליט בקשר אליו..

What's today's date? March 19th,” Kerr said. “Ask me again in three weeks.”

מה עוד היה ברור ממשחק הגולדן סטייט? שדייויד ווסט נמצא בסלאמפ רציני.

8. מה ההפסד לוילנובה עשה לקולין סקסטון (אלבמה)?

 

7 מ-14 ל-17 נק', 4 ריב', 3 אס', 5 איבודים ב-30 דקות.

 

הנצחון על אאובורן עשה עבורו הרבה יותר ממה שהוא אולי הפסיד מעט נגד ווילנובה.

בעצם הוא היה היחיד באלבמה שנתן לוילנובה המצוינת פייט אמיתי. הוא הגיע למקומות שרצה כי הוא הפוינט גארד המהיר מכולם. לא רק במכללות. אולי גם כשיגיע ל-NBA.

יש לו שליטה מצויינת בכדור, שליטה מצויינת בגופו, והוא אחד השחקנים האגרסיביים ביותר שהיו ביומיים הראשונים של הריקוד הגדול.

ההגנה המצויינת של וילנובה מנעה ממנו את הכניסות שלרוב הוא מבצע ללא יכולת לעוצרו, ובגלל מהירותו והאגרסיביות שלו, באו חמשת איבודי הכדור. הוא קבר שני PULL UP JUMPERS ומסר כמה מסירות טובות מאד. אני אוהב כיצד הוא מתקיף את הזכוכית בהתגםה כאילו הוא 2.08 מק' ולא 1.88.

גם הגנתו נגד השחקן שאולי יהיה 'שחקן השנה' במכללות ג'לן ברונסון היתה מעולה.

כמובן שחולשתו היא בכמה מההחלטות שלו. גם הקליעה שלו מה-3 אינה קלאסית אבל היא טובה, ויכולה בקלות להשתפר. אבל האגרסיביות שלו, ה-COMPETITIVENESS שלו, והאתלטיות שלו יעמדו מול ג'ילג'אוס-אלכסנדר וטריי יאנג בבחירת הפוינט גארד הראשון בדראפט.

אגב, יש לו ניתור בעמידה עם נגיעה בקיר בגובה של 8'!

זה לא יותר מעניין של טעם והעדפה של  אחד כמו כריס פול או אחד כמו ראסל ווסטברוק. כמובן שאני לא טוען שהוא וטריי יאנג או גילגאוס-אלכסנדר הם באותה רמה של ווסטברוק ופול היום. אני מדבר על סוג של שחקן שמנכ"ל קבוצה יעדיף.

הוא שחקן שכמו ראסל ווסטברוק משתפר יותר כשאורות הבמה בהירים ומבהיקים יותר. כי הוא 'FLASHY' והוא אוהב את ההצגה. אני מת שהניקס יבחרו בו בבחירה ה-9 שלהם. הוא ירים איתו את כל העיר בהתלהבותו, וברגש התחרותי שלו. הוא יותר "כוכב" באופי מיאנג או כל פונט גארד אחר. הוא אחד השחקנים המסוגל לערבב את כוחו ומהירותו בצורה הטבעית ביותר. הוא תמיד ב-MODE התקפי, וזה בדיוק מה שהקהל ב'תפוח הגדול' אוהב ורוצה.

9.ואווו, וואווו, מה שכרמלו אנטוני מרגיש עתה!

השלשה של מוריס שניצחה את המשחק:

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. האם מישהו יכול למצוא את מצב הקונפרנס המזרחי נגד המערבי נכון להיום? ניסיתי למצוא ולא הצלחתי למצוא משהו עדכני.
    תודה

      1. בדקתי שבוע שעבר .
        ואחרי כל הדיבורים על שוויון ( ואכן העונה התחילה בשויון ואף יתרון קל למזרח ) המערב שוב פתח פער לא קטן לקראת הסיומת .
        מנחם תודה על עוד טור מעניין .

      1. כרגע אחרי ההפסד של יוטה לאטלאנטה זה 185-217 למערב ואם דטרויט ינצחו את פיניקס אז יתווסף עוד ניצחון למזרח היום

      1. סימונס לא זרק שלשות העונה בכלל , כל הנסיונות שרואים זה שלשות מחצי מגרש או יותר רחוק עם סיום רבע.

        ואני מאמין שאם סימונס היה זורק כל משחק 10 שלשות לפחות אחת הייתס נכנסת בפוקס.
        לא חסר קטעי וידאו מאימונים שרואים שכבר היום סימונס יכול לזרוק שלשות ולקלוע 2 מ 8 כל משחק אבל הוא חושב שזה לא מספיק טוב ויפגע בקבוצה שלו אז הוא מנסה לתרום במקומות אחרים ושנה הבאה תראה את השלשות שלו עפות וזה יהיה לא רע בכלל

  2. ון גנדי אם יחטוף התקף לב זה יהיה בגלל המשקל שלו, וכנ"ל תיבס. נראה הם כל היום יושבים מול וידאו ואוכלים סנקס. שמישהו ישים אותם על הליכון, תיבס אם ישחק כמו הדקות שהוא נותן לשחקנים שלו יהיה בריא כמו שור

  3. תודה מנחם.תיבס לפני התקף לב ירצח מישהו בהתקף עצבים.הבנאדם לא רגוע בכלל. ואן גנדי ירגע מאוד אחרי שיפוטר בקיץ הקרוב, הבנאדם חירבן מועדון לשנים קדימה

    1. הייתי אומר שבסגנון הוא שילוב של ראסל ווסברוק עם גילברט ארינס. השנה באלבמה הייתה מסוכנת עבורו. אני חייב לראות כיצד יסתדר במערך קבוצתי שהוא לא מרכזו. זה אחד היתרונות החשובים של לשחק בדיוק או קנטאקי.

  4. שמעתי פעם פודקאסט של זאק לאו עם תיבס בשנת השבתון כשלא אימן. הוא היה דובי חמוד כזה שדיבר על האהבה שלו לקולנוע, אך נשמע כבוי ומדוכא. תיבס חי את המשחק. זו לא מטאפורה. הוא מאלה שילכו לנוח בקבר. לי הוא לא נראה בכלל בסטרס אלא בפריקה של כל היצרים שהוא לא פורק במקומות אחרים. לי הוא נראה בהנאה מוחלטת במשחקים! תיבס יאמן בגיל 90 את נבחרת בית האבות שלו. אני חושב שאנשים שפורקים את ליבם על המקום הם דווקא יותר בריאים מאלה שמדחיקים הכל פנימה…

    קווין קוק חייב להיכנס לרוטציה שלהם. מקאו לקח צעד אחורה העונה בלי קשר לפציעות והספסל כרגע נראה לא מאוזן ולא גמיש. אין להם כרגע שחקן שדומה לקוק.

    לגבי לברון סטופרס. בעיני לברון הוא שיטה שלמה ולכן העצירה האישית שלו ושל המספריו פחות חשובים מול הקאבס. 2 נקודות בולטות בין הניצחונות שלו להפסדים. בשניהם הוא קולע באחוזים טובים ל2. הפער הוא הקליעה לשלוש. כשהוא קולע באחוזים גבוהים מבחוץ הקאבס מנצחים באחוזים טובים. השני הוא כמות האסיסטים לשלשות. קשה להגיד לקבוצה ששומרת על לברון לא לעזור בשמירה. אבל הקלעים שלהם משאירים אותם במשחקים. easier said than done

    1. כאינטרוורט שגדל אצל הורים עם קשיים קלים בויסות רגשי, אני רוצה להגיד לך שאני חושב שאתה טועה, אבל כבר הדחקתי הכל פנימה.

  5. קווין קוק הוא הסיפור המעניין ביותר.
    שחקן NBA לגיטימי אם לא למעלה מזה שנמחק לחלוטין מהרדארים של כל הקבוצות ומקבל סיכוי (אחרון בחוזה זמני ל- 10 ימים) ומוכיח את עצמו ובגדול.
    זה לא מפתיע שזה קורה (עוד הפעם) לסטיב קר. אחד המאמנים הפחות מקובעים בליגה שמרוויח את המתנות האלה ביושר.

    אבל כמה עוד "קווין קוקים" מסתתרים ב- G ליג?
    (רק להזכירכם את מיודעינו ג'רמי לין הפציע)
    איפה בדיוק מערכי הסקאוטים של הקבוצות?
    ואן כבר מדברים על ארגונים שמרנים וחסרי מעוף, שאני אזכיר שוב את:
    – ג'ונתן סימונס שהספרס לא היו מוכנים לשלם לו 6.3 מליון לעונה
    אבל היו מוכנים לפאטי 12 ולפאו 17 (איי, זה כואב).

    – את בריאן פורבס, המצטיין האמיתי של ליגת הקיץ, שכמעט ולא רואה מגרש. מעניין מה היה קורה אם הוא היה משחק בגולדן סטייט?
    אני יודע בדיוק איפה הוא לא ישחק בשנה הבאה.

    – ואת דרק וייט, בחירת סיבוב ראשון של הספרס ב- 2017 שמשחק 8.2 דקות שלמות ב- 17 משחקים. מה היה קורה לקריירה שלו אם הוא היה משחק 15 דקות למשחק ב- 60 משחקים השנה?
    עזבו, שהיה משחק 30 דקות במשך 5 משחקים.

  6. תודה על המעורב.
    סטף חוזר לשחק ביום שישי. מעניין יהיה לראות מה יישאר מהיכולת הזו של קוק וכמה דקות הוא יקבל. במקור הוא SG ולא רכז ולכן יכול להיות שהוא ימשיך לשחק במקום קליי הפצוע ולווינגסטון יהיה המחליף של סטף כרגיל.

  7. בהמשך לפרשת ההטרדות המיניות בדאלאס, אחת המתלוננות, מליסה ווישופט, יוצאת מהאנונימיות ואומרת את שעל ליבה: https://sports.yahoo.com/story-melissa-weishaupt-goes-record-125029221.html
    בקיצור, היא רוצה שינוי בתרבות של המועדון. תרבות שהגנה וכיסתה על המעשים של אוסרי. היא דורשת אחריות מן האנשים החזקים בחברה, ובראשם קיובן (ושמה כנגדו את נוביצקי וקרלייל כאנשים שידעו להגיב היטב), שידעו שצריך לשנות וליצור מקום עבודה שיותר ידידותי לנשים.

  8. תודה מנחם. הגרפים של שומרי לברון מאוד מעניינים. רק במבט ראשון הם מספרים רק את חצי התמונה. מה זחסג הוא המיקום של המגן במגרש בזמן בו הוא שמג על לברון – זה תא אותו דבר אם שומר נמוך וחלש נמצא בפרימטר או שלברון לוקח אותו לפוסט.

    1. עגל, מספרים תמונות אצלכם בקיבוץ?

      לגבי המחקר, אני מסכים איתך שיש איתו בעיות. אבל מעל להכל, זה מתעלם מהעובדה הכי חשובה בכל הקשור לשמירה על לברון – המגן פה הוא לא ממש פקטור. זה הכל מתחיל ונגמר בכמה לברון מתאמץ וכמה הוא רוצה לעשות ממך סמרטוט (בן סימונס, מדברים פה עליך). אין לברון סטופרס, לא קיים שחקן שיכול לעצור את לברון. זה הכל תלוי ביום שלברון תופס ובמוטיבציה שלו במשחק נתון.

      1. יש בזה הרבה מן האמת, במיוחד כאשר המדגם הוא כה קטן ומתבטא לכל היותר ב-4 משחקים לשחקן, שגם בהם הפוזשנים שנספרים לא בהכרח נכונים לפי מה שמנחם מספר.

        הרעיון נחמד, רק צריך עוד נתונים כדי שיהיה מבוסס.

        הדבר הכי מעניין ובולט מהגרף זה לראות את המאפיין של השחקנים ששומרים עליו הכי הרבה. אבל זה גם אפשר היה לנבא מראש. על לברון ודוראנט ישמרו סמול פורוורדים ועל הארדן שוטינג גארדס.

    2. גרפים מספרים סיפור, לא? 😀
      אתה צודק לגבי "לברון סטופרס". ובנוסף, מה שחשוב הוא לא אם עצרת שחקן זה או אחר אלא האם הצלחת לעצןר את הקבוצה. לפעמים משתלם לתת לשחקן מסוים לקלוע 50 נקודות ושהשאר יעמדו בצד ויסתכלו.
      לכן מדובר פה בעצם על defensive bpi או איך שלא קוראים לזה רק "מוכוון לברון" בעוד בדרך כלל המדד של כל שחקן הוא ממוצע על כל העמדות עליהן שמר.
      רוצה לומר – צריך לעשות נקודות פר פוזשן לא שלברון קלע על שחקן מסוים ששמר אותו אלא שכל הקאבס קלעו בזמן ששחקן מסוים שמר על לברון.

      1. הבעיה היא שכמות המשתנים האחרים פה ומשקלם גובר משמעותית על המצא-אפ הבודד שאתה מנסה למדוד. זתומרת שהמדד שלך מתאר יותר את השפעתם מאשר את השפעת השומר של לברון.

        אדגים בהקצנה, כך את פול גורג שלצידו שומרים רוברסון סטיבן אדאמס ווסטברוק וגראנט (כי מלו פצוע), מול הקאבס פצועה בלי לאב. ואחרי זה תמדוד את דוראנט לצד סטף קארי, ניק יאנג, כספי ופצוליה (כי קליי פצוע וגרין מורחק מטכניות) מול הקאבס בריאה לחלוטין וקורבר גיי אר ולאב פוגעים באותו הערב מבחוץ.

        1. זאת הבעיה עם כל המדדים "האישיים" שהם מבודדים שחקן אחד מתוך ההקשר הקבוצתי, ואז כמובן שצריך סטטיסטיקה מאוד גדולה וגם זה לא תמיד מספיק. זה התחיל מפלוס-מינוס רגיל והמשיך כם מדדים מתקדמים.

  9. האמת, שאיפשהו שם עמוק, אני קצת מרגיש רע לגבי ת'יבודו. העביד את עצמו לדעת, התחיל כאיש חול (אלו שתפקידם היה לשפוך חול נקי על מכתבים כדי שהדיון יתייבש) מדלת לדלת, המשיך כמתפעל מעליות, ומשם התקדם עד להגשמת החלום ונהיה ראש של חברה… לייצור דיסקטים. והוא יושב שם, במשרד בקומה 41, שזה כמעט פי שניים מהגובה של הקומה של הבוס בעבודה הקודמת שלו, ואומר לעצמו שלא מזמן העולם נטש את הבטא, הוא לא מוכן לעוד נטישה גדולה כזו, ומי בכלל ישמע על דיסקים ועננים עוד כמה שנים?

      1. כפי הידוע לך מטה הופס LTD העולמית יושבת בקומה העליונה של מגדלי הלנדמרק בגרינוויל והדריקטריון בראשות דר' מנחם לס מעסיק חברת יחסי ציבור יוקרתית בתקציב של מיליוני דולרים בשנה. כפי הידוע לכל דר' לס אינו מגיב מבלי שצוות המסרים והאסטרטגיה לא עובר על תגובתיו ומוודא שהן מתאימות ומשרתות את רצונותיהם וגחמותיהן של כלל משתמשי האתר. ככל הנראה נפלה טעות באחד מעצותיו של אנשי הצוות שפועל מטעם חברת היח"צ שיעץ ברשלנות לדר' לס להודות לגולשים על תגובותיהם ולהודות בריש גלי שהוא אכן קורא את כלל התגובות הנכתבות ביחס לאותו הפוסט. זאת בניגוד מוחלט לרגישותו ורצונו של הגולש 'יונתן' שרואה זאת כתגובה 'לקונית וסתמית'. בתגובה לטעות זאת שוחרר העובד הרשלן מהמשך עבודה מול חברת הופס LTD וכמיטב המסורת המקורית נתלה ביער הסמוך לקול תשואות הקהל המקומי. אנו מקווים שבזאת תמה הפרשה והגולש 'יונתן' יוכל לשוב ולהיות קורא נאמן ומרוצה ממוצרינו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט