ניצחון קל וחשוב לפורטלנד על סקרמנטו 99-116 / ראובן בראל

Cover

שלושה חודשים עברו מאז שמנחם הודיע שלהופס יש כתב חדש בפורטלנד , מאז הספקתי להגיע לביקור הכנה שהסתייים בפציעה באפנדיציט,לדחות את המעבר בחודש,לעבור ולהבין שרילוקיישן עם משפחה זה לא פשוט,וגם… לראות פחות משחקי NBA ,בעיקר בגלל שזה כבר לא משהו ששמור לשעות הקטנות של הלילה ויש הרבה דברים אחרים שמתחרים על הזמן שלי.אבל יש גם יתרונות , הבן שלי ,בן כמעט חמש ,מצטרף אליי לצפייה במשחקים של הבלייזרס וזה תמיד כיף לראות התחלות של התאהבות בספורט ובקבוצה.

הערב הגיע הרגע שחיכיתי לו מאז שהצטרפתי לצוות הכתבים של הופס ,משחק ראשון ככתב.סקרמנטו מול פורטלנד זה אולי לא המשחק הכי מעניין אבל בשבילי הוא היה חוויה אדירה.הגעתי למודה סנטר שעתיים לפני המשחק ,בדרך פגשתי שני אוהדים של וינס מהתקופות שלו ברפטורס ובאורלנדו.

CARTER fans
כניסת העיתונאים נמצאת ליד חניית השחקנים ושם ראיתי את המפלצת (פורד רפטור ענקית) של נורקיץ.
Nurk car
משם לחימום ואחרי ההתרגשות מהקרבה לשחקנים שעד עכשיו ראיתי על המסך התחלתי לצלם.
Lilard warm up

Nurk

במהלך החימום קבוצת אוהדים התארגנה כדי לאחל למיירס לאונרד יום הולדת שמח.

המשכתי לחדרי ההלבשה ושם פגשתי את זאק קולינס שצפה במהלכים של סקרמנטו , הרוקי המבטיח של פורטלנד הגיע לקבוצה אחרי החלפת בחירות דראפט עם סקרמנטו בקיץ האחרון.הוא סיפר לי על ההשתלבות שלו בקבוצה על ההשקעה של הצוות וחברי הקבוצה בעיקר אד דיוויס בהתפתחות שלו.שאלתי אותו על ההעדפות שלו מבחינת סגנון משחק , קליעה מבחוץ או משחק קרוב לסל.ולבסוף על השאיפות שלהם כקבוצה לקראת הפלייאוף.

סיקור המשחק
רבע ראשון
פורטלנד פותחת ב 8 – 0 עם שלשות של לילארד והארקלס שפותח באופן קבוע מאז הטרייד דד ליין ואולי הוא התשובה ל ווינג שקולע מ 3 שהבלייזרס היו צריכים.דארון פוקס ובוגדנוביץ ניסו לשמור את סקרמנטו במרחק סביר ,אבל הארקלס ולילארד המשיכו לפגוע מבחוץ כשגם אמינו וקולינס מצטרפים לחגיגה (6-11 לשלוש ברבע הראשון) והרבע נגמר 36-26 לבלייזרס.

רבע שני
המחליפים של הבלייזרס בראשות שבאז(שיש לו את אחד משירי העידוד הכי מגניבים ששמעתי ,
shabaz is the man ,shabaz is the man ….shabaaaz) עם 10 נקודות ,
אד דייויס וקולינס שומרים על היתרון של הבלייזרס. סקאל לבסייר ווינס קרטר הבלתי נגמר קלעו מהצד השני ,החמישיות חזרו וזו של הבלייזרס הגדילה את היתרון עד ל 17 נקודות ו13 נקודות במחצית.

רבע שלישי
הרבע התחיל בקרבות חפירה ,נורקיץ מול זיבו וקאולי סטיין שהצליחו להוריד את היתרון של הבלייזרס ל 7,  .באחד מפסקי הזמן הצליח אוהד לקלוע לשלוש חביות ,האחרונה עם הבאזר זכה ב 5000$ והקפיץ את הקהל יותר מכל שאר המהלכים במשחק.לילארד חזר לקלוע אחרי כמה דקות שקטות ויחד עם אמינו שמרו על ההפרש 88-80 לבלייזרס בסוף הרבע השלישי.

רבע רביעי
המחליפים של הבלייזרס ,שוב שבאז (20 נקודות ) ודיוויס,יחד עם לילארד שקלע 19 נקודות בחצי הראשון והתרכז במסירות בחצי השני, 12 אסיסטים היו לו הערב ונורקיץ שגם לו היה משחק טוב( 17 נקודות באחוזים טובים ו 9 ריבאונדים) הגדילו את ההפרש עד ל 18 וסגרו את המשחק.99-116 לבלייזרס בסיום.
ניצחון חשוב לבלייזרס במאבק שלהם על מקום טוב במערב הצפוף מאוד ,סקרמטו ,קבוצה נחמדה עם המון צעירים מוכשרים שלא היוו יריב אמיתי הערב לפורטלנד, ממשיכה ברצף ההפסדים ובתחרות על מיקום טוב לקראת הגרלת הדראפט.

לאחר המשחק רציתי לדבר עם בוגדנוביץ (בעקבות המלצה של עידן עופר) ,הוא ביקש שאחכה לאחר המקלחת ושיוריד את הקרח מהברכיים.כשסיים הוא כבר מיהר לאוטובוס ולא הספקתי לצלם.ליוותי אותו החוצה, ברכתי אותו על הזכייה ב MVP במשחק הצעיריםiשאלתי אותו על החוויות שלו מישראל. הוא סיפר על המשחקים באדריאטית ,עם פנרבחצה וגם בשנה שעברה עם סרביה ואמר שהוא תמיד נהנה להגיע. שאלתי אותו לבסוף על האתגרים שלו ב NBA אחרי שזכה במדליית כסף באולימפיאדה באליפות העולם וגם ביורוליג , הוא אמר שהשאיפה שלו זה לשפר את הכימיה עם שאר השחקנים בקבוצה ואמר שזה מה שהוא הכי אהב בפנר.

בחדר ההלבשה של הבלייזרס לילארד ונורק ריכזו את רוב העניין, חיכיתי לשבאז שיסיים להתלבש אבל בתזמון גרוע ואולי חוסר נסיון שלי כל הכתבים הבכירים סיימו לדבר עם לילארד והגיעו אליו אז הסתפתקתי בלצלם את הראיון שלו ,הוא דיבר על המשחק הטוב שלו אחרי תקופה פחות טובה.

משם לרכבת הביתה ועריכה של הכתבה, מחכה כבר למשחק הבא מול מינסוטה בחמישי.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. ראובן יא מלך! יופי של כתבה. תמשיך לחיות את החלום ויש לי את נורקיץ' בפנטזי אז דבר איתו שייתן הרבה נקודות וריבאונד בבקשה…

    רק בריאות שיהיה.

  2. כל הכבוד ראובן, יופי של כתיבה. זאק קולינס נראה חומד של בחור – נתן לך המון זמן וסבלנות. לא עקבתי אחריו בכלל ולא ראיתי משחקים של פורטלנד השנה. איך הוא מתקדם? יצא משם שחקן?

  3. תודה ראובן. בשנים הקודמות הייתי עושה יומני אליפות לדיימו. הקבוצה בידיים טובות. תודה רבה
    תהנה בפורטלנד
    עיר מספר ¹

  4. אני מודאג מפציעת הכתב מקוה שלהופס יש ביטוח טוב ,שמור על עצמך,אין ספק שאורגון יפהפיה יש לי חלומות גלישת סקי במאונט הוד בבוקר וגלישת רוח בגורג בצהריים ,ואולי איזה טרק או שניים וכמה טיולי אופניים. ואורגון גם מהוה בסיס לחברת גלשני קייט ווייקבורד נהדרת , שחשבתי לרכוש ,בסוף רכשתי גלשן וויק הורד אחר ,ועוד לא אמרתי כלום על גלישת חולות בדיונות לא רחוק ועל כך שרוב האוכלוסיה דוברת ספרדית …..
    תיהנה ותיזהר מפציעות….

    1. אהה סלינג שוט …איך שכחתי לציין את השם כל סוגי הגלשנים ווייק בורד וויקסרף ,קייט הכל מהכל ותמיד בחזית הטכנולוגיה , באמת צריך להגיע לביקור שם פעם , עם פארק החולות התכתבתי ורכשתי מהם ציוד שנים ,אפילו בעקבות התכתובת מצאתי עצמי מתרוצץ בסיני וכמעט לולא ההפיכה במצריים הייתי מגיע לבקר במדבר המערבי אחת משכיות החמדה היותר צרוחקות ופחות מוכרות במצריים .

  5. שם הפארק סנד מאסטר פארק הרעיון שלו היה ליצור רשת עולמית של תחרויות גלישת חולות שלח שלוחות לברזיל מצריים ירדן אפריקה ואיפה לא , רעיונות גאוניים הוא נשבע לי שיש תחנת השכרה בדהב כך שחיפשתי שם יום וחצינעד שמצאתי את הדיונה הגלשנים כבר לא היו שם ,חזרו למצריים עם המעכר שניסה לארגן את הענין. היה לו רעיון להרים גלישת חולות עם עפיפונים רעיון אדיר עוד לפני שהקייט סרפינג. הפך לנפוץ בעולם , זה הרעיון שכמעט הביא אותי למדבר המערבי. ואז הגיעו המהפכות בעולם הערבי וכל התוכניות הפכו לבלתי סבירות עד מסוכנות בעליל .

    1. המדבר המערבי כן קרוב לאל עלמיין המוכר מאד לעולם כי שם עצר מונטי הוא מונטגומרי את צבאות רומל. שכיית חמדה עם דיונות החול ברמה השלישית בטיבן בעולם אותה רמה כמו דרום אפריקה טובות יותר מירדן לכיוון הגעפר מי שמכיר ,אך פחות טובות מאלו של מרוקו , או ואקה צינה נוה המדבר ליד איקא בפרו עליהן עשיתי את הסטאז כבר בשנת 1994.

  6. תודה ראובן על סיקור מדליק!
    תהנה. אני מקווה שיהיו לך ולקבוצה גם רגעי פלייאוץ משמעותים כבר השנה.

  7. נהדר ראובן.
    מקווה שהקליטה תהיה מהירה ונוחה. אתה יודע איך אומרים? כל עכבה לטובה. אורוגן מדהימה גם אם הגשם לא מפסיק.
    ממליץ לנסוע לא רחוק לcape dissapointment שם מתאמנים כל כוחות הים המובחרים (כולל הקומנדו שלנו) באחד מהמקומות הכי קשוחים בעולם. גלי ענק וזרמים מטורפים, רק לראות ספינות מנסות להיכנס לנמל זו חוויה מדהימה.
    גם הקבוצה לא רעה, נראה שלילארד הרים הילוך כרגיל אחרי האולסטאר.

  8. סיקור מעולה ראובן, שמח שסוף סוף יצא לך לסקר מהמגרש !
    הריאיון עם קולינס מעולה. הבלייזרס מאוד אוהבים אותו ולדעתי רואים אותו כפאוור פורוורד הפותח שלהם בעוד שנה שנתיים.
    נייר באמת נהדר השנה ואם לא יהיה מוכן לקחת הנחה ענקית ( והוא לא יהיה מוכן ), הוא לא יהיה עם הקבוצה בשנה הבאה מכיוון שבקיץ הוא שחקן חופשי ולא מעט קבוצות ישלמו לו, משהו שהבלייזרס לא ממש יכולים להרשות לעצמם.

  9. סיקור מעולה ראובן!

    אין ספק שיהיה משחק חשמל מול מינסוטה, שם תהנה גם כי אתה אחרי טבילת האש וגם מהכדורסל 🙂

    דרך אגב השיר לשבאז הוא בגלל פרסומת שהוא עשה, שתכלס הוא אכל עלייה הרבה יותר סתלבט אבל כנראה שזה תפס גם כשיר עידוד:
    https://www.youtube.com/watch?v=xPf91EPyijs

  10. סיקור מצויין, תודה רבה. עד סוף העונה תהיה פנים מוכרות בחדר ההלבשה, והכל ייראה לך סטנדרטי, טוב שיש את הכתבה הזו להזכיר לך את התחושות של הפעם הראשונה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט