מסיבה בשישי – קליבלנד עושה הרבה עם מעט, הסלטיקס והוולבס בהפסדים מפתיעים / דור בלוך

מסיבה בשישי – קליבלנד עושה הרבה עם מעט, הסלטיקס והוולבס בהפסדים מפתיעים / דור בלוך

אחלה אחלה ערב משחקים היה לנו הלילה, כאשר קייל קורבר החזיר את מחוגי השעון לאחור כדי לסדר לקליבלנד ניצחון בלי השחקנים החדשים, הבולס מפתיעים את הוולבס והפייסרס את הסלטיקס, ובלייק גריפין זוכה למשחק מול האקסית מהגיהנום, אז בואו ניגש לאקשן!

פילדלפיה 76'ס (25-27) 100 – ניו אורלינס פלקינס (26-28) 82:

דיברנו לפני המשחק על סריץ' והוא שמע, דיברנו לפני המשחק על קרב גבוהים, וגו'אל אמביד ענה לנו בצורה מהדהדת.

הקריסה של ניו אורלינס מאז הפציעה של בוגי קאזינס נמשכה הלילה עם הפסד מול פילדלפיה במשחק שלמעשה לא היה בספק לכל אורכו כשהאורחים לא מצליחים להוביל ולו פעם אחת בכל 48 הדקות, כאשר כבר ברבע הראשון הפער עלה לדו ספרתי ולא ירד מאז.

פילדלפיה שלטה בצבע (46-58 בריבאונד), אבל זה קרה לא רק הודות ליתרון בגבוהים אלא גם בגלל ששחקני החוץ שלה הצליחו לפתוח את הצבע עם 41% מהשלוש לעומת 25% בלבד לפלקינס שבאמת היו אומללים למדי היום כאשר ברבע הראשון הם קולעים 14 בלבד וברבע השלישי רק 11. לא נעים.

דיוויס באחד ממשחקיו החלשים סיים עם 14 ו-8 ריבאונדים כשהוא קולע 6 מ-19 מהשדה. גם שותפו לקו הקדמי לא סייע יותר מדי ומירוטיץ' סיים עם 12 ב-5 מ-15 משלו. בצד השני אמביד וסריץ' שגם נהנו מדקות מנוחה רבות סיימו עם 24 כל אחד כשאמביד מוסיף גם 16 ריבאונדים. רדיק סיים עם 15 כולל 3 מ-6 משלוש.

בוסטון סלטיקס (17-40) 91 – אינדיאנה פייסרס (25-31) 97:

אי אפשר שלא להעריך את העבודה שנעשית השנה באינדיאנה, קבוצה שנראתה כהולכת לריבילד, ומצליחה בהתבסס על שחקן שהליגה כבר התייאשה מהאפשרות שתהפוך לכוכב להפוך לקבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בערב נתון ונראית כעושה את דרכה בחזרה אל הפלייאוף במזרח.

מהצד השני הסלטיקס היו חלשים מאוד מאוד היום, אבל ברבע שלישי חזק הצליחו למחוק יתרון של 26 נקודות בדרך להובלה של 4 נקודות 4 דקות לסיום, אבל שם נגמר הדלק לחברה' של סטיבנס. הסלטיקס נתקעו על 85 נקודות במשך 3 דקות קריטיות, ויכולת טובה של אולדיפו וטרנר יחד עם קור רוח מהקו הבטיחו לפייסרס את הנצחון היוקרתי בבוסטון.

סממני עייפות ניכרו היום בבוסטון שהובסה בקרב הריבאונד (38-53), ושתי הקבוצות התקשו למצוא יד חמה מחוץ לקשת וסיימו עם כ-25% כל אחת. אינדיאנה גם סבלה מ-15 איבודים אבל היתרון בריבאונד סידר לה מספיק פוזשנים עודפים על מנת להשיג את הניצחון.

אולדיפו היה האיש על הפרק היום. על אף ערב קליעה לא טוב מחוץ לקשת הוא הלך פעם אחר פעם אל הטבעת וסיים עם 15 מ-29 מהשדה, קשה להבין איך בערב כזה ההגנה של בוסטון שולחת אותו רק 4 פעמים להרוויח את לחמו מהקו (3 מ-4). טרנר הוסיף 19 ובוגדנוביץ' ויאנג סיימו עם 13 כל אחד.

בצד השני ארווינג סיים עם 21 והוגבל ל-31 דקות בראון הוסיף 16 משלו ב-28 דקות וטייטום סיים עם 15. מונרו מאוד לא הרשים עם 2 נקודות ב-11 דקות ו-4 ריבאונדים.

יוסטון רוקטס (13-41) 130 – דנבר נאגטס (26-29) 104:

לא הפתעה ולא דרמה היו לנו ביוסטון שפשוט מפרקת את הדנבר נאגטס במשחק שבו שלטה בכל פרמטר מרגע הפתיחה. דנבר לא הובילה מהשניות הראשונות והרוקטס פתחו יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. הם עשו את זה כשהם שולטים בריבאונד (48-39) קולעים היטב מכל טווח (46% משלוש, 50% מ-2), ומחזיקים את דנבר על פחות מ-11% מהשלוש.

כשהאריס קולע 0 מ-7 משלוש, ומארי ובארדון מוסיפים 0 מ-3 כל אחד, דנבר נתנה מנוחה לשחקנים המובילים כשאף שחקן לא משחק יותר מ-30 דקות בערב הזה שבו התבוסה הייתה ידועה בשלב מוקדם. ליילס ניצל את דקות המשחק המוגדלות שלו ל-24 נקודות כולל 7 מ-7 מהקו.

בצד השני הארדן עם ערב רגוע במונחיו של 28 נקודות ו-11 אסיסטים באחוזים טובים מאוד, אבל השורה הסטטיסטית המרשימה ביותר לערב הזה היה של קלינט קאפלה, אחד מהשחקנים החביבים עליי בליגה שנתן 23 נקודות ו-25 ריבאונדים לקבוצתו. וואו.

נצחון מרשים לרוקטס.

דטרויט פיסטונס (27-27) 95 – לוס אנג'לס קליפרס (25-28) 108:

באחד המשחקים הכי מעוררי עניין הלילה הזה, הקליפרס הנחילו לשחקנם לשעבר הפסד ראשון בדטרויט, במשחק צמוד והפכפך שבסופו הייתה ידם של האורחים שעדיין לא אמרו את המילה האחרונה בנוגע לשאיפות הפלייאוף שלהם.

5 דקות לסיום זה היה 5 הפרש לקליפרס, אבל משם והלאה המארחים נתקעו בהתקפה, ועבירה בשלשה על לו וויליאמס, שחתם על הארכת חוזה שהדגישה את מחויבותו למועדון יחד עם יכולת טובה של אוסטין ריברס ואייברי בראדלי הבטיחו לקליפרס את הנצחון.

כשמסתכלים על הקליפרס יכולים להיות שהם טובים יותר ממה שנתנו להם קרדיט. עם ריברס ביכולת של הערב (7 מ-13 מהשדה) דיאנדרה ג'ורדן שהוא עוגן מתחת לסל (17 ריבאונדים) ושחקנים טובים ומגוונים כמו טוביאס האריס, בראדלי וכמובן לו וויליאמס שעלה מהספסל הלילה ל-26 נקודות, לקליפרס יש בסיס שעם מהלכים נכונים יכולים להחזיר אותם לעניינים כבר בעונה הקרובה.

בצד השני 19 של גריפין  שהיה קטסטרופה מחוץ לקשת אבל התעקש לזרוק עם 1 מ-7 מהטווח, ובולוק עם 19 משלו לא הספיקו בערב שבו דראמונד וגלווי היו חלשים מאוד מהשדה וחברו ל-6 מ-22 כשהפיסטונס משתפים 8 שחקנים בלבד.

אטלנטה הוקס (39-17) 107 – קליבלנד קאבלירס (22-32) 123:

עוד משחק מעניין מגיע אלינו מאטלנטה ג'ורג'יה, מעניין כי הרבה שחקנים תהו איך קליבלנד תסתדר ללא השחקנים החדשים וכבר ללא הישנים, התשובה – בלי בעיה.

הקאבס עלו בחמישיה עם ג'יימס, אוסמן, תומפסון קלדרון וסמית', כאשר למעט שנייות ספורות שחקני הספסל היחידים שקיבלו דקות הם קורבר גרין והולנד. מעבר ליכולת החלשה עד כדי גיחוך של ההוקס, והטריפל דאבל המרשים של ג'יימס (30 נקודות, 18 אסיסטים ו-12 ריבאונדים) הנצחון הזה רשום על שמו של קייל קורבר, שעלה מהספסל והפציץ 30 נקודות נקודות כולל 7 מ-13 מהשלוש.

2:42 שניות לסוף הרבע השלישי זה היה רק 5 ואז שלוש שלשות רצופות של קורבר סידרו פער דו ספרתי לאורחים שכבר לא נמחק.

עבור המארחים שרודר סיים עם 25 ופרינס הוסיף 15 שלא הועילו.

מיאמי היט (26-30) 91 – מילווקי באקס (24-30) 85:

הפסד מאכזב מאוד למילווקי, וביום בהיר מיאמי, שממשיכה לנצח בסגנון יורוליג פוגש בושידו יכולה כבר לראות את המקום של הבאקס בפלייאוף.

אחרי חמישה הפסדים רצופים של מיאמי וכמו שרבים חזו בפריביו, חזרתו של וייד סיפקה את המצת לאנרגיות של המארחים שהשיגו ניצחון יוקרתי מול יריבה לצמרת המזרח במשחק שהיה צמוד עד הרבע השלישי שבו ההיט החזיקו את הבאקס על 8 נקודות בלבד. מילווקי עוד עשו קולות של קמבאק ברבע האחרון אבל ההיט הצליחו להחזיק אותם ולהשיג את הנצחון.

שליטה מוחלטת בריבאונד הייתה הסיפור גם כן (37-51) כשגם הגנה טובה על הקליעה של מילווקי סייעה להיט שהחזיקו את הבאקס על 30% בלבד מחוץ לקשת.

בהתקפה היה זה טיילר ג'ונסון עם 19 נקודות שהוביל את ההיט, כאשר וייד בערב חלש מאוד מהשדה (1 מ-6) סיים עם 3 בלבד ב-22 דקות מה שלא קלקל את חגיגת שובו הביתה.

הפריק בערב חלש יחסית סיים עם 8 מ-21 בלבד ו-23 נקודות, בלדסואו הוסיף 19 בערב שבו הבאקס לא הצליחו לקבל שום סוג של תרומה מהספסל מה שהקשה עליהם מול ההיט הקשוחים.

יוטה ג'אז (28-27) 106 – שארלוט הורנטס (32-23) 94:

מדהים מה קורה ביוטה שבשקט בשקט חוזרת להיות מועמדת של ממש לפלייאוף עם 8 נצחונות רצופים. המשחק הזה היה צמוד עד הדקות האחרונות אז הג'אז ברחו עם יכולת נהדרת של הרוקי דונובן מיטשל, שסיים את המשחק עם שני דאנקים מהדהדים, פריביו לתחרות ההטבעות בסופ"ש הבא.

שארלוט נראתה אומללה, פשוט לא ייאמן שקבוצה של דוייט הווארד עם פוואר פורוורד איכותי יחסית כמו מרווין וויליאמס יכולה להיות מובסת ככה בריבאונד ולהיראות פשוט אפאטית בעיקר ברגעים האחרונים. קמבה ווקר שנשאר בסופו של דבר בקבוצה סיים עם 19 פושרים. באטום הוסיף 13 וקמינסקי היה טוב מהספסל עם 14.

בצד השני מיטשל היה מזהיר עם 25 נקודות, אינגלס מיודענו הוסיף 23 וגובר סיים עם 20 ו-11 ריבאונדים שסייעו למנצחים.

שיקאגו בולס (35-19) 114 – מיניסוטה טימברוולבס (24-34) 113:

המשחק הדרמטי ואולי המפתיע של הערב מגיע אלינו משיקאגו שם הקבוצה הביתית גוברת על קבוצת הצמרת המאוד לא יציבה של מיניסוטה.

מיניסוטה עשתה מיני בריחה ברבע השני שבו קלעה 40 אבל ברבע השלישי הדלק נגמר לה והיא קלעה 19 בלבד מה ששלח אותנו לרבע רביעי שהיה צמוד לכל אורכו. 1:2ם לסיום טג' גיסון עם ליי אפ מאסיסט של באטלר העלה את הוולבס ל-5. זאק לוין שלקח על עצמו את הרבע הרביעי ענה עם דאנג ושלשה, אבל לייאפ של באטלר החזיר את היתרון לאורחים. אבל 28 שניות לסיום באטלר עם אווירה על ללוין בזריקה, השחקן הצעיר לא התרגש וקלע 3 מ-3 מהקו, והחטאות של טאונס ובאטלר לשלוש בהתקפה האחרונה חרצו את גורלה של מיניסוטה במשחק הזה.

באטלר היה ענק עם 38 למרות שהתעקש לזרוק ל-3 באחוזים נמוכים (3 מ-9), וויגינס הוסיף 18 וטאונס היה שקט עם 14 בלבד. בצד השני לוין עם 35, גם הוא בערב קליעה חלש מחוץ לקשת, אבל הוא קלע כשהכסף היה על השולחן. לופס הוסיף 19 משלו, והבולס עם נצחון ביתי נאה.

סקרמנטו קינגס (37-17) 100 – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-31) 118:

על אף מעט קולות של תחרות סקרמנטו מובסת כאן, אבל מה שיזכר מהמשחק הזה הוא לא החזרה של סקרמנטו מפיגור דו ספרתי ברבע השלישי וגם לא הרבע הרביעי האיכותי של פורטלנד שסגרת את המשחק אלא התצוגה של דמיאן לילארד שנראה כמשחק בזעם מאז שנבחר לאולסטאר.

50 נקודות ב-29 דקות היו לגארד האקספולסיבי של הבלייזרס כולל 8 מ-13 משלוש כשהוא מוסיף גם 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. הארקלס הוסיף 15 ונאייפר סיים עם 13 משלוש מהספסל כולל 3 מ-3 משלוש.

בצד השני קאולי סטיין סיים עם 19 ורנדולף הוסיף 17 שלא הועילו.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

שישי שמח לכולם, התאוששתם כבר מהטרייד דד ליין? סגרתם את המסך שהיה תקוע על דף הטוויטר של וודג'? סיימתם לרדת על חבר שלכם שאכל את העבודה בעיניים בדף שנחזה להיות הדף של וודג' ודיווח על טריידים שלא היו ולא נבראו (היי רועי)?

יופי, אז לפני שניגש למשחקי הלילה השנקל שלי על המהלכים של הקאבס:

  1. אין לויאליות, אין חברות, אין שום רצון לנסות לנצח עם מה שיש להבריא את הקבוצה או כל דבר אחר. מפסידים? לוחצים על כפתור הריסטארט.
  2. כל ניתוח של מהלכי הקאבס צריך להסתכל על שני תרחישים – לברון הולך או לברון נשאר. בשני התרחישים המהלכים הם מהלכים טובים. אם לברון הולך השנה הבאה היא שנת ריבילד עם כוכב מהדראפט בתקווה בבחירה של הנטס. במצב הזה לקליבלנד יש אומנם קצת פחות מקום בשכר אבל הרבה שחקנים סביב גיל 25 שיכולים להיות נכסים לטרייד או בסיס לבניית קבוצה חדשה וטובה בניגוד לקריסה המוחלטת אחרי העזיבה הקודמת של לברון. קליבלנד לא תהיה כנראה קבוצה מבישה. אם לברון נשאר, יש לו כעת יותר קליעה ויותר הגנה ממה שהיה לו לפני יומיים
  3. אני מקווה שאני לא טועה אבל אני לא רואה את קליבלנד מגיעה לגמר השנה. אני לא סומך על המספרים של קלארקסון כפי שאני לא סומך על המספרים של אף אחד שמגיע מהלייקרס או מפיניקס, זאת נראת לי התרסקות פוטנציאלית. היל והוד סבלו מפציעות וירידה בכושר השנה, האם הם יכולים להתאושש? אולי, אבל כשאתה מסתכל על הרוסטר של קליבלנד לא מדובר בקבוצה הגנתית מובהקת מחד, ומאידך לא ברור מי למעט לברון ולאב כשיחזור אמור לעשות נקודות.

מומלצי הליג פאס:

פילדלפיה 76'ס (25-26) – ניו אורלינס פלקינס (25-28) 2:00:

ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים היו לפלקינס נטולי בוגי קאזינס, כשהתחזיות השחורות ביותר בנוגע לקבוצה הזאת עושה רושם שמתממשות לנגד עינינו, הלילה הם יציגו בפנינו את אחד מקרבות הגבוהים המרתקים שיש לליגה הזאת להציע כשהגבה יפגוש את אמביד לקרב ראש בראש בפילדלפיה.

בשני המשחקים הראשונה שלו בקבוצה מירוטיץ' לא הצליח למנוע שני הפסדים של הפלקינס אבל תרם 11.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק, לא תרומה ברמת קאזינס אבל בהחלט לא מעט. התאמה נוספת שהפלקינס ינסו היא להעלות את ליגינס בחמישיה כאשר הדבר אמור להוריד מעט מהעומס ההתקפי וההגנתי של ג'רו הולידיי עליו לפי ג'נטרי הפלקינס בונים כאופציה שניה בהתקפה בהיעדרו של קאזינס. הפלקינס גם עשו מהלך קטן לקראת הדד ליין כששלחו את קנינגהאם הוותיק וקיבלו את רשאד וון מברוקלין.

בצד השני ה-76'ס ממשיכים להיות יציבים בחוסר יציבותם. למעט רצף של 5 נצחונות בתחילת העונה, הקבוצה לא הצליחה לחבר קצף של 4 נצחונות או לסבול מרצף של 4 הפסדים לאורך העונה כולה. לאחר שלושה הפסדים רצופים בסוף ינואר, הקבוצה התאוששה עם שני נצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, מול מיאמי וושינגטון.

בנצחון על וושינגטון אמביד הוביל את הקבוצה עם 30 נקודות, אבל הוא ללא ספק לא יכול לבד, והרבה יהיה תלוי בתרומה לא רק של בן סימונס אלא גם של שחקנים כמו דריו סריץ' שתרם 20 מול הוויזארדס שהיו חשובות מאוד בניצחון.

עם יתרון הביתיות, ולאחר ששתי הקבוצות נהנו ממנוחה הגונה, אני חושב שפילדלפיה תעמיק את הצרות של הפלקינס הלילה.

הימור: פילי ב-5

בוסטון סלטיקס (16-40) – אינדיאנה פייסרס (25-30) 2:30:

כמה אתם מבסוטים היום מ-1 ועד דני איינג' שצופה במהלכים ההיסטריים של קליבלנד בעוד הסלטיקס נהנים מהיכולת של קיירי ארווינג ומצרפים ככה על הדרך את גרג מונרו כדי לתת להם עוד כוח אש ועוצמה מהספסל?

הסלטיקס ממשיכים לשלוט במזרח ולהחזיק במקום הראשון בקונפרנס מרחק משחק בודד מהרוקטס בעוד הקאבס כבר הרחק הרחק מאחור, והם כבר עם 4 נצחונות ב-5 משחקים לאחר הנצחון אמש בהארכה על וושינגטון. זה היה גם המשחק הראשון של מונרו שתרם 5 נקודות 6 ריבאונדים 2 חטיפות ו-2 אסיסטים, וגם ספג טכנית, כך שהוא בהחלט הראה את נוכחותו עבור הסלטיקס. ויכול להיות שהסלטיקס עוד לא אמרו את המילה האחרונה כששמועות מדברות על הבאה של ג'ו ג'ונסון. מעבר לעייפות וחלוקת הדקות המורכבת הצפויה במשחק הזה, בוסטון תחסר את מרקוס סמארט עם פציעה בידו.

אינדיאנה כמו הפלקינס עליהם דיברנו קודם נהנו מביטול המשחק בין השתיים בגלל גג דולף, מה שלא רק נתן לפייסרס מנוחה מיום שני, בניגוד חד ליריבתה הלילה, אלא גם אפשר לאולדיפו שהחמיץ את משחק ההפסד לוויזארדס בשני לחזור לאיתנו לאחר מחלה. אינדיאנה צפויה לחסור את דרון קוליסון לעומת זאת.

השתיים נפגשו כבר פעמיים העונה, כאשר בשתי המקרים ידם של הסלטיקס הייתה על העליונה בפעם הראשונה ב-10 הפרש ובפעם השניה בנקודה, אם המשחק הזה היה משוחק באינדיאנה הייתי הולך על הפייסרס בגלל הפרשי המנוחה ובגלל שקשה מאוד לנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים ברציפות, אבל כאשר המשחק מתקיים בבוסטון וכאשר לסלטיקס יש אפשרויות מגוונות יותר ויותר מהספסל הודות להזדמנויות הרבות שסטיבנס נתן לצעירים שלו והודות להבאה של מונרו, נלך עם הפייבוריטים במשחק צמוד.

הימור: בוסטון ב-2

יוסטון רוקטס (13-40) – דנבר נאגטס (25-29) 3:00:

בקריאה ראשונה זה אולי לא נשמע כמשחק האטרקטיבי ביותר שאפשר להעלות על הדעת, אבל מדובר בשתי קבוצות שנמצאות בכושר פשוט נהדר.

הדברים ברורים מאוד לגבי הרוקטס. יוסטון לאחר מהלכים שהתבררו כמזהירים בקיץ, בנו קבוצה מאוזנת ומגוונת הן בהגנה והן בהתקפה, ברמה שהתרגלנו בשנים האחרונות לראות רק בגולדן סטייט. עם 6 נצחונות רצופים ו-9 בעשרת המשחקים האחרונים, כשהארדן מעמיד תצוגות MVP בכל משחק, ושיתוף הפעולה שלו עם כריס פול נראה נפלא יוסטון נראית אופטימית מאוד לקראת הישורת האחרונה של העונה והפלייאוף כשהיא נאבקת ראש בראש עם גולדן סטייט על המקום הראשון במערב לקראת גמר המערב הצפוי בין השתיים.

הרוקטס הצליחו לבנות סגל שלא רק מצליח להראות יכולת מרשימה, אלא גם מצליח לחפות על פציעות וחוסרים משמעותיים ביותר, כפי שהוכח בנצחון במיאמי שהושג ללא אריזה אנדרסון וגורדון וכל זה במשחק שני בבאק טו באק. מרשים.

לעומת הרוקטס, דנבר שבהחלט הגיעה עם תקוות לעונה הזאת, תקוות שנראו כמתבדות בתחילה, עושה רושם שמצליחה להתחבר ובדיוק בשלב הנכון. 3 נצחונות בשלושת המשחקי םהאחרונים, כולל נצחונות מרשימים מאוד על אוקלהומה וגלדן סטייט, וטרייד שנחזה כמוצלח על מודאי במקומו הגיע דווין האריס, וכאשר הדיבורים על חזרתו של מילסאפ למגרשים הולכים ומתחממים, דנבר נראית כבעלת סיכוי להגיע לישורת האחרונה כסוס שחור מרתק במערב, והמהלכים האחרונה של הקליפרס ויוטה נחזים כסוגרים עבור דנבר את המקום בפלייאוף השאלה היא רק האם הם יצליחו לגבור על פורטלנד במאבק על המקום ה-6 ואולי אפילו לאתגר את אוקלהומה עם זאת תמשיך ביכולתה הלא יציבה.

המשחק הקודם בין השתיים היה תצוגה מזהירה של כדורסל מצד הרוקטס כאשר אריזה סיים עם 25 פול עם 23 והארדן עם 21 בדרך לניצחון קליל. דנבר תרצה להקשות יותר על יוסטון, אבל כאשר הרוקטס צפויים לקבל בחזרה את כל הפצועים שלה (אנדרסון אריזה, וגורדון מוגדרים כ-game time desicion) וכשהם משחקים בבית זה צריך להיות של יוסטון.

הימור: הרוקטס ב-12

המשחקים הנוספים:

דטרויט פיסטונס (26-27) – לוס אנג'לס קליפרס (25-27) 2:00:

חובבי הפיקנטריה יהנו בוודאי מהעובדה שבלייק גריפין יפגוש לראשונה את קבוצתו לשעבר, עם חבריו החדשים בדטרויט, אבל לא יהיה לו זמן של ממש לפיקנטריה. הקבוצה שלו מפגרת במשחק שלם אחרי מיאמי ונמצאת בשוויון עם פילדלפיה במאבק שנראה ככזה שיהיה צמוד עד הרגע האחרון על מקום בפלייאוף במזרח.

הדבר המעניין ביותר במשחק הזה מזווית מקצועית הוא לראות את שיתוף הפעולה בין דראמונד לגריפין וכיצד ההתקפה של דטרויט תיראה עם השניים האלה יחד, בעוד הקליפרס שלא הצליחו לעשות מהלך על דיאנדרה ג'ורדן מחכים כבר לסיום העונה.

הימור: דטרויט ב-20

אטלנטה הוקס (38-17) – קליבלנד קאבלירס (22-31) 2:30:

ספק האם קליבלנד תשחק עם השחקנים החדשים שלה במשחק הלילה באטלנטה, אבל האווירה אמורה ללא ספק להשתנות. האווירה לא יכלה להיות עכורה יותר לאחר התבוסה מול אורלנדו, והיא לא השתפרה בהרבה לאחר הניצחון בהארכה עם סל ניצחון גדול של לברון (והגנה שערורייתית של הזאבים) מול מיניסוטה וכעת קליבלנד יוצאת לדרך חדשה ומאוד לא ברורה.

אטלנטה מנגד ממשיכה במסלול הטנקינג שלה ללא תקלות או מהלכים מיוחדים, ועל אף שהפתיעו את הקאבס במשחק הראשון בין השתיים, המאזן חזר לנורמה עם שני הפסדים וזאת הפעם הרביעית שהשתיים יפגשו העונה, וקשה לי להאמין שלהוקס יש את היכולת להשוות את המאזן העונתי.

הימור: קליבלנד ב-10

מיאמי היט (26-29) – מילווקי באקס (23-30) 3:00:

משחק צמרת מזרחי מרתק שכמעט כמעט נכנס למומלצי הליג פאס רק כדי להיחתך ברגע האחרון.

עם דטרויט ופילדלפיה שדולקות אחריה מיאמי שקיבלה בחזרה את הכוכב הגדול בתולדות הפרנצ'ייז תקווה לעצור את המפולת שבאה לידי ביטוי ב-5 הפסדים רצופים, כאשר את הקבוצה סובבת כרגע אווירה של חזרה למקום הטבעי לאחר חצי עונה ראשונה מפתיעה.

בצד השני עומדת קבוצה שגם כן נמצאת באווירה של חזרה למקום הטבעי אבל מכיוון הפוך. לאחר שנפטרה ממאמנה השנוי במחלוקת ג'ייסון קיד, הבאקס יצאו לדרך חדשה וטובה יותר לפחות בינתיים עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה הבאקס ינסו להשיג ניצחון חוץ יוקרתי שגם יהיה הצהרת כוונות בנוגע למזרח שנראה פתוח מתמיד.

הימור: הבאקס ב-5

יוטה ג'אז (28-26) – שארלוט הורנטס (31-23):

דווקא אחרי התקופה הטובה ביותר שלהם העונה יוטה הלכה למהלך שהפך לחלוטין את הסגל שלה, ואולי חיסל את סיכויי הפלייאוף שלה שגם כך לא היו גבוהים מדי בעונה הזאת. הצד השני של העסקה הגדולה של ליל חלון ההעברות בדמות הג'אז החדשים, לא יראו הלילה מול שארלוט כשקראודר לא צפוי לשחק, ויהיה מעניין לראות עד כמה העזיבה של שחקן מרכזי תשפיע עליהם, דווקא במשחק שאינו מול אחת מאריות הליגה.

ולהגיד ששארלוט היא לא אחת מאריות הליגה זאת כמובן מחמאת השנה, ההורנטס לא מסכנים אפילו את המקום בפלייאוף ולאחר הפסדים לדטרויט ופורטלנד בשני המשחקים האחרונים עושה רושם שהמומנטום המסויים שהיה להם לאחרונה נעצר לחלוטין, וכל שנותר להם זה להמתין עד סיום העונה כדי לנסות לבנות את העסק מחדש, כאשר דיבורים על עסקה שכוללת קמבה ווקר לא התממשו בסופו של דבר.

הימור: יוטה ב-5

שיקאגו בולס (35-18) – מיניסוטה טימברוולבס (23-34) 4:30:

באטלר יחזור לראשונה עם טאג' גיסון לשיקאגו כדי לפגוש את קבוצתם לשעבר, והם פוגשים אותה לאחר שנפרדה ממירוטיץ' כדי להבטיח ששום דבר לא יפריע לטנקינג המפואר שהבולס עושים השנה.

הוולבס פספסו הזדמנות פז לנצל את הצרות של הקאבס תרום סגירת החלון כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות כשהפסידו בהארכה למהלך הכי צפוי בעולם בסיומה של ההארכה בקליבלנד ועם 5 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים מיניסוטה שנהנת מהתקפה נהדרת אבל עדיין מחפשת את ההגנה שלה (סופגת 106 נקודות למשחק) תנסה לפתח מומנטום לקראת החלק האחרון של העונה. הלילה בכל מקרה היא לא אמורה להתקשות עם סגל מלא מול אחת הקבוצות החלשות בליגה.

הימור: מיניסוטה ב-15.

סקרמנטו קינגס (36-17) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-30) 5:30:

הקינגס היו פעילים מאוד בסיום החלון, כשנפרדו בין היתר מג'ורג' היל ומלקי ריצ'רדסון וקיבלו את שומפארט ואת ג'ו ג'ונסון שנמצא גבוה גבוה ברשימת המועמדים לביי אווט ומעבר לקונטנדרית לקראת סיום העונה.

המהלכים האלה כמו גם המהלך של פורטלנד שנפרדה מנואה וונלה לא צפויים להשפיע במהות על השתיים – פורטלנד שנאבקת על הדירוג של הבפלייאוף במערב מול יריבות לא פשוטות כמו דנבר ואוקטלהומה, בעוד סקרמנטו מגרדת את תחתית המערב, פערי הרמות האלה צפויים לבוא לידי ביטוי במשחק הלילה.

הימור: פורטלנד ב-20

 

לפוסט הזה יש 169 תגובות

  1. עם כל הכבוד למומלצי הליג פאס דטרויט מול קליפרס זה משחק ענק מלבד הפיקנטריה
    קליבלנד צפויה להופיע בסגל חסר מאוד הלילה
    תודה רבה כל הפריוויו

  2. אחלה פריוויו, רק אוסיף שתי נק', מילווקי 7 ניצחונות מתוך ה8 האחרונים, בנוסף, לקאבס יהיה סגל מקוצר מאוד נגד ההוקס, יכול להיות לזה משמעות, חוץ מזה מסכים לגבי ההימורים.

  3. גם בשנה איומה מבחינתם, לקאבס לא הייתה בעיה לעשות נק'.
    האופנסיב רייטינג שלהם הוא החמישי בגובהו בליגה,
    והוא נמוך רק 1.6 נק' מזה של השנה שעברה, למרות שדה פקטו, לא היה להם השנה מחליף לקיירי.
    עכשיו יש מחליף – ג'ורג' היל.
    יש גם עוד 2 שחקני חוץ התקפיים לא רעים בכלל (הוד, קלרקסון), כאשר הוד זה תוספת משמעותית המקום שאמפקט שלא היה השנה פקטור (בריאות), וקלרקסון זה בכלל שדרוג עצום על פני רוז.

    המקום היחיד בו שחקן עוזב השאיר אחריו פער התקפי, זה פריי. היכולת שלו לרווח את המשחק הייתה כלי חשוב בארסנל של הקאבס.

    אבל בשורה התחתונה, גם הצד ההתקפי, וגם הצד ההגנתי, התחזקו.

    בנוסף –
    בדרך כלל אחרי טרייד רב שחקנים, לוקח זמן לקבוצה להתאקלם, והיא סובלת מכך עקב בעיות חוסר תיאום.
    הקאבס?
    הם היו מפורקים ברמות כאלו, שהשינוי למרות חוסר התיאום, יכול (חברתית) לעשות רק טוב.

  4. אם לברון סחב לבד כל העונה היום הוא יסחב לבד כי הוא יהיה באמת לבד. יש מצב שלו יעלה לשחק גם כן.דטרויט קליפרס משחק יותר טוב משנתת לו קרדיט, אני צופה פה משחק נקמה מדהים של בלייק.

  5. תודה רבה על פריוויו מצויין!
    "הסלטיקס ממשיכים לשלוט במזרח ולהחזיק במקום הראשון בקונפרנס מרחק משחק בודד מהרוקטס" – צ"ל מהרפטורס.

  6. לא כ"כ התייחסו לזה קודם אז אשאל פה – מישהו מבין מה הניקס עושים? במקום לתת לצעירים לשחק הם שלחו את הרננגומז והביאו את מודיאיי על המשבצת של פרנק.

  7. תודה רבה!

    איך נתת ניצחון לקליבלנד? הם יעלו עם הנוער
    דטרויט גם לדעתי ינצחו משכנע
    נותן ניצחון לדנבר על יוסטון, ב-15 הפרש ומעלה.

    1. כואב לי הלב, על דנבר. קבוצה שאני ממש מסמפט,
      ואתה ככה משום מקום החלטת לחרוץ את גורלם,
      ולעשות להם "טורונטו…"
      חבל.

  8. שאלה – בקיץ מותר לבצע טריידים לא שווים בשכר? כי אני לא מבין מה הקאבס יעשו בין אם לברון נשאר או עוזב, חוץ מלתת לחוזים הנגמרים ללכת או לעשות טריידים שיחלישו את הקבוצה. למעשה הם העבירו את כל החוזים הנגמרים וקיבלו חוזים ארוכים יותר, חוץ מהוד שנשמע לי שהוא בדרך החוצה בקיץ בגלל הכסף שאין לקאבס להציע לו. ואם לברון נשאר בכלל מה הם יכולים לעשות? בשני המקרים נראה שהקבוצה בעונה הבאה תהיה גרועה יותר מזו הנוכחית.

  9. הימורים:

    פילי ב-5
    בוסטון ב-12
    דנבר ב-2
    דטרויט ב-8
    הוקס ב-2 (לא יודע מי משחק בקאבס)
    מילווקי ב-1
    יוטה ב-12
    מיני ב-13
    פורטלנד ב-15

  10. הסגל הרלוונטי של קאבס למשחק:
    PG: קלדרון.
    SG: סמית', קורבר.
    SF: ג'יימס, עוסמן.
    PF: גרין.
    C: תומפסון, זיזיץ'.
    למרות שהוקס בחלק הרע של B2B, אני לא רואה איך קאבס מנצחים עם הסגל הזה.

    1. עם סגל הרבה הרבה יותר חלש, לברון דרס את המזרח ולקח את גולדן סטייט של 67 ניצחונות והספלאש בראדרז ל-6 משחקים:
      דלבדובה, סמית, מוזגוב וטומפסון. מייק מילר וג'יימס ג'ונס מחליפים. ואין בפסל. אולי הסגל הכי חלש בהיסטוריה שהגיע לפיינאלס. מדהים.

      1. ברוך אתה לברון מלכי המלכים. שעשנו מעריציך. שהשתין על חבריך. שסחב על גביך. שהחיינו והקיימנו עד לגמר נגד השיקוצים המערביים, להם לא יכל עוד. ואמרו אמן.
        אל תשכח לחזור על הברכה הזו שבע פעמים ביום. המחמירין גם מוסיפין יריקה על אוהד רעשן בכל פעם שנאמר השם "איזיה תומאס".בית הלל ובית ינאי חלוקים לגבי הצורך להצליף למברך בגב הצלפה אחת עבור כל הפסד למכבי של המערב. בית הלל חושב שמספיק לעשות כן רק עבור ברכה אחת ביום.

  11. עם כל הכבוד, דור, אני לא מקבל את הגישה שלך לגבי שליש מהקבוצות, שלדעתך סיימו את העונה וכולם עוסקים בטנקינג.
    יש עדיין יותר מ 30 מחזורים השנה, וכל הקבוצות ישחקו אותם ברצון, בהתלהבות, ועם מאמצים בהגנה ובהתקפה.
    כולם, כולל אורלנדו, אטלנטה, שרלוט, קליפרס לייקרס ואפילו סקרמנטו ופניקס.
    הם ספורטאים מקצוענים ןישחקו כמיטב יכולתם.
    אל תתמכר לתיאורית הטנקינג הרחבה. לא כולם תחמנים.
    יש גם ספורטיביות.

  12. תותח אתה. דנבר יוסטון משחק מצויין שיכול להיות מאוד כיפי לצפייה ולהיות צמוד בצורה מפתיעה. יש לי הרגשה טובה בקשר אליו. מיאמי תנצח היום – בבית, בחזרה של וויד, אין שום תוצאה אחרת מתקבלת על הדעת.

    פולץ לא יחזור לשחק העונה. המנג'ר של פילדלפיה אמר שטווח הזריקה שלו הוא איפשהו בתוך הצבע, לא מעודד. הוא מטביע באימונים די טוב, אבל כל זיכרון השריר שלו נעלם. מקווה שיוכל לפתח קליעה סבירה.

    בקשר לקליבלנד – היום רוטציה לא קיימת, וכמה שחקני קצה ספסל ישחקו לא מעט. אני מקווה שנראה דקות של לברון-אוסמן-תומפסון, שילוש שיפתח כשהשחקנים החדשים יצטרפו לדעתי. אוסמן יכול להוסיף לא מעט לחמישייה לצד היל והוד מבחינת אנרגיה ומאמץ בהגנה, מה שקליבלנד ניסו להשיג בכל הטריידים. יכול להיות אחד המרוויחים הגדולים – נאנס ותומפסון דומים בסגנון המשחק, לכן לא סביר שיפתחו ביחד.

    1. מז"א "זיכרון השריר נעלם"?
      יש דמיון בין המושג הזה לבין הרמת משקולות למשל בחדר כושר?

      כל הסיפור הזה כל כך מוזר וערפילי…אני תוהה אם כנראה הייתה פציעה אצל פולץ שלא טופלה שנים,עד לרמה של נכות מסויימת, ועכשיו הסיקסרס מנסים למזער נזקים.

      1. לא זוכר איך זורקים כמו שצריך מבחינת הרמה המעשית (לא על הנייר). כנראה קשור למה ששיחק בתחילת העונה והניסיון לשנות סגנון זריקה. הוא יכול לצאת מזה. אני חושב שהיה אצלו משהו לא מטופל שהתעצם במשחקים הראשונים של השנה

          1. שחקן שמראש "קבעו" שהוא יהיה הבחירה הראשונה וכל מי שלא בוחר בו הוא דפוק פלוס המערכת המוזרה של הסיקסרס.
            יש מצב כאן לבאסט הכי גדול בהיסטוריה

  13. שחקן מקום חמישי בבחירה לMVP הפך לשחקן שמטרידים תמורת נזיד עדשים
    בונים קבוצה וכולם מכתירים אותה כמישהי שתדגדג את הווריורס כשבמציאות אחרי חצי עונה עושים מהפך

    למה יש לנו אגדה על לברון שלידו שחקנים משתפרים?
    למה בכל התקשורת מספרים לנו ששחקנים רוצים לשחק איתו כאשר במציאות ההפך הוא הנכון (קיירי ברח,שחקני הקאבס דיברו עליו מאחרי הגב….כרמלו פול ג'ורג' ,החבר כריס פול,ג'ימי באטלר בחרו לשחק רחוק ממנו).

    אבל מה התקשורת תמשיך לבלבל לנו במח ולשכנע אותנו אחרת

  14. Marco Belinelli is finalizing a buyout agreement with the Atlanta Hawks, league sources tell ESPN. Several contenders are interested

    גם טוני אלן שוחרר רשמית ב-24 השעות האחרונות. פפיאניס שוחרר היום.ISO Jo אמור להיות משוחרר גם ב-24 השעות הקרובות. .ויש גם את בוגוט החופשי ואולי גם נרלנס נואל יצורף לחבורה כאן.
    שמות נוספים ששווה לשים לב אליהם שאולי גם ייחתכו בקרוב:
    נואה (ניקס), שבאז מוחמד, איליאסובה וברוק לופז – כולם הוזכרו בתור פוטנציאלים לפריעת חוזהם והצטרפות לקונטנדרית.

  15. תודה דור על הקדימון.
    העונה הזו היא ניסיון אדיר: האם הגישה של דקסטר נכונה או דווקא זו של האשך?
    דקסטר אומר – תביאו כוכבים עכשיו ויאללה לאליפות, אין מה לחכות.
    האשך אומר – תיבנו קבוצה לאט בצורה אורגנית, תנו לצעירים דקות וביטחון, זה ישתלם.
    קליבלנד פאקינג (אני שונא את המילה הזו אבל אין ברירה) פרקו את הקבוצה באמצע העונה! אם הם מגיעים לגמר אז דקסטר ניצח בגדול – קח לברון, שים סביבו כמה שחקנים חביבים מירכתי הליגה, ויאללה.
    אין לך לברון? קח 2-3 כוכבים אחרים.
    למעשה, אפילו אם הם שומרים על המקום השלישי זה כבר מנוגד להיגיון היבש, ורק יראה שסטאר פוואר זה מה שמדבר בליגה המטורפת הזו.

    1. זה מאוד פשוט- בליגה שזזה ב 100 קמ"ש אתה צריך להיות על 120 כדי לנצח.

      שחקנים, סגנון, תפיסה. הכל משתנה מהר.
      הדבר היחיד שחשוב הוא כמה שחקנים טופ 20 יש בקבוצה.

      בינתיים הלייקרס הטרידו את הבחירות שלהם- ראסל, נאנס, קלרקסון ואם תהיה הזדמנות טובה מאמין שגם לונזו ואינגראם יהיו על השולחן.

      בחירות דראפט זה לא צער גידול חיות או שאתה מקבל סטאר או שתשיג סטאר בטרייד עבורם.
      יש מועדונים שבשבילם הפלייאוף הוא הניצחון והכלל הזה לא תקף אליהם

      1. וככה נשארים עם ליגה בלי אף שחקן טוב…
        מה שונה הלייקרס מכל קבוצה אחרת חוץ מהפנטזיה שלך שהם "מיוחדים"? לאטלנטה לא מגיע קבוצה שרצה על 120 קמ"ש? לקליבלנד לא?

    1. אמביד עושה צחוק מדייויס והגבה אפילו לא נעלב… יש בו משהו אדיש ומעצבן והאמביד הזה אחלה לוחם ומתחרה עם רצח בעיניים

  16. וואו שנייה עצרתי להסתכל על התוצאות האחרות. 26 נק' לסלטיקס 2 דקות לסיום החצי. זו אמורה להיות האלטרנטיבה במזרח?

    1. לא יודע מה מתלהבים מבוסטון, היא הקבוצה הרבעית או החמישית בטיבה במזרח (ללא הייווארד) המאמן מוציא כל כך הרבה יותר מהשחקנים, אני מתחילת השנה אומר שרק מילווקי יכולה להתמודד עם קליבלנד, טורנטו נראים מדהים בבית אבל אני לא מאמין בדרוזן בפלייאוף ובטח שלא בקייסי.

  17. קורבר סוס מת אבל יש ערבים שהוא חוזר להיות הצלף הקטלני שהיה זה שעובר חסימות וקולע קליעות נהדרות חבל שהוא לא יכול לעשות את זה על בסיס לילי ונגד קבוצות NBA (אטלנטה בדיוק כמו הסאנס לא ברמה של הליגה ההבדל זה שלהם יש כבוד ומאמן מצויין).

    1. מסכים איתך הוא מדהים, ורואים את ההדפעה שלו על המגרש, ועל התפתחות השחקנים וקבלת ההחלטות שלהם, הוא קיבל חומר שלא מתאים NBA ועדיין עושה עבודה מדהימה שמצליח להשאיר את הקבוצה תחרותית.

      מה שקורה בסאנס זה סיפור אחר ועצוב בחירת הזריקות של הצעירים נוראה נראים כמו תרנגול שמלקו לו את הראש שום שיטת משחק שום התפתחות של הצעירים ואפילו צעד אחורה בקיצור רועים עבודה רעה מאוד של מאמן ובעצם של הארגון כולו עם מקונדו, שעשה סוף סוף מהלך חיובי למרות שאני לא רואה את פייטון כרכז שיכול להוביל קבוצה

  18. דיוויס לא צריך לשחק כסנטר הוא מאבד כל כל הרבה מהיכולת ההתקפיות שלו, וקשה לו להתמודג עם הפיזיות שבעצדה זו במיוחד נגד סנטרים חזקים כאמביד (כמה שמתגעגעים לקאזינס).

    הדרך היחידה לעצור את הארדן זה בשדה תעופה ברגע שהוא עולה לפרקט זה סוף הסיפור אין מגן אחד בNBA שיכול להתמודד איתו יש לו הכל ברמה הגבוהה ביותר מבחינה התקפית מה שהוא עושה להאריס (שהוא אחד מsg. המגנים הטובים בליגה צריך להירשם על אותיות קידוש לבנה), חייב לזכות בMVP אני מקווה שהליגה לא תעניק למישהו אחר שוב את הפרס על ידי טענה אווילית

  19. פשוט מכעיס ךראות את וויג במיאמי לא מגיע לשחקן הענק הזה שהיה הסמל הגדול בתולדות המועדון והושפל בצורה כה גסה לשחק אצלם.

  20. יוסטון מתעללת בדנבר בחצי קלאצ'. קצת נותנים קווצ' בהגנה ודנבר מאבדים עשתונות. קפלה עם איזה 17 ריבאונדים ועוד לא מחצית. כולם הולכים אחרי הארדן ומשאירים אותו פנוי לקטוף ריבאונד התקפה.

      1. מעניין מה זה אומר על בלאק. החתמה חמודה לרוקטס למרות שזה די בעייתי מבחינתם לחתום עם ג'ו ג'ונסון עכשיו אלא אם מורי יודע משהו שכולם לא יודעים

  21. בוסטון לא מצליחים להעלות ליתרון.הורידו כבר ל 2 אבל מחטיאים כל פוזישן שהם יכולים להשוות או להעלות ליתרון

  22. 9 שחקנים עם 10+ דקות, עבור יוסטון. וזה כאשר הרבע השלישי עוד לא הסתיים, ובלילה בו אריזה וננה לא משחקים.

    יותר מכל נתון סטטיסטי אחר, זה הנתון הכי מעודד עבור יוסטון בהשוואה לגרסתם בעונה שעברה, ובתחילת העונה הנוכחית.

    1. לא לפתוח פה אבל זה מתחיל להרגיש כמו קבוצה מיוחדת. לא חושב שמישהו האמין שמבה אמוטה כזה שחקן מיוחד, שקפלה יתפתח בקצב כזה מהיר, בטח עם היציאה של ג'רלד גרין משום מקום. רק שיהיו בריאים חמסה חמסה חמסה טפו טפו טפו שומבצל

      1. מסכים.יש להם עומק השנה.
        בשבילך מקווה שדאנטוני לא יעלה בפלייאוף עם רוטציה של 7 שחקנים ויגמור אותם.
        אני מתחילת העונה טוען שמאבק האליפות הוא בין 3 קבוצות.
        הארדן צריך לקבל את ה MVP כמו קרי לפני שנתיים ולקבל את כל הקולות[פה אחד]

        1. אני מחזיק אצבעות לגמר של יוסטון מול הראפטורס/בוסטון.

          ואפילו אם בוסטון יהיו בגמר (לא רואה את זה קורה, אך רק בשביל נטענה) – אני ארצה במקום מסויים שיוסטון יקחו מפאת החלון הזדמנויות היותר מצומצם.

          1. אני בעד הווריירס אבל אם יודחו במערב אהיה בגמר לטובת יוסטון או אוקלהומה נגד כל יריבה מזרחית שתבוא.לא רוצה מצב כמו בתקופת גורדן שמלא סופרסטארים סיימו קריירה בלי אליפות ולהארדן ווסטברוק מגיעה אליפות בקריירה שלהם

          2. לא אמרתי שאני רוצה שהיא תפסיד. אמרתי שיחלחל בי גם רצון מסויים שיוסטון כן תזכה, כי כרגע לפחות – מגיע לה.

            כמובן שגם קל לי לדבר לפני שהמקרה קורה במציאות.

        2. תמיד יהיו מנגרים מפגרים שיתנו את הקולות לדוראנט. האמויפי השנה של הארדן בהליכה והוא גם יזכה בה אבל לא פה אחד עי כולם. יש לו הייטרים רבים.

  23. צריך לנתח לעומק את התופעה הלא ברורה של בוסטון להיקלע תמיד לפיגור גדול ולחזור למשחק, ואף לנצח ברוב ההזדמנויות.

    אפשר להגיד שמדובר במחסור בקלעים מהספסל, ריפיון בהגנה…בסופו של יום, גם אם הם חוזרים ומנצחים, זאת אינה תופעה חיובית.

    1. התרגום של preconception זה 'דעה קדומה'.
      רק שזה לא תרגום באמת מדויק למילה, היות וצמד הביטוי 'דעה קדומה' הפך עם השנים לביטוי של רגש שלילי כלפי משהו, או מישהו.

      במקרה של יוסטון, שופטים אותם לפי ה-preconception שבנוי על איך שהקבוצה נראתה בעבר.
      רק ששוכחים שהם נקטו בצעדים לתקן את הבעיות שהיו לקבוצה בעונה שעברה.
      יש יותר מדי עומס על הארדן בדקות הסיום?
      הביאו את כריס פול.
      הרוטציה קצרה מדי?
      התחזקו בעמדות מפתח, וכרדע זו קבוצה הרבה יותר עמוקה.
      דנטוני בוחר שלא להשתמש בספסל, או שלא סומך על עומק הקבוצה?
      מסתבר שגם דנתוני לומד, והשנה הוא מנהל רוטציה כמו שלא עשה לפני כן.

      צריך לזכור –
      כל השחקנים הגדולים, היו עם 0 אליפויות לפני שהם זכו בפעם הראשונה.

  24. ווייד היה בינוני מבחינה התקפית אבל בלט בהגנה ונתן חסימה גדולה בסיום. אלינגטון, כהרגלו, סיפק את מכת המחץ.

    הפער בין מקומות 4-7 לא גדול. כל ניצחון יכול לעשות את ההבדל. למיאמי יש חופש של כמה ימים ולאחר מכן בק טו בק מול טורונטו ופילי. 2 ניצחונות ויש מצב שנצא לפגרת האולסטאר ממקום קצת יותר גבוה.

  25. אחלה הגנה של שיקגו במהלך האחרון (קצת הימור על הזריקה של טאונס שהיה צריך ללכת לסל במקום שלשה).

    לאבין מראה שהוא חזר מהפציעה עם משחק יוצא מהכלל

  26. תרגיל גאוני של טיבודו למהלך האחרון , כלכך מתוחכם ואלגנטי.
    חבית של שומן אווזים תעשה עבודה יותר טובה ממנו

  27. המשחק בסקרמנטו היה צמוד- שיווויון ברבע השלישי- עד שלילארד נכנס לזון מטורף וקלע 22 נקודות ברבע. כרגע הוא על 50.
    שווה לראות עכשיו את הרבע הרביעי הוא בדרך לשבירת שיא קרירה

  28. אמרתי לכם תפסיקו להתלהב מבוסטון הם לא מרשימים אותי כל העונה הם נראים רכים ואני לא רואה אצלם כל העונה עוצמה. סטיבנס מוציא 200 אחוז מהקבוצה הזאת אבל יש לי הרגשה שזה לא יספיק בפלייאוף סתם תחושת בטן אם היוורד לא חוזר. הם כל העונה נכנסים לפיגורים עמוקים זה מראה שמשהו לא עובד זה שהם אחרי זה מתאוששים זה יפה ןמזל בעונה הסדירה. בפלייאוף פגיורים כאלו יגמרו בהפסדים. המזרח השנה סופר פתוח. לי יש תחושת בטן דאריק פאקן בלדסו יתן פלייאוף לפנתיאון ומילווקי תצא מהמזרח השנה. גם לברון יכול לצאת יש לו סגל 2 3 במזרח אבל יש לו את עצמו שהוא עדיין השחקן הכי טוב במזרח ובפער גדול שזה מצמצם את פער הסגל. אני נותן 40 אחוז סיכוי ללברון לקחת את המזרח. אמרתי לכם אל תזלזלו בפילי יש לנו לוח קל ואנחנו נכנס ממקום 5 ומעלה לפלייאוף הזה וגם נפתיע בפלייאוף. אני רואה את פילי מנצחים את טורנטו או וושינגטון בסידרה ומקיזים את הדם לבוסטון ימילווקי והקאבס. פילי קבוצה מאד קשוחה שתעלה רמה בפלייאוף. אמביד הוא מפלצת הגנה והתקפה למי שלא מבין או ראה משחקים שלהם. נכון יש לי מאמן גרוע וחסר קליעה אבל הקשיחות תפצה על זה.

  29. תודה רבה על אחלה פריוויו וסיקור מצוין ללילה מרתק. זאק לוין היה חייב לנצח את המשחק הזה בשביל להוכיח לזאבים שהוא שווה יותר ממה שהם חשבו כשוויתרו עליו (מתי הוא קלע 35 נקודות? לא זכור לי… זה לא שיא קריירה שלו?) . מה שהאגו עושה לאנשים.

  30. אחלה סיקור,

    לא מבין את תיבודו,יש לך כוכב התקפי ברמה של טאונס ואתה בקושי נותן לו לקחת זריקות? טאונס לוקח רק 13.7 זריקות למשחק!
    והוא הקלעי הכי טוב אצלם!

        1. לא כ"כ מהר. יש לו סמכויות נרחבות והוא השתלט טוטאלית על המועדון וכאילו מצליח עכשיו.
          הבנאדם מתכנן להביא את נואה ורוז לעזאזל!

  31. תודה רבה על הסיקור!

    יוטה ופורטלנד נמצאות בכושר טוב לאחרונה, ודנבר למרות התבוסה הלילה (ככה זה כשקולעים 3 שלשות בלבד מול 19 של יוסטון..) גם כן, בעוד הפליקנס והקליפרס יצטרכו לעשות מאמצים כדיי להיאחז בפלייאוף.

    אגב, אנקדוטה קלה – שימו לב שדראפט 2014 הביא לנו 4 סנטרים מעולים לליגה – אמביד, נורקיץ׳ קאפלה ויוקיץ׳. הלילה אמביד וקאפלה רשמו משחק מעולה כדיי להוביל את הקבוצות לניצחון.

    וואלה הופתעתי מהניצחון של הקאבס בלי חצי סגל. נכון שזאת רק אטלנטה, אבל הם כבר הוכיחו שהם בלתי צפויים.
    מעניין מה יהיה כשיגיעו היל, הוד, נאנס וקלרקסון.
    ומעניין גם מה יהיה כשדווין האריס יגיע לדנבר.. (לפי האשך, הוא ההבדל בין התבוסה שספגו הלילה, לעומת ניצחון ביותר מ-15 שניבא ממחשבה שהוא כבר איתם 🙂).

  32. טוב, יש כמה משחקים מצוינים להשלים. מה יאמרו כל ההיטרים של יוסטון והארדן, אשך, האם אתה משנה את דעתך לאט לאט, ולאן הייט אשברי נעלם? קאפלה מותק של ילד. קיים קורבן נתן משחק של החיים, כנראה שהוא ממש אסיר תודה שלא להעבירו אותו . . . ולברון עם 19 אסיסטים.
    יאללה הלילה יש משחק ספרס – ג״ס

    1. ההייטרים כנראה הבינו שהעונה הסדירה היא גזרה אבודה. כעת הם מחכים לנפילה של הרוקטס בפלייאוף. נקווה שלא יהיה להם מה להקליד גם בסוף יוני 🙂🙏🏼

  33. תודה על הסיקור. אני מתחיל להאמין ברוקטס. לא רק להייטרים היו ספקות לגביהם, גם לאוהדים שלהם. נראה שיש שם משהו מיוחד השנה, וזה מתחיל בהגנה.
    על הדרך הם עם איזה 50 משחקים רצופים של מעל 10 שלשות למשחק. זה פסיכי ברמות בלתי נתפסות. השיא הקודם, שנקבע שנה שעברה עמד על 27 משחקים רצופים.

    1. אתה צריך להשתחרר רועי, אני מדבר עם עצמי בפריוויויים 😀

      באם הוא שיחוק של ריילי. שחקן הגנה מצוין בצבע שמאוד ערני למה שקורה סביבו וחוטף הרבה כדורים. מבחינה התקפית הוא טוב בצבע. יכול לשפר את הקליעה ממיד ריינג' אבל יש לו את כל הזמן שבעולם בשביל זה.

  34. מצחיק בעיניי שיש עדיין סקפטים לגביי הסלטיקס (שמעון, זה גם לגבייך)..

    זאת קבוצה שמאבדת כעת משחקים בדיוק באותו זמן בו גם קבוצות אחרות מאבדות פוקוס (אחמ אחמ..גולדן סטייט…).
    הם צעירים ולכן הם לא תמיד יציבים, אך גם במצבים כאלו הם ההגנה מס' 1 בליגה – לזה יש המון משמעות בפלייאוף. התקפה לא בהכרח תתורגם לשם, אבל ברוב המצבים, ההגנה כן.
    להגיד שהקבוצה רכה, על אחת שמחזיקה בסמארט, בראון, רוזייר, ביינס, מונרו וקיירי הוא אחד שלא רואה משחקים רבים של הקבוצה או לא יודע לנתח נכון את הבעייה כאן.

    אם כבר נגענו בבעייה, צריך פשוט להגיד את האמת בצורה ראציונלית – ייתכן מאוד שבאמת חסר לבוסטון הכישרון בשביל להגיע רחוק בצורה פשוטה יותר (כי היווארד פצוע), אך במצב הזה כרגע, רואים שחסר להם סקורר דינמי בספסל (מה שטייטום אמור היה להיות כש-GH בחמישייה) וכעת הם אולי ינסו לחפש אופציות בשוק הבייאאוט. איינג' אמר שהוא בהחלט יבחן את הנושא לעומק, אך הם לא יצרפו בכח. וכמובן שהוא צודק – לעומת רוב קבוצות הצמרת, עתידם עוד לפניהם.

    וד.א – אם אתה חושב שבעיקר קשיחות תביא אתכם רחוק בפלייאוף, אתה לא ראית את ההופעה של בוסטון מול הכישרון והסטאר פאוור של הקאבס בעונה החולפת. לא ראית איך קבוצה קשוחה כמו DC עפה מול בוסטון. ולמה זה? כי צריך מאמן איכותי וקבוצה שמנוסה בשלבים האלו. בגלל זה אני לא ממהר להגיד שדווקא הקבוצות הצעירות (מילווקי ופילי) יגיעו רחוק וזה אפילו אירוני שדווקא אותן אתה מציין יחדיו בתור קבוצות שיתנו פוש או יגיעו רחוק. זה לא עובד ככה ואתה יכול ללכת לבדוק סטטיסטיקות של שנים אחורה. קבוצות עם הגנה לוקחות (מילווקי רק מקום15 ברייטינג הגנתי..) וקבוצות עם יכולת קליעה טובה לוקחות בשנים האחרונות (ושם אתה כנראה מכיר את הסטטיסטיקה – נעים באזור המקום ה-15).

    1. לא הימרתי על פילי שתגיע רחוק אלא רק שתקשה על כל יריבה בפלייאוף.
      לגבי מילווקי סתם תחושת בטן.

      לא ראיתי יותר מידי משחקים של בוסטון (סביבות ה-10 אני מניח) אבל ממה שראיתי במשחקים ובתקצירים הם כן קבוצה טובה ועם הסגל הכי טוב במזרח אבל אני לא רואה שם עוצמה, קבוצה שנקלעת יותר מ15 פעמים לעונה לבורות של מינוס 20 ומטה יש בעיה, זה שהם סומכים שהם יצאו מזה זו גם בעיה. אתה מכיר את בוסטון בטוח יותר טוב ממני וייתכן שאתה צודק, אני רק הבאתי תחושת בטן שלי.
      לדעתי הם מאד הולכים להתקשות בפלייאוף

      1. מבין את התחושה והסיבה לכך, אך עם זאת, הטענות שלך לא ממש מבוססות (לכן הגיוני שאתה מצהיר שמדובר על תחושת בטן).

        לטעמי, מה שאתה רואה מסתכם בעיקר ב-2 הנקודות שנתתי.

      1. שזה אומר שהרוקטס צריכים לחתוך מישהו. או שזה יהיה מרקל בראון, טרוי וויליאמס או במקרה וצריכים יותר כסף אז בלאק ישוחרר.

          1. האמת שאני לא יודע איך עובדים חוזי הtwo ways יש מצב טוב שאתה צודק.
            הסיבה היחידה לחתוך את בלאק זה אם צריך לפנות יותר כסף לקחת את ג'ונסון. דאנתוני גם ככה לא סומך עליו משום מה, בגלל זה הביאו את ברנדן רייט אתמול.
            אני אישית ממש מעדיף שישאירו את בלאק, רק כדי שלא ילך ליריבת פלייאוף.

          2. ואתה קורא לצהובים מהמפרץ מכבי….
            בכל מקרה גם עם החתימה של ג'ונסון אתם מתחת למס המותרות אז לא נראה לי שיש לזה הצדקה. פציעה הכי קטנה של קאפלה ואתם חייבים אותו זמין.

          3. הי, הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה לחזק את האימפריה הצהובה. לוחמת גרילה צריך לעשות בחכמה.
            עכשיו רק שפיניקס החארות לא ישחררו את צ'נדלר. מורי ממש ניסה לעשות עליו מהלך בטרייד דד ליין.

  35. קורבר ניצח את המשחק של קליבלנד ברבע בשלישי
    אמביד וסימונס ניצחו את המשחק של פילי ברבע הראשון
    קפלה מתחרה בחאקים בסטטיסטיקות
    אם יוטה בפלייאוף, דונובן רוקי השנה, ואינגלס אם וי פי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט