מועמדי ביי-אאוט מעניינים / רועי ויינברג

דד-ליין הטריידים מגיע בשבוע הבא וסמוך אליו יש כמה שחקנים שישוחררו מקבוצותיהם ויכולים להשפיע בצורה משמעותית על הפלייאוף של הקבוצות אליהן יגיעו, לטובה או לרעה. יש כמה שמות מעניינים שיכולים להיות שחקנים חופשיים ולשנות גורל של קבוצות. בואו נדבר על חלק:

גרג מונרו (פניקס סאנס). הוא כבר שוחרר מהקבוצה שלו ופרי אייג'נט. הוא קלע 11 נקודות עם 8 ריבאונדים למשחק בפניקס אבל אף אחד לא שם לב כי, ובכן, פניקס. מדובר בשחקן פנים איכותי שיכול לעלות מהספסל, להוסיף מימד של פוסט-אפ ולקלוע הרבה נקודות בפרק זמן קצר. אנס קנטר עשה את זה באוקלהומה שנה שעברה ואין להם אף גבוה מחליף לסטיבן אדאמס, לכן הת'אנדר מועמדים חזקים מאוד. קבוצה שחסרה גבוה מחליף ועוד שחקן שיכול לקלוע כשהמשחק נתקע היא בוסטון, לה יש יתרון כלכלי מסויים – חריגה בגובה 8 מיליון דולר שהקבוצה קיבלה להחתמת שחקן אחרי הפציעה של היווארד. גם ניו אורלינס רוצה אותו כאפשרות ליצור נקודות. ההרגשה שלי היא שהוא יסיים באוקלהומה.

עדכון: ניקולה מירוטיץ' הועבר לניו אורלינס פליקנס שעות לאחר פרסום הכתבה בתמורה לעומאר אשיק, טוני אלן, ג'מיר נלסון ובחירת סיבוב ראשון ב-2018 (מוגנת טופ 5). הוא לא ישוחרר מניו אורלינס.

ניקולה מירוטיץ' (שיקגו בולס). כמעט הגיע לניו אורלינס, אבל הטרייד נפל. החוזה של מירוטיץ' טיפה טריקי: רק 4 מיליון דולר מובטחים לשנה השנייה, אבל כל עוד לא מובטח כל החוזה הוא יכול לבטל כל טרייד בו הוא מועבר. זה מה שקרה עם הפליקנס. יכול להיות ששיקגו תשחרר אותו בסופו של דבר כדי לחסוך מקום בתקרת השכר לשנה הבאה ולפנות זמן משחק ללורי מרקנן ובובי פורטיס.

בכל מקרה, אם הוא ישוחרר, מדובר בשחקן שבא אחרי עונת קריירה של 17 נקודות (43% מהשלוש ב-6.5 ניסיונות למשחק, מקום שני בליגה בין כל השחקנים שזורקים לפחות 6 פעמים בערב אחרי קליי תומפסון) ו-6.4 ריבאונדים למשחק, בפחות מ-25 דקות לערב. בכל קבוצה עם רכז טוב שצריכה קליעה הוא יכול להיות נכס ושחקן חמישייה. מיאמי צריכה פאוור פורוורד נורמלי והרוויחה עכשיו אפשרות להחתים שחקן במשכורת של 5.5 מיליון דולר, ככה שהיא אולי המועמדת המרכזית להחתמתו. פורטלנד יעד מעניין נוסף, למרות ששם הוא ככל הנראה יקבל חוזה מינימום והייתי רוצה לראות אותו ביוסטון במקרה הלא סביר שהם מצליחים להפטר מראיין אנדרסון. יהיה ביקוש לשחקן הזה.

טייריק אוואנס (ממפיס גריזליס). לא סביר, אבל במקרה שאף קבוצה לא תשיג עליו תמורה יכול להיות שהגריזליס ישחררו אותו כדי לפנות זמן משחק (אותו דבר יכול להיות נכון בקשר ללו וויליאמס, אבל אין קבוצה שפויה שתשחרר שחקן של 23 נקודות בערב). הוא נותן עונה של 19.5 נקודות עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק ומזכיר את השחקן שציפו שיהיה בעונת הרוקי המדהימה שלו. עכשיו ממפיס הודיעה שהוא לא ישחק עד דד-ליין הטריידים, ולכו תדעו מה יקרה אחרי.

במקרה שאיכשהו אף קבוצה לא תרצה את החוזה הנגמר שלו והוא ישוחרר, אין קבוצה בליגה שלא תרצה שחקן כל כך מוכשר שאפשר להעלות מהספסל. הייתי שמח לראות אותו בסן אנטוניו, קבוצה שמשוועת לכישרון. השילוב בין פופוביץ' לאוואנס יכול להיות הצלחה או להכשל ומעניין לראות אם הוא יקח את ההימור על הפוטנציאל של האחרון. גם ניו יורק יכולה להרוויח לא מעט מסקורר שעולה ונותן קצת עזרה לפורזינגיס. שוב, זה לא כל כך סביר כשהקבוצה דורשת בחירת סיבוב ראשון עליו ויכולה בשקט לקבל אחת מקבוצת פלייאוף.

וינס קרטר/גארט טמפל (סקרמנטו קינגס). לא בטוח שהקינגס ישאירו את כל הותיקים שלהם אחרי הפגרה, בניסיון אולי לתת זמן משחק לצעירים. ג'ורג' היל חתום על חוזה גדול מדי ולא סביר שישוחרר, מה שמשאיר אותנו, מעשית, עם שני אלה. יש גם את זאק רנדולף שנותן עונה טובה ואני לא חושב שישוחרר, לכן גם הוא לא כאן (יש לו אופציה בחוזה לשנה הבאה, נוסף לכך). טמפל גארד טוב שזוכה בצדק ללא מעט דקות ויכול לתת תוספת כוח נחמדה לקליבלנד או מילווקי, אבל הוא לא השם המעניין פה.

וינס קרטר! בן 41 וקולע רק 5 נקודות למשחק, אבל אפקטיבי מאוד בזריקות ממסירה ויודע לתת תפוקה בקלאץ'. אשמח לראות אותו מגיע לגולדן סטייט וזוכה סוף סוף בטבעת. קליבלנד, אוקלהומה, מילווקי ויוסטון יכולות להתאים כקבוצות עם מנהלי משחק דומיננטיים שצריכות ריווח. חזרה לחצי שנת פרישה בטורונטו ליד לאורי ודרוזן יכולה להיות משהו יפה, אבל האידיאל, לדעתי לפחות, הוא ג"ס.

טוני אלן (ניו אורלינס פליקנס). מעשית משוחרר משיקגו אחרי הטרייד של מירוטיץ'. לא מה שהיה פעם ולא שיחק יותר מדי השנה, אבל עדיין שחקן הגנה טוב שיכול לתת כמה דקות איכותיות פה ושם ונבחר שנה שעברה לחמישיית הגנה. רול פלייר שעולה מהספסל ושומר על השחקן הכי טוב של היריבה לאיזה רבע שעה איכותית יכול להיות שימושי להרבה קבוצות. חזרה לבוסטון, שיכולה להשתמש בעוד גיבוי הגנתי, תהיה נחמדה. קליבלנד גם יעד מאוד מעניין כקבוצה חסרת הגנה ולא הייתי פוסל את פילדלפיה – יכולה להשתמש במנהיג מנוסה כמו אלן בחדר ההלבשה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. תודה, רועי. התגעגענו.

    קשה לי להאמין שמירוטיץ' וקארטר ישוחררו בביי אאוט. הם טובים מדי, ולי אין ספק שיש להם שוק.

    הוותיקים של סקרמנטו, זה סיפור אחר.
    זה לא בלתי סביר לראות את קארטר מוצא מקום בקונטנדרית בעתיד הנראה לעין.

    1. הקטע הבעייתי עם מירוטיץ' זה שהוא יכול למנוע טריידים, לכן אני לא אפול מהכיסא אם הוא ישוחרר. בקשר לאוואנס כן תהיה הפתעה, גם כתבתי את זה בבירור בפוסט – לא סביר שישוחרר, כן סביר שיהיה בקבוצה אחרת בסוף פברואר. בהחלט יש לשניהם שוק

  2. אני נורא בספק שהשחקנים באמת ישוחררו( חוץ ממנורו שבאמת שוחרר כבר וזה היה צפוי אחרי האזהרה של דדי )

    אבל כן מי שתצליח להשיג את אוואנס עומדת לקבל חיזוק משמעותי מאוד , יהיה מעניין לראות לאן הוא ואפילו מונרו יגיעו כי זה בהחלט יכול לשנות את מצב הכוחות במזרח ( לא חושב שהם יספיקו מול המפלצת במערב אבל במזרח לך תדע)

  3. תודה.

    סקרמנטו בהחלט מועמדת טובה לשחרר מבוגרים עבור דקות משחק של הצעירים שלה (מישהו חייב לתפוס את ייגר לשיחה על זה). ג'ורג' היל כנראה כבר היה בדרך לטרייד לקליבלנד, שנפל בגלל שג'ורג' סירב לוותר על החוזה שלו לשנה הבאה\לברון לא מכריז שהוא מאריך חוזה.
    אבל גארט טמפל. בשאלוני פתיחת העונה נראה שכל כך מעריכים אותו שם בקבוצה, שקשה לי להאמין שהם יסכימו לוותר על מודל לצעירים בכזו קלות.

  4. אחלה טור.

    Veteran scorer Joe Johnson is angling behind the scenes for a trade out of Utah, according to league sources. Will be interesting to see if he becomes a buyout candidate for contenders should no deal materialize before the Feb. 8 trade buzzer

    (מארק סטיין)

    1. עוד מועמד מעניין. יכול להתאים למילווקי או דנבר כשחקן שעולה מהספסל ועוזר להם בפלייאוף (מה שעשה ביוטה של שנה שעברה, כשנתן פלייאוף טוב מאוד עם 16 נקודות למשחק) או להיות סקורר בבוסטון או ס"א שחסרות שחקנים שיכולים לייצר לעצמם נקודות. כל קבוצה צעירה על סף פלייאוף צריכה לרדוף אחריו.

      1. תכלס עוד אחד שיכול להתאים ליוסטון. iso joe בקבוצת iso על סטרואידים? יכול לעבוד.
        אבל נראה לי שיוסטון מכוונים על ביג מן. אפילו האוסטרלי המרושע שמת להתנקם בגולדן סטייט אם פיניקס החארות לא ישחררו את צ'נדלר.

  5. תודה על הפוסט רועי! אני מבין שזכית לחמשוש? 😉

    פורוורד כמו מירוטיץ׳ בהחלט יתאים ליוסטון, רק שכמו שרשמת, הם צריכים להיפטר מאנדרסון איכשהו..

    גרג מונרו לבוסטון יכול להיות מעולה ל-2 הצדדים.
    זה יאפשר להורפורד לשחק מדי פעם כפאוור פורוורד לצידו/לצד ביינס, תפקיד שהורפורד בהחלט יכול לבצע, ובכך לעשות הרבה בעיות להגנת היריבות אם סטיבנס יהיה קצת יצירתי.

  6. תודה רועי, טוב לשמוע ממך. צבור קצת שעות בבית.
    אם מונרו עובר לבוסטון הם עולים מדרגה, אולי כבר נהיים פייבוריטים לעלות לגמר

    1. צודק. אם הייתי יושב לכתוב את הכתבה הזאת שעתיים מאוחר יותר, כשהיה את הטרייד, היא הייתה נראית אחרת. אין ספק. עכשיו רוב הסיכויים שהוא יגיע לניו אורלינס. אני עדיין משאיר אותה ככה (רק הוספתי חלק על טוני אלן, כי הוא רלוונטי) כי אני לא צ'אד פורד. טיימינג זה חלק גדול מהחיים 🙂

  7. מה יש לקבוצות פוטנציאליות להציע
    (אולי פספסתי איזה קבוצה, עברתי רק על אלה שעניינו אותי) –

    Celtics – 8.4 mil DPE (עם מגבלות)

    Miami – 5.5 mil DPE (כנ"ל)
    '
    Bucks – 6.3 mil MLE (חישוב גס שלי של החלק היחסי שנשאר להם).

    Blazers – 4.3 mil MLE כנ"ל

    Raptors/Spurs – 2.7 mil Bi Annual (חלק יחסי)

    Cavs – 2 mil MLE שארית

    Lakers – 4.3 mil Room Exception

  8. מירוטיץ' יכול להתאים לסלטיקס כמו מונרו כי גם הוא מחזק את יכולת הריבאונד של הקבוצה ואת היכולת ההתקפית במשחק הפנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט