הפלקינס מנצחים את הרוקטס, אבל מאבדים את קאזינס ביום שישי עצוב של כדורסל / דור בלוך

לפעמים יש רגעים שמעמידים בצל את התוצאה הסופית של המשחק, את ההיבטים הספורטיביים, אחד כזה היה לנו הלילה כאשר קאזינס, 10 שניות לסיום המשחק כשהוא רץ על כדור חוזר של עצמו מהעונשין ספג פציעה מסיימת עונה. וכעת נותר לראות האם חבריו ימצאו בעצמם את תעצומות הנפש לעלות לפלייאוף או שהפציעה תסיים גם את העונה של הפלקינס.

חוץ מזה הקאבס נמנעים מסוויפ עונתי, הג'אז מפתיעים את הרפטורס ופילי מפרקת את הספרס,אז בואו ניגש לאקשן!

קליבלנד קאבלירס (19-28) 115 – אינדיאנה פייסרס (23-26) 108:

כשאתה קולע 26 נקודות, לוקח 10 ריבאונדים, מוסר 10 אסיסטים ומאבד 11 כדורים, זה נחשב טריפל טאבל או קוואדרופל דאבל? ללברון ג'יימס זה לא ממש משנה, באחד מאותם המשחקים שבהם הוא פשוט מחליט שאין שום דרך שהקבוצה שלו תפסיד את המשחק הוא סוחב את קליבלנד מעבר לקו הגמר בעוד משחק הגנתי חלש להחריד מול אינידיאנה לא הפסידו כבר 3 פעמים העונה.

לאחר מחצית ראשונה צמודה הקאבס יצאו לריצה בסוף הרבע השני ותחילת השלישי בהובלת לברון ופתחו פער דו ספרתי לקראת הסיום אינדיאנה ניסתה לעשות סוג של קמבאק אבל זה לא היה מספיק, כשהקאבס מצליחים להימנע ממתח של ממש בדקות הסיום ולנצח את המשחק.

הפייסרס התקשו מאוד להגן בצבע כשהקאבס נהנים מ-56% מהשדה אבל רק 35% מ-2, כמו גם משליטה בריבאונד (37-44), עדות לאגרסיביות ולנחישות שהביאה איתה הקבוצה מאוהיו למשחק הזה בליבה של תקופה מזעזעת עבורם.

אולדיפו הובילו את קבוצתו עם 25 כאשר קוליסון מוסיף 19 וסבוניס 17. בצד השני לברון כאמור המעיד טור סטטיסטי מרשים, כאשר סמית' מוסיף 23, וקראודר מגיב רע לירידה לספסל עם 3 נקודות ובלי אף סל שדה.

ניו אורלינס פלקינס (21-27) 115 – יוסטון רוקטס (13-34) 113:

הדרמה הגדולה של הערב מגיעה אלינו מניו אורלינס והיא לא קשורה רק לכדורסל ולתוצאה הסופית.

ניו אורלינס שלטה במשחק הזה החל מהרבע השני ועד ממש הדקות האחרונות כשהיא שולטת בריבאונד ונעזרת בתיאומי המגדל שלה על מנת לבסס את הדומיננטיות שלה ל לוח התוצאות, אבל יוסטון בהובלת כריס פול יצרה קמבאק עצבני לקראת הסיום ו-30 שניות לסיום לוח התוצאות הראה 2 הפרש לפלקינס. ניו אורלינס התקשתה להגיע לזריקה הכדור התגלגל לפינה למור שהחטיא שלשה דיי פנויה, אבל קאזינס היה על הריבאונד קלע וספג את העבירה.

קאזינס החטיא את העונשין וירד לריצפה אחרי המאבק על הריבאונד, כאשר הבדיקות לאחר המשחק אישרו שמדובר בפציעה באכילס והשחקן סיים את העונה, סיום עצוב מאוד לעונה של השחקן הזה דווקא כאשר הפלקינס התחילו להיראות כקבוצה שעשויה לעשות רעש בפלייאוף. הקבוצות עוד הספיקו להחליף זריקות עונשין, אבל ניו אורלינס שמרה ל קור הרוח כדי לנצח את המשחק, אבל זה לא ישפר בהרבה את המצב רוח של הקבוצה שעומדת כעת בפני אתגר עצום לקראת החלק השני של העונה.

פול היה כאמור ענק זה לא מילה עם 38 ו-8 אסיסטים כשהוא מחפה על ערב מזעזע של ג'יימס הארדן שסיים עם 5 מ-16 כולל 1 מ-9 משלוש בדרך ל-23 נקודות. מי שהיה בערב קליעה מצוין ברוקטס הוא גורדון שקלע 27 ב-34 דקות באמצעות 4 מ-7 מהשלוש.

קאזינס סיים עם טריפל דאבל עצום של 15 נקודות 11 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, כאשר דיוויס מסים עם 27, הולידי עם 21, ומילר מוסיף 20 מהספסל.

סן אנטוניו ספרס (19-32) 78 – פילדלפיה 76'ס (21-24) 97):

וואו זה לא היה אפילו צמוד בשום שלב כשפילדלפיה הצעירה מפרקת את הספרס הפצועים בדרך לניצחון גדול וחתיכת הצהרה לקראת המשך הדרך.

פילדלפיה שלטה באופן מוחלט בריבאונד כשהאנרגיות נמצאות רק בצד אחד של המגרש, האנרגיות האלו באו לידי ביטוי גם בהגנה כשפילי מגבילים את הספרס ל-12.5 אחוזים מהשלוש, ולספרס פשוט לא היו תשובות הלילה.

גרין ממשיך לגלות חולשה מעצבנת עבור הספרס עם 0 מ-5 מהשלוש, וכבר דיברנו על זה לא מעט בשנים האחרונות, שיכולת הקליעה שלו מבחוץ היא קריטית עבור ההצלחה של הספרס, עבור משחק הנעת הכדור שלה ועבור האפקטיביות של הגבוהים האיכותיים שלה, ואם גרין לא מסוגל לספק את זה אז הספרס חייבים לחשוב על כיוון אחר.

אבל בערב הזה גרין בהחלט לא לבד כשגם מילס שהיה מצוין במשחק הקודם לא הצליח לבוא לידי ביטוי, ולמעשה למעט אולדרידג' שסיים עם 18 באחוזים טובים אף אחד בספרס לא הרשים הלילה כשהחל משלב יחסית מוקדם פופוביץ' התחיל עם שיקולי דקות.

בצד השני בן סימונס הראה את רמתו עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים כשאמביד לקראת הופעת האולסטאר שלו מסיים עם דאבל דאבל נאה של 18 ו-13. סאריץ' הוסיף 15 באחוזים טובים.

שארלוט הורנטס (27-20) 121 – אטלנטה הוקס (34-14) 110:

אטלנטה הצליחה להחזיק את שארלוט דיי צמוד לאורך המשחק, אבל שתי שלשות קלאץ' של קמבה ווקר שהיה ענק הכריעו עבורה את המשחק, בערב שבו אטלנטה קלעה היטב עם 50% משלוש אבל גם הייתה מפוזרת מאוד עם 21 איבודים וזה עלה לה בסופו של דבר.

ביזמור סיים עם 26 בערב פושר של שרודר שסיים עם 11 ב-22 דקות, ופרינס מוסיף 21 משלו. עבור ההורנטס ווקר סיים עם 29 באטום וגילכריסט הוסיפו 19, והווארד סיים עם 18 ו-15 ריבאונדים.

טורונטו רפטורס (15-32) 93 – יוטה ג'אז (28-21) 97:

הפתעה בקנדה כשהרפטורס סופגים את הפסד הבית הרביעי שלהם העונה דווקא מול הג'אז הבינוניים מאוד. המשחק היה צמוד לכל אורכו עם הרבה חילופי הובלה כשיוטה נהנת מאחוזי ליעה מצויינים מכל הטוחים מול ערב קליעה חלש של הרפטורס שסיימו עם 26% בלבד מהשלוש. בסופו של דבר שלשה של רוביו הכריעה את המשחק עבור האורחים.

ולנצ'יונס הוביל את קבוצתו עם 28 ב-27 דקות בלבד, דרוזן הוסיף 19 בערב קטסטרופלי לקייל לאורי שסיים עם 2 מ-14 מהשדה ו-0 מ-6 מהשלוש וגם הספסל של טורונטו לא ממש מצא דרך לתרום בערב הזה. בצד השני מיטשל עם עוד משחק נפלא של 26 נקודות וגובר הוסיף 18 ו-15 ריבאונדים למנצחים.

שיקאגו בולס (31-18) 103 – לוס אנג'לס לייקרס (29-19) 108:

הלייקרס הובילו במשחק הזה לכל אורכו, אבל אפשרו לבולס קמבאק בדקות הסיום, מי שהחליט לא לאפשר לקמבאק הזה להגיעו לסיומו הוא אינגראם במשחק מצוין עם 8 נקודות ב-3 הדקות האחרונות שהבטיחו ללייקרס את ניצחון החוץ.

הלייקרס סבלו מערב קליעה גרוע מאוד עם 21% מהשלוש, והתקשו בריבאונד מול הבולס אבל הם שיחקו מסודר, נמנעו מאיבודים והשיגו בסופו של דבר את ניצחון החוץ.

החמישיה של הבולס התקשתה להיכנס למשחק כשלווין זוכה בתואר הביטחון הלא ראציונלי להלילה עם 3 מ-17 כשמרקונן מחרה מחזיק אחריו עם 3 מ-10. מירוטיץ' עם 18 ופורטיס וולנטיין עם 16 כל אחד הובילו את שחקני הספסל של שיקאגו ואת הקמבאק שכאמור לא התממש. אינגראם סיים עם 25 כאשר קלארקסון מסייע מהספסל עם 19 ולופס מסיים עם 17 משלו.

ממפיס גריזליס (31-17) 100 – לוס אנג'לס קליפרס (24-24) 109:

ניצחון חשוב לקליפרס עם עוד תצוגה אימתנית של לו ווויליאמס שהופך לאחד השחקנים האקספלוסיביים ביותר בליגה ומונע את כל ניסיונות הקמבאק של ממפיס האומללים שמפסידים שוב בביתם בפעם ה-15 העונה לעומת 12 ניצחונות בלבד בערב מפוזר של 20 איבודים.

צ'למרס ומרטין הובילו את הגריזליס עם 16 כל אחד כשגאסול מסיים עם 13 בלבד, בצד השני וויליאמס עלה מהספסל שיחק 34 דקות וקלע לא פחות מ-40 נקודות, והספיק לתרום גם 10 אסיסטים. וואו. תאודוסיץ' הוסיף 18 למנצחים.

מילווקי באקס (22-25) 116 – ברוקלין נטס (31-18) 91:

הבאקס עלו נחושים מאוד בפתיחת העידן שאחרי ג'ייסון קיד, והובילו כבר בסוף הרבע הראשון ב-18, ברבע השלישי הנטס עוד עשו קולות של קמבאק אבל 35 נקודות של הבאקס ברבע הרביעי לא השאירו להם שום סיכוי בערב שבו ההגנה המזעזעת של הנטס מאפשרת 52% מהשדה ומהשלוש לבאקס וכך קשה מאוד לנצח, בוודאי מול קבוצה עם כח אש כמו של מילווקי.

ראסל וקארול הובילו את הנטס עם 14, הפריק הוביל את קבוצחתו עם 41 13 ריבאונדים ו-17 אסיסטים, כאשר מידלטון מוסיף 21 משלו.

דאלאס מבריקס (33-16) 93 – פורטלנד טרייל בלייזרס (22-27) 107:

עוד תצוגת זעם של לילארד לא השאירה סיכוי לדאלאס שגם סבלה מחיסרון בולט מתחת לסלים כשפורטלנד מנצחת את קרב הריבאונד בלא פחות מ-37-54 מה שאפשר לה לברוח בסוף הרבע השני ולייצר יתרון דו ספרתי, דאלאס עוד התקרבה ברבע השלישי הודות למשחק מפוזר של פורטלנד שאיבדה 15 איבודים הלילה אבל הטרייל בלייזרס התעשתו פתחו מחדש את היתרון ושם המשחק הזה נגמר אפקטיבית.

בארנס הוביל את המאחרים עם 21 ומתיוס הוסיף 18 כאשר בצד השני לילארד מסיים עם 29 נקודות כשמקאלום מסיים עם 20 בערב מצויין לקו האחורי של פורטלנד.

פיניקס סאנס (32-17) 85 – ניו יורק ניקס (28-22) 107:

הניקס פוגשים קבוצה אומללה אף יותר מהם ומתעללים בה ביטב עם מחצית שניה נהדרת. לאחר מחצית ראשונה צמודה הניקס פתחו מבערים מול האין הגנה ומעט רצון של פיניקס והשתלטו על המשחק בדרך לניצחון קליל באריזונה.

וורן סיים עם 20 לסאנס, וג'קסון הוסיף 18 מהספסל. לשחקן ספסל של הניקס, טריי ברק, היו 18 משלו ב-18 דקות, כאשר קנטר הוביל את הניקס עם 20 ו-10 ריבאונדים ופורזינגס הוסיף 19 למנצחים.

וזה נכתב לפני המשחק:

פגרת האולסטאר והטרייד דדליין כבר ממש מעבר לפינה, ורגע לפני שדיבורי הכדורסל מפנים את מקומם לשואו של סוף שבוע האולסטאר ולדיבורי העסקים של חדרי המנהלים יש לנו עוד קצת כדורסל לשחק ואיזה כדורסל מחכה לנו הלילה, כאשר יוסטון וסן אנטוניו מצמרת המערב, קליבלנד וטורונטו מצמרת המזרח וכמה מהמקבוצות העולות והמסקרנו בליגה בדמות פילדלפיה, מילווקי, ניו אורלינד ואינדיאנה יפגשו אלו את אלו, אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

קליבלנד קאבלירס (19-27) – אינדיאנה פייסרס (22-26) 2:30:

קליבלנד ממשיכה לנסות להתאושש מהמשבר שתקף אותה מאז שאייזאה תומאס חזר מהפציעה והצטרף לשורות סגנית האלופה. עם מאזן של שלושה נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים גם טיירון לו יודע ששינוי הוא הכרח המציאות והוא מתכנן אחד.

כדי להתמודד עם הקשיים ההגנתיים בעיקר (קליבלנד היא קבוצת ההגנה השנייה הכי גרועה בליגה, הכי גרועה ב-15 המשחקים האחרונים), לו מתכוון ללכת גדול, ולפתוח בקו הקידמי עם לאב ותומפסון כשקרואדור יירד לספסל. המחשבה, לפי לו עצמו, היא לסייע לתומאס בפיק אנד רול, כאשר עם תומפסון החיפוי שלו בצבע יאפשר לקבוצה לעשות פחות בליץ על הפיק אנד רול, האם זה באמת יעבוד? תשובה ראשונית נקבל כבר הלילה.

ואנחנו נקבל את התשובה הזאת מול קבוצה שניצחה את סגנית האלופה שלוש פעמים העונה – האינדיאנה פייסרס, שגם נהנים מהכושר הטוב ביותר שלהם העונה עד כה עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים. מיילס טרנר בספק למשחק הזה, אבל לפחות לתחושתי אינדיאנה נראתה טוב יותר בלעדיו העונה, היכולת לשלב אותו בצורה אפקטיבית תהיה אתגר גדול לאינדיאנה כשהיא עושה את המעבר מהקבוצה של פול ג'ורג' לקבוצה של ויקטור אולדיפו בצורה חלקה באופן מפתיע.

דיי כצפוי הפייסרס של העונה מתקשים למצוא יציבות, ולאחר שני הפסדים רצופים לפורטלנד וללייקרס באו שני נצחוונת נאים על סן אנטוניו ופיניקס. אחד הדברים הטובים שקרו לקבוצה באותו הניצחון על פיניקס הוא שהיא נראתה לא תלויה באולדיפו. הגארד קלע אומנם 21 אבל לא פחות מ-5 שחקנים קלעו בדו ספרתי, 4 מהם מעל 15 נקודות כדי להוביל את הקבוצה לניצחון.

לאחר התפרצויות הזעם של לברון באחרונה קשה להאמין שקליבלנד תרשה לעצמה להיראות אפאתית בהגנה כמו בשבועות האחרונים וכן זה היה רק תירוץ להגיד לברון בשביל….

הימור: קליבלנד ב-5

ניו אורלינס פלקינס (21-26) – יוסטון רוקטס (12-34) 3:00:

משהו טוב מתחיל לקרות בניו אורלינס סוף סוף. אולי זה הסתגלות של שני הגבוהים לשחק יחד או החזרה מפציעות, אבל ניו אורלינס עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כולל שלושה נצחונות רצופים מוצאת את עצמה במקום ה-6 כשהיא מאיימת על המקום ה-5 של אוקלהומה, ונראת כמו תמונת הראי לטורונטו למשל, קבוצה שעלולה להיות טובה יותר בפלייאוף מאשר בעונה הסדירה.

אז הפוקוס בוודאי יהיה על דיוויס וקאזינס שעומדים שניהם על מעל 25 נקודות ועשרה ריבאונדים למשחק, אבל שווה לשים לב גם לקו האחורי של הקבוצה שאט אט מוצא את מקומו ואת דרכו, כאשר ג'רו הולידיי קולע 19 נקודות למשחק ומור מוסיף 13 משלו.

עוד נקודה אולי מפתיעה על ניו אורלינס, שמתחברת לציפיות מהם בפלייאוף, היא יכולתם בדקות ההכרעה. זה לא רק הניצחון בהארכה כפולה על שיקאגו ועל בוסטון בהארכה, ניו אורלינס מדורגת במקום הראשון ביכולת הקלאץ' שלה (היכולת בדקות האחרונות במשחקים שהסתיימו בפער של 5 נקודות או פחות).

אבל מול ניו אורלינס עומדת הלילה אולי הקבוצה החמה בליגה, לה 4 נצחונות רצופים, והיא מקווה להבטיח את המקום ה-2 במערב גם אם לא לאתגר את גולדן סטייט בדרכה הבטוחה אל המקום הראשון במערב. זה לא רק ה-7 נצחונות ב-8 משחקים, אלא העובדה שאחד מאותם הנצחונות הושג מול גולדן סטטיט, ניצחון שבהחלט יכול להיחשב כהצהרה.

אם מחפשים רמז מתרים לסגנון המשחק אותו נראה הלילה, לא צריך לחפש רחוק מדי. השתיים נפגשו פעם אחת השנה במשחק שבו חברו ל-253 נקודות. במשחק הזה בו דיוויס לא שיחק בשל פציעה הייתה ידם על הרוקטס על העליונה, כך שמי שמחפש משחק התקפי מהנה לא צריך לחפש מעבר למשחק הזה. ועם יתרון הביתיות אני אלך ם הקבוצה הביתית הלילה.

הימור: הפלקינס ב-3

סן אנטוניו ספרס (18-32) – פילדלפיה 76'ס (21-23) 3:30:

ללא קוואי לנארד ומאנו ג'ינובילי ולאחר שהפסידו לפילדלפיה כבר פעם אחת העונה, לאחר שהורידו את טוני פרקר לספסל ונתנו אמון פעם נוספת בגארד צעיר ועולה, הספרס היו אמורים להגיע כסוג של אנדרדוג למשחק מול אחת הקבוצות הצעירות והמלהיבות בליגה. עד שנזכרים שמדובר בסן אנטוניו.

הספרס קלקלו את חגיגת 30,000 הנקודות של לברון, וניצחו את קליבלנד והשלימו ניצחון בבאק טו באק עם ניצחון על ממפיס המשתפרת באחרונה, כשהם מחזיקים את הגריזליס על 85 נקודות בלבד בביתם. ולא פחות מדהים, הניצחון הזה הושג ללא למרקוס אולדרידג' שבהיעדרו של קוואי לנארד הפך לספק הנקודות המרכזי של הקבוצה.

בהיעדרו פטי מילס ופאו גאסול הובילו את הקבוצה, כשמאריי תורם 11 נקודות ו-7 אסיסטים משלו כשהוא הולך ונכנס לתפקיד הפוינט גארד המוביל של פופוביץ'.

אבל מול הספרס תגיע קבוצה שנמצאת בכושר מעולה, עם דימוי עצמי של קבוצת העתיד של הליגה. כן התהליך עושה רושם, סוף סוף מבשיל.

עם 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ויכולת מופתית של בן סימונס וג'ואיל אמביד שיעשה את דרכו אל האולסטאר, פילדלפיה שקולעת לא פחות מ-7 נקודות יותר מסן אנטוניו למשחק אמורה להוות אתגר ראוי כאשר הקבוצה הצעירה המובילה של הליגה פוגשת את הקבוצה הוותיקה המובילה שלה בקרב דורות אפי בטקסס.

הימור: הספרס ב-3.

שארלוט הורנטס (27-19) – אטלנטה הוקס (33-14) 2:00:

במשחק המשמים של הליגה אחת הקבוצות המאכזבות של העונה פוגשת את הקבוצה שעושה את תפקידה בתחום קבוצת הטנקינג של המזרח על הצד הטוב ביותר.

על אף עונה חלשה שתי הקבוצות ניצחו שלושה מחמשת המשחקים האחרונים שלהן ויקוו למשוך את המומנטום לפחות עד פגרת האולסטאר, עבור שארלוט זה יכול להיות ניסיון אחרון להגיע אל הפלייאוף העונה, אם כי קשה לראות את התרחיש הזה מתממש נכון לעכשיו.

הימור: שארלוט ב-8.

טורונטו רפטורס (14-32) – יוטה ג'אז (28-20) 2:30:

אם לא הקריסה של יוטה באמצע העונה המשחק הזה בהחלט יכל להיות אחד המשחקים שעומדים במרכז ערב המשחקים הזה, אבל ההתקפה של הג'אז לא עמדה במעמסה ושורת הפסדים זרקו אותה אל ירכתיי המערב. עם זאת הג'אז השיגו 3 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחון בהארכה על דטרויט, והם יקוו להצליח לעצור את ההתקפה הלוהטת של הרפטורס שמגיעים למשחק הזה עם שלושה נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים אחרי תקופה מעט פחות טובה שעברה על הקנדים.

בנצחונם האחרון על אטלנטה קיבלה הקבוצה תרומה מפתיעה מפרד ואן פליט, שווה לעקוב אחרי הגארד הזה שמקבל דקות דו ספרתיות בטורונטו העונה ומראה יכולת לא יציבה באופן קיצוני, עם משחקים של 20 נקודות לצד שבועות ארוכים בהם הוא לא מצליח לעבור את רף ה-8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק. תרומה שלו מהספסל תעזור לענות על אחד מסימני השאלה הגדולים של רפטורס לקראת הפלייאוף העונה – האם היא מסוגלת לתת דיי דקות מנוחה ללאורי ודרוזן מבלי לאבד את המשחק.

הימור: טורונטו ב-15

שיקאגו בולס (30-18) – לוס אנג'לס לייקרס (29-18) 3:00:

לרגע היה נדמה שההתאוששות של הבולס אחרי פתיחה מזעזעת יהפוך לאחר מסיפורי הפיל גוד של העונה הזאת, אבל שני הפסדים רצופים במשחקים צמודים מאוד מול ניו אורלינס ופילי החזירו את הבולס לקרקע המציאות.

עוד סיפור פיל גוד היה אמור להיות החבורה הצעירה של לוס אנג'לס בהובלת לונזו בול. בשלב מסויים העסק שם היה נראה על סף קריסה אבל עם 7 נצחונות ב-9 המשחקים האחרונים כולל ניצחון גדול על הבולס במפגש האחרון בין השתיים החזירו מעט אופטימיות ב.ל.א שבכל מקרה תלך בגדול על שוק השחקנים החופשיים בקיץ הקרוב.

הימור: לוס אנג'לס ב-7

ממפיס גריזליס (30-17) – לוס אנג'לס קליפרס (24-23) 3:00:

בעבר המפגש בין השתיים היה קרב פלייאוף מרתק ורווי אמוציות, כששתי קבוצות עם לא מעט שחקנים אגרסיביים נלחמות אחת בשניה לחיים ולמוות, זה כמובן לא המצב כיום כששתיהן מחפשות כיוון מחדש, הקליפרס בהחלטה מודעת לאחר עזיבתו של כריס פול וממפיס ככורח מציאות לאור ההיחלשות הדרמטית של הקבוצה.

שתי הקבוצות נראו במגמת שיפור שנעצרה לאחרונה, כשממפיס מפסידה 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלה והקליפרס כבר עם שלושה הפסדים רצופים, הלילה שתיהן יקוו למצוא את המומנטום שלהן מחדש, אני אלך עם הקבוצה שצריכה את הניצחון יותר.

הימור: הקליפרס ב-10

מילווקי באקס (22-24) – ברוקלין נטס (30-18) 3:00:

הפריק בדרך לאולסטאר ומילווקי, תקבל אותו בחזרה למשחק מול ברוקלין, כאשר במרכז תשומת הלב כמובן, המאמן הזמני של הקבוצה שצפוי למלא את מקומו של ג'ייסון קיד – ג'ו פרנטי. אוהדי מילווקי רבים כמו גם אוהדים כמוני שרוצים לראות את הכישרון הענק שיש בקבוצה הזאת בא לידי ביטוי, מצפים מאוד לגלות האם ג'ייסון קיד היה הבעיה של הקבוצה הזאת או שהדברים עמוקים יותר.

לוח המשחקים זימן להם משחק בהזמנה, כאשר הם ישחקו בבית מול אחת הקבוצות החלשות במזרח, הנטס הפסיקו 7 מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, וקשה לראות אותם מצליחים בחוץ דווקא הפעם, בעוד מאזן החוץ שלהם עומד על 8 נצחונות בלבד.

הימור: מילווקי ב-20

דאלאס מבריקס (32-16) – פורטלנד טרייל בלייזרס (22-26) 3:00:

לילארד הגיב על ההתבטאויות הבאמת מעצבנות של ווסטברוק על הבחירה שלו לאולסטאר במשחק אגרסיבי מול מיניסוטה וצפו להמשך ישיר גם הלילה מול דאלאס החלשה.

שתי הקבוצות עם מאזנים הפוכים ב-5 המשחקים האחרונים כאשר הטרייל בלייזרס נהנים מ-4 נצחונות לעומת 4 הפסדים של המבריקס, עם מאזן ביתי לא מרשים של 10 נצחונות בלבד בעוד הטרייל בלייזרס מצליחים להחזיק מאזן חוץ סביר (12-12) פורטלנד תרצה לעשות עוד צעד לכיוון מיקום פלייאוף סביר עם ניצחון בטקסס.

הימור: פורטלנד ב-15

פיניקס סאנס (31-17) – ניו יורק ניקס (28-21) 4:00:

המפגש האחרון של הלילה לא ממש יחזיק אותכם ערים במתח, כאשר פיניקס סאנס עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים תפגוש את הניקס עם אותו המאזן ממש כולל 3 הפסדים רצופים.

תקוות כבר מזמן אין בשני הצדדים של המשחק הזה וכל מה שנשאר הוא להעביר את הזמן ולקוות להגרלה טובה לדראפט.

הימור: הניקס ב-8

https://www.youtube.com/watch?v=76DQOIWu06k

לפוסט הזה יש 147 תגובות

    1. אין צפי. ההערכות הכי אמינות מדברות שהוא ישחק בפלייאוף אבל לא ידוע מתי יחזור לשחק בעונה הרגילה. לך תדע..

  1. תודה רבה.
    טורונטו-יוטה בספורט 5 לייב.
    לברון יוכל לעבור הלילה את ד"ר ג'יי בדרך למקום השביעי בטבלת קלעי כל הזמנים (NBA+ABA). בשביל זה הוא יצטרך לקלוע 6 נקודות.

  2. המשחק של הקאבס בספארס חשוב מכל כך הרבה בחינות חשובות ביותר. יש למשחק המון משמעויות!
    תודה על פריוויו מצויין וסרטונים על הכיפאק!

  3. תודה על הפריוויו!

    עושה רושם שמעבר לקליבלנד-אינדי, פליקנס-רוקטס ופילי-ספרס, שאר המשחקים מעט אפרוריים.

    המפגש בביג איזי בהחלט יהיה מעניין, לאור העובדה ש-2 הקבוצות נמצאות בכושר טוב מאוד לאחרונה.
    במפגש הקודם הפליקנס מצד אחד היו בלי דייויס, אבל מצד שני תפסו יום של 18/33 מחוץ לקשת. בסופו של דבר הם הפסידו אבל נתנו פייט.
    אם דייויס ייתן משחק טוב, וקלעי הקבוצה שוב יתפסו יד חמה ל-3, השקנאים בהחלט יוכלו לרשום ניצחון, ולגרום לרוקטס להתפלל לכך שלא ייפגשו בטעות בסיבוב הראשון בפלייאוף..

  4. הקאבס מפסידים , תומאס מאשים את לאב , לברון צורח על כל מי שקרוב אליו חצי מטר ולאב אורז את הציוד , עולה על טיסה לשום מקום כשהוא משאיר ציטוט -"נמאס לי מהדרמה קווינס ומהגמד הערס,עפתי מפה עד שיטרידו אותי"

  5. אחלה פריויו דור, תודה.

    לא חושב שיש סיבה לזלזל בדאלאס וברוקלין, שתי קבוצות שכמעט בכל משחק תחרותיות ולא מתפרקות. היו להם הרבה הפסדים צמודים. רק לפני כמה ימים ברוקלין הפסידו באוקלהומה על סל של ראסל 3 שניות לסוף. משחק פתוח בעיניי ולא אופתע אם גם דאלאס תעקוץ את הבלייזרס.

    הקליפרס ירדו למאזן שלילי, למזלם יוטה לא בעניינים וכנראה כבר לא יקראו תיגר על המקום בפלייאוף אבל מבין פורטלנד, דנבר והקליפרס הסיכויים כרגע הם נגד האחרונים. אני הימרתי שפורטלנד יישארו בחוץ אבל בינתיים הם 2.5 משחקים לפני הקליפרס.

  6. גיא לא פה לאחרונה אז נמלא את מקומו לרגע:

    148-138 למערב – 51.7%.
    הפרש די זניח אבל אחרי פתיחה חזקה של המזרחיות אנחנו שוב במצב שהמערב מוכיח, בינתיים במעט, את עליונותו.
    המערב ניצח 13 מ-15 המשחקים האחרונים באותם מפגשים ומפה ההפרש.

    1. טוב בעיני כל העיסוק האובססיבי בסוגיה הזו די מיותר אבל נזרקו פה ביממה האחרונה די הרבה מספרים שרובם היו לא מדויקים (למעשה רק הייט אשברי זרק מספר רלבנטי).
      בכל מקרה המאזן כרגע עומד על 138-152 למערביות.

  7. תודה דור. לא יודע מאיפה אתה מוצא את השירים האלה . . .
    לדעתי יוסטון דווקא תנצח וגם דאלאס.
    לקליבלנד יהיה משחק קשה מאוד, יש צפי לערעור נוסף של היחסים בין השחקנים. לא יודע מה הסיפור של IT, כנראה שהוא לא תמים כמו שהוא נראה

  8. עוד נקודה מעניינת לגבי הקאבס שמעידה לא מעט על המצב הרעוע של הקבוצה כרגע: יותר מחצי עונה עברה וקליבלנד קלעה עד עכשיו פחות מיריבותיה, וזה לא שיש שם בעיות בהתקפה.

  9. בולס-לייקרס, שתי הקבוצות כנראה עדיין ללא הרכזים שלהן. דאן עוד לא התאושש מאז הניסיון שלו לטרוף את הפרקט (פשוטו כשמעו) ובול ממשיך להיות בספק עקב הפציעה בברך.

    1. אני חושב שיהיה בלואוט בטויוטה זנטר בטח כם ההגנה הרעועה של הפליקאנס, לא רואה אותם מתמודדים מול ההתקפה של יוסטון

  10. הקאבס ביתרון 13 במחצית, מרגיש כמו שיפור מסוים מחינה הגנתית למרות שחטפו 60. ההבדל העיקרי בהתקפה הוא שג'יי אר תפר 6 שלשות, כמו כל העונה בערך.

    1. לא מבין למה דאנתוני לא שם את גרין הצמדה לדייויס. הוא יכול להיות נודניק רציני.
      בכל מקרה יוסטון באו בלי אנרגיה היום. אנדרסון איבד כל טיפת ביטחון, נראה כמו צל של עצמו כבר מעל חודש, גורדון קר מהשלוש כבר כמה משחקים ונראה בכלל שכולם או עייפים או מתכננים את חופשת האולסטאר שלהם.
      כדאי שיתחילו לשמור בהגנה לוחצת ולצאת למתפרצות, זו הדרך לשבור את הפליקנס.

      1. תגובת דאנתוני: היייי היייי הייי הייייי .. ……. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. . . .

  11. שאייזאה תומאס לא מחבק את הכדור, ולוקח כפול זריקות מכל שאר השחקנים, קליבלנד נראים הרבה הרבה יותר טוב בהתקפה.

        1. לא רואה את המשחק אבל מניח שזה שלפחות הוא נותן ערך ליובי בצד אחד זה כבר התקדמות ענקית לקאבס.
          אני רואה את יוסטון מקבלים בראש וקפלה מקבל שיעור מדייויס וקאזינס. אני אוהב את ניו אורלינס. הם מתחברים לאט לאט ונראים ממש טוב ככל שהעונה מתקדמת. בלי קשר הרוקטס פשוט משחקים בחוסר חשק מעצבן.

          1. אבל בלי מזל…. דימרכוס לא דורך, לדעתי יש לו נקע, אולי רציני ברגל. מסכן. לא ברור בכלל מדוע הסתכן ככה. סיכון לגמרי מיותר כשאתה מוביל ב 4, 8 שניות לפני הסיום.

    1. גם תומאס. זה כאילו הם רוצים להראות שהם יכולים לנצח, אבל עד שלא תזחקו אותנו נעשה מה שצריך כדי להפסיד. פשוט מעבירים את הכדור לאינדי בחינם כבר 3 דקות.

  12. לברון פשוט מנסה לזרוק את המשחק 3 איבודים בדקה, וזה לא רק האיבודים זה החוסר מאמץ והאפטיות שלו.

    1. לאורי עם 5 נקודות ב35 דקות , בכל מקרה יוטה זו קבוצה שמדי פעם תשיג נצחונות מפתיעים אבל אין באמת מישהו שחושב שהם שווים פלייאוף השנה ולצערם הם טובים מדי בשביל לקבל בחירה סבירה

  13. כריס פול באופן קבוע שולח את הרגל קדימה אחרי הזריקה , יותר מדי פעמים הוא גם מקבל על זה זריקות במקום עבירת תוקף

  14. מתסכל מאוד הערב של הספרס. הם לא מצליחים להגיע למספיק הזדמנויות נוחות לשלשות או ליי אפים ולא מצליחים להעביר את הכדור ללמרכוס. ההגנה שלהם השנה מרמה, היא כאילו טובה אבל למעשה היא מייצרת קצת מאוד הזדמנויות לנקודות קלות. האשם כמובן קוואי שהיה מייצר טרור בהגנה שתורגם לכל כך הרבה מצבים נורמליים

  15. זהו קאזינס גמר את זה בריבאונד התקפה. היה לא פייר אם יוסטון היו גונבים את זה. כל הכבוד לפליקנס, שיחקו 3 רבעים מעולים, וכמעט ועשו במכנסיים ברביעי. זה יתן להם ים ביטחון להמשך. רק חייבים שלא יהיו להם את הדקות.נפילה האלו במהלך משחקים ולבוא לכל משחק בגישה כמו של.היום והם יהיו עוד כוח משמעותי במערב.
    תכלס מפה לשם הבטן של המערב שנראתה חלשה בתחילת העונה מתחזקת.

      1. לצערי כן. חבל, ניו אורלינס היו בדרך הנכונה לעשות חיים קשיים ליריבות בפלייאוף.
        אהבתי את הפרוייקט שהם התחילו שם.

    1. חבל שעד שהפליקנס נכנסו ל-Groove מסויים, אולי איד מצמד המגדלים סיים את העונה. אבחון ראשוני מדבר על פציעה בשריר האכילס והפציעה "לא נראית טוב"…😕

    1. בו זמנית גם ייתכן שכעת ג'ורג' ייכנס לאולסטאר כמו שאפלטון רשם. לא יודע כמה זה ישפיע, אבל אני מניח שתהיה השפעה מסויימת בין כניסה לאולסטאר עם OKX והישארות בחוץ ולא משנה כרגע הנסיבות על איך הוא נכנס.

  16. אם זו פציעה רצינית אז ממש עצוב על בוגי.
    עד שסוף סוף הכל מתחבר לו והוא מוביל ביחד עם ד'יוויס קבוצה לפלייאוף הכל נקטע ויש גם את הקטע שהוא פרי אייגנט בקיץ

        1. יש מצב, הפליקנס מבחינת שכר די תקועים עם חוזים מפגרים, הם יצטרכו לעשות הרבה חושבים לפני החוזה של בוגי.

    1. אם כבר – הפציעה עלולה לדחות קבוצות מךהציע לו חוזים ודווקא לפליקנס יהיה נוח יותר לתת לו חוזה שנוח עבורם.

      אבל עדיף לא לדון על כך כרגע. בוא נראה קודם מהי חומרת הפציעה.

  17. אם קאזינס גמר את העונה הפליקנס חייבים להיכנס עכשיו לפול טאנק, לתת ל AD הרבה מנוחה

    אחרת יגמרו כמו ממפיס הפצועה לפני 2 עונות, להיות סמרטוט בפליאוף

    גם יש להם רק בחירת סיבוב ראשון, כדאי שהיא תהיה גבוהה

  18. למה כולם מסיקים שpg13 יהיה זה שיחליף אותו באולסטאר, לטעמי ללו וויליאמס יש קייס לא פחות טוב ממנו, כל זה כמובן בהנחה שבוגי לא יוכל להשתתף.

    1. כי PG זה הכוכב הבא בתור.אם כל הכבוד ללו ויליאמס לא יכניסו אותו לפני PG.ראסל ווסטברוק יכנס להרכב במקום קאזינס ולטים לברון יהיו 2 גארדים בחמישייה במקום 1 ו PG יכנס לספסל במקום ווסטברוק

      1. אם הקומיש בוחר, אז יש מצב לשחקן מלוס אנג'לס – לו וויליאמס או בלייק.
        בשנים קודמות זה בטוח היה קוזמה, אבל עכשיו בגלל שהיו בחירות של קפטנים קרי יבכה שזה לא כוחות אם לברון יקבל את קוזמה…

    2. לו וויל סיפור נחמד אבל גם קבוצה פחות מנצחת וגם סטטיסטיקה פחות טובה מג'ורג'.

      הוא מוביל את הליגה בחטיפות, משחקני ה-Two way הטובים העונה בליגה. הוא חלק גדול מאוד מהסיבה שהת'אנדר יתייצבו ומתחילים להיראות טוב יותר.

      נכון שיהיה נחמד לתת לשחקן מאחת הקבוצות של LA אולסטאר, אבל זה לא אמור להיות הגורם שקובע או מניע את קו המחשבה כאן.

    3. הוא לא אמור לבחור פרונט קורט? לדעתי בכל מקרה מגיע לג'ורג' אבל אם הבחירה לא תלויה בתפקיד השחקן, יתן לכריס פול. לא רואה את וויליאמס מקבל את זה בכל מקרה, ובטח שלא גריפין.

  19. הפציעה של קאזינס זה חדשות רעות לניו אורלינס וגם פילדלפיה .
    אם אמביד בחמישייה העונה החוזה שלו קופץ לסופר מקס ופוגע קשות בתקרת השכר של הסיקסרס.
    ובלי קאזינס יש סיכוי טוב שזה יקרה

      1. חייב להיות סנטר בחמישייה. דיוויס, אאל"ט, מוגדר כפורוורד, כיוון ששם משחק את מרבית דקותיו (למרות שעכשיו זה כמובן יכול להשתנות). לא מצוץ מהאצבע שעכשיו נ"א לא תעשה פלייאוף ופילי כן. תרחיש בו אמביד בחמישיית העונה בהחלט סביר.

      2. ניו אורלינס בלי קאזינס לא יגיעו לפלייאוף.
        אמביד לוקח את פילי למקום רביעי במזרח בעוד מילווקי בחוץ או המקומות 7-8 .
        בוודאי שזה אפשרי

        1. לבאקס יש משחקים יותר נוחים עד סוף העונה, וג'בארי פרקר צריך לחזור בשבועיים הקרובים, אני מאמין שהם יתנו ריצה חזקה לקראת הסוף, חוץ מזה שכרגע יאניס נותן עונה לא פחות טובה מדיוויס.

          1. מבחינת קלות לוח המשחקים פילדלפיה מקום רביעי בכל הליגה עד סוף העונה .
            יש להם הרבה משחקים נגד שארלוט אטלנטה ברוקלין ניקס

          2. הכוונה שלי הייתה ללוח משחקים של הבאקס, החצי השני של העונה שלהם הרבה יותר נוח, אבל במזרח השנה אי אפשר לדעת, פילי יכולה לסיים במקום ה3 או ה8, וכך גם כל שאר קבוצות בנמצאות בתמונת הפלייאוף, ההבדל כרגע הוא 3 משחקים בין מקומות 3 ל8, למרות שאני משוכנע שהקאבס יתנו ריצה לקראת סיום העונה ויסיימו לפחות במקום ה3.

    1. קצת מגוחך שסעיף שאמור לעזור לקבוצת הבית של שחקן הופך לחרב פיפיות. מצד אחד תוקע את הקבוצה ותקרת השכר שלה מצד שני אם לא תיתן את הסופרמקס ותיתן רק מקסימום "רגיל" אין מצב שהכוכב ישאר. לא יודע איך לא ראו את זה בא כשעשו את הסעיף הזה. חייב לבוא שינוי כאן, משהו עם חריגת תקרת שכר לחוזה הזה שנותן איזשהו יתרון לקבוצת הבית.

  20. כצפוי הלייקרס מטפסת ומתייצבת על 11 במערב, ו-9 מהסוף כללי, ואין להם סיבה לטנקק עד סוף העונה. חדשות טובות לפילדלפיה שתקבל את הבחירה הראשונה של הלייקרס אם היא נופלת כצפוי מ-6 ומטה (בוסטון תקבל כפיצוי את הראשונה של סקרמנטו עונה אח"כ – גם מציאה).

  21. לפי הדיווחים יש לבוגי קרע בגיד האכילס, את העונה הוא גמר, כל כך חבל עליו וגם על הפליקנס, הם בדיוק התחילו להתחבר ופתאום זה בא.

      1. ידיעה שמבאסת לילה של כדורסל מדהים. ממש עצוב זו פציעה קשה מאוד אבל היום עד כמה שאני יודע חוזרים ממנה בדרך כלל למרות שכרוך בשנה החלמה ובכח רצון ענק

  22. כמה מנחוס עוד יכול להיות לנו , עד שסוף סוף דברים התחברו,עכשיו עוד פעם איזה טרייד כפוי כדי למצוא מחליף לבינתיים

      1. שטות גמורה.. אני כמובן מתכוון ל"הוא לה היה צריך ללכת על זה.." זה פציעה של מזל רע, נחיתה לא טובה יכולה לקרות בכל מצב בכל זמן,. אם ככה, אז שלא יקפוץ יותר לריבאונד בכלל, ככה לא ייפצע

  23. איזה לילה הפוך…

    הספרס נראים רע מאוד מכל כיוון וזה כבר חודשיים ככה , לא רואה אותנו מגיעים ל 50 ניצחונות העונה , יש עוד 3-4 מפגשים עם האלופה וכמה עם אוקלוהומה… מפחיד.

    שוב הפציעות הורגות את הכיף בליגה ממש נורא

  24. באסה על קאזינס, מגוחך בעיניי לשמוע שהיה צריך לוותר על הכדור כי זה שניות אחרונות וכו'. הוא עושה מאות פעולות כאלה במהלך העונה, כל אחת מהן היתה יכולה להיגמר באותה פציעה.

    לא הייתי סוגר את הסיכויים שלהם לפלייאוף, מאמין ש-43-44 נצחונות יספיקו בשביל להשתחל. זה אומר לנצח 16-17 משחקים מה-34 שנשארו. ינצחו את הקבוצות שאחרי האולסטאר עוברות לפול טנקינג ואולי יגרדו 4-5 נצחונות על קבוצות טובות יותר.
    מה שיותר מבאס זה שהיו יכולים להיות סוס שחור בפלייאוף וזה כבר לא יקרה.

      1. מזל שהסטטיסטיקה התיישרה כי אם הייתי שומע את השטות הזאת על המאזן בלי לונזו עוד פעם הייתי שובר משהו.
        גם הפרשנים בארה"ב אהבלים.
        מפרשנים לפי מצב הרוח בסקרים.

        1. לא קשור למאזן. אני מהתחלה חשדתי בו שהוא לא שחקן אבל אחר כך ראיתי את המשחקים ואהבתי אותו. לא אהבתי את הקליעה אבל אהבתי את הלייקרס איתו אפילו שהפסידו (לא מייחס לכך חשיבות). אבל אחרי עוד צפיה ועוד צפיה אין מה לעשות. קלרקסון פשוט טוב ממנו וכך גם טיילר אניס. הוא לא יציב הקליעה לא טובה ומוזרה בטכניקה .

  25. תודה על הסיקור של ליל משחקים סוער, לבל שקצת סוער מדי עם המקרה של קאזינס.
    לעת זקנה ריקי רוביו הפך לממבה?
    ומה האשך חושב על כריס פול, האם יהיה מוכן לשנות את דעתו לאור התפקוד העונה ביוסטון?

  26. עוד לילה של צעירי הלייקרס הלא מבטיחים
    של הסגל עם הרכזים המחליפים הגרועים בליגה ורכז פותח פצוע
    של מאמן אפס
    ושל אינגראם הבאסט שחייבים להטריד אותו כבר מהקיץ

    ועוד ניצחון.
    8 מ 10 האחרונים.

    יתרונות ?
    חסרונות ?

    מישהו ?

    "גאוני" הופס ?

    ביולר ?

    איזה שקט נהדרררר.

    1. דדי, השאלה שלי היא – מה יקרה בדד ליין?

      הכל נחמד ויפה שהלייקרס מנצחים, אבל מה התכנון של המועדון כרגע? ינסו להעביר שחקנים בדד ליין ואולי לרדת ביכולת, או שיקחו את הסיכון, ינסו לדחוף לפלייאוף ויאבדו מס' נכסים בקיץ עבור תקרת שכר נמוכה יותר ואופצייה לחוזי MAX ואף יותר?

      אני גם תוהה אם השיתוף של קלארקסון, רנדל ונאנס הוא דווקא בשביל העלאת המנייה שלהם, אבל קשה לי להאמין שבדברים מהסוג הזה וולטון משתף פעולה במכוון.

      1. עזוב יונתן
        רוב אוהדי הלייקרס חיים באשליה..
        כמה נצחונות על קבוצות קטנות והם בטוחים שיש להם קבוצת אול סטאר אוטוטו.
        אותם שחקנים בקבוצה אחרת ואנחנו בקושי מזכירים אותם.

        את מי היית מעדיף מרקאנן או אינגראם?

      2. הכל תלוי בתמורה.
        יש טיעון הגיוני בעד השארת רנדל (בטח עכשיו כשקאזינס הוא כבר לא אופציה) בגלל מצב השוק שאולי יאפשר להחתים אותו על חוזה אטרקטיבי לטווח ארוך (בין אם הוא ישאר לטווח ארוך ובין אם הוא יהפוך לנכס לטריידים), אבל מצד שני אם יצליחו להביא את לברון וג'ורג' למשל, יש סיכוי מאד גבוה שיאבדו את רנדל ללא תמורה.

        אז זה הכל עניין של רווח/סיכון ואני חושב שההחלטה תיפול על פי מה שיציעו עבורו בדד ליין.

        כנל לגבי קלארקסון.

        נאנס הוא לא בעיה כי הוא מרוויח גרושים ולא מפריע לשום מהלך.
        אולי זה מישהו שאתה יכול לצרף לדנג כדי לקבל עבורו חוזה רע "יותר טוב" (למשל מהפליקנס…).

        ינסו לראות מה קורה עם ג'ורג' שאוקלהומה חייבת לבדוק מה היא יכולה לקבל עבורו, וימשיכו להתקדם צעד צעד.

        1. הבנתי. בעיקרון לא אמרת משהו שמפתיע אותי כאן. יכול להיות אולי שהטרייד שאמרת על דנג יהיה אולי מועיל. אפשר לבקש בו את רונדו בתמורה. מצד אחד זה נראה לא רציונלי שהלייקרס יקחו חוזה גרוע של הפליקנס כשהם מכוונים לקיץ חשוב עם תקרה נמוכה. ומאידך, 17 מיליון לשלוש שנים שה יותר גרוע מ-10 מיליון לשלוש שנים של אשיק והחוזה הנגמר של רונדו.

          אני לא יודע כמה השוק עבור רנדל גועש כרגע…אני מניח שמה שתיארת יקרה. הלייקרס לא ילחצו על העברה שלו כעת. אם כבר, הם לטעמי הכי ממוקדים על מציאת בית חדש לקלרקסון לפני רנדל.
          למה לא לנסות לשכנע את הקאבס לקחת אותו במקום היל מהקינגס?
          אני מבין שבפוטנציה היל שומר טוב ממנו, אבל החוזה שלו פשוט לא מאפשר לקאבס הרבה תמרון לעוד מקצה שיפורים שנדרש מהם עד הדד ליין.

          1. אני חושב שהיל מתאים יותר לקליבלנד, למרות שהיה דיווח שהלייקרס והקאבס "דיברו" על משהו, אני מאמין שזה היה לגבי פופ או נאנס.
            הגנה זה חלק מאד משמעותי במה שקליבלנד מנסים לתקן.

            הטרייד עם הפליקנס צריך להיות משהו כמו דנג, נאנס, זובאץ' תמורת אשיק, אג'ינסה, ואחד מחוזי המינימום של הפליקנס.
            עוזר מאד ללייקרס מבחינת שכר בראייה קדימה, ונותן לפליקנס שחקנים (בעיקר שחקן) שיותר יעזרו על המגרש.

            אישית, אני מקווה שבראדלי ימשיך להיראות מספיק רע כדי שהפיסטונז יקחו את קלארקסון תמורתו…

    2. לפני כמה ימים ג'מאל מארי דחף 36 נק.
      מישהו הכתיר אותו כסופרסטאק הבא?

      למה לא צייצת כשהוא קלע רק 7 נק במשחק הקודם?
      זאת ההגדרה של שחקן בינוני אחת ל 4 מביא משחק טוב.

      רגע דדי ומה יש לך להגיד שאת רוב הנצחונות עשו בלי לונזו?
      את זה אתה לא מזכיר

      בינתיים את רוב הנצחונות הם עושים על קבוצות במוד טנקינג.

      הבעיה שאתה ואחרים לא יודעים להבדיל בין סוגי נצחונות
      באותה מידה קארוסו ואניס הם לא רכזי העתיד של הלייקרס. אבל הם היו מובילי הכדור במשחקים האחרונים.

      1. לא, זאת לא ההגדרה של שחקן בינוני, זו ההגדרה של שחקן בן 20 (שרק חזר מפציעה), ושחקן שפשוט אין לך מושג מי הוא בכלל ולאיזה סוג של שחקן הוא אמור להתפתח, ולכן אתה גם לא מסוגל לשפוט אותו.

        לא, הנצחונות האלה לא היו על קבוצות טנקינג, אלא על קבוצות שעושות הרבה צרות להרבה קבוצות טובות, אבל מה שבאמת מעניין זה שאתה לא מזכיר כמה הפסדים באו בחודש דצמבר שעל פי דירוג הליגה הוא השני בדרגת הקושי מכל החודשים שיש לכל קבוצות הליגה העונה מבחינת יריבות (כלומר רק לקבוצה אחת בכל הליגה היה חודש אחד יותר קשה מאותו דצמבר עבור הלייקרס), וזה כלל 3 פעמים יוסטון ו 3 פעמים גולדן סטייט, ועוד כשישבנו במפגש אמרתי לכולכם בחיוך ובהשלמה שזה מה שהולך לקרות ב 15 משחקים הבאים.

        אז אין לך אפילו תירוץ שלא ידעת…

        קבוצה מתגברת על חיסרון של שחקנים, אבל זה לוקח זמן להסתגל, וזה מה שקרה עם ההיעדרות של לונזו.

        ראית למשל את המספרים של אינגראם איתו ובלעדיו ?
        שמיים וארץ.

        אבל כל זה פשוט עובר לידך, או יותר נכון מעליך.

        1. מעלי לידי מתחתיי
          חלאס עם התירוצים..

          הוא בדיוק ההגדרה לשחקן בינוני.
          אז מה אם הוא בן 20. בן כמה סימונס? מרקאנן? טיטום? מיצל? אפשר לזהות מאפיינים של אולסטאר כבר בשנה הראשונה או שנייה.

          גם לפני הפציעה הוא היה בינוני מה הסיפור להודות בזה.

          יש הבדל בין להמר שהוא יהיה תותח לבין להגיד שהוא תותח כבר עכשיו.

          יש לפחות 50 שחקנים כמוהו שנותנים לך נצוצות אבל חוזרים לגודל המקורי.
          אני לא מתרגש מנצחונות או הפסדים אלא רק מהיכולת.

          כמו שאמרתי כשהמאזן היה 0-8 ללא לונזו שלא צריך להתרגש ככה גם הפוך. זה לא שכרגע קארוסו הוא פוינט יותר טוב מבול.

          השאלה היחידה היא מה התקרה של כל שחקן כי בלי 2 סופרסטארים ועוד אול סטאר גבולי קשה מאוד להתקדם הלאה.
          להיות מילווקי זה לא הקטע שלי

          1. מי אמר שאינגראם כבר תותח ?
            ?????

            ובמה המספרים שלו פחות טובים משל מרקנאן (שהם בני אותו גיל),או טייטום ?

            אתה בכלל מבין שהוא כרגע נזרק למים העמוקים ומבקשים ממנו לעשות דברים שהם גם לא המשחק הטבעי שלו באופן כללי, והוא גם לא מוכן להם פיזית באופן ספציפי – כי אין לקבוצה כרגע מישהו אחר שיעשה אותם ?
            והוא עדיין מראה התקדמות עצומה ועקבית ?

            אתה מבין שהתקדמות כזאת + דיווחים על מוסר עבודה מדהים זה כל מה שאפשר לבקש משחקן צעיר ?
            מה אני שואל בכלל, ברור שאתה לא מבין.
            אפילו את ההשפעה של לונזו על הקבוצה אתה לא מבין.

            ה"קטע" שלך הוא פשוט תסכול וחוסר יכולת לנתח שחקנים.
            אם זה היה תלוי בך, הלייקרס כבר היו זורקים את אינגראם עם ה 9 נקודות למשחק שלו בעונה שעברה, ומקבלים תמורה בהתאם.

  27. כשאתה שוכב במיטה עם כאב גב רציני אין לך חשק למאומה מלבד לישון. זה מה שעשיתי. התעוררתי ה-8:30 ולא היה לי מ-ו-ש-ג מה קרה אמש. איזה כיף היה לי לקרוא את סקירות המשחקים בלי שהיה לי כל ידע על תוצאותיהם ומה קרה בהם (כולל הפציעה של קאזינס!).
    תודה דור!

  28. איזה באסה על קאזינס!!!! אני שומר שבת וזוה מוצש שחור בשבילי, השחקן שבשבילו הייתי חוזר מוקדם מהעבודה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט