ג'ו ג'ו היה 7 פעמים אול סטאר, והוא-הוא שהמשיך במסורת של הסלטיקס לפני תקופת לארי בירד. ב-10 עונות בסלטיקס הוא קלע 17.2 נק' עם 4.9 אס' ו-4.0 ריב' למשחק. חיכו יותר מדי עד שבחרו אותו להיכל בשנת 2015. אחרי הסלטיקס הוא שיחק עוד שנתיים בגולדן סטייט ובקנזס סיטי לפני שפרש. ג'ו ג'ו היה גם קוורטרבק מצויין בפוטבול והוא ניבחר גם בדראפט של ה-NFL אבל העדיף כדורסל.

הוא שיחק בתקופה שלאחר בוב קוזי, ביל ראסל, הג'ונסונים, והאחרים משנות ה-50 וה-60. חברי קבוצתו העיקריים משך הקריירה שלו בלייקרס היו ג'ון הבליצ'ק (עד שפרש) דייב קאונס, דון צ'ייני, פול סילאס, מקסוול, פול ווסטפול,והחבורה הזאת.

אדם סילבר אמר עליו:." "He was a Hall of Fame player and an even bigger legend to countless people he inspired and communities he gave back to, especially in his longtime role as the Celtics' director of special projects. On behalf of the NBA family, I extend my deepest sympathies to Jo Jo's family and friends and the Celtics organization."

ראז'ון רונדו היה בעיר עם הפלקונס כשההודעה שווייט ניפטר הגיעה. הוא אמר אחרי הנצחון על הסלטיקס:"I knew [White] pretty well. He was probably one of my biggest supporters from day one since I got here," Rondo said after his team's 116-113 win. "He always supported me. He always gave me great advice and his family, his wife, was very kind to me as well. I send my condolences to the White family."

 

2. צ'ארלס בארקלי ושקיל אונ'יל צחקו עד דמעות כששמעו כששמעו על "התקפת חדר ההלבשה" של הקליפרס!