אירועי דיומא – 25.12.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 15 / מתן גילור:

21:00 הפועל באר שבע-מכבי חיפה (ספורט 5). אדם סילבר כנראה חושב שאחרי 3 סדרות הגמר האחרונות לאנשים נמאס לצפות בהתמודדות בין הלוחמים לפרשים. אחרת קשה להסביר מדוע הוא בחר לשבץ את המשחק בשעה בה עיני כל העולם תהיינה נשואות לאצטדיון טוטו-טרנר בבאר שבע. אולי בונה על המחצית השניה. העומס הרב ופציעות שלוש שחקני מפתח הכריעו את ב"ש, אשר הפסידה במחזור הקודם 0:1 למכבי נתניה. זה לא מנע מהקבוצה להישאר במקום הראשון עם 30 נקודות.  למשחק היום אמור לחזור אנתוני וואקמה וככל הנראה גם אחד מצמד הבלמים, מיגל ויטור ולואי טאהא, דבר קריטי לנוכח השעייתו של שיר צדק. גם במקרה של מכבי פציעות שיחקו תפקיד משמעותי, כשפציעותיהם של גאורגי קוסטדינוב, נטע לביא ושלומי אזולאי השאירו את הקבוצה עם קישור דליל ביותר וללא מחליפים בעמדה. הדבר לא אמור להשתנות גם במשחק הקרוב, דבר אשר אמור לשחק לטובת הקישור המצוין של ב"ש. במשחק האחרון הפסידה מכבי לבני יהודה ת"א 2:0 – המשך ישיר לעונה העלובה. ערב המחזור הקבוצה במקום ה-9 עם 16 נקודות, הווה אומר שהמרחק מהפלייאוף העליון ומהקו האדום כמעט זהה. בסיבוב הקודם ניצחה מכבי 1:3, מה שעתיד להיות הניצחון היחיד של הקבוצה עד כה על קבוצה שערב המחזור נמצאת בחלק העליון של הטבלה.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. מתן תודה רבה …בהחלט דילמא מבחינתי במה לצפות .
    נתחיל בכדורגל בלתי ראשון ונראה.
    לאור היכולת המרשימה של בני יהודה ונתניה אני חושב שתמונת הפליאוף העליון סגורה ומכבי חיפה לא תהיה שם לראשונה מאז שנת 88 כמדומני ….לחיפה נשאר מפעל אחד הגביע וגם בו היא קיבלה הגרלה לא פשוטה הפועל תל אביב חוץ.

    1. מסכים. אחרי שהצליח, בפלייאוף נוראי, להוביל את הקבוצה לעונתה הגרועה מאז 1988, שגם היא היתה בעקבות טראומה אחרי מותו של אבי רן, לוזון הצליח לגרום לשיא חדש. לראשונה פלייאוף תחתון בעידן יעקב שחר.
      רק להזכיר שלקבוצה התקציב השני בגובהו בליגה, לפי פרסומים.

        1. אבל דווקא הצהובים לקחו את הגביע שם ניצחו את האדומים האלופים דאז 1-2 עם שחקנים כמו שמעונוב קרייס וגינצבורג בשער.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט