הפייסרס מפתיעים את הקאבס, הדאבס והספרס מנצחים ביום שישי גדול של כדורסל / דור בלוך

וואו איזה ערב של כדורסל היה לנו, עוד ביג שוט של מאנו ג'ינובילי לניצחון של הספרס על הסלטיקס, הווריורס התקשו אבל עשו את העבודה ללא קארי מול דטרויט, והפייסרס קוטעים את הרצף ש להקאבס בדרך לניצחון גדול. אה כן וגולשי האתר הוכיחו אותי על טעותי עם ניצחון לבולס בהארכה על ההורנטס שממשיכים להיראות זוועה זה לא מילה.

אז בואו ניגש לאקשן!

דטרויט פיסטונס (11-14) 98 – גולדן סטייט (6-21) 102:

קל זה לא היה אבל גולדן סטייט ממשיכה את רצף נצחונות החוץ שלה בניצחון חוץ על דטרויט פיסטונס שממשיכה בהתדרדרות אחרי פתיחת עונה מרשימה.

המשחק היה צמוד ברובו אבל 13 נקודות של דוראנט ברבע השלישי הובילו את גולדן סטייט לפתוח הפרש קטן עליו הצליחו לשמור עד סיום המשחק. גולדן סטייט השיגה את הניצחון על אף ערב נורא מחוץ לקשת של 26.9% בעוד דטרויט קולעת 44.4% מהטווח. בהיעדר קליעה הווריורס הלכו חזק לצבע והשיגו 48% מהשדה בניצחון לא אופייני לווריורס אבל הוא שווה W כמו כל אחד אחר.

דוראנט סיים עם 36 נקודות 7 אסיסטים ו-10 ריבאונדים ובגדול עשה הכל עבור קבוצתו בערב שבו קליי תומפסון קלע רע עם 2 מ-9 מהשלוש, גרין היה חושך עם 0 מ-5, וגם הספסל לא הצליח להרים תרומה של ממש. כספי שיחק 7 דקות קלע 2 והוסיף 2 ריבאונדים.

בצד השני בראדלי עליו דיברנו לפני המשחק היה מפוקס וקלע 25 באחוזים טובים, אבל דראמונד קלע רק 8 עם 2 מ-9 מהשדה כשדטרויט מתקשה להפעיל אותו בצורה יעילה. ג'קסון הוסיף 16.

אינדיאנה פייסרס (11-15) 106- קליבלנד קאבלירס (8-18) 102:

ניצחון יוקרתי לאינדיאנה בבית על הקאבס במה שבהחלט עשוי להיות מפגש סיבוב ראשון בפלייאוף. במשחק שהיה צמוד לכל אורכו אינדיאנה הצליחה לשמור על קור רוח, ושתי קליעות עונשין של קורי ג'וזף הבטיחו לה את הניצחון כשקווין לאב מחטיא שלשה 6 שניות לסיום בניסיון להשאיר את המשחק בחיים.

אינדיאנה שלטה בריבאונד (44-50) וכפתה יותר איבודים על קליבלנד ונראתה נחושה יותר להשיג את ה-W כשהיא ממשיכה להחזיק במאזן חיובי מפתיע העונה.

לברון סיים עם 29 אבל קלע רק 1 מ-5 מהשלוש, והוסיף גם 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. לאב הוסיף 20 וג'יי אר 15. אולאדיפו היה ענק זה לא מילה עבור הפייסרס עם 33 נקודות, והוא הולך והופך לנגד עינינו לגארד מוביל בליגה הזאת. טרנר הוסיף 15 וטי ג'יי ליף שיחק 3 דקות בלבד וסיים עם חטיפה ו-0 נקודות.

סן אנטוניו ספרס (8-18) 105 – בוסטון סלטיקס (5-22) 102:

זה היה משחק שבו היתרון עבר מצד לצד לאורך כל 48 הדקות, סן אנטוניו שלטה בריבאונד, אבל בוסטון הראתה את האיכויות שלה ובעיקר הראתה את קיירי ארווינג בערב ענק, ושתי דקות לסיום שלשה שלו העלתה את הסלטיקס ליתרון. אולדרידג' בערב מצוין משלו ענה ב-2 והשווה. ארווינג החטיא שלשה, אולדרידג' איבד, וארווינג החטיא זריקה נוספת, והספרס יצאו להתקפה עם 40 שניות על השעות. גיי החטיא שלשה אבל מאנו ג'ינובילי לקח את ריבאונד ההתקפה, ודפק שלשה 5 שניות לסיום ולזה לבוסטון כבר לא הייתה תשובה.

איזה שנה זאת?!?!?!?!

עבור המפסידים קיירי סיים עם 36 וטאטום הוסיף 20. אל הורפורד היה בערב חלש של 1 מ-6 מהשדה, וג'יילן בראון תרם 15 משלו כשהספסל של בוסטון מתקשה להיכנס לעניינים, כשרק רוזייר קולע מעל 10 עם 13 אבל גם 1 מ-6 מהשלוש. בצד השני אולדרידג' סיים עם 27 ו-10 ריבאונדים, גאסול הוסיף דאבל דאבל משלו עם 14 ו-11, גיי היה מצוין עם 15, פרקר תרם 11 ב-19 דקות בלבד, וג'ינובילי עם 11 נקודות אבל איזה סיומת יא אללה שלו.

שארלוט הורנטס (15-9) 111 – שיקאגו בולס (20-4) 119:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו הייתה זו בסופו של דבר ידם של הבולס על העליונה, לאחר שחנקו את ההתקפה של שארלוט בהתקפה על מנת לנצח ב-8 הפרש, כשהם מוכיחים את מה שרשמו גולשים רבים באתר הלילה – ששיקאגו לא גרועה כמו המאזן שלה.

הלילה בהחלט המעט כישרון של שיקאגו הצליח להתחבר כשמרקנן קלע 24 ואפילו באחוזים לא רעים, דאן הוסיף 20, רובין לופס 19 והולידי 17. מול שארלוט שממשיכה להתרסק זה הספיק. הווארד נתן 25 ו-20 אבל באטום ווקר היו בערב קליעה נורא עם 9 מ-30 ביחד ושארלוט יורדת מושפלת והולכת ומתרחקת מהפליאוף, עם חמישיה שכוללת את באטום ווקר והווארד מדובר בכישלון גדול.

אורלנדו מג'יק (16-11) 89 – דנבר נאגטס (13-12) 103:

ללא יוקיץ' דנבר מנצחת את אורלנדו השבורה שממשיכה להתרסק לאחר פתיחת עונה חזקה, כשהיא מסתמכת בעיקר על הספסל שלה ,במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה.

אחרי רבע ראשון נורא בו קלעה 14, הנאגטס פתחו ריצה ברבע השני, וסיימו את שני הרבעים הבאים עם 67 נקודות כשהם מחזיקים את המג'יק על 45 בלבד בדרך לניצחון. בארטון קלע 19 אבל כאמור הסיפור היה הספסל כשפאריד תורם 20 ומודאי מוסיף 18 משלו למנצחים. סימונס ווצ'ביץ' סיימו עם 21 כל אחד שכאמור לא הספיקו.

ממפיס גריזליס (17-8) 107 – טורונטו רפטורס (7-16) 116:

הדובים ממשיכים להתרסק, במשחק שבו הם פתחו מצוין והצליחו להחזיק ביתרון עד הרבע הרביעי, אבל אז טורונטו השתלטה על המשחק וגמרה סיפור במשחק שאפילו לא היה צמוד בסופו. דרוזן הוביל את המנצחים עם 26 כשאיבקה מוסיף 21 ולאורי מסיים עם 16.

בצד השני 27 לאוואנס ב-27 דקות, גאסול הוסיף 2 ופרסונס סיים עם 15 מהספסל ובן מקלמור תרם 10 משלו.

מילווקי באקס (10-14) 109 – דאלאס מבריקס (19-7) 102:

דאלאס ממשיכה לעשות קולות של קבוצת כדורסל ולהפסיד, בעוד במילווקי סנסציה – הפריק לא היה הקלע הבולט של הערב. דאלאס כאמור שיחקה לא רע ואף הובילה במחצית אבל במחצית השניה היא לא יכלה לעצור את הבאקס שסיימו עם 60 נקודות והשיגו את ה-W שרצו.

ווסלי מתיוס הוביל את האורחים עם 29 נקודות כשהאריסון בארנס מוסיף 18 ונוביצקי מסיים עם 11. בצד השני משחק מפלצתי של מידלטון הפריק ובלדסואו הבטיחו ניצחון. בלסואו סיים עם 24, 11 מתוכן מהקו כשהוא קולע רק 1 מ-6 משלוש. הפריק סיים עם 27 ו-11 ריבאונדים ומאזן פלוס מינוס טוב ב-14 נקודות משחקן החמישיה הטוב ביותר אחריו. מידלטון סיים עם 31 והיה בלתי עציר עם 5 מ-8 מהשלוש. ברוגדון הוסיף 14 מהספסל.

ניו אורלינס פלקינס (13-13) 109 – סקרמנטו קינגס (17-8) 116:

עוד משחק שהלך לנו להארכה הלילה כששלשה של באדי הילד 36 שניות לסיום כופה הארכה בה סקרמנטו שימרה את הקלישאה לפיה הקבוצה שכופה הארכה לרוב גם מנצחת בה, הפלקינס לא הופיעו לשלב הזה, קלעו 7 נקודות בלבד וירדו עם הפסד ביתי מאכזב מאוד.

רנדולף הוביל את האורחים עם 35 נקודות ו-13 ריבאונדים כאשר בצד השני אנתוני דיוויס חזר אבל 18 שלו ב-31 דקות לצד 38 של קאזינס והסתבך בעבירות לא הועילו.

וזה נכתב לפני המשחק:

איזה כיף של יום שישי מחכה לנו, לא רק ששתי המכביסטיות ניצחו, הלילה מגיעות אלינו גולדן סטייט, קליבלנד, בוסטון והספרס וגם אלה שחושבות שהן גדולות אבל הן בעצם לא – דטרויט וטורנטו והכי חשוב הפריקקקקקקקקקקקקקקקק!

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

דטרויט פיסטונס (10-14) – גולדן סטייט (6-20) 2:00:

ללא סטף קארי, ועם גרין, איגודלה ופצ'וליה עם דרגות שונות של פציעה, גולדן סטייט הולכת ומסתמכת יותר ויותר על עומרי כספי. סתם. על קווין דוראנט. עם 25 נקודות למשחק ו-6 ריבאונדים לערב, זאת נראת כמו מדיניות נבונה כשגולדן סטייט ממשיכה לשייט את העונה הסדירה שלה, עם סיכוי טוב מאוד לסיים במקום הראשון במערב גם בהילוך שני.

עם חמישה נצחונות חוץ רצופים במסע שלהם, גולדן סטייט בהחלט תהיה עם תחושה טובה בשלב הזה, אבל צריך לזכור שהרצף הזה כלל את לוס אנג'לס, אורלנדו, מיאמי, ניו אורלינס ושארלוט, כך שבהחלט יתכן שהמשחק הלילה יהיה האתגר הגדול ביותר של הווריורס ברצף.

ואולי האמירה הזאת רלבנטית ללפני שבוע. לאחר ניצחון גדול על פיניקס, דטרויט הגיעה לרצף של 4 משחקים מאתגרים מול וושינגטון, פילי, ס"א ומילווקי ומצאה את עצמה עם 4 הפסדים רצופים כשאחת מההפתעות הנעימות של העונה נראית כחוזרת לגודלה הטבעי.

גם ברצף הזה דראמונד הראה יכולת שמתיימרת לסנטר הטוב בליגה, עם 27 נקודות ו-20 ריבאונדים בהפסד למילווקי, אבל הם צריכים תרומה משחקנים נוספים על מנת להצליח להחזיק מעמד מול מכונת הקצב של גולדן סטייט. דגש בהיבט הזה צריך ללכת לאייברי בראדלי. מול סן אנטוניו למשל הגארד סיים עם 3 נקודות עם 1 מ-9 מהשדה, דטרויט צריכה לקבל תרומה סולידי תלפחות מארבעת שחקני החמישיה המובילים שלה – ג'קסון, דראמונד, בראדלי והאריס כדי לפצות על ספסל שהוא פחות ממרשים נכון לעת הזאת.

הימור: גולדן סטייט ב-12

אינדיאנה פייסרס (11-14) – קליבלנד קאבלירס (7-18) 2:00:

מפה לשם קליבלנד כבר עם 13 נצחונות רצופים. אז נכון שרצף המשחקים היטיב איתם מאוד כשחמשת האחרונים היו מול קבוצות עם מאזן שלילי, אבל עדיין אי אפשר להתעלם מזה שליכולת המופתית של לברון ג'יימס הצטרפו כעת גם קווין לאב, ואף דויין וייד שמוביל באומנות את החמישיה השניה של קליבלנד כשהוא נותן בדיוק את מה שיש לו לתרום בשלב הזה של הקריירה, לא יותר ולא פחות.

היעילות ההגנתית שלה היא עדיין הרבה מתחת למיקום שלה בטבלה (מקום 23 בליגה), אבל היא מפצה על זה ביעילות ההתקפית השלישית בטיבה בליגה, והיא תפגוש הלילה קבוצה עם מאפיינים דומים רק ברמה אחת פחות. אינדיאנה ממוקמת במקום ה-6 ביעילות התקפית ובמקום ה-19 ביעילות הגנתית.

ואם מחפשים סיבה לכך כמו גם לעובדה שאינדיאנה מסתכלת על הופעת פלייאוף בעונה שהייתה אמורה להיות עונת בניה מחדש צריך להסתכל על הצמד אולדיפו את בוגדנוביץ'. השניים קולעים יחד קרוב ל-40 נקודות ומעל 48% מהשדה, ו-43% מהשלוש, אם הם ימשיכו לקלוע כך והקבוצה תמשיך לעבוד ביעילות עבורם, לאינדיאנה יש סיכוי לא רע להפוך לסוג של סוס שחור העונה.

אינדיאנה מחזיקה במאזן של 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, כאשר לאחר הפסדים רצופים ליוסטון וטורונטו, היא נהנתה משני נצחונות רצופים אם כי קשים על ניו יורק ושיקאגו החלשה. עם מאזן של 4-8 בבית, אני יכול לראות את אינדיאנה עוצרת את הרצף של הקאבס הלילה.

אינדיאנה ב-5.

סן אנטוניו ספרס (8-17) – בוסטון סלטיקס (4-22) 4:30:

כרגיל הליגה שומרת את הטוב ביותר לסוף, והלילה צפוי לנו מאבק מזרח מערב מרתק בין שני הארגונים הטובים בליגה ושתיים מהקבוצות הטובות שיש לליגה להציע.

שתי הקבוצות עם מאזן של 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, אבל רבים הפנו את תשומת הלב לכך שהספרס השיגו 14 מאותם הנצחונות מול קבוצות שמאזנן מעל 50% לעומת 3 הפסדים כלומר המאזן שלהם מול קבוצות עם מאזן חיובי הוא 3 נצחונות ו-5 הפסדים.

נצחון היום ישתיק את הטענות האלה, אבל אם תשאלו אותי פופוביץ', לו היה טורח להתייחס לזוטות כאלה (לי לא היה אומץ לשאול אותו אם הייתי בטקסס היום) היה אומר שזה בדיוק הייחוד של הספרס, הפרנצ'ייז הזה יודע איך להגיע לפלייאוף בצורה הטובה ביותר האפשרית, והצורה הזאת היא לנצל את תחילת העונה לרוטציה רחבה ומנוחה לכוכבים תוך כדי נצחון על מי שאפשר לנצח גם כך ושמירה על מקום טוב בצמרת המערב.

בוודאי נכונים הדברים כשהקבוצה משחקת מפתיחת העונה בלי השחקן הטוב ביותר שלה. השמועות מדברות על כך שקוואי עשוי לחזור בשבת אבל אין צפי שהוא ישחק הלילה ולכן צריך לראות האם לספרס יש יכולת להתמודד עם אחת הקבוצות החזקות בליגה גם בלעדיו.

במפגש הקודם בין השתיים בוסטון ניצחה בקלות יחסית 94-108, ויתכן בהחלט שנראה הלילה את הבחורים של פופוביץ' מנסים לנקום את בוסטון שהסתדרה במשחקה האחרון מול דאלאס ללא ג'יילן בראון ומוריס, אבל מאחר ואסור לי להמר על סן אנטוניו ספרס אני אלך על בוסטון.

הימור: בוסטון ב-5.

משחקים נוספים:

שארלוט הורנטס (14-9) – שיקאגו בולס (20-3) 2:00:

שיקאגו האומללה עם 10 הפסדים רצופים לפער של 11 נקודות בין נקודות לזכותה לנקודות נגדה, מגיעהלמשחק מול שארלוט שמאוכזבת מאוד להיות במאזן שלילי בשלב הזה של העונה, עם 4 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה.

הבולס תרמו למאזן הזה עם ניצחון סנסציוני בתחילת העונה 120-123, ואם אתה מאפשר 123 נקודות לשיקאגו אתה יודע שאתה במצב קשה. והלילה הם יצטרכו להסתדר ללא מאמנם הקבוצה סטיב קליפורד שניעדר מסיבות בריאותיות.

בכל זאת דומה שהלילה הם אמורים להסתדר.

הימור: שארלוט ב-20

אורלנדו מג'יק (15-11) – דנבר נאגטס (13-11) 2:00:

ללא איוון פורנייה משחק שגם ככה היה אמור להיות משימה לא פשוטה עבור המג'יק הפך להיות אתגר של ממש. עם 3 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים המארחים שנחלצו מהפסד מביך לאטלנטה בהארכה מבקשים לשחזר את פתיחת העונה הנהדרת שלהם.

בצד השני דנבר שנראתה כעולה על דרך המלך, חזרה לקרקע המציאות עם שני הפסדים מאוד לא נעימים לדאלאס וניו אורלינס שהבליטו הגנה שערורייתית עם 122 ו-123 נקודות ליריבה בשני המשחקים הללו. הלילה הם יצטרכו הגנה טובה בהרבה על מנת לנסות לחזור מפלורידה עם ה-W.

הימור: דנבר ב-7

ממפיס גריזליס (16-8) – טורונטו רפטורס (7-15) 3:00:

קרב קצוות בין ממפיס המאכזבת לטורונטו שלא יכול להיות צפוי מהיכולת שהיא מפגינה בתחילת העונה הזאת, כן הקנדים השיגו 4 נצחונות רצופים, אבל האם מישהו באמת חושב שהם יוכלו לתת פייט לבוסטון או קליבלנד במאי? אני בספק רב מאוד.

בצד השני יש קבוצה שבכלל לא תשחק כדורסל בשלב הפלייאוף של העונה, כשהקשיים של ממפיס הולכים ונערמים ובעיקר בצד ההתקפי כשהקבוצה עוברת את ה-100 נקודות פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים ורושמת כבר 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים שלהם. תרשמו עוד אחד.

הימור: טורונטו ב-15.

מילווקי באקס (10-13) – דאלאס מבריקס (18-7) 3:00:

עושה רושם שדאלאס לא ממש מבינה את הקונספט של טנקינג עם 5 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה, כולל נצחונות מרשימים בהפרשים גבוהים על הקליפרס ודנבר.

הלילה הם צריכים לחזור לעצמם אחרת הרכבת באמת תברח, כשהם יפגשו את מילווקי שמתקשה להתרומם על גבו על הפריק, שנותן את כל מה שהוא אמור ויותר, הלילה זה אמור להספיק.

הימור: 15 לבאקס

ניו אורלינס פלקינס (12-13) – סקרמנטו קינגס (17-7) 3:00:

המשחק האחרון של הלילה יפגיש את הפלקינס עם הקבוצה ממנה לקחו את הכוכב שאמור להפוך אותם לקבוצת צמרת מה שכרגע נראה רחוק מאוד מלהתרחש, ובאופן אירוני, יתכן שבהסתכלות טווח בינוני, מצבה של סקרמנטו, אותה עזב בוגי במצב טוב יותר מהפלקינס, שתתקשה מאוד לשמור על כוכביה בקיץ הקרוב, ובמיוחד לאחד שעונה לשם הגבה.

הלילה מי שינסה לתת פייט לבוגי בצבע הוא זק רנדולף שנותן עונה לא רעה בינתיים, כאשר דיוויס עשוי לחזור כבר הלילה ולהתאחד עם שותפו לקו הקדמי ולסטטיסטיקות מפחידות.

הימור: הפלקינס ב-12.

לפוסט הזה יש 321 תגובות

    1. כשהלכתי לישון בחצי עם בוסטון שנראתה עליונה עם יתרון 5-9 לאורך כל המחצית היתה לי הפתעה שסן אנטוניו ניצחה. בראד סטיסנס הפתיע אותי כשגאסול ואולדרידג' שיחקו יחד איזה 10 דקות והגבוה היחיד ב-שבראד סטיבנס שם נגדם היה מויריס. כשגבוהי סלטיקס שיחקו הם שלטו במשחק

  1. היי תראו, ג'ייסון טייטום… מזכיר לי שיחה מלפני כמה דקות שבא עלו בגורל המספרים הבאים:
    16-32
    41-79
    שהם…
    לונזו מהקו מול טייטום מהשלוש.
    יא וואראדי.

  2. תודה על הפרוויו
    אם בוסטון מנצחת הלילה זו תהיה הפעם השנייה שבראד מנצח את פופ השנה. כפי שציינתי קודם, מבחינתי זו הוכחה שבוסטון השנה קונטיינדרית אמיתית כמו הקבס ו ג"ס. אני צופה משחק קשוח עם תוצאה נמוכה. הסלטיקס לא רוצים להפסיד כי אז הם מסכנים את ההובלה של הקבוצה בליגה ליוסטון טילים. זה יכול להיות משחק של הגנות כשבוסטון תחזור למצב של המכות והדחיפות שאפיין אותה במשחקי החוץ שבאו אחרי ההפסד ההוא במשחק השני של העונה בבוסטון…

    1. רזי בחייך, בוסטון צריכה לחשוב על המאזן מול יוסטון? ישנם דברים חשובים הרבה יותר, כמו מנוחה, מסע במערב, מומנטום וכל זה.
      הסיכוי שהמאזן מול יוסטון יהיה חשוב הוא די קלוש (רק בגמר כמובן). אבל זה יפה, אתה מפגין רוח אופטימית עקבית. כאוהד יוסטון עם אח שאוהד את בוסטון, אני מוכן לשלם הרבה בשביל גמר כזה.

  3. תודה רבה.
    ערוץ הספורט ישדר את… ממפיס-טורונטו.
    האם יוקיץ' אמור לשחק? אם לא אני הולך על אורלנדו.
    איתך בשאר ההימורים.
    אחלה משחקים.

  4. עדיין מורידים מערכה של הפליקנס ,לאט לאט הרבה מהשחקנים מתחילים להתעורר וההרכב עם 3 גארדים מתחיל להיות יעיל , רונדו מתחיל לתת את המספרים שהיו לו בסקרמנטו למרות שהוא משחק רק 25 דקות בממוצע עד עכשיו , הולדי עם ממוצע 20 נק מאז שרונדו חזר וגם מור נותן מספרים יפים , אפילו מילר מתחיל להיות קלעי מחונן , עדיין צריך לעבוד על השיטה אבל אפשר לומר שלסגל יש פוטנציאל וכמו שאמרתי חסר איזה סמול פורוורד שישדרג את הקבוצה , כמובן שהייתי רוצה מאמן אחר אבל זה מה יש כרגע , אג'טסה פצוע כנראה ל4-6 חודשים , אולי נקבל חריגת שכר להחתים מישהו או לטרייד , לסיכום אפשר להוציא מהעונה הזאת משהו והייתי הולך על כל הקופה עם טרייד על בחירת בדרפט תמורת שחקן או 2 ראויים

  5. יום ששי הוא היום המעניין ביותר ב-NBA, אבל כם הארוך והקשה לק=פריוויו וסקירה. תודה דור. אני אתאכז בסלטיקס והספארס אבל לכל משחק ישנו סיפור!
    תודה על פריוויו מושקע ביותר, ואני אתך עם המנצחות והמפסידות מלבד טורטונטו. אין מצב שהם מנצחים בממפיס.

  6. להסתכל על היעילות ההגנתית ככה זה כל כך לא מדוויק קליבלנד מציגה הגנה מופתית ברצף הניצחונות מקום 6 בליגה, לעומת תחילת עונה הזוועתית שהייתה מקום אחרון, קליבלנד במעל 8.

    הסגל של מילווקי חייב להוציא הרבה יותר, מקווה שיעיפו את קיד, נצחון הרבה יותר קשה ממה שחושבים יהיה היום.

    אורלנדו חזרה לגודלה הטבעי שאחוזי השלושות התיישרו, חוץ מגורדון אין שם כלום.

    1. מסכים עם הכל.

      אגב, גורדון עדיין לא יציב וטוב מספיק כדי שהקבוצה הזאת תצליח לצאת אפילו מה-Bottom 10 של הליגה.

        1. באורלנדו כן.
          ולטעמי ההגעה לאותה תקרה גם תלויה במאמנים שיהיו לו ועד כמה הם יצליחו לדחוף אותו לקצה גבול היכולת, לצד הנהלה שתדע להציב סביבו כמה שיותר כלים שיצליחו למקסם את היכולות שלו.

  7. פריוויו מעולה דור.דנבר בלי יוקיץ לא שווים נצחון לטעמי. לגבי הספרס השאלה אם יעלו בהרכב מלא, כי אם כן הם ינצחו. ועם כל הכבוד לאינדי לא הם יעצרו את הרצף של הלברונס

  8. שארלוט ב20??? אתה ראית את אוסף הסמרטוטים הזה משחק? הם לא ינצחו ב20 גם נבחרת של מגיבי הופס, הבולס לוקחים

  9. ואוו עכשיו קראתי את הוויכוח בין אפלטון לאיש. אני מוכרח לאמר שאפלטון הפתיע אפילו אותי. כאילו האיש (לא האיש, אפלטון) אמיתי?
    איזה איש …(לא האיש , אפלטון)
    גולם איש…
    הוא באמת חושב שהמזוקן זה לא הפרצוף של האנ בי אי? בגלל הזקן? זה אפס קצת גזעני לחשוב ככה אדון אפלטון… טוב, קיבוצניקים זה הגזענים הכי גדולים…
    אז רק תאמר לי אדון אפלטון- למה המזוקן מופיע בכל פרסומת שנייה של האנ בי אי אם הוא לא הפרצוף שהליגה רוצה? אולי כי אתה מבלבל תמוח?

    1. לא שווה להגיב לאנשים כמוך אבל בכל מקרה אני אענה לך, איפה בדיוק ראית את הליגה מקדמת את הארדן? אני לא מצפה ממך להבין את הגזענות בתקשורת שהיא סופר סמוייה, תביט איך מציגים את החיים של הארדן לשלילה פעם אחר פעם.מי ומה שהשחקן מייצג הוא סופר קריטי לNBA (אייברסון זכור לך?) ב2016 הארדן לא נבחר לאחת מחמישיות העונה (אין שום שחקן בהיסטוריה שנתן ממוצעים כאלה ולא נבחר אם היה בNIKE אין ספק שהיה נבחר לאחת מהחמישיות), הגזענות ממש לא נעלמה אצלנו,היא עדיין חייה ובועטת.

      1. כשאני בשעות הארץ אני מאנשי הליג פאס. לא קם ב 3 בבוקר למשחקים, עם כל הכבוד. בשעת ארה"ב אין סיבה לשלם על משחקים כשיש כאלו לינקים איכותיים בחינם.

  10. היות והפייסרס לא ברשימת הקבוצות בהן אני צופה בקביעות, אז עד כה, כושר המשחק של אולדיפו היה בגדר מספרים על הנייר, עבורי.
    לראות אותו בחי, ולא רק דרך תקציר, או כמספרים על דף הסטטיסטיקה –
    וואו. איזו קפיצה הוא נתן השנה.
    כל אותה אתלטיות התחברה לכישרון, ולביטחון.
    זה כושר משחק שבהחלט מצדיק את החוזה עליו הוא חתום.

  11. מי מהמר שטורונטו מנצחת את המשחק בסוף? (הייתה בפיגור 17… חזרה ל-5 במחצית).

    שיקגו לא מפתיעה אף אחד… בכל המשחקים האחרונים הם נתנו פייט אמיתי, ונפלו בדקות הסיום. היום גם עם מירוטיץ שחזר, מרקנן, לופז, הולידי… נותנים פייט וקרובים שניה לניצחון.

  12. הארכה בין הבולס להורנטס… הבולס לא מצליחים להרוג משחקים בדקות הסיום.

    אולי בהארכה?

    במידה וכן, יסמנו 2 W על ההורנטס… 2 מתוך סה"כ 5 כולל המשחק היום.

  13. לברון עם מחצית שנייה לא טובה. אבל קורבר פשוט היה מחריד היום בשני צדי המגרש וטיי לו נתקע אתו כל הרבע האחרון משום מה

  14. לא קשור אבל שמעתי עכשיו בפודקאסט של זאק לואו נתון הזוי שלבדו מצדיק את הפיטורין של דונובן.
    כמה פעמים ראסל ווסטברוק עשה חסימה לכרמלו העונה?
    0.
    באמת?

      1. חחח אני רואה את זה קורה. כרמלו מסמן לכולם בידוד, ראסל רץ בטירוף מהפינה דופק לו גג ועולה לזריקה מהשלוש בסיבוב.
        אבל ברצינות, פיקנרול בין ראסל לכרמלו כשמלו הבול האנדלר זה אחד המהלכים הכי מסוכנים פוטנציאלית של אוקלהומה. איך זה לא קרה אפילו פעם אחת זה מעבר לבינתי.

    1. בחור חביב לקבוצה צעירה בתהליך ולא לכאלה המחפשים להגיע רחוק
      הוא לא שולט ולא משתלט על הכוכבים המתפרעים שלו

      האמנתי בו עד לא מזמן אבלהוא לא מראה שום שינוי בכדי לסרס טיפה את השחקנים

  15. דאלאס איכשהו מצליחה להיראות מצוין גם בלי סמית'.
    אינדיאנה הקבוצה הכי מפתיעה העונה. אם מנחם דיבר על אתלטיות אתמול, רק שיביט מה עושה מקמילן עם הצעירים שם.

  16. עוד שבועיים (פלוס/מינוס).
    עוד שבועיים מתחילה העונה של הקאבס כפי שהם אמורים להראות במאני טיים.
    (תומפסון ותומאס יחזרו/יצטרפו לסגל השחקנים הבריאים של הקאבס)

  17. ברוך רובין, לא יודע איזה ליגה אתה רואה, במשחקים של הליגה שאני רואה הארדן אחד משלושת השחקנים שמקבלים הכי הרב אמפתיה

      1. מקום שני בליגה אחרי גולדן סטייט… בשידורים נאטיונאל.
        מנחם תסביר לרפה הזה אפלטון שהטלוויזיה משדרת את מי שהיא חושבת שיביא לה רייטינג… הוא קשה תפיסה ברמות.

          1. רבין? פרס? איווט!
            אלו שמשדרים הם נגדו… מי? קני סמית? שאק ? מארב אלברט? אתה קשקשן שהרבה זמן לא ראיתי.
            נצמדת לאיזה קשקוש שקראת באתר אוהדים של יוסטון ולא ידעת לעזוב בזמן .. מקום שני בשידורים. לך תחפש מקופח אחר

          2. איווט אתה מסומא בהפוך לתפוז המכני שאפלטון הציג בפיקחותו.
            פקח עיניך ועבור לוואלה כמגיב דלוח שאבד ואבוד,
            אתה לא שייך לפורום הזה, בטח עוד מסומא קובי וווסטברוק
            אין לך הבנה מינימלית.

          1. מסומא עיוור הסתיים המשחק ואז הסכמת להתערב.
            אחרי שנגמר זמן ההתערבות.
            מוג לב זה פחדן מה שאתה אוויל משריש
            שלול הבנה. צריך להסביר לך אתה טיפש.

  18. איך אמרו על אולדיפו למעלה? ככה גם על קיירי,הוא פשוט רותח 110 מעלות צלסיוס ואין קוואי שישמור עליו. מצד שני אלדריג' מספק את הסחורה.

  19. בוסטון פשוט מעולים, השחקנים וכקבוצה.
    הדקות הראשונות היו קצת מביכות, טוני ופאו לא הצליחו להסתדר עם האתלטיות, אבל מאז יש שיפור

      1. אני הצטרפתי למשחק 6 דקות לסיום הרבע הרביעי.
        זיו הוא ה-go-to guy (דרך אגב, no pun intended…) בכל מה שהוא הסקרמנטו קינגס.

      2. סביר.
        הוא מאד טוב בהגנה,
        היה די חלש בהתקפה.
        צפוי לו קטע משקיל, הלך את צעדת הכנרת עם הרבה פאשיין.
        השדרים של ניו אורלינס התמוגגו

  20. שארלוט עם הפסד שני לבולס כבר העונה,קמבה שוב פעם נחנק בקלאץ.
    דוויט היה מפלצת,לדעתי האישית..העונה הם לא מתקדמים לשום מקום,ולדוויט עלה הערך בשוק העונה אחרי העונה הטובה שהוא נותן,אפשרי לקבל עליו טרייד טוב וגם על קמבה ולצאת לריבולד חדש.

      1. אכן הילד עם קרח בעורקים. ממשיך להשליש וגם לוקח יופי של ריבאונד.
        במשחקים האחרונים הוא בולט מאד. לא יאמן שהוא רק בן 19 עם כזו בגרות. טוב שהוא חתום ל 5 שנים. תחשבו מה הוא יהיה בעוד שנה שנתיים במחיר מציאה של פחות מעשרה מליון…

  21. הפליקנס בלי רונדו, הרבה פחות טובים… לא סתם רשמתי לפני המשחק שהוא לא משחק. זה גורם למשחק להיות מאוזן יותר (בטח כשסקרמנטו לאחרונה נושכת…).

    1. השנה יש יותר איזון… אבל אתה לא יכול לומר "כל המערב".

      עדיין יש לך 3 קבוצות שבהרכב מלא, נותנות פייט (ובסדרה, סביר להניח שגם ינצחו) את הפייבוריטיות במזרח….

      ג"ס, יוסטון, ספרס (עם קוואי).
      אל מול בוסטון, קליבלנד… ותבחר מי שבא לך מתוך האחרות (דטרויט, מילווקי, פילי וכו')

      1. מסכים שמאז שקירי ברח מלברון אין סכנה במזרח

        אבל מי יש? סן אנטוניו זקנה לא תחזיק מעמד… קליפרס חלשה פלקינס חלשה יוטה חלשה פורטלנד חלשה ממפיס חלשה
        מי נשאר אוקלהומה? לפרק לפרק לפרק

        רק יוסטון טובה אבל לא מספיק לדגדג…

        1. 1) כל שנה שחולפת, הספרס עם עוד שנת ניסיון. עם עוד צלקות מלחמה. והם לגמרי יודעים להלחם… זקנים בשילוב ילדים. כל מי שעולה, יודע להרביץ (את סלי ההכרעה תשאיר למאנו… 🙂 )
          2) יוטה פחות חלשה ממה שהיא נראית במספרים… עברו פציעות ומתגבשים כעת מחדש. יש עליות, ירידות… אבל לדעתי הם יהיו בפליאוף.
          מן הסתם הם לא מועמדים לאליפות… אז לא נכנס לדיון עליהם. בכל מקרה – פייט למזרח (לאלו שברמתם) הם יתנו גם יתנו… הערב נראה דוגמא מול מילווקי.
          3) פליקנס עם עליות ומורדות… כל פעם שחקן אחר חזר והפאזל לא מתחבר. עם רונדו על המגרש, הם מותחים כל קבוצה…. כולל הלוחמים בהרכב מלא (לפחות לפי מה שראינו 2 משחקים… עד שהיו טכניות/הרחקות והמשחק הלך למחוזות פחות נחמדים).
          4) פורטלנד אכן חלשה. מלבד הברקות וימים טובים של צמד הגראדים "השולפים מהמערב". לסדרה זה לא מספיק.
          5) ממפיס מפורקת… משחקת בלי קונלי. ואכן, היא גם לא מספיק טובה בלי קשר.
          6) אוקלוהומה עגלה, העונה הם לא יגיעו רחוק….

          אבל כל קבוצה שתעמיד מהמזרח, תוכל להעמיד מולה קבוצה מהמערב שבסדרה תקח.

          בוסטון? טורונטו? הקאבס? דטרויט?
          שים מנגד את הלוחמים, יוסטון, ספרס…

  22. רבע מפגר של הספרס. לחמו כל פוזיישן, ניצלו היטב את זה שקיירי לא שיחק הרבה ושהוא שיחק הוא לא ניסה להכריח את המשחק, קיבלו תרומה מהברטנס\מאנו מהניסיון של פרקר. אני עדיין חושב שהמשחק בשליטה של קיירי. קיירי ירצה קייר ייקח, אבל בינתיים זה חתיכת משחק חברים

  23. אחרי שנתנו לפופ טכנית השיפוט הפך לקצת יותר בייתי.
    כל הכבוד למאנו על השלשה. סטיבנס היה צריך לקחת פסק זמן לפני ה 5 שניות האחרונות ולסדר תרגיל. היתה עבירה על סמארט והשופטים התעלמו ונתנו כדור לספארס שמובילים אחרי פתיחה דיי צולעת. האם הסלטיקס יכולים לחזור? נחייה ונראה.

  24. מי זה שכתב פה קודם שהדורבנות פח ולא עוברים סיבוב בפלייאוף ? לא יודע איך ייגמר היום מול הקלטים – כנראה צמוד עד הסוף . אבל דבר אחד אני יודע – אחרי שקאוויי חוזר , ובהנחה שאין לו איזו מגבלה מסתורית , הם עושים מבוסטון קציצות , גם אם גורדון הייווארד חוזר.

    1. כתב את זה "שם נחוץ".

      גמני רשמתי שעם קוואי זה יראה אחרת…
      למרות שבדר"כ (לפחות לפי שנה קודמת) אולדריג' פחות טוב כשיש את קוואי. כי קוואי לוקח על עצמו.
      אבל ייתכן והשינוי שקרה עם אולדריג' העונה, וביחד עם קוואי… הם ידעו לשלב. ואז הם ישדרגו את עצמם עוד.

      פשוט מדהים מה חבורת "זקנים" עדיין מעוללת לליגה…

  25. זה משחק בין שתי המדורגות שניות באיכותן בקונפרנסים , גם אם המיקום הנוכחי שונה כרגע . וכפי שכתבתי , בהרכבים מלאים הדורבנות קבוצה טובה יותר.

      1. הצחקת אותי על הרוקטס. קבוצה חד מימדית . אחרונה בליגה בזריקות לשתיים . בפלייאוף , כשיהיו הגנות לוחצות בפרימטר , הם יילכו לאיבוד. וגם הרוטציות הקצרות של ד'אנטוני יגרמו להם לשפוך לאגר ברבע האחרון.
        זו קבוצה של one trick pony . בפלייאוף הטריק לא עובד.

  26. אני אוהב את המאמץ של רודי גיי בהגנה, ראייה החסימה שלו בחצי הראשון, מצד שני, פוזישן שני במחצית שנייה הוא מתבלבל במהלך ומשאיר את טייטום חופשי לזריקה מהעונשין. שנים של יסודות הגנתיים דפוקים א"א לתקן ברבע עונה.
    הספרס משחקים חכם שהם נותנים לקיירי לעבוד בהגנה מול טוני פ.
    פופ לקח הימור ששם את פורבס על בראון, הסלטס ראו את זה והלכו עליו, עד עכשיו ללא נזקים מרובים, בהקשר הזה צירך לציין שהוא מועדף עכשיו ברוטציה ע"פ מורי שנדחק לחמישייה שלישית. פורבס ממש שיחק אות ההעונה, מורי עדיין חובת ההוכחה מוטלת עליו.

  27. ת'כלס, אם בוסטון רוצה לנצח את המשחק… היא צריכה כתוכנית משחק, לסחוט עבירות מאולדריג' שהוא השחקן העיקרי של הספרס (עד שקוואי יחזור).
    יש לו כעת 3 עבירות… הדבקת 2 עבירות מהירות, סביר להניח שיסגרו להם משחק. מה גם, שזה עלול לתסכל אותו ולגרום לו לעשות שטות (טכנית וכדומה?… משאיר לעצמי את המחשבות)

  28. ברטנס עם שני פוזיישניפ הגנתיים גרועים, אחד – רץ למוריס לשלשה, משאיר את בראון חופשי לפוט בק, שנתיים לא מצליח למנוע ממוריס קליעה בסיבוב (פייד אווי?). יום לא טוב שלו וחבל, היו לו כמה מבטים פנויים שהיו יכולים להתסטא ביתרון לספרס. הסלטס לחצו על כפתורף העלו את האינטנסיביות ההגמתית ופוץף מחקו פיגור 6 ליתרון 5

    1. ברטאנס צריך להבין שהוא לא באמת שחקן לליגה הזאת מחוץ לספרס.
      אם הוא רוצה לקבל חוזה מוגזם בקבוצה אחרת הוא צריך להתחיל לקלוע את השלשות שמסדרים לו כי בתכלס אין לו שום טיקט חוץ מהקליעה

  29. לא ברור מה היה בין פאו לביינס. זו לא נראתה כמו עבירה ובכל זאת ביינס נפגע מהמהלך וטוען לעבירה. מוזר..

  30. בוסטון עם אובר דלימיט ויש עוד 8 דקות לרבע…

    הספרס עם אפס.

    כל עבירה, הליכה לקו. זה יכול להכריע משחק. האובר דלימיט מוקדם מדי!

    1. ובגלל זה הספרס חייבים לתת לו לעבוד בהגנה, שיאבד קצת את הראש שמה, אולי עבירות, אולי שיסתבך בקצת פיזיות. להגן נגד קיירי זה רק לעכב את הגעת הכדור אליו כמה שניתן ואח"כ דאבל הגיוניים מהשחקן של מוריס המחטיאן הלאומי

  31. קיירי ללא ספק רמה מעל כל האחרים , במשחק שהוא מאוד סקראפי ומזכיר משחקי יורוליג.
    לספארס אין בכלל איום מהפרימטר, והם פוחדים לזרוק משם .

      1. בוסטון זרקה הרבה יותר לשלוש. אבל בתכלס, האחוז של הספרס גבוה בטיפה.

        בוסטון קלעה 9. הספרס קלעו 7.
        לא הבדל כזה גדול…

        1. העניין הוא שבוסטון סתם לא פוגעים . לספרס יש על הנייר צלפים , אבל הם מזדקנים . ובגלל שהם חוששים הם זורקים פחות .

    1. גיי איבד שלשוה כדורים בניסיונות למסור מתוחכם (פאו מחתצית ראשונה) או לשים את הכדור על הרצפה (לפםני דקה, אמא שלוו), אני עדיין מבסוט שהוא מפצה על זה בלשחק חזק כל פוזיישן (בלוק בחצי הראשון, הכרחה של הורפורד לאבד את הכדור לפני דקה).

      פורבס היה גדול בשתי דק האחרנות עם שללה וחטיפה. ס"א פשוט לא מצליחים ליצור יתרון משמעותי.

      אני חושב שהשחקן הכי משמעותי של הסלטס בהגנה הוא בראון, הבחור הזה הוא הרסני. כל הכבוד לאיינג

  32. היום זו החגיגה של מאנו, יום מאנו בספארס. השלשה הזו עושה את החגיגה שלו מושלמת. אנשים יצאו לחגוג יום מאנו בס"א..

  33. סטיבנס הציל עכשיו איבוד כדור עם טיים אאוט מהיר.
    אפילו כדור לא הצליחו להוציא בפחות מ-5 שניות…

    נראה שאחרי הכל, אין תחליף לוותק, נסיון וביצים (ד"ש ממאנו )

  34. סיכום- קבוצה בלי השחקן היחיד הטוב שלה תוקעת את הקבוצה שכל הפורום פה מריר עלייה חחחח
    מחר מנחם בטור על האליפות של סאן אנטוניו

    1. איווט,
      1) אכן הספרס ללא קוואי. גם בוסטון ללא הקלעי העיקרי עליו בנו בקבוצה.
      2) משחק חוץ.
      3) לא חסר הרבה כדי שזה היה הולך לכיוון השני…. לפעמים המזל הולך עם צד אחד. בקלות שלשה של קיירי יכולה הייתה להכנס ולשנות תוצאה.

      לא צריך להתרגש…..

        1. הוא לא צריך להיות בקליבר שלו…
          מספיק שהוא יתן הצגה בעמדה שלו וירווח את המשחק עם קליעה מבחוץ, כדי שמשחק ההתקפה יהיה שוטף יותר. לפעמים כל מה שחסר להם זה הנקודות בהתקפה. כשיש לך את קיירי כמוציא לפועל כמעט לבד… הקבוצה מוגבלת יותר.

  35. אם קיירי היה זז רק טיפה, כדי שישרקו לו פאוול (ובלי לקבל פצצה לגוף), היה מקבל 3 זריקות… יכול היה להשוות.

    היה אחלה משחק.

    1. בדיוק על זה חשבתי. אילו היו 3 זריקות שהיו מביאות הארכה. בוסטון עם הפסד חמישי העונה וכנראה עם ביינס פצוע 🙁

  36. וואו זה היה קרוב, אם קיירי היה קובר אותה והמשחק היה נכנס להארכה. בוסטון עדיין לא שם השנה אבל הוא אחת מה 5 שנלחמות על המקום בגמר.

  37. קיירי עם 36 נקודות אבל לי יותר רלוונטי האסיסט הבודד שהוא מסר.
    לבוסטון עדיף בהרבה קיירי מנהל המשחק על פני קיירי הסקורר.

  38. היה משחק חזק ביותר. אולי הטוב ביותר השנה.
    תוסיפו את קוואי והייווארד – ויש לנו סדרת גמר שתיזכר בהיסטוריה

  39. אירווינג אומנם החטיא, אבל היכולות שלו להשתחרר לקליעה היא לא פחות ממדהימה.
    פשוט הגיע למצב של קליעת קלאץ חלומית משוחררת לגמרא. זה ממש מרשים.

  40. הסלטס גאונים (ז"א סטיבנס) שהצליחו ליצור מהלך בו קיירי מקבל שלשה פנויה – נראה שפורבס נתקע החסימה וגיי קלט את זה מאוחר ורץ להציל את המולדת. שוב גיי לא נראה לי רגיל לשחק הגנה, מקווה שהוא יתפוס את זה עד מאי, כי אז המאמץ שלו לא מספיק

  41. איזו סיומת נהדרת לאחלה לילה של כדורסל!

    81 – 76 למזרח על המערב אחרי 34.9% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 35.3% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    85 – 74 לטובת המערב.

    1. הקינגס לפחות הולכים לאזן את זה לדעתי.
      התוצאה שלהם מול המזרח נוראית, לוז נוראי, בעקר שחוץ משיקאגו ואטלטנטה שחקו נגד הקבוצות החזקות בלבד וכמעט תמיד בחוץ.
      היו להם 3 מסעות חוץ במזרח עד עכשיו ונצחו רק משחק אחד את שיקאגו.
      מול מילווקי וושינגטון כבר הפסידו פעמיים.

      1. 1-9 מול המזרח בחוץ
        ו2 11 בכללי מול המזרח.
        זה יתאזן כשישחקו מול המזרח בבית.
        מחר מול טורנטו כנראה שזה לא יקרה

  42. ארווינג בדיוק הארווינג של העונה שעברה, הגדרת קלאץ תלוייה כל כך במצב המנטלי של השחקן, הוא נתן משחק מצויין עד קבלת ההחלטות השגויה ב2 דקות האחרונות,סטיבנס ניסה כמה הרכבים הזויים פשוט, הנתון המפריע ביותר 14 אסיסטים במשחק, אין שום סיבה שבראון וגייסון טייטום יקחו יותר זריקות

    1. מסכים לגבי הקטע של אסיסטים. זו פשוט שערורייה. אני יודע שזה נשמע מוגזם אבל 14 אסיסטים זה משחק לא מספיק קבוצתי… מצד שני, ס"א לא היתה הרבה יותר טובה…

    2. משחק מתחת לבינוני, התקפות חלשות, מתחת ל-50 אחוז מהשדה, מתחת ל-30 השלוש, שתי הקבוצות ביחד עם 30 אסיסט שזה פחות ממה שגולדן עושה בהליכה…
      התחת של מאנו ניצח את הקלאץ' שקיירי השאיר בקליבלנד

  43. היום מרכוס סמארט לא היה כל כך טוב, בטח שלא בהתקפה. קבוצות לא יתנו לו חוזה גבוה כמו שהוא חושב. עדיף לו לסגור בסלטיקס על 10 מליון לעונה, אולי 12 ולחתום ל 5 שנים בקבוצה שאולית תביא טבעת או שתיים בחמש שנים הקרובות.

    1. רזי , הוא מבין את מצב השוק, מקווה שהיועצים שלו לא טיפשים כמו אלו של נואל, עם האחוזים האלו בשנת חוזה אף אחת לא תהמר עלי בטח שהוא משחק אצל בוסטון שמוציאה יותר מהשחקנים,אני לא רואה אותו גם מקבל 10 מליון לעונה אלא פחות, האחוזים שלו 31.7 % מהשדה 29.4 % מ3 אתה רואה איזה קבוצה שמהמרת על שחקן כזה?

  44. ברכות למאנו שעם שתי שלשות מטורפות בקלאץ הכריע את המשחק… ובאמת כל הכבוד לספרס על התצוגה הזו. בוסטון אדירים בכלל ובהתחשב בגיל בפרט.

  45. מדהים שכל העברים שנטשו את הספינה חוזרים שניה אחרי שטבעה כבר.
    תנו לי לשים דברים בצורה פשוטה וזה כולל גם את הייצור הזה שסופר כל יום מי מנצח מזרח או מערב …. חסר הבנה.
    בסדרה , בין השמונה הראשונות במערב לשמונה הראשונות במזרח המערב היה מנצח 8-0. יותר פשוט מזה?? ברוך לך הביתה שים מגפיים

    1. איווט אבו מוך, או שזה אולי לייבא העורך דין הפיקטיבי של הליגה?

      בכל מקרה, כאשר תגיע למסקנה מי אתה,
      אולי אפשר יהיה לקחת אותך ברצינות.

      (בהתחשב בעובדה שאחת הזהויות שלך טענה שיש לה מקל שתקוע עמוק היכן שלא זורחת השמש, אז אני סקפטי…)

  46. הנה צצים כל הליצנים לכתוב בגנותו של קיירי (ואין על מה,כן?)

    גם אם היה מוסר והיו בכל זאת מפסידים-אהה הוא מפחד וצ'וקר

    1. קיירי שחקן מצויין , ובהיעדרו של קוואי השחקן הטוב ביותר ב-2 הקבוצות שראינו היום . הוא גם עשה את הדבר הנכון בזריקה האחרונה – הטעה את המגן וזרק זריקה טובה. הוא פשוט היה קצת חסר מזל שהכדור יצא החוצה ולא צלל פנימה.

      1. בדיוק.
        אנשים נוטים לייחס יותר מדי משמעות לדבר כ"כ מקרי כמו זריקה בודדת.
        קיירי היה מצוין וקורה שזריקה ספציפית הולכת החוצה. זה לא מצביע בהרכח על כשל מנטלי.

        1. קיירי עם 37 אחוז מהשלוש כשלידו במהלכים האחרונים יש טייטום עם 51 (הכי טוב בליגה), הורפורד, 45, בראון, 40… או שאתה זורק נתונים לפח, או שאתה מסדר תרגיל לקלע יותר טוב

  47. משחק מתחת לבינוני, התקפות חלשות, מתחת ל-50 אחוז מהשדה, מתחת ל-30 השלוש, שתי הקבוצות ביחד עם 30 אסיסט שזה פחות ממה שגולדן עושה בהליכה…
    התחת של מאנו ניצח את הקלאץ' שקיירי השאיר בקליבלנד

  48. אם הארדן, לברון, וסטברוק, היו לוקחים שלוש זריקות אחרונות ל-3 ומחטיאים פעם אחרי פעם, איזה אירוע היה נפתח כאן

    1. כמעט כמו האירוע שיפתח כשתתייחס למה שאמרת כשהסלטיקס הובילו 11:0.
      אני אקל עליך , ישנו ציטוט בתגובה 157.1.

  49. באדי הילד , אולי לא סטפן קרי אבל קלע שלשות נהדר.
    עד המשחק 56 אחוז בחודש האחרון
    במשחק האחרון 4מ5 80 אחוז.
    כמו שאפלטון כתב כאן הוא פתח מאד אספקטים אחרים במשחק, כמו הגנה וראבונד.[ הלילה 7]
    יכול להיות די מהר שחקן של 20,5,3 ושתי חטיפות.
    הוא פשוט טוב.

    1. באדי עדיין יכול להיות סטפ לפי דעתי ,אמרתי כבר שהוא צריך לעבוד על שחרור מהיר של הכדור בדיוק כמו סטפ של ההתחלה , באמת הוא שיפר תהגנה שלו ונותן אחלה ריבאונד ביחס לתפקיד והגובה שלו , אני אומר הילד יהיה כוכב

  50. עונה שעברה דוראנט נפצע וזה גרם לכל גולדן סטייט להתחבר, העונה סטף נפצע וגולדן סטייט מתחברים הגנתית ודוראנט דומיננטי בטירוף.
    הם פשוט לוקחים כל שלב בעונה ומשתפרים, צריך לתת את הקרדיט למאמן שיודע לתת לכל אחד את התפקיד שלו הצורה מדוייקת.

    אני אלך לכיוון אחר, הלוואי ולברון יעבור לסן אנטוניו הקיץ, בא לי לראות את לברון עם מאמן עלית פעם אחת בחיי.

    1. חמסה חמסה חמסה
      יריקה
      מלח מעבר לכתף
      דפיקה בעץ

      דיר בלאק אתה חוזר על המשפט המשוקץ, כל הכפר עולה לביתך עם לפידים

  51. כריס דאן שחקן הרבה יותר טוב ממה שראינו במינסוטה.
    אני בכלל לא בטוח שהוא יהיה פחות טוב מטיג.
    בכלל כמו שרשמת בסיכום, שיקאגו הרבה יותר טובים מהמאזן שלהם, כשזאק לוין יחזור הם יעלו עוד את הרמה ויש להם אחלה של בסיס לעתיד.
    אם הייתי אוהד שיקאגו לא הייתי דואג כל כך, יש עתיד במיוחד עם עוד בחירת דראפט גבוה

    1. אני היחיד שידע שהוא יהיה נהדר ולא קבר את הטרייד מהר?דאן פשוט לא קיבל מספיק הזדמנויות להוכיח את עצמו ותיבודו לא האמין בו.

      תיבודו יכל לתת את טיוס גונס ולוותר על הבחירה של שיקגו(שנבחר ממנה גאסטין פאטון) במקום לוותר על דאן.
      היה מעביר את רוביו בכל מקרה,וכך היה נשאר לו גם עוד מקום בקאפ ספייס להחתמות.
      היה לו הרבה אפשרויות מעניינות לעשות באוף ססון אבל לא ניצל את זה.

      ואוהדי שיקאגו צריכים לדאוג רק במי לבחור בדראפט כשישיגו את הבחירה הראשונה,הם מסודרים לעתיד.

    2. דאן שחקן מצויין ומינסוטה עוד יצטערו על הטרייד ,, מינסוטה לא היו צריכים לעשות את הטרייד , היו צריכים לעשות טרייד על לווין , וטרייד לבחירה יותר נמוכה תמורת 2 בחירות ולקחת את אנאובי או מיצ'ל ששניהם היו D&3

      1. אין כזה דבר היו צריכים כאשר האופציה הזאת לא היתה על השולחן
        ומי אמר שמישהו ירצה לתת משהו בתמורה לשחקן חד מימדי כמו לאבין? דאן הוא החתיכה העיקרית בטרייד ביחד עם הבחירה בדראפט

  52. הקינגס צריכים לעשות טרייד על , היל וקופוס
    יתכן עם תוספת של מלאכי ריצארדסון[ לא רע אבל אין לו מקום ברוטצית הגארדים]
    תמורת גבוהים צעירים ולא מנוצלים ובחירות דראפט.
    הקינגס סגורים ב עמדות הגארד ואולי גם הסמול , עת סמפסון הופך לשומר נהדר מול ענינו.
    אופציה נוספת לעשות גם טרייד על רנדולף אם הוא שווה משהו
    המצב של הקינגס בשבועיים האחרונים השתפר יצאו 3-3 מול קבוצות חזקות כאשר 5 משחקים בחוץ ואחד בבית ובשניים האחרונים ללא קאולי סטיין.

        1. הם לא יעשו את זה בחיים.
          זה הרבה יותר מידי…, עבור סנטר בסוף הקריירה ורכז מחליף לוול.
          וקיילי אוברה הוא עדיין לא פורטר

  53. יצא לי לראות רק את הרבע הרביעי של הספרס מול הסלטיקס.
    איזה תענוג של כדורסל.
    ומאנו- מה נגיד ומה נאמר? גם לקח את ריבאונד ההתקפה וגם ידה את השלשה בכזו קשת שזה היה נראה שלא יגיע לטבעת בכלל. שלשה ענקית של שחקן ענק.
    קיירי ענק. לקח זריקות טובות חוץ מהזריקה לשלשה, השניה מתוך שלושת הזריקות שהחטיא.
    אין יותר אין אנד אאוט מהזריקה האחרונה שלו. טאף לאק. היה יפה לראות את החיוך המאוכזב שלו ואת שחקני הספרס באים לתת לו חיבוק..

  54. מאנו עם שתי שלשות ענקיות בסוף כל מחצית
    ברטנס עם המון החטאות לשלוש – נראה שמה שמעניין את פופ זה להכניס לו ביטחון והוא נותן יד חופשית לזרוק עד שזה יתפוס
    קיירי מלך העולם
    בראון וטאטום אולסטארים עתידיים
    פרקר עדיין נפלא

    משחק אדיר קיבלנו הלילה(ותודה לאלוהי הליג-פס שאיפשר לי לישון טוב בלילה ולצפות במשחק משמונה בבוקר 🙂 )

    1. לגבי ברטנס זה הפוך – פופ לא נתן לו בכלל דקות משחק, ובמעט שקיבל תמיד קלע טוב.
      עכשיו כשהוא כבר "הוכיח את עצמו" הוא מקבל יותר אשראי. הוא בדר"כ קולע באחוזים גבוהים מאוד.
      בנוסף – אין לפופ ממש ברירה, קוואי, סלו-מו וגרין לא שיחקו

    1. כל עוד ג'נטרי מאמן קשה להסיק מסקנות ממה שהוא מוציא מהסגל , אני בטוח שאם היה מאמן רציני מהשורה הראשונה בליגה היינו נלחמים על ראשות המערב , כיום הייתי חושב על להטריד את דיוויס לפני קאזינס , דאמפס לא יעשה את זה , השאלה גם מתי יהיה אפשר לקבל את הערך הכי גבוה בטרייד של דיוויס או קאזינס , עכשיו או לפני סוף תקופת העברות

  55. הסלטיקס הרשימו אותי לטובה הלילה ביכולת לעמוד בקצב ההתקפי של הקאבס. אמנם הם לא שיחקו בשיטה ההתקפית הרגילה שלהם מבחינת הנעת כדור (מה שמכניס יותר את הורפורד למשחק), אבל יש להם את קיירי שידאג להם בלילות שהם "נופלים" מהבחינה הזו.

    יהיה מעניין מאוד לראות אותם מול יוסטון בהמשך החודש.

    ואני שוב אומר – החמישייה עם ביינס ועם מוריס מהספסל הופכת את הרוטציה ליציבה יותר. מוריס ורוזייר הם המשענת של הסלטיקס בהתקפה, כי על תרומה מסמראט בנק' עדיין אי אפשר לקחת ברצינות כתרומה עקבית (מה שכן, הוא הפך למנהל משחק טוב מהספסל).
    ואני אגיד שוב – שווה לשים עין על ת'ייס ואוג'ליי מהספסל של הסלטיקס. ת'ייס תורם יפה מאוד בתור גבוה מחליף מהספסל והיכולות שלו הן בדיוק מה שאתה רוצה משחקן בעמדה שלו בליגה של היום – קליעה מבחוץ, יכולת לרוץ, לבצע חילופים בהגנה ולחסום כדורים שנזרקים לטבעת שהוא שומר עליה. לגביי אוג'ליי, מספיק לראות את הגודל הפיזי שלו רק בגיל 22. ומי שצפה בו העונה בסלטיקס יודע שלמרות המסה הרבה, הוא עדיין בעל זריזות טובה בכדי לשמור על שחקנים רבים בליגה. הוא יכול להתפתח לשחקן 3&D אפקטיבי מהספסל.

  56. איזה קצב התקפי?
    שמת לב מי שיחק בדקות האחרונות בספארס?
    מילס, פורבס, ג'ינובילי, גיי ואולדריג' – 4 שחקני ספסל.

    אם דני גרין היה משחק אני מבטיח לך שאירווינג לא היה עובר את ה25 בחיים, וזה עוד בלי לנארד.
    לצערי, בוסטון לא תעבור את הקאבס.

    הורפורד מסיים משחק עם 3 נקודות – אתם יכולים להגיד עליו מה שאתם רוצים. הוא יודע למסור, לזרוק ולחסום, אבל הוא לא מסוגל לתת משחקים של 30 נקודות והוא לא מסוגל לדחוף את עצמו למשחק, שזו תכונה ששמורה לאלה שבאמת יודעים לנצח סדרות ומשחקים.
    אירווינג סיים את המשחק עם אסיסט אחד וזה מחזק משהו שאני חושב הרבה זמן – הוא לא יכול להוביל קבוצה. הוא יכול לבוא ולתת את ה35 נקודות שלו כשצריך, אבל זה לא עושה את אלו שמסביבו טובים יותר ולא מכניס אותם בכלל למשחק.

    זה מדהים בכלל איך ניצחנו את המשחק עם הרכב וסגל כזה ועוד יותר מדהים איך יש לנו מאזן 4 בטיבו בליגה בלי השחקן הכי טוב בקבוצה שהוא בין ה3 הכי טובים בליגה.

  57. הספרס מדהימים. מכשפים. פשוט לא יאומן מה שפופ מצליח להוציא מהסגל הזה. באים מוכנים לכל משחק ומוציאים את הנשמה על המגרש.
    כמה נתגעגע למאנו בליגה כשהוא ילך

  58. יואש אסכם לך את כל המדהים הזה במילה אחת… פ-ו-פ-ו-ב-י-ץ'!!!
    לא מכיר אף מאמן בליגה שבלי הכוכב של הקבוצה שלו מוציא כל כך הרבה מהקבוצה שלו

  59. רק להסתכל על מה פופ עשה עד כה העונה:
    1.החייה מחדש את אולדריג'
    2. הפך באופן יחסי את רודי גיי להכי מחויב שראיתי ממנו אי פעם ומעלה אותו מהספסל לרוב בלי שתהיה מחאה כלשהי מצד ג'יי.
    3.מפיק את המקסימום משחקנים מרכזיים מזדקנים (פאו,מאנו,פרקר)
    או מהמון שחקנים משלימים (פורבס,מילס,אנדרסון,באונס)
    4.שומר על קבוצה תחרותית בצמרת המערב ולא מאיץ את חזרת קוואי אפילו בשנייה. מוכן להמר שבכל קבוצה אחרת הוא מזמן היה בחזרה על המגרש על אף הסיכון כי ייפצע שוב.

  60. הכותרת קצת מוגזמת- זו לא הפתעה גדולה מדי. הקאבס נראים טוב מאוד אבל לא ברמה שהפסד במשחק חוץ אצל קבוצה טובה כמו הפייסרס יחשב לדרמה גדולה. לברון היה חסר קצת במחצית השניה וקורבר הסריח בהגנה ובהתקפה בדקות הקריטיות. ואולדיפו- כמו אריה שברח מכלוב. שמח בשבילו ששחררו אותו מתפקיד הניצב באוקייסי ומאחל גם לpg13 עתיד דומה בלייקרס בעונה הבאה.

    1. רק מזכיר לך שבמשחק הקודם מול פילי, בחוץ, הקאבס פירקו לפילי ת'צורה. עם אמביד, בלי אמביד… לא באמת שינה להם.

  61. כשהלכתי לישון בחצי עם בוסטון שנראתה עליונה עם יתרון 5-9 לאורך כל המחצית היתה לי הפתעה שסן אנטוניו ניצחה. בראד סטיסנס הפתיע אותי כשגאסול ואולדרידג' שיחקו יחד איזה 10 דקות והגבוה היחיד ב-שבראד סטיבנס שם נגדם היה מויריס. כשגבוהי סלטיקס שיחקו הם שלטו במשחק

  62. סבא ארגנטינאי בן 40 עושה בית ספר לקיירי בזמן הכסף,

    כניראה שיש עוד כמה דברים שהרכז לא הספיק לילמוד בקליבלנד.

  63. קודם כל, תודה על הפריוויו והסיקור דור.

    אחד הדברים היפים העונה, שלא מעט משחקים, אנחנו מופתעים מההישגים של הקבוצות (דטרויט, אינדיאנה, ברוקלין) ו/או נהנים לראות קבוצות צעירות שמתחילות להתגבש ולהתפתח: פילי, דנבר, אינדיאנה (שכולנו הימרנו שתהיה בלוטרי).

    פופ המאמן מספר אחת בליגה. היכולת שלו להביא את הספרס, עם אול סטאר אחד (LA), והול אוף פיימר מזדקן (פארקר), ועם הרבה שחקנים צעירים ואנונימיים (שאף אחד בליגה לא הסתכל לכיוון שלהם, ולמעט אוהדי ספרס מושבעים, אף אחד לא יודע לזהות אותם) לנצח את הקבוצה המוליכה את הליגה, ראוי להערצה.

    לגבי בוסטון, תענוג לראות את ג'יילן בראון (ההגנה והאתלטיות) וטייטום (הקליעה מרחוק ויכולת הסיום מתחת לסל).הם בדרך להיות אול סטארים.
    קיירי אירווינג לא יכול למשוך את הקבוצה על הגב שלו למהלכי סולו, ב-Money Time. הוא חייב שיהיו לא לפחות 8 אסיסטים למשחק, כדי שגם שחקנים אחרים יהיו מעורבים בקלאצ'. (אתמול הוא לקח 2 שלשות קשות בדקה האחרונה, שעלו להם בניצחון). כמו שלג'ורדן היה את סטיב קר ופקסון, לקובי ושאקיל את ביג שוט בוב, וגם לטימי ולפארקר היה אותו. כך אירווינג, צריך לבנות במהלך כל העונה, את היכולת של שחקנים נוספים להכריע את המשחק ברבע האחרון. יותר מדי מהלכי סולו שלו, יקחו אותם רחוק בעונה הסדירה אבל לא בפלייאוף.
    ו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט