מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

1. מייקל פורטר: מה עכשיו?

מסתבר שפציעתו – או הבעייה שלו בגב – של מייקל פורטר היא רצינית הרבה יותר מאשר אוניברסיטת מיסורי רצתה שנדע.

אחרי שתי דקות משחק, מייקל פורטר (Michael Porter Jr.) – בעיני רבים היה אמור להיות בחירת הדראפט מספר 1 או 2 בדראפט של 2018 – סיים כנראה את עונת הכדורסל הזאת במכללות.

האוניברסיטה הודיעה שהפרשמן הכוכב שלה עומד לעבור פרוצדורה הנקראית microdiscectomy להסרת סחוס או נפיחות אחרת הנגרמת כתוצאה מבקע בחוליית הגב. בד"כ הפרוצדורה כוללת הסרת חלק גדול מהחולייה ה-nucleus pulposus שגורם לכאב ע"י גרימת לחץ על חוט השידרה או עצבים היוצאים ממנו. השיטה מוכרת וסטנדרטית בעולם הרפואה כבר משנת 1971 אך כמובן שמאז פותחו שיטות נוספות להקטין ככל האפשר את ההשפעות השליליות של הניתוח שמטרתו כאמור היא להוריד לחץ על חוט השידרה או העצבים, שהם מקור הכאב.

זה ניתוח המוגדר כאחד 'הבטוחים', והוא אורך כשעה. אבל כפי שמומי לימד אותנו, ניתוח 'בטוח' הוא ניתוח על גבו של משהו אחר. הסיכונים הידועים הם לאחר הניתוח: הכאב עלול לחזור, או החולייה יכולה להפוך ל-HERNIATED שוב כי מה שמתוקן הוא הנזק שהיא גרמה, אבל אין בטחון שהחולייה תישאר במקומה. כמובן שישנו סיכון שלא כל ה-DISC MATERIAL "נוקה", ובכל ניתוח ישנו הסיכון של פגיעה בעצבים, כלי דם, ושרירים.

הניתוח במקרה של פורטר הוא הסחוס שבין חוליות L3 ו-L4 והזמן הדרוש להחלמה הוא 3-4 חודשים.

פורטר הוא הסמול פורוורד מס' 1 בדראפט, ולפי 247Sports הוא מתחלק במקום הראשון בדראפט עם יאנטה מאטן מג'ורג'יה ורוברט ויליאמס מטכסס A&M.  לפי דראפט אקספרס הוא שני אחרי לוקה דונצ'יק ומייקל בגלי מדוק, ואולי אפילו ד'אנדרה אייטון מאריזונה. בכל מקרה, הוא אמור היה להיות בין שלושת הראשונים בדראפט.

מיזורי הלכה בכל כוחה להשיג את הפורטרים. למייקל יש אח צעיר – אולי טוב ממנו – בשם ג'ונטה, ומיזורי שכרה את האב מייקל סניור כעוזר מאמן להבטיח ששני בניו יידעו בדיוק באיזו אוניברסיטה לבחור.

הניתוח עלול לעבור בהצלחה נדירה שתאפשר למייקל לחזור לשחק לקראת סוף העונה, או – מה שנראה לי יותר מעשי – הוא יוותר על עונה זאת ויתחיל הכל מחדש בעונה הבאה כסופומור, כי בלימודים הניתוח לא צריך לפגוע.

 2. כיצד, ובמה ריי אלן השתתף?

("CATFISHING" זה כשהימנית בתמונה משחקת אותה כאילו היא השמאלית כדי לצוד גברים באינטרנט)

כוכב ה-NBA לשעבר התלונן במה שנקרא "EMERGENCY MOTION" בבית המשפט המחוזי על 'CATFISHING' שבוצע עליו ע"י בריאנט קולמן,  וזאת אחרי שקולמן האשים את ריי ב-STALKING ('סטוקינג' הוא מעקב אובססיבי אחרי איש או אשה).

מה שקרה – בגדול – הוא שקולמן התחזה לכל מיני נשים יפהפיות וחתיכות באינטרנט ("CATFISHING") ויצר קשר אונליין עם ריי אלן. לפי ה-AP לקולמן ישנם כל מיני אימיילים מריי אלן בקשר לעניינים אינטימיים, וכן הוכחות שריי אלן היה מעורב ב-STALKING.

מה שלא ברור בינתיים הוא אחרי מי ומה עקב ריי אלן. האם קולמן התחפש לאישה חתיכה? האם קולמן משקר? איזה אימיילים ואיזה הוכחות יש לו על מעורבותו של ריי אלן – אם בכלל – ברומנים אונליין?.

הסיבה שההודעה פרצה שחקים היא בגלל שריי אלן ידוע כסמל האמינות והיורמיות. הוא ידוע כנוצרי אדוק, איש משפחה לדוגמה, ואב נאמן לארבעת ילדיו עם טבעת נשואין יהלומית הזוהרת אפילו ממרחק מאה מטרים.

*

התלונה של אלן טוענת, בין השאר,

 "Coleman pretended to be a number of attractive women interested in Ray Allen. Ray believed he was speaking with these women and communicated with them."

אז על מה אלן דיבר איתן, אם הוא מודה שהוא, אכן, שוחח באינטרנט ויצר קשרים אונליין עם מה שהוא חשב היו נשים???

אלן טוען גם שלמעשה זה היה קולמן שעקב אחריו באובססיביות, ולא ההיפך.

מה שברור לפי תלונתו של ריי אלן היא השתתפותו בשיח אונליין "עם נשים יפות", והתדברות דו-צדדית בכתב על עניינים אינטימיים. מה שלא ברור הוא אם היו אלה שיחות חולין "חברתיות" וברמה אקדמאית או סתם חברית,בין גבר לאשה, או שיחות המובילות למטרות מיניות.

אלן טוען גם שקולמן

"Posted about Ray's wife, Ray's children, Ray's dog, Ray's homes, Ray's wife's restaurant, and numerous other personal items," the motion added. "Coleman not only posted about these things, he would actually post while physically located inside Ray's wife’s restaurant in Orlando. And he would make sure they knew it, tagging Ray and his wife on those posts."

אלן טוען גם שהוא וקולמן "סיכמו על קשר שתיקה", כלומר – –

Allen also claimed that he and Coleman struck a deal to keep the conversations he and Allen shared—which Allen believed had been with a number of women—private after Coleman had threatened to reveal their contents. He then added that Coleman has since broken that deal.

לי הדבר לא מריח טוב. "יורם" נאמן כריי אלן לא מתערב בשיחות אונליין עם נשים, וקושר "קשר שתיקה" אם אין לו מה להסתיר???.

נחכה ונשמע מה יש לאשך לומר בכל העניין המסריח הזה.

3. האם מנוט בול שיחק ב-NBA בגיל 50?

 מנוט בול פרש מכדורסל בשנת 1995 בגיל 32, או כך רוצים שנאמין.

רוב האנשים המכירים את בול אישית מגחכים כשאומרים להם זאת.

עתה, הסקאוט אדם זגוריה, שהיום הוא סקאוט של אינדיאנה פייסרס, ואז היה SCOUT במכללות שמצא את בול והביאו לארה"ב, מספר שמאמן קליבלנד סטייט קווין מקיי המציא את תאריך הלידה של מנוט – ה-15 לאוקטובר, 1962 (told zagsblog.com’s Adam Zagoria)

הוא מודה היום:

“I gave him his birthday because they didn’t know how old he was,” former Cleveland State coach Kevin Mackey told Zagoria.

"לבול עצמו לא היה מושג בן כמה הוא. לאף אחד אחר לא היה מושג בן כמה הוא"

הוא ממשיך:

“The immigration people were in the office [at Cleveland State] and they thought it was great. They loved it. And they were big fans of Cleveland State, they used to come to all our games. They wanted to cover themselves because Manute was starting to get so much publicity. His picture was in the paper. He was on the 6 o’clock news because he was a such a different looking guy than everyone else. At that time, no one had ever seen anything like it.”

בול אף פעם לא שיחק עבור מקי בקליבלנד סטייט. במקום, הוא שיחק עונה אחת באונ' ברידג'פורט מהדיביזיה השנייה, קלע 22.5 נק', 13.5 ריב', ו-7.1 חסימות   – שיא NCAA עד היום בדיביזיה השנייה (אני מתאר לעצמי שגם בראשונה אבל צריך לבדוק.).

Mackey believes he might have been closer to 40 when he played for Bridgeport.

“Every athletic door is open at 19, every athletic door is closed when you’re 35,” added Mackey. “He was probably 40, 50 years old when he was playing in the NBA.”'  אומר מקי.

Nat Hickey is listed as the oldest player in history at age 45 after playing just two games in 1947 for the Providence Steamrollers in the pre-NBA Basketball Association of America. Former Atlanta Hawks All-Star Kevin Willis played until age 44 from 1984-2007. Either way, this would make Bol the oldest NBA player ever.

וושינגטון בולטס בחרה בו מספר 31 בדראפט של 1985. הוא שיחק בליגה עשר עונות ב-5 קבוצות, כשהוא מוביל את הליגה פעמיים בחסימות.

בול ניפטר בשנת 2010 מסינדרום סטיבן-ג'ונסון.

4. מצא מין את מינו

באמת מתאים לנשיא ארה"ב להתעסק עם לאבר בול 'אחד-על-אחד'  באותה רמה ובאותם ביטויים.

אחרי שבכל ארה"ב הופיעו כל מיני תגובות על העימות ביניהם שלשום, הנשיא דונאלד טראמפ (שאף פעם לא מוותר ורוצה להיות האחד עם המילה האחרונה) כתב הבוקר בטוויטר שלו  ש-"לאבר בול הוא 'גירסת האדם העני של דון קינג'". הוא כינה אותו גם "UNGRATEFUL FOOL".

ממש בושה כיצד הנשיא נימשך לויכוח הזה עם לאבר בול, במיוחד לאור העובדה  שאיש לא יודע, ואין כל הוכחה, שטראמפ היה מעורב באיזה שהיא צורה או אופן בשיחרור שלושת שחקני UCLA, שאחד מהם הוא בנו של לאבר.

 

5. "לבאר בונה את עצמו על גב בניו"

*

לא הייתי מוסיף קטע נוסף על הלבאר בול הזה אילולא היה פרי עיטו של ביל פלטשקי, כתב הלוס אנג'לס טיימס ואחד הכתבים האהובים עלי בכלל. עכשיו, עם כל הסיפור על לי'אנג'לו בול, פלטשקי החליט שמספיק זה מספיק, והוא שופך את כל מה שעל ליבו על האבא.

*

Bill Plaschke

פלטשקי מספר שממש לפני חג המולד האבא לבאר מודיע לנו שהוא מוכן בטוב ליבו למכור את הסניקרס שלו במחיר מציאה של $495. באותה הזדמנות האבא של הפרשמן של UCLA לי'אנג'לו בול גם הודיע לעולם שכולם עושים ביג דיל ממעשה הגניבה של משקפי השמש בסין ע"י בנו ושני חבריו קודי ריילי וג'לן היל.

הפטריאך של המשפחה, אדם מבוגר שפרסומת היא טרופו, אומר:

כשאבא התחיל, הוא נראה בתחילה כגאון שיווק ומרקטינג. הוא היה 'פה גדול' חמוד, חביב, אפילו שובה-לב ומלבב. הוא נראה כאב הנאמן והמדליק של שלושה בנים ברי מזל.

כל מה שהוא רוצה זה להפוך ל-FULL TIME קרדאשיאן, כותב ביל פלטשקי.

בנו לונזו הוא שחקן כדורסל טוב מאד. צעיר די נחבא אל הכלים, ממוקד במשחקו, מלא כבוד והערכה למאמניו, חברי קבוצתו, וכל הסובבים אותו ועוזרים לו מבחינה מקצועית. הוא נראה כ-

 humble and respectful kid who is living through many of the normal bumps of a 20-year-old learning to play in the NBA. He may not be a transformative star, but he’s going to be a good player, he just needs time.

אבל הטרוף של אביו גוזל מבנו את תקופת השקט והחסד – תקופת ה-GRACE – שכל צעיר חייב אותה כדי להתבגר בצורה נורמלית בעולם האכזר שלח ה-NBA.

טרוף השיווק והפרסומת על חשבון בנו לונזו עשו מלונזו שנראה עניו וצנוע מטבעו את THE MOST HASSLED KID IN THE HISTORY OF THE NBA!, לפי פלטשקי.

הבן מנסה למצוא את דרכו בליגה, ולשפר את קליעתו בשקט וללא לחץ מיותר, אבל האב באובססיביות שלו להיראות ולהישמע ולהיות בכותרות, לא מניח לבנו ולא מאפשר לו דקת מנוחה ורוגע. כל תנועה של לונזו מחוברת לטרוף הקודם או הבא של האב.

הבן הצעיר לי'אנג'לו אינו כשרוני כאחיו, אבל גם לו ישנו חלום לשחק ב-NBA. הוא עשה מעשה שטות שצעירים רבים אחרים עשו ויעשו, והתנצל על כך במה שנשמע כהתנצלות וחרטה אמיתיים. אבל האב ראה בזאת עוד הזדמנות לפרסומת ולכסף, ועתה האב הצליח אפילו בנסיונו לעמוד בזירה אחת עם הנשיא טראמפ בכבודו ובעצמו למאבק 'אחד-על-אחד' שמפסיד אחד כבר יש לו – בנו לי'אנג'לו. אבל כל מה שחשוב ללבאר הוא שאומרים שאולי הוא ניצח את טראמפ בנוק אאוט טכני.

לבאר OVERSHADOWED את ההתנצלות האמיתית – והבושה שהבן הרגיש – כשהוא ראה כאן הזדמנות נוספת לעשות מכירות על גב בנו הסובל מבושה, ואולי שנת השעייה ממשחק ב-UCLA שבוודאי תחסל כל סכוי עבורו לשחק ב-NBA.

ואז ישנו הבן השלישי למלו בן ה-16. האב הוציאו מהתיכון לשווק ולמכור את נעליו. כמעט בטוח שעל ידי כך הוא איבד את ה-ELIGIBILITY שלו  כשפניו מופיעות עם הסניקר למכירה. זה עושה אותו מקצוען. הוא לא יוכל לשחק במכללה, ומי יודע מה זה יעשה לעתידו כשחקן. האב טוען שבית הספר הוא בזבוז זמן ממילא, והוא ילמדו טוב יותר ב-HOME SCHOOLING את כל מה שעליו ללמוד כדי לסיים תיכון.

 

The hey-look-at-me never ends with LaVar, who was at it again Tuesday in a Bleacher Report story in which he ripped how the Lakers coaching staff was handling Lonzo, saying, “They’re soft. They don’t know how to coach my son.”

מצד שני ישנו הקופליקט של לונזו הבן היכול לשמש סמל ודוגמא לכל צעיר בגילו, כפי שאמר עליו מאמנו לוק וולטון:

Walton then even complimented LaVar, noting, “I will say this, I think he has done a phenomenal job as a father with Lonzo … [he’s] a special young man, he’s selfless, he’s unselfish, his teammates love him, he cares about them, he plays the game the right way, so he’s done a great job with that.’’

אולי. אולי האב עשה ג'וב פנומנלי בחינוך בנו לונזו. אבל עתה הוא מסוגל להרוס את כל הטוב שבנה. מישהו בלייקרס חייב להשתיק אותו. המדיה אוהבת אותו כי הוא מביא 'טראפיק' וכותרות, אבל ENOUGH IS ENOUGH. השטיק שלו נמאס על כולם.

בוובסייט ש ל ביג בולר בראנד כתוב: “Big Baller Brand is a lifestyle apparel company founded on core family values.’’

פלטשקי מסיים:

Those values apparently do not include respect, gratitude, humility or common sense. At times, those values really don’t even seem to include family.

"ואם האב לא ישנה את דרכו, לא רק שסניקרס לא יקנו ממנו. אפילו שרוכי נעליים לא יקנו ממנו!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. אני יותר מתחבר למה שמקס קלרמן אמר על לבאר בול. טראמפ התערב בכל העניין לטובת יחסי ציבור והנראות של עצמו, לא בגלל שהוא רצה לעשות טובה למשפחת בול. ולבאר מתייחס לכל אחד באופן שווה, והעובדה שטראמפ נשיא לא הופכת אותו לשונה מאנשים אחרים שהוא מבקר (לוק וולטון)

  2. המאמר של פלטשקי הוא בושה ועל גבול הגזענות.
    הכותרת מזעזעת אבל אני יודע שהוא לפחות לא בחר אותה.

    בכל אופן, אני לא אתפלא אם זה סוף הקריירה שלו ב LAT.

    וריי אלן הוא לא "יורם נאמן".
    כבר כתבתי כאן לפני שנים שלא קיים דבר כזה בנבא.
    השאלה היא לא האם כולם כאן יבינו את זה בשלב מסויים, אלא מתי הם יבינו את זה…

    1. מסכים לחלוטין, אין דבר כזה נאמנות בNBA זה צעירים שמרוויחים מיליוני דולרים מפורסמים שמחכות להם מעריצות בכל מקום שהם טסים,בלתי אפשרי להישאר נאמן,גם לא אחרי שנגמרה הקריירה. למה על גבול הגזענות? זוהי גזענות יש במאמר מילים מחפירות על לאבאר שאני בספק אם הוא ישתוק על זה. לאבאר בול הוא גאון עסקי ושיווקי שהליגה לא ראתה, לא משנה מה שלושת ילדיו יעשו הוא ימצא דרך לנצל את זה לטובתו פשוט גאון. טראמפ מגוכח בניסיון להשיג פרסום. ואן גנדי דיבר על זה שאין לו עיסוקים אחרים חוץ מגניבה שכל נער עושה את זה. דדי לא שכחתי את המפגש אני סובל מכאבי גב שמנעו ממני להגיע,אני יותר מאשמח להיפגש איתך כשאגיע לישראל.

  3. פורטר יצא לדראפט ויבחר על ידי פילדלפיה בבחירה השמינית(מהלייקרס) וכמובן ישב שנה בחוץ.

    זה כבר מסורת שאי אפשר להפסיק אותה

  4. סטיב קר אמר בצדק שטראמפ ולבאר הם שני מכורים לתשומת לב,ובעוד שמטראמפ כבר אי אפשר להתעלם(למרבה הצער) מלבאר עוד אפשר להתעלם. הלוואי והתקשורת תקבל את עצתו של האיש החכם הזה.

  5. תודה מנחם!
    לבאר בול בהתחלה נראה המשעשע של הליגה אבל היום כבר ברור שהוא נזק בלתי נגמר לליגה ולבן שלו. כל הלחץ על לונזו נובע מאבא שלו ולא בגלל הפה שלו. אני מקווה שלונזו יצליח להתגבר על זה ואולי יהיה לו אומץ אפילו לצאת על אבא שלו יום אחד.

    1. האמת נראה הגיוני שהוא בן איזה 38-39 שם מתחילה הירידה האיטית מגיל 35 לתפוס שיפוע יפה למטה. יש כאלה שמושכים את זה עד גיל 40-41 אבל גם הם עדיין מפצים על זה בפיתוח יכולות חדשות, לפצות על הירידה באתלטיות.

  6. המדיה מכורה לרייטינג זה לא יעזור. טראמפ ידע את זה וככה קיבל זמן מסך חופשי עוד בפריימריז של הרפובליקנים, בלי פרופורציה למה שמועמדים האחרים קיבלו.
    באופן דומה אני זוכר איזה ראיון אצל קולין קייהאורד מפוקס, שבו לבאר דיבר בצורה מכוערת ומעליבה לשותפתו של קולין (קריסטין ליהי) ובמקום לחתוך את הראיון במקום הוא המשיך לראיין אותו בתקווה לנפק איזו מימרא מעניינת (כפי שאלה נתפסות במדיה לפחות. להגיד שבאחד על אחד הוא לוקח את מייקל למשל זה מעניין? רק את אנשי המדיה שחושבים שכולנו אפסים). כמובן שזה היה כל כך בוטה שמאוחד יותר קולין היה צריך להסביר בקול ענות חלושה למה זו עיתונאות להמשיך לראיין את לבאר אחרי שדיבר ככה.
    כפי שכבר אהוד בנאי שר לפני אי אלו שנים
    "אין לה שום בושה יש לה אחוזי צפייה
    בשבילם היא תעשה הכל אפילו תראיין גוויה".

    1. 100+
      ראיתי את זה, וזה היה נורא.
      קולין יצא קטן ועלוב. ואיבדתי כלפי לבאר את טיפת ההערכה הקטנה שהייתה לי אליו.

  7. האומן אנדי וורהל כבר היטיב לחזות את העתיד כשהגדיר שאין דבר כזה פרסום שלילי, יש פרסום.

    בעולם בו אנו חיים, הנראות חשובה פי כמה מהמהות.
    זה לא משנה אם הילד הוא אפילו לא הרוקי הכי טוב בקבוצה שלו, אבל היי, יש לו נעליים על שמו ווהוא שייך לקבוצה עם שוק הטלוויזיה הגדול בעולם.

    לבאר בול צודק שגניבה אינה נתפסת עוד כדבר רע, אלא כעוד מכשיר של יחסי ציבור. היות ואנו בתקופה שבה אין אמת או שקר נכון או לא נכון. הכל מותר והרשות נתונה.

    1. וגם אוסקר ווילד עוד לפני וורהול אמר שהדבר היחיד שיותר גרוע מכך שידברו עליך דברים רעים זה שלא ידברו עליך בכלל

  8. תודה מנחם.
    לדעתי, ה"יורם" הנאמן היחיד בהיסטוריה של הליגה שאני מאמין שלא בגד היה ג'ון סטוקטון.
    וגם לו, מסתבר, יש בן ממזר מחוץ לנישואין… 😉

  9. מה זאת אומרת אין הוכחה שטראמפ הביא לשיחרור הבנים מסין?
    מנחם ממש גזען ליברל טיפש ושטוף מוח וכנראה סובל כבר מדמנציה.

    הוא הגיע לביקור בסין וכאורח יכול היה לבקש את מה שלא יכול היה לדרוש מארה"ב כי זה היה נראה כמו התערבות בענייני פנים של סין.

    הוא ביקש אישית מהנשיא הסיני לדאוג לשחרורם והרשויות \המשטרה ציינו רשמית בפנ יי האוניברסיטה והשחקנים [גנבים]
    שהתערבותו של טראמפ הביאה לשחרורם .
    הם גנבו פריטים ששווים אלפיי דולארים במדינה עם 99.5% הרשעה.
    עם 3-10 שנים בכלא לגניבה .
    כשהשכר הממוצע שם פחות מעשירית מבארה"ב.

    בסינגפור הוכה אמריקאי בכמה עשרות מלקות כעבר על החוק ושום התערבות לא עזרה .
    בצפון קוריאה בחור צעיר שגנב פוסטר קיבל 15 שנים בפנים ועונה עד שהגיע למוות מוחי .

    רק יהודים ויהודים יכולים לטעון שהנשיא לא דובר אמת .
    אפילו CNN וMNBC לא הצליחו לצלול לשפל הזה.

    הוא הציל את הבחורים האלה ממינימום של כמה חודשים של עכוב בארץ זרה וככל הנשראה מתקופת מאסר ממושכת .

    כל הכסף של הביליונר ששילם ערבות לא היה משנה את העובדה שעם היו עומדים לדין היו מורשעים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט